Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Znaroku nokaitina žurnālista jautājums

Jānis Pārums

Znaroku nokaitina žurnālista jautājums
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) spēles starp Rīgas "Dinamo" un Balašihas "MVD" komandām (1:2) preses konferencē komentārus sniedza abu komandu galvenie treneri Juliuss Šuplers un Oļegs Znaroks. Otrais pēc kāda no jautājumiem ne pa jokam sadusmojās uz kādu no žurnālistiem.

Oļegs Znaroks, "MVD" galvenais treneris: "Spēle izdevās skatāmi, abas komandas spēlēja lieliski. Domāju, ka līdzjutējiem patika, jo līdz pat mača beigām nebija skaidrs, kurš uzvarēs. Priecājos, ka šoreiz uzvarējām mēs. Nav noslēpums, ka vienas sezonas laikā komandu neuzbūvēsi. Lai ar to spētu gūt rezultātus, ir jāstrādā ne vienu sezonu vien."

"Līdz pārtraukumam rīdzinieki bija psiholoģiskajā bedrē. Izlases puišu meistarība nekur nebija pazudusi, spēlēja viņi lieliski, vienkārši kaut kas nedaudz vienmēr pietrūka. Kad komanda zaudē, tad spēlētājiem ir psiholoģiski grūtāk. Pauze KHL čempionātā nāca par labu."

Kad kāds no žurnālistiem uzdeva jautājumu vai Znaroks jūtas pelnījis Trīszvaigžņu ordeni, "MVD" galvenais treneris aizsvilās: "Te ir preses konference vai kas? Tas ir pirmkārt! Otrkārt – kad jūs ierodaties šeit, tad lūdzu bez alkoholiskajiem dzērieniem, Kādā stāvoklī jūs atrodaties jaunais cilvēk?! Un kur ir jūsu akreditācija? Paldies"

Juliuss Šuplers, Rīgas "Dinamo" galvenais treneris: "Pieļāvām divas kļūdas un tas arī visu izšķīra. Paši redzējāt, cik vārtu gūšanas momentus mēs radījām. Fortūna šoreiz mums neizsmaidīja. Man lielu pretenziju pret puišiem nav – visi centās un cīnījās līdz pat mača beigām. Pietrūka Petrovicka. "

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-24 02:34, pirms 15 gadiem
Nekad neesmu izcēlies ar pārāku nacionālismu vai rusofobiju, bet šoreiz būs jāpiekrīt Ivaram, Abragam un kompānijai. Znaroks ir izdarījis daudz Latvijas hokejam, bet Trīs Zvaigžņu ordeni?! Es saprotu, ka tādu godu var izrādīt Irbem, kurš ir izcēlies netikai ar spēli uz ledus, bet arī ar patriotismu. Tiešām Znaroks ir otrais labākais vārda nesējs aiz Irbes?!

Un pat tad, ja ir! Iedodiet viņam kādu ar hokeju saistītu balvu, ordenis ir jāatstāj patriotiem. Neuzskatu, ka situācija kurā Zatlers pasniedz ordeni kādam, kurš atbildēs ar "Spasibo!" ir normāla...

Par pašu jautājumu... Ja uzdevējs nebija iemaldījies kodējs, tad neko traģisku nesaskatu. Kādam tas bija jāpajautā, varbūt preses konference nebija īstā vieta, bet ir tikai pāris žurnālisti, kuri var sarunāt atsevišķu interviju ar Značoku, un es šaubos vai viņi būs baigie jautātāji.

Starpcitu, ne tādas vien lietas ir jautātas preses konferencēs. Nepiekrītu Jurim, ka ZA būtu tik pieklājīgi žurnālisti. Jautāts tiek viss pēc kārtas un reizēm jo dzēlīgāk,jo labāk.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-24 06:24, pirms 15 gadiem
busdriver rakstīja: nav pelnijis!!!
labak to dot melnam no Danijas, kurs pat nezin kur Latvija uz kartes, bet ne savajiem???? stulbuma politika

  +2 [+] [-]

