Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Znaroks&Co sarūgtina rīdziniekus

Lauris Bērziņš
Lauris Bērziņš

Znaroks&Co sarūgtina rīdziniekus
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar Kontinentālās hokeja līgas spēlē uz "Arēna Rīga" ledus tikās Rīgas "Dinamo" un Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenētā Balašihas "HK MVD" vienība. Pārāki ar rezultātu 2:1 izrādījās viesi.

Jau no spēles pirmajām minūtēm abas komandas parādīja savas ambīcijas. Iesākumā spēlētāji viens otram respektu centās iedzīt ar spēka paņēmienu palīdzību, bet brīdi vēlāk tika radīti arī pirmie momenti. Iesākumā sava bijušā kolēģa Edgara Masaļska gatavību notestēja Mets Elisons, bet pēc tam otrā laukuma pusē pāris bīstamus uzbrukumus izveidoja "Dinamo". Labu piespēli Martinam Karijam izdarīja Lauris Dārziņš, taču lielisku spēli nodemonstrēja "HK MVD" kluba vārtsargs Maikls Gārnets, ar kājsargu apturot Karijas mesto ripu. Tūlīt pēc tam aktīvi vārtu priekšā nospēlēja Roberts Bukarts, taču gūt savus trešos vārtus KHL viņam patraucēja pretinieku aizsargi un jau pieminētais Gārnets.

Perioda turpinājumā rīdziniekiem bija vēl dažas izdevības izvirzīties vadībā, taču atslēgt "HK MVD" vārtus aizsardzību viņi pagaidām nespēja. Vēl vairāk... aptuveni trīs minūtes pirms perioda beigām tika zaudēti vārti. Pamatīgu uzbrukuma virpuli rīdzinieku zonā savērpa Znaroka vīri un meta, meta, kamēr iemeta. Divas reizes Masaļskis ripu atsita, bet trešajā piegājienā bija bezspēcīgs. Lāča pakalpojumu izdarīja arī pašu aizsargi, kuri stāvēja kā zemē (šajā gadījumā – ledū) iemieti katrs pie sava vārtu stabiņa, noskatoties, kā Deniss Kokarevs raida ripu vārtos. Līdz ar to pirmajā pārtraukumā mājiniekiem nācās doties pie nelabvēlīga rezultāta – 0:1.

Mača otrajā trešdaļā spēles temps nekritās un uzbrukumu arī netrūka. Ik pa brīdim briesmās bija te "Dinamo", te "HK MVD" vārti. Trešdaļas pirmajās minūtēs labākā iespēja panākt izlīdzinājumu bija Jānim Spruktam, taču viņš pārmeta ripu pāri praktiski tukšiem vārtiem. Bet pavisam drīz par nevīžīgu un statisku aizsardzību "Dinamo" nācās samaksāt ar vēl vieniem zaudētiem vārtiem. Šoreiz savu vārtu priekšā labākās vietas bija ieņēmuši jau trīs dinamieši un noraudzījās, kā 2:0 Balašihas kluba labā panāk Deniss Mosaļjevs.

Visbeidzot perioda vidū "Dinamo" atklāja savu gūto vārtu rēķinu, realizējot skaitlisko vairākumu. Aleksandrs Ņiživijs no iemetiena apļa atdeva piespēli uz labo malu neviena nepiesegtajam Cipulim, un pēdējais ripu nogādāja jau tukšos vārtos. Ar joprojām minimālu viesu pārsvaru 2:1 spēles 2. periods arī noslēdzās. Jāatzīst gan, ka rezultāts varēja būt arī citādāks, taču vairākās epizodēs izšķiroši izrādījās gan abu vārtsargu, gan veiksmes faktori.

Daudz spēku "Dinamo" hokejistiem nācās atdot 3. perioda sākumā. Pirmo pusminūti rīdziniekiem nācās spēlēt mazākumā Lī Sveta iepriekšējā trešdaļā nopelnītā noraidījuma dēļ, bet tūlīt pēc tam vēl divu minūšu sodu nopelnīja arī Oļegs Sorokins. Tomēr pretinieku spiedienu izdevās izturēt veiksmīgi un vēl mazliet pabojāt Znaroka vadītās komandas skaitliskā vairākuma realizācijas procentu.

Ja aizsardzībā izdevās nospēlēt salīdzinoši sekmīgi, tad diemžēl uzbrukumā "Dinamo" pagalam neveicās. Bija trīs skaitliskā vairākuma iespējas, arī vienādos sastāvos par momentu trūkumu rīdzinieki sūdzēties nevarēja, bet noslēdzošajā fāzē vienmēr kaut kā pietrūka. Arī ķeršanās pie pēdējā salmiņa – vārtsarga nomaiņas pret vēl vienu laukuma spēlētāju – augļus nedeva, un galarezultātā "Dinamo" nācās samierināties ar zaudējumu ar 1:2.

Kontinentālā hokeja līga

Dinamo Rīga – HK MVD 1:2 (0:1, 1:1, 0:0)

Vārti: 16:46 0:1 Kokarevs (Trahanovs), 27:55 0:2 Mosaļjevs (Kudašovs), 31:41 1:2 Cipulis (Ņiživijs, Sorokins, vair.)
Vārtsargi: Masaļskis – Gārnets

 +17 [+] [-]

, 2009-11-23 21:36, pirms 15 gadiem
+
Nizhivijs, taada atdeve, piespeles dalija pa labi un pa kreisi, nespejam izmantot tikai...
Cipulis, ne tikai tapeec, ka guva vaartus
Masaljskis (jau pedejas, kadas piecas speles pelnijis buut labako trijniekaa)

-
Sorokins, kaukas nebij shodien...
Sprukts... nu kaa tu tiki CENTRA UZBRUCEEJA postenii uzspeleet NHL, shkjiet nesapratiishu (par maz maxaa tagad, vai?)

Visaa visumaa pozitiivas atsauksmes par sho speeli (lai arii zaudeejums), par daudz noraidijumu.

PS tas viss mans personiigais viedoklis.

 +79 [+] [-]

, 2009-11-23 21:36, pirms 15 gadiem
Ja Znaroks ar izlasi izdarī to pašu, ko ar MVD, atd būs super
Slēpts komentārs: gengsta10
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +30 [+] [-]

, 2009-11-23 21:36, pirms 15 gadiem
pēdējās piecās minūtēs, mana sirds gandrīz izlēca pa muti vismaz 6reizes.
TRILLERIS!!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-11-23 21:36, pirms 15 gadiem
psc
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:36, pirms 15 gadiem
nu ko lai dara?
Neko nepadarīsi!

 +18 [+] [-]

, 2009-11-23 21:36, pirms 15 gadiem
SPRUKTS BLJAD !!!

 +22 [+] [-]

, 2009-11-23 21:36, pirms 15 gadiem
daudz kludu un neizmantotu izdevibu! SPRUKTS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2009-11-23 21:36, pirms 15 gadiem
''Sprukts''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:36, pirms 15 gadiem
Slikta diena Jānim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:36, pirms 15 gadiem
Pēc maniem aprēķiniem sanāk, ka RD atkrituši uz 10 vietu Rietumos, savukārt atstarpe līdz 8 vietai pieaugusi līdz 6 punktiem!

  +8 [+] [-]

, 2009-11-23 21:36, pirms 15 gadiem
Jānis Sprukts - Dinamo Juniors

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
Sprukts!

 +13 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
ak, ja Jancis iemestu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
žel, ļoti žēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
Sprukts ar Sorokinu labākie

 +21 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
uz Sprukta sirdsapziņas 4 neiemesti goli.

  +6 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
ši nebij ne Sprukta diena ne komandas..
ar sašu kkas nav kārtībā
aizsargi kļudas pa daudz

  +6 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
Kaut kas ir jāmaina:
1vs1, vairākums un metienu realizācija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
Spēli zaudēja Sprukts, diemžēl...

  +8 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
Sprukt laiks mest iekšā!!! edrīkst tā izniekot iespējas...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
SOROKINS tik dusmīga uz viņu!!
un ko tas Šuplers tā moka Sandi? nesaprotu!!!

spēle tā jau bija laba.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
sprukts pagruda speli.3 kapitalas iespejas nevienu neizmanto.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
Sprukts pilniigi neiederas sastaavaa... Kaa uzbruceejam var buut taads realizaacijas % ? Nu kaa? peedeejaas trijaas speelees katraa pa 3-4 momentiem, bet tikai 1 gols!!! labaak panjemtu Karsumu uz Dinamo!!!

 +10 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
Sprukstiņa nerealizēto iespēju spēle.

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
Būtu VAIRĀKUMA realizācija, butu ari UZVARA!!!
Slēpts komentārs: celmins

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
Spruktels noraka spēli...

  -3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
Spriktu ar kariyu derētu ar siksnu kārtīgi nozvetēt, tad nākamreiz noteikti iemestu tukšos vvārtos.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
vienkārši psc bladjj...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
Sprukts anti varonis=( nu ne kas, varbū nakam reiz...=)

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
nav ko vainot tikkai Spruktu !
Komandai vienkārši šodien neveicās .

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
viena no labaakajaam speeleem musu izpildijumaa, bet ari viens no sapigakajiem zaudejumiem

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:37, pirms 15 gadiem
SPRUKTS SPRUKSTS SPRUKSTS>..... nju ka shita var tizloties ... ehhh ... shita uz olipiadi netikt...

  -3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:38, pirms 15 gadiem
Sorokin,a nu ka atri uz farmklubu,slikta spele,un ne jau pirma,sprukt,nu jastrada vairak acimredzot,ja nevari izmantot kaut vai 1 no 4 situacijam.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:38, pirms 15 gadiem
Spruksts vienkarsi nemak ripu apstradat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-11-23 21:38, pirms 15 gadiem
Petrovicka pietrūka, hossa vienkārši neredzams!

  -3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:38, pirms 15 gadiem
Spukts noraka visu speli!!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-11-23 21:38, pirms 15 gadiem
Sprukts shodien riktiigs Spruksts! Kaa vinjsh shodien neiesita vismaz vienu(!), es veel nesaprotu!

  -4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:38, pirms 15 gadiem
SPRUKTU, PADZĪT!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:38, pirms 15 gadiem
Neuzvarējām dēļ Sprukta, kā var neizmantot šādas 100% iespējas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:39, pirms 15 gadiem
Kas pa Nissanu!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:39, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Ja Znaroks ar izlasi izdarī to pašu, ko ar MVD, atd būs super
pēdējā čempī jau izdarīja.

  +7 [+] [-]

, 2009-11-23 21:39, pirms 15 gadiem
SPRUKTS VĒL 1000 000 Eiras GRIBĒJA

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:39, pirms 15 gadiem
es kūstu

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:39, pirms 15 gadiem
un nebija jau tā, ka Sprukts pie visa vainīgs. lūk atradāt vainīgo, kuru tagad nolinčot. vajag spēlēt, nevis muļķoties! jā, Spruktam vajadzēja iemest, bet ne jau viņš vienīgais. Sorokina izgājiens 1 pret 1 un vēl 2 noraidījumi. šodien noteikti Oļega sliktākā spēle

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:39, pirms 15 gadiem
Sprukts tāds kapracis, un tāds vēl gribēja tikt NHL šausmas.

