Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Skaitļi: Latvijas hokeja čempionāta spēles kļūst mazāk apmeklētas

Didzis Rudmanis
Didzis Rudmanis

Skaitļi: Latvijas hokeja čempionāta spēles kļūst mazāk apmeklētas
Intriga un šovs ir - kur skatītāji?
Foto: HK Kurbads

Latvijas čempionāta finālsērijā, kuras pirmā spēle tiks aizvadīta jau rītvakar, komandas teju vienmēr var lepoties ar spēļu apmeklētību, kas tuvojas haļļu kapacitātes robežai. Vai ar ko lepoties Optibet hokeja līgas vienībām ir arī aizvadītajā regulārajā sezonā?

Lai arī kopumā jau piekto sezonu pēc kārtas Latvijas čempionāta hokejā apmeklējuma rādītāji turas 200 skatītāju robežās, pēdējās divās sezonās apmeklējums ir nedaudz kritis, un šosezon sasniedzis vien 195 skatītājus spēlē (-8% pret 2017. gadu). Ja par nozīmīgu intereses kritumu šie dati neliecina, tad par ieilgušu stagnāciju līdzjutēju piesaistē gan.

Pēdējo izrāvienu čempionāts piedzīvoja 2014.–15. gada sezonā. Toreiz turnīram pievienojās "Mogo" un atgriezās komanda no Liepājas. Vietējā publika liepājnieku atgriešanos uzņēma ar gana lielu entuziasmu - 568 skatītāji spēlē, vien nedaudz mazāk kā pēdējā "Metalurga" sezonā Baltkrievijas Ekstralīgā. Abu komandu dalība būtiski veicināja konkurenci un interesi par turnīru, palīdzot citu vadošo komandu apmeklējuma rādītājiem augt turpmākajās divās sezonās.

Nu jau piecus gadus mainījies nav nedz čempionāta komandu kodols, ne, pats būtiskākais, tas, kā tiek strādāts ar skatītāju piesaisti. Līdz ar to apmeklētības rādītājiem nevajadzētu būt pārsteigumam arī pašiem čempionāta organizatoriem, dalībniekiem.

HK Liepāja - populārākā jau piekto gadu pēc kārtas

Jau tradicionāli, apmeklētākās komandas godu izcīnījuši liepājnieki, kuri, par spīti blāvākam sniegumam laukumā, līdz ar komandas reorganizāciju vasarā spējuši uzlabot arī fanu skaitu tribīnēs. Vidēji katru spēli klātienē vēroja 412 skatītāji.

Būtiski, ka liepājnieki šo titulu visus piecus gadus iegūtu arī tad, ja komanda neorganizētu "Lāči Lido" spēli, kas ierasti pulcē virs 1000 skatītājiem, pērn decembrī - pat 2000 apmeklētājus. Šī spēle citām turnīra komandām tikmēr kalpo kā lekciju kursa "Ievads mārketingā" pirmā nodarbība.

Pagalam neveiksmīga otrā sezona jaunajā hallē izvērtusies "Kurbadam" - vidēji katru tās spēli klātienē vēroja tikai 171 skatītājs. Tas ir zemākais rādītājs komandas sešu gadu pastāvēšanas vēsturē. Ja "Kurbada" debijas spēli jaunajā hallē 2017. gada septembrī apmeklēja gandrīz 500 skatītāju, šosezon skatītāji parūpējās arī par antirekordu - novembra spēli pret Liepāju vēroja vien 89 cilvēki.

Čempionāta vidējos rādītājus nelabvēlīgi ietekmējusi "Lido" pievienošanās tam. Spējot uzvarēt tikai vienu no 36 spēlēm, "Lido" mājas spēles vidēji pulcēja vien 98 skatītājus. Varētu teikt, ka, redz, šis tad arī ir iemesls kopējai lejupslīdei, taču arī pārējo sešu komandu savstarpējās cīņas apmeklēja vien 198 skatītāji. Vēl vairāk, šī nebūt nav pirmā vai pēdējā sezona, kad turnīrā piedalās pārliecinoša pastarīte bez savas fanu bāzes vai mērķiem tādu izveidot.

Ja apskatām Latvijas čempionāta spēļu sadalījumu pēc to apmeklējuma - pēdējos divos gados samazinājies spēļu īpatsvars, kuras vēro vairāk par 200 cilvēkiem. Tas vien apliecina to, ka ne jau "Lido" statistiku velk uz leju - arī vadošo komandu savstarpējās cīņas šosezon vairs nav bijušas tik saistošas skatītājam. Ko dod agrāko izlases spēlētāju uzvārdi uz vismaz trīs komandu krekliem, ja vidējais hokeja līdzjutējs vien aptuveni nojauš, kādas komandas turnīrā piedalās.

Federācija un komandas vienisprātis - satraukumam pamata nav

Latvijas Hokeja federācija atzīst, ka, ņemot vērā visus apstākļus, tās ieskatā aizvadītās sezonas apmeklējums uzskatāms par vidēji labu. Darbs ejot uz priekšu, un par to federācijai ir gandarījums.

Federācijas mārketinga nodaļa īpaši izceļ to, ka šogad visas komandas sākušas aktīvāk strādāt ar sociālajiem tīkliem. (Taisnības labad gan jāatzīmē - "Lido" pēdējo ierakstu veica 8. septembrī, savukārt "Prizma" pēdējos divos gados spējusi tik vien, kā atjaunot komandas bildi). Tiesa, kā apliecināja pusfinālu sērijas, aktīva satura radīšana sociālajos tīklos bez investīcijām šo ierakstu reklāmā ("Mogo" gadījums) nepalīdz piepildīt komandas tribīnes. Lai arī apsveicami, ka komandas plašāk apgūst vismaz kādus komunikācijas pamatelementus, joprojām reti tām izdodas veicināt intrigu par gaidāmajām spēlēm.

Otras apmeklētākās komandas gods šosezon ticis jelgavniekiem, kas pēc sudraba sezonas nav pieklusuši, tieši pretēji - vien spēcinājuši komandas rindas. Pēc pārdoto biļešu un izdalīto ielūgumu skaita "Zemgales" spēles regulārajā sezonā apmeklējot 500-600 cilvēku, pārliecināts ir komandas valdes loceklis Armands Ozollapa. Viņam nav skaidrs, kur īsti rodoties būtiskā starpība pret spēļu protokolos fiksētajiem vidēji 235 apmeklētājiem.

Lai piesaistītu līdzjutējus, "Zemgale" izplata afišas pilsētas autobusos un reklāmas stendos, aktīvi darbojas sociālajos tīklos. Tāpat, komanda nodrošina bezmaksas ielūgumus tās sponsoriem, brīvprātīgajiem, daļa ielūgumu nonākot arī pie līdzjutējiem. Aktīva interese par komandu esot arī tuvējās pilsētās - Dobelē, Bauskā. Domājot par plašāku skatītāju piesaisti, Ozollapa uzsver, ka jo vairāk komandā būs vietējās ledus skolas audzēkņu, jo vairāk tribīnēs būs skatītāju. Šajā virzienā komanda mērķtiecīgi strādā jau vairākas sezonas.

Nākamo soli šogad centušies spert "Kurbads", kas jau ilgstoši bijuši aktīvākie darbā pie komandas mārketinga un reklāmas. Jānis Straupe norāda, ka komanda izvirzījusi jaunu vadmotīvu - rūpēties par to, lai cilvēks, atnākot uz spēli, izjustu vēlmi nākt arī nākamo. Pagaidām tas augļus nav nesis, taču sezonas gaitā "Kurbads" izmēģināja dūmu un uguns šovus, t-kreklu lielgabalu, turpināja izspēlēt konkursus starplaikos. Komandu priecēja arī jau otro gadu kupli apmeklētās Kontinentālā kausa spēles.

Pirms gada Kurbads ledus hallei bija debijas sezona, cilvēki vēlējās apskatīt halli, to iepazīt. Tas ir galvenais iemesls, ar ko šogad piedzīvoto kritumu skaidro Straupe. Nepalīdzot arī sliktā stāvoklī esošais halles piebraucamais ceļš, kur komanda cer uz Rīgas Domes ieinteresētību tā sakārtošanā. Lai arī "Kurbads" turpina strādāt ar tuvākās apkārtnes iedzīvotājiem, Straupe pārliecinoši atzīst, ka pašlaik apkārtnes iedzīvotāji "Kurbadu" par savu komandu neuzskata.

Pavisam citu ainu ieraugām, kad lūkojamies pārējo Rīgā bāzēto komandu virzienā. Ja "Mogo" šosezon ir kļuvusi redzamāka komunikācijā, to nevaram teikt par "Prizmu", “HS Rīga” vai "Lido". Ainu gana precīzi ilustrē "HS Rīga" menedžeris Renārs Freibergs, kas atzīst, ka par skatītāju piesaistīšanu komanda nesatraucas un par to trūkumu nesūdzas. Hallē daudz vietu neesot tāpat, un uz spēlēm nākot jauno hokejistu vecāki, radinieki un draugi.

Vai čempionātam ir potenciāls?

Par mērauklu tam, cik lielā mērā Latvijas čempionāta organizētāji un komandas šobrīd spēj apgūt turnīra potenciālu, varam aplūkot 2007.–08. gada Samsung Premjerlīgas sezonu. Toreiz, gluži kā šogad, turnīrā piedalījās septiņas komandas, no kurām viena bija izteikta pastarīte.

Čempionāta spēles apmeklēja vidēji 431 skatītājs – divreiz vairāk kā šobrīd. Favorītu, Liepājas "Metalurga" un “HK Rīga 2000”, savstarpējās cīņas regulārajā sezonā klātienē vēroja vidēji 640 skatītāji (par vienu spēli dati nav pieejami).

Skalā no pusprofesionāls līdz profesionāls tolaik čempionāts nenoliedzami bija lauvas tiesu profesionālāks kā šodien, tomēr vienlaikus tas vēl bija laiks, kad spēles mēdza sākties arī, piemēram, darba dienas 16:00 vai 17:00. Šis jautājums turnīra nolikumā šobrīd ir atrisināts (galu galā, jāstrādā taču ir arī lielai daļa čempionāta spēlētāju).

Kopš 2008. gada mainījusies ir ne vien čempionāta profesionalitāte, bet arī turnīra ģeogrāfija - togad čempionāta septiņas komandas pārstāvēja sešas pilsētas un trīs valstis, šobrīd pārstāvēta ir vien Rīga, Jelgava un Liepāja. Tieši turnīra ģeogrāfija ir viens no šī brīža klupšanas akmeņiem.

Jau vairākus gadus “HK Daugavpils” spēles 1. līgā (tagad JAHL) vidēji apmeklē tikpat skatītāju, cik Latvijas čempionāta spēles Liepājā. Ārpus Rīgas un tās apkārtnes, čempionātam piemērotas halles ir arī Ogrē, Ventspilī, Tukumā, Ozolniekos un Valmierā. Gan “Liepāja”, gan “Zemgale” apliecina, ka lokālpatriotisms ir vērtīgs un spēlē lielu lomu skatītāju piesaistē. Atšķirībā no futbola un basketbola līgām, hokejā pagaidām šis vērtīgais resurss nav apgūts.

Ja piecas komandas ir bāzētas Rīgā, kur tām par skatītāju jākonkurē ne tikai vienai ar otru, bet arī ar Rīgas "Dinamo", praktiski jebkura cita sporta veida un kultūras notikumu pārbagātību, plašāku uzmanību turnīram bez būtiskiem mārketinga līdzekļiem (kas ar augstu risku var nesasniegt investīciju atdevi) piesaistīt tiešām nav viegli. Šo kā vienu no sarežģītākajiem izaicinājumiem sarunā ar Sportacentrs.com iezīmē arī "Kurbada" pārstāvis.

Kā nesenāks atgādinājums par čempionāta potenciālu kalpo klusi likvidētā Latvijas kausa izcīņa, kuras finālspēles starp "Mogo" un "Kurbadu" Arēnā Rīga trīs gadus pēc kārtas pulcēja vairāk kā 2000 skatītāju.

Vai pārmaiņas nāk?

Jau tradicionāli sezonas gaidāmā izskaņa nozīmē, ka drīzumā federācija aicinās komandas tikties pie kopīga galda, lai pārliecinātos par to gatavību turpināt spēlēt. Kā uzsver federācijas sporta direktors Edgars Buncis, noteicošā būs komandu finansiālā rocība, kas arī lielā mērā nosakot skatītāju piesaistes līmeni.

Buncis norāda, ka paralēli notiekot pārrunas ar “HK Daugavpili”, un viņš cerot redzēt komandu atgriežamies turnīrā. “HK Daugavpils” esot paudusi gatavību startēt jau nākamajā sezonā, liekot domāt, ka atrisināts galvenais šķērslis, kas to liedza darīt agrāk - finansējuma trūkums.

Pērnā gada nogalē pie apvāršņa uzausa iecere par Baltijas līgas izveidi, kas vismaz sākotnēji vietējo čempionātu neaizstās. Kā norāda Buncis, plānots, ka nākamsezon astoņas komandas izspēlēs divu apļu grupu turnīru (ar četrām komandām grupā), kam sekotu izslēgšanas spēles. Tiesa, šobrīd līdz galam vēl nav apzināta komandu gatavība spēlēt. Ja Latvijas klubiem neskaidrs jautājums ir par finansēm, kaimiņu komandām bažas rada arī sportistu resursa pieejamība.

Vietējā pusprofesionālā hokeja interesēm būtu maksimāli svarīgi nodrošināt, ka, līdzīgi kā Čempionu hokeja līga, šis formāts neaizstāj pašmāju turnīru un neiedragā tā konkurētspēju. Tieši Latvijas vadošo komandu īslaicīgā piedalīšanas Baltkrievijas Ekstralīgā un Latvijas finanšu krīze pirms desmit gadiem atmeta Latvijas čempionātu gaismas gadus atpakaļ. Pašlaik grūti saskatīt tos potenciālos ieguvumus, kuru dēļ Baltijas līgas izveide būtu šāda riska vērta.

Pēdējos gados komandām un Latvijas Hokeja federācijai ir izdevies revitalizēt Latvijas čempionātu. Vēl pirms 6-7 gadiem Latvijas čempiona tituls, šķiet, neko daudz nenozīmēja arī pašiem spēlētājiem. Šobrīd čempionāts ir kļuvis par produktu, kas spēj būt interesants gan zināmam cilvēku skaitam, gan, līdz ar to, arī sponsoriem.

Ja pirms pieciem gadiem par izrāvienu pārūpējās divu spēcīgu komandu pievienošanās turnīram, šoreiz ripa ir federācijas zonā. Tieši federācijai jārod veids, kā panākt nākamo izrāvienu turnīra attīstībā, kas vienlaikus nesagrautu līdz šim sasniegto.

2017. gada apskatu par Latvijas čempionāta spēļu apmeklējumu lasi šeit: Skaitļi: Kas apmeklē Latvijas čempionāta spēles?

  +9 [+] [-]

, 2019-03-20 12:29, pirms 6 gadiem
āzis ar ruksi nespēj un kā redzams no pēdējiem notikumiem pat negrib sakārtot Latvijas čempionātu. Vienkāršāk ir murgot par baltijas līgām un laizīties ap rižskoje ģinamo

  -4 [+] [-]

, 2019-03-20 12:37, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: āzis ar ruksi nespēj un kā redzams no pēdējiem notikumiem pat negrib sakārtot Latvijas čempionātu. Vienkāršāk ir murgot par baltijas līgām un laizīties ap rižskoje ģinamo
Izveidot tirgu ir grūtākā lieta šajā pasaulē!
Tev ir jāzin patērētāja vēlmes un jābūt soli priekšā pārējiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-03-20 12:41, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ko nozīmē sakārtot? Te pirmāmkārtām ir "jāsakārto'" paši spēlētāji, kuri šajā turnīrā piedalās Tauta neiet galvenokārt pateicotes tieši viņiem
Kāda jēga skatīt, kā Prūsis bakstās pret Lavrenovu? Ortkārt, neesam pieraduši, ka Lettiņš pret Lettiņu sitas, nu nav tas Latvijas Lielā Hokeja tradīcijās, nav, nebija un arī nekad nebūs! Mums vajag pretieniekus no ārpuses, vai tas ir izlašu vai arī klubu turnīros Latvija ir pārāk maza valsts, lai lielie komandu sporti vārītos savā sulā Amatieri jā, lūdzu, bet ne PRO!
Pa vidu vajag action: A burts pret kādu RD nolicēju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-03-20 12:45, pirms 6 gadiem
intp rakstīja: Izveidot tirgu ir grūtākā lieta šajā pasaulē!
Tev ir jāzin patērētāja vēlmes un jābūt soli priekšā pārējiem!
Latviešiem, kā piederošiem pie rietumu kultūras patīk kārtība. Sakārtot čempionātu ir kas grūts? Kā to ņem - tādiem savoku reliktiem kā āzim un ruksim tas ir kosmoss, normāliem cilvēkiem nekā sarežģīta.

  +5 [+] [-]

, 2019-03-20 12:50, pirms 6 gadiem
Prizmai jau tradicionāli un gadiem ilgi ir bijis pilnīgi pofig uz skatītājiem. Izskatās, ka Lido seko šīm tradīcijām.
Ja izdotos Virslīgā atgriezties Daugavpilij un pievienotos Valmiera un Ventspils, cipari kļūtu lielāki. Rīgā tomer pārāk daudz citu izklaižu ar kurām jākonkurē. Tomēr Kurbads cenšas, un mazliet to dara arī Mogo un HS Rīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 12:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Latviešiem, kā piederošiem pie rietumu kultūras patīk kārtība. Sakārtot čempionātu ir kas grūts? Kā to ņem - tādiem savoku reliktiem kā āzim un ruksim tas ir kosmoss, normāliem cilvēkiem nekā sarežģīta.
Kā iedabūsi skatītājus tribīnēs? Jāsāk ar skolēniem, jauniešiem, apkārtējo vidi!

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 12:52, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Prizmai jau tradicionāli un gadiem ilgi ir bijis pilnīgi pofig uz skatītājiem. Izskatās, ka Lido seko šīm tradīcijām.
Ja izdotos Virslīgā atgriezties Daugavpilij un pievienotos Valmiera un Ventspils, cipari kļūtu lielāki. Rīgā tomer pārāk daudz citu izklaižu ar kurām jākonkurē. Tomēr Kurbads cenšas, un mazliet to dara arī Mogo un HS Rīga.
Mogo koks ar 2 galiem - ģeogrāfiski labāka vieta, bet daudz sliktāka halle, gan infrastruktura, gan ērtības gan vienkārši estētiski

  +3 [+] [-]

, 2019-03-20 12:54, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ko nozīmē sakārtot? Te pirmāmkārtām ir "jāsakārto'" paši spēlētāji, kuri šajā turnīrā piedalās Tauta neiet galvenokārt pateicotes tieši viņiem
Kāda jēga skatīt, kā Prūsis bakstās pret Lavrenovu? Ortkārt, neesam pieraduši, ka Lettiņš pret Lettiņu sitas, nu nav tas Latvijas Lielā Hokeja tradīcijās, nav, nebija un arī nekad nebūs! Mums vajag pretieniekus no ārpuses, vai tas ir izlašu vai arī klubu turnīros Latvija ir pārāk maza valsts, lai lielie komandu sporti vārītos savā sulā Amatieri jā, lūdzu, bet ne PRO!
Interesanti, kāpēc citās mazās valstīs var būt spēcīgi vietējie čempionāti? Iedz. sk. nav rādītājs. Nav nepieciešami obligāti "ārējie pretinieki". Ir jāatīsta sapratne, ka vispirms par savu galu jāpadomā - Ogrēnietim jāfano par Ogri, Rīdziniekam Rīgu, Daugavpilietim Daugavpili un tad, kad starptautiskas sacensības jeb RD vai KK vai Izlase - tad par to, kas piedalās starptautiskajās. Savukārt, par to, ka saki, ka neies skatīties, kā spēlē Prūsis pret Lavrenovu - Lai Prūša vietā būtu Dārziņš pret Karsumu vajag tādu lietu kā naudiņš, kas vietējā mērogā diži daudz nav. Un ir jāsaprot, ka tieši no tā Latvijas čempionāta aug tie vēlākie "varoņi" kas taisa starptautiskos panākumus - nebūs atbalsta no bērna kājas, nebūs arī vēlme, kad būs izsitušies steigties palīgā izlasei. Un ja nebūs tāda vietējā čempja, tad vienkārši nebūs, kas steidzās palīgā izlasei.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-20 12:55, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Interesanti, kāpēc citās mazās valstīs var būt spēcīgi vietējie čempionāti? Iedz. sk. nav rādītājs. Nav nepieciešami obligāti "ārējie pretinieki". Ir jāatīsta sapratne, ka vispirms par savu galu jāpadomā - Ogrēnietim jāfano par Ogri, Rīdziniekam Rīgu, Daugavpilietim Daugavpili un tad, kad starptautiskas sacensības jeb RD vai KK vai Izlase - tad par to, kas piedalās starptautiskajās. Savukārt, par to, ka saki, ka neies skatīties, kā spēlē Prūsis pret Lavrenovu - Lai Prūša vietā būtu Dārziņš pret Karsumu vajag tādu lietu kā naudiņš, kas vietējā mērogā diži daudz nav. Un ir jāsaprot, ka tieši no tā Latvijas čempionāta aug tie vēlākie "varoņi" kas taisa starptautiskos panākumus - nebūs atbalsta no bērna kājas, nebūs arī vēlme, kad būs izsitušies steigties palīgā izlasei. Un ja nebūs tāda vietējā čempja, tad vienkārši nebūs, kas steidzās palīgā izlasei.
Dānijā gandrīz čempionāts bankrotēja...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 12:56, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Prizmai jau tradicionāli un gadiem ilgi ir bijis pilnīgi pofig uz skatītājiem. Izskatās, ka Lido seko šīm tradīcijām.
Ja izdotos Virslīgā atgriezties Daugavpilij un pievienotos Valmiera un Ventspils, cipari kļūtu lielāki. Rīgā tomer pārāk daudz citu izklaižu ar kurām jākonkurē. Tomēr Kurbads cenšas, un mazliet to dara arī Mogo un HS Rīga.
Ģeogrāfiski tas būtu labi, bet no jaudas hz. Nez vai līmeni celtu vēl 3-4 "Lido" kalibra klubi. Tiesa vismaz uz sezonu tas būtu skatītāju pieaugums, PR utt. Tālak jau varētu skatīties.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-20 12:58, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Mogo koks ar 2 galiem - ģeogrāfiski labāka vieta, bet daudz sliktāka halle, gan infrastruktura, gan ērtības gan vienkārši estētiski
Es teiktu, ka labākā un ērtākā vieta Rīgā ir Prizmai, bet viņiem pie d skatītāji.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-20 13:00, pirms 6 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ģeogrāfiski tas būtu labi, bet no jaudas hz. Nez vai līmeni celtu vēl 3-4 "Lido" kalibra klubi. Tiesa vismaz uz sezonu tas būtu skatītāju pieaugums, PR utt. Tālak jau varētu skatīties.
Ja var Liepāja, kāpēc nevar Daugavpils? Ja var Jelgava, kāpēc lai nevarētu Valmiera? Par Ventspili esmu skeprisks bet no otras puses arī tur iespējams "Jelgavas ceļš" - vietējie + studenti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-03-20 13:03, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Es teiktu, ka labākā un ērtākā vieta Rīgā ir Prizmai, bet viņiem pie d skatītāji.
Pēc sižetiem kas redzēti sajūta tāda: "mēs esam daudz izdarījuši hokejā - halle ar laukumiem un sporta skola, tad virslīgas komanda ir tikai tāds bonuss bijušajiem audzēkņiem, bet skatītāji vispār - grib nāc, negrib nenāc"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2019-03-20 13:16, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Arī Dārziņš pret Karsumu nebūtu tik saistoši, kā Dārziņš pret Mozjakinu, vai Karsums pret Kopitaru, piemēram
Kápéc Tev viss krieviskais ir tik labs un pozitívs?

  -2 [+] [-]

, 2019-03-20 13:17, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Latviešiem, kā piederošiem pie rietumu kultūras patīk kārtība. Sakārtot čempionātu ir kas grūts? Kā to ņem - tādiem savoku reliktiem kā āzim un ruksim tas ir kosmoss, normāliem cilvēkiem nekā sarežģīta.
Ja jau esi tik gudrs, nu tad uz prieksu! Nem un sakarto! Vai vismaz nac klaja ar kadiem konstruktiviem un kvalitativiem priekslikumiem. Uzraksti kaut vai epastu uz hokeja federaciju sakuma. Savadak plika ..irsana un citu kritizesana. Bet laikam jau tas latviesiem raksturigi - irst un kritizet, irst un kritizet...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 13:18, pirms 6 gadiem
Kad Kurbads spēlēja Ogrē, tad regulāri gāju uz spēlēm. Tagad baigais slinkums uz Rīgu vilkties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-03-20 13:21, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Ja jau esi tik gudrs, nu tad uz prieksu! Nem un sakarto! Vai vismaz nac klaja ar kadiem konstruktiviem un kvalitativiem priekslikumiem. Uzraksti kaut vai epastu uz hokeja federaciju sakuma. Savadak plika ..irsana un citu kritizesana. Bet laikam jau tas latviesiem raksturigi - irst un kritizet, irst un kritizet...
Tu uzskati ka Latvijas čempionāts ir jākārto man, nevis Latvijas hokeja federācijai ?
Tu esi latvietis, vai latviski rakstošs putinosos?

  +4 [+] [-]

, 2019-03-20 13:21, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kur tu manis rakstītajā Krievisko saskatīji? Vienīgais Krieviskais bija nosacītais Mozjakins
Labi, viņa vietā var ielikt Elisonu, piemēram, vai tas kardināli maina lietas būtību?
Runa nav konkréti par komentāriem pie šī raksta, bet vispār.

  +4 [+] [-]

, 2019-03-20 13:22, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Ja jau esi tik gudrs, nu tad uz prieksu! Nem un sakarto! Vai vismaz nac klaja ar kadiem konstruktiviem un kvalitativiem priekslikumiem. Uzraksti kaut vai epastu uz hokeja federaciju sakuma. Savadak plika ..irsana un citu kritizesana. Bet laikam jau tas latviesiem raksturigi - irst un kritizet, irst un kritizet...
Tad iznāk, ka hokeja faniem tagad jānodarbojas ar to, ko nedara federācija? Kur var tik aplami domāt?

     [+] [-]

, 2019-03-20 13:23, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tu uzskati ka Latvijas čempionāts ir jākārto man, nevis Latvijas hokeja federācijai ?
Tu esi latvietis, vai latviski rakstošs putinosos?
Nav svarigi kas es esmu, ne par to ir runa. Es neko neuzskatu, tikai izlasiju tavu klaji negativo komentaru un izdariju attiecigus secinajumus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2019-03-20 13:29, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Nav svarigi kas es esmu, ne par to ir runa. Es neko neuzskatu, tikai izlasiju tavu klaji negativo komentaru un izdariju attiecigus secinajumus.
šeit ir publisks portāls, kurā ir publicēts raksts par Latvijas čempionātu, pie kura ir komentāru sadaļa, kurā es izsaku savas domas, izejot no paša redzētā, lasītā un sarunām ar cilvēkiem kuri ir saistīti ar Latvijas hokeju. Toties tu pamanies uzliet dubļus visiem latviešiem. Sarežģīti vai ne?

     [+] [-]

, 2019-03-20 13:29, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Ko nozīmē sakārtot? Te pirmāmkārtām ir "jāsakārto'" paši spēlētāji, kuri šajā turnīrā piedalās Tauta neiet galvenokārt pateicotes tieši viņiem
Kāda jēga skatīt, kā Prūsis bakstās pret Lavrenovu? Ortkārt, neesam pieraduši, ka Lettiņš pret Lettiņu sitas, nu nav tas Latvijas Lielā Hokeja tradīcijās, nav, nebija un arī nekad nebūs! Mums vajag pretieniekus no ārpuses, vai tas ir izlašu vai arī klubu turnīros Latvija ir pārāk maza valsts, lai lielie komandu sporti vārītos savā sulā Amatieri jā, lūdzu, bet ne PRO!
Piekrītu! Ir vajadzīgs ārējs pretinieks!

     [+] [-]

, 2019-03-20 13:30, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad iznāk, ka hokeja faniem tagad jānodarbojas ar to, ko nedara federācija? Kur var tik aplami domāt?
Nu ne gluzi ta saprati mani. Kapec jakritize federacijas darbs? Nesaku, ka viss tur ir labi un superpareizi. Bet var tacu nakt klaja ar kadu labu un kvalitativu prieklikumu, nevis tikai kritizet. Ne ta?

     [+] [-]

, 2019-03-20 13:33, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: šeit ir publisks portāls, kurā ir publicēts raksts par Latvijas čempionātu, pie kura ir komentāru sadaļa, kurā es izsaku savas domas, izejot no paša redzētā, lasītā un sarunām ar cilvēkiem kuri ir saistīti ar Latvijas hokeju. Toties tu pamanies uzliet dubļus visiem latviešiem. Sarežģīti vai ne?
Nevis uzliet dublus, bet pateikt baltu patiesibu. Sajuti atskiribu? Un es tev tikai ieteicu, ko vari darit lietas laba. Vai nemsi manu ieteikumu vera, tas jau tad paliek tava zina.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 13:34, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Nevis uzliet dublus, bet pateikt baltu patiesibu. Sajuti atskiribu? Un es tev tikai ieteicu, ko vari darit lietas laba. Vai nemsi manu ieteikumu vera, tas jau tad paliek tava zina.
Es neuzskatu, ka Banss ir no tiem, kurš kritizē tikai kritizēšanas pēc.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 13:35, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Nevis uzliet dublus, bet pateikt baltu patiesibu. Sajuti atskiribu? Un es tev tikai ieteicu, ko vari darit lietas laba. Vai nemsi manu ieteikumu vera, tas jau tad paliek tava zina.
kas ir balta patiesība? Ka tikai latvieši kritizē? Dāņi to nedara? Argentīnieši, vācieši, igauņi u.t.t. nekritizē ? Tie visam piekrīt?

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 13:45, pirms 6 gadiem
Šitas čekistiem vai kuri vēlētos par tādiem būt:

Vēsturiski Latvijai kas kopējs ir ar Baltvācu tautu,ar kuriem mūsu senči sadzīvoja kopā ar vienādān interesēm attīstīt Latvijas zemi utt,tāpēc no mums daudziem ir arī saglabājušies Vācu uzvārdi..

Parkrievošanu ko joprojam cer un mēģina ir kopš okupācijas laikiem tikai..kad atgūs Rīgu,un nebus pie varas krieveļi vai čekisti būs arī vietējais čempisaugstākā kvalitātē un attīstība atkal varēs notikt!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 13:52, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es neuzskatu, ka Banss ir no tiem, kurš kritizē tikai kritizēšanas pēc.
Ja tev nepatīk kā darbojas Saeima, nekritizē, raksti epastu. Tas pats attiecas uz Tava rajona policiju (raksti epastu kā pareizāk apkarot noziedzību), ārstam raksti epastu kā pareizi jāarstē. Ja iegāji kafe un ēdiens negaršoja, nevienam to nestāsti, raksti epastu tai kafe ar pamācību kā garšīgāk izcept kotleti.

     [+] [-]

, 2019-03-20 13:55, pirms 6 gadiem
Madzigais rakstīja: Šitas čekistiem vai kuri vēlētos par tādiem būt:

Vēsturiski Latvijai kas kopējs ir ar Baltvācu tautu,ar kuriem mūsu senči sadzīvoja kopā ar vienādān interesēm attīstīt Latvijas zemi utt,tāpēc no mums daudziem ir arī saglabājušies Vācu uzvārdi..

Parkrievošanu ko joprojam cer un mēģina ir kopš okupācijas laikiem tikai..kad atgūs Rīgu,un nebus pie varas krieveļi vai čekisti būs arī vietējais čempisaugstākā kvalitātē un attīstība atkal varēs notikt!
Par to, ka ar slāvisko latviešiem ir maz kopīga par to piekrītu. Nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka kopīgā nav daudz kaut vai ņemot par izejas materiālu tautas skaitīšanas datus, ar kuriem piemēram var iepazīties Kara muzejā. Kaut kur vēl pirms 120-150 gadiem krievu bija 3% no Latvijas iedzīvotājiem.
Par visu pārējo gan atļāvos iesmiet - it īpaši par to daļu, ka latviešiem bija vienādas interese ar baltvāciešiem (kas starp citu nav atsevišķa tauta). Aha, Amerikas indiāņiem arī kopējas intereses bija ar spāņu un portugāļu konkistadoriem

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:01, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Ja tev nepatīk kā darbojas Saeima, nekritizē, raksti epastu. Tas pats attiecas uz Tava rajona policiju (raksti epastu kā pareizāk apkarot noziedzību), ārstam raksti epastu kā pareizi jāarstē. Ja iegāji kafe un ēdiens negaršoja, nevienam to nestāsti, raksti epastu tai kafe ar pamācību kā garšīgāk izcept kotleti.
Ok, kritize, kritize! Un jo vairak, jo labak! Tikai kada jega no plikas kritizesanas? Ta vieta, lai pats vismaz meginatu kaut ko izdarit lietas laba. No ta, ka mes te pliki un bezjega muldesim, nekas jau nemainisies.

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:02, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Piekrītu! Ir vajadzīgs ārējs pretinieks!
Protams, kas vainas būt par huilo kalpu, kas(huilo) ar meklē nepārtraukti ārējos pretiniekus un apmaksā arējo pretinieku piesmiešanu krievu līgā! es par dinamku un fuņiem huilo līgā!

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:03, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: kas ir balta patiesība? Ka tikai latvieši kritizē? Dāņi to nedara? Argentīnieši, vācieši, igauņi u.t.t. nekritizē ? Tie visam piekrīt?
tu to krievu pediņu vēl neesi ielicis miskastē?

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:06, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Ok, kritize, kritize! Un jo vairak, jo labak! Tikai kada jega no plikas kritizesanas? Ta vieta, lai pats vismaz meginatu kaut ko izdarit lietas laba. No ta, ka mes te pliki un bezjega muldesim, nekas jau nemainisies.
Kāpēc Tu esi tā pievērsies maniem komentāriem par šī raksta tēmu, nevis saviem bezjēdzīgajiem, virspusējajiem, neko nepasakošajiem savārstījumiem?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:07, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tu to krievu pediņu vēl neesi ielicis miskastē?
nē, daži eksamplāri jāpatur, nedaudz tak jāredz apkārtējās pasaules nepievilcīgā daļa

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:09, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kāpēc Tu esi tā pievērsies maniem komentāriem par šī raksta tēmu, nevis saviem bezjēdzīgajiem, virspusējajiem, neko nepasakošajiem savārstījumiem?
Varetu domat, ka tu nu kaut ko loti sakarigu esi seit pateicis! Bet atbildot uz tavu jautajumu - tavs koments vienkarsi iekrita acis. Tipa, nekas nav sakartots, viss ir slikti, viss ir sudigi utt.utjp.

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:09, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tu to krievu pediņu vēl neesi ielicis miskastē?
Tas man arī bija pārsteigums, ka Banss ar to s.permaka korišu tā diskutē

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:10, pirms 6 gadiem
Par skaitļiem - "paldies" Krievijas čempionātam...

  +2 [+] [-]

, 2019-03-20 14:15, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Varetu domat, ka tu nu kaut ko loti sakarigu esi seit pateicis! Bet atbildot uz tavu jautajumu - tavs koments vienkarsi iekrita acis. Tipa, nekas nav sakartots, viss ir slikti, viss ir sudigi utt.utjp.
Es nezinu kas tev iekrita acīs, bet tur nu nekādi nebija "viss ir slikti", tā ar lasīt vēl neesi iemācījies.
Un ja tu gribi ko uzlabot, tad raksti epastu sportacentram, pats tak te publicēji instrukciju pasaules uzlabošanā!

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:21, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Par skaitļiem - "paldies" Krievijas čempionātam...
man liekas ka ir jasaprot, ka ordas cars vēl kādu laiku valdīs, attiecīgi krievu čempis Latvijas teritorijā notiks, ir kā ir. Tas ir jāpieņem kā fakts. Bet tas nav attaisnojums LHF pret vietējo līgu izturēties kā pret sekundāru. Savādāk rodas ilūzija, ka atliek sagaidīt brīdi kad cars nogriezīs naudu un te vietējā līga uzplauks. Tā nebūs, kamēr federācijai Latvijas čempionāts(i) nebus prioritāte, neskatoties uz citām līgām kas te ilgāk vai ne tik ilgi notiek.
Arī futbolā būs tautas daļa, kas skatīsies ČL, bet neies uz vietējo čempi. Tā vienkārši notiek. Tomēr tas nav iemesls LFF nestrādāt.

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:21, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Es nezinu kas tev iekrita acīs, bet tur nu nekādi nebija "viss ir slikti", tā ar lasīt vēl neesi iemācījies.
Un ja tu gribi ko uzlabot, tad raksti epastu sportacentram, pats tak te publicēji instrukciju pasaules uzlabošanā!
Macos no tevis! Ok, nebija "viss ir slikti", bet doma bija tiesi tada. Paldies par "viedo" padomu, bet gan jau pats zinasu kad, ko un ka uzlabot!

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:23, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Macos no tevis! Ok, nebija "viss ir slikti", bet doma bija tiesi tada. Paldies par "viedo" padomu, bet gan jau pats zinasu kad, ko un ka uzlabot!
Nestāsti man manas domas, tev tas ir par sarežģītu. nemokies te ar mani, raksti epastu sportacentram!

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:24, pirms 6 gadiem
Diemžēl, bet LV (un ne tikai) līdzjutēji kļūst daudz prasīgāki, un uz sporta arēnām skatīties tikai sportu nedodas, un vairs arī nedosies.
No tā arī visas izrietošās sekas, jo mūsu sporta klubi visos sporta veidos nav gatavi ieguldīt lielas naudas mārketinga, tai skaitā agresīvās reklāmās, lai veicinātu skatītāju pieplūdumu arēnās.
Plus savs pienesums visas sporta pārraides brīvi pieejamas TV un PC.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:27, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nestāsti man manas domas, tev tas ir par sarežģītu. nemokies te ar mani, raksti epastu sportacentram!
Ok, apsversu tavu priekslikumu. Tikai ko es taja epasta varetu rakstit? To, ka Banss ir analfebets? Ludzu atrisiniet so problemu! ??

  +2 [+] [-]

, 2019-03-20 14:30, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: man liekas ka ir jasaprot, ka ordas cars vēl kādu laiku valdīs, attiecīgi krievu čempis Latvijas teritorijā notiks, ir kā ir. Tas ir jāpieņem kā fakts. Bet tas nav attaisnojums LHF pret vietējo līgu izturēties kā pret sekundāru. Savādāk rodas ilūzija, ka atliek sagaidīt brīdi kad cars nogriezīs naudu un te vietējā līga uzplauks. Tā nebūs, kamēr federācijai Latvijas čempionāts(i) nebus prioritāte, neskatoties uz citām līgām kas te ilgāk vai ne tik ilgi notiek.
Arī futbolā būs tautas daļa, kas skatīsies ČL, bet neies uz vietējo čempi. Tā vienkārši notiek. Tomēr tas nav iemesls LFF nestrādāt.
Skatītāju piesaistē jāstrādā ir pašiem klubiem, nevis federācijai. Federācijai tomēr citi uzdevumi, jārūpējas, kaut vai, par to, lai nebūtu tādi gadījumi, ka viens spēlētājs ir divu valstu čempionātu pieteikumos.
Vai tas tiek nodrošināts no abām pusēm? Es teiktu, ka nē. Ok, es aiziešu uz spēli(vienalga Jelgavā vai Liepājā), Tu aiziesi uz spēli, bet kaimiņu Jurčiks par to spēli nemaz neko neuzzinās, jo informācijas(izņemot tiem, kuri paši interesējas) nav.

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:32, pirms 6 gadiem
Ja godīgi, tad īsti vainot Rīgas ''Aklās zarnas'' tajā, ka LV iedzīvotāji neiet uz vietējo čempionātu spēlēm arī nevar, jo viņi nav vainīgi, ka LV pilsētās ārpus Rīgas, piemēram, hokeja vēsturiskais fons ir tāds kāds viņš ir, ka klubiem trūkst līdzekļu mārketinga aktivitātēm utt.
Ja, piemēram, V-pilij hokeja attīstība ir bez sava vēsturiskā fona, tad ir naivi cerēt, ka izveidojot tur hokeja klubu skatītāji skriešus skries uz ledus halli skatīties šī kluba spēles.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:32, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Ok, apsversu tavu priekslikumu. Tikai ko es taja epasta varetu rakstit? To, ka Banss ir analfebets? Ludzu atrisiniet so problemu! ??
Nu uzraksti viņiem, ka zini ka Tev bija jāraksta epasts "Bansa jautājumā", bet esi par stulbu, lai izdomātu ko tieši rakstīt. Cerams ar to pietiks, gan redakcija visu sakārtos.

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:34, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nu uzraksti viņiem, ka zini ka Tev bija jāraksta epasts "Bansa jautājumā", bet esi par stulbu, lai izdomātu ko tieši rakstīt. Cerams ar to pietiks, gan redakcija visu sakārtos.
Interesanti, ka "analfEbētismu" pārmet miskastnieks, kurš pat garumzīmes nejēdz lietot

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:36, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Skatītāju piesaistē jāstrādā ir pašiem klubiem, nevis federācijai. Federācijai tomēr citi uzdevumi, jārūpējas, kaut vai, par to, lai nebūtu tādi gadījumi, ka viens spēlētājs ir divu valstu čempionātu pieteikumos.
Vai tas tiek nodrošināts no abām pusēm? Es teiktu, ka nē. Ok, es aiziešu uz spēli(vienalga Jelgavā vai Liepājā), Tu aiziesi uz spēli, bet kaimiņu Jurčiks par to spēli nemaz neko neuzzinās, jo informācijas(izņemot tiem, kuri paši interesējas) nav.
Tu ta saproti, ka viss ir saistīts un situācija kurā ar LHF atbalstu tiek pārkāpts nolikums vienas komandas labā, savā ziņā demotivē visu pārējo. Protams ka ir jāstrādā klubiem, es pat teiktu jāstrādā ir mums visiem, kaut vai saviesīgās sarunās pareklamējot kas ir tas labais, ko tur redzi. LHF ir jānodrošina vide tam visam. Tēma ir apjomīga un daudzreiz te pārmalta

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:37, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi, tad īsti vainot Rīgas ''Aklās zarnas'' tajā, ka LV iedzīvotāji neiet uz vietējo čempionātu spēlēm arī nevar, jo viņi nav vainīgi, ka LV pilsētās ārpus Rīgas, piemēram, hokeja vēsturiskais fons ir tāds kāds viņš ir, ka klubiem trūkst līdzekļu mārketinga aktivitātēm utt.
Ja, piemēram, V-pilij hokeja attīstība ir bez sava vēsturiskā fona, tad ir naivi cerēt, ka izveidojot tur hokeja klubu skatītāji skriešus skries uz ledus halli skatīties šī kluba spēles.
Skrietu ta neskrietu, bet nav jau tā, ka Ventspils startētu no 0. Pērn Venta 2002 spēlēs bija 300 skatītāji.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:37, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja godīgi, tad īsti vainot Rīgas ''Aklās zarnas'' tajā, ka LV iedzīvotāji neiet uz vietējo čempionātu spēlēm arī nevar, jo viņi nav vainīgi, ka LV pilsētās ārpus Rīgas, piemēram, hokeja vēsturiskais fons ir tāds kāds viņš ir, ka klubiem trūkst līdzekļu mārketinga aktivitātēm utt.
Ja, piemēram, V-pilij hokeja attīstība ir bez sava vēsturiskā fona, tad ir naivi cerēt, ka izveidojot tur hokeja klubu skatītāji skriešus skries uz ledus halli skatīties šī kluba spēles.
uz basketu savlaik saskrēja, man liekas tur arī nebija tradīciju.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:39, pirms 6 gadiem
safitho rakstīja: Skrietu ta neskrietu, bet nav jau tā, ka Ventspils startētu no 0. Pērn Venta 2002 spēlēs bija 300 skatītāji.
Bij te čalis, kas publicēja komandu statistiku, Oskarscard vai kas tamlīdzīgs. 1. līgā dažām koamndām bija samērā jēdzīgi rādītāji, cik atceros.

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:40, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nu uzraksti viņiem, ka zini ka Tev bija jāraksta epasts "Bansa jautājumā", bet esi par stulbu, lai izdomātu ko tieši rakstīt. Cerams ar to pietiks, gan redakcija visu sakārtos.
Nu ko tiesi rakstit, gan jau izdomasu. Tikai man ir ari citas, intetesantakas lietas, ko darit. Atskiriba no tevis, kas visu dienu sez sportacentra un druka absoluto bezjegu.

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:41, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Bij te čalis, kas publicēja komandu statistiku, Oskarscard vai kas tamlīdzīgs. 1. līgā dažām koamndām bija samērā jēdzīgi rādītāji, cik atceros.
Daugavpils Dinaburga liek visiem iekšā Latvijas hokejā! cik es skatījos protokolus tur mazāk par 400 nav bijis...

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:42, pirms 6 gadiem
intp rakstīja: Dānijā gandrīz čempionāts bankrotēja...
Un Dānijā ir 5.7 milijoni iedz.

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:42, pirms 6 gadiem
safitho rakstīja: Skrietu ta neskrietu, bet nav jau tā, ka Ventspils startētu no 0. Pērn Venta 2002 spēlēs bija 300 skatītāji.
Nenoliedzami, ka sākotnēji klubam būs kāds skatītāju pieplūdums. Jo īpaši, ja tas ir kas jauns un nebijis, bet daudz svarīgāk ir šos skatītājus noturēt.
Tam nepieciešamas nopietnas mārketinga aktivitātes no kluba puses, komandas komplektācija no vietējiem kadriem,un protams, labs sniegums klubam. Ja šo trīs elementu nebūs, tad nebūs arī skatītāji.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:44, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: uz basketu savlaik saskrēja, man liekas tur arī nebija tradīciju.
Basis ir tāds ''tautas sporta veids''. Un tas bija tajā laikā, kad tautai bija citas prasības pret klubu aktivitātēm.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:45, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Nu ko tiesi rakstit, gan jau izdomasu. Tikai man ir ari citas, intetesantakas lietas, ko darit. Atskiriba no tevis, kas visu dienu sez sportacentra un druka absoluto bezjegu.
Prieks ka savā piepildītajā dzīvē tik cītīgi seko manai bezjēgai. Diemžēl izskatās, ka arī rīt te būšu visu dienu, laipni aicināts

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:47, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Basis ir tāds ''tautas sporta veids''. Un tas bija tajā laikā, kad tautai bija citas prasības pret klubu aktivitātēm.
Iespējams, es vnk nezinu kā ir tagad, tik zinu ka kaut kādos laikos, kad tur spēlēja tāds Buškevics, skatītāju netrūka

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Prieks ka savā piepildītajā dzīvē tik cītīgi seko manai bezjēgai. Diemžēl izskatās, ka arī rīt te būšu visu dienu, laipni aicināts
rīt paredzēts, ka čekists ar fuņu būs noslēdzis savu misiju Kremlī un izrāpojis naudas koferi nākošai dinamkas sezonai krievu līgā?

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:48, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Daugavpils Dinaburga liek visiem iekšā Latvijas hokejā! cik es skatījos protokolus tur mazāk par 400 nav bijis...
Jā, itkā "nehokeja" pilsēta

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 14:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: rīt paredzēts, ka čekists ar fuņu būs noslēdzis savu misiju Kremlī un izrāpojis naudas koferi nākošai dinamkas sezonai krievu līgā?
Nu gan paķēri kremli , fuņu u.t.t. Ir daudz banālāk, es uz slimības lapas

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:52, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nu gan paķēri kremli , fuņu u.t.t. Ir daudz banālāk, es uz slimības lapas
nē , nu labi netrāpīju
man vienkārši interesē, cik ilgi čekists ar fuņu rāpos par kremļa gaiteņiem šosezon
tas, ka abi tur, nojaušams no ziņām, kas nāk no TASS un te kopīpeisto par nākošo dinamkas krievu līgas sezonu!

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nē , nu labi netrāpīju
man vienkārši interesē, cik ilgi čekists ar fuņu rāpos par kremļa gaiteņiem šosezon
tas, ka abi tur, nojaušams no ziņām, kas nāk no TASS un te kopīpeisto!
Tur tie intervāli dažādi, citreiz jau pavasars, citreiz vasara. Tas no moskovijas kungu noskaņojuma. Viens gads bija kad spēlētāji pie pirmās naudas tika tik kādā novembrī, vai pat vēl vēlāk.

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:56, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Tur tie intervāli dažādi, citreiz jau pavasars, citreiz vasara. Tas no moskovijas kungu noskaņojuma. Viens gads bija kad spēlētāji pie pirmās naudas tika tik kādā novembrī, vai pat vēl vēlāk.
nu viņi vismaz nav vieni, slovan čekisti un fuņi ar rāpo šosezon, kopā jautrāk cerams par tiem to pašu lasu, ka meklē investorus moskovijā un netaisās iet prom no krievu līgas!

     [+] [-]

, 2019-03-20 14:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nu viņi vismaz nav vieni, slovan čekisti un fuņi ar rāpo šosezon, kopā jautrāk cerams par tiem to pašu lasu, ka meklē investorus moskovijā un netaisās iet prom no krievu līgas!
nu tiem būs vēl pamatīgāk jālaizās pie krieva klāt, jo vajag ne tikai jaunajai sezonai, bet janorēķinās par esošo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 15:34, pirms 6 gadiem
Sorry, bet par kādu potenciālu te vispār var runāt? Cilvēki no valsts pazūd, uzņēmējdarbības nav. Nu nav un nebūs nekādas nākotnes vietējam čempim Latvijā.

  -3 [+] [-]

, 2019-03-20 15:44, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: var jau te tirst ko grib un kas grib!Pašlaik Latvijas ēmpis ir Rīgas atklātais čempis + Liepāja!skaidrs,ka skatītāju nav un nebūs!Komandas Valmierā,Ventspili?kas viņas tur uzturēs?tie gudrie tirsēji??nu davai,ko ta neveidojat?neuzturat?vai Kalvītim viņas jāuztur??
Sen laikam Latvijas karti rokās neesi turējis...

  -4 [+] [-]

, 2019-03-20 15:45, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Krievijas čempionāts visas komandas Rīgā sakoncentrē?Liepājniekiem liedz piepildīt savu halli???beidz liet
Paskaties skaitļus pirms krievu čempionāta ienākšanas Latvijā un pēc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-03-20 15:58, pirms 6 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Kādas vēl Rietumu kultūras? Latvieši vairāk ir Austrumeiropiešiem piederīgi mentāli, Poļiem, Čehiem, Slovākiem, Ungāriem un t.t., nedaudz arī Krieviem, lai cik tas viens otram nepatiktu, tad varbūt daļēji Fričiem un Skandināviem, taču ar Anglosakšiem, Frankiem, Itāļiem, Holanderiem, Belģiem un citiem Rietumniekiem, Lettiņiem vispār nav nekāda sakara!
Vai tad Tu pats nebiji slāvs?
Bet redz biedrojies ar frankiem
Skatos uz breika laiku ieskrēji te tikai
Es gan jostu atspriegojis ievēroju alus diētu

     [+] [-]

, 2019-03-20 16:00, pirms 6 gadiem
Es labāk mājās susinu alu pie TV, nekā arēnā!
Ja vēl būtu lēts vai bezmaksas alus, tad padomātu!
Mājās tolete ar pa rokai, nav jāsatraucas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 16:18, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: vispār jau fantastiska diskusija par Latvijas hokeja čempionātu80 komentāri un visi par krievu līgu!jepaķ!neviena komentāra,kā tad būtu pareizi jāattīsta Latvijas čempionāts hokejāneviena!!!tikai bļaušana par krieviem!veči,nu piedodiet,bet ja jūs tiešām nesaņemat naudu pa šito kometu rakstīšanu,nu tad piedodiet,bet ar jūsu smadzenēm tiešām nav kārtībā
Tu melo.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 16:21, pirms 6 gadiem
Kam tas amatieru čempis interesē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 16:31, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nu labi,vabūt kāds kaut ko mēģināja rakstīt par tēmu(Kvins)bet grūti to mazumiņu samanīt krievu piesaukšanas gūzmāLabi vēl ka PSRS okupācija netiek piesauktu!30 gadi apkārt,a vēl PSRS vainīga!tas ir kā tam pašam PSRS 40 gadi pēc kara vēl joprojām karš bija vainīgs...žēl,ka cilvēki tik slikti skolā mācījušies,ka pat nespēj saskatīt paralēles
Iemet Tjomu miskastē un pirmajā lapā par krievs raktiski nepiemin, vai ar piemin, bet neruna par viņiem. Kaut kur otrajā lapā tika pacelta tā tēma, bet visādi tika runāts viskas, bet toč ne akcents uz krievu čempi. Pilnīgu sūdu tikko nodzini, absolūts mazākums komentu te saistīti ar krieviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-03-20 16:38, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: ļoti skaisti jau tas lasās-Valmiera,Ventspils,Dpils!jā,es Tev piekrītu!BET NU NAV TUR HOKEJS!!NAV!!kas vainīgs?Kalvītis?Lipmans?krievi?un ko tieši darīt,lai tur izveidotos OHL klubi?Liepāja pat par nabagmāju pārvērtusies...
Es nebūtu motivēts kaut ko darīt, pie šādas LHF attieksmes pret savu čempionātu, komandām. Ko var darīt - sakārtot dokumentus, notiekumus, veido saprotamu vidi, lai neaizbiedētu esošos fanātiķus. āzis sākmā deklarēja, mūsu hokeja spēks - spēcīgi klubi. Kā Tev liekas, viņš ciena mūsu klubus?

     [+] [-]

, 2019-03-20 16:38, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Labi,labi,biku pārspīlējujo Nameju automātiski biju pieskaitījis pie krievu piesaucējiemapskatījos-a šis pat kaut ko sakarīgu ir ierakstījis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 16:50, pirms 6 gadiem
Latvijas hokejā galvenais ir čekas ģinamka. Un rukšaģimis ir tāds pats čekas stukačs kā trīcgalvis exprezis. Abi saņem savus jūdas grašus- viens no gāzes, otrs no ģinamkas.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 17:03, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: es zinu uz ko tu liecMareninu piekrītu,ka šoreiz nesmuki attiecībā pret kurbadu sanāca(pārējie tik vāji,ka tur Marenis lomu nespēlē).būs iemesls uz nākamo sezonu sakārtot nolikumu!
Man tev pretjautājums-apmeklēju Lč spēles,redzu kas tur notiek!kā Tev šķiet-vai paši klubi(spēlētāji)ciena līdzjutējus?sponsorus?man personīgi liekas ,ka neciena....
varbūt ar to ari vakag klubiem sākt?ar sevi!un tad meklēt vainu citos?es redzu miljonu nebūšanu pašu spēlētāju attieksmē,jā,protams,ari neizdarības no LHF netrūkst!bet LHF var kaut izstiepties,kamēr nemainīsies klubu(spēlētāju)attieksme-skatītājs jau ar nav muļķis...vienreiz iemānīsi,a otrreiz tik un tā nenāks!
Marenis ir vienkārši spilgta epizode, kļūdu var saprast, bet tā reakcija....tieši reakcija uz to spilgti parādīja LHF attieksmi. Bet tas izrunāts, nevēlos kustināt.
Kas tieši Tev nepatīk spēlētāju attieksmē?
Klubi - Lido atsit numuru, Par Liepāju un Mogo nezinu, Prizmai skatītājs pie kājas, Kurbads un Jelgava cenšas

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 17:07, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Labi,labi,biku pārspīlējujo Nameju automātiski biju pieskaitījis pie krievu piesaucējiemapskatījos-a šis pat kaut ko sakarīgu ir ierakstījis...
Tu no kremļa raksti?

  +2 [+] [-]

, 2019-03-20 17:12, pirms 6 gadiem
Jauks rakstiņš ar savu analītisko piesitienu, pēdējos gados tādi maz bijuši sportacentrā, manuprāt.
Tomēr iesaku autoram neizmantot tādus jēdzienus, ko vai nu padzirdējis pa ausu galam.

Šajā gadījumā teikums ''Ārpus Rīgas aglomerācijas, čempionātam piemērotas halles ir arī Ogrē, Ventspilī, Tukumā, Ozolniekos un Valmierā. ''

3 no piecām minētajām pilsētām/apdzīvotām vietām ir Rīgas aglomerācijā. Vismaz 2017. gadā vēl bija. Ja aglomerāciju skatās kā 60-70 km zonu ap pilsētu, ko, galvenokārt, nosaka autoceļu/dzelzceļu satiksmes tīklu attīstība. Tāpēc jautājums autoram - kas rakstā domāts ar aglomerāciju? Rīgas ārpilsēta (piem., Dārziņi, Bieriņi, Buļļi, Jaunciems, Berģi utt)? Pašvaldības, kas robežojas ar Rīgu? Pierīga?

  +2 [+] [-]

, 2019-03-20 17:39, pirms 6 gadiem
Secinājums- OHL vajag Daugavpili, Ventspili, Ogri un Valmieru
Kurbada aiziešana no Ogres bija kļūda(vismaz līdzjūtēju ziņā)
Mogo klubam būtu jaapsver iespēja pārcelt savu klubu no Rīgas, Rīgā viņš tāpat nevienam nav vajadzīgs.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 17:51, pirms 6 gadiem
Pārsteidzoši, ka Savicka kucēns un lielākais krievu hokeja līdzjutējs vēl neko par Latvijas čempi nav iesmirdējis...

  +2 [+] [-]

, 2019-03-20 18:27, pirms 6 gadiem
Kā vispār tiek skaitīti skatītāji , ja Mogo hallē biļetes netiek pārdotas ? Ir speciāls cilvēks , kurš visus piefiksē bloknotiņā ? Nu kafejnīcā , visu cieņu , aliņš bija svaigs , tas tāds labs sākums apmeklētībai

     [+] [-]

, 2019-03-20 18:46, pirms 6 gadiem
AK-47 rakstīja: Secinājums- OHL vajag Daugavpili, Ventspili, Ogri un Valmieru
Kurbada aiziešana no Ogres bija kļūda(vismaz līdzjūtēju ziņā)
Mogo klubam būtu jaapsver iespēja pārcelt savu klubu no Rīgas, Rīgā viņš tāpat nevienam nav vajadzīgs.
Mogo klubs nākošajā sezonā iespējams vispār jau vairs neeksistēs, jo galvenais maizes devējs ir tādos sūdos, ka tam patreiz nav līdz hokejam un tā sponsorēšanai.

  +2 [+] [-]

, 2019-03-20 19:16, pirms 6 gadiem
Galvenie iemesli visām problēmām:
1) Pārmērīga klubu koncentrācija Rīgā. Nav normāli, ja 5 no 7 čempionāta komandām atrodas Rīgā. Piemēram, Kurbada pārvākšanās no Ogres uz Rīgas nomali man galīgi nesaprotama. Ja gribējās savu halli, vajadzēja būvēt to turpat vai vismaz kaut kur citur nekā esošajā vietā, vislabāk kādā pilsētā tālāk no Rīgas, tad būtu gan savi līdzjutēji, savs fanu pulks, jauna dzīvība pilsētas dzīvē, gan stimuls vietējiem hokejistiem augt un sisties uz augšu. Bet Rīgā visādu sporta, kultūras un izklaides pasākumu ir tik daudz, ka tāds Kurbads ar savu halli kaut kur ellē ratā vairumam pie kājas. Ja es būtu ogrēnietis, es vispār justos nodots un principa pēc uz šāda kluba spēlēm nebrauktu.
2) Klubu neprasme piesaistīt līdzjutējus vai, vienkārši runājot, poh.ujisms šajā jomā.
Ir jāatrod kādas lietas un akcijas, kas līdzjutējus piesaista. Diskomforta sajūtu raisoši apstākļi noteikti fanu pulku nevairos.
3) Ierobežotās finansiālās iespējas, no kā izriet nespēja veidot profesionālu komandu ar pietiekami augsta līmeņa spēlētājiem.
Te nu situācija ir tāda, kāda tā ir. Latvija ir maza un nav pietiekami bagāta, lai uzņēmēji varētu sniegt pietiekami lielu finansiālu ieguldījumu. Atliek cerēt, ka nākotnē situācija mainīsies uz labo pusi.

Bet, lai celtu apmeklētāju interesi, visupirms nepieciešams panākt, lai komandas būtu vienmērīgi sadalītas pa dažādiem Latvijas reģioniem. Ģeogrāfiskais princips ir pāri visam. Būvēt jaunas halles pilsētās, kur to vēl nav (5000-10000 iedzīvotāju ir pilnīgi pietiekami), veidot vairāku līmeņu čempionātu, un te nu arī federācijai būtu savi darbiņi darāmi. Skaidrs, ka to visu neizdarīs uzreiz, bet ir jānosprauž mērķi, ko mēs gribam sasniegt, jāizstrādā projekti, jāpiesaista finanses (kur dabūt - tas jau LHF uzdevums) un jāsāk tos realizēt. Nākotne jāsāk būvēt jau šodien, pretējā gadījumā par attīstību var aizmirst.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 19:49, pirms 6 gadiem
Atdodiet Vilkus! Viņu spēlēs jautrība bija garantēta... Man pat liekas, ka viņi bija vienīgā komanda, kura Sporta pilī prasīja maksu par biļetēm, un cilvēki nāca un pirka!
No patreizējām potenciāls piesaistīt cilvēkus ir Kurbadam (viņi gan vairāk fanus atstājuši Ogrē nekā spējuši piesaist'tit Rīgā) un, lai cik jocīgi neliktos, Lido. Ja vecais Ķirsons spētu piepirkt savam puikam kādu tiešām spēcīgu maiņas biedru, nevis uzturēt viņam apkārt sparinggrupas līmeņa konusus... Cilvēkiem būtu interesanti atnākt paskatīties, kā ap vienu pretrunīgi vērtēta vectēva mazdēlu tiek būvēts projekts. Cik dzirdēts, bija mēģinājums tur piesaistīt kā treneri Ozo. Ja būtu sanācis, noteikti daudzi šosezon būtu pavilkušies un uz kādu spēli arī aizvilkušies, lai redzētu, kā slavenais Ozo mēģina pacelt Lido opja mazdēla bezcerīgo komandu, par to būtu lielāka interese arī no žurnālistu puses un kaut kāds draivs apkārt veidotos noteikti!

  -2 [+] [-]

, 2019-03-20 20:45, pirms 6 gadiem
Jāveido līga ar citu valstu komandu piesaisti. Starptautisku līgu veidošana ir sporta komandu nākotne.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 20:49, pirms 6 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Pārsteidzoši, ka Savicka kucēns un lielākais krievu hokeja līdzjutējs vēl neko par Latvijas čempi nav iesmirdējis...
Kurš tas varētu būt? Man skumji ka Latvijas čempionāts ir maz apmeklēts , jo arī pats labprāt biežāk ietu uz spēlēm , bet vēlētos aktīvāku līdzjušanu, darbu ar līdzjutējiem. Hokeju var redzēt arī mājās bet ja eju klātienē tad tam jābūt patīkamam pasākumu kompleksam. Piezīme - alus mani nesaista.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-03-20 21:23, pirms 6 gadiem
neeju, piem., uz Kurbada spēlēm (5min no mājām), jo tie debilie idioti, kas uzskata sevi par kurbada fanu klubu (trīs pārdzērušies āksti) izmanto bungas un visu maču vālē vienā ritmā, tā, ka jāizmanto austiņas. bļauj, dziedi, repo un skandini kaut vai trejdeksni, bet naf izmantot lielās bungas tā, ka vispār neko nedzird, kas notiek uz laukuma. nav pč mačs.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 21:42, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Jelgava tāda pierīga vien ir,ja Tu par to...LV kartē labi orientējos,ari rokās neturot!esmu no tās paaudzes,kas skolu beidzot kaut ko ari zināja,ne tikai atestātu saņēma
Var sajust Rīgas iespaidu...viedokli par sevi pamatīgi sabojāji...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 21:51, pirms 6 gadiem
iemesls , kāpēc es neskatos šīs līgas spēles?

Jo visas spēles ir garlaicīgas, man liekas, ka interesantāk paskatīties, kā baloži mīlējās. Tik garlaicīgi, jebogu. Es pat nevaru 1min paskatīties, vēmies nāk no tā, kā viņi spēlē un slido, kā mans 80 gadīgs opis.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-21 10:18, pirms 6 gadiem
Viss loģiski. Sabiedrība attīstās. Mani un daudzus citus tas kohejs absolūti neinteresē. Ir jabūt dīvainim, lai šķistu interesants un saistošs sporta veids, kur bariņš vīru, ar izliektiem mietiem , jeb tā saucamajām pļuškām dzenā pa ledu tā saucamo šaibu, ik pa brīdim izlamājoties un izkaujoties.

