Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

"Vityaz" pirms Jablonska atgriešanās iesildās, kaujoties Kazaņā (+video)

"Vityaz" pirms Jablonska atgriešanās iesildās, kaujoties Kazaņā (+video)
Džons Mirastijs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta avīze, F64

Piecas dienas pirms Džeremija Jablonska atgriešanās spēles vairākus kautiņus Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārās sezonas mačā Kazaņā sarīkojuši "Vityaz" hokejisti ar Džonu Mirastiju priekšgalā. Pašā spēlē ar 7:2 uzvarēja "Ak Bars".

Bez kautiņiem "Vityaz" izturēja vienu periodu. Otrās trešdaļas 4. minūtē Džons Mirastijs uzklupa virsū Artjomam Lukojanovam. Mirastijam pēc kautiņa spēle beidzās, bet uzbrucējs mierīgi uz ģērbtuvēm aiziet nevarēja, žestikulējot pret faniem.

Nepilnu minūti vēlāk cimdus nometa arī Niks Tarnaskis, kurš sev par pretinieku izraudzījās Stepanu Zaharčuku. Ar to gan viss otrajā periodā nebeidzās. 31. minūtē beidzot vienā no kautiņiem pārāki bija mājinieki, kad Grigorijs Paņins uz ledus noguldīja Andreju Posnovu.

Izkauties gribēja arī Kristofers Brenans, kurš pēc "Vityaz" galvenā trenera Andreja Nazarova norādījumiem cītīgi centās atrast "upuri". Tas viņam 2. periodā neizdevās.

Kazaņā notikušajā spēlē arī brīžiem tika spēlēts hokejs. "Vityaz" 6. minūtē iemeta mazākumā (Posnovs), bet otrajā periodā pat guva otros vārtus, kad pretuzbrukumā izcēlās Aleksandrs Fedosejevs. Otrā perioda pēdējā minūtē no vārtu priekšas iemeta Kirils Petrovs, pirms pēdējām 20 minūtēm mājiniekus izvirzot vadībā ar 3:2.

Trešā perioda sākumā Brenans iegrūda apmalē Vadimu Homicki, saņemot 2+10 minūtes. Drīzumā Aleksejs Morozovs un Iļja Ņikuļins vairākumā palielināja "Ak Bars" pārsvaru – 5:2. Perioda otrajā pusē skaistus vārtus guva Petrovs, kurš slidojumu sāka savā zonā un ar ripu tika līdz pat pretinieku vārtiem un iemeta to Sergeja Denisova vārtos, panākot jau 6:2.

Izcietis sodu, Tarnaskis atgriezās laukumā un no muguras uzbruka Lukojanovam. Pēc šīs rupjības Tarnaskim spēle beidzot bija galā. Taču arī tas vēl nebija viss, jo Brenans vēlreiz tika klāt Homickim. Šoreiz tiesneši ātri pārtrauca nekārtības. "Vityaz" šodien savāca 113 soda minūtes, Kazaņai bija 39.

Iemesto ripu ziņā 7:2 mājinieku labā. Pēdējo ripu lielajā vairākumā astoņas sekundes pirms spēles beigām iemeta Jevgēņijs Skačkovs. Uzreiz pēc spēles beigu signāla spēku paņēmienu izdarīja Jevgēņijs Timkins, taču netrāpīja...

"Ak Bars" ar 76 punktiem ieņem 4. vietu Austrumu konferencē, kurā vadībā ar 89 punktiem ir "Traktor". Čeļabinskas komanda šodien tikai pēcspēles metienos tika galā ar Novokuzņeckas "Metallurg" – 3:2.

"Vityaz" pēc trīs spēļu izbraukuma nākamo mājas maču aizvadīs 31. janvārī pret Popradas "Lev". Šajā spēlē Čehovas komandas sastāvā pirmo reizi kopš novembra beigām spēlēs Džeremijs Jablonskis, kuram līga samazināja iepriekš līdz sezonas beigām piespriesto diskvalifikāciju.

"Vityaz" viesizrāde Kazaņā

Mirastijs pret Lukojanovu

Tarnaskis pret Zaharčuku

Paņins pret Posnovu

KHL regulārā sezona, 26. janvāris

SpēleRez.
Amur – Avtomobilist3:5
Sibir – Barys0:5
Metallurg Nk – Traktor2:3 PM
Salavat Yulaev – Severstal2:1 PM
SKA – Torpedo8:3
Ak Bars – Vityaz7:2
Neftekhimik – Spartak2:1 PM
Dynamo – Atlant3:0
Lev – CSKA3:2

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Be First
, 2012-01-26 19:44, pirms 13 gadiem
Spelēt nemāk , tāpēc ar kaut ko jau ir jāizceļas.
, 2012-01-26 19:45, pirms 13 gadiem
ir reizes kad vajag, bet nejau katrā mačā
, 2012-01-26 19:45, pirms 13 gadiem
Be First rakstīja: Zaharčuks laikam nepamanija pirms sāka kauties, ka pretī ir Tarnaskis...
Un kas tad tas Tarnaskis tāds ir? Ne tuvu ne īstais kauslis.
, 2012-01-26 19:47, pirms 13 gadiem
Un kur Brenana ārdīšanās video!
Kazaņa sitās pretī vismaz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 19:47, pirms 13 gadiem
Līdzmaz Paņins salika Posnovu
, 2012-01-26 19:48, pirms 13 gadiem
Atgriezīsies Jablonskis, ''šovs'' varēs atsākties ar pilnu vērienu.
, 2012-01-26 19:48, pirms 13 gadiem
Paņins labs!
žēl ka nokrita, tur čehovietim varēja vēl pārīti ieraut!
, 2012-01-26 19:49, pirms 13 gadiem
"Kazaņā notikušajā spēlē arī brīžiem tika spēlēts hokejs."


Bet vispār diezgan skumji..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 19:50, pirms 13 gadiem
Fox__ rakstīja: Galīgi švaki tie Ak Bāri, kans par tādiem hokejistiem!
Rezultāts parāda, kuri te ir švaki
, 2012-01-26 19:50, pirms 13 gadiem
NU CIK VAR ??? bļāviens šitam vienreiz ir jābeidzas un viss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Čalis
, 2012-01-26 19:52, pirms 13 gadiem
kautkāds gregors rakstīja: "Kazaņā notikušajā spēlē arī brīžiem tika spēlēts hokejs."


Bet vispār diezgan skumji..
tas tikai vēlreiz parāda to, ka KHL daudzās jomās tālu atpaliek no citām Eiropas vadošajām līgām...
, 2012-01-26 19:53, pirms 13 gadiem
Paskatieties kādas krieviem ir mašīnas ar tādu pašu nosaukumu ---> Сочленённые машины «Витязь»
- YouTube


tāpēc komanda arī tādi kā visurgājēji
, 2012-01-26 19:53, pirms 13 gadiem
Kā es ciest nevaru Mirasti augstprātību,domā baigais nazis,ka atrod tehniskus hokejistus kurus var padauzīt,varētu viņš vienreiz tā atrauties pa muti,ka miesīga māte nepazītu!
Slēpts komentārs: Murchiks
, 2012-01-26 19:55, pirms 13 gadiem
Fox__ rakstīja: Galīgi švaki tie Ak Bāri, kans par tādiem hokejistiem!
Vai vairāk nebūtu jākaunas par tādiem, kas bez kaušanās uz ledos neko vairāk neprot? (to pašu švaki pieprot)
Tava vērtība skala ir noteikta, un tajā pašā laikā - tavu komentāru vērtība.
, 2012-01-26 19:55, pirms 13 gadiem
Visu cieņu AK Bars hokejistiem, neviens nenoraustījās, bet deva pretī!
, 2012-01-26 19:57, pirms 13 gadiem
Fāters ir atpakaļ!
, 2012-01-26 19:58, pirms 13 gadiem
KHL ir miskaste, ne jau velti aizokeāna smejas.
Pārraides ir vienkārši nabadzīgas, hokejs ir vājš, līgas vadība klauni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:01, pirms 13 gadiem
Izkauties gribēja arī Kristofers Brenans, kurš pēc "Vityaz" galvenā trenera Andreja Nazarova norādījumiem cītīgi centās atrast "upuri"
Normāli ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:01, pirms 13 gadiem
Kazaņas TV kanāla komentētāju teiktais spēles laikā:

Mirasti, nu ko tu rādi skatītājiem to Vitjaz kreklu, tu spēlē līgas vājākajā komandā, atradis ar ko lepoties.

Komentātāji savā starpā: paskaties, Brenons spēlē bez pozīcijas, četri spēlētāji iet uz priekšu, bet šis meklē kam iesist.
, 2012-01-26 20:02, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Es nesaprotu tik vienu, kāpēc citas komandas mīž paņemt pa kādam mentam sastāvā. Būtu interesanti, kā uzvestos tad Vityaz. Ganjau barā lektu virsū vienam
a nafig tas vajadzīgs??? Tāpat jau Vitjazam tie rupekļi vairāk uz diskābeļa sēž nekā spēlē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:06, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kazaņas TV kanāla komentētāju teiktais spēles laikā:

Mirasti, nu ko tu rādi skatītājiem to Vitjaz kreklu, tu spēlē līgas vājākajā komandā, atradis ar ko lepoties.

Komentātāji savā starpā: paskaties, Brenons spēlē bez pozīcijas, četri spēlētāji iet uz priekšu, bet šis meklē kam iesist.
nez, kad KHL vadība sapratīs, ka šādi arī viņi par klauniem tiek pataisīti...
, 2012-01-26 20:07, pirms 13 gadiem
Klauni ibio
Slēpts komentārs: KrokodiIs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:11, pirms 13 gadiem
Beigās jau ar bij
, 2012-01-26 20:11, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Man patīk kautiņi, bet tikai tad, ja savā starpā sitās līdzīgs ar līdzīgu. Jebšu, ja abi ir menti. Tas ir šovs, kas ir vajadzīgs KHL. Tieši visām komandām, pa mentam vajadzētu. Tas, kas ir šobrīd - pārkačājušies bokseri slāna spēlētājus, kuri kaujas varbūt pat 1 reizi karjerā, ir kkāds marazsms.

Bet nu pa lielam, man vnk ir vēlme redzēt šo Vityaz bariņu bučojam ledu tā vienreiz kārtīgi. Lai kāds par viņiem pasmejas viņu lauciņā. Pazemo pat teiktu.
tas ir šovs, kam stipri maz kā kopēja ar hokeju. Patīk kautiņi - ej skaties, boksu, K1, taekvondo u.t.t. Hokejam tas galīgi nav vajadzīgs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:18, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tie krievi ir tādi mīkstie! Pēdējais laiks būtu sākt sist Vityaz, bet nē, neviens nevar iegādāties kādu policistu.
vai tad Krievijas policijā ir maz policistu?
, 2012-01-26 20:19, pirms 13 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:21, pirms 13 gadiem
To pēdējo vitjazieti kā kaķi izpurināja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:23, pirms 13 gadiem
Nu 1 vs 1 ir labāk nekā kad divi mēdī vienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:24, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nez, kad KHL vadība sapratīs, ka šādi arī viņi par klauniem tiek pataisīti...
nez kad letiņi sapratīs, ka šādi par līgu tiek ģenerēta interese... ja Vityaz tāpat nokāstu 2-7 Kazaņai, tad es šo rakstu pat atveris nebūtu. Vēl labāk, protams, būtu, ja Vityaz gan kautos, gan labi arī spēlētu, bet visu jau laikam nevar..... ja tev nav naudas.

Ja padomā kādu interesi Vityaz ir ģenerējusi KHL jau no sezonas sākuma ar ''fckin Russian hockey'', Mirastī ļaušanu sev pa seju sist, Yablo izlēcieniem un diskvalifikāciju, Nazarova līdzjutēju sišanu un cirku Minskā, Ozo cīņu pret viņiem u.t.t., tad nekādi Tarasenko ar hettrikiem vai SKA ar uzvarām tādu interesi neradīs...
, 2012-01-26 20:25, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Kā es ciest nevaru Mirasti augstprātību,domā baigais nazis,ka atrod tehniskus hokejistus kurus var padauzīt,varētu viņš vienreiz tā atrauties pa muti,ka miesīga māte nepazītu!
lai kā tev viņš patiktu vai nepatiktu, kauties viņš māk un nebaidās ne no viena. Iesaku paskatīties youtube viņa video no NHL un AHL. Viņš ir gājis kauties pat ar galvas tiesu garākiem un krietni vēl lielākiem večiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:26, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Bet ja ar to nepietiek? Man nav nekas pretī, kad atsaldeņi sit atsaldeņus, bet pārejie spēlē hokeju.
tad ko, varbūt kautiņus ieviest arī baletā un šahā? un pie reizes, 2x mēnesī arī Tavu mūli braucot trolejbusā nozilināt? Nu tā - lai nebūtu par maz...
, 2012-01-26 20:27, pirms 13 gadiem
siruan rakstīja: Paskatieties kādas krieviem ir mašīnas ar tādu pašu nosaukumu ---> Сочленённые машины «Витязь»
- YouTube



tāpēc komanda arī tādi kā visurgājēji
Labs aparāts!
, 2012-01-26 20:28, pirms 13 gadiem
Uhh Paņins maločiks, ka pa muti iedeva!
, 2012-01-26 20:28, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: nez kad letiņi sapratīs, ka šādi par līgu tiek ģenerēta interese... ja Vityaz tāpat nokāstu 2-7 Kazaņai, tad es šo rakstu pat atveris nebūtu. Vēl labāk, protams, būtu, ja Vityaz gan kautos, gan labi arī spēlētu, bet visu jau laikam nevar..... ja tev nav naudas.

Ja padomā kādu interesi Vityaz ir ģenerējusi KHL jau no sezonas sākuma ar ''fckin Russian hockey'', Mirastī ļaušanu sev pa seju sist, Yablo izlēcieniem un diskvalifikāciju, Nazarova līdzjutēju sišanu un cirku Minskā, Ozo cīņu pret viņiem u.t.t., tad nekādi Tarasenko ar hettrikiem vai SKA ar uzvarām tādu interesi neradīs...
zināmas paralēles par to interesi te varētu vilkt, piemēram, ar Sīriju vai Degpunkta sižetiem - par viņiem arī daudz raksta/lasa... ja dzīve ritētu normāli, tad arī tur interese būtu nulle
, 2012-01-26 20:29, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tarnaskis normāli bruka virsū Kā lauva medijumam Cik paskatījos tos kautiņus daļai ir attaisnojums. Visām komandām jāzina, ka pret Vityaz nevar taisīt tādus spēka paņēmienus. Kēksiem daudz nevajag, lai varētu kādam uzšaut. Nazarovs jau ar gudrs Žēl, ka Jablo neiesaistījās.
Manuprāt, 4. kautiņš, kurā Tarnaskis kāvās bija pa tēmu, pirms tam AK Bars spēlētājs diezgan parupji nospēlēja pret Vitjazieti.

Bet nu kopumā jāsaka, Vitjaz puiši bija savā elementā. Domāju, ka džekiem līdz ar to sezona ir beigusies. Noraus diskābeļus uz padsmit spēlēm (principā līdz sezonas beigām). Vitjaziešiem viens pats Jablonskis paliks.
, 2012-01-26 20:32, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: zināmas paralēles par to interesi te varētu vilkt, piemēram, ar Sīriju vai Degpunkta sižetiem - par viņiem arī daudz raksta/lasa... ja dzīve ritētu normāli, tad arī tur interese būtu nulle
bet pasaki man- kas ir labāk (no līgas imidža viedokļa), lai ārzemēs kāds youtube skatās HD to kā Vityaz vicojas ar pretinieku komandu vai lai skatās translāciju no Spartak mājas spēles ar 500 skatitājiem un rakstu avīzē par to, ka pašiem savs poda vāks jāņem līdzi braucot uz to arēnu...

Tādēļ, ka Mirastī vai Yablo kādu nomizo neviens uz KHL nelamājas (izņemot krievus, kuri gan ir tādi paši kā letiņi- lamāties jau lamājas, bet video skatās tāpat).... Tad, ka lidmašīna nokrīt vai kanādietis par dzīvi Spartak stāsta, tad ir bik cita lieta....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:36, pirms 13 gadiem
Es nesaku, ka kautiņi ir tik ļoti vajadzīgi hokejā, bet no otras puses - kāpēc ne? Ja tu esi lielas firmas vadītājs, tad lai nopelnītu miljonus tev savi nervi un veselība jābendē un jāstrādā 18 un vairāk stundas dienā... Ja esi hokejists, tad mūsdienās (ja mēs vispār izņemam arā visus kautiņus un smagos spēka paņēmienus), ta varbūt uz kājas zilums liels būs.... ne tā kā 70tajos, kad džeki vēl nebija noekipēti kā kosmonauti... ja gribi pelnīt miljonus, ir jāiet arī uz risku un to, ka kāds no muguras var ar nūju pa kaklu.... ja ne, tad ir teiciens ''trus ņe igraet v hokej'', var iet uz volejbolu, bet tur mazāk maksā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:40, pirms 13 gadiem
jureks rakstīja: Kā es ciest nevaru Mirasti augstprātību,domā baigais nazis,ka atrod tehniskus hokejistus kurus var padauzīt,varētu viņš vienreiz tā atrauties pa muti,ka miesīga māte nepazītu!
Lūdzu, te viņš smuki dabū pa muti preteklis tāds - Bossé & Mirasty Round #5
- YouTube
, 2012-01-26 20:40, pirms 13 gadiem
messibesii2 rakstīja: Tarnaskis kārtējo reizi pierāda,savu debīlismu
Un tu kārtējo reizi pierādi elementāru gramatikas zināšanu trūkumu.
, 2012-01-26 20:40, pirms 13 gadiem
Tāpēc jau Vityaz ir tāda komanda, ka tur uz spēlēm nāk guļamrajonu iemītnieki, vienkāršie strādnieki, kas katru dienu bīstamos darba apstākļos par 250 dolāriem mēnesī strādā un kam bērni dzerdami un līmi ostīdami varbūt vazājas jau 13 gados un vēlāk kā gopņiki apkārt.... Grūti iedomāties, ka tur varētu maksāt čaļiem uz ledus simtos tūkstošu un tad propogandēt, lai visi iet skatīties baletu uz ledus tādu balerīnu izpildījumā, kam dzīves grūtības bijušas tādas, ka mamma papildus 5 ls neiedeva uzkodām Arēnā Rīga......

Tur neviens nerespektētu tādus Mirastī vai Yablo, ja viņi nebūtu vnk čaļi no laukiem, kas dzīvē sasnieguši visu ar darbu un dūrēm, jo uz talanta viņi čist nekad nav braukuši cauri...
, 2012-01-26 20:41, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: bet pasaki man- kas ir labāk (no līgas imidža viedokļa), lai ārzemēs kāds youtube skatās HD to kā Vityaz vicojas ar pretinieku komandu vai lai skatās translāciju no Spartak mājas spēles ar 500 skatitājiem un rakstu avīzē par to, ka pašiem savs poda vāks jāņem līdzi braucot uz to arēnu...

Tādēļ, ka Mirastī vai Yablo kādu nomizo neviens uz KHL nelamājas (izņemot krievus, kuri gan ir tādi paši kā letiņi- lamāties jau lamājas, bet video skatās tāpat).... Tad, ka lidmašīna nokrīt vai kanādietis par dzīvi Spartak stāsta, tad ir bik cita lieta....
un kāds labums, ka ārzemēs youtube.com skatās kārtējo Vitjazj atsaldeņu izgājienu ar vienu domu - tāds vājprāts notiek tikai Krievijā Tu tiešām domā, ka tādā "mazattīstības valstu stilā" var iegūt POZITĪVU popularitāti?
, 2012-01-26 20:43, pirms 13 gadiem
tresaja kautinja labi paverojat vitjaz speletaja ricibu no 32 secundes. izpuš degunu pirkstos un ...
, 2012-01-26 20:44, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Laikam bērnībā tev pa galvu ar biezpiena kulīti dauzīja, ka tāds neizdevies esi. Salīdzināt hokeju ar baletu, šahu - tu nopietni.

Pie tam, droši vari mēģināt man 2x mēnesī iedod štangā. Talāk par gribēšanu netiktu. Raudi vien tālāk par kautiņiem hokejā, un skaties spogulī uz savu mūli.
nu, man gan liekas, ka Tev dzīvē nav paveicies, ja jau kautiņi ir tik neatņemama dzīves sastāvdaļa... laikam Tev smaga bērnība bij... izsaku līdzjūtību.

P.S. līdz štangā došanai nenolaižos jau gadus 30 - sen jau to vecumu esmu pāraudzis
, 2012-01-26 20:44, pirms 13 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Vityaz labākā komanda KHL Tas ir hokejs, un tā tas tiek spēlēts
Kā beidzās kautiņš Ivanānam. Un normāls hokejists nav profesionāls kauslis, un nekad nebūs tā ka visi hokejisti būs labi kaušļi, daudzi neprot kauties tāpēc ka tas nav vajadzīgs hokejistam(te es nedomāju parastu kaušanos ar otru parastu hokejistu ) - jā hokejists prot aizstāvēt sevi, bet Vitjaz kaušļi var izslēht no čempja ja grib uz ilgu laiku. Interesanti ko teiktu Vitjaz aizstāvji ja tiks uz pussezonu savainoti Miķelis, Ņiživijs, Hossa kautiņa laikā-tie ir cilvēki kuri nav īsti kaušļi un tas viņiem nav jādara.
, 2012-01-26 20:46, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tāpēc jau Vityaz ir tāda komanda, ka tur uz spēlēm nāk guļamrajonu iemītnieki, vienkāršie strādnieki, kas katru dienu bīstamos darba apstākļos par 250 dolāriem mēnesī strādā un kam bērni dzerdami un līmi ostīdami varbūt vazājas jau 13 gados un vēlāk kā gopņiki apkārt.... Grūti iedomāties, ka tur varētu maksāt čaļiem uz ledus simtos tūkstošu un tad propogandēt, lai visi iet skatīties baletu uz ledus tādu balerīnu izpildījumā, kam dzīves grūtības bijušas tādas, ka mamma papildus 5 ls neiedeva uzkodām Arēnā Rīga......

Tur neviens nerespektētu tādus Mirastī vai Yablo, ja viņi nebūtu vnk čaļi no laukiem, kas dzīvē sasnieguši visu ar darbu un dūrēm, jo uz talanta viņi čist nekad nav braukuši cauri...
ĢENIĀLI!

Tu perfekti nodefinēji to mērķa grupu, kas fano par kautiņiem hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:48, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: un kāds labums, ka ārzemēs youtube.com skatās kārtējo Vitjazj atsaldeņu izgājienu ar vienu domu - tāds vājprāts notiek tikai Krievijā Tu tiešām domā, ka tādā "mazattīstības valstu stilā" var iegūt POZITĪVU popularitāti?
dabiski, ka var...
Maxim Yeprev vs Jon Mirasty
- YouTube


kur te ir masīva negatīvu komentu jūra?
, 2012-01-26 20:48, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kur es uzsveru, ka tas ir man svarīgākais. Tas ir papildus šovs, kas vajadzīgs hokejam. Neprasu es visu spēli sisties, tas ir par traku. Bet kad piemēram ir PO, tad šad, tad vajag.

Vecumu ta pāraudzis, bet raksti un domā kā pirms 30 gadiem ...
kam vajag??? Tādiem kā Tev?

P.s. nesavaldīšanās un cimdu nomešana ir vājuma pazīme...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:54, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Ne tikai man, pašiem hokejistiem to citreiz pat ļoti vajag. Gribi teikt, ja uz ledus tagad sakaujas Ozoliņš, Redlihs utt, viņi arī uzreiz ietilpst tavā savādo cilvēku kategorijā?
Ozoliņš un Rēdlihs, atšķirībā no Vityaza atmariem, MĀK SPĒLĒT HOKEJU un nekaujas viņi bez vajadzības. Bet šitie atmari mahājas tikai, lai izpatiktu komanadas saimniekiem, kas ir tādi paši atmari...
Tad jau labāk savāc uz visu sezonu kādus 10 šitādus keksus un vadā pa visām pilsētām, ka cirka trupu, kas starplaikos izklaidē publiku, savādāk no viņiem jēga ir ''0''....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:55, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Esmu lepns ar Studentu klubu!
Tas nav klubs - tā ir cirka trupa, ar atsaldētiem klauniem, kurai ar hokeju ir mazs sakars...
, 2012-01-26 20:57, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kā jau teicu, citām komandām sen bija laiks iegādāties policistus. Paši vainīgi, ka pieļāva šo visu. Ja komanda sastāv no vieniem vienīgiem mīkstajiem, tad policists tur ir vajadzīgs, lai aizstāvētu tādu Ņiživiju, Hosu un Miķeli.
Palasi, ko Ivanāns saka - policistu laiks NHL beidzas - kāda jēga pārņemt novecojušas lietas tikai tapēc, ka vienas komandas īpašnieki ir atmarozi?
, 2012-01-26 20:57, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Tāpēc jau Vityaz ir tāda komanda, ka tur uz spēlēm nāk guļamrajonu iemītnieki, vienkāršie strādnieki, kas katru dienu bīstamos darba apstākļos par 250 dolāriem mēnesī strādā un kam bērni dzerdami un līmi ostīdami varbūt vazājas jau 13 gados un vēlāk kā gopņiki apkārt.... Grūti iedomāties, ka tur varētu maksāt čaļiem uz ledus simtos tūkstošu un tad propogandēt, lai visi iet skatīties baletu uz ledus tādu balerīnu izpildījumā, kam dzīves grūtības bijušas tādas, ka mamma papildus 5 ls neiedeva uzkodām Arēnā Rīga......

Tur neviens nerespektētu tādus Mirastī vai Yablo, ja viņi nebūtu vnk čaļi no laukiem, kas dzīvē sasnieguši visu ar darbu un dūrēm, jo uz talanta viņi čist nekad nav braukuši cauri...
Arī piekrītu. Ļoti labi un galvenais precīzi pateikts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 20:59, pirms 13 gadiem
Bļā puse komentētāju nobijušies itkā pašus kādu dienu vitjazieši varētu izkratīt no bikšelēm!!! Tagad jau ir kļuvis daudz labāk,tagad vismaz sitās viens pret vienu!!! Un tas ka nau komandā ko pretīm likt ir pašas komandas vaina,vitjaziem ir tāds stils un viss!! Paskat kāda reklāma ir Vitjaziem un zinot ka Vijaz ir cīņas klubs,tad kur vēl labāku reklāmu! Interese par šo klubu ir ievērojama.
, 2012-01-26 21:00, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Itkā es kautkur aizstāvētu Vityaz atsaldeņus? Es pilnīgi nepiekrītu šim visam, bet kautiņi kā tādi ir vajadzīgi hokejā. Faniem, spēlētājiem, līgām un pašām komandām.
kas Tev vispār to ir iedvesis, ka kautiņi ir vajadzīgi faniem, spēlētājiem(!!!), līgām???
, 2012-01-26 21:00, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: dabiski, ka var...
Maxim Yeprev vs Jon Mirasty
- YouTube


kur te ir masīva negatīvu komentu jūra?
pats vispār tos komentārus izlasīji?
One word. Russia. LOL!
f.uck vitjaz stupidest team in KHL you wanna fight go fight in a boxing ring id.iots
Stupid id.iot

+ liela daļa krieviski..
, 2012-01-26 21:01, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Bļā puse komentētāju nobijušies itkā pašus kādu dienu vitjazieši varētu izkratīt no bikšelēm!!! Tagad jau ir kļuvis daudz labāk,tagad vismaz sitās viens pret vienu!!! Un tas ka nau komandā ko pretīm likt ir pašas komandas vaina,vitjaziem ir tāds stils un viss!! Paskat kāda reklāma ir Vitjaziem un zinot ka Vijaz ir cīņas klubs,tad kur vēl labāku reklāmu! Interese par šo klubu ir ievērojama.
Man piemēram interesē skatāms hokejs, nevis cirks ar cīņas sporta elementiem...
, 2012-01-26 21:01, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Kā jau teicu, citām komandām sen bija laiks iegādāties policistus. Paši vainīgi, ka pieļāva šo visu. Ja komanda sastāv no vieniem vienīgiem mīkstajiem, tad policists tur ir vajadzīgs, lai aizstāvētu tādu Ņiživiju, Hosu un Miķeli.
Kādas muļķības. DR dabū Ivanānu-1.periodā Mirasty izkaujas ar Ivanānu-dabū līdz spēles beigām un tālāk Jablonskis, Brenans utt. 2-3 periodā atkal uzbrūk mūsējiem. Tur jau tā lieta ka Vitjaz nav viens kauslis, bet bars ar atsaldētām smadzenēm.
NHL tagad daudz bargāk soda rupjības, tādi kā Ivanāns tiek mazāk pieprasīti NHL hokejā-hokejs kļūst tur civilizētāks, jo cilvēki grib redzēt hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:02, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: ĢENIĀLI!

Tu perfekti nodefinēji to mērķa grupu, kas fano par kautiņiem hokejā.
Nevajag jau pārspīlēt... Bet es ļoti labi zinu šo mērķa grupu, jo pats tādā vidē izaugu un tikai tas, ka man smadzenes laikam bija nedaudz attīstītākas ļāva man nekļūt par vienu no tiem, kas baros staigā apkārt piektdienas vakaros ar divlitreni rokā...

Un nevajag jau arī sūdus kraut uz tiem cilvēkiem, daudzreiz viņi paši nemaz nav vainīgi pie tā, ka viņiem tāda dzīve. Pietiek tikai ilgāku laiku uzturēties kādā noteiktā vidē un tā vide tevi degradēs līdz tās līmenim vai salauzīs, noturēties pretī ir grūti. Un dabiski, ka viņi labāk saprot tos, kas kapājas līdz pēdējam, sitas ar dūrēm u.t.t., jo ar to identificēties viņiem ir vieglāk kā ar kādu metroseksuāli NHL stāru....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:03, pirms 13 gadiem
Dzerevņa rakstīja: Bļā puse komentētāju nobijušies itkā pašus kādu dienu vitjazieši varētu izkratīt no bikšelēm!!! Tagad jau ir kļuvis daudz labāk,tagad vismaz sitās viens pret vienu!!! Un tas ka nau komandā ko pretīm likt ir pašas komandas vaina,vitjaziem ir tāds stils un viss!! Paskat kāda reklāma ir Vitjaziem un zinot ka Vijaz ir cīņas klubs,tad kur vēl labāku reklāmu! Interese par šo klubu ir ievērojama.
Vitjaz komanda ciena tikai retais un reklāma nav nekāda-vienkārši ja redzi ka Tava koaanda spēlē pret Vitjaz Tu ej atbalstīt jo zin ka būs kaut kādi idioti laukumā kuri neprot spēlēt bet grib kauties. Iet atbalstīt savējos nevis skatīties uz šitiem pretekļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:05, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pats vispār tos komentārus izlasīji?
One word. Russia. LOL!
f.uck vitjaz stupidest team in KHL you wanna fight go fight in a boxing ring id.iots
Stupid id.iot

+ liela daļa krieviski..
es redzu 13 mīnusiņus, 300 pāri plus, jā varbūt tur pāris ir komentāri kā ''only in Russia'' vai kas tāds, bet pārsvarā tā ir smiešanās par šo kautiņu vai Mirasty saukšana par Čaku Norisu
, 2012-01-26 21:05, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Man piemēram interesē skatāms hokejs, nevis cirks ar cīņas sporta elementiem...
Un man interesē gan viens gan otrs,ko nu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:06, pirms 13 gadiem
Ļoti muļķigi paņemt komandā policistu tikai tāpēc, ka 2 spēles jāspēlē ar Vitjaz-ar citām komandām var arī normāli hokejisti pakauties.
Nesaprotu tos kuri uzskata ka komandām jāņem policisti lai kautos ar Vitjaz. 22 komandas ņems pa policistam lai pakautos ar vienu komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:08, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tā tak ir Krievija. Visu iespēju zeme. Neviens Vityaz nemetīs ārā, tādēļ citām komandām vajadzētu bruņoties pret šo komandu. Ja tas netiks darīts, tad visi mīkstie tiks klapēti tālāk.
Uz 2 spēlēm sezonā ņemt kādus 2-3 atmarus?
Cik Vityaza atsaldeņi nospēlējuši šosezon? Būs 20 spēles?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:09, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Klauni ir tie, kuri nespēj pret šo cirku cīnīties! Paskaties cik cilvēki ir ieinteresēti par šo. Ja spēle būtu 7:2 beigusies un bez kautiņiem, tad te nebūtu 80+ komentāru.
Par Čikotilo vai Rogoļevu arī bija interese. Neteiksim ka Hitlers bija cilvēkiem neinteresants. Par nogrimušo kuģi Costa Concordia arī ir interese.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:09, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Vitjaz komanda ciena tikai retais un reklāma nav nekāda-vienkārši ja redzi ka Tava koaanda spēlē pret Vitjaz Tu ej atbalstīt jo zin ka būs kaut kādi idioti laukumā kuri neprot spēlēt bet grib kauties. Iet atbalstīt savējos nevis skatīties uz šitiem pretekļiem.
Arī slikta reklāma ir reklāma! Bet redz ka uz Vitjaz spēlēm,iet cilvēki un ko katrs sagaida tā ir viņa darīšana. Un es nēsu nekāds Vitjaza fans,es vienkārši uz lietām skatos reāli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:10, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: izskatās, ka nekad neesi skatījies Eiropas Labākās līgas spēles Vareno Vācijas Čempionu līgu - DEL? vai NHL?
Tu domāji to viduvējo Eiropas līgu DEL, kur spēlē ziemeļamerikas atkritumi un, kas pēc spēka ir aptuveni 12. vietā Eiropā, arī zem BAČ un VHL????
, 2012-01-26 21:11, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Pietiek ar vienu normālu čali, kurš var iedot bietē un pacīnīties vārtu priekšā.
Kāda vārtu preikša??? Tie Vityaza atmari jau vispār nemāk spēlēt, atskaitot Tarnaski...
, 2012-01-26 21:12, pirms 13 gadiem
Daudz laimes dzimenite Lauri Darzin!!!
, 2012-01-26 21:12, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: ļ. labi varēja redzēt, ka Bars ir rupja komanda un ļoti provocēja, aizskāra jaunos studentus, tāpēc vecākie brāļi, aizstāvēja šamos.

Nesaprotu, kur problēmas? ja patīk balets, tad lūdzu!
Patīk hokejs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:13, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tādā Pekkas hokeja stilā iederētos kārtīgs spēka uzbrucējs, kurš arī varētu pacīnīties kārtīgi vārtu priekšā. Ivanāns noderētu Dinamo ne tikai spēlēs pret Vityaz.
Ja nesaproti, kādēļ vajag policistu komandā, tad neīdi, ka Vityaz atsaldeņi sit visus pēc kārtas.
Man gan liekas, ka komandā vajag labus spēlētājus . Kapēc visai līgai būtu jāpakārtojas vienai cirka trupai ar nosaukumu Vityaz?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:16, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Tādā Pekkas hokeja stilā iederētos kārtīgs spēka uzbrucējs, kurš arī varētu pacīnīties kārtīgi vārtu priekšā. Ivanāns noderētu Dinamo ne tikai spēlēs pret Vityaz.
Ja nesaproti, kādēļ vajag policistu komandā, tad neīdi, ka Vityaz atsaldeņi sit visus pēc kārtas.
Lai cīnītos ar Vitjaz jāpērk vairāki policisti un nevis kaut kādi bet kārtīgi. Visu cieņu Ivanānam - viņš kausies ar kādu no Vitjaz un drīzāk diemžēl zaudēs. Vitjaz kaušļi ir diezgan nopietni trenēti. Policistu laiks ir pagājis NHL-to teica pats Ivanāns intervijā(precīzāk ka policisti vairs nav pieprasīti).
UN man nav nekāda vēlme hokeja laikā skatīties kādu boksa cīņu-labi pāris reizes sezonā noder kad komanda jāuzvelk vai jāaizstāv, bet ja katru spēli pa kautiņam-tas nav hokejs. Tad jāiet skatīties boksu, bet to sporta veidu necienu jo nav cieņas ne pret vienu profesionālu bokseri. Nekad nevarēšu saprast kā cilvēks var atļautie snodarboties ar sporta veidu kur regulāri tiek atdauzīta galva uzsveru regulāri-ja no mazotnes tas notiek regulāri. Neiet runa kad kādreiz dzīvē ir jāizkaujas-situācija prasa, vai cilvēks nodarbojāsar kādu cīņas sportu-tas ir kas cits, bet sitieni pa galvu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:19, pirms 13 gadiem
Mieru puiši. Visi zin, ka vitjaz speele nabagu hokeju.
, 2012-01-26 21:19, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Spēlēt viņi māk un to viņi ir pierādījuši.
, nesmīdini - pa 3 kopā viņi šosezon ir savākuši veselus 3 punktus un tas pašus kļūdas pēc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:22, pirms 13 gadiem
Shmidzis rakstīja: Man gan liekas, ka komandā vajag labus spēlētājus . Kapēc visai līgai būtu jāpakārtojas vienai cirka trupai ar nosaukumu Vityaz?
NHL to Vitjaz nevis spēlētāji noliktu pie vietas, bet NHL vadība to nepieļautu un ne par kādu marketingu neietu runa ja iet runa par profesionālu hokejistu veselību. Ja tā turpināsies tad agri vai vēlu kāds iesniegs prasību tiesā par smagām traumām , kuras radījušas nopietnas sekas. Kad redzu VItjaz rupjo spēli man patiešām nav saprotams kā kaut ko tādu pieļauj KHL vadība-atceros vienam vaŗtsargam pieslido no aizmugures un ar nūju un rokām sitiens pa galvu-un te vēl kāds uzskata ka šādi regulāri izgājieni ir kas normāls hokejā. Nu tad lai iet boksā vai cīņās bez noteikumiem.
Varbūt kāds Vitjaz hokejists saadomās pieteikties šaha čepmpionātā un kad zaudēs iedos pretiniekam pa galvu.
Tas ir izteikts mazvērtības komplekss kad savā darba vietā centies izcelties lielīties ar to kas Tev nemaz nav jādara.
, 2012-01-26 21:23, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: ja neproti argumentēt, tad varbūt neraksti savu netīro subjektivitāti, labāk lasi Eksp. Rietumu_vilciena objektivitāti un secini patiesību un atzīsti to, tikai neraksti muļķības skrienot pakaļ citiem subjektivitātes piemēriem.
Hokejs ir māksla, kas balstās ne tikai uz kluso dabu, tajā ir arī vētras. tā ir teicis viens no Detroitas Red Wings labākajiem uzbrucējiem- neatceros vārdu, bet varētu būt Dacjuks. pirms vairākiem gadiem to teica arī NHL atklāšanas spēlē, ko es kā topošais- tobrīd- eksperts-paturēju prātā un nācu pie atziņas, ka tā tiešām ir.
Tu jauc!!!! Toreiz jau Dacjuks izteicās, ka jābiedz NHL ar tiem policistiem, ka vini tikai aizņem vietu komandā, tā vietā lai tur spēlētu jauni un talantīgi hokejsti, nevis nemākulīgi spēlētāji, kas tikai un vienīgi māk vicināt dūres... Tā ka mēsls no tevis, ne eskperts.... Paskaties youtube...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:24, pirms 13 gadiem
Popradai nāksies izbaudīt Vityaz stulbuma augstāko pakāpi ar Jablonski priekšgalā. Diemžēl
, 2012-01-26 21:25, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Pietiktu, ja katrā komandā būtu pa policistam. Neticu, ka Vityaz, tad tik traki sprēgātu. Ivanāns ir nopietns policists, tādēļ tādam Mirastijam klātos smago pret viņu. Vienīgais, ka Mirastijam ir pie kājas, ka viņam sit.
Kā jau teicu, ja komandās būtu pa policistam, tad tādas boksa cīņas nebūtu tik bieži kā ir tagad. Kāda vaina boksam? Reizēm ir tīri interesanti paskatīties. Tā ir gaumes lieta. Galvas viņiem bieži tiek dauzītas, tādēļ lielākā daļa no bokseriem ir tādi jocīgi prātiņā. Kā cilvēki bokseri ir ļoti forši. Cik esmu paskatījies dažādas intervijas.
"'.....Kā cilvēki bokseri ir ļoti forš...' - tikai knapi 2+2 māk saskaitīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:27, pirms 13 gadiem
EO18 rakstīja: Popradai nāksies izbaudīt Vityaz stulbuma augstāko pakāpi ar Jablonski priekšgalā. Diemžēl
Jablonskis baidās, tikko no diskābeļa - un šitiem3 kadriem varētu arī būt ka šodien bija pēdējā šīs sezonas spēle... Savukārt tādam smerdelim Timkinam ir Popradā pietiekoši, kas var uzšaut....
, 2012-01-26 21:32, pirms 13 gadiem
tiklīdz kāds no Vitjaz spēlētājiem traumēs kādu superstāru KHL no čempiona titula pretendentu komandas, redzēsiet pārmaiņas
, 2012-01-26 21:33, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Toties viņi ir panākuši to, ka citas komandas no Vityaz raustās!

Labi ar jums ir bezjēdzīgi diskutēt, jo viss iet pa apli. Katram no mums ir savs viedoklis par šo situāciju un klubu.
Man gan liekas, viņi ir panākuši to, ka neviens LABS un SAKARĪGI DOMĀJOŠS spēlētājs uz Vityaz neies spēlēt, jo komandai, vai sajaucu, klaunu trupai Vityaz nav nekādi mērķi sezonā, atskaitot savu atsaldēto īpašnieku izklaidi ar kautiņiem....
, 2012-01-26 21:33, pirms 13 gadiem
ElektriskaisZutis rakstīja: Toties viņi ir panākuši to, ka citas komandas no Vityaz raustās!

Labi ar jums ir bezjēdzīgi diskutēt, jo viss iet pa apli. Katram no mums ir savs viedoklis par šo situāciju un klubu.
Ja es būtu hokejists es arī no Vitjaz raustītos-bet neredzu tur neko sliktu. Ja kāds cilvēks dzīvē no manis baidās es jūtos slikti - jo man tā būtu viena no riebīgākajām sajūtām ka kādam no manis bail-tad man jāpārstāj cienīt pašam sevi.
, 2012-01-26 21:34, pirms 13 gadiem
Lev -acsk pes otra puslaika 2-1 acsk zaude ,forsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:42, pirms 13 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: kas tur forši? Jūļa krēsls ir apdraudēts, lai gan visiem skaidrs, ka Jūlis nākošsezon atkal vada Dynamsku.
Kas tas ir par klubu Dynamska? No kādas valsts? Nebiju neko dzirdējis...
, 2012-01-26 21:45, pirms 13 gadiem
KHL šogad ir tikai 22 komandas+ viena ceļojošā cirka trupa guļamrajonu hegemona un atmaru izklaidei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 21:55, pirms 13 gadiem
Nesen KHL Tv bija Nazarovs un žurnālisti studijā uz nelielu parunāšanos.Bija visdažādākie jautājumi,arī par Minskas maču,arī tiešsaiste ar Minskas mača komentatoru,kas Nazarovam unCo mačā veltīja ne mazums spēcīgu epitetu utt.
Rezumē tāds,ka tik traki nevar,bet īstenībā jau nemaz galīgi slikti nav .
Parādīja arī vēl pēc naftalīna smaržojošos tv kadrus par kanādas-psrs mačiem,G.Sindena žestus(līdzīgus,kā Nazarovam)utt.
Neviens tā arī negribēja saprast,ka pagājuši turpat 40g.un tagad tiek spēlēts cits hokejs,nevis medīti pa laukumu spēlētāji.
Klaunu Hokeja Līga.
, 2012-01-26 22:00, pirms 13 gadiem
pamesto kaulu paķērāt? ja Vitjaz tad automātā sliktie?

Nazarovs gan skaidro, ka Vitjaz atbildēja uz to, ka AkBars traumēja vārtsargu (Daltonu). to es redzu arī protokolā:

11:09 Удаление. 75.Г.Панин (Ак Барс). 2мин. атака игрока не владеющего шайбой.
11 мин Вратарь гостей получил травму
10:29 Замена вратаря Витязь: в воротах20.Сергей Денисов

Tiešām jau pat vārtargu nevajag aizstāvēt, galīgi saspiedušies??! Protams Autors to nav pamanījis un raksta, ka Daltons stāvējis līdz beigām ..
, 2012-01-26 22:05, pirms 13 gadiem
yee Lev - Cska vel 4 min 3:2
, 2012-01-26 22:06, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: pamesto kaulu paķērāt? ja Vitjaz tad automātā sliktie?

Nazarovs gan skaidro, ka Vitjaz atbildēja uz to, ka AkBars traumēja vārtsargu (Daltonu). to es redzu arī protokolā:

11:09 Удаление. 75.Г.Панин (Ак Барс). 2мин. атака игрока не владеющего шайбой.
11 мин Вратарь гостей получил травму
10:29 Замена вратаря Витязь: в воротах20.Сергей Денисов

Tiešām jau pat vārtargu nevajag aizstāvēt, galīgi saspiedušies??! Protams Autors to nav pamanījis un raksta, ka Daltons stāvējis līdz beigām ..
Aizstāvot vārtsargu būs viens kautiņš nevis daudzi un visu laiku netīra spēle
, 2012-01-26 22:10, pirms 13 gadiem
nu vnk skaisti, baaac lai vini kaujaas pret sava tipa speeleetaajiem, un tad domaaju ka vini taa dabuus ieksaas ka nemaz neliekas, uzjautaajiet jablonskim, ko vins domaa pa mcaintairu ;d
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 22:12, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Aizstāvot vārtsargu būs viens kautiņš nevis daudzi un visu laiku netīra spēle
tas ir tavā izpratnē. tu neesi Vitjaz.
, 2012-01-26 22:12, pirms 13 gadiem
Varbūt Vityaziem šīs sezona ir gulbja dziesma, sponsorus dabūt klaunu trupai, atskaitot kādu pagrīdes kreisās vodkas zavodu, ir neiespējami, gan jau atsaldētajiem saimniekiem arī apniks tādu naudu par šovu izgāzt...
Slēpts komentārs: zigiss
, 2012-01-26 22:31, pirms 13 gadiem
KrokodiIs rakstīja: Tu neko nesajēdz! Tas ir ĪSTS spēka hokejs un es cienu Vitjazj par to! Šādu stilu pagājušā gadsimtā piekopa dažas NHL komandas, kā arī Can izlase spēļu sērijās pret USSR.
Man ar nekas nav pretī pret spēka hokeju, bet tu esi nožēlojams, jo atgādini tos pajoļus, kas pēc dinamo spēlēm citē Anatolija komentārus, tēlojot gudros, bet tu šajā gadijumā vnk esi izlasījis rakstu par Espozito. 97%, ka līdz šodienai par tādu sēriju nebiji dzirdējis...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 22:45, pirms 13 gadiem
Laikam jau tikai krievi profesionālā HOKEJA līgā var turēt tādu mēslu kā Vitjaz.
, 2012-01-26 22:45, pirms 13 gadiem
Nezinu, šādi kautiņi hokeju skaistāku nepadara. Ir brīži,kad kautiņš nepieciešams, kā zivij ūdens, lai sapurinātu komandu, un tāds brīdis bija Dinamo pēdējā spēlē ar Torpedo pie rezultāta 4:3, kad Panovs uzgrūdās virsū Holtam. Tas bija tas brīdis, kad klape bija vitāli nepieciešama, un dodu 100 punkti, ka arī rezultāts netiktu izlīdzināts. Bet tajā brīdī, Čičiks vienkārši pieslidoja klāt un paglāstīja, vēl tur blakus bija arī kāds no aizsargiem. Vienam no šiem diviem Panovs bija jāpārmāca, bet tas nenotika, kā rezultātā mēs pakāsām 1 punktu, bet varējām pakāst arī 2.
Tas, kas notiek ar Vitjaz ir parodija par hokeju, un tāds Aņisins var būt pat ļoti laimīgs, ka no šāda kluba tika projām.
, 2012-01-26 22:58, pirms 13 gadiem
Pilns KHL ar Pediņiem, kas nemāk par sevi pastāvēt...!!!
, 2012-01-26 23:02, pirms 13 gadiem
kastasir rakstīja: Sen jau KHL vajadzēja kopēt NHL un sakārtot Policistu statusu komandās!!!
Nezinu, šādi kautiņi hokeju skaistāku nepadara. Ir brīži,kad kautiņš nepieciešams, kā zivij ūdens, lai sapurinātu komandu, un tāds brīdis bija Dinamo pēdējā spēlē ar Torpedo pie rezultāta 4:3, kad Panovs uzgrūdās virsū Holtam. Tas bija tas brīdis, kad klape bija vitāli nepieciešama, un dodu 100 punkti, ka arī rezultāts netiktu izlīdzināts. Bet tajā brīdī, Čičiks vienkārši pieslidoja klāt un paglāstīja, vēl tur blakus bija arī kāds no aizsargiem. Vienam no šiem diviem Panovs bija jāpārmāca, bet tas nenotika, kā rezultātā mēs pakāsām 1 punktu, bet varējām pakāst arī 2.
Tas, kas notiek ar Vitjaz ir parodija par hokeju, un tāds Aņisins var būt pat ļoti laimīgs, ka no šāda kluba tika projām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-26 23:10, pirms 13 gadiem
Pēdējais _ Lietuvietis rakstīja: Slimie atkal uzdarbojas,Riebas skatīties visusus tos Tarnaskus un pārējos no slimā kluba
Bet tomēr skaties! tas ir tas, ko viņiem vajag. Dinamo R un pēc tam nāk vityaz. ne tā? Pašiem interesē. ha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-27 00:14, pirms 13 gadiem
Pretigi nu.
, 2012-01-27 00:29, pirms 13 gadiem
nu ka var stavet mala un skatities ka Mirastijs savejo ta slana ar nuju pa kaklu un Mirastijs brauktu ratinkresla majas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-27 00:59, pirms 13 gadiem
patīkama ziņa.vismaz hokejā labas lietas notiek!
šodien LEV -CSKA bija interesanta spēle,biju ārēnā un Jūlis visu laiku dejoja,bet nācās zaudēt
LEv fani bija labi,atmosfēra patika
, 2012-01-27 01:01, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: Kamēr kādu nositīs , kamēr kādu nositīs...
tikmēr vitjaz turpinās spēlēt.
Potams ka tik talu nenonaks nemaz nesaubos par to! Vienkarsi tracina ka nevienads speku samers ja tu gribetu kauties tu tacu neietu uz pamatskolu sist 7. kl. skolniekus! Vai ka Mirastijs izaicinaja Ozo 10 gadus jaunaks trenets kadas tur cinas tas tikai pierada ka vina nav nekadas viriskibas lai noskatitu kaut cik cienigu pretinieku!
, 2012-01-27 01:11, pirms 13 gadiem
KrokodiIs rakstīja: Tu neko nesajēdz! Tas ir ĪSTS spēka hokejs un es cienu Vitjazj par to! Šādu stilu pagājušā gadsimtā piekopa dažas NHL komandas, kā arī Can izlase spēļu sērijās pret USSR.
Piekritu!
, 2012-01-27 01:15, pirms 13 gadiem
Nav gluži ta ka Vitjaz spele tikai uz kautiņiem,tak ir ari viņiem uzvaras un KHL viņi nav pedeja vieta visa lielaja tabula,hokejs nav tikai spele un met vartus,bet skatitaji gaida ari kkadu šovu un to viņiem rada Vitjaz,kam nepatik tas skataties baletu ka čomaki svarciņos parvietojas no viena stura uz otru Tapec lai katra komanda dabuj kadus 3 speletajus kuri var pretoties Mirasti utt un tad var cinities..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-27 01:42, pirms 13 gadiem
Tādus,kā Mirastiju ar nūju dauzīt,nevis ar kulakiem!
ā jā,un vēl kādu pus komandu,bet stulbi,pa tādu gājienu dabūtu diskābeļus,bet kaut kā tie job$%tie jāpārmāca,tas jau nav nekāds NHL!
, 2012-01-27 04:04, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: diemžēl jāatzīst arī, ka Vitjaz atsaldētie kaušļi ir rezultatīvāki nekā pusē no Rīgas Dinamo uzbrucējiem ..
Rezultatīvāki?

Mirastī 2+0, Breanans 1+0, Jablonskis 0+0 (pēdējais nevienu! metienu pa vārtiem tā arī nav uztaisījis )
, 2012-01-27 04:10, pirms 13 gadiem
lohadronu klubs Vitjaz urodi um bezsmadzenu radiijumi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-27 08:06, pirms 13 gadiem
Raiti - dzimtene sauc
, 2012-01-27 08:35, pirms 13 gadiem
i pareizi. mudaki ir jāskalda
, 2012-01-27 08:50, pirms 13 gadiem
davix rakstīja: lai kā tev viņš patiktu vai nepatiktu, kauties viņš māk un nebaidās ne no viena. Iesaku paskatīties youtube viņa video no NHL un AHL. Viņš ir gājis kauties pat ar galvas tiesu garākiem un krietni vēl lielākiem večiem.
neesi caurejas zaales saeedies? Mirasty nekad nav speeleejis NHL.
, 2012-01-27 09:07, pirms 13 gadiem
vel viens pierādījums, ka KHL-am līdz nopietnai līgai vel augt un augt... un liekas, ka neizaugt! Sevi cienošus hokejistus viņiem neredzēt, drīz pat nelīdzēs daudzu miljonu līgumi!
, 2012-01-27 09:12, pirms 13 gadiem
Ja KHL vadība neizslēdz Vitjazu no līgas, tad tā vien liekas, ka visa KHL vadība ir garīgi slimu cilvēku nerealizēto bērnības sapņu apmierināšanas objekts - kas ķer kaifu un čurā biksēs no šādiem "varoņiem"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-01-27 09:26, pirms 13 gadiem
Starp citu. arī starp latviešiem ir hokejists ar uzvārdu Jablonskis Nacionalinė ledo ritulio lyga. Nacionalinė...
, 2012-01-27 10:01, pirms 13 gadiem
Krabis44 rakstīja: Lūdzu, te viņš smuki dabū pa muti preteklis tāds - http://www.youtube.com/watch?v=8RK7L9jkvbs&feature=related
Jā, superīgi izskatījās. Kaut nu kas tāds reiz ar viņu arī KHL notiktu. Tas būtu super.
, 2012-01-27 10:28, pirms 13 gadiem
Tarnatskis gan pamatigi izmasēja!
, 2012-01-27 10:36, pirms 13 gadiem
bonuks911 rakstīja: Nav gluži ta ka Vitjaz spele tikai uz kautiņiem,tak ir ari viņiem uzvaras un KHL viņi nav pedeja vieta visa lielaja tabula,hokejs nav tikai spele un met vartus,bet skatitaji gaida ari kkadu šovu un to viņiem rada Vitjaz,kam nepatik tas skataties baletu ka čomaki svarciņos parvietojas no viena stura uz otru Tapec lai katra komanda dabuj kadus 3 speletajus kuri var pretoties Mirasti utt un tad var cinities..
drīz būs pēdējā, kas ir 2 p?
, 2012-01-27 11:14, pirms 13 gadiem
kad savējais uzgrūž pretinieku virsū vārtsargam saucas vārtsarga savainošana? man gan vairāk pēc negadījuma izskatijās..
, 2012-01-27 11:29, pirms 13 gadiem
man jau patīk šitā līgas vadība,nu kā jau Krievijā,līdz vienreiz kļūdas pēc neuzklups tam pašam Morozovam,Jašinam vai Fjodorovam krāgā Vityaz jautrīši,nedo dievs Radulovam,tikmēr ar marinēs
, 2012-01-27 11:37, pirms 13 gadiem
Priekškam tāda komanda vajadzīga KHL..
, 2012-01-27 12:28, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Starp citu. arī starp latviešiem ir hokejists ar uzvārdu Jablonskis Nacionalinė ledo ritulio lyga. Nacionalinė...
tas jau viņa nekad neredzētais brālis
, 2012-01-27 14:02, pirms 13 gadiem
vismaz piesmeeja tos durakus spelee
, 2012-01-27 14:58, pirms 13 gadiem
Panins no Akbara malacis, paradija viņam.
Vispar Vitjazjaa, ar ko viņu tur baro savus hokejistus, holivuda trillera cienijamas sejas
, 2012-01-27 15:30, pirms 13 gadiem
Yang Kanglong rakstīja: Vispar Vitjazjaa, ar ko viņu tur baro savus hokejistus, holivuda trillera cienijamas sejas
Tarnaskis varētu tēlot maniaku Holivudā
, 2012-01-27 17:20, pirms 13 gadiem
Lindross rakstīja: Tādus,kā Mirastiju ar nūju dauzīt,nevis ar kulakiem!
ā jā,un vēl kādu pus komandu,bet stulbi,pa tādu gājienu dabūtu diskābeļus,bet kaut kā tie job$%tie jāpārmāca,tas jau nav nekāds NHL!
Protam ka ar nuju,jo tads ka tu ar kulakiem viņam nepieskarsies bet guletu ka lupata zeme
, 2012-01-27 17:23, pirms 13 gadiem
micers9 rakstīja: lohadronu klubs Vitjaz urodi um bezsmadzenu radiijumi
Ka tev patīk neta nolikti cilvekus psc,es gributu redzet ka tevi Mirastis un visi parejie sistu,vot tad tu teiktu,ew čomi bļa juus hoķi spelejat ahujena
, 2012-01-27 17:23, pirms 13 gadiem
Peģiki kkadi! Vini pasi uzgruda uz vartsarga! Vismaz tas Posnovs atrāvās!!!
, 2012-01-27 18:01, pirms 13 gadiem
ideali CSKA zaudeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja