Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

CSKA uzbrukuma līniju pastiprinās ar Zviedrijas izlases hokejistu

CSKA uzbrukuma līniju pastiprinās ar Zviedrijas izlases hokejistu
Simons Hjalmarsons (ar ripu)
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Viena no Kontinentālās hokeja līgas (KHL) līderiem Maskavas CSKA pastiprinājis savu jau tā iespaidīgo uzbrukuma līniju. Klubs informē par vienošanos ar zviedru uzbrucēju Simonu Hjalmarsonu, bet līguma parakstīšana paredzēta jau tuvākajā laikā.

25 gadus vecais Zviedrijas izlases uzbrucējs Simons Hjalmarsons pēdējās divās sezonās pavadīja "Linköping", 110 regulārās sezonas maču laikā izceļoties ar 100 (39+61) punktiem. Abās sezonās Hjalmarsons tika iekļauts arī Zviedrijas pieaugušo izlases sastāvā startam pasaules čempionātā, kur izcīnīja zelta un bronzas medaļas.

2007. gada Nacionālās hokeja līgas (NHL) draftā Hjalmarsonu ar kopējo 39. numuru izvēlējās Sentluisas "Blues", bet šo gadu laikā zviedru uzbrucējs Ziemeļamerikā nav spēlējis. Šīs vasaras sākumā Hjalmarsons noslēdza līgumu ar Kolumbusas "Blue Jackets", bet oktobra sākumā tika nosūtīts uz fārmklubu Springfīldā. Oktobra vidū CSKA iemainīja tiesības uz Hjalmarsonu no Novosibirskas "Sibir" un tuvākajā laikā parakstīs līgumu ar zviedru hokejistu.

CSKA ar 52 punktiem 21 spēlē ieņem otro vietu KHL Rietumu konferencē un visā līgā. Maskavas klubam ir viens no labākajiem uzbrukumiem visā līgā, taču panākumu atslēga līdz šim bijusi dzelžainā aizsardzība – CSKA 21 spēlē ir ielaidis 31 ripu, kas ir vislabākais rādītājs KHL. Maskavas komanda gan nevar sūdzēties arī par līderu trūkumu uzbrukumā, kur pirmās vijoles spēlē Aleksandrs Radulovs (12+19), Stefans da Kosta (16+14) un Jans Muršaks (9+12). Radulovs un Da Kosta ir attiecīgi otrajā un trešajā vietā labāko punktu guvēju sarakstā visā līgā.

Izmantotie resursi:
Профессиональный Хоккейный Клуб ЦСКА
Континентальная хоккейная лига : Чемпионат...

     [+] [-]

, 2014-10-28 22:53, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja nebūtu mums kaimiņos pasista valsts, Latvija jau būtu tikai priecīga piešķirt Latgalei kādu īpašu statusu. Lūdzu, dragājiet, tikai ko jūs tur iesāksiet ar to autonomiju. Stastīsiet pasaulei par savu valodu, kultūru un no tā arī pārtiksiet? Latgale ir totāli dotējams reģions.

Krievijas ziemeļkaukāza republikās, izņemot kādus radikālus musulmaņus neviens vairs nedomā kā savu statusu padarīt vēl neatkarīgāku no centra, jo nedod dievs (viņu gadijumā allahs), pašiem nauda būs jāpelna. Ingušijā ir ļoti populārs kaut kāda viņu klasiķa teiciens, mēs nekad neesam iestājušies Krievijā, bet brīvprātīgi arī nekad neizstāsimies. Čečenija šobrīd reāli no centra izspiež milzu summas un dzīvo cepuri kuldami, bet ja būtu neatkarīgi, Groznija tā arī stāvētu sabombardēta un paši čečeni brauktu pie kaimiņiem sirot.

Spānijā, Lielbritānijā valdības cīnās lai noturētu savus bagātos reģionus, tos kas vairāk iemaksā valsts budžetā, bet ja viņiem piederētu latgale, iespējams nedarītu neko, pateiktu ejiet, laimīgu taciņu, mums būs vieglāk.
Vismaz beidzot kāds kko sakarīgu pateica! Savādāk te izskatās ka visi mēģina vienu sadumpojušos tīni izglītot.
Man ar ienāca uzreiz prātā: ko tas čangals ar to autonomiju darīs?
Nemaz jau viņiem to ultrapatriotu tik daudz nav. Ik pa laikam gadās pa to dziļo latgali pabraukt, pārsvarā skats padrūms, visvairāk sirds sāp par ''nolaisto" lauksaimniecības zemi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-28 22:54, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kaut kā redzu ka komentāros īd vieni un tie paši. Nekur dzīvē neesmu dzirdējis ka DR pretnieki būtu daudz. TV žurnālisti tā īsti neviens nav pret DR. Pret ir tikai daži eksemplāri , kuri šeit komentē. Izteikts mazākums.
Tu esi īdētāju avangardā

     [+] [-]

, 2014-10-28 22:55, pirms 10 gadiem
arch122 rakstīja: Vismaz beidzot kāds kko sakarīgu pateica! Savādāk te izskatās ka visi mēģina vienu sadumpojušos tīni izglītot.
Man ar ienāca uzreiz prātā: ko tas čangals ar to autonomiju darīs?
Nemaz jau viņiem to ultrapatriotu tik daudz nav. Ik pa laikam gadās pa to dziļo latgali pabraukt, pārsvarā skats padrūms, visvairāk sirds sāp par ''nolaisto" lauksaimniecības zemi.
Diemžēl Latgale ir ārkārtīgi tukša, skaista zeme, bet tukša. Kas tad to autonomiju tur taisīs? Tantuki Ludzā? Tikmēr mani draugi latgalieši jau lieliski iedzīvojušies Rīgā...

     [+] [-]

, 2014-10-28 22:55, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pilna Rīga ir ar latgaļiem, nav nācies dzirdēt, ka kādam no viņiem būtu baigā vēlme dalīt Latgali nost. Un, ja jau ir tāda dikti liela vēlme pēc autonomijas, kur ir latgaliešu partijas Saeimā?? Es neesmu gadiem nekur lasījis, ka kāds latgalietis būtu pat mēģinājis iesākt kādu kampaņu par Latgales īpašo statusu, jā, pirms 80-90 gadiem bija, Trasuns, Kempe... Tev nepatiks tas, ko teikšu: latgalieši pa siem gadiem ir pamatīgi saplūduši ar pārejo Latviju (iep. gadsimta sākumā Latgale bij nost no pārējās Latvijas) un savukārt 50% Latgales iedzīvotāju nav latgaļi, vēl desmiti tūkstoši ir aizbraukuši uz ārzemēm. Kāds nu tur separatisms, kāda autonomija, ja nu vienīgi ar zaļajiem cilvēciņiem...
Vikipēdija stāsta-latgaliešu valoda ir latviešu valodas paveids.Tā ir dzimtā valoda apmēram 165 000 cilvēku.
Viņiem tā bēdīgi būs ar savas partijas iebīdīšanu Saeimā.
Bet viss sūdīgāk ir ka Latgale patreiz ar Parašu ir vel vairāk saplūdusi nekā ar Latviju. Tur gan Latvijas valdībai vel ir plašs darba lauks,lai Latgali pagrieztu ar seju pret pārējo Latviju.

     [+] [-]

, 2014-10-28 22:56, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: vienu vakaru, te baigi gaidīja tevi a-burta kompānijā apspriedām kā viņš vecenes koļīja SC
Kas viņš ? Es saku,biju LV. Man nedēļa bija vienā steigā. Vēl atpakaļ ceļā PL un DE likumsargi prātu izvaroja un visu auto.
Tā kā man bez visām koļīšanas intrigām virtuālā seksa pietika

  -1 [+] [-]

, 2014-10-28 22:57, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Kas viņš ? Es saku,biju LV. Man nedēļa bija vienā steigā. Vēl atpakaļ ceļā PL un DE likumsargi prātu izvaroja un visu auto.
Tā kā man bez visām koļīšanas intrigām virtuālā seksa pietika
a-burts?
francūzi rasistu jau neatpazīsti
labi tev tur smadzenes pačakarēja poliči...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-28 22:58, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vikipēdija stāsta-latgaliešu valoda ir latviešu valodas paveids.Tā ir dzimtā valoda apmēram 165 000 cilvēku.
Viņiem tā bēdīgi būs ar savas partijas iebīdīšanu Saeimā.
Bet viss sūdīgāk ir ka Latgale patreiz ar Parašu ir vel vairāk saplūdusi nekā ar Latviju. Tur gan Latvijas valdībai vel ir plašs darba lauks,lai Latgali pagrieztu ar seju pret pārējo Latviju.
Nū, nevajag jau Latgali pār vienu kārti mest! Preiļos, Varakļānos, Balvos jaunieši par krievu valodu nezina

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:00, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tu esi īdētāju avangardā
paīd un priecājas...tak ļauj viņam papriecāties, neesi ļauns vismaz šodien
rīt spēle?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-10-28 23:02, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nū, nevajag jau Latgali pār vienu kārti mest! Preiļos, Varakļānos, Balvos jaunieši par krievu valodu nezina
Ar Latgali vis ir kārtībā, sestdien Rigā satiku senu paziņu, pāris stundas nopļāpājām. Te ir pāris smurguļi kas te naido tautu nav latgaļi, bet bezidentitātes radījumi kas no jebkura normāla latgaļa dabūtu bietē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:02, pirms 10 gadiem
LTG rakstīja: Atļaušos tev nepiekrist
Intersanti sanāk kā runa aiziet par Latgaļu valodu, tā uzreiz iet runa par autonomiju, tā uzreiz par seperātismu.
Kas attiecas par autonomiju, būtu muns tā paši zinātu ko iesākt un ko darīt, būtu paši sev saimnieki nevis naudu Rīga pelnītu.
Kas attiecas apr Krieviju, tad laikam neko neeesi par Sibīriju neko dzirdējus, kur jau kādus gadus pāris atsevisķi indivīdi cenšas Sibīrijas neatkarību iegūt u.c.

Kāda nozīme bagāts reģions vai nabags, bet autonomijai ir daudz, daudz plusu.

Paraša to vien gaida, lai Latgale tagad sadumpotos Latvijas sastāvā. Putlers&Co pēkšņi atcerētos, ka Latgale savulaik ietilpa Vitebskas guberņā. Labi, tagad nebūs Vitebskas, bet būs Pleskavas guberņas sastāvdaļa.
Es tikai tā īsti nesaprotu ko Jūs latgaļi ar to savu autonomiju darītu? Ar kultūru un citām garīgām lietām vēderu nepiebāzīsi.

  -2 [+] [-]

, 2014-10-28 23:03, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nū, nevajag jau Latgali pār vienu kārti mest! Preiļos, Varakļānos, Balvos jaunieši par krievu valodu nezina
kas tad tur krievu skolās mācās?
pensionāri?

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:03, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: paīd un priecājas...tak ļauj viņam papriecāties, neesi ļauns vismaz šodien
rīt spēle?
Es neesmu tik ietemīgs - nav manā varā ļaut vai neļaut. šams vakar vai azvakar gan rakstīja ka viņš atļaujot
Tu par Dinamo? Laikam jau ir, parasti ik pārdienas, programmu neesmu satījies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:04, pirms 10 gadiem
LTG rakstīja: Atļaušos tev nepiekrist
Intersanti sanāk kā runa aiziet par Latgaļu valodu, tā uzreiz iet runa par autonomiju, tā uzreiz par seperātismu.
Kas attiecas par autonomiju, būtu muns tā paši zinātu ko iesākt un ko darīt, būtu paši sev saimnieki nevis naudu Rīga pelnītu.
Kas attiecas apr Krieviju, tad laikam neko neeesi par Sibīriju neko dzirdējus, kur jau kādus gadus pāris atsevisķi indivīdi cenšas Sibīrijas neatkarību iegūt u.c.

Kāda nozīme bagāts reģions vai nabags, bet autonomijai ir daudz, daudz plusu.
Jā, jā nu tik būs, atdalīsities un nepaies ne 10 gadi kad jums lūgsies lai nākat atpakļ, jau kā varens demogrāfiski un ekonomiski spēcīgs reģions!

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:05, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Paraša to vien gaida, lai Latgale tagad sadumpotos Latvijas sastāvā. Putlers&Co pēkšņi atcerētos, ka Latgale savulaik ietilpa Vitebskas guberņā. Labi, tagad nebūs Vitebskas, bet būs Pleskavas guberņas sastāvdaļa.
Es tikai tā īsti nesaprotu ko Jūs latgaļi ar to savu autonomiju darītu? Ar kultūru un citām garīgām lietām vēderu nepiebāzīsi.
Tev tajā paurītī ir riktīga paraša. Aiz katra stūra rēgi rēgojas.Krievi LV dzīvojošie slikti,latgaļi arī utt. Viens tu balts un pūkains,cēls un svēts,nevainīgs

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:05, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kas tad tur krievu skolās mācās?
pensionāri?
Preiļos, Balvos latvieši(latgaļi) ir 80-90%

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:06, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Es neesmu tik ietemīgs - nav manā varā ļaut vai neļaut. šams vakar vai azvakar gan rakstīja ka viņš atļaujot
Tu par Dinamo? Laikam jau ir, parasti ik pārdienas, programmu neesmu satījies.
nu ja...
jāgaida ceturtā vinne...negribu palaist garām

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:06, pirms 10 gadiem
arch122 rakstīja: Jā, jā nu tik būs, atdalīsities un nepaies ne 10 gadi kad jums lūgsies lai nākat atpakļ, jau kā varens demogrāfiski un ekonomiski spēcīgs reģions!
Šitā vīrs sievai pirms šķiršanās teica un biedēja. Bet tā ņem un ......

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:06, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: a-burts?
francūzi rasistu jau neatpazīsti
labi tev tur smadzenes pačakarēja poliči...
Re,pat PL un D poliči jau zin, kas par putnu Harļiks.
Šie droši vien meklēja speciālo spiegu aparatūru ko šeit LV Harļiks saņēma no Parašas FDD rezidentiem.

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:06, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Diemžēl Latgale ir ārkārtīgi tukša, skaista zeme, bet tukša. Kas tad to autonomiju tur taisīs? Tantuki Ludzā? Tikmēr mani draugi latgalieši jau lieliski iedzīvojušies Rīgā...
Diemžēl Tev pilnīgi piekrītu. No tā tukšuma jau visi arī pārvācas uz centriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:07, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja...
jāgaida ceturtā vinne...negribu palaist garām
Tu par Bifeļiem ?

  -1 [+] [-]

, 2014-10-28 23:08, pirms 10 gadiem
LTG rakstīja: Vikipēdijā, katrs muļkis ko grib var pierakstīt un pamainīt, ticamība vikipēdijai nav tā lielākā.
Jā, jā.
Vikipēdijas Latgales valodas sadaļa ir tieši tā, kur kāds par visu varu cenšas ielikt falšus datus.

  +2 [+] [-]

, 2014-10-28 23:08, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Re,pat PL un D poliči jau zin, kas par putnu Harļiks.
Šie droši vien meklēja speciālo spiegu aparatūru ko šeit LV Harļiks saņēma no Parašas FDD rezidentiem.
Tak bija uzdevums to proboru tev un Obamam piestiprināt. Lai krievi zinātu par ko jūs pa sapņiem runājat.

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:09, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Preiļos, Balvos latvieši(latgaļi) ir 80-90%
Par Balviem nezinu...nemeklēšu, lai paliek uz tavām zināšanām.
Preiļos noteikti nav, beidz liet, pats esmu no tās puses...

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:09, pirms 10 gadiem
arch122 rakstīja: Diemžēl Tev pilnīgi piekrītu. No tā tukšuma jau visi arī pārvācas uz centriem.
Kopā iedzerot uzdziedam pa kādai latgaļu dziesmai, bet ir pilnīgi skaidrs, ka viņi atgriezties tur netaisās, bet pa gabalu autonomijas neviens nedibina... Nav jau žēl, ja kas, bet kkā tā vēlme no viņu puses nu nekā neparādās, izņemot SC komentāros

     [+] [-]

, 2014-10-28 23:09, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu par Bifeļiem ?
par DR...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-10-28 23:10, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nu ja...
jāgaida ceturtā vinne...negribu palaist garām
Nu man jau likās pret Maskavu nospēlēja ne īpaši labi, lai tā baigi priecātos ka nu tik būs, bet nu redzēs. tagad atceros, liekas ka pāaraidē teica ka nākamā spēle ar Sočiem, tie laikam pa apakšu ir, visas iespējas tad.

  -2 [+] [-]

, 2014-10-28 23:10, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nū, nevajag jau Latgali pār vienu kārti mest! Preiļos, Varakļānos, Balvos jaunieši par krievu valodu nezina
Es necentos kādu izdalīt, bet gan Latgales kopējo ainu centos uzzīmēt.