     [+] [-]

, 2019-03-21 10:47, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Jāveido līga ar citu valstu komandu piesaisti. Starptautisku līgu veidošana ir sporta komandu nākotne.
Kāda jēga no citu valstu komandām? Ja tu vēlies piesaistīt citu valstu komandas tad ir jāizpildās 2 faktoriem - tām ir jābūt tādām, lai celtu vietējā čempionāta meistarību un vietējām komandām braukāšana neradītu problēmas. Ko OHL varētu reāli piesaistīt - igauņus, leišus un kādu Bač apakšgala komandu. Vai tas celtu meistarību? Noteikti nē. Toties tas būtu pamatīgs finansiālais apgrūtinājums
Ir jāatīsta vietējie klubi - jāveido PR, jāveido lokālais patriotisms. Jaliek galvas kopā LHF, klubu valdēm un faniem.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-21 10:48, pirms 6 gadiem
denebs rakstīja: Galvenie iemesli visām problēmām:
1) Pārmērīga klubu koncentrācija Rīgā. Nav normāli, ja 5 no 7 čempionāta komandām atrodas Rīgā. Piemēram, Kurbada pārvākšanās no Ogres uz Rīgas nomali man galīgi nesaprotama. Ja gribējās savu halli, vajadzēja būvēt to turpat vai vismaz kaut kur citur nekā esošajā vietā, vislabāk kādā pilsētā tālāk no Rīgas, tad būtu gan savi līdzjutēji, savs fanu pulks, jauna dzīvība pilsētas dzīvē, gan stimuls vietējiem hokejistiem augt un sisties uz augšu. Bet Rīgā visādu sporta, kultūras un izklaides pasākumu ir tik daudz, ka tāds Kurbads ar savu halli kaut kur ellē ratā vairumam pie kājas. Ja es būtu ogrēnietis, es vispār justos nodots un principa pēc uz šāda kluba spēlēm nebrauktu.
2) Klubu neprasme piesaistīt līdzjutējus vai, vienkārši runājot, poh.ujisms šajā jomā.
Ir jāatrod kādas lietas un akcijas, kas līdzjutējus piesaista. Diskomforta sajūtu raisoši apstākļi noteikti fanu pulku nevairos.
3) Ierobežotās finansiālās iespējas, no kā izriet nespēja veidot profesionālu komandu ar pietiekami augsta līmeņa spēlētājiem.
Te nu situācija ir tāda, kāda tā ir. Latvija ir maza un nav pietiekami bagāta, lai uzņēmēji varētu sniegt pietiekami lielu finansiālu ieguldījumu. Atliek cerēt, ka nākotnē situācija mainīsies uz labo pusi.

Bet, lai celtu apmeklētāju interesi, visupirms nepieciešams panākt, lai komandas būtu vienmērīgi sadalītas pa dažādiem Latvijas reģioniem. Ģeogrāfiskais princips ir pāri visam. Būvēt jaunas halles pilsētās, kur to vēl nav (5000-10000 iedzīvotāju ir pilnīgi pietiekami), veidot vairāku līmeņu čempionātu, un te nu arī federācijai būtu savi darbiņi darāmi. Skaidrs, ka to visu neizdarīs uzreiz, bet ir jānosprauž mērķi, ko mēs gribam sasniegt, jāizstrādā projekti, jāpiesaista finanses (kur dabūt - tas jau LHF uzdevums) un jāsāk tos realizēt. Nākotne jāsāk būvēt jau šodien, pretējā gadījumā par attīstību var aizmirst.
Kurbada pārvākšanās iemesls ir pārāk lielais cipars ko prasīja par Ogres halli

  +1 [+] [-]

, 2019-03-21 11:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Diemžēl, bet LV (un ne tikai) līdzjutēji kļūst daudz prasīgāki, un uz sporta arēnām skatīties tikai sportu nedodas, un vairs arī nedosies.
No tā arī visas izrietošās sekas, jo mūsu sporta klubi visos sporta veidos nav gatavi ieguldīt lielas naudas mārketinga, tai skaitā agresīvās reklāmās, lai veicinātu skatītāju pieplūdumu arēnās.
Plus savs pienesums visas sporta pārraides brīvi pieejamas TV un PC.
Reizē pareizi un nepareizi. Tev taisnība, ka klubiem būtu jāiegulda nauda, laiks mārketingā, bet ne obligāti agresīvās reklāmās. Izmanto Facebook, Instagram, Twiteri un citus soc. tīklus - reklāma ne tuvu neizmaksās tik dārgi, kā tas bija tad, kad jāpērk Tv raidlaiks. Ir tikai jāiegulda vairāk sava laika, jāuzfilmē kāds savs reklāmas materiāls, intervija, jāsarīko, kāds PR pasākums - tas nemaksā ne miljonus un pat ne tūkstošus. Kaut vai dali brīvbiletes vietējiem skolu (izglītības iestādēm nevis hoķa skolām) audzēkņiem - pilnas tribīnes piesaista cilvēkus. Un tā, kā tajā pašā SC bieži čīkst, ka gan OHL, gan LFV tribīnēs ir pārāk daudz rupju, piedzērušos tēvaiņu - lūdzu piepildi tribīnes ar bērniem, tādējādi veicinot interesi no bērniem un ģimenēm. Īgnajiem, dzerošajiem tēvaiņiem neatliks vietas, toties būs izveidots potenciāls fanu bāzei jau no agra vecuma. Agresīvāka reklāma prasītos tieši no LHF - plašāks materiāls par viņu veidotajiem turnīriem. Realitātē tas materiāls mājaslapā ir tuvu 0, tik cik FB un IG kontos reizēm ieliek foto. Sezonas gaitā pat pazuda iknedēļas labākie goli no IG konta. Respektīvi kaut ko uzsāk bet neizdara līdz galam.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-21 12:01, pirms 6 gadiem
intp rakstīja: Izveidot tirgu ir grūtākā lieta šajā pasaulē!
Tev ir jāzin patērētāja vēlmes un jābūt soli priekšā pārējiem!
Patērētājs grib ērti apsēsties, pārtraukumā kaut ko uzēst un iedzert. Interaktīvu tablo (nu kubu nevar prasīt mūsu bundžās, jo par arēnām tās nevar nosaukt).
Vel būtu labi, ja ārā ir kādi -10, tad lai iekšā skatītājam arī tie paši mīnusi nav jāiztur sēžot plastmasas beņķī.
Jelgavā piemēram plānojums tik stulbs, ka lai vai kur apsēžoties, viss laukums nav pārredzams. Kaut kādi stieņi vienmēr maisās pa vidu. Kur esmu bijis, tad Liepājā skatītāju tribīnes ir labākās.

     [+] [-]

, 2019-03-21 14:00, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Patērētājs grib ērti apsēsties, pārtraukumā kaut ko uzēst un iedzert. Interaktīvu tablo (nu kubu nevar prasīt mūsu bundžās, jo par arēnām tās nevar nosaukt).
Vel būtu labi, ja ārā ir kādi -10, tad lai iekšā skatītājam arī tie paši mīnusi nav jāiztur sēžot plastmasas beņķī.
Jelgavā piemēram plānojums tik stulbs, ka lai vai kur apsēžoties, viss laukums nav pārredzams. Kaut kādi stieņi vienmēr maisās pa vidu. Kur esmu bijis, tad Liepājā skatītāju tribīnes ir labākās.
Man tieši Liepājas koka kolonnas vienmēr kaitina, jo traucē skatīties, bet Jelgavā vienalga, kur nostājies, redzi laukumu. Kurā šķūnī tev ir -10?

  +1 [+] [-]

, 2019-03-21 14:15, pirms 6 gadiem
nu Mogo hallē pirms gadiem 5 ziemā stabili bija mīnusi tribīnēs

     [+] [-]

, 2019-03-21 15:18, pirms 6 gadiem
safitho rakstīja: nu Mogo hallē pirms gadiem 5 ziemā stabili bija mīnusi tribīnēs
Jelgavā vienmēri 12-15 plusā, Liepājā precīzi nezinu, bet pēc izjūtām arī kaut kas tāds vienmēr šķita.

     [+] [-]

, 2019-03-21 16:55, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Man tieši Liepājas koka kolonnas vienmēr kaitina, jo traucē skatīties, bet Jelgavā vienalga, kur nostājies, redzi laukumu. Kurā šķūnī tev ir -10?
Tieši tā "nostājies". Jelgavā ir jāstāv, lai kaut ko redzētu. Atzīšos sen nēesmu bijis Jelgavas hallē, bet kādreiz varēja knaģus apsaldēt, ja ārā bija normāla ziema. Cimdi, cepure, šalle obligāts pasākums.

     [+] [-]

, 2019-03-21 17:13, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Tieši tā "nostājies". Jelgavā ir jāstāv, lai kaut ko redzētu. Atzīšos sen nēesmu bijis Jelgavas hallē, bet kādreiz varēja knaģus apsaldēt, ja ārā bija normāla ziema. Cimdi, cepure, šalle obligāts pasākums.
Nespēju iedomāties, kam būtu jānotiek, lai hokeju skatītos, sēžot uz beņķa. Cik Jelgavas halle pastāv, vienmēr ir bijis tuvu pie plus 15, pat ja ārā ir -15.

     [+] [-]

, 2019-03-21 19:45, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Nespēju iedomāties, kam būtu jānotiek, lai hokeju skatītos, sēžot uz beņķa. Cik Jelgavas halle pastāv, vienmēr ir bijis tuvu pie plus 15, pat ja ārā ir -15.
Tur arī atbilde kapēc tik maz cilvēku nāk. Jā, ir kategorija, kas var stāvēt un neko vairāk nevajag. Lielākais vairākums tomēr meklē izklaidi, šovu, komfortu utt.
Kaut kā nēesmu nekur citur redzējis halles, kur hokejs jāskatās stāvus. Kur nu vēl tādā līmenī kā valsts čempionāts.

     [+] [-]

, 2019-03-21 19:47, pirms 6 gadiem
safitho rakstīja: nu Mogo hallē pirms gadiem 5 ziemā stabili bija mīnusi tribīnēs
Nu ja, jo tie visi pa lielam ir tādi metāla angāri.. šķūņi. ledu uzturēt protams tā ir izdevīgāk, jo aukstais gaiss jau pats par sevi palīdz. Skatītājiem jābruņojas ar vilnas zeķēm. Līdz arēnai Rīga kā līdz kosmosam, kur nu vēl līdz NHL arēnām.