Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Olimp" pievienojas "Sibir" un "Amur" bijušais kapteinis Kopeikins

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

"Olimp" pievienojas "Sibir" un "Amur" bijušais kapteinis Kopeikins
Aleksejs Kopeikins. Foto: Tass/Scanpix

"Optibet" hokeja līgas regulārā čempionāta pašreizējā līdere Rīgas "Olimp" pāris dienas pirms transfēru loga aizvēršanās tās sastāvam pieteikusi divus pieredzes bagātus krievu uzbrucējus Alekseju Kopeikinu un Ruslanu Hasanšinu, kā arī baltkrievu Ivanu Ribčiku, liecina komandas pieteikums Latvijas hokeja federācijas mājaslapā.

Lai arī 36 gadus vecais Kopeikins pēdējo reizi hokeja laukumā devās 2018. gadā, iepriekš viņš Kontinentālajā hokeja līgā aizvadījis 536 spēles, kopumā piecas sezonas pildot arī Habarovskas "Amur" un Novosbiriskas "Sibir" kapteiņa pienākumus. Vēl 2016.-17. gada sezonā "Vityaz" sastāvā Kopeikins atzīmējās ar 51 rezultativitātes punktu.

Ņemot vērā pašreizējo centra uzbrucēju situāciju komandā, kad "Olimp" pametis Kirils Galoha, savukārt Aleksejam Širokovam piespriesta piecu spēļu diskvalifkācija, iespējams par būtiskāku papildinājumu uzskatāms 34 gadus vecais Ruslans Hasanšins.

Kopš 2012. gada Hasanšins spēlē Krievijas Augstākajā līgā, kur šajā sezonā Orskas "Yuzhny Ural" rindās atzīmējies ar deviņiem (3+6) rezultativitātes punktiem. Hasanšins no komandas rindām tika atbrīvots 18. janvārī. Karjeras gaitā centra uzbrucējs aizvadījis arī 123 spēles Kontinentālajā hokeja līgā.

Latvijas hokejam labi pazīstamais baltkrievs Ivans Ribčiks sezonu uzsāka ukraiņu Doņeckas "Donbass" sastāvā, kur 16 spēlēs guva 11 (7+4) punktus. Lielu daļu no iepriekšējām trim sezonām 25 gadus vecais uzbrucējs aizvadījis "Zemgale/LLU" rindās, 2018. gadā tiekot atzīts par "Optibet" hokeja līgas labāko uzbrucēju.

Līdz ar divu leģionāru pievienošanos komandai, "Olimp" rindas atstājis Vjačeslavs Truhno. Savulaik guvis pieredzi Amerikas hokeja līgā un Zviedrijas hokeja līgā, "Olimp" sastāvā 15 spēlēs uzbrucējs atzīmējās ar 10 (5+5) punktiem.

Atgādināsim, ka nākamo spēli Rīgas "Olimp" aizvadīs jau šovakar, 19:00, kad viesos tiksies ar "Prizma"/IHS hokejistiem. Tiešraide Sportacentrs.com TV kanālā.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 16:49, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vienreiz jau lasījum ka Olimp uzraksts esot latviešu valodā, bet tv redzēju ka nav. Pēc tam atkal lasīju ka ir latviski, bet neesmu redzējis pēdējās Olimp spēles. Ceru ka tev taisnība un Olimp uzraksts būs latviešu valodā.
Uz melnajām ir krieviski uz baltajām latviski.Brauc uz inbox un protestē, vari arī kamerās nozīmēties, lai aiziet pa visu valsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:50, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vienreiz jau lasījum ka Olimp uzraksts esot latviešu valodā, bet tv redzēju ka nav. Pēc tam atkal lasīju ka ir latviski, bet neesmu redzējis pēdējās Olimp spēles. Ceru ka tev taisnība un Olimp uzraksts būs latviešu valodā.
Cilvēks, kurš tēlo baigo patriotu, bet DR viņam rada patriotiskāku noskaņu un atmosfēru par jebkuru sporta spēļu LV izlasi.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-28 16:51, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja Funis sekotu OHL, zinātu, ka Olimp jau ir formas ar latīņu burtiem
18. janvāra spēlē Olimp uzraksts vēl ir krievu valodā. Lūk video var piespiest pauzi 1:32.
https://www.youtube.com/watch?v=nyT...

  -4 [+] [-]

, 2020-01-28 16:53, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cilvēks, kurš tēlo baigo patriotu, bet DR viņam rada patriotiskāku noskaņu un atmosfēru par jebkuru sporta spēļu LV izlasi.
To tu pats izdomāji. Par jebkuru izlasi nē. Var jau pats kaut ko izdomāt un to pieņemt par esošu. Es domāju ka tu esi Ivans Ivana dēls Ivanovs un tā arī tevi saukšu. Var no pirksta jebko izzīst.
Man ļoti nepatīkami , pat pretīgi redzēt uzrakstus krievu valodā Latvijas čempionātā

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 16:53, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cilvēks, kurš tēlo baigo patriotu, bet DR viņam rada patriotiskāku noskaņu un atmosfēru par jebkuru sporta spēļu LV izlasi.
tas tupenis murgo kaut ko kā vienmēr
jau kurais lietotājs uzraksta, aļimpam mājas spēlēs uz formām kirilica, bet izbraukumā latīnu burti.
bet šis tik turpina sūdu dzīt, ka neesot redzējis un meklē kaut ko

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:54, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Bet kāda mums daļa gar Ķīnu, Dienvidameriku, Āfriku, Āziju?, tagad arī viņiem skriesim pakaļ?, vai mēs interesējamies par tādiem sporta veidiem, kā Krikets, Lauka hokejs un vēl sazin kādiem, kas esot daudz populārāki kā hokejs?
Mans komentārs bija par to, kas pasaulē ir populārāks nevis reģionā, tāpēc arī nāk līdzi Ķīna utt, jo runa ir par pasauli. Un Latvijā baskets ir populārs tikpat ilgi kā hokejs.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:54, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: To tu pats izdomāji. Par jebkuru izlasi nē. Var jau pats kaut ko izdomāt un to pieņemt par esošu. Es domāju ka tu esi Ivans Ivana dēls Ivanovs un tā arī tevi saukšu. Var no pirksta jebko izzīst.
Man ļoti nepatīkami , pat pretīgi redzēt uzrakstus krievu valodā Latvijas čempionātā
Vari saukt mani, kas man no tā? Tikai nevajag iepīt tādu nopietnu lietu "patriotismu" saistībā ar parastu klubu.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-28 16:55, pirms 5 gadiem
kadi latviesi-tur spele alimpi...

  -3 [+] [-]

, 2020-01-28 16:57, pirms 5 gadiem
zaipis rakstīja: tas tupenis murgo kaut ko kā vienmēr
jau kurais lietotājs uzraksta, aļimpam mājas spēlēs uz formām kirilica, bet izbraukumā latīnu burti.
bet šis tik turpina sūdu dzīt, ka neesot redzējis un meklē kaut ko
Atkal zaipis un citi iedzīti stūrī. Lielais zaipis patriots neprotestē ka Olim[p uzraksts krievu valodā, bet turpina tikai apsaukāt Olimp komandu vai kādu citu. Kad vajag rakstīt ka nepatīk tas un tas tā zaipītis melns un maziņš, kā apsaukāties tā pirmais klāt.
Tādi te daudz.

     [+] [-]

, 2020-01-28 16:57, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Ok, paliec ar to ASV, bet vai vēl kādā no pārējām 11 ir basketbols populārāks?, nē. Tās ir mūsu reģiona valstis, ar mums līdzīgu mentalitāti, un nevienā šai valstī neviens nemēģinātu apgalvot, ka basketbols esot populārāks par hokeju.
Es nerunāju par to, kas ir populārāks valstī, reģionā, bet pasaulē. Un patiesībā - Latvijā vēl varētu strīdēties, kas patiesībā ir populārāks. Hokeju uz augšu velk izlase un Dinamo, bet basketa vietējā līga ir apmeklētāka, arī basketā trenējās vairāk kā hokejā, arī Krievijā tā starpība abu sportu popularitātēs nav nemaz tik liela, un par Vāciju - tur ir futbols un visi pārējie...

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 16:58, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Vienreiz jau lasījum ka Olimp uzraksts esot latviešu valodā, bet tv redzēju ka nav. Pēc tam atkal lasīju ka ir latviski, bet neesmu redzējis pēdējās Olimp spēles. Ceru ka tev taisnība un Olimp uzraksts būs latviešu valodā.
Ja tu sekotu līdzi OHL, tu zinātu, ka gaišās (viesu) formas ir ar latīņu burtiem.

  -3 [+] [-]

, 2020-01-28 16:59, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vari saukt mani, kas man no tā? Tikai nevajag iepīt tādu nopietnu lietu "patriotismu" saistībā ar parastu klubu.
Es DR spēlēs jūtu sevī un atmosfērā izteikti latvisku patriotisku sajūtu. Nevaru melot pats sev. Uz DR spēlēm eju un jūtu par Latviju un bieži pret Krieviju. Tās ir manas sajūtas . Es tev viņas neuzspiežu, tad tu neuzspied otram savas sajūtas.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:59, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es nerunāju par to, kas ir populārāks valstī, reģionā, bet pasaulē. Un patiesībā - Latvijā vēl varētu strīdēties, kas patiesībā ir populārāks. Hokeju uz augšu velk izlase un Dinamo, bet basketa vietējā līga ir apmeklētāka, arī basketā trenējās vairāk kā hokejā, arī Krievijā tā starpība abu sportu popularitātēs nav nemaz tik liela, un par Vāciju - tur ir futbols un visi pārējie...
Atver Sport-Express, tur par hoķi būs pēc futbola visvairāk. Basis kādā pēdējā lapā, kaut kas nedaudz uzskricelēts...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 16:59, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Es DR spēlēs jūtu sevī un atmosfērā izteikti latvisku patriotisku sajūtu. Nevaru melot pats sev. Uz DR spēlēm eju un jūtu par Latviju un bieži pret Krieviju. Tās ir manas sajūtas . Es tev viņas neuzspiežu, tad tu neuzspied otram savas sajūtas.
Iesaku nemētāties ar patriotismu tur, kur nevajag.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:01, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es nerunāju par to, kas ir populārāks valstī, reģionā, bet pasaulē. Un patiesībā - Latvijā vēl varētu strīdēties, kas patiesībā ir populārāks. Hokeju uz augšu velk izlase un Dinamo, bet basketa vietējā līga ir apmeklētāka, arī basketā trenējās vairāk kā hokejā, arī Krievijā tā starpība abu sportu popularitātēs nav nemaz tik liela, un par Vāciju - tur ir futbols un visi pārējie...
Dinamo velk uz leju hokeju, ja Dinamo tautai ir kā lamuvārds, tad vārds Hokejs vēl turas, bet cik ilgi.Kad Dinamo iznīks, tad sāksies īstā popularitāte.
Par tiem apmeklētājiem tur nav tik viennozīmīgi, vidējais gan jau ka daži simti abos.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-28 17:01, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja tu sekotu līdzi OHL, tu zinātu, ka gaišās (viesu) formas ir ar latīņu burtiem.
domā tavs rakstītais teksts par alimpa formām aizies līdz funarina smadzenēm?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-28 17:02, pirms 5 gadiem
FUNS rakstīja: Es DR spēlēs jūtu sevī un atmosfērā izteikti latvisku patriotisku sajūtu. Nevaru melot pats sev. Uz DR spēlēm eju un jūtu par Latviju un bieži pret Krieviju. Tās ir manas sajūtas . Es tev viņas neuzspiežu, tad tu neuzspied otram savas sajūtas.
Es savukārt patriotisku noskaņu sajutu handbola izlases kopīgā visu spēlētāju himnas dziedāšanā pirms katras EČ spēles.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:03, pirms 5 gadiem
Galvenais jautājums, ko neviens neuzdod - kāds Latvijas hokejam no tā labums un kā var nesaprast, ka ''Aļimp'' ir naudas atmazgāšanas shēma.Nu gan jau ka Kalvītis zin, tikai neaizmirsīsim kādas intereses un naudas viņš pārstāv "Latvijas Gaze'' un tagad arī LHF.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 17:03, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tas vispār ir mans kreisais profils, visi mani īstie tika nobanoti viens pēc otra Nezinu, par kādām te svirām tu runā, bet es neuzskatu par normālu priekš jebkura Baltā Cilvēka likt savā avatarā nēģeri
Kā jau rakstīju, nekur citur tāda neveselīga mode nepastāv, kā Latvijā, es nevaru neko tādu iedomāties Leišu, Poļu, Serbu, Horvātu vai Ungāru sporta portālos
Ja Tjoma prastu lasīt, tad saprastu, ka runāju par svirām, kas ietekmē, kas ir populārs un kas nav- kas nosaka toni pasaulē un tā nav rase, tā ir nauda. Un naudai ir piekāst, kādā krāsā ir tava āda.
Un man slinkums meklēt leišu vai dienvidslāvu saitus, atveru sportekspress - mūsu kaimiņu lielāko sporta saitu, 1. rakstu, kas pa rokai - a re arī tur avataros nēģeri. Ko nu?
https://www.sport-express.ru/footba...

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:07, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Dinamo velk uz leju hokeju, ja Dinamo tautai ir kā lamuvārds, tad vārds Hokejs vēl turas, bet cik ilgi.Kad Dinamo iznīks, tad sāksies īstā popularitāte.
Par tiem apmeklētājiem tur nav tik viennozīmīgi, vidējais gan jau ka daži simti abos.
Nu tu samurgoji. Lai kā nepatiktu Dinamo - Dinamo uztur papildinteresi par hokeju. Dinamo iznīkšana to nepalielinās. Interesi par hokeju palielināt šobrīd var tikai šie faktori - mūsejie NHL, izcili PČ/OS vai ja Dinamo atgriežas pie tā ko darīja pirmajās sezonās. Pazūdot Dinamo no lv hokeja skatuves pazudīs hokeja segments "svetdienas skatītājiem", jo tādi uz OHL neiet, bet uz Dinamo joka vai ponta pēc aizies. Hokejs paliks tikai karstākajiem līdzjutējiem un pavasara līdzjutējiem.
Un OHL ir mazāk apmeklēts, to pierāda gan laiku pa laikam SC publicētā statistika gan tas, kas novērots vairāku gadu garumā apmeklējot OHL, agrāk LHV/LAČ spēles - regularajā sezonā nereti ir mači, kad skatītāji ir knapi vairāk kā spēlētāji. Basī tik traki tukšas tribīnes ir reti. Tur turās tie pāris simti visas sezonas garumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:11, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu tu samurgoji. Lai kā nepatiktu Dinamo - Dinamo uztur papildinteresi par hokeju. Dinamo iznīkšana to nepalielinās. Interesi par hokeju palielināt šobrīd var tikai šie faktori - mūsejie NHL, izcili PČ/OS vai ja Dinamo atgriežas pie tā ko darīja pirmajās sezonās. Pazūdot Dinamo no lv hokeja skatuves pazudīs hokeja segments "svetdienas skatītājiem", jo tādi uz OHL neiet, bet uz Dinamo joka vai ponta pēc aizies. Hokejs paliks tikai karstākajiem līdzjutējiem un pavasara līdzjutējiem.
Un OHL ir mazāk apmeklēts, to pierāda gan laiku pa laikam SC publicētā statistika gan tas, kas novērots vairāku gadu garumā apmeklējot OHL, agrāk LHV/LAČ spēles - regularajā sezonā nereti ir mači, kad skatītāji ir knapi vairāk kā spēlētāji. Basī tik traki tukšas tribīnes ir reti. Tur turās tie pāris simti visas sezonas garumā.
Nē nu ja Tev šāds Dinamo patīk, neko darīt, gaumes lieta. Ietu svētdienas skatītājs arī uz OHL, protams, ja ik pa laikam parādīsies mistiskas komandas bez nākotnes kā D, tad interesi ilgtermiņā uzaudzēt ir grūti. Gaidi vasaru, kad atkal izziņos vadonis, ka Dinamo būs!

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:25, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Nē nu ja Tev šāds Dinamo patīk, neko darīt, gaumes lieta. Ietu svētdienas skatītājs arī uz OHL, protams, ja ik pa laikam parādīsies mistiskas komandas bez nākotnes kā D, tad interesi ilgtermiņā uzaudzēt ir grūti. Gaidi vasaru, kad atkal izziņos vadonis, ka Dinamo būs!
Pastāsti šī brīža OHL argumentus, lai uz to ietu svetdienas skatītājs, kam hokejs nu tā, ne sevišķi, bet varētu aiziet? iedzert alu, papļāpāt ar čomiem? Ne visās hallēs alus ir pieejams. Ne visi gribēs sēdēt uz betona vai koka/plastmasas krēslos bez mīkstumiem, hokeja līmenis, lai cik nebaudāms šogad nebūtu Dinamo, arī ir zemāks - Dinamo gadījumā, ja pats Dinamo spēlē kārtejo vājo spēli, laiku pa laikam vismaz ir augstas klases pretinieki. Arī reklāma OHL pareti ir vilinoša- ir klubi, kas cenšās un veido akcijas soc. tīklos, taisa akcijas spēļu laikā, bet ir klubi par kruiem var uzzināt tikai tik cik sporta ziņu lapās vai lHF lapā - ļoti skopu info.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-28 17:30, pirms 5 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Iesaku nemētāties ar patriotismu tur, kur nevajag.
To viņš nekad nesapratīs, ka patriotisms nav aktīvi vicināt LV karodziņu sēžot uz dīvāna, vai sporta arēnā, bet gan tas cik cilvēks ir gatavs izkāpt no savas komforta zonas, lai ziedotu sevi Latvijai.
Nu, nav viņam lemts to saprast.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:32, pirms 5 gadiem
Par cik LV čempionāts +/- jau ir nostabilizējies, LHF vajadzētu aktīvāk atgriezties pie domas atjaunot AEHL (Polija,Baltkrievija un Ukraina). Tas būtu tāds labs optimāls pasākums.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:33, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pastāsti šī brīža OHL argumentus, lai uz to ietu svetdienas skatītājs, kam hokejs nu tā, ne sevišķi, bet varētu aiziet? iedzert alu, papļāpāt ar čomiem? Ne visās hallēs alus ir pieejams. Ne visi gribēs sēdēt uz betona vai koka/plastmasas krēslos bez mīkstumiem, hokeja līmenis, lai cik nebaudāms šogad nebūtu Dinamo, arī ir zemāks - Dinamo gadījumā, ja pats Dinamo spēlē kārtejo vājo spēli, laiku pa laikam vismaz ir augstas klases pretinieki. Arī reklāma OHL pareti ir vilinoša- ir klubi, kas cenšās un veido akcijas soc. tīklos, taisa akcijas spēļu laikā, bet ir klubi par kruiem var uzzināt tikai tik cik sporta ziņu lapās vai lHF lapā - ļoti skopu info.
Te man jautājums uz kurām tad Tu ej hallēm pats?, un vai uz to basketbola LV čempi ar ej, cik bieži? Ja ietu hokejā uz kādu inbox vai Kurbads, nez vai būtu sliktas asociācijas, ka nav kur papļāpāt vai alu iedzert, domāju ka basketbolā neko tamlīdzīgu neatrast.

Protams ja iet uz HH halli, tad ir jābūt fanam, hokeja mīlētājam, ja tāds nav, tad tur arī nav jāiet.
Es pats agrak fanoju par basketbolu, tāpat kā hokeju, bet nu jau kādus 10 gadus neesmu bijis uz LV čempja basketbola spēli.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:35, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik LV čempionāts +/- jau ir nostabilizējies, LHF vajadzētu aktīvāk atgriezties pie domas atjaunot AEHL (Polija,Baltkrievija un Ukraina). Tas būtu tāds labs optimāls pasākums.
Tak sola nākamgad Igauņus un leišus, esot pat IIHF naudu iedevuši Baltijas reģiona attīstībai. Tāpat tuvākos gadus pats gaidu komandas Mārupe, Ventspils. Nezinu, kas notiks ar Ogri, un vēl Rīgā varētu vēl klubs parādīties.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:40, pirms 5 gadiem
Rīgas "Dinamo" un Rīgas "Olimp" vajag izveidot fārmklubu variantus, kā nekā veterāni salasās. Būtu Rīgai labas izvēles ko saukt uz augšu!

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:43, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pastāsti šī brīža OHL argumentus, lai uz to ietu svetdienas skatītājs, kam hokejs nu tā, ne sevišķi, bet varētu aiziet? iedzert alu, papļāpāt ar čomiem? Ne visās hallēs alus ir pieejams. Ne visi gribēs sēdēt uz betona vai koka/plastmasas krēslos bez mīkstumiem, hokeja līmenis, lai cik nebaudāms šogad nebūtu Dinamo, arī ir zemāks - Dinamo gadījumā, ja pats Dinamo spēlē kārtejo vājo spēli, laiku pa laikam vismaz ir augstas klases pretinieki. Arī reklāma OHL pareti ir vilinoša- ir klubi, kas cenšās un veido akcijas soc. tīklos, taisa akcijas spēļu laikā, bet ir klubi par kruiem var uzzināt tikai tik cik sporta ziņu lapās vai lHF lapā - ļoti skopu info.
Alu tirgo visās halles, atskaitot hokeja skolu Rīga .. jo, nu, vidusskola tomēr. Pat, ja OHL spēlētāji biežāk kļūdās, ir lēnāki un mazāk virtuozi, viņi spēj rādīt skatāmu hokeju, izklaides produktu + tā lielā atšķirība ir cīņasspars un emocijas - 70%+ spēļu abas komandas sitās ne pa jokam, nevis bezmērķīgi atslido.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:43, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Tak sola nākamgad Igauņus un leišus, esot pat IIHF naudu iedevuši Baltijas reģiona attīstībai. Tāpat tuvākos gadus pats gaidu komandas Mārupe, Ventspils. Nezinu, kas notiks ar Ogri, un vēl Rīgā varētu vēl klubs parādīties.
Protams, ka ideālais variants būtu 3B līga, bet, diemžēl, tas patreiz ir absolūti nereāli, jo LT un EE ar IIHF investīcijām vien būs stipri par īsu, lai šajās valstīs radītu komandas, kuras pārskatāmā nākotnē būtu reāli konkurētspējīgas LV komandām.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:44, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik LV čempionāts +/- jau ir nostabilizējies, LHF vajadzētu aktīvāk atgriezties pie domas atjaunot AEHL (Polija,Baltkrievija un Ukraina). Tas būtu tāds labs optimāls pasākums.
ir nauda?

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:44, pirms 5 gadiem
haris rakstīja: Te man jautājums uz kurām tad Tu ej hallēm pats?, un vai uz to basketbola LV čempi ar ej, cik bieži? Ja ietu hokejā uz kādu inbox vai Kurbads, nez vai būtu sliktas asociācijas, ka nav kur papļāpāt vai alu iedzert, domāju ka basketbolā neko tamlīdzīgu neatrast.

Protams ja iet uz HH halli, tad ir jābūt fanam, hokeja mīlētājam, ja tāds nav, tad tur arī nav jāiet.
Es pats agrak fanoju par basketbolu, tāpat kā hokeju, bet nu jau kādus 10 gadus neesmu bijis uz LV čempja basketbola spēli.
Pēdējā halle uz kuru biju ir Kurbads halle., pirms tam ir iets uz Volvo, Piņķiem, VIdzemes ledus halli, Liepājas halli utt. Nu Kurbad ahalle protams ir ērta ar 1 bet - ja gribas Arēnas cienīgu komfortu pašā hallē, tur tāda nav. koka soli nav tas pats patīkamākais, tāpat kā veids, kā iezīmēta abonomentu zona. Lielā daļā citu haļļu vispār ir plastmasas soli - respektīvi sēdi uz betona. Arēna ar saviem teātra cienīgajiem beņķiem līmeni virs. Protams, lielai daļai īsto fanu ir piekāst šāda neērtība, arī man, jo ejot uz vietējo čempi parasti vēlos stavēt kājās, bet svētdienas fanam, tas var arī nepatikt.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:46, pirms 5 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka ideālais variants būtu 3B līga, bet, diemžēl, tas patreiz ir absolūti nereāli, jo LT un EE ar IIHF investīcijām vien būs stipri par īsu, lai šajās valstīs radītu komandas, kuras pārskatāmā nākotnē būtu reāli konkurētspējīgas LV komandām.
Gaidīsim vasaru, tad ar zināsim būs 3B vai nebūs.

     [+] [-]

, 2020-01-28 17:46, pirms 5 gadiem
safitho rakstīja: Alu tirgo visās halles, atskaitot hokeja skolu Rīga .. jo, nu, vidusskola tomēr. Pat, ja OHL spēlētāji biežāk kļūdās, ir lēnāki un mazāk virtuozi, viņi spēj rādīt skatāmu hokeju, izklaides produktu + tā lielā atšķirība ir cīņasspars un emocijas - 70%+ spēļu abas komandas sitās ne pa jokam, nevis bezmērķīgi atslido.
Ja nejaucu arī Liepājā alu kādu laiku vairs netirgo (netirgoja) Un pēdējos gados var piekrist par to sišanos (pirms tam gan bija tāds tukuma/jūrmalas Hasc, kura spēles bija visnotaļ amizantas.) Un tāda tīrā atslidošana RD arī ir tikai šogad, pirms tam, cīņa arī bija praktiski katrā spēlē (izņemot īslaicīgus periodus atsevišķās sezonās)