Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Koziols atbild Dumpim: Jūs kļūstat augstprātīgi!

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Koziols atbild Dumpim: Jūs kļūstat augstprātīgi!
Viesturs Koziols. Foto: Ģirts Gertsons/F64

Latvijas hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols savā Facebook profilā komentējis Veselības ministrijas galvenā infektologa un profesora Uga Dumpja komentāru par hokeju kā bīstamāko sporta veidu, kritizējot profesora teikto, kā arī piedāvājot iepazīties ar Kembridžas, Oksfordas un Stenfordas universitāšu zinātnieku parakstīto deklarāciju.

Jau iepriekš ziņojām, ka 13. oktobrī valdība pieņēmusi ierobežojumus sporta sacensību un treniņu norisē, kas paredz tikai augstāko līgu aizvadīšanu vismaz no 17. oktobra līdz 6. novembrim. Ziņu aģentūrai LETA Veselības ministrijas galvenais infektologs un profesors Uga Dumpis pauda, ka kā bīstamāko sporta veidu viņš saredzot hokeju, jo komandas ilgi atrodas uz rezervistu soliņa un ģērbtuvēs, tāpat notiek klaigāšana spēles laikā. Tieši klaigāšana tiekot vērtēta kā daudz bīstamāka par runāšanu. Kamēr visaugstāko risku Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC) saskata dziedāšanā. Dumpis norādījis, ka sporta bīstamība esot nevis konkrēti pašā sportā, bet gan tajā, ka iesaistās cilvēki no dažādiem sociālajiem burbuļiem, tādējādi iznesot potenciālo slimību ārpus saviem burbuļiem. Tāpat komandu sporta veidos, tiek ceļots pa dažādiem reģioniem, palielinot poteniciālās saslimšanas diapozonu. SPKC informācija liecina, ka pagājušajā nedēļā 5,1% jauno Covid-19 slimnieku inficējušās sporta nodarbībās.

Pēc šiem komentāriem malā nav palicis Latvijas hokeja federācijas (LHF) ģenerālsekretārs Viesturs Koziols, kurš savā Facebook profilā kritizējis paustos izteikumus: ''Nekad līdz šim vēl nebiju dzirdējis no speciālistiem, kuri nosaka valstī pieņemto rīcību attiecībā uz ierobežojumiem, ka vīruss īpaši izplatās arī tur, kur klaigā. Tas nozīmē, ka arī vīruss ir mainījies un palicis gudrāks, viltīgāks. Nu jau tas māk atšķirt ne tikai bārus un restorānus no sporta zālēm un mūzikas klasēm vai deju zālēm, nu tam arī ir parādījusies dzirde un tas kļuvis sevišķi kārs uz klaigāšanu! Un vēl - tas māk atšķirt hokejistu rezervistu soliņus no basketbolistu, florbolistu un volejbolistu soliņiem! Bravo!''

Viesturs Koziols savā ierakstā pauž, ka ikdienā, strādājot ar klubiem un hallēm, novērota apzinīga attieksme pret saviem pienākumiem attiecībā pret Covid-19 vīrusa ierobežošanas mazināšanu, taču, lasot murgus par hokeja īpašo bīstamību, jāsecina, ka lēmumu pieņēmēji kļuvuši augstprātīgi. LHF ģenerālsekretāram ir žēl visu to bērnu, kuriem šobrīd nebūs iespēja doties uz saviem iemīļotajiem pulciņiem. Tāpat Koziols Ugam Dumpim silti iesaka iepazīties ar zinātnieku no Oksfordas, Kembridžas un Stenfordas 4. oktobrī parakstīto deklarāciju.

Izmantotie resursi:
https://www.facebook.com/viesturs.k...

Slēpts komentārs: Ndeki

     [+] [-]

, 2020-10-16 13:38, pirms 4 gadiem
Starp citu, vai pīpēšana uz ielas jau ir aizliegta? Derētu to ieviest kā obligātu prasību, jo vīruss taču ceļo gaisa pilienu veidā. Un caur masku jau neviens nepīpē. Kāds par šo lietu ir aizdomājies?

