Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" atsakās no Sperles

Andrejs Siliņš

"Dinamo" atsakās no Sperles
Daniels Sperle
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" treneru kolektīvs un vadība pieņēmuši lēmumu neturpināt sadarbību ar zviedru vārtsargu Danielu Sperli, kurš komandai uz pārbaudes laiku pievienojās oktobra sākumā, vēsta komandas oficiālā mājaslapa internetā.

Ar Sperli bija noslēgts līgums uz diviem mēnešiem. Ja šajā laikā vārtsargs būtu apliecinājis sevi kā lietderīgu, tad paliktu komandā. Šajā laikā Sperle piedalījies piecās spēlēs, kopumā laukumā pavadot 252 minūtes un 56 sekundes, ko laikā savos sargātajos vārtos ielaida 11 ripas (vidēji spēlē 2,61) un atvairīja 108 metienus (atvairīto metienu procents - 90,8).

Ar Sperli vārtos "Dinamo" vienreiz uzvarēja, trīs reizes zaudēja, bet vienreiz vārtsargs tika nomainīts. Sperle savu karjeru, visticamāk, turpinās Krievijas Augstākās līgas klubā HK "Dmitrov", no kurienes arī ieradās Rīgā.

Sezonu Sperle sāka Krievijas augstākās līgas klubā "Dmitrov", bet iepriekš spēlējis tādos Zviedrijas klubos kā "Brynas IF", "Mora IK", " Linköpings HC", "Leksands IF" un "AIK" klubos. Vārtsargs pārstāvējis arī vairākus Zviedrijas junioru elites līgas un "Allsvenskan" klubus. Tikai šosezon vārtsargs pirmo reizi pārstāvējis klubu ārpus savas dzimtenes.

Līdz ar to rīdziniekiem atkal sastāvā palikuši divi vārtsargi - 39 gadus vecais Sergejs Naumovs un 15 gadus jaunākais Ervīns Muštukovs.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.eu

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2008-10-30 12:47, pirms 16 gadiem
Traki. šis džekinjs bija labs, bet nu nepaveicas.

  +4 [+] [-]

, 2008-10-30 12:47, pirms 16 gadiem
nu Dinamo zin ko dara

 +42 [+] [-]

, 2008-10-30 12:48, pirms 16 gadiem
No vienas puses slikti ka atsakās no viņa, jo tīri labi viņš sargāja un tik īsā laikā ir grūti iejusties komandā, bet no otras puses ceru, ka Muštukovu arī varēsim redzēt kādā spēlē

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 12:48, pirms 16 gadiem
Nu, lai viņam veicas, vēl tak jauns
Mums tak vēl ir Naumovs un viņš ir labs!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 12:49, pirms 16 gadiem
nu tas gan ir stulbs lēmums kas nomainīs sergēju nu ne muškutovs sperle bija labs vārtu sargs...ja nu vienīgi atradūši būs labāku

  -3 [+] [-]

, 2008-10-30 12:50, pirms 16 gadiem
Sperle nebija tas spēlētājs kas bija jāmaina, un naumovs nepavilks

 +40 [+] [-]

, 2008-10-30 12:50, pirms 16 gadiem
Matulis zināja!!! Turpmāk viņš būs jāklausās vērīgāk!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-30 12:50, pirms 16 gadiem
Nu ko, logisks lemums!!! cerams, ka bus iespeja redzet Mustukovu vartos!!

  -3 [+] [-]

, 2008-10-30 12:52, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: nu tas gan ir stulbs lēmums kas nomainīs sergēju nu ne muškutovs sperle bija labs vārtu sargs...ja nu vienīgi atradūši būs labāku
Tak viņu atlaida ne jau tāpēc, ka vārtsargs nebūtu vajadzīgs, bet tāpēc, ka viņš sūdīgi spēlēja..

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 12:52, pirms 16 gadiem
Uzskatu, ka šis vārtsargs nebija mums vajadzīgs. Šaiba spēlē ar Avangardu izsaka visu...
Lai spēlē mūsu jaunie, vai arī Žabotinskis.Starp citu, tieši vārtsargu līnija nebūt nav pats vārgākais punkts RD !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-30 12:53, pirms 16 gadiem
Arčijs zina ko dara, domāju būs labs GK papildinājums!

  +4 [+] [-]

, 2008-10-30 12:55, pirms 16 gadiem
Leflērs rakstīja: Uzskatu, ka šis vārtsargs nebija mums vajadzīgs. Šaiba spēlē ar Avangardu izsaka visu...
Lai spēlē mūsu jaunie, vai arī Žabotinskis.Starp citu, tieši vārtsargu līnija nebūt nav pats vārgākais punkts RD !
Un pats vārgākais punkts ir?? Es pat domāju, ka šobrīd visa komanda ir viens vārgs punkts!! Ļaut spēlēt jaunajiem?? Kurš no viņiem ir gatavs KHL līmenī, kurš?

 +21 [+] [-]

, 2008-10-30 12:56, pirms 16 gadiem
Problema nebija vaartsargos, Sperle bija tiiri labs...aizsardziibaa ir liela plaisa!!!

 +17 [+] [-]

, 2008-10-30 12:56, pirms 16 gadiem
Varianti

a) Masaļskim sekmīgi notiek atveseļošanās process un ap decembra vidu viņš varēs atgriesties sastāvā
b) ir nolūkots kāds kandidāts no AHL
c) sāk beigties Gazprom naudiņa
d) Žabotinskis uz 2 mēnešiem tiek izīrēt Dinamo.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 12:58, pirms 16 gadiem
viņš ir tikai normāls varočiks ,bet ir nepieciešams kaut kas labāks.... tad jau labāk lai Muštukovs ir vārtos vismaz savējais,lai gan izliekas ka Lūsiņš labāks kastē...

 +12 [+] [-]

, 2008-10-30 12:58, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Varianti

a) Masaļskim sekmīgi notiek atveseļošanās process un ap decembra vidu viņš varēs atgriesties sastāvā
b) ir nolūkots kāds kandidāts no AHL
c) sāk beigties Gazprom naudiņa
d) Žabotinskis uz 2 mēnešiem tiek izīrēt Dinamo.
d)Ļaus Muštukovam uzspēlēt

  +5 [+] [-]

, 2008-10-30 12:59, pirms 16 gadiem
Burnz rakstīja: Problema nebija vaartsargos, Sperle bija tiiri labs...aizsardziibaa ir liela plaisa!!!
Atvaram pietrūkst ātrums un fiziskais, ar ko rodās noraidījumi vai vārti!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-30 12:59, pirms 16 gadiem
nu tik sūdigi jau nespēlēja man patika sperles spēle...taču kā jau teicu varētu būt ka ir nolūkots cits GK

     [+] [-]

, 2008-10-30 12:59, pirms 16 gadiem
nožēlojami. Pilnigi netaktiski pret spēlētāju, ne jau viņš bija vainīgs. Īsā laikā ielekt komandā izdevās un spēlēja labi, vienkārši Koziols cenšas atbildēt par saviem vārdiem un kaut ko uz ātru roku mainīt. Kam tas vajadzīgs?

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:01, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: d)Ļaus Muštukovam uzspēlēt
tu smejies? ja jau Sperli atlaida, tad loģiski būtu atrast kādu citu vārtsargu vietā nevis likt zaļo Muštukovu un vēl pasliktināt situāciju

  -4 [+] [-]

, 2008-10-30 13:01, pirms 16 gadiem
Kaadaa stadijaa ir baumas par Habibuljinu?

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:01, pirms 16 gadiem
ne Lūsiņš ne Muštukovs nespēles RD tas ir vairāk kā saprotams

  +3 [+] [-]

, 2008-10-30 13:01, pirms 16 gadiem
Nebija slikts, bet paņems notekti Žabotinski vai arī vārtsargu, kas nav izturējis konkurenci NHL komandā, bet NHL ir spēlējis.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:02, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Varianti

a) Masaļskim sekmīgi notiek atveseļošanās process un ap decembra vidu viņš varēs atgriesties sastāvā
b) ir nolūkots kāds kandidāts no AHL
c) sāk beigties Gazprom naudiņa
d) Žabotinskis uz 2 mēnešiem tiek izīrēt Dinamo.
uii, un lm paliks bez pirmā vārstsarga?
nezinu, nezinu.
drīzāk pa tām divām nedēļām mēģinās mok kko sameklēt.

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:02, pirms 16 gadiem
Kristaps7 rakstīja: Kaadaa stadijaa ir baumas par Habibuljinu?
Ne jau Dinamo Rīga būs tas klubs kurš varēs viņam maksāt 5.miljonus, tas ir galīgi izslēgts!

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:02, pirms 16 gadiem
Labi, ka tā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-10-30 13:04, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Varianti

a) Masaļskim sekmīgi notiek atveseļošanās process un ap decembra vidu viņš varēs atgriesties sastāvā
b) ir nolūkots kāds kandidāts no AHL
c) sāk beigties Gazprom naudiņa
d) Žabotinskis uz 2 mēnešiem tiek izīrēt Dinamo.
a) neiztur kritiku - jau līdz tam RD ir kādas padsmit spēles vēl jāaizvada
b) ļoti reāli, jo patreiz ir pateicīgākais brīdis, lai AHL vārtsargs paspētu arī aklimatizēties
c) nebūt ne neticami... pat reāli izklausās
d) neizklausās pārāk ticami - diez vai...

p.s. starp citu, izrādās RD ir vēl viena spēle Piņķos šogad: 3. decembrī pret Jaroslavļas Lokomotīvi. Un arī 7. janvārī pret to pašu Lokomotīvi: dinamoriga.eu: Kalendārs - dinamoriga.lv

  +3 [+] [-]

, 2008-10-30 13:04, pirms 16 gadiem
par "garu" prieks Dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 13:04, pirms 16 gadiem
es loti loti ceru ka beidzot laus uzspele Ervinam !!

  +5 [+] [-]

, 2008-10-30 13:04, pirms 16 gadiem
hamuts rakstīja: Atvaram pietrūkst ātrums un fiziskais, ar ko rodās noraidījumi vai vārti!
Westkotam aari tadas pashas problemas, daudz kljuudu piespeeless un daudz noraidiijumu!

  +6 [+] [-]

, 2008-10-30 13:04, pirms 16 gadiem
Kristaps7 rakstīja: Kaadaa stadijaa ir baumas par Habibuljinu?
Tikai tada gadijuma ja Visi Dinamo Riga speletaji atdos Habibulinam savu algu

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:05, pirms 16 gadiem
Nebija viņš slikts vārtsargs, arī statistika nav pārāk bēdīga (2.61 un 90.8%), bet priekš leģionāra gribētos tomēr kaut ko vairāk. Droši vien tagad tiks meklēts kāds cits viņa vietā.

No atlikušajiem, protams, ārpus konkurences ir Naumovs. Skatoties tālāk - šobrīd R2000 sastāvā Lūsiņš ir labāks par Muštukovu. Spēlē pārliecinošāk un statistika arī labāka (Lūsiņam 3.07 un 92.4%, Muštukovam 4.64 un 85.4%). Tāpat interesanti būtu redzēt Žabotinski RD sastāvā (šosezon BAČ 2.34 un 91.1%).

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:05, pirms 16 gadiem
eldžī rakstīja: uii, un lm paliks bez pirmā vārstsarga?
nezinu, nezinu.
drīzāk pa tām divām nedēļām mēģinās mok kko sameklēt.
LM ir kas stāv vārtos, jaunais Jurčers, ir arī Legzda... Ja Dinamo LM iedos normālu summiņu, tad tas viss var aiziet.

  -3 [+] [-]

, 2008-10-30 13:05, pirms 16 gadiem
un arī žabotinskis RD nespēlēs nemaz neceriet dumš gājiens no dinamo puses... pēc tam paši nožēlos ka palaida sperli gan jau tiks citā KHL komandā un tad jau viss būs OK lai veicās puis

  +4 [+] [-]

, 2008-10-30 13:06, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: nožēlojami. Pilnigi netaktiski pret spēlētāju, ne jau viņš bija vainīgs. Īsā laikā ielekt komandā izdevās un spēlēja labi, vienkārši Koziols cenšas atbildēt par saviem vārdiem un kaut ko uz ātru roku mainīt. Kam tas vajadzīgs?
Kas tur netaktisks? Mūsdienās visi ņem spēlētājus uz pārbaudes laiku, un ja viņš neattaisno cerības, tad tiek sūtīts atpakaļ. Nebija jau viņš slikts vārtusargs, bet diemžēl arī nekāds baigi labais nebija. Tomēr leģionāram ir jābūt ļoti pārākam par vietējiem, lai viņš spētu nostabilizēties vārtos.
Pilnīgi atbalstu šādu lēmumu, un vislabprātāk redzētu Žabotinski vai Muštukovu spēlējam šajā līmenī!

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:06, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Un pats vārgākais punkts ir?? Es pat domāju, ka šobrīd visa komanda ir viens vārgs punkts!! Ļaut spēlēt jaunajiem?? Kurš no viņiem ir gatavs KHL līmenī, kurš?
neparspile... ari tie jaunieshi netika izveleti atrasties si komanda par savam smukam acim... tagad Supleram japiestrada speletaju psihologija, lai dzekiem nav jau prims spelem parlieciba, ka zaudes... Suplers ir ljoooti labs treneris un atlaist Sperrli bija logjisks lemums, jo iemesls, kapec vinju panjema uz parbaudi, bija dabut vartsargu "korki" - paraku par Naumovu, un tas vinjs nav - vinjs ir Naumova limeni...

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:07, pirms 16 gadiem
Sperle nav vainigs, ka speletaji nevar iemest. Ja godigi diezgan divains lemums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-10-30 13:09, pirms 16 gadiem
Kādu vēl Muštukovu, čalis BAČ laiž iekšā 5 ripas, tad jau KHL vispār būtu kādas septiņam kā minimums!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 13:09, pirms 16 gadiem
nu ja vinjam nebija jaamaksaa 1 000 000 tad jareeja vien vinju patureet....,jo mums ir suudiigi ar tiem vaartu sargiem....

  +3 [+] [-]

, 2008-10-30 13:10, pirms 16 gadiem
Sperrlem augums 1.74cm, cik Matulis teica, kamōn, ar tādiem parametriem visi lidinās iekšā virs pleciem, cik dzirdēju aģents "pavilcis" šamo līdz 180cm

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:11, pirms 16 gadiem
Dinamo izsper Sperrli!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 13:11, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: p.s. starp citu, izrādās RD ir vēl viena spēle Piņķos šogad: 3. decembrī pret Jaroslavļas Lokomotīvi. Un arī 7. janvārī pret to pašu Lokomotīvi: http://www.dinamoriga.eu/lv/schedules/listall/next
Cista, 3 .decembrī ir kkāds IGO, bl, arēna ir domāta sportam, nevis kkadiem hr*eniem mūzikas pasākumiem!

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:12, pirms 16 gadiem
Es domāju, ka Sperle nav vienīgasi zaudējumu kalējs, aizsardzība nespēj vilkt līdz... ir arī neizsportamas sastāvu rotācijas...kkāda mētāšana..
un vajag lielāku degsmi uzbrukumā..pa tukšo aizdzīt ripu līdz vārtiem nav iespējams...

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:12, pirms 16 gadiem
Sperle bija diezgan labs bet Naumovs jau ir arii loti pieredzējis vārtusargs ! Ceru ka spēlēs Muštukovs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:13, pirms 16 gadiem
ja pa sim 2 nedēļām nenāks klāt kads jauns GK tad RD nav nekādu izredžu tikt PL pluss vajag pāris stabilus aizsargus un vismaz dabūt kādu uzbrucēju kas met ripas vārtos nevis garām

  +4 [+] [-]

, 2008-10-30 13:13, pirms 16 gadiem
alu_puika rakstīja: Sperrlem augums 1.74cm, cik Matulis teica, kamōn, ar tādiem parametriem visi lidinās iekšā virs pleciem, cik dzirdēju aģents "pavilcis" šamo līdz 180cm
gan jau varēja pavilkt līdz 2.00

  +7 [+] [-]

, 2008-10-30 13:15, pirms 16 gadiem
januks117 rakstīja: cerams ka beidzot sevi vares paradit E.Mushutukovs...
muštukovs BAČ vidēji laiž iekšā 5 ripas, kādi vēl var būt jautājumi?

  -2 [+] [-]

, 2008-10-30 13:16, pirms 16 gadiem
nu nespēles vismaz šo sezon muškutovs dināmo sastāva tas būtu taspats kā spēlēt bez GK... tad labak nelikt vārtu sargu ,bet spēlēt visu spēli ar sešiem spēlētājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-30 13:18, pirms 16 gadiem
kāda starpība trakais tāpat paņems kādu leģionāru GK

  -3 [+] [-]

, 2008-10-30 13:19, pirms 16 gadiem
Nez vai tas ir labi: 1/ mums ir tikai viens vārtsargs KHL līmenī un pie tam 38 gadu vecumā. Vecums nav galvenais bet tomēr cik naumovs vilks viens-pie KHL grafika ir vajadzīga atpūta ikvienam vārtsargam. 2/ Sperle nemaz tik slikts nebija-galvenais vārtsargu meistarības rādītājs ir atvairīto metienu procents. Sperlem 5 spēlēs tas ir 90,8 % bet Naumovam tas ir 14 spēlēs 89,6%. Galvenajā rādītājā Sperle pat ir labāks. Naumovs izskatās stabilāks-un lielas kļūdas netaisa /ja neskaita pret Lada sestos vārtus-bet kam negadās/. Sperle bieži vilka tādas ripas ko Naumovs nemūžam nepaņemtu -mežonīga reakcija, bet atkal varēja viņš ielaist kādu vieglo -kļūdiņas bija bet nepārāk daudz.

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:19, pirms 16 gadiem
Jā, pieņemot, ka RD ar naudām ir tā kā ir un to, ka laukuma spēlētāji vairumā gadījumu strādā par algu, kas ir krietni zem KHL vidējā, tad puslīdz skaidrs, ka jauni laukuma spēlētāji netiks meklēti un pat par to algu, ko RD varētu piedāvāt vārtsargam, diez ko labāku atrast būs pagrūti, es pat teiktu, ka Sperle bija bez maz maksimums, ko var dabūt.
Ko varam secināt - to, ka vai nu tiks atrasts vēl viens vārtsargs, kurš izrādīsies tāda paša līmeņa kā Sperle vai pat sliktāks, vai arī tiešām Naumovs būs Nr.1. un otrs vārtsargs būs kāds mūsu vietējais čubriks un par to algu, kuru it kā varētu algot kādu "labu" vārtsargu, ņems kādu otrās šķiras laukuma spēlētāju, pieņemu, ka uzbrucēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:21, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Jā, pieņemot, ka RD ar naudām ir tā kā ir un to, ka laukuma spēlētāji vairumā gadījumu strādā par algu, kas ir krietni zem KHL vidējā, tad puslīdz skaidrs, ka jauni laukuma spēlētāji netiks meklēti un pat par to algu, ko RD varētu piedāvāt vārtsargam, diez ko labāku atrast būs pagrūti, es pat teiktu, ka Sperle bija bez maz maksimums, ko var dabūt.
Ko varam secināt - to, ka vai nu tiks atrasts vēl viens vārtsargs, kurš izrādīsies tāda paša līmeņa kā Sperle vai pat sliktāks, vai arī tiešām Naumovs būs Nr.1. un otrs vārtsargs būs kāds mūsu vietējais čubriks un par to algu, kuru it kā varētu algot kādu "labu" vārtsargu, ņems kādu otrās šķiras laukuma spēlētāju, pieņemu, ka uzbrucēju.
jautājums ir vai sezonas vidū vispār var dabūt labu vārtsargu. no t.s. "labā" jau neviens klubs neatteiksies..

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:22, pirms 16 gadiem
Nu varēja jau to Muštukovu pamēģināt ! Nākotnes vārdā .

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:23, pirms 16 gadiem
Vispār jau Žabotinska parādīšanās RD būtu lielisks scenārijs priekš Latvijas hokeja, jo mums būtu vēl viens vārtusargs ar augsta līmeņa spēļu pieredzi izlasē, un Legzda ar Jurčiku (it īpaši) arī gūtu labu pieredzi BAČ spēlēs, jo spēlētu biežāk.

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:23, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: jautājums ir vai sezonas vidū vispār var dabūt labu vārtsargu. no t.s. "labā" jau neviens klubs neatteiksies..
laikam jau tieši tādēļ es vārdu labs liku pēdiņās

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:23, pirms 16 gadiem
nu DINAMO ir kaut kas jādara ja nē tad būs dir.sā

  +6 [+] [-]

, 2008-10-30 13:24, pirms 16 gadiem
Ulmens rakstīja: d)Ļaus Muštukovam uzspēlēt
e) Koziols pats stāsies vārtos

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:24, pirms 16 gadiem
code rakstīja: Nu varēja jau to Muštukovu pamēģināt ! Nākotnes vārdā .
100% Dinamo tagad nelaidis Ervinu kaste tapec ka dinamo viena zaudeta spele un vini ja ai 16-ieka vini tagad neko neeksperementes

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:26, pirms 16 gadiem
Lūsiņš ir labāks par Sperli un Munštuku.R-2000 uzvaras BČ ir viņa nopelns.Žabiks arī ir variants,bet grūtāk dabūjāms.

  +6 [+] [-]

, 2008-10-30 13:26, pirms 16 gadiem
bumbumbum rakstīja: e) Koziols pats stāsies vārtos
f) Ārčijs veco laiku vārdā uzvilks veco dinamo formu, savu oldschool ķiveri un aidā!

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:28, pirms 16 gadiem
HUGA rakstīja: Lūsiņš ir labāks par Sperli un Munštuku.R-2000 uzvaras BČ ir viņa nopelns.Žabiks arī ir variants,bet grūtāk dabūjāms.
Nu cik atceros LM prezedents Koziolam teica ka vins gatavs sadarboties ar Dinamo Riga bet ar nosacijumu ka neviens no tiem speletaiem kas paries uz Rigu nespeles Riga-2000

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:30, pirms 16 gadiem
tagad klāt vēl vestkotu, tribuncovu, laviņu, bļinovu un vietā kādus U18 - U20 uztaisīt normālu 4. piecinieku kur džeki kapās pie jeb kura rezultāta un arī nākotnes vārdā būtu solis uz preikšu

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:30, pirms 16 gadiem
vo krokodil piekrītu archijam būs jāstav kastā kopā ar naumovu saderīgs GK pāris

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:31, pirms 16 gadiem
Varēja jau atstāt

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 13:31, pirms 16 gadiem
mums taču ir Arča ja vajadzēs pats stāvēs

  +4 [+] [-]

, 2008-10-30 13:32, pirms 16 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Kādu vēl Muštukovu, čalis BAČ laiž iekšā 5 ripas, tad jau KHL vispār būtu kādas septiņam kā minimums!
bet aizsargi ta ir citi...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:32, pirms 16 gadiem
vestkots ir jāpatur viņs ir viens no stabilākajiem aizsargiem

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 13:32, pirms 16 gadiem
Būs jauns spēlētājs Tomaš,bet ne Hlubna.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:33, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: tagad klāt vēl vestkotu, tribuncovu, laviņu, bļinovu un vietā kādus U18 - U20 uztaisīt normālu 4. piecinieku kur džeki kapās pie jeb kura rezultāta un arī nākotnes vārdā būtu solis uz preikšu
taisnība jau vien ir

  +3 [+] [-]

, 2008-10-30 13:36, pirms 16 gadiem
ask 15 gadus JAUNĀKAIS autors nav vaijnnīgs bet tava redze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:37, pirms 16 gadiem
ASK tu jau māki lasīt

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:37, pirms 16 gadiem
domāju, ka Muštukovam beidzot vajadzētu dot iespēju.
bet līdz KHL spēlēm vēl pailgs laiciņš, tāpēc domāju, ka gan jau Sējējs atradīs vēl kādu vārtsargu.

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:39, pirms 16 gadiem
Sperle bija labs, zeel ka taa snaacaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:39, pirms 16 gadiem
j abūtu 15 gadus jaunais tad būtu klūda bet škiet ka kādam latviešu valodas stundas nav bijušas īpaši mīļas

  +5 [+] [-]

, 2008-10-30 13:40, pirms 16 gadiem
Vispār kretinē ka Dinamo nedod vispār nekādu informāciju, kas/kā/kāpēc. UN tagad mums pašiem ir jādomā. Vissticamāk, domāju, Daniels tika palaists prom, jo šajā divu nedēļu starplaikā tiks meklēts jauns vārtsargs. Nu nebija Daniels tiks slikts! Ko tad Dinamo grib? Varočiku par grašiem ( salīdzinoši ar pārējiem ārzemniekiem vārsargiem KHL ) un vēl, lai šamējais laiž zem 2 ripām un ir 95% atvairīto? Nu naivi, lai neteiktu vairāk. Sperle bija mūsu komandas līmeņa vārtsargs, labi, tā ripa no zilās! Bet cmon, tak par piemēr tā paša Avangarda Grems, tādu pašu ielaida no mūsu Miķeļa un ticiet man ir sataisijis 5 reizes lielākus pigorus nekā Sperle, bet vienalga vinš ir pirmais vārtsargs! Nesaku ka tagad Daniels bija jāliek kā pirmais, bet nu atlaists tas manuprāt bija neloģiski no Dinamo puses. Bet nu kā jau teicu redzēsim, kas šamiem padomā. Negribētos ticēt ka nu tagad pēkšņi Julius ir noticējis Ervīnam un mūs visus sezonu gaida tandēms Naumovs/Ervīns. Dzīvosim redzēsim.

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:42, pirms 16 gadiem
HUGA rakstīja: Būs jauns spēlētājs Tomaš,bet ne Hlubna.
Kurš tad?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:48, pirms 16 gadiem
egils34 rakstīja: tagad klāt vēl vestkotu, tribuncovu, laviņu, bļinovu un vietā kādus U18 - U20 uztaisīt normālu 4. piecinieku kur džeki kapās pie jeb kura rezultāta un arī nākotnes vārdā būtu solis uz preikšu
nebūtu slikti, bet Dinamo ir biznesa projekts un domaju ka nakotne viņiem ir pie vienas vietas ka tik tagad veči bliež!!!

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:49, pirms 16 gadiem
HUGA rakstīja: Būs jauns spēlētājs Tomaš,bet ne Hlubna.
?? no kurienes info?

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:49, pirms 16 gadiem
kas notiek ar Dinamo??? vai tas nebija Sperrle???

kriminal.lv: Kriminal.lv - АНОНС. Рижский динамовец сбил...

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:51, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Kurš tad?
minēšu: eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Tomas Duba

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:52, pirms 16 gadiem
esot vārtsargs kurš netika NHL spēlēt.....

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 13:54, pirms 16 gadiem
Pff sen bij laiks no vina atkratities.. Sergejs Labākais..

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:54, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: kas notiek ar Dinamo??? vai tas nebija Sperrle???

kriminal.lv: Kriminal.lv - АНОНС. Рижский динамовец сбил...

Sperrle vai tad precējies? izklausās pēc Vestkota vai Hartigana...

     [+] [-]

, 2008-10-30 13:57, pirms 16 gadiem
Aciiid rakstīja: kas notiek ar Dinamo??? vai tas nebija Sperrle???

kriminal.lv: Kriminal.lv - АНОНС. Рижский динамовец сбил...

Tantes runā, ka tas esot bijis Hartigans. Cik tur taisnības - nezinu.

     [+] [-]

, 2008-10-30 14:00, pirms 16 gadiem
murziks rakstīja: esot vārtsargs kurš netika NHL spēlēt.....
tādā gadījumā eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Tomas Popperle

     [+] [-]

, 2008-10-30 14:01, pirms 16 gadiem
To varēja gaidīt...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 14:03, pirms 16 gadiem
cerams, tas nebija Hartigans un delj shii negadijuma hokeistu neatskaitiis...

ps. starp citu, nevienaa cita LV portaala tadas zinjas es neredzeeju. nu pagaidaam...
vakaraa buus skaidriiba kas tas bija

     [+] [-]

, 2008-10-30 14:03, pirms 16 gadiem
nesaprotu tik priekš kam viņu vispār paņēma un laida laukumā , pilnīgs tontons

     [+] [-]

, 2008-10-30 14:04, pirms 16 gadiem
mož njems Hašeku

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 14:06, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: tādā gadījumā http://www.eliteprospects.com/player.php?player=10879
Nē, būs šis eliteprospects.com: Eliteprospects.com - Tomas Vokoun

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 14:13, pirms 16 gadiem
nepatika man Sperles paņemšana komandā. taču ja reiz ir paņemts, tad atskaitīšanai īstu iemeslu vismaz hokeja laukumā ieraudzīt nevar.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 14:18, pirms 16 gadiem
bumbumbum rakstīja: e) Koziols pats stāsies vārtos
Vēl jau Lipmani var palūgt lai šat tad nomaina Sergeju

  -2 [+] [-]

, 2008-10-30 14:22, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Nez vai tas ir labi: 1/ mums ir tikai viens vārtsargs KHL līmenī un pie tam 38 gadu vecumā. Vecums nav galvenais bet tomēr cik naumovs vilks viens-pie KHL grafika ir vajadzīga atpūta ikvienam vārtsargam. 2/ Sperle nemaz tik slikts nebija-galvenais vārtsargu meistarības rādītājs ir atvairīto metienu procents. Sperlem 5 spēlēs tas ir 90,8 % bet Naumovam tas ir 14 spēlēs 89,6%. Galvenajā rādītājā Sperle pat ir labāks. Naumovs izskatās stabilāks-un lielas kļūdas netaisa /ja neskaita pret Lada sestos vārtus-bet kam negadās/. Sperle bieži vilka tādas ripas ko Naumovs nemūžam nepaņemtu -mežonīga reakcija, bet atkal varēja viņš ielaist kādu vieglo -kļūdiņas bija bet nepārāk daudz.
Atu čali esi vesels? nosauc ripu ko sperle atvairija tadu ko nekertu sergejs vai zabotinskis? vinjam statistika labaka jo viena spele bija sausais kura vinjam bija 5 metieni! plus metienu daudz reiz mazak, kludu vairak, nervozaks, ari komanda nervozak speleja. Tik metieni ka Naumovam nevienam citam nav! Taka nevajag pust piles piekam naumovam tikai viena kluda kur vinju varetu vainot. SPERLI NEMA KA OTRO GK nevis ka galveno!

Ko visi raud te?

Ja zel nebija slikts un ka otrais numurs tiri labs, bet tadas ir komandam tiesibas, jadod iespeja mustukovam, un play offos busim-nevajag brekt ka vis cauri, sergejs sevi ir pieradijis ka vilcejs un ripas pret avangard un citam komandam pret ska vilka tadas ara ka ne masalskis ne sperlle nevilka. UN VISBEIDZOT ATSUJATIES NO TIEM NABAGA GK vinji vismazak vainojami zaudejumos, ja aizsargi kludas vartu prieksa atstaj divus vienu pret dinamo gk. Ko tad vinjiem iesakt-atliek ka teica amtulis vel iet musu gk un gut vartus! PARAK DAUDZ JUS NEGRIBAT??????

     [+] [-]

, 2008-10-30 14:25, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: vestkots ir jāpatur viņs ir viens no stabilākajiem aizsargiem
westkoks labs bet pedejas speles kludas daudz, bet vainigs visiem nogurrums! UN VISPAR NEKLUDAS TIKAI TAS KAS NEKO NEDARA!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 14:27, pirms 16 gadiem
Erzelis rakstīja: Nē, būs šis http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8612
Forši iesāktas gaitas NHL.
1996-1997 Montreal Canadiens NHL 1 12.00 .714
Fredericton Canadiens AHL 47 3.49 .902

Baidos ka ar Ervīnu varētu būt kaut kas līdzīgs. Bet ei nu zin.
Slēpts komentārs: Agents07

  -2 [+] [-]

, 2008-10-30 14:30, pirms 16 gadiem
nuu , sperle ienaaca komandaa un speleeeja vaartos , tieši tad kad aisardzība nevisai labi darbojaaas.. taa arii viņš nespeeja nokjer to garšu komandaaa.. bet vins zaibiis staav , ir iipašiibas kas piesaista , un likaas jau ka šis stabili stavees RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-30 14:31, pirms 16 gadiem
Agents07 rakstīja: Palasiet puiši ko es šorīt izlasīlu dienas biznesā.. lauzīs līgumu ar Masaļski.
http://www.dienasbizness.lv/Default2.aspx?ArticleID=862a0887-312a-4f5d-92ee-a0c9eb92b413
Labrīt!
"Dinamo" lauzīs līgumu ar Masaļski

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 14:32, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Jā, pieņemot, ka RD ar naudām ir tā kā ir un to, ka laukuma spēlētāji vairumā gadījumu strādā par algu, kas ir krietni zem KHL vidējā, tad puslīdz skaidrs, ka jauni laukuma spēlētāji netiks meklēti un pat par to algu, ko RD varētu piedāvāt vārtsargam, diez ko labāku atrast būs pagrūti, es pat teiktu, ka Sperle bija bez maz maksimums, ko var dabūt.
Ko varam secināt - to, ka vai nu tiks atrasts vēl viens vārtsargs, kurš izrādīsies tāda paša līmeņa kā Sperle vai pat sliktāks, vai arī tiešām Naumovs būs Nr.1. un otrs vārtsargs būs kāds mūsu vietējais čubriks un par to algu, kuru it kā varētu algot kādu "labu" vārtsargu, ņems kādu otrās šķiras laukuma spēlētāju, pieņemu, ka uzbrucēju.
Vins jau bija pirmais numurs un palika :p! Sperli nema ka otro vartsargu aj nu kkas notiek sergejam, vareja jau atstat bet neko ari paradijis tas calis nav, sausais status kas uzlaboja bet reali divos periodos vinjam uzmeta 5 metienus , nu esam nopietni, ervinam bus taada motivacija ja vinju ieliks vartos domaju tad vinam visi dzinuli atvertos! Un besi ka te bimbo komentetaji-nejau gk musu komandas vajais punkts, tas ir stiprakais, jo ne arzemnieki ne vietejie nav tik mozi bet viss tas del grafika, talak bus daudz labak tapac beidzam spamot un atbalstam savejos!

     [+] [-]

, 2008-10-30 14:34, pirms 16 gadiem
atslabstam bus tapat labi

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 14:36, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: jautājums ir vai sezonas vidū vispār var dabūt labu vārtsargu. no t.s. "labā" jau neviens klubs neatteiksies..
Nu zinot, ka AHL maksā vēl mazākas naudiņas nekā RD, tad kāda AHL līmeņa varočika (piem. kam īpaši nespīdēs Nr.1 vieta viņa klubā vai paaugstināšana uz NHL) parādīšanās RD nav nemaz tik nereāla....

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 14:40, pirms 16 gadiem
kriminal.lv: Kriminal.lv - АНОНС. Рижский динамовец сбил...
<<2. Как чувствует себя теперь этот спортсмен? И дело даже в не таком абстрактном понятии как «совесть». Сейчас к нему, по нашим данным, приехала супруга с детьми. Как она относится к поездкам супруга в Юрмалу с девушками? К его возвращениям в 4 утра? И допросам в полиции по этому поводу?... >>

sieva ar bērniem nupat uz īsu laicinu bija atbraukusi petrovickim - bija pirms nedelas Privata Dzive foto. Hartigans dzivo kopaa ar draudzeni, kas atbrauca jau augustaa!

     [+] [-]

, 2008-10-30 14:49, pirms 16 gadiem
es ar uzkatu ka vartusargs bija oks...vnk musejie pagurushi,un nevar neko izdariit kaa vainot vel vartusargu golus nevar iesist..aizsardziba nulle...ko vel vinji metis araa driizi ari treneri metis !!

     [+] [-]

, 2008-10-30 14:49, pirms 16 gadiem
Te parādās tas, ko Sējējs teica vasarā. RD spēlētāji atradīsies, bet problēmas būs ar R2000.
Normālā situācijā, ja Sperle nevelk, aizmaina uz R2000, Tribuncovs, Cipulis nevelk (lielākie - pēc +/- komandā abiem) uz R2000. Viņu vietā citus... Taču nav jau ko paņemt. Neticu, ka Muštukovs pēkšņi būtu tik stipri progresējis. Lai cīnītos par labu rezultātu katrā spēlē vajag dumaķ širše, kopaķ glubže un plaķiķ boļše.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 14:51, pirms 16 gadiem
fire rakstīja: Atu čali esi vesels? nosauc ripu ko sperle atvairija tadu ko nekertu sergejs vai zabotinskis? vinjam statistika labaka jo viena spele bija sausais kura vinjam bija 5 metieni! plus metienu daudz reiz mazak, kludu vairak, nervozaks, ari komanda nervozak speleja. Tik metieni ka Naumovam nevienam citam nav! Taka nevajag pust piles piekam naumovam tikai viena kluda kur vinju varetu vainot. SPERLI NEMA KA OTRO GK nevis ka galveno!

Ko visi raud te?

Ja zel nebija slikts un ka otrais numurs tiri labs, bet tadas ir komandam tiesibas, jadod iespeja mustukovam, un play offos busim-nevajag brekt ka vis cauri, sergejs sevi ir pieradijis ka vilcejs un ripas pret avangard un citam komandam pret ska vilka tadas ara ka ne masalskis ne sperlle nevilka. UN VISBEIDZOT ATSUJATIES NO TIEM NABAGA GK vinji vismazak vainojami zaudejumos, ja aizsargi kludas vartu prieksa atstaj divus vienu pret dinamo gk. Ko tad vinjiem iesakt-atliek ka teica amtulis vel iet musu gk un gut vartus! PARAK DAUDZ JUS NEGRIBAT??????
Tavu komentāru nesaprotu.varbūt nesaproti ko nozīmē atvairīto metienu procents-tā ir atsisto ripu attiecība pret visiem metieniem kuri gāja vārtu četrstūrī. Naumovam 14 spēlēs 415 metieni no kuriem atvairījis 372, Sperle no 119 atvairījis 108. Laikam statistika Tev patiešām ir sveša ja domā ka 5 atvairīti metieni spēlē spēcīgi ceļ vārtsargu lietderību. Man jau šķiet ka Dinamo meklē pirmo vārtsargu nevis otro tāpēc Sperli atlaiž. Naumovs ir labs bet zinot Dinamo spēli mums vajag lielisku vārtsargu patr saprātīgu cenu kas praktiski ir gandrīz neiespējami. un kā lai es Tev nosauc ripas ko lieliski vilka Sperle-man minūtes un spēles nav pierakstītas un ko uztraucies tas ir normāli ja jauns vārtsargs ir labāks reakcijā kā 38 gadīgs. Naumovs savas ripas atvaira ar vietas izvēli un pieredzi , Sperle ar reakciju. Naumovam nav ko nervozēt viņš jau visiem ir pierādījis ka ir labs, Sperlem bija jāpierāda-kā otrais viņš der. Es uztraucos ka mums nav tagad otrā vārtsarga-citi grib lai Dinamo iespēlē jaunos Latvijas vārtsargus bet es gribu labu rezultātu un tas ir iekļūt 16 -niekā. Dinamo nav Latviajs farmklubs kas gatavos izlasei tikai kadrus vai domās par izlasi. Dinamo ir savs biznesa projekts ar konkrētiem mērķiem. Nevajag jaukt izlasi ar Dinamo-jau labi ir tas ka būsim pieraduši šādā līmenī spēlēt visu sezonu.

     [+] [-]

, 2008-10-30 14:57, pirms 16 gadiem
komandas kope'jais sniegums tāds pabāls;lielākā problēma ir tā,ka neprotam iemest ripu pretinieku vārtos!!!!!! Ja tas tiktu paveikts daudz regulārāk un veiksmīgāk,vieglāks būtu gan aizsargu ,gan vārtusarga darbs! Sperle nav pie vainas...man šķiet pat Naumovam ir sliktāks lietderības koeficents,bet arī viņa sniegums ir pārsvarā sekas uzbrucēju bālajam sniegumam un mazrezultivitātei...

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 15:04, pirms 16 gadiem
Bija kas jāmaina komandā, bet Sperle manuprāt nebija jāmaina!!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-30 15:09, pirms 16 gadiem
ansons_karters rakstīja: ansons karters saka cmon, tas ir Sperle. Ja viniem nauda beigtos tad sie tiktu vala no Hartigana, vestkota. Sperles atlaisana tadaa situacija butu siicenes pishana, nemaksaa vins nekadas tadas summas, BAC/Vishkas vartsargs... Dmitrova vinjam limonus neviens nemaksaja, komandas bosa vecais gaziks, komunalkaa dzivoklis un 50 000 rubi meneesi valuutaa vinja realaa vertiba tur vstcmk bija
Tak Abrags ir tas, kursh visu laiku ir gaazis uz dinamo savu zhulti. Tjipa baigi objektiivais. Visas vinja prognozes pirms sezonas par to, ka RD nemaz nespeelees KHLaa, ir izgaazushaas. Arii prognozes, ka KHL nemaz nebuus. Ka taa esot migla. A vinjsh veel nerimstas. Veel vajag pljuutiit.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 15:19, pirms 16 gadiem
Nezinu, ko jūs viņā saskatījāt pa tām 5 spēlēm. :/ Ielaida vieglas ripas, neko "klasīgu" nevilka...

     [+] [-]

, 2008-10-30 15:24, pirms 16 gadiem
Vajadzeja Danielam pateikt, ka grib pienemt Latvijas pilsonibu, spelet izlasee, un vinu paturetu... Ja nopietni, tad radas, ka mikroklimats komanda ir slikts, no sejienes ari daleji var izskaidrot to, ka speles beigas musejie izkavas. Vai nu vajadzeja turet Sperrli, vai nu nenemt vinu vispar! Vareja musejos jaunos izmeginat! Vins nav slikts vartusargs, nespele jau visa komanda... Jamaina treneri!!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 15:25, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Tavu komentāru nesaprotu.varbūt nesaproti ko nozīmē atvairīto metienu procents-tā ir atsisto ripu attiecība pret visiem metieniem kuri gāja vārtu četrstūrī. Naumovam 14 spēlēs 415 metieni no kuriem atvairījis 372, Sperle no 119 atvairījis 108. Laikam statistika Tev patiešām ir sveša ja domā ka 5 atvairīti metieni spēlē spēcīgi ceļ vārtsargu lietderību. Man jau šķiet ka Dinamo meklē pirmo vārtsargu nevis otro tāpēc Sperli atlaiž. Naumovs ir labs bet zinot Dinamo spēli mums vajag lielisku vārtsargu patr saprātīgu cenu kas praktiski ir gandrīz neiespējami. un kā lai es Tev nosauc ripas ko lieliski vilka Sperle-man minūtes un spēles nav pierakstītas un ko uztraucies tas ir normāli ja jauns vārtsargs ir labāks reakcijā kā 38 gadīgs. Naumovs savas ripas atvaira ar vietas izvēli un pieredzi , Sperle ar reakciju. Naumovam nav ko nervozēt viņš jau visiem ir pierādījis ka ir labs, Sperlem bija jāpierāda-kā otrais viņš der. Es uztraucos ka mums nav tagad otrā vārtsarga-citi grib lai Dinamo iespēlē jaunos Latvijas vārtsargus bet es gribu labu rezultātu un tas ir iekļūt 16 -niekā. Dinamo nav Latviajs farmklubs kas gatavos izlasei tikai kadrus vai domās par izlasi. Dinamo ir savs biznesa projekts ar konkrētiem mērķiem. Nevajag jaukt izlasi ar Dinamo-jau labi ir tas ka būsim pieraduši šādā līmenī spēlēt visu sezonu.
Tikai paskaties kvienu- cik metienu pa speli vienam un otram bija atseviski, otrkart vari paprasit jebkuram trenerim nejau % skatas TIKAI! Otrkart pret kadam komandam speleja. Treškārt speerle ir ok vartsargs BET PATIKA ka teica Matulis - tas ripas ko laida sperle tas vinja vecuma musejais tvertu-tur pat nav ko runat, sava vecuma sperle ne tuvu nav ka musejais vai ka irbe, kad vinji bija taja vecuma, diemzel te ir otrs faktors ko isti gruti saprast MUSTUKOVU isti nelaida vartos un ka teica sejejs un galvenais irbe un suplers tad zviedru nema ka stabilu otro gk. Ja bija vinjm kludas bet ari ka mineju envinu no gk vainot kados vartos vai norakta spele nevar, no si viedokla divaina si situacija, bet iespejams ir cits variants saprata, ka sperle nederes ilgterminja, jo ja vins butu palicis tad ar vinju rekinaots nakotne. Bet ticu ka komanda atgusies!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-30 15:36, pirms 16 gadiem
Isteniba tacu nejau GK vainojami kada zaudejuma . Aizsardziba un uzbrukums kas tuksos vartos iemest nevar

     [+] [-]

, 2008-10-30 15:52, pirms 16 gadiem
laj veicas sperlem man vins patika

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 15:56, pirms 16 gadiem
Ļoti labi. Cerams, ka aiz šīs prātīgās domas sekos vēl viena - beidzot ielikt vārtos Muštukovu. Visu cieņu Naumovam, bet vņa standarta 4 - 5 vārti pa spēli ne uz ko labāku, kā ir pašlaik, neļauj cerēt. Atkārtošos - kamēr vārtos nebūs Muštukovs šādas spēles kā vakar būs vēl daudz.
P.S. Ja Ervīns ielaidīs 5 šaibas pirmajā spēlē, tad visiem, kas te viņu nolika uzsaucu hesburgerā burgeru!
P.P.S. Mmm, labs tas Mītavas aliņš, jāņem vēl viens.

     [+] [-]

, 2008-10-30 16:00, pirms 16 gadiem
Vispar jadoma ka uzlabot uzbrukumu un stabilu sniegumu speles laika, jo ap 40 metieni pa musu vartiem galigi nav nopietni! Bet jaskatas ka spelesim pec partraukuma un kad busim atputušies domajams bus daudz labak

  -2 [+] [-]

, 2008-10-30 16:05, pirms 16 gadiem
Magic rakstīja: Ļoti labi. Cerams, ka aiz šīs prātīgās domas sekos vēl viena - beidzot ielikt vārtos Muštukovu. Visu cieņu Naumovam, bet vņa standarta 4 - 5 vārti pa spēli ne uz ko labāku, kā ir pašlaik, neļauj cerēt. Atkārtošos - kamēr vārtos nebūs Muštukovs šādas spēles kā vakar būs vēl daudz.
P.S. Ja Ervīns ielaidīs 5 šaibas pirmajā spēlē, tad visiem, kas te viņu nolika uzsaucu hesburgerā burgeru!
P.P.S. Mmm, labs tas Mītavas aliņš, jāņem vēl viens.
Nja kā tad . Pasaki aps_i kuros vartos zaudetajos var vanot sperli un naumovu? Kadi standarta goli 4-5 cik tad speles tads bija? Kas bija aizsardziba pret ska omsku un citas speles maskavas dinamo? kurs vilka, pirms runa ko tik deb_ilu padoma divtik. Pie tas speles aizsardziba vienalga kas bus varda zaudesim, tapec skaties uz komandu! Paradi kurai komandai vel pa vartiem aizsargi lauj mest 40 reizes?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 16:07, pirms 16 gadiem
Kā komentētāj teica: ''Par daudz raustījās.'' Lai veicas, bet žēl, ka mums nav Edgara.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 16:08, pirms 16 gadiem
hmm nu manuprāt - stulbs gājiens, kas ir cerams nācis no trenera puses un cerams , ka ir atrasts daudz labāks vārtsargs Sperles vietā. Jo Naumovs ir tik vecs cik viņš ir, un nedod dies dabūs kādu traumu, tad Irbe varēs vilkt formu mugurā un sēdēt vārtos. Pilnībā nesaprotu tos kas brēc , ka jālaiž vārtos Muštukovs, vai sāk ko murgot par Legzdu, Žabotinski utt. Atceramies, taču, ka : 1. RD ir biznesa projekts un no Šuplera prasa rezultātu. 2. RD sasniegusi to vietu, kurā pašreiz ar ļoti organizētu aizsardzību, labiem pretuzbrukumiem un labu vārtsarga darbību (sākotnēji Masaļskis, vēlāk Naumovs, epizodiski Sperlle). Ja kāds domā , ka to pašu varēs sasniegt ar Legzdu, Muštukovu, Žabotinski (ka BAČ ir kaut kur = KHL), vai arī, ka Naumovs varēs nokapāt visas atlikušās spēles, tad.... Principā var ticēt arī, ka Salavecis stiepj visas mantas un , ka Sniegbaltīte caurspīdīgā naktskreklā ieradīsies tieši Jaungada pusnaktī - kazi piepildīsies....

     [+] [-]

, 2008-10-30 16:26, pirms 16 gadiem
Magic rakstīja: Ļoti labi. Cerams, ka aiz šīs prātīgās domas sekos vēl viena - beidzot ielikt vārtos Muštukovu. Visu cieņu Naumovam, bet vņa standarta 4 - 5 vārti pa spēli ne uz ko labāku, kā ir pašlaik, neļauj cerēt. Atkārtošos - kamēr vārtos nebūs Muštukovs šādas spēles kā vakar būs vēl daudz.
P.S. Ja Ervīns ielaidīs 5 šaibas pirmajā spēlē, tad visiem, kas te viņu nolika uzsaucu hesburgerā burgeru!
P.P.S. Mmm, labs tas Mītavas aliņš, jāņem vēl viens.
Domā ka Muštukovs ir baigi labs, bet redz nelieši nelaiž vārtos šo? Vari jau tagad hesītī visiem burgerus pirkt, pirms tam apskaties Ervīna BAČ statistiku

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 16:27, pirms 16 gadiem
Pareizi vien ir. Ja ņemt vārtos ļeģionāru , tad galvastiesu labāku par Naumovu. Sperle ne tuvu tāds nebija, mani personīgi vairāk pārliecina Naumova spēle!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 16:28, pirms 16 gadiem
Normāli stati čalim, nafig atlaida, varēja arī paturēt, redzēs vai dabūs ko labāku!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 16:28, pirms 16 gadiem
par to, ka "Sperrle neder jo esot īss, tikai 1,74m" - nupat pārlasiju - Irbe bija "garais"1,75m...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 16:41, pirms 16 gadiem
Magic rakstīja: Ļoti labi. Cerams, ka aiz šīs prātīgās domas sekos vēl viena - beidzot ielikt vārtos Muštukovu. Visu cieņu Naumovam, bet vņa standarta 4 - 5 vārti pa spēli ne uz ko labāku, kā ir pašlaik, neļauj cerēt. Atkārtošos - kamēr vārtos nebūs Muštukovs šādas spēles kā vakar būs vēl daudz.
P.S. Ja Ervīns ielaidīs 5 šaibas pirmajā spēlē, tad visiem, kas te viņu nolika uzsaucu hesburgerā burgeru!
P.P.S. Mmm, labs tas Mītavas aliņš, jāņem vēl viens.
Turu pie vaarda

     [+] [-]

, 2008-10-30 16:42, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Domā ka Muštukovs ir baigi labs, bet redz nelieši nelaiž vārtos šo? Vari jau tagad hesītī visiem burgerus pirkt, pirms tam apskaties Ervīna BAČ statistiku
Pēc tām viņa spēlēm ECHL, ko pēdējos 2 gadus esmu redzējis, viņš tik tiešām ir labs. Par viņa slikto statistiku runājot - bet ko vairāk var sagaidīt, ja R2000 ir tāds sastāvs? Tur arī Ruā nebūtu glābējs. Un, ja vēl pieskaita, ka puisis vairākus mēnešus vispār bija bez spēļu prakses, tad viss nostājas savās vietās.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 16:47, pirms 16 gadiem
oxa rakstīja: par to, ka "Sperrle neder jo esot īss, tikai 1,74m" - nupat pārlasiju - Irbe bija "garais"1,75m...
tikai sperle atskiriba no irbes vinjam sedpozicija ar plataka tatad veeel zemak vins sanak. tads vnk stils bet nu joprojam uzskatu vartsargi zaudejumos noteikti nav vainojami! ko vinjiem darit ja lauj mest divi pret vienu atstaj vienu pret vienu

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 16:48, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Gaidam Masalas aformatizāciju un atgriešanos. Naumovs lai arī labi stāv, laikam nevar izturēt tik biežu spēļu grafiku.
lol masalskis sezonas sakuma noraka vienu spelei trias paspideja akd musejie bija svaigi un konkurenti ne tie specigakie un enbija ieskrejusies un tu spried . lai ka butu ja tu vaino kada zaudejuma kadu no vartsargiem tad no hokeja amz saproti!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 16:49, pirms 16 gadiem
Magic rakstīja: Pēc tām viņa spēlēm ECHL, ko pēdējos 2 gadus esmu redzējis, viņš tik tiešām ir labs. Par viņa slikto statistiku runājot - bet ko vairāk var sagaidīt, ja R2000 ir tāds sastāvs? Tur arī Ruā nebūtu glābējs. Un, ja vēl pieskaita, ka puisis vairākus mēnešus vispār bija bez spēļu prakses, tad viss nostājas savās vietās.
Neesmu redzējis ECHL spēles, bet cik atceros pēc statistikas, rakstiem un atsauksmēm - cepuri nost. Nezinu kas ir noticis tagad, bet viņš nespēj pārliecināt trenerus, lai pat iedod pameiģināt...treneri neskatās stautus, bet gan šābrīža varējumu. Starp citu Lūsiņam tai pašā komandā statistika ir labāka. Man nav nekas pret Ervīnu, lai pierāda sevi, lai viņam vis izdodas, bet tuvākajā nākotnē esmu skeptisks attiecībā uz viņu, bet būšu tik priecīgs ja kļūdos

     [+] [-]

, 2008-10-30 17:09, pirms 16 gadiem
Magic rakstīja: Pēc tām viņa spēlēm ECHL, ko pēdējos 2 gadus esmu redzējis, viņš tik tiešām ir labs. Par viņa slikto statistiku runājot - bet ko vairāk var sagaidīt, ja R2000 ir tāds sastāvs? Tur arī Ruā nebūtu glābējs. Un, ja vēl pieskaita, ka puisis vairākus mēnešus vispār bija bez spēļu prakses, tad viss nostājas savās vietās.
Par spēļu praksi (viņas neesamību) daļēji varētu piekrist, bet sastāvs R 2000 ir (Latvijas un arī BAČ) apstākļiem pat ļoti neslikts! Iespējams pat biš labāks nekā LM .... jo R 2000 ir vecmeistars Cipruss, Saviels, M. Širokovs, Pečura, K. Redlihs+ vesela čupa ar mūsu ex- junioriem un junioru izlases spēlētājiem)! Kam vēl ir tāds sastāvs no mūsu Latvijas klubiem?!!! Cita lieta, ka diez vai tādam R 2000 tāds Vācijas viduvējās DEL līgas komandas bērnu un jauniešu treneris bija atbilstošais kandidāts uz HC amatu..... kā redzām ta laikam jau nē.... un izkstās, ka ne pa velti paši vācieši (Krēfeldes klubs) labāk par savas pieaugušo komandas treneri paņēma un izvēlējās citu ex-dinamieti - Pavlovu nevis viņu ilggadējo jauniešu un bērnu komandas treneri t.i. Vasili vecāko.....

     [+] [-]

, 2008-10-30 17:10, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Neesmu redzējis ECHL spēles, bet cik atceros pēc statistikas, rakstiem un atsauksmēm - cepuri nost. Nezinu kas ir noticis tagad, bet viņš nespēj pārliecināt trenerus, lai pat iedod pameiģināt...treneri neskatās stautus, bet gan šābrīža varējumu. Starp citu Lūsiņam tai pašā komandā statistika ir labāka. Man nav nekas pret Ervīnu, lai pierāda sevi, lai viņam vis izdodas, bet tuvākajā nākotnē esmu skeptisks attiecībā uz viņu, bet būšu tik priecīgs ja kļūdos
Var jau būt ka ECHL bija labs,jo spēles stils savādāks.Tur jau met,bet šeit var arī pasiņu nospēlēt.Gribētos jau Lūsiņu vai Žabiku redzēt darbībā.

     [+] [-]

, 2008-10-30 17:14, pirms 16 gadiem
Viens no variantiem Metalurga jubilējas spēlē katrs savā galā.Lai gan tā nebūs tik saspringta lai objektīvi vērtētu.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 17:14, pirms 16 gadiem
Mustukovu varbut baidzot pameginjass

     [+] [-]

, 2008-10-30 17:21, pirms 16 gadiem
Žēl Muštukova,spēlēt skaidrs ka nedos,tikai tura tajā Dinamo!!! Čalis paliek bez spēļu pieredzes!!!!!Būtu laiduši,lai palīdz Rīgai 2000,jo tiem zāģi viens pēc otra!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-30 17:39, pirms 16 gadiem
Edison rakstīja: Žēl Muštukova,spēlēt skaidrs ka nedos,tikai tura tajā Dinamo!!! Čalis paliek bez spēļu pieredzes!!!!!Būtu laiduši,lai palīdz Rīgai 2000,jo tiem zāģi viens pēc otra!!!!!
Sen jau ir R-2000 rindās un kā klājies vari painteresēties R-2000 mājas lapā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-30 18:36, pirms 16 gadiem
buutu vinniem visiem tik iisi liigumi,visi buutu prom

     [+] [-]

, 2008-10-30 18:56, pirms 16 gadiem
paldies dievam!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 18:56, pirms 16 gadiem
Vajag mēģināt dabūt Žabotinski no Liepājas..., tas būtu labs risinājums!!!

     [+] [-]

, 2008-10-30 19:11, pirms 16 gadiem
Muštukovu vajadzēja ņemt sezonas sākumā, jo tagad viņam motivācija un forma ir diemžēl zudusi. Tiko 9 minūtēs viņam ir sametuši jau 3 vārts, bet kopējā statistika Rīga 2000 ir gauži bēdīga -BAČā vidēji 4.64 ripas spēlē un 30. vieta starp līgas 32 vārtsargiem .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-30 19:17, pirms 16 gadiem
tur pus komanda nav vajadziiga

     [+] [-]

, 2008-10-30 19:28, pirms 16 gadiem
nu jaacer ka masala aatraak atvesalosies...un tomeer nelauziis ar vinu liigumu...

     [+] [-]

, 2008-10-30 19:41, pirms 16 gadiem
ja nesitiis iekssaa ripas arii masala nepaliidzees

  +2 [+] [-]

, 2008-10-30 19:43, pirms 16 gadiem
Kalvīti vārtos! Vēl piebarosim, un vienmēr būsim ,,SAUSĀ""

  +1 [+] [-]

, 2008-10-30 19:43, pirms 16 gadiem
sperle bija normāls. ja viņi atļaujas , tad lai ņem citu vārtsargu. naumovs jau nu ar nav ne labāks. ir spēles ka ņem, ir spēles ka neņem.

     [+] [-]

, 2008-10-30 19:49, pirms 16 gadiem
TO FUNS- 100% Tev piekrītu!

     [+] [-]

, 2008-10-30 20:16, pirms 16 gadiem
Gaidam Jurģu dienu, Bet, vai,naudiņa Būs? NEBŪS!-Tā iztērēta KHL prezentācijai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-30 20:48, pirms 16 gadiem
archijs amerikaa saremonteeju kaaju ,teicaas naakt paraadiit kaa jums lempji jaaspeelee!

     [+] [-]

, 2008-10-30 21:17, pirms 16 gadiem
Varbūt ne pa tēmu, bet labi cipari griežas aiz dīķa otras puses. allhockey.ru: Хоккей на AllHockey.Ru - НХЛ:...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-30 21:57, pirms 16 gadiem
Pareizi, pat Naumovs spēlē labāk

  +1 [+] [-]

, 2008-10-31 01:29, pirms 16 gadiem
Posted 30/10/2008: Michal Neuvirth (G)
From HC Ocelári Trinec to Hershey Bears (AHL)
Added By: Davide Tuniz, Status: Confirmed


luk, ja kadam vajag, var arii sezona viduu dabuut vaartsargu

     [+] [-]

, 2008-10-31 10:29, pirms 16 gadiem
ideaalaakais variants:
Viesturs sameklee piki Habim
Masala veselojas un atguust formu R2000
uz pleiofiem kurs labaaks Masala vai Naumovs ir 2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-31 21:05, pirms 16 gadiem
wtf

     [+] [-]

, 2008-11-01 15:07, pirms 16 gadiem
Nez ka bus gribetaos la butu labi