Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Pārums

Šuplers: "Man pietika ar piecām minūtēm, lai saprastu, ka vēlos strādāt CSKA"

Šuplers: "Man pietika ar piecām minūtēm, lai saprastu, ka vēlos strādāt CSKA"
Jūliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Maskavas CSKA prezidents Vjačeslavs Fetisovs kluba mājaslapā izklāstījis savas domas par komandas jauno galveno treneri Juliusu Šupleru, kurš iepriekš strādāja Rīgas "Dinamo". Tāpat ar iespaidiem dalījies arī pats Šuplers.

"Mēs esam priecīgi, ka par mūsu komandas galveno treneri kļuva Juliuss Šuplers. Mēs izskatījām daudzas kandidatūras un varu atklāt, ka CSKA gribēja strādāt daudzi speciālisti kā no Eiropas, tā Ziemeļamerikas," atzina Fetisovs. "Kad mēs pirmoreiz tikāmies ar Šupleru, sapratām, ka runājam vienā valodā. Pēc tam jautājums par to, kurš vadīs CSKA mums jau kļuva neaktuāls. Juliuss ir pazīstams ar savu darba metodiku, māku strādāt ar jaunatni. Protams, ka tas nospēlēja savu lomu galvenā trenera izvēlē."

"Tagad mūsu varenais klubs ir sarežģītā situācijā. Mums pat īsti nav savas mājas spēļu vietas. Tā arēna, kur spēlējam, ir vienkārši briesmīga. Līdzjutējus tur neiemānīsi. Paldies Dievam, ka uztaisījām visas labas ģērbtuves. Negribu žēloties, bet armijas klubs šobrīd nevienam nav vajadzīgs. Mēs gribam spēlēt mūsdienīgā arēnā. Juliusam svarīga ir sabiedrības uzmanība. Viņš ir īsts profesionālis. Kopā mēs veidosim komandu, kura popularitātes ziņā neatpalika no Rīgas "Dinamo"," savu pārliecību pauda Fetisovs.

Savukārt pats Juliuss Šuplers atzinis: "Jau kopš bērnības sekoju līdzi CSKA un PSRS izlases spēlēm. Uzaicinājums strādāt šajā klubā man ir liels gods. Es to ļoti vēlējos darīt. Teikšu godīgi – man bija piedāvājumi no citiem klubiem, taču es izvēlējos CSKA. Man pietika ar piecām minūtēm, lai saprastu, ka vēlos strādāt tieši ar CSKA."

Izmantotie resursi:
cska-hockey.ru


, 2011-04-28 18:44, pirms 14 gadiem
Rautakalio preses konferencēs salies arī pretinieku treneriem ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-28 18:45, pirms 14 gadiem
-MaKa rakstīja: Rautakalio preses konferencēs salies arī pretinieku treneriem ?
ja, zem galda pa paris carkam no siivaa....
, 2011-04-28 18:46, pirms 14 gadiem
Manuprat, Suplers ka cilveks nespes izdzivot Krievijas nezeligaja sporta vide....
Manuprat, daba vinam pa svaku, lai noturetos tur ilgaku laiku....
, 2011-04-28 18:49, pirms 14 gadiem
Prieks, kā par Rīgas Dinamo popularitāti pasaka
, 2011-04-28 18:53, pirms 14 gadiem
viņam vajadzeja 5min lai atrastu algas ciparu līgumā
, 2011-04-28 18:53, pirms 14 gadiem
ne jau CSKA maskaviešiem nav vajadzīgs - hokejs pēc definīcijas nevienam Maskavā neinteresē. Visas 3 briesmīgās KHL klubu arēnas ir tukšas. Lai jau viņiem izdodas pievilināt tautu ar konfektēm un vēl visādam muļķībām, pa īstam hokeju mīl savādāk.
Slēpts komentārs: Marcela81
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: HOSSA12
, 2011-04-28 18:56, pirms 14 gadiem
HOSSA12 rakstīja: Piekrītu, ka viņam būs grūti noturēties pie CSKA stūres, jo Dināmo viņam bij OZO, kurš lielā mērā arī savā ziņā bija kā trenneris (vai kvai palīgs), īstais vīrs, kurš spēja sapurināt visus, NEVIS šupis! (protams arī trennera palīgi daudz strādāja...)
Visu cieņu Šupleram, taču tā nu ir patiesība!
Pirmajā sezonā Ozo nebija...
, 2011-04-28 18:57, pirms 14 gadiem
Marcela81 rakstīja: Jūlio, nāc atpakaļ!
beidz nirgaties...
Visu cienu Juliusam, bet pat pie Slovakijas izlases stures nevareja neko paradit un uzkaveties ilgak par vienu celienu....
, 2011-04-28 18:58, pirms 14 gadiem
Fetisovs:"Juliuss ir pazīstams ar savu darba metodiku, māku strādāt ar jaunatni. Protams, ka tas nospēlēja savu lomu galvenā trenera izvēlē"

Bišķi man tāds apdullums uznācis. Vai nu Šuplers šeit Rīgā par daudz šefojis vai arī tagad Maskavā kļuvis tik pielaidīgs, ka ir mierā pat strādāt ar jaunajiem....
, 2011-04-28 18:58, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Pirmajā sezonā Ozo nebija...
Pirmajā sezonā mēs tikām tālāk par 1. kārtu play off?
, 2011-04-28 18:59, pirms 14 gadiem
HOSSA12 rakstīja: Pirmajā sezonā mēs tikām tālāk par 1. kārtu play off?
Ne, pirmaja sezona mez dabujam ierit no Maskavas Dinamo
, 2011-04-28 18:59, pirms 14 gadiem
Kopā mēs veidosim komandu, kura popularitātes ziņā neatpalika no Rīgas "Dinamo"," savu pārliecību pauda Fetisovs.
---------
Fetisova vizija/sapnis - sarkanzils aurojošs 10 tūkstošnieks RedStar arēnas perimetrā....

... jā ,kur nu vairs zemāk popularitātes reitingos ciskai krist, ja līgā ceļo aņuks, ka pirms spēles Lužņiku diktors ik reizi nosauca uzvārdos komandu sastāvus un pie reizes ...arī dažus atnākušos līdzjutējus....
, 2011-04-28 19:01, pirms 14 gadiem
NoIQ rakstīja: Ne, pirmaja sezona mez dabujam ierit no Maskavas Dinamo
(da lab es to ļoti labi zinu un atceros!)
palasi kpc es tadu jautajumu uzdevu! :p
, 2011-04-28 19:01, pirms 14 gadiem
Nu logiski domajot CSKA nekad nebus tik populara komanda ka RD nezinu kadus brinumus Fetisovam ar Supu tur butu jataisa
Slēpts komentārs: Curtiys
Slēpts komentārs: Zemen1t
, 2011-04-28 19:04, pirms 14 gadiem
NU nejaunu Šuplers bij iemesls pārpildītajām tribīnēm Arēnā Rīga
(iemesls bija pašmāju hokejisti, klubs, kurš nes latvijas vārdu pasaulē un protams aizraujošs hokejs, NEVIS tauta tur devās lai aplūkotu visu vareno Šupi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-28 19:08, pirms 14 gadiem
tik ilgi bija vajadzīigs?
, 2011-04-28 19:11, pirms 14 gadiem
"Juliuss ir pazīstams ar savu darba metodiku, māku strādāt ar jaunatni." izrādās Petrovickis bija jaunulis....
, 2011-04-28 19:12, pirms 14 gadiem
HOSSA12 rakstīja: NU nejaunu Šuplers bij iemesls pārpildītajām tribīnēm Arēnā Rīga
(iemesls bija pašmāju hokejisti, klubs, kurš nes latvijas vārdu pasaulē un protams aizraujošs hokejs, NEVIS tauta tur devās lai aplūkotu visu vareno Šupi...

Fetisovs jau vienreiz tribīnes daudz maz piepildīja ...kad pats ietērpās un izgāja laukumā.
Tautai patika - reklāma un cirks.
Anšlags būs, ja izies abi kopā ar Jūli.....
, 2011-04-28 19:20, pirms 14 gadiem
un,ko tad Tu cienitais Julius liekoloji tik ilgi,ka varbut pienacis laiks parmainam utt,pirms aizgaji ko a,nedelu vajagot padomat...bla bla bla?!?!?!
ja nebus labak ,tad vismaz savadak!
, 2011-04-28 19:21, pirms 14 gadiem
wild21 rakstīja: Nu logiski domajot CSKA nekad nebus tik populara komanda ka RD nezinu kadus brinumus Fetisovam ar Supu tur butu jataisa
ja tu neko nezini par CSKA un taas tradiicijaam tad nepljurini savu muti tur kur nevajag !

sarkanaas zvaigznes praktiski visur pasaulee zin kur speelee hokeju, RD tikai iesh bijushaa PSRS teritorijas un viss !
taa kaa nerunaa par kkaadu popularitaati
, 2011-04-28 19:25, pirms 14 gadiem
kā uzreiz prom tā visi laimīgi, vai tiešām pie mums bija tik slikti???
, 2011-04-28 19:25, pirms 14 gadiem
ja komanda saks zaudet tur ilgi nespelesies atlaidis ashi vien atvadiseis no shuplera!!!
, 2011-04-28 19:25, pirms 14 gadiem
padibenis rakstīja: kā uzreiz prom tā visi laimīgi, vai tiešām pie mums bija tik slikti???
logistispiski!
, 2011-04-28 19:30, pirms 14 gadiem
padibenis rakstīja: kā uzreiz prom tā visi laimīgi, vai tiešām pie mums bija tik slikti???
Kur tu esi redzējis ka suns kostu tajā rokā kura to baro?
, 2011-04-28 19:31, pirms 14 gadiem
Nu nu paskatīsimies kā Jūlis spēs sadzīvot ar ripojošajiem tuksneša kamoliem CSKA šķūnī!
, 2011-04-28 19:33, pirms 14 gadiem
... ka tik nesanāk aplauziens skarbajā krievu realitātē
, 2011-04-28 19:34, pirms 14 gadiem
semerjaks rakstīja: ... ka tik nesanāk aplauziens skarbajā krievu realitātē
ta jau ari bus
, 2011-04-28 19:39, pirms 14 gadiem
semerjaks rakstīja: ... ka tik nesanāk aplauziens skarbajā krievu realitātē
Jau sanāca pirms pāris gadiem , kad viņš vadīja Lokomativ.
, 2011-04-28 20:03, pirms 14 gadiem
5 min,tad kad pateica summu tad arī piekrita,vaine Šup?
, 2011-04-28 20:07, pirms 14 gadiem
ko visi Suplera noliceji teiks ka CSKA graus RD?
, 2011-04-28 20:10, pirms 14 gadiem
edzups rakstīja: ko visi Suplera noliceji teiks ka CSKA graus RD?
Es pārliecināts ka CSKA graus Dinamo?
, 2011-04-28 20:13, pirms 14 gadiem
edzups rakstīja: ko visi Suplera noliceji teiks ka CSKA graus RD?
glup's tejsts..un ja nu b;us otradi..?
tev ir visp'ar savs viedokjlis..? protams ka nav...tikai tuk;sas fraazes..
, 2011-04-28 20:14, pirms 14 gadiem
arny72 rakstīja: Es pārliecināts ka CSKA graus Dinamo?
nu nezinu vis var gadīties!!!
, 2011-04-28 20:15, pirms 14 gadiem
supleram buusvajadziigas 5 speeles,(5zaagi) kadnozeeloas ka pameta Dinamo...
, 2011-04-28 20:17, pirms 14 gadiem
cesinieks7 rakstīja: supleram buusvajadziigas 5 speeles,(5zaagi) kadnozeeloas ka pameta Dinamo...
Un TEv vajadzēs jaunas smadzenes lai saprastu ka vecās nekam neder!
, 2011-04-28 20:17, pirms 14 gadiem
Šuplers prot strādāt ar Jaunatni ?
, 2011-04-28 20:19, pirms 14 gadiem
Karix rakstīja: Šuplers prot strādāt ar Jaunatni ?
paskat ka Cibuļskis izauga RD
, 2011-04-28 20:30, pirms 14 gadiem
edzups rakstīja: paskat ka Cibuļskis izauga RD
Cibuļskis un Sotnieks izauga pateicoties tam, ka spēlēja vienā pārī ar OZO!
, 2011-04-28 20:46, pirms 14 gadiem
HOSSA12 rakstīja: Piekrītu, ka viņam būs grūti noturēties pie CSKA stūres, jo Dināmo viņam bij OZO, kurš lielā mērā arī savā ziņā bija kā trenneris (vai kvai palīgs), īstais vīrs, kurš spēja sapurināt visus, NEVIS šupis! (protams arī trennera palīgi daudz strādāja...)
Visu cieņu Šupleram, taču tā nu ir patiesība!
nu redzesim, ka ar to purinasanu bus pie jauna trenera????????? un vispar pec tavas logikas sanak, ka komandai treneris nemaz nav vajadzigs.......... klausies, zvani Savickim, vinam tava ideja patiks, un par saekonometo trenera algu vares panemt labu speletaju, nepalaid garam savu iespeju....
, 2011-04-28 20:48, pirms 14 gadiem
cska pietiks ar 5 spēlēm laj saprastu ka nesi vajadzīgs
, 2011-04-28 21:01, pirms 14 gadiem
CSKA varens klubs? Čalis pēc tam nosauc tā trūkumus, kas liek tam izskatīties pēc amatieru komandas. Kas bijis - bijis - tagad CSKA ir tālu līdz varenībai, bet krieviem jau patīk mētāties ar skaļām frāzēm...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-28 21:47, pirms 14 gadiem
Tiešām būs interesanti, kādus iemeslus te visi izgudros, kad pēc pusgada izrādīsies, ka nekas labāks par iepriekšējo nenotiek, ''milzīgais potenciāls'' nezkāpēc nerealizējas un par iekļūšnu playoff atkal būs sīvi jācīnās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-28 22:02, pirms 14 gadiem
edzups rakstīja: paskat ka Cibuļskis izauga RD
Cibulskis izaga jau maza berniba ar centibu es domaju vairak deva ka vins speleja ar OZO un vel vins speleja ari u-18 un u-20 izlases
, 2011-04-28 22:05, pirms 14 gadiem
cloud rakstīja:
Fetisovs jau vienreiz tribīnes daudz maz piepildīja ...kad pats ietērpās un izgāja laukumā.
Tautai patika - reklāma un cirks.
Anšlags būs, ja izies abi kopā ar Jūli.....
Tad tpc šie tik aši savāca Jūli
ja šie abi izies uz laukuma, tad ne tikai tribīnes būs pilnas, bet arī visa apkārte km rādiusā no arēnas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-28 22:20, pirms 14 gadiem
hypocrisy rakstīja: Tiešām būs interesanti, kādus iemeslus te visi izgudros, kad pēc pusgada izrādīsies, ka nekas labāks par iepriekšējo nenotiek, ''milzīgais potenciāls'' nezkāpēc nerealizējas un par iekļūšnu playoff atkal būs sīvi jācīnās.
tieši manas domas! visi te ir, burtiski, pārņemti ar jauno treneri un Šuplera nolikšanu, ka tik nesanāk sezonas laikā kost pirkstos..
, 2011-04-28 22:46, pirms 14 gadiem
Lai nu ar ko, bet ar jaunajiem viņš nemāk saprasties, ne strādāt. Vecis jau nebīja slikts, lai veicas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2011-04-28 23:14, pirms 14 gadiem
Kadu arenu uzlabot ? uzliktu katam kursh nak uz speli Semushki gjimenes paku , psc cik saskrietu... a ja vel uzvara tad katram bamsli lai ir pie ka tupet
, 2011-04-28 23:23, pirms 14 gadiem
Karix rakstīja: Šuplers prot strādāt ar Jaunatni ?
Lai nu ko , bet Jūlim nevar piesiet sliktu darbu ar jaunatni

Pirms Dinamo jūlis trenēja Rīga 2000, vairākus gadus
2005/2006 g (foto) - jau pirms 5 gadiem trenējis Pujacu, Galviņu , Daugaviņu, Saulieti, Grundmani, kas tajā laikā bija galīgi zaļi gurķi
Vēlāk arī Meiju, Birziņu, Vilkoitu , Indraši u.c.

Pirmajā rindā: M. Raitums, Z. Rasuma, J. Šupler, N. Sējējs, V. Koziols, A. Irbe, I. Smirnovs, A. Simsons, M. Kostúr.
Otrajā rindā: M. Šostajs. F. Mazurs, A. Hromčenkovs, V. Galuzo, K. Sotnieks, M. Cipulis, M. Širokovs, E. Žaltkovskis, V. Ābele, K. Saulieties, Ģ. Ankipāns, A. Ābols, R. Daniličs, A. Bērziņš, U. Kreitenbergs, A. Šiškovičs.
Trešajā rindā: K. Daugaviņš, T. Suursoo, R. Undelis, R. Valters, G. Galviņš, G. Pujacs, M. Haščák, A. Cipruss, A. Ignatovičs, A. Mironovičs, Al. Āboliņš.

Attēlā nav V. Gončaruks, A. Saviels, K. Grundmanis un R. Ozoliņš.

2009.g. sastāvs - faktiski visi jaunie
Vārtsargi
Ervīns Muštukovs
Uģis Avotiņš
Nauris Enkuzēns

Aizsargi
Gvido Kauss
Renārs Valters
Maksims Širokovs
Agris Ozoliņš
Krišs Grundmanis
Vladislavs Balakuns
Ričards Birziņš
Renārs Demiters

Uzbrucēji
Jānis Straupe
Edgars Brancis
Raimonds Daniličs
Jānis Ozoliņš
Juris Štāls
Ronalds Cinks
Toms Hartmanis
Vladimirs Borovkovs
Aldis Popens
Kārlis Rožkalns
Raimonds Vilkoits
Sergejs Pečura
Gints Meija
Miks Indrašis
';
, 2011-04-28 23:47, pirms 14 gadiem
"... māku strādāt ar jaunatni.." Tas ir kā, turēt rezervē? Fetisov, auzas. haha
Bet paldies, ka savācāt viņu!
, 2011-04-29 07:23, pirms 14 gadiem
Banzai rakstīja: viņam vajadzeja 5min lai atrastu algas ciparu līgumā
, 2011-04-29 09:29, pirms 14 gadiem
man pietiek ar 5 min lai saprastu, ka tu neesi neaizvietojams!
, 2011-04-29 09:41, pirms 14 gadiem
man pat 5 min nevajadzēja, lai saprastu, ka CSKA nekad Gagarina kausu nedabūs, Šuplers nav uzvarētāju trenneris.
, 2011-04-29 09:47, pirms 14 gadiem
kaijs rakstīja: man pat 5 min nevajadzēja, lai saprastu, ka CSKA nekad Gagarina kausu nedabūs, Šuplers nav uzvarētāju trenneris.
arī ar Bikovu, Biļaļetdinovu vai Rautakalio CSKA Gagarina kauss nespīdētu
, 2011-04-29 11:30, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: arī ar Bikovu, Biļaļetdinovu vai Rautakalio CSKA Gagarina kauss nespīdētu
tapeec jau ne Bikovs, ne Zinatula netrenne CSKA
, 2011-04-29 11:33, pirms 14 gadiem
un ja Rautakalio grib tikt tālāk par playoff otro kārtu, vajadzētu vispirms ar saimniekiem vienoties, ka pietiks naudas spēlētāju atalgojumiem playoffos, lai nesanāk kā šogad, kad fiksi jāpagrūž Loko un ar godu jāpabeidz sezona, hehe
, 2011-04-29 11:34, pirms 14 gadiem
kaijs rakstīja: tapeec jau ne Bikovs, ne Zinatula netrenne CSKA
he, he - Bikovs jau 2008-2009 g. sezonā trenēja tieši CSKA
, 2011-04-29 11:45, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: he, he - Bikovs jau 2008-2009 g. sezonā trenēja tieši CSKA
Bikovs tachu Cska seja un gandriiz vai goda vietā, nevarēja tachu uz sitiena pateikt sorry, ar šo komandu man vairs nav pa ceļam, rinķi visu laiku laizījās SJ, SKA, Lokomotiv un vēl mazliet agrāk AK, kad Zinatula ar visiem Lekavalje un Kovalcukiem, Kazaņas vēsturiskajā 900 gadu dzimšanas dienā izgāzās.
, 2011-04-29 12:17, pirms 14 gadiem
kaijs rakstīja: Bikovs tachu Cska seja un gandriiz vai goda vietā, nevarēja tachu uz sitiena pateikt sorry, ar šo komandu man vairs nav pa ceļam, rinķi visu laiku laizījās SJ, SKA, Lokomotiv un vēl mazliet agrāk AK, kad Zinatula ar visiem Lekavalje un Kovalcukiem, Kazaņas vēsturiskajā 900 gadu dzimšanas dienā izgāzās.
bet fakts tāds, grozi kā gribi, arī Bikovs ir trenējis CSKA
, 2011-04-29 12:44, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: bet fakts tāds, grozi kā gribi, arī Bikovs ir trenējis CSKA
bet fakts kā tāds, ka vinš netrennē, vispār nevajadzīga diskusija, skaidrs ir viens ne Cska ne Rīga gagarinu tuvākajā laikā neņems, vieni dēļ trenera, otri dēļ finansēm.
, 2011-04-30 07:32, pirms 14 gadiem
Šupis tāds ka fāterītis-Labais,bet tur ar krieviem vajag savadāk .Grūti būs.