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 13:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vakar Latvijā no COVID-19 miris jauns cilvēks vecuma grupā no 30-35 gadiem. Lūk, tā ir atbilde tiem, kuri saka, ka no šī draņķa mirst tikai gados veci cilvēki.
Neesi muļķis neļauj ar sevi manipulēt

     [+] [-]

, 2020-10-16 13:44, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu, ja ejam galējībās, tad šo frāzi tu vari iegravēt ik katram, kas pīpē, un tādi cilvēki ir daudz vairāk nekā masku nenēsātāji.
Jo, kā zināms, dūmus ko pīpmanis izelpo, ieelpo kāds cits un gadu gaitā, tas var pārvērsties mokošā slimībā.

Kas vēl - arī pie stūres nevienam labāk nesēsties, jo pie nelaimīgas apstākļu sakritības, tu vari nonāvēt savu ģimeni (neesi domāts tieši tu).

Un tā no tēmas "ja masku nevilksi, vari nonāvēt tuvos" mēs varam salīdzināt ļoti daudz ko.
Kāpēc jāiet galējībās? Es neeju. Ja tu esi inficējies, tad visvairāk apdraudi tieši savus tuviniekus. Un darba kolēģus.

     [+] [-]

, 2020-10-16 13:46, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Starp citu, vai pīpēšana uz ielas jau ir aizliegta? Derētu to ieviest kā obligātu prasību, jo vīruss taču ceļo gaisa pilienu veidā. Un caur masku jau neviens nepīpē. Kāds par šo lietu ir aizdomājies?
Sabiedriskās vietās, ja nav tam speciāli paredzētas vietas, šķiet, ka diezgan pasen jau aizliedza, cik daudz to cilvēki ievēro un kā tas tiek kontrolēts, nemāku pateikt.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 13:48, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Starp citu, vai pīpēšana uz ielas jau ir aizliegta? Derētu to ieviest kā obligātu prasību, jo vīruss taču ceļo gaisa pilienu veidā. Un caur masku jau neviens nepīpē. Kāds par šo lietu ir aizdomājies?
daudz kur ir aizliegts, kur tieši nepateikšu. No galvas atceros pieturas, pludmales, balkoni, kāpņu telpas....

  -2 [+] [-]

, 2020-10-16 13:49, pirms 4 gadiem
Beidzot Koziols uzdot pareizus jautājumus, bet, protams, vidējais mietpilsonis viņu labāk nolej ar samazgu spaini.
Masku fanātiķiem - paskaidrosiet, ko dot maskas, ja sen ir apgalvots, ka korona izplatās arī caur acīm? Ko dod maska, ja ģimenē ir bērni, kuriem maskas nav jālieto - šajā brīdī, uzreiz ģimenēm ar bērniem, masku nēsāšana absolūti neko nedod!
Kur ir paskaidrots, ka ja masku lieto nepareizi, risks tikai palielinās, salīdzinot ar to, kā būtu ja maskas nebūtu vispār?
Kur ir paskaidrots, kādēļ dzeršana bārā, ir mazāk bīstama par interešu izglītību?
Kādēļ neviens nerunā, ka Zviedriem, neskaitot pirmos X mēnešus, šobrīd saslimstības, un mirstības rādītāji ir daudz maz ok?
Kur ir pētijumi par to, kā ir vai nav pieaudzis psihologu pacientu skaits?
Kur ir pētijumi par to, kā psihi ietekmē šī anti-socializēšanās, mediju konstantā COVID ziņu likšana virsrakstos?
Kur palika ANO ziņojums, par to, ka COVID rādītā ekonomiskā krīze var nogalināt vairāk, kā pats COVID?
Nekur.
Neviens neko nepiemin. Jo atbilde visiem ir viena "cilvēki mirst"...A tas jau nekas, ka ik dienas mirst simtiem tūkstoši. Ja šādā masveidā sāktu testēt gripu, vai jebkuru citu slimību, statistika arī būtu baisa.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 13:51, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Sabiedriskās vietās, ja nav tam speciāli paredzētas vietas, šķiet, ka diezgan pasen jau aizliedza, cik daudz to cilvēki ievēro un kā tas tiek kontrolēts, nemāku pateikt.
Ja paskatās, cik tālu dūmi izplatās, tad pīpēšana ir 2x lielāks ļaunums, bet kontrole ir absolūti 0.
Tad rodās jautājums - kapēc par maskām ir tik apjomīga kampaņa, bet par pīpēšanu absolūti nekā?
Es pat nekur neesmu dzirdējis, ka kāds to nosauktu par draudu šajā laikā.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 13:52, pirms 4 gadiem
Un nē, es nesaku, ka no COVID nav jāuzmanās. Es ierobežojumiem gribu redzēt pamatojumu, kas balstīts uz pētījumiem, kur vērā tiek ņemta ne tikai situācija "šeit un tagad", bet arī to, kāda ir ķēdes reakcija pieņemtajiem lēmumiem ilgtermiņa. Bet tas nevienu neinteresē. Visur atbilde uzreiz viena "tu gribi lai cilvēki mirst"

  -2 [+] [-]

, 2020-10-16 13:52, pirms 4 gadiem
AlanRich rakstīja: Publiskās vietās Tu esi atbildīgs arī par citu cilvēku veselību. Ja vien tikko neesi izgājis no laboratorijas ar negatīvu testu ka jau klaviatūru varoņi pieminēja daudziem cilvēkiem nav pat simptomu. Tātad Tu bez simptomiem publiskā vietā vari aplipināt kādu ar hronisku kaiti un nogalināt šo personu. Ka jau tika minēts iepriekš maska tevi nepasargā. Bet pasargā no tā Tu izplati vīrusu. T.i ja Tev ir vīruss un maska Tu nevari inficēt, ja Tev nav vīruss un kādam ar vīrusu nav maska bet Tev ir vins Tev tāpat var inficēt. Man pie pakaļas ko Tu gribi un negribi bet, ja Tu man, bez maskas, stāvi blakus sabiedriskajā transporta vai restorāna vai vēl sazin kur, kādēļ man ar hronisku slimību riskēt tāpēc ka Tev grūti uzvilkt masku?
Aizsargā aizsargā maska, turpini tam ticēt, it seviški tā kā to lieto 80 procenti- nepareizi. Neesmu licis un nelikšu, tava demagoģija mani noteikti nepārliecinās par pretējo.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 13:54, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Beidzot Koziols uzdot pareizus jautājumus, bet, protams, vidējais mietpilsonis viņu labāk nolej ar samazgu spaini.
Masku fanātiķiem - paskaidrosiet, ko dot maskas, ja sen ir apgalvots, ka korona izplatās arī caur acīm? Ko dod maska, ja ģimenē ir bērni, kuriem maskas nav jālieto - šajā brīdī, uzreiz ģimenēm ar bērniem, masku nēsāšana absolūti neko nedod!
Kur ir paskaidrots, ka ja masku lieto nepareizi, risks tikai palielinās, salīdzinot ar to, kā būtu ja maskas nebūtu vispār?
Kur ir paskaidrots, kādēļ dzeršana bārā, ir mazāk bīstama par interešu izglītību?
Kādēļ neviens nerunā, ka Zviedriem, neskaitot pirmos X mēnešus, šobrīd saslimstības, un mirstības rādītāji ir daudz maz ok?
Kur ir pētijumi par to, kā ir vai nav pieaudzis psihologu pacientu skaits?
Kur ir pētijumi par to, kā psihi ietekmē šī anti-socializēšanās, mediju konstantā COVID ziņu likšana virsrakstos?
Kur palika ANO ziņojums, par to, ka COVID rādītā ekonomiskā krīze var nogalināt vairāk, kā pats COVID?
Nekur.
Neviens neko nepiemin. Jo atbilde visiem ir viena "cilvēki mirst"...A tas jau nekas, ka ik dienas mirst simtiem tūkstoši. Ja šādā masveidā sāktu testēt gripu, vai jebkuru citu slimību, statistika arī būtu baisa.
Aleluja, vismaz ir arī saprāta balss šeit!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 13:59, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Kāpēc jāiet galējībās? Es neeju. Ja tu esi inficējies, tad visvairāk apdraudi tieši savus tuviniekus. Un darba kolēģus.
Savā ziņā jau tā ir galējība.
Jo, kā jau teicu, manis pieminētās lietas arī ir ar lielu risku.
Bet tapēc jau tagad kāds nesāks kļūt pēkšņi par gājēju.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 13:59, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Un nē, es nesaku, ka no COVID nav jāuzmanās. Es ierobežojumiem gribu redzēt pamatojumu, kas balstīts uz pētījumiem, kur vērā tiek ņemta ne tikai situācija "šeit un tagad", bet arī to, kāda ir ķēdes reakcija pieņemtajiem lēmumiem ilgtermiņa. Bet tas nevienu neinteresē. Visur atbilde uzreiz viena "tu gribi lai cilvēki mirst"
Kādus ilgtermiņa pētījumus tu gribi redzēt, ja vīruss ir jauns un vēl nav izpētīts? Pagaidām ir skaidrs, ka tas ir lipīgs un nāvējošs. Pārvietojas ar pilieniem, tāpēc jādistancējas, jāvalkā maskas un jādezinficē rokas. Tu gribi apšaubīt mediķu ieteikumus un domā, ka esi par viņiem gudrāks?

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 14:02, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ja paskatās, cik tālu dūmi izplatās, tad pīpēšana ir 2x lielāks ļaunums, bet kontrole ir absolūti 0.
Tad rodās jautājums - kapēc par maskām ir tik apjomīga kampaņa, bet par pīpēšanu absolūti nekā?
Es pat nekur neesmu dzirdējis, ka kāds to nosauktu par draudu šajā laikā.
Tu esi jauns čalis, bet gan jau zini, ka agrāk smēķēšana bija daudz izplatītāka, pati atceros no jaunības dienām, kad pīpēt varēja visur, kur vien gribējās, bāros to vispār bija pašsaprotami darīt, vēl senāk arī slimnīcās to bija pavisam normāli darīt. Izmaiņas gadu gaitā uz labo pusi ir bijušas ievērojamas. Jāsaprot, ka kko mainīt veselā industrijā, aiz kuras stāv spēcīgs lobijs, nav ne viegli ne ātri, bet izmaiņas notiek un teju katru gadu nāk klāt kāds jauns ierobežojums, kas konkrēti smēķēšanas popularitāti bremzē un diezgan droši var teikt, ka šobrīd jaunieši procentuāli smēķē daudz mazāk, kā tas bija 20 gadus atpakaļ, kad es nomeginaju savu pirmo cigareti un kad starpbrīžos trešdaļa skola vilkās ap stūri uzvilkt dūmu un nevienu tas baigi nešokēja.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 14:02, pirms 4 gadiem
slinkums lasīt visu, bet uzreiz redzams ka aiziet normāla demagoģija maskas, pīpēšana un cita tufta tiek ņemta palīgā...

galvenais stāstā ir, ka valdība devusi priekšroku alko un tusētājiem, nevis sportam un bērnu attīstībai...
un sportā par grēkāzi tiek pataisīts hokejs no tukša gaisa bez faktiem!

     [+] [-]

, 2020-10-16 14:04, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tu esi jauns čalis, bet gan jau zini, ka agrāk smēķēšana bija daudz izplatītāka, pati atceros no jaunības dienām, kad pīpēt varēja visur, kur vien gribējās, bāros to vispār bija pašsaprotami darīt, vēl senāk arī slimnīcās to bija pavisam normāli darīt. Izmaiņas gadu gaitā uz labo pusi ir bijušas ievērojamas. Jāsaprot, ka kko mainīt veselā industrijā, aiz kuras stāv spēcīgs lobijs, nav ne viegli ne ātri, bet izmaiņas notiek un teju katru gadu nāk klāt kāds jauns ierobežojums, kas konkrēti smēķēšanas popularitāti bremzē un diezgan droši var teikt, ka šobrīd jaunieši procentuāli smēķē daudz mazāk, kā tas bija 20 gadus atpakaļ, kad es nomeginaju savu pirmo cigareti un kad starpbrīžos trešdaļa skola vilkās ap stūri uzvilkt dūmu un nevienu tas baigi nešokēja.
pilnīgi pareizi, smēķēšana tiek ierobežota katru gadu. par to nevajadzētu sūdzēties.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 14:05, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Kādus pētījumus tu gribi redzēt, ja vīruss ir jauns un vēl nav izpētīts? Pagaidām ir skaidrs, ka tas ir lipīgs un nāvējošs. Pārvietojas ar pilieniem, tāpēc jādistancējas, jāvalkā maskas un jādezinficē rokas. Tu gribi apšaubīt mediķu ieteikumus un domā, ka esi par viņiem gudrāks?
Tas, ka izolēšanās cilvēkam rada depresiju, ir kas jauns? Tas, ka ja masku lieto nepareizi, tu apdraudi sevi vairāk, nekā ja tev nebūtu maskas, ir kas jauns? Pēdējo mēnešu psiholoģisko saslimšanu datu apkopojums būtu kas jauns? Tas, ka faktiskā tuvība bārā un interešu pulciņa daudz neatšķiras ir kas jauns? ANO paziņojums, par to, ka COVID krīzes dēļ var mirt daudz, ir kas jauns? Jautājums par to, ka COVID izplatās ar gļotādu, to skaitā acu, ir kas jauns?
Atbilde uz jautājumu par to, kādēļ bērniem maskas nav nepieciešamas, pieaugušajiem ir - prasa gadiem ilgu pētijumu?
Cilvēk, mīļais, nomaini plati! "COVID bīstams, cilvēki mirst..." nevienu atbildi neviens nespēj dot, kā tikai šo. Un tas ir biedējoši. Un es vēlos redzēt, pirmām kārtām, to, ka kāds padomā par sekām. Neviens to nedara.

