Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Koziols: "Protams, jūtam finanšu krīzes ietekmi"

Andrejs Siliņš

Koziols: "Protams, jūtam finanšu krīzes ietekmi"
Viesturs Koziols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" prezidents Viesturs Koziols intervijā portālam metallurg.ru atzinis, ka joprojām pastāv dažādas neskaidrības ar KHL vadību un kluba turpmākā dalība līgā lielā mērā būs atkarīga no tā, vai līga centīsies paplašināties.

"Protams, ka mēs jūtam finanšu krīzes ietekmi, kaut vai tamdēļ, ka esam akciju sabiedrība un daļa no Latvijas ekonomikas. Pamanām, ka cilvēki sāk palēnām samazināt savus tēriņus. Mūs arī satrauc tas, cik ilgi mēs vēl spēsim piepildīt arēnu ar skatītājiem. Līdz šim mūsu spēļu apmeklējums bija ļoti labs, bet mēs arī saprotam, ka, ja vīrietis vēlas aiziet uz spēli kopā ar savu ğimeni, tie šai ğimenei būs lieli tēriņi. Secinājumus veiksim pēc šīs mājas spēļu sērijas. Kas attiecas uz mūsu attiecībām ar reklāmdevējiem, tad ar šīm lietām viss kārtībā. Savas saistības viņi pilda, par ko mēs esam viņiem pateicīgi."

"Biļešu realizācija mums ir ļoti svarīga. It īpaši ņemot vērā, ka šosezon ar citu komercproduktu tirdzniecību mums nesokas tā, kā vēlējāmies. Precīzu ciparu nezinu, bet domāju, ka 15 procenti no budžeta sastāda ieņēmumi no biļešu tirdzniecības.

Prezidents arī atzina, ka joprojām ir neskaidrības: "Mēs vēlētos, lai komercjautājumi tiktu risināti citā veidā. No otras puses es saprotu, ka šī ir pirmā sezona, tāpēc nekādas panikas nav ne man, ne akcionāriem. Tomēr šobrīd es vēlos pēc iespējas ātrāk apsēsties pie galda ar KHL vadību un saprast, kā dzīvosim nākamgad - kas būs ar televīzijas translācijām, reklāmas laukumiem un inventāru. Citādāk sanāk, ka sezonas vidū KHL vadību mums dod rīkojumu pārğērbt visu komandu "Reebok" formās, bet mums jau ir līgums ar "Nike Bauer" un vēl vienu kompāniju. Absurds! Mums nav nekādu tiesību izpildīt šo rīkojumu, pat ja mēs to vēlētos. Šos visus jautājumus vēlos ar KHL vadību izrunāt."

"Pagaidām mēs nezinām, kādas būs šīs attiecības," Koziols atbildēja uz jautājumu, vai "Dinamo" turpmākā dalība KHL būs atkarīga no tā, kā līgas vadība atrisinās jautājums par komercsadarbību.

"Grūti komentēt akcionāru nostāju, bet ir vēl viens jautājums. ko es vēlos noskaidrot, Gribu saprast, kāda ir KHL turpmākā stratēğija jaunu komandu piesaistīšanā. Vai vispār ir tāds plāns? Kad to taisās realizēt un panākt? Es nopietni uztveru šo līgu, ne velti mēs divas mājas spēles aizvadījām Somijā. Finansiāli mēs zaudējām daudz, tomēr man ir svarīgi saprast, vai KHL parādīsies jaunas komandas no Eiropas."

"Pirmkārt, mēs piekritām dalībai KHL ar domu, ka šis turnīrs attaisnos uz to liktās cerības un kļūs par kontentinālu. Visi priekšnoteikumi, lai tā notiktu, līgai jau ir. Augsts hokeja līmenis, laba sportiskā organizācija. Diezin vai šā brīža klubu sastāvs ir organizatoru maksimālais sapnis, uz ko tiekties, jo tā pa īstam tikai mūsu klubs ir ārzemju. Vai tad nebūt labi izveidot patiešām kontinentālo hokeja līgu ar tās galveno mītni Maskavā?"

"Iespējams, ka lai piesaistītu klubus, no viņiem vajadzēs pieprasīt daudz mērenākas finanšu (budžeta) prasības. Tomēr es domāju, ka piesaistīt divus trīs klubus no Eiropas jau uz nākamo sezonu ir izpildāms mērķis."

Izmantotie resursi;
metallurg.ru

  +5 [+] [-]

, 2008-11-28 16:43, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Ja nemaldos, vidējā alga Rīgā, šī gada 3.ceturksnī bija 520 vai 530 lati... Izdalot ar 22 darba dienām, sanāk ap 25 lati dienā vidēji.
Protams, ir daudz cilvēku, kas ir zem šiem 520 latiem, bet daudzi, kas ir arī stipri virs.
Protams, tā arī ir, ka Rīgas Dinamo ir orientēts uz publiku, kas ir - darba tirgū pieprasīts, konkurētspējīgs cilvēks, ar 10-15 gadu darba stāžu (kad alga attiecīgi katru gadu ir kāpusi), kam ir tie 50-60 lati dienā, nevis 25.
Bet nu visiem jau izdabāt nevar - Barons atkal ir organizēts uz cilvēkiem ar maziem ienākumiem.
Ja tā tas būtu, tad pie Arēnas vajadzētu milzīgas plazmas, lai bari varētu skatīties kopā! VIdējais latvietis pie šādām cenām NEVAR atļauties aiziet biežāk kā reizi mēnesī, bet 95% cilvēku var vispār iztikt. Man prieks, ka Tu vari atļauties samaksāt šo summu, taču lielākā sabiedrības daļa nevar! turklāt kā jau minēju, pasākums neaprobežojas vien ar biļeti!

  -4 [+] [-]

, 2008-11-28 16:45, pirms 16 gadiem
GSH rakstīja: Mana prognoze pie šādām biļešu cenām:
Skatītāju rindas turpinās samazināties un pilnīgi vienalga, komanda vinnēs vai zaudēs!

Es nesaku, ka biļešu cenai ir jābūt 2.50Ls! Es apgalvoju, ka dažāda veida piedāvājumi dažādām sabiedrības grupām un slāņiem nāktu par labu gan cilvēkiem, gan klubam, gan spēlei!

Starpcitu vēlviens faktors ko aizmirsu pieminēt! Daudzi cilvēki uz spēli dodas fantastiskās atmosfēras dēļ! Patiesībā hokeju viņš varētu paskatīties arī mājās, bet, aizgājis uz spēli pret Maksavas CSKA, viņš uzlādēts bija arī nākamās trīs dienas. Neapšaubāmi, arī nākamajā spēlē viņš bija, taču skatītāji vairs tik daudz nebija. Nākamajā spēlē viņš 19:20 uzslēdza LTV7 (labākajā gadījumā).
Un lielākais klupšanas akmens tajā ir komandas lielais budžets. Zemāk cenas nedrikst laist - būs mīnusi; turēt esošajā līmenī - nenāks skatītāji un atkal mīnusi.

P.S. Par to atmosfēru jau gan Tu Ameriku atklāji Man domāt, visur pasaulē skatītāji sporta pasākumus lielākoties apmeklē dēļ atmosfēras

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 16:51, pirms 16 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2008-11-28 16:52, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Un lielākais klupšanas akmens tajā ir komandas lielais budžets. Zemāk cenas nedrikst laist - būs mīnusi; turēt esošajā līmenī - nenāks skatītāji un atkal mīnusi.

P.S. Par to atmosfēru jau gan Tu Ameriku atklāji Man domāt, visur pasaulē skatītāji sporta pasākumus lielākoties apmeklē dēļ atmosfēras
Mans uzdevums te nav veikt pētniecisko darbu un rezultātā kaut ko atklāt! Es domāju, ka viss manis rakstītais ir jau zināms, tikai nedarbojas dzīvē!

Es nesaku, ka biļetes jānolaiž uz 2.50! Mans arguments ir tāds, ka jāpanāk nevis, lai civēki aiziet 1x uz hokeju mēnesī, bet gan samaksā nedaudz vairāk, bet aiziet 3x! Lai hokejs kļūst par ikdienu! Lai vīram nav katru nedēļas nogali jālūdzas sievai doties uz hokeju, lai viņi iet kopā!

Un tādā veidā var gūt tikai papildus ienākumus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-11-28 16:58, pirms 16 gadiem
ja arii turpmaak buus taada tiesaashana,tad shaubos vai kaads normaals eiropas klubs veeleesies piedaliities shijaa projektaa!!!! piemeeram ja zviedri njemtu daliibu liigaa-tad vinji ciiniitos--nu ne jau par iekjluushanu 16niekaa,bet ciiniities par kausu ir neiespeejami--ja tiesneshi vislaik lauzj speeli un pietiesaa lielajiem braaljiem pa labu,bet ja nesanaak tad skrien pie saveejiem uz gjeerbtuveem taisnoties!!! lv tiesnesis pateica,ka speelee ar metalurgu viss bija ok--jasmejas--vinjsh tak eed no taas pashas siles un diez kas buutu ja vinjsh pateiktu savaadaak!!! protams--mums kxl ir vajadziigs,bet vai vinjsh buus vajadziigs zviedriem ,somiem,4ehiem--tik ljoti,lai paciestu rus tiesaashanas neobjektivitaati un no taas izrietoshaas sekas!!!! pie objektiivas tiesaashanas rd-ir speejiiga ciiniities ar jebkuru kxl liidervieniibu,bet diemzjeel speele rit vislaik mazaakumaa--tieshaa un paarnestaa noziimee.............................kas arii leenaam rada nolemtiibas sajuutu fanos un atsaucas uz apmekleetiibu!! vienkaarsha psihologjija--cik ilgi fanosim par zaudeeetaajiem!!!!!!!!!! bet atkaartoju veelreiz--muuseejie ir mala4i tikai ar to ir pa maz.........................

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 17:00, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Nu vēlreiz uzaicinu Tevi apskatīties rītdienas spēli - CIK cilvēki sanāks? Vai domā, ka tiešām būs mazāk par 8000 (halles ietilpība laikam ir 9000)?
Ja nemaldos, hallē ir nedaudz vairāk par 10k vietām. Domāju, ka būs zem 8k. Un, ja arī būs vairāk, tas NAV risinājums!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-28 17:01, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Par cenām - ja pieiet tam jautājumam filozofiski, bez emocijām. Dienā cilvēks Rīgā (kur arī tā komanda bāzējās) pelna 30-60 latus, kā nu kurš (vidēji uz darba dienu, neskaitot brīvdienas iekšā).
Iztērēt 7-12 latus par biļeti nav nemaz tik nesamērīgi.
Jā, tas ir kopā ar alu, ar ceļu, ap 20 latiem. Jā, tas ir 33-66% no dienā nopelnītā - bet anyway, vai tad nav vērts pastrādāt, lai vakarā tiktu uz hoķi?
Iekrājumus strādājot var veidot citā dienā, bet piemēram šī diena tad cilvēkam paiet ar apziņu, ka viņš rukā uz hoķi.
Studentiem stipendija ir 70 LS mēnesī (un ta ne visiem), tas sanāk, ka nevis 30% no dienas ienākumiem, bet no mēneša!!!!
nu ja, students arī kkur papildus strādā, un ja ienākumi dienā pārsniegtu 15 Ls, tad uz spēlēm nāktu uz pusi vairāk skatītāju!!!

  +7 [+] [-]

, 2008-11-28 17:03, pirms 16 gadiem
GSH jau taisnību runā Protams mēs jau ierēcam par tiem Amīšiem kas aiziet uz NBA vai NHL arēnu kādu hotdogu ierīt ne hoķi/basi paskatīties, bet nu tā jau ir - ar "sūrajiem" faniem zāli pilnu nedabūsi. Jābūt citām fīčām, kas pamudinās ierindas iedzīvotāju aiziet uz arēnu uz Dinamo paskatīties.
Patiešām vai tie būtu vairāku spēļu komplekti par lētāku naudu (paskatās, kā NBA reklamējas tie dažādie mini-game plan utt), vai biļete + toč kāds hotdogs/dzēriens, vai ģimenes komplekts (2+2 vai 2+1 vai līdzīgi) + kkādas 4 kolas/4 picas šķēles...
Galu galā nav jāizgudro nekāda jauna Amerika - taču tikai jāpaskatās kā strādā Marketinga speciālisti jau n-tos gadus strādā aiz dīķa - tā sistēma taču strādā - komandas sevi atpelna un viss ir štokos

  +2 [+] [-]

, 2008-11-28 17:04, pirms 16 gadiem
Abrags, 16:35, pirms 3 minūtēm, citēt
Tikai ir viena nelaime: RD ir ļoti augstas izmaksas un, lai tās kautkā segtu, ir nepieciešami nopietni ienākumi no biļešu un fanu atribūtikas tirdzniecības. Pretējā gadījumā (pie lētām biļetēm), arī pārdodot pilnīgi visas biļetes, ienākumi būs pārāk zemi.

Ok RD ir ilgtermiņa biznesa projekts, to minēja VK intervijā LNT, par peļnu pēc gadiem 4, šobrīd komandas uzturešana ir tieši atkarīga no sponsoriem, un cik es saprotu, sadarbība ir veiksmīga, un pāru mēnešu līgumi ir pārtapuši gadīgajos, bet ir galvenās 2 lietas, kāpēc mēs ejam uz hokeju....
1.Mūsu līdzjutēji ir labākie pasaulē, to zina visi, un visiem mums ir atmiņā uzvaras par Krieviju Pēterburgā, Irbes nostājā par spēlešanu PSRS izlasē un emocijas pēc uzvaras pār Krieviju. Īstenībā tādas emocijas ir katrā latviešu hokeja līdzjutējā, vai tas ir latvietis vai krievs un mēs gribam redzēt ka Rīgā var būt komanda, kas pieveic Krievijas grandus, kā savulaik Rīgas Dinamo vēl ar Balderi armijas dienā 23.februāri Maskavā to izdarīja ar neuzvaramo ACSK.

2. Protams otrs, par to mēs gribam maksāt adekvātu samaksu, saņemt adekvātu servisu un sajust, ka Tu kā līdzjutējs esi šeit ļoti gaidīts un par tevi tiek domāts pirmām kārtām, cilvēki pie labām lietām ātri pierod. Spēja pielāgoties situācijai, kad komanda zaudē vairāk nekā uzvar vai atkal sākas uzvaru sērija, ir RD vadības galvenais uzdevums attiecībā pret līdzjutējiem, palīdzot noturēt tās vienojošās sajūtas, kāpēc mēs ejam uz hokeju.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 17:07, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Nejūtos vainīgs pie Dinamo lielajām izmaksām...

Parasti, jau spēlēšanas izmaksas būtu jānosedz sponsoriem, bet biļešu naudai būtu jāsedz tikai ,piemēram, arēnas īre un pretinieku izmitināšanu...(nu kkā tā)'

Varbūt vajag aktīvāk meklēt jaunus sponsorus...
Normāli Eiropā kluba budžetu sastāda: ~1/3 biļetes/fanu atribūtika, ~1/3 nauda no TV translācijām, ~1/3 sponsori. Tā kā pie mums no TV translācijām reāli nauda neienāk, tad lielākai budžeta daļai būtu jāguļās uz fanu pleciem. Reāli biļešu cenai būtu jābūt vēl vismaz 2x lielākai (jo jau tagad ienākumi no biļetēm esot ~15%), traču tas ir nereāli, jo tad Arena Rīga būtu pavisam tukša.
Reāli nonākma pie tā, ko jau teicu pirms sezonas - šis projekts ir par "smagu" finansiālājā ziņā Rīgai (Latvijai).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-28 17:10, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Vēlreiz saku - rītdienas spēle būs pārpildīta arī ar esošajām cenām. Tad kāda jēga mainīt?
Varbūt darbadienās skolniekiem/studentiem varētu iedot atlaides uz vietām aiz vārtiem - par to es nestrīdos. Bet uz TOP spēlēm - pret MAskavas Dinamo, CSKA, Salavat Julajev, Avangard - te būs pilna halle bez variantiem!
Protams, 10 spēles sezonā ir tā vērts, lai neko nemainītu un čīkstētu, ka skatītāji nenāk! Piedod, bet šaura Tev tā domāšana.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-28 17:12, pirms 16 gadiem
kaa ari koziolam jau nu vajadzeeja zinaat,ka lai produkts buutu pieprasiits un plasha pateerinja prece--tad saakumaa ar to ir jaaiepaziistina potenciaalais klientu loks!!! bet diemzjeel beerns no kurzemes,latgales--neuzzinaas--ka rd--ir prece bez kuras dziivot ir neinteresanti!!! mazaak buutu izteereejis naudu somijaa,labaak beernus pa velti uz savaam speeleem organizeejis,jo peec paaris gadiem tie buutu jaunie hokeja fani--kas maaciisies riigaa un buus motiveeti nopirkt biljeti uz rd speeli!!!plasha teema,bet domaaju,ka rd kljuudiijaas un saaka nepareizi t.i.--uzreiz pa daargo!!! coca cola--pirms ienaaca psrs--entos gadus veidoja miitu ,tereeja milijardus--reklaamai un tad paraadiijaas plauktos!!! Arii par NIKE neviens uzreiz nemaksaaja vairaak nekaa par UMBRO!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-28 17:13, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Vēlreiz saku - rītdienas spēle būs pārpildīta arī ar esošajām cenām. Tad kāda jēga mainīt?
Varbūt darbadienās skolniekiem/studentiem varētu iedot atlaides uz vietām aiz vārtiem - par to es nestrīdos. Bet uz TOP spēlēm - pret MAskavas Dinamo, CSKA, Salavat Julajev, Avangard - te būs pilna halle bez variantiem!
Nu uz TOP komandām varbūt arī būs vairāk cilvēku kā uz dibengala (kgan vidusmēra sporta fanam, pirmajā KHL sezonā, tomēr varbūt nav uzreiz skaidrs, kurš no tiem krievu klubiem ir tas stiprais, kurš vājais - vismaz man tā ir), bet tā jau ir tikai daļa spēļu...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 17:13, pirms 16 gadiem
kaijs rakstīja: Ok RD ir ilgtermiņa biznesa projekts, to minēja VK intervijā LNT, par peļnu pēc gadiem 4, šobrīd komandas uzturešana ir tieši atkarīga no sponsoriem, un cik es saprotu, sadarbība ir veiksmīga, un pāru mēnešu līgumi ir pārtapuši gadīgajos, bet ir galvenās 2 lietas, kāpēc mēs ejam uz hokeju....
Ja? Un kuri tad ir tie lielie sponsori? Kautkā neesmu manījis, ka būtu noslēgts kāds līgums par summu ar 5 nullēm (izņemot Iteru, kas ir viens no dibinātājiem)... mazākiem nav īsti jēgas, jo izdevumi ir miljonos.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-28 17:13, pirms 16 gadiem
maize rakstīja: Studentiem stipendija ir 70 LS mēnesī (un ta ne visiem), tas sanāk, ka nevis 30% no dienas ienākumiem, bet no mēneša!!!!
nu ja, students arī kkur papildus strādā, un ja ienākumi dienā pārsniegtu 15 Ls, tad uz spēlēm nāktu uz pusi vairāk skatītāju!!!
Mēs, studenti neietilpstam viņa kategorijā, uz ko Dinamo koncentrējas! Kaut gan šīs trīs spēles pa 3.50 bija vērts aiziet

  +4 [+] [-]

, 2008-11-28 17:16, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Tikai ir viena nelaime: RD ir ļoti augstas izmaksas un, lai tās kautkā segtu, ir nepieciešami nopietni ienākumi no biļešu un fanu atribūtikas tirdzniecības. Pretējā gadījumā (pie lētām biļetēm), arī pārdodot pilnīgi visas biļetes, ienākumi būs pārāk zemi.
abrags,ir viens cits nosacījums,lai skatītāji nāktu uz spēlēm!
Vispirmām kārtām jasāk normāli spēlēt,un nedrīkst atkārtot 8 zāģu sēriju,jo nevisi RD līdzjutēji ir sado/mazo kam patīk skatīties,kā viņu komandu per!!
Pēdējās divās spēlēs bija jau tīri skatāmas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 17:18, pirms 16 gadiem
jenotgalva rakstīja: ja arii turpmaak buus taada tiesaashana,tad shaubos vai kaads normaals eiropas klubs veeleesies piedaliities shijaa projektaa!!!! piemeeram ja zviedri njemtu daliibu liigaa-tad vinji ciiniitos--nu ne jau par iekjluushanu 16niekaa,bet ciiniities par kausu ir neiespeejami--ja tiesneshi vislaik lauzj speeli un pietiesaa lielajiem braaljiem pa labu,bet ja nesanaak tad skrien pie saveejiem uz gjeerbtuveem taisnoties!!! lv tiesnesis pateica,ka speelee ar metalurgu viss bija ok--jasmejas--vinjsh tak eed no taas pashas siles un diez kas buutu ja vinjsh pateiktu savaadaak!!! protams--mums kxl ir vajadziigs,bet vai vinjsh buus vajadziigs zviedriem ,somiem,4ehiem--tik ljoti,lai paciestu rus tiesaashanas neobjektivitaati un no taas izrietoshaas sekas!!!! pie objektiivas tiesaashanas rd-ir speejiiga ciiniities ar jebkuru kxl liidervieniibu,bet diemzjeel speele rit vislaik mazaakumaa--tieshaa un paarnestaa noziimee.............................kas arii leenaam rada nolemtiibas sajuutu fanos un atsaucas uz apmekleetiibu!! vienkaarsha psihologjija--cik ilgi fanosim par zaudeeetaajiem!!!!!!!!!! bet atkaartoju veelreiz--muuseejie ir mala4i tikai ar to ir pa maz.........................
Lasīju visus fanu komentus par cenām-normāla diskusija un par bonusiem piekrītu, bet par tiesāšanu galīgi nepiekrītu. Jā tiesneši kļūdās dažreiz arī rupji, bet nu nekādi mūsējos negremdē-protams arī es ja redzu ka mūsējais krīt gribu noraidījumu utt., bet reālai skatoties ne jau visi kritieni ir īsti, savu fanu priekšā daži Dinamo krīt pie mazākās aizķeres jo publika svilps izdarīs spiedienu uz tiesnesi un nopietni tie kas kasās pie tiesnešiem -ierakstiet spēles un paskatieties lēni atkārtojumus -ir kļūdas bet atklāta slikta tiesāšana nav-KHL vēlas lai vienīgā komanda no ES dod citām labas rekomend';acijas par KHL -lai ieplūstu Skandināvijas viduseiropas komandas.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-28 17:20, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: To par tiem 15% teica Viesturs...atkārtošu vēlreiz- Viesturs...

Un nepiekrītu ka klubam būtu jābalstās uz fanu pleciem...LV jebkuram klubam ir jābalstās uz sponsoru pleciem...
Latvijā nav reāli noslēgt līgumus ar sponsoriem, kuros summa ir rakstāma ar 6 nullēm! (jo sevišķi šobrīd!). Tā ir utopija.

  +4 [+] [-]

, 2008-11-28 17:21, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Vēlreiz saku - rītdienas spēle būs pārpildīta arī ar esošajām cenām. Tad kāda jēga mainīt?
Varbūt darbadienās skolniekiem/studentiem varētu iedot atlaides uz vietām aiz vārtiem - par to es nestrīdos. Bet uz TOP spēlēm - pret MAskavas Dinamo, CSKA, Salavat Julajev, Avangard - te būs pilna halle bez variantiem!
Magņitka arī pieder pie top komandām bet kaut kā nemanīju to pilno arēnu.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 17:22, pirms 16 gadiem
smilchs rakstīja: Reāli NHL komandu izdevumi ir vairākas reizes lielāki. Biļešu cena no 40$-100$. Jāņem vērā tas, ka jenķiem un kanādiešiem ir DAUDZ lielākas algas, un viņi var atļauties pēc darba iet uz savas iemīļotās komandas spēli.
Tur jau ir tas stāsts, ka RD priekš Latvijas iespējām ir pārāk "dārgs" pasākums. Pie tik liela budžeta tam Latvijā pagaidām nav nākotnes.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-28 17:23, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Vēlreiz saku - rītdienas spēle būs pārpildīta arī ar esošajām cenām. Tad kāda jēga mainīt?
Varbūt darbadienās skolniekiem/studentiem varētu iedot atlaides uz vietām aiz vārtiem - par to es nestrīdos. Bet uz TOP spēlēm - pret MAskavas Dinamo, CSKA, Salavat Julajev, Avangard - te būs pilna halle bez variantiem!
Nekas tur nebūs,jo tad jau vakar būtu bijusi pilna Arēna!
Varbūt rīt būs mazliet vairāk par cik sestdienas diena,bet tā Koziols&Co vel ilgi nedabūs pilnu Arēnu!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-28 17:25, pirms 16 gadiem
smilchs rakstīja: Ar šitām cenām viss būtu baigi pozitīvi, ja tas būtu tik vienkārši! To īsto situāciju zin tikai Dinamo cilvēki, un es nedomāju, ka viņi, ieskaitot Koziolu, grib vienkārši dēmoniski vārīties no skatītājiem. Protams - pa 15Ls pirkt biļeti ir vakars! + vēl tas, ka papildus izdevumi...
Piemēram es biju aizgājis tikai vienreiz uz Dinamo-Maskavas Dinamo pa 7Ls, jo vienkārši nauda bija žēl. Tagad parādījās tā akcija, ka biļeti var nopirkt pa pus cenu. Man uzreiz bija vēlme iet uz visām šīm spēlēm.
Ja šiet piemin NHL, tad nu tur arī tā īsti nevar salīdzināt, kaut vai proporcionāli. Reāli NHL komandu izdevumi ir vairākas reizes lielāki. Biļešu cena no 40$-100$. Jāņem vērā tas, ka jenķiem un kanādiešiem ir DAUDZ lielākas algas, un viņi var atļauties pēc darba iet uz savas iemīļotās komandas spēli.
NHL vairāk jāņem piemērs ne jau cenu ziņā (cita ekonomiskā situācija tomēr) bet nu sistēmas ziņā, kā piesaistīt līdzjutējus... Tomēr - viņiem 82 spēles sezonā un vidēji nāk padsmit tūkstoši (ok, lielākas pilsētas, vairāk iedzīvotāji - bet nu Dinamo jau Latvijā viens - 2milj būtu jāspēj 10štukas savāk lai aizpildītu arēnu) uz spēlēm!!! Un tur liela nozīme ir tieši pasākuma pārvēršanai par izklaidi, nevis tikai par pliku fanošanu! Un kā jau daudzi minēja, tad nevar gaidīt tā uzreiz "blaukts" - ir 10000 cilvēku liela fanu bāze, kas nāks uz visām spēlēm Vajag piesaistīt tos cilvēkus palēnām - lai kad vienreiz cilvēks aizietu, lai viņam pēc tam būtu vēlme aiziet vēlreiz, paņemt draudzeni/sievu/bērnus līdzi - pastāstīt citiem cik tur kruti utt... Un tad jau tā štelle pati no sevis aizies un beigās pat uz TOP komandām nevarēs biļetes dabūt - i no tā TV reitingi būs lielāki jo būs vairāk interesentu komandai utt...
Protams neizpaliek arī komandas sasniegumi... skatīties kā komanda zaudē 20 spēli pēc kārtas neviens neies

  +2 [+] [-]

, 2008-11-28 17:26, pirms 16 gadiem
Abrags,
Ja? Un kuri tad ir tie lielie sponsori? Kautkā neesmu manījis, ka būtu noslēgts kāds līgums par summu ar 5 nullēm (izņemot Iteru, kas ir viens no dibinātājiem)... mazākiem nav īsti jēgas, jo izdevumi ir miljonos.

Vai tad kaut kur var manīt komandas budzeta detaļas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-11-28 17:27, pirms 16 gadiem
GSH rakstīja: Ja nemaldos, hallē ir nedaudz vairāk par 10k vietām. Domāju, ka būs zem 8k. Un, ja arī būs vairāk, tas NAV risinājums!
Arēnā ir 10 500 sēdvietas!

  -2 [+] [-]

, 2008-11-28 17:31, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Latvijā nav reāli noslēgt līgumus ar sponsoriem, kuros summa ir rakstāma ar 6 nullēm! (jo sevišķi šobrīd!). Tā ir utopija.
Protams,un arī nebūs,jo nafig kompānijā reklamēties Krievijā uzliekot savu reklāmu uz RD formām! Tad jau labāk likt uz RU komandu formām!Un ja iemaldīsies kāda komanda no rietumiem,tad sponsorēs tās,jo LV tirgus ar saviem 2,5 Mio.iedzīvotājiem nav diez ko konkurētspējīgs!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-28 17:31, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Jā, pret Magņit. bija 6500. Arī normāls pipars no biļešu tirdzniecības. Bet piekrītu, ka uz šādu spēli, kur nav izpārdots, varētu dot kādus pēdējā brīža piedāvājumus studentiem, tip aiz vārtiem pa 5.00 LVL.
Jā, es jau skrienu un gaidu pie durvīm, vai man būs vieta aiz vārtiem, vai tomēr varēšu braukt mājās un skatīties 2. periodu! Šāda veida pasākumus normāli būtu jāplāno! Un aiz vārtiem es varu pasēdēt 1x, 2x, bet, maksāt visu laiku lai sēdētu aiz vārtiem, kaut arī students, iespējams esmu izlepis

     [+] [-]

, 2008-11-28 17:32, pirms 16 gadiem
kaijs rakstīja: Vai tad kaut kur var manīt komandas budzeta detaļas???
Var (precīzāk sakot, nevar pamanīt tos sponsorus)!
Jebkurš lielais sponsors ir ieinteresēts, lai visur medijus izskanētu informācija, ka viņš ir to un to nosponsorējis par tādu un tādu summu - tā ir sponsorēšanas aksioma. Vienīgais, kas tā RD sakarā tika izziņots bija Nike Bauer par summu 50.000, kas pie RD vēriena ir gandrīz vai piliens jūrā...

  +2 [+] [-]

, 2008-11-28 17:39, pirms 16 gadiem
krievs kārtējo reizi laikam visu salaidīs pakaļā! translācijas nozīmē reklāmu, reklāma nozīmē sponsorus, sopnsori nozīmē naudu, kas tur nesaprotams!
un vispār manā skatījumā viss kas Rīgas "Dinamo" ir jāizdara lai nākamgad spēlētu ir jāsamaksā dalības maksa, mēs esam 16. vietā visā līgā, ko darīs MVD, ko darīs Minska un citi! ja mums ir nauda ko samaksāt spēlētājiem un par ko uzturēt komandu!
Un Gary II pateica taisnību, kur vēl kāds skatītājs var vērot tādu hokeja līmeni ar mūsējo piedalīšanos, mēs varam skatīties kā mūsējie spēlē pret spēcīgākajām Eiropas komandām, nezinu nevienu citu tik stipru līgu Eiropā, un ja KHL grib pārsist NHL tad vajag biški pastrādāt ar mārketingu, jo piemēram uz ielas maz ko var ieraudzīt, gandrīz neko, TV reizes 2 mēnesī ir par maz! Būs gribēšana būs varēšana!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja