Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Spruktam piespēle uzvaras vārtos, panākums arī Ozoliņam

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Spruktam piespēle uzvaras vārtos, panākums arī Ozoliņam
Jānis Sprukts Mārtiņa Cipuļa un Marcela Hosas ielenkumā
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Šodien uzvaras attālumā no iekļūšanas Kontinentālās hokeja līgas Gagarina kausa otrajā kārtā nonāca Maskavas CSKA, kas izbraukumā ar 3:1 pārspēja Prāgas "Lev", sērijā panākot 3-0. Uzvaras vārtos rezultatīvi piespēlēja arī Jānis Sprukts. Tikmēr pie pirmā panākuma tika Sanda Ozoliņa pārstāvētā Mitišču "Atlant", kas savā laukumā ar 3:1 pieveica Sanktpēterburgas SKA.

Savā laukumā ar divām sausajām uzvarām sākusī Sanktpēterburgas SKA (otrajā mačā pat 7:0) arī izbraukumā centās jau no pirmajām minūtēm iegūt iniciatīvu, un tas izdevās. Viesus trešajā minūtē vadībā izvirzīja Aleksandrs Kučerjavenko, kura pirmo metienu bloķēja, taču SKA uzbrucējs tika pie atlēkušās ripas un to raidīja Mitišču "Atlant" vārtu tālajā stūrī. Tomēr par izšķirošo kļuva otrā trešdaļa, kuru mājinieki uzvarēja ar 3:0.

Neizšķirtu 24. minūtē pretuzbrukumā panāca Oļegs Jašins, kurš pēc 19 gadus vecā Sergeja Šmeļova metiena aizsarga aizsegā bija pirmais pie atlēkušās ripas. Tiesa, Jašinam trešdaļa neizvērtās pārāk veiksmīga - viņš guva savainojumu. Jau pēc 85 sekundēm "Atlant" pirmo reizi sērijā izvirzījās vadībā - vairākumu realizēja zviedrs Andreass Engkvists.

Mitišču "Atlant" vēlreiz vairākumu izdevās realizēt trīs minūtes pirms otrās trešdaļas beigām, kad ar izcilu metienu zem vārtu pārliktņa izcēlās Mihails Gluhovs - 3:1. Noraidījumu bija nopelnījis SKA vārtsargs Iļja Ježovs, kurš izgāja no vārtiem un izjauca bīstamu pretuzbrukumu, tomēr neveiksmīgi nospēlēja ar nūju.

Savukārt noslēdzošajās 20 minūtēs laukumā galvenais spēlētājs bija mājinieku vārtsargs Staņislavs Gaļimovs, kurš kopumā atvairīja 40 metienus un pelnīti tika atzīts par labāko "Atlant" rindās. Viņš tika galā gan ar Kevina Dalmena, gan ar Mihaila Varnakova bīstamajiem raidījumiem. Tādējādi sērijā rezultāts kļuvis 1-2.

Mitišču "Atlant" kapteinis Sandis Ozoliņš spēlēja otrajā virknējumā, laukumā pavadot 23 minūtes un 47 sekundes (ilgākais laiks komandā).

Citā Rietumu konferences ceturtdaļfinālā Čerepovecas "Severstal" savā laukumā 33 sekundes pirms mača beigām izrāva uzvaru pār Jaroslavļas "Lokomotiv" - 3:2. Par to parūpējās Ņikita Aleksejevs, kurš viesu vārtsargu Kērtisu Senfordu pārspēja ar slidu, taču tiesneši pēc ilgas video skatīšanās rezultatīvo raidījumu ieskaitīja.

Rezultātu 11. minūtē no vārtu priekšas atklāja "Lokomotiv" aizsargs Stefans Kronvals, bet mājinieki otrās trešdaļas ievadā panāca izlīdzinājumu - pirmos vārtus sērijā guva pagājušās sezonas Gagarina kausa labākais snaiperis (14 vārti 21 spēlē) Mihails Aņisins. 33. minūtē Sergejs Plotņikovs atjaunoja viesu vadību, tomēr "Severstal" labāk aizvadīja noslēdzošās 10 minūtes, gūstot divus bezatbildes vārtus un atjaunojot vadību sērijā - 2-1.

Jaroslavļas "Lokomotiv" uzbrucējs Miķelis Rēdlihs šoreiz palika rezervē. Pirmajos divos mačos viņš atzīmējās ar trīs metieniem.

Tikmēr uzvaras attālumā no iekļūšanas konferences finālā nonākusi Maskavas CSKA, kas izbraukumā atspēlējās un ar 3:1 pārspēja Prāgas "Lev". Pašā otrās trešdaļas ievadā mājiniekus ar metienu tukšā vārtu stūrī vadībā izvirzīja Jirži Novotnijs, tomēr CSKA panākumu deva lieliski aizvadīta 29. minūte.

Vispirms pēc Aleksandra Radulova piespēles no vidējas distances ar plaukstas metienu izcēlās Igors Ožiganovs, bet jau pēc 39 sekundēm pēc Jāņa Sprukta piespēles pretuzbrukumā armijniekus vadībā izvirzīja Patriks Deiviss. Septiņas minūtes pirms mača beigām CSKA pārsvaru ar metienu tuvajā stūrī dubultoja Nikolajs Prohorkins - 3:1.

Centra uzbrucējs Jānis Sprukts spēlēja Maskavas CSKA trešajā virknējumā, laukumā pavadot 15 minūtes un 51 sekundi, kuru laikā izdevās uzvarēt astoņus no 13 iemetieniem. Viņš spēli pabeidza ar pozitīvu lietderības koeficientu +1.

Trešajā virknējumā spēlēja arī Prāgas "Lev" uzbrucējs Mārtiņš Cipulis, kurš spēlēja 15 minūtes un 49 sekundes, katrā trešdaļā izdarot vienu metienu un uzvarot divos no četriem iemetieniem. Savukārt Aleksandrs Ņiživijs laukumā pavadīja vien piecas minūtes un 14 sekundes, kas gan bija ilgākais laiks starp ceturtās maiņas uzbrucējiem. Ņiživijam vienīgajam lietderības koeficients -2, kamēr Cipulim tas bija -1.

3-0 sērijā panāca arī pašreizējā čempione Maskavas "Dynamo", kas atspēlēja pat divu vārtu deficītu, gūstot četrus bezatbildes vārtus un viesos ar 4:2 pārspējot Bratislavas "Slovan". Viesi visus vārtus guva otrajā trešdaļā nepilnu 15 minūšu laikā. Ar uzvaras vārtiem 36. minūtē izcēlās slovāku aizsargs Dominiks Graņāks. Vārti un rezultatīva piespēle Jakuba Petružāleka un Alekseja Sopina kontā.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 17:21, pirms 12 gadiem
atlants malaci kaut nedaudz ielika SKA... taa tureet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2013-02-24 17:23, pirms 12 gadiem
Ozo un co saglaba cerības izslēkt SKA....

  +5 [+] [-]

, 2013-02-24 17:27, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Ko Redlihs ir izdaríjis lai Lokomotiv spélétu labák? Nazarovs spiezh uz spéka spéli un tas vinjam attaisnojas. SKA muljájas ká kakis ar peli 4. uzvaru vinji grib svinét pie saviem skatítájiem.
Tā pele brīžiem spieda un mīcija kaķi ka maz neliekas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 17:30, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Ko Redlihs ir izdaríjis lai Lokomotiv spélétu labák? Nazarovs spiezh uz spéka spéli un tas vinjam attaisnojas. SKA muljájas ká kakis ar peli 4. uzvaru vinji grib svinét pie saviem skatítájiem.
nu tad jau SKA ir baigi jāpacenšas, jo rīt neuzvarot un uzvarot mājās, potenciāli pēdējā spēle sērijā atkal neveiksmīgi iekrīt Mitiščos. atkal būs jāatdod, jo gribās taču uzvarēt savu līdzjutēju priekšā, ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-02-24 17:32, pirms 12 gadiem
Leonidas rakstīja: rīt spēlei būs pieteikts Artjuhins
ai kā man gribās kādu sīko Atlant faneli nodauzīt tagad
par Tevi un Tavu šauro pierīti neko labu tas neliecina

  +4 [+] [-]

, 2013-02-24 17:33, pirms 12 gadiem
Lieliska spele, Atlansam vaartusargs zveers

     [+] [-]

, 2013-02-24 17:34, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Ko Redlihs ir izdaríjis lai Lokomotiv spélétu labák? Nazarovs spiezh uz spéka spéli un tas vinjam attaisnojas. SKA muljájas ká kakis ar peli 4. uzvaru vinji grib svinét pie saviem skatítájiem.
Ja godīgi SKA šodien nospēlēja ļoti vāji... Ok, ja spriež no statiem, tad var domāt, ka bija baigais superpārsvars, bet principā pēc pirmā perioda SKA tādu nopietnu spiedienu izdarīt vairs nespēja, bet Atlant nospēlēja pēc labākajiem paraugiem kā vājākai komandai spēlēt play-off...

Bet nu ja šito spēli salīdzina ar RD- Torpedo, tas tur ir kosmoss....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 17:35, pirms 12 gadiem
MOKA rakstīja: Lieliska spele, Atlansam vaartusargs zveers
nja Gaļimovs nepavisam nav ''gaļimijs''...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-02-24 17:36, pirms 12 gadiem
Atlant nav mīkstie,viņi tik play-off,nekā Dinamo!

     [+] [-]

, 2013-02-24 17:36, pirms 12 gadiem
Jāpaskatās ko Slovan fani ir sagatavojuši play-off, jo Rīgai nu ir ļoti nopietna konkurence...

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 17:36, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Ko Redlihs ir izdaríjis lai Lokomotiv spélétu labák? Nazarovs spiezh uz spéka spéli un tas vinjam attaisnojas. SKA muljájas ká kakis ar peli 4. uzvaru vinji grib svinét pie saviem skatítájiem.
Es domāju ka tieši tāpēc Miķelis nav pieteikts, nevienam nav noslēpums, ka spēka spēle ir tā pie kuras Miķelim ir smagi jāpieliek lai turētos tādā līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-24 17:37, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Ko Redlihs ir izdaríjis lai Lokomotiv spélétu labák? Nazarovs spiezh uz spéka spéli un tas vinjam attaisnojas. SKA muljájas ká kakis ar peli 4. uzvaru vinji grib svinét pie saviem skatítájiem.
papildinājums manam iepriekšējam komentāram: vispār labāk lai atdod rīt un arī piekto spēli Pēterpilī, lai vismaz būtu garantija, ka tiešam uzvara sērijā būs savu līdzjutēju priekšā. citādi, ja uzvar 5. spēli, ja nu šie meistari nejauši ņem un uzvar Mitiščos, būs bēdīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 17:42, pirms 12 gadiem
Leonidas rakstīja: kāpēc KHL.tv atļauj komentēt spēles Atlant fanātam - vislaik tik naši, naši, komentētājam jāietur neitralitāte.
Tak esi vecis un beidz raudat!

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 17:42, pirms 12 gadiem
Par Atlant!

  +9 [+] [-]

, 2013-02-24 17:44, pirms 12 gadiem
Ādolfs_#9 rakstīja: Ozo vinjam jebalu iznesiis .
domājams, ka tāds samērā mierīgs, nosvērts un gudrs spēlētājs kā Ozo tādam atmāram kā Artjuhins daudz lielāku triecienu var dot ar vārdiem. kkurā Dinamo spēlē viņš vnk pirms iemetiena vēsā mierā pateica vienam Vitjaz atmarozakam kko tādu, pēc kā šamējais skrēja Ozo sist pat uz soliņa

     [+] [-]

, 2013-02-24 17:45, pirms 12 gadiem
Leonidas rakstīja: kāpēc KHL.tv atļauj komentēt spēles Atlant fanātam - vislaik tik naši, naši, komentētājam jāietur neitralitāte.
es k-kā nedzirdēju, ka komentētāji būtu par SKA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 17:50, pirms 12 gadiem
Leonidas rakstīja: tu dzirdēji pareizi - viņš bija atklāti par Atļant nevis neitrāls.
Kurš? Tas, kur visu laiku bļauj ''oj,oj,oooooj' što tvorit Gaļimov' vai tas, kas uz katru bļāvienu reaģēja kā pārgudrelis ar brillēm un teica, ka ''v principe tam ņečevo složnovo dļa vratarja ņebilo''

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 17:52, pirms 12 gadiem
Ржига: серию СКА — "Атлант" неинтересно смотреть, там будет 4-0

Ржига: серию СКА — "Атлант" неинтересно...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 17:54, pirms 12 gadiem
Leonidas rakstīja: tas kurš pēc Atļant gola kliedza skaļāk nekā sieviete orgasma sasniegšanas laikā
ok, ok tūlīt sāksies Slovan vs Dynamo.... nav laika par šo diskutēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 17:58, pirms 12 gadiem
interesanti vai slovāki šodien ar par ''rusku kurvu'' dziedās....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 17:59, pirms 12 gadiem
Sveiki, lūdzu vai kāds var atsūti fano bp? Sanācā dēļ FCB zāģa tur toto nomr mīnusos ieiet. vcajadzetu tik uz kajam. paldies jau iepriekš. niks - Crysis

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:00, pirms 12 gadiem
Lūdzu, busu pateicigs. niks Crysis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-24 18:03, pirms 12 gadiem
Leonidas rakstīja: tas kurš pēc Atļant gola kliedza skaļāk nekā sieviete orgasma sasniegšanas laikā
Stipri šaubos ka esi dzirdējis,ja vien pie porņuha tirinot krāniņu un i to kliedzējs biji tu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-24 18:04, pirms 12 gadiem
Leonidas rakstīja: kāpēc KHL.tv atļauj komentēt spēles Atlant fanātam - vislaik tik naši, naši, komentētājam jāietur neitralitāte.
Nepatīk neskaties..

Viens no labākajiem komentētājiem. Neviss kā mūsējie spēj pateikt Bīstami un diemžēl vārti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:13, pirms 12 gadiem
Uz Blizņaku laikam joprojām augstas ekspektācijas, savulaik tač skaitījās diezgan perspektīvs.

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:15, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kāds zina kur notiek LEV spēle ? O - 2 arēnā ?
Место проведения: Типспорт Арена

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:16, pirms 12 gadiem
Pipec KHl komentētājs saka, ka lētēkās biļetes uz Slovan Play off spēli 30 Eiriki un tāpat viss izpirkts... to es saprotu!

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:17, pirms 12 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Pipec KHl komentētājs saka, ka lētēkās biļetes uz Slovan Play off spēli 30 Eiriki un tāpat viss izpirkts... to es saprotu!
30 x 10049 + vēl nedaudz, kkur ap 350-400 štukām Eiriem par šito spēli vien izcels.

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:20, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: 30 x 10049 + vēl nedaudz, kkur ap 350-400 štukām Eiriem par šito spēli vien izcels.
vairāk, daudz vairāk, jo 30 Euro ir lētēkās, 500štukas stabili
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:24, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Man baigi iekritis acīs tas Danielsons No - 44. Zvērs. Visādās Eirotūrēs utt pirms tam arī brīžiem bija pamanāms.
Kur tu tādu izraki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:26, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: http://www.eliteprospects.com/player.php?player=610
Aa tu par Ļevu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:29, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Man vienam liekas,ka Slovan blice ir ātrāka ?
Aizsardzībā noteikti labāki , vai ātrāki? Šaubos. Blizņaks ar Mikušu labi, interesanta spēle.

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:31, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Man vienam liekas,ka Slovan blice ir ātrāka ?
bet moskviči tāpat baigi spiež
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:40, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: "Типспорт Арена" - Прага, Чехия (13955).

Nez ir tik daudz ? Vajadzēja O - 2 arēnā. Tur 18 000
Jā , bet nez kad krieviem būs tik lielas arēnas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-24 18:45, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Labs jautājums. Kaut kur taisījās 22 000 celt
Vai tik nebija Čeļaba.
22k
NHL laikam visas ir 14-19K?
Tad jau šī pamatīgi sistu pušu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:47, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Tev i rproblémas ar logisko domáshanu - nedomá tik sarezhgíti, uzraksti uz lapinjas spélju vietas, tad svítro iespéjamos variantus un tad VARBÚT nonáksi pie varianta, ka 4. uzvaru SKA var izcínít St. Petersburgá. Man zhél tevis...
jā, protams, ka var izcīnīt, tikai pēc manis minētā scenārija. ja rīt SKA neuzvar, tad uzvarēt savā Pitjerā kaut izstiepies viņi var tikai 7. spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 18:53, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Te izraku

SCC Peterburgsky St. Petersburg
25,000
1979


Petersburg Sports and Concert Complex -...

Bet laikam jau tā nav Hokeja arēna.
Šiten jau Krievijas tenisa izlase Deivisa kapā spēlē vai ta nē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 19:10, pirms 12 gadiem
Spruktam tikko piespēle! Vienīgā priecīgā ziņa šajā spēlē pagaidām, jo esmu vairāk par LEV. (CSKA spēja panākt no 0:1 uz 2:1)

     [+] [-]

, 2013-02-24 19:17, pirms 12 gadiem
žēl ka Loko turpina tik nepārliecinoši spēlēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 19:24, pirms 12 gadiem
Slovan izskatās, ka 0-4 būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 19:37, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: Lieliski abām jāzaude, gan Slovan , gan LEv,
Riebjas abas šīs komandas
Jo?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 19:42, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: Lieliski abām jāzaude, gan Slovan , gan LEv,
Riebjas abas šīs komandas
Piepluso vēl klāt Dinamo Rīga, Dinamo Minska un Donbass un viss ar tevi skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 19:52, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Jā , bet nez kad krieviem būs tik lielas arēnas?
drīzāk jautājums būtu kad Ģinamai būs tāda arēna?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 20:08, pirms 12 gadiem
Eu tauta kuru speli tad skatamies???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 20:09, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: CSKA-LEv
Kas tur labs notiek???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 20:14, pirms 12 gadiem
Izskatas ka Znachoks 1 PO kartu bus bez grutibam parvarejis! Tuliit 3-0 serija bus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 20:15, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: JĀA 3-0 sērijā
Tu par Cisku fano???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 20:18, pirms 12 gadiem
sidneycrosby1 rakstīja: vnk nepatīk LEv, es par CSKA un Atlant Rietumos, un par Omsku un Kazaņu Austrumos
Znachit tu fano par stiprakajam komandam!

     [+] [-]

, 2013-02-24 20:18, pirms 12 gadiem
Es gan turu ikshkus tikai un vieniigi par Ozo un Atlant!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 20:22, pirms 12 gadiem
Leonidas rakstīja: Ar tevi viss ir skaidrs, krievu komandu nīdēj!
Ar tevi vēl vairāk ir skaidrs, provokator!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 20:25, pirms 12 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Znachit tu fano par stiprakajam komandam!
Gan jau tāds pats krosbijs kā bija te selannē un salo. Nākamreiz būs lemjē vai greckis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 20:28, pirms 12 gadiem
Leonidas rakstīja: Spruktam švaki, tikai 1 punkts 3 spēlēs, atceros kā pirms gada bija kādi 5 punkti, galīgi švaks vai vienkārši saguris
Motivacijas trukums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-24 20:28, pirms 12 gadiem
Lev un Slovan - ko vini dara play off!?

DR pat labaak nokapaatu!!

Malacis Janka taa turpinaat!

GO atlant GO!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 20:32, pirms 12 gadiem
Leonidas rakstīja: Labāk novēliet Atļant zāģi, lai Ozoliņš var atpūsties un sagatavoties PČ nevis nodzīt visus spēkus plovā
Gribas lai atlant tiek talak, un gribas arii lai Ozo spele PČ!

  -3 [+] [-]

, 2013-02-24 20:32, pirms 12 gadiem
Njā, lūk ko nozīmē, ka LEV un Slovan kā komandām trūkst KHL Play Off spēļu pieredze.
Izskatās, ka MD ar Petružaleku atkal izvilkusi lielo laimestu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 20:34, pirms 12 gadiem
lev pec 2 zaudetiem papildlaikiem saka iestaties neticiba, bet slovan vispar tiek apspelets bez variantiem

     [+] [-]

, 2013-02-24 20:34, pirms 12 gadiem
AlexUSA rakstīja: Rietumos viss ir tá ká bija domáts, austrumos vienígi Barys "taisa vétru". Redzés ká tas turpinásies. Jádomá, ka, ja Barys neuzvarés 1. kártu, tad Krikunovam var bút problémas ar palikshanu tur. Kaut gan, man liekas, ka tieshi pie Krikunova komanda spélé labi.
Magnitkas neparak laba spele ir parsteigums, bet wsp to jua vareja paredzet pec Malkina&Co aizbraukshanas.

     [+] [-]

, 2013-02-24 20:35, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā, lūk ko nozīmē, ka LEV un Slovan kā komandām trūkst KHL Play Off spēļu pieredze.
Izskatās, ka MD ar Petružaleku atkal izvilkusi lielo laimestu.
Ka tik Petruzaleks nebus nakamais kam sakaps galva un pec sezonas pieprasis kosmiskas summas alga!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 20:36, pirms 12 gadiem
Leonidas rakstīja: Visu reizē nevar dabūt, izvēlies izlases labums vai Atļant.
Pie velna lai iet abi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 20:36, pirms 12 gadiem
ES LUDZU VISUS HOKEJA DIEVUS IZDARIT TA LAI ASK NETIKTU BET ATLANTS AR OZO TIKTU TALAK ,LAI VEICAS OZO TEV

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 20:38, pirms 12 gadiem
To Leonidas katiko nobanoja Tagad SKA palika bez sava lielaka fana

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 20:40, pirms 12 gadiem
Patikami skatities, ka musejie var ari ko izdarit KHL playoffos.
Sastavs uz papira Sochos - vareetu but labs.

  -4 [+] [-]

, 2013-02-24 20:44, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tagad Petružaleks tas glābējs ?
Znars jau tur tā Tad jau tur GM golova
Kas ir Znars?
Vai tas trenerelis, kas māk tikai uzbraukt žurnālistiem?

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 20:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ir Znars?
Vai tas trenerelis, kas māk tikai uzbraukt žurnālistiem?
Nē tu tu pārspēj pats sevi
Nē nu es nevaru Un tu vēl gribi lai ņem tevi nopietni

  +4 [+] [-]

, 2013-02-24 20:53, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ir Znars?
Vai tas trenerelis, kas māk tikai uzbraukt žurnālistiem?
Viens no labākajiem trenereļiem šimpus okeāna!

     [+] [-]

, 2013-02-24 20:55, pirms 12 gadiem
te viss ir skaidrs... Maskavas Dynamo un Ak Bars spēlēs finālā.

     [+] [-]

, 2013-02-24 20:56, pirms 12 gadiem
Jāņa Sprukta hatt-trick - uzvarēti vismaz septiņi iemetieni, nolikts klucis pēc otrā perioda un rezultatīva piespēle!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 20:58, pirms 12 gadiem
Sprukts malacis!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 21:00, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ir Znars?
Vai tas trenerelis, kas māk tikai uzbraukt žurnālistiem?
Nē tas kurš sutā viereiz podam aizčurāja garām!
Nevar, nedrīkst autors tik primitīvi novirzīties no temata.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -1 [+] [-]

, 2013-02-24 21:03, pirms 12 gadiem
Nadežda šogad krutākais kauss, Gagarins un Stenlijs gaida rindu un pīpē malā

     [+] [-]

, 2013-02-24 21:08, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,to mēs labi varējām redzēt,kad viņš trenēja LV izlasi.
Latvijas izlase ir tas materiāls, ar kuru pirms Znara un pēc Znara ir ņemtas medaļas katru otro čempi un vienmēr tikts play-off.
Kā saka Znars nav treneris, bet demagogs, kurš sačakarē visas komandas kuras trenējis sākot jau ar LSPA.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-24 21:09, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,to mēs labi varējām redzēt,kad viņš trenēja LV izlasi.
Kad LV uzvarēja Šveici un Zviedriju, tad gan laikam dziedāji citu dziesmu
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 21:23, pirms 12 gadiem
March89 rakstīja: Lev un Slovan - ko vini dara play off!?

DR pat labaak nokapaatu!!

Malacis Janka taa turpinaat!

GO atlant GO!
Ar ko šāds idiots labāks par poke kluba dalībnieku???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-24 21:30, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne, bet arī Znaroks ar visu savu ģenialitāti (pēc dažu viedokļa) arī neko spožu pie LV izlases stūres neparādija.
ar tiem kadriem kas nakusi no tava liepajas metalurga par skotijs boumens neko neizdaritu. bezcerigs variants

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 21:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Nesmīdini!
Interesanti, par ko tu smīni? Laikam kaut kādas psihiskas problēmas... Veseli cilvēki nemēdz tā smīnēt par neko.

     [+] [-]

, 2013-02-24 21:45, pirms 12 gadiem
Es par ozoliņu,nevaru iedomāties,ja viņi vinētu kausu,ozoliņš nemaz nedomātu par karjeras beigšanu!

     [+] [-]

, 2013-02-24 21:46, pirms 12 gadiem
Namejs rakstīja: Interesanti, par ko tu smīni? Laikam kaut kādas psihiskas problēmas... Veseli cilvēki nemēdz tā smīnēt par neko.
Smejos par tādiem kā Tu,kas kaut ko izrauj no kopējā konteksta, un to fragmentu pasniedz kā baigo super panākumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 21:55, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne, bet arī Znaroks ar visu savu ģenialitāti (pēc dažu viedokļa) arī neko spožu pie LV izlases stūres neparādija.
Ko nozīmē pēc dažu viedokļa? Kas tagad ir tās autoritātes kuras esi izvēlējies? Parasti jau izvēlies tos viedokļus kas Tev brauc pa ausīm un ignorē viedokļus kas Tev nepatīk.
Tas ka viņš mēdz pasūtīt žurnālistus, nav labi, bet žurnālisti nav nekādas svētās govis kuras viņš nedrīkstētu triekt ratā un par to viņu var sodīt tikai darba devējs. Mūsdienu žurnālisti lielākā daļa ir riktīgi ķēmi, kas strādā ar lētu populismu ko iebarot masām, tapēc es pat atbalstu tādus kā Rajecka un Graube kas mauc pa purnu tādiem nelūgtiem viesiem.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 21:56, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne, bet arī Znaroks ar visu savu ģenialitāti (pēc dažu viedokļa) arī neko spožu pie LV izlases stūres neparādija.
Toties Gagarinu izcīnija, bet tas jau tāds nieks vien ir, visi zin ka Liepājas Ivaram ir daudz grandiozāki panākumi pasaules mērogā - kultūrā, sportā, žurnālistika un vēl entajās nozarēs, kas dod visas tiesības apkakāt visu un visus!

  -2 [+] [-]

, 2013-02-24 22:06, pirms 12 gadiem
sporta_barenis rakstīja: 7.vieta PČ nav slikts rādītājs, ņemot vērā, ka neviens cits treneris neko spožāku pie LV izlases stūres nav parādījis.
Slikti pārzini LV hokeja jaunako laiku vēsturi.

  -4 [+] [-]

, 2013-02-24 22:08, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Toties Gagarinu izcīnija, bet tas jau tāds nieks vien ir, visi zin ka Liepājas Ivaram ir daudz grandiozāki panākumi pasaules mērogā - kultūrā, sportā, žurnālistika un vēl entajās nozarēs, kas dod visas tiesības apkakāt visu un visus!
Kur es viņu apkakāju?
Ja viņš priekš Tevis ir autoritāte, tad tas nenozīme,ka man arī viņs tāds ir. Man ir pašam savas autotaritātes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-24 22:12, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur es viņu apkakāju?
Ja viņš priekš Tevis ir autoritāte, tad tas nenozīme,ka man arī viņs tāds ir. Man ir pašam savas autotaritātes.
Kāda blin man autoritēte? Ko te sapņo, es viņu nepazīstu Redzu ka labs treneris, ir reāli panākumi un hokeja pasaulē viņš ir autoratīva persona, ir jabūt debīlam lai to noliegtu.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 22:13, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kāda blin man autoritēte? Ko te sapņo, es viņu nepazīstu Redzu ka labs treneris, ir reāli panākumi un hokeja pasaulē viņš ir autoratīva persona, ir jabūt debīlam lai to noliegtu.
ja runā par sasniegumiem ar LV izlasi, tad Beresņevs, Vasiļjevs, Kurre un Znaroks ir +/- vienā plauktā liekami. Par grūti pateikt, kurš bija labākais.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 22:16, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ja runā par sasniegumiem ar LV izlasi, tad Beresņevs, Vasiļjevs, Kurre un Znaroks ir +/- vienā plauktā liekami. Par grūti pateikt, kurš bija labākais.
Vai tad darbs ar LV izlasi ir vienīgais kvalitētes rādītājs? Pavērojot viņa karjeru, esmu sapratis ka viņš ir gargabalnieks, īsajās distancēs nekā īpaša.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 22:24, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ja runā par sasniegumiem ar LV izlasi, tad Beresņevs, Vasiļjevs, Kurre un Znaroks ir +/- vienā plauktā liekami. Par grūti pateikt, kurš bija labākais.
To jau nemaz objektīvi nevar noteikt, izlases sastāvi atšķiras un spriest pēc PČ, kam formāts ir kā viena play-off kārta, nav nopietni.

  -4 [+] [-]

, 2013-02-24 22:24, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Vai tad darbs ar LV izlasi ir vienīgais kvalitētes rādītājs? Pavērojot viņa karjeru, esmu sapratis ka viņš ir gargabalnieks, īsajās distancēs nekā īpaša.
Negribu velti te stridēties, bet, manuprat, tieši darbā ar izlasēm parādās treneru patiesais varējums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 22:36, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Negribu velti te stridēties, bet, manuprat, tieši darbā ar izlasēm parādās treneru patiesais varējums.
Jo PRO sportā, to nevienā valstī, neviens treneris tā nopietni netrenē!

Ko mūsdienās pie sportistu noslogotā grafika, izlases treneris var iemācīt? Praktiski neko, aug, pa īstam trenējas, mācās klubos, ne jau izlasē kas pat nav darba vieta, bet daļēji brīvprātīga sanākšana atvalinājuma laikā.

  -3 [+] [-]

, 2013-02-24 22:36, pirms 12 gadiem
sporta_barenis rakstīja: Bet pēc tava sacītā par Znaroku, izlases 7.vietas PČ nav nekāds spožais rādītājs. Vai arī citiem treneriem tas ir savādāk?
Puis, atlaid rokas bremzi.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-24 22:41, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Jo PRO sportā, to nevienā valstī, neviens treneris tā nopietni netrenē!

Ko mūsdienās pie sportistu noslogotā grafika, izlases treneris var iemācīt? Praktiski neko, aug, pa īstam trenējas, mācās klubos, ne jau izlasē kas pat nav darba vieta, bet daļēji brīvprātīga sanākšana atvalinājuma laikā.
Arī pro klubos spēlētaji principa vairs nemācās tādā izpatnē kā mēs to saprotam. Viņi tikai izpilda treneru iecerētas spēles taktiskās shēmas.
Neatceros, kurš treneris to teica, bet doma bija,ka visvieglākais darbs ir tieši pro klubu treneriem, kuriem ir tikai jāatrod sev vajdzīgie spēlētāji, kurus ir sagatavojuši bērnu un jauniešu treneri.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 22:46, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Negribu velti te stridēties, bet, manuprat, tieši darbā ar izlasēm parādās treneru patiesais varējums.
Iedod Boumenam Nīderlandes izlasi un sanāk ka viņs ir lohs....Tak attiepies cilvēk, ko var izdomāt kaut kādus kritērijus, kuri uz to bridi izdevīgāki. Beigās sanāk ka tie kuri netrenē izlases vispār nav treneri, reāli jau neko tādu viņi nedara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-02-24 22:51, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Iedod Boumenam Nīderlandes izlasi un sanāk ka viņs ir lohs....Tak attiepies cilvēk, ko var izdomāt kaut kādus kritērijus, kuri uz to bridi izdevīgāki. Beigās sanāk ka tie kuri netrenē izlases vispār nav treneri, reāli jau neko tādu viņi nedara!
Labi,nav jēgas stridēties.
Paliec pie sava viedokļa, es palikšu pie sava.

     [+] [-]

, 2013-02-24 22:53, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,nav jēgas stridēties.
Paliec pie sava viedokļa, es palikšu pie sava.
Paskaties vnk ar pieauguša cilvēka skatienu uz lietām, Tev nekādi savi principi tapēc nav janodod uz viņam mīlestībā jāatzīstas. Vnk ir fakti kuri ir lai kads viņš būtu kā cilvēks.

     [+] [-]

, 2013-02-24 22:55, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Vai tad darbs ar LV izlasi ir vienīgais kvalitētes rādītājs? Pavērojot viņa karjeru, esmu sapratis ka viņš ir gargabalnieks, īsajās distancēs nekā īpaša.
ja runā par LV izlasi - tad, protams, jā. Mums taču intersē vairāk izlase nevis Znaroka karjera

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 22:55, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī pro klubos spēlētaji principa vairs nemācās tādā izpatnē kā mēs to saprotam. Viņi tikai izpilda treneru iecerētas spēles taktiskās shēmas.
Neatceros, kurš treneris to teica, bet doma bija,ka visvieglākais darbs ir tieši pro klubu treneriem, kuriem ir tikai jāatrod sev vajdzīgie spēlētāji, kurus ir sagatavojuši bērnu un jauniešu treneri.
Var jau tā teikt, bet klubos treneris apmēram 10 mēnešus viņus dzenā, bet cik izlasē trebējas, maksimums mēnesi. Klubos var izstrādāt nopietnu programmu, kas, kad, ko darīs, bet ko var darīt Nolans, Znaroks, kādi nu atbrauca, tādi nu ir un pēkšņi formu viņiem neuzlabosi un neko neiemācīsi. Tad mēs brīnamies, kapēc šito paņēma, nevis to citu, bet varbūt tas cits uz šito momentu ir šķībs un greizs no kluba ieradies.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 22:57, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: ja runā par LV izlasi - tad, protams, jā. Mums taču intersē vairāk izlase nevis Znaroka karjera
Bet šeit nav diskusija tikai par izlasi.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 22:57, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Var jau tā teikt, bet klubos treneris apmēram 10 mēnešus viņus dzenā, bet cik izlasē trebējas, maksimums mēnesi. Klubos var izstrādāt nopietnu programmu, kas, kad, ko darīs, bet ko var darīt Nolans, Znaroks, kādi nu atbrauca, tādi nu ir un pēkšņi formu viņiem neuzlabosi un neko neiemācīsi. Tad mēs brīnamies, kapēc šito paņēma, nevis to citu, bet varbūt tas cits uz šito momentu ir šķībs un greizs no kluba ieradies.
Pēc Ivara skalas Nolans tāds trenerīts vien tik ir

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:00, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Jo PRO sportā, to nevienā valstī, neviens treneris tā nopietni netrenē!

Ko mūsdienās pie sportistu noslogotā grafika, izlases treneris var iemācīt? Praktiski neko, aug, pa īstam trenējas, mācās klubos, ne jau izlasē kas pat nav darba vieta, bet daļēji brīvprātīga sanākšana atvalinājuma laikā.
ja atceramies tad znarokam kad kluva par mvd treneri pirmais gads vinam bija izgazsanas. pec sezonas vins speletajiem uztaija smagus treninus un nakamaja sezona mvd jau speleja finala. kad vins pargaja uz maskavu panema lidzi ari to speletaju kodolu no mvd, papildinaja ar daziem labiem kadriem un tagad rulle. bet cik ilgi vins izlases lempjus gatavoja? dazas nedelas pirms cempja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 23:01, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Var jau tā teikt, bet klubos treneris apmēram 10 mēnešus viņus dzenā, bet cik izlasē trebējas, maksimums mēnesi. Klubos var izstrādāt nopietnu programmu, kas, kad, ko darīs, bet ko var darīt Nolans, Znaroks, kādi nu atbrauca, tādi nu ir un pēkšņi formu viņiem neuzlabosi un neko neiemācīsi. Tad mēs brīnamies, kapēc šito paņēma, nevis to citu, bet varbūt tas cits uz šito momentu ir šķībs un greizs no kluba ieradies.
es domāju, ka tāpat kā ir sprinteri un staieri, tāpat arī ir izlašu un klubu treneri. Katram savs

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:02, pirms 12 gadiem
Par ko cepiens?

  -2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:03, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Bet šeit nav diskusija tikai par izlasi.
a man pilnīgi pofig kā Znarokam sokas ar Maskavas Dinamo. Kāda man daļa gar citu valstu klubiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:03, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Par ko cepiens?
ja godīgi, nemaz nezinu - pieslēdzos te tik uz tēmu par LV izlases treneriem...

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 23:04, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: es domāju, ka tāpat kā ir sprinteri un staieri, tāpat arī ir izlašu un klubu treneri. Katram savs
Jā, ir izņēmumi, bet lielos vilcienos man arī tā liekas. Un nav vieni labi un otri slikti. Tāpatās ir labi otrie treneri, kuri nebus labi pirmie, bet tas nemazina viņu vērtību. Kā arī ir bērnu un jauniešu treneri, kas nevelk ar pieaugušajiem un otrādi.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-24 23:04, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Par ko cepiens?
Nevar sagaidāt belaru sprādzienu, tad nu visi te nervozē!

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:05, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: a man pilnīgi pofig kā Znarokam sokas ar Maskavas Dinamo. Kāda man daļa gar citu valstu klubiem.
Nu es Tevi aiz ausīm nevelku par to runāt

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 23:05, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nevar sagaidāt belaru sprādzienu, tad nu visi te nervozē!
gaidāms meteorīts Soļigorskas apkaimē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:07, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: gaidāms meteorīts Soļigorskas apkaimē?
Zvaigžņu lietus.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:08, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Pēc Ivara skalas Nolans tāds trenerīts vien tik ir
Pēc mana skalas Nolanam ar LV izlasi pagaidām nekas vel nav sanacis no tā,kas bija cerēts.
Pavisam drīz mums būs kārtēja iespēja pārliecināties vai viņš ir labāks par to pašu Kurri, Beresņevu vai Vasiljevu.

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:09, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi,nav jēgas stridēties.
Paliec pie sava viedokļa, es palikšu pie sava.
Ja tiešām Znaroks tur kaut ko muldējis par mūsējiem Krikunovam, es saku ka viņš ir maita, bet tapēc jau es nemeklēšu argumentus lai viņu noniecinātu kā treneri.
Nezinu kā var vispār precīzi noteikt kas ir labākais treneris, nav jau tāda mērinstrumenta, bet manuprāt šajos piecos gados kopsummā, viņš ir labākais KHLā.

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:10, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja tiešām Znaroks tur kaut ko muldējis par mūsējiem Krikunovam, es saku ka viņš ir maita, bet tapēc jau es nemeklēšu argumentus lai viņu noniecinātu kā treneri.
Nezinu kā var vispār precīzi noteikt kas ir labākais treneris, nav jau tāda mērinstrumenta, bet manuprāt šajos piecos gados kopsummā, viņš ir labākais KHLā.
A Zinetula?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 23:12, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: A Zinetula?
Kā jau minēts, tā samērīt grūti, bet tīri subjektīvi - sliktāks toč nav!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 23:13, pirms 12 gadiem
Salīdzinot Latvijas izlases treneru panākumus, droši vien būtu vērts atcerēties to, ka dažādos periodos treneru rīcībā bijuši atšķirīgas kvalitātes spēlētāji. Beresņeva laikos izlasei praktiski nebija rezervju, toties komandas kodols bija galvas tiesu spēcīgāks kā šobrīd. Ne jau nejauši latviešu pārstāvniecība NHL ir sarukusi gandrīz līdz nullei.

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:13, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pēc mana skalas Nolanam ar LV izlasi pagaidām nekas vel nav sanacis no tā,kas bija cerēts.
Pavisam drīz mums būs kārtēja iespēja pārliecināties vai viņš ir labāks par to pašu Kurri, Beresņevu vai Vasiljevu.
Tu tak saproti ka šāds salīdzinājums ir reāli neiespējams? Vasiļjevam bija viena komanda un situācija, kopējs ir tikai komandas nosaukums. Nolanam jau ir tituli, kas ir Vasiļjevam?

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:15, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja tiešām Znaroks tur kaut ko muldējis par mūsējiem Krikunovam, es saku ka viņš ir maita, bet tapēc jau es nemeklēšu argumentus lai viņu noniecinātu kā treneri.
Nezinu kā var vispār precīzi noteikt kas ir labākais treneris, nav jau tāda mērinstrumenta, bet manuprāt šajos piecos gados kopsummā, viņš ir labākais KHLā.
Vienu gan es pilnībā droši zinu u.t.i. ka Znaroks (varbūt Vītoliņš) prot uz Play Off savai komandai piesaistīt atslēgas spēlētājus.
Bet ta par Znaroku pat KHL hokeja speci neviennozīmīgi izsakās. Gan par MD mūžigi pilno lazareti ar vienādām traumām guvušiem spēlētajiem, kas itka radušās no nepareizi aizvadītiem treniņiem, gan arī citām lietām.

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:16, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Zvaigžņu lietus.
Gaidāma jauna naturalizācijas operācija?

Nu jā, tatārs Zinatula un latvietis Oļegs labākie.

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:17, pirms 12 gadiem
kastrolis rakstīja: Salīdzinot Latvijas izlases treneru panākumus, droši vien būtu vērts atcerēties to, ka dažādos periodos treneru rīcībā bijuši atšķirīgas kvalitātes spēlētāji. Beresņeva laikos izlasei praktiski nebija rezervju, toties komandas kodols bija galvas tiesu spēcīgāks kā šobrīd. Ne jau nejauši latviešu pārstāvniecība NHL ir sarukusi gandrīz līdz nullei.
nevar nepiekrist, tie veci kas bija 10 gadus atpakal bija ar rudijumu un cita kaluma. tadus meijas un burkartus ir kauns ar viniem salidzinat

  -2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:17, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tu tak saproti ka šāds salīdzinājums ir reāli neiespējams? Vasiļjevam bija viena komanda un situācija, kopējs ir tikai komandas nosaukums. Nolanam jau ir tituli, kas ir Vasiļjevam?
Labi,es off.
Ko es gribēju uzrakstīt to es uzrakstīju, un vairak man šai sakara nav nekas piebilstams.

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:20, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienu gan es pilnībā droši zinu u.t.i. ka Znaroks (varbūt Vītoliņš) prot uz Play Off savai komandai piesaistīt atslēgas spēlētājus.
Bet ta par Znaroku pat KHL hokeja speci neviennozīmīgi izsakās. Gan par MD mūžigi pilno lazareti ar vienādām traumām guvušiem spēlētajiem, kas itka radušās no nepareizi aizvadītiem treniņiem, gan arī citām lietām.
Tu tak te stāstīji ka viņš komandu netrenējot, bet palīgi visu izdarot, tos arī vaino pie traumām

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:22, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tu tak te stāstīji ka viņš komandu netrenējot, bet palīgi visu izdarot, tos arī vaino pie traumām
Kur es rakstīju,ka viņš netrenē?

  -1 [+] [-]

, 2013-02-24 23:23, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Par ko cepiens?
Cepiens par to,ka 2014. gada belariem izlase spēlēs Plets,Lalands&Co, un tad visiem šai zemē aiz skaudības žoklis atkārsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Cepiens par to,ka 2014. gada belariem izlase spēlēs Plets,Lalands&Co, un tad visiem šai zemē aiz skaudības žoklis atkārsies.
Jā, šos latviešus loti gribējas redzēt savā izlasē

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 23:28, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kur es rakstīju,ka viņš netrenē?
Komentos kaut kad, lai mazinātu Znara nopelnus stāstīji ka visu paveicot palīgi, šams tik izkārtne esot

  +1 [+] [-]

, 2013-02-24 23:28, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vienu gan es pilnībā droši zinu u.t.i. ka Znaroks (varbūt Vītoliņš) prot uz Play Off savai komandai piesaistīt atslēgas spēlētājus.
Bet ta par Znaroku pat KHL hokeja speci neviennozīmīgi izsakās. Gan par MD mūžigi pilno lazareti ar vienādām traumām guvušiem spēlētajiem, kas itka radušās no nepareizi aizvadītiem treniņiem, gan arī citām lietām.
Vai tad viņi regulārajā sezonā nav starp līderiem?
Visi piesaista, bet kā paši spēlētāji saka, pie viņa pat invalīds sāks spēlēt un to ir jāmāk piespiest darīt, cilvēks jau pēc dabas ir slinks kā maita.
Es pats skatos uz to sastāvu, viņu spēles un nesaprotu, nu kā var būt tik ilgstoša stabilitāte.
Hokeja "speciem" katram vienmēr ir bijis un būs savs viedoklis, lai viņi stājas aiz borta un pierāda savu varējumu.
Dievs jau viņš nav nekāds, noteikti kļūdas ir lērums, bet hokejs jau arī nav matemātika vai fizika kur viss ir precīzi.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:28, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Jā, šos latviešus loti gribējas redzēt savā izlasē
Pasaki kāda ir starpība, starp amerikāni Džefu Pletu un krievu Aleksandru Kerču?
Pag, bet varbūt Tu Kerču arī neatbalstīji, kad viņš spēlēja LV izlasē?

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:30, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Komentos kaut kad, lai mazinātu Znara nopelnus stāstīji ka visu paveicot palīgi, šams tik izkārtne esot
Tāpēc jau es vienmēr esmu rakstījis, ka man ļoti interesē, kā Znaroka trenēta komanda izskatītos,ja viņam aiz muguras nebūtu Haris Vītoliņš.

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:32, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Vai tad viņi regulārajā sezonā nav starp līderiem?
Visi piesaista, bet kā paši spēlētāji saka, pie viņa pat invalīds sāks spēlēt un to ir jāmāk piespiest darīt, cilvēks jau pēc dabas ir slinks kā maita.
Es pats skatos uz to sastāvu, viņu spēles un nesaprotu, nu kā var būt tik ilgstoša stabilitāte.
Hokeja "speciem" katram vienmēr ir bijis un būs savs viedoklis, lai viņi stājas aiz borta un pierāda savu varējumu.
Dievs jau viņš nav nekāds, noteikti kļūdas ir lērums, bet hokejs jau arī nav matemātika vai fizika kur viss ir precīzi.
Komandas kodola saglabāsana no sezonas uz sezonu ir ari stabilitates garants.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 23:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pasaki kāda ir starpība, starp amerikāni Džefu Pletu un krievu Aleksandru Kerču?
Pag, bet varbūt Tu Kerču arī neatbalstīji, kad viņš spēlēja LV izlasē?
Man ir starpība, Tev nav, vari atbalstīt belaru amerikāņus, man toč pie kājas.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:33, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāpēc jau es vienmēr esmu rakstījis, ka man ļoti interesē, kā Znaroka trenēta komanda izskatītos,ja viņam aiz muguras nebūtu Haris Vītoliņš.
Iespējams būtu mazāka lazarete

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:34, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pasaki kāda ir starpība, starp amerikāni Džefu Pletu un krievu Aleksandru Kerču?
Pag, bet varbūt Tu Kerču arī neatbalstīji, kad viņš spēlēja LV izlasē?
Atkal sāc muķīt, mēs jau šito vienreiz izdiskutējām. Pēc cccp sabrukuma, Kerči palika bez pilsonības, bez valsts, viņi pieņema to kurā tajā laikā dzīvoja. Pletiem ir sava pilsonība, valsts kur viņiem ir mājas, viņus pērk uz laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 23:35, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Atkal sāc muķīt, mēs jau šito vienreiz izdiskutējām. Pēc cccp sabrukuma, Kerči palika bez pilsonības, bez valsts, viņi pieņema to kurā tajā laikā dzīvoja. Pletiem ir sava pilsonība, valsts kur viņiem ir mājas, viņus pērk uz laiku.
Beidz Agri! Ivars padomās ka Tev skauž, ka belari dabūja Pletu nevis mēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:39, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Man ir starpība, Tev nav, vari atbalstīt belaru amerikāņus, man toč pie kājas.
Būšu ziņkārīgs līdz galam-tieši kāda ir tā starpība?

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:40, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Beidz Agri! Ivars padomās ka Tev skauž, ka belari dabūja Pletu nevis mēs.
Mēs kaut kad šeit diskutējām par naturalizāciju, toreiz izspriedām ka ja komanda būtu okei, bet aiz Edžas otra numura nebūtu, varētu naturalizēt kādu Holtu, bet nekādā gadijumā kādus Hartiganus, tad labāk sākam ar B divīziju.

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:42, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Atkal sāc muķīt, mēs jau šito vienreiz izdiskutējām. Pēc cccp sabrukuma, Kerči palika bez pilsonības, bez valsts, viņi pieņema to kurā tajā laikā dzīvoja. Pletiem ir sava pilsonība, valsts kur viņiem ir mājas, viņus pērk uz laiku.
Pilnīgi nekāda starpība, jo Kerčs tāpat varēja braukt atpakaļ uz Krieviju, kur viņam bija garantēta šīs valsts pilsonība. Tomēr viņš dažādu apsvērumu dēl izvēlejās palikt LV.
Tieši tas pats ar Pletu, kurš kaut kādu apsvērumu dēļ izvēlējās iegūt BLR pilsonību.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:43, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būšu ziņkārīgs līdz galam-tieši kāda ir tā starpība?
Kerčs jauns atbrauca uz šejieni un nolēma savu dzīvi saistīt ar Latviju un šejienes hokeju, amīši ir vnk algotņi. Pietiek ar Ostleru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 23:48, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnīgi nekāda starpība, jo Kerčs tāpat varēja braukt atpakaļ uz Krieviju, kur viņam bija garantēta šīs valsts pilsonība. Tomēr viņš dažādu apsvērumu dēl izvēlejās palikt LV.
Tieši tas pats ar Pletu, kurš kaut kādu apsvērumu dēļ izvēlējās iegūt BLR pilsonību.
Latvija bija cccp sastāvdaļa, viņiem šeit bija mājas, ģimenes, izzuda tāda pilsonība, viņi no viņas neatteicās.
ASV nav BLR sastāvdaļa vai otrādi.
Labi beidz tēlot muļķi, visu labi saproti, tikai matus skaldi.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:54, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nevar sagaidāt belaru sprādzienu, tad nu visi te nervozē!
Es jau dzirdu, tālumā kaut kas sprāgst
Runājot par Ivaru, ar to slimnieku točna nav vērts strīdēties, tagad viņš savu stilu ir nospodrinājis līdz pēdējām,proti, sagvelž tādas mulķības ka maz neliekās,un beigās pasaka labi paliec tu pie sava un es palikšu pie sava

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:56, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Latvija bija cccp sastāvdaļa, viņiem šeit bija mājas, ģimenes, izzuda tāda pilsonība, viņi no viņas neatteicās.
ASV nav BLR sastāvdaļa vai otrādi.
Labi beidz tēlot muļķi, visu labi saproti, tikai matus skaldi.
Nē,tā vienkārši ir tāda muļķīga atrunāšanās, ka redz Kerčs trolloo šā un tā, bet Plets atkal šitā.
Plets MnD jau spēlē 5 sezonu, un tāpēc nav nekāda pamata apgalvot, ka viņam nevar būt savas intereses BLR. Lalanda gadījuma gan piekrītu,ka viņam šo pilsonību iedeva velns viņu zin kāpēc, un diez vai viņš pats to zin.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 00:02, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,tā vienkārši ir tāda muļķīga atrunāšanās, ka redz Kerčs trolloo šā un tā, bet Plets atkal šitā.
Plets MnD jau spēlē 5 sezonu, un tāpēc nav nekāda pamata apgalvot, ka viņam nevar būt savas intereses BLR. Lalanda gadījuma gan piekrītu,ka viņam šo pilsonību iedeva velns viņu zin kāpēc, un diez vai viņš pats to zin.
Plets plāno kaut kādā mērā savu dzīvi saistīt ar BLR ?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 00:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,tā vienkārši ir tāda muļķīga atrunāšanās, ka redz Kerčs trolloo šā un tā, bet Plets atkal šitā.
Plets MnD jau spēlē 5 sezonu, un tāpēc nav nekāda pamata apgalvot, ka viņam nevar būt savas intereses BLR. Lalanda gadījuma gan piekrītu,ka viņam šo pilsonību iedeva velns viņu zin kāpēc, un diez vai viņš pats to zin.
Nu kāda atrunāšanās?
Krieviem vispār tajā laikā nebija tādas izpratnes par dzimteni, kā mums. Mums tā ir Latvija, kaut tu plīsti, bet viņiem jebkura vieta cccp.
Man po, kaut viņš aptaisās ar saviem naturalizētajiem, bet es tādas lietas neatbalstu, būtu laiks attapties sporta vadībām ka šitā staigāšana jāizbeidz. Kas būs ja katrs Ķīnietis, Indietis, Pakistānieties, Indonēzietis u.t.t. noziedos pa 1$ "savas valsts hokeja attīstībai", mēs ar kopā ar Kanādu cīnīsimies par divdesmitajām vietām pasaulē. Pietiek jau ar mūsdienu PRO klubu intresēm kas stāv pāri visam, tagad vēl būs PRO izlases.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-25 00:16, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Plets plāno kaut kādā mērā savu dzīvi saistīt ar BLR ?
Tāds info man nav.
Vienīgi tas man ir skaidrs, ka agrāk vai vēlāk, bet mums arī būs jaķeras pie ārzemju spēlētāju naturalizācijas, ja mēs negribam pēc katra izgāzta PČ gausties,ka mums tas un šitas. Ne masveida, bet uz atsevišķām pozīcijām ar prātu to darot rezultāts var būt spīdošs.
Pat krievi ar saviem milzīgiem cilveku resursiem nekaunējās basketbola naturalizēt melno spelētaju, un rezultats bija spīdošs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-25 00:22, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu kāda atrunāšanās?
Krieviem vispār tajā laikā nebija tādas izpratnes par dzimteni, kā mums. Mums tā ir Latvija, kaut tu plīsti, bet viņiem jebkura vieta cccp.
Man po, kaut viņš aptaisās ar saviem naturalizētajiem, bet es tādas lietas neatbalstu, būtu laiks attapties sporta vadībām ka šitā staigāšana jāizbeidz. Kas būs ja katrs Ķīnietis, Indietis, Pakistānieties, Indonēzietis u.t.t. noziedos pa 1$ "savas valsts hokeja attīstībai", mēs ar kopā ar Kanādu cīnīsimies par divdesmitajām vietām pasaulē. Pietiek jau ar mūsdienu PRO klubu intresēm kas stāv pāri visam, tagad vēl būs PRO izlases.
Agri, mēs,protams, varam iebāzt galvu smiltīs un tēlot, ka mūs tas neskar, bet pašreizējā situācija globāla pasaulē liecina tikai par to, ka pat ar cilveku resursiem bagātās valstis nekaunās naturalizēt cilvekus dažādās jomās (ne tikai sportā).
Un es personiski no tā nekādu ļaunumu nesaskatu, jo man Latvijas karogs vienādi braši plīvo un himna labi skan, kad tas notiek par godu Mihailam vai Jānim. Tāpat tas būtu, ja tas notiktu par godu Džonam vai Pīteram.

     [+] [-]

, 2013-02-25 00:24, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāds info man nav.
Vienīgi tas man ir skaidrs, ka agrāk vai vēlāk, bet mums arī būs jaķeras pie ārzemju spēlētāju naturalizācijas, ja mēs negribam pēc katra izgāzta PČ gausties,ka mums tas un šitas. Ne masveida, bet uz atsevišķām pozīcijām ar prātu to darot rezultāts var būt spīdošs.
Pat krievi ar saviem milzīgiem cilveku resursiem nekaunējās basketbola naturalizēt melno spelētaju, un rezultats bija spīdošs
Nu Pleta gadījumu vēl var pietuvināt ja tik ilgi ir MnD, redzēs ko tas dos viņiem...Es negaužos pēc PČ.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 00:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāds info man nav.
Vienīgi tas man ir skaidrs, ka agrāk vai vēlāk, bet mums arī būs jaķeras pie ārzemju spēlētāju naturalizācijas, ja mēs negribam pēc katra izgāzta PČ gausties,ka mums tas un šitas. Ne masveida, bet uz atsevišķām pozīcijām ar prātu to darot rezultāts var būt spīdošs.
Pat krievi ar saviem milzīgiem cilveku resursiem nekaunējās basketbola naturalizēt melno spelētaju, un rezultats bija spīdošs
NAfig mums kaut kādus Amerikāņu hokeja pameslus vai vēl nezin ko, ej un fano par savu Baltkrieviju vai Kazakstānu ja tev viņu naturalizēto spēlētāju izlases tik ļoti patīk!
LAtvijai nevajag nekādu naturalīzētos spēlētājus, tad labāk spēlējam B grupā ar saviem čaļiem(kas nav noticis un nenotiks)

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 09:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāds info man nav.
Vienīgi tas man ir skaidrs, ka agrāk vai vēlāk, bet mums arī būs jaķeras pie ārzemju spēlētāju naturalizācijas, ja mēs negribam pēc katra izgāzta PČ gausties,ka mums tas un šitas. Ne masveida, bet uz atsevišķām pozīcijām ar prātu to darot rezultāts var būt spīdošs.
Pat krievi ar saviem milzīgiem cilveku resursiem nekaunējās basketbola naturalizēt melno spelētaju, un rezultats bija spīdošs
it kā cilvēks zolīdos gados, bet nu Tu gāz pilnīgu tuftu!

labākais salīdzinājums hokejā ir Itālijas un Francijas izlases: vieniem gandrīz puse izlases ar naturalizētajiem, otriem - tādu praktiski nav. Kaut frančiem to darīt būtu milzīgas iespējas (visa Kvebeka ). Arī vācieši nepartraukti kādu naturalizē, taču norvēģi tāpat šiem aizgāja priekšā ar savu tīri nacionālo sastāvu.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-25 11:42, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: it kā cilvēks zolīdos gados, bet nu Tu gāz pilnīgu tuftu!

labākais salīdzinājums hokejā ir Itālijas un Francijas izlases: vieniem gandrīz puse izlases ar naturalizētajiem, otriem - tādu praktiski nav. Kaut frančiem to darīt būtu milzīgas iespējas (visa Kvebeka ). Arī vācieši nepartraukti kādu naturalizē, taču norvēģi tāpat šiem aizgāja priekšā ar savu tīri nacionālo sastāvu.
Piemērus var atrast daudz un dažādus. Ir veiksmīgāki, un ir arī neveiksmīgāki piemēri.
Kā Tev šķiet, vai zviedri ar savu nacionālo futbola izlasi mazāk lepojas tāpēc ka tā līderis ir bosnietis-horvāts Zlatans Ibrahimovičs? Vai arī krievi ar savu basketbola izlasi,kuras līderis nesen bija amerikānis Džons Holdens. Vai somi ar vienu no savas hokeja izlases līderiem krievu Leonīdu Komorovu?
Es domāju,ka viņiem tas netraucē lepoties ar savām izlasēm.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 11:47, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piemērus var atrast daudz un dažādus. Ir veiksmīgāki, un ir arī neveiksmīgāki piemēri.
Kā Tev šķiet, vai zviedri ar savu nacionālo futbola izlasi mazāk lepojas tāpēc ka tā līderis ir bosnietis-horvāts Zlatans Ibrahimovičs? Vai arī krievi ar savu basketbola izlasi,kuras līderis nesen bija amerikānis Džons Holdens. Vai somi ar vienu no savas hokeja izlases līderiem krievu Leonīdu Komorovu?
Es domāju,ka viņiem tas netraucē lepoties ar savām izlasēm.
Nu nejauc putru ar kāpostiem! Tāds Zlatans ir Zviedrijā dzimis un uzaudzis! Nav viņš naturalizēts! Līdzīgi arī Komarovs - kurš Somijā ir uzaudzis.
Es, piemēram, ļoti negribētu, lai tāds Holdens spēlētu Latvijas izlasē.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 11:55, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nejauc putru ar kāpostiem! Tāds Zlatans ir Zviedrijā dzimis un uzaudzis! Nav viņš naturalizēts! Līdzīgi arī Komarovs - kurš Somijā ir uzaudzis.
Es, piemēram, ļoti negribētu, lai tāds Holdens spēlētu Latvijas izlasē.
Tiešām nesaprotu šo prievīšu politiku.
Man šķiet,ka Rietumos jau sen ir pāri šiem kompleksiem, jo visi jau pieņēmuši,kas spēlētāji pārstāv kādu konkrētu valsti, un nevis tautību, vai vel kaut ko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 12:30, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nesaprotu šo prievīšu politiku.
Man šķiet,ka Rietumos jau sen ir pāri šiem kompleksiem, jo visi jau pieņēmuši,kas spēlētāji pārstāv kādu konkrētu valsti, un nevis tautību, vai vel kaut ko.
ā, nu ja rietumos dara tad jau nav variantu - latviešiem arī obligāti jadara!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 12:49, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nesaprotu šo prievīšu politiku.
Man šķiet,ka Rietumos jau sen ir pāri šiem kompleksiem, jo visi jau pieņēmuši,kas spēlētāji pārstāv kādu konkrētu valsti, un nevis tautību, vai vel kaut ko.
Nu Tavs arguments vienkārši spridzina! Izrādās mums kaut kādi Vasjas vai Džoni jānaturalizē tāpēc, ka "Rietumus tā darot"

bet, sorry, ja paskatās uz hokeja karti - tad pa lielam tā tomēr nav. Ir vācieši, itāļi, belari un kazahi... pārējie uz to neiziet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-25 13:39, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: ā, nu ja rietumos dara tad jau nav variantu - latviešiem arī obligāti jadara!
huy,abrag!
Nē,mums noteikti ritenis jāizdomā no jauna. Pat neskatoties,ka pasaulē viņš ir izdomāts jau n-tās tūkstošgades atpakaļ.
Bet ja nopietni, tad agrāk vai vēlāk mēs pie tā nonāksim neatkarīgi no tā ko vēlaties Jūs, vai arī es. Tādas vienkārši ir globālās pasaules tendences.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 13:42, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: huy,abrag!
Nē,mums noteikti ritenis jāizdomā no jauna. Pat neskatoties,ka pasaulē viņš ir izdomāts jau n-tās tūkstošgades atpakaļ.
Bet ja nopietni, tad agrāk vai vēlāk mēs pie tā nonāksim neatkarīgi no tā ko vēlaties Jūs, vai arī es. Tādas vienkārši ir globālās pasaules tendences.
he, he... un ko tad somi, čehi, slovāki, zviedri? šamie kaut kā neaizraujas ar naturalizācijām teiksi, arī kļūdās?

  -2 [+] [-]

, 2013-02-25 13:43, pirms 12 gadiem
A-BURTS(Aragons) rakstīja: par Francijas hokeja izlasi runajot,prieks musdienu "politkorektas" Francijas tas vispar ir UNIKALS gadijums neviena cita sporta veida Francija nav ta,ka visa komanda butu ne tikai izteikti Franciska,bet ari 100% Balta
....un nevienā citā komandu sporta veidā Francija nav tik zemu kā hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 13:50, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: he, he... un ko tad somi, čehi, slovāki, zviedri? šamie kaut kā neaizraujas ar naturalizācijām teiksi, arī kļūdās?
Viņiem tas arī nemaz nebūs jādara, jo viņiem šobrīd valstī ir tik daudz ibrahimoviči salaisti,ka viņiem tas ir tikai laika jautājums, kad tie visi ienāks šo valstu sportā. Pastaigā pa Oslo ielām, un Tu sapratīsi,ka tik multikulturāla nav pat Berlīne vai Londona.
Latviešiem pēc gadiem 10 pa visām spraugām sportā sprauksies ārā patreizējās migrācijas sekas.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 13:51, pirms 12 gadiem
A-BURTS(Aragons) rakstīja: Ivar,tavai zinasanais,Leo Komarovs nav nekas Krievs,bet gan Igaunija dzimis Karelis vienkarsi CCCP laikos Krievu uzvardi tika lipinati turpat vai visam mazakumtautibam,kas nav izredzeto 15 republiku titulnaciju statusa bet Kareli,ka zinams, tiri etniski prieks Somiem ir tas pats,kas Latgaliesi prieks Latviesiem!
Nezinu Komorova radu rakstus, bet pats viņš sevi dēvē par krievu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 14:03, pirms 12 gadiem
A-BURTS(Aragons) rakstīja: un tu sadu tendenci uzskati par veseligu? es gan ne, un ne tikai es tapec nebrinisos,ja pie sadu destruktivu processu turpinasanas,Eiropa arvien vairak paradisies jauni Breiviki!
Kas teica,ka es to uzskatu par veselīgu?
Tas notiek neatkarīgi ne no manām vēlmēm, ne arī citu vēlmēm.
Tikpat labi drīz citu valstu izlasēs parādīsies latvieši, kā tas jau ir Īrijas airētāju izlasē, vai Kazahstānas kamaniņbraucēju izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 14:20, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: huy,abrag!
Nē,mums noteikti ritenis jāizdomā no jauna. Pat neskatoties,ka pasaulē viņš ir izdomāts jau n-tās tūkstošgades atpakaļ.
Bet ja nopietni, tad agrāk vai vēlāk mēs pie tā nonāksim neatkarīgi no tā ko vēlaties Jūs, vai arī es. Tādas vienkārši ir globālās pasaules tendences.
Es labi zinu ka pasaule globalizējas un ka latvieši izmirst un ne pēc pārāk ilga laika te paliks tik vietvārdu nosaukumi. Bet kapēc man tagad būtu jagrib lai valstvienībā spēletu kaut kādi ar šo valsti pilnīgi nesaistiti tipāža ala Lalands?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-25 14:22, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Es labi zinu ka pasaule globalizējas un ka latvieši izmirst un ne pēc pārāk ilga laika te paliks tik vietvārdu nosaukumi. Bet kapēc man tagad būtu jagrib lai valstvienībā spēletu kaut kādi ar šo valsti pilnīgi nesaistiti tipāža ala Lalands?
da nē, Ivars ļoti grib, lai izlasē spēlētu Voroņins (šobrīd jau citu reālu kandidātu uz naturalizāciju nav)

     [+] [-]

, 2013-02-25 14:48, pirms 12 gadiem
A-BURTS(Aragons) rakstīja: un tu sadu tendenci uzskati par veseligu? es gan ne, un ne tikai es tapec nebrinisos,ja pie sadu destruktivu processu turpinasanas,Eiropa arvien vairak saks paradities jauni Breiviki!
aragon tu pats esi emigrants un keljotajs kurs sobrid dzivo francija, bet tani pat laika tu nosodi melnos kuri klejo uz franciju, vini piedzima par melnajiem un tur mainit neko nevar, bet klejo tapec ka visi grib dzivot normala vieta un apstaklos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 15:19, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: da nē, Ivars ļoti grib, lai izlasē spēlētu Voroņins (šobrīd jau citu reālu kandidātu uz naturalizāciju nav)
Nu,redz,Tu jau to visu atkal pārvērt par farsu.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 15:20, pirms 12 gadiem
A-BURTS(Aragons) rakstīja: ---Tas notiek neatkarīgi ne no manām vēlmēm, ne arī citu vēlmēm---

seit gan es tev nepiekritisu,pie tam KATEGORISKI!!! ir cilveki,ka tu,acimredzot,kuri pakliaujas realitatei, samierinas ar esoso un pastavoso bet ir ari tadi,kuri censas so realitati mainit,par labu SAVAM VELMEM(ka tu saki ) un idejam!!! un jo vairak sadu cilveku bus,jo realak bus apturet so destruktivo processu,saja gadijuma,Eiropas degradaciju un pakapenisku iznicinasanu no ieksienes
Nesmīdini.
Vai daudz ir panākuši antiglobālisti ar savām demonstrācijām un grautiņiem?

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 15:21, pirms 12 gadiem
A-BURTS(Aragons) rakstīja: pirmkart,es neesmu nekads "emigrants", es dzivoju PIE SEVIS,SAVA ZEME!!! mana ZEME (nejaukt ar valsti,vai geopolitiskus veidojumus,ka ES! ),ja, tiesi ZEME,ir no Uraliem lidz Islandei,un no Melnas juras lidz Arktikai!!! ta ir BALTO CILVEKU ZEME!!! kas attiecas uz melnajiem,muhamedaniem un citiem neEiropiesiem,pat ja vini ir dzimusi seit,viniem si Zeme NEPIEDER! JA ZURKA PIEDZIMST SUNIU BUDA,TAS NENOZIME KA VINIA IR SUNS!!! vinia ka piedzima ZURKA, tada ari paliks!

Smieklīgi.
Un tāds man te vel borē kaut par nacionālismu.

     [+] [-]

, 2013-02-25 15:43, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Smieklīgi.
Un tāds man te vel borē kaut par nacionālismu.
Kas ir Ivar, veljoprojam menesreizes nav pargajushas, ka visu laiku viena laida te kau ko pluti??? Man jau tu izbesiji ar saviem secinajumiem pec izlases starta Sochu kvalifikacija! Lkm veljoprojam nevari pardzivot to ka Latvija uzvareja. Sak skist ka LV hokejs tev vairs neiet pie sirds, ka tik atrast kadu sikumu pie ka piekasities!

     [+] [-]

, 2013-02-25 15:56, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu,redz,Tu jau to visu atkal pārvērt par farsu.
Tu jau ar!