     [+] [-]

, 2020-10-16 14:08, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tu esi jauns čalis, bet gan jau zini, ka agrāk smēķēšana bija daudz izplatītāka, pati atceros no jaunības dienām, kad pīpēt varēja visur, kur vien gribējās, bāros to vispār bija pašsaprotami darīt, vēl senāk arī slimnīcās to bija pavisam normāli darīt. Izmaiņas gadu gaitā uz labo pusi ir bijušas ievērojamas. Jāsaprot, ka kko mainīt veselā industrijā, aiz kuras stāv spēcīgs lobijs, nav ne viegli ne ātri, bet izmaiņas notiek un teju katru gadu nāk klāt kāds jauns ierobežojums, kas konkrēti smēķēšanas popularitāti bremzē un diezgan droši var teikt, ka šobrīd jaunieši procentuāli smēķē daudz mazāk, kā tas bija 20 gadus atpakaļ, kad es nomeginaju savu pirmo cigareti un kad starpbrīžos trešdaļa skola vilkās ap stūri uzvilkt dūmu un nevienu tas baigi nešokēja.
Mūsdienās jaunieši smēķē daudz vairāk nekā agrāk, pie tam dara to regulāri un ikdienā. Pie tam mūsdienās jaunieši daudz agrāk sāk smēķēt citu jauniešu ietekmē nekā agrāk. Tieši vidējā paaudzē zinu ka tagad smēķēšana paldies dievam zaudē savu aktualitāti, un zinu daudzus kas tikuši no šīs sērgas vaļā

     [+] [-]

, 2020-10-16 14:10, pirms 4 gadiem
Varbūt U.Dumpja kgs varētu pamatot visus ierobežojumus utt un masku lietderību. Spānijā kā uzlika maskas un ievēroja distanci, tā tas ir joprojām, cilvēki tur ir likumpaklausīgi (vismaz šajos jautājumos). Bet saslimušo skaits aug augumā. Lietuvā jau vasarā visi un visur nēsā maskas, bet inficēto skaits palielinās. Jā, es arī nēsāju masku in ievēroju distanci.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 14:11, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: slinkums lasīt visu, bet uzreiz redzams ka aiziet normāla demagoģija maskas, pīpēšana un cita tufta tiek ņemta palīgā...

galvenais stāstā ir, ka valdība devusi priekšroku alko un tusētājiem, nevis sportam un bērnu attīstībai...
un sportā par grēkāzi tiek pataisīts hokejs no tukša gaisa bez faktiem!
Par to, ka pīpēšana ir TUFTA, pilnībā piekrītu!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 14:11, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tu esi jauns čalis, bet gan jau zini, ka agrāk smēķēšana bija daudz izplatītāka, pati atceros no jaunības dienām, kad pīpēt varēja visur, kur vien gribējās, bāros to vispār bija pašsaprotami darīt, vēl senāk arī slimnīcās to bija pavisam normāli darīt. Izmaiņas gadu gaitā uz labo pusi ir bijušas ievērojamas. Jāsaprot, ka kko mainīt veselā industrijā, aiz kuras stāv spēcīgs lobijs, nav ne viegli ne ātri, bet izmaiņas notiek un teju katru gadu nāk klāt kāds jauns ierobežojums, kas konkrēti smēķēšanas popularitāti bremzē un diezgan droši var teikt, ka šobrīd jaunieši procentuāli smēķē daudz mazāk, kā tas bija 20 gadus atpakaļ, kad es nomeginaju savu pirmo cigareti un kad starpbrīžos trešdaļa skola vilkās ap stūri uzvilkt dūmu un nevienu tas baigi nešokēja.
Ja par jauniešiem - nekas diži nav mainijies. Pīpē desmitgadnieki un uz augšu. Skolas laikos piemāju bomžus izmantoja, lai tiktu pie cigaretēm.
Redz, es ne jau par pīpēšanu kā tādu. Bet par to, ka šajā Covida laikā nav nekādas kampaņas par to, ka tas situāciju tikai pasliktinātu. Neviens par to nerunā ne vārdu. Arī pats Uga par to klusē. Un laikam ir muļķīgi prasīt kapēc.
Vieglāk ir visus bez izdomas sasēdināt mājās, lai mācās attālināti. Bet šeit tieši vajadzēja mazliet padomāt vienu soli uz priekšu jebšu saprast, ka ne visi drīkst attālināti mācīties.

Rezumē - alko un pīpmaņu industriju neaiztiek, jo tā ir milzīga nauda. Tāpēc jau bārus neviens neklapē ciet.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-16 14:17, pirms 4 gadiem
ripulis rakstīja: Varbūt U.Dumpja kgs varētu pamatot visus ierobežojumus utt un masku lietderību. Spānijā kā uzlika maskas un ievēroja distanci, tā tas ir joprojām, cilvēki tur ir likumpaklausīgi (vismaz šajos jautājumos). Bet saslimušo skaits aug augumā. Lietuvā jau vasarā visi un visur nēsā maskas, bet inficēto skaits palielinās. Jā, es arī nēsāju masku in ievēroju distanci.
Maskai nav absolūti nekādas jēgas, to tev saku es, kas pašā Koronkas perēklī, proti, Francijā dzīvo Iespējams, kaut kāda jēga ir tiem šķidrumiem, ar kuriem rokas mazgā, taču ne jau nu maskām! Koronka regulē pati sevi, kā viņai pašai sagribas, nevis kāds "gudrinieks", tipa PARists Otiņš un civilizācijai ir vienkārši pie tās jāpierod un jaadoptējas, jo ātrāk tas notiks, jo mazāk būs negatīvu seku

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 14:17, pirms 4 gadiem
Vakar ap pus 9 slēdzu kanālus un LTV1 bija kkāds diskusiju raidijums. Un tur atskanēja labs jautājums - kapēc Lietuvā un Čehijā situācija ir tik dramatiska, kaut gan maskas tur sabiedriskās vietās esot jāvalkā jau pāris mēnešus? Atbildi studijas viesis nespēja sniegt, sāka kaut ko peldēt.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 14:22, pirms 4 gadiem
jurkoo rakstīja: Aizsargā aizsargā maska, turpini tam ticēt, it seviški tā kā to lieto 80 procenti- nepareizi. Neesmu licis un nelikšu, tava demagoģija mani noteikti nepārliecinās par pretējo.
Nu jā stulbie ārsti, kas jau gadu desmitiem ikdienā praksē lieto maskas. Bet Tu jau labāk zināsi. Ka ne kā esi veicis visu nepieciešamos testus, sertifikātus utt.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 14:26, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Tas, ka izolēšanās cilvēkam rada depresiju, ir kas jauns? Tas, ka ja masku lieto nepareizi, tu apdraudi sevi vairāk, nekā ja tev nebūtu maskas, ir kas jauns? Pēdējo mēnešu psiholoģisko saslimšanu datu apkopojums būtu kas jauns? Tas, ka faktiskā tuvība bārā un interešu pulciņa daudz neatšķiras ir kas jauns? ANO paziņojums, par to, ka COVID krīzes dēļ var mirt daudz, ir kas jauns? Jautājums par to, ka COVID izplatās ar gļotādu, to skaitā acu, ir kas jauns?
Atbilde uz jautājumu par to, kādēļ bērniem maskas nav nepieciešamas, pieaugušajiem ir - prasa gadiem ilgu pētijumu?
Cilvēk, mīļais, nomaini plati! "COVID bīstams, cilvēki mirst..." nevienu atbildi neviens nespēj dot, kā tikai šo. Un tas ir biedējoši. Un es vēlos redzēt, pirmām kārtām, to, ka kāds padomā par sekām. Neviens to nedara.
Sociālo tīklu uzvaras gājiens cilvēkus sociāli izolējis ir jau sen un daudz smagāk, kā to jebkad iespēs kovids, vai tas tevi neuztrauc?
Masku lietot pareizi var iemācīties tikai to lietojot, protams, tas izklausās absurdi, ka kkas tāds būtu jāmāca kādam, bet iespējams, ka kkādi informatīvie plakatini, kā pareizi maska jālieto, arī būtu nepieciešami vietās, kur tā ir obligāta prasība.
Nedrošība, ko rada visa šī situācija, noteikti par labu nenāk, bet mentālās saslimšanas ir mūsdienu problēma, arī pirms kovida teju katra otrais sirga ar depresiju, veģetatīvo distoniju, trauksmi utt., Tā ir globāla problēma un nebūt nav jauna, varbūt kovids vēl vairāk liks cilvēkiem par šo aizdomāties un radīs kādus ilgtermiņa risinājumus tam visam.
Bārs un klubi ir bizness, kas nes naudu, gan cilvēkiem, kas šajā nozarē ir nodarbināti, gan arī valstij nodokļos, interešu izglītība ir ļoti laba lieta, bet šajā situācijā, ja izslēdzams emocijas un domājam praktiski, ir saprotams, ka tas ir pirmais, bez kā varam iztikt. No kā tu pats atteiktos, ja būtu jāizvēlas - no darba, kas tev nes ienākumus, vai no sava hobija, kas tevi iepriecina?
Mirst no kovida un kurš no ierobežojumu radītajām sekām, tas ir neizbēgami, neapskaužu tos, kuriem ir jāmēģina rast zelta vidusceļš, lai galā cietušo būtu pēc iespējas mazāk. Īpaši šādā bezprecedenta situācijā.
Tu ar acīm elpo? Šķaudi? Klepo? Vai gļotāda no acīm ceļo tik pat tālu, ka siekalu pilieni no tavas izelpas? Šis ir dīvainākas arguments, ko esmu dzirdējusi, kāpēc maskas nav efektīvas..
Tas, ka bērniem maskas var nelikt, kamēr pieaugušajiem jāliek, arī šķiet mazliet dīvaini. Vienīgais, ko vari iedomāties - pastāv tik liela iespējamība, ka bērns šo masku nēsās nepareizi, ka vnk tās nēsāšanai nav jēgas.
Tās ir atbildes, kas man, absolūti neinformetam cilvēkam, balstoties tīri uz 'common sense' un loģiku, uz ātro ienāca prātā. Bet kopumā piekrītu, ka trūkst sabiedrību izglītojošas informācijas un mediji ir bezjēgā aizrāvušies ar panikas celšanu.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 14:28, pirms 4 gadiem
AlanRich rakstīja: Nu jā stulbie ārsti, kas jau gadu desmitiem ikdienā praksē lieto maskas. Bet Tu jau labāk zināsi. Ka ne kā esi veicis visu nepieciešamos testus, sertifikātus utt.
Tu vispār zini kāpēc ārsti operāciju laikā lieto maskas? Pie tam salīdzināt medicīniskās maska ar to figņu kas tagad tiek masveidā tirgots civiliedzīvotājiem vispār ir ......

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 14:29, pirms 4 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Vakar ap pus 9 slēdzu kanālus un LTV1 bija kkāds diskusiju raidijums. Un tur atskanēja labs jautājums - kapēc Lietuvā un Čehijā situācija ir tik dramatiska, kaut gan maskas tur sabiedriskās vietās esot jāvalkā jau pāris mēnešus? Atbildi studijas viesis nespēja sniegt, sāka kaut ko peldēt.
v-atlētikas sacenēs Čehijā pirms mēneša reti kurš nēsāja...

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 14:29, pirms 4 gadiem
jurkoo rakstīja: Mūsdienās jaunieši smēķē daudz vairāk nekā agrāk, pie tam dara to regulāri un ikdienā. Pie tam mūsdienās jaunieši daudz agrāk sāk smēķēt citu jauniešu ietekmē nekā agrāk. Tieši vidējā paaudzē zinu ka tagad smēķēšana paldies dievam zaudē savu aktualitāti, un zinu daudzus kas tikuši no šīs sērgas vaļā
Ja tu tā saki, lai tā būtu, nekādu pētījumu šajā ziņā veikt netaisos. Tik no savas pieredzes varu teikt, ka pīpēt manā jaunībā skrēja vairāk, nekā kad pati skolā strādāju jau kā skolotāja. Un arī visādu ierobežojumu šajā sakarā ir už vairāk. Varbūt vnk sakritība.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 14:33, pirms 4 gadiem
jurkoo rakstīja: Tu vispār zini kāpēc ārsti operāciju laikā lieto maskas? Pie tam salīdzināt medicīniskās maska ar to figņu kas tagad tiek masveidā tirgots civiliedzīvotājiem vispār ir ......
Tu tiešām esi stulbs vai tikai izliecies? Ja nu esi tad Tev palīdzēšu. Ārsti velk maskas lai neinficētu slimos cilvēkus kuriem ir novājināta imūnsistēma. Tieši tāda paša iemesla dēļ Tev tiek prasīts lai Tu velc masku

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 14:34, pirms 4 gadiem
Viestur,tev jau nekas-ja arī pats noķersi ko nelabu,tad liksi lietā savus miljonus un gluži kā Tramps pēc tā kļūsi vēl možāks.

     [+] [-]

, 2020-10-16 14:47, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ja tu tā saki, lai tā būtu, nekādu pētījumu šajā ziņā veikt netaisos. Tik no savas pieredzes varu teikt, ka pīpēt manā jaunībā skrēja vairāk, nekā kad pati skolā strādāju jau kā skolotāja. Un arī visādu ierobežojumu šajā sakarā ir už vairāk. Varbūt vnk sakritība.
Agrāk kad biju jauns atceros ka tā bija tāda modes lieta uzpīpēt šad tad, un diezgan visi raustījās no pieaugušajiem Tagad cik sanācis saskarties ar jauniešiem un skolēniem, pīpē daudzi un regulāri, pie tam to dara bez drebuļi un nekādas bijības. Protams nekādu pētījumu neesmu veicis un nepretendēju uz absolūto patiesību, tik izsaku savus novērojumus. Bet katrā gadījumā, problēma tā ir liela un aktuāla

     [+] [-]

, 2020-10-16 14:51, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ja tu tā saki, lai tā būtu, nekādu pētījumu šajā ziņā veikt netaisos. Tik no savas pieredzes varu teikt, ka pīpēt manā jaunībā skrēja vairāk, nekā kad pati skolā strādāju jau kā skolotāja. Un arī visādu ierobežojumu šajā sakarā ir už vairāk. Varbūt vnk sakritība.
es smēķētājus redzu mazāk, kā agrāk
Skatījos seriālu Mad men, 50-60 gadi, vo tur kurīja! debeskrapī nez kurā simtajā stāvā iekāpj liftā kur pilns ar cilvēkiem un lejā braucot vnk kurī

     [+] [-]

, 2020-10-16 15:04, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: es smēķētājus redzu mazāk, kā agrāk
Skatījos seriālu Mad men, 50-60 gadi, vo tur kurīja! debeskrapī nez kurā simtajā stāvā iekāpj liftā kur pilns ar cilvēkiem un lejā braucot vnk kurī
Tagad pa Go3 rāda Bandu karus, seriāls par laika posmu pēc psrs sabrukšanas kā brīvajā Lietuvā dala ietekmes, tur galvenais varonis pīpē visu laiku

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 15:12, pirms 4 gadiem
Nu lūk, tikko SPKC preses konferencē apstiprināja, ka šodien mirušais 34 gadus jaunais cilvēks bija bez citām saslimšanām, tātad Kembridžas, Oksfordas un Stenfordas universitāšu "pasaules līmeņa zinātnieki" savu deklarāciju var uzspraust tualetē uz nagliņas.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 15:15, pirms 4 gadiem
Ndeki rakstīja: Pareizi tiem psihopātiem jādod pretī .Ugu vajag arestēt vai arī ielikt psihenē
Tava palāta jau ir pilna, un tāpēc viņam nav jāiet uz psiheni. par cik tā pilna ar tādiem kā tu.