Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Koziols atbild Dumpim: Jūs kļūstat augstprātīgi!

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Koziols atbild Dumpim: Jūs kļūstat augstprātīgi!
Viesturs Koziols. Foto: Ģirts Gertsons/F64

Latvijas hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols savā Facebook profilā komentējis Veselības ministrijas galvenā infektologa un profesora Uga Dumpja komentāru par hokeju kā bīstamāko sporta veidu, kritizējot profesora teikto, kā arī piedāvājot iepazīties ar Kembridžas, Oksfordas un Stenfordas universitāšu zinātnieku parakstīto deklarāciju.

Jau iepriekš ziņojām, ka 13. oktobrī valdība pieņēmusi ierobežojumus sporta sacensību un treniņu norisē, kas paredz tikai augstāko līgu aizvadīšanu vismaz no 17. oktobra līdz 6. novembrim. Ziņu aģentūrai LETA Veselības ministrijas galvenais infektologs un profesors Uga Dumpis pauda, ka kā bīstamāko sporta veidu viņš saredzot hokeju, jo komandas ilgi atrodas uz rezervistu soliņa un ģērbtuvēs, tāpat notiek klaigāšana spēles laikā. Tieši klaigāšana tiekot vērtēta kā daudz bīstamāka par runāšanu. Kamēr visaugstāko risku Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC) saskata dziedāšanā. Dumpis norādījis, ka sporta bīstamība esot nevis konkrēti pašā sportā, bet gan tajā, ka iesaistās cilvēki no dažādiem sociālajiem burbuļiem, tādējādi iznesot potenciālo slimību ārpus saviem burbuļiem. Tāpat komandu sporta veidos, tiek ceļots pa dažādiem reģioniem, palielinot poteniciālās saslimšanas diapozonu. SPKC informācija liecina, ka pagājušajā nedēļā 5,1% jauno Covid-19 slimnieku inficējušās sporta nodarbībās.

Pēc šiem komentāriem malā nav palicis Latvijas hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols, kurš savā Facebook profilā kritizējis paustos izteikumus: ''Nekad līdz šim vēl nebiju dzirdējis no speciālistiem, kuri nosaka valstī pieņemto rīcību attiecībā uz ierobežojumiem, ka vīruss īpaši izplatās arī tur, kur klaigā. Tas nozīmē, ka arī vīruss ir mainījies un palicis gudrāks, viltīgāks. Nu jau tas māk atšķirt ne tikai bārus un restorānus no sporta zālēm un mūzikas klasēm vai deju zālēm, nu tam arī ir parādījusies dzirde un tas kļuvis sevišķi kārs uz klaigāšanu! Un vēl - tas māk atšķirt hokejistu rezervistu soliņus no basketbolistu, florbolistu un volejbolistu soliņiem! Bravo!''

Viesturs Koziols savā ierakstā pauž, ka ikdienā, strādājot ar klubiem un hallēm, novērota apzinīga attieksme pret saviem pienākumiem attiecībā pret Covid-19 vīrusa ierobežošanas mazināšanu, taču, lasot murgus par hokeja īpašo bīstamību, jāsecina, ka lēmumu pieņēmēji kļuvuši augstprātīgi. LHF ģenerālsekretāram ir žēl visu to bērnu, kuriem šobrīd nebūs iespēja doties uz saviem iemīļotajiem pulciņiem. Tāpat Koziols Ugam Dumpim silti iesaka iepazīties ar zinātnieku no Oksfordas, Kembridžas un Stenfordas 4. oktobrī parakstīto deklarāciju.

Izmantotie resursi:
https://www.facebook.com/viesturs.k...

  -2 [+] [-]

, 2020-10-16 11:08, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Tu joprojām cepies par maskas vilkšanu. Bet es saku, domā par problēmas sakni, nevis par simptomu apārstēšanu.
Nav lielas jēgas kādam te kaut ko skaidrot un pierādīt, ja cilvēki vienkārši to neuztver, citi vienkārši izgāž savu žulti, katram savs

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 11:08, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Bet kur problēma tev to mietu sev iespraust? Ja valdība liks..darīsi?..tas tik pierāda kāds mīkstmiesis esi par dzīvi..kā vēji pūšs..tā locāmies
Noriņ, nomierinies!
Nomaini kārtējo piešmucēto pamperu, un turpini mierīgi sēdēt pagrabā. Tava iedomātā bravūrība te nevienu neinteresē.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-16 11:09, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Protams, var vilkt masku, un pasargāt apkārtējos, bet kovids nav vienīgā slimība, influenza vīruss arī izplatās līdzīgi kā kovids, bet tā iemesla dēļ, ka influenza ir kaut kas jau ierasts, un covids kaut kas jauns, cilvēki ceļ paniku, jo vienmēr jaunais un nezināmais rada bailes. Kad vairāk iedziļinies, ko infektologi saka pasaulē, tad sāc saprast, ka bailes pazūd un parādās veselais saprāts. Domāju, ka mazgāt rokas un nebāzt pirkstus mutē, jo ir skils, ko apgūsti bērnībā. Pārējais nav ietekmējams, tu nevari uz visu dzīvi uzlikt cilvēkam masku. Noteikti pēc 5 gadiem būs jauns vīruss pie mūsu dzīvesveida un tā kā attīstamies kā sabiedrība. Tāpēc es saku, domājiet paši, kā uzlabot savu dzīvi un samazināt stresu, un mazāk uztraukties par to, kas notiek apkārt. Jo tas notiks tā vai tā

Es tik un tā nesaprotu, kas tik briesmīgs ir maskas valkāšanā? Varbūt esi bijis Āzijā - tur maskas valkāšana ir kā, izejot uz ielas, uzvilkt apavus. Plus tas nekādā veidā neietekmē to, kā un cik ilgi cilvēki pie šī kārtējā vīrusa pieradīs.
Vairāk par masku valkāšanu ir jāuztraucas par sociālo distancēšanos kas būs jāievēro atlikušo mūžu. Man, protams, ir sajūsma, ka neviens man nelien klāt, bet vidējais cilvēks ir dikti sociāls lopiņš, kurš bez bučošanās un apkampšanās nevar iztikt

     [+] [-]

, 2020-10-16 11:09, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Jā, vīruss ir lipīgs. Tu vari viņu iegūt saskarsmē ar citiem cilvēkiem. Bet ir jāsaprot, ka ir dažādas citas problēmas pasaulē un kovids nav nekas tik traks, kā izskatās. Ir ļoti daudz citas problēmas, kā alkoholisms un smēķēšana, ka nogalina daudz vairāk cilvēku un ir nāvējošs. Es nenoliedzu, ka cilvēki mirst no kovid, bet ir jādomā par dzīvesveida maiņu un to kādi procesi veido tavu imunitāti. Domā par problēmas sakni daudzām problēmām, nevis tikai covid.
tu saslimsti ja blakus kāds dzer?

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 11:12, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Profesionāliem vai nē, to grūti nodalīt Ja cilvēks trenējas 4-5 dienas nedēļā (arī profesionāļiem fiziskie treniņi nemaz tik daudz nav. Galu galā fiziskās formas uzlabošanās ir tieši "atpūtas" fāzē), bet par to nesaņem naudu vai citus labumus, es šo cilvēku nevaru saukt par profesionālu sportistu, bet vienkārši sportistu.
Jā, viszemākā imunitāte ir formas pīķī. Bet arī citā laikā ir pazemināta imunitāte (ir pietiekami daudz pētījumi par šo).
Par pārējo varu piekrist. Tikai tās 150minūtes nedēļā, kas ir normāli, es dalītu kā 3x50(60)min vai 2x75(90min), nevis 5(6)x30minūtes No tiem ikdienas 30 minūšu treniņiem nav pilnīgi nekāda labuma. Kā jau teicu - savs laiks sportam, savs laiks televizoram
Šis ir WHO pēc veselības standatiem. Domāju, ka ilgtermiņā 30 minūšu x 5 intensīva slodze, būs labāka kā nekāda. + Spēka treniņi, ja tiek pievienoti vismaz 90 minūtes nedēļā, tad šada kombinācija noteikti uzlabo veselību. Bet kā jau teicu, ne tikai sports, bet kopumā aktīvs dzīvesveids, labs kvalitatīvs ēdiens, labs miegs, atjaunošanās procesi, papilduzturs, regulāri ārstu apmeklējumi, došanās dabā un meditēšanā vismaz 15 minūtes dienā būtu jādara katram cilvēkam.

     [+] [-]

, 2020-10-16 11:13, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Nē, tā nav taisnība. No tiem, kas nomiruši no covid, bez citām saslimšanām (tb nav hroniska sirds mazspēja, plaušu problēmas u.c.) nomirušo skaits ir apmēram 1%. Nav daudz, bet nav arī tā, ka neviens.
Un tā kā jā, tie testi var nebūt precīzi (normālam cilvēkam tas nav nekāds jaunums. Tikai tiem, kas ir aizrāvušies ar sportošanu brīvā dabā un ne par ko citu neinteresējas), tad lai konstatētu, ka nav slims ar covid, ir nepieciešami vairāki testi (parasti 2 negatīvi testi 2 dienu laikā).
P.S. Jā, sportot nepieciešams, tikai atceramies, ka sportistiem imunitāte kā reiz ir pazemināta. Tāpēc savs laiks sportam, savs laiks televizoram
Nesen i-netā bija pieejami šokējoši dati par to cik cilvēku atsevišķās valstīs šogad nomiruši salīdzinot ar tādu pašu laika periodu pērn. Francijā šogad už par veseliem 45%, un vel virknē valstu par 40%. Zviedriem ar visu viņu liberālismu par 25% vairāk nekā pērn šajā pašā laika periodā.
Tie patiesībā ir graujoši cipari, un viss lielākoties saistībā ar COVID-19.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 11:14, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu saslimsti ja blakus kāds dzer?
Tu parasti dzer viens pats? Vai tomēr kompānijā? Un ja dzer viens pats, tā jau saknē ir problēma. Bet alkohols bija tikai kā piemērs, ka covids ne tuvu nav lielākā problēma sabiedrībā. Bet gan dzīvesveids - sporta trūkums, sēdošs dzīvesveids utt

     [+] [-]

, 2020-10-16 11:17, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Tu parasti dzer viens pats? Vai tomēr kompānijā? Un ja dzer viens pats, tā jau saknē ir problēma. Bet alkohols bija tikai kā piemērs, ka covids ne tuvu nav lielākā problēma sabiedrībā. Bet gan dzīvesveids - sporta trūkums, sēdošs dzīvesveids utt
es tev uzdevu jautājumu. ja tev blakus dzer, tu saslimsti no tā?

  -2 [+] [-]

, 2020-10-16 11:17, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Kāēc netiek izcelts, ka no influenza mirst vairāk cilvēku.
Tāpēc, ka tā nav taisnība. / COVID-19: There have been approximately 1,092,968 deaths reported worldwide.

Flu: The World Health Organization estimates that 290,000 to 650,000 people die of flu-related causes every year worldwide. Avots: https://www.hopkinsmedicine.org/hea...

     [+] [-]

, 2020-10-16 11:19, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Tu parasti dzer viens pats? Vai tomēr kompānijā? Un ja dzer viens pats, tā jau saknē ir problēma. Bet alkohols bija tikai kā piemērs, ka covids ne tuvu nav lielākā problēma sabiedrībā. Bet gan dzīvesveids - sporta trūkums, sēdošs dzīvesveids utt
Tavs salīdzinājums pašā saknē ir nepareizs, jo ir slimības, kuras cilvēki iegūst pateicoties savam nepareizam dzīvesveidam, bet COVID-19, un citas vīrusu slimības, cilvēks var iegūt citu cilvēku bezatbildības rezultātā par cik tās ir lipīgas cilvēkam no cilvēka.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 11:25, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Es tik un tā nesaprotu, kas tik briesmīgs ir maskas valkāšanā? Varbūt esi bijis Āzijā - tur maskas valkāšana ir kā, izejot uz ielas, uzvilkt apavus. Plus tas nekādā veidā neietekmē to, kā un cik ilgi cilvēki pie šī kārtējā vīrusa pieradīs.
Vairāk par masku valkāšanu ir jāuztraucas par sociālo distancēšanos kas būs jāievēro atlikušo mūžu. Man, protams, ir sajūsma, ka neviens man nelien klāt, bet vidējais cilvēks ir dikti sociāls lopiņš, kurš bez bučošanās un apkampšanās nevar iztikt
Jā, Āzija masku valkāšana jau ir norma ikdienā jau kopš SARS infekcijas laikiem. Un līdz ar to viņu slimošana ar visām infekciju slimībām ir samazinājusies divkārt.
Man šķiet, ka šeit Latvijā, un ne tikai, strādā tas ko visā pasaulē sauc par tiesisko nihilismu, kad daļa sabiedrība uzskata par goda lietu censties apiet visus normatīvos aktus, kurus izdod valsts pārvalde. Tas viņiem sagādā emocionālo baudu.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 11:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, Āzija masku valkāšana jau ir norma ikdienā jau kopš SARS infekcijas laikiem. Un līdz ar to viņu slimošana ar visām infekciju slimībām ir samazinājusies divkārt.
Man šķiet, ka šeit Latvijā, un ne tikai, strādā tas ko visā pasaulē sauc par tiesisko nihilismu, kad daļa sabiedrība uzskata par goda lietu censties apiet visus normatīvos aktus, kurus izdod valsts pārvalde. Tas viņiem sagādā emocionālo baudu.
Laikam jau Tev ir taisnība. Vajadzēja sagrūt Maximai, lai cilvēki sāktu ņemt vērā trauksmes sirēnas. Līdz tam visiem viss bija pofig.
Acīmredzot arī slimu cilvēku vilkšanās uz darbu būs līdz brīdim, kamēr darba devēji viņus nesāks masveidā atlaist.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 11:35, pirms 4 gadiem
Bet arī skpc atzina, ka masku lietošana nepalīdz, jo veseliem cilvēkiem tā var būt pat kaitīga, pie nepareizas lietošanas.
Slēpts komentārs: kreesls

     [+] [-]

, 2020-10-16 11:47, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: bet vidējais cilvēks ir dikti sociāls lopiņš, kurš bez bučošanās un apkampšanās nevar iztikt
Da labi! Neesam jau mēs te nekāda Itālija vai Spānija, kas tur pie katras satikšanās reizes ar kaimiņiem apkampjas un bučojas. Es jau sen(no kāda marta) ar saviem čomiem nerokojos, bet sasveicinās "po kovidski"- sasitās ar dūrēm un miers(nejaukt ar sasit dūrē)! Mūms jau te nav tomēr tāda baigā apkampšanās kultūra kā dienvidos!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 11:51, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Laikam jau Tev ir taisnība. Vajadzēja sagrūt Maximai, lai cilvēki sāktu ņemt vērā trauksmes sirēnas. Līdz tam visiem viss bija pofig.
Acīmredzot arī slimu cilvēku vilkšanās uz darbu būs līdz brīdim, kamēr darba devēji viņus nesāks masveidā atlaist.
Viss spilgtāk tas viss Latvijā izpaužas attiecībā uz CSN. Visi zin, ka Latvijā atļautais braukšanas ātrums ir 90 km/h., bet kā likums lielāka daļa brauc ātrāk. Labi, hren ar to, ja brauc uz 110 km/h., bet ir gudrīši, kuri brauc uz 150 km/h. + stundā. Un tas viss, kad mēs taču zinām patiesību kādā tehniskā stāvoklī ir mūsu individuālais auto parks. Jau kādu labu laiku atpakaļ man zināma ģimene (3 cilvēki) uz šosejas Rīga-Liepāja ar savu veco bembi uzspieda 140 km/h., un rezultātā visa ģimene uzbrauca uz debesīm, jo bembim pārlūza stāvābols. Un tas notika uz labā stāvoklī esoša ceļa. Labi, ka kūleņojot pa ceļu neparāva līdz vel kādu autobraucēju.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 11:53, pirms 4 gadiem
A ja loģiski domājam-basi un lielu daudzumu citu sporta spēļu var spēlēt tuvajā skolā, pat ārā pagalmā/uz atvērta laukuma, līdz ar to arī "sabraukušie cilvēki" ir pārsvarā no tuvējās apkārtnes.
Hokejam vajag ļoti specifiskus apstākļus, arēnu, ledu, tādu vietu ir daudz daudz mazāk, cilvēki brauc no attālākām vietām, līdz ar to kopā sabrauc nevis praktiski tikai vietējie bet ļoti liels mikslis no tuvējās un tālās Latvijas. Plus basī utt. ir mazāks spēlētāju skaits komandā - mazāk cilvēku apgrozās vienkopus un interakto viens ar otru.

Jābūt dumjam Koziolam lai nesaprastu tādas elemntāras lietas - jo vairāk cilvēku vienkopus un no plašākas apkārtnes, jo lielāka iespēja saslimt, vot i visa aritmētika.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 11:53, pirms 4 gadiem
es zinu labāk rakstīja: Bet arī skpc atzina, ka masku lietošana nepalīdz, jo veseliem cilvēkiem tā var būt pat kaitīga, pie nepareizas lietošanas.
Maskas BŪTU jālieto tikai INFICĒTIEM cilvēkiem, bet par cik ir ļoti liels procents vīrusu nēsātāju, kuri nemaz nezin, ka ir inficēti, tad tās jānēsā ir visiem.

  -3 [+] [-]

, 2020-10-16 11:54, pirms 4 gadiem
AlanRich rakstīja: Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
---bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs---
Praksē ir redzams, tik tiešām? Kādā praksē? Kam redzams?

     [+] [-]

, 2020-10-16 11:54, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tu saslimsti ja blakus kāds dzer?
Ja dzer gan jau, ka nē, bet ja sēž un spļaudās (kā tas bieži vien ir hokejā uz soliņa), tad gan hvz var arī saslimt teiksim, ja tas spļaudītājs ir jau zarazu dabujis...

  -4 [+] [-]

, 2020-10-16 11:57, pirms 4 gadiem
AlanRich rakstīja: Pirmkārt, jeb kādu statistiku lūdzu ar atsucēm. Citādi es arī varu paziņot, ka masturbēšana nogalina 5 miljonus cilvēkus un ir bīstama. Otrkārt alkohols ir brīvprātigi pieejams un nāve no tā neiestājas tapēc, ka kāds tev blakus iedzer. Pie tam interesanti būtu uzzināt cik no taviem 3 miljoniem ir saindējušies ar nelegālu alkoholu...Treškārt, šķiet es pilnīgi piekrītu, ka brīžiem ierobežojumi ir dīvaini, ka mediji pavisam noteikti nepalīdz utt., bet tu pats neesi labāks. Tev ir izglītība medicīnā? Stipri šaubos no tā ko uzrakstiji. Tad paklusē ar savu viedokli, jo tavs viedoklis pilnīgi neko nevar ietekmēt. Nevar salīdzināt 10 dažādas slimības, inficēšanās, vai nāves cēlonus un teikt, ka redz no tiem mirst vairak, tātad tie ir bīstamāki. Man arī nav izglītiba medicīnā, tādēļ es neveru iesaistīties dziļās argumentācijas par šo tēmu, bet to ko es zinu, kas praksē ir redzams, ka vīruss ir ļoti lipīgs, lipigāks par tavām parastajām infekcijām un daudziem, arī jauniem cilvēkiem ir salīdzinoši smaga slimība. Trakāk kā parastā gripa. Vai šis vīruss tevi nogalinās? 99% droš vien, ka nē. Bet tas nenozīmē, ka viņš nav bīstams. Dari to ko tev like valdība un aizver muti jo tavs un citu sazvērestības teoriju piekritēju viedoklis absolūti neko neitekmē, tas tikai šķeļ tautu. Ja tev nav ko teikt, tad vienkārši paklusē, neesi tu, un pārejie pravieši Muhamedi, kas tagad ziņo jauno taisnību. Un, tas ka tev saku klausītu valdību nenozīmē automātiski būt nozombētam. Neazmirsti tur ir 100 cilvēki kurus tu un es ievēlējam, ne jau viens Kariņš, vai Viņķele tagad autoritārski dara ko grib. Kā jau teicu, man arī brīžiem škiet tie noteikumi dīvaini, bet nu nenomirsi tu no tās maskas 15 min veikalā.
---Dari to ko tev like valdība un aizver muti---
Šitā vispār ir bomba! Riktīga mietpilsoņa pieeja

     [+] [-]

, 2020-10-16 12:05, pirms 4 gadiem
Jautājums visiem COVID-19 un masku nēsāšanas lietderības noliedzējiem-vai Jūs, kad luksofora deg sarkanā gaisma, un luksofors atrodas vietā kur nav intensīva satiksme, neapstājaties un mierīgi braucat tālāk?
Kaut gan varēju šo jautājumu arī neuzdot, jo zinu atbildi. Nebraucat tālāk, jo pastāv risks iebraukt pamatīgās sankcijās no CP puses. Līdz pat tiesību zaudēšanai atkārtotu pārkāpumu gadījumā.
Līdz ar to valstij varbūt vajag padomāt, vai visiem šiem tiesiskā nihilisma baudītājiem ik pa laikam neiešķiebt kādu pamatīgu sodu, lai padomātu. Ja vien ir ar ko domāt.

     [+] [-]

, 2020-10-16 12:07, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: ---Dari to ko tev like valdība un aizver muti---
Šitā vispār ir bomba! Riktīga mietpilsoņa pieeja
Jo sūdzēšanās par to sportacentrs.com komentu sadaļā ir riktīga anarhista pazīme.. kādi varoni visi tie kas uzskribina kādu komentu. Pēc tam tikai daļa no tiem pašiem varoņiem skrien uz veikalu pēc maskām vai izpirkt tualetes papīru.

     [+] [-]

, 2020-10-16 12:25, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Ja dzer gan jau, ka nē, bet ja sēž un spļaudās (kā tas bieži vien ir hokejā uz soliņa), tad gan hvz var arī saslimt teiksim, ja tas spļaudītājs ir jau zarazu dabujis...
jautājums bija par dzeršanu, nevis hokeju.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 12:29, pirms 4 gadiem
AlanRich rakstīja: Jo sūdzēšanās par to sportacentrs.com komentu sadaļā ir riktīga anarhista pazīme.. kādi varoni visi tie kas uzskribina kādu komentu. Pēc tam tikai daļa no tiem pašiem varoņiem skrien uz veikalu pēc maskām vai izpirkt tualetes papīru.
franku čurbans ir tipisks piemērs, virtuāli viņs ir basketu iznīdējis un fāzeli uzspridzinājis, dzīvē sanāk vien aizvilkties līdz ledusskapim pēc kārtējās mīzala pudeles

     [+] [-]

, 2020-10-16 12:47, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: ---Dari to ko tev like valdība un aizver muti---
Šitā vispār ir bomba! Riktīga mietpilsoņa pieeja
Es ar pa šito ierēcu.

     [+] [-]

, 2020-10-16 12:47, pirms 4 gadiem
Vakar Latvijā no COVID-19 miris jauns cilvēks vecuma grupā no 30-35 gadiem. Lūk, tā ir atbilde tiem, kuri saka, ka no šī draņķa mirst tikai gados veci cilvēki.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 12:53, pirms 4 gadiem
AlanRich rakstīja: Tev kaut kas notiks ja uzvilksi masku parīs reizes dienā, vai ieturēsi distanci no citiem cilvēkiem? Kur ir problēma? Nomirsi no maskas? Cik stulbam ir jābūt, lai par kaut ko tādu ceptos. Jā maskas nav ērtas, bet tev absolūti nekas nenotiks, ja viņu uzvilksi un varbūt pasrgāsi kādu no inficēšanās
Man arī absolūti nekas nenotiks ja es viņu nevilkšu

     [+] [-]

, 2020-10-16 12:55, pirms 4 gadiem
To es zinu labāk. Riktīgs ku kū. Nesaprot, ka alkoholu un narkotikas cilvēki lieto labprātīgi un paši izvēlas būt par narikiem un alkāniem. Bet ar covidu neviens labprāt negrib inficēties.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 13:16, pirms 4 gadiem
Kāpēc vasarā, kad ir 30+ grādi, karsts un sutīgs, kad katra kustība izraisa svīšanu, mēs nestaigājam ar plikiem pupiņiem un plikiem krāniņiem? Tā taču tīri fiziski noteikti būtu komfortablāk. Bet ir sociālās normas, apziņa, ka tas nav pieklājīgi pret citiem un galu galā likumi (laikam, nav šis bijis aktuāli, precīzi nezinu) tādas vaļības sabiedriskās vietās neparedz. Nevienam taču nekas slikts nenotiktu, ja mēs staigātu pliki, bet par to kkā diskusijas mainījusi neesmu, jo tas paaudžu paaudzēs ir iestatīts mūsu smadzenēs kā norma un apšaubīt to nevienam " normālajam" pat prātā nenāk.
Kas attiecas uz kovidu kā tādu un maskām, man nav ne panikas, ne tas viss jebkādi mani ietekmē, bet to masku uzvilkt, ieejot veikalā, absolūti mani neapgrūtina. Patīkama sabiedrība veidojas cienot vienam otru un ievērojot kkādas vispārpieņemtas normas, neatkarīgi no tā, vai tās ir gadu simtiem vai pat gadu tūkstošiem senas, vai radušās pavisam nesen.
Internetā viena bilde uzskrēja virsū, sasmējos, šajā gadījumā pajāt, cik tā analoģija korekta
';

     [+] [-]

, 2020-10-16 13:18, pirms 4 gadiem
jurkoo rakstīja: Man arī absolūti nekas nenotiks ja es viņu nevilkšu
Varbūt, bet tu vari inficēt citus un nomirs, piemēram, tavi vecāki vai vecvecāki.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 13:25, pirms 4 gadiem
Čaiņikam, nosaucot profesionāļa viedokli par murgu, var runāt ne tikai par augstprātību, bet arī par seklumu un bezatbildību. Varbūt biedrs Kazjols vēlas uzņemties nācijas daktera lomu?

  +3 [+] [-]

, 2020-10-16 13:33, pirms 4 gadiem
jurkoo rakstīja: Man arī absolūti nekas nenotiks ja es viņu nevilkšu
Publiskās vietās Tu esi atbildīgs arī par citu cilvēku veselību. Ja vien tikko neesi izgājis no laboratorijas ar negatīvu testu ka jau klaviatūru varoņi pieminēja daudziem cilvēkiem nav pat simptomu. Tātad Tu bez simptomiem publiskā vietā vari aplipināt kādu ar hronisku kaiti un nogalināt šo personu. Ka jau tika minēts iepriekš maska tevi nepasargā. Bet pasargā no tā Tu izplati vīrusu. T.i ja Tev ir vīruss un maska Tu nevari inficēt, ja Tev nav vīruss un kādam ar vīrusu nav maska bet Tev ir vins Tev tāpat var inficēt. Man pie pakaļas ko Tu gribi un negribi bet, ja Tu man, bez maskas, stāvi blakus sabiedriskajā transporta vai restorāna vai vēl sazin kur, kādēļ man ar hronisku slimību riskēt tāpēc ka Tev grūti uzvilkt masku?

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 13:34, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Varbūt, bet tu vari inficēt citus un nomirs, piemēram, tavi vecāki vai vecvecāki.
Nu, ja ejam galējībās, tad šo frāzi tu vari iegravēt ik katram, kas pīpē, un tādi cilvēki ir daudz vairāk nekā masku nenēsātāji.
Jo, kā zināms, dūmus ko pīpmanis izelpo, ieelpo kāds cits un gadu gaitā, tas var pārvērsties mokošā slimībā.

Kas vēl - arī pie stūres nevienam labāk nesēsties, jo pie nelaimīgas apstākļu sakritības, tu vari nonāvēt savu ģimeni (neesi domāts tieši tu).

Un tā no tēmas "ja masku nevilksi, vari nonāvēt tuvos" mēs varam salīdzināt ļoti daudz ko.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 13:37, pirms 4 gadiem
koziola kungs! Jūs taču esam biznesmenis bez medicīniskas izglītības jeb vienkārši prasts vecis,ko jūs varat tur spriest! Tā ir globāla problēma kas piemeklējusi pasauli, tad kad Jus kāds aplaidīs ar vīrusu un būsiet zem elpināmā aparāta tad lūgsiet lai glāb un dara visu neiespējamo.