Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Koziols: "Protams, jūtam finanšu krīzes ietekmi"

Andrejs Siliņš

Koziols: "Protams, jūtam finanšu krīzes ietekmi"
Viesturs Koziols
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" prezidents Viesturs Koziols intervijā portālam metallurg.ru atzinis, ka joprojām pastāv dažādas neskaidrības ar KHL vadību un kluba turpmākā dalība līgā lielā mērā būs atkarīga no tā, vai līga centīsies paplašināties.

"Protams, ka mēs jūtam finanšu krīzes ietekmi, kaut vai tamdēļ, ka esam akciju sabiedrība un daļa no Latvijas ekonomikas. Pamanām, ka cilvēki sāk palēnām samazināt savus tēriņus. Mūs arī satrauc tas, cik ilgi mēs vēl spēsim piepildīt arēnu ar skatītājiem. Līdz šim mūsu spēļu apmeklējums bija ļoti labs, bet mēs arī saprotam, ka, ja vīrietis vēlas aiziet uz spēli kopā ar savu ğimeni, tie šai ğimenei būs lieli tēriņi. Secinājumus veiksim pēc šīs mājas spēļu sērijas. Kas attiecas uz mūsu attiecībām ar reklāmdevējiem, tad ar šīm lietām viss kārtībā. Savas saistības viņi pilda, par ko mēs esam viņiem pateicīgi."

"Biļešu realizācija mums ir ļoti svarīga. It īpaši ņemot vērā, ka šosezon ar citu komercproduktu tirdzniecību mums nesokas tā, kā vēlējāmies. Precīzu ciparu nezinu, bet domāju, ka 15 procenti no budžeta sastāda ieņēmumi no biļešu tirdzniecības.

Prezidents arī atzina, ka joprojām ir neskaidrības: "Mēs vēlētos, lai komercjautājumi tiktu risināti citā veidā. No otras puses es saprotu, ka šī ir pirmā sezona, tāpēc nekādas panikas nav ne man, ne akcionāriem. Tomēr šobrīd es vēlos pēc iespējas ātrāk apsēsties pie galda ar KHL vadību un saprast, kā dzīvosim nākamgad - kas būs ar televīzijas translācijām, reklāmas laukumiem un inventāru. Citādāk sanāk, ka sezonas vidū KHL vadību mums dod rīkojumu pārğērbt visu komandu "Reebok" formās, bet mums jau ir līgums ar "Nike Bauer" un vēl vienu kompāniju. Absurds! Mums nav nekādu tiesību izpildīt šo rīkojumu, pat ja mēs to vēlētos. Šos visus jautājumus vēlos ar KHL vadību izrunāt."

"Pagaidām mēs nezinām, kādas būs šīs attiecības," Koziols atbildēja uz jautājumu, vai "Dinamo" turpmākā dalība KHL būs atkarīga no tā, kā līgas vadība atrisinās jautājums par komercsadarbību.

"Grūti komentēt akcionāru nostāju, bet ir vēl viens jautājums. ko es vēlos noskaidrot, Gribu saprast, kāda ir KHL turpmākā stratēğija jaunu komandu piesaistīšanā. Vai vispār ir tāds plāns? Kad to taisās realizēt un panākt? Es nopietni uztveru šo līgu, ne velti mēs divas mājas spēles aizvadījām Somijā. Finansiāli mēs zaudējām daudz, tomēr man ir svarīgi saprast, vai KHL parādīsies jaunas komandas no Eiropas."

"Pirmkārt, mēs piekritām dalībai KHL ar domu, ka šis turnīrs attaisnos uz to liktās cerības un kļūs par kontentinālu. Visi priekšnoteikumi, lai tā notiktu, līgai jau ir. Augsts hokeja līmenis, laba sportiskā organizācija. Diezin vai šā brīža klubu sastāvs ir organizatoru maksimālais sapnis, uz ko tiekties, jo tā pa īstam tikai mūsu klubs ir ārzemju. Vai tad nebūt labi izveidot patiešām kontinentālo hokeja līgu ar tās galveno mītni Maskavā?"

"Iespējams, ka lai piesaistītu klubus, no viņiem vajadzēs pieprasīt daudz mērenākas finanšu (budžeta) prasības. Tomēr es domāju, ka piesaistīt divus trīs klubus no Eiropas jau uz nākamo sezonu ir izpildāms mērķis."

Izmantotie resursi;
metallurg.ru

  -2 [+] [-]

, 2008-11-28 17:40, pirms 16 gadiem
Cilvēki mīļie,visu pirmām kārtām jaatcerās,ka lielā eiforija ap RD ir beigusies,un tas arī atspoguļojas Arēnā Rīga!
Piemērs-uz spēli RD:LM pushalle bija tādi,kas par hokeju neinteresējas vispār,bet tas bija stilīgi.Piemēram,no manas darba vietas bija dāmas,kas basketbolu neatšķir no hokeja!
Pieļauju,ka arī Rīgā bija sākumā tāpat!
Kas attiecas uz biletēm par puscenu,tad pensionāriem pat par latu būs pa dārgu,bet students,lai izgāztu cik tur latus labāk aizies uz basketbolu par 2 Ls!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 17:41, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Nejūtos vainīgs pie Dinamo lielajām izmaksām...

Parasti, jau spēlēšanas izmaksas būtu jānosedz sponsoriem, bet biļešu naudai būtu jāsedz tikai ,piemēram, arēnas īre un pretinieku izmitināšanu...(nu kkā tā)'

Varbūt vajag aktīvāk meklēt jaunus sponsorus...
domā ir daudz tādu kas šajos zieda laikos ir gatavi maksāt par savu reklāmu kuru 1 reiz mēnesī var redzēt uz TV ekrāna uz 2 sekundēm kad rāda Bērziņa pakaļu iemetienā uz kuras tā ir uzdrukāta!
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 17:55, pirms 16 gadiem
Cenas nolaist... Suveniirus par velti.. Alinju iekljaut biljetes cenaa???

Pienjemsim, ka vareetu dot kaut kaadas atlaides, ja peerk biljetes uz vairaakaam speeleem. Bet to darot, neaizmirstiet, ka ir cilveeki, kas ir samaksaajushi par sezonas biljeti jau labu laiku atpakalj... Tagad vinji var nonaakt zaudeetaajos, kaut arii netieshi ir samaksaajushi par visu sezonu uz priekshu.

Suveniiru ideja buutu labaaka, jo ne jau Ls8 latus taa cepure izmaksaa klubam. Ja to cepuri dabuu par Ls1, tad klubs var atljauties daavinaat.

Par alinju aizmirstiet!!! Taa tachu nav pirmaa nepiecieshamiiba. Taa ir extra, par kuru variet maksaat vai nemaksaat. Un veel kaut ko vajadzeetu dariit ar tiem alus dzeeraajiem - miizeejiem, kas naak uz seedvietaam peec speeleas saakuma ( vai taas atsaakshanas peec paartraukuma) un tad velkas aaraa uz tualeti perioda laika. Nemaz nerunaajot,ka 2min. pirms beigaam nesaas peec jaunas glaazes. Kaada jeega naakt uz hokeju???

Ceru, ka Dinamo projekts izdziivos un ka tiks arii uzcelta jauna areena kaadiem 7,000 skatitaaju. Lai veicas!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-28 18:11, pirms 16 gadiem
Abrags
Jebkurš lielais sponsors ir ieinteresēts, lai visur medijus izskanētu informācija, ka viņš ir to un to nosponsorējis par tādu un tādu summu - tā ir sponsorēšanas aksioma. Vienīgais, kas tā RD sakarā tika izziņots bija Nike Bauer par summu 50.000, kas pie RD vēriena ir gandrīz vai piliens jūrā...

Kā Tu domā cik ir RD budzets?? , ne spēletāju algas, bet komandas budzets, un ko var komanda izdarīt ar pilienu 50000Ls vērtībā??

Ar sponsoriem ar ir drusku savadāk...katrai komadai ir viens ģenerālsponsors, šajā gad. tā ir Itera, un tālāk sākas pats interesentākais...sponsorēšana ir zināmā mērā atvieglojumi nodokļos, detaļas un naudas kustības shēmas neizplūdīšu, ir pietiekama pieredze jau gadus padsmit. Ir viena un tikai viena būtiska lieta, tā ir atškirība, vai tu stāvi pie spnsora durvīm vai sponsors stāv pie tavām durvīm rindā, un tas ir tikai tad, ja tavs produkts ir pieprasīts un ir populārs. Pasaulē nr.1 ir FIFA pasaules čempionāts, amerikā Superbowl, jeb amerikānu futbols. tur tiešām ir rinda vairākus gadus uz priekšu, un te nu nulles ir vairak kā 7...Latvijā nav tik traki, bet radot pieprasītu un pazīstamu produktu, vieglāk piesaistīt arī sponsorus, pirmajā gadā RD projekts ir kā daļejs eksperiments, cik daudz mēs iespēsim tieshi popularitātes un atpazīstamības zinjā, lai komandas direktoram AS, būtu vairāk jaatbild uz telefona zvaniem, nekā pašam jāzvana..iistenībā tirgus KHL ir liels un ja KHL kā līga palašināsies, sponsorēšanas jautājums atrisināsies pietiekami labi, bet līdz naftas un gāzes, metālu un urālu lielkombinātu komandām būs tālu, bet RD nauda būs reāla, un komanda izdzīvos, Krievijā šajā situācijā 14 komandām ir finansiālas problēmas, reāli skatoties Omska nevareetu atļauties Jagram maksāt 7 milj.,, ja komanda prakstiski neko nepelna, ja nebūtu Abramovicha Sibneft, nebūtu tādas komandas, un tas shobrīd ir pats svarīgakais, vai izdzivos 50 milj krievu komandas, ja ne tad arī KHL ne un RD droshi vien ari ne!!
Latvijas ietvaros sporta komadām

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 18:44, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Lasīju visus fanu komentus par cenām-normāla diskusija un par bonusiem piekrītu, bet par tiesāšanu galīgi nepiekrītu. Jā tiesneši kļūdās dažreiz arī rupji, bet nu nekādi mūsējos negremdē-protams arī es ja redzu ka mūsējais krīt gribu noraidījumu utt., bet reālai skatoties ne jau visi kritieni ir īsti, savu fanu priekšā daži Dinamo krīt pie mazākās aizķeres jo publika svilps izdarīs spiedienu uz tiesnesi un nopietni tie kas kasās pie tiesnešiem -ierakstiet spēles un paskatieties lēni atkārtojumus -ir kļūdas bet atklāta slikta tiesāšana nav-KHL vēlas lai vienīgā komanda no ES dod citām labas rekomend';acijas par KHL -lai ieplūstu Skandināvijas viduseiropas komandas.
Spēlē ar Traktoru :
1.Cipulim par grūdienu bortā 2+2(pārkāpums bija ),bet kapēc +2 (bīstami?), tad kapēc pēc līdzīga pārkāpuma nav 2 min. Čaļābenskietim.
1.Širokovam 2+10 par rupju spēli, kaut gan normāls spēka paņēmiens. Vienā epizodē pretinieks ar elkoni atklāti iebrauca mūsējam, vai bija noraidījums?Tiesnesis neredzēja?Turpat 3 m tālāk pie borta stāvēja!
Nu un tas ,ka iet tiesnesis pēc tam pie sodītā soliņa skaidroties ar spēlētāju(Nikolišins ar zvaigznītes statusu), vai esat redzējuši kā tiesnesis pieslido pie mūsējiem uz sodīto soliņa?
3.Pēc svilpes asi nospēlēja pret Novāku, vai sekoja kaut kāds sods?Bija 2 min.!Rupjību nesaskatīja, bet kā tad ar Cipuļa 2+2 min.
Ar Metalurgu:
Visu cieņu Metalurgam . Tiesnesis tik atklāti kā spēlē ar Traktoru nemēģināja pietiesāt,bet pāris mūsu noraidījumi nu tomēr varēja arī neiedot,bet tas moments ar Hosu (nu nekrita viņš pats).....Kas tur nenobremzēja pie pretinieka vārtsarga, neatceros ,varēja apstādināt spēli un iemetiens, bet 2 min., spēles izskaņā pie līdzīgas spēles daži tiesneša traktējumi var salauzt spēli.
Kronis jau bija spēle Magņitagorskā, kur neieskaitīja Dārziņa vārtus.Ja būtu 3:1, tad Magņitkai būtu grūti atspēlēties. Tiesnesis tajā momentā nebija tālu un pieņemu ka redzēja kā Rēdlihs uzkrēja ar plecu pretiniekam, kurš nokrita .Kapēc nesvilpa uzreiz?! Miķeļa nūja nu nebija augstu pacelta, lai traktētu spēli ar augsti paceltu nūju, bet ja vajag kādam palīdzēt protams var tur saskatīt pārkāpumu.Saskatīja pēc video noskatīšanās, pēc mūsu pieprasījumiem kādreiz paskatās?Tas moments arī salauza spēli.
Nu un spēli ar Santpēterburgu.Skatoties to spēli arī palika pāris jautājumu par tiesāšanu.

     [+] [-]

, 2008-11-28 19:08, pirms 16 gadiem
Es uzskatu ka krīze vis tuvāka ir gaidāma pēc kādiem 3 gadiem!!!!Bet pa arēnām man liekas ka biku samazināsies pa kādam 2500 vietām skatītāju ,bet man liekas ka nebūs laiku ka tribīnes tukšas!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-28 19:51, pirms 16 gadiem
Ja viņi tiesās tik pat sviestaini un par labu krievu klubiem kā pēdējās spēlēs ar RD piedalīšanos, tad krievi var aizmirst par KHL paplašināšanos uz Eiropu.... lai KHL soģi aiziet kvalifikācijas kursos uz NHL un apskatās kā ir jātiesā, ja viņi tiešām grib kādreiz konkurēt ar NHL vai vismaz palikt par kontinentālu un starptautisku līgu.... neviens R-Eiropas klubs pie viņiem ilgāk par gadu neuzturēsies, ja būs tik sviestaina tiesašana kā piem. spēlēs ar Magņitku (viņu laukumā) un arī dažās citās RD spēlēs....

     [+] [-]

, 2008-11-28 20:35, pirms 16 gadiem
28.11.2008 19:05
Официальный сайт КХЛ опубликовал расписание телевизионных трансляций на канале "Спорт" в декабре 2008 года.

1 декабря, понедельник

"Авангард" - "Барыс" 16.00*
"Динамо" Москва - "Металлург" Магнитогорск 19.30

2 декабря, вторник

"Атлант" - ХК МВД 19.00

7 декабря, воскресенье

"Ак Барс" - "Динамо" Рига 17.00

8 декабря, понедельник

"Амур" - "Атлант" 12.00
"Авангард" - "Локомотив" 16.00

9 декабря, вторник

"Ак Барс" - "Динамо" Минск 19.00

11 декабря, четверг

"Ак Барс" - "Динамо" Москва 19.00

23 декабря, вторник

"Спартак" - "Ак Барс" 19.30

24 декабря, среда

"Динамо" Рига - "Авангард" 16.00

25 декабря, четверг

ЦСКА - "Ак Барс" 19.45

26 декабря, пятница

"Атлант" - "Салават Юлаев" 19.30

27 декабря, суббота

"Витязь" - "Ак Барс" 17.00

28 декабря, воскресенье

"Локомотив" - "Авангард" 17.00

30 декабря, вторник

"Локомотив" - СКА 19.00

* - время начала матчей - московское

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 21:25, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Lasīju visus fanu komentus par cenām-normāla diskusija un par bonusiem piekrītu, bet par tiesāšanu galīgi nepiekrītu. Jā tiesneši kļūdās dažreiz arī rupji, bet nu nekādi mūsējos negremdē-protams arī es ja redzu ka mūsējais krīt gribu noraidījumu utt., bet reālai skatoties ne jau visi kritieni ir īsti, savu fanu priekšā daži Dinamo krīt pie mazākās aizķeres jo publika svilps izdarīs spiedienu uz tiesnesi un nopietni tie kas kasās pie tiesnešiem -ierakstiet spēles un paskatieties lēni atkārtojumus -ir kļūdas bet atklāta slikta tiesāšana nav-KHL vēlas lai vienīgā komanda no ES dod citām labas rekomend';acijas par KHL -lai ieplūstu Skandināvijas viduseiropas komandas.
ja tu taa domaa,tad tev ir svesha psihologjija!!! protams,ka nejau vislaik tiesneshi un ne visaas speelees notiesaa muuseejos!!! vinji to izdara iistajaa mirklii un iistajaa speelee!!!paaris reizes nenoshvilp apshaubaamaa situaacijaa--rus,paaris reizes muuseejiem nosvilp--tur kur rusiem nenosvilpa,paaris vaartus neieskaita,paaris video nenoskataas,muuseejiem iedod noraidiijumu pirmajiem un tad jau ir 1;0,peectam atkal nepamanam kaa kaadu no rd bortaa no muguras ieliimee,tad hosu palaizj atvaljinaajumaa uz triis speeleem,bet urlai par taadu pashu2min iedod paarkaapumu !!!! tas viss lauzj speeli un ja tu domaa ka taa nav--tad tu neko nesaproti!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 21:35, pirms 16 gadiem
super Mario rakstīja: Spēlē ar Traktoru :
1.Cipulim par grūdienu bortā 2+2(pārkāpums bija ),bet kapēc +2 (bīstami?), tad kapēc pēc līdzīga pārkāpuma nav 2 min. Čaļābenskietim.
1.Širokovam 2+10 par rupju spēli, kaut gan normāls spēka paņēmiens. Vienā epizodē pretinieks ar elkoni atklāti iebrauca mūsējam, vai bija noraidījums?Tiesnesis neredzēja?Turpat 3 m tālāk pie borta stāvēja!
Nu un tas ,ka iet tiesnesis pēc tam pie sodītā soliņa skaidroties ar spēlētāju(Nikolišins ar zvaigznītes statusu), vai esat redzējuši kā tiesnesis pieslido pie mūsējiem uz sodīto soliņa?
3.Pēc svilpes asi nospēlēja pret Novāku, vai sekoja kaut kāds sods?Bija 2 min.!Rupjību nesaskatīja, bet kā tad ar Cipuļa 2+2 min.
Ar Metalurgu:
Visu cieņu Metalurgam . Tiesnesis tik atklāti kā spēlē ar Traktoru nemēģināja pietiesāt,bet pāris mūsu noraidījumi nu tomēr varēja arī neiedot,bet tas moments ar Hosu (nu nekrita viņš pats).....Kas tur nenobremzēja pie pretinieka vārtsarga, neatceros ,varēja apstādināt spēli un iemetiens, bet 2 min., spēles izskaņā pie līdzīgas spēles daži tiesneša traktējumi var salauzt spēli.
Kronis jau bija spēle Magņitagorskā, kur neieskaitīja Dārziņa vārtus.Ja būtu 3:1, tad Magņitkai būtu grūti atspēlēties. Tiesnesis tajā momentā nebija tālu un pieņemu ka redzēja kā Rēdlihs uzkrēja ar plecu pretiniekam, kurš nokrita .Kapēc nesvilpa uzreiz?! Miķeļa nūja nu nebija augstu pacelta, lai traktētu spēli ar augsti paceltu nūju, bet ja vajag kādam palīdzēt protams var tur saskatīt pārkāpumu.Saskatīja pēc video noskatīšanās, pēc mūsu pieprasījumiem kādreiz paskatās?Tas moments arī salauza spēli.
Nu un spēli ar Santpēterburgu.Skatoties to spēli arī palika pāris jautājumu par tiesāšanu.
10000000% piekriitu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
protams otrajaa speelee pret traktoru--nebija jeega pietiesaat,jo muuseejie uzvareeja paarliecinoshi,kaa arii--gan jau bij dzirdeejushi par lidojoshajaam kurpeem!!!! man pat riebjas domaat--kas notiks play off os--kad muuseejie pamaniisies kaadaa speelee kaadu no rus favoriitiem izpakaljot!!!! iisaak sakot--neviens muus negaida--turniira aukshgalaa!!!
un ja kaads cer,ka rus interesee sabiedriibas viedoklis,tad speeciigi maldas!!! viedoklis vinjiem ir savs un vieniigais-pareizais!!! taa ir politikaa un arii sportaa!! bet ja gribees veel kaadu klubu piesaistiit--tad nolociis rubuljus,piedziis sponsorus,bet eiropas viedoklim uzpi.rdii.s no liela augstuma nevis masas viedokliii ieklausiisies!!!

     [+] [-]

, 2008-11-28 21:36, pirms 16 gadiem
super Mario rakstīja: Spēlē ar Traktoru :
1.Cipulim par grūdienu bortā 2+2(pārkāpums bija ),bet kapēc +2 (bīstami?), tad kapēc pēc līdzīga pārkāpuma nav 2 min. Čaļābenskietim.
1.Širokovam 2+10 par rupju spēli, kaut gan normāls spēka paņēmiens. Vienā epizodē pretinieks ar elkoni atklāti iebrauca mūsējam, vai bija noraidījums?Tiesnesis neredzēja?Turpat 3 m tālāk pie borta stāvēja!
Nu un tas ,ka iet tiesnesis pēc tam pie sodītā soliņa skaidroties ar spēlētāju(Nikolišins ar zvaigznītes statusu), vai esat redzējuši kā tiesnesis pieslido pie mūsējiem uz sodīto soliņa?
3.Pēc svilpes asi nospēlēja pret Novāku, vai sekoja kaut kāds sods?Bija 2 min.!Rupjību nesaskatīja, bet kā tad ar Cipuļa 2+2 min.
Ar Metalurgu:
Visu cieņu Metalurgam . Tiesnesis tik atklāti kā spēlē ar Traktoru nemēģināja pietiesāt,bet pāris mūsu noraidījumi nu tomēr varēja arī neiedot,bet tas moments ar Hosu (nu nekrita viņš pats).....Kas tur nenobremzēja pie pretinieka vārtsarga, neatceros ,varēja apstādināt spēli un iemetiens, bet 2 min., spēles izskaņā pie līdzīgas spēles daži tiesneša traktējumi var salauzt spēli.
Kronis jau bija spēle Magņitagorskā, kur neieskaitīja Dārziņa vārtus.Ja būtu 3:1, tad Magņitkai būtu grūti atspēlēties. Tiesnesis tajā momentā nebija tālu un pieņemu ka redzēja kā Rēdlihs uzkrēja ar plecu pretiniekam, kurš nokrita .Kapēc nesvilpa uzreiz?! Miķeļa nūja nu nebija augstu pacelta, lai traktētu spēli ar augsti paceltu nūju, bet ja vajag kādam palīdzēt protams var tur saskatīt pārkāpumu.Saskatīja pēc video noskatīšanās, pēc mūsu pieprasījumiem kādreiz paskatās?Tas moments arī salauza spēli.
Nu un spēli ar Santpēterburgu.Skatoties to spēli arī palika pāris jautājumu par tiesāšanu.
Tu uzskaitīji tikai tiesneša kļūdas it kā tikai tās kuras mums par sliktu bet ir arī mums par labu kļūdas -bieži bijām 5 pret 3 pie tam arī nepelnīti, par lielo kautiņu Novokuzņeckā le'hionāri bija pelnījuši pamatīgu diskvalifikāciju.
Dārziņa neieskaitītie vārti ir pat šausmīgi nepatīkami, lamāju tiesnesi visu laiku kaut arī pēc tam sapratu ka tiesnesis lai kā arī nepatiktu netiesāja mums par sliktu bet pēc noteikumiem. Tiesā ar kļūdām uz abām pusēm. Tagad fani ir uzvilkti un visur meklē kļūdas-īpaši hokejā Latvijas fani vienmēr uzskata ka mums par sliktu tiesā-gan Latvijai gan Dinamo. Lieciet mierā tiesnešus palasiet noteikumus un ierakstiet spēles un tad analizējiet kas ir nepareizi-redzēsiet ka tik slikti nemaz nav.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 21:46, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Tu uzskaitīji tikai tiesneša kļūdas it kā tikai tās kuras mums par sliktu bet ir arī mums par labu kļūdas -bieži bijām 5 pret 3 pie tam arī nepelnīti, par lielo kautiņu Novokuzņeckā le'hionāri bija pelnījuši pamatīgu diskvalifikāciju.
Dārziņa neieskaitītie vārti ir pat šausmīgi nepatīkami, lamāju tiesnesi visu laiku kaut arī pēc tam sapratu ka tiesnesis lai kā arī nepatiktu netiesāja mums par sliktu bet pēc noteikumiem. Tiesā ar kļūdām uz abām pusēm. Tagad fani ir uzvilkti un visur meklē kļūdas-īpaši hokejā Latvijas fani vienmēr uzskata ka mums par sliktu tiesā-gan Latvijai gan Dinamo. Lieciet mierā tiesnešus palasiet noteikumus un ierakstiet spēles un tad analizējiet kas ir nepareizi-redzēsiet ka tik slikti nemaz nav.
piedod,bet tu esi AKLS cirvis natuuraa!!!! tev jaaiet--planeta sport-speeles komenteet,rus speeleetaajus un tiesneshus vareesi dievinaat,muuseejos par viduveejiibaam saukt!!!! un vispaar tev jaaiet--par dailjslidoshanu fanot--tur tiesneshi ir viss ""objektiivaakie""--vareesi vinju vietaa situaacijas komenteet un taisnoties!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-28 21:50, pirms 16 gadiem
jenotgalva rakstīja: ja tu taa domaa,tad tev ir svesha psihologjija!!! protams,ka nejau vislaik tiesneshi un ne visaas speelees notiesaa muuseejos!!! vinji to izdara iistajaa mirklii un iistajaa speelee!!!paaris reizes nenoshvilp apshaubaamaa situaacijaa--rus,paaris reizes muuseejiem nosvilp--tur kur rusiem nenosvilpa,paaris vaartus neieskaita,paaris video nenoskataas,muuseejiem iedod noraidiijumu pirmajiem un tad jau ir 1;0,peectam atkal nepamanBet lielas am kaa kaadu no rd bortaa no muguras ieliimee,tad hosu palaizj atvaljinaajumaa uz triis speeleem,bet urlai par taadu pashu2min iedod paarkaapumu !!!! tas viss lauzj speeli un ja tu domaa ka taa nav--tad tu neko nesaproti!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ar psiholoģiju man viss kārtībā-esmu to studējis un varētu teikt ka tas ir viens no maniem jaukākiem tematiem-psiholoģija. tu doma'ka citas valstis neskatās KHL-un kā vēl, tās kuras ar laiku domā startēt KHL . Un protams zviedri čehi grib zināt kā tiesā Dinamo kura nav krievu komanda bet spēlē Krievijas atklātā čempionātā-sauksim to pagaidām tā jo īsts KHL vēl nav.
Es patiešām ļoti uzmanīgi vēroju kā tiesneši pret Dinamo izturās-sākumā izskatījās ka tiesā mums par labu tagad pēdējās mums nedaudz par sliktu. Šeit es nekādā gadījumā nepieļauju ka apzināti kļūdās tiesneši.
Protams ka svarīgi ir īstajā brīdī norakt ja vēlas.
Man ļoti žēl tos skatītājus kuri visu uzveļ tiesnešiem-tā šķiet ka tagad ies skatīties Ufu un meklēs kur piekasīties tiesnešu darbībā-ja meklēs tad arī atradīs. Un paskatās labāk mūsējie ir labi iemācījušies uzskriet uz pretinieka nūjas kājas un krist savu līdzjutēju priekšā paskaties labi -ierauga nūju sper platu soli uz priekšu nūjai virsū un krīt -visi brēc noraidījums bet nav jau par ko dot.
Nejauciet emocijas un veselo saprātu. Pats eju uz visām Dinamo spēlēm klātienē un mājās ierakstu tad paskatos atkārtojumus.
Pasudzē sevi un baudi spēli nevis lamā tiesnešus-es arī viņus iekšienē lamāju spēles laikā bet tās ir emocijas. Vēlāk redzu ka tiesnesis kaut ko patiešām nav redzējis vai pārkāpumsnav bijis. Arī pret magņitku pēdējās desmit minūtēs bija 2 pārkāpumi no mūsējo puses kuri pelnīja sodu bet neiedeva-tiesnesis kļūdās uz abām pusēm. Par vienu nošiem pārkāpumie arī internetā lasīju.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-28 21:57, pirms 16 gadiem
jenotgalva rakstīja: piedod,bet tu esi AKLS cirvis natuuraa!!!! tev jaaiet--planeta sport-speeles komenteet,rus speeleetaajus un tiesneshus vareesi dievinaat,muuseejos par viduveejiibaam saukt!!!! un vispaar tev jaaiet--par dailjslidoshanu fanot--tur tiesneshi ir viss ""objektiivaakie""--vareesi vinju vietaa situaacijas komenteet un taisnoties!!!!!!!!
Tu kļūdies daiļslidošana man nepatīk. Bērnībā uz visām Dinamo spēlēm bija abonements. Un krieviju un krievus es nemīlu. Tad uzreiz varēji rakstīt ka tev pret Krieviju ir naids tad es saprotu tu vienkārši krievus nevari ciest un nepatīk ka krievi kaut ko veido. jautājums vai tad Dinamo nav viduvēja komanda KHL. Es tikai tā viņu nesaucu-es savu komandu ļoti cienu-visu simboliku iegādājos lai atbalstītu dinamo. Lepojos ka mūsu komandu Eiropas stiprākā līgā var spēlēt un cīties par 16 nieku ar savu 22 budžetu. Vai tu ar savām smadzenēm vari kaut ko arī objektīvi saprast. Ja gribi mani pasūtīt tad sūti kērlingu skatīties tas sporta veids man patīk.
Ir taču jāredz arī tālāk par savu degungalu. Cik esmu dzirdējis sport planeta tur ir profesionāli komentētāji nevis kā mūsu Kreipāns kurš pat hokeja noteikumus nezina.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 21:59, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Ar psiholoģiju man viss kārtībā-esmu to studējis un varētu teikt ka tas ir viens no maniem jaukākiem tematiem-psiholoģija. tu doma'ka citas valstis neskatās KHL-un kā vēl, tās kuras ar laiku domā startēt KHL . Un protams zviedri čehi grib zināt kā tiesā Dinamo kura nav krievu komanda bet spēlē Krievijas atklātā čempionātā-sauksim to pagaidām tā jo īsts KHL vēl nav.
Es patiešām ļoti uzmanīgi vēroju kā tiesneši pret Dinamo izturās-sākumā izskatījās ka tiesā mums par labu tagad pēdējās mums nedaudz par sliktu. Šeit es nekādā gadījumā nepieļauju ka apzināti kļūdās tiesneši.
Protams ka svarīgi ir īstajā brīdī norakt ja vēlas.
Man ļoti žēl tos skatītājus kuri visu uzveļ tiesnešiem-tā šķiet ka tagad ies skatīties Ufu un meklēs kur piekasīties tiesnešu darbībā-ja meklēs tad arī atradīs. Un paskatās labāk mūsējie ir labi iemācījušies uzskriet uz pretinieka nūjas kājas un krist savu līdzjutēju priekšā paskaties labi -ierauga nūju sper platu soli uz priekšu nūjai virsū un krīt -visi brēc noraidījums bet nav jau par ko dot.
Nejauciet emocijas un veselo saprātu. Pats eju uz visām Dinamo spēlēm klātienē un mājās ierakstu tad paskatos atkārtojumus.
Pasudzē sevi un baudi spēli nevis lamā tiesnešus-es arī viņus iekšienē lamāju spēles laikā bet tās ir emocijas. Vēlāk redzu ka tiesnesis kaut ko patiešām nav redzējis vai pārkāpumsnav bijis. Arī pret magņitku pēdējās desmit minūtēs bija 2 pārkāpumi no mūsējo puses kuri pelnīja sodu bet neiedeva-tiesnesis kļūdās uz abām pusēm. Par vienu nošiem pārkāpumie arī internetā lasīju.
tu neesi sapratis vienu lietu---svariigi ir iedot iisto noraidiijumu,iistajaa laikaa un noraidiit iisto cilveeku,kaa piemeeram--varbuut pamaniiji--hosas 10 min!!! nu protams visus piecus vienlaiciigi--nepamaniiti no laukuma noraidiit buutu gruuti,bet taa nevainiigi--komandas liideri--liidz puslaika beigaam un uz pus papildlaiku--ir normaals bonusinjsh magnjitkai!!!protams itkaa peectam netiek pamaniits kaads noraidiijums no rd puses--jo tjip--mees tak esam objektiivie--su.uda rus tiesneshi!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 22:06, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Tu kļūdies daiļslidošana man nepatīk. Bērnībā uz visām Dinamo spēlēm bija abonements. Un krieviju un krievus es nemīlu. Tad uzreiz varēji rakstīt ka tev pret Krieviju ir naids tad es saprotu tu vienkārši krievus nevari ciest un nepatīk ka krievi kaut ko veido. jautājums vai tad Dinamo nav viduvēja komanda KHL. Es tikai tā viņu nesaucu-es savu komandu ļoti cienu-visu simboliku iegādājos lai atbalstītu dinamo. Lepojos ka mūsu komandu Eiropas stiprākā līgā var spēlēt un cīties par 16 nieku ar savu 22 budžetu. Vai tu ar savām smadzenēm vari kaut ko arī objektīvi saprast. Ja gribi mani pasūtīt tad sūti kērlingu skatīties tas sporta veids man patīk.
Ir taču jāredz arī tālāk par savu degungalu. Cik esmu dzirdējis sport planeta tur ir profesionāli komentētāji nevis kā mūsu Kreipāns kurš pat hokeja noteikumus nezina.
tavi profesionaalie komenteetaaji--speelee pret magnjitku--piecas minuutes dir..sa ka rd ir slikta fiziskaa sagatavotiiba un kaa vinju superzvaigznes met iekshaa vaartus tapeec!!!!,bet peec tam stulbi aplauzjas un pasaka--oi--man te fonaa saka ka rd--jau 5kto minuuti mazaakumaa speelee!!!izraadaas-ne tikai vaarti nav ieskaitiiti-reedlihs arii noraidiits!!! un tie pashi profi--kad daarzinjsh iemeta--ilgi nesaprata--kapeec video tiek skatiits,bet kad dzirdeeja pamatojumu--uzreiz pateica--nu protams--te jau nu viss uzreiz bija skaidrs un godiigi!!!! profi!!! un iisteniibaa--muuseejie ir stabila 8nieka komanda,bet pateicoties tiesneshiem,tizlajam grafikam un veiksmes truukumam--ciinas par 16nieku!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-28 22:33, pirms 16 gadiem
"Fun" ja tiesnesis gribēs kādam palīdzēt viņš viņam arī palīdzēs un diemžēl tas novērojams vairāk par labu naudīgajam, vai simpatizējošai komandai,vai "zemļakiem". Diemžēl, ši sērga ir visos sporta veidos, kur notiek tiesāšana ne jau tikai Krievijā. Tajā pašā NHL ,NBA, tiesnesis ir cilvēks visūr .
Ja tu domā,ka Krievijas tiesneši ir pilnīgi neatkarīgi un godīgi tiesā, tad neredzēt viņu konsekvenci nu nevar(ne jau visās spēlēs).
Ja tu iekaksti spēles, nu tad paskaties spēli ar Traktoru, kur tiesnesis vienādus sodus sodīja pilnīgi dažādi .
NOŅEM TĀS ROZĀ BRILES PAR GODĪGUMU SPORTĀ .

     [+] [-]

, 2008-11-28 22:39, pirms 16 gadiem
super Mario rakstīja: "Fun" ja tiesnesis gribēs kādam palīdzēt viņš viņam arī palīdzēs un diemžēl tas novērojams vairāk par labu naudīgajam, vai simpatizējošai komandai,vai "zemļakiem". Diemžēl, ši sērga ir visos sporta veidos, kur notiek tiesāšana ne jau tikai Krievijā. Tajā pašā NHL ,NBA, tiesnesis ir cilvēks visūr .
Ja tu domā,ka Krievijas tiesneši ir pilnīgi neatkarīgi un godīgi tiesā, tad neredzēt viņu konsekvenci nu nevar(ne jau visās spēlēs).
Ja tu iekaksti spēles, nu tad paskaties spēli ar Traktoru, kur tiesnesis vienādus sodus sodīja pilnīgi dažādi .
NOŅEM TĀS ROZĀ BRILES PAR GODĪGUMU SPORTĀ .
tas pats ir pasaules 4empii!!! nu ir shkoda gjeneraalsponsors un shkodu razjo 4ehijaa un visi to zin!!! bet par lv raf--tur neviens neko nav dzirdeejis un ar to mums jaareekjinas!!!

     [+] [-]

, 2008-11-28 22:48, pirms 16 gadiem
jenotgalva rakstīja: tavi profesionaalie komenteetaaji--speelee pret magnjitku--piecas minuutes dir..sa ka rd ir slikta fiziskaa sagatavotiiba un kaa vinju superzvaigznes met iekshaa vaartus tapeec!!!!,bet peec tam stulbi aplauzjas un pasaka--oi--man te fonaa saka ka rd--jau 5kto minuuti mazaakumaa speelee!!!izraadaas-ne tikai vaarti nav ieskaitiiti-reedlihs arii noraidiits!!! un tie pashi profi--kad daarzinjsh iemeta--ilgi nesaprata--kapeec video tiek skatiits,bet kad dzirdeeja pamatojumu--uzreiz pateica--nu protams--te jau nu viss uzreiz bija skaidrs un godiigi!!!! profi!!! un iisteniibaa--muuseejie ir stabila 8nieka komanda,bet pateicoties tiesneshiem,tizlajam grafikam un veiksmes truukumam--ciinas par 16nieku!!!
Nu tu pieļāvi kļūdu to ka mūsējie ir stabila astotnieka komanda-pat tad kad mūsējie dzīvoja par 5-8 vietu kad deva Dinamo spēlētāji intervijas viņi teica ka labi būtu 16 niekā tikt un arī Šuplers to pašu teica. Nu nevaram pašlaik mēs cīnīties sezonas garumā vismaz ar kādām 10 komandām-vai tad neapjēdz kādi monstri nāk mums pretī -Salavat Julajev magņitka kā spēlē eirolīgā zini. Ja mēs spēlētu k
adā Skandināvijas līgā vai čehijā tad gribētu lai mūsējie sitas pra pirmo trijnieku bet ne šeit. es vienreiz paskaitīju Sanktpēterburgas Nhl spēlētājus sanāca kādi 15 un citās komandās arī ir ap 10 bijušiem NHL večiem. Grafiks mums kopumā ņemot 56 spēles vispār ir super to teica gan Koziols sezonas sākumā gan Šuplers gan paši spēlētāji. Tieši grafikā mums ļoti gāja pretī. Paskaties pēdējās spēles mums ar ne pašiem stiprākiem un savā laukumā - tieši tad izšķirsies būt vai nebūt 16 niekā.
Veiksme mums bija papilnam -pirmās uzvaras bija tīti uz veiksmi savā laukumā -pats tad ar draugiem spriedu cik var veikties-spēlējam sliktāk kaut nedaudz par pretiniekime bet nāk uzvara pēc uzvaras-pār Maskavas Dinamo vispār likās bez variantiem 3 periodā. Arī citas uzvaras nāca spēlēs kur musējie pa vārtiem meta mazāk bet Masaļskis pa vārtiem lēkāja un vilka visu. Paņem statistiku paskaties kā uzvarējām ar mazāku metienu skaitu -leģionāri vilka spēles. Kad leģionāri pārstāja mest sākās zaudes.
Tagad beidzot pēdējās spēles man patiešām sāk patikt mūsu spēles stils. Pret Ladu jau bija ļoti laba spēle bet tur nu patiešām mums galīgi neveicās, spēle ar magņitku bija tīrs NHL līmenis-ja šādā līmenī kā pēdējās 3 varētu visu laiku noturēt mēs varētu mēģināt cīnīties par 10-12 vietu aptuveni. Es arī nesapratu kāpēc pēc Dārziņa vārtiem skatījās video bet tagad saprotu un lamāju tiesnesi par to ka viņš notiesāja pareizi-es gribēju lai vi;nš kļūdās-jā tiesnesis man sabojāja garīgo uz visu vakaru - nu bet tomēr nekāda atklāta kļūda nebija. Es nesaku ka sport planeta ir labi kā žurnālisti bet labi kuri labi pārzina hokeju un patiešām komentē spēli ar aizrautību un atceros kā viņi slavēja Dinamo spēli ar ACSK vai arī ar Amur. Komentētāji pret Dinamo izturas ar cieņu ko teica Koziols un citi komandas pārstāvji. cieņa pret Dinamo Krievijā ir liela un tādi kas mūs lamās par fašistiem kā Čeļabinskā ir visur.
Par Hosu -viņam ar nūju trāpīja pa zobiem brīdī kad viņam nebija ripa un galvenais tiesnesis to neredzēja-pārkāpums bija bet ko lai dara ja tiesnesis skatās uz to vietu kur ir ripa nevis sev aiz muguras, pēctam Hosa lamāja tiesnesi ka varēja dzirdēt par ko arī dabūja 10 minūtes. NEveiksmīga epizode-pretinieki zina ka Hosu var ātri izvest no pacietības un speciāli viņu provocē kad tiesnesis neredz.
Vai tad mūsu Kreipāna komentārus ir iespējams izturēt.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 22:53, pirms 16 gadiem
"Jenotgalva" komanda reāli ir līgas 8-15. Diemžēl, lai kā tas nepatiktu. Ja komandai veiksies - tuvāk 8, ja nē, tad 15.
Koziolam un Ko tas ir vairāk biznesa projekts. Būtu pavisam draņķīgi ja nenotiktu cīņa par play-off. Nu nav RD tik stipra un piedevām pirmā sezona, kad daudziem spēlētājiem ilgstoši ir jāspēlē tik daudz spēļu tuvu maksimālajam. Plus visi tie pārlidojumi.

     [+] [-]

, 2008-11-28 22:57, pirms 16 gadiem
jenotgalva rakstīja: tas pats ir pasaules 4empii!!! nu ir shkoda gjeneraalsponsors un shkodu razjo 4ehijaa un visi to zin!!! bet par lv raf--tur neviens neko nav dzirdeejis un ar to mums jaareekjinas!!!
Latviešu problēma ir visur meklēt tiesnešu vainu. Pasakiet kāda jēga ir rakt Dinamo - krievi ir ieinteresēti lai Dinamo tiek 16 niekā lai neteiktu ka tas ir tīrs Krievijas čempis. Cieņu pret Dinamo ir jūtama visu laiku-un tieši tas ļoti patīk ka it kā varenie krievi izjūt pret mums respektu. Protams ka tiesnešiem var būt kaut kādas simpātijas vai natipātijas. Ja esi kaut ko studējis no tautu psiholoģijas mentalitātes tad sapratīsi ka latviešiem ir rakstur;īgi meklēt kaut kādu negodīgumu piemēram sportā-mums jau ir ieprogrammēts iepriekš ka kāds mūs šmauks krāps utt. naudīgie sportā tāpat būs pirmie - izņēmu i ir bet reti.
Vai tad mūsu Dinamo reāli var sisties sezonas garumā ar Krievijas komandām. Mūsu komandas hokejisti taču netika agrāk Krievijas līgā-Ņiživijs spēlēja zemākā līgā no Novokuzņeckas mūsējos izmeta.
padomājiet šeit taču Latvijas izlase regulāri katru 3 spēli aizvada faktiski ar Krievijas izlasēm. NoKHL var izveidot Krievijas 3-4 izlases un visas cīnīsies pasaules čempī par medaļām/es nesaku ka izcīnīs bet cīnīsies/.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 22:58, pirms 16 gadiem
funs--ja tev liekas,ka cienjas izpausme ir briiniishanaas--kaa ar tik necilu sastaavu var vinneet kaadu vinju komandu,tad tev maz vajag!!!
bet man gribas vinjiem atgaadinaat--ka shis necilais sastaavs baaziis vinju grandus--ne vienu reizi vien,taapat kaa savulaik izbaaza vinju superizlasi--ar visu buree priekshgalaa!! lai beidz briiniities un saak kaut nedaudz respekteet--taa lai tu vieniigais nebuutu tas kas izbauda vinju cienju!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 23:02, pirms 16 gadiem
fans--un ja es buutu treneris un tu speeleetu manaa komandaa--es tevi pirmo atlaistu,jo taadi kaa tu--ar savu pazemiigo objektivitaati--demoralizee komandas garu!! taadi nekad neko nesasniedz jo vienmeer meegjina buut objektiivi,respektee lielos un speeciigos!!!
zini--man vienmeer ir paticis znaroks--vot reaals pretstats tev!!!!

     [+] [-]

, 2008-11-28 23:03, pirms 16 gadiem
fans--tu vareetu buut znarokam sieva--taa teikt--preteejie poli pievelkas

  -1 [+] [-]

, 2008-11-28 23:06, pirms 16 gadiem
ja mees visos laikos buutu tik objektiivi un lojaali--tad ""riigas sargi""--buutu staasts piemeeram par falk inteligjento apsardzi!!!

     [+] [-]

, 2008-11-28 23:23, pirms 16 gadiem
jenotgalva rakstīja: fans--un ja es buutu treneris un tu speeleetu manaa komandaa--es tevi pirmo atlaistu,jo taadi kaa tu--ar savu pazemiigo objektivitaati--demoralizee komandas garu!! taadi nekad neko nesasniedz jo vienmeer meegjina buut objektiivi,respektee lielos un speeciigos!!!
zini--man vienmeer ir paticis znaroks--vot reaals pretstats tev!!!!
Atkal kļūdies-esmu bērnībā spēlējis futbolu un manā dabā bija cīnītie sjebkad līdz pēdējai svilpei arī tad ja tu zaudē 0-3, bet tieši tie spēlētāji kuri visu laiku meklē kašķi ar teisnešiem izdar lāča pakalpojumu, piemēram Hosa vakar. Ar tiesnešiem ir jācīnās komandas kapteinim -tas ir Laviņa darbs. Vai tad Koziolu Šupleru nemaz neesi dzirdējis-kad viņi saka par elementāro cieņu pret Dinamo brīnīšanās ir viens bet cieņa ir kas cits.
cieņa ka Dinamo uzdrīkstējās, tava pieminētā uzvara 3-2 pret Krievijas izlasi bija super no vēsturiskā viedokļa, svinēju visu vakar tautai bija svētki, tā spēle man ir uz dvd un ar emocijām ik pa brīdim skatos, bet paskaties tu arī kas mums tā bija par cūceni, kā Semjonovs guva vārtus, krievi pa mūsu zonu visu laiku dzīvoja. Man vislabākās ir uzvaras kad mēs arī patiešām spēles ziņā pārspējam pretiniekus ne tikai uz cūceni, tāpēc man ļoti patika pasaules čempī 8-0 pār Vāciju. Znaroks man arī labi patīk īsts cīnītājs.
Vēl kas spēcīgos ir jārespektē bet nekad neizgāju un arī tagad neizeju lakumā nolemts-mans credo sportā - ir jācīnās vienmēr un visur neskatoties ne uz ko līdz spēles beigām-varu piedot visu bet piemēram ja Rīga 200o izietu laukumā pret Kanādas izlasi unnecīnītos tad es viņus necienītu, laukumā neskaties uz uzvārdiem bet sities līdz beigām.
Es šeit spriežu no malas kā skatītājs -kāspēlētājs redzu ka stipri un tieši tāpēc ir jāiet un jāsitās. Piemēram rīt pret Ufu iešu uz arēnu un ceru un mūsu uzvaru. Tu kaut ko nesaproti laikam sporta psiholoģijā ja domā ka respekts pret pretinieku ir necīnīšanās-tas tieši uzsit asinis-tagad arī šo to spēlēju un ja zinu ka pretinieks ir objektīvi daudz stiprāks par mani par katru cenu cenšos uzvarēt vai arī pēc iespējas pieklājīgāk zaudēt ja tas zaudējums ir neizbēgams.
Es tavu problēmu saproti tev riebjas krievi. Ja Krievijas vietā būtu piemēram Zviedrija un viss pārējais kā KHL laikamtad spriestu savādāk.

     [+] [-]

, 2008-11-28 23:27, pirms 16 gadiem
JENOTGALVAI-ja jau tev tā riebjas KHL tad iesaku vairāk neiet skatīties kā mūs aptiesā, kārtīgi fani ies vienmēr un skatīsies kā mūsējie sitās un ceļ savu meistarību.

     [+] [-]

, 2008-11-28 23:43, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Latviešu problēma ir visur meklēt tiesnešu vainu. Pasakiet kāda jēga ir rakt Dinamo - krievi ir ieinteresēti lai Dinamo tiek 16 niekā lai neteiktu ka tas ir tīrs Krievijas čempis. Cieņu pret Dinamo ir jūtama visu laiku-un tieši tas ļoti patīk ka it kā varenie krievi izjūt pret mums respektu. Protams ka tiesnešiem var būt kaut kādas simpātijas vai natipātijas. Ja esi kaut ko studējis no tautu psiholoģijas mentalitātes tad sapratīsi ka latviešiem ir rakstur;īgi meklēt kaut kādu negodīgumu piemēram sportā-mums jau ir ieprogrammēts iepriekš ka kāds mūs šmauks krāps utt. naudīgie sportā tāpat būs pirmie - izņēmu i ir bet reti.
Vai tad mūsu Dinamo reāli var sisties sezonas garumā ar Krievijas komandām. Mūsu komandas hokejisti taču netika agrāk Krievijas līgā-Ņiživijs spēlēja zemākā līgā no Novokuzņeckas mūsējos izmeta.
padomājiet šeit taču Latvijas izlase regulāri katru 3 spēli aizvada faktiski ar Krievijas izlasēm. NoKHL var izveidot Krievijas 3-4 izlases un visas cīnīsies pasaules čempī par medaļām/es nesaku ka izcīnīs bet cīnīsies/.
Vai tad tie paši krievu komentētāji cik reizes nav lamājuši tiesnešus ,par viņu komandu norakšanu dažādos turnīros(hokejā,futbolā,basketbolā), bet ,Tu, uzreiz mentalitāte.Nu ļoti reti krievu komentētāji atzīst(parasti viņi vairs nekomentē), ka viņu komanda šoreiz ir švakāka. Parasti vainoti tiek citi, bet "naši" tie ir tie vislabākie.
Nu nav tā latvieša problēma meklēt vainu tiesnešos.
Ja kāds pasūta mūziku, tad zem tādas citi dejo patīk tas vai nepatīk!
Ja runā par RD patikšanu, vai nepatikšanu skaidrs ir viens ja beigās izšķirsies, kas būs 16 vietā RD vai Amur(pēdējās spēles!), zinot kā neeeegribas klubiem lidot uz Habārovsku simpātijas būs Rīgas pusē.

     [+] [-]

, 2008-11-28 23:48, pirms 16 gadiem
Pēdējā laikā krievi vairs nelamā tiesnešus viņi bieži atzīst ka pretinieki ir bijuši pārāki-piemērs ar Zenit futbolā kur 3 vieta čl grupu turnīrā beigās tiek uzskatīts kā normāla vieta, spāņi objektīvi futbolā ir daudz stiprāki kā krievi utt. Un tā kā latvieši kasās tiesnešiem tā reti kura valsts dara. Jā ir atsevišķi kliedzoši gadījumi, bet tā kā šeit daži jau iepriekš paredz ka mūs KHl noraks-nu tas jau ir absurds. Via pasīem nav neērti par savām domām.

     [+] [-]

, 2008-11-28 23:49, pirms 16 gadiem
Pagājušo gadu Amur aizķērās aiz pēdējās 16 vietas un tiesneši negremdēja.

     [+] [-]

, 2008-11-28 23:57, pirms 16 gadiem
Nu protams, tu jau teiksi, ka Norvēģi pēc draudzības spēles futbolā ar Ukrainu tiesnesi nekritizēja(tiesāju mūsu pašu Lajuks) Ukraiņi aicinās Lajuku vēl.

     [+] [-]

, 2008-11-28 23:59, pirms 16 gadiem
FUNS rakstīja: Pēdējā laikā krievi vairs nelamā tiesnešus viņi bieži atzīst ka pretinieki ir bijuši pārāki-piemērs ar Zenit futbolā kur 3 vieta čl grupu turnīrā beigās tiek uzskatīts kā normāla vieta, spāņi objektīvi futbolā ir daudz stiprāki kā krievi utt. Un tā kā latvieši kasās tiesnešiem tā reti kura valsts dara. Jā ir atsevišķi kliedzoši gadījumi, bet tā kā šeit daži jau iepriekš paredz ka mūs KHl noraks-nu tas jau ir absurds. Via pasīem nav neērti par savām domām.
Paskaties vēlreiz Dinamo-Traktor.(Kā lai nelamājas par tiesnešiem)Par neērtumu jājautā tiesnesim.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-29 01:23, pirms 16 gadiem
Demar 21 rakstīja: Nejūtos vainīgs pie Dinamo lielajām izmaksām...

Parasti, jau spēlēšanas izmaksas būtu jānosedz sponsoriem, bet biļešu naudai būtu jāsedz tikai ,piemēram, arēnas īre un pretinieku izmitināšanu...(nu kkā tā)'

Varbūt vajag aktīvāk meklēt jaunus sponsorus...
Tak Dinamo ar nejūtas vainīgi ka Tev pofig ko skatīties, ka tik lētāk. Man tādas baša kartes bijušas nebijušas, tāpat neiešu, RD ir iespeja redzēt labu hoķi un pie iespējas apmeklēju.