Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ozoliņam punkts smagā zaudējumā, piespēle arī Pujacam

Agris Suveizda

Ozoliņam punkts smagā zaudējumā, piespēle arī Pujacam
Sandis Ozoliņš
Foto: ska.ru

Šodien aizvadīta pirmā Kontinentālās hokeja līgas play-off spēle. Tajā Artūra Kuldas pārstāvētais Novosibirskas "Sibir" uzņēma Omskas "Avangard", kā sastāvā atgriezās Latvijas hokejists Georgijs Pujacs. Mājinieki pa vārtiem izdarīja tikai 17 metienus, taču guva četrus vārtus un uzvarēja ar 4:1. Sērijā "Sibir" ir vadībā ar 2-1. Savukārt vēl vienu sagrāvi piedzīvoja Sanda Ozoliņa pārstāvētais Mitišču "Atlant", kas mājās ar 1:6 kapitulēja Sanktpēterburgas SKA.

Pujacs atgriežas, Kuldas "Sibir" otrā uzvara

Šodien trešās spēles play-off turnīrā aizvada Austrumu konferences pāri. "Avangard" un "Sibir" pirmajos divos mačos Omskā uzvaras dalīja uz pusēm. Vispirms "Avangard", realizējot četrus vairākumus, svinēja pārliecinošu uzvaru ar 5:0, bet pēc tam "Sibir" reabilitējās ar minimālo 1:0. Šodien rezultāts tika atklāts jau 74.sekundē. "Sibir" sāka uzbrukumu no savas aizvārtes, un Aleksejam Kopeikinam neticami viegli tika atļauts izslidot aci pret aci ar Karri Remi (1:0). Pēc trīsarpus minūtēm "Avangard" gan kuriozā veidā atjaunoja neizšķirtu - Vladimirs Pervušins no aizvārtes trāpīja pa Džefa Glāsa kājsargu, un ripa iespurdza vārtos (1:1).

14.minūtē "Sibir" izmantoja pirmo vairākumu un atguva vadību. Mājinieki teicami izspēlēja kombināciju, un Kristiāns Kudročs precīzi noslēdza Kopeikina diagonālo piespēli (2:1). Turpinājumā komandas apmainījās vairākiem neizmantotiem vairākumiem, un "Sibir" 48.minūtē dubultoja pārsvaru - Kudročs ar spēcīgu metienu no iemetiena apļa vēlreiz pārspēja somu vārtsargu (3:1). Pēc deviņām minūtēm "Avangard" zaudēja pēdējās palikušās cerības uz izglābšanos - "Sibir" izveidoja pretuzbrukumā, un Aleksejs Vorošilo, tiekot garām aizsargam un apspēlējot arī vārtsargu, pielika mačam punktu (4:1).

Artūrs Kulda laukumā pavadīja 21 minūti un 59 sekundes, kas bija labākais rādītājs "Sibir" rindās. Artūrs izdarīja arī vienu metienu pa vārtiem. Tikmēr Georgijs Pujacs atgriezās sastāvā pēc savainojuma un šīs sezonas izslēgšanas mačos debitēja ar 19 minūtēm, 36 sekundēm un vienu izdarītu metienu. Vēlāk pēc precizēšanas Pujacam spēles protokolā tika ieskaitīta rezultatīva piespēle vienīgo vārtu guvumā. Georgijs bija viens no retajiem komandā, kuram bija pozitīvs lietderības koeficients. Pie +1 tika arī Kulda.

Ozoliņam vēl viena sagrāve, Dārziņam 3.uzvara

Mitišču "Atlant" no Sanktpēterburgas atgriezās ar diviem zaudējumiem, nevieniem gūtiem vārtiem un arī sagrāvi 0:7. Pirmajā mājas spēlē "Atlant" uzvarēja ar 3:1, tomēr šovakar piedzīvoja vēl vienu sagrāvi. Pirmie vārti tika gūti jau 82.sekundē, kad Mihails Varnakovs raidīja vārtos Staņislava Gaļimova atvairīto ripu (1:0). Trešdaļas beigās Artēmijs Panarins iegāja zonā un panāca 2:0. Nākamā trešdaļa vārtu ziņā bija ļoti līdzīga - vispirms trešdaļas sākumā Fjodors Fjodorovs ar pirmo pieskārienu noslēdza partnera piespēli, bet trešdaļas beigu daļā Maksims Čudinovs spēcīgi meta tālajā stūrī (4:0).

Trešās trešdaļas pirmajās aptuveni sešās minūtēs Toni Mortensons un Aleksandrs Osipovs rezultātu padarīja pavisam nepieklājīgu - 6:0. "Atlant" 61 sekundi līdz pamatlaika beigām guva goda vārtus - no zilās līnijas precīzi meta Ivans Višņevskis. Sandis Ozoliņš laukumā bija 20 minūtes un 20 sekundes, izdarīja trīs metienus pa vārtiem, rezultatīvi asistēja vienīgajā vārtu guvumā un nopelnīja divas soda minūtes.

Citā mačā pie trešā panākuma trīs spēlēs tika Kazaņas "Ak Bars", kas izbraukumā ar 2:1 uzvarēja Ņižņekamskas "Neftekhimik". Pirmajos mačos Kazaņā "Ak Bars" bija pārāks ar 5:1 un 3:0, bet šodien pirmos vārtus guva tikai 49.minūtē. "Ak Bars" izveidoja ātru pretuzbrukumu, un Dmitrijs Obuhovs pēc Nikolaja Žerdeva uzmetiena atklāja rezultātu (1:0). Pēc četrarpus minūtēm "Ak Bars" dubultoja pārsvaru - Aleksejs Tereščenko izcēlās ar lielisku tālo metienu (2:0). Spēles izskaņā mājinieki pēc vārtsarga nomainīšanas atguva vienus vārtus, tomēr spēli nespēja glābt (1:2). Lauris Dārziņš uz ledus atradās 15 minūtes un 12 sekundes un izdarīja divus metienus pa vārtiem.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...
Чемпионат.com: новости спорта - Чемпионат.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +26 [+] [-]

, 2013-02-25 16:36, pirms 12 gadiem
Vai "Karri Remi" būtu tas pats vārtsargs vārdā Karri Ramo?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 16:37, pirms 12 gadiem
Prieks par Sibirj, kaut arī Avangard kā komanda man ir simpātiska.
Taču Austrumos ļoti patīkami pārsteidz cita komanda- Barys, kura drīz būs noskrūvējusi bagātajam Traktoram arī 3. riteni.
Un jaunās krievu superzvjozdas Kuzņecovs, Ņičuškins & co neko nespēj pret kazahu nopirktajām Ziemeļamerikas viduvējībām.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 16:40, pirms 12 gadiem
Skatījos spēli. Žēl protams Žorika, bet jāsaka, ka Sibir uzvarēja pelnīti, ļoti skaista ātra spēle, ar lieliskiem pretuzbrukumiem (neskatoties uz to, ka Lehtera joprojām savainots).
Savukārt Avangards, jāsaka, nemāk zaudēt, spēdles beigās sāka gandrīz uzvesties pagājušo gadu Vityaz manierē.
Domāju, ka Sibir šogad tālu tiks.
Vienkārši skakot: Reme - Glāss 1:2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-25 16:42, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Prieks par Sibirj, kaut arī Avangard kā komanda man ir simpātiska.
Taču Austrumos ļoti patīkami pārsteidz cita komanda- Barys, kura drīz būs noskrūvējusi bagātajam Traktoram arī 3. riteni.
Un jaunās krievu superzvjozdas Kuzņecovs, Ņičuškins & co neko nespēj pret kazahu nopirktajām Ziemeļamerikas viduvējībām.
milestiba pret Krikunovu ir bezceriga milestiba Traktora nespeks nav Barys speks

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 16:42, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Prieks par Sibirj, kaut arī Avangard kā komanda man ir simpātiska.
Taču Austrumos ļoti patīkami pārsteidz cita komanda- Barys, kura drīz būs noskrūvējusi bagātajam Traktoram arī 3. riteni.
Un jaunās krievu superzvjozdas Kuzņecovs, Ņičuškins & co neko nespēj pret kazahu nopirktajām Ziemeļamerikas viduvējībām.
Pēc otrās trešdaļas neizskatās, ka trešo Traktor riteni noskrūvēs šodien, bet par Barys piekrītu, simpātiska komanda, lai gan pēc šodienas spēles Sibirj man izskatās vēl simpātiskāka.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-25 16:43, pirms 12 gadiem
Ulrihs rakstīja: Vai "Karri Remi" būtu tas pats vārtsargs vārdā Karri Ramo?
tad jau raksti kā ir oriģinālā 'Karri Rämö' - nevis te mērkaķojies

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 16:49, pirms 12 gadiem
Es nezinu, man kautkā PO 1 kārta interesantāka likas austrumu konforencē. ..Cīņas sīvākas un līdzīgākas.

     [+] [-]

, 2013-02-25 16:49, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Pēc otrās trešdaļas neizskatās, ka trešo Traktor riteni noskrūvēs šodien, bet par Barys piekrītu, simpātiska komanda, lai gan pēc šodienas spēles Sibirj man izskatās vēl simpātiskāka.
šodien varbūt arī nē, taču Barys ziemeļamerikāņu Bočenska, Dousa un Boida sniegums KHL ir fenomenāls, jo NHL un AHL viņi bija viduvējības (skat. viņu status linkā):
Eliteprospects.com - Barys Astana

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 16:57, pirms 12 gadiem
Malacis Artūr

     [+] [-]

, 2013-02-25 16:57, pirms 12 gadiem
ooo skatos ka Traktors sanemies un 3-1 ir vadiba pret Baris.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 16:58, pirms 12 gadiem
Un Magnitka turpina mani parsteigt ar savu slikto speli un vinji zaude Salatiem ar 1-3

     [+] [-]

, 2013-02-25 16:59, pirms 12 gadiem
Un tagad liidz Atlant spelei japaskatas Darzinja spele.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 17:01, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Un Magnitka turpina mani parsteigt ar savu slikto speli un vinji zaude Salatiem ar 1-3
Sezonas beigas un pleiofi pierāda to, ka ar superbombardieri Mozjakinu vien ir par maz. Magņitka pēc lokautiešu Malkina, Gončara un Kuļomina atgriešanās NHL ir pavisam bāla.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-25 17:03, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Sezonas beigas un pleiofi pierāda to, ka ar superbombardieri Mozjakinu vien ir par maz. Magņitka pēc lokautiešu Malkina, Gončara un Kuļomina atgriešanās NHL ir pavisam bāla.
Bet butiba tas jau bija gaidams. To pieradija arii Mozjakins kurs bez Malkina ir uz pusi vajaks un punktus vairs tik raiti nevaca.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 17:06, pirms 12 gadiem
Darzs lkm 3 mainja spele.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 17:11, pirms 12 gadiem
Salāts Magņitka 4:1.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 17:12, pirms 12 gadiem
Salavat Julajev uzvar Magnitku 4-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-25 17:14, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tas nekas ka Mozjakins ir otrs visu laiku rezultatīvākais KHL spēlētājs ? Kā arī KHL ir guvis visvairāk vārtu ?
Kur var cilvēki būt tik stulbi un komandas sporta veidā visu šūt vienam spēlētājam.

Un tev ir garantija,ka ar tiem NHL spēlētājiem ietu labāk PO ?
Tev ir stulba iedoma,spams. Tāpat kā Argonautam.
Cik lielam idiotam ir jābūt,lai 17 gadīgam puikam šūt visas komandas spēli ?
Es neshaubos ka ja Magnitka butu palikushi visi NHL lokautnieki, tad viennozimigi vinji speletu daudz labak.
Cik stulbaam ir jabut lai to nesaprastu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 17:15, pirms 12 gadiem
Miks Indrasis rakstīja: Puika kļūdies, Magņitkai visas uzvaras nāca ar Malkinu, kur tik apsties tur atkal Malkinam svarīgā gola piespēlē vai vārtu guvums, Gončars ideāli defoja, skaties nhl stāri aizbrauc prom, Magņitkai bija zāģis pēc zāģa, tagad playoff izlidos iespējams jau 1 kārtā!
Pilniigi pareizi!

  +6 [+] [-]

, 2013-02-25 17:16, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu man prieks,ka tu zini kā būtu. Turpini tādā pašā garā.
Tu wsp esi redzejis ka pec Malkina&co aizbraukshanas kritas Mozjakina rezultivitate??? Iesaku paskatities status un salidzinat ka bija tad un ka ir tagad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 17:22, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tas nekas ka Mozjakins ir otrs visu laiku rezultatīvākais KHL spēlētājs ? Kā arī KHL ir guvis visvairāk vārtu ?
Kur var cilvēki būt tik stulbi un komandas sporta veidā visu šūt vienam spēlētājam.

Un tev ir garantija,ka ar tiem NHL spēlētājiem ietu labāk PO ?
Tev ir stulba iedoma,spams. Tāpat kā Argonautam.
Cik lielam idiotam ir jābūt,lai 17 gadīgam puikam šūt visas komandas spēli ?
Šoreiz tev nepiekrītu. Šosezon Magņitka ir bezmaz labākais piemērs ieguvējiem / zaudētājiem no lock-out sākuma / beigām. Jā, Mozjakins ir lielisks spēlētājs, bet tas vēl neko negarantē. Šodien guva vienus vārtus, bet pēc tam spēle nevedās (vai arī pretinieks nospēlēja pietiekami labi, lai viņu izslēgtu no spēles). Starp citu arī sērijas pirmajā spēlē Mozjakins, lai arī centās, tomēr ar to bija par maz. Nu un, kad un cik viņš iemetis pagātnē, ja tas ir jādara tagad, bet tagad neizdodas, statistika uz laukuma nespēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-25 17:24, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: 2010 gada PČ Rus superzvaigžņu blicei vajadzēja apspēlēt Čehu KHL viduvējības,bet kā bija ? Beidz pļūtīt. Tu neko nevari zināt. Tikai minēt un spekulēt.
hmmmm pedejo PČ skatijies??? Nez kurs bija labakais speletajs Krievu izlase??? - gadijuma nebija tas pats Jevgenijs Malkins!!!

Wsp Krieviem pret Cehiem pedejos gados biki klibo, bet 2010 Cehiem tik slikts sastavs nemaz nebija - Jagrs, Vokuns, Voraceks.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 17:24, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tas nekas ka Mozjakins ir otrs visu laiku rezultatīvākais KHL spēlētājs ? Kā arī KHL ir guvis visvairāk vārtu ?
Kur var cilvēki būt tik stulbi un komandas sporta veidā visu šūt vienam spēlētājam.

Un tev ir garantija,ka ar tiem NHL spēlētājiem ietu labāk PO ?
Tev ir stulba iedoma,spams. Tāpat kā Argonautam.
Cik lielam idiotam ir jābūt,lai 17 gadīgam puikam šūt visas komandas spēli ?
Es ceru, Tu saproti, ka par Ņiičuškinu tas bija teikts, nevis noliekot talantīgo puiku (viņš savam vecumam ļoti labi spēlē KHL), bet kā mājiens ar mietu Tev.
Taču ko tu teiksi par supertalantu Kuzņecovu, no kura Traktora vadība un fani gaidīja, ka viņš pleiofos būs komandas uzbrukuma līderis, bet pašlaik rezultāts ir 0 punktu 3 PO spēlēs?

  +3 [+] [-]

, 2013-02-25 17:25, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Jā un kāpēc Penguins nav tādu Mozjakinu maiņas partneru,kas pateicoties Malkinam būs līgas un komandas rezultatīvākie ?
Malkinam Pitsburga ir labaki partneri kas tapat var iemest!

  +6 [+] [-]

, 2013-02-25 17:28, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Jā un kāpēc Penguins nav tādu Mozjakinu maiņas partneru,kas pateicoties Malkinam būs līgas un komandas rezultatīvākie ?
Tiešām nav? Malkina maiņas partneris Džeimss Nīls pašlaik ir Pitsburgas labākais snaiperis un visas līgas 3. labākais vārtu guvējs.
James Neal, Penguins - Stats - NHL.com - Players

     [+] [-]

, 2013-02-25 17:29, pirms 12 gadiem
Lab jasak skatities Atlant spele!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 17:40, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Dirsēj es tev uzdevu citu jautājumu. Uz kuru tu nevari atbildēt un neatbildēsi. Tāpēc laid nākamo spekulāciju.
Piedod, nebushu sapratis tavu jautajumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 17:42, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tu saproti,ka komandu pameta tādi mazsvarīgi spēlētāji,kā Malkins,Kuļomins,Gončars,R.OReilijs ?

Ja Penguins pamestu Nīls,Malkins,Letangs,Kunits ? Aizvietojot tos ar fārma spēlētājiem
Kā domā,kā ietu Penguins ?
Tieši to jau es tev teicu (par Magņitku un lock out). Izlasi vēlreiz manu otro teikumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 17:49, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tad kāds sakars ar to Mozjakinam ?
Komandu pameta lērums spēlētāju. Bet te dažs labs grib iestāstīt,ka Mozjakins bez kāda sliktāk spēlē (vispār). Vai pateicoties kādam
Sakars tāds, ka kāds te izteicās, ka Mozjakins, kopš NHL-iešu aizbraukšanas sācis spelēt vājāk. Tu nepiekriti, ka NHL spēlētājiem te kāda ietekme (uz Mozjakina un Magņitkas sniegumu). Es uzskatu, ka lai gan Mozjakins ir lielisks spēlētājs NHL-iešu aizbraukšana vistiešakā mērā ietekmē gan vienu gan otru. Kaut vai paskaties uz play-off spēlem. Jā šodien guva vārtus, bet kopumā krietni nemanāmāks nekā vinam vajadzētu būt. Tam nav nozīmes kāda viņam statistika pirms tam. Par to punktus šodienas un nākamajās spēles neviens nedz viņam nedz komandai nedos.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 17:51, pirms 12 gadiem
KirmansLipovs rakstīja: Sakars tāds, ka kāds te izteicās, ka Mozjakins, kopš NHL-iešu aizbraukšanas sācis spelēt vājāk. Tu nepiekriti, ka NHL spēlētājiem te kāda ietekme (uz Mozjakina un Magņitkas sniegumu). Es uzskatu, ka lai gan Mozjakins ir lielisks spēlētājs NHL-iešu aizbraukšana vistiešakā mērā ietekmē gan vienu gan otru. Kaut vai paskaties uz play-off spēlem. Jā šodien guva vārtus, bet kopumā krietni nemanāmāks nekā vinam vajadzētu būt. Tam nav nozīmes kāda viņam statistika pirms tam. Par to punktus šodienas un nākamajās spēles neviens nedz viņam nedz komandai nedos.
Gluzhi manas domas, bet puika ar to negrib samierinaties!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 17:52, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Iesaku tev apjēgt,ka bez Malkina un co Mozjakins ir 2 rezultatīvākais KHL spēlētājs. Kas pat šajā sezonā bija rezultatīvāks par Malkinu.Kurš it kā Mozjakina un savā vietā spēlēja.
Mozjakins ir un paliek KHL top uzbrucējs, taču runa ir par to, ka Magņitka paņemot uz lokauta laiku virkni ļoti labu NHL-iešu un izcili spēlējot reg. čempī, sezonā kopumā paliek zaudētāja. Un jā, ja paskatās tās spēles, kad Mozjakins spēlēja kopā ar Malkinu, NHL-ietis tomēr guva vairāk punktus (un pirms LO beigām pat apsteidza Mozjakinu KHL bombardieru topā (kurš bija nospēlējis kādas spēles vairāk).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 17:59, pirms 12 gadiem
Jociigs Jums tas striids, ja skataas ka principa visi apgalvo vienu un to pashu

     [+] [-]

, 2013-02-25 18:05, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Jociigs Jums tas striids, ja skataas ka principa visi apgalvo vienu un to pashu
>Viens pasaka, ka pēc lokauta Metallurg vairs nespēlē tik labi
>kharlamovs steidz pierādīt, ka Mozjakins ir lielisks spēlētājs
>????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 18:09, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: >Viens pasaka, ka pēc lokauta Metallurg vairs nespēlē tik labi
>kharlamovs steidz pierādīt, ka Mozjakins ir lielisks spēlētājs
>????
Tā tas arī ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 18:25, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: Mozjakins ir un paliek KHL top uzbrucējs, taču runa ir par to, ka Magņitka paņemot uz lokauta laiku virkni ļoti labu NHL-iešu un izcili spēlējot reg. čempī, sezonā kopumā paliek zaudētāja. Un jā, ja paskatās tās spēles, kad Mozjakins spēlēja kopā ar Malkinu, NHL-ietis tomēr guva vairāk punktus (un pirms LO beigām pat apsteidza Mozjakinu KHL bombardieru topā (kurš bija nospēlējis kādas spēles vairāk).
bombardieru saraksta malkinam bija apsteidzis mozjakinu ja nemaldos decembri uz isu bridi, bet visu parejo laiku lidz pat beigam mozjakins bija prieksa malkinam un mozjakinam bija tikai par 2 spelem vairak. vel vajag atcereties ka daudzas speles malkins ar mozakinu nemaz nespeleja viena maina. protams kad abi speleja kopa statistika krajas labak gan vienam gan otram, bet tas ka mozjakins bez malkina neko neva ir fufelis jo mozakins ir pirmas, otras un piektas sezonas labakais khl bombardieris

Континентальная Хоккейная Лига - Статистика :...
Континентальная Хоккейная Лига - Статистика :...
Континентальная Хоккейная Лига - Статистика :...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-25 18:27, pirms 12 gadiem
Artjuhins 666 rakstīja: kur šodien ir emka, aksels un citi pokes? SKA spēkam nevar pretoties, he he, vakardiena bija nelaimes gadījums
Gadijuma vakardien tevi nesauca Leonidas???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 18:29, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Te jau bija cita spekulācija un doma dažam labam.
Es arī nedaudz paspekulēšu tādā garā,iespējams sapratīsi.
Tas tiem gudrajiem,ne tev.

Biedrs Aleksandrs Radulovs spēlējot kopā ar unikālo Pāvelu Dacuku bija ēna. Ļoti nemanāms,nerezultatīvs,atšķirībā no Mozjakina,kuram Malkins visu darīja.To teica visi,apsprieda,izrunāja. Hokeja eksperti.
Aizbraucot NHL - iešiem o brīnums,Radulovs gandrīz panāca un sadeldēja utopisko uz LO beigām Mozjakina pārsvaru.

Aļoša jautājums tev,kā tā ? Ar NHL - eriem taču kā bankā,viss iet gludi kā smērēts ?
Ekspert, kapec maini temu??? Mes tachu runajam par Magnitku un Mozjakinu??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 18:32, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tāpēc lai paspekulētu līdzīgi,kā to dari tu. Zinātājs,kā būtu.
Piedod, bet es nekadu temu neesmu mainijis.
Ja godiigi tad to vienu jautajumu no tavas puses es nesapratu! Ta protams ir mana vaina.

     [+] [-]

, 2013-02-25 18:35, pirms 12 gadiem
Bet ja runajam par Atlant, tad atzishu ka man ir patiesi zhel ka komanda vairs nespele tadu speli ka vakardien!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 18:35, pirms 12 gadiem
Artjuhins 666 rakstīja: kur šodien ir emka, aksels un citi pokes? SKA spēkam nevar pretoties, he he, vakardiena bija nelaimes gadījums
Šodien ir cits poke - Artjuhins_666.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 18:38, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: bombardieru saraksta malkinam bija apsteidzis mozjakinu ja nemaldos decembri uz isu bridi, bet visu parejo laiku lidz pat beigam mozjakins bija prieksa malkinam un mozjakinam bija tikai par 2 spelem vairak. vel vajag atcereties ka daudzas speles malkins ar mozakinu nemaz nespeleja viena maina. protams kad abi speleja kopa statistika krajas labak gan vienam gan otram, bet tas ka mozjakins bez malkina neko neva ir fufelis jo mozakins ir pirmas, otras un piektas sezonas labakais khl bombardieris

Континентальная Хоккейная Лига - Статистика :...
Континентальная Хоккейная Лига - Статистика :...
http://www.khl.ru/stat/leaders/222/pts/
Kā jau teicu, Mozjakins ir un paliek KHL top bombardieris, tomēr, paskatoties cik šosezon vidēji spēlē abi guvuši punktus, Malkins tomēr ir pārāks- Mozjakinam vid. 1,58 pt spēlē, Malkinam- 1,75 pt/spēlē.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 18:38, pirms 12 gadiem
Normichs rakstīja: Šodien ir cits poke - Artjuhins_666.
Vakardien vinju vel sauca Leonidas, bet tad atcerejas ka ir arii tads hokejists ka Artjuhins.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 18:45, pirms 12 gadiem
Artjuhins 666 rakstīja: Aņisinam gols, Severs ar Loko līdz asinīm spēlē
Ja Severi uzvares, tad Loko ieklut 2 karta paliks gandriiz vai neiespejami.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 18:45, pirms 12 gadiem
Artjuhins 666 rakstīja: spēka nav, SKA ir spēks, to parādīja arī pirmās divas spēles,
SKA ir bijis spēks [zvaigžņots sastāvs] visās KHL sezonās, taču ko Pīterieši ir dižu sasnieguši pleiofos?!
SKA līdz šim nav bijusi PO komanda. Varbūt pīterieši pārspēs arī Loko/Severstaļ pāra uzvarētājus, taču gan jau Rietumu finālā atrausies no Znaroka pleiofu cīnītājiem.

     [+] [-]

, 2013-02-25 18:46, pirms 12 gadiem
Darza spele veljoprojam viss pa nullem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 18:48, pirms 12 gadiem
Artjuhins 666 rakstīja: 4-0 , vārtus gūst bijušais LAT izlases aizsargs Čudinovs.
WTF?!
Tu esi nejēga vai trollis?

     [+] [-]

, 2013-02-25 18:49, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Diemžēl sērijā 3:1 Atlans zaudē, kas būtiski samazina izredzes, bet nu ir jāapzinās, pret kādu komandu spēlē.
Skumji, bet nu cinijas jau labi. It ipashi 1 un 3 spele!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 19:16, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: WTF?!
Tu esi nejēga vai trollis?
sportacentrs.com parasts lietotājs, reģistrējies vakar, 24. februārī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 19:21, pirms 12 gadiem
Artjuhins 666 rakstīja: Ozoliņš atkal izceļās āksts
Ko tad vinsh tadu izdarija???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 19:35, pirms 12 gadiem
Artjuhins 666 rakstīja: Ozoliņš atkal izceļās āksts
A kas Ozoliņam, vēl pēdēja spēle atlikusi, pēc tam brauks ar skaistu sievieti atpūsties un varbūt vēl pavasarī PČ uzspēlēs, bet tu mazā gnīda te sapūsi savos SC komentāros

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 19:36, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: A kas Ozoliņam, vēl pēdēja spēle atlikusi, pēc tam brauks ar skaistu sievieti atpūsties un varbūt vēl pavasarī PČ uzspēlēs, bet tu mazā gnīda te sapūsi savos SC komentāros
PČ viņš šaubos vai spēlēs. Sočos? Iespējams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 19:52, pirms 12 gadiem
Kā ir, tā ir.. Ko tur muti brūķēt...

  +4 [+] [-]

, 2013-02-25 19:53, pirms 12 gadiem
Artjuhins 666 rakstīja: nespried pēc sevis, es svinēšu ar šampanieti SKA uzvaru Gagarinā
Ar "Svetskoje Igristoje" no Maximas par 1,69 .

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 19:54, pirms 12 gadiem
Da idiņ pats tu esi āksts, besī šitie komentētāji, eksperti lielie, kad Ozoliņš palīdzēja LV izlasei tikt uz Sočiem, tad ne par vienu viņa izgājienu neteica, ka viņš āksts, a tagad kārtējo reizi ja komanda zaudē,tad uzreiz kaut kas ne tā, vienalga, ka viņs asistēja vienīgajā komandas vārtu guvumā un spēle gan vienādos sastāvos , gan vairākuma un māzākuma, ja būtu āksts, treneris diezvai viņam ļautu spēlet, jefiņ TU!!!
Artjuhins 666 rakstīja: Ozoliņš atkal izceļās āksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 19:56, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Ar "Svetskoje Igristoje" no Maximas par 1,69 .
Ar labs

     [+] [-]

, 2013-02-25 19:57, pirms 12 gadiem
Artjuhins 666 rakstīja: nespried pēc sevis, es svinēšu ar šampanieti SKA uzvaru Gagarinā
Kad pēdējo reizi kaut ko tādu svinēji?
Nedali Gagarinu,pirms vēl viņi,viņu nav dabūjuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 20:01, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Ar "Svetskoje Igristoje" no Maximas par 1,69 .
Un tad vēl būs jalūdz kādam pilngadīgam, lai ieiet un nopērk

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:03, pirms 12 gadiem
sandis444 rakstīja: Suveizdas kungs kur tad ir tam Pujacam tā piespēle?? KHL oficiālā mājas lapas protokolā nekā tada nav!!
Protokolā tieši ir. Nav KHL lapā esošajā teksta tiešraidē.
Континентальная Хоккейная Лига - Протокол игры

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 20:03, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Ar "Svetskoje Igristoje" no Maximas par 1,69 .
Vispār jau tehniski runājot rūpnieciski ražotais šampanietis ne ar ko praktiski neatšķiras no parastā, vienīgi kvalitāte labāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:08, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār jau tehniski runājot rūpnieciski ražotais šampanietis ne ar ko praktiski neatšķiras no parastā, vienīgi kvalitāte labāka.
Noskatījos krievu raidījumu, tehniski ražotais ir no vīna pulvera, faktiski grādīga limonāde, tādi, kā Rīgas šampanietis ir tomēr no vīna taisīti, pazīstam cilvēks bija R Šampanieša vīna pagrabis, tu viss esot OK un pēc normām...

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:09, pirms 12 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Noskatījos krievu raidījumu, tehniski ražotais ir no vīna pulvera, faktiski grādīga limonāde, tādi, kā Rīgas šampanietis ir tomēr no vīna taisīti, pazīstam cilvēks bija R Šampanieša vīna pagrabis, tu viss esot OK un pēc normām...
Nuu, kā kurš , ne visi ir no vīna pulvera. Tas pats Sovetskij ko krievu laikā ražoja bija praktiski tas pats šampanietis.

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:10, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Iesaku tev apjēgt,ka bez Malkina un co Mozjakins ir 2 rezultatīvākais KHL spēlētājs. Kas pat šajā sezonā bija rezultatīvāks par Malkinu.Kurš it kā Mozjakina un savā vietā spēlēja.
Tomēr ir starpība kā Mozjakins spēlē ar un kā bez Malkina. Protams, iespējams, ja Malkinam nebūtu Mozjakina viņam arī nebūtu tik daudz piespēļu un vārtu kā bija... Tāpat kā pagājušā PČ, kad Malkins spēlēja ar Popovu un Perežoginu, ok nesaku, ka viņi ir vāji spēlētāji, nebūt ne, bet ar Malkinu viņi spēlēja kā dievi... Un Malkins ar viņiem.

Var jau teikt, ka arī Malkins nebūtu tik labs, ja ar viņiem nespēlētu. Ļoti iespējams. Bet nevar noliegt, ka savs ieguldījums partneru rezultativitātē bija arī Malkinam. Tas tāpat kā seksā vai tango- lai to darītu vajag divus

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:22, pirms 12 gadiem
Argonauts rakstīja: SKA ir bijis spēks [zvaigžņots sastāvs] visās KHL sezonās, taču ko Pīterieši ir dižu sasnieguši pleiofos?!
Šobrīd es pat neteiktu, ka tur ir afigennās zvaigznes. Vai vārtsargs Ježovs, kas vēl 2 gadi atpakaļ VHL spēlēja ir stārs?? Vai dublieris Kasutins? Toresons, Mortensens, Dalmens, Kaļiņins- tie tiešām ir līgas līmeņa stāri, bet tālāk... Vienkārši viņi patiešām ir savākuši laba līmeņa spēlētājus dafiga, Tihonovs, Čudinovs no Severstaļ, Varnakovs no Torpedo, Burdasovs no Traktora, Kučerjavenko jau ir izaudzināts līdz līmenim, tas pats Makarovs ir pielicis, jau minētais Panarins ir paņemts, lai gan it kā nekaas dižs nav, bet kapā..

Izskatās, ka SKA ir bijis labs skautings, ok ir viņiem tās zvaigznes, bet tas pats Pruha jau iet uz leju, Afinogenovs... Tagad jau nevar teikt, ka SKA ir vecu resnu kaķu bars, bet tur ir dafiga talantīgas vecākas vai jaunākas jaunatnes..... kas neko vēl nav vinnējusi.

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:30, pirms 12 gadiem
Starp citu, palaistas kārtējās drafta prognozes, 30niekā viens krievs 3 zviedri , viens soms, tā caurmērā. Ķipa pēc Kimelmana prognozēm.

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:36, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Starp citu, palaistas kārtējās drafta prognozes, 30niekā viens krievs 3 zviedri , viens soms, tā caurmērā. Ķipa pēc Kimelmana prognozēm.
ISS jaunākajās prognozēs TOP 30 ir 3 krievi, 4 zviedri, 3 somi: 2013 ISS Draft Rankings: Jones, Nichushkin hold...

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:38, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Starp citu, palaistas kārtējās drafta prognozes, 30niekā viens krievs 3 zviedri , viens soms, tā caurmērā. Ķipa pēc Kimelmana prognozēm.
Ničuškins, Zikovs un Zadorovs tie ir ķip 1 krievs...?

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:38, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ISS jaunākajās prognozēs TOP 30 ir 3 krievi, 4 zviedri, 3 somi: 2013 ISS Draft Rankings: Jones, Nichushkin hold...
somiem labs gads, nav ko brīnīties

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:41, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Ničuškins, Zikovs un Zadorovs tie ir ķip 1 krievs...?
Aaa , nu 2 , Zadorovs tāpat augstu negāja, uz robežas.

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:42, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Ničuškins, Zikovs un Zadorovs tie ir ķip 1 krievs...?
Es bik ar acīm ne tā pārlaidu , man jau bija aizdoma, ka 1 ir bik par maz , toties nr.1 laikam visiem ir skaidri zināms, Caps izcels sev aizsargu.

     [+] [-]

, 2013-02-25 20:44, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Es bik ar acīm ne tā pārlaidu , man jau bija aizdoma, ka 1 ir bik par maz , toties nr.1 laikam visiem ir skaidri zināms, Caps izcels sev aizsargu.
hvz, ISS kā otro jau lika Ņičuškinu un tas vēl pirms pēdējām izdarībām... Ja noārdīsies play-off... Bet nu droši vien, ka pareizi tu saki.
Šitiem mock draftiem es ticu mazāk kā ISS. Un Ņičuškinam ir pilnīgi viss, lai dominētu NHL- ja Jakupovs tik uz skila rēķina kā nr.1 varēja aiziet, tad Ničuškinam ir arī augums un viņš ir nenormāli uz vārtiem tendēts... īsāk sakot tanks, ideāls spēlētājs priekš NHL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 21:07, pirms 12 gadiem
Šodien aizvadīta pirmā Kontinentālās hokeja līgas play-off spēle.

Kas tas par debīlu teikumu tēmas sākumā? :O

     [+] [-]

, 2013-02-25 21:10, pirms 12 gadiem
slovan ir vakars jau 0 - 3

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 21:26, pirms 12 gadiem
Seva ar Loko močī jau 100 minūtes gandrīz, ja tā turpinās Rietumeiropā spēles ātrāk beigsies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 21:34, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tad par ko iet runa ? Tavu domu sapratu.
Es tev jau pateicu,ka tas ir tikai loģiski,ja komandu pamet virkne līderu.
Ja tiek izjaukta maiņa utt. Tev zināšanai un vēl dažam labam,Mozjakins lielāko daļu spēlēja citā maiņā. Viņš nespēlēja kopā ar Malkinu.
Tikai vairākuma izspēlē.
Regulārā sezona un PO nav viens un tas pats,tas arī tā kā jāsaprot.
Bieži vien tie kas reg sezonā visus grauj PO čuš vien sanāk.
Ko tu gribi no manis ?
Es pateicu,ka Mozjakins ir otrs līgas rezultatīvākais spēlētājs.KHL - vērtība. Meistars. 2 PČ čempions.
Un loģiski,ka spēlēt kopā ar vienu no vadošajiem centriem pasaulē ir nedaudz ērtāk,kā spēlēt ar kādu hvz ko.
Un tas pats arī tam centram. Saliec to ar dubolomiem un čuš vien būs.
Tik cik uz individuālās meistarības izvilks. PO tā individuālā meistarība maz līdz,ja maiņas partneri nav.
Neko no tevis negribu. Tu izteici savu viedokli, es pateicu, ka tam nepiekrīru (jeb, ja precīzāk, ne pilnībā piekrītu), un pamatoju kāpēc. Viss. Tu jau visu laiku cepies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 21:54, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja: Seva ar Loko močī jau 100 minūtes gandrīz, ja tā turpinās Rietumeiropā spēles ātrāk beigsies...
Tu domā DEL vai NLA?

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 21:58, pirms 12 gadiem
Cik bij KHL rekords sp'el'es garuma ziinja?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 21:59, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Es bik ar acīm ne tā pārlaidu , man jau bija aizdoma, ka 1 ir bik par maz , toties nr.1 laikam visiem ir skaidri zināms, Caps izcels sev aizsargu.
Drafta loterijā jau pēc jaunajiem noteikumiem piedalīsies visi Stenlijā neiekļuvušie klubi, tā, ka iespējas nebūs lielas. Interesanti būs, ja Caps dabūs otro izvēli, vai viņi ņems krievu, man liekas viņi ir drusku tos atēdušies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 22:01, pirms 12 gadiem
negausis rakstīja: Drafta loterijā jau pēc jaunajiem noteikumiem piedalīsies visi Stenlijā neiekļuvušie klubi, tā, ka iespējas nebūs lielas. Interesanti būs, ja Caps dabūs otro izvēli, vai viņi ņems krievu, man liekas viņi ir drusku tos atēdušies.
Nu ja Jackets tiks pie pirmās izvēles, bet viņiem jau ir pirmās maiņas OD Mureja izskatā, vēl vienu OD? , trakie blūzmeņi spējīgi uz visu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 22:04, pirms 12 gadiem
slovan ir iespeja bet pasi sev cakare
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 22:08, pirms 12 gadiem
jau kādas 5 stundas kapā

     [+] [-]

, 2013-02-25 22:11, pirms 12 gadiem
Metienu attiecība pagaidām SEV-LOKO 80 (!!!):46
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 22:13, pirms 12 gadiem
kresnais rakstīja: jau kādas 5 stundas kapā
Tuliņ būs tikai 2 h spēles laika.

     [+] [-]

, 2013-02-25 22:15, pirms 12 gadiem
gggg rakstīja: Tuliņ būs tikai 2 h spēles laika.
bet īstais laiks dzīvē
skatītāji bija, iespējams, rēķinājušies, ka tiks mājās ap astoņiem pēc vietējā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 22:17, pirms 12 gadiem
Artjuhins 666 rakstīja: spēle pēc vietējā laika sākās 19.00, kā viņi var tikt mājās 20.00?
eeeehh
saputrojos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja