Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Šovakar "Dinamo" pēdējā spēle pirms "play-off"

Jānis Celmiņš

Šovakar "Dinamo" pēdējā spēle pirms "play-off"
Vakar „Amur” komandas vārtos pabija ne tikai divas rīdzinieku mestās ripas, bet arī Oļegs Sorokins
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Savu pēdējo Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) pamatturnīra spēli šovakar pulksten 19.30 Arēnā Rīga aizvadīs Rīgas „Dinamo” hokejisti. Rīdzinieki, kas jau nodrošinājuši vismaz 11. vietu, šovakar atkārtoti tiksies ar Habarovskas „Amur” komandu, kuru vakar apspēlēja ar 2:1. Pēc šīs spēles kļūs zināmi arī rīdzinieku pretinieki "play-off" turnīra pirmajā kārtā.

Jau šovakar Rīgas „Dinamo” hokejisti uzzinās savus pretiniekus KHL „play-off” pirmajā kārtā, taču jau tagad ir skaidrs, ka zemāk par 11. vietu „dinamieši” noslīdēt vairs nevar, kas automātiski nozīmē, ka ar komandām (Ufas „Salavat Julajev”, Kazaņas „AK Bars” un Jaroslavļas „Lokomotiv”), kas turnīra tabulā pēc regulārā čempionāta ieņems pirmās trīs vietas, rīdziniekiem noteikti nebūs jāspēlē.

Pirms šīvakara astoņām pēdējām līgas pamatturnīra spēlēm Rīga „Dinamo” ieņem desmito vietu. „Dinamiešus” var apsteigt vienīgi Čeļabinskas „Traktor” hokejisti, kuru rēķinā ir 84 punkti. Ja Dinamo šovakar uzvarēs, tad „Traktor” iespējamajam panākumam pār Jaroslavļas „Lokomotiv” vairs nebūs nozīmes. Pretiniekos „play-off” pirmajā kārtā rīdzinieki var dabūt trīs klubus – Maskavas „Dinamo”, Sanktpēterburgas „SKA” un Magņitagorskas „Metallurg”. Pateicīgākais no rīdzinieku skatu punkta ir tas, ka šīvakara spēle Rīgā būs pēdējā no visām līgas regulārajā čempionātā, tādejādi līdz tai visas iespējamās spēles jau būs noslēgušās. Diezgan droši gan var prognozēt, ka "Juliuss Šuplers un Co" šodien ar nekādiem matemātiskiem aprēķiniem nenodarbosies un Rīgas „Dinamo” spēlēs uz uzvaru.

Vakardienas spēle Arēnā Rīga parādīja, ka „Amur” ir diezgan ciets rieksts. Ja pirmo periodu Habarovskas klubs aizvadīja slikti (lai neteiktu vairāk), tad otrā un trešā spēles trešdaļas bija krietni vien labākas. ""Amur" nospēlēja ļoti labi, cīnījās par uzvaru līdz pat beigām, komanda laba, spēlē ļoti sportiski disciplinēti. Rīt būs pēdējā spēle un tai atkal kārtīgi jākoncentrējas," pēc vakardienas spēles atzina Rīgas kluba galvenais treneris Juliuss Šuplers.

Rīgas „Dinamo” hokejistiem šodien uz Arēna Rīga ledus jādodas ar maksimālu koncentrēšanos un jāspēlē ar lielu atdevi. Vai tas izdosies, redzēsim jau šovakar. Spēli būs iespējams noskatīties arī LTV7 tiešraidē. Translācijas sākums pulksten 19.20.

Izmantotie resursi:
khl.ru
dinamoriga.eu

 +25 [+] [-]

, 2009-02-26 12:34, pirms 15 gadiem
jauzvar,japabeidz un labas nots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +27 [+] [-]

, 2009-02-26 12:37, pirms 15 gadiem
Lai visa spēle tāda kā pirmās piecas minūtes vakar!

 +21 [+] [-]

, 2009-02-26 12:40, pirms 15 gadiem
Pirmie sākām un pēdējie beigsim! Lieliska pirmā sezona!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-26 12:40, pirms 15 gadiem
Ceru ka būs parādījusies motivācija, citādi ir pretīgi skatīties kā RD "spēlē"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-26 12:43, pirms 15 gadiem
ieejot khl.ru un papeetot tabulu un kalendaaru, reaali jaaiesmaida par Avangard poziicijaam...

  +5 [+] [-]

, 2009-02-26 12:45, pirms 15 gadiem
Rīgas Dinamo gan iesēka KHL sezonu, gan arī pabeidz.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 12:46, pirms 15 gadiem
Riharcs69 rakstīja: Vai uzvaram, vai zaudējam... (nav starpības), mūsu pretinieks visticamāk būs CSKA
no kurienes Tu to izk...i, CSKA nekādi nevar būt pirmie pretinieki play off!?
Par LIELU RD, būs uzvara!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-02-26 12:46, pirms 15 gadiem
Ātri gan regulārās sezonas spēles pagāja, bet tagad priekšā pats labākais
Šodien jānospēlē tā, lai skatītājiem prieks!

  +5 [+] [-]

, 2009-02-26 12:48, pirms 15 gadiem
bet visvairak mani fascinee tas, ka Avangards velaizvien var netikt play off! bik off topic, bet taa diezgan negaidiiti mana skatijumaa!
Slēpts komentārs: arvils

  +3 [+] [-]

, 2009-02-26 12:52, pirms 15 gadiem
mr-z rakstīja: bet visvairak mani fascinee tas, ka Avangards velaizvien var netikt play off! bik off topic, bet taa diezgan negaidiiti mana skatijumaa!
TĀ būs pirmās KHL sezonas lielākā sensācija ne tikai Eiropā,bet arī krietni tālāk pasaulē! Tādi miljoni un netiek 16niekā! Barys noteikti uzvarēs Vitjaz! Cerams Severstaļ Magņitku arī apspelēs

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 12:53, pirms 15 gadiem
arvils rakstīja: Jāseko līdzi arī Omskas Avangard spēlei šodien. Ja Jārgs un Co zaudēs, tad viņi paliek arpus play off.
Avangard savas speles izspelejusi, vot jaseko lidz ir baris spelei. Kaut avangard netiktu play off

  -2 [+] [-]

, 2009-02-26 12:53, pirms 15 gadiem
Viena komanda sodien tiks nopeerta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-26 12:57, pirms 15 gadiem
Es gaidu tikai Anatolija komentārus par spēli. Pēdējās divas spēles toļiks bija ļoti dusmīgs - gan par to ka viņam nepatīk aizsargu pāris, gan tas kā spēlē pieredzējušākie spēlētāji

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 12:57, pirms 15 gadiem
Kā Teica Borja tad mums spīd tikai ''Ushi ot Kozla''

  +3 [+] [-]

, 2009-02-26 13:01, pirms 15 gadiem
Tikko sapratu savu kļūdu... Avangard jau izspēlējis savas spēles. Ja Severstaļ šodien uzvar, tad apsteidz Omsku, izbīdot to no play off...

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 13:02, pirms 15 gadiem
pretinieki buus maskavas dinamo, es domaju....

     [+] [-]

, 2009-02-26 13:07, pirms 15 gadiem
arvils rakstīja: Tikko sapratu savu kļūdu... Avangard jau izspēlējis savas spēles. Ja Severstaļ šodien uzvar, tad apsteidz Omsku, izbīdot to no play off...
nu barys arī jāuzvar lai omska netiktu...

  -4 [+] [-]

, 2009-02-26 13:09, pirms 15 gadiem
Ja RD šodien arī iesitīs pirmie,tad viss būs OK,bet ja būs jaatspēlējas,tad grūti ko pateikt!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 13:12, pirms 15 gadiem
Jā, Barys arī jāiegūst noteikti 3 punktus, lai panāktu Omksku

  +5 [+] [-]

, 2009-02-26 13:12, pirms 15 gadiem
Domaaju ka buus taada pati speele, kaa vakar un ieprieksh - dzeki aciimredzami taupas PO, tie kas it kaa vareetu speeleet, bet ir nelielas traumas tiek arii taupiiti.

Principaa nenosodu, jo pat KHL liideri jau labu laiku speelee taadaa stilaa un gatavojas PO, jaa bet kas to domaaja sezonas saakumaa ka taadas "valjiibas" vareesim atlauties
Un galvenais pat ar taadu antihokeju punkti naak

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 13:13, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja RD šodien arī iesitīs pirmie,tad viss būs OK,bet ja būs jaatspēlējas,tad grūti ko pateikt!
tieši otrādāk, ceru ka šamie pirmie iemetīs 2 golus pirmajā periodā, lai vismaz ir ko redzēt spēlē, nevis 3 minutes ka vakar

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 13:21, pirms 15 gadiem
jauzvar un tad jāsaplēš MDinanamo..
vakar tādi švaki, zaudēja Sibirj

  +8 [+] [-]

, 2009-02-26 13:21, pirms 15 gadiem
Edwards rakstīja: ieejot khl.ru un papeetot tabulu un kalendaaru, reaali jaaiesmaida par Avangard poziicijaam...
no offence - nu, nekas par ko smaidīt jau tur patiesībā nav. Patiesībā līdz Čerepanova traģēdijai jau viss Avangardam gāja lieliski. Tādas lietas laikam grūti sagremot, un Avangard netika tam diemžēl pāri. Protams, tas nevar kalpot par galveno iemeslu, kāpēc komanda var netikt pleijofos, bet liela nozīme šī traģēdija uz Avangard sniegumu šajā sezonā ir atstājusi - to nevar noliegt.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 13:24, pirms 15 gadiem
Cerams uz labako

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 13:30, pirms 15 gadiem
es par Omsku, Vitjazam šodien vismaz līdz pagarinājumam jānotur - tas ir nedrīkst ļaut Barys uzvarēt pamatlaikā!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 13:30, pirms 15 gadiem
IS rakstīja: Ceru ka būs parādījusies motivācija, citādi ir pretīgi skatīties kā RD "spēlē"
Bet loģiski ka dinamo tagad spēlē nedaudztreniņu režīmā. Tagad tā spēlē gandrīz visi. Tikai ar to ,,pretīgo spēli,, mums ir 5 uzvaras pēc kārtas vai 6 uzvaras 7spēlēs. Var jau teikt ka pretinieki vāji tiai piemēram Maskavas Dinamo zaudēja tam pašam Sibirj vai arī Ufas zaudējums savā laukumā Himik, Lokomotiv zaudējumu sērija. Visi gatavojas PO.
Mani priecē šīs spēles-traumu lielu nav, spēki nedaudz pietaupās, bet punkti kaut arī samocīti ir.

     [+] [-]

, 2009-02-26 13:30, pirms 15 gadiem
karliss rakstīja: tieši otrādāk, ceru ka šamie pirmie iemetīs 2 golus pirmajā periodā, lai vismaz ir ko redzēt spēlē, nevis 3 minutes ka vakar
Lai saasinātu spēli,tad Tavs variants,protams,ir labāks,bet vai arī priekš paša RD nezinu gan!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 13:30, pirms 15 gadiem
Kursi, man savukārt šķiet, ka tur jābūt visai naivam, lai ticētu, ka viena Čerepanova iztrūkums tādā komandā kā Avangard var ievērojami ilgtermiņā pasliktināt visas komandas sniegumu.

     [+] [-]

, 2009-02-26 13:36, pirms 15 gadiem
IS rakstīja: Ceru ka būs parādījusies motivācija, citādi ir pretīgi skatīties kā RD "spēlē"
No kurienes, kāda vēl motivācija, vienkārši sagatavošanās trenniņa spēle!

     [+] [-]

, 2009-02-26 13:36, pirms 15 gadiem
kamazinsh rakstīja: es par Omsku, Vitjazam šodien vismaz līdz pagarinājumam jānotur - tas ir nedrīkst ļaut Barys uzvarēt pamatlaikā!!!
Bet cik dzirdēju Vitajaz ar otro sastāvu spēlē 90% ka Barys uzvarēs.
Viela pārdomām tīri subjektīva. Klīda baumas ka Jagrs došoties un Ameriku bet līgums jāpilda un jo ilgāk Avangard spēlēs jo ilgāk Jagrs mocīsies Krievijā-viņam patiešām Krievijā patika bet tikai līdz šoziemai-kaut kādu motīvu dēļ Jagrs ļoti grib projām-varam minēt tikai kādu-varētu nosaukt daudz bet tas otrā plānā. Pēdējās 8 spēlēs Jagram rezultativitāte 0+2 un spēlē ļoti vāji. Subjektīvi domāju ka Jagrs īpaši neraujas PO un tas nozīmē ka jau šovakar Jagrs var būt brīvs ja Avangard būs 17 vietā. Kas zin varbūt tas arī ir Jagra mērķis.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 13:37, pirms 15 gadiem
Nesaprotu no kurienes tads naids pret Omsku un Jagru????

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 13:39, pirms 15 gadiem
Būtu lieliski protams, ja "Dinamo" regulāro sezonu pabeigtu ar uzvaru, bet 3 punkti vel nav iegūti un lai šos punktus iegūtu būs smagi jāstrādā, gan uzbrukumā, gan aizsardzībā. Ir jānospēlē šodien tā, lai ar sniegumu pārliecinātu, gan skatītājus nākt uz "play-off", gan arī paši sevi morāli pārliecinātu pirms izlēgšanas trunīra sākuma.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 13:45, pirms 15 gadiem
derups rakstīja: Nesaprotu no kurienes tads naids pret Omsku un Jagru????
Šī komanda uzkrītoši šajā sezonā rāda to, ka Krievijā hokeju spēlē ar naudu, savukārt Latvijā ar sirdi. Bet sirdi ar naudu kā zināms nenopirksi.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 13:48, pirms 15 gadiem
"Pastaigājos" šodien ru portālos,nūū tur tik notiek ņemšanās ap un par hoķīti.Interesantākais no tā visa milzīgās informācijas apjoma bija šis te.Aptaujājot spēcīgāko 8 komandu trenerus un spēlētājus(ne jau visus protams)par komandu ar kuru viņi gribētu tikties 1/8,visi kā viens par labu esam atzīst Dinamo R.Pretējā polā atrodas Lada.Vakardienas Dinamo M zāģis uz šī fona izskatās likumsakarīgs,protams nekādā ziņā nenoniecinot Sibirj hokejistus.

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 13:49, pirms 15 gadiem
derups rakstīja: Nesaprotu no kurienes tads naids pret Omsku un Jagru????
Ja Tu domā mani tad tieši otrādi-Jagrs man kā spēlētājs un arī cilvēks ļoti patīk arī Avangardam kā komandai patiešām jutu līdzi ja neskaita Dinamo. Avangard bija mana otrā komanda īpaši pēc Čerepanova nāves pievērsu uzmanību kā viņi pārvarēs šo ,,bedri,,-domāju psiholoģisko.
Lūgums jebkuram nejaukt emocijas ar prātu. ja es kaut ko sliktu pasaku par kādu komandu vai spēlētāju tas nenozīmē ka man viņa nepatīk.
Nepatīk ja līdzjutēji spriedumos balstās tikai uz emocijām-ja komanda spēlētājs ir patīkams tad tikai slavē, ja nepatīk tad visu laiku piekasās.

     [+] [-]

, 2009-02-26 13:53, pirms 15 gadiem
kursis rakstīja: no offence - nu, nekas par ko smaidīt jau tur patiesībā nav. Patiesībā līdz Čerepanova traģēdijai jau viss Avangardam gāja lieliski. Tādas lietas laikam grūti sagremot, un Avangard netika tam diemžēl pāri. Protams, tas nevar kalpot par galveno iemeslu, kāpēc komanda var netikt pleijofos, bet liela nozīme šī traģēdija uz Avangard sniegumu šajā sezonā ir atstājusi - to nevar noliegt.
nekaadaa gadijumaa nesmaidu par citu neveiksmeem, ar savu komntaaru vnk paudu to, ka sportaa joprojaam ir redzami neagaidiiti paarsteigumi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-02-26 14:05, pirms 15 gadiem
Regulāro sezonu noslēgsim ar uzvaru!

  +9 [+] [-]

, 2009-02-26 14:13, pirms 15 gadiem
SweetDude rakstīja: Pasēdēju ru portālos, vo ka besī šitā viņu muldēšana- Rīgas Dinamo vieglākais pretinieks, visi grib pret mūsējiem spēlēt! Ka tik šiem nesanāk apkakāties (Magņitkas mēsli jau dabūja pamatīgi ierīt no Eiropas kluba Chempionu līgas finālā) Novēlu Rīgai sakapāt visus šitos mēslus ar 100:0. Vot tā ble!!!

PS: Sorry par rupjību, un lūgums- nelasiet krievu saitus, ja negribat uzvilkties
redzot pēdējās divas spēles un dzirdot kas notika vēl iepriekšējās divās - ja es būtu RUS komandas treneris es arī vēlētos pretī RD. Katrā ziņā vien pašu spēkiem nāksies pierādīt ka tie treneri savās vēlmēs stipri maldījušies, neredzu iemesla apvainoties ka mūs zemāk vērtē, jāizmanto tas kā pluss.

  -3 [+] [-]

, 2009-02-26 14:13, pirms 15 gadiem
SweetDude rakstīja: Pasēdēju ru portālos, vo ka besī šitā viņu muldēšana- Rīgas Dinamo vieglākais pretinieks, visi grib pret mūsējiem spēlēt! Ka tik šiem nesanāk apkakāties (Magņitkas mēsli jau dabūja pamatīgi ierīt no Eiropas kluba Chempionu līgas finālā) Novēlu Rīgai sakapāt visus šitos mēslus ar 100:0. Vot tā ble!!!

PS: Sorry par rupjību, un lūgums- nelasiet krievu saitus, ja negribat uzvilkties
Lamā krievu portālus bet pats rupji lamājies krieviski.
varu daudz ko paciest bet latviešus kuri lamā krievus izmantojot krievu lamu vārdus nespēju ciest.
Ja esi lavietis tad arī emocijas paud latviski.

  +5 [+] [-]

, 2009-02-26 14:15, pirms 15 gadiem
SweetDude rakstīja: Pasēdēju ru portālos, vo ka besī šitā viņu muldēšana- Rīgas Dinamo vieglākais pretinieks,
Lai tik muld, laikam skataas tikai budzetus un redz ka saliidzinoshas kapeikas maksaa RD un tad domaa ka kaut kaadi loozeri te ir, bet nu ka tik nesanaak nenoveerteet RD veel apdedzinaaties

  +6 [+] [-]

, 2009-02-26 14:24, pirms 15 gadiem
nezinu kapeec,bet negribaas pretiniekos SKA.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 14:28, pirms 15 gadiem
Marlboro rakstīja: nezinu kapeec,bet negribaas pretiniekos SKA.
Pilnīgi piekrītu pat ļoti negribu.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 14:28, pirms 15 gadiem
Marlboro rakstīja: nezinu kapeec,bet negribaas pretiniekos SKA.
mūsu viduvējais uzbrukums, pret viņu labo aizsardzību ... Nekas labs neizklausās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 14:31, pirms 15 gadiem
jānotiek brīnumam, lai mums pretī nebūtu maskavas dinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 14:50, pirms 15 gadiem
gan jau ka šodien uz nulles nostāvēsim, Pruseks kā nekā būs kastē, atliek tikai iemest kādus 2, 3,4 vai 5 golus!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 15:17, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: redzot pēdējās divas spēles un dzirdot kas notika vēl iepriekšējās divās - ja es būtu RUS komandas treneris es arī vēlētos pretī RD. Katrā ziņā vien pašu spēkiem nāksies pierādīt ka tie treneri savās vēlmēs stipri maldījušies, neredzu iemesla apvainoties ka mūs zemāk vērtē, jāizmanto tas kā pluss.
Domaaju ka RD rindaas ir totaals atslaabums taapeec ka uzdevums izpildiits - ir tiks PO.

Peec logikas RD speelees PO pavisam citu hoki, taapat kaa arii citas komandas kas tagad "halavu dzen", protams taa kaa mums taas ir pirmais PO taadaa liimenii (sevishki daudziem LV speeleetajaiem), tad var visaadi sanaakt, bet es domaaju ka buus labi

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 15:23, pirms 15 gadiem
GaryII rakstīja: ... protams taa kaa mums taas ir pirmais PO taadaa liimenii (sevishki daudziem LV speeleetajaiem), tad var visaadi sanaakt, bet es domaaju ka buus labi
Atļaušos nepiekrist par to pirmo PO tādā līmenī, es domāju, ka mūsu spēlētāju pieredze Pasaules čempjos, kāda nav lielākai daļai KHL komandās spēlējošo, dod mums tieši priekšrocības pleijofos.

  +4 [+] [-]

, 2009-02-26 15:30, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Lamā krievu portālus bet pats rupji lamājies krieviski.
varu daudz ko paciest bet latviešus kuri lamā krievus izmantojot krievu lamu vārdus nespēju ciest.
Ja esi lavietis tad arī emocijas paud latviski.
Nolamajies ludzu latviski

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 15:41, pirms 15 gadiem
kursis rakstīja: Atļaušos nepiekrist par to pirmo PO tādā līmenī, es domāju, ka mūsu spēlētāju pieredze Pasaules čempjos, kāda nav lielākai daļai KHL komandās spēlējošo, dod mums tieši priekšrocības pleijofos.
tad tev ir vājš priekštats par spēli play - off... play-off ir raksturu cīņa, smags fizisks kapiņš par katru ledus metru... PČ neviens tiesnesis nekād tādu kapiņu nepieļauj. Protams, nevar zināt kā RU tiesneši tiesās. gan jau, ka nebūs tā kā NHL, kur spēka spēls ziņā ļauj ļoti daudz, bet skupulozi vēršas pret ķeksēšanām, turēšanām utt. RU tiesneši gan jau būs sīkumaināki un blokēšanas un grūdienu bortā sodi būs ne mazums, bet nu tik un tā, domāju, ka ļaus daudz vairāk nekā līdz šim. Un ne visi kkam tādam ir gatavi!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 15:42, pirms 15 gadiem
Lai kā mēs gaidītu no Dinamo uzvaru šovakar ....,realitāte ir cita!Koeficents 5,0 uz Amūr norāda ,kurš šai spēlē būs uzvarētājs,jo tā ir vienīgā abu komandu ieinteresējoša vērtība, neskaitot godprātu ,kura kā mēs pārliecinājāmies sezonas garumā ,ne viemēr ir bijs...!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 15:43, pirms 15 gadiem
Baris brauc pāri Vitjazam - pēc pirmās tresdaļas 4:1. Avangardam var nenospīdēt..

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 15:44, pirms 15 gadiem
ne pa temu bik. Bet ja kadam interese
Barys Vitjaz speles video
khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига — Трансляции...
pec pirma perioda 4:1 Barys uzvar

     [+] [-]

, 2009-02-26 15:55, pirms 15 gadiem
cik maksaa bilete?

     [+] [-]

, 2009-02-26 16:00, pirms 15 gadiem
IS rakstīja: Ceru ka būs parādījusies motivācija, citādi ir pretīgi skatīties kā RD "spēlē"
Tad neskaties! Kur problēma?

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:03, pirms 15 gadiem
visidati.lv: Aptauja "Dinamo Rīga" - VisiDati.lv DINAMO APTAUJA ! LUDZU AIZPILDAT , PALDIES !

     [+] [-]

, 2009-02-26 16:05, pirms 15 gadiem
ltv7 internetaa ar varees redzeet?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:07, pirms 15 gadiem
BARYS-VYTJAZ speelee otrais periods,un jau otrais kautinjsh Pirmajaa kautinjaa Simons protams galvenajaa lomaa 4:1 Barys priekshaa.Starp citu,ja Barys uzvaree,tad vienaads punktu daudzums ar Omsku,tad jautaajums speciem - kas notiek taalaak,kursh tiek playo-off ? Savstarpeejaas speeles ?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:07, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: tad tev ir vājš priekštats par spēli play - off... play-off ir raksturu cīņa, smags fizisks kapiņš par katru ledus metru... PČ neviens tiesnesis nekād tādu kapiņu nepieļauj. Protams, nevar zināt kā RU tiesneši tiesās. gan jau, ka nebūs tā kā NHL, kur spēka spēls ziņā ļauj ļoti daudz, bet skupulozi vēršas pret ķeksēšanām, turēšanām utt. RU tiesneši gan jau būs sīkumaināki un blokēšanas un grūdienu bortā sodi būs ne mazums, bet nu tik un tā, domāju, ka ļaus daudz vairāk nekā līdz šim. Un ne visi kkam tādam ir gatavi!
Tur jau tā lieta, ka visu tevis aprakstīto esam jau piedzīvojuši Pasaules čempionātos. Domāju, ka nevajag gluži arī likt tik lielu nevienlīdzības zīmi starp PČ vai OS un pleijofiem. Formāts pēc savas būtības ir ļoti līdzīgs. Var jau teikt, ka PČ grupu turnīrs nav gluži tas pats, bet arī tur katra spēle ir no svara, lai tiktu tālāk. Tas Tev nav regulārais čempionāts

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:08, pirms 15 gadiem
JP rakstīja: BARYS-VYTJAZ speelee otrais periods,un jau otrais kautinjsh Pirmajaa kautinjaa Simons protams galvenajaa lomaa 4:1 Barys priekshaa.Starp citu,ja Barys uzvaree,tad vienaads punktu daudzums ar Omsku,tad jautaajums speciem - kas notiek taalaak,kursh tiek playo-off ? Savstarpeejaas speeles ?
tad omska ir zemak

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 16:10, pirms 15 gadiem
šodien pec idejas vaidzētu zaudēt, un cerēt ka traktors uzvarēs. Un tiksim pret magņitku. Jo maskavas dinamo toč nepaņemsim pirmajā raundā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 16:11, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Kursi, man savukārt šķiet, ka tur jābūt visai naivam, lai ticētu, ka viena Čerepanova iztrūkums tādā komandā kā Avangard var ievērojami ilgtermiņā pasliktināt visas komandas sniegumu.
Sezonas garumā pavisam noteikti tas var ietekmēt komandas sniegumu. Bet, kā jau minēju, tas nevar kalpot par vienīgo galveno iemeslu komandas pabālās spēles attaisnošanai.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:15, pirms 15 gadiem
Vēl tik šodien kārtīgi jānospēlē... Vispār kad sāksies playoffi?

     [+] [-]

, 2009-02-26 16:17, pirms 15 gadiem
20:56Удаление. 24.Бранислав Мезей (Барыс). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 24.Бранислав Мезей (Барыс). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 28.Даниэль ЛаКутюр (Барыс). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 28.Даниэль ЛаКутюр (Барыс). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 26.Брайан Берард (Витязь). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 26.Брайан Берард (Витязь). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 2мин. Удар клюшкой.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:22, pirms 15 gadiem
Baris pec 2traa perioda 5;1 vadiibaa un Baris savu darbu izdarija un knapi knapi kvalificeejas play off Un pakapjas uz 15 vietu uz 16vietu atstumjot Avangard un 17to vietu Severstalj

Viss izskjirsies Severstalj vai Avangard kursh kritiiis Severstalj der uzvara vai uzvara papildlaikaa Jebkuraa gadijumaa nepiecieshama uzvara,ja nee adios play off Tas butu super ja 1maja kartaa Ufa speletu ar Avangard ja jagrs izgaaztu ufu no kausiem,tas butu perfekti jagram ka nekaa laba pieredziite pplay ooffos kas tad vel varetu UFU izstumt ja ne Omska

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:25, pirms 15 gadiem
Zhigalo rakstīja: 20:56Удаление. 24.Бранислав Мезей (Барыс). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 24.Бранислав Мезей (Барыс). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 28.Даниэль ЛаКутюр (Барыс). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 28.Даниэль ЛаКутюр (Барыс). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 26.Брайан Берард (Витязь). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 26.Брайан Берард (Витязь). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 2мин. Удар клюшкой.
a?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:30, pirms 15 gadiem
Kā vispār aprēķina Play-off, preteniekus, kurš ar ko spēlē?

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:33, pirms 15 gadiem
vipons rakstīja: Kā vispār aprēķina Play-off, preteniekus, kurš ar ko spēlē?
1-16
2-15
3-14
....
....
Slēpts komentārs: budzis113

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:35, pirms 15 gadiem
derups rakstīja: Nolamajies ludzu latviski
Es lamu vārdus dzīvē nelietoju ne krieviski ne latviski.

  -3 [+] [-]

, 2009-02-26 16:35, pirms 15 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:40, pirms 15 gadiem
james007 rakstīja: A magņitku pēc idejas paņemsim 1. raundā....Tas pat teorētiski nav iespējams.RD pretiniekos var dabūt tikai MD vai Sanktpēterburgas ASK,ja viņi šodien pieveic Salātu Jūli
Ja mes zaudējam amur, un traktors uzvar pēdejo spēli. Mēs esam 11. Ar ko 11. vieta spēlē? ar Mg. SKA un Spartaka speeles neko neitekmē.

     [+] [-]

, 2009-02-26 16:41, pirms 15 gadiem
1.(komanda pēc reg. sez.) pret 16.
3:14
5:12
7:10

Spēlēs 1., 2., 4., 5.(Ja nepieciešams) un 7.(J.N.) martā.

2:15
4:13
6:11
8:9

Spēlēs 2., 3., 5., 6.(J.N.) un 8 (J.N.) martā.

  -2 [+] [-]

, 2009-02-26 16:41, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Es lamu vārdus dzīvē nelietoju ne krieviski ne latviski.
Lamāšanās un rupju vārdu lietošana ļoti precīzi norāda uz cilvēka vārdu krājumu un līmeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:44, pirms 15 gadiem
Ivars77 rakstīja: Lai saasinātu spēli,tad Tavs variants,protams,ir labāks,bet vai arī priekš paša RD nezinu gan!
Lai saasinātu spēli jāmācās no šiem fruktiem, protams, joks:
25 минБарыс играет в полном составе.
24 минВитязь играет в полном составе.
22:02Удаление. 46.Евгений Сапожков (Витязь). 10мин. Грубость.
22:02Удаление. 46.Евгений Сапожков (Витязь). 4мин. Грубость.
22:02Удаление. 62.Вадим Краснослободцев (Барыс). 10мин. Грубость.
22:02Удаление. 62.Вадим Краснослободцев (Барыс). 4мин. Грубость.
22:02Удаление. 62.Вадим Краснослободцев (Барыс). 2мин. Удар клюшкой.
23 минИ снова драка
20:56Удаление. 24.Бранислав Мезей (Барыс). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 24.Бранислав Мезей (Барыс). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 28.Даниэль ЛаКутюр (Барыс). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 28.Даниэль ЛаКутюр (Барыс). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 28.Даниэль ЛаКутюр (Барыс). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 26.Брайан Берард (Витязь). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 26.Брайан Берард (Витязь). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 2мин. Удар клюшкой.
21 минСаймон в главной роли.
21 минДрака
19:52Начало 2 периода

  +3 [+] [-]

, 2009-02-26 16:51, pirms 15 gadiem
james007 rakstīja: Vai Tu traks? Mēs zaudējam Amur ! Tādu domu nemaz nedrīkkst pieļaut!
Pretinieku nenovērtēšanu arī nedrīkst pieļaut. Viss sākas galvā, ja "dinamieši" uz ledus iznāks paslidot, tad "Amur" arī attiecīgi rīkosies. Kā jau šī raksta autors tekstā minēja uz laukuma ir jādodās ar maksimālu koncetrēšanos un lielu pašatdevi.

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 16:57, pirms 15 gadiem
james007 rakstīja: A magņitku pēc idejas paņemsim 1. raundā....Tas pat teorētiski nav iespējams.RD pretiniekos var dabūt tikai MD vai Sanktpēterburgas ASK,ja viņi šodien pieveic Salātu Jūli
Pie nosacijuma js SKA uzvar Salavatu un Severstaļ uzvar magņitku tad POir RD-Magņitka

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 16:58, pirms 15 gadiem
Justs rakstīja: Lai saasinātu spēli jāmācās no šiem fruktiem, protams, joks:
25 минБарыс играет в полном составе.
24 минВитязь играет в полном составе.
22:02Удаление. 46.Евгений Сапожков (Витязь). 10мин. Грубость.
22:02Удаление. 46.Евгений Сапожков (Витязь). 4мин. Грубость.
22:02Удаление. 62.Вадим Краснослободцев (Барыс). 10мин. Грубость.
22:02Удаление. 62.Вадим Краснослободцев (Барыс). 4мин. Грубость.
22:02Удаление. 62.Вадим Краснослободцев (Барыс). 2мин. Удар клюшкой.
23 минИ снова драка
20:56Удаление. 24.Бранислав Мезей (Барыс). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 24.Бранислав Мезей (Барыс). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 28.Даниэль ЛаКутюр (Барыс). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 28.Даниэль ЛаКутюр (Барыс). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 28.Даниэль ЛаКутюр (Барыс). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 26.Брайан Берард (Витязь). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 26.Брайан Берард (Витязь). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 20мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 5мин. Грубость.
20:56Удаление. 17.Крис Саймон (Витязь). 2мин. Удар клюшкой.
21 минСаймон в главной роли.
21 минДрака
19:52Начало 2 периода
Nekas jau tur tāds neparasts nav! Cik izskatās tad leģionāru klope starp Saimonu un Lakutūru + Berārds un Mezejs.
Pēc minūtes atkal klope, šoreiz vietējo censoņu izpildījumā: Krasnoslobodccevs pret Sapožkovu.

Vienkārši tie disciplinārsodi ar lielajiem cipariem lec acīs. Varēja rakstīt game misconduct un viss!

     [+] [-]

, 2009-02-26 17:03, pirms 15 gadiem
uzrakstīšu diezgan drošu PLAY OFF sastāvu. ticamība-90% 1Salavat-BARIS 2.BARS-ŅEFTJEHIMIK 3.LOKOMOTIV-SEVERSTAĻ 4.ACSK-LADA 5.ATLANT-TORPEDO 6.M.MAGŅITOGORSK-TRAKTOR 7.DINAMO maskava unRĪGA 8.ASK- SPARTAK Uz to vien velk.VEIKSMI MŪSĒJIEM!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 17:10, pirms 15 gadiem
Shodienas speēle nepiedaliisies RD aizsargs Filips Novāks !
Vinjsh esot apslimis, drudzis

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 17:22, pirms 15 gadiem
Da mums būs Maskavas Dinamo un labi vien ir, jo vienu spēli mēs tur paņemsim un visi mūs pretiniekos gribētāji ap.irsī....

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 17:26, pirms 15 gadiem
P.S. Pie manas prognozes- p.o. pēdējie divi pāri var mainīties vietām- visi favorīti gribētu spēlēt ar RD (to jau vakar pierādīja DM) un tapēc domāju ,ka šovakar ASK atdos visus spēkus pret Salavatu.,kuram šī spēle ir tikai prestiža jautājums. Arī Mums pret ASK un EŠU būtu grūtāk

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 17:41, pirms 15 gadiem
lions991 rakstīja: P.S. Pie manas prognozes- p.o. pēdējie divi pāri var mainīties vietām- visi favorīti gribētu spēlēt ar RD (to jau vakar pierādīja DM) un tapēc domāju ,ka šovakar ASK atdos visus spēkus pret Salavatu.,kuram šī spēle ir tikai prestiža jautājums. Arī Mums pret ASK un EŠU būtu grūtāk
Es tomēr ticu, ka būs Avangards nevis Severstaļ play-ofos!

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 17:50, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Es tomēr ticu, ka būs Avangards nevis Severstaļ play-ofos!
Es arii!!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-26 17:51, pirms 15 gadiem
Dinamo R > Gagarina kauss... āmen! Saruna beigusies.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 18:18, pirms 15 gadiem
Dinamo protams vajadzētu kārtīgi cīnīties par uzvaru un beidzot spēlēt kvalitatīvu skatāmu hokeju. Taču arī vajag izvairīties no traumām, kuras dabūt pēdējā regulārā čempionāta spēlē būtu nepiedodami.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 18:20, pirms 15 gadiem
TO krokodils -KHL tas gan būtu izdevīgāk, tomēr lielāka motivācija ir SEVERSTAĻAM, kurš spēlē savā laukumā, un ja labi atceries arī no RD paņēma MAXIMUMU. Bet Jāgra statistika uz beigām ir ļoti vāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 18:29, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Es tomēr ticu, ka būs Avangards nevis Severstaļ play-ofos!
Kā sacīt jāsaka- cerība muļķa mierinājums.

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 18:35, pirms 15 gadiem
Ja spēlēs kā vakar, tad sirmi mati garantēti bet ja spēlēs vismaz uz 60%, tad būs labi!

Sarauj Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 18:38, pirms 15 gadiem
TŪLĪT acsk sāks sist Miličus-(MVD)- lai pretiniekos dabūtu- LADU

     [+] [-]

, 2009-02-26 18:46, pirms 15 gadiem
KHL NOLIKUMS . Augstāku vietu reg. čemp. ieņem komanda-1.)kam vairāk punktu. 2.) kam vairāk uzvaru pamatlaikā 3.) kam vairāk uzvaru PApildlaikā 4.) Vārtu attiecība. SKAIDRS? Bet tik tālu šosezon mērījumi NEAIZiet

     [+] [-]

, 2009-02-26 18:47, pirms 15 gadiem
Vienīgi Traktor var atņemt 10 vietu, ja viņi uzvar tagad Lokomotīvi, un mēs pamatlaikā zaudam Amur. Bet pagaidām Loko uzvar 1:0 ( pēc 1. per. )

     [+] [-]

, 2009-02-26 18:48, pirms 15 gadiem
PO KHL palaiž sistēmu "VIDEO-GOLS". Tātad šādus strīdīgus golus izskatīs KHL ofisā onlainā.
khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига — КХЛ запускает...

     [+] [-]

, 2009-02-26 18:51, pirms 15 gadiem
SKA pēc pirmā per. uzvar 2:1 Salavat, bet ja viņi arī visā spēlē ( pamatlaikā) uzvar, viņi pret 10 vietu play-off spēlēs

     [+] [-]

, 2009-02-26 18:55, pirms 15 gadiem
Maniaks rakstīja: Cerams MVD uzvarēs CSKA un tiks Play-off
Tu ar galvu draudzējies, kā viņi var tikt??? MVD viss jau ir beidzies!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 18:57, pirms 15 gadiem
Mastersporta rakstīja: Tu ar galvu draudzējies, kā viņi var tikt??? MVD viss jau ir beidzies!
Atvainojos Man kauns

     [+] [-]

, 2009-02-26 18:58, pirms 15 gadiem
TO MANIAKS -MVD PLAY OFFā varēs tikt tikai nākamsezon.Viņu dziesma nodziedāta-18. vieta

     [+] [-]

, 2009-02-26 18:58, pirms 15 gadiem
Severstalj 1:1 Metallurg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 18:59, pirms 15 gadiem
Severstal - Magnitka 1:1
Goli video :
severstalclub.ru: СеверСталь - Хоккейный Клуб
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:00, pirms 15 gadiem
CSKA 0:1 MVD

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 19:03, pirms 15 gadiem
CSKA 0:2 MVD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:09, pirms 15 gadiem
SKA 3:1 Salavat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:13, pirms 15 gadiem
Mastersporta rakstīja: Pret metalurgu nebūs! Vai nu pret SKA vai Dinamo Maskava
Ja SKA uzvar, viņiem ir 101 punkts , MG tikpat, un ja MG zaud Severstal, tad jau jaskatas statistika. un SKA bus ( pienemsim) 6, Mg atbidisies uz 7 un Din. uz 8
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:17, pirms 15 gadiem
Lai Ufa saņemās un noper tos zaldātiņus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:17, pirms 15 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Kad iisti beigsies taa paareejas visas speeles cikos ? Mums peec tam buus veel jaaspele vesela treshdalja vai jau buus peedeej atreshdalja saakusies ?!
SKA - Salavat - apmeram puse nospeleta ( bisk. vairak)
MG - Serverstal - beidzas 2.periods

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:17, pirms 15 gadiem
nav daudz ko štukot playofa jamauc būs uz pilnu klapi ,bet šodien derētu uzvara skaistā spēlē.....sarauj..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:20, pirms 15 gadiem
pruseku vajg vaartoss..............
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:23, pirms 15 gadiem
kuklitis25 rakstīja: SUPER - mees vareesim saakt jau reekjinata peec pirmaa perioda ko mums shodien vajag dariit - uzvara nicha zaagjis vai uzvara/zaagjis peec pamatlaika !
Domāju ka jāspēlē uz uzvaru, neskatoties uz citiem rezultātiem.
Nevaig zaudēt speciāli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:24, pirms 15 gadiem
Domāju,kad šovakar mūsējie pabeigs uz labas nots un kautgan PLAY OFF pretī nāks ļoti stiprs pretinieks,Dinamo jau ir daudz izdarījuši un lai veicas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:26, pirms 15 gadiem
LuissH1 rakstīja: Matulis asprātības bārsta
Matulis labākais ! Man patīk kā viņš stāsta

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:26, pirms 15 gadiem
kuklitis25 rakstīja: Gadiijumaa KHL.RU nav uzkaaries ?! Man never valjaa jau 5 minuutes vispaar ...
man iet bez problemam

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 19:28, pirms 15 gadiem
Kads nevaretu pateikt saiti kur transles speli interneta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:32, pirms 15 gadiem
KUR VAREES ONLINE REDZEET? taa nu ir sanaacis ka ir jaastraadaa un pie tv galiigi netieku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:35, pirms 15 gadiem
Jā lūdzu, mēs ārzemnieki arī gribam hoķi skatīties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:37, pirms 15 gadiem
interesanta komisija izveidota, bet viss ir pērkams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:37, pirms 15 gadiem
kad vispaar play-offi saakas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:42, pirms 15 gadiem
luudzu pasakiet kaads kur var online redzeet speeli?????

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:43, pirms 15 gadiem
baigie hokeja fani, nevar ne khl.ru atveert, neko. Ka tik pakjeerkt esportaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:47, pirms 15 gadiem
Man liekas, ka tas bija high highlight moments !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:48, pirms 15 gadiem
Avangard ir visas iespējas netikt play-off, jo Severstal-Magnitogorska 1:1

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:50, pirms 15 gadiem
Ska-Salavat 4-1
Severstal-Magnitka 1-1
Iet 3 periodi

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 19:50, pirms 15 gadiem
grayz rakstīja: Avangard ir visas iespējas netikt play-off, jo Severstal-Magnitogorska 1:1
Mums ir 2x svarīgi lai uzvar Magņitka, jo pret SKA mums variantu daudz nebūs!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-26 19:50, pirms 15 gadiem
Ko, RD atkal ka lupatas izskatas?

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:51, pirms 15 gadiem
kur netaa var redzeet speeli, ja kaads zin tad pasakiet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:58, pirms 15 gadiem
59:04Изменение счета. 1:2.29.Денис Хлыстов. Металлург Мг. В равенстве

     [+] [-]

, 2009-02-26 19:59, pirms 15 gadiem
krko rakstīja: kur netaa var redzeet speeli, ja kaads zin tad pasakiet
justin.tv: Justin.tv - Dinamo - Sibirj: sports
khl.ru
boms.lv
bet, es esmu kojās Lietuvā, un man personīgi nekur neko nerāda
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:01, pirms 15 gadiem
Kādi rezultāti mums bija pret SKA ? Izskatās ka PO tieši pret viņiem būs

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:01, pirms 15 gadiem
An_G rakstīja: justin.tv: Justin.tv - Dinamo - Sibirj: sports
khl.ru
boms.lv
bet, es esmu kojās Lietuvā, un man personīgi nekur neko nerāda
Ko tu dari kojās Lietuvā, ja nav noslēpums ?

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:01, pirms 15 gadiem
khl.ru

šeit var skatīties, un ir latviešu komentētāji arī, ne tikai bilde WOOOHOO!

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:02, pirms 15 gadiem
magnitka -sever 2:1 super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-26 20:02, pirms 15 gadiem
Rīga pret Magņitku!

  -2 [+] [-]

, 2009-02-26 20:03, pirms 15 gadiem
Avangard tiek !

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 20:03, pirms 15 gadiem
Justs rakstīja: No kurienes, kāda vēl motivācija, vienkārši sagatavošanās trenniņa spēle!
Tāda motivācija, kad vēl no 10smitās vietas Traktor mūs var izdzīt !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:07, pirms 15 gadiem
Eu kāds rezultāts? Kamēr vēl līdz mājam tikšu...

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:09, pirms 15 gadiem
SAWLE rakstīja: Eu kāds rezultāts? Kamēr vēl līdz mājam tikšu...
0:0

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:10, pirms 15 gadiem
Tad jau vēl neko neesmu nokavējusi

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:11, pirms 15 gadiem
SAWLE rakstīja: Tad jau vēl neko neesmu nokavējusi
tulīt 2.periods sāksies

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 20:11, pirms 15 gadiem
Bļins tikai ne SKA nu kāpēc SKA vai tad nevarējām ko citu dabūt pretī?

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:13, pirms 15 gadiem
tad jau laikam pec matula un ernstreita teikta un vel ta kas notiek starp CKA-Salavatiem svetdien uz piteri izšhaut Auroru

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:13, pirms 15 gadiem
SKA 4:3 Salavat! NEKAS VEL NAV ZINAMS!

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:15, pirms 15 gadiem
boms.lv: KHL

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:18, pirms 15 gadiem
Prusekam normāls seivs ar kļušku

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 20:21, pirms 15 gadiem
SJ paņem 30 sek, lai izdomātu, vai laist SKA 7. vietā vai ne

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 20:23, pirms 15 gadiem
Apsveicu visus Rigas Dinamo lidzjutejus ar izcinito 10 vietu KHL !!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:24, pirms 15 gadiem
masalskis123 rakstīja: ir gan tiko spēle beidzās!!
nemuldi, tur 4:4!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:25, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: nemuldi, tur 4:4!!!!!!!!!!!!
tad sanāk, ka tomēr Magņitka?

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:25, pirms 15 gadiem
Tātad ar Maskavas Dinamo spēlējam. Tagad var izbaudīt atlikušo spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:26, pirms 15 gadiem
Ja SKA zaudē papildlaikā vai bullīšos, MASKAVAS DINAMO!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 20:26, pirms 15 gadiem
Ev kā jūs domājat RD uzvarēs ? saderēju ar fāteri negribu 5us aliņus pirkt

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:27, pirms 15 gadiem
Traktor zaudē un mums 10 vieta!!

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:27, pirms 15 gadiem
Maniaks rakstīja: Ja SKA zaudē papildlaikā vai bullīšos, MASKAVAS DINAMO!!!!
Labāk nekā SKA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:29, pirms 15 gadiem
ir kaada iespeeja kkur internetaa veerot speeli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:31, pirms 15 gadiem
Odiņš malacis, 'dod mums cerības spēlēt pret Dinamo M nevis SKA..

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 20:31, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tu dari kojās Lietuvā, ja nav noslēpums ?
mācos Klaipēdā

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 20:31, pirms 15 gadiem
Sodien vismaz neslidinās,bet skaisti cīnas!!!

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:32, pirms 15 gadiem
SKA uzvar

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 20:32, pirms 15 gadiem
SKA uzvarēja papildlaikā

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:32, pirms 15 gadiem
N-tony rakstīja: Odiņš malacis, 'dod mums cerības spēlēt pret Dinamo M nevis SKA..
nevis cerības, bet tas jau ir fakts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:33, pirms 15 gadiem
da vienalga kas pretī galvenais lai labi nocīnās

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 20:34, pirms 15 gadiem
tai khl mājas lapā super teksta dzīvā translācija.
šis ir viss, kas līdz šim noticis:
24:50Удаление. 28.Олег Сорокин (Динамо Р). 2мин. Задержка клюшкой.
20:13Начало 2 периода
19:58Окончание 1 периода
12:45Удаление. 91.Максим Юшков (Амур). 2мин. Опасная игра высоко поднятой клюшкой.
10:52Удаление. 72.Сергей Печура (Динамо Р). 2мин. Задержка руками.
-В воротах: 35.Мартин Прусек (Динамо Р) - 75.Сергей Борисов (Амур).
19:30Начало 1 периода
var sekot līdz katram notikuma pavērsienam

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:34, pirms 15 gadiem
Un tomēr- maskavas dinamo!

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:35, pirms 15 gadiem
Mja!!! Nu ar maskavas Dinamo jaspele. Bus pagruti vispar. Bet nu iespejams ir vis!!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:36, pirms 15 gadiem
Rīgas Dinamo-Maskavas Dinamo viss skaidrs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:37, pirms 15 gadiem
Uz Maskavu!!!!

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:37, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Mja!!! Nu ar maskavas Dinamo jaspele. Bus pagruti vispar. Bet nu iespejams ir vis!!!!!
Grūtāk būtu ar SKA, jo tur ir Ešs+ Zvērīga aizsardzība, pret Dinamo mums vairāk iespēju!

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:37, pirms 15 gadiem
No otras puses, kurš prognozēja, ka tik augstu tiksim? Un, ja mums tagad trāpītos kāda "izdevīgāka" komanda, otrajā kārtā arī prasītu uzvaru un tā līdz kausa izcīnīšanai? Protams, būs jācīnās, bet, ja arī īsti nesanāks, neko nevarēsim pārmest savējiem

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 20:39, pirms 15 gadiem
nu tagad kādu brīdi Rīgā nederēs : "Dinamo, Dinamo..."

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:40, pirms 15 gadiem
alexy rakstīja: No otras puses, kurš prognozēja, ka tik augstu tiksim? Un, ja mums tagad trāpītos kāda "izdevīgāka" komanda, otrajā kārtā arī prasītu uzvaru un tā līdz kausa izcīnīšanai? Protams, būs jācīnās, bet, ja arī īsti nesanāks, neko nevarēsim pārmest savējiem
Jācenšas tik cik tālu var, jo līdz PČ tad nebūs spēļu prakses, kas ir - !

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:40, pirms 15 gadiem
labs sanak avanagards ar salavatu izsishanaa.

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:40, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: nu tagad kādu brīdi Rīgā nederēs : "Dinamo, Dinamo..."
Vajadzēs saukt Rīgas Dinamo, Rīgas Dinamo !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:41, pirms 15 gadiem
zivotaajs rakstīja: labs sanak avanagards ar salavatu izsishanaa.
Tā tik būs kapāšanās , interesantākais pāris pirmajā kartā! Jāgrs versus Radulovs& Co

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:44, pirms 15 gadiem
Jacer ka nakamtresdien nebeigsies mums hokejs augsta limeni!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-02-26 20:45, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Jācenšas tik cik tālu var, jo līdz PČ tad nebūs spēļu prakses, kas ir - !
Pilnīgi piekrītu, bet šajā situācijā par "cenšanos tikt pēc iespējas tālāk" es saprotu pēc vairāk spēļu šajā pirmajā kārtā

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:46, pirms 15 gadiem
alexy rakstīja: Pilnīgi piekrītu, bet šajā situācijā par "cenšanos tikt pēc iespējas tālāk" es saprotu pēc vairāk spēļu šajā pirmajā kārtā
Dinamo ir pārkožams, tikai ir jāspēlē sava spēle!

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:46, pirms 15 gadiem
nu ta neko tas periods, vakar Arena bija mazliet savadak bet buss labinieks nu goch pendel
tad jau laikam jataisas RD uz Maskavu ciemos pie kremļu varenajiem

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:49, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Dinamo ir pārkožams, tikai ir jāspēlē sava spēle!
Kurš Dinamo? Labi, tas tā
Vnk domāju, cik ilgi izturēs mūsējie šādu grafiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 20:51, pirms 15 gadiem
6.speletajs rakstīja: Tagad mieriigi jauzvar amur un viss shodien buutu taakaa izdevies tikkai vareeja veel severestaļ uzvareet un buutu pilns komplekts!
Kāpēc Severstaļ? Taisni tagad pateicoties Magņitkai ir izveidojies interesantākais pirmās kārtas pāris Yulajev-Avangard!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-02-26 20:56, pirms 15 gadiem
zum playoff spazieren
RD Offizieren
Moskau bombardieren
Und DM likvidieren

  -1 [+] [-]

, 2009-02-26 20:58, pirms 15 gadiem
tas Sejejs gan ir pēc maniem uzskatiem ņerga, nu tāds riktīgs klauns visa taja Rigas Dinamo padarīšana.....,es par to nerunasu....,un par to ari nerunasu, ko tu vispar vari parunat-āzis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 21:03, pirms 15 gadiem
nu skaisti iztureja lielo mazakumu-malachi

     [+] [-]

, 2009-02-26 21:10, pirms 15 gadiem
man tas kreipans sak kaitinat ar to savu lerksteshanu
tad kad iet tris uz vienu baigi labi
tad kad zaude vartus tad nedrikst spelet ta tris pret vienu, nu tad varbut vispar nespelet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 21:14, pirms 15 gadiem
būs papildlaiks...

     [+] [-]

, 2009-02-26 21:15, pirms 15 gadiem
vipons rakstīja: būs papildlaiks...
ja kreipans ta plurinas tad nebus, bet vajag papildlaiku

     [+] [-]

, 2009-02-26 21:17, pirms 15 gadiem
pec speles gaitas izskatas ka RD to ripu grib Barisova vartos nevis iesit bet ienest ar to kombineshanu

     [+] [-]

, 2009-02-26 21:22, pirms 15 gadiem
kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-02-26 21:26, pirms 15 gadiem
Šodien Fiasko!!!Bet gan jau PLAY OFF Maskavas Dinamieši dabūs pasvīst

     [+] [-]

, 2009-02-26 21:26, pirms 15 gadiem
Bēdīgi, Bēdīgi!

     [+] [-]

, 2009-02-26 21:26, pirms 15 gadiem
Ar tādu uzbrukumu mēs varam zaudēt pat SIDNEJAS DINAMO ,betuzPLAY OFF uz Maskavu NAV kocerēt P.S. IVARAM būs atkal ko muldēt.Nemalači!!!

     [+] [-]

, 2009-02-26 21:30, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Prusekam.

     [+] [-]

, 2009-02-26 21:43, pirms 15 gadiem
Lai kā mēs gaidītu no Dinamo uzvaru šovakar ....,realitāte ir cita!Koeficents 5,0 uz Amūr norāda ,kurš šai spēlē būs uzvarētājs,jo tā ir vienīgā abu komandu ieinteresējoša vērtība, neskaitot godprātu ,kura kā mēs pārliecinājāmies sezonas garumā ,ne viemēr ir bijs...!

Pirms spēles rakstīju šīs rindas !
Nu re, kā Dinamo ar godprātu....!
Kuri manos vārdos ieklausījās ....un uzlika likmes uz Amur ...rada tikai pārliecību - likmes un KHL ir viens liels bizness!