Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Spruktam piespēle uzvaras vārtos, panākums arī Ozoliņam

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Spruktam piespēle uzvaras vārtos, panākums arī Ozoliņam
Jānis Sprukts Mārtiņa Cipuļa un Marcela Hosas ielenkumā
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Šodien uzvaras attālumā no iekļūšanas Kontinentālās hokeja līgas Gagarina kausa otrajā kārtā nonāca Maskavas CSKA, kas izbraukumā ar 3:1 pārspēja Prāgas "Lev", sērijā panākot 3-0. Uzvaras vārtos rezultatīvi piespēlēja arī Jānis Sprukts. Tikmēr pie pirmā panākuma tika Sanda Ozoliņa pārstāvētā Mitišču "Atlant", kas savā laukumā ar 3:1 pieveica Sanktpēterburgas SKA.

Savā laukumā ar divām sausajām uzvarām sākusī Sanktpēterburgas SKA (otrajā mačā pat 7:0) arī izbraukumā centās jau no pirmajām minūtēm iegūt iniciatīvu, un tas izdevās. Viesus trešajā minūtē vadībā izvirzīja Aleksandrs Kučerjavenko, kura pirmo metienu bloķēja, taču SKA uzbrucējs tika pie atlēkušās ripas un to raidīja Mitišču "Atlant" vārtu tālajā stūrī. Tomēr par izšķirošo kļuva otrā trešdaļa, kuru mājinieki uzvarēja ar 3:0.

Neizšķirtu 24. minūtē pretuzbrukumā panāca Oļegs Jašins, kurš pēc 19 gadus vecā Sergeja Šmeļova metiena aizsarga aizsegā bija pirmais pie atlēkušās ripas. Tiesa, Jašinam trešdaļa neizvērtās pārāk veiksmīga - viņš guva savainojumu. Jau pēc 85 sekundēm "Atlant" pirmo reizi sērijā izvirzījās vadībā - vairākumu realizēja zviedrs Andreass Engkvists.

Mitišču "Atlant" vēlreiz vairākumu izdevās realizēt trīs minūtes pirms otrās trešdaļas beigām, kad ar izcilu metienu zem vārtu pārliktņa izcēlās Mihails Gluhovs - 3:1. Noraidījumu bija nopelnījis SKA vārtsargs Iļja Ježovs, kurš izgāja no vārtiem un izjauca bīstamu pretuzbrukumu, tomēr neveiksmīgi nospēlēja ar nūju.

Savukārt noslēdzošajās 20 minūtēs laukumā galvenais spēlētājs bija mājinieku vārtsargs Staņislavs Gaļimovs, kurš kopumā atvairīja 40 metienus un pelnīti tika atzīts par labāko "Atlant" rindās. Viņš tika galā gan ar Kevina Dalmena, gan ar Mihaila Varnakova bīstamajiem raidījumiem. Tādējādi sērijā rezultāts kļuvis 1-2.

Mitišču "Atlant" kapteinis Sandis Ozoliņš spēlēja otrajā virknējumā, laukumā pavadot 23 minūtes un 47 sekundes (ilgākais laiks komandā).

Citā Rietumu konferences ceturtdaļfinālā Čerepovecas "Severstal" savā laukumā 33 sekundes pirms mača beigām izrāva uzvaru pār Jaroslavļas "Lokomotiv" - 3:2. Par to parūpējās Ņikita Aleksejevs, kurš viesu vārtsargu Kērtisu Senfordu pārspēja ar slidu, taču tiesneši pēc ilgas video skatīšanās rezultatīvo raidījumu ieskaitīja.

Rezultātu 11. minūtē no vārtu priekšas atklāja "Lokomotiv" aizsargs Stefans Kronvals, bet mājinieki otrās trešdaļas ievadā panāca izlīdzinājumu - pirmos vārtus sērijā guva pagājušās sezonas Gagarina kausa labākais snaiperis (14 vārti 21 spēlē) Mihails Aņisins. 33. minūtē Sergejs Plotņikovs atjaunoja viesu vadību, tomēr "Severstal" labāk aizvadīja noslēdzošās 10 minūtes, gūstot divus bezatbildes vārtus un atjaunojot vadību sērijā - 2-1.

Jaroslavļas "Lokomotiv" uzbrucējs Miķelis Rēdlihs šoreiz palika rezervē. Pirmajos divos mačos viņš atzīmējās ar trīs metieniem.

Tikmēr uzvaras attālumā no iekļūšanas konferences finālā nonākusi Maskavas CSKA, kas izbraukumā atspēlējās un ar 3:1 pārspēja Prāgas "Lev". Pašā otrās trešdaļas ievadā mājiniekus ar metienu tukšā vārtu stūrī vadībā izvirzīja Jirži Novotnijs, tomēr CSKA panākumu deva lieliski aizvadīta 29. minūte.

Vispirms pēc Aleksandra Radulova piespēles no vidējas distances ar plaukstas metienu izcēlās Igors Ožiganovs, bet jau pēc 39 sekundēm pēc Jāņa Sprukta piespēles pretuzbrukumā armijniekus vadībā izvirzīja Patriks Deiviss. Septiņas minūtes pirms mača beigām CSKA pārsvaru ar metienu tuvajā stūrī dubultoja Nikolajs Prohorkins - 3:1.

Centra uzbrucējs Jānis Sprukts spēlēja Maskavas CSKA trešajā virknējumā, laukumā pavadot 15 minūtes un 51 sekundi, kuru laikā izdevās uzvarēt astoņus no 13 iemetieniem. Viņš spēli pabeidza ar pozitīvu lietderības koeficientu +1.

Trešajā virknējumā spēlēja arī Prāgas "Lev" uzbrucējs Mārtiņš Cipulis, kurš spēlēja 15 minūtes un 49 sekundes, katrā trešdaļā izdarot vienu metienu un uzvarot divos no četriem iemetieniem. Savukārt Aleksandrs Ņiživijs laukumā pavadīja vien piecas minūtes un 14 sekundes, kas gan bija ilgākais laiks starp ceturtās maiņas uzbrucējiem. Ņiživijam vienīgajam lietderības koeficients -2, kamēr Cipulim tas bija -1.

3-0 sērijā panāca arī pašreizējā čempione Maskavas "Dynamo", kas atspēlēja pat divu vārtu deficītu, gūstot četrus bezatbildes vārtus un viesos ar 4:2 pārspējot Bratislavas "Slovan". Viesi visus vārtus guva otrajā trešdaļā nepilnu 15 minūšu laikā. Ar uzvaras vārtiem 36. minūtē izcēlās slovāku aizsargs Dominiks Graņāks. Vārti un rezultatīva piespēle Jakuba Petružāleka un Alekseja Sopina kontā.

Izmantotie resursi:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:33, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāpēc jau es vienmēr esmu rakstījis, ka man ļoti interesē, kā Znaroka trenēta komanda izskatītos,ja viņam aiz muguras nebūtu Haris Vītoliņš.
Iespējams būtu mazāka lazarete

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:34, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pasaki kāda ir starpība, starp amerikāni Džefu Pletu un krievu Aleksandru Kerču?
Pag, bet varbūt Tu Kerču arī neatbalstīji, kad viņš spēlēja LV izlasē?
Atkal sāc muķīt, mēs jau šito vienreiz izdiskutējām. Pēc cccp sabrukuma, Kerči palika bez pilsonības, bez valsts, viņi pieņema to kurā tajā laikā dzīvoja. Pletiem ir sava pilsonība, valsts kur viņiem ir mājas, viņus pērk uz laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 23:35, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Atkal sāc muķīt, mēs jau šito vienreiz izdiskutējām. Pēc cccp sabrukuma, Kerči palika bez pilsonības, bez valsts, viņi pieņema to kurā tajā laikā dzīvoja. Pletiem ir sava pilsonība, valsts kur viņiem ir mājas, viņus pērk uz laiku.
Beidz Agri! Ivars padomās ka Tev skauž, ka belari dabūja Pletu nevis mēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:39, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Man ir starpība, Tev nav, vari atbalstīt belaru amerikāņus, man toč pie kājas.
Būšu ziņkārīgs līdz galam-tieši kāda ir tā starpība?

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:40, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Beidz Agri! Ivars padomās ka Tev skauž, ka belari dabūja Pletu nevis mēs.
Mēs kaut kad šeit diskutējām par naturalizāciju, toreiz izspriedām ka ja komanda būtu okei, bet aiz Edžas otra numura nebūtu, varētu naturalizēt kādu Holtu, bet nekādā gadijumā kādus Hartiganus, tad labāk sākam ar B divīziju.

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:42, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Atkal sāc muķīt, mēs jau šito vienreiz izdiskutējām. Pēc cccp sabrukuma, Kerči palika bez pilsonības, bez valsts, viņi pieņema to kurā tajā laikā dzīvoja. Pletiem ir sava pilsonība, valsts kur viņiem ir mājas, viņus pērk uz laiku.
Pilnīgi nekāda starpība, jo Kerčs tāpat varēja braukt atpakaļ uz Krieviju, kur viņam bija garantēta šīs valsts pilsonība. Tomēr viņš dažādu apsvērumu dēl izvēlejās palikt LV.
Tieši tas pats ar Pletu, kurš kaut kādu apsvērumu dēļ izvēlējās iegūt BLR pilsonību.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:43, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Būšu ziņkārīgs līdz galam-tieši kāda ir tā starpība?
Kerčs jauns atbrauca uz šejieni un nolēma savu dzīvi saistīt ar Latviju un šejienes hokeju, amīši ir vnk algotņi. Pietiek ar Ostleru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-24 23:48, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pilnīgi nekāda starpība, jo Kerčs tāpat varēja braukt atpakaļ uz Krieviju, kur viņam bija garantēta šīs valsts pilsonība. Tomēr viņš dažādu apsvērumu dēl izvēlejās palikt LV.
Tieši tas pats ar Pletu, kurš kaut kādu apsvērumu dēļ izvēlējās iegūt BLR pilsonību.
Latvija bija cccp sastāvdaļa, viņiem šeit bija mājas, ģimenes, izzuda tāda pilsonība, viņi no viņas neatteicās.
ASV nav BLR sastāvdaļa vai otrādi.
Labi beidz tēlot muļķi, visu labi saproti, tikai matus skaldi.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-24 23:54, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Nevar sagaidāt belaru sprādzienu, tad nu visi te nervozē!
Es jau dzirdu, tālumā kaut kas sprāgst
Runājot par Ivaru, ar to slimnieku točna nav vērts strīdēties, tagad viņš savu stilu ir nospodrinājis līdz pēdējām,proti, sagvelž tādas mulķības ka maz neliekās,un beigās pasaka labi paliec tu pie sava un es palikšu pie sava

     [+] [-]

, 2013-02-24 23:56, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Latvija bija cccp sastāvdaļa, viņiem šeit bija mājas, ģimenes, izzuda tāda pilsonība, viņi no viņas neatteicās.
ASV nav BLR sastāvdaļa vai otrādi.
Labi beidz tēlot muļķi, visu labi saproti, tikai matus skaldi.
Nē,tā vienkārši ir tāda muļķīga atrunāšanās, ka redz Kerčs trolloo šā un tā, bet Plets atkal šitā.
Plets MnD jau spēlē 5 sezonu, un tāpēc nav nekāda pamata apgalvot, ka viņam nevar būt savas intereses BLR. Lalanda gadījuma gan piekrītu,ka viņam šo pilsonību iedeva velns viņu zin kāpēc, un diez vai viņš pats to zin.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 00:02, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,tā vienkārši ir tāda muļķīga atrunāšanās, ka redz Kerčs trolloo šā un tā, bet Plets atkal šitā.
Plets MnD jau spēlē 5 sezonu, un tāpēc nav nekāda pamata apgalvot, ka viņam nevar būt savas intereses BLR. Lalanda gadījuma gan piekrītu,ka viņam šo pilsonību iedeva velns viņu zin kāpēc, un diez vai viņš pats to zin.
Plets plāno kaut kādā mērā savu dzīvi saistīt ar BLR ?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 00:10, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,tā vienkārši ir tāda muļķīga atrunāšanās, ka redz Kerčs trolloo šā un tā, bet Plets atkal šitā.
Plets MnD jau spēlē 5 sezonu, un tāpēc nav nekāda pamata apgalvot, ka viņam nevar būt savas intereses BLR. Lalanda gadījuma gan piekrītu,ka viņam šo pilsonību iedeva velns viņu zin kāpēc, un diez vai viņš pats to zin.
Nu kāda atrunāšanās?
Krieviem vispār tajā laikā nebija tādas izpratnes par dzimteni, kā mums. Mums tā ir Latvija, kaut tu plīsti, bet viņiem jebkura vieta cccp.
Man po, kaut viņš aptaisās ar saviem naturalizētajiem, bet es tādas lietas neatbalstu, būtu laiks attapties sporta vadībām ka šitā staigāšana jāizbeidz. Kas būs ja katrs Ķīnietis, Indietis, Pakistānieties, Indonēzietis u.t.t. noziedos pa 1$ "savas valsts hokeja attīstībai", mēs ar kopā ar Kanādu cīnīsimies par divdesmitajām vietām pasaulē. Pietiek jau ar mūsdienu PRO klubu intresēm kas stāv pāri visam, tagad vēl būs PRO izlases.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-25 00:16, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Plets plāno kaut kādā mērā savu dzīvi saistīt ar BLR ?
Tāds info man nav.
Vienīgi tas man ir skaidrs, ka agrāk vai vēlāk, bet mums arī būs jaķeras pie ārzemju spēlētāju naturalizācijas, ja mēs negribam pēc katra izgāzta PČ gausties,ka mums tas un šitas. Ne masveida, bet uz atsevišķām pozīcijām ar prātu to darot rezultāts var būt spīdošs.
Pat krievi ar saviem milzīgiem cilveku resursiem nekaunējās basketbola naturalizēt melno spelētaju, un rezultats bija spīdošs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-25 00:22, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu kāda atrunāšanās?
Krieviem vispār tajā laikā nebija tādas izpratnes par dzimteni, kā mums. Mums tā ir Latvija, kaut tu plīsti, bet viņiem jebkura vieta cccp.
Man po, kaut viņš aptaisās ar saviem naturalizētajiem, bet es tādas lietas neatbalstu, būtu laiks attapties sporta vadībām ka šitā staigāšana jāizbeidz. Kas būs ja katrs Ķīnietis, Indietis, Pakistānieties, Indonēzietis u.t.t. noziedos pa 1$ "savas valsts hokeja attīstībai", mēs ar kopā ar Kanādu cīnīsimies par divdesmitajām vietām pasaulē. Pietiek jau ar mūsdienu PRO klubu intresēm kas stāv pāri visam, tagad vēl būs PRO izlases.
Agri, mēs,protams, varam iebāzt galvu smiltīs un tēlot, ka mūs tas neskar, bet pašreizējā situācija globāla pasaulē liecina tikai par to, ka pat ar cilveku resursiem bagātās valstis nekaunās naturalizēt cilvekus dažādās jomās (ne tikai sportā).
Un es personiski no tā nekādu ļaunumu nesaskatu, jo man Latvijas karogs vienādi braši plīvo un himna labi skan, kad tas notiek par godu Mihailam vai Jānim. Tāpat tas būtu, ja tas notiktu par godu Džonam vai Pīteram.

     [+] [-]

, 2013-02-25 00:24, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāds info man nav.
Vienīgi tas man ir skaidrs, ka agrāk vai vēlāk, bet mums arī būs jaķeras pie ārzemju spēlētāju naturalizācijas, ja mēs negribam pēc katra izgāzta PČ gausties,ka mums tas un šitas. Ne masveida, bet uz atsevišķām pozīcijām ar prātu to darot rezultāts var būt spīdošs.
Pat krievi ar saviem milzīgiem cilveku resursiem nekaunējās basketbola naturalizēt melno spelētaju, un rezultats bija spīdošs
Nu Pleta gadījumu vēl var pietuvināt ja tik ilgi ir MnD, redzēs ko tas dos viņiem...Es negaužos pēc PČ.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 00:26, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāds info man nav.
Vienīgi tas man ir skaidrs, ka agrāk vai vēlāk, bet mums arī būs jaķeras pie ārzemju spēlētāju naturalizācijas, ja mēs negribam pēc katra izgāzta PČ gausties,ka mums tas un šitas. Ne masveida, bet uz atsevišķām pozīcijām ar prātu to darot rezultāts var būt spīdošs.
Pat krievi ar saviem milzīgiem cilveku resursiem nekaunējās basketbola naturalizēt melno spelētaju, un rezultats bija spīdošs
NAfig mums kaut kādus Amerikāņu hokeja pameslus vai vēl nezin ko, ej un fano par savu Baltkrieviju vai Kazakstānu ja tev viņu naturalizēto spēlētāju izlases tik ļoti patīk!
LAtvijai nevajag nekādu naturalīzētos spēlētājus, tad labāk spēlējam B grupā ar saviem čaļiem(kas nav noticis un nenotiks)

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 09:31, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tāds info man nav.
Vienīgi tas man ir skaidrs, ka agrāk vai vēlāk, bet mums arī būs jaķeras pie ārzemju spēlētāju naturalizācijas, ja mēs negribam pēc katra izgāzta PČ gausties,ka mums tas un šitas. Ne masveida, bet uz atsevišķām pozīcijām ar prātu to darot rezultāts var būt spīdošs.
Pat krievi ar saviem milzīgiem cilveku resursiem nekaunējās basketbola naturalizēt melno spelētaju, un rezultats bija spīdošs
it kā cilvēks zolīdos gados, bet nu Tu gāz pilnīgu tuftu!

labākais salīdzinājums hokejā ir Itālijas un Francijas izlases: vieniem gandrīz puse izlases ar naturalizētajiem, otriem - tādu praktiski nav. Kaut frančiem to darīt būtu milzīgas iespējas (visa Kvebeka ). Arī vācieši nepartraukti kādu naturalizē, taču norvēģi tāpat šiem aizgāja priekšā ar savu tīri nacionālo sastāvu.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-25 11:42, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: it kā cilvēks zolīdos gados, bet nu Tu gāz pilnīgu tuftu!

labākais salīdzinājums hokejā ir Itālijas un Francijas izlases: vieniem gandrīz puse izlases ar naturalizētajiem, otriem - tādu praktiski nav. Kaut frančiem to darīt būtu milzīgas iespējas (visa Kvebeka ). Arī vācieši nepartraukti kādu naturalizē, taču norvēģi tāpat šiem aizgāja priekšā ar savu tīri nacionālo sastāvu.
Piemērus var atrast daudz un dažādus. Ir veiksmīgāki, un ir arī neveiksmīgāki piemēri.
Kā Tev šķiet, vai zviedri ar savu nacionālo futbola izlasi mazāk lepojas tāpēc ka tā līderis ir bosnietis-horvāts Zlatans Ibrahimovičs? Vai arī krievi ar savu basketbola izlasi,kuras līderis nesen bija amerikānis Džons Holdens. Vai somi ar vienu no savas hokeja izlases līderiem krievu Leonīdu Komorovu?
Es domāju,ka viņiem tas netraucē lepoties ar savām izlasēm.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 11:47, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Piemērus var atrast daudz un dažādus. Ir veiksmīgāki, un ir arī neveiksmīgāki piemēri.
Kā Tev šķiet, vai zviedri ar savu nacionālo futbola izlasi mazāk lepojas tāpēc ka tā līderis ir bosnietis-horvāts Zlatans Ibrahimovičs? Vai arī krievi ar savu basketbola izlasi,kuras līderis nesen bija amerikānis Džons Holdens. Vai somi ar vienu no savas hokeja izlases līderiem krievu Leonīdu Komorovu?
Es domāju,ka viņiem tas netraucē lepoties ar savām izlasēm.
Nu nejauc putru ar kāpostiem! Tāds Zlatans ir Zviedrijā dzimis un uzaudzis! Nav viņš naturalizēts! Līdzīgi arī Komarovs - kurš Somijā ir uzaudzis.
Es, piemēram, ļoti negribētu, lai tāds Holdens spēlētu Latvijas izlasē.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 11:55, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nejauc putru ar kāpostiem! Tāds Zlatans ir Zviedrijā dzimis un uzaudzis! Nav viņš naturalizēts! Līdzīgi arī Komarovs - kurš Somijā ir uzaudzis.
Es, piemēram, ļoti negribētu, lai tāds Holdens spēlētu Latvijas izlasē.
Tiešām nesaprotu šo prievīšu politiku.
Man šķiet,ka Rietumos jau sen ir pāri šiem kompleksiem, jo visi jau pieņēmuši,kas spēlētāji pārstāv kādu konkrētu valsti, un nevis tautību, vai vel kaut ko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-25 12:30, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nesaprotu šo prievīšu politiku.
Man šķiet,ka Rietumos jau sen ir pāri šiem kompleksiem, jo visi jau pieņēmuši,kas spēlētāji pārstāv kādu konkrētu valsti, un nevis tautību, vai vel kaut ko.
ā, nu ja rietumos dara tad jau nav variantu - latviešiem arī obligāti jadara!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 12:49, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešām nesaprotu šo prievīšu politiku.
Man šķiet,ka Rietumos jau sen ir pāri šiem kompleksiem, jo visi jau pieņēmuši,kas spēlētāji pārstāv kādu konkrētu valsti, un nevis tautību, vai vel kaut ko.
Nu Tavs arguments vienkārši spridzina! Izrādās mums kaut kādi Vasjas vai Džoni jānaturalizē tāpēc, ka "Rietumus tā darot"

bet, sorry, ja paskatās uz hokeja karti - tad pa lielam tā tomēr nav. Ir vācieši, itāļi, belari un kazahi... pārējie uz to neiziet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-25 13:39, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: ā, nu ja rietumos dara tad jau nav variantu - latviešiem arī obligāti jadara!
huy,abrag!
Nē,mums noteikti ritenis jāizdomā no jauna. Pat neskatoties,ka pasaulē viņš ir izdomāts jau n-tās tūkstošgades atpakaļ.
Bet ja nopietni, tad agrāk vai vēlāk mēs pie tā nonāksim neatkarīgi no tā ko vēlaties Jūs, vai arī es. Tādas vienkārši ir globālās pasaules tendences.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-25 13:42, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: huy,abrag!
Nē,mums noteikti ritenis jāizdomā no jauna. Pat neskatoties,ka pasaulē viņš ir izdomāts jau n-tās tūkstošgades atpakaļ.
Bet ja nopietni, tad agrāk vai vēlāk mēs pie tā nonāksim neatkarīgi no tā ko vēlaties Jūs, vai arī es. Tādas vienkārši ir globālās pasaules tendences.
he, he... un ko tad somi, čehi, slovāki, zviedri? šamie kaut kā neaizraujas ar naturalizācijām teiksi, arī kļūdās?

  -2 [+] [-]

, 2013-02-25 13:43, pirms 11 gadiem
A-BURTS(Aragons) rakstīja: par Francijas hokeja izlasi runajot,prieks musdienu "politkorektas" Francijas tas vispar ir UNIKALS gadijums neviena cita sporta veida Francija nav ta,ka visa komanda butu ne tikai izteikti Franciska,bet ari 100% Balta
....un nevienā citā komandu sporta veidā Francija nav tik zemu kā hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 13:50, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: he, he... un ko tad somi, čehi, slovāki, zviedri? šamie kaut kā neaizraujas ar naturalizācijām teiksi, arī kļūdās?
Viņiem tas arī nemaz nebūs jādara, jo viņiem šobrīd valstī ir tik daudz ibrahimoviči salaisti,ka viņiem tas ir tikai laika jautājums, kad tie visi ienāks šo valstu sportā. Pastaigā pa Oslo ielām, un Tu sapratīsi,ka tik multikulturāla nav pat Berlīne vai Londona.
Latviešiem pēc gadiem 10 pa visām spraugām sportā sprauksies ārā patreizējās migrācijas sekas.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-25 13:51, pirms 11 gadiem
A-BURTS(Aragons) rakstīja: Ivar,tavai zinasanais,Leo Komarovs nav nekas Krievs,bet gan Igaunija dzimis Karelis vienkarsi CCCP laikos Krievu uzvardi tika lipinati turpat vai visam mazakumtautibam,kas nav izredzeto 15 republiku titulnaciju statusa bet Kareli,ka zinams, tiri etniski prieks Somiem ir tas pats,kas Latgaliesi prieks Latviesiem!
Nezinu Komorova radu rakstus, bet pats viņš sevi dēvē par krievu.