Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

Uga Dumpis par infektoloģiski visbīstamāko sporta veidu uzskata hokeju

Emils Ozerinskis

Uga Dumpis par infektoloģiski visbīstamāko sporta veidu uzskata hokeju
"Dinaburga" kapteinis Sergejs Pečura. Foto: Agris Bricis/OHL

Veselības ministrijas galvenais infektologs, profesors Uga Dumpis norādījis, ka, viņaprāt, visbīstamākais komandu sporta veids no infektoloģijas risku viedokļa ir hokejs, kurā spēlētāji lielu daļu laika pavada cieši uz soliņa un ģērbtuvēs, šodien raksta ziņu aģentūra LETA.

Šajā nedēļā Latvijā ievērojami palielināti ierobežojumi saistībā ar Covid-19 izplatības ierobežošanu. Smagu sitienu saņēmusi sporta nozarē, kuru pamatīgi skārusi ierobežojumu pastiprināšana. Kā var noprast no nozares speciālistu, tostarp Ugas Dumpja teiktā, jaunie ierobežojumi ir vērsti uz sociālo burbuļu jeb atsevišķu cilvēku plūsmu norobežošanu un sadzīvisko dzīvi kopumā.

Par īpaši bīstamu infektologs uzskata hokeju, saistīts ar potenciāli ilgu komandas pārstāvju kopīgu atrašanos ģērbtuvēs un sēdēšanu līdzās uz rezervistu soliņa, kā arī klaigāšanu spēles laikā. Tieši klaigāšana tiekot vērtēta kā daudz bīstamāka par runāšanu. Kamēr visaugstāko risku Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC) saskata dziedāšanā.

Dumpis norādījis, ka sporta bīstamība esot nevis konkrēti pašā sportā, bet gan tajā, ka iesaistās cilvēki no dažādiem sociālajiem burbuļiem, tādējādi iznesot potenciālo slimību ārpus saviem burbuļiem. Tāpat komandu sporta veidos, tiek ceļots pa dažādiem reģioniem, palielinot poteniciālās saslimšanas diapozonu. SPKC informācija liecina, ka pagājušajā nedēļā 5,1% jauno Covid-19 slimnieku inficējušās sporta nodarbībās.

Hokeja potenciālos riskus saskata arī Ziemeļamerikā, kur Kanādas junioru hokeja līgās plāno aizliegt spēli ar spēka paņēmieniem. Starp augstāko līgu čempionātiem Latvijā, tieši hokeja čempionātā Covid-19 aizkavējuši vairāku spēļu rīkošanu, kamēr Telpi futbola čempionāts pagaidām nolikts uz pauzes.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-15 19:21, pirms 4 gadiem
Jāprecizē - Latvijas hokejs. krievu līga ir veselīga un par katru cenu spēlējama.

  +5 [+] [-]

, 2020-10-15 19:25, pirms 4 gadiem
Drīz būs dumpis 😂
Slēpts komentārs: LUX_04

  -3 [+] [-]

, 2020-10-15 19:25, pirms 4 gadiem
Šis Dumpis ir pilnīgi jucis, tagad mūsu valsti de facto vada kkāds trakais zinātnieks, šizofrēnijas murgi, pat komunisti neaizliedza hokeju

  -1 [+] [-]

, 2020-10-15 19:26, pirms 4 gadiem
Slimais psihopāts

  -1 [+] [-]

, 2020-10-15 19:26, pirms 4 gadiem
Dumpis var iet di rst.
Pumpis

  -2 [+] [-]

, 2020-10-15 19:27, pirms 4 gadiem
Dumpis cenšas tikt virsrakstos ar savām gudrībām un dabūt popularitāti, kamēr ir šance, jo ir šis vīruss.
Tā vispārīgi visiem ir pajāt uz viņu.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-15 19:28, pirms 4 gadiem
Uz kādiem zinātniskiem pētījumiem ir izdarīts šis secinājums?
Viņa kolēģi ārzemēs par šādu murgojumu visticamāk smietos ka negudri

 +14 [+] [-]

, 2020-10-15 19:29, pirms 4 gadiem
tikpat bīstams ir arī basketbols, spēlētājiem sedzot vinema otru visu laiku ir fizisks kontakts, turklāt visi grābsta vienu un to pašu bumbu

  -4 [+] [-]

, 2020-10-15 19:30, pirms 4 gadiem
Uzpurni liek valkāt un tagad vēl par HOKEJU TE RUNĀS????

  -1 [+] [-]

, 2020-10-15 19:30, pirms 4 gadiem
Mēs Valkā ar čomiem vispār maskas nevelkam un viss kārtībā!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2020-10-15 19:30, pirms 4 gadiem
LUX_04 rakstīja: Nevienā brīdi nekas nav minēts par kādu konkrētu līgu. Būtu jāklapē ciet kā OHL, tā arī KHL. Vismaz pagaidām.
atšķirībā no ģinamas, OHL komandas nevazājas apkārt pa varenplašo mongoliju un tās robežvalstīm, un pie OHL komandām Latvijā nebrauc mongoļu u.c. valstu komandas.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-15 19:32, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: atšķirībā no ģinamas, OHL komandas nevazājas apkārt pa varenplašo mongoliju un tās robežvalstīm, un pie OHL komandām Latvijā nebrauc mongoļu u.c. valstu komandas.
KHL ir kļūda atļaut rīkot Rīgā, bet kā zinām money talk$$$$

  -2 [+] [-]

, 2020-10-15 19:34, pirms 4 gadiem
Tas trakais vecis ir jāliek psihenē kopā ar f@ck viņķeli viņi ir nekompetenti muļķi kas apdraud valsts drošību

  +5 [+] [-]

, 2020-10-15 19:35, pirms 4 gadiem
Kurš man var atbildēt, kāpēc hokejisti šajos apstākļos neizmanto pilnās aizsargstikla maskas, kādas tie izmanto pēc sejas, vai žokļa salaušanas traumām?
Slēpts komentārs: KubiksValka

  +3 [+] [-]

, 2020-10-15 19:41, pirms 4 gadiem
Diemžēl, bet taisnība jau viņam ir. Vairāk kā 20 sejas mazā ģērbtuvē saspiesti. Hokejs kā tāds ir pēdējā vietā ierobežojumu ievērošanā, paņem klāt to ka covidam aukstums un smaga elpošana patīk un hokejs ir pakaļā.
Un var bļaut par tādu khl, bet viņi veic testus un ir ļoti stingri kontrolēti, tur iespēja kādu ārpus komandas aplipināt ir ārkārtēji zema. Turpretī OHL kopš sezonas sākuma testus nav veikuši, izņemot jau pēc saslimšanas.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-15 19:49, pirms 4 gadiem
Nu vsjo, maposts pametīs savu ubagošanas rūpalu un spersies pie Dumpja razborkās

  -1 [+] [-]

, 2020-10-15 19:54, pirms 4 gadiem
biskaps rakstīja: Nu vsjo, maposts pametīs savu ubagošanas rūpalu un spersies pie Dumpja razborkās
vienīgais uz ko viņš spējīgs ir saskrāpēt penzim mašīnu krustojumā, ja nedod naudu vai kad truba deg veikalā noklepoties, lai palaiž slimnieku pirmo pie kases!

  -3 [+] [-]

, 2020-10-15 19:59, pirms 4 gadiem
hewlet rakstīja: Diemžēl, bet taisnība jau viņam ir. Vairāk kā 20 sejas mazā ģērbtuvē saspiesti. Hokejs kā tāds ir pēdējā vietā ierobežojumu ievērošanā, paņem klāt to ka covidam aukstums un smaga elpošana patīk un hokejs ir pakaļā.
Un var bļaut par tādu khl, bet viņi veic testus un ir ļoti stingri kontrolēti, tur iespēja kādu ārpus komandas aplipināt ir ārkārtēji zema. Turpretī OHL kopš sezonas sākuma testus nav veikuši, izņemot jau pēc saslimšanas.
Notiek kāzas ar 30,50,70, 100 viesiem visi sēž pie galdiem, dzer, lustējas, dejo, atrakcijas utt, to drīkst, bāros dzerstīties un tusēt nav bīstami bet spēlēt hokeju ir bīstami

  +4 [+] [-]

, 2020-10-15 20:09, pirms 4 gadiem
Sākam ar Rīgas Dinamo!

  +9 [+] [-]

, 2020-10-15 20:13, pirms 4 gadiem
KubiksValka rakstīja: VECĪT ES ARĪ PAR ALDI! Mēs te esam bars ar čomiem un visi esam gatavi balsot par ALDI!
Aldis Gobzems, varaskāres dzīts, manipulē ar tautu, reizēm publiski teikdams vienu viedokli un apgalvojumus, reizēm pilnīgi pretēju, atkarīgā no publiskā un politiskā izdevīguma.

Tagad tavs Aldis FB un citur, anticovid noteikumu ievērotājus un sejas masku valkātājus sabiedriskajā transportā u.c. publiskajās vietās dēvē par covididiotiem un "aitām ar uzpurņiem", bet pavasarī teica pilnīgi pretējus un atšķirīgus viedokļus:

Aldis Gobzems 26. marts:
"Dažas lietas, kas ierobežos koronavīrusa izplatību, un to pierāda Āzijas piemērs. Tās vietas, kur nav pilnīgs “lockdown”.
1. Ārpus mājas ir 100% visiem jāvalkā maskas. Nav maskas, nenāc ārā.
2. Gumijas cimdi un roku dezinfekcijas visur un obligāti. Ieej veikalā dezinficē rokas, iekāp autobusā dezinficē rokas, ej tur, kur vairāk kā divi cilvēki, dezinficē rokas."

https://www.facebook.com/gobzems/po...

Aldis Gobzems 3. aprīlis:
"COVID apkarošana ir Latvijā iegājusi fāzē, kad slimība nav tikai jauno, ceļojošo un ar spēcīgu imunitāti apveltīto problēma. Tā ir slimība, kura izplatās tepat uz vietas. Tā izplatās starp senioriem, kurus mūsu uzdevums bija pasargāt. (..) Bet ko ir darījušas valsts institūcijas? Vai bija pievērsta pienākošās uzmanība procesam, kā notika COVID testēšana tiem, kuri atgriezās no ārzemēm? Vai to uzraudzības process nebija pārāk liberāls? Vai tika veltīti pienācīgi resursi, lai testētu veco ļaužu aprūpē iesaistīto personālu un vai tas tika sākts laicīgi? Vai laicīgi tika noteikti karantīnas pasākumi sociālās aprūpes centros un pansionātos? Vai tie pasākumi bija pietiekoši? Šī slimība ir mūsu visu atbildības tests, bet vislielākā atbildība gulstas uz ierēdņiem un politiķiem."

https://www.facebook.com/gobzems/po...

domājiet paši, salīdziniet un analizējiet sava pravieša Gobzema tekstus, salīdziniet, kritiski izvērtējiet un analizējiet jebkuru informāciju par strīdīgām lietām un notikumiem Latvijā un pasaulē, tad jūs nebūsiet bara apmātie vai aitas.

p.s. atvainojos par šo garo palagu, bet nenocietos šo iekopēt, jo covid-idiotisms ir vērojams biezā slānī gan covid noliedzēju, gan covid biedētāju tekstos.

  +5 [+] [-]

, 2020-10-15 20:16, pirms 4 gadiem
KubiksValka rakstīja: VECĪT ES ARĪ PAR ALDI! Mēs te esam bars ar čomiem un visi esam gatavi balsot par ALDI!
Par Gobzemu?
Tavi vecāki, gadijumā nebalsoja par Zīgeristu?
Pat Pauls ir sašutis, par tik nekaunīgu, lētu Gobzema populismu, bet nē, ir taču ....., kas ir gatavi viņu atbalstīt.

  +5 [+] [-]

, 2020-10-15 20:20, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: Aldis Gobzems, varaskāres dzīts, manipulē ar tautu, reizēm publiski teikdams vienu viedokli un apgalvojumus, reizēm pilnīgi pretēju, atkarīgā no publiskā un politiskā izdevīguma.

Tagad tavs Aldis FB un citur, anticovid noteikumu ievērotājus un sejas masku valkātājus sabiedriskajā transportā u.c. publiskajās vietās dēvē par covididiotiem un "aitām ar uzpurņiem", bet pavasarī teica pilnīgi pretējus un atšķirīgus viedokļus:

Aldis Gobzems 26. marts:
"Dažas lietas, kas ierobežos koronavīrusa izplatību, un to pierāda Āzijas piemērs. Tās vietas, kur nav pilnīgs “lockdown”.
1. Ārpus mājas ir 100% visiem jāvalkā maskas. Nav maskas, nenāc ārā.
2. Gumijas cimdi un roku dezinfekcijas visur un obligāti. Ieej veikalā dezinficē rokas, iekāp autobusā dezinficē rokas, ej tur, kur vairāk kā divi cilvēki, dezinficē rokas."

https://www.facebook.com/gobzems/po...

Aldis Gobzems 3. aprīlis:
"COVID apkarošana ir Latvijā iegājusi fāzē, kad slimība nav tikai jauno, ceļojošo un ar spēcīgu imunitāti apveltīto problēma. Tā ir slimība, kura izplatās tepat uz vietas. Tā izplatās starp senioriem, kurus mūsu uzdevums bija pasargāt. (..) Bet ko ir darījušas valsts institūcijas? Vai bija pievērsta pienākošās uzmanība procesam, kā notika COVID testēšana tiem, kuri atgriezās no ārzemēm? Vai to uzraudzības process nebija pārāk liberāls? Vai tika veltīti pienācīgi resursi, lai testētu veco ļaužu aprūpē iesaistīto personālu un vai tas tika sākts laicīgi? Vai laicīgi tika noteikti karantīnas pasākumi sociālās aprūpes centros un pansionātos? Vai tie pasākumi bija pietiekoši? Šī slimība ir mūsu visu atbildības tests, bet vislielākā atbildība gulstas uz ierēdņiem un politiķiem."

https://www.facebook.com/gobzems/po...

domājiet paši, salīdziniet un analizējiet sava pravieša Gobzema tekstus, salīdziniet, kritiski izvērtējiet un analizējiet jebkuru informāciju par strīdīgām lietām un notikumiem Latvijā un pasaulē, tad jūs nebūsiet bara apmātie vai aitas.

p.s. atvainojos par šo garo palagu, bet nenocietos šo iekopēt, jo covid-idiotisms ir vērojams biezā slānī gan covid noliedzēju, gan covid biedētāju tekstos.
Bingo!
Cepums no manis par šo atmaskojošo komentāru.

  -4 [+] [-]

, 2020-10-15 20:21, pirms 4 gadiem
Spānijas hanbola līgā spēli aizvadija ar sejas maskām .
Kur ir šahs un dambrete? Vot tie ir reāli "bistami'" sporta veidi😅
Ar katru dienu nebeidz pārsteigt šie dumjie drošības noteikumi , ko Dumpis, Kariņš un co ir izdomājuši

  +5 [+] [-]

, 2020-10-15 20:23, pirms 4 gadiem
Sers f rakstīja: Notiek kāzas ar 30,50,70, 100 viesiem visi sēž pie galdiem, dzer, lustējas, dejo, atrakcijas utt, to drīkst, bāros dzerstīties un tusēt nav bīstami bet spēlēt hokeju ir bīstami
Jā arī kāzas ir bīstami un dzert bāros, nesaku ka tā nav. Bet nevajag skriet apkārt ar kaut kādiem heštagiem un raudāt, jo ir izdarīts loģisks solis, nākamais solis ir šādi bāri. Tie nav tik bīstami jo var ievērot 2m distanci un nav fiziska slodze un pastiprināta elpošana.
Ja netaisa kaut kādu bļaustīšanos un stīvēšanos kā mazi bērni un paskatās reāli kā ir, tad šobrīd ir pareizi izdarīts.

Un neviens sportu nav aizslēdzi, ej un sporto ārà. Tikai 90% no haštagotājiem pakaļu jo dīvana nepacels, jo redz pēc veselīgas sportošanas ārā, nav ar ko bārā 3h pasēdēt un alu padzert. Atradušies visi baigie sportisti pēkšņi.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-15 20:23, pirms 4 gadiem
Agris 77 rakstīja: Par Gobzemu?
Tavi vecāki, gadijumā nebalsoja par Zīgeristu?
Pat Pauls ir sašutis, par tik nekaunīgu, lētu Gobzema populismu, bet nē, ir taču ....., kas ir gatavi viņu atbalstīt.
Vienmēr ir bijusi un būs sabiedrības daļa, kura cerēs, ka atjās bruņinieks baltā zirgā, un ieliks viņiem visu mutē ar sudraba karotīti, un pašiem nekas nebūs jādara.
Pat neskatoties uz to, ka kārtējais bruņinieks atjāj, izjāj un aizjāj.
Slēpts komentārs: Ndeki

  +4 [+] [-]

, 2020-10-15 20:23, pirms 4 gadiem
Sers f rakstīja: Notiek kāzas ar 30,50,70, 100 viesiem visi sēž pie galdiem, dzer, lustējas, dejo, atrakcijas utt, to drīkst, bāros dzerstīties un tusēt nav bīstami bet spēlēt hokeju ir bīstami
Dejot tak nedrīskt bāros jo tā ir kustība😅

  +4 [+] [-]

, 2020-10-15 20:25, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Spānijas hanbola līgā spēli aizvadija ar sejas maskām .
Kur ir šahs un dambrete? Vot tie ir reāli "bistami'" sporta veidi😅
Ar katru dienu nebeidz pārsteigt šie dumjie drošības noteikumi , ko Dumpis, Kariņš un co ir izdomājuši
Būtu interesanti dzirdēt no visiem Dumpja utt. nolicējiem konstruktīvus priekšlikumus, kas tad īsti būtu jādara, lai aizsargātu cilvēkus no COVID-19.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-15 20:25, pirms 4 gadiem
Tagad katram jaštagotājam #gribusportot būtu pēc 3 nedēļām jāparāda savs endomondo vai kas tāds, par to cik ļoti viņi fanātiski sporto.

Raud visi kā kaut kādi mazi bērni km mīļāko mantiņu atņem, tas ir amatieru hokeju. Svarīgākā lieta pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-15 20:29, pirms 4 gadiem
kamēr mēs te laužamies 6 vai 30 iekštelpās, tikmēr Lietuvā, Kauņā Eirolīgas spēle var teikt, ka ir izpārdota. Ok, nav visi 15k kas parasti, bet tur noteikti ir 10k+ un nekādu covid nejūt. Visi maskās, viss notiek.

  +7 [+] [-]

, 2020-10-15 20:33, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bingo!
Cepums no manis par šo atmaskojošo komentāru.
Masko cik gribi. Saeimas vēlēšanu laikā FB arī metu līdzīgus pierādījumus, ka Kaimiņš un Gobzems nepārtraukti melo, iet pretrunās - vai nu tiku bloķēts, vai komentāri tika dzēsti vai kvēlo atbalstītātju aptirsts. Tie, kam viņs smadzenes ir izskalojis, tiem nepalīdzētu pat ja Gobzems viņu priekšā pateiktu, ka ir afērists - pagrieztu, ka viņš tāpat labais vecis, mesija utt.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-15 20:35, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būtu interesanti dzirdēt no visiem Dumpja utt. nolicējiem konstruktīvus priekšlikumus, kas tad īsti būtu jādara, lai aizsargātu cilvēkus no COVID-19.
Beigt spēlēt teātri ar šo visu. Nevienā Eiropas valstī tās maskas nav spējuššs nomierināt šo '"briesmīgu'" vīrusu. Pagaidi kādas 2 nedēļas un redzēsi , ka būs tie paši skaitļi , kas Lietuvai ar viņu maskām
Un vispār zini kapēc ārsti lieto maskas operācijas laikā?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-15 20:35, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Dejot tak nedrīskt bāros jo tā ir kustība😅
Tuss notika šajā nedēļas nogalē, kad dejošanas liegums jau bija ieviests. Nav dzirdēts, ka klubam būtu ziepes, toties ziņu portālā slavē cik kruta ballīte bijusi
https://skaties.lv/izklaide/ballite...
Slēpts komentārs: Ndeki

  -3 [+] [-]

, 2020-10-15 20:39, pirms 4 gadiem
Jums troļļiem maksā par marazma propogandu? Jūs esat atbildīgi par valsts degradēšanu.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-15 20:40, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būtu interesanti dzirdēt no visiem Dumpja utt. nolicējiem konstruktīvus priekšlikumus, kas tad īsti būtu jādara, lai aizsargātu cilvēkus no COVID-19.
Vai tas, ka tas pats Dumpis laiku pa laikam iet pretrunā ar sevi nav jocīgi?
Tās pašas maskas, testi. Ka "testi var reizēm būt neprecīzi" Kāpēc par to nerunāja uzreiz bet tikai tagad? Un, kā jau te teica - kur Dumpim ir zinātnisks pētījums, ka tiešām hokejs ir vissliktākais? Ar ko labaks ir futbols, kur tāpat šaurās ģērbtuvēs sēž 22 veči un spēlē ārā lietū, dubļos? Vai cīņu sporti, kur ir nepārtraukts kontakts? Un kur ir loģika aizliegt parastajiem treniņus utt, atstājot iespēju dzert bāros?
Priekšlikumus kā tam bija jānotiek komentāros izsaka jau ļoti sen, sākot jau ar totālu kontroli ostās, lidostās, robežpunktos - tādējādi neļaujot to zarazu ievest atpakaļ Latvijā. Vajadzēja nepieļaut mahinācijas ar Lietuvu, Igauniju - tad šobrīd nebūtu jāgramstās un jādomā brīnumi.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-15 20:40, pirms 4 gadiem
Agris 77 rakstīja: Par Gobzemu?
Tavi vecāki, gadijumā nebalsoja par Zīgeristu?
Pat Pauls ir sašutis, par tik nekaunīgu, lētu Gobzema populismu, bet nē, ir taču ....., kas ir gatavi viņu atbalstīt.
Vispār jau tas tāds lēts PR gājiens no abām pusēm, gan no Gobzema, gan viņa pretiniekiem, jo Pauls nelieto soctīklus, bet te pēkšņi šeku roku, tvīto pa Gobzemu

  +1 [+] [-]

, 2020-10-15 20:43, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Beigt spēlēt teātri ar šo visu. Nevienā Eiropas valstī tās maskas nav spējuššs nomierināt šo '"briesmīgu'" vīrusu. Pagaidi kādas 2 nedēļas un redzēsi , ka būs tie paši skaitļi , kas Lietuvai ar viņu maskām
Un vispār zini kapēc ārsti lieto maskas operācijas laikā?
Man jautājums bija ko vispār jādara, un ne tikai par masku nēsāšanu.
Attiecībā uz maskām, tad Āzijā jau sen ir pieradījies, ka viņiem jau sen nēsājot maskas visādas infekciju slimības ir samazinājušās vairāk kā divreiz. Tiesa, tas ir jādara pareizi, un kvalitatīvas maskas, un nevis formāli nēsāt kaut kādus lētos variantus.
Tas tāpat ir skaidrs, ka maskas vairāk ir vajadzīgas inficētiem, bet par cik ne visi zin, ka viņi ir vīrusa pārnēsātāji, tad tās jānēsā visiem.

     [+] [-]

, 2020-10-15 20:45, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Masko cik gribi. Saeimas vēlēšanu laikā FB arī metu līdzīgus pierādījumus, ka Kaimiņš un Gobzems nepārtraukti melo, iet pretrunās - vai nu tiku bloķēts, vai komentāri tika dzēsti vai kvēlo atbalstītātju aptirsts. Tie, kam viņs smadzenes ir izskalojis, tiem nepalīdzētu pat ja Gobzems viņu priekšā pateiktu, ka ir afērists - pagrieztu, ka viņš tāpat labais vecis, mesija utt.
Nē, tas protams tā ir, bet kaut kādai pret rīcībai tam ir jābūt, jo tam visam aizejot pašplūsmā šādu aitu, kuras akli seko savam ganam būtu daudz vairāk.

     [+] [-]

, 2020-10-15 20:49, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, tas protams tā ir, bet kaut kādai pret rīcībai tam ir jābūt, jo tam visam aizejot pašplūsmā šādu aitu, kuras akli seko savam ganam būtu daudz vairāk.
Koks ar diviem galiem, jo a)tu dažus liksi aizdomāties - pāris aitas pazudīs, kamēr b)tās aitas, kas negribēs neko ņemt galva pieņems, ka tu esi "vecās varas apmaksāts trollis" un vel vairāk iesprings par labu klauniem un aitu ganiem.

     [+] [-]

, 2020-10-15 20:51, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai tas, ka tas pats Dumpis laiku pa laikam iet pretrunā ar sevi nav jocīgi?
Tās pašas maskas, testi. Ka "testi var reizēm būt neprecīzi" Kāpēc par to nerunāja uzreiz bet tikai tagad? Un, kā jau te teica - kur Dumpim ir zinātnisks pētījums, ka tiešām hokejs ir vissliktākais? Ar ko labaks ir futbols, kur tāpat šaurās ģērbtuvēs sēž 22 veči un spēlē ārā lietū, dubļos? Vai cīņu sporti, kur ir nepārtraukts kontakts? Un kur ir loģika aizliegt parastajiem treniņus utt, atstājot iespēju dzert bāros?
Priekšlikumus kā tam bija jānotiek komentāros izsaka jau ļoti sen, sākot jau ar totālu kontroli ostās, lidostās, robežpunktos - tādējādi neļaujot to zarazu ievest atpakaļ Latvijā. Vajadzēja nepieļaut mahinācijas ar Lietuvu, Igauniju - tad šobrīd nebūtu jāgramstās un jādomā brīnumi.
Ne jau Dumpis tagad sasauca preses konferenci lai paziņotu kaut kādu zinātnisko pētījumu rezultātus. Viņš kā šajā jomā daudz izglītotāks par mums visiem var veikt kā angliski saka educated guess, par to kurš ir šis bīstamākais sporta veids. Hokejsnir specifisks, jo spēlē visu laiku ir iesaistīti 20 spēlētāji katrā pusē un visi piedalās nepartraukti, nevienā citā sportā nav šī vienlaicīgā masveidība.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-15 20:52, pirms 4 gadiem
Var jau teikt Dumpis tāds un šāds,bet fakti ir viņa pusē.Jo no visiem sporta veidiem Latvijā ar covid visvairāk saslimuši hokejisti.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-15 20:53, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Vai tas, ka tas pats Dumpis laiku pa laikam iet pretrunā ar sevi nav jocīgi?
Tās pašas maskas, testi. Ka "testi var reizēm būt neprecīzi" Kāpēc par to nerunāja uzreiz bet tikai tagad? Un, kā jau te teica - kur Dumpim ir zinātnisks pētījums, ka tiešām hokejs ir vissliktākais? Ar ko labaks ir futbols, kur tāpat šaurās ģērbtuvēs sēž 22 veči un spēlē ārā lietū, dubļos? Vai cīņu sporti, kur ir nepārtraukts kontakts? Un kur ir loģika aizliegt parastajiem treniņus utt, atstājot iespēju dzert bāros?
Priekšlikumus kā tam bija jānotiek komentāros izsaka jau ļoti sen, sākot jau ar totālu kontroli ostās, lidostās, robežpunktos - tādējādi neļaujot to zarazu ievest atpakaļ Latvijā. Vajadzēja nepieļaut mahinācijas ar Lietuvu, Igauniju - tad šobrīd nebūtu jāgramstās un jādomā brīnumi.
Ir jāsaprot, ka šajos 7-8 mēnešos mums joprojām ne tuvu nav viss zināms par šo vīrusu, un tāpēc zinātnieki un mediķi visā pasaulē joprojām taustās meklējot labākos risinājumus. Un pie tam ņemot vērā, lai neciestu ekonomika un cilvēku tiesības. Tāpēc arī zinātniekiem un mediķiem bieži vien rīcība ir pretēja tam ko viņi darīja vel nesen iepriekš.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-15 20:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tuss notika šajā nedēļas nogalē, kad dejošanas liegums jau bija ieviests. Nav dzirdēts, ka klubam būtu ziepes, toties ziņu portālā slavē cik kruta ballīte bijusi
https://skaties.lv/izklaide/ballites/foto-ogre-notikusi-si-rudens-jaudigaka-ballite/#foto-2129815
Da labi, ko te par visādiem Ogres dzerstiņiem, Melngalvju namā tikmēr lūk, kas notika: https://www.delfi.lv/izklaide/dzive...
Cilvēcīgi var saprast, gan jau balles organizēšanā liels darbs un nauda ielikti, turklāt lēmums par danču aizliegumu laikam tikai dienu iepriekš tika pieņemts. Bet tas, ka pasākuma organizatore, daktera sieva un vēl slavenāka daktera vedekla, pēc tam nopietnu ģīmi paziņo, ka visas kovida ierobežojošās prasības bijušas izpildītas

     [+] [-]

, 2020-10-15 20:57, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Koks ar diviem galiem, jo a)tu dažus liksi aizdomāties - pāris aitas pazudīs, kamēr b)tās aitas, kas negribēs neko ņemt galva pieņems, ka tu esi "vecās varas apmaksāts trollis" un vel vairāk iesprings par labu klauniem un aitu ganiem.
Jā, bet kā saka-pasaule var eksistēt tikai tad, ja visam ir savi plusi, un savi mīnusi.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-15 20:57, pirms 4 gadiem
coffijs rakstīja: Var jau teikt Dumpis tāds un šāds,bet fakti ir viņa pusē.Jo no visiem sporta veidiem Latvijā ar covid visvairāk saslimuši hokejisti.
nu tad faktus studijā. cik hokejisti saslimuši 3 Zemgalē un Dinaburgā cik(nezinu) ?
futbolā pat jūlijā triperis bija un spēles virslīgā tika pārceltas.
telpu futbols vispār tagad aizklapēts.
a basketbols , handbols un volejs tik tagad sākas lai vispār kaut ko faktotu...
p.s. ģinama triperi atveda no rusņas un triperainie mongoļi te ir tikai viesi un to vajag vienkārši izmest.

     [+] [-]

, 2020-10-15 20:59, pirms 4 gadiem
hewlet rakstīja: Ne jau Dumpis tagad sasauca preses konferenci lai paziņotu kaut kādu zinātnisko pētījumu rezultātus. Viņš kā šajā jomā daudz izglītotāks par mums visiem var veikt kā angliski saka educated guess, par to kurš ir šis bīstamākais sporta veids. Hokejsnir specifisks, jo spēlē visu laiku ir iesaistīti 20 spēlētāji katrā pusē un visi piedalās nepartraukti, nevienā citā sportā nav šī vienlaicīgā masveidība.
Tas nemaina faktu, ka cīņā pret covid visu šo laiku ir ļoti daudz neloģisku lēmumu, kurus ar šīm te zināšanām varēja atturēt - tie paši jau pieminētī atļaut tusiņus bāros, kamēr neļaut amatieru sportu utt. Jā, teiksim, dzert var, bet dejot nedrīkst - pamēģini aizliegt kaut ko tādam, kas ir labi iešāvis + pamēgini izkontrolēt visas dzertuves.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-15 21:00, pirms 4 gadiem
Tāpēc jau viņš ir uga😁

  +2 [+] [-]

, 2020-10-15 21:02, pirms 4 gadiem
Tiem, kuriem nepatīk nēsāt parastās medicīniskās maskas, un ņemot vērā ziemas tuvošanos, nēsājiet balaklavas. Vienīgi ieejot bankā kārtot naudas lietas nebrīnāties, ka apsardze uz Jums var atklāt uguni. ';

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:02, pirms 4 gadiem
un neaizmirstam , ka kopumā Latvijā sportā triperis ir tikai 5% no visiem...
95% turpina vairāk vai mazāk triperoties!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-15 21:02, pirms 4 gadiem
Ha Ha, burts jau ir solījis Ugu spridzināt?

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:03, pirms 4 gadiem
elements rakstīja: Da labi, ko te par visādiem Ogres dzerstiņiem, Melngalvju namā tikmēr lūk, kas notika: https://www.delfi.lv/izklaide/dzive...
Cilvēcīgi var saprast, gan jau balles organizēšanā liels darbs un nauda ielikti, turklāt lēmums par danču aizliegumu laikam tikai dienu iepriekš tika pieņemts. Bet tas, ka pasākuma organizatore, daktera sieva un vēl slavenāka daktera vedekla, pēc tam nopietnu ģīmi paziņo, ka visas kovida ierobežojošās prasības bijušas izpildītas
Delfus tikpat kā nelasu, tapēc par šo nezināju. A ogres dzerstiņu zināju, jo pazīstamie jau tovakar soc. tīklos meta foto, video cik ļoti "ievēro prasības" tur, nu un pēc tam FB izmeta arī šo rakstu.
Domā tikai tur tā bija? Paskatoties foto, video - tādi skati bija praktiski visos klubos, bāros. Un pat ja tagad pieņemam ka tas bija jo tikko pieņēma. Domā šonedēļ būš savādāk? Kurš kontrolēs? 1-2 apsargi kas ir klubā? Ok. Bet vai tad, kad tie apsargi metīs ārā vai sauks policiju un policija sviedīs ārā neveidosies kontakts? Un vai tāds jau iedzeris, nošņurkājies kasīsies, tas nav lielaks risks? Es šaubos ka klubi, bāri, kur liela publikas daļa iet iztusēties ar domu pielieties vai piešņaukties līdz grīdai ir tā, kur kaut ko ievēros

  +1 [+] [-]

, 2020-10-15 21:06, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu tad faktus studijā. cik hokejisti saslimuši 3 Zemgalē un Dinaburgā cik(nezinu) ?
futbolā pat jūlijā triperis bija un spēles virslīgā tika pārceltas.
telpu futbols vispār tagad aizklapēts.
a basketbols , handbols un volejs tik tagad sākas lai vispār kaut ko faktotu...
p.s. ģinama triperi atveda no rusņas un triperainie mongoļi te ir tikai viesi un to vajag vienkārši izmest.
Neraksta jau tikai par Latviju, bet vispār. Paskatoties uz Rusņu, Čehiju - nu ir hokejisti noslimojušies, bet futenē ir tieši tas pats - kas darījās Itālijā, Spānijā, tajā pašā Rusņā... Nu viens pacentās būt gudraks par visiem un daļa klausa, jo "galvenais epidemologs, ta jau noteikti ļoti gudrs"

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:06, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man jautājums bija ko vispār jādara, un ne tikai par masku nēsāšanu.
Attiecībā uz maskām, tad Āzijā jau sen ir pieradījies, ka viņiem jau sen nēsājot maskas visādas infekciju slimības ir samazinājušās vairāk kā divreiz. Tiesa, tas ir jādara pareizi, un kvalitatīvas maskas, un nevis formāli nēsāt kaut kādus lētos variantus.
Tas tāpat ir skaidrs, ka maskas vairāk ir vajadzīgas inficētiem, bet par cik ne visi zin, ka viņi ir vīrusa pārnēsātāji, tad tās jānēsā visiem.
Varbūt lockdown palīdz, Austrālija aizklapēja Melnburna ciet , tur viss mierigi tagad esot pec inficēto skaita dienas laikā , bet nu cik patiesa tā informācija ir grūti pateikt

  +2 [+] [-]

, 2020-10-15 21:07, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Delfus tikpat kā nelasu, tapēc par šo nezināju. A ogres dzerstiņu zināju, jo pazīstamie jau tovakar soc. tīklos meta foto, video cik ļoti "ievēro prasības" tur, nu un pēc tam FB izmeta arī šo rakstu.
Domā tikai tur tā bija? Paskatoties foto, video - tādi skati bija praktiski visos klubos, bāros. Un pat ja tagad pieņemam ka tas bija jo tikko pieņēma. Domā šonedēļ būš savādāk? Kurš kontrolēs? 1-2 apsargi kas ir klubā? Ok. Bet vai tad, kad tie apsargi metīs ārā vai sauks policiju un policija sviedīs ārā neveidosies kontakts? Un vai tāds jau iedzeris, nošņurkājies kasīsies, tas nav lielaks risks? Es šaubos ka klubi, bāri, kur liela publikas daļa iet iztusēties ar domu pielieties vai piešņaukties līdz grīdai ir tā, kur kaut ko ievēros
Krogiem vajag ieviest pamatīgas soda naudas, kā tas savulaik bija ar smēķētājiem, uz kuriem krogi, lai nezaudētu klientus, pievēra acis. Pāris reizes dabūs šādus sodus par noteiktās kārtības neievērošanu, un uzreiz paši rūpēsies, lai viss būtu tip top.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-15 21:09, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu tad faktus studijā. cik hokejisti saslimuši 3 Zemgalē un Dinaburgā cik(nezinu) ?
futbolā pat jūlijā triperis bija un spēles virslīgā tika pārceltas.
telpu futbols vispār tagad aizklapēts.
a basketbols , handbols un volejs tik tagad sākas lai vispār kaut ko faktotu...
p.s. ģinama triperi atveda no rusņas un triperainie mongoļi te ir tikai viesi un to vajag vienkārši izmest.
Dinaburgā gan kluba spēlētāji gan jaunieši un bērni un protams es pieskaitu dinamo spēlētājus.

  -1 [+] [-]

, 2020-10-15 21:10, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Varbūt lockdown palīdz, Austrālija aizklapēja Melnburna ciet , tur viss mierigi tagad esot pec inficēto skaita dienas laikā , bet nu cik patiesa tā informācija ir grūti pateikt
Par cik Latvijā COVID-19 ir izplatījies gana vienādi visos reģionos, tad lockdown nedrīkst ieviest, jo Latvijas ekonomikai tad ir kirdik. Otro reizi tik īsā laika periodā tas neiet cauri.

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:11, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Krogiem vajag ieviest pamatīgas soda naudas, kā tas savulaik bija ar smēķētājiem, uz kuriem krogi, lai nezaudētu klientus, pievēra acis. Pāris reizes dabūs šādus sodus par noteiktās kārtības neievērošanu, un uzreiz paši rūpēsies, lai viss būtu tip top.
Kurš kontrolēs? Policija? Ar Lv policijas resursu, kamēr braukās pa klubiem, kurš vaktēs pārējos likumpārkāpējus? Un ko sūtīs specvienību izdzenāt publiku, jo lielākos klubos pat bez koncertiem, bet ikdienā ir 100+ cilvēku? Lai kaut ko aizliegtu ir vienmēr jāpardomā 2 lietas - kā to kontrolēt un alternatīvas. Atļaut dzert bet neļaut tusēt ir garām, bija jāaizliedz pilnībā (par so aizbildinājās, ka neaizliedz, jo aizliedza pavasarī un lai nenogrimst industrija). No ekonomiskā viss godīgi, bet no kontroles - nav mehanisma kā kontrolēt.

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:12, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Neraksta jau tikai par Latviju, bet vispār. Paskatoties uz Rusņu, Čehiju - nu ir hokejisti noslimojušies, bet futenē ir tieši tas pats - kas darījās Itālijā, Spānijā, tajā pašā Rusņā... Nu viens pacentās būt gudraks par visiem un daļa klausa, jo "galvenais epidemologs, ta jau noteikti ļoti gudrs"
tak tūlīt tas pats būs citos komandu sporta veidos. basketbols tik tagad sākas un triperaini tik pat kā hokejisti kad sāka...kur ne palasu, tur tāda pati situācija.
neliekas ka ir stulbi kādu sporta veidu izcelt? basketbolā ģērbtuves lielākas un cits kas ? mazāk elpo un blauj?
saskatījušies triperainos kolhozniekus Rīgā baigo secinājumu izdarījuši!

  +1 [+] [-]

, 2020-10-15 21:14, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kurš kontrolēs? Policija? Ar Lv policijas resursu, kamēr braukās pa klubiem, kurš vaktēs pārējos likumpārkāpējus? Un ko sūtīs specvienību izdzenāt publiku, jo lielākos klubos pat bez koncertiem, bet ikdienā ir 100+ cilvēku? Lai kaut ko aizliegtu ir vienmēr jāpardomā 2 lietas - kā to kontrolēt un alternatīvas. Atļaut dzert bet neļaut tusēt ir garām, bija jāaizliedz pilnībā (par so aizbildinājās, ka neaizliedz, jo aizliedza pavasarī un lai nenogrimst industrija). No ekonomiskā viss godīgi, bet no kontroles - nav mehanisma kā kontrolēt.
Priekš tam visās pašvaldībās ir sava pašvaldību policija, kurai kontrolēt kārtību pašvaldībā ir viņu tiešais pienākums.

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:16, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: tak tūlīt tas pats būs citos komandu sporta veidos. basketbols tik tagad sākas un triperaini tik pat kā hokejisti kad sāka...kur ne palasu, tur tāda pati situācija.
neliekas ka ir stulbi kādu sporta veidu izcelt? basketbolā ģērbtuves lielākas un cits kas ? mazāk elpo un blauj?
saskatījušies triperainos kolhozniekus Rīgā baigo secinājumu izdarījuši!
Protams, ka ir stulbi

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Priekš tam visās pašvaldībās ir sava pašvaldību policija, kurai kontrolēt kārtību pašvaldībā ir viņu tiešais pienākums.
Pirmkārt, ne visās pašvaldībās ir PP. Otrkārt, tās resurss nav tāds, lai varētu pavadīt brīvdienu vakarus apsekojot klubus - lielākās pilsētās to klubu, bāru ir oioioi. Treškārt, pateicoties izmaiņām Administratīvajā likumdošanā viens šāda tipa pārkāpums mazākā pašvaldībā var paralizēt PP, kamēr tiks izrisināta situācija, kas var ievilkties lielākajā daļā vakara/nakts. Kāpēc - ja interesē likumi, zināsi.

  +4 [+] [-]

, 2020-10-15 21:24, pirms 4 gadiem
Piesaukt dusmīgo Aldi te vispār ir galīgi garām. 😁 Tas tak viens nenormāls tipiņš, kas dusmīgs uz visu Latviju, visiem, kas nedomā tā, kā viņš, un kas manipulē ar naivo cilvēku prātiem, jo grasās dibināt savu Dusmīgo (vai Dumjo, kā kuram labāk patīk) Indivīdu Rupjā Spēka Aģentūru (lasi - zombiju partiju), ar kuru palīdzību mēģināt atgriezties cīņā par varu. Jācer, ka tādu idiņu nebūs daudz. Vispār nespēju saprast, cik maza cāļa smadzenēm jābūt, lai varētu kaut vai tikai apsvērt domu par sekošanu šādam cilvēkam. 😁😁😁

  +2 [+] [-]

, 2020-10-15 21:25, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu tad faktus studijā. cik hokejisti saslimuši 3 Zemgalē un Dinaburgā cik(nezinu) ?
futbolā pat jūlijā triperis bija un spēles virslīgā tika pārceltas.
telpu futbols vispār tagad aizklapēts.
a basketbols , handbols un volejs tik tagad sākas lai vispār kaut ko faktotu...
p.s. ģinama triperi atveda no rusņas un triperainie mongoļi te ir tikai viesi un to vajag vienkārši izmest.
Fakti, Dinaburgā tikai ohl virs 20 slimie, Zemgalē tie 3 slimie tika izziņoti pirmajā dienā, kad tikai 3 bija testēti, tagad jau ~20 pozitīvie. Pieskaitam klāt Dpils un Zemgales klubu jauniešus, kurus nevar piespiest testēties un viņi to nedara, tad skaidrs ka hokejs ir kā spridzeklis. Un klāt visam tas ka Dinaburga un Zemgale nedēļu slēpa ziņas par cilvēkiem kuri slikti jūtas un piedalās treniņos.
Hokejā nav nekāda atbildība, visi tiaki viens uz otru ar pirkstu rāda, citi reaģē un pieņem ierobežojumus. Paskatieties OHL teibīnes vēl tagad, visiem klubiem ir nospļauties, jo redz neviens jau neklausa un neko nevar izdarīt.

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:25, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pirmkārt, ne visās pašvaldībās ir PP. Otrkārt, tās resurss nav tāds, lai varētu pavadīt brīvdienu vakarus apsekojot klubus - lielākās pilsētās to klubu, bāru ir oioioi. Treškārt, pateicoties izmaiņām Administratīvajā likumdošanā viens šāda tipa pārkāpums mazākā pašvaldībā var paralizēt PP, kamēr tiks izrisināta situācija, kas var ievilkties lielākajā daļā vakara/nakts. Kāpēc - ja interesē likumi, zināsi.
Nezinu kā citās lielajās pilsētās, bet Liepājā ir vairāki PP iecirkņi, un viņi mierīgi var pāris reizes diennaktī ieiet katrā krogā savā iecirknī, lai paskatītos, kas tur notiek. Tas pats ir V-pilī, kur PP ir daudz labāk ekipēta ar visiem līdzekļiem, ieskaitot transportu, nekā VP.
Kā saka mans kaimiņš PP policists-ne vienmēr ir jāsoda, jo citreiz pietiek tikai ar PP klātbūtni, lai viss būtu kārtībā.

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:27, pirms 4 gadiem
Bet hokejs nebūt neatšķiras no tā paša basketbola, arī visi uz soliņiem, laukumā kontaktcīņa, bļaušana ne mazāka kā hokejā, ģērbtuves arī tādas pašas, bieži vēl mazākas... Dumpis te greizi nošāvis, nedrīkst šādi izcelt atsevišķu sporta veidu.

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: nu tad faktus studijā. cik hokejisti saslimuši 3 Zemgalē un Dinaburgā cik(nezinu) ?
futbolā pat jūlijā triperis bija un spēles virslīgā tika pārceltas.
telpu futbols vispār tagad aizklapēts.
a basketbols , handbols un volejs tik tagad sākas lai vispār kaut ko faktotu...
p.s. ģinama triperi atveda no rusņas un triperainie mongoļi te ir tikai viesi un to vajag vienkārši izmest.
Fakti, Dinaburgā tikai ohl virs 20 slimie, Zemgalē tie 3 slimie tika izziņoti pirmajā dienā, kad tikai 3 bija testēti, tagad jau ~20 pozitīvie. Pieskaitam klāt Dpils un Zemgales klubu jauniešus, kurus nevar piespiest testēties un viņi to nedara, tad skaidrs ka hokejs ir kā spridzeklis. Un klāt visam tas ka Dinaburga un Zemgale nedēļu slēpa ziņas par cilvēkiem kuri slikti jūtas un piedalās treniņos.
Hokejā nav nekāda atbildība, visi tiaki viens uz otru ar pirkstu rāda, citi reaģē un pieņem ierobežojumus. Paskatieties OHL teibīnes vēl tagad, visiem klubiem ir nospļauties, jo redz neviens nos katītājiwm ko paši ielaiž jau neklausa un neko nevar izdarīt. Un LHF būtu jāaizliedz skatītāji jo hallēm redz nav p***i izmest cilvēkus kuri pārkāpj noteikumus ārā no halles.

  -3 [+] [-]

, 2020-10-15 21:29, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: Aldis Gobzems, varaskāres dzīts, manipulē ar tautu, reizēm publiski teikdams vienu viedokli un apgalvojumus, reizēm pilnīgi pretēju, atkarīgā no publiskā un politiskā izdevīguma.

Tagad tavs Aldis FB un citur, anticovid noteikumu ievērotājus un sejas masku valkātājus sabiedriskajā transportā u.c. publiskajās vietās dēvē par covididiotiem un "aitām ar uzpurņiem", bet pavasarī teica pilnīgi pretējus un atšķirīgus viedokļus:

Aldis Gobzems 26. marts:
"Dažas lietas, kas ierobežos koronavīrusa izplatību, un to pierāda Āzijas piemērs. Tās vietas, kur nav pilnīgs “lockdown”.
1. Ārpus mājas ir 100% visiem jāvalkā maskas. Nav maskas, nenāc ārā.
2. Gumijas cimdi un roku dezinfekcijas visur un obligāti. Ieej veikalā dezinficē rokas, iekāp autobusā dezinficē rokas, ej tur, kur vairāk kā divi cilvēki, dezinficē rokas."

https://www.facebook.com/gobzems/po...

Aldis Gobzems 3. aprīlis:
"COVID apkarošana ir Latvijā iegājusi fāzē, kad slimība nav tikai jauno, ceļojošo un ar spēcīgu imunitāti apveltīto problēma. Tā ir slimība, kura izplatās tepat uz vietas. Tā izplatās starp senioriem, kurus mūsu uzdevums bija pasargāt. (..) Bet ko ir darījušas valsts institūcijas? Vai bija pievērsta pienākošās uzmanība procesam, kā notika COVID testēšana tiem, kuri atgriezās no ārzemēm? Vai to uzraudzības process nebija pārāk liberāls? Vai tika veltīti pienācīgi resursi, lai testētu veco ļaužu aprūpē iesaistīto personālu un vai tas tika sākts laicīgi? Vai laicīgi tika noteikti karantīnas pasākumi sociālās aprūpes centros un pansionātos? Vai tie pasākumi bija pietiekoši? Šī slimība ir mūsu visu atbildības tests, bet vislielākā atbildība gulstas uz ierēdņiem un politiķiem."

https://www.facebook.com/gobzems/po...

domājiet paši, salīdziniet un analizējiet sava pravieša Gobzema tekstus, salīdziniet, kritiski izvērtējiet un analizējiet jebkuru informāciju par strīdīgām lietām un notikumiem Latvijā un pasaulē, tad jūs nebūsiet bara apmātie vai aitas.

p.s. atvainojos par šo garo palagu, bet nenocietos šo iekopēt, jo covid-idiotisms ir vērojams biezā slānī gan covid noliedzēju, gan covid biedētāju tekstos.
ALDIM seko tauta vecīt!
Mēs jau katru dienu gaidām ar čomiem Valkā tiešraidi feisītī!

  -4 [+] [-]

, 2020-10-15 21:29, pirms 4 gadiem
Agris 77 rakstīja: Par Gobzemu?
Tavi vecāki, gadijumā nebalsoja par Zīgeristu?
Pat Pauls ir sašutis, par tik nekaunīgu, lētu Gobzema populismu, bet nē, ir taču ....., kas ir gatavi viņu atbalstīt.
BALSOJU par KPV LV! Bet Kaimiņš nobijās!

  -2 [+] [-]

, 2020-10-15 21:29, pirms 4 gadiem
denebs rakstīja: Bet hokejs nebūt neatšķiras no tā paša basketbola, arī visi uz soliņiem, laukumā kontaktcīņa, bļaušana ne mazāka kā hokejā, ģērbtuves arī tādas pašas, bieži vēl mazākas... Dumpis te greizi nošāvis, nedrīkst šādi izcelt atsevišķu sporta veidu.
Basītī spēlētāji nemainās katru minūti un neelso viens otram blakus sēžot 60 minūšu garumā + 2x17 minūtes ģērbtuvē.
Beidziet meklēt caurumus, Dumpim ir taisnība un tas ir fakts. Tālāk ir runa par to vai ir godīgi un kas ir godīgi, ka tādi bāri un klubi ir vaļā. Bet attaisnojumu hokejam nevar atrast.

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:31, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu kā citās lielajās pilsētās, bet Liepājā ir vairāki PP iecirkņi, un viņi mierīgi var pāris reizes diennaktī ieiet katrā krogā savā iecirknī, lai paskatītos, kas tur notiek. Tas pats ir V-pilī, kur PP ir daudz labāk ekipēta ar visiem līdzekļiem, ieskaitot transportu, nekā VP.
Kā saka mans kaimiņš PP policists-ne vienmēr ir jāsoda, jo citreiz pietiek tikai ar PP klātbūtni, lai viss būtu kārtībā.
Nezinu, kā ir ar Kurzemi, vairak pārzinu situāciju Latvijas centralajā daļā - PP neapseko tikai pilsētu, bet arī tuvējos novadus, pagastus, piemēram Ikšķili apsekos tie paši, kas Salaspili vai visādus Suntažus, Krapes, Madlienas tie paši, kas Ogri. Rīgā to klubu ir tikpat ja nevairak kā policijas darbinieku. Jaunie administratīvie noteikumi paņem tā PP policista darbinieka laiku. Varbūt bagātās pašvaldībās, kā Liepāja, V-pils darbinieku pietiek un nav jābraukā pa čuhņām - citur ir savādak.

  +1 [+] [-]

, 2020-10-15 21:31, pirms 4 gadiem
Un hokejs spītīgi bērniem rīkoja dienas garuma 15 bērnu komandu turnīrus. Vai tiešām tas ir pareizi šajā situācijā?

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:34, pirms 4 gadiem
hewlet rakstīja: Basītī spēlētāji nemainās katru minūti un neelso viens otram blakus sēžot 60 minūšu garumā + 2x17 minūtes ģērbtuvē.
Beidziet meklēt caurumus, Dumpim ir taisnība un tas ir fakts. Tālāk ir runa par to vai ir godīgi un kas ir godīgi, ka tādi bāri un klubi ir vaļā. Bet attaisnojumu hokejam nevar atrast.
Kā ar cīņas sportu, kur 2 purni stundu viens otram elpo virsū un skatītāji ir turpat aiz ringa? Kā ar futeni, kur 45*2 skrien pa lauku, cīnās par bumbu, krietni brīvākā apģerbā un arī nepatīkamākos laikapstākļos, pārejai komandai sēžot uz šaura soliņa vai ģērbtuvēs?
Slēpts komentārs: Maikl30

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:37, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nezinu, kā ir ar Kurzemi, vairak pārzinu situāciju Latvijas centralajā daļā - PP neapseko tikai pilsētu, bet arī tuvējos novadus, pagastus, piemēram Ikšķili apsekos tie paši, kas Salaspili vai visādus Suntažus, Krapes, Madlienas tie paši, kas Ogri. Rīgā to klubu ir tikpat ja nevairak kā policijas darbinieku. Jaunie administratīvie noteikumi paņem tā PP policista darbinieka laiku. Varbūt bagātās pašvaldībās, kā Liepāja, V-pils darbinieku pietiek un nav jābraukā pa čuhņām - citur ir savādak.
Jā, biju dzirdējis, ka ir novadi, kur uz ļoti plašu teritoriju ir pāris PP darbinieku. Ir labs pamats padomāt par PP štata palielināšanu.

     [+] [-]

, 2020-10-15 21:39, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, biju dzirdējis, ka ir novadi, kur uz ļoti plašu teritoriju ir pāris PP darbinieku. Ir labs pamats padomāt par PP štata palielināšanu.
Tas nenotiks, jo a)Ir pašvaldības, kur tāda PP vispār nav, jo PP nav obligāts - tā ir pašvaldības brīva griba. Otrkārt, PP maksā no pašvaldību kabatas un reti, kura pašvaldība grib tērēt lieku naudu - pārsvarā pretējais.

  +2 [+] [-]

, 2020-10-15 21:43, pirms 4 gadiem
Diemžēl Dumpja kgs izskatās ar sportu uz Jūs. Un par hokeju viņam arī ir tikai tālas apjausmas. Neviens nesēž ģērbtuvēs, pārģērbties un nodušoties var minūtēs 20-25.

  +6 [+] [-]

, 2020-10-15 21:55, pirms 4 gadiem
es negribu apgalvot par 100%, bet noteikti ir kādi globāli pētījumi un saslimšanas fakti (apjoms) par kovidu komandu sporta veidos. un diezvai kaut kur atradīsiet izņemot šo no tukša gaisa paķertu apgalvojumu, ka hokejs ir visvairāk triperains nekā citi komandu sporta veidi...
ja godīgi pirmo reizi kaut ko tādu dzirdu. varbūt maz lasu.

tāpat Latvijā alko un bāri ir primāri nekā sporta klubi.
citur Eiropā kad lasu tagad par ierobežojumiem, tad pirmais kas krīt acīs, ka tiek slēgti bāri, dzertuves un naktsklubi , kas tiek atzīti par lielākiem kovida perēkļiem, nevis sporta klubi!

  -1 [+] [-]

, 2020-10-15 21:59, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kurš kontrolēs? Policija? Ar Lv policijas resursu, kamēr braukās pa klubiem, kurš vaktēs pārējos likumpārkāpējus? Un ko sūtīs specvienību izdzenāt publiku, jo lielākos klubos pat bez koncertiem, bet ikdienā ir 100+ cilvēku? Lai kaut ko aizliegtu ir vienmēr jāpardomā 2 lietas - kā to kontrolēt un alternatīvas. Atļaut dzert bet neļaut tusēt ir garām, bija jāaizliedz pilnībā (par so aizbildinājās, ka neaizliedz, jo aizliedza pavasarī un lai nenogrimst industrija). No ekonomiskā viss godīgi, bet no kontroles - nav mehanisma kā kontrolēt.
Tu zini man liekas , ka pat mazos veikalus sākt pārbaudīt vai maskas ir visiem. Pats tikko redzēju , ka no stūra izlida policijas mašina un piebrauca pie Elvi veikala un iegāja iekšā

  +2 [+] [-]

, 2020-10-15 22:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik Latvijā COVID-19 ir izplatījies gana vienādi visos reģionos, tad lockdown nedrīkst ieviest, jo Latvijas ekonomikai tad ir kirdik. Otro reizi tik īsā laika periodā tas neiet cauri.
Ta lai kontrolē veikala apsargi distances ievērošanu veikalos, jo nu baigi bāžās virsu pakausi pēdējā laikā

     [+] [-]

, 2020-10-15 22:05, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es negribu apgalvot par 100%, bet noteikti ir kādi globāli pētījumi un saslimšanas fakti (apjoms) par kovidu komandu sporta veidos. un diezvai kaut kur atradīsiet izņemot šo no tukša gaisa paķertu apgalvojumu, ka hokejs ir visvairāk triperains nekā citi komandu sporta veidi...
ja godīgi pirmo reizi kaut ko tādu dzirdu. varbūt maz lasu.

tāpat Latvijā alko un bāri ir primāri nekā sporta klubi.
citur Eiropā kad lasu tagad par ierobežojumiem, tad pirmais kas krīt acīs, ka tiek slēgti bāri, dzertuves un naktsklubi , kas tiek atzīti par lielākiem kovida perēkļiem, nevis sporta klubi!
Nu tēvēnetā raksta "šķiet", nav jau tā, ka kategoriski apgalvotu.

  -2 [+] [-]

, 2020-10-15 22:12, pirms 4 gadiem
Dumpis grib būt veselības ministeris, lūk arī šī žurnāanālistu sāga par VīnaKreņķelis gatavoto nomešanu iz politikas....

  -1 [+] [-]

, 2020-10-15 22:13, pirms 4 gadiem
Nu cik dienas tas tas dumpis jau kvasī?!?!?!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-15 22:19, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būtu interesanti dzirdēt no visiem Dumpja utt. nolicējiem konstruktīvus priekšlikumus, kas tad īsti būtu jādara, lai aizsargātu cilvēkus no COVID-19.
Riska grupas pašizolējas mājās ,pārējie ievērojot maskas un distancēšanos dzīvo normālu dzīvi cik tā ir iespējama

  +2 [+] [-]

, 2020-10-15 22:26, pirms 4 gadiem
KubiksValka rakstīja: Mēs Valkā ar čomiem vispār maskas nevelkam un viss kārtībā!!!!!
Nu, nu! https://jauns.lv/raksts/zinas/40900...

     [+] [-]

, 2020-10-15 22:32, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Riska grupas pašizolējas mājās ,pārējie ievērojot maskas un distancēšanos dzīvo normālu dzīvi cik tā ir iespējama
Riska grupā ir arī salīdzinoši ļoti daudz strādājošo, kuriem ir nopietnas blakus slimības. Kurš un cik šiem cilvēkiem maksās iztikas līdzekļus.

     [+] [-]

, 2020-10-15 22:37, pirms 4 gadiem
Kurzemes katla partizānu bunkuri vēl nav sabrukuši? Poh, koronas laikos griķi un dambrete!

     [+] [-]

, 2020-10-15 22:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Riska grupā ir arī salīdzinoši ļoti daudz strādājošo, kuriem ir nopietnas blakus slimības. Kurš un cik šiem cilvēkiem maksās iztikas līdzekļus.
Katram cilvēkam pašam ir jaizvērtē riski , taču tagad valstij maksāt visādus bezdarbnieku un dīkstāves pabalstus arī nav izdevīgi . Daļa no riska grupas var strādāt arī attālināti

     [+] [-]

, 2020-10-15 23:43, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Katram cilvēkam pašam ir jaizvērtē riski , taču tagad valstij maksāt visādus bezdarbnieku un dīkstāves pabalstus arī nav izdevīgi . Daļa no riska grupas var strādāt arī attālināti
Protams, var atrast visādus risinājumus, un tāpēc šīs jomas speciālistiem ir jāļauj strādāt un tos meklēt. Un neburkšķet, ka ir kaut kādi nesaprotami, iespējams pat kļūdaini pēc mūsu domām, lēmumi, jo, godīgi sakot, neko tādu neizpildāmu un uber mūs ierobežojošu viņi mums neliek darīt. Cits stāsts, ka mums vienmēr patīk par visu paburkšķēt.

     [+] [-]

, 2020-10-16 00:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būtu interesanti dzirdēt no visiem Dumpja utt. nolicējiem konstruktīvus priekšlikumus, kas tad īsti būtu jādara, lai aizsargātu cilvēkus no COVID-19.
Koronkas pašplūsma pilnā apmērā!

     [+] [-]

, 2020-10-16 00:21, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, var atrast visādus risinājumus, un tāpēc šīs jomas speciālistiem ir jāļauj strādāt un tos meklēt. Un neburkšķet, ka ir kaut kādi nesaprotami, iespējams pat kļūdaini pēc mūsu domām, lēmumi, jo, godīgi sakot, neko tādu neizpildāmu un uber mūs ierobežojošu viņi mums neliek darīt. Cits stāsts, ka mums vienmēr patīk par visu paburkšķēt.
Nu bet tad izskaidro ar ko sliktāks ir sports, treniņi utt par dzeršanu klubā? Ja vienīgais arguments ir "lai nenogrimst joma", tad es atvainojos - idiotisms, jo riski ir abās grupās. Jā trenējoties, neievērojot distanci var nokļūt saskarsmē, var pāriet baciļi sviedru veidā, vai nedezinfiscēta sporta ekipējuma utt veidā. Bet cilvēks to darot ir skaidrā stāvoklī, domā ar galvu. Kamēr dzerot bārā vai klubā pietiekami lielai daļai tā smadzeņu darbība ir pietiekami aprobežota + jau pieminētais kontroles trūkuma faktors un piemēri, kad viss notiek neierobezoti. Pastāsti kur šeit loģika?

     [+] [-]

, 2020-10-16 00:28, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, var atrast visādus risinājumus, un tāpēc šīs jomas speciālistiem ir jāļauj strādāt un tos meklēt. Un neburkšķet, ka ir kaut kādi nesaprotami, iespējams pat kļūdaini pēc mūsu domām, lēmumi, jo, godīgi sakot, neko tādu neizpildāmu un uber mūs ierobežojošu viņi mums neliek darīt. Cits stāsts, ka mums vienmēr patīk par visu paburkšķēt.
Ir jāsavieno valsts intereses ar ārstu ieteikumiem , ne tikai jādara viss ko saka ārsti vai uzņēmēji .Ir jācenšās tas viss savienot ne tikai klausīties vienu pusi . Tas jenķis pie stūres to nedara , bet piekrītu ka situācija nav traģiska

  -2 [+] [-]

, 2020-10-16 00:31, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Ha Ha, burts jau ir solījis Ugu spridzināt?
Par ko tad? KHL, MHL, proti, DR un HK Rīga, turpina spēlēt, cita nopietna līmeņa Hokeja Latvijā nav, lielās izlases intereses aizskartas netiek nekādā mērā, viss pārējais PO BARABANU!

     [+] [-]

, 2020-10-16 00:42, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Par ko tad? KHL, MHL, proti, DR un HK Rīga, turpina spēlēt, cita nopietna līmeņa Hokeja Latvijā nav, lielās izlases intereses aizskartas netiek nekādā mērā, viss pārējais PO BARABANU!
KHL par nopietnu hoķi uzskati?

     [+] [-]

, 2020-10-16 00:47, pirms 4 gadiem
Ja nu vienīgi šāāi-būū! šāāi-būū! TRAK-TAR! Burt! Negribi pārvākties uz Rumānijas čempi? Tur dafiga exKHL-ieši spēlē. Normāli perci!

  +2 [+] [-]

, 2020-10-16 01:08, pirms 4 gadiem
Ndeki rakstīja: Uz kādiem zinātniskiem pētījumiem ir izdarīts šis secinājums?
Viņa kolēģi ārzemēs par šādu murgojumu visticamāk smietos ka negudri
Un kāds lūdzu ir Jūsu zinātniskais grāds, ka apšaubāt profesora viedokli?

  -2 [+] [-]

, 2020-10-16 01:10, pirms 4 gadiem
LAIKS rakstīja: Šis Dumpis ir pilnīgi jucis, tagad mūsu valsti de facto vada kkāds trakais zinātnieks, šizofrēnijas murgi, pat komunisti neaizliedza hokeju
Vai Jums kāds aizliedza spēlēt hokeju? Velciet kājās slidas un ejiet spēlējiet.

  +3 [+] [-]

, 2020-10-16 01:35, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Vai Jums kāds aizliedza spēlēt hokeju? Velciet kājās slidas un ejiet spēlējiet.
ota, tu kā vienmēr esi tups. tu zinas lasi?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 01:42, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Vai Jums kāds aizliedza spēlēt hokeju? Velciet kājās slidas un ejiet spēlējiet.
Amatieru sports un treniņi telpās tā kā ir aizliegti, sacensības arī ārā. Kur ta to hoķi paspēlēsi?

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 02:06, pirms 4 gadiem
KubiksValka rakstīja: Uzpurni liek valkāt un tagad vēl par HOKEJU TE RUNĀS????
Kam ir PURNS (kā tev), tas var valkāt savu uzpurni. Normāli cilvēki valkā sejas maskas.

     [+] [-]

, 2020-10-16 02:10, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nu bet tad izskaidro ar ko sliktāks ir sports, treniņi utt par dzeršanu klubā? Ja vienīgais arguments ir "lai nenogrimst joma", tad es atvainojos - idiotisms, jo riski ir abās grupās. Jā trenējoties, neievērojot distanci var nokļūt saskarsmē, var pāriet baciļi sviedru veidā, vai nedezinfiscēta sporta ekipējuma utt veidā. Bet cilvēks to darot ir skaidrā stāvoklī, domā ar galvu. Kamēr dzerot bārā vai klubā pietiekami lielai daļai tā smadzeņu darbība ir pietiekami aprobežota + jau pieminētais kontroles trūkuma faktors un piemēri, kad viss notiek neierobezoti. Pastāsti kur šeit loģika?
Nav ne sliktāks, ne labāks. Savā ziņā pat piekrītu tev, bet.. alko bizness tiešām ienes daudz lielāku piķi nekā bumbošanās svaru zālē. Tas arī droši vien bija noteicošais.

     [+] [-]

, 2020-10-16 02:41, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Nav ne sliktāks, ne labāks. Savā ziņā pat piekrītu tev, bet.. alko bizness tiešām ienes daudz lielāku piķi nekā bumbošanās svaru zālē. Tas arī droši vien bija noteicošais.
tātad, primāri ir piķis, nevis bailes no pandēmijas. Jo ja ienes piķi, tad pofig kovids.

     [+] [-]

, 2020-10-16 05:06, pirms 4 gadiem
Banss rakstīja: tātad, primāri ir piķis, nevis bailes no pandēmijas. Jo ja ienes piķi, tad pofig kovids.
Labrīt, bansik! Tik tagad šāda atklāsme pār tevi nāk? Tu mani nedaudz pārsteidz, padomā pats, no kā tu pats personīgi vispirms atteiktos, ja, teiksim, kkādu risku mazināšanas nolūkos, būtu jāizvēlas starp darbu (kas nes piķi) un šaibas dzenāšanu (kas to nenes).. kāpēc lai valstiskā līmenī būtu kas citādāk?

     [+] [-]

, 2020-10-16 06:54, pirms 4 gadiem
Āzis pa dārznieku. Kauns viņa vietā.

     [+] [-]

, 2020-10-16 08:16, pirms 4 gadiem
Ārkārta stāvokļa laikā Dumpis spēlēja tenisu uz nebēdu, ar saviem pazīstamiem politiķiem( kaut bija aizliegts).

  -1 [+] [-]

, 2020-10-16 08:19, pirms 4 gadiem
Tas covids jau nebeigsies ne pēc gada, ne pēc 10 gadiem.

     [+] [-]

, 2020-10-16 08:34, pirms 4 gadiem
Gin4a rakstīja: Ja nu vienīgi šāāi-būū! šāāi-būū! TRAK-TAR! Burt! Negribi pārvākties uz Rumānijas čempi? Tur dafiga exKHL-ieši spēlē. Normāli perci!
Pēc tavas loģikas vadoties, tad jau OHL arī nav nekāda vaina, jo tur tak arī ir daudz EKSi, gan KHL, gan arī Latvijas izlases Tikai tu nerubī vienu svarīgu fišku, man tie EKSi neinteresē, mani vairāk interesē tie kadri, kuri ir savās vietās šeit un tagad Man simtreiz interesantāk ir vērot Rēdlihu, Indraši un Dārziņu, nekā Cipuli, Saulieti un Spruktu

  -2 [+] [-]

, 2020-10-16 08:38, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Labrīt, bansik! Tik tagad šāda atklāsme pār tevi nāk? Tu mani nedaudz pārsteidz, padomā pats, no kā tu pats personīgi vispirms atteiktos, ja, teiksim, kkādu risku mazināšanas nolūkos, būtu jāizvēlas starp darbu (kas nes piķi) un šaibas dzenāšanu (kas to nenes).. kāpēc lai valstiskā līmenī būtu kas citādāk?
Vispār ne no kā nevajadzētu atteikties, visi tie aizliegumi un ierobežojumi ir viena liela afēra, cīņai ar Koronku absolūti bezjēdzīga Francijā arī daudzi saprot, ka tas viss ir cīņas imitācija, jo reāli cilvēks pret Koronku ir bezspēcīgs Makarons tak vispār ir izgudrojis "ģeniālu" gājienu, slēgt dzīvi naktīs, kad pārsvarā visi guļ Kaut kas tak ir jādara, un viņš arī "dara"

     [+] [-]

, 2020-10-16 08:45, pirms 4 gadiem
Ar Koronku būs jāiemācās vienkārši sadzīvot, nekas uberbriesmīgs tas nav (cilvēku organismi tai pakāpeniski adoptēsies paši no sevis un līdz ar to Koronka kļūs bezkaitīga), taču ar to briesmonību var manipulēt sabiedrību, tikai tā jau ir cita štelle

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 09:41, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kā ar cīņas sportu, kur 2 purni stundu viens otram elpo virsū un skatītāji ir turpat aiz ringa? Kā ar futeni, kur 45*2 skrien pa lauku, cīnās par bumbu, krietni brīvākā apģerbā un arī nepatīkamākos laikapstākļos, pārejai komandai sēžot uz šaura soliņa vai ģērbtuvēs?
Tu neesi pārslimojos covid ar smagām smadzeņu izmaiņām?
salīdzināji 1vs1 pret 18vs18. Diez, kurā gadījumā būs lielākas problēmas? Futbolā vispār viss notiek svaigā gaisā - tur to vīrusu dabūt ir mazāk iespēju (vīrusa izplatības specifikas dēļ), bet nav tā, ka nevar dabūt. Plus spēlētāji nesēž uz soliņa, bet tribīnēs Regbijā būs vairāk iespēju inficēties- tur tās cīņas masveidīgākas, lai arī svaigā gaisā.
Florbolā, basketbolā un handbolā ir tā pati problēma kas hokejā- slēgtas telpas, visi kopā - diezgan lielas iespējas inficēties. Tiesa, mazāk kā hokejā tikai tāpēc, ka mazāks iesaistīto cilvēku skaits.
Volejbolā ievērojami mazāk - ja vien neiet bučoties pēc katra punkta

  +1 [+] [-]

, 2020-10-16 09:47, pirms 4 gadiem
Vai tad Dumpis kaut ko nepareizu pateica? Hokejs ir full contact sporta veids, tas nav nekāds Naskārs, kur džeki mašīnās simtiem apļus pa riņķi braukā un nav tiešā saskarē viens ar otru. To pašu var teikt par jebkuru kontakta sporta veidu būtu tas bokss, futbols vai bimbambols u.t.t. Viņi visi šobrīd ir bīstami no kovid skatu punkta.... un hokejisti ne jau tikai klaigā, bet arī vēl spļaudās, kas, domāju, šajā situācijā ir pat vēl bīstamāk.

     [+] [-]

, 2020-10-16 10:37, pirms 4 gadiem
mapost rakstīja: Pēc tavas loģikas vadoties, tad jau OHL arī nav nekāda vaina, jo tur tak arī ir daudz EKSi, gan KHL, gan arī Latvijas izlases Tikai tu nerubī vienu svarīgu fišku, man tie EKSi neinteresē, mani vairāk interesē tie kadri, kuri ir savās vietās šeit un tagad Man simtreiz interesantāk ir vērot Rēdlihu, Indraši un Dārziņu, nekā Cipuli, Saulieti un Spruktu
Nu, ja man tricāri+PVN par spēli maksātu, tad katru otro, trešo spēli noskatītos ar!

     [+] [-]

, 2020-10-16 11:02, pirms 4 gadiem
als rakstīja: Vai tad Dumpis kaut ko nepareizu pateica? Hokejs ir full contact sporta veids, tas nav nekāds Naskārs, kur džeki mašīnās simtiem apļus pa riņķi braukā un nav tiešā saskarē viens ar otru. To pašu var teikt par jebkuru kontakta sporta veidu būtu tas bokss, futbols vai bimbambols u.t.t. Viņi visi šobrīd ir bīstami no kovid skatu punkta.... un hokejisti ne jau tikai klaigā, bet arī vēl spļaudās, kas, domāju, šajā situācijā ir pat vēl bīstamāk.
Spļaudās jau ne tikai hokejisti, bet arī līdzjutēji, skatoties RD spēles.

     [+] [-]

, 2020-10-16 11:06, pirms 4 gadiem
Bzh rakstīja: Tu neesi pārslimojos covid ar smagām smadzeņu izmaiņām?
Viņam vienkārši ļoti patīk strīdēties un apšaubīt acīmredzamas lietas.