Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Okupantu līgu papildina Indrašis, pievienojoties Maskavas ''Spartak''

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Okupantu līgu papildina Indrašis, pievienojoties Maskavas ''Spartak''
Miks Indrašis. Foto: LHF

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komanda Maskavas ''Spartak'' oficiāli paziņojusi, ka noslēgusi viena gada līguma ar latviešu uzbrucēju Miku Indraši. Ņemot vērā pieņemto aizliegumu Latvijas sportistiem spēlēt Krievijas un Baltkrievijas līgās, tas var nozīmēt arī Indraša turpmāku nespēlēšanu Latvijas izlasē.

Otrdien tika ziņots, ka nākamajā sezonā par Vladivostokas ''Admiral'' galveno treneri turpinās strādāt Leonīds Tambijevs, bet šodien Maskavas ''Spartak'' oficiāli paziņojis par sadarbības panākšanu uz vienu sezonu ar uzbrucēju Miku Indraši.

Situāciju interesantu padara fakts, ka Krievijas iebrukuma Ukrainā dēļ un tās veikto noziegumu dēļ, Latvijas Republikas Saeima šī gada aprīļa beigās pieņēma likumu, ar kuru aizliedza Latvijas sportistiem un komandām sacensties Krievijā un Baltkrievijā. Indraša lēmums doties spēlēt uz Maskavas ''Spartak'' nozīmē šī likuma pārkāpšanu, kas var rezultēties lēmumā izslēgt viņu no Latvijas izlases. Portāls ''Metaratings.ru'' ziņo, ka Indrašim Latvijas hokejistu vidū varētu būt sekotāji, jo Jānis Jaks apsver iespēju turpināt spēlēt HK ''Sochi''. Portāls ''Sportacentrs.com'' šodien un vakar mēģināja sazināties ar hokejistu, bet Jaks komentārus nesniedza, aizbildinoties ar laika trūkumu.

Miks Indrašis karjeras laikā pārstāvējis tādus klubus kā Rīgas ''Dinamo'', Liepājas ''Metalurgu'', Maskavas ''Dynamo'', Podoļskas ''Vityaz'', Vladivostokas ''Admiral'' un Šveices ''Biel-Bienne'', kuras rindās noslēdza 2021./2022. gada sezonu. Traumas dēļ Indrašis nespēlēja Latvijas izlases sastāvā 2022. gada pasaules čempionātā, bet kopumā viņš valstsvienību pārstāvējis deviņos pasaules čempionātos un divās olimpiskajās spēlēs.

Izmantotie resursi:
https://metaratings.ru/news/latviys...

  -2 [+] [-]

, 2022-06-30 05:11, pirms 2 gadiem
Miks malacis-savas finanses jaatpelna-kurs cits to spēs samaksāt????

  +2 [+] [-]

, 2022-06-30 06:01, pirms 2 gadiem
Joker777 rakstīja: Es nosodu karu, kuru dotajā brīdī okupanti veic Ukrainas teritorijā. Putinam būtu jasanem augstākais soda mērs par saviem noziegumiem, bet… kur te Indrašis, Jaks , Tambījevs vai vēl kāds cits, būtu vainīgi? Pie tā grib “pabarot un apgērbt” savas gimenes?!?!?! ATDALIET REIZI PA REIZEI SPORTU NO POLITIKAS!!!!
Pabaro un apģērb spēlējot Austrijā, Somijā, DEL, Cehijā u.tt!

  +1 [+] [-]

, 2022-06-30 06:10, pirms 2 gadiem
Joker777 rakstīja: Es nosodu karu, kuru dotajā brīdī okupanti veic Ukrainas teritorijā. Putinam būtu jasanem augstākais soda mērs par saviem noziegumiem, bet… kur te Indrašis, Jaks , Tambījevs vai vēl kāds cits, būtu vainīgi? Pie tā grib “pabarot un apgērbt” savas gimenes?!?!?! ATDALIET REIZI PA REIZEI SPORTU NO POLITIKAS!!!!
tad jau ari zagli un laupitaju var attaisnot. es atnaksu pie tevis uz majam, atnemsu visu kas tev ir, lai pabarotu savu gimeni. norm attaisnojums ne?

  -1 [+] [-]

, 2022-06-30 06:18, pirms 2 gadiem
Visu cieņu Indrašim. Kur maksā vairāk, tur jāiet. ..un autoratīvā režīma "norādījumiem" un viņu manipulācijas spēlēs ar kariņiem/kovidiem un visām pārējām figņām, kas vēl sekos, nav jāpiedalās.

  -1 [+] [-]

, 2022-06-30 06:21, pirms 2 gadiem
Bo Mamba rakstīja: tad jau ari zagli un laupitaju var attaisnot. es atnaksu pie tevis uz majam, atnemsu visu kas tev ir, lai pabarotu savu gimeni. norm attaisnojums ne?
..tikai ņem vērā, ka putins ir tāds pats spēles bandinieks un vienā maisā ieliekams kā "rietumu" pasaules valdNIEKI. Putins vismaz ir viens no retajiem, kuram ir sava neatkarīga zeme. Pārējās zemes, tai skaitā mūsu dzimtā, mīļā zemīte - ir okupētas.

  +1 [+] [-]

, 2022-06-30 06:28, pirms 2 gadiem
Tupais čurbāns joprojām domā, ka pasaule mēģina iznīdēt hokeju, lai visi skatītos basīti

  -1 [+] [-]

, 2022-06-30 06:34, pirms 2 gadiem
Šis ir equal Vētram(ai) un Migleniekam. Paldies par dažiem smukiem holiem Izlasē.
p.s. vakar minūtes 10 Lielupes Neste palīdzēju iepildīties krievam ar DE numuriem. Audio q7, laikam. Vnk vāks kāds dornis! Beigās ne paldies, ne danke, ne spasibo. Un piedevām vēl lecīgs (kak u vas tut vsjo složno). Tas tā. Kontekstam.

  -1 [+] [-]

, 2022-06-30 06:39, pirms 2 gadiem
Pēc karjeras beigām,jācer,ka šitie tipāži nekur LV hokeja sistēmā vairs nepaliks,nebūs, darbu nedabūs zem LV hokeja.

Gan jau aizgultē balti zili sarkanais glabājas, ko pakarināt , gadījumam,ja rodjina nāks..
VDD šādiem personāžiem jāpievērš uzmanība.

     [+] [-]

, 2022-06-30 06:39, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Skumjākā ziņa ir tāda, ka tas bija pērtiķbola lobijs, kas ievirzīja šādu te stulbu likumu Saeimai, jo tie ir Hokeja nīdēji! Tā ir visīstākā PODSTAVA Latvijas Hokejam, jo tur, tanī nodevīgajā Saeimā, neviens tā pa īstam nepadomāja, ko darīt mūsu LV izlases večiem, kuri gadiem ilgi nesa Latvijas vārdu pasaulē? Normālas alternatīvas ta nav, kur varētu gan pelnīt, gan izlasē maukt Tiem PO BARABANU, ka Latvijā Hokejs nav politika, bet gan ir VIRS POLITIKAS!
kā nav? Zemgales mestis!

     [+] [-]

, 2022-06-30 06:44, pirms 2 gadiem
P.Deddy rakstīja: Pēc karjeras beigām,jācer,ka šitie tipāži nekur LV hokeja sistēmā vairs nepaliks,nebūs, darbu nedabūs zem LV hokeja.

Gan jau aizgultē balti zili sarkanais glabājas, ko pakarināt , gadījumam,ja rodjina nāks..
VDD šādiem personāžiem jāpievērš uzmanība.
nu ja Vetrovs un Tumanovs spēlējot okupantu izlasē tika pie izlases vadīšanas, tad nākotnē nevajag brīnīties ne par ko. Indrašis tikai rubli pelnīs moskovijā!

  -4 [+] [-]

, 2022-06-30 07:16, pirms 2 gadiem
viedais_cilveks rakstīja: ..tikai ņem vērā, ka putins ir tāds pats spēles bandinieks un vienā maisā ieliekams kā "rietumu" pasaules valdNIEKI. Putins vismaz ir viens no retajiem, kuram ir sava neatkarīga zeme. Pārējās zemes, tai skaitā mūsu dzimtā, mīļā zemīte - ir okupētas.
Kaut ko tik stulbu reti gadās dzirdēt

  -1 [+] [-]

, 2022-06-30 07:32, pirms 2 gadiem
Cerams, uzmetīs viņu tur, algu nedabūs, spēlēs sūdīgi un atgriezīsies tukšām kabatām, nu moš kāds ru rublis būs ķešā, kad kājām šķērsos robežu.
Kā var būt tik dumjšs...

     [+] [-]

, 2022-06-30 07:40, pirms 2 gadiem
NaVI Broky rakstīja: Varam visi Indrašim, Instagramā, Facebooka uzrakstīt pāris skaistus teikumus?
par šādiem idiotismiem vairs nebrīnos. Dzīvo dzīvi un radi pats savu realitāti.. kurā nav kovid farsi, pāris spēlētāju radīti kariņi utt.

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:01, pirms 2 gadiem
Vienmer jaatceras sitais pa.ts- spragonis...

  +1 [+] [-]

, 2022-06-30 08:03, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: KHL Hokejā tomēr ir cita raudze, kā Krievu basketa līga Ja vērtē pēc Hokeja skalas, to varētu salīdzināt ar kādu Alpu līgu, nu labākajā gadījumā Slovākiju
Nedz pasaulē, nedz Eiropā tā ne tuvu nav TOP līga
tak pārstāj tupīt krievu basketbola līgu salīdzināt ar alpu līgu? nopietni?

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:05, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: tak beidz tupīt. ieciklējies uz pērtiķbolistiem.
ja nemaldos, tad krievu basketbola līgā maksā kārtīgi un daudz .un tur spēlē Latvijas sportisti. vismaz iepriekšējā sezonā noteikti bija.
basketbolā un hokejā iespējams tur lielākās algas izņemot NHL un NBA.
p.s. alternatīvas ir vienmēr, gan hokejā, gan basketbolā. tāpēc šitas neies cauri. Miks aizgāja vieglāko ceļu.
Protams, ka vieglāko ceļu! Kāda hrena pēc viņam būtu jāiet grūtākais un vienlakus neizdevīgākais Tas būtu tas pats, ja Krustojuma biznesa vietā es pārietu uz melnstrādnieku darbu stroikā
Pie tam vēl ne Francijā, bet Latvijā

  +1 [+] [-]

, 2022-06-30 08:07, pirms 2 gadiem
paskaties algas kādas saņēma basketbolisti krievijā. hokejisti tik daudz nepelna khl :
https://sportapils.com/2021/06/15/l...

tupais čurbans

  +1 [+] [-]

, 2022-06-30 08:08, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Tur jau tā lieta, Indrašis ne izlasi, ne valsti neuzmeta, valsts uzmeta viņu, pieņemot šādu tendenciozu pret Hokejistiem vērstu likumu! Nezinu nevienu citu sporta veidu, nevienu sportistu, nevienu pederāciju, kuri no tā likuma ciestu vairāk par Hokeju Pārējiem ne silts, ne auksts, tie tikai skaļi klaigā un aplaudē, tēlojot patrioutus, it sevišķi jau pērtiķbolisti, kuriem tā Krievija tikpat interesanta no sportiskā un finansiālā viedokļa, kā Hokejistiem Polija vai Francija, bez kurām var iztikt un atrast alternatīvas
Labi teiksim, ja pat tagad atmetam visus tur politiskos un sirdsapziņas aspektus un izejam tīri no finansiālā viedokļa a kur ir teikts ka krievi šo tagad vienkārši tupa neuzmet vai neķer uz muļka? Kur ir teikts, ka viņi tur kaut kādu līgumu ar Induli pildīs un teiksim samaksās visu piķi nevis piem pusi vai 1/3? Jo problēmas ar naudām krievu klubiem bieži vien tur bija arī "normalajos gados". Un krievi tagad liek virsū mīksto arī uz nopietnākiem līgumiem ne tikai tur kaut kādiem darba kontraktiem... taagd visi kas draudzējas ar galvu cenšas lasīties prom no tās modroras nevis uz turieni braukt strādāt, jo tas ir tas pats kas iet strādāt pie gopņika... varbūt kaut ko samaksās, ja būs labā garīgajā, ja nē tad var arī pa muti iedot un pateikt "piecājies ka vispār nenositu". Tas tēlaini izsakoties. Ar krieviem ir tagad ļoti bīstami ielaisties kaut kādas "darba attiecībās", jo tā jau sen vairs nav normāla valsts, kur visas skrūves tiek piegrieztas arī naudas ziņā.

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:12, pirms 2 gadiem
als rakstīja: Labi teiksim, ja pat tagad atmetam visus tur politiskos un sirdsapziņas aspektus un izejam tīri no finansiālā viedokļa a kur ir teikts ka krievi šo tagad vienkārši tupa neuzmet vai neķer uz muļka? Kur ir teikts, ka viņi tur kaut kādu līgumu ar Induli pildīs un teiksim samaksās visu piķi nevis piem pusi vai 1/3? Jo problēmas ar naudām krievu klubiem bieži vien tur bija arī "normalajos gados". Un krievi tagad liek virsū mīksto arī uz nopietnākiem līgumiem ne tikai tur kaut kādiem darba kontraktiem... taagd visi kas draudzējas ar galvu cenšas lasīties prom no tās modroras nevis uz turieni braukt strādāt, jo tas ir tas pats kas iet strādāt pie gopņika... varbūt kaut ko samaksās, ja būs labā garīgajā, ja nē tad var arī pa muti iedot un pateikt "piecājies ka vispār nenositu". Tas tēlaini izsakoties. Ar krieviem ir tagad ļoti bīstami ielaisties kaut kādas "darba attiecībās", jo tā jau sen vairs nav normāla valsts, kur visas skrūves tiek piegrieztas arī naudas ziņā.
Tā jau ir cita opera, es runāju par to, ka Latviju Indrašis neuzmeta, bdet valsts uzmeta viņu!
Likums jau pašā pirmssākumā bija tendenciozs, vērsts konkrēti pret Hokeju, nevis pret kādiem citiem sporta veidiem!

  +1 [+] [-]

, 2022-06-30 08:13, pirms 2 gadiem
viedais_cilveks rakstīja: ..tikai ņem vērā, ka putins ir tāds pats spēles bandinieks un vienā maisā ieliekams kā "rietumu" pasaules valdNIEKI. Putins vismaz ir viens no retajiem, kuram ir sava neatkarīga zeme. Pārējās zemes, tai skaitā mūsu dzimtā, mīļā zemīte - ir okupētas.
Ja TV3 ziņās to nesaka, tad zombiji neklausa.

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:14, pirms 2 gadiem
Indrašis pārdevās velnam un uzkarināja spirtacentru

  -1 [+] [-]

, 2022-06-30 08:14, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: pēc kāda tad kritērija tu hokeja alpu līgu tad liec vienādi ar krievu basketbola līgu?
Es tak rakstīju, pēc Hokeja skalas vērtējot Alpu līga Hokejā nav topā, Krievu līga basketā arī nav

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:16, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Tā jau ir cita opera, es runāju par to, ka Latviju Indrašis neuzmeta, bdet valsts uzmeta viņu!
Likums jau pašā pirmssākumā bija tendenciozs, vērsts konkrēti pret Hokeju, nevis pret kādiem citiem sporta veidiem!
jā, jā pret hokeju
bet pederācija jau vēl nav izteikusies. un manuprāt šitas indraša līgums ir arī pederācijas nopelns. kas nav izskaidrojusi hokejistiem, kas viņus sagaida. tāpēc tagad arī klusē un nekādus paziņojumus nav teikusi par Tambijevu un Indraši! klusē un domā. principā jau nav liegts spēlēt izlasē, tik pederācija tad nesaņems valsts finansējumu.

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:20, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: jā, jā pret hokeju
bet pederācija jau vēl nav izteikusies. un manuprāt šitas indraša līgums ir arī pederācijas nopelns. kas nav izskaidrojusi hokejistiem, kas viņus sagaida. tāpēc tagad arī klusē un nekādus paziņojumus nav teikusi par Tambijevu un Indraši!
Tagad kak raz Rīta Panorāmā par to runā Izeju var viegli atrast, LHF ir jāierosina Saeimai to stulbo likumu atcelt un basta!
Vajag vienkārši populāri izskaidrot, kāpēc mūsu Hokejistiem tas KHL ir un paliek aktuāls

  +1 [+] [-]

, 2022-06-30 08:24, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Tagad kak raz Rīta Panorāmā par to runā Izeju var viegli atrast, LHF ir jāierosina Saeimai to stulbo likumu atcelt un basta!
Vajag vienkārši populāri izskaidrot, kāpēc mūsu Hokejistiem tas KHL ir un paliek aktuāls
nu tas likums pēc būtības nav stulbs. ja pelni naudu valstī , kas nodarbojas ar terorismu un okupē citas valstis, tad ir normāli manuprāt, ka tādi cilvēki nedrīkst pārstāvēt Latvijas valsti un saņemt finansējumu no valsts budžeta.

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:27, pirms 2 gadiem
zaipis rakstīja: nu tas likums pēc būtības nav stulbs. ja pelni naudu valstī , kas nodarbojas ar terorismu un okupē citas valstis, tad ir normāli manuprāt, ka tādi cilvēki nedrīkst pārstāvēt Latvijas valsti un saņemt finansējumu no valsts budžeta.
Varētu veikt grozījumus, ka KHL ir izņēmums, tikai tādā gadījumā tas likums vispār zaudētu jēgu, jo tika radīts tieši pret Rīgas Dinamo un KHL Nepiekrītu, likums ir stulbs, tas Ukrainai nelīdzēs ne ar ko, bet Hokejam tas var stingri iegriezt, paši sev problēmas rada Ja visi līderi tagad uz KHL/VHL dosies, tad izlasei būs PIPEC Nākamgad Rīgā uz Bē grupu nograbēs Pateicoties likumam

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:29, pirms 2 gadiem
Znaroks vadīs Ak Bars!

  +1 [+] [-]

, 2022-06-30 08:33, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Varētu veikt grozījumus, ka KHL ir izņēmums, tikai tādā gadījumā tas likums vispār zaudētu jēgu, jo tika radīts tieši pret Rīgas Dinamo un KHL Nepiekrītu, likums ir stulbs, tas Ukrainai nelīdzēs ne ar ko, bet Hokejam tas var stingri iegriezt, paši sev problēmas rada Ja visi līderi tagad uz KHL/VHL dosies, tad izlasei būs PIPEC Nākamgad Rīgā uz Bē grupu nograbēs Pateicoties likumam
varēsi visu sezonu gaudot, kā hokeju iznīcina Latvijā

  -1 [+] [-]

, 2022-06-30 08:35, pirms 2 gadiem
Ja ar Indraši, Jaku un Tambijevu tā epopeja beigsies, tad vēl nav tik traki Cita lieta, ja viņiem var sekot visai kupls pulciņš citu izlases kadru, tad būs jautri, LHF klauvēs pie Saeimas durvīm, bet Spirtacentrs uzkārsies uz vairākām dienām

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:40, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Ja ar Indraši, Jaku un Tambijevu tā epopeja beigsies, tad vēl nav tik traki Cita lieta, ja viņiem var sekot visai kupls pulciņš citu izlases kadru, tad būs jautri, LHF klauvēs pie Saeimas durvīm, bet Spirtacentrs uzkārsies uz vairākām dienām
domāju, ka nebeigsies. pārāk daudz bezdarbnieku treneru, spēlētāju, apkalpojošā personāla, tiesnešu. brauks vēl. materiāls troļļošanai spirtacentrā būs nodrošināts lielā apjomā

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:40, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: KHL Hokejā tomēr ir cita raudze, kā Krievu basketa līga Ja vērtē pēc Hokeja skalas, to varētu salīdzināt ar kādu Alpu līgu, nu labākajā gadījumā Slovākiju
Nedz pasaulē, nedz Eiropā tā ne tuvu nav TOP līga
Kā var muldēt par to, ko vispār nepārzina? Tu zini tādu opciju, kā paklusēt, ja nav zināšanu?

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:42, pirms 2 gadiem
Vēl viens variants, pārējie izlašnieki varētu solidarizēties ar tiem izlases kadriem, kuri spēlēs Krievijā, tipa, mēs izlasē nespēlēsim, kāmēr likums netiks atcelts, ko tad iesāks, ja tādu būs vairāk par 20?

  -1 [+] [-]

, 2022-06-30 08:44, pirms 2 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kā var muldēt par to, ko vispār nepārzina? Tu zini tādu opciju, kā paklusēt, ja nav zināšanu?
Kāpēc man būtu jāklusē? Galvenā doma ir, ka no tā likuma visvairāk cieš Hokejs, pārējiem sportiem tas po barabanu!

     [+] [-]

, 2022-06-30 08:46, pirms 2 gadiem
A Burts pareizais rakstīja: Kāpēc man būtu jāklusē? Galvenā doma ir, ka no tā likuma visvairāk cieš Hokejs, pērējiem sportiem tas po barabanu!
Tev būtu jāklusē, jo vnk taisi sev kaunu ar pilnīgi absurdiem apgalvojumiem basketbola sakarā.

  -1 [+] [-]

, 2022-06-30 08:50, pirms 2 gadiem
Čurbāns - Vīrs un vārds rakstīja: Sejasgrāmatā mario fani ar cepas
Paldies dievam, ka to smirdētāju - fanu, ir ļoti maz.