Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sējējs: ''Meklēsim labākus leģionārus''

Sējējs: ''Meklēsim labākus leģionārus''
Normunds Sējējs
Foto: Elmārs Rudzītis, f64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandas Rīgas ''Dinamo'' ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs atklājis, ka starpsezonā tiks meklēti jauni leģionāri, kuri būtu meistarīgāki par tiem, kuri ''Dinamo'' spēlēja šajā sezonā.

Zināms, ka vakar notika Rīgas ''Dinamo'' noslēguma pasākums. Šajā sezonā Rīgas ''Dinamo'' iekļuva Rietumu konferences pusfinālā, kur sērijā līdz četrām uzvarām piekāpās Oļega Znaroka trenētajai Balašihas ''MVD'' ar 1:4.

Pēc sezonas beigām jau tika minēts, ka, visticamāk, lielākā daļa leģionāru, kas šajā sezonā pārstāvēja ''Dinamo'', nākamajā vairs nespēlēs. Lielākā ažiotāža izraisīta par iespējamo Marsela Hosas palikšanu, taču Normunds Sējējs atklājis, ka, visticamāk, to būs grūti izdarīt, jo Hosam ir vilinoši piedāvājumi no citām komandām.

Tikmēr Sējējs apgalvojis, ka šī sezona komandai izdevusies un ka tiks meklēti jauni leģionāri. Kā prioritāte gan ir sākumā panākt vienošanos ar latviešu hokejistiem: ''Kopumā esam ļoti apmierināti. Ja man kāds novembrī teiktu, ka šādi beigsim sezonu, neticētu. Bija vairākas problēmas - traumas, slimības, fiziskās formas kritums un arī komandas psiholoģiskais stāvoklis vienu brīdi nebija tas labākais. Labi, ka saņēmāmies un sezonas beigas bija lieliskas."

"Galvenais, kā tu sezonu pabeidz. Jāatceras, ka Čehovas ''Vityaz'' sezonas sākumā bija viena no čempionāta līdervienībām, bet kurā vietā tā beidza šo čempionātu? Ar līdzšinējiem leģionāriem mums bija noruna - ja patiks viņu sniegums, paliks vēl vienu sezonu, ja nē, tad draudzīgi šķirsimies. Izvēlējāmies, ka tomēr meklēsim spēcīgākus leģionārus. Ir vairākas kandidatūras jau tagad, bet par tām pagaidām nerunāšu. Šobrīd galvenais ir panākt vienošanās ar latviešu hokejistiem.''

Izmantotie resursi:
insport.lv

 +57 [+] [-]

, 2010-03-30 19:29, pirms 15 gadiem
kariju varēetu tač atstāt!
Slēpts komentārs: burbulīte

 +17 [+] [-]

, 2010-03-30 19:29, pirms 15 gadiem
Ja patiks, un vai tad viņu sniegums bija slikts? bet kāpēc tad nepagarinās sezonu? Kariju vajadzētu atstāt

 +13 [+] [-]

, 2010-03-30 19:30, pirms 15 gadiem
Tagad rakstos info tiks ņemts no konkurējošiem portāliem? Šitais Latvijā neies cauri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-03-30 19:32, pirms 15 gadiem
Jā, latviešu spēlētāji manuprāt ir galvenie komandā kas ir jānotur! Pruseku, Hossu un Kariju arī tā kā nebūtu slikti! Pārējie gan nav tik vajadzīgi... Trāpi uz labiem spēlētājiem Sējēj, jābūt labi ja noturēsi LV spēlētājus un paņemsi labus leģionārus, varam sisties arī par desmitnieku KHL'ā.

 +11 [+] [-]

, 2010-03-30 19:34, pirms 15 gadiem
Normund! Katru gadu mainīsiet leģionārus?Kariju vajadzētu atstāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-03-30 19:34, pirms 15 gadiem
piejoda rakstīja: kariju varēetu tač atstāt!
par kadiem nopelniem? par 4 vartu guvumiem 38 speles? un tikai nesaki ka saspelesanas u.t.t. uzbrucejam ir jagust vartus nevis smuki jasaspelejas ar komandas biedriem. tikpat labi mikelim un larijam pa vidu var ielikt lielo jani ar kuru vini lieliski sapratas un vins ari gus vartus
turklat atceries, ka vins tika nemts ka UZBRUKUMA lideris

  -3 [+] [-]

, 2010-03-30 19:34, pirms 15 gadiem
Hossa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2010-03-30 19:36, pirms 15 gadiem
Ja Hosu nomaina Selanē, tad man nav nekādu pretenziju!
Bet, ja nopietni, Sējējs gan jau kaut ko izštukos un atkal kāds augstas klases spēlētājs būs RD. Ceru uz to pašu Hosu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-03-30 19:38, pirms 15 gadiem
Kariju, Kariju! Ja jau Lauris nepaliek un sazin vēl ko Miķelis izdomā, tad varbūt tāds Karija mūsu modelī neder. Visi tik bļauj! Neapšaubāmi labs hokejists, bet ne jau mums spriest kā viņš iederas mūsu nākamā gada sastāvā.

Un par to kā spēlēs Hosa, arī mēs redzēsim nākamsezon.

Novēlu Normundam pirmās sezonas veiksmi ārzemnieku meklējumos!

 +13 [+] [-]

, 2010-03-30 19:38, pirms 15 gadiem
Karija nebija slikts, bet nu nekas īpašs. lielākoties pret masīviem spēlētājiem, viņam nebija nekādu izredžu pie borta un tāpēc visai bieži tik zaudēta ripa. nekas neaizvietojams, tas nu toč..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Modritis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-30 19:44, pirms 15 gadiem
jjjanka rakstīja: Domā par to pašu Dārziņu neintresēsies citas KHL komandas?
Butu divaini ja neinteresetos,bet es nedomaju ka vinhs atsas savu sievu,bernu,lai spelet kkados uralos!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-03-30 19:46, pirms 15 gadiem
Vai nešķiet, ka RD ir komanda, kas priekš KHL meklē atbilstošus leģionārus, kuriem tiek piedāvāti labāki kontrakti, nekā mēs varam atļauties, bet mums katru gadu jānodarbojās ar ārzemnieku meklēšanu. Varētu varbūt slēgt tādu līgumu, lai bagātie krievu klubi būtu spiesti no mums tos izpirkt un tādējādi vismaz uzlabot RD finanses?

     [+] [-]

, 2010-03-30 19:47, pirms 15 gadiem
Jocigi, jau tas skan, komanda ir iekluvusi top8 labakajaa Eiropas liigaa, ar sliktiem legionaariem.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-30 19:47, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Butu divaini ja neinteresetos,bet es nedomaju ka vinhs atsas savu sievu,bernu,lai spelet kkados uralos!!!
var jau ģimeni ņemt līdzi.

  +5 [+] [-]

, 2010-03-30 19:47, pirms 15 gadiem
Varētu atrast kādu daudzpusīgāku leģionāru, kādu melnā darba darītāju, Hossa vairāk bija kombināciju noslēdzējs.

  -4 [+] [-]

, 2010-03-30 19:48, pirms 15 gadiem
Hossa citas komandas nebuss tas kas DR, jo shajaa komandaa daudz tieshi uz winju speeleejaa...tur bus arii citi liidzeri un Hossa norieteess, piemeers piemeeram olimpiaade,tur winsh bija 0 !!!

njaa..Kariju tochna waidzetu atstaat!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-30 19:48, pirms 15 gadiem
pūce rakstīja: var jau ģimeni ņemt līdzi.
Protams ka var,bet vai vini gribes braukt dzivot Krievija,es nezinu kadai jabut algai lai darzina sieva ar bernu brauktu dzivot uz Krieviju!!!!

  -4 [+] [-]

, 2010-03-30 19:51, pirms 15 gadiem
Ko Jūs ņematies?! 100% ka DR var atļauties labāku centru par Kariju par lētāku naudu.

1 maiņa: Rēdlihs; Dārziņš; (slovāku centrs)
2maiņa Sprukts; Karsums; Ankipāns.
3maiņa Ņiživijs; Cipulis (centrs, piemēram, Vasiļjevs)
4 maiņa Meija; Bukarts (tas pats Širokovs)

Vēl var paņemt kādu malējo uzbrucēju, lai varētu parotēt ar sastāvu!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 19:51, pirms 15 gadiem
Jā, Linusu Omarku vajag uz Dinamo.

 +33 [+] [-]

, 2010-03-30 19:53, pirms 15 gadiem
Variet likt mīnusus cik gribat,bet manas domas ir tādas.Pajāt par ikvienu ārzemnieku(pat Hossu).Manā uztverē pati ši gada galvenā atslēga bija Sandis Ozoliņš.Varbūt kļūdos,bet man domāt ka viņš spētu mobilizēt Dinamo rindās ikvienu viduvējību.Pat Hossu!Un ne bez pamata tieši viņu CSKA gribēja dabūt pie sevis.Takš ne jau rezultivitātes dēļ !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-03-30 19:53, pirms 15 gadiem
kemrausis rakstīja: Ko Jūs ņematies?! 100% ka DR var atļauties labāku centru par Kariju par lētāku naudu.

1 maiņa: Rēdlihs; Dārziņš; (slovāku centrs)
2maiņa Sprukts; Karsums; Ankipāns.
3maiņa Ņiživijs; Cipulis (centrs, piemēram, Vasiļjevs)
4 maiņa Meija; Bukarts (tas pats Širokovs)


Vēl var paņemt kādu malējo uzbrucēju, lai varētu parotēt ar sastāvu!
Ja godigi,tad vaidzetu mums Veskotu atpakal,aizsardibu vajdzetu mazliet pastiprinat!
Slēpts komentārs: ledinja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 19:57, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Ja godigi,tad vaidzetu mums Veskotu atpakal,aizsardibu vajdzetu mazliet pastiprinat!
Kas ir ar Saulieti?

Es par aizsardzību vēl nerunāju, tāpat kā par GK....

Aizsardzībā daudz kas būs atkarīgs no Ozoliņa...
GK būtu labi kādu skandināvu jauno GK...vai arī iespēlēt Muštukovu vai Enkuzēnu (vasaras darbs vārtsargu treneriem)

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 19:57, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Protams ka var,bet vai vini gribes braukt dzivot Krievija,es nezinu kadai jabut algai lai darzina sieva ar bernu brauktu dzivot uz Krieviju!!!!
Urālu komandas bagātas, ja vajadzēs, un būs tā vērts, piedāvās tik, ka aizbrauks gan.
Slēpts komentārs: DinamoRīga_FANS

  +3 [+] [-]

, 2010-03-30 19:58, pirms 15 gadiem
kemrausis rakstīja: Ko Jūs ņematies?! 100% ka DR var atļauties labāku centru par Kariju par lētāku naudu.

1 maiņa: Rēdlihs; Dārziņš; (slovāku centrs)
2maiņa Sprukts; Karsums; Ankipāns.
3maiņa Ņiživijs; Cipulis (centrs, piemēram, Vasiļjevs)
4 maiņa Meija; Bukarts (tas pats Širokovs)


Vēl var paņemt kādu malējo uzbrucēju, lai varētu parotēt ar sastāvu!
Un tad pedējā vieta grupā!!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 20:00, pirms 15 gadiem
kAMBALA777 rakstīja: Un tad pedējā vieta grupā!!
Tikai pasaki, ka šogad ar leģionāriem ir trāpīts DESMITNIEKĀ!!!! Izņemot Hossu, neviens neattaisnoja cerības....lai būtu leģionārs tev jābūt 10% labākam par pašmāju spēlētāju....

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 20:03, pirms 15 gadiem
Marka111 rakstīja: Bet Linusu tiešām varētu nokaulēt jo diez vai viņam NHL kā pirmgadniekam kāds gribēs dot 2 miljonus. Ja gribēs tikt tur iekšā tad alga par 95% nebūs lielāka kā miljons.
Omarks taču pateica ka viņam pietiekot ar vienu sezonu KHL-ā. Droši vien džeks jau uz NHL mauks

  +1 [+] [-]

, 2010-03-30 20:03, pirms 15 gadiem
pūce rakstīja: Urālu komandas bagātas, ja vajadzēs, un būs tā vērts, piedāvās tik, ka aizbrauks gan.
Ka tu nesaproti,vinam var piedavat par 10 % lielaku algu,vina nevar piedavat 1 miljonu! Taka es domaju ka vinsh paliks Riga,vissmaz ec ta ceru!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 20:06, pirms 15 gadiem
Darzins,Mikelis,Sprukts,OZO, domaaju ka citi klubi piedavas kadu ligumu ..
Slēpts komentārs: Modritis

  +7 [+] [-]

, 2010-03-30 20:10, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Tev nav kauna salidzinat Saulieti ar Veskotu??
nevienā brīdī neesmu salīdzinājis....kā var salīdzināt aizsargu ar uzbrucēju?!
Slēpts komentārs: Sinner.aka.Scuba

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 20:12, pirms 15 gadiem
jureks rakstīja: Darzins,Mikelis,Sprukts,OZO, domaaju ka citi klubi piedavas kadu ligumu ..
Dārziņam cits klubs var piedāvāt alga+10% pielikums, ja DR piedāvā šo pašu summu, tad spēlētājam jāpaliek vecajā klubā. Šis punkts attiecas spēlētājiem līdz 28gadiem. Un tas ir koplīgumā noteikts....ko var ņemties!?

  +5 [+] [-]

, 2010-03-30 20:12, pirms 15 gadiem
Njā, pagaidām izskatās ka Sējējam uz šito leģionāru meklēšanu ir diezgan labs ķēriens, tā kā, lai tik maina, sliktāk jau nebūs!
Vienīgais domāju, ka par ne pārāk augstu algu varētu atstāt Arnasonu,jo ja to fruktu kāds piespiestu strādāt ar pilnu atdevi un motivāciju, domāju daudzi būtu pāsteigti, jo tad Hossa viņa priekšā pilnīgi nobālētu!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-30 20:15, pirms 15 gadiem
Daži te vērtē Kariju pēc dažām spēlēm kurās iemeta vārtus,bet to,ka visu sezonu Karija maksimāli vairījās no spēka spēles neviens nepamanīja.

     [+] [-]

, 2010-03-30 20:19, pirms 15 gadiem
Marka111 rakstīja: Bet Linusu tiešām varētu nokaulēt jo diez vai viņam NHL kā pirmgadniekam kāds gribēs dot 2 miljonus. Ja gribēs tikt tur iekšā tad alga par 95% nebūs lielāka kā miljons.
NHL jauniņajiem maksimālā alga ir 900 000 $

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 20:19, pirms 15 gadiem
kemrausis rakstīja: nevienā brīdī neesmu salīdzinājis....kā var salīdzināt aizsargu ar uzbrucēju?!
Es rakstiju par Veskotu,bet tu raksti ka ar Saulieti,es tev jautaju tev nav kauns salidzinat Saulieti ar Veskotu!? Bet tagad tu raksti ka nesalidzini,nu tad palasi ko ieprieksh rakstiji!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 20:22, pirms 15 gadiem
Modritis rakstīja: Es rakstiju par Veskotu,bet tu raksti ka ar Saulieti,es tev jautaju tev nav kauns salidzinat Saulieti ar Veskotu!? Bet tagad tu raksti ka nesalidzini,nu tad palasi ko ieprieksh rakstiji!
"Es par aizsardzību vēl nerunāju, tāpat kā par GK...."
Kura daļa nav saprotama? Aizsardzībā daudz kas būs atkarīgs no Ozoliņa! Ja būs Ozoliņš, tad Veskotam nauda nebūs!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 20:27, pirms 15 gadiem
Būtu interesanti Rīgā redzēt, piemēram, Čīču vai Verstīgu!!! Bet, ja nopietni, tad jo mazāk leģionāru vajag, jo kvalitatīvāki tie būs!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 20:32, pirms 15 gadiem
īstenība neko nevajag teikt!!!visam jābūt noslēpumam!lai atkal bagātie Rus klubi nepārmaksātu!!domāju Hartigens atgriezīsies+Vasiljevs +Reķis!varbūt Ivanāns..

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 20:43, pirms 15 gadiem
Es arii esmu par to.lai Karija paliek!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 20:49, pirms 15 gadiem
Vitālijs1000 rakstīja: Ja Hosu nomaina Selanē, tad man nav nekādu pretenziju!
Bet, ja nopietni, Sējējs gan jau kaut ko izštukos un atkal kāds augstas klases spēlētājs būs RD. Ceru uz to pašu Hosu!
Varbūt Hosa bračakam ieteiks ka ir tāds baigi labais klubs RD, kur var skillu labi parādīt!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-30 21:12, pirms 15 gadiem
burbulīte rakstīja: KARIJU ATPAKAĻ! HOSU MĀJĀS!
Ja Karija būtu spēlējis visu sezonu kā playoff, tad tieshaam varētu atstāt,,,,,

  +5 [+] [-]

, 2010-03-30 21:15, pirms 15 gadiem
Nu cerams, ka pa to naudu, kura vairs nebūs vajadzīga priekš Hossas, ja viņš atstāj komandu, iegādāsies pāris labus leģionārus - kaut vai ne ar SKAĻIEM uzvārdiem, bet ar teicamu spēli laukumā...
Personīgi, pietrūks Petrovicka...

     [+] [-]

, 2010-03-30 21:16, pirms 15 gadiem
Pareizi vien, lai leģionāru galvas ripo.. 1ajā sezonā leģīši savu naudu atpelnīja ar uzviju. Par šo gadu to nevar teikt nekādi! Ar ko gad mūsu čaļi ir sliktāki par šiem. Lauris, Miķelis, Sprukts, Anki utt visi ir tik pat labi! Bet alga gan cita...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 21:18, pirms 15 gadiem
neaizmirstiet, ka Omarks nāk komplektā ar Harju- kurš nav labāks par to pašu Maiku Igguldenu :p

  +3 [+] [-]

, 2010-03-30 21:20, pirms 15 gadiem
HAOSS rakstīja: Daži te vērtē Kariju pēc dažām spēlēm kurās iemeta vārtus,bet to,ka visu sezonu Karija maksimāli vairījās no spēka spēles neviens nepamanīja.
ja tev sezonas sākumā viens spēka paņēmiens nop**tu pussezonu, tad šaubos vai tu spēlētu spēka spēli. LOL

     [+] [-]

, 2010-03-30 21:24, pirms 15 gadiem
Meklētāji atradušies...TAd lai MEKLĒ!! nevis paņem pirmo, kuram algu var atļauties un pēc tam sūdzās par neveiksmīgiem pirkumiem. Dinamo nav tās naudas tik daudz, sevišķi jau ne neapdomīgiem pirkumiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 21:27, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: par kadiem nopelniem? par 4 vartu guvumiem 38 speles? un tikai nesaki ka saspelesanas u.t.t. uzbrucejam ir jagust vartus nevis smuki jasaspelejas ar komandas biedriem. tikpat labi mikelim un larijam pa vidu var ielikt lielo jani ar kuru vini lieliski sapratas un vins ari gus vartus
turklat atceries, ka vins tika nemts ka UZBRUKUMA lideris
Kā tu justos ja tevi ieliktu ar galvu bortā un nonestu ar nestuvēm no laukuma? tu pat šodien sūdzētos ka nevari no gultas piecelties,kur nu vēl iemest 4 vārtus un atdot padsmit piespēles! LŪZERS-tu

     [+] [-]

, 2010-03-30 21:33, pirms 15 gadiem
Marka111 rakstīja: Bet Linusu tiešām varētu nokaulēt jo diez vai viņam NHL kā pirmgadniekam kāds gribēs dot 2 miljonus. Ja gribēs tikt tur iekšā tad alga par 95% nebūs lielāka kā miljons.
Par 2 milijonu mees dabuutu Hossu OZO un veel kaadu nevajag nekaadu Zviedru kursh dzenas peec naudas necik labi nenospeleeja!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 21:35, pirms 15 gadiem
karlosm rakstīja: Varbūt Hosa bračakam ieteiks ka ir tāds baigi labais klubs RD, kur var skillu labi parādīt!
Moshk Rd uztaisiit par brachkas komandu! Hossa pasauc savu brachku KArija pasauc petrovickis, Redlihi mums ir un komanda gatava!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 21:36, pirms 15 gadiem
garais83 rakstīja: Kā tu justos ja tevi ieliktu ar galvu bortā un nonestu ar nestuvēm no laukuma? tu pat šodien sūdzētos ka nevari no gultas piecelties,kur nu vēl iemest 4 vārtus un atdot padsmit piespēles! LŪZERS-tu
nevajag jau dramatizēt..NHL spēlētājiem nav bijušas traumas? viņi nekad nav guvuši smagus savainojumus? kaut kā neesmu manījis, ka stabili augsta līmeņa spēlētāji visi kā viens pēc traumas gūšanas zaudētu savu skilu. Ja ir iekšā, tad formu atgūs un spēlēs labi pat ne savā labākajā kondīcijā

     [+] [-]

, 2010-03-30 21:40, pirms 15 gadiem
Sējējam vajag pa tauri, ka pagājušo sezon Elisonu palaida.

     [+] [-]

, 2010-03-30 21:42, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: nevajag jau dramatizēt..NHL spēlētājiem nav bijušas traumas? viņi nekad nav guvuši smagus savainojumus? kaut kā neesmu manījis, ka stabili augsta līmeņa spēlētāji visi kā viens pēc traumas gūšanas zaudētu savu skilu. Ja ir iekšā, tad formu atgūs un spēlēs labi pat ne savā labākajā kondīcijā
tu gribi teikt, ka Martins neatguva savu skilu? no sākuma viņam bija grūti, bet beigās jau viss atkal bija kārtībā. tā ka nevajag di*st.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sport_star

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 21:52, pirms 15 gadiem
JagrFan rakstīja: tu gribi teikt, ka Martins neatguva savu skilu? no sākuma viņam bija grūti, bet beigās jau viss atkal bija kārtībā. tā ka nevajag di*st.
tu runā par 2-3 mačiem? un? arī vairīšanās no spēka paņēmieniem, pat ja tā tiešām TIK ĻOTI bija, neattaisno viņa mazrezultativitāti. Atzīstu, ka bija brīži, kad man viņa spēle pat ļoti patika, viņa ātrumu varēja atzīt vienmēr, bet tas arī viss. Vajadzīgs stabils uzbrukuma līderis, kurš STABILI gūst punktus, it sevišķi nākamsezon, kad Hosas visdrīzak nebūs

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 21:54, pirms 15 gadiem
Man tiešām interasanti būs uzināt,kas šie būs par (labākiem)legionāriem-zinot Rīgas budžetu,un zinot to ka (runas ir izskanējušas ka Hosu neizdosies noturēt un kādu naudu viņam var piedāvāt Rīga)!Tad jautājums ir tāds vai par mazām ir naudām ir iespēja atrast ko L A B ā K U?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 21:54, pirms 15 gadiem
kemrausis rakstīja: Dārziņam cits klubs var piedāvāt alga+10% pielikums, ja DR piedāvā šo pašu summu, tad spēlētājam jāpaliek vecajā klubā. Šis punkts attiecas spēlētājiem līdz 28gadiem. Un tas ir koplīgumā noteikts....ko var ņemties!?
O.K., kāpēc tad Hosam piedāvā astronomiskus ciparus? Kaut kādi līguma nosacījumi, beidzies līgums? Laurim it kā arī...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 21:54, pirms 15 gadiem
Labāks bija kaut vai Petrovickis

     [+] [-]

, 2010-03-30 21:56, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: tu runā par 2-3 mačiem? un? arī vairīšanās no spēka paņēmieniem, pat ja tā tiešām TIK ĻOTI bija, neattaisno viņa mazrezultativitāti. Atzīstu, ka bija brīži, kad man viņa spēle pat ļoti patika, viņa ātrumu varēja atzīt vienmēr, bet tas arī viss. Vajadzīgs stabils uzbrukuma līderis, kurš STABILI gūst punktus, it sevišķi nākamsezon, kad Hosas visdrīzak nebūs
tad Sējējam jāatrod 1. 2. maiņas spēlētājs, kurš to darbu darīs. Karija spēlē 3. maiņā, kurai parasti jānokausē pretinieks...

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 21:57, pirms 15 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: Labāks bija kaut vai Petrovickis
arī pēdējās spēlēs?

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 21:57, pirms 15 gadiem
Kurš brālis būs nākamais? Cerams Sedīnam brālis atnāks

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 21:58, pirms 15 gadiem
Ir dzirdets par slovaka Zednika iespejamo speleshanu RD nakamsezon...

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 22:00, pirms 15 gadiem
4period.ru

Demitra var mus apciemot

  +1 [+] [-]

, 2010-03-30 22:01, pirms 15 gadiem
kadafi rakstīja: 4period.ru

Demitra var mus apciemot
var arii neapciemot

  -3 [+] [-]

, 2010-03-30 22:05, pirms 15 gadiem
JagrFan rakstīja: arī pēdējās spēlēs?
vērtē sezonu kopumā, nevis pēdējās spēles, kas palikušas atmiņā. un ja apskata sezonas sākumu un nedaudz pirms novembra, tad tas pats Dārziņš un Miķelītis ne tuvu nespēlēja spēli kāda sākās ap decembri un kur vēl play off. Tad Maiks Igguldens, Petrovickis uc. bija krietni labāki... Tur jau tā fanu "īsa atmiņa", ka atceramies kas notika pāris nedēļas atpakaļ, bet kas notika senāk.. bet senāk Petro parādīšanās gan komandā, gan kopā ar Hossu atsvaidzināja gan kopējo komandas sniegumu, gan Hossas rezultativitāti.. un ja nebūtu pleca traumas, ar kuru, man ir pārliecība Robis cīnījās visu atlikušo sezonu+kopā ar komandu būtu izgājis pirmssezonas sagatavošanās posmu, tieši Petro būtu (uzkatu joprojām ir) tas, kuru varētu atstāt nākamās seoznas sastāvā - labi saspēlējies ar Sašu, Ankiju un neslikti izskatītos kopā ar Cipuli. Bet... RD taču atkal vajag jaunus leģionārus...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-30 22:19, pirms 15 gadiem
Nu ja jau visi izsaka savus viedokļus, tad es arī uzrakstīšu savu variantu.
Ja gadijumā visi ārzemnieki iet prom, tad es vēlētos komandā redzēt kādu ārzemju vārtsargu, (jo pašmāju vārtsargi izņemot vienu diemžēl nav KHL līmeņa)ar nosacijumu, ka Edža paliek Nr.1, bet vajadzības gadijumā tādā pašā līmenī varētu nomainīt!
Lai arī aizsargi mums pašiem pietiek un spēlē viņi līmenī, bet gribētos vienu tādu uz uzbrukumu tendētu(punktu aizsargu), kā Dālmens piemēram, kurš kaut vai vairākumā var no zilās uzšaut, jo mūsējie to nedara īpaši bieži.
Uzbukumā vajadzētu piemeklēt Miķelim un Laurim kādu arī tik pat ātru un tehnisku centru, bet lai arī pats būtu rezultatīvs protams.
Ja Hossa mūs pametīs, kaut arī ļoti negribetos, jo domāju citās komandās rezultavitāte ne tuvu nebūs pašreizējā, jo tā vien liekas Rīga Hosam ir kā radīta, tad Sējējam vajadzētu krietni pastrādāt, jo vajag bez maz vai Hossas klonu ar tādu pašu fenomenālu vārtu gūšanas garšu!
Bet kopumā uzskatu ja reiz mēs ņemam tos pašus ārzemniekus, tad viņiem ir jāspēlē pirmajās maiņās, nevis jadzīvojas pa 4, vai vēl labāk vispār jāsēž malā!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 22:20, pirms 15 gadiem
wyneMiller rakstīja: Jā, latviešu spēlētāji manuprāt ir galvenie komandā kas ir jānotur! Pruseku, Hossu un Kariju arī tā kā nebūtu slikti! Pārējie gan nav tik vajadzīgi... Trāpi uz labiem spēlētājiem Sējēj, jābūt labi ja noturēsi LV spēlētājus un paņemsi labus leģionārus, varam sisties arī par desmitnieku KHL'ā.
Par Kariju piekrītu, uz Play-off atvērās. Uz Hossu varam necerēt. Bet par Pruseku gan galīgi nepiekrītu, domājams, ka viņam hokejista karjera ir beigusies VISPĀR, jo nav vairs tas jaunākais, un arī problēmas ar sirdi nav nekāda trauma, tā jau ir diagnoze.
Domāju, ka gudrāk būtu līdzekļu taupīšanas ietvaros[jo mums taču esot niecīgs budžets, par kuru gadu varētu ēst kāda Āfrikas valsts] paņemt kaut vai to pašu Raitumu vai Enkuzēnu. Būs jauni kandidāti izlasei un nostiprinās sniegumu, tāpēc, iespējams, pēc gadiem varēs stāties Edžas vietā. Rēķinam arī, ka otrajam vārtsargam nav jābūt TIK spēcīgam kā pirmajam, bet jābūt ar augšanas potenciālu. Vienkārši pret Magņitku jāliek Edža, bet pret to pašu Vitjazu lai stāv Raitums un kačā skillu. Un gan jau ka vairāk kā viņam Anglijā maksā DR var atļauties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-30 22:23, pirms 15 gadiem
kadafi rakstīja: 4period.ru

Demitra var mus apciemot
Demitra tiešām būtu necerēti spēcīgs papildinājums, jo ok, gadi ir, bet ir arī mežonīgs skills. Dažus pieredzējušos veterānus vajag obligāti, galvenais, lai nesāk izskatīties pēc SKA...lai gan...viņi regulāro čempi tomēr uzvarēja...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 22:35, pirms 15 gadiem
Real Andris rakstīja: demitra
Nu kaut vai bet par to vai viņš būtu tikpat rezultatīvs varētu spriest kad sāktos nākamā sezonā, tāpēc darbs Sējējam.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 22:43, pirms 15 gadiem
ļoti gribu lai marsels hossa paliek rigā un nevienos citos klubos vinam ripas neliks u nuju lai tik met iekšā.. manu prat ši visai komandai bija izdevusies seona vienmer jau var but labak bet šorei bija ļoti labi paldies viniem par šo seonu

     [+] [-]

, 2010-03-30 22:43, pirms 15 gadiem
Ja labākus, tad arii naudas podu pamekleee !

  -3 [+] [-]

, 2010-03-30 22:45, pirms 15 gadiem
Jaasaglabaa no legionaarime :
1 Hossu jo met iekshaa.
2 Karija ljoti labi iederas kopaa ar Daarzinju un Mikelji, viniem taadu pashu un labaaku kaa Kariju buus gruuti atrast.
3 Petrovicki, labi iet kopaa ar Sashu un Hossu. Psc ja gadiijumaa aizies Hossa nav iipasha jeega atstaat Petro.
Zheel ka katru gadu shkiramies gandriiz no visiem legionaariem. Tomeer dazhi ir atstaajushi ljoti labi iespaidu, tapeec vinjus buutu jaaatstaaj.
Sanaak ka katru gadu veidojam jaunu komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-30 23:00, pirms 15 gadiem
Labi nav ko čakarēties, iet n-tās akcijas kur jāsuta SMS naudu vis-kaut-kam. Kāds uztaisa, lai visi sutā latu par Hosu- lai Latvija sametās

     [+] [-]

, 2010-03-30 23:05, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Hossām vel kāds brālis nav? Nu sliktākā gadijumā māsa,kas spēlē hokeju??
nee, vinjam ir tikai viens braalis, kuru visi labi zin un maasu vinjam nav!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-30 23:06, pirms 15 gadiem
Ko jūs te runājat! Kariya visu sezonu bija absolūti neproduktīvs!!!! ja arī spēlētājs saņemas uz play off tad pieņemu Dinamo tas nav sevišķi izdevīgi, jebkurā gadījumā

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 23:11, pirms 15 gadiem
ne nado parspileet,ne dumaju chto Darzinsh komu to nuzen v KHL ejso krome Dinamo,tak kak takih mogo v RUS kak on,ochen srednij on...

     [+] [-]

, 2010-03-30 23:21, pirms 15 gadiem
jjjanka rakstīja: Kariyu Kariyu.
100%,ka Hossa kādā citā komandā būs ļoti vājšs,jo tur viņš nebūs līderis,takā labāk pašam Hosam būtu palikt Rīgā,bet nu nauda nauda.
Es uzskatu, ka pilnīgas muļķības, ka Hossa citā komandā spēlēs vāji!!! Vārtu garša viņam ir iedzimta! Un nav teikts, ka citā komandā viņam neuzticēsies!

     [+] [-]

, 2010-03-30 23:25, pirms 15 gadiem
Hosa for ever. Bez Hosas nav komandas. Marsels jau kā talismans. Pat neg
ribas citu shēmu skatīt.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-30 23:25, pirms 15 gadiem
Apmētājiet mani ar kāpostiem, bet Petro noveco pa spēlēm - katrā spēlē Petro jau manāmi vecāks, ja neskaita to, ka viņš jau bija pensijas vecumā, kad atnāca.
Hossa - lai tik iet, ja grib savā jaunajā komandā spēlēt 4. maiņā ar ~6 minūtēm spēles laika.
Karija aizsardzībā ir vispār nekāds, tāpēc arī viņš nav neaizstājams.
Arnasons ir slinks, bet man nez kādēļ ir aizdomas, ka Šuplers viņu vienkārši nemāk izmantot.
Par Iguldenu vispār nav komentāru. Pruseks kā vārtsargs kopumā ir normāls, bet bieži atsit ripas sev priekšā un pretiniekam uz nūjas, atšķirībā no Masaļska.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-30 23:26, pirms 15 gadiem
mitraisss rakstīja: Es uzskatu, ka pilnīgas muļķības, ka Hossa citā komandā spēlēs vāji!!! Vārtu garša viņam ir iedzimta! Un nav teikts, ka citā komandā viņam neuzticēsies!
Es pat būtu gatavs saderēt, ka viņa rezultivitāte samazināsies uz pusi, un tas vēl būs labākais gadījums!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 23:35, pirms 15 gadiem
Veinhandlu no MD

     [+] [-]

, 2010-03-30 23:40, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Karija nebija slikts, bet nu nekas īpašs. lielākoties pret masīviem spēlētājiem, viņam nebija nekādu izredžu pie borta un tāpēc visai bieži tik zaudēta ripa. nekas neaizvietojams, tas nu toč..
šaubu nav - ar neaizvietojamiem cilvēkiem ir pilna kapsēta. taču der atcerēties, ka leģionāru "pirkšana" līdz šim ir bijusi konkrēta loterija. būtu vērts izvērtēt un nopietnāk šai lietai pievērsties - t.i. ilgtermiņā. lai nav tā, ka Rīgas Dinamo ir KHL jauno leģionāru filtrs, kas salīdzinoši mazpazīstamus vai galīgi nepazīstamus ārzemniekus "uzsilda" KHL lietošanai. kā Elisonu, Vestkotu, Novāku. Hartiganu, arī Hosu, ja viņš dosies prom no DR un paliks KHL. varbūt ir vērts kādu zināmu "vērtību" pieturēt nevis "lozēt" un gaidīt, kad kāts "Svets" vai cits piepildīs uz viņu liktās cerības.

tāpat stāsti par to, ka Hosas vietā tiks atrasts "tāds pats" izklausās pēc sapņiem vai, maigākais, cerībām. nevis tāpēc, ka Hosa ir neaizstājams, bet tāpēc ka Hosam bija pakārtots konkrēts modelis, kurā konkrētu "speciālistu" piemeklēt (kurš derētu atstātajā "caurumā" 1:1) būs ļoti grūti, mazākais, un gana dārgi, ja tiešām to gribētu.

tad nu runa ir par to, ka cita modeļa spēlētājs (-i) var tikt meklēti konkrēto leģionāru vietā. pilnīgi cita konstrukcija, cits rokraksts...

par uzbrucējiem vēl:
petrovich27.wordpress.com: Dinamo uzbrukums 2009./2010. g. sezonā «...
par aizsargiem:
petrovich27.wordpress.com: aizsargi Dinamo sastāvā 2009./2010. «...

     [+] [-]

, 2010-03-30 23:44, pirms 15 gadiem
Pats galvenais ,lai komandaa speelee Mikelis,Darzins,Nizevijs,Sprukts,Masalskis,Ozolins!Tas ir riigas Dinamo balsts!Paareejie var mainiities,bet shiem speeleetaajiem ir jaapaliek 100%!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-30 23:52, pirms 15 gadiem
Varbūt kāds spēs atbildēt uz manu jautājumu:kapēc nujau 2. sezonu un iespējams arī trešo RD spītīgi negirb ņemt krievu leģionārus?Šamējie tomēr arī māk kapāt hokeju un reizēm viņi tiešām kapā!!!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-30 23:56, pirms 15 gadiem
hossa numur 1 numur 2 un numur 3!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-31 00:03, pirms 15 gadiem
Raiteens rakstīja: Varbūt kāds spēs atbildēt uz manu jautājumu:kapēc nujau 2. sezonu un iespējams arī trešo RD spītīgi negirb ņemt krievu leģionārus?Šamējie tomēr arī māk kapāt hokeju un reizēm viņi tiešām kapā!!!
Tāpēc, ka Šupleram vajag čehu vai slovāku....
A kur spēlē Kopitara brālis?

     [+] [-]

, 2010-03-31 00:04, pirms 15 gadiem
Saka jau, kas meklē, tas atrod.. Bet vai šajā gadījumā ar tā būs..

  +3 [+] [-]

, 2010-03-31 00:06, pirms 15 gadiem
NJDevils rakstīja: Saka jau, kas meklē, tas atrod.. Bet vai šajā gadījumā ar tā būs..
Domāju ka būs, jo pagaidām Sējējs ir pierādījis, ka leģionāru meklēšanā nav nemaz slikts!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 00:21, pirms 15 gadiem
ja vareja atrast toreiz tad tagat arii atradis
uztaisisim nenoka kautko loti labu!!!Hossa arii nebbija nekas tagat vertigakais speletajs Dinamo!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-31 01:25, pirms 15 gadiem
dryy rakstīja: Ovechkinu un Crosbiju uz DINAMO!!!
tieši tā! XD

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 01:38, pirms 15 gadiem
iguldenam ir japaliek! tomeer tad kad vinam nebiija shii trauma vins dariija savu darbu daudz labaak nekaa dazi labi letini.. tas varbuut taa konkreeti smiekliigi liksies, bet arnasonu arii vareetu tik vinam taa kartiigi jauzdod pa pakalu un pa vasaru jadabuj uguntina iegshaa.. jo reali vins paslaik ir nevis slikts, bet vienkaarshi izdzisis un nav velmes vinam spelet..

  +3 [+] [-]

, 2010-03-31 01:58, pirms 15 gadiem
Kaa var meklet labaakus legionarus, ja pat siem nevar isti samaksat?!

     [+] [-]

, 2010-03-31 02:06, pirms 15 gadiem
Raiteens rakstīja: Varbūt kāds spēs atbildēt uz manu jautājumu:kapēc nujau 2. sezonu un iespējams arī trešo RD spītīgi negirb ņemt krievu leģionārus?Šamējie tomēr arī māk kapāt hokeju un reizēm viņi tiešām kapā!!!
Kkur jau rakstiija, ka RD ir vienoshanas ar KHL, ka mums nav legionaaru limita, bet mes nevaram pirkt krievu hokeistus. Bet varbuut tas ir murgs nezinu.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-31 02:41, pirms 15 gadiem
Marka111 rakstīja: Mēs šogad esam 8.vietā.
8. esam konferencē, nevis visā KHLā

     [+] [-]

, 2010-03-31 02:59, pirms 15 gadiem
Liquidforce rakstīja: Demitra tiešām būtu necerēti spēcīgs papildinājums, jo ok, gadi ir, bet ir arī mežonīgs skills. Dažus pieredzējušos veterānus vajag obligāti, galvenais, lai nesāk izskatīties pēc SKA...lai gan...viņi regulāro čempi tomēr uzvarēja...
Nu kā? Nu kā var salīdzināt SKA ar Rīgas Dinamo? Mēs vispār saprotam, par ko mēs runājam? Nevar jau tā uz knipi uzsist un budžeti mums vienādi! Tās naudas taču nevar salīdzināt. Gribot mēs nevarētu tuvāko 2-3 gadu laikā atļauties tādu sastāvu, kā SKA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-31 03:35, pirms 15 gadiem
Itka Hartigans nakot atpakal uz Dinamo.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-31 07:42, pirms 15 gadiem
Worst Case Ontario rakstīja: Mēs nekad nevarēsim atļauties tādu sastāvu kā SKA
Un vai vajag? Vienas zvaigznes un neviena melna kapataja... Labak tomer tads melnais zirdzinjsh, ka RD, Nefthimik, MVD... Kur zvaigznju nav, un visi melnie kapataji, un luk rezultats - SKA, MD, Omska izlidoja pirmaja karta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-31 08:42, pirms 15 gadiem
Kariju un Petrovicki jau var'etu ar'i atst'at!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 08:49, pirms 15 gadiem
Maksimums 1-2 leģionārus, pārējos mūsu pašu puišus, it īpaši akcentu liekot uz jaunās maiņas audzināšanu, lai klubam būtu ilgtermiņa programma. NAV MUMS VAJADZĪGI 5-6 LEĢIONĀRI!!!

     [+] [-]

, 2010-03-31 09:30, pirms 15 gadiem
brahmani uz dinamo

     [+] [-]

, 2010-03-31 09:32, pirms 15 gadiem
Raiteens rakstīja: Varbūt kāds spēs atbildēt uz manu jautājumu:kapēc nujau 2. sezonu un iespējams arī trešo RD spītīgi negirb ņemt krievu leģionārus?Šamējie tomēr arī māk kapāt hokeju un reizēm viņi tiešām kapā!!!
Varbūt tāpēc, ka (kā jau tas 2 gadus tiek praktizēts) ar KHL ir neformāla vienošanās par to, ka RD neņems krievu leģionārus. Un tas nav saistīts ar Šupleru. Tad shrenu komandā bija Iguldens un Karija? Tie taču nav ne slovāki, ne čehi.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-31 09:39, pirms 15 gadiem
Izskatās, ka mūsu dinamo atbraukušajiem leģionāriem ir kā zelta bedre, jo paspēlējot 1 vai 2 sezonas, var tikt pie laba kontrakta un naudas citā krievu klubā, protams ar noteikumu, ka labi aizvada sezonu Rīgā!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-31 09:43, pirms 15 gadiem
Esmu jau to ne reizi teicis, un teikšu vēlreiz ( kaut daudziem tas nepatīk). Hossa ļoti veiksmīgi ierakstījās RD, guva daudz vārtus, jo maiņas partneri saprata kā uz viņu spēlēt, un viss... Nekā vairāk!!!
Pirms 2iem gadiem, kad viņš ieradās Rīgā, zinājām, ka šis ir Hossas jaunākais brālis, uzspēlējis NHL un. Šo 2 gadu laikā ne vien pats Hossa ir labi audzis, bet arī mūsu džeki - Dārziņš, Sprukts, bračkas Rēdlihi. Vnk notiks komandas līderu maiņa...
Patīkami būtu, ja RD pievienotos Daugaviņš, Vasiļjevs, skatoties vakardienas LV finālu, ir Liepājā džeki, kuriem sezona KHL dotu Latviajs hokejam jaunus, labus spēlētājus!

     [+] [-]

, 2010-03-31 09:43, pirms 15 gadiem
Man izslēgšanas spēlēs patika Čajaneks. Nezinu gan, kā viņam ar kontraktu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-31 10:11, pirms 15 gadiem
JagrFan rakstīja: ja tev sezonas sākumā viens spēka paņēmiens nop**tu pussezonu, tad šaubos vai tu spēlētu spēka spēli. LOL
Nu un priekškam tāds ir vajadzīgs komandā ar pūkas svaru un pastāvīgām bailēm no spēka spēles? Kā pretinieks tuvojās tā ripu met projām pat īpaši neskatoties kur partneri atrodās.

     [+] [-]

, 2010-03-31 10:38, pirms 15 gadiem
lai pamēģina dabūt kādu tehnisku veci kas var pieturēt šaibu, Umarkam kaut ko līdzīgu

     [+] [-]

, 2010-03-31 10:49, pirms 15 gadiem
sencis 83 rakstīja: brahmani uz dinamo
tieši tā!!!

     [+] [-]

, 2010-03-31 10:57, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: O.K., kāpēc tad Hosam piedāvā astronomiskus ciparus? Kaut kādi līguma nosacījumi, beidzies līgums? Laurim it kā arī...
Tas nosacījums par 10% virs iepriekšējā līguma ir spēkā līdz 28 gadiem, Hosam ir 28 un var šo punktu neievērot, Laurim 28 gadi vēl nav un viņam var solīt tik par 10% vairāk.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-31 11:11, pirms 15 gadiem
Arnis76 rakstīja: Esmu jau to ne reizi teicis, un teikšu vēlreiz ( kaut daudziem tas nepatīk). Hossa ļoti veiksmīgi ierakstījās RD, guva daudz vārtus, jo maiņas partneri saprata kā uz viņu spēlēt, un viss... Nekā vairāk!!!
Pirms 2iem gadiem, kad viņš ieradās Rīgā, zinājām, ka šis ir Hossas jaunākais brālis, uzspēlējis NHL un. Šo 2 gadu laikā ne vien pats Hossa ir labi audzis, bet arī mūsu džeki - Dārziņš, Sprukts, bračkas Rēdlihi. Vnk notiks komandas līderu maiņa...
Hossa ir tas, kas ir, ne jau tāpēc, ka maiņas biedri ''saprata'' kā uz viņu spēlēt. Tad jau iznāk, ka RD spēlētāji ir daudz gudrāki nekā visi, kas pirms tam ar viņu kopā spēlēja, gan NHL, gan Slovākijā. Drīzāk jau treneri neprata vai negribēja viņu izmantot tā, kā tas izdevās Šupleram. Un par to spēlēšanu ''visa komanda uz Hossu''- ja jau tas ir tik vienkārši un efektīvi - kāpēc tad katrā maiņā nav kāds, kurš neko nedara, tikai stāv un gaida, kad ''visi spēlēs uz viņu'', un met tik golus un samet visvairāk KHL.

     [+] [-]

, 2010-03-31 11:31, pirms 15 gadiem
Gribētos lai paliek Hossa,par Kariju,Inguldenu,Pruseku,mans viedoklis ir vienkārš,viņi savu algu pilnībā neatsrādāja.Prusekam tomēr ir veselības problēmas,jāsaka liels paldies un Rīgā viņu atcerēsies ar labu vārdu.Inguldenā piedodied,bet es neredzēju uguntiņu,šai ziņā Karija bija labāks,bet statistika.....!Priekš centra par tādu naudu,ļoti slikti.

     [+] [-]

, 2010-03-31 11:40, pirms 15 gadiem
dryy rakstīja: Ovechkinu un Crosbiju uz DINAMO!!!
Viņi neiederas shuplera taktiskajaa ziimejumaa tapeec labaak ņemshot vieteejos Hartmani,Cinku un Džeriņu!

     [+] [-]

, 2010-03-31 11:49, pirms 15 gadiem
Nu piem Ivananu ar man skjiet varetu dabuut , tagad man buss daudz -
+ vel olimpiskaja norvegjiem bija tad Vikingstads kas izskatijas labi un to jau ari varetu piesaistiit!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-31 12:28, pirms 15 gadiem
Marka111 rakstīja: Nav mums tas Čajaneks vajadzīgs. Viņš nav tāds snaiperis.
ES nerunāju šoreiz par izcilu snaiperi, bet par labu cīnītāju vārtu priekšā, kurš terorizē pretinieku vārtsargu un aizsargus. Spēle nesastāv tikai no iemestiem vārtiem, bet arī no vārtu momentu un attiecīgu situāciju tradīšanas iespējām. Manuprāt RD, izņemot Ozo (epizodiski), tādu cīnītāju faktiski nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-31 12:46, pirms 15 gadiem
Leģionāri bija labi,Petrovicky,Kariya,Hossa bij labi.
tikai tas Arnassons gan bēē (puke)

     [+] [-]

, 2010-03-31 12:46, pirms 15 gadiem
Man tomēr šī ātrā atvadīšanās no šīssezonas leģionāriem šķiet nesaprātīgas vadības paraugs. Tomēr visi šie spēlētāji ir jau daudz maz pielāgojušies komandai, zin treneri (ja paliek Šuplers) un komandas sistēmu. No viņiem var gaidīt jau llabāku spēli nākamsezon. Jebkuram leģionāram no malas te būs vēl jāpielāgojas + tiem, kas no ZA, būs jāpielāgojas citiem laukuma izmēriem un "Eiropas hokejam". Bet, manuprāt, ņemt vietā citus var, ja tie ir spēcīgāki par pašreizējiem. Vai DR būs tik daudz naudas, lai nolīgtu klasi augstākus spēlētāju (kas principā nozīmē - spēlējuši NHL, darījuši to daudz maz sekmīgi kā Hartigans). Pēc Hosas aiziešanas laba daļa naudas atbrīvosies, bet daļu no tā noēdīs vietējo spēlētāju "algas paaugstinājumi". Meklēt kārtējos neuzietos talantus AHL un Eiropas līgās un cerēt, ka tie atvērsies, šķiet smieklīgi. Ja viņi būtu tādi talanti, kāds to būtu pamanījis un arī DR nav nekādas skautinga dienesta. Tā kā labāk būtu turpināt sarunas ar esošajiem, vismaz viens ir skaidrs - nevienam alga nav jāpalielina, var sarunāt pat samazināt. Jebkuru ZA varētu arī paturēt, ja izdodas vienoties par saprātīgu summu.

     [+] [-]

, 2010-03-31 12:47, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: Nekas viens Hossa aizies atnaks otrs HOSSA Marians!
Ne nu ja nopietni galvenais savakt labu sastavu no vietejiem speletajiem,legionari gan jau kadus labus dabuusim!
kā Marians var atnākt uz KHL,ja vinam NHL alga daudz lielāka,lol

     [+] [-]

, 2010-03-31 13:11, pirms 15 gadiem
Tad sanāk, ka RD par Hosu nedabū neko, beidzas līgums un viss.. es pat teiktu, ka labāk būtu bijis līgums uz diviem gadiem, varētu tagad Hosu pārdot... Bet nu kā ir tā ir...

     [+] [-]

, 2010-03-31 13:28, pirms 15 gadiem
Es tikko Klausijos KHL ekspertu studiju,teica ka mūsu aizsargi ir ļoti vāji,jo play off tā nedrīkst spēlēt..tā kā vajag aizsargus 2 jaunus!Reķi un Pujacu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-31 14:03, pirms 15 gadiem
Pavlovs vakardienas spēlē pret Junioru parādīja, kāds viņam līmenis - tāds lecīgs gailēns( pareizāk-cālēns) vien ir! Viņam pat līdz Meijam un Bukartam kā līdz zvaigznēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-31 14:13, pirms 15 gadiem
Pilnīgi pareizi nav ko viņus atstāt. Kariju atstāt pamatojoties uz dažiem vārtiem un piespēlēm play off? Turklāt viņam ir ļoti savdabīgs raksturs, kas nelīmējas ar komandu. Petrovickis Iguldens tāpat periodiski uzliesmoja tas arī viss. Tad jau tas pats Novaks un Ellisons bija daudz labāki. Šos uzskatu ka nav jēga atstāt - protams ir jādabū, kas labs vietā.

     [+] [-]

, 2010-03-31 15:11, pirms 15 gadiem
kas ir ar darzinju tikai nesakiet ka vinsh pametis Dinamo!

     [+] [-]

, 2010-03-31 16:03, pirms 15 gadiem
Vajag vienu ļoti labu vārtu sargu,pāris labus aizsargus,un vienu centra uzbrucēju,kas labi māk iemest arī ripas.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-31 16:08, pirms 15 gadiem
TAILERU ATSTAT !!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-31 16:11, pirms 15 gadiem
Nu no Karijas gan nevajadzetu šķirties!

Maiks ir labs bet moš tomēr ne tik, nu nez, Pruseks jau laikam ir par vecu, lai gan... Arnasons, nu nekadi nevar chalis atverties, Petro gan man patik es tikai priecatos ja paliktu Hossa, Petro un Karija!

     [+] [-]

, 2010-03-31 17:51, pirms 15 gadiem
Vajag aizsargu mazākuma speciālistu, kurš noberztu vārtu priekšu, lai Ozo nebūtu jāspēlē mazākumā. Noteikti vajag labu centru...un laikam vajadzētu GK.

     [+] [-]

, 2010-03-31 18:18, pirms 15 gadiem
Naivais minējums... Hossa un Karija paliek un attiecīgi uz nākamo sezonu pievienojas šamējo vecākie brāļi.

     [+] [-]

, 2010-03-31 18:28, pirms 15 gadiem
Kariju tomer vajag paturet

     [+] [-]

, 2010-03-31 20:23, pirms 15 gadiem
bez HOssas buus gruuti
ja protams neatradiis labaakus
beyt labaakus ir gruuti pa mazu cenu atrast

     [+] [-]

, 2010-03-31 21:49, pirms 15 gadiem
M.Hossu ja nebus dināmo nebus kas vairs sesozā vinus vel uz priekšu nju labi vins play-off nospelēja ne tik augstu cik no vina cerēja!N.Sējejs vinu neatstās tas dinamo bus smags saudējums!

     [+] [-]

, 2010-03-31 22:31, pirms 15 gadiem
Kāds nezin pateikt, kur tiks novirzīta tā nauda, kas tika iegūta no Dinamo precēm? Un kāda tad tur summa ir salasījusies?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-01 03:31, pirms 15 gadiem
rolis19 rakstīja: Pats galvenais ,lai komandaa speelee Mikelis,Darzins,Nizevijs,Sprukts,Masalskis,Ozolins!Tas ir riigas Dinamo balsts!Paareejie var mainiities,bet shiem speeleetaajiem ir jaapaliek 100%!
Nizivijam jaadod vilka pase. Galiigi nevek, bet par vecajiem lauriem gan jau ka nevaaju kaapostu prasa

     [+] [-]

, 2010-04-01 09:34, pirms 15 gadiem
čaļi, iemācieties reiz pareizi rakstīt ... vismaz uzvārdus ....

     [+] [-]

, 2010-04-01 13:53, pirms 15 gadiem
sikaa_musmire rakstīja: Ja patiks, un vai tad viņu sniegums bija slikts? bet kāpēc tad nepagarinās sezonu? Kariju vajadzētu atstāt
karija ir maiņas Rēdlihs-Karija-Dārziņš vājākais posms. Centram gluži otrādi ir jābūt spēcīgākajam no piecinieka.