Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Lipmans izlasei piesaistījis asistentu no Ziemeļamerikas, Ozo - atteicis

Lipmans izlasei piesaistījis asistentu no Ziemeļamerikas, Ozo - atteicis
LHF prezidents Kirovs Lipmans un izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks
Foto: Kaspars Krafts/f64

Latvijas hokeja federācijas (LHF) prezidents Kirovs Lipmans laikrakstam "Latvijas Avīze" pastāstījis, ka Latvijas izlases galvenajam trenerim Aleksandram Beļavskim šajā pavasarī palīdzēs kāds ārzemju hokeja speciālists.

LHF prezidents Kirovs Lipmans atklāj, ka tas esot nopietns treneris no Ziemeļamerikas, kuram pašlaik vēl ritot sezona, taču par darbu Latvijas izlasē jau esot panākta vienošanās. Hokeja speciālists Latvijā ieradīšoties aprīļa sākumā.

Lipmana piedāvātajai kandidatūrai savu akceptu sniedzis arī Latvijas izlases galvenais treneris Aleksandrs Beļavskis, kuram šogad valstsvienības galvenā trenera amatā būs debija pasaules čempionāts. Par Beļavska palīgiem strādās arī Kārlis Zirnis un Juris Klodāns, kuri izlasē strādāja arī bijušā galvenā trenera Teda Nolana laikā.

Jau šo piektdien esot uz atpūtas centu "Lido" esot uzaicināti visi tie hokejisti, kuriem sezona klubos jau ir beigusies. Tāpat Lipmans atklājis, ka valstsvienības ģenerālmenedžera amatam atkārtoti mēģinājis uzrunāt Sandi Ozoliņu, taču saņēmis atteikumu.

Pirmās no kopumā astoņām pārbaudes spēlēm pirms pasaules čempionāta Latvijas izlase aizvadīs 2. un 4. aprīlī, kad Eiropas Izaicinājuma kausa ietvaros viesos cīnīsies ar Baltkrieviju. Bet pasaules čempionātā pirmā spēle Latvijas hokejistiem būs 1. maijā pret Kanādas valstsvienību.

Izmantotie resursi:
Latvijas Avīze

  -9 [+] [-]

, 2015-03-03 17:10, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Es PČ spēles galīgi nesauktu par mocībām. Jā, kāds varbūt spēlē uz špricēm, ir piezadzies nogurums utml., bet tomēr pārstāvēt valstsvienību ir gods un tas spēlētājiem noteikti rada gandarījumu. Un spēles pret Vāciju un Šveici parasti ir bijušas ļoti spraigas un interesantas, tā kā, ja kādam nav kāda trauma vai nogurums, nekādas mocības tur neredzu.
Es tā saprotu, ka tu būsi pirmais, kurš pieteiksies uz strādāšanu sestdienā un svētdienā (pēc tam kā būsi jau pāris mēnešus nostrādājis "no-līdz"), ja vien tev pateiks - tas taču ir prestiži, tev būs gandrarījums!

  +3 [+] [-]

, 2015-03-03 17:17, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es tā saprotu, ka tu būsi pirmais, kurš pieteiksies uz strādāšanu sestdienā un svētdienā (pēc tam kā būsi jau pāris mēnešus nostrādājis "no-līdz"), ja vien tev pateiks - tas taču ir prestiži, tev būs gandrarījums!
Varēji neironizēt un nesalīdzināt pim*i ar pirkstu.

     [+] [-]

, 2015-03-03 17:42, pirms 10 gadiem
Lipmans kaut ko kombine. Lai spele jaunie ziemelamerikani Jevpalovs, Bukarts, Lipsbergs. Luk, vesela maina gatava.

     [+] [-]

, 2015-03-03 17:58, pirms 10 gadiem
Cik saprotu, tad Karsums jau piekto PČ izlasē nespēlēs?
Ja tā, tas būs, tad nu nafig to Karsumu, lai spēlē savā Maskavā.
Kad OS kvalifikācija jāspēlē un OS ir, tad gan šis uzreiz ir ierindā, un tur nekādas operācijas nav vajdzīgas, bet kad PČ tuvojās, tad gan atkal ceļi jātīra.

Nezinu, esmu sašutis.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-03 17:59, pirms 10 gadiem
Kas Kira tagad katru gadu speciāli "uzrunas" Ozoliņu, lai pēc jau iepriekš zināma atteikuma varētu presē sūdzēties, ka Ozo nenāk palīgā? Viņš taču skaidri norādīja, ka nav ieinteresēts, tad kāda jēga pirms katra turnīra prasīt? Mošk vēl uzrunāt Aizermanu un pa to ar pagausties presē, ka šis esot atteicies.

     [+] [-]

, 2015-03-03 18:07, pirms 10 gadiem
Ņemot vērā, ka Dinamo un KHL ir zem jautājuma, tas varētu būt stimuls čaļiem braukt uz pasaules čempi un kàrtīgi spēlēt, lai būtu darbs rudenī un tālāk..

  -2 [+] [-]

, 2015-03-03 18:08, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Cik saprotu, tad Karsums jau piekto PČ izlasē nespēlēs?
Ja tā, tas būs, tad nu nafig to Karsumu, lai spēlē savā Maskavā.
Kad OS kvalifikācija jāspēlē un OS ir, tad gan šis uzreiz ir ierindā, un tur nekādas operācijas nav vajdzīgas, bet kad PČ tuvojās, tad gan atkal ceļi jātīra.

Nezinu, esmu sašutis.
Nav ko sašust. Katram kārtīgam pro sportistam maizes darbs ir pirmajā vietā. Neviens nezin, cik gadus Karsumam šajā līmenī vēl lemts pavadīt, tāpēc varbūt labāk pirms nākamās sezonas salāpīt veselību. Arī tas iihf čempionāts nav tik nopietns turnīrs, lai uz spēles liktu turpmāko karjeru( arī prāvus ienākumus).

     [+] [-]

, 2015-03-03 18:14, pirms 10 gadiem
Loģiski, ka OZO atteica, toreiz atlaida, kad vēl kārtīgi nebija iejuties.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-03 18:23, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Nav ko sašust. Katram kārtīgam pro sportistam maizes darbs ir pirmajā vietā. Neviens nezin, cik gadus Karsumam šajā līmenī vēl lemts pavadīt, tāpēc varbūt labāk pirms nākamās sezonas salāpīt veselību. Arī tas iihf čempionāts nav tik nopietns turnīrs, lai uz spēles liktu turpmāko karjeru( arī prāvus ienākumus).
Zini, mazliet žēl paliek skatoties kaut vai uz tiem pašiem Krieviem, kā viņi visi savācās uz PČ. Tur neviens nav jāpierunā.
Jā, tur krievus tiešām ir vērts pieminēt. Protams nezinu visas detaļas kā tur tā visa savākšanās notiek, bet saku to, ko redzu. Pat Ovečkins no NHL 2013. gada PČ atbrauca ar kājas problēmu un nospēlēja 1 spēli.

Bet kā ir ar mums? Ar izlases līderiem katru gadu ir problēmas.
Ok šogad Lauris bez problēmām jau pateica, ka izlasē būs.
Bet Karsums atkal saka NĒ.

Šeit ir runa par attieksmi.

     [+] [-]

, 2015-03-03 18:29, pirms 10 gadiem
Tāpat Lipmans atklājis, ka valstsvienības ģenerālmenedžera amatam atkārtoti mēģinājis uzrunāt Sandi Ozoliņu, taču saņēmis atteikumu.
---

Šodienai komedijas devu esmu dabūjis.. haehah this fokking goy

     [+] [-]

, 2015-03-03 18:31, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Zini, mazliet žēl paliek skatoties kaut vai uz tiem pašiem Krieviem, kā viņi visi savācās uz PČ. Tur neviens nav jāpierunā.
Jā, tur krievus tiešām ir vērts pieminēt. Protams nezinu visas detaļas kā tur tā visa savākšanās notiek, bet saku to, ko redzu. Pat Ovečkins no NHL 2013. gada PČ atbrauca ar kājas problēmu un nospēlēja 1 spēli.

Bet kā ir ar mums? Ar izlases līderiem katru gadu ir problēmas.
Ok šogad Lauris bez problēmām jau pateica, ka izlasē būs.
Bet Karsums atkal saka NĒ.

Šeit ir runa par attieksmi.
Ovečkinam un Malkinam varētu gan būt papildus motivācija, jo Krievija parasti cīnās par tiltulu. Bet jebkurā gadījumā spēlēt tādā ikpavasara čempionātā, turoties uz špricēm, ir muļķība. Olimpiskajās spēlēs vēl varētu pieļaut, bet arī tā tā...

  +1 [+] [-]

, 2015-03-03 18:35, pirms 10 gadiem
Tie, kuri te smejas, ka Lipmans aicināja Ozo - īsti neredzu iemeslu. Vispār Ozo un Lipmans ir diezgan labi paziņas, arī pēc tās atlaišanas, un nekāds konflikts starp viņiem noteikti nav. Drīzāk ir skaidrs, ka Ozo tuvākajos gados negrib iesaistīties hokejā, to viņš ir pateicis jau ļoti daudzās intervijās.

     [+] [-]

, 2015-03-03 19:22, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es tā saprotu, ka tu būsi pirmais, kurš pieteiksies uz strādāšanu sestdienā un svētdienā (pēc tam kā būsi jau pāris mēnešus nostrādājis "no-līdz"), ja vien tev pateiks - tas taču ir prestiži, tev būs gandrarījums!
Ironija te ir nevietā, slodzes jau šiem zēniem lielas, bet tajā pat laikā nebūs lielākas vai pat mazākas nekā karavīriem, vai kādiem citiem fiziska darba darītājiem, turklāt vasarā tāpat šiem 2 mēneši točna brīvi.
Ja tiešām ir vajadzīga operācija, tad skaidrs, bet ja vienkārši nogurums vai vēl kas...
No otras puses, ja jau negrib, lai tad labāk spēlē tie, kas grib, kā basketbola izlasē, tad cits rezultāts uzreiz.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-03 19:34, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Zini, mazliet žēl paliek skatoties kaut vai uz tiem pašiem Krieviem, kā viņi visi savācās uz PČ. Tur neviens nav jāpierunā.
Jā, tur krievus tiešām ir vērts pieminēt. Protams nezinu visas detaļas kā tur tā visa savākšanās notiek, bet saku to, ko redzu. Pat Ovečkins no NHL 2013. gada PČ atbrauca ar kājas problēmu un nospēlēja 1 spēli.

Bet kā ir ar mums? Ar izlases līderiem katru gadu ir problēmas.
Ok šogad Lauris bez problēmām jau pateica, ka izlasē būs.
Bet Karsums atkal saka NĒ.

Šeit ir runa par attieksmi.
Kopumā tev piekrītu ,lai gan oficiāli Karsums vēl nav teicis nē.Bet sava daļa vainas būtu jāuzņemās arī Fazela kantorim.Jo PČ pārcelšana no 20 datumiem aprīlī uz maija sākumu nepamatoti pagarina sezonu.Fazels to darot cerēja ,ka brauks uz PČ vairāk NHL spēlētāji ,bet no pirmās kārtas play off izkritušajiem beidzamajā laikā brauc praktiski tikai krievi.Bet priekš Eiropas līgām tas ir murgs ,jau tagad ir brīvi daudzi izlašu spēlētāji un viņiem jāuztur sevi formā vēl divus mēnešus.Vai nu PČ jāpārceļ vecajos termiņos ,kad tas beidzās ap 10 maiju ,vai arī Eiropas līgām jāpagarina sezonas.

     [+] [-]

, 2015-03-03 19:52, pirms 10 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Nolans un Latvijas izlase jau ir pagatne. Tu pat nepielauj domu, ka Belavskim ir pinigi atskirigs redzejums par izlases speli un filozofiju neka Nolanam? Tadel ieprieks ari mans jautajums bija - ka sadalis darbus, ko kurs daris utt. utjp.
protams, Nolans ir pagātne un Belavskim, ticamāk, ir atšķirīgs skats uz izlasi.
vienkārši vērsu Tavu uzmanību uz to, ka nav obligāti aizsardzība un uzbrukums starp treneriem jānodala.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-03 20:05, pirms 10 gadiem
Gaidu, ka Irbe būs viens no galvenajiem palīgiem!

     [+] [-]

, 2015-03-03 20:11, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Uzreiz iedomājos par Braienu Trotjē. Loģiski spriežot kāpēc ne?
Trotjē kā Beļavska asistentu???

  +1 [+] [-]

, 2015-03-03 20:12, pirms 10 gadiem
Cirvis321 rakstīja: Gaidu, ka Irbe būs viens no galvenajiem palīgiem!
ja jau ir Klodāns, tad ko liksi Irbem darīt? Neaizmirsti, ka Irbe būs brīvs tikai uz izlases treniņnometnes vidu

     [+] [-]

, 2015-03-03 20:17, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Kopumā tev piekrītu ,lai gan oficiāli Karsums vēl nav teicis nē.Bet sava daļa vainas būtu jāuzņemās arī Fazela kantorim.Jo PČ pārcelšana no 20 datumiem aprīlī uz maija sākumu nepamatoti pagarina sezonu.Fazels to darot cerēja ,ka brauks uz PČ vairāk NHL spēlētāji ,bet no pirmās kārtas play off izkritušajiem beidzamajā laikā brauc praktiski tikai krievi.Bet priekš Eiropas līgām tas ir murgs ,jau tagad ir brīvi daudzi izlašu spēlētāji un viņiem jāuztur sevi formā vēl divus mēnešus.Vai nu PČ jāpārceļ vecajos termiņos ,kad tas beidzās ap 10 maiju ,vai arī Eiropas līgām jāpagarina sezonas.
Protams, ka vēl nav pateicis, bet par 99% atbilde jau ir skaidra.
Bet tas, ka PČ pārceltu uz kādu citu datumu/mēnesi jau neko nemainīs. OK, varbūt atbrauks pa kādam NHL ZA spēlētājam vairāk, bet tas arī viss.
Tāds Karsums tāpat atteiktu izlasei.

Ceru, ka vismaz Girgs ar Ķēniņu atbrauks, par ko nemaz nešaubos.

Katrā ziņa esmu mazliet noraizējies par izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-03 20:25, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Protams, ka vēl nav pateicis, bet par 99% atbilde jau ir skaidra.
Bet tas, ka PČ pārceltu uz kādu citu datumu/mēnesi jau neko nemainīs. OK, varbūt atbrauks pa kādam NHL ZA spēlētājam vairāk, bet tas arī viss.
Tāds Karsums tāpat atteiktu izlasei.

Ceru, ka vismaz Girgs ar Ķēniņu atbrauks, par ko nemaz nešaubos.

Katrā ziņa esmu mazliet noraizējies par izlasi.
Ķēniņš jau laikam šogad nebūs - Vankuvera iet uz play-offiem, fārms arī. Izteikti mazas cerības.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-03 20:38, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Es PČ spēles galīgi nesauktu par mocībām. Jā, kāds varbūt spēlē uz špricēm, ir piezadzies nogurums utml., bet tomēr pārstāvēt valstsvienību ir gods un tas spēlētājiem noteikti rada gandarījumu. Un spēles pret Vāciju un Šveici parasti ir bijušas ļoti spraigas un interesantas, tā kā, ja kādam nav kāda trauma vai nogurums, nekādas mocības tur neredzu.
PČ vispār būtu jāspēlē septembrī, ne spēlētājiem ar tikšanu būtu problēmas, nedz nogurumi, + laba iesildīšanās garai sezonai

     [+] [-]

, 2015-03-03 20:46, pirms 10 gadiem
Jigsaw rakstīja: PČ vispār būtu jāspēlē septembrī, ne spēlētājiem ar tikšanu būtu problēmas, nedz nogurumi, + laba iesildīšanās garai sezonai
pilnīgi garām.
daudzi klubi un līgas protestētu.

     [+] [-]

, 2015-03-03 20:50, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgi garām.
daudzi klubi un līgas protestētu.
visiem nekad nebūsi labs...visprātīgāk būtu, ja beidzot NHL un IIHF sēstos pie viena galda un visu noregulētu starptautisko kalendāru...tagad katrs deķi rauj uz savu pusi un negrib nekādus kompromisus...
ja NHL un IIHF vadība , kā nolemtu, tā būtu, klubiem atliktu tik pakļauties...

     [+] [-]

, 2015-03-03 20:54, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: visiem nekad nebūsi labs...visprātīgāk būtu, ja beidzot NHL un IIHF sēstos pie viena galda un visu noregulētu starptautisko kalendāru...tagad katrs deķi rauj uz savu pusi un negrib nekādus kompromisus...
ja NHL un IIHF vadība , kā nolemtu, tā būtu, klubiem atliktu tik pakļauties...
diemžēl, bet problēma ir tāda, ka pret ziloni NHL IIHF vien ir tik maza skudra... dažādas svara kategorijas...

  -1 [+] [-]

, 2015-03-03 20:54, pirms 10 gadiem
TRTD - Tikai Rīga Tikai Dinamo?

     [+] [-]

, 2015-03-03 21:07, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: diemžēl, bet problēma ir tāda, ka pret ziloni NHL IIHF vien ir tik maza skudra... dažādas svara kategorijas...
beidz...IIHF no sevis tēlo tādu pašu ziloni un negrib mainīties, bet stagnē savā attīstībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-03 21:21, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Trotjē kā Beļavska asistentu???
Jā, uzdrošinos paust šādu versiju par izcilo NYI dinastijas pārstāvi. Tikai minējums. Smieklīgi jau ir, bet...

     [+] [-]

, 2015-03-03 21:38, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Ķēniņš jau laikam šogad nebūs - Vankuvera iet uz play-offiem, fārms arī. Izteikti mazas cerības.
Ā, bet nu nekas.
Cerams, ka Girgam ar veselibu viss bus ok.

     [+] [-]

, 2015-03-03 22:21, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ā, bet nu nekas.
Cerams, ka Girgam ar veselibu viss bus ok.
Tur jau jāskatās, ko Buffalo teiks, viens Grigensons diemžēl glābējs jau arī nebūs....

No Z-amerikas pagaidām izskatās, ka tiek tikai Girgensons ja vesels būs un jaunieši....Redzēsim, kā vārtu drošību pavilks šveicieši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-03 22:43, pirms 10 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Jā, uzdrošinos paust šādu versiju par izcilo NYI dinastijas pārstāvi. Tikai minējums. Smieklīgi jau ir, bet...
loģika liek meklēt tādu, kam sezona salīdzinoši agri beigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-03 22:44, pirms 10 gadiem
Drausmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja