Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Olimp" pievienojas "Sibir" un "Amur" bijušais kapteinis Kopeikins

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

"Olimp" pievienojas "Sibir" un "Amur" bijušais kapteinis Kopeikins
Aleksejs Kopeikins. Foto: Tass/Scanpix

"Optibet" hokeja līgas regulārā čempionāta pašreizējā līdere Rīgas "Olimp" pāris dienas pirms transfēru loga aizvēršanās tās sastāvam pieteikusi divus pieredzes bagātus krievu uzbrucējus Alekseju Kopeikinu un Ruslanu Hasanšinu, kā arī baltkrievu Ivanu Ribčiku, liecina komandas pieteikums Latvijas hokeja federācijas mājaslapā.

Lai arī 36 gadus vecais Kopeikins pēdējo reizi hokeja laukumā devās 2018. gadā, iepriekš viņš Kontinentālajā hokeja līgā aizvadījis 536 spēles, kopumā piecas sezonas pildot arī Habarovskas "Amur" un Novosbiriskas "Sibir" kapteiņa pienākumus. Vēl 2016.-17. gada sezonā "Vityaz" sastāvā Kopeikins atzīmējās ar 51 rezultativitātes punktu.

Ņemot vērā pašreizējo centra uzbrucēju situāciju komandā, kad "Olimp" pametis Kirils Galoha, savukārt Aleksejam Širokovam piespriesta piecu spēļu diskvalifkācija, iespējams par būtiskāku papildinājumu uzskatāms 34 gadus vecais Ruslans Hasanšins.

Kopš 2012. gada Hasanšins spēlē Krievijas Augstākajā līgā, kur šajā sezonā Orskas "Yuzhny Ural" rindās atzīmējies ar deviņiem (3+6) rezultativitātes punktiem. Hasanšins no komandas rindām tika atbrīvots 18. janvārī. Karjeras gaitā centra uzbrucējs aizvadījis arī 123 spēles Kontinentālajā hokeja līgā.

Latvijas hokejam labi pazīstamais baltkrievs Ivans Ribčiks sezonu uzsāka ukraiņu Doņeckas "Donbass" sastāvā, kur 16 spēlēs guva 11 (7+4) punktus. Lielu daļu no iepriekšējām trim sezonām 25 gadus vecais uzbrucējs aizvadījis "Zemgale/LLU" rindās, 2018. gadā tiekot atzīts par "Optibet" hokeja līgas labāko uzbrucēju.

Līdz ar divu leģionāru pievienošanos komandai, "Olimp" rindas atstājis Vjačeslavs Truhno. Savulaik guvis pieredzi Amerikas hokeja līgā un Zviedrijas hokeja līgā, "Olimp" sastāvā 15 spēlēs uzbrucējs atzīmējās ar 10 (5+5) punktiem.

Atgādināsim, ka nākamo spēli Rīgas "Olimp" aizvadīs jau šovakar, 19:00, kad viesos tiksies ar "Prizma"/IHS hokejistiem. Tiešraide Sportacentrs.com TV kanālā.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:51, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nemuldi! Nespēlē Doņeckā mājas spēles fubolā.
Kā tad nespēlē.Ar denisu pušilu sastāvā uz kurmju izraktajā Šahtar stadionā spēlē kā traki.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:51, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka tas viss nav vienas dienas jautājums, bet tāds variants kāds mums LV hokejā ir patreiz arī nav ilgtspējīgs.
Varbūt ir vel kādi varianti, bet personiski es domāju, ka mums agrāk vai vēlāk būs jāiziet no sava pīļu dīķa, un jāskatās uz blakus dīķos notiekošajam, ja vēlēsimies iet savā attīstībā uz priekšu.
Tas ko Tu sauc par pīļu dīķi ir pusprofesionāls čempionāts, bet tu runā par profesionālu komandu iziešanu citos tirgos. Tepat vēl ir kur augt un augt, kur vēl runāt par kaimi'valstu čempjiem. Nav pro komandu, vienkārši nav.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:52, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā variantā par starptautisko sadarbību viss notiks LHF līmenī, un nevis paši klubi izdomās, kur tiem spēlēt, vai nespēlēt. Klubs var domāt vaipiedalīties, vai nē, bet sameklēt šos starptautisko variantu ir LHF prerogatīva.
LHF visu laiku runā par savu čempi ar estiem un leišiem, par citu nav dzirdēts.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:52, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jebkurā variantā par starptautisko sadarbību viss notiks LHF līmenī, un nevis paši klubi izdomās, kur tiem spēlēt, vai nespēlēt. Klubs var domāt vaipiedalīties, vai nē, bet sameklēt šos starptautisko variantu ir LHF prerogatīva.
nē, klubs atrod variantu un prasa LHF akceptu.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:54, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: bezjēdzīgs strīds. lielum lielais vairums ir par visu gan par basi, gan par hokeju.
tādu izteiktu kas hokeju atbalsta, bet basi nē vai otrādi ir mazumā...
Strīds ir bezjēdzīgs, bet ja kāds hokeja sadaļā raksta, ka basketbols populārāks par hokeju, tad tas ar ir ne tā, neesmu redzējis, ka basketbola sadaļā kāds pērtos iekšā ar šāda veida apgalvojumiem.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:54, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Tu raksti laikam iespējams tik no Liepājas komandas fana acīm, kam nav starptautisku spēlu .
Bet kopumā es gribu dzirdēt.
Kāds merķis būtu belaru un poļu čempioniem un vicečempioniem vēl vienā starptautiskā balagānā piedalīties? viņi tak spēļē CHL un KK...kam viņiem vēl naudu tērēt kaut kādā AEHL?
tāpēc norādu uz ko Liepājai jātiecas, ja vajag starptautisku garšu. uzvariet Latvijas čempi, paņemat KK un dragājat CHL...
Neko nezinu par poļiem, bet BLR klubu un federācijas vadītāji vairākkārt ir publiski runājuši, ka BAČ atjaunošana būtu neslikts variants.
Lai paņemtu KK vai normālā līmenī startētu CHL šie piesauktie finanšu līdzekļi noteikti nebūtu mazāki kā manis piesauktajā AEHL. Tikai gala rezultātā spēļu varētu iznākt krietni mazāk, un lielu daļu no tām pat neaizvadīt savu skatītāju klātbūtnē. Tas attiecībā uz KK.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 18:57, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neko nezinu par poļiem, bet BLR klubu un federācijas vadītāji vairākkārt ir publiski runājuši, ka BAČ atjaunošana būtu neslikts variants.
es tieši otrādi vairāk esmu dzirdējis, ka klubu līmenī viņi neko negrib mainīt.
izlašu līmenī notiek sadarbība un turnīri tiek rīkoti. mēs braucam pie viņiem, viņi pie mums.
nu tā reāli vari kādu iemest linku, kur tas redzams, ka kāds oficāls pārstāvis no belariem alksts pēc AEHL?

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:57, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neko nezinu par poļiem, bet BLR klubu un federācijas vadītāji vairākkārt ir publiski runājuši, ka BAČ atjaunošana būtu neslikts variants.
parunāt var visu ko, viņi ir atpalikuši no reālijām un nostaļģē.
Es gan neesmu redzējis nevienu rakstu, par Bača virzienu.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:59, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Strīds ir bezjēdzīgs, bet ja kāds hokeja sadaļā raksta, ka basketbols populārāks par hokeju, tad tas ar ir ne tā, neesmu redzējis, ka basketbola sadaļā kāds pērtos iekšā ar šāda veida apgalvojumiem.
Kāpēc pretstatīt sporta veidus mani nekādi neuztrauc,ka hokeja rakstā apspriež tramplīnu biatlonu,vai pat politiku.

     [+] [-]

, 2020-01-28 18:59, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tas ko Tu sauc par pīļu dīķi ir pusprofesionāls čempionāts, bet tu runā par profesionālu komandu iziešanu citos tirgos. Tepat vēl ir kur augt un augt, kur vēl runāt par kaimi'valstu čempjiem. Nav pro komandu, vienkārši nav.
Cilvēkam ir tāds niķis, pirms kaut ko darīt īsāku vai garāku laiku periodu padomāt kāpēc tas ir jādara. Kā jau rakstīju, kamēr klubu īpašniekiem nebūs nopietns kārdinājums kaut ko nopietni mainīt, tikmēr nekas nemainīsies.
Kas LČ ietvaros varētu būt šis nopietnais kārdinājums kaut ko mainīt?

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:00, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Kāpēc pretstatīt sporta veidus mani nekādi neuztrauc,ka hokeja rakstā apspriež tramplīnu biatlonu,vai pat politiku.
Ari taisnība.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:01, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cilvēkam ir tāds niķis, pirms kaut ko darīt īsāku vai garāku laiku periodu padomāt kāpēc tas ir jādara. Kā jau rakstīju, kamēr klubu īpašniekiem nebūs nopietns kārdinājums kaut ko nopietni mainīt, tikmēr nekas nemainīsies.
Kas LČ ietvaros varētu būt šis nopietnais kārdinājums kaut ko mainīt?
kāpēc nez kāds AEHL būs kaut kāds kārdinājums? tas ir noiets un izbeidzies etaps...

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:02, pirms 5 gadiem
Saucās "tušiķe svet i razhoģiķes"! Aļimpam jau tā tas sastāvs bija ļoti ok un tas vēl ir maigi teikts tagad vispar izskatās, ka viņiem kausu un zelta medaļas var atdot pat PO nespēlējot... līgas labākais kīpers + vēl pašmāju ne pēdējie kadri sastāvā, bet veči ar nevājo(arī PČ) pieredzi + vēl viškas/ex-KHL līmeņa leģi...

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:02, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: parunāt var visu ko, viņi ir atpalikuši no reālijām un nostaļģē.
Es gan neesmu redzējis nevienu rakstu, par Bača virzienu.
Ja baķka paliks lepns un nepiekāpjoties huilo pirks gāzi un naftu par pasaules cenām,tad būs jābeidz sapņot par Baču,jo lielas problēmas radīsies viņu čempionātam un tas var palikt krietni vājāks.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:03, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: es tieši otrādi vairāk esmu dzirdējis, ka klubu līmenī viņi neko negrib mainīt.
izlašu līmenī notiek sadarbība un turnīri tiek rīkoti. mēs braucam pie viņiem, viņi pie mums.
nu tā reāli vari kādu iemest linku, kur tas redzams, ka kāds oficāls pārstāvis no belariem alksts pēc AEHL?
Speciāli tagad nemeklēšu vairāku gadus vecu info, bet kad kaut ko atradīšu, tad aizsūtīšu Tev uz PM. Kā jau rakstīju pēdējos gados neinteresējos par BLR hokejā notiekošo, bet pirms dažiem gadiem viņiem mainījās hokeja federācijas prezidents, kurš ļoti nopietni iestājās par dažādiem starptautiskiem projektiem. Tai skaitā pat par iespējamo BAČ.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:04, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Saucās "tušiķe svet i razhoģiķes"! Aļimpam jau tā tas sastāvs bija ļoti ok un tas vēl ir maigi teikts tagad vispar viņiem kausu un zelta medaļas var atdot pat PO nespēlējot... līgas labākais kīpers + vēl pašmāju ne pēdējie kadri sastāvā, bet veči ar nevājo(arī PČ) pieredzi + vēl viškas/ex-KHL līmeņa leģi...
Kurbadam atliek sākt nopietnāk trenēties pirms play off.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:04, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cilvēkam ir tāds niķis, pirms kaut ko darīt īsāku vai garāku laiku periodu padomāt kāpēc tas ir jādara. Kā jau rakstīju, kamēr klubu īpašniekiem nebūs nopietns kārdinājums kaut ko nopietni mainīt, tikmēr nekas nemainīsies.
Kas LČ ietvaros varētu būt šis nopietnais kārdinājums kaut ko mainīt?
Tev liekas Pikāns maz dara? Tu tagad dzen demagoģiju, es domāju ka šobbrīd katrs klubs ir izspiedis maksimumu ko viņi reāli var ar esošajiem resursiem. Ja Latvijā radīsies komandas, kuras pāraugs vietējo čempi, tad viņi meklēs kur izpausties. Tu tiešām domā ka Lhfam izsludinot kursu uz AEHL saskries nauda hokejā? Klubi veido līgas, līgas neražo klubus.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:04, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: kāpēc nez kāds AEHL būs kaut kāds kārdinājums? tas ir noiets un izbeidzies etaps...
Es to AEHL piesaucu kā piemēru, un mans viedoklis nav akmenī iekalts.
Protams, var būt arī savādākā formāta organizēti čempionāti.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:05, pirms 5 gadiem
als rakstīja: Saucās "tušiķe svet i razhoģiķes"! Aļimpam jau tā tas sastāvs bija ļoti ok un tas vēl ir maigi teikts tagad vispar izskatās, ka viņiem kausu un zelta medaļas var atdot pat PO nespēlējot... līgas labākais kīpers + vēl pašmāju ne pēdējie kadri sastāvā, bet veči ar nevājo(arī PČ) pieredzi + vēl viškas/ex-KHL līmeņa leģi...
Ta jau manīs, dodu 50 uz 50 uz visiem pretendentiem, komandu noskaņa ar visiem būs kaujinieciska.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:05, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Ja baķka paliks lepns un nepiekāpjoties huilo pirks gāzi un naftu par pasaules cenām,tad būs jābeidz sapņot par Baču,jo lielas problēmas radīsies viņu čempionātam un tas var palikt krietni vājāks.
krievs jau arī dod pa pasaules cenu. tāpēc pērk no citiem

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:08, pirms 5 gadiem
Svanenbergs Lejnieks 4.maiņā! D

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:08, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Es nesen prasīju Leišiem, vai viņu sporta fani soc.tīklos liek nēģeru ģīmjus avatāros, atbilde bija, TU KO? Es teicu, ka daudzi Lettiņi tā dara (neteicu, ka tie ir pērtiķbolisti ) Prasīja lai parādu, atvēru SC vienu no pērtiķbola rakstiem... tālāk bez komentāriem
Dievs pasarg, ceru, ka manu profila bildi tiem leišiem priekšā neiegrūdi? Noēnota tā seja ir, tumšā istabā fotografēja.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:09, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: krievs jau arī dod pa pasaules cenu. tāpēc pērk no citiem
Varbūt tagad,bet man šķiet pirms tam visus gadus pārdeva par tām pašām cenām kādas krievijā uz tā arī turējās Baltkrievijas ekonomika.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:13, pirms 5 gadiem
coffijs rakstīja: Varbūt tagad,bet man šķiet pirms tam visus gadus pārdeva par tām pašām cenām kādas krievijā uz tā arī turējās Baltkrievijas ekonomika.
tagad arī piedāvā, tik jāparaksta tas līgums, nu 1999.gada, vienota valsts un tā...
sie runāja ar kazahiem, krievi uzlika veto,kazahi nomiza

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:16, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Tev liekas Pikāns maz dara? Tu tagad dzen demagoģiju, es domāju ka šobbrīd katrs klubs ir izspiedis maksimumu ko viņi reāli var ar esošajiem resursiem. Ja Latvijā radīsies komandas, kuras pāraugs vietējo čempi, tad viņi meklēs kur izpausties. Tu tiešām domā ka Lhfam izsludinot kursu uz AEHL saskries nauda hokejā? Klubi veido līgas, līgas neražo klubus.
Savulaik iznāca interesanta saruna ar LM hokeja kluba īpašnieku Zaharjinu, kad šai komandai bija ziedu laiki.
Viņa stāsts bija sekojošs, ka pirms katras sezonas ar kluba vadību apsēdās pie galda un izrunāja, kas nepieciešams lai klubs varētu veiksmīgi startēt tajā līmenī kādā tas startēja. Un vadoties no mērķiem tika piešķirts arī finansējums. Pārējais jau bija ĢM un treneru rokās. Tas ka komanda nesasniedza, vai sasniedza, nospraustos mērķus jau nebija kluba īpašnieka nopelns, bet gan paša kluba.
Domāju, ka Pikāns rīkojas tieši tā pat, vai stipri līdzīgi. Un tāpēc nav pamata runāt vai viņš maz, vai daudz dara. Viņš dara tieši tik cik ir nepieciešams, lai Kurbads labi startētu OHL, un, ja nepieciešams, arī KK.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 19:19, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Savulaik iznāca interesanta saruna ar LM hokeja kluba īpašnieku Zaharjinu, kad šai komandai bija ziedu laiki.
Viņa stāsts bija sekojošs, ka pirms katras sezonas ar kluba vadību apsēdās pie galda un izrunāja, kas nepieciešams lai klubs varētu veiksmīgi startēt tajā līmenī kādā tas startēja. Un vadoties no mērķiem tika piešķirts arī finansējums. Pārējais jau bija ĢM un treneru rokās. Tas ka komanda nesasniedza, vai sasniedza, nospraustos mērķus jau nebija kluba īpašnieka nopelns, bet gan paša kluba.
Domāju, ka Pikāns rīkojas tieši tā pat, vai stipri līdzīgi. Un tāpēc nav pamata runāt vai viņš maz, vai daudz dara. Viņš dara tieši tik cik ir nepieciešams, lai Kurbads labi startētu OHL, un, ja nepieciešams, arī KK.
Pikāns akcentē infrastruktūru, piramīdu, nevis BAČ, palasi intervijas.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:23, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: Pikāns akcentē infrastruktūru, piramīdu, nevis BAČ, palasi intervijas.
Nenoliedzams ir fakts, ka viņš runā par lietām, kuras viņam ir aktuālas. Vai viņam būtu pamata kaut ko spriedelēt par Kurbada dalību kaut kādā starptautiskā projektā, ja tas viņam nav aktuāli?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 19:25, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliedzams ir fakts, ka viņš runā par lietām, kuras viņam ir aktuālas. Vai viņam būtu pamata kaut ko spriedelēt par Kurbada dalību kaut kādā starptautiskā projektā, ja tas viņam nav aktuāli?
es jau te visu vakaru stāstu ka viņam tas nav aktuāli, viņam citas prioritātes

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:31, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: es jau te visu vakaru stāstu ka viņam tas nav aktuāli, viņam citas prioritātes
ja kāds naudas maiss uzradīsies kā alimpam, kas grib spēlēt belaru čempī, tad viņš tur spēlēs.
un Liepājas gadījumā tieši tas pats.
nez vai LHF būs pret un dos akceptu.
tas ir klubiem jārunā ar BAČ. nezinu, kas tur šogad spēlē, bet citus gadus pēc metalurga aiziešanas, ik pa laikam pie viņiem spēlēja hoholu, leišu klubi. bija pat Armēnijas Ararats kaut kāds tik ne virslīgā man liekas.

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:32, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Svanenbergs Lejnieks 4.maiņā!
tad jau dabūs izspēlēties uz beņķa pietiekoši

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:34, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: ja kāds naudas maiss uzradīsies kā alimpam, kas grib spēlēt belaru čempī, tad viņš tur spēlēs.
un Liepājas gadījumā tieši tas pats.
nez vai LHF būs pret un dos akceptu.
tas ir klubiem jārunā ar BAČ. nezinu, kas tur šogad spēlē, bet citus gadus pēc metalurga aiziešanas, ik pa laikam pie viņiem spēlēja hoholu, leišu klubi. bija pat Armēnijas Ararats kaut kāds tik ne virslīgā man liekas.
nu ja, es jau Ivaram to pašu saku...
tie visi bija 1. līgā un tur Araratu vazāja ar divciparniekiem

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:35, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: nu ja, es jau Ivaram to pašu saku...
tie visi bija 1. līgā un tur Araratu vazāja ar divciparniekiem
Namejs ar to AEHL gandrīz tik pat aptaurēts, kā funarins ar PSRS čempi

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 19:37, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: Namejs ar to AEHL gandrīz tik pat aptaurēts, kā funarins ar PSRS čempi
ok, es varu saprast vēlmi pē starptautiska hokeja, nepiekrītu, bet varu saprast. Bet kā var nesaprast esošās iespējas? Tip taisām līgu un būs naudu! Tā nebūs! Nav Metalurga, nav Daugavpils dzelzceļa, nav ASK naudas...Nav!!!

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:43, pirms 5 gadiem
Banss rakstīja: ok, es varu saprast vēlmi pē starptautiska hokeja, nepiekrītu, bet varu saprast. Bet kā var nesaprast esošās iespējas? Tip taisām līgu un būs naudu! Tā nebūs! Nav Metalurga, nav Daugavpils dzelzceļa, nav ASK naudas...Nav!!!
tajos laikos naudu diezgan elementāri bija arī paņemt no valsts vai pašvaldību budžeta. Daugavpils komandu uzturēja pašvaldības nauda, Ogres ASK valsts nauda.
Metalurgs Liepāju uzturēja. par Rīga2000 īsti neatceros, kas uzturēja, iespējams pats Koziols no sava biznesa...

     [+] [-]

, 2020-01-28 19:44, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tajos laikos naudu diezgan elementāri bija arī paņemt no valsts vai pašvaldību budžeta. Daugavpils komandu uzturēja pašvaldības nauda, Ogres ASK valsts nauda.
Metalurgs Liepāju uzturēja. par Rīga2000 īsti neatceros, kas uzturēja, iespējams pats Koziols no sava biznesa...
kau ko no domes, parex bija, vēl ko pielasīja....