, 2009-11-24 06:33, pirms 15 gadiem
Shaurpierains krievs no nekurienes ir un paliek shaurpierins slavs no nekurienes!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-24 08:47, pirms 15 gadiem
Ne jau cilvēks nosaka vai ir pelnījis ordeni, bet gan viņa darbs. Žurnālists noteikti nav pelnījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-24 10:14, pirms 15 gadiem
Ziniet, manis pēc lai viņam tiek tas ordenis. Vienīgais manuprāt ir nopietni jādomā par kāda jauna un tiešām ļoooti prestiža ordeņa izveidošanu. Tādu, kuru pasniegtu par tiešām milzīgu izcilību savā lauciņā un Latvijas vārda celšanā. Līdzīgi kā Lielbritānijā tiek piešķirts Sera tituls vai iecelšana bruņinieka kārtā. Tur par Eirovīzijā icīnītu piekto vietu (piemēram) tas nekad netiktu piešķirts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-24 10:32, pirms 15 gadiem
Znaroks - Latvijas Kirkorovs!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-24 10:32, pirms 15 gadiem
Es vispār nesaprotu, par ko vētra glāzē. Pirms sākt runāt muļķības, žurnālistiem vajadzētu papūlēties vismaz kaut kādas pamatzināšanas par doto ordeni iegūt. Nu nav taču grūti divus teikumus izlasīt, ja jau plāno n-tās rindkopas kult salmus par to!
lv.wikipedia.org: Triju Zvaigžņu ordenis - Vikipēdija

Triju Zvaigžņu ordeni piešķir pilsoņiem un ārvalstniekiem par nopelniem tēvijas labā. Nopelni var būt pašvaldību, saimnieciskā, sabiedriskā un kultūras darbā jebkurā jomā. Ordenis ir piešķirts virknei ārzemnieku, arī Džordžam Bušam utml, kas latviski spēj pateikt vēl mazāk par Znaroku un kuru vienīgais nopelns Latvijas labā ir bijusi šurp atbraukšana un pamāšana tautai caur bruņumašinas logu.

Tādā ziņā Znaroks konkrēto ordeni ir pelnījis ne mazāk.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-24 10:38, pirms 15 gadiem
alchamons rakstīja: Zurnalists gribēja politizēt preses konferenci, bet kā zināms tad sports un politika neiet roku rokā
Un kā vēl iet. KHL labs apliecinājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-24 11:46, pirms 15 gadiem
tikai tapec ka Znaroks tāds ir, tikai tapēc mēs esam aukstākajā ešelonā pasaules chempī,ja toreiz vinš neiestumtu ripu ar visu vārtsargu mēs iespējams vēl muļļātos tanī B grupā....

  +2 [+] [-]

, 2009-11-24 12:46, pirms 15 gadiem
Tas ordenis jau sen ir degradēts līdz bezjēgai. Kāda tam vispār var būt vērtība, ja kā konfektes no spaiņa dala visiem pēc kārtas, kuri spēj pateikt : ''Ooo, Latvia good!''

     [+] [-]

, 2009-11-24 12:50, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nesaprotu, un nekad nesapratīšu tos, kas baigi tagad noliek to žurnālistu.
Znarokam kā publiskai personai bija, ir un būs jarēķinās ar dažādiem jautājumiem. Itsevišķi ar tādiem,kas ir aktuāli sabiedrībā.
Jā, mums vel stipri jāmācās demokrātijas pamatelementi un principi.
Diez ko darītu tāds Znaroks, ja viņu pie sevis uz talk show uzaicinātu Larry King vai Ofra Haza. Droši vien pēc piecām minūtēm apvainojies un uzbudināts aizskrietu prom.
draugs, tā bija pēcspēles preses konference nevis apspriede vai kādam pienākas ordenis vai nē. Žurnālists šajā gadījumā bija pilnīgs āmurs (piedevām vēl pālī ja Oļegs teica taisnību), vot interesanti kurš tas bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-24 13:26, pirms 15 gadiem
lil_thug rakstīja: par ordeni, diezgan slidena tēma..
bet nu, daļēji piekrītu, jo, manuprāt, ordeņa nēsātājam, ordeņa cienīgam cilvēkam ir jāprot latviešu valoda!
ja tas ir tāpēc, ka viņš nesis Latvijas vārdu pasaulē, tad varu teikt, ka katrs no mums savā veidā nes Latvijas vārdu, neiet runa par to, cik labi vai slikti to darām!
tad, piemēram, kāpēc manam mirušajam vecvectēvam nav ordenis, kurš 15 gadus dienēja Latvijas armijā 30. gados?
Par valodu tu te luni laid. Tad jau visiem citzemju Latvijas ordeņa kavalieriem latviešu valoda jāmācās?
Jautājums preses konferencē galīgi navietā.
Ordeņa piešķiršanu Znarokam neatbalstu. Nekas jau nav sasniegts. Tiec vismaz pusfinālā. Tad jau var sākt domāt. Tad arī var teikt, ka kaut kas īpašs kopā ar komandu ir sasniegts. Bat tā? Par ko ordeni?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-24 14:36, pirms 15 gadiem
Znaroks ir pelnījis ordeni, 100%. Par to vien ordenis jādod, ka viņš iestūma mūs A.grupā. Bet bez tā viņš ir labākais hokeja treneris, kas mums bija (jaunieši izlases) un ir (pieaugušo izlase). Un par to visu pārējo iepūtiet!

Un tagad lai paceļ roku tas, kurš nekad dzīvē nav lietojis lamuvārdus

  -1 [+] [-]

, 2009-11-24 14:42, pirms 15 gadiem
Aigaro rakstīja: Znaroks ir pelnījis ordeni, 100%. Par to vien ordenis jādod, ka viņš iestūma mūs A.grupā. Bet bez tā viņš ir labākais hokeja treneris, kas mums bija (jaunieši izlases) un ir (pieaugušo izlase). Un par to visu pārējo iepūtiet!
Par ordeni - jāvadās pēc diviem kritērijiem:
1. vai ir pelnījis - noteikti ir!
2. vai uzvedība un attieksme pret valodu atļauj saņemt ordeni - problēmas ir, bet jāskatās, kas par to ordeņa statūtos teikts!!

     [+] [-]

, 2009-11-24 16:14, pirms 15 gadiem
znaroks ritiigi nodeva

  -1 [+] [-]

, 2009-11-24 17:42, pirms 15 gadiem
Malacis Znaroks

     [+] [-]

, 2009-11-24 17:54, pirms 15 gadiem
Jautājums par ordeni normāls korekts-man arī interesēja Znaroka atbilde uz šo jautājumu-Znaroks atbildēja ar dusmām-tātad skaidrs -nav pelnījis.
Znaroks ir pelnījis Latvijas pilsonību, kādu goda rakstu, prēmiju arī kādu zemāka ranga ordeni, bet Latvijas valsts augstāko apbalvojumu viņš noteikti nav pelnījis.

     [+] [-]

, 2009-11-24 17:59, pirms 15 gadiem
Aigaro rakstīja: Znaroks ir pelnījis ordeni, 100%. Par to vien ordenis jādod, ka viņš iestūma mūs A.grupā. Bet bez tā viņš ir labākais hokeja treneris, kas mums bija (jaunieši izlases) un ir (pieaugušo izlase). Un par to visu pārējo iepūtiet!

Un tagad lai paceļ roku tas, kurš nekad dzīvē nav lietojis lamuvārdus
Piemēram es nekad dzīvē neesmu lietojis lamuvārdus-ne latviešu ne krievu un esmu ar mieru ar jebkuru saderēt kaut uz 1000 latiem vai vairāk ja dzirdēs no manis kādu lamuvārdu-draugi mani zin un neviens ar mani neder arī uz lielāku summu-tāpēc nevajag teikt ka tādi cilvēki nav-arī ģimenē man nelieto vispār neviens.
trijzvaigžņu ordenis ir valsts AUGSTĀKAIS apbalvojums un to saņem tomēr kaut cik necik nacionāli cilvēki kuriem pret LatvijU ir kaut kādas jūtas/labas/. Kaut vai tūkstošiem latu dodiet Znarokam vai cik apbalvojumus -viņš to ir pelnījis bet ne ordeni.

     [+] [-]

, 2009-11-25 17:30, pirms 15 gadiem
Laba dzivite vinam tur,brilites .......

     [+] [-]

, 2009-11-25 21:41, pirms 15 gadiem