Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" arēnas būvniecībai piešķir trīs zemes gabalus

Andrejs Siliņš

"Dinamo" arēnas būvniecībai piešķir trīs zemes gabalus
Juris Savickis

Ceturtdien notikušajā Rīgas Domes sēdē nolemts piešķirt Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" arēnas celtniecībai trīs dažādus zemesgabalu variantus - Ziepniekkalnā, Kleistos un netālu no Rīgas lidostas.

Visas trīs līdzšinējās sezonas Rīgas "Dinamo" savas mājas spēles aizvadīja Arēnā Rīga, kas arī vienīgā starp Latvijas sporta celtnēm atbilda KHL noteiktajiem standartiem. Arēnas noslogojuma dēļ nācies spēles aizvadīt arī citviet, kas līdzjutējiem nav parocīgi - Piņķos, Liepājā un pat Somijā. Pie tam, kā izteicies, "Dinamo" kluba padomes priekšsēdētājs Juris Savickis, spēlēšana Arēnā nav arī finansiāli izdevīga.

Rīgas Dome ļāvusi "Dinamo" izvēlēties vienu no zemesgabaliem - netālu no Rīgas starptautiskās lidostas, Kleistos vai arī Ziepniekkalna ielas galā. "Dinamo" vadība solījusi būvēt jaunu sporta kompleksu, kas, iespējams, noderētu ne tikai hokeja vajadzībām, bet arī kādiem citiem sporta veidiem.

Vēl arī jāatceras Latvijas Hokeja federācijas (LHF) prezidenta vēlme 2017. gadā sarīkot pasaules čempionātu, kura norisei pavisam noteikti būs nepieciešama vēl kāda līdzjutēju ietilpīga ledus halle bez Arēnas Rīga.

Izmantotie resursi:
LTV7

Kur vajadzētu atrasties jaunajai "Dinamo" arēnai?

  • 477

  • 66

  • 234


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-03-31 20:47, pirms 14 gadiem
Es par Zepu vai Lidostu

 +53 [+] [-]

, 2011-03-31 20:47, pirms 14 gadiem
kādus 10 000? uzreiz, lai iet visi 15 000

  +1 [+] [-]

, 2011-03-31 20:49, pirms 14 gadiem
nu ja viss būs tā, kā Savicks un Ameriks izteicās TV3 sižetā, tad nekas drizuma nebus. Dinamo gaida domes finansialu atbalstu, ne tikai zemi. Dome gatava iziret zemi, bet nauda, lai piedalitos celtnieciba, nav. Vienigais variants - bagati arzemju investori, kuram gan LV ir 50 ļimoni hallei???

     [+] [-]

, 2011-03-31 20:49, pirms 14 gadiem
pie lidostas būs
Slēpts komentārs: balderuska

 +18 [+] [-]

, 2011-03-31 20:51, pirms 14 gadiem
Vietas gan tādas neertas

 +23 [+] [-]

, 2011-03-31 20:51, pirms 14 gadiem
Nu ņemot vērā to,ka pretinieku komandas atlido ar aeroplāniem ,tad loģiskākais un tuvākais būtu netālu no lidostas ,arī auto stāvlaukumu varētu uzbliest pamatīgu - zemes gabals jau atļauj!

 +10 [+] [-]

, 2011-03-31 20:51, pirms 14 gadiem
9000-10000 būtu labs variants, un protams ka jābūvē halle kas der arī citiem sporta veidiem. Ar vienu hokeju tā halle varētu nosprāgt ātri.

 +16 [+] [-]

, 2011-03-31 20:53, pirms 14 gadiem
balderuska rakstīja: vizmaz uz 20 000 un halle bus pilna uz visam spelem
Pilna ar sēdvietām Pat arēnu nevar piepildīt, kur vēl kaut kādā hallē pie lidostas.
Slēpts komentārs: Sniperis

  +2 [+] [-]

, 2011-03-31 20:54, pirms 14 gadiem
Lai pērk, nekādas labdarības. Dāvnām zemi Krievijas uzņēmumam? AS "Dinamo Rīga" - "Itera Latvija" - "Itera" (Krievija). Kas mums Rīgas Domi vada - pareizi "Saskaņas centrs" un "LPP/LC". Vislabāk vispār būtu iznomāt, nevis pārdot par šī brīža tirgus cenām, kas zemes gabaliem ir samazinājušas vairākas reizes ("trekno gadu" līmenis gan, visticamāk, tuvāko 10 gadu laikā neatgriezīsies, taču augstākas par 2011. gada cenām būs gan). Nepieciešams arī kontrolēt izlietojumu, lai nesanāk tā, ka pēc tam RD sadalīs daļās un pārdos citiem vai sabūvēs dzīvojamās mājas. Piemēri šādi ir vairāki - gan Arēnu Rīga būvējot, gan visi tie Indriksona plāni Mežaparkā, Saulesdārzā un Daugavas stadionā (kurus par laimi nepieļāva).

 +11 [+] [-]

, 2011-03-31 20:54, pirms 14 gadiem
balderuska rakstīja: vizmaz uz 20 000 un halle bus pilna uz visam spelem
Tu šauj pār strīpu regulārajā sezonā vidēji ir 6k-7k Jā biļetes būtu lētākas bet ne jau tik lai katru spēli būtu 20k

  +1 [+] [-]

, 2011-03-31 20:54, pirms 14 gadiem
balderuska rakstīja: vizmaz uz 20 000 un halle bus pilna uz visam spelem
sapņo vien. Labi ja 7000 vidēji būs.

     [+] [-]

, 2011-03-31 20:56, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: 9000-10000 būtu labs variants, un protams ka jābūvē halle kas der arī citiem sporta veidiem. Ar vienu hokeju tā halle varētu nosprāgt ātri.
Ko tad tu tur vel futbolu, beisbolu un regbiju gribi spēlēt? Neko vairāk par daiļslidošanu un hokeju tev neredzēt tur.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-31 20:57, pirms 14 gadiem
9000 vietas būtu OK, pilnīgi pietiekoši. Bet domāju, vairāk jāpievērš uzmanība arī arēnas dizainam un akustikai, lai nav tāda konservu bundža (i pēc skata, i pēc akustikas, kā Arēna Rīga). Man ļoti simpatizē Košices Steel Arena variants - it kā ietilpība tik nedaudz virs 8000, bet izskatās jau iespaidīgāk par Arēnu Rīga - img.cas.sk

 +11 [+] [-]

, 2011-03-31 20:58, pirms 14 gadiem
angusrocks rakstīja: Ko tad tu tur vel futbolu, beisbolu un regbiju gribi spēlēt? Neko vairāk par daiļslidošanu un hokeju tev neredzēt tur.

Parādi man halli ar 10 000 vietām , kura nav multifunkcionāla

  +5 [+] [-]

, 2011-03-31 20:58, pirms 14 gadiem
8000 būtu pilnībā pietiekoši ... ne mums ļaudīm nauda ko maksāt, ne mūsu tik daudz, lai to halli vienmēr aizpildītu ... un cenas jau nu nekristos dramatiski...
simts punkti halli cels ārvalstu investori, jebšu tie, kuri nopirks Dinamo, ( vismaz es tā gribētu ) un tad, cerams, ka ar lielu vāli Savickis tiks aizdzīts ellē ratā, un visi tie pārējie roklaižas arī ...

 +14 [+] [-]

, 2011-03-31 20:59, pirms 14 gadiem
Nuuu, man kā imantietim Kleisti būtu vienkārši ideāli... bet ja godīgi, lidosta izskatās reālākais variants... kaut gan infrastruktūra tur sucks...
Slēpts komentārs: Kuvalds

  -3 [+] [-]

, 2011-03-31 21:00, pirms 14 gadiem
nav ko jaaties. panjemam msg copy-paste un miers. latvieshiem jau i lielummaanija
Slēpts komentārs: Fedorov91

 +43 [+] [-]

, 2011-03-31 21:03, pirms 14 gadiem
Godīgi sakot visas 3 vietas ir pilnīgā dibenā.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-31 21:06, pirms 14 gadiem
AS "Dinamo Rīga" priekšlikums ir multifunkcionāls komplekss ar lielo halli (~10 000 skatītāju vietas), mazo halli (~2000 s.v.), atklātiem sporta laukumiem un viesnīcu.
Skat. prezentāciju (2. punkts):
Rīgas pašvaldības portāls

 +20 [+] [-]

, 2011-03-31 21:06, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Pietiekoši būtu ar 0 vietām. Rīgai nav nekādas vajadzības pēc otras halles, tas ir pilnīgi ekonomiski nepamatoti. Jāskatās uz citām pilsētām, bet tur nesalasīsi tautu.

Secinājums. Latvijā vispār nav vajadzīga otra ap 10k skatītāju halle.
Mēs esam maz? Leiši laikam ir ļoti vairāk? Šiem ir 6 arēnas ar 5 000 + vietām. Vismaz trijās no tām Kauņā ( 15 000) , Viļņā ( 11 000) , Klaipēdā ( 6 000) var spēlēt hokeju. Un mums ir viena arēna visā valstī...

  +5 [+] [-]

, 2011-03-31 21:06, pirms 14 gadiem
Njaa,dir*anas saksies tada pati,ka ap arenu,kad gatavojas buvet...
Un ietilpibai jabut par tresdalu lielakai,ka arena riga,lai varetu 2017.gada cempi rikot,tagadeja arena butu,ka mazaka no arenam. Nu vismaz tads bij uzstadijums uz 2014.gada pieteikumu cempim no starptautiskas federacijas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2011-03-31 21:10, pirms 14 gadiem
Vajadzēja tomēr Rīgā būvēt

  +5 [+] [-]

, 2011-03-31 21:11, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Mēs esam maz? Leiši laikam ir ļoti vairāk? Šiem ir 6 arēnas ar 5 000 + vietām. Vismaz trijās no tām Kauņā ( 15 000) , Viļņā ( 11 000) , Klaipēdā ( 6 000) var spēlēt hokeju. Un mums ir viena arēna visā valstī...
Komandas draugs... Ar ko tu aizpildīsi to 10k halli liepājā. Metalurgu? Ak jā pareizi... tāda vairs nav. Koncerti arī tur nav reāli. Lietuva ir vienmērīgāk apdzīvota ar vairāk lielākām pilsētām, kamēr mums ir tikai Rīga un pāris mazākas pilsētas katra savā stūrī.

  -4 [+] [-]

, 2011-03-31 21:13, pirms 14 gadiem
Noskatijos TV3 ziņas,kur bija ziņa par šo pasākumu.
Yes! Cirks ir sācies. Par 50% var droši teikt,ka šī halle netiks uzbūvēta.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-31 21:14, pirms 14 gadiem
varbūt pirms kaut ko dāvināt privātai A/S vajag sagaidīt virzību 2017 gada PČ rīkošanas iespējamībai, jo savādāk vispār dīvaini sanāk, tāda dāvana!!! tad jau lai VEFs arī iet un paprasa zemi savai arēnai un es vēl paprasīšu zemi savam ofisam!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-31 21:14, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Komandas draugs... Ar ko tu aizpildīsi to 10k halli liepājā. Metalurgu? Ak jā pareizi... tāda vairs nav. Koncerti arī tur nav reāli. Lietuva ir vienmērīgāk apdzīvota ar vairāk lielākām pilsētām, kamēr mums ir tikai Rīga un pāris mazākas pilsētas katra savā stūrī.
Tas nav gluži tāds arguments kādu es gaidīju. Principā arēna ar ietilpību 6 000 Šauļiem kuriem ir virs 130 000 arī ir stipri par daudz, manprāt. Vienīgi par to vienmērīgo izvietujumu ir jāpiekrīt.

  +9 [+] [-]

, 2011-03-31 21:15, pirms 14 gadiem
2xbbl rakstīja: Vajadzēja tomēr Rīgā būvēt
Jā, Kleisti un Zeps jau nu toč nav Rīgā

  -2 [+] [-]

, 2011-03-31 21:17, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Noskatijos TV3 ziņas,kur bija ziņa par šo pasākumu.
Yes! Cirks ir sācies. Par 50% var droši teikt,ka šī halle netiks uzbūvēta.
es varu teikt taa: Par 99% zinu ka shi halle tiks uzbuveta, jo paliek 1% , ka ta netiks uzbuveta labakais variants pie lidostas ,es domaju...

 +13 [+] [-]

, 2011-03-31 21:17, pirms 14 gadiem
nu kautkur uz 12000 sedvietaam vaidzeetyu

  -3 [+] [-]

, 2011-03-31 21:18, pirms 14 gadiem
Bumba rakstīja: varbūt pirms kaut ko dāvināt privātai A/S vajag sagaidīt virzību 2017 gada PČ rīkošanas iespējamībai, jo savādāk vispār dīvaini sanāk, tāda dāvana!!! tad jau lai VEFs arī iet un paprasa zemi savai arēnai un es vēl paprasīšu zemi savam ofisam!!!
Nekas A/S RD netiek dāvāts. Zeme viņiem tiks izīrēta.
Un visjautrākais ir ka Rīgas pašvaldība atšuva Savicki&Co pasakot,ka naudu halles celtniecībai nedos. Savickis gandrīz raudāja,ka pašvaldībai un valstij japiešķir līdzekļi,jo tas esot valsts interesēs.

  -4 [+] [-]

, 2011-03-31 21:19, pirms 14 gadiem
karabans rakstīja: es varu teikt taa: Par 99% zinu ka shi halle tiks uzbuveta, jo paliek 1% , ka ta netiks uzbuveta labakais variants pie lidostas ,es domaju...
Bet ne tuvākos 3 gados. Rīgas Dome šodien skaidri pateica,ka naudu halles celtniecībai nedos.

     [+] [-]

, 2011-03-31 21:19, pirms 14 gadiem
pie lidostas nebūtu slikti un ar kādām 15,000 vietām!

 +15 [+] [-]

, 2011-03-31 21:20, pirms 14 gadiem
Vislābakais 100% manā uztverē ir Ziepniekkalns.
Kleisti. Ļoti talu un riktīga nomale.
Lidosta. Nu halle apkārtē tur neiederas nemaz. Tur veidojas pavisam citas nozīmes apbūve, ta teikt biroji u.t.t ne sporta kompleks. pie tam problēmas ar transportu sabiedrisko, lielas.
Ziepniekkalns ideālākais. Gan trolejbus, gan autobus. Arī mikriņi kursē. Samēra tuvu centrs. D-tilts. turklāt ļooti apdzīvots Pārdaugavas rajons. un halle būtu labs grūdiens šā rajona attīstībai. Gan uzlabojot vizuālo, sabiedrisko kārtību, gan biznesa vidi. Ja fūža stadions pļavnieki, tad hoķa halle Ziepčiks.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-31 21:21, pirms 14 gadiem
bliežat uz 15000 ,būs i koncertiem ,unhokejam

     [+] [-]

, 2011-03-31 21:21, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekas A/S RD netiek dāvāts. Zeme viņiem tiks izīrēta.
Un visjautrākais ir ka Rīgas pašvaldība atšuva Savicki&Co pasakot,ka naudu halles celtniecībai nedos. Savickis gandrīz raudāja,ka pašvaldībai un valstij japiešķir līdzekļi,jo tas esot valsts interesēs.
Valsts interesēs ir taisīt Jurkam dārgu smilšukasti?

Tāda halle nevienam izņemot RD organizāciju nav vajadzīga. Ne skatītājiem, ne pasākumu organizētājiem.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-31 21:26, pirms 14 gadiem
Ja godīgi tad 6000 līdz 8000 būtu pilnīgi pietiekami, bet ekonomisku pamatojumu tam visam nesaskatu

  -1 [+] [-]

, 2011-03-31 21:27, pirms 14 gadiem
ChupaaChubzz,

Tā ir pārdaugava.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-31 21:31, pirms 14 gadiem
archa000 rakstīja: 9000 vietas būtu OK, pilnīgi pietiekoši. Bet domāju, vairāk jāpievērš uzmanība arī arēnas dizainam un akustikai, lai nav tāda konservu bundža (i pēc skata, i pēc akustikas, kā Arēna Rīga). Man ļoti simpatizē Košices Steel Arena variants - it kā ietilpība tik nedaudz virs 8000, bet izskatās jau iespaidīgāk par Arēnu Rīga - http://img.cas.sk/img/4/gallery/176742_zimny-stadion-hala-steel-arena-kosice.jpg
Ar 9000 pa maz. Vajag 15 000 vietīgo arēnu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-03-31 21:36, pirms 14 gadiem
dinamo#24 rakstīja: Ar 9000 pa maz. Vajag 15 000 vietīgo arēnu
es zinu, ka grauž tas, ka Minskā ir leilāka halle utt., bet padomā lōģiski! kas tev piepildīs katru spēli tādu halli? ja šogad vidējais ir 7-8 tūks.
Es jau arī gribētu pēc iespējas lielāku, piemēr 18000!!! jā, gribu, bet diezvai hokejistiem patīk pustukša arēna...

  +5 [+] [-]

, 2011-03-31 21:37, pirms 14 gadiem
Virsraksts un teksts pilnīgs idiotisms - nekādus 3 gabalus nepiešķir, bet liek izvēlēties 1u no trim! Autors saprot, ko raksta? Izskatās, ka nē! Pēc manā rīcībā esošās informācijas, lielāka iespējamība ir, ka halle atradīsies pie lidostas, braucot uz lidostu labajā pusē!

  -2 [+] [-]

, 2011-03-31 21:46, pirms 14 gadiem
donis7 rakstīja: Virsraksts un teksts pilnīgs idiotisms - nekādus 3 gabalus nepiešķir, bet liek izvēlēties 1u no trim! Autors saprot, ko raksta? Izskatās, ka nē! Pēc manā rīcībā esošās informācijas, lielāka iespējamība ir, ka halle atradīsies pie lidostas, braucot uz lidostu labajā pusē!
Jā, autors muļķis, lasītājs ģēnijs. Un tā visās jomās. Lakonismu pazīsti? "Dinamo arēnas būvniecībai piešķir trīs zemes gabalus [no kuriem ir jāizvēlas viens]."

     [+] [-]

, 2011-03-31 21:48, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Jā, autors muļķis, lasītājs ģēnijs. Un tā visās jomās. Lakonismu pazīsti? "Dinamo arēnas būvniecībai piešķir trīs zemes gabalus [no kuriem ir jāizvēlas viens]."
nekas nebus letaks... tici man
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2011-03-31 22:00, pirms 14 gadiem
2xbbl rakstīja: ChupaaChubzz,

Tā ir pārdaugava.
Bet tā arī skaitās Rīga... nevar jau halli uzcelt Vecrīgā

  +7 [+] [-]

, 2011-03-31 22:04, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Valsts interesēs ir taisīt Jurkam dārgu smilšukasti?

Tāda halle nevienam izņemot RD organizāciju nav vajadzīga. Ne skatītājiem, ne pasākumu organizētājiem.
Tas taču sen ir zināms, Latvijā nevienam neko nevajag, galvenais lai internets strādā un tad mēs visus jefiņus kas kaut ko sadomās darīt noknābsim ka nemetas. Lai pasaule par mums brīnās, urā

  +1 [+] [-]

, 2011-03-31 22:11, pirms 14 gadiem
Storm rakstīja: Lai pērk, nekādas labdarības. Dāvnām zemi Krievijas uzņēmumam? AS "Dinamo Rīga" - "Itera Latvija" - "Itera" (Krievija). Kas mums Rīgas Domi vada - pareizi "Saskaņas centrs" un "LPP/LC". Vislabāk vispār būtu iznomāt, nevis pārdot par šī brīža tirgus cenām, kas zemes gabaliem ir samazinājušas vairākas reizes ("trekno gadu" līmenis gan, visticamāk, tuvāko 10 gadu laikā neatgriezīsies, taču augstākas par 2011. gada cenām būs gan). Nepieciešams arī kontrolēt izlietojumu, lai nesanāk tā, ka pēc tam RD sadalīs daļās un pārdos citiem vai sabūvēs dzīvojamās mājas. Piemēri šādi ir vairāki - gan Arēnu Rīga būvējot, gan visi tie Indriksona plāni Mežaparkā, Saulesdārzā un Daugavas stadionā (kurus par laimi nepieļāva).
jā, ož pēc shēmas... varbūt man arī var iedot kaut ko, lai varu beidzot savu māju uzcelt. savu piemājas dārzu varētu iedot jauniešu futbola attīstībai. viss saskan

  +9 [+] [-]

, 2011-03-31 22:12, pirms 14 gadiem
es tikai atceros kā visi smējās par Kirovu un viņa pāļiem... tagad Arēna Rīga šķiet kā pats par sevi saprotams objekts un PČ visi atceras kā lielu notikumu...

protams, JS un pārējā RD kompānija nav Kirovs, bet priekšlaicīgi teikt, ka tur nekas nebūs, es tomēr atturētos... tāpat nevajag aizmirst, ka Kirovs taisās bīdīt PČ 2017. Rīgā, un tam vajadzēs vēl vienu halli... tagad viņi plēšas, bet nekur nav teikts, ka tā tas būs arī pēc pāris gadiem...

     [+] [-]

, 2011-03-31 22:12, pirms 14 gadiem
Vajag tuvāk centram, lai var ar kājām aiziet!!!

     [+] [-]

, 2011-03-31 22:14, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tas taču sen ir zināms, Latvijā nevienam neko nevajag, galvenais lai internets strādā un tad mēs visus jefiņus kas kaut ko sadomās darīt noknābsim ka nemetas. Lai pasaule par mums brīnās, urā

Es esmu par attīstību un progresu.

Tomēr, nosauc kaut vienu iemeslu ,kas skatītājus/pasākumu organizētājus neapmierina Arēnā Rīga.

Jaunai hallei nav pamatojuma, jo visi izņemot vienu komandu ar 30 spēlēm gadā ir lielā mērā apmierināti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2011-03-31 22:16, pirms 14 gadiem
Padomājiet par cilvēkiem, kam nav savi auto un jānokļūst uz spēlēm ar sabiedrisko. Lidosta ir pilnīgs murgs šinī ziņā. Arēna ir ļoti demokrātiska pret kājāmgājējiem, tāpēc jo tuvāk centram, jo labāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-31 22:18, pirms 14 gadiem
2xbbl rakstīja: Vajadzēja tomēr Rīgā būvēt
Kā tu domā,hoķi iet skatīties tikai rīdzinieki?

  +7 [+] [-]

, 2011-03-31 22:19, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Noskatijos TV3 ziņas,kur bija ziņa par šo pasākumu.
Yes! Cirks ir sācies. Par 50% var droši teikt,ka šī halle netiks uzbūvēta.
Es (droši varu rakstīt MĒS) brīnītos ja Tu būtu kko citu uzrakstijis!
Nauda būvniecībai protams būs jāatrod, bet ja būs, nu kur vēl izdevīgāks brīdis celtniecībai, laikam jau zemākas izmaksas vairs būt nevar. Katrs novilcinātais gads, tikai sadardzinās visu šo pasākumu.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-31 22:20, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: es tikai atceros kā visi smējās par Kirovu un viņa pāļiem... tagad Arēna Rīga šķiet kā pats par sevi saprotams objekts un PČ visi atceras kā lielu notikumu...

protams, JS un pārējā RD kompānija nav Kirovs, bet priekšlaicīgi teikt, ka tur nekas nebūs, es tomēr atturētos... tāpat nevajag aizmirst, ka Kirovs taisās bīdīt PČ 2017. Rīgā, un tam vajadzēs vēl vienu halli... tagad viņi plēšas, bet nekur nav teikts, ka tā tas būs arī pēc pāris gadiem...
Jā, bet tad Arēnai Rīga nebija alternatīvas, Rīgā vispār nebija normālas halles. Turklāt tad vēl bija trekno gadu ēra.

     [+] [-]

, 2011-03-31 22:21, pirms 14 gadiem
zepaa starp bloķenēm,nē paldies. Imanta ar tads pat vien gulamais rajons vislabak ta kkur lidostas apkaimee

  +3 [+] [-]

, 2011-03-31 22:23, pirms 14 gadiem
ChristianDK rakstīja: zepaa starp bloķenēm,nē paldies. Imanta ar tads pat vien gulamais rajons vislabak ta kkur lidostas apkaimee
Skanstes ielā būtu vislabākais variants

  +4 [+] [-]

, 2011-03-31 22:25, pirms 14 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Padomājiet par cilvēkiem, kam nav savi auto un jānokļūst uz spēlēm ar sabiedrisko. Lidosta ir pilnīgs murgs šinī ziņā. Arēna ir ļoti demokrātiska pret kājāmgājējiem, tāpēc jo tuvāk centram, jo labāk.
Padomā par cilvēkiem kuri brauc no Liepājas no Cēsīm un citām vietām skatīties,cik viņiem aiziet laiks kamēr tiek ārā no debiļajiem korķiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-31 22:28, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja:
Es esmu par attīstību un progresu.

Tomēr, nosauc kaut vienu iemeslu ,kas skatītājus/pasākumu organizētājus neapmierina Arēnā Rīga.

Jaunai hallei nav pamatojuma, jo visi izņemot vienu komandu ar 30 spēlēm gadā ir lielā mērā apmierināti.
Viss atkarīgs ko tur sabāzīs! Mums ir citu sporta veidu pārstāvji kas bļauj ka ārēnā baigi dārgi, tas pats basketbols.
Protams ka es neiepazinies ar šo projektu, neko prātīgu nepateikšu, bet tā vienkārši noraidīt arī netaisos.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-31 22:31, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekas A/S RD netiek dāvāts. Zeme viņiem tiks izīrēta.
Un visjautrākais ir ka Rīgas pašvaldība atšuva Savicki&Co pasakot,ka naudu halles celtniecībai nedos. Savickis gandrīz raudāja,ka pašvaldībai un valstij japiešķir līdzekļi,jo tas esot valsts interesēs.
pareizi jau lipmans teica, ka savickis ne santīma nav ieguldījis un visur cenšas izbraukt ar svešu naudu, tikai kur viņš savā čekas galvā ieņēmis, ka viņam ir tāds tautas kredīts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-31 22:34, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Viss atkarīgs ko tur sabāzīs! Mums ir citu sporta veidu pārstāvji kas bļauj ka ārēnā baigi dārgi, tas pats basketbols.
Protams ka es neiepazinies ar šo projektu, neko prātīgu nepateikšu, bet tā vienkārši noraidīt arī netaisos.
Ja nenāk uz Arēnu skatīties VEF spēlēs. (Manuprāt lielisks novietojums), tad nāks uz spēlēm pie lidostas?

Tai idejai nav nekāda ekonomiska pamatojuma.

Vai cilvēks kurš nupat nopircis jaunu BMW pēc piecām dienām pirks tādu pašu BMW ar bukti? (Ar bukti domāts ģeogrāfiskais novietojums)

Interesanti būtu redzēt tās gaišās galvas, kas šitajā pasākumā investētu. Bankas tak naudas trubu nogriezušas.

  -3 [+] [-]

, 2011-03-31 22:36, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja nenāk uz Arēnu skatīties VEF spēlēs. (Manuprāt lielisks novietojums), tad nāks uz spēlēm pie lidostas?

Tai idejai nav nekāda ekonomiska pamatojuma.

Vai cilvēks kurš nupat nopircis jaunu BMW pēc piecām dienām pirks tādu pašu BMW ar bukti? (Ar bukti domāts ģeogrāfiskais novietojums)

Interesanti būtu redzēt tās gaišās galvas, kas šitajā pasākumā investētu. Bankas tak naudas trubu nogriezušas.
Vienmēr visam vajag ekonomisku pamatojumu?

  +4 [+] [-]

, 2011-03-31 22:38, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Vienmēr visam vajag ekonomisku pamatojumu?
Šajā recesijas periodā, noteikti.

Kaut gan pats RD nav ekonomiski pamatots, bet tas ir cits stāsts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-31 22:44, pirms 14 gadiem
Galvenais,lai nav mazāka par Arēnu un viet noteikti Ziepniekkalnā

  +3 [+] [-]

, 2011-03-31 22:45, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekas A/S RD netiek dāvāts. Zeme viņiem tiks izīrēta.
Un visjautrākais ir ka Rīgas pašvaldība atšuva Savicki&Co pasakot,ka naudu halles celtniecībai nedos. Savickis gandrīz raudāja,ka pašvaldībai un valstij japiešķir līdzekļi,jo tas esot valsts interesēs.
izīrēs uz 50 gadiem, bet pēc 5 privatizēs, tāpat kā arēnu rīgu, vai skonto stadionu (kur indriksons prasa nākamo zemes gabalu jaunam stadionam pļaviniekos, bet klusajā centrā uzbūvēs dzīvoklu kompleksu)

turklāt zeme jau būs vairāk nekā tikai hallei, līdzīgi kā pie arēnas rīga, kur zeme īpašniekiem ir krietni lielāka par arēnu un stāvvietu

un bez domes naudas jau var iztikt, saviks kampējs iet uz pilnu banku, a ja nu sanāk

  -1 [+] [-]

, 2011-03-31 22:46, pirms 14 gadiem
visiem tiem, kas saka ka nepiepildis - kads atceras minskas dinamo apmeklejumu pirmajas sezonas? un salidzinat ar apmeklejumu tagad.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-31 22:48, pirms 14 gadiem
profesorsk rakstīja: visiem tiem, kas saka ka nepiepildis - kads atceras minskas dinamo apmeklejumu pirmajas sezonas? un salidzinat ar apmeklejumu tagad.
Nebiju informēts, ka Minskā jau tad bija 10-15k skatītāju halle.
Bet paldies par informāciju...

  +3 [+] [-]

, 2011-03-31 22:51, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Ja nenāk uz Arēnu skatīties VEF spēlēs. (Manuprāt lielisks novietojums), tad nāks uz spēlēm pie lidostas?

Tai idejai nav nekāda ekonomiska pamatojuma.

Vai cilvēks kurš nupat nopircis jaunu BMW pēc piecām dienām pirks tādu pašu BMW ar bukti? (Ar bukti domāts ģeogrāfiskais novietojums)

Interesanti būtu redzēt tās gaišās galvas, kas šitajā pasākumā investētu. Bankas tak naudas trubu nogriezušas.
Vispār jau biznesā nav visu laiku jāatskatās uz konkurentu, ja būs jauna halle, tad par tām problēmām kas būs arēnai Rīga, lai viņi paši arī domā. Domāju ka viņiem nekas nedraud, jo kkā jau šie kūlās arī bez Dinamo.
Vai tad mums pirms desmit gadiem trūka veikali, viesnīcas, krogi u.t.t., bet cilvēki tik būvē un būvē, kāds varbūt iznīkst, bet tādu ir maz. Konkurence piespiež saimniekiem domāt, bet par ko šobrīd arēnai uztraukties, uzliek naglij cenas par visu iespējamo un pofig.
Nu katrā ziņā diskusija diezgan neauglīga mums sanāks, neesmu pat minimālos biznesa plānus dzirdējis, tad ko es tolkam varu atbildēt.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-31 22:53, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nebiju informēts, ka Minskā jau tad bija 10-15k skatītāju halle.
Bet paldies par informāciju...
kura vieta es kaut ko minu par to, ka tad bija 10-15tk? neesi galvu kaut kur iespiedis?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-31 22:56, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vispār jau biznesā nav visu laiku jāatskatās uz konkurentu, ja būs jauna halle, tad par tām problēmām kas būs arēnai Rīga, lai viņi paši arī domā. Domāju ka viņiem nekas nedraud, jo kkā jau šie kūlās arī bez Dinamo.
Vai tad mums pirms desmit gadiem trūka veikali, viesnīcas, krogi u.t.t., bet cilvēki tik būvē un būvē, kāds varbūt iznīkst, bet tādu ir maz. Konkurence piespiež saimniekiem domāt, bet par ko šobrīd arēnai uztraukties, uzliek naglij cenas par visu iespējamo un pofig.
Nu katrā ziņā diskusija diezgan neauglīga mums sanāks, neesmu pat minimālos biznesa plānus dzirdējis, tad ko es tolkam varu atbildēt.
Var redzēt, ka nedraudzējies ar ekonomiku. 10k skatītāju halle nav veikals, viesnīca un pat krogs.

Un ir naivi cerēt, ka jaunā halle būtu lētaāka. Vienīgi naudiņa neietu Arēnas īpašniekiem, bet Jurkam. Nauda taču jāatpelna.

     [+] [-]

, 2011-03-31 22:58, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Jā, autors muļķis, lasītājs ģēnijs. Un tā visās jomās. Lakonismu pazīsti? "Dinamo arēnas būvniecībai piešķir trīs zemes gabalus [no kuriem ir jāizvēlas viens]."
Lakonisms un informācijas sagrozīšana ir 2as dažādas lietas. Ja autors ir žurnālists, viņam jāprot uzrakstīt attiecīgs virsraksts, nevis pilnīgi neatbilstošs rakstam.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-31 22:59, pirms 14 gadiem
profesorsk rakstīja: kura vieta es kaut ko minu par to, ka tad bija 10-15tk? neesi galvu kaut kur iespiedis?
Minskai bija veca,ļoti veca halle, šķiet 5,5k skatītājiem. Protams, ka jaunā halle ir pamatota un apmeklējums pieauga. Bet šeit Rīgā jau ir gatava halle.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-31 23:06, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Var redzēt, ka nedraudzējies ar ekonomiku. 10k skatītāju halle nav veikals, viesnīca un pat krogs.

Un ir naivi cerēt, ka jaunā halle būtu lētaāka. Vienīgi naudiņa neietu Arēnas īpašniekiem, bet Jurkam. Nauda taču jāatpelna.
Es negribu strīdēties par tādiem lieliem projektiem, jo es tiešām nezinu kā tādu gigantu var atpelnīt. Krutas viesnīcas celtniecība arī maksā miljonus, kā viņi atpelna ar tām bargajām cenām, hvz. Es nevaru dabūt klientus atpūtas kompleksā par daudz zemākām cenām.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-31 23:09, pirms 14 gadiem
Wonders rakstīja: kādus 10 000? uzreiz, lai iet visi 15 000
Ja 15 000, tad ir jānolaiž biļešu cenas, jo šogad bieži vien nepiepildīja 10 000 halli.

 +13 [+] [-]

, 2011-03-31 23:12, pirms 14 gadiem
Wonders rakstīja: kādus 10 000? uzreiz, lai iet visi 15 000
kādi 15000, lai iet visi 45000
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-03-31 23:25, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es negribu strīdēties par tādiem lieliem projektiem, jo es tiešām nezinu kā tādu gigantu var atpelnīt. Krutas viesnīcas celtniecība arī maksā miljonus, kā viņi atpelna ar tām bargajām cenām, hvz. Es nevaru dabūt klientus atpūtas kompleksā par daudz zemākām cenām.
Tūrisma biznesā - t.i. viesnīcās parasti iegāž "melno" naudu. Bet, ja šie prasa 25ha, tas nozīmē, ka atkal būs k-kas līdzīgs kā ar Arēnu Rīga, kad Merks uzblieza, bet dabūja zemi daudzdzīvokļu māju būvniecībai, līdz ar to arī pamatīgi nopelnīja!

  +2 [+] [-]

, 2011-03-31 23:37, pirms 14 gadiem
Raksts ir prasti meli, zemesgabali ir tikai piedāvāti, tikai vienu var izvēlēties ilgtermiņa nomai, un nevis jau Dinamo īpašumā ir pēkšņi visi 3 zemes gabali

  -1 [+] [-]

, 2011-03-31 23:38, pirms 14 gadiem
2xbbl rakstīja: Vajadzēja tomēr Rīgā būvēt
Ziepniekalns ir Latgale?

  +3 [+] [-]

, 2011-03-31 23:39, pirms 14 gadiem
donis7 rakstīja: Tūrisma biznesā - t.i. viesnīcās parasti iegāž "melno" naudu. Bet, ja šie prasa 25ha, tas nozīmē, ka atkal būs k-kas līdzīgs kā ar Arēnu Rīga, kad Merks uzblieza, bet dabūja zemi daudzdzīvokļu māju būvniecībai, līdz ar to arī pamatīgi nopelnīja!
tieši tā! zemi merks prasīja tik daudz jo teica, ka arēnas izmaksas 30 miljoni, bet reāli uzbūvēja pa 12 (vai 15)! Pēc tam pārdeva pa 20 un vēl daļa zemes palika, kur mājas un krājbanka. labs bizness

  +1 [+] [-]

, 2011-04-01 00:00, pirms 14 gadiem
Jēzus, pie lidostas tak pilnīgs murgs būvēt... Transports sviestains, pie tam tālu no centra..

     [+] [-]

, 2011-04-01 00:01, pirms 14 gadiem
yuri3 rakstīja: kādi 15000, lai iet visi 45000
Čiko basketsimā bija tādu uzbliezis pasen
Nezinu, vai vēl palielināja.

     [+] [-]

, 2011-04-01 00:14, pirms 14 gadiem
Icebox.ru ziņo:
"Leģendārais hokeja treneris Viktors Tihanovs atgriežas pie Rīgas Dinamo stūres...."

  +1 [+] [-]

, 2011-04-01 00:14, pirms 14 gadiem
Normāls biznesa plāns- nahaļavu dabū zemi kluba vajadzībām, klubs pārtrauc savu darbību, jo krievu gāze nedod naudu un uz zemes uzbūvē kārtējās rindu mājas!!!

  -2 [+] [-]

, 2011-04-01 00:15, pirms 14 gadiem
kas tie pa kleistiem, kur tadi atrodas?

bet ta ja sanaks is dinamo ieceres, labaaaaisssss!!!!! + vel tiesma tur klat doma celt vel so to iespaidigu un noderigu, bus pIzd*t@aakais koplekss!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

     [+] [-]

, 2011-04-01 00:17, pirms 14 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Padomājiet par cilvēkiem, kam nav savi auto un jānokļūst uz spēlēm ar sabiedrisko. Lidosta ir pilnīgs murgs šinī ziņā. Arēna ir ļoti demokrātiska pret kājāmgājējiem, tāpēc jo tuvāk centram, jo labāk.
arēna arī demokrātiska pret auto braucējiem, pareizāk mentiem, kuri liek sodus, jo nav kur noparkoties

  +2 [+] [-]

, 2011-04-01 00:30, pirms 14 gadiem
essia rakstīja: Icebox.ru ziņo:
"Leģendārais hokeja treneris Viktors Tihanovs atgriežas pie Rīgas Dinamo stūres...."
zin, šai piektdienā ne to vien ziņos, ieej Apollo

  +1 [+] [-]

, 2011-04-01 00:32, pirms 14 gadiem
Bumba rakstīja: tieši tā! zemi merks prasīja tik daudz jo teica, ka arēnas izmaksas 30 miljoni, bet reāli uzbūvēja pa 12 (vai 15)! Pēc tam pārdeva pa 20 un vēl daļa zemes palika, kur mājas un krājbanka. labs bizness
Piekrītu. Jo ja dome iznomā ilgtermiņā ar apbūves tiesībām, tad ēkas īpašnieks var zemi iegūt īpašumā to atsavinot (tiklīdz ēkas reģistrētas ZG) - biznesa plāns gatavs! Un uzskatu, ka tas, ka šodien Dinamo prasa naudu domei, bet dome saka, ka naudas nav - ir tikai teātris - tur jau viss ir sarunāts! Tas vnk acu aizmālēšanai. Paņems savus 35ha pie lidostas un uzbliezīs visu, ko vajag!
P.S. Īstenībā Lidosta arī ir vienīgā vieta kur būvēt viesnīcu, kas ietilpst RD plānos, jo kam vajadzīga viesnīca Spilves pļavās vai Ziepniekkalnā? Nevienam! Savukārt, pie lidostas!? Tātad tur jau nav vairs 2u domu, kurš gabals tiks izvēlēts!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-01 00:37, pirms 14 gadiem
peto rakstīja: Jēzus, pie lidostas tak pilnīgs murgs būvēt... Transports sviestains, pie tam tālu no centra..
No biznesa viedokļa - pat ļoti izdevīgi Tuvumā Lidosta, Jūrmala... ceļot halli diez vai baigi domās par to, cik tuvu sabiedriskais transports. Un, ja vajadzēs, piemetīs kādu maršrutu klāt - mums ir shēmotāju valsts! Cik tad tai hallei vajag - kādus 5ha, ne vairāk, bet piedāvā tak 35ha! 30ha paliek pāri... ne jau kartupeļus tur kāds stādīs!

     [+] [-]

, 2011-04-01 01:38, pirms 14 gadiem
veel taalaak no centra nevareeja uzbliezt halli?
retorisks jauaajums

  +1 [+] [-]

, 2011-04-01 01:54, pirms 14 gadiem
labāk mēs te katrs savām rokām sanaglosim mazmājiņu

     [+] [-]

, 2011-04-01 02:38, pirms 14 gadiem
Mani diezgan pārsteidz, ka tikai šādas vietas piedāvā. Kādēļ nepiedāvā un neizskata variantu par Zaķusalu - Lucavsalu? Būtu lieliska attīstības iespēja. Tiesa, šur tur tajā rajonā ir kaut kādi privātie nopirkuši, cik sapratu, bet tā citādi - lieliska vieta. Vienīgā problēma - transporta plūsma, braucot iekšā un ārā no Zaķusalas-Lucavsalas. Bet nu vismaz tas ir un būtu gandrīz pilsētas centrā, pašā vidū labajam un kreisajam krastam. Ideālāku vietu nevar nemaz vēlēties.

Tiesa, jāskatās arī, kāda tur ir zemes gultne. Bet domāju, ka celt tur nav nekādu problēmu, jo TV tornis un TV māja ir augstceltnes.
Es vairāk būtu par Zaķusalu-Lucavsalu.

Otrs variants - atpirkt pie slāvu apļa aiz vai ap to Galerija Azur rajonu visas tās rūpnieciskās mājas un tur celt. Tiesa, tas ir dārgāks pasākums, jo jāatpērk + jānojauc ēkas. Toties pārējās vietās - būvē tīrā laukā.

Vēl variants - Ķīpsala vai Daugavgrīvas ielas rajons ar skatu uz Ķīpsalu. Tur ir milzīgas iespējas. Atliek vēl tikai sen iecerēto tiltu uzcelt uz Daugavgrīvas ielu.

No esošajiem variantiem:
Vissliktākais variants ir kleisti. Diezgan patālu no centra.
Lidosta Rīga? Nav slikts variants, bet nez vai tas būtu labākais.
Ziepniekkalna rajons - nav slikts - tuvu Dienvidu tilts.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-01 07:40, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es (droši varu rakstīt MĒS) brīnītos ja Tu būtu kko citu uzrakstijis!
Nauda būvniecībai protams būs jāatrod, bet ja būs, nu kur vēl izdevīgāks brīdis celtniecībai, laikam jau zemākas izmaksas vairs būt nevar. Katrs novilcinātais gads, tikai sadardzinās visu šo pasākumu.
Atbildēšu Tev tāpat kā SC lietotājs Fedorov91.
Es neesmu pret attīstību un progresu jebkurā jomā (arī sportā), bet es esmu pret to kā LV parasti tas notiek.
Un šajā gadijumā ir skaidri redzams,ka kāds atkal grib izbraukt uz valsts vai pašvaldības rēķina.
Man nav nekas pretīm,ja Savickis&Co normālā un civilizētā veidā bīda savus biznesa projektus, bet es esmu stingri pret,ka viņi savas savtīgās intereses kārtējo reizi zem patriotiskiem lozungiem mēģina realizēt uz nodokļu maksātāju rēķina.

     [+] [-]

, 2011-04-01 08:46, pirms 14 gadiem
Dārziņos ?

  -2 [+] [-]

, 2011-04-01 09:18, pirms 14 gadiem
Lidostā nevar, jo būs sastrēgumi lidostas pasažieriem. Ziepniekkalns būtu labāk. Miskastē Ķekavā nav neviena sporta būve, kāpēc tur nevarētu uzcelt? (Ķekavā nav peldbaseina, slidotavas, tenisa korti....tikai vecs noplucis sporta nams) Veči 100% piepildītu brīvo ledus laiku

     [+] [-]

, 2011-04-01 09:22, pirms 14 gadiem
tigereens rakstīja: Mani diezgan pārsteidz, ka tikai šādas vietas piedāvā. Kādēļ nepiedāvā un neizskata variantu par Zaķusalu - Lucavsalu? Būtu lieliska attīstības iespēja. Tiesa, šur tur tajā rajonā ir kaut kādi privātie nopirkuši, cik sapratu, bet tā citādi - lieliska vieta. Vienīgā problēma - transporta plūsma, braucot iekšā un ārā no Zaķusalas-Lucavsalas. Bet nu vismaz tas ir un būtu gandrīz pilsētas centrā, pašā vidū labajam un kreisajam krastam. Ideālāku vietu nevar nemaz vēlēties.

Tiesa, jāskatās arī, kāda tur ir zemes gultne. Bet domāju, ka celt tur nav nekādu problēmu, jo TV tornis un TV māja ir augstceltnes.
Es vairāk būtu par Zaķusalu-Lucavsalu.

Otrs variants - atpirkt pie slāvu apļa aiz vai ap to Galerija Azur rajonu visas tās rūpnieciskās mājas un tur celt. Tiesa, tas ir dārgāks pasākums, jo jāatpērk + jānojauc ēkas. Toties pārējās vietās - būvē tīrā laukā.

Vēl variants - Ķīpsala vai Daugavgrīvas ielas rajons ar skatu uz Ķīpsalu. Tur ir milzīgas iespējas. Atliek vēl tikai sen iecerēto tiltu uzcelt uz Daugavgrīvas ielu.

No esošajiem variantiem:
Vissliktākais variants ir kleisti. Diezgan patālu no centra.
Lidosta Rīga? Nav slikts variants, bet nez vai tas būtu labākais.
Ziepniekkalna rajons - nav slikts - tuvu Dienvidu tilts.
Tu jau pats arī savā komentārā atbildēji uz šiem jautājumiem - tieši tāpēc, ka nav naudas ne no viena neko neatpirks, nenojauks. Pašvaldība no savas puses piedāvā tikai zemes gabalu nevis kādus naudas ieguldījumus, tādēļ privātīpašumu atpirkšana, ēku nojaukšana neder. Tāpat arī jāskatās pēc teritorijas plānojuma - kur kāda apbūve paredzēta, jo šaubos, ka plānojums tiks grozīts kādas halles dēļ - tas nav tik vienkārši un ir gan dārgs, gan laikietilpīgs process. Tāpat arī jāskatās, lai šie zemes gabali būtu brīvi, t.i. nebūti jau rezervēti kādām citām pašvaldības funkcijām, uz tiem nebūtu privatizācijas ierosinājumu u.t.t., pretējā gadījumā, ja privatizācija atteikta, bet pašvaldība zemi neizmanto savu funkciju izpildes nodrošināšanai, varētu sākties tiesas procesi un tas ievilktos vēl un vēl. Cik noprotu, piedāvātie 3 zemes gabali ir tie, kuri atbilst visiem iepriekšminētajiem kritērijiem!

  -1 [+] [-]

, 2011-04-01 09:25, pirms 14 gadiem
tigereens rakstīja: Mani diezgan pārsteidz, ka tikai šādas vietas piedāvā. Kādēļ nepiedāvā un neizskata variantu par Zaķusalu - Lucavsalu? Būtu lieliska attīstības iespēja. Tiesa, šur tur tajā rajonā ir kaut kādi privātie nopirkuši, cik sapratu, bet tā citādi - lieliska vieta. Vienīgā problēma - transporta plūsma, braucot iekšā un ārā no Zaķusalas-Lucavsalas. Bet nu vismaz tas ir un būtu gandrīz pilsētas centrā, pašā vidū labajam un kreisajam krastam. Ideālāku vietu nevar nemaz vēlēties.

Tiesa, jāskatās arī, kāda tur ir zemes gultne. Bet domāju, ka celt tur nav nekādu problēmu, jo TV tornis un TV māja ir augstceltnes.
Es vairāk būtu par Zaķusalu-Lucavsalu.

Otrs variants - atpirkt pie slāvu apļa aiz vai ap to Galerija Azur rajonu visas tās rūpnieciskās mājas un tur celt. Tiesa, tas ir dārgāks pasākums, jo jāatpērk + jānojauc ēkas. Toties pārējās vietās - būvē tīrā laukā.

Vēl variants - Ķīpsala vai Daugavgrīvas ielas rajons ar skatu uz Ķīpsalu. Tur ir milzīgas iespējas. Atliek vēl tikai sen iecerēto tiltu uzcelt uz Daugavgrīvas ielu.

No esošajiem variantiem:
Vissliktākais variants ir kleisti. Diezgan patālu no centra.
Lidosta Rīga? Nav slikts variants, bet nez vai tas būtu labākais.
Ziepniekkalna rajons - nav slikts - tuvu Dienvidu tilts.
Un runājot par Zaķusalu, Lucavsalu - kā jau minēji transporta organizācija ir viena no galvenajām problēmām, bet pati svarīgākā - drošības aspekts! Ja sākas ugunsgrēks vai notiek terora akts (labi, pārspīlēti, bet jebkurā gadījumā) - ļoti sarežģīta ir evakuācija!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-01 09:32, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atbildēšu Tev tāpat kā SC lietotājs Fedorov91.
Es neesmu pret attīstību un progresu jebkurā jomā (arī sportā), bet es esmu pret to kā LV parasti tas notiek.
Un šajā gadijumā ir skaidri redzams,ka kāds atkal grib izbraukt uz valsts vai pašvaldības rēķina.
Man nav nekas pretīm,ja Savickis&Co normālā un civilizētā veidā bīda savus biznesa projektus, bet es esmu stingri pret,ka viņi savas savtīgās intereses kārtējo reizi zem patriotiskiem lozungiem mēģina realizēt uz nodokļu maksātāju rēķina.
Katra valsts piedalīšanās kādā projektā, īres atlaides, zemes nodevas atlaides, nodokļu atlaides vai vēl kāda nākšana pretim biznesam nekādā gadijumā nenozīmē valsts naudas izšķērdēšanu!!! Tas taču ir elementāri. Kā vispār dzīvo valstis ar zemiem nodokļiem, uz kā rēķina, viņi jau šobrīd šiko uz mūsu rēķina, jo mūsējie un citi reģistrē kompānijas šajās valstīs.

Samazināja nodokļus viesnīcām, vai tad no tā samazinājās kopējā naudas masa budžetā? Nē, pagājušajā gadā Rīgu apmeklēja rekordliels tūristu skaits un šī nauda lielākā masā ieplūda pa citiem ceļiem. Ja Rīgā Ušakovs dod kādas atlaides tūrisma biznesam, es viņam aplaudēju, malacis. Jā es par viņu nebalsošu, bet noliegt panākumus kādā sfērā arī netaisos.

Trula nodokļu pacelšana un iekasēšana jau nenozīmē ka šeit viss būs kārtībā, tieši otrādi, var visu nosmacēt un tās pašas lētās aviokompānijas pāries pie kaimiņiem, rūpnīcas uzbūvēs Baltkrievijā, Lietuvā, jo viņi dod atlaides investoriem.

Pirms gada viens no Latvijas vadošajiem ekonomistiem pareizi teica par ēnu ekonomiku nu jā nav jau labi, bet godīgi runājot, valdībai cīnoties ar šo parādību, nevajag aizmirst ka ēnu ekonomika arī ir ekonomika, kas ceļ cilvēku labklājību.

Es pats arī negribu ka valsts tiešā veidā piedalās šajā projektā un nevis Savicka dēļ, bet tapēc ka tad kad tur iesaistās valsts struktūras, tur uzreiz ir korupcija, nesaimnieciska rīcība, skandāli un pēc tam tāds pats Savickis var pateikt: da nu jūs, celiet paši, ar jums nav aršana.

Nu kas no tā ja kāds RD akcionārs vēlāk uzbūvēs sev pieņemsim lielu māju vai rūpnīcu, tās uzreiz darba vietas, tie ir nodokļi. Varbūt uz tā rēķina Kira Liepājā uzcels vēl vienu metāla rūpnīcu. Vai Tu, liepājnieki, Latvijas iedzīvotāji būs zaudētāji. Jā, ja kāds sagrābj naudu un kko būvē Šveicē, tas nekam neder.
Vajag uz šīm lietām skatīties pragmātiski!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-01 09:43, pirms 14 gadiem
es domāju ka vajag tomēr uz vismaz 12-15k vietām, un tad tikai biļešu cenām ieviest indeksus, kā krievi dara, viņiem nav fiksēta summa uz biļetēm: pret top komandām 1,5 indekss(reizina ar 1,5 pamata tarifu) pret lejasgala klubiem 0,5-1.

tad halle būs gandrīz vienmēr pilna, un smuka peļņa arī būs, jo galu galā arēnā jau dinamo pārdos suvenīrus, paikku uc sviestu, da i atbalsts būs labs. bet tās ir manas domas par mārketingu un biļetēm, 10 000 arēna nevar savākt uz labākām spēlēm pat pusi no gribētājiem, tieza 15k arēnās talākās vietas ir kā ir, vot i domā, vai labak 10-12k bet daudz maz pārskatāmu vai normālu arēnu kā NHL kur praktiski neko neredz no tāluma.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-01 10:03, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Katra valsts piedalīšanās kādā projektā, īres atlaides, zemes nodevas atlaides, nodokļu atlaides vai vēl kāda nākšana pretim biznesam nekādā gadijumā nenozīmē valsts naudas izšķērdēšanu!!! Tas taču ir elementāri. Kā vispār dzīvo valstis ar zemiem nodokļiem, uz kā rēķina, viņi jau šobrīd šiko uz mūsu rēķina, jo mūsējie un citi reģistrē kompānijas šajās valstīs.

Samazināja nodokļus viesnīcām, vai tad no tā samazinājās kopējā naudas masa budžetā? Nē, pagājušajā gadā Rīgu apmeklēja rekordliels tūristu skaits un šī nauda lielākā masā ieplūda pa citiem ceļiem. Ja Rīgā Ušakovs dod kādas atlaides tūrisma biznesam, es viņam aplaudēju, malacis. Jā es par viņu nebalsošu, bet noliegt panākumus kādā sfērā arī netaisos.

Trula nodokļu pacelšana un iekasēšana jau nenozīmē ka šeit viss būs kārtībā, tieši otrādi, var visu nosmacēt un tās pašas lētās aviokompānijas pāries pie kaimiņiem, rūpnīcas uzbūvēs Baltkrievijā, Lietuvā, jo viņi dod atlaides investoriem.

Pirms gada viens no Latvijas vadošajiem ekonomistiem pareizi teica par ēnu ekonomiku nu jā nav jau labi, bet godīgi runājot, valdībai cīnoties ar šo parādību, nevajag aizmirst ka ēnu ekonomika arī ir ekonomika, kas ceļ cilvēku labklājību.

Es pats arī negribu ka valsts tiešā veidā piedalās šajā projektā un nevis Savicka dēļ, bet tapēc ka tad kad tur iesaistās valsts struktūras, tur uzreiz ir korupcija, nesaimnieciska rīcība, skandāli un pēc tam tāds pats Savickis var pateikt: da nu jūs, celiet paši, ar jums nav aršana.

Nu kas no tā ja kāds RD akcionārs vēlāk uzbūvēs sev pieņemsim lielu māju vai rūpnīcu, tās uzreiz darba vietas, tie ir nodokļi. Varbūt uz tā rēķina Kira Liepājā uzcels vēl vienu metāla rūpnīcu. Vai Tu, liepājnieki, Latvijas iedzīvotāji būs zaudētāji. Jā, ja kāds sagrābj naudu un kko būvē Šveicē, tas nekam neder.
Vajag uz šīm lietām skatīties pragmātiski!
Piekrītu, bet........
Bet visas šīs valsts un pašvaldību pretīmnākšanas nav tik skaistās, kā dažreiz liekas.
Nav tā ka jebkurš uzņēmējs var mierīgi saņemt visādas atlaides un bonusus. Nevienam nav noslēpums par milzīgo korupciju, blatņiku un tamlīdzīgām lietām varas gaiteņos.

     [+] [-]

, 2011-04-01 10:28, pirms 14 gadiem
Zepčiks ir ērts, laba piebraukšana gan no lidostas (nav caur centru), gan no Daugavas otrās puses (jaunais līkais tilts).

Vietas gan vajag uz 15k, bet tad jātirgo mazliet lētāk. Sanāk 60% vairāk vietas pret Arēnu, un biļetes pa 30% lētāk jau ir diezgan labi 15Ls vietā maksāt 10Ls, dažam labam 5Ls paliek lieks un tā starpība ar daudz lielāku varbūtību paliks turpat "karstiem suņiem" un alum.

It īpaši, ka vietu skaits pa ārējo malu ļoti vienkārši palielināms.. aptuveni papildus 3..4 rindas un jau 15k (~ +4m platumā)

     [+] [-]

, 2011-04-01 10:40, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piekrītu, bet........
Bet visas šīs valsts un pašvaldību pretīmnākšanas nav tik skaistās, kā dažreiz liekas.
Nav tā ka jebkurš uzņēmējs var mierīgi saņemt visādas atlaides un bonusus. Nevienam nav noslēpums par milzīgo korupciju, blatņiku un tamlīdzīgām lietām varas gaiteņos.
Vot tas gan biedē!!!
Nedomāju ka pēc dažu korumpantu ielikšanas cietumā, tur šī lieta ir mazinājusies, vēl jo vairāk ka arī šiem jaunajiem spēkiem naudiņu gribās.
Tur nu Tev taisnība, cirks var sākties, skandāli būs jūra. Kur ir valsts, pašvaldība, īpaši lielos projektos, tur iet vaļā. Katrs ierēdnis savas pilnvaras uzskata nevis par pienākumu pret mums, bet par savu privātīpašumu.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-01 10:59, pirms 14 gadiem
Agris 77,

Tā tas bijis vienmēr visos laikos un visās valstīs un karalistēs. Un pat ģimenēs

     [+] [-]

, 2011-04-01 11:01, pirms 14 gadiem
vismaz 15 000 seedvietu vaidzeetu

     [+] [-]

, 2011-04-01 16:40, pirms 14 gadiem
Jaunā arēna varētu būt līdzīga šai Kohl Center - Wikipedia, the free encyclopedia

     [+] [-]

, 2011-04-01 16:56, pirms 14 gadiem
Eat My Shorts rakstīja: 9000-10000 būtu labs variants, un protams ka jābūvē halle kas der arī citiem sporta veidiem. Ar vienu hokeju tā halle varētu nosprāgt ātri.
Pilnīgi piekrītu. Jo Arēna ir aptuveni tikpat, un regulārajā sezonā reti kad bija aizņemtas pilnīgi visas sēdvietas.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-01 18:15, pirms 14 gadiem
Jaa un buuveet vinju var moska vispaar kkur Enguree? Uzbuuveejot kkur Ziepniekkalnaa vai pie lidostas tauta no Juglas vai Purchika varees kratiities ar 7 tramvajiem vai autobusiem. Pashlaik vismaz praktiski no jebkura Riigas gala uz hokeju var nokljuut ar vienu transportu!

  +1 [+] [-]

, 2011-04-01 19:42, pirms 14 gadiem
Nu kadi 12000-15000 tukstosi, butu normali!!!
Bet vajadzetu nedaudz bilesu cenas samazinat!