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:39, pirms 15 gadiem
jāiemācās iemest izgājienos 1:1

  +5 [+] [-]

, 2009-11-23 21:39, pirms 15 gadiem
Hmm...un ja Sprukts noraka speeli, tad man nav ko teikt... Cik noraidiijumus Janka uz sevis nenopelniija, cik melnaa darba mazaakumaa izdarija....

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:39, pirms 15 gadiem
mans mīļākais radio, ir radio skonto

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:39, pirms 15 gadiem
Visu cienu puisiem!!!!

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:40, pirms 15 gadiem
Sprukts lai brauc uz Pinkiem treneties, Sorokins uz pensiju, parejiem paldies par speli

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:40, pirms 15 gadiem
Spruktu 4ist uz fārmklubu, cik epizodes nav bijušas tādas vismaz 8, un šis nevienu nevar iemest, pizdjec... Prieks par znaroku!

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:40, pirms 15 gadiem
Šuplers lohs atkal kaut ko saķīmiķoja, nosēdināja malā Arnasonu, iedeva Hossam pēdējo iemetienu

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:40, pirms 15 gadiem
Garnetts monstrs!!! vnk nav vardu....
Loti haotiska spele Dinamiesu izpildijuma..., bet MVD izcili aizsardziba nospeleja.
Nesaprotu ko Sprukts darija NHL un AHL ?! Tik daudz iespeju izmest vejaaa.....

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:40, pirms 15 gadiem
Nu nav daudz ,ko teikt ,Gārnets daudz glāba tāpat ka Masaļskis ,bet nu Sprukts ir UNIKĀLS čalis pa tiešam....un šis vēl NHL cerēja iekļūt?nav jau diezko labi šitā savējo noilkt bet nu viņš to ir patiešam izpelnījies ar savu parādīto spēli praktiski visas sezonas garumā ar nelieliem uzplaiksnījumiem

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:40, pirms 15 gadiem
Kāsēji!!!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-11-23 21:40, pirms 15 gadiem
Sorokinu gribās atzīmēt ! 1pret1 neiesvieda pēc Ozo piespēles .. nu nez nez! Negāja iekšā! Brutāli negāja! Nekas, laba spēle! Paldies Turpinam just līdz! Pamodušies Dinamieši!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:40, pirms 15 gadiem
zigylv rakstīja: Sprukts tāds kapracis, un tāds vēl gribēja tikt NHL šausmas.
Salīdzināt spēles stilus NHL un KHL, tas nav nopietni!
Slēpts komentārs: arnis100

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:40, pirms 15 gadiem
Spruktu uz fārmklubu !!! jau šodien .

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
abi varti ir uz aizsargu sirdzapzinjas, jo lava parak daudz pec kartas meteinus raidit no vartu priekshas... spele laba, bet paaka laba lai RD uzvaretu neizskirts vareja but godigaks rezultats.

vsp, jasak ari izmantot labas iespejas, un tad bus rezultast!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
brauc vien jaani uz savu ahl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
Pavisam noteikti Sprukts nebij vainīgs pie zaudējuma. Bet vairākumā Sprukts varēja mainīties ar Arnasonu. Vai tiešām Dinamo vadības iekšējās problēmas tagad ietekmēs notikumus uz ledus?

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
be rakstīja: Spruktam daudz ir jāmācās!!! Brīžiem nesaprotu, ko viņš dara šajā komandā.
melno darbu jau dara, bet iespējas neizmanto.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
njām.. tā tas ir .. es konkrēti neminēšu kāda cilvēka vārdu, kas nemāk realizēt 110 % procentu iespējas.. neminēšu arī konkrētus aizsargus.. gribētos ticēt, ka tas ir meistarības trūkums nevis stulbums.. Nu cerēt jau var, ka sekos uzvaras, bet nu nezinu, jo pat optimistam būtu grūti noticēt, ka pret grandiem, kas sekos nākamajās spēles, mēs cīnīsiemies par uzvaru ..

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
iplaymyway rakstīja: Petrovicka pietrūka, hossa vienkārši neredzams!
Pilnīgi taisnība tev ir nebutu atnacis uz koamndu Petrovisckis Hosa nebutu atveries un zāģētu vēl 10 ma4us pēc kārtas. Ceru ka ātri izveseļosies.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
ņemsim vērā ka šī komanda ir 4. vietā,bet mēs 23.
Tā kā nečīkstēsim,bet iesim izmazgāt zobus,lai ietu gulēt.

Cienīsim DINAMŌO !!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
indza09 rakstīja: Sprukts noraka.
Sprukts pedeejaas minuutees vilka komandu!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
Esmu neizsakāmi dusmīgs uz mūsu šīs spēles zvaigžņu duetu-Sprukts,Sorokins... Trūkst vārdu..............................

  +8 [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
Visa spēles gaita liecināja un pierādīja, ka enkāvēdē ir galvastiesu pārāki par Dinamo.Lieliski taktiski atstrādāts, katrs spēlētājs zina savu vietu un uzdevumu, nebrīnos, ka viņiem ir par 20 vai cik tur punktiem vairāk nekā mums.
Runājot par RD, tad tās pašas problēmas, kas visu sezonu, milzums tehniska brāķa, mūžīgās piespēles slidās, bērnišķīga nemākulība ieiet uzbrukuma zonā, utt., tāpat arī pārspēlētas maiņas ( Ozoliņš ), neizmantotās izdevības.
Lai veicas Znaroka visām komandām !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
Uzskatu, ka dinamo ir nepieciešams ļoti pamatīgs fiziskais treniņš, kādi agrāk, vecajam Dinamo notika kandavā! izskatās, ka mūsejiem vienkārši trūkst spēka.
Un cik ilgi Masaļskis vārtīsies pa zemi?

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
Znaroks un CO parādīja raksturu un labu spēles disciplīnu!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
Ak dievs tagad visi te Spruktu sāk nolikt,viņš tomēr dara lielu darbu komandas labā,nu gan jau sāks mest iekšā.

Dinamo varēja uzvarēt šo cīņu bet atkal neveiksmes
Ceru ka nākošajā spēlē pret MVD sakapāsim zna4oku lai ir ni4aks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:41, pirms 15 gadiem
Sprukts un NHL ir tas pats kas cuuka un balets
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
Dikti bieži bija dzirdēts : "Sprukts nespēj..."
+
mūsu vairākums pret viņu mazākumu ir nulle!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
Heija,heija,,,,, lielais lempigas skudras, darzenis un pile (Spruks un Darzenis un Sorokins) ieslido pretinieku zona, patiesam bistams momet=domuzime papisiens. Znaroks roka dudeli tur, rusija tiem ciem sauks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
man ir tikai viens vārds sakāms - SPRUKTS!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
Manupraat vissliktaakaa spelee Hossam, vinjam pat reaalu momentu nebija, pietruuka Petrovicka!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
šodien Hossa neiemeta, jo Petrovickis nespēlēja!! Hossam mūza nebija! :s

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Salīdzināt spēles stilus NHL un KHL, tas nav nopietni!
bet nu metienos no vārtu priekšas pustukšos vārtos tiešam nav atšķirības

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Šuplers lohs atkal kaut ko saķīmiķoja, nosēdināja malā Arnasonu, iedeva Hossam pēdējo iemetienu
Nekur jau nav teikts, ka viņš labāk izspēlētu, bet es ar uzskatu, ka šim čalim ir jādod iespēja, piemēram pret lokomotīvi varēja iedot, lai bulīti uzmet, ka nekā vairāki gadi nhl, kādam skilam jābūt!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
GSWpo rakstīja: Sprukts pedeejaas minuutees vilka komandu!
nez ko viņš izvilka ?

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
BĻĀVIENS BEIDZIET SPRUKTU AIZTIKT! JA BŪTU IEMETIS UZVARAS VĀRTUS BŪTU- OI, MALACĪTS, PELNĪTI, SĀK ATVĒRTIES UTT. TĀDI FANI JŪS ESAT. PĒC UZVARĀM - VISS TIK ROŽAINI, PĒC ZAUDĒJUMIEM- VISI IDIOTI. TIE NESAUCĀS FANI. FANI IR KOPĀ AR KOMANDU UZVARĀS UN ZAUDĒJUMOS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
Znarokssss vot tas ir Vecis, Zvērs
Slēpts komentārs: Capital
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
Kādēļ mūsu hokejisti spēlējot mazākumā neiet virsū pretspēlētājiem?
VISAS komandas , ar kurām esam spēlējuši uzbrūk un cenšas mūsu spēlētājiem atņemt ripu, kad atrodas mazākumā!
UN.....mēs esam vienu no pedejiem gan vairākumā, gan mazākumā.....!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:42, pirms 15 gadiem
1majā periodā lažoja, 2jā lažoja, nu tad naheram spruktu laida 3šajā, ja redz, ka šim neiet?!

P.S. bet spēle pa sevi so so laba, aizsardzībā pa daudz kļūdu

nekas... 2trajā parādīsim, kur vēži ziemo!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:43, pirms 15 gadiem
Zeel punktus bijaam pelnijushi !
Sprukt Sprukt nu nedriixt uzbruceejs tik biezi neest iexaa taadas iespeejas (

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:43, pirms 15 gadiem
Zebrdaazis rakstīja: Sprukts un NHL ir tas pats kas cuuka un balets
tiec lidz winja dziives liimenim un tad runaa pajoliņ

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:43, pirms 15 gadiem
piekriitu jaani uz hk latgale
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:43, pirms 15 gadiem
Spēli uzvarēja Znaroks.

Kamēr Jūlis ir meistars uzsist puikiem uz pleca un uzslavēt par zaudējumiem, tikmēr Oļegs ir sakārtojis augsti organizētu spēli viduszonā. No savas zilās līnijas nebija nekādu iespēju piespēlei uz priekšu, jo pretspēlētājs sēž uz kupra, bet abi malējie ir nosegti.

Sveiciens Koziolam un Savickim no latviešu treneriem :-)

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:43, pirms 15 gadiem
a preses konferences nebūs?

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:43, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: BĻĀVIENS BEIDZIET SPRUKTU AIZTIKT! JA BŪTU IEMETIS UZVARAS VĀRTUS BŪTU- OI, MALACĪTS, PELNĪTI, SĀK ATVĒRTIES UTT. TĀDI FANI JŪS ESAT. PĒC UZVARĀM - VISS TIK ROŽAINI, PĒC ZAUDĒJUMIEM- VISI IDIOTI. TIE NESAUCĀS FANI. FANI IR KOPĀ AR KOMANDU UZVARĀS UN ZAUDĒJUMOS.
Kad vinsh ir iemetis uzvaras vaartus? Mateli un rocinas triic

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:44, pirms 15 gadiem
spruksts toc ir miljona verts,ko vins hoki pazaudejis.........

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:44, pirms 15 gadiem
Isteniiba Sasha ir varonis, es nesaprotu tos kas balso par Jaani, trapit tukshajos vartos muljkis var bet saredzet iespeju, apmanit pretinieku, atri un pats galvenais precizi piespelet, pidodiet ir daudz lielaks darbs! Bet Jani tomer nesagrava speli viss ok ir brizi kad katram neveicas, jus paskatieties cik MVD nevecas reizes arii.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:44, pirms 15 gadiem
Spruktu uz Dinamo Juniors lai pamaacaas kaa ripu apstraadaat - paaraak biezji jau bet nu sodien udens jau smelas pari pagajusogad OC kvalifikacija vins ar karsumu un vasiljevu kopaa prieceeja ne pa jokam bet nu traki traki
Slēpts komentārs: Bronsons
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:44, pirms 15 gadiem
Vēl joprojām nesaprotu, kā Spruksta aģents varēja par savu klientu prasīt 1000000$ no Dinamo, tādi momenti kādi šodien Sprukstam bija ir jāpārvērš golos!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:44, pirms 15 gadiem
Duraki, ko apliekat Spruktu, viņš cīnās kā zvērs. Nu slikti, nerealizēja momentus, bet bija momenti. A, kur varonis Hosa u.c.? MVD jau tur un sit vienlaicīgi, atšķirībā no mūsējiem, kas stāv 4 gab. taisnās kājās un skatās, kā viens žuriks met iekšā.
Labāk pajautājat Jūlim, kāpēc, ja iepriekšējās spēlēs ļoti labi nospēlēja 4 maiņās, visu atkal vajadzēja sad..rst izmainot virknējumus.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:44, pirms 15 gadiem
MLee rakstīja: sprukts pimpis
Labais. + no manis.

  +6 [+] [-]

, 2009-11-23 21:44, pirms 15 gadiem
MLee rakstīja: sprukts pimpis
Izcēlies, IQ -10? Cmon vienkāršie fani pat ir nedaudz ar vairāk pelēko vielu!
Slēpts komentārs: grieķis visīstākais

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:45, pirms 15 gadiem
Spruktam ir tapat ka Cipulim.CERAMS!

  -3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:45, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: BĻĀVIENS BEIDZIET SPRUKTU AIZTIKT! JA BŪTU IEMETIS UZVARAS VĀRTUS BŪTU- OI, MALACĪTS, PELNĪTI, SĀK ATVĒRTIES UTT. TĀDI FANI JŪS ESAT. PĒC UZVARĀM - VISS TIK ROŽAINI, PĒC ZAUDĒJUMIEM- VISI IDIOTI. TIE NESAUCĀS FANI. FANI IR KOPĀ AR KOMANDU UZVARĀS UN ZAUDĒJUMOS.
es vienmēr būšu kopā ar janku un viņa komandu Dinamo juniors

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:45, pirms 15 gadiem
konference būs?

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:45, pirms 15 gadiem
jūs, Sprukta aplicēji, tāpat jūs iepriekš aplikāt šodienas vienīgā gola iesitēju Cipuli, kad viņam negāja... short memory?

  -4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:45, pirms 15 gadiem
vakar sprukts esot redzets melnaja kaki liekot totalizatoru-optibeta!!!

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:45, pirms 15 gadiem
Sajūta, ka esam atgriezušies tur, kur bijām pirms lielā pārtraukuma, jo spēki ir galā. Neizmantot tik daudz iespēju nozīmē vai nu meistarības trūkumu, vai nu fizisko fiasko

  +6 [+] [-]

, 2009-11-23 21:46, pirms 15 gadiem
Znaroka enkāvēdē viena no labākajām krievu komandām, kas šosezon spēlējusi Rīgā.

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:46, pirms 15 gadiem
NELAIMES PUTNS SPRUKTS

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:46, pirms 15 gadiem
kaa var neiemest 4golus
nu nesaprotu jaani

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:46, pirms 15 gadiem
Nu ja uz kaadu jau ir jaazliek nikunms, shoreiz tas ir Sprukts kuram wnk nepaweicaas.
Paši bļee seež pie pc darbs drošvien pusei nav,dabujuši arii sen nav, bet sauc Sprukstu pa lohu un ko vinš dara hokejaa.. Izaudziet loši paši
Jums 2gadsimti liidz winja dziives liimenim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:46, pirms 15 gadiem
girto rakstīja: Kādēļ mūsu hokejisti spēlējot mazākumā neiet virsū pretspēlētājiem?
VISAS komandas , ar kurām esam spēlējuši uzbrūk un cenšas mūsu spēlētājiem atņemt ripu, kad atrodas mazākumā!
UN.....mēs esam vienu no pedejiem gan vairākumā, gan mazākumā.....!
sito es ari nesaprotu!
kad mes bijam vairakuma MVD 4 speletaji vienkarsi lidoja pa laukuma, nedeva brivi elpot musejiem, tapec ar vairakuma izspeli mums nevedas.
turpreti kad mes mazakuma MVd darija ko gribeja musu aizsardzibas zona, brivi saspelejas, meta pa vartiem...

  +7 [+] [-]

, 2009-11-23 21:46, pirms 15 gadiem
jūs esat muļķu banda. kauns par tādiem "faniem". it kā viņš to speciāli darītu. kāpēc tad jūs neanalizējiet katru kļūdu vēl? paskatieties kā citi spēlē ne tikai Sprukts. kauns jums!!!! varbūt tad aizejiet tagad uz dienesta izeju un pasakiet viņam to acīs? redzēsim cik tad jūs tur būsiet. ha. un tas kurš teica- Sprukts pimpis, vēlvairāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:46, pirms 15 gadiem
vento rakstīja: NELAIMES PUTNS SPRUKTS
Loti tam gribu cereet

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:47, pirms 15 gadiem
Spruksts vienkarši izlasē gribeja spelet

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:47, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: jūs, Sprukta aplicēji, tāpat jūs iepriekš aplikāt šodienas vienīgā gola iesitēju Cipuli, kad viņam negāja... short memory?
Tikai cipulis izskatas vairak atveries, vel ja tikai koki pa gaisu neietu butu pavisam labi... Sprukts ka lazoja, ta i lazo, iznjemot dazas speles, tapat ka lavinjsh!

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:47, pirms 15 gadiem
laba spele. DINAMO turaas un noteikti vinnesim nakosaja.

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:47, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Nu ja uz kaadu jau ir jaazliek nikunms, shoreiz tas ir Sprukts kuram wnk nepaweicaas.
Paši bļee seež pie pc darbs drošvien pusei nav,dabujuši arii sen nav, bet sauc Sprukstu pa lohu un ko vinš dara hokejaa.. Izaudziet loši paši
Jums 2gadsimti liidz winja dziives liimenim
nulle koments

 +10 [+] [-]

, 2009-11-23 21:47, pirms 15 gadiem
Īstenībā Karijam bija daudz labāka iespēja 1. trešdaļā, tas vispār bija psc no 2m netrāpīt tukšā vārtu stūrī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:47, pirms 15 gadiem
Ideala spēle

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:48, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Kas ir Arnasons?Kur ir Arnasons?
arnasons vispaar nepamaniits - pagaajusoreiz viena haljavnaa piespeele un viss

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:48, pirms 15 gadiem
Žēl bija jābūt otrādi.

 +10 [+] [-]

, 2009-11-23 21:48, pirms 15 gadiem
ko jus spruktu noliekat,calis cinas tak..

domajat vins negribeja iemest,protams ka gribeja,nepaveicas vnk..

vienot vienu speletaju komandas neveiksme ir stulbii..

  -4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:48, pirms 15 gadiem
sprukts spele totalizatoru,liekot uz sevi!!!

  -3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:48, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: tiec lidz winja dziives liimenim un tad runaa pajoliņ
Nu tu ar shaadiem tekstiem tikai manas kakas esi pelniijis eest, paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:48, pirms 15 gadiem
būs uz strīpas Petrovickis, Sprukstiņu uz fārmu.. joki, joki, bet nu čalim jāsāk aizdomāties... nepaveikties var vienreiz divreiz, bet te jau sākas sistēma.. un sezona jau pusē, laiks jau piešaut roku tā kā būtu..

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:48, pirms 15 gadiem
Hokejs bija labs,gluži kā spēle pret Lokomotiv-1 vārtu pārsvars.Diemžēl Sorokins neiepriecināja ar izgājienu,tā pat arī lietas labā nekko neizdarīja Kariya,Spruksts,Rēdlihs...

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:49, pirms 15 gadiem
Rallijfans rakstīja: Sprukts...katastrofa!!!
Tu pats esi katastrofa.

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:49, pirms 15 gadiem
liekas ka spēka pietrūka mūsējiem

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:49, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: jūs esat muļķu banda. kauns par tādiem "faniem". it kā viņš to speciāli darītu. kāpēc tad jūs neanalizējiet katru kļūdu vēl? paskatieties kā citi spēlē ne tikai Sprukts. kauns jums!!!! varbūt tad aizejiet tagad uz dienesta izeju un pasakiet viņam to acīs? redzēsim cik tad jūs tur būsiet. ha. un tas kurš teica- Sprukts pimpis, vēlvairāk
nu saksim ar to vinam bija 3 vartu gusanas iespeejas... un nebija taa ka pretnieku aizsargi... vinam ar klusku pa muti deva pagrustija pabakstija... taa ir nomala speles epizode
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:50, pirms 15 gadiem
TiltinsH rakstīja: nu saksim ar to vinam bija 3 vartu gusanas iespeejas... un nebija taa ka pretnieku aizsargi... vinam ar klusku pa muti deva pagrustija pabakstija... taa ir nomala speles epizode
Tu redzeeji peedeejo Sprukta izdeviibu??? Ripa slidaa, un taa veel jaapstradaa, bet aizsargs jau traucee....
Kur tad paareejie lielie vaartu priekshas varonji??? Kaut kaa reti tur, iznjemot Janku, redzu kaadu.

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:50, pirms 15 gadiem
Spruksts ir tāds pats spēlētājs kā Lakers rindās D.J. Mbenga,cīnīties māk ,bet meisatarības nav!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:51, pirms 15 gadiem
daziem tur japatrenejas uz plavas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:51, pirms 15 gadiem
Labprāt iedotu lielu buču Spruktam!!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:51, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: Tikai cipulis izskatas vairak atveries, vel ja tikai koki pa gaisu neietu butu pavisam labi... Sprukts ka lazoja, ta i lazo, iznjemot dazas speles, tapat ka lavinjsh!
atvērsies Sprukts, un neviens šo spēli neatcerēsies (negribēs atcerēties), katram ir sava melnā diena, šodien tā bija Jānim... Bet par Cipuli - viņam arī bija spēle, kurā visi pēc tam uzsaktīja par savu pienākumu uzsmirdēt komentāros (vairākas 100% iespējas), tikai neatceros kura... tagad sportacentra.comā otrs labākais spēlētājs, neviens vairs to spēli neatcerās

  -4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:51, pirms 15 gadiem
zanessa rakstīja: BĻĀVIENS BEIDZIET SPRUKTU AIZTIKT! JA BŪTU IEMETIS UZVARAS VĀRTUS BŪTU- OI, MALACĪTS, PELNĪTI, SĀK ATVĒRTIES UTT. TĀDI FANI JŪS ESAT. PĒC UZVARĀM - VISS TIK ROŽAINI, PĒC ZAUDĒJUMIEM- VISI IDIOTI. TIE NESAUCĀS FANI. FANI IR KOPĀ AR KOMANDU UZVARĀS UN ZAUDĒJUMOS.
atgādini man lūdzu cik reizes šosezon Sprukts ir iemetis uzvaras vārtus?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:51, pirms 15 gadiem
visu cieņu značokam un vītolam, bet skudras un tā otra čaļa komentāri nepārliecina... tie nav dinamo fani, bet kā reiz liekas, ka Sukdra ir tas 'kapracis' Supleram vai Sejejam...... nepaik man skudra ar puchi, ...slave tad kad dinamo uzvar, bet noliek parejas reizes ta, ka nu tikai .......

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:51, pirms 15 gadiem
pens rakstīja: Spruksts ir tāds pats spēlētājs kā Lakers rindās D.J. Mbenga,cīnīties māk ,bet meisatarības nav!
Tu labaak paskaties, cik vinjsh punktus ir guvis, tad kko saki, besii visi shitie Sprukta noliceeji..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:51, pirms 15 gadiem
Bļee gribu redzeet,naakamo speeli kad Sprukts iemetiis.
Tad buus -Sprukts zvērss. yee yee
DEBIILI ESAT JUUS,SAUCAMIE FANI

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:51, pirms 15 gadiem
značoks vecis

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:51, pirms 15 gadiem
Kaa Znaroks Nolika puiseli pie vietas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:52, pirms 15 gadiem
Sprukts kā jau Sprukts!!! Visu neveiksmju zupu izēda vienā spēlē!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:52, pirms 15 gadiem
Ahahahha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:52, pirms 15 gadiem
Tādi hokeja fani, ka di*st gribās.
Pirmstam bija Cipulīts ko ēst, tagad ir jauns upuris atrasts
Ka tik sezonas beigās viens Sprukts nav vainīgs, ja Dinamo netiek playoffos.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:52, pirms 15 gadiem
Runčuks rakstīja: atvērsies Sprukts, un neviens šo spēli neatcerēsies (negribēs atcerēties), katram ir sava melnā diena, šodien tā bija Jānim... Bet par Cipuli - viņam arī bija spēle, kurā visi pēc tam uzsaktīja par savu pienākumu uzsmirdēt komentāros (vairākas 100% iespējas), tikai neatceros kura... tagad sportacentra.comā otrs labākais spēlētājs, neviens vairs to spēli neatcerās
Taisniba... bet vai ta butu, ja shis nebutu iemetis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:52, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: atgādini man lūdzu cik reizes šosezon Sprukts ir iemetis uzvaras vārtus?
Tu izlasi ko meitene raksta- JA BUUTU IEMETIS...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:52, pirms 15 gadiem
sport_star rakstīja: Nu ja uz kaadu jau ir jaazliek nikunms, shoreiz tas ir Sprukts kuram wnk nepaweicaas.
Paši bļee seež pie pc darbs drošvien pusei nav,dabujuši arii sen nav, bet sauc Sprukstu pa lohu un ko vinš dara hokejaa.. Izaudziet loši paši
Jums 2gadsimti liidz winja dziives liimenim
ka tad ka nepaveicas,ble ta iegrabamies, Dinamo tadu naudu pakasa....`

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:52, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Labs hokejs divu stundu garumā.
Man patika.
Jā, pēdējās divas spēles ir labākās RD izpildījumā, šādai komandai jau varētu pat sākt just līdzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:53, pirms 15 gadiem
tiešām kaut kāda melnā diena.+ Lokomatīve zaudēja Minskai, Spartaks uzvarēja Maskavas D. vispār visas spēles kas šodien notika- tās mums par sliktu. Ja nu vienīgi Ska uzvarēja Atlantu, bet līdz atlantam mums vēl tālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-23 21:53, pirms 15 gadiem
Rallijfans rakstīja: Znaroks ir LOHS
Toties Tu esi inteliģences kalngals.

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:53, pirms 15 gadiem
Prieks par Znaroku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:53, pirms 15 gadiem
nu negāja spēle šodien no rokas, vajadzēja izmantot to izgājienu 1:1 vai arī Jānim Spruktam savas iespējas, vot visiem jākapā tā kā Edgars Masaļskis, būs arī rezultāts, vot pretinieks ar šādu spēli ne par velti atrodas tik augstu kopvērtējumā

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:53, pirms 15 gadiem
spēle bija laba - patika. momentu daudz, pat ļoti, tik tā ripa negāja.. pamatīgi nokaitināja tiesneši un Sjudra ar saviem komentāriem.
kopumā - patika, malači.

  -4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:54, pirms 15 gadiem
Rallijfans rakstīja: Znaroks ir LOHS
tavs faaters pedinsh

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:54, pirms 15 gadiem
Par nožēlu nākas secināt, ka PO šogad ies secen. Kaut kas pietrūkst, lai realizētu metienus. Par to ir jādomā nopietnāk

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:54, pirms 15 gadiem
Rallijfans, viņš vienkārši grib ar ordeni pazīmēties

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:54, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tu redzeeji peedeejo Sprukta izdeviibu??? Ripa slidaa, un taa veel jaapstradaa, bet aizsargs jau traucee....
Kur tad paareejie lielie vaartu priekshas varonji??? Kaut kaa reti tur, iznjemot Janku, redzu kaadu.
Nu labi Tad ieliksim OZOLINU AR SOROKINU vartu prieksaa lai kapaa un Spruktu nolisim aizardziba./..... Tas ka ozolins ari nokapaat vartu prieks esmu parliecinats.... bet vai janka aizsardibaa....???

UN ja nemaldos Pamat pozicija spruktam ir Centrs un ja nemaldos tad ta ir vieta vartu prieksaa.... vai varbuut es kludos
Slēpts komentārs: Bronsons

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 21:54, pirms 15 gadiem
Gaidiet drīz jau arīi Hosa tiks noeests par to,ka neiemetiis wienalga kaadu golu.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:54, pirms 15 gadiem
dažam labam jau nu pēc trenniņiem vajadzētu palikt un patrennēties ar ripiņu ar nūjiņu savādāk ripu nedabūt vārtos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:55, pirms 15 gadiem
labak po nemaz neradities ar spuktu prieksaa

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:55, pirms 15 gadiem
Rallijfans rakstīja: Znaroks ir LOHS
un tikai uz laukum saka :bl.e,nahu.j, suk.as...pasol.ti.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:55, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: kamēr Sprukts turpinās izniekot 100% vārtu momentus, kas maksās komandai uzvaras, tikmēr play off zona kļūs neaizsniedzama.
a tevi es vispār vairs neuztveru nopietni - pēc katras neveiksmes tev citi vainīge - ta Jūlis jāpatriec, ta Sprukts visās nelaimēs vainīgs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-23 21:56, pirms 15 gadiem
Rallijfans rakstīja: Bet Tev vsp nav fātera
nafig debilie apmekle so saitu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:56, pirms 15 gadiem
vo Značoks dod!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-23 21:56, pirms 15 gadiem
Znaroks guva uzvaru ar dieva palīdzību...Bet būs tak otra spēle pret Znaroku!Būs iespēja atspēlēties!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:56, pirms 15 gadiem
viss ko varu pateikt.... Jāni, Jāni JĀNI (boom)

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:56, pirms 15 gadiem
Rallijfans rakstīja: Bet Tev vsp nav fātera
labaak bez faatera nekaa ar gejiem un transvestiitiem uz augt. brinums ka par ralliju fano

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:57, pirms 15 gadiem
TiltinsH rakstīja: Nu labi Tad ieliksim OZOLINU AR SOROKINU vartu prieksaa lai kapaa un Spruktu nolisim aizardziba./..... Tas ka ozolins ari nokapaat vartu prieks esmu parliecinats.... bet vai janka aizsardibaa....???

UN ja nemaldos Pamat pozicija spruktam ir Centrs un ja nemaldos tad ta ir vieta vartu prieksaa.... vai varbuut es kludos
Es runaaju par paareejiem muuusu centriem (kuri ir 5 vai 6gabali)! Karijas izdeviiba no metra???? Bet pie vaartiem redzu tikai Janku

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:57, pirms 15 gadiem
elveeftw rakstīja: Tu labaak paskaties, cik vinjsh punktus ir guvis, tad kko saki, besii visi shitie Sprukta noliceeji..
4+10, priekš spēlētāja,kuru ņēma ka vienu no komandas līderiem ir tā kā par maz, pat OZO kā aizsargs ir iemetis 4 ripas!!! Tā kā viela pārdomām, ne nolikšanai!

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:57, pirms 15 gadiem
Znarok kaput. !

  +7 [+] [-]

, 2009-11-23 21:57, pirms 15 gadiem
Jā, šodien negāja, bija kļūdas, melnā diena un tā tālāk, bet vīri cīnijās un tas ir galvenais. Skaidrs, ka bija iespēja uzvarēt gan Lokomatīvi, gan MVD. Dažādas spēles. Bet ir paņemti mājās 4. punkti, kas nav pārāk slikti no 9. iespējamiem punktiem...
Protams, Znaroks ar Vītoliņu ir sagatavojis kolosālu komandu, 100%, play-off komandu, domajams, pat pusfinala līmeņa komandu, visu cieņu viņiem!!! Un neaizmirstiet, viņi spēlēja vecajā Rīgas Dinamo sistemā un kā cīnītāju komanda viņiem ir augstakās raudzes, par to varam nešaubīties! Viņu vieta KHL turnīra tabulā, pilnigi likumsakarīga!!
Bet, ok, viss normāli. Tagad jāgatavojas, izbraukuma 4. spēļu tūrei, jaatved kādi 6. punkti, būtu principā ok, vairāk super, kādi 10. punkti - būtu ideāli!!! Ir tikai jāgrauž ledus, būs uzvaras un iespēja spēlēt play-off!!
Nekas, nav beidzies, sezona ir tikai pusē!!!!
Tiekamies, ceturdien, Sanktpēterburgā pret SKA!!!!
Mēs spējam viņus uzvarēt!!!
Par Latviju, par Rīgas Dinamo!!!! Par mūsu uzvaru!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:57, pirms 15 gadiem
Značoku par Ministru

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:57, pirms 15 gadiem
Dynamic, 21:51
Es vairs nevaru izturēt to Šupleru.. Kā man vnk riebjas viņš. Kas ir jāizdara, lai tas rūķis aizpis*os prom no Dinamo. Ar šādu treneri mēs NEKAD netiksim tālāk par play off pirmo kārtu..
Nu tu esi Losis taads losis kur veel lielaku losi var redzeet????
tu saproti ko tu runaa????

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:58, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Labs hokejs divu stundu garumā.
Man patika.
Labs hokejs? MVD izpildījumā varbūt. Dinamo divas precīzas piespēles pēc kārtas nevar iedot. Nerunājot par nemešanu tukšos vārtos. Savā vārtu priekšā caurstaigājams pagalms, dažu aizsargu laiks jau ir pagājis, nu nevar viens cilvēks sagāzt tik daudz podu 3 minūtēs. Vispār, izrādās, ka var...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:59, pirms 15 gadiem
Spruktam vienkaarshi neveicas... melnaa diena speele jau bija laba, chalji ciiniijaas kaa vareeja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 21:59, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Varat jau aizstāvēt, ko gribat, bet tas nav normāli, ja vienīgais latvietis attiecīgajā pozīcijā (šodien arī Džeriņš) neizmanto trīs 100procentīgas izdevības.. PAR KO VIŅAM MAKSĀ NAUDU? Un atcerēsimies, ka Sprukts kaulējās, lai dabūtu tikai lielāku čunguru.. Nauda atmaksājas..
Es gan redzeeju vienu 100% iespeeju....

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:59, pirms 15 gadiem
Kopumā Sprukts labi spēlēja, negribās viņu vainot, pats sev arī iespējas izkārtoja... Beidzat te slimi dir*t

  -3 [+] [-]

, 2009-11-23 21:59, pirms 15 gadiem
SPRUKTS saja speele izskerdeja tik daudz vartu gusanas momentus, parmeta ripu pari vartiem un paris reizes no vienkarsam situacijam neiemet KAAAAA TTAAAA VAR!!!!!
man vins besi!!!

     [+] [-]

, 2009-11-23 21:59, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Varat jau aizstāvēt, ko gribat, bet tas nav normāli, ja vienīgais latvietis attiecīgajā pozīcijā (šodien arī Džeriņš) neizmanto trīs 100procentīgas izdevības.. PAR KO VIŅAM MAKSĀ NAUDU? Un atcerēsimies, ka Sprukts kaulējās, lai dabūtu tikai lielāku čunguru.. Nauda atmaksājas..
ja baaaigi atmaksajas, bet tas jau kalvisha parzinja atmaksajas vai ne...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 21:59, pirms 15 gadiem
imurss rakstīja: Tādi hokeja fani, ka di*st gribās.
Pirmstam bija Cipulīts ko ēst, tagad ir jauns upuris atrasts
Ka tik sezonas beigās viens Sprukts nav vainīgs, ja Dinamo netiek playoffos.
a kadus tu gribiji?!!!! Tu doma ka RUS nevienu nelama, pat NHL fani apdirs speletajus un naves draudu vestules suta

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:00, pirms 15 gadiem
fuj1 rakstīja: Spēli zaudēja Sprukts, diemžēl...
Palubom
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:00, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Es runaaju par paareejiem muuusu centriem (kuri ir 5 vai 6gabali)! Karijas izdeviiba no metra???? Bet pie vaartiem redzu tikai Janku
Vot sii jau ir Suplera zinaa... ja Jankam neidzodas TRENINI trenini trenini un nu man patika speles epizodes Arnasons ankipan hossa... taka varbuut Arnasons... tomer NHL ku Laika pardomaam tikpat ka nav!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-11-23 22:00, pirms 15 gadiem
lielākā daļa noliek Spruktu, ok, neiemeta ne vienu reizi, bet viņš ir tas, kuru pie vārtu priekšās var maniit visbiežāk. Tgd neiemet - viss, viņš ir totāls nejēga - psc. daži vsp saprot, ko runā? Sprukts labi spēlēja, lai arii neiemeta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 22:01, pirms 15 gadiem
DinamoFans rakstīja: Sprukts ar Sorokinu labākie
padomaa labaak kas esi tu- NEKAS!
tu esi veerts,cik melns aiz naga
bet VIŅI ir TUR . VIŅUS redz visa pasaule
bet tu nieciiba, tikai maaki dirs*

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 22:01, pirms 15 gadiem
labaka speletaja balvu dotu Spruktam, vinsh centas un bija pamanamaks

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:02, pirms 15 gadiem
TiltinsH rakstīja: Vot sii jau ir Suplera zinaa... ja Jankam neidzodas TRENINI trenini trenini un nu man patika speles epizodes Arnasons ankipan hossa... taka varbuut Arnasons... tomer NHL ku Laika pardomaam tikpat ka nav!!!
Kursh shodien uz sevi pelniija noraidiijumus, un speeles beigaas deva a to mums veel ceriibu????
Piem. shodien nemaniiju Daarzinju, Mikjeli, neredzeeju Ozolinju (runa par uzbrukumu)!
TAs viss ir MVD nopelns....

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:02, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tagad daudzi RD līdzjutēji sapratīs, kas tas ir ka kādai komandai ir melnā diena, kad nekas neiet.
Šodien RD fatāli neveicās. Tik daudz iespēju neizmantoja, kad pretinieks neko pārdabisku nerādija.
Bij bij MVD biki atraki un vartsargu ar labu nocopejushi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:03, pirms 15 gadiem
Ozolinsh un sarokins vairakuma nedereja shodien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 22:03, pirms 15 gadiem
petrovickis pietruka,

  -4 [+] [-]

, 2009-11-23 22:03, pirms 15 gadiem
3 punktu vietā 0 punkti... Nu paldies, veči

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:04, pirms 15 gadiem
Šodien spēli redzēju tikai daļēji, sākot ar otrā perioda vidu.
Arnasons šodien spēlēja? Viņš bija pilnīgi nemanāms, ne pozitīvā, ne negatīvā ziņā.
Mūsu vairākums ir šausmīgs, tas ka Sprukts nonāca labās pozīcijās bija haļava, pārsvarā ir neprecīzas piespēles un saspēlēšanās gar bortiem bez metieniem. MVD tiešām ir ļoti labi veidota komanda. Malacis, Oļeg!

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:04, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tu izlasi ko meitene raksta- JA BUUTU IEMETIS...
ja būtu ,ja būtu....tur jau tā lieta kad pārāk bieži viņš iznieko iespējas,ja tu sevi uzskati par NHL līmeņa spēlētāju ,tas ir nepiedodami dauz,bet RD vadība laikam uzskata ka vis ir OK

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:04, pirms 15 gadiem
SPRUKTS ir Dinamo lielākais lohs uz farm klubu viņju uz mēnesi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:05, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Kas tad nu?
elkona operacija...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:05, pirms 15 gadiem
gan jau jankam aiziesss

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:05, pirms 15 gadiem
nu comoon Spurkt

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:05, pirms 15 gadiem
huuuu,ja izlase speles ka mvd nu tad 4finals garantets pa 100 sņabja pudelēm .... Bebrs un Vitolins ir laba komanda, kas LV all-star team paradis eiropai kur vezi ziemo!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:05, pirms 15 gadiem
Sprukts normaals keeks tikai lai sanjemas un buus labi

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:06, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šodien spēli redzēju tikai daļēji, sākot ar otrā perioda vidu.
Arnasons šodien spēlēja? Viņš bija pilnīgi nemanāms, ne pozitīvā, ne negatīvā ziņā.
Mūsu vairākums ir šausmīgs, tas ka Sprukts nonāca labās pozīcijās bija haļava, pārsvarā ir neprecīzas piespēles un saspēlēšanās gar bortiem bez metieniem. MVD tiešām ir ļoti labi veidota komanda. Malacis, Oļeg!
Šuplers šodien bišķi paaudzināja Arnasonu un 3. trešdaļā nemaz neuzlaida laukumā

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:06, pirms 15 gadiem
Nu labi neiemeta, bet bija momenti a citi pat momentus neradija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 22:06, pirms 15 gadiem
amstel rakstīja: 3 punktu vietā 0 punkti... Nu paldies, veči
Kur tev sheit bija garanteeti 3 punti, ja neesi ieveerojis mees speeleejaam ar vienu no liigas top komandaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:07, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: ja būtu ,ja būtu....tur jau tā lieta kad pārāk bieži viņš iznieko iespējas,ja tu sevi uzskati par NHL līmeņa spēlētāju ,tas ir nepiedodami dauz,bet RD vadība laikam uzskata ka vis ir OK
Janka nekad nav bijis snaiperis, vinjsh pats atziistas, ka labaak patiik atdot piespeeli un speleet aisardziibaa...

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:07, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Protams var jau teikt,ka vēl 29 spēles un paspēsim sadeldēt atpalicību līdz 8ai vietai,bet ar katru šādu zāģi,šīs iespējas paliek arvien mazākas!
Znaroks par visiem 99% labāk orientējas Latvijas iekšējā hokejā,tāpēc nav pat runas par to,kas būtu labāks RD treneris!
Piekrītu, turklāt visas komandas PO zonā ir tiešām spēcīgas. Vienīgā komanda, ko RD varētu mēģināt ķert ir Torpēdo. CSKA ar Filatovu, visticamāk nav pa zobam un tieši tas pats ir ar Atlantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:08, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: Nu labi neiemeta, bet bija momenti a citi pat momentus neradija
citi radija momentus vinam

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:08, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: tagad varētu būt jauns apzīmējums, kad aizmet garām 100procentīgu iespēju - sprukts
Pārāk daudz spruktu!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:08, pirms 15 gadiem
fuj1 rakstīja: Spēli zaudēja Sprukts, diemžēl...
ble ko var nolikt Spruktu? domā viņš necentās tajās izdevībās un visi tā vnk atļaus iedabūt ripu vārtos? citiem nemaz tādu izdevību nebij

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:09, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: varu pateikt to, ka te pusei komentējošo spēli skatījās ar rozā brillēm!! Kā var pateikt, ka Sprukts nospēlēja labi? Pie tam ne jau viens cilvēks, bet visi pēc kārtas. Man nav ko teikt.
Bet tu pasaki, kas bija veel labaaks (injemot Edzhu) un ar ko???

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:09, pirms 15 gadiem
muuseejiem vispaar peedeejaa laikaa ir nevis piespeeles bet gan kautkaada kotletes meshana izsalkusho baraa - kaa var uz nahaljavu ripu meetaat turpu shurpu... Igguldens arii ''neredzeeja kur ripa'' tev dod piespeeli un tu neredzi kur ripa mosh naakosaa pakaape ir aizsargaat pretinieku vaartus?

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:09, pirms 15 gadiem
Ziniet, vechi un damas, vajag atrak par Amuru un MVD nofraktet Karsumu, un kadu aizmainit prom no Dinamo

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:09, pirms 15 gadiem
Paldies Sprukt par visu. Tu labi ciinies, bet tava tehnika ir vienkaarshi MEEEESLS......

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:09, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Šuplers šodien bišķi paaudzināja Arnasonu un 3. trešdaļā nemaz neuzlaida laukumā
Kāda slikta epizode vai pāraudzināšana mums nezināmu iemeslu dēļ?

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:09, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tomēr tas netraucēja radīt tīri labas iespējas.
Es uzskatu,ka šodien bija atklāts hokejs uz abiem vārtiem. jā, MVD mazliet vairāk kontrolēja vidus zonu un labi sedza mūsējos, bet tomēr tā arī nespēja likt lietā savus labākos ieročus-spēli mazākumā un vairākumā.
Pa vairakumu varetu vel piekrist, tur so so MVD negaja, bet mazakums... reala atshkjiriba kape mums vairakuma nekas nesanak - mazakuma mes spiezamies pie vartiem, un liekot vartsargam bezmazvai ruchit ara, vinji mazakuma spele plashak un sedz, luk rezultas, kape vairakumi mums neiet... un tas ir praktisk pret visam komandam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:10, pirms 15 gadiem
Es neizprotu šos cietpaurus. Katrs dara savu darbu un gadījumā, ja viņš dara to vāji, viņš nevar būt imūns no kritikas. Galu galā katram Dinamo spēlētājam tiek arī maza daļa no nodokļu maksātāja naudas, kura diemžēl par maz tiek jaunatnes hokejam

sport_star rakstīja: padomaa labaak kas esi tu- NEKAS!
tu esi veerts,cik melns aiz naga
bet VIŅI ir TUR . VIŅUS redz visa pasaule
bet tu nieciiba, tikai maaki dirs*

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:10, pirms 15 gadiem
domāju,ka spēle nebija tik peļama. tomēr cīnijās kā varēja. protams, kļūdas bija, gan RD gan MVD, tik kā kurš izmantoja. īpaši nedomāju,ka vajadzētu nosodīt puišus.
un noraidijumi. vai nesaskatijāt arī MVD noraidijumus, kur tiesnesis lēma ne par labu mums? es saskatiju. tomēr tas nav normāli,ka šitā.
tiesnešus brīžiem nevarēja saprast.
kā jau Edža teica, laba spēle, varēja varbūt arī mazliet labāka, bet ir labi kā ir.

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:11, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Kāda slikta epizode vai pāraudzināšana mums nezināmu iemeslu dēļ?
Tā teikt, nav Šuplera mīlulītis

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:11, pirms 15 gadiem
Šeit ir vērojams interesants pieņēmums. Pašam radīt un izniekot momentu ir sliktāk nekā neradīt neko.
Slēpts komentārs: siiks47
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:12, pirms 15 gadiem
abas bankas uz Tevi Oleg Sorokin

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:12, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Tā teikt, nav Šuplera mīlulītis
Shuplers jau pateica, ka Arnasonu vinjam nevajdzeeja....

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:12, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Shuplers jau pateica, ka Arnasonu vinjam nevajdzeeja....
Preses konferencē, vai kur citur pateica ?

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:13, pirms 15 gadiem
siiks47 rakstīja: abas bankas uz Tevi Oleg Sorokin
uz Ozo un sarokinu veciiit

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:13, pirms 15 gadiem
Spruktam kā hokkeistam ir tikai cīņas spars! Sorry,bet vairs nekā viņa arsenālā nav! Kāds tur NHL!!!....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:13, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: uz Ozo un sarokinu veciiit
Nu Olegs Sodien bija Izcili Tizls

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:13, pirms 15 gadiem
robbio (Roberts) rakstīja: Jā, šodien negāja, bija kļūdas, melnā diena un tā tālāk, bet vīri cīnijās un tas ir galvenais. Skaidrs, ka bija iespēja uzvarēt gan Lokomatīvi, gan MVD. Dažādas spēles. Bet ir paņemti mājās 4. punkti, kas nav pārāk slikti no 9. iespējamiem punktiem...
Protams, Znaroks ar Vītoliņu ir sagatavojis kolosālu komandu, 100%, play-off komandu, domajams, pat pusfinala līmeņa komandu, visu cieņu viņiem!!! Un neaizmirstiet, viņi spēlēja vecajā Rīgas Dinamo sistemā un kā cīnītāju komanda viņiem ir augstakās raudzes, par to varam nešaubīties! Viņu vieta KHL turnīra tabulā, pilnigi likumsakarīga!!
Bet, ok, viss normāli. Tagad jāgatavojas, izbraukuma 4. spēļu tūrei, jaatved kādi 6. punkti, būtu principā ok, vairāk super, kādi 10. punkti - būtu ideāli!!! Ir tikai jāgrauž ledus, būs uzvaras un iespēja spēlēt play-off!!
Nekas, nav beidzies, sezona ir tikai pusē!!!!
Tiekamies, ceturdien, Sanktpēterburgā pret SKA!!!!
Mēs spējam viņus uzvarēt!!!
Par Latviju, par Rīgas Dinamo!!!! Par mūsu uzvaru!!!
vismaz kāds pozitīvi noskaņots.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:14, pirms 15 gadiem
zini cinas spars ir, tad vajag mainas biedriem ar iet uz vartiem

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:14, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Preses konferencē, vai kur citur pateica ?
Sport-express intervijaa, ja nemaldos...izteicaas jau miglaini, ka centri jau taa ir tagad pietiekoshi ar Petrovicka atnaakshanu un Karijas atgrieshanos, taa kaa 6 jau esot par daudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:15, pirms 15 gadiem
Spruktam nebija diena

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 22:15, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Shuplers jau pateica, ka Arnasonu vinjam nevajdzeeja....
Šuplers var teikt daudz ko, bet pie nākamās zaudējumu sērijas ceru, ka viņš izlidos no DR

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:15, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: nē, nē.. te nav runa par neveiksmēm, tikai nevajag. Bet ja ir tad tas ir pats Sprukts, jo tikt pie tāda līgumu kāda viņš tika un rādīt tādu sniegumu kādu viņš rāda nu jau visu sezonu, nav normāli. Es saprastu, ja tas būtu kāds jaunais, bet viņš jau ir daudzkam gājis cauri, reku NHL tās savas padsmit spēles aizvadija.. Nesaprotu, kas ar Spruktu ir, arī izlasē bija 0, bet tad tas nebija tik uzkrītoši, jo nebija izdevību..
Tu taa arii nespee atbildeet- kursh bija labaaks vai sliktaaks par Spruktu shajaa spelee (injemot Edzhu)!...
Gaidu motiveetu atbildi....

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:16, pirms 15 gadiem
notorious rakstīja: Šuplers var teikt daudz ko, bet pie nākamās zaudējumu sērijas ceru, ka viņš izlidos no DR
kas tev Pret Juliusu

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 22:16, pirms 15 gadiem
Njā, Jānis šodien nūjas vietā laikam ar lāpstu spēlēja.

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:16, pirms 15 gadiem
bet nu reāli visi domāja kāpēc sprukts ta netika pantēras un tā ja ahl bija baigi tur rezultatīvais nu lūk rekur arī parādas kāpēc REALIZĀCIJA viens vārds..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:17, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tu taa arii nespee atbildeet- kursh bija labaaks vai sliktaaks par Spruktu shajaa spelee (injemot Edzhu)!...
Gaidu motiveetu atbildi....
Spele laba, bet ipashi, pozitivi izcelt, iznjemot edzu, nebij ko. Nu cipuli, par iemestajiem vienigais... bet ta...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:17, pirms 15 gadiem
Mani piemeram nieapmierina Svets, un jaunais Amits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:18, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: nu traki gribētos dzirdēt,ko Skudra tagad teiks par savu aizbilstamo Arnasonu!
Baigi viņam vajag kaut ko teikt! Viņš savus % jau saņēma!.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:18, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: Spele laba, bet ipashi, pozitivi izcelt, iznjemot edzu, nebij ko. Nu cipuli, par iemestajiem vienigais... bet ta...
Tieshi taa, bet greekaazis Janka un Oljegs, kura pie otrajiem vaartiem nemaz man liekas nebija, tur ciiniijaas uzbruceeji!

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:19, pirms 15 gadiem
Jalauzh ligums ar amiiiti, nav mums vinsh vajdziiigs

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:19, pirms 15 gadiem
el.vē rakstīja: bet nu reāli visi domāja kāpēc sprukts ta netika pantēras un tā ja ahl bija baigi tur rezultatīvais nu lūk rekur arī parādas kāpēc REALIZĀCIJA viens vārds..
Sprukts lielā mērā netika Panthers, jo kā pirmo divu maiņām nav pietiekošs skils, pēdējām divām nav pietiekoši labs chekeris priekš NHL līmeņa. Bet sprukts vēlreiz parāda AHL zemo līmeni. Kāda piektā līga pasaulē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:20, pirms 15 gadiem
Rallijfans rakstīja: Sprukts = Katastrofa + Pārmaksāts
un cik tad vinam maksaaaa

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:20, pirms 15 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tieshi taa, bet greekaazis Janka un Oljegs, kura pie otrajiem vaartiem nemaz man liekas nebija, tur ciiniijaas uzbruceeji!
Izskatijas, ka tur bij 4 speletaji pie vartiem un visi praktisk statiska stavokli... kko sajauca sav starpa un vo rezultatas...

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:20, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: un cik tad vinam maksaaaa
Daudz čali, daudz! uz 400 000 + eiri stabili!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:20, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: nu traki gribētos dzirdēt,ko Skudra tagad teiks par savu aizbilstamo Arnasonu!
Skudra vsp nokaitināja - viss viņam slikti. Saka, ka šitais un tas jāmaina, kad prasa ko vietā likt, nezina. Visu cieņu viņam, bet tiešām jau kaitina viņš.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:21, pirms 15 gadiem
Vinsh dara daudz melna darba, un janka ir malacis

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:21, pirms 15 gadiem
Nekas mums ir viens superstaars kurs pat netiek 3periodā uzspēlēt!!!! Kurš tas ir??? Kāda jēga no arzemnieka ka pat laukumā netiek... Moš ka Jāni uz fārmklubu uzdažām spēlēm lai pmācās no jaunajiem kā trāpīt tukšos vārtos!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 22:21, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: kamēr DR turpina izbārstīt punktus, konkurenti atraujas- šodien uzvarēja torpedo, cska, DMn un vityaz....
tā turpinot, play off zona drīz kļūs nesasniedzama, un tad beidzot pienāks gals šupleram, jo par sezonas uzdevuma neizpildīšanu viņam vairs nebūs jāmaksā atlaišanas kompensācija.
Skatījos Sporta Studiju kur Sējējs stāstīja-ka neesot nemaz apskatīts variants par Jūļa nomainīšanu!tĀ kā secinājums ir viens-komanda var kulties pa lejas daļu,bet šefiem vienalga!Jūlis sanāk tāda kā Indijas svētā govs,neaizskarama neskatoties uz vājiem rezultātiem!
Un prieks protams par novadnieku,kurš guva vārtus,kuri daudzi gribēja nosūtīt lejā uz trešo līgu!Negribās jau skaļi kritizēt Džonu Spruktu,bet viņš jau ir viens no mūsu smagsvariem,kurš ir bijis tuvumā pie NHL sliekšņa!Un savas iespējas jau nu jācenšas izmantot!Ir jau arī iepriekš bijuši kāzusi no viņa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:22, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: Vinsh dara daudz melna darba, un janka ir malacis
pilnībā piekrītu Tev. skumji, ka neiemeta, pats jau viņš ar nav sajūsmā. pārsvarā tik novertē tos, kas met, bet kas dara melno darbu - reti kurš kko ievēro un novērtē.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:22, pirms 15 gadiem
FanīTe* rakstīja: Skudra vsp nokaitināja - viss viņam slikti. Saka, ka šitais un tas jāmaina, kad prasa ko vietā likt, nezina. Visu cieņu viņam, bet tiešām jau kaitina viņš.
tieši tā. kāpēc šodien nekā par Arnasonu netieca? laikam mazliet aprāvās.
tiešām tracina.
un tas to tā neizdarija, tas to šitā. aizej un izdari,ja vari labāk.
pilnīgi visi slikti. un savukārt citi tādi malači un kādi vēl nē. man šķiet,ka tas balstīts uz personīgajām attiecībām, patikšanu . .
(nepārprotot.)

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:23, pirms 15 gadiem
Tatad izdaram secinaajumus peec "fanu" domaam-
Janku uz junioriem, uz OS nenjemam, jo mums jau taa daudz to centru, kas gruustaas vaartu priekshaa.
taa vietaa Ozolinju liekam pa centrun viss notiek!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 22:24, pirms 15 gadiem
Sprukts

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:24, pirms 15 gadiem
Skaista spēle, žēl, ka neizmantojām mūsu iespējas...

Ne pa tēmu, bet vai šonakt rādīs Flyers spēli un ja rādīs tad cikos?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:24, pirms 15 gadiem
Kaspars1984 rakstīja: Nekas mums ir viens superstaars kurs pat netiek 3periodā uzspēlēt!!!! Kurš tas ir??? Kāda jēga no arzemnieka ka pat laukumā netiek... Moš ka Jāni uz fārmklubu uzdažām spēlēm lai pmācās no jaunajiem kā trāpīt tukšos vārtos!!!
Tad Kariju ar....

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:24, pirms 15 gadiem
Normi, sanemies un dodies uz ASV veikt sarunas, un Atbrivo no Amata Amiiiti ar 15 numuru

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:24, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Ja runas par Karsuma braukšanu uz Eiropu nav tukša pļāpāšana,tad Sējēj,sakopo visus spēkus un Mārtiņu uz RD,ja vēl "Guņas" teiktais Iceboxā par to,ka Karsuma pārvilināšanai vajag 2as RD spēles ar pilnām tribīnēm(kurš zin ,cik tas ir,liekas ,ka varētu būt ap 100k Ls par spēli ar pilnām tribīnēm,nestrīdēšos),tad nav variantu Mārtiņu uz Rīgu,jo ja nemaldos,tad Karija liekas saņem tikpat!
Man patīk tava pārliecība, ka Karsums ir labāks par Spruktu. Spruktam nav bijusi tāda pārspīlēta sekošana līdzi, bet tomēr viņi AHL bija +/- līdzīgi, tikai Karsumam labāks aģents.

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:25, pirms 15 gadiem
Samocīta spēle RD izpildijumā, MVD kontrolēja spēles gaitu un viduszonu it īpaši. RD pat sākt uzbrukumu īsti nevarēja un ja tas iznāca, tad tāds samocīts metiens. MVD vēl varēja 2-3 bankas mierīgi iemest, labu komandu Znaroks savācis.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:26, pirms 15 gadiem
Aizsardzība prosta yo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:28, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Varbūst RD līdzjutējiem vajag uzdāvināt Šupleram rozā treniņtērpu, un CD ar ierakstiem no Nasha Rasha ar Omskas Gazmajas trenera metodiku.
LOL

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:28, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tagad daudzi RD līdzjutēji sapratīs, kas tas ir ka kādai komandai ir melnā diena, kad nekas neiet.
Šodien RD fatāli neveicās. Tik daudz iespēju neizmantoja, kad pretinieks neko pārdabisku nerādija.
Katrs spēlē tā, kā atļauj pretinieks . Dinamo pieņēma pretinieka spēles stilu, kas nav tai piemērots, un zaudēja. Viss. Savas spēles ta nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:31, pirms 15 gadiem
fuj1 rakstīja: Spēli zaudēja Sprukts, diemžēl...
diemžēl zaudē komanda, nevis atsevišķs spēlētājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 22:36, pirms 15 gadiem
Jūli - mēs taču lūdzām - pietiek rotāciju ! - bija ideāls sastāvs un ideālas maiņas spēlē pret Spartak un labākais checking line līgā Sprukts- Arnasons - Bukarts - pie kam ļoti efektīvs checking line.

Tas ka nebija Petrovickis, nevajadzēja sagraut 2 maiņas, būtu ielicis Džeru pie Ankipāna un Xoccas un nebūtu sliktāk !

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:37, pirms 15 gadiem
FanīTe* rakstīja: Skudra vsp nokaitināja - viss viņam slikti. Saka, ka šitais un tas jāmaina, kad prasa ko vietā likt, nezina. Visu cieņu viņam, bet tiešām jau kaitina viņš.
Atceroties Skudras un izlases sāgu, nekādu cieņu es viņam nenovēlētu. Gluži otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:37, pirms 15 gadiem
pipars2323 rakstīja: Ja runas par Karsuma braukšanu uz Eiropu nav tukša pļāpāšana,tad Sējēj,sakopo visus spēkus un Mārtiņu uz RD,ja vēl "Guņas" teiktais Iceboxā par to,ka Karsuma pārvilināšanai vajag 2as RD spēles ar pilnām tribīnēm(kurš zin ,cik tas ir,liekas ,ka varētu būt ap 100k Ls par spēli ar pilnām tribīnēm,nestrīdēšos),tad nav variantu Mārtiņu uz Rīgu,jo ja nemaldos,tad Karija liekas saņem tikpat!
priekš kam, kur Tu viņu redzi ? 4 maiņā ? Tak Arnasonu jau paņēmām, kas noteikti iespēlēsies !

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:37, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: muļķības.. Viņš arī visu izskaidroja. Ir jāiemācas arī pieņemt kritiku, tieši šodien Skudra daudz interesanta pastāstīja par spēli.
nedomāju.
pateica,ka Sprukts tāds, Ozo tāds, Kariya tāds, citam tas slitks, šitais.
a paša Arnasonam? palielija pat. viņš pirmajās spēlēs nebūs rezultatīvs, spēlē tik labi u.t.t.
nedomāju.
neko tādu ļoti labu no Arnasona neesmu vēl redzējusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:40, pirms 15 gadiem
Faniem ir vienmer jabut ar komandu,bet nu tik totali nemest ieksa un ne viena vien spele.Jamacas abece,ka pareizi ripu uzcelt. Vajag reabiliteties.Jastrada dusigak treninos.Laikam par daudz ta NHL un AHL smadzenes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:42, pirms 15 gadiem
esmu vīlusies..
bet jāatdzīst - spēlēja labi!!! bet uzvarēja stiprākie..
kas noticis ar sašu? tā gribas, lai viņš būtu starp labākajiem vārtu guvējiem..
lai mums izdodas, par uzvaru !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:42, pirms 15 gadiem
Tagad saprotu kāpēc Sprukts tālāk pa AHL netika.

Spēle jau nebija slikta, tikai nu momentus vismaz 20 neizmantojām .

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:43, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Sorokins gribeeja paraadiit Znarokam ,ka nevarees speeleet OS...
es nedomāju,ka viņš tā teikt nočakarēja spēli. labi, nopelnija noraidijumu. bet ne jau viņs speciāli. lab - jāspēlē uzman;igāk u.t.t
beet viņš arī bloķēja metienus, palīdzēja Edžam, komandai. . .
nebija tik slikti.
un ja jau tik neapmierināti,kādi argumenti?!

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 22:43, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Būtu prikolīgi, ja pēc spēles Znarokam arēnā iedotu to ordeni.
Tipa-paldies, Oļeg, ka izd+āzi RD.
Un Ivars ,pēc nelielas viesošanās RD fanu pasaulē, ir atgriezies uz zemes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:45, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Sorokins gribeeja paraadiit Znarokam ,ka nevarees speeleet OS...
Labs. Tas viņam 100% izdevās. Mani tikai māc bažas, vai tik ar šiem zaudējumiem un Ozo operāciju atmodai nepienāks gals, arī konkurenti jau atraujas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: belluschi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:49, pirms 15 gadiem
TVNETaa izlasiiju labu komentu un paarsmeejos:

Aivars EPirms 5 minūtēmTo "Pravietis"
-
1) Sprukts neskatoties uz visu taisnību, kas te ir sarakstīta, tomēr ir gandrīz vai zelts salīdzinot ar tādu ūnikumu, kā A.Bērziņu, kas vispār uz laukuma vienmēr atrodas ar dibenu vai pakausi pret savu partneri, kuram ir ripa, un Bērziņam nūja piespēles brīdī vienmēr ir "nepareizajā" pusē jeb satvērienā...
-
2) Uz Bērziņa "spēli" paskatīties; - tas ir vesels "hokejbērziņšoviņš" negatīvā nozīmē, žēl, ka Šuplers to ākstu vairs nelaiž laukumā, jo tā ir vesela "dzīvā mācību grāmata"; -Kā nevajg spēlēt hokeju!-
-
3) Ar Spruktu tomēr ir daudz labāk, jo bez ripas viņš tomēr kaut kā cīnās un šad tad arī atdot samērā jēdzīgas piespēles...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:50, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Pirmkārt, šosezon tās maiņas ir mēģinātas taisīt visas vienlīdz stipri, nevis kā pagājušajā sezonā, kad bija leģionāru maiņa un viņi varēja visu nokārtot. Otrkārt, neesmu īsti drošs vai Šupleram vispār kkas ir zināms saistībā ar Dinamo. Treškārt, neredzu kādu strīdamies par to, ka viņš nav melnā darba darītājs, bet tajos momentos , it īpaši kādi bija šodien, ir jāmet iekšā. Nu, ja tu gribi spēlēt KHL, gribi saņemt lielu algu, tad nepietiek, ka māki tikai slidot, tikai trāpīt pa ripu, tikai darīt melno darbu.. Atliek cerēt, ka tiešām šitādu iespēju izpurgāšanu vairs nebūs Sprukta izpildijumā, jo viņš šodien varēja mierīgi būt Varonis ar hattrick, kas patiesībā būtu gūts bez īpaši lielas piepūles.
Nu tu neesi skatījies to spēli ko es, pirmie iespēja bija tikai tāda, kur tiešām bija jāiemet, bet otrā un trešā bija ar pretestību, it sevišķi pēdējā, kur domāju iemest varēja pat ar veiksmes piedevu, kur var`but citi būtu iemetuši, nu šoreiz neiemeta, nepaveicās taču atslābsti, Sprukts ir viens no RD labākajiem spēlētājiem, un katram gadās kļūdas!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:51, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Un Ivars ,pēc nelielas viesošanās RD fanu pasaulē, ir atgriezies uz zemes...
Besis visas 11 lapas lasīt, kāds vērtējums par RD jaunieguvumu?

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:51, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Pirmkārt, šosezon tās maiņas ir mēģinātas taisīt visas vienlīdz stipri, nevis kā pagājušajā sezonā, kad bija leģionāru maiņa un viņi varēja visu nokārtot. Otrkārt, neesmu īsti drošs vai Šupleram vispār kkas ir zināms saistībā ar Dinamo. Treškārt, neredzu kādu strīdamies par to, ka viņš nav melnā darba darītājs, bet tajos momentos , it īpaši kādi bija šodien, ir jāmet iekšā. Nu, ja tu gribi spēlēt KHL, gribi saņemt lielu algu, tad nepietiek, ka māki tikai slidot, tikai trāpīt pa ripu, tikai darīt melno darbu.. Atliek cerēt, ka tiešām šitādu iespēju izpurgāšanu vairs nebūs Sprukta izpildijumā, jo viņš šodien varēja mierīgi būt Varonis ar hattrick, kas patiesībā būtu gūts bez īpaši lielas piepūles.
Redz, te viss ir vienkārši kā Kolumba ola. Pasaki, cik komandās pēc tādiem gājieniem, ko atlaiž Laviņš, Sorokins, vēl daži, viņi vēl paliktu pamatsastāvā? Ola slēpjas tur, ka nav jau tās izvēles. Nav tās tādēļ, ka nav naudiņas. Tāpēc mums ir lemts lamāt šamos par lohiem, kā te daži raksta, kad zaudē, savukārt sūtīt uz NHL, ja vinnē.
Ko te dara tāds Arnsons, tas gan ir interesanti un neikļaujas vispārīgā shēmā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:54, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Redz, te viss ir vienkārši kā Kolumba ola. Pasaki, cik komandās pēc tādiem gājieniem, ko atlaiž Laviņš, Sorokins, vēl daži, viņi vēl paliktu pamatsastāvā? Ola slēpjas tur, ka nav jau tās izvēles. Nav tās tādēļ, ka nav naudiņas. Tāpēc mums ir lemts lamāt šamos par lohiem, kā te daži raksta, kad zaudē, savukārt sūtīt uz NHL, ja vinnē.
Ko te dara tāds Arnsons, tas gan ir interesanti un neikļaujas vispārīgā shēmā.
Nu nezinu domāju ka Sorokins aizvada vienu no saturīgākajām sezonām, un tas ka šodien mazliet kļūdījas, nedomāju ka viņš ir slikts, par Laviņu ir tā, ka viņa spēles stils ir tāds uz riska robežas visās spēles epizodēs, tas piedod tādu kā asumiņu viņas spēlei, bet reizēm palīdz noraut ūdeņus!

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:54, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Šeit ir vērojams interesants pieņēmums. Pašam radīt un izniekot momentu ir sliktāk nekā neradīt neko.
Precīzi! Radītāji nejēdz spēlēt, "klusie" ir OK

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:55, pirms 15 gadiem
Vienmēr esmu teicis, ka Sprukts ir sliktākais (viens no) spēlētājs RD!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 22:55, pirms 15 gadiem
Bāc, nu cik riebīgi lasīt šito tizlo nolikšanu!
Zaudējām - o jā! Tagad sameklēsim kādu izbāzeni, ko uz sārta dedzināt!
To, cik daudz momentu Sorokins iepriekšējās spēlēs pie mūsu vārtiem novērsis pēkšņi neviens vairs neatceras.
To, ka Sprukts nez kāpēc ir tas, kurš visbiežāk līdz vārtiem tiek - 0 emociju. Neiemeta, izlaida iespēju. KĀDS VISPĀR IR IEDOMĀJIES, KA PATS VIŅŠ JŪTAS, LIELISKI APZINOTIES, CIK NO VIŅA IR ATKARĪGS???
Un tagad mēs, saucamie "fani", komandas balsts, izgāzīsim savu sašutumu par zaudējumu uz tiem cilvēkiem, kas reizi pēc reizes iziet tur laukumā un cīnās.
Jauki, nav ko teikt.

Man pilnīgi pie vienas vietas, kas tur bija vainīgs. Visi ir pietiekami labi, lai paši savas kļūdas zinātu. Šodien ir tā: mūsējie zaudēja - tātad, vēl vairāk pelna atbalstu, jo par uzvarām māk papriecāties ikviens.
Bezierunu respekts mūsu mīļajiem čaļiem mūžīgi mūžos. Punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:56, pirms 15 gadiem
jā.
Arnasonam pieredzē ierakstīts - NHL. tagad tā kā ''krutais''.
labi, vairākiem spēlētājiem tā ir.
bet nedomāju,ka Arnasons mums bija tik ļoti nepieciešams. ja jau ir,lai ir.
bet nu. . .
to neizlemšu es . . .

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:57, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Precīzi! Radītāji nejēdz spēlēt, "klusie" ir OK
Paradokss, tādi ir mums tie kliedzēji, piemērām Sprukts šodien aizvadīja daudz reiz labāku spēli kā tas pats Hossa, bet redz viņs tagad ir komandas enkurs! Vienkārši sviests!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:57, pirms 15 gadiem
rolix20 rakstīja: Shii speele atspoguljoja treneru vareeshanu...Un tajaa speeciigaaks ir Znaroks ar 100%Vins ar krietni mazaak meistariigiem speeleetaajiem- komandu vineeja.Ljoti daudz shupleram vajadzeetu maaciities no Znaroka taktiskajaa zinjaa,saspeeleeshanaas zinja,mazaakuma,vairaakuma utt...Taads priekshtats ,ka Shuplers maz ko saprot no hokeja un treneeshanas.Bet shiis vineetaas speeles tikai apliecina ,ka speeleetaaji pashi gribeeja uzvariit,un to arii buutu izdariijushi bez trenera izdariijushi,bet dadzreis tas treneris ir vajadziigs....
Ar krietni mazāk meistarīgākiem spēlētājiem??? Kuri tad tos mūsu vairāk meistarīgākos kā kaķēnus pa stūriem izmētāja un neļāva pat galvu pacelt, lai izdarītu piespēli. Atsķīrībā no mums, viņi, ienākot zonā, meklē ceļu uz vārtu priekšu, nevis lūkojās pēc tuvākā stūra, kur apstāties ar muguru pret vārtiem un meistarīgi kontrolēt ripu

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 22:58, pirms 15 gadiem
Par Arnasonu runājot - Ok, lai spēlē 4. maiņā, bet kāpēc izteiktu playmaker'u neliek spēlēt vairākumā? Kur mums ir tādas problēmas..

Raimonda zeķes adīt ej.

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:58, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Besis visas 11 lapas lasīt, kāds vērtējums par RD jaunieguvumu?
No Hosas maiņas fiksi tika pazemināts pie Džeras un Bukarta un vis trio 3. perī nespēlēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:59, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Tu centies pateikt, ka KAUT VIENU no šīm epizodēm uztaisija pats Sprukts? Varbūt kādu arī uztaisija, bet visas bija vai nu no atlēkušajām ripām vai piespēlēm.
Domā ka labāk būtu ja nebūtu sities uz vārtu priekšu, tad vispār neviens tagad neko neteiktu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 22:59, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: 1)sorokins ir vainojams pie abiem vārtiem, kuri tika iemesti no petaka, kurš aizsargiem jāsedz;
2) nopelnīja divus noraidījumus;
3)nerealizēja izgājienu pret vienu pašu vārtsargu.
Viņam jāpasaka paldies, bet izlasē uz OS nav jāņem- lai jaunāki (Bārtulis, Kulda, J.Rēdlihs) brauc uz Vankūveru.
1) varbūt viņš sedz citu spēlētāju?!
2) arī tiesneši RD vērtēja stingrāk. bet ok, šito varbūt piekrītu.
3)viņš tomēr nav uzbrucējs, bet ne bez grūtībām vārtsargs ripu atsita
labi, varbūt arī tā, lai jaunāki brauc, bet tomēr viņam ir pieredze, labi spēka paņēmieni vairākās situācijās. . .
tomēr jaunajiem nav tās pieredzes, bet būs. varbūt viņi ir svaigāki, bet pieredzei arī diezgan liela nozīme.

to jau izlems,ko ņems un ko nē.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 23:00, pirms 15 gadiem
skumīgi ir tas, ka daži uzdrīkstās pateikt profesionālam hokejistam, lai p*š prom no hokeja, lai iet pensijā, lai tinas no RD. hokejists pats vislabāk zinās, kad ir laiks teikt "atā" hokejam. nedomāju, ka lābaakajiem hokeja faniem ir šādas tiesība tā izrunāties pret hokejistiem, kuri hokejam ir veltījuši teju visu mūžu. tas mani saskumdināja jā, vrb nebija ne Spruktam, ne Sorokinam tā veiksmīgākā spēle, bet nevajag uzreiz tā. Pats spēlētājs tgd nebrauc mājās un nesvin to, ka nospēlēja neveiksmīgi. Vinemēr var labāk, gan katrs atsevišķi, gan kā komanda kopā. Lai arī kādi tik nav viedokļi, es viienmēr un visur būšu par savējiem, vienalga via ir tā uzvara vai nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:01, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Besis visas 11 lapas lasīt, kāds vērtējums par RD jaunieguvumu?
Par šodienu nevaru spriest. Redzēju tikai pusperiodu viņu darbībā. (Sāku skatīties no mača vidus). Trešajā periodā Jūlis viņu nosēdināja malā... acīmredzot nav apmierināts.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 23:01, pirms 15 gadiem
Visam kronis bija beigās vairākumā - Karija maiņa vismaz zonā nospēlēja kaut ko izveidoja, uznāca Iguldens , Cipa + vecais kalums Ozo, Oļegs un Saška un bij skaidrs ka spēle ir zaudēta

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:02, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par šodienu nevaru spriest. Redzēju tikai pusperiodu viņu darbībā. (Sāku skatīties no mača vidus). Trešajā periodā Jūlis viņu nosēdināja malā... acīmredzot nav apmierināts.
Tak uz šo brīdi Povečerovskis LAČā šamo noskrietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:03, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: Tad tas sanāk, ka ir normāli nemest golus attiecīgajās situācijās? Hossa bija daudz labāks ar Spruktu vien ar to, ka pēc viņa metieniem uzbrukumus nesāka pretinieki.
Rodas jautājums va9i vispār spēli skatījies, un ja skatījies, vai tik tā nebija pirmā spēle ko skaties!

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:03, pirms 15 gadiem
Vasiļjevu un Reķi uz RD kurš par? Herbis rigtiigi močī vaartos iekshaa tiesi taadu vajag lai uz playoff tiktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:03, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par šodienu nevaru spriest. Redzēju tikai pusperiodu viņu darbībā. (Sāku skatīties no mača vidus). Trešajā periodā Jūlis viņu nosