Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Daugaviņš karjeru tupinās Habarovskas "Amur"

Daugaviņš karjeru tupinās Habarovskas "Amur"
Kaspars Daugaviņš
Foto: dynamo.ru

Latvijas izlases uzbrucējs Kaspars Daugaviņš karjeru turpinās Kontinentālās hokeja līgas (KHL) klubā Habarovskas "Amur", portālam "R-Sport" atklājis kluba ģenerāldirektors Aleksandrs Fiļipenko.

"Pēc Mihela Miklīka aiziešanas mums atbrīvojās viena leģionāra vieta un mēs nolēmām piesaistīt Kasparu," izteicies Fiļipenko. "Viņš ir pieredzējis hokejists, Latvijas izlases spēlētājs. Līgums ar viņu noslēgts līdz šīs sezonas beigām."

Šonedēļ Maskavas "Dynamo" ievietoja Daugaviņu atteikumu draftā, jo klubu neapmierināja latviešu hokejista parādītais sniegums attiecībā pret viņa atalgojumu, tā Krievijas medijiem bija norādījis "Dynamo" ģenerāldirektors Andrejs Safronovs.

Daugaviņš jaunās KHL sezonas sākumā astoņās spēlēs sakrāja četrus punktus (1+3), taču nopelnīja arī negatīvu lietderības koeficientu -5. Iepriekšējā sezonā latviešu uzbrucējs 56 spēlēs sakrāja 37 rezultativitātes punktus.

Pēc Rīgas "Dinamo" un Maskavas "Dynamo" latviešu uzbrucējam "Amur" ir trešā komanda, kuru viņš pārstāvēs KHL. Tālo Austrumu komanda sezonu nav sākusi spīdoši un atrodas 12. vietā Austrumu konferencē ar 12 punktiem 12 spēlēs. Tās nākamā spēle paredzēta piektdien pret Jaroslavļas "Lokomotiv", jau 12:30 pēc Latvijas laika, bet svētiden vēl agrākā rītā notiks mačs pret HC "Sochi". Pēdējā uzvara, ko "Amur" guva pirms tagadējās četru zaudējumu sērijas, bija 3:2 pār Rīgas "Dinamo".

"Amur" sastāvā līdz šim bija četri leģionāri, kuri sezonas sākumā arī ir rezultatīvākie komandā. Toms Vandels un Tomāšs Zohorna katrs guvuši pa sešiem punktiem. Jāpiebilst, ka komandas pieteikumā ir arī 19 gadus vecais Zigurds Podziņš, kuram ir gan Latvijas, gan Krievijas pilsonība. Šosezon nevienu maču "Amur" sastāvā viņš gan vēl nav aizvadījis.

Izmantotie resursi:
rsport.ru

 +12 [+] [-]

, 2015-09-24 10:59, pirms 10 gadiem
Kas maksā tas pasūta muziku!

  -4 [+] [-]

, 2015-09-24 10:59, pirms 10 gadiem
ka tik spēļu prakse. Labāk kā Dynamo benķi sildīt. Bet Haris malacis, kā nekā latvietis latvietim labākais ēdiens.

 +15 [+] [-]

, 2015-09-24 11:00, pirms 10 gadiem
Bet godīgi es nesaprotu kāpēc Maskava tā rīkojās ??? Sajūta, ka nejau dēļ spēles, jo Daugava tak maz nospēlēja kā arī nemaz nebija tā, ka palika sausā :O

 +11 [+] [-]

, 2015-09-24 11:00, pirms 10 gadiem
Njā,nav tā labākā vieta,klubs kur tādam džekam spēlēt...

  +6 [+] [-]

, 2015-09-24 11:01, pirms 10 gadiem
galīgi nav labas ziņas... pastarīšu komandā spēlējot, galīgi pārliecība zudīs, līdzīgi kā rīdziniekiem, kuri tā bezkaislīgi un bezcerīgi slidinās apkārt...
Slēpts komentārs: murziks

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:04, pirms 10 gadiem
pff
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +28 [+] [-]

, 2015-09-24 11:05, pirms 10 gadiem
tripalka rakstīja: ka tik spēļu prakse. Labāk kā Dynamo benķi sildīt. Bet Haris malacis, kā nekā latvietis latvietim labākais ēdiens.
pričom tur Haris? Viņam jau maza teikšana - pašam beņķis stipri ļodzīgs

 +11 [+] [-]

, 2015-09-24 11:05, pirms 10 gadiem
toties pavasarī uz izlasi, jo nebūs playoff

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:06, pirms 10 gadiem
Cerams, ka atradīsies kāds, kas var iedot piespēlītī vai arī iemest iekšā, jo Daugava ir viens no labākajiem spēlētājiem KHL. Žēl, ka tā viņu nenovērtē. Būtu drīzāk pastrādājuši ar viņu un iedrošinājuši šo, rezultāts būtu agri vai vēlu.

  -3 [+] [-]

, 2015-09-24 11:07, pirms 10 gadiem
Nez vai Kaspars tagad nenožēlo pirms gada izdarīto izvēli par labu KHL. Bija iespēja nostabilizēties NHL, bet tagad būs Habarovska...

     [+] [-]

, 2015-09-24 11:07, pirms 10 gadiem
krishy23, 11:00
"Bet godīgi es nesaprotu kāpēc Maskava tā rīkojās ??? Sajūta, ka nejau dēļ spēles, jo Daugava tak maz nospēlēja kā arī nemaz nebija tā, ka palika sausā :O"
Atbrauca Voinovs, trenējas pie Znaroka, visas leģionāru vietas aizpildītas, Rotenbergs kūrē arī viņu... jautājums kurš būs Dynamo M. jaunais leģionārs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 11:10, pirms 10 gadiem
Nav jau nemaz TIK traki, vienīgi tas attālums un miega problēmas izbraukumos un pēc tiem. Visādi citādi ir ok, arēna pasvaiga (nevar salīdzināt ar Sibīrijas klubu 70.-tajos gados celtajām mājvietām), pilsētā ir, ko darīt, utt.

     [+] [-]

, 2015-09-24 11:11, pirms 10 gadiem
Amateur rakstīja: krishy23, 11:00
"Bet godīgi es nesaprotu kāpēc Maskava tā rīkojās ??? Sajūta, ka nejau dēļ spēles, jo Daugava tak maz nospēlēja kā arī nemaz nebija tā, ka palika sausā :O"
Atbrauca Voinovs, trenējas pie Znaroka, visas leģionāru vietas aizpildītas, Rotenbergs kūrē arī viņu... jautājums kurš būs Dynamo M. jaunais leģionārs?
kāds sakars ar Voinovu? Tas jau visticamāk būs SKA

 +15 [+] [-]

, 2015-09-24 11:12, pirms 10 gadiem
Rolands Rivdiķis rakstīja: Ko, ko, bet tādu izvēli es no Daugaviņa puses nebiju gatavs sagaidīt. Good luck un gaidam tevi izlasē uz PČ hokejā
iespējams, viņš pats arī to negaidīja, ka Habarovska viņu izcels no atteikumu drafta.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 11:14, pirms 10 gadiem
Daugava sev neļauj kāpt uz galvas. Viss kārtībā šogad atvērsies Amur un nākamgad brauks uz NHL!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-09-24 11:15, pirms 10 gadiem
Labi, ka vispār kāds KHL klubs paņēma, vienīgi varbūt uz Eiropu varēja mēģināt, uz Šveici, kur viņam labi gāja, bet viņš jau bija Maskavas Dinamo īpašums un ja viņu neizpirktu Amur, tad nosūtītu uz farmklubu Krievijas līgā.

 +13 [+] [-]

, 2015-09-24 11:15, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: iespējams, viņš pats arī to negaidīja, ka Habarovska viņu izcels no atteikumu drafta.
gan jau Maskavas Dinamo ar negaidīja gribēja vienkārši džekam algu samazināt pēc atteikuma drafta un dragātu tālāk Maskavā...nav jau pirmais , kurš ielikts atteikuma draftā legionārs, nenospīdēja Maskavai, paņēma Amur

     [+] [-]

, 2015-09-24 11:16, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kāds sakars ar Voinovu? Tas jau visticamāk būs SKA
Lai kādu paņemtu, kādu arī jāatbrīvo. Tagad viņiem ažiotāža kur viņš būs, sakrita ar Kaspara spēles kvalitātes/formas kritumu.

  +6 [+] [-]

, 2015-09-24 11:18, pirms 10 gadiem
Amateur rakstīja: Lai kādu paņemtu, kādu arī jāatbrīvo. Tagad viņiem ažiotāža kur viņš būs, sakrita ar Kaspara spēles kvalitātes/formas kritumu.
jeb arī: ja komandas budžets nevelk algu apjomu, kāds ir jāatlaiž. Parasti sāk no resnā gala.

  +6 [+] [-]

, 2015-09-24 11:19, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: gan jau Maskavas Dinamo ar negaidīja gribēja vienkārši džekam algu samazināt pēc atteikuma drafta un dragātu tālāk Maskavā...nav jau pirmais , kurš ielikts atteikuma draftā legionārs, nenospīdēja Maskavai, paņēma Amur
ispējams, negaidīja. Taču tagad Safronovs priecīgi berzē rokas - Amūra gājiens ļauj šiem krietnu piķi ietaupīt.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 11:20, pirms 10 gadiem
Negaidiiti.. Cerams ka Daugavai buus lielaaka motivaacija kapaaties un pieraadiit ka Maskaviesi ir kluudijusies! Lai vai kaa,veiksmi Daugavinjam jaunajaa klubaa,daudz vaartu un assistu!!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 11:21, pirms 10 gadiem
Amateur rakstīja: krishy23, 11:00
"Bet godīgi es nesaprotu kāpēc Maskava tā rīkojās ??? Sajūta, ka nejau dēļ spēles, jo Daugava tak maz nospēlēja kā arī nemaz nebija tā, ka palika sausā :O"
Atbrauca Voinovs, trenējas pie Znaroka, visas leģionāru vietas aizpildītas, Rotenbergs kūrē arī viņu... jautājums kurš būs Dynamo M. jaunais leģionārs?
ja jau nevar Daugavas līgumu pavilkt, tad Voinova netik!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-09-24 11:22, pirms 10 gadiem
Rolands Rivdiķis rakstīja: Ko, ko, bet tādu izvēli es no Daugaviņa puses nebiju gatavs sagaidīt. Good luck un gaidam tevi izlasē uz PČ hokejā
Habarovskā dažādos laikos ir diezgan daudz Latvijas hokejistu spēlējuši. Nu neba tas tagad ir iemesls, taču laikam jau nav pati sliktākā vieta KHL.

     [+] [-]

, 2015-09-24 11:22, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: jeb arī: ja komandas budžets nevelk algu apjomu, kāds ir jāatlaiž. Parasti sāk no resnā gala.
Arī... bet Kaspars pazaudēja arī Dynamo stilu - sevi nesaudzēt ne mirkli, pat "zem iespējas" traumēties.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:23, pirms 10 gadiem
krishy23 rakstīja: Bet godīgi es nesaprotu kāpēc Maskava tā rīkojās ??? Sajūta, ka nejau dēļ spēles, jo Daugava tak maz nospēlēja kā arī nemaz nebija tā, ka palika sausā :O
Kas tur ko nesaprast. Komandai nav veiksmīgs sākums, kāds ir jāvaino. Kas? Leģionāri, protams. Un ja vēl leģionārs ir "fašists"...

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 11:25, pirms 10 gadiem
your_ufo rakstīja: Manuprāt Šveicē viņš būtu dabūjis labāku līgumu.
Kas Tev liek domāt, ka Tu zini vairāk par Kasparu pašu, kas viņam un cik labs piedāvāts?

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 11:25, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Habarovskā dažādos laikos ir diezgan daudz Latvijas hokejistu spēlējuši. Nu neba tas tagad ir iemesls, taču laikam jau nav pati sliktākā vieta KHL.
Novokuzņeckā un vēl dažās vietās ir krietni štruntīgāk.

  +4 [+] [-]

, 2015-09-24 11:29, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Kas Tev liek domāt, ka Tu zini vairāk par Kasparu pašu, kas viņam un cik labs piedāvāts?
pie tam viņam līgums ir KHL...kas viņam darīt nav ko un lauzt pašam līgumu, lai meklētu kaut kur Šveicē robu pie tam Amur paņemot Daugavinu no atteikuma drafta, viņš neko nezaudē naudā jeb līguma noteikumi paliek tādi kā bija ar Dinamo Moskva noslēgti. par sportisko pusi ar nav jāuztraucas, prakses būs pietiekoša, pie tam visu laiku pirmās maiņās varēs rukāt, izcili nekrist vajag, lai Amur atteiktos no tāda spēlētāja...

  +4 [+] [-]

, 2015-09-24 11:30, pirms 10 gadiem
Kada pedeja uzvara pret dinamo....amur nesen vineja salavatu izbraukuma 4 1.un daugavam pikis bus tads pats ka dinamo bija.identisks.tik kur vini tadu naudu nem

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 11:31, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Novokuzņeckā un vēl dažās vietās ir krietni štruntīgāk.
legionāri Krievijā tāpat nedzīvo hruščovkās...bet labākajos pilsētu rajonos, kas nu kur ir.

  -2 [+] [-]

, 2015-09-24 11:31, pirms 10 gadiem
Pirms paris gadiem dragāja Bostonā Stenlija finālā, bet tagad jau Habarovska.
Šis noteikti laimīgs tagad.

  +7 [+] [-]

, 2015-09-24 11:32, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Novokuzņeckā un vēl dažās vietās ir krietni štruntīgāk.
Un arī uz Ziemeļamerikas fona Habarovska noteikti nebūtu pēdējā vieta, kur spēlēt.

Beigu beigās, kā jau te minēja, Amur rindās Kaspars varēs spēlēt TOP lomu un tas, iespējams, nemaz arī nav švaki. Beigu beigās, Cipulis, A.Širokovs Habarovskā aizvadīja savas labākās sezonas KHL.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:33, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pirms paris gadiem dragāja Bostonā Stenlija finālā, bet tagad jau Habarovska.
Šis noteikti laimīgs tagad.
Ir uzspēlējis Stenlija finālā, ko daudzi kas trenējas nemūžam nepiepildīs, tagad spēlē pro hoķi, saņem lielu atalgojumu. Slikti ne?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:33, pirms 10 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Kas tur ko nesaprast. Komandai nav veiksmīgs sākums, kāds ir jāvaino. Kas? Leģionāri, protams. Un ja vēl leģionārs ir "fašists"...
Krievi pamanija Kaspara tetovejumu uz muguras un uzreiz puisi nosuta uz Sibiriju paraudzinat

     [+] [-]

, 2015-09-24 11:33, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Novokuzņeckā un vēl dažās vietās ir krietni štruntīgāk.
Tikai Ladā.. kur tad vēl būtu sliktāk hokeja ziņā?

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 11:34, pirms 10 gadiem
elanss rakstīja: Kada pedeja uzvara pret dinamo....amur nesen vineja salavatu izbraukuma 4 1.un daugavam pikis bus tads pats ka dinamo bija.identisks.tik kur vini tadu naudu nem
Amur un Admiral vienmēr bijuši lieli līgumi priekš legionāriem, savādak tur neviens nebrauc...nesen bija intervija ar Amur GM šis žēlojās, ka lai dabūtu labu legionāru ir jāpārmaksā 2-3 reizes vairāk, nekā citiem krievu klubiem...Amur tādu Daugaviņi var teikt pa lēto dabūjuši, jo ja viņi slēgtu kā ar brīvo aģentu, tad tā summa par spēlēšanu Habarovskā būtu krietni lielāka, ko prasītu Daugaviņa aģents, nekā Maskavas Dinamo gadījumā

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 11:34, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pirms paris gadiem dragāja Bostonā Stenlija finālā, bet tagad jau Habarovska.
Šis noteikti laimīgs tagad.
No otras puses - Bostonā viņš sēdēja uz soliņa un saņēma algā kko tuvu NHL minimumam un maksāja ASV nodokļus.
Te - potenciāla komandas līdera vieta, lielāka alga un mazāki nodokļi.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 11:34, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: legionāri Krievijā tāpat nedzīvo hruščovkās...bet labākajos pilsētu rajonos, kas nu kur ir.
Jā, tikai tādā Novokuzņeckā gaiss smird dēļ visiem tiem kombinātiem.

P.S. Tā nav izdomāta leģenda, es tur biju un tur tā patiešām ir.

P.P.S. sporta pilī tribīnes vēl no tiem laikiem, kad tur bija vaļējais stadions - mūsu vecā RSP bija labāka arēna

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:35, pirms 10 gadiem
backstab rakstīja: Krievi pamanija Kaspara tetovejumu uz muguras un uzreiz puisi nosuta uz Sibiriju paraudzinat
Kur ir Sibīrija un kur Habarovska...

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 11:35, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Jā, tikai tādā Novokuzņeckā gaiss smird dēļ visiem tiem kombinātiem.

P.S. Tā nav izdomāta leģenda, es tur biju un tur tā patiešām ir.
nu svaigu gaisu nenopirksi, ja smird ta smird visur, bagāts vai nabags rajons

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 11:37, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No otras puses - Bostonā viņš sēdēja uz soliņa un saņēma algā kko tuvu NHL minimumam un maksāja ASV nodokļus.
Te - potenciāla komandas līdera vieta, lielāka alga un mazāki nodokļi.
Protams, NHL viņš bija čekeris un dragāja pa 4 maiņu, bet tagad varēs regulāri pirmajās 2 maiņas spelet.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:37, pirms 10 gadiem
backstab rakstīja: Krievi pamanija Kaspara tetovejumu uz muguras un uzreiz puisi nosuta uz Sibiriju paraudzinat
No Sibīrijas līdz Habarovskai ir tikpat tālu, cik līdz Maskavai.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:38, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kur ir Sibīrija un kur Habarovska...
Aiz Maskavas, līdz Japānai viss ir Sibīrija

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:39, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Aiz Maskavas, līdz Japānai viss ir Sibīrija
Nē, vēl pa vidu kaut kur esot Soči, tos tagad ar zina.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 11:40, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, vēl pa vidu kaut kur esot Soči, tos tagad ar zina.
Jā, pašos Sibīrijas dienvidos

     [+] [-]

, 2015-09-24 11:40, pirms 10 gadiem
šokā, neticami, ka ātri jau nolaidies līdz Amur līmenim..

protams ir iespēja, ka būs rezultatīvs un uz play-off aizmainīs uz kādu nopietnāku klubu

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 11:42, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, vēl pa vidu kaut kur esot Soči, tos tagad ar zina.
Soči starp Maskavu un Japānu?

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:43, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No otras puses - Bostonā viņš sēdēja uz soliņa un saņēma algā kko tuvu NHL minimumam un maksāja ASV nodokļus.
Te - potenciāla komandas līdera vieta, lielāka alga un mazāki nodokļi.
Tu esi baigais optimists, īstenībā, labāk spēlēt stenlija kausa finālā par 1 dolāru, nevis spēlēt klubā, kurš netiks play-off.
Labāk pelnīt lielu naudu karjeras norites posmā - klubos, kur to piedāvā, bet salīdzinoši jaunam čalim, kuram ir potenciāls, labāk domāt par hokeju, nevis par naudu.
Bet tā vispār, lai izdodas sabirdināt daudz golus, un tikt atpakaļ uz ZA, vai kādu citu top KHL klubu.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:44, pirms 10 gadiem
Teicami, ka paliek KHL Amur ir labs klubs.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:45, pirms 10 gadiem
Vispār jau Daugaviņš vairs nav nekāds "jaunais čalis", bet gan pašā spēlētāja briedumā, kad jau jāpelna lielākā nauda karjerā. Viņam kā spēlētājam ir atlikuši 7-10 gadi puslīdz augstā līmenī.

  +7 [+] [-]

, 2015-09-24 11:46, pirms 10 gadiem
hoorai rakstīja: Tu esi baigais optimists, īstenībā, labāk spēlēt stenlija kausa finālā par 1 dolāru, nevis spēlēt klubā, kurš netiks play-off.
Labāk pelnīt lielu naudu karjeras norites posmā - klubos, kur to piedāvā, bet salīdzinoši jaunam čalim, kuram ir potenciāls, labāk domāt par hokeju, nevis par naudu.
Bet tā vispār, lai izdodas sabirdināt daudz golus, un tikt atpakaļ uz ZA, vai kādu citu top KHL klubu.
Konkrēti Stenlija kausā NHL hokejisti nesaņem pilnīgi neko (visi līgumi ir uz REGULĀRO sezonu).

Par to kas labāk - nevis es optimists, bet daudzi domā, ka hokejisti ir tādi ampelmaņi-duraciņi, kuri dzenā šaibu, lai citiem prieks. Viņiem tas ir darbs. Un kājebkurā darbā viņi par padarīto vēlas saņemt atalgojumu.

Piedošanu, bet variants sisties visu dzīvi starp NHL/AHL (ar milzīgu algas samazinājumu, ja ir divvirzienu līgums, AHL spēlējot), lai vēlāk, pēc 30-35 gadiem sāktu domāt par pelnīšanu ir visai apšaubāma izklaide.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:47, pirms 10 gadiem
crock rakstīja: Soči starp Maskavu un Japānu?
Nu tāpat kā Habarovska esot Sibīrijā.

  -3 [+] [-]

, 2015-09-24 11:48, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Vispār jau Daugaviņš vairs nav nekāds "jaunais čalis", bet gan pašā spēlētāja briedumā, kad jau jāpelna lielākā nauda karjerā. Viņam kā spēlētājam ir atlikuši 7-10 gadi puslīdz augstā līmenī.
Nē, jāsasniedz hokejā maksimālās virsotnes, esot šādā brieduma līmenī kā Tu saki. Nevis naudas ziņā, bet sasniegumu un klubu ziņā, kolhoza sūdīgākajos klubos vienmēr būs iespēja uzspēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 11:49, pirms 10 gadiem
hoorai rakstīja: Nē, jāsasniedz hokejā maksimālās virsotnes, esot šādā brieduma līmenī kā Tu saki. Nevis naudas ziņā, bet sasniegumu un klubu ziņā, kolhoza sūdīgākajos klubos vienmēr būs iespēja uzspēlēt.
Nauda vienmēr būs primārais, īpaši profesijā, kurā to var nopelnīt tikai līdz 35-38 gadiem.
Protams, ir arī ambīcijas un viss pārējais, bet ģimeni būs jāuztur arī pēc 35-38 gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:50, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Konkrēti Stenlija kausā NHL hokejisti nesaņem pilnīgi neko (visi līgumi ir uz REGULĀRO sezonu).
kaut ko tagad viņiem maksā NHL no savas peļņas pēc jaunā CBA par play-off...nevis klubi pēc līgumiem( tie gan ir par regularo sezonu)...
Stenlija kausa finālistiem man liekas bija 4 miljoni uz visu komandu, ko sadala pa galviņām...
How Much Do Players Get Paid in the Playoffs?...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:51, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu tāpat kā Habarovska esot Sibīrijā.
Sibīrijas robežas nav akmenī iecirstas: как историческое понятие, в своих широких границах Сибирь включает в себя и северо-восток Казахстана, и весь Российский Дальний Восток.(arī Habarovsku) https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A... - tātad teikt, ka Habarovska ir Sibīrijā, NAV nepareizi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:53, pirms 10 gadiem
nja, tā teikt tuvāk NHL, vismaz ģeogrāfiski

Lai veicas! Gaidīju gan Rīgā..

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:53, pirms 10 gadiem
hoorai rakstīja: Nē, jāsasniedz hokejā maksimālās virsotnes, esot šādā brieduma līmenī kā Tu saki. Nevis naudas ziņā, bet sasniegumu un klubu ziņā, kolhoza sūdīgākajos klubos vienmēr būs iespēja uzspēlēt.
Tu tā runā, itkā viņš uz mūžu Habarovskā paliks Tu tiešam domā, ka Tu te sēžot esi gudrs, bet muļķa hokejists pats neiet, tur kur esi izdomājis ka viņam būtu jāspēlē? Tu domā ka katrs var spēlēt tur kur vēlas, nevis tur kur piedāvā?

     [+] [-]

, 2015-09-24 11:55, pirms 10 gadiem
es kastē pa šito nu veiksmi mošk aizsoļo ie Oša

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:55, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu tāpat kā Habarovska esot Sibīrijā.
Habarovksa ir pie Kīnas robežas, neesmu specs ģeogrāfijā, bet es arī to uzskatu par Sibīriju ?!

     [+] [-]

, 2015-09-24 11:56, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Nauda vienmēr būs primārais, īpaši profesijā, kurā to var nopelnīt tikai līdz 35-38 gadiem.
Protams, ir arī ambīcijas un viss pārējais, bet ģimeni būs jāuztur arī pēc 35-38 gadiem.
Kaspars Uz Eiropu varēja atnākt ātrāk, bet tieši ambīciju dēl palika ZA, lai gan bija sapratis, ka nekas vairāk par epizodiski pakaplēšanu viņam tur nespīd. Tas Stenlija fināls ar bija ambīciju piepildījums, tālāk ir jābūt paškritiskam un jāspēj sevi novērtēt, ko viņš arī ir izdarījis. Bet nez kāpēc te cilvēki to negrib saprast

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 11:56, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Tu tā runā, itkā viņš uz mūžu Habarovskā paliks Tu tiešam domā, ka Tu te sēžot esi gudrs, bet muļķa hokejists pats neiet, tur kur esi izdomājis ka viņam būtu jāspēlē? Tu domā ka katrs var spēlēt tur kur vēlas, nevis tur kur piedāvā?
Pag, vai es kaut ko esmu palaidis garām? Nav vairs tā, ka pirms sezonas pie Džo Luisa arēnas (vai jebkuras citas) ar čemodāniem atnāk visi hokejisti, kas grib spēlēt "Red Wings" un fesibukā ir izlasījuši darba piedāvājuma sludinājumu un tad nu viņus visus arī ņem?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 11:57, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Sibīrijas robežas nav akmenī iecirstas: как историческое понятие, в своих широких границах Сибирь включает в себя и северо-восток Казахстана, и весь Российский Дальний Восток.(arī Habarovsku) https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A... - tātad teikt, ka Habarovska ir Sibīrijā, NAV nepareizi.
Tur uz vietas Habarovskā viņi galīgi sevi neuzskata par sibīriešiem. Viņiem Sibīrija ir pusceļš uz galvaspilsētu

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 11:59, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pag, vai es kaut ko esmu palaidis garām? Nav vairs tā, ka pirms sezonas pie Džo Luisa arēnas (vai jebkuras citas) ar čemodāniem atnāk visi hokejisti, kas grib spēlēt "Red Wings" un fesibukā ir izlasījuši darba piedāvājuma sludinājumu un tad nu viņus visus arī ņem?
Kā teica Miļuns, kautrīgie hokeju nespēlē, ja vēlies kandidēt klubā vai Latvijas izlasē - pazvani! Kā Locāns Sējējam

     [+] [-]

, 2015-09-24 12:00, pirms 10 gadiem
Mingalo rakstīja: nja, tā teikt tuvāk NHL, vismaz ģeogrāfiski

Lai veicas! Gaidīju gan Rīgā..
WRONG. Habarovskai Rīga tuvāk nekā, piemēram, Losandželosa
Rīga - Habarovska: 6680 km -> Travel Khabarovsk russia to Riga latvia
Habarovska - Losandželosa: 8312 km -> Travel Khabarovsk russia to Los Angeles united... .

     [+] [-]

, 2015-09-24 12:03, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: WRONG. Habarovskai Rīga tuvāk nekā, piemēram, Losandželosa
Rīga - Habarovska: 6680 km -> Travel Khabarovsk russia to Riga latvia
Habarovska - Losandželosa: 8312 km -> Travel Khabarovsk russia to Los Angeles united... .
Taču Losandželosa nebūt nav tuvākā pilsēta ar NHL komandu attiecībā pret Habarovsku.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 12:03, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Tur uz vietas Habarovskā viņi galīgi sevi neuzskata par sibīriešiem. Viņiem Sibīrija ir pusceļš uz galvaspilsētu
nav jau svarīgi, kā viņi paši uzskata, bet gan ko pārējā pasaule par to domā

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 12:03, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: WRONG. Habarovskai Rīga tuvāk nekā, piemēram, Losandželosa
Rīga - Habarovska: 6680 km -> Travel Khabarovsk russia to Riga latvia
Habarovska - Losandželosa: 8312 km -> Travel Khabarovsk russia to Los Angeles united... .
Un kāds attālums no Rīgas līdz ZA ?

     [+] [-]

, 2015-09-24 12:03, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nav jau svarīgi, kā viņi paši uzskata, bet gan ko pārējā pasaule par to domā
Savulaik pārējā pasaule mūs uzskatīja par krieviem

     [+] [-]

, 2015-09-24 12:04, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Taču Losandželosa nebūt nav tuvākā pilsēta ar NHL komandu attiecībā pret Habarovsku.
arī taisnība. Vankuvera, piemēram, ir tuvāk. bet vienalga tālāk nekā Rīga

     [+] [-]

, 2015-09-24 12:06, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Savulaik pārējā pasaule mūs uzskatīja par krieviem
tagad jau īpaši nekas nav mainījies...labākajā gadījumā zin, ka tomēr Eiropa, nevis Krievija. un putro ar Lietuvu bieži

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 12:07, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tagad jau īpaši nekas nav mainījies...labākajā gadījumā zin, ka tomēr Eiropa, nevis Krievija. un putro ar Lietuvu bieži
pie kam, putro pat gana tuvās valstīs. Personīgi ar to saskāros Čehijā.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 12:08, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: tagad jau īpaši nekas nav mainījies...labākajā gadījumā zin, ka tomēr Eiropa, nevis Krievija. un putro ar Lietuvu bieži
Gan jau kāds mazumiņš uz labo pusi ir

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 12:11, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: pie kam, putro pat gana tuvās valstīs. Personīgi ar to saskāros Čehijā.
Da jopcik,viens tups polis 2001. gada septembrī man sāka prasīt "kā jums ar tiem talibaniem", no kā sapratu ka viņam liekas ka mēs tip kādi tadžiki vai kirgīzi. Iebāzu karti acīs, parādīju ka man līdz Varšavai nav daudz tālāk, ka viņam pašam no savas poļu ģerevņas, nolamāju par krieva (tos šis neieredz) brālēnu. Tad gan puika uzmeta lūpu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 12:56, pirms 10 gadiem
Daugava Krievijā labi nopelnīs par šiem diviem gadiem, NHL viņš tādu naudu nedabūtu un kapātu trešā vai ceturtā maiņā. Šveicē arī viņam neslikti maksāja un protams vides ziņā Krieviju nevar salīdzināt ar Šveici, bet latviešiem jau tā Krievija tuvāk sirdij un daudziem pat mīļāka, jo mentāli kā TV teica kāds zinātnieks Latvijas latvieši tādi puskrievi vien ir , bērniem kā otru svešvalodu izvēlās tuvu 90%, bet ir skolas un klases kur pat visi 100% un tad brīnās, ka ārzemēs mūs par krieviem bieži tur. Bet Daugaviņam jau nebija tagad liela izvēle, paveicās ka Amur paņēma. Jā viņš varēja izpirkt savu līgumu, bet cik tas maksātu? Un izņemot KHL neviens ārzemju klubs neizpirktu viņa dārgo līgumu.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 13:02, pirms 10 gadiem
Laikam komplektā ar līgumu nāk pilsonība.
Даугавиньш Каспарс

     [+] [-]

, 2015-09-24 13:14, pirms 10 gadiem
Daugavam tā ir super iespēja. Tas viņu gan pozitīvi sakaitinās, gan būs iespēja uzspīdēt, gan arī Dynamo "zvaigžņu slimība" necepinās smadzenes

     [+] [-]

, 2015-09-24 13:23, pirms 10 gadiem
12.vieta 12 punkti 12 spēlēs... interesanti tagad būs pasekot, kā uzlabosies šie rādītāji
un Habarovska ir daudz tuvāk Amekrikai , tas ir NHL
Lai izdodas!!
p.s. Nu Dynamo izlika panjems panjems- acimredzot redz ka par šo Daugaviņa algu šogad var ko lētāku dabūt.
a varbūt tas bij sarunāts un kādam kādi "otkati"

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 13:24, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Teicami, ka paliek KHL Amur ir labs klubs.
Ne tikai teicami, bet pat izcili! Augsta līmeņa klubs, fantastisks KHL hokejs, viennozīmīgi visa Latvija kā vienota dūre viņu atbalstīs!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 13:24, pirms 10 gadiem
Ui, jopcik! Vai tad mājās negribējās spēlēt? Kur tik tālu - uz Habarovsku? Ja nu vienīgi tāpēc, ka tur Japāna nav tālu?

  -2 [+] [-]

, 2015-09-24 13:26, pirms 10 gadiem
sandza rakstīja: 12.vieta 12 punkti 12 spēlēs... interesanti tagad būs pasekot, kā uzlabosies šie rādītāji
un Habarovska ir daudz tuvāk Amekrikai , tas ir NHL
Lai izdodas!!
p.s. Nu Dynamo izlika panjems panjems- acimredzot redz ka par šo Daugaviņa algu šogad var ko lētāku dabūt.
a varbūt tas bij sarunāts un kādam kādi "otkati"
ko nu muldi. Rīga Habarovskai ir tuvāk nekā ZAmerika.

     [+] [-]

, 2015-09-24 13:35, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ko nu muldi. Rīga Habarovskai ir tuvāk nekā ZAmerika.
Nu tos ciparus Tu kaut kur biji izvilcis tādus jocīgus.

Katrā ziņā lidojums no Vladivostokas uz Rīgu bija aptuveni 10 tūkstoši km (12 stundas ar vienu tehnisko nosēšanos), Habarovska no Vladivostokas ir mazāk kā 1000 km attālumā.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 13:38, pirms 10 gadiem
Pandora rakstīja: Ui, jopcik! Vai tad mājās negribējās spēlēt? Kur tik tālu - uz Habarovsku? Ja nu vienīgi tāpēc, ka tur Japāna nav tālu?
paskaties vispirms KHL reglamentu par atteikuma draftu un tad atkritīs paša uzdotie jautājumi...
Vai viņš gribēja spēlēt mājās vai negribēja atkrīt pats no sevis, jo Amur tabulā ir zemāk par TRTD, tātad, ja pat TRTD pieteicās uz Daugaviņu, viņam pašam nebūtu izvēles, jo pēc reglamenta spēlētājs pāriet uz to klubu, kurš atrodas tabulā zemāk ja ir pieteikušies uz viņa pakalpojumiem vairaki klubi...

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 13:40, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ko nu muldi. Rīga Habarovskai ir tuvāk nekā ZAmerika.
Ko nu muldi, Ziemeļamerikas robeža no Rīgas ir 2600 km attālumā. Habarovska no Rīgas ir 6700 km attālumā. Ir drusku starpība, ne?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 13:52, pirms 10 gadiem
Pēdējos 4 gados jāatzīst,ka Daugavai šis ir vājākais klubs,taču zinot Kaspara darba ētiku noteiktu būs rezultatīvākais Amur vīrs un nākamgad pazudīs no turienes ,veiksmi!

     [+] [-]

, 2015-09-24 13:53, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Ko nu muldi, Ziemeļamerikas robeža no Rīgas ir 2600 km attālumā. Habarovska no Rīgas ir 6700 km attālumā. Ir drusku starpība, ne?
es nerunāju par Rīgu, bet gan par Habarovsku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 13:56, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Nu tos ciparus Tu kaut kur biji izvilcis tādus jocīgus.

Katrā ziņā lidojums no Vladivostokas uz Rīgu bija aptuveni 10 tūkstoši km (12 stundas ar vienu tehnisko nosēšanos), Habarovska no Vladivostokas ir mazāk kā 1000 km attālumā.
kur tu rāvi to 10 000 km???

     [+] [-]

, 2015-09-24 13:59, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: es nerunāju par Rīgu, bet gan par Habarovsku
Es tik gribu atgādināt, ka ne tik tālu no Habarovskas ir tāda Aļaska... pat neskatoties faktiski tuvāko punktu, bet gan Ankoridžu, kas ir štata lielākā pilsēta, Habarovskai Ziemeļamerika ir tuvāka, nekā Rīga.

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:01, pirms 10 gadiem
rekur saite un izmērat sev interesējošo lidojuma attālumu starp pilsētām jēga mērīties ar tiem attālumiem komentāros? ja gandrīz neviens īsti precīzi neko nezin, tik grābsta skaitļus kaut kur dzirdētus vai lasītus un pārsvarā neprecīzus
Flight distance | Air distance | Flight...

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:02, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: es nerunāju par Rīgu, bet gan par Habarovsku
Habarovskai attālums līdz Ziemeļamerikai arī ir identisks. No Habarovskas līdz Aleutu salu grupai ir akurāt 2600 km. Līdz kontinentam (Aļaska) tie ir aptuveni 3700 km.

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:06, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es tik gribu atgādināt, ka ne tik tālu no Habarovskas ir tāda Aļaska... pat neskatoties faktiski tuvāko punktu, bet gan Ankoridžu, kas ir štata lielākā pilsēta, Habarovskai Ziemeļamerika ir tuvāka, nekā Rīga.
ATGĀDINĀŠU: nebija runa par ZAmeriku kā ģeogrāfisku vienību, bet gan par attālumu no Habarovskas līdz tuvākajai NHL kluba mājvietai

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:06, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: kur tu rāvi to 10 000 km???
Vēl šomēnes lidojām

10 tūkstoši laikam bija autoceļi, sorry.
Lidojums bija mazliet vairāk par 7 tūkstošiem.

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:06, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Habarovskai attālums līdz Ziemeļamerikai arī ir identisks. No Habarovskas līdz Aleutu salu grupai ir akurāt 2600 km. Līdz kontinentam (Aļaska) tie ir aptuveni 3700 km.
Cik NHL klubus Aleutu salās tu vari nosaukt?

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:08, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Vēl šomēnes lidojām

10 tūkstoši laikam bija autoceļi, sorry.
Lidojums bija mazliet vairāk par 7 tūkstošiem.
pieļauju, ka lidmašīnas nelido pa ideāli taisnu līniju.

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:09, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ATGĀDINĀŠU: nebija runa par ZAmeriku kā ģeogrāfisku vienību, bet gan par attālumu no Habarovskas līdz tuvākajai NHL kluba mājvietai
Nu tad, lai nav tādu pārpratumu, tā arī jāraksta, jo konkrētajā citētajā komentārā nekas par NHL komandām netika minēts, bet zīlēt ko Abrags ir iedomājies... šādas prasmes ir specifiskas.

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:11, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: Cik NHL klubus Aleutu salās tu vari nosaukt?
Citēšu tevi - "Rīga Habarovskai ir tuvāk nekā ZAmerika." Tās ir muļķības.

Nevajag muldēt.

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:11, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ATGĀDINĀŠU: nebija runa par ZAmeriku kā ģeogrāfisku vienību, bet gan par attālumu no Habarovskas līdz tuvākajai NHL kluba mājvietai
Losandželosa noteikti nav tuvākā Habarovskai...Vankuvera un Sanhosē noteikti ir tuvāk pēc lidojuma distances...vai mazāk kā līdz Rīgai nezinu, bet vari izmērit...tur nebūs 8000 km.

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:12, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu tad, lai nav tādu pārpratumu, tā arī jāraksta, jo konkrētajā citētajā komentārā nekas par NHL komandām netika minēts, bet zīlēt ko Abrags ir iedomājies... šādas prasmes ir specifiskas.
atbilde bij uz komentāru, kur runa bij tieši par NHL. Acīmredzot, Tev nepieciešamas labākas acenes, lai spētu pamanīt visu tekstu.

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:13, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Losandželosa noteikti nav tuvākā Habarovskai...Vankuvera un Sanhosē noteikti ir tuvāk pēc lidojuma distances...vai mazāk kā līdz Rīgai nezinu, bet vari izmērit...tur nebūs 8000 km.
Tuvākā ir Vankuvera. Bet arī tālāk par Rīgu.

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:15, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Losandželosa noteikti nav tuvākā Habarovskai...Vankuvera un Sanhosē noteikti ir tuvāk pēc lidojuma distances...vai mazāk kā līdz Rīgai nezinu, bet vari izmērit...tur nebūs 8000 km.
Starpība starp Rīga-Habarovska un Habarovska-Vankūvera ir 444 km par labu Rīgas virzienam (t.i., Rīga ir tuvāk).

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 14:15, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: pieļauju, ka lidmašīnas nelido pa ideāli taisnu līniju.
Protams, ka nelido pa taisnu līniju.
Tāpēc attāluma mērīšana pa tā saucamo "gaisa līniju" principā ir bezjēdzīga teoretizēšana.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 14:19, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: atbilde bij uz komentāru, kur runa bij tieši par NHL. Acīmredzot, Tev nepieciešamas labākas acenes, lai spētu pamanīt visu tekstu.
Zin, nesūdzos...
Bet par visu tekstu runājot, šī salīdzināšana tieši no faktiskā ģeogrāfiskā stāvokļa sākās ar tavu komentāru:

- ko nu muldi. Rīga Habarovskai ir tuvāk nekā ZAmerika.

Attiecīgi to, ka ZAmerika = NHL izdomāji tu pats, pārējos neinformājot (kā redzams, šādi to saprata arī citi, ne tikai es).

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:20, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin, nesūdzos...
Bet par visu tekstu runājot, šī salīdzināšana tieši no faktiskā ģeogrāfiskā stāvokļa sākās ar tavu komentāru:

- ko nu muldi. Rīga Habarovskai ir tuvāk nekā ZAmerika.

Attiecīgi to, ka ZAmerika = NHL izdomāji tu pats, pārējos neinformājot (kā redzams, šādi to saprata arī citi, ne tikai es).
Abrags savu kluudu taapat neatziis...

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:20, pirms 10 gadiem
.

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:22, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: paskaties vispirms KHL reglamentu par atteikuma draftu un tad atkritīs paša uzdotie jautājumi...
Vai viņš gribēja spēlēt mājās vai negribēja atkrīt pats no sevis, jo Amur tabulā ir zemāk par TRTD, tātad, ja pat TRTD pieteicās uz Daugaviņu, viņam pašam nebūtu izvēles, jo pēc reglamenta spēlētājs pāriet uz to klubu, kurš atrodas tabulā zemāk ja ir pieteikušies uz viņa pakalpojumiem vairaki klubi...
kāpēc gan es nedrīkstu, vai nevaru šeit uzdot savus jautājumus? tāpēc, ka tu to saki? Phe! Vienmēr atradīsies kāds viszinis, kā tu, kas tādam dundukam kā man paskaidros! Paldies tev!

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:22, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Abrags savu kluudu taapat neatziis...
Juris ar nav nekāda dāvana savu kļūdu atzīšanā

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:25, pirms 10 gadiem
Pandora rakstīja: kāpēc gan es nedrīkstu, vai nevaru šeit uzdot savus jautājumus? tāpēc, ka tu to saki? Phe! Vienmēr atradīsies kāds viszinis, kā tu, kas tādam dundukam kā man paskaidros! Paldies tev!
Lūdzu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:28, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Juris ar nav nekāda dāvana savu kļūdu atzīšanā
Viena lieta ir kļūdu atzīšana, cita - piekrišana citu izdomātām "dzīves īstenībām". Ar to otro man kaut kā ir švakāk, jā.

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:28, pirms 10 gadiem
Ceru, ka Kaspars sevi Habarovskā parādīs no vislabākās puses, tā, lai tam maskaviešu "lielajam" fruktam, kurš pieņēma lēmumu par viņa izlikšanu atteikumu draftā, nāktos nokost visus nagus un noplēst pārpalikušos matus!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 14:36, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Viena lieta ir kļūdu atzīšana, cita - piekrišana citu izdomātām "dzīves īstenībām". Ar to otro man kaut kā ir švakāk, jā.
nekas nav švakāk, ja tici kaut kāda krievu trenera pasakām, ka Ovečkins Kūpera testā 12 minūtēs nomauca vairāk par 5 km...zinot, ka psaules rekords vieglatlētikā 5 km skrējienā ir 12 minūtes un 37 sekundes, jeb tici, ka Ovečkins mauc garos gabalus ātrāk nekā Āfrikas staieri...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 14:42, pirms 10 gadiem
Bišķiņ ne pa tēmu, bet kāpēc komentāros tiek piesaukts Voinovs? Viņš taču ir krievs un leģionāru kvotas it kā neskaitās uz viņu. Jebšu es šo Voinovu jaucu ar citu?

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:43, pirms 10 gadiem
Virsrakstā ir patiešām eleganta "drukas kļūda", paldies par to!

     [+] [-]

, 2015-09-24 14:58, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Protams, ka nelido pa taisnu līniju.
Tāpēc attāluma mērīšana pa tā saucamo "gaisa līniju" principā ir bezjēdzīga teoretizēšana.
statistisks fakts. Tālākais jau ir gaumes lieta, kā šādu faktu pielieto

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:01, pirms 10 gadiem
Kas tur Kasparam ar to Dinamo bija, kādas nesaskaņas, konflikts!?? Neticu, ka pēkšņi ņēma un pārstāja spēlēt! Gaidām izskaidrojumu no paša Kaspara!

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:02, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Zin, nesūdzos...
Bet par visu tekstu runājot, šī salīdzināšana tieši no faktiskā ģeogrāfiskā stāvokļa sākās ar tavu komentāru:

- ko nu muldi. Rīga Habarovskai ir tuvāk nekā ZAmerika.

Attiecīgi to, ka ZAmerika = NHL izdomāji tu pats, pārējos neinformājot (kā redzams, šādi to saprata arī citi, ne tikai es).
redzu, Tu spītīgi atsakies no kopējā konteksta. Labi, kas man - domā kā gribi.
Labi, nākamreiz būs piebilde - priekš "tiem kas tankā": Jurim Miņinam un vēl dažiem.

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:02, pirms 10 gadiem
Ehhh, Machimols, Abrags, Miņins, zzk, zaipis - nu kā vecajos labajos laikos

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:05, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: redzu, Tu spītīgi atsakies no kopējā konteksta. Labi, kas man - domā kā gribi.
Labi, nākamreiz būs piebilde - priekš "tiem kas tankā": Jurim Miņinam un vēl dažiem.
Jess!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 15:07, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ehhh, Machimols, Abrags, Miņins, zzk, zaipis - nu kā vecajos labajos laikos
Tik tad topā bija basketbols un absolūtais vairākums savas "versijas" (sauksim to tā) bīdīja un mēģināja pierādīt tur.
Ja kāds saka, ka Dinamo ir "noracis" Latvijas hokeju, nezinu, bet Sportacentra/esporta kvalitatīvo hokeja komentāru daļu - noteikti.

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:07, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ehhh, Machimols, Abrags, Miņins, zzk, zaipis - nu kā vecajos labajos laikos
vecajos labos laikos Juris vēl bij skolnieks

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:19, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ehhh, Machimols, Abrags, Miņins, zzk, zaipis - nu kā vecajos labajos laikos
huy

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:35, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ehhh, Machimols, Abrags, Miņins, zzk, zaipis - nu kā vecajos labajos laikos
Vecie laiki bija hockey.lv, tur gan daudziem bija citi pseidonīmi

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:38, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tik tad topā bija basketbols un absolūtais vairākums savas "versijas" (sauksim to tā) bīdīja un mēģināja pierādīt tur.
Ja kāds saka, ka Dinamo ir "noracis" Latvijas hokeju, nezinu, bet Sportacentra/esporta kvalitatīvo hokeja komentāru daļu - noteikti.
Funis tak analizē, ko vēl vairāk vajag
Vecajos labajos vienīgā "politika", kas komentaros bija sastopama bija Harļika un Kino attiecīgi Krievijas un Kanàdas/ASV krānu staipīšana, bet nu tas jau bija pavisam citā kategorijā salīdzinot ar šodiens tupumu, gluži vai kā veselam seriālam sekot līdzi

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:38, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Vecie laiki bija hockey.lv, tur gan daudziem bija citi pseidonīmi
Tie ir pavisam vecie laiki

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:39, pirms 10 gadiem
neputns rakstīja: Funis tak analizē, ko vēl vairāk vajag
Vecajos labajos vienīgā "politika", kas komentaros bija sastopama bija Harļika un Kino attiecīgi Krievijas un Kanàdas/ASV krānu staipīšana, bet nu tas jau bija pavisam citā kategorijā salīdzinot ar šodiens tupumu, gluži vai kā veselam seriālam sekot līdzi
Nu tas jau bija īsi pirms KHL rašanās. Daudz saturīgāka sarakste bija NHL kontekstā un vēl kādu laiku iepriekš.

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:41, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Vecie laiki bija hockey.lv, tur gan daudziem bija citi pseidonīmi
Tad gadījumā komentāri netika sūtīti telegrammās?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:42, pirms 10 gadiem
jau gatavojas rītdienas mačam. ';

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:44, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Tie ir pavisam vecie laiki
Tas bija tad, kad Tu vēl biji kautrīgs, ja?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:47, pirms 10 gadiem
Nu vismaz stipri tuvák Amerikai ir ticis

     [+] [-]

, 2015-09-24 15:47, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu tas jau bija īsi pirms KHL rašanās. Daudz saturīgāka sarakste bija NHL kontekstā un vēl kādu laiku iepriekš.
Es tik sena neesmu.. bet arī tad, kad te parādījos kadus gadus 6-7 atpakaļ, NHL sadaļa bija visnotaļ interesantas diskusijas, tiešam bija interesanti palasīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:50, pirms 10 gadiem
golsss rakstīja: Jaacer Dynamo konkreeti lejaa ies.
tu gribi, lai arī Vītoliņš un Karsums lido?

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 15:58, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad gadījumā komentāri netika sūtīti telegrammās?
Internets, komentāri un čati Latvijā bija jau 90.-to beigās, iedomājies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:08, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Internets, komentāri un čati Latvijā bija jau 90.-to beigās, iedomājies?
Grūti man ko tādu iedomāties... Daudz vieglāk ir iedomāties, ka bija tāds hokeja entuziastu pulciņš, kurš ik pa laikam savācās, bet pārsvarā viens otram rakstīja vēstules, lai apspriestu jaunumus hokejā.

P.S.
Kā cilvēks, kurš visu to piedzīvoja pietiekoši apzinīgā vecumā, es to ne tikai zinu, bet šajos čatu, komentāru procesos arī piedalījies esmu visai aktīvi. Tiesa, hockey.lv mani galīgi neuzrunāja un tur biju iedrukājis kādus uz roku pirkstiem saskaitāmus komentārus.

     [+] [-]

, 2015-09-24 16:32, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tik tad topā bija basketbols un absolūtais vairākums savas "versijas" (sauksim to tā) bīdīja un mēģināja pierādīt tur.
Ja kāds saka, ka Dinamo ir "noracis" Latvijas hokeju, nezinu, bet Sportacentra/esporta kvalitatīvo hokeja komentāru daļu - noteikti.
Ehh vecais labais esports. Nevajag sāli bērt uz brūcēm.
Sportacentrs tika sačakarēts brīdī, kad papucis pirmajam keponam nopirka kompi un tad panesās te visādi. Ilgu laiku jau viņi te neuzkavējas, bet vieta tukša nepaliek - viena vietā nāk nākošie. Pie tam vēl vairāki! Labi, ka ir tāds Ignore. Tikai varētu tas ignore būt nevis tikai uz lietotāja vārdu bet arī uz IP adresi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-24 17:20, pirms 10 gadiem
tripalka rakstīja: ka tik spēļu prakse. Labāk kā Dynamo benķi sildīt. Bet Haris malacis, kā nekā latvietis latvietim labākais ēdiens.
no sākuma pat nesapratu, par ko Tu runā
vai Tu domā, ka Harijs Vītoliņš ir kāds krusttēvs Daugaviņam? Vai arī - Vītoliņš ir kāds vadības radinieks? Visi profesionāļi. Ne jau tas ir Harija lēmums sūtīt prom Daugaviņu
Smieklīgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:07, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Habarovskā dažādos laikos ir diezgan daudz Latvijas hokejistu spēlējuši. Nu neba tas tagad ir iemesls, taču laikam jau nav pati sliktākā vieta KHL.
Un no Habarovskas ir tuvāk līdz USA, nekā līdz Latvijai.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 19:15, pirms 10 gadiem
Paméginiet jús savàs darba vietàs 10 dienu laikà nostràdàt ar lietderìbas koeficentu -5 Pat ja firmas vadìtàjs ir júsu radinieks visdrìzàk nàktos meklét citu darbu. Kà saka latviesi 'Ja nav tai kazai piena...'

     [+] [-]

, 2015-09-24 19:39, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Ne tikai teicami, bet pat izcili! Augsta līmeņa klubs, fantastisks KHL hokejs, viennozīmīgi visa Latvija kā vienota dūre viņu atbalstīs!!!
Precīzi! Klubs patiešām labs, kā nekā uz rokas pirkstiem var saskaitīt letiņus, kuri tāda līmeņa klubā jebkad ir spēlējuši. Par līgu arī jautājumu nav, ikkatram zināms, ka tā ir viena no vadošajām Pasaulē. Un protams, ka hokeju mīlošie latvieši savējo vienmēr atbalstīs.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-24 19:55, pirms 10 gadiem
Skumji.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-24 20:25, pirms 10 gadiem
Eh NHL sapnis izsapņots

     [+] [-]

, 2015-09-24 21:29, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Protams, ka nelido pa taisnu līniju.
Tāpēc attāluma mērīšana pa tā saucamo "gaisa līniju" principā ir bezjēdzīga teoretizēšana.
Vispār jau lido gan pa taisnai līnijai pietuvinātu līniju. Pārsvarā ir sīkas novirzes pie nelabvēlīga klimata vai gadījumā, ja to pieprasa gaisa kontrolieris pie blīvākas satiksmes. Garākos lidojumos pielāgojas vēju plūsmai, bet tas neko pārāk būtiski nemaina.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-24 21:38, pirms 10 gadiem
Kā teica viens ,kurš rūpīgi lasa krievu portālus ,tad MD pamatīgs abloms ,jo viņi cerēja ,ka neviens Kasparu neņems un viņi piedāvās palikt viņam Dinamo par daudz mazāku naudiņu.

     [+] [-]

, 2015-09-24 22:24, pirms 10 gadiem
Veči -ko te cepaties! Viņam konflikts bija komandā un punkts. Visi nostājās krievu pusē un punkts.

  -2 [+] [-]

, 2015-09-24 22:26, pirms 10 gadiem
visnožēlojamākā izvēle !!! laikam ka tik tālāk aizmukt no problēmām

     [+] [-]

, 2015-09-24 22:43, pirms 10 gadiem
Radzinsh rakstīja: visnožēlojamākā izvēle !!! laikam ka tik tālāk aizmukt no problēmām
Tu esi nožēlojams. Tā nebija Kaspara izvēle, viņam NEBIJA izvēles.

     [+] [-]

, 2015-09-24 22:44, pirms 10 gadiem
coffijs rakstīja: Kā teica viens ,kurš rūpīgi lasa krievu portālus ,tad MD pamatīgs abloms ,jo viņi cerēja ,ka neviens Kasparu neņems un viņi piedāvās palikt viņam Dinamo par daudz mazāku naudiņu.
neticu.

     [+] [-]

, 2015-09-24 23:25, pirms 10 gadiem
krkr rakstīja: Un no Habarovskas ir tuvāk līdz USA, nekā līdz Latvijai.
Ha, šis ir labi teikts! Tātad Daugaviņš lēnām tuvojas NHL - arī ģeogrāfiski

  -1 [+] [-]

, 2015-09-25 01:22, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: pričom tur Haris? Viņam jau maza teikšana - pašam beņķis stipri ļodzīgs
Jā ,jā galvenajam trennerim maza teikšana.