Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Metallurg" sēriju neizdodas pārtraukt

Andrejs Siliņš

"Metallurg" sēriju neizdodas pārtraukt
Marsels Hosa cīnās ar pretiniekiem
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Arēnā Rīga ceturtdien Rīgas "Dinamo" tomēr nespēja pārtraukt Magņitogorskas "Metallurg" uzvaru sēriju – pēcspēles metienu sērijā zaudējums ar rezultātu 1:2.

Arēnas tribīnes pirms spēles pildījās lēnām un bija aizdomas, ka šovakar "dinamiešu" spēli klātienē vēros visai maz cilvēku, taču bažas neattaisnojās un Žorža Siksnas izpildīto Latvijas himnu jau noklausījās diezgan pilnas otrā stāva līmeņa tribīnes.

Sākts cienīgi

Rīdzinieku vārtos spēli uzsāka Pruseks, kamēr viesiem Proskurjakovs, kurš arī līdz šim bija aizvadījis visvairāk spēļu "Metallurg" vārtos. Pāris pirmās mača minūtes aizritēja ar nelielu viesu ripas kontroles pārsvaru, taču arī rīdzinieki izveidoja pāris ātros pretuzbrukumus, kas gan līdz nopietniem draudiem vārtu virzienā nenonāca. Piektajā minūtē Proskurjakovs nesapratās ar saviem aizsargiem un uz mirkli zaudēja kontroli pār ripu, taču bez sekām. Pirmo reizi Pruseks glāba komandu brīdī, kad, no laukuma labās malas ieslidojis, metienu izdarīja pretinieks. Astotajā minūtē Dārziņš laikam saklausīja līdzjutēju "Lauri! Lauri!" un uzmeta pa vārtiem no vārtu priekšas, taču nekā. Mirkli vēlāk Meija pārtvēra ripu pie pašiem "Metallurg" vārtiem, tomēr vārtsargs bija vietā. Desmitajā minūtē Fjodorovs no vārtu priekšas izdarīja spēcīgu sitienu, kam lieliski izsekoja Pruseks, tverot ripu. 13. minūtē atkal Meijam bija laba iespēja izvirzīt vadībā mājiniekus, taču izgājiens 2:1 netika realizēts.

Pirmo noraidījumu par bīstamu spēli nopelnīja viesi mača 14. minūtē. Pirmajā vairākuma minūtē rīdziniekiem neizdevās nekas, un tieši tāpat arī otrajā. Trīs minūtes pirms trešdaļas beigām Vestkots, saņēmis Hossas piespēli, no vārtu priekšas izdarīja labu metienu, ko gan Proskurjakovs atvairīja. Sākoties pirmās trešdaļas pēdējai min ūtei, viesi krietni aktivizēja uzbrukumu, taču nekā. Uz to rīdzinieki dažas sekundes līdz beigām atbildēja ar neizmantotu labu iespēju izvirzīties vadībā. Visai līdzīgā spēlē pēc 20 minūtēm pirmais periods bija sagaidījis savas loģiskās beigās, bet cipari uz rezultāta tablo nebija mainījušies – 0:0.

Neizmantotās iespējas

Otrās trešdaļas sākumā "dinamieši" vēlreiz vairākas reizes lika noelsties līdzjutējiem, jo tikai nedaudz pietrūka līdz pirmajam vārtu guvumam. Tam sekoja atslābums un jau viesu momenti pie rīdzinieku vārtiem, kur teicami turpinaja darboties Pruseks. Sestajā minūtē vārtu priekšā netālu no tiem izslīdējušo ripu neuztvēra Dārziņš, bet nedaudz vēlāk Vestkots par grūdienu mugurā saņēma noraidījumu, pirmo reizi šovakar rīdziniekus atstājot mazākumā. Magņitogorskieši no "Dinamo" zonas ripu neizlaida teju visu vairākuma laiku, taču, publikas svilpienu pavadīti, nespēja pārspēt Pruseku.

Devītajā minūtē labā slidojuma ātrumā Dārziņš aizslidoja aiz "Metallurg" vārtiem un piespēlēja pa vidu uz vārtu priekšu, taču ripa adresātu neatrada, vēl pēc brīža Dārziņa maiņa atkal izveidoja bīstamu momentu, bet atkal nekā. Trešdaļas otrā pusē ripu jau krietni vairāk kontrolēja "Dinamo", ļaujot viesiem pārsvarā tikai "atsisties" un varbūt aizskriet kādā pusātrajā uzbrukumā, taču bez reāliem draudiem Pruseka cietoksnim. 16. minūtē pēc tam, kad Hossa nerealizēja vēl vienu pusiespēju ātrajā, "Metallurg" aizsteidzās pretuzbrukumā un šoreiz no vārtu zaudējuma glāba ne tikai Pruseks, bet arī veiksme. Trīs minūtes līdz trešdaļas beigām Novāks iegrūda pretinieku apmalē, par ko nopelnīja mazākumu mājiniekiem otro reizi šajā vakarā. Arī šoreiz viesi to nemācēja izmantot, taču tikko laukumā atgriezās Novāks krieviem bija lieliska iespēja izvirzīties vadībā, tom ēr ripa neatrada ceļu arī pretī teju tukšiem vārtiem, un arī pēc 40 spēles minūtēm rezultāts nebija mainījies.

Nogurums neļauj noturēt vadību

Pēdējā trešdaļa sākās līdzīgā cīņā, bet neviena no komandām pie labam vārtu gūšanas iespējām netika. Piektajā minūtē nedaudz aiz zilās līnijas spēcīgu metienu veica Dārziņš, tomēr v ārtsarga meistarība ripas lidojuma virzienu izmainīja un tā aizlidoja secen vārtiem. Uguņošana bija sākusies – ātrajā leilisku iespēju neizmantoja "Metallurg", otrā laukuma galā – "Dinamo", tiesa, par turēšanu viesi palika mazākumā. Rīdzinieki velti laiku netērēja un uzreiz atkal lika spēlē iesaistīties viesu vārtu vīram. Diemžēl neizdevās iztikt bez kļūdām un pusminūti pēc vairākuma sākšanās par bloķēšanu divas minūtes saņēma Sotnieks, kad līdz pamatlaika beigām bija palikušas 14 minūtes. Spēlējot četratā pret četriem, labāk izskatījās rīdzinieki, bet mirkli pēc tam, kad mūsējie palika mazākumā Ņiživijs ar spēcīgu sitienu lika uzgavilēt Arēnai – 1:0.

Arī pēc gūtajiem vārtiem "dinamieši" neapstājās un turpināja kontrolet noteikumus laukumā. Bija iespējas rezultāta starpību arī uzreiz dubultot, taču tas neizdevās. Publika bija uzlādēta, un tas noteikti radīja vēl lielāku psiholoģisko spiedienu viesu hokejistiem. Sākoties trešdaļas otrai pusei krievi spēlēja lēnām un pacietīgi, kas izraisīja mājinieku svilpienus, bet arī nesa rezultātu – 13. minūtē rezultāts tika izlīdzināts, pie tam desmit minūtes par disciplīnas pārkāpumiem saņēma Hossa. Fortūna rīdziniekiem pavisam bija pagriezusi pēcpusi – tai pašā 13. minūtē par klupināšanu divas minūtes saņēma Ņiživijs. "Dinamo" nebija talu no otro vārtu zaudēšanas, ripu neizdevās izraidīt no zonas, tomēr pēc ilga laika ar nežēlīgu cīņu tas beidzot izdevās.

Piecas minūtes pirms beigām Laviņu soģi pažēloja un neiedeva noraidījumu, lai gan Rodrigo acīmredzami pielika kaju priekšā pretiniekam, kurš aiz tās paklupa. Arvien vairāk bija jūtams, ka spēlētāji ir saguruši – ne tikai ātrumi vair snebija tie, kas spēles sākumā, bet arī tika pieļautas dažādas kļūdas. Miķelis Rēdlihs, izslidojušam no aizvārtes, mēģin āja iebakstīt ripu vartos, bet nesekmīgi. Tas arī bija viss, ko komandas iespēja 60 pamatlaika minūtēs, un sekoja papildus piecas minūtes.

"Bullīšos" sēriju uzsākt neiznāk

Pēc trīs minūšu pauzes spēle varēja atsākties, tikai šoreiz, spēlējot četri pret četriem, kā jau tas papildlaikam piedienas. "Dinamo" sāka ar Širokovu, Cipuli, Novāku un Vestkotu, taču šī mai ņa vairak par vienu puslīdz momentu nespeja radīt. Piecēlies kājās, no noraidīto soliņa laukumā notiekošo cītīgi v ēroja Hossa, kurš noteikti būtu noderējis rīdziniekiem laukumā papildus minūtēs. Papildlaika otrā pusē nedaudz aktīvāki bija krievi, taču tikai uz mirkli, jo pēdējās sekundēs krietni bīstamāk uzbruka mājinieki. Sešas sekundes līdz beigam Tribuncovs saņēma divas minūtes, bet arī trijatā "Dinamo" neļāva pretiniekam gūt vārtus.

Pirmais uz izgājienu pret Proskurjakovu devās "dinamietis" Ņiživijs – vārtu stabs... Čistovs – precīzi. Cipulis – atkal stabs... Kaigarodovs – garām v ārtiem. Publikas mīlulis Dārziņš – precīzi! Smirnovs – Pruseks atvaira. Čistovs – vēlreiz precīzi. Hossa – Proskurjovs un zaudējums...

Kontinentālā Hokeja līga

Rīgas Dinamo – Magņitogorskas Metallurg 1:2 (0:0, 0:0, 1:1, 1:0)
Vārti: 47:42 Ņiživijs (Tribuncovs, Hartigans), 52:04 Kudrna (Fjodorovs).

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:51, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Vispaar diezgan rupji pret vinju nospeeleeja.
Par loteriju - kaa to njem, tas tomeer arii apliecina meistariibu, protams, taas shtangas var novelt uz neveiksmi, bet veel ir arii psihologjiskaa sagatavotiiba tajaa briidii.
Ja nu kaut kas mani pasaulē kaitina, tad viena lieta ir ka daudzi speci, gan tie kas domā ka ir speci cenšas iestāstīt ka bullīši ir loterija. Nav!!! Tas ir vārtsarga un laukuma spēlētāja duelis. Piekrītu par veiksmes devu tai visā, bet nosaukt par loteriju ir kliedzoša netaisnība pret šo hokeja elementu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:51, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Vispaar diezgan rupji pret vinju nospeeleeja.
Par loteriju - kaa to njem, tas tomeer arii apliecina meistariibu, protams, taas shtangas var novelt uz neveiksmi, bet veel ir arii psihologjiskaa sagatavotiiba tajaa briidii.
Protams arī tas, bet galvenais bullīšos ir kā koučs uzmin ar metējiem... Ņizīvijs ir RD un izlases "štatnijs" bullīšu metējs un viens no labākajiem šajā rādītāja... Cipulim biš nepaveicās iespejams arī emocionāli biš pārdega, bet Hossu manuprāt nevajadzēja laist mest bullīti, jo džeks kaut kāds baigi sastresojies izskatijās... ta jau moš toč labāk Jūlis vēlreiz Lauri būtu palaidis... bet tas jau atkal tagad no sērijas "kā būtu, ja būtu"..

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:52, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Jā,un kad RD bija otrs mazākums,tad MgM pirmā maiņa vispār RD spēlētājus neizlaida no savas zonas!Sen nebiju ko tādu redzējis!
Runā, ka BAČā pret Junostj Liepājas Metalurgu minskieši iespieduši tā zonā, ka visu vairākumu ripu kontrolēja baltkrievi...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:53, pirms 16 gadiem
paske12345 rakstīja: kā ivar var neizlasīt tavus komentus bieži tavs viedoklis ir sakarīgs un es tew piekrītu, bet ir reizes ka tu konkrēti besī ārā...a kur pruseka norējējs fire
Bet tas jau ir normāli,kad reizēm atšķirās viedokļi,jo tika vilki mežā gaudo savam barvedīm līdz,bet mēs atšķirībā no viņiem esam cilvēki,kuriem par lietām tiem apkārt ir katram savas domas!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:53, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: vecīt, tas bija tikai sarkasms par Šuplera neizsmeļamo uzticības kredītu saviem tautiešiem
OK sorry, pārpratu.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-27 22:55, pirms 16 gadiem
lvhockey rakstīja: Runā, ka BAČā pret Junostj Liepājas Metalurgu minskieši iespieduši tā zonā, ka visu vairākumu ripu kontrolēja baltkrievi...
LM ir kaut kāds lāsts ar tām BLR komandām!
Protams,žēl,bet es tur neko nevaru līdzēt!

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:55, pirms 16 gadiem
jā tas ir pareizi ka atšķiras ja būtu vienādi viedokļi tad neveidotos diskusijas...

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:55, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Ja nu kaut kas mani pasaulē kaitina, tad viena lieta ir ka daudzi speci, gan tie kas domā ka ir speci cenšas iestāstīt ka bullīši ir loterija. Nav!!! Tas ir vārtsarga un laukuma spēlētāja duelis. Piekrītu par veiksmes devu tai visā, bet nosaukt par loteriju ir kliedzoša netaisnība pret šo hokeja elementu.
Pasaulē vispār daudz kas ir netaisnīgi...

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:56, pirms 16 gadiem
Nez, ja trāpa stabu tas nozīmē ka neiztur nervi vai nebija gatavs? Nepiekrītu, nepaveicās un viss, īpaši man kremt tas ka tas vārtsargs neko spēles laikā neparādija, raustijās vislaik. Es nebūtu licis Hossu, it īpaši kad šis atsēdējis bij cik ilgi uz soliņa.

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:59, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: LM ir kaut kāds lāsts ar tām BLR komandām!
Protams,žēl,bet es tur neko nevaru līdzēt!
Un RD tu kaut ko vari līdzēt?

     [+] [-]

, 2008-11-27 22:59, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Nez, ja trāpa stabu tas nozīmē ka neiztur nervi vai nebija gatavs? Nepiekrītu, nepaveicās un viss, īpaši man kremt tas ka tas vārtsargs neko spēles laikā neparādija, raustijās vislaik. Es nebūtu licis Hossu, it īpaši kad šis atsēdējis bij cik ilgi uz soliņa.
...un sēžot uz soliņa viņa sejas izteiksme neliecināja ka šis vīrs šodien mūs glābs

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:00, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Pasaulē vispār daudz kas ir netaisnīgi...
Tas gan, bet par tiem loterijbuļļiem dusma!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:02, pirms 16 gadiem
Runčuks rakstīja: labi, labi, nepārdzīvo, jūtu, ka uzkāpu Tev uz pašapziņas nerva iešu sestdien uz Arēnu, iedzeršu aliņu ar čipšiem un izdvesīšu neartikulētas skaņas (tipa "Dinamo, Dinamo Rīga!"), netraucējot Tev spodrināt esporta ekspertlauvas ūsas... Pārdomas izraisa tas, ka, spriežot pēc komentāru operativitātes, Tu gan vēl neesi bijis ne uz vienu RD spēli klātienē Laikam TV ekrāns sniedz daudz lielākas priekšrocības gudrā muldēšanā?
Neesmu gan bijis,jo man nav pārāk izdevīgi braukt uz Rīgu no Liepājas tikai spēles dēļ! Ja ļoti gribas izjust spēles atmosfēru,tad aizsoļoju pa retam uz LM ledus halli!Tur ,protams,nav tas,kas arēnā,bet ja ir vēlēšanās,tad balsi var gana labi izvingrināt!
Ja,kas,tad pa TV ir daudz labāk skatītīs ne tikai hoķi,bet arī citus sporta veidus,jo daudz labāk pāredzēt,kas notiek laukumā+atkārtojumi!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:02, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: LM ir kaut kāds lāsts ar tām BLR komandām!
Protams,žēl,bet es tur neko nevaru līdzēt!
Lāsts??? Vari nokopēt, lielu daļu savu komentu kas rakstīti par RD un iepeistot rakstos zem LM, tur tie tikpat labi iederēsies.

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:02, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Protams arī tas, bet galvenais bullīšos ir kā koučs uzmin ar metējiem... Ņizīvijs ir RD un izlases "štatnijs" bullīšu metējs un viens no labākajiem šajā rādītāja... Cipulim biš nepaveicās iespejams arī emocionāli biš pārdega, bet Hossu manuprāt nevajadzēja laist mest bullīti, jo džeks kaut kāds baigi sastresojies izskatijās... ta jau moš toč labāk Jūlis vēlreiz Lauri būtu palaidis... bet tas jau atkal tagad no sērijas "kā būtu, ja būtu"..
tīri subjektīvi likās, ka Lauris savā vārda dienā bija tāds atraisīts un gatavs kalnus gāzt, taču nevar pārmest Šupleram, jo pie šiem vārda dienas nesvin par Hossu pilnīgi piekrītu, pārāk jau liela atbildības nasta un pārāk ilga melnā strīpa, lai laistu uz izšķirošiem bullīšiem

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:03, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja,kas,tad pa TV ir daudz labāk skatītīs ne tikai hoķi,bet arī citus sporta veidus,jo daudz labāk pāredzēt,kas notiek laukumā!
var redzēt ka neesi bijis Arēnā...

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:03, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: ...un sēžot uz soliņa viņa sejas izteiksme neliecināja ka šis vīrs šodien mūs glābs
Godīgi sakot, nu nebija viņa diena šodien, vairākas reizes kļūdijās. Bet pat tad ja neiemet, viņa klase ir acīm redzama, prieks skatīties.

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:04, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: var redzēt ka neesi bijis Arēnā...
Neesmu gan,jo darba un citās darīšanās visbiežāk tikai ieskrienu uz dažām stundām Rīgā!

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:05, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja,kas,tad pa TV ir daudz labāk skatītīs ne tikai hoķi,bet arī citus sporta veidus,jo daudz labāk pāredzēt,kas notiek laukumā+atkārtojumi!
Nu šeit nepiekritīšu, Arenā no 3. stāva visu var perfekti redzēt, arī spēles zīmējumu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:06, pirms 16 gadiem
ivar es pat dzīvoju tālu taču apmeklēšu kādu spēli...tev nepatīk šī komanda un tādēļ arī neapmeklē spēles...taču man spēles apmeklējums ir svētki... es vnk mīlu dinamo

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:07, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Godīgi sakot, nu nebija viņa diena šodien, vairākas reizes kļūdijās. Bet pat tad ja neiemet, viņa klase ir acīm redzama, prieks skatīties.
Protams. Meija ar malacis, man tāda sajūta ja šim dos iespēju, viņš to izmantos, džekam ir tāda sportiska nekaunība, pirmā spēle šadā līmenī, atņem ripu un nevis no priekiem lādē vārtu virzienā, bet padriblē, cenšas izraustīt vorotčiku...ai, labs puika būs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:07, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Lāsts??? Vari nokopēt, lielu daļu savu komentu kas rakstīti par RD un iepeistot rakstos zem LM, tur tie tikpat labi iederēsies.
Nesit Ivaram77 zem jostas vietas. Nav jeegas!!! Vinjsh ir kastraats.

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:08, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Neesmu gan bijis,jo man nav pārāk izdevīgi braukt uz Rīgu no Liepājas tikai spēles dēļ! Ja ļoti gribas izjust spēles atmosfēru,tad aizsoļoju pa retam uz LM ledus halli!Tur ,protams,nav tas,kas arēnā,bet ja ir vēlēšanās,tad balsi var gana labi izvingrināt!
Ja,kas,tad pa TV ir daudz labāk skatītīs ne tikai hoķi,bet arī citus sporta veidus,jo daudz labāk pāredzēt,kas notiek laukumā!
o, šinī komentā beidzot Tev piekrītu, man arī patīk atkārtojumi no dažādiem leņķiem Taču latviešu un baltkrievu olimpiskā kvalifikācijas spēle un latviešu un baltkrievu U-20 kapājiena vērošana klātienē ir vieni no skaistākajiem mirkļiem manā hokeja līdzjutēja pieredzē

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:08, pirms 16 gadiem
Ar labu nakti visiem hokejmīļiem!
Novēlu mums visiem arī sestdien skatīt aizraujošu un azartisku hokeja spēles skatīšanu visa mača garumā!

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:09, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Neesmu gan,jo darba un citās darīšanās visbiežāk tikai ieskrienu uz dažām stundām Rīgā!
karliss jau uzrakstīja, Arēnā var labi redzēt un ir vietas kur pat ļoti labi, TV nestāv klāt, TV plus ir bijis atkārtojumi un komentētāji, lai gan šitie abi kadri daudzas hokeja nianses nepārzin, tapēc arī viņu līmenis ir stipri viduvējs.

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:10, pirms 16 gadiem
Patīkami pārsteidza abi komentētāji:
1. Kad pie mūsu aizturētā soda pretinieku vārtsargs slidoja nomainīties pret vēlvienu laukuma spēlētāju - vai tiešām šiem hokeja pārzinātājiem (komentētājiem) bija pirmā reize, kad to redzēja (vēl pateica, ka tā tak netīšām var iesist savos vārtos )
2. Kad Dinamo zaudēja vārtus, no kurienes viņi izrāva aizturēto sodu???

Saprotu, ka komentētājiem arī ir emocijas bieži vien lielākas nekā skatītājiem, bet nu .....

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:10, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Tas gan, bet par tiem loterijbuļļiem dusma!
Re ko Jūlis presenē teica: "Bullīšos ne vienmēr visu izšķir meistarība, liela nozīme ir arī veiksmei. " .... veiksme = loterija... Bet labi beigšu Tevi "kacināt" kaut kur jau Tev taisnība arī ir un droši vien, ka bullīši vairāk ir maistarības (vai nu vārtsarga, vai uzbrucēja) apliecinājums un ne tik daudz tāds veiksmes/neveiksmes faktors kaut gan bieži vien bez pēdējā arī neiztikt ...

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:11, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Protams. Meija ar malacis, man tāda sajūta ja šim dos iespēju, viņš to izmantos, džekam ir tāda sportiska nekaunība, pirmā spēle šadā līmenī, atņem ripu un nevis no priekiem lādē vārtu virzienā, bet padriblē, cenšas izraustīt vorotčiku...ai, labs puika būs.
Nu prieks pa viņu, bet jauprojām uzskatu ka vajadzēja iemest kad bij viens pret vārtsargu, nu vismaz ko vairāk kā uzmest virsū. Bet to var norakstīt uz pirmo spēli un satraukumu, noteikti negaidija tādu ''dāvanu'' domājams nakamajās spēlēs iemetīs. Novēlu iemest nākamajā

  +2 [+] [-]

, 2008-11-27 23:14, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ar labu nakti visiem hokejmīļiem!
Novēlu mums visiem arī sestdien skatīt aizraujošu un azartisku hokeja spēles skatīšanu visa mača garumā!
Novēlu Tev uz Play Offiem atbraukt uz Arēnu

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:15, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: Protams. Meija ar malacis, man tāda sajūta ja šim dos iespēju, viņš to izmantos, džekam ir tāda sportiska nekaunība, pirmā spēle šadā līmenī, atņem ripu un nevis no priekiem lādē vārtu virzienā, bet padriblē, cenšas izraustīt vorotčiku...ai, labs puika būs.
Jap.... man Meija arī šodien patika! Tads labā nozīmē - sportiski nekaunīgs..... ja džeks "nepārdegs", tad nākotnē iespejams mums būs par vienu labu uzbrucēju vairāk..... a labu uzbrucēju mums nav nemaz tik daudz....

     [+] [-]

, 2008-11-27 23:15, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: karliss jau uzrakstīja, Arēnā var labi redzēt un ir vietas kur pat ļoti labi, TV nestāv klāt, TV plus ir bijis atkārtojumi un komentētāji, lai gan šitie abi kadri daudzas hokeja nianses nepārzin, tapēc arī viņu līmenis ir stipri viduvējs.
Par Kreipānu piekrītu!
Skatos,ka ir pazudis mans koments par to,ka es to pašu ko rakstu par RD var arī atiecināt uz LM,tad atbildu-ka tā tas ir,un man nav ko Tev oponēt pie šī jautājuma!

  +1 [+] [-]

, 2008-11-27 23:17, pirms 16 gadiem
karliss rakstīja: Novēlu Tev uz Play Offiem atbraukt uz Arēnu
Ja gadīšos Rīgā,tad kāpēc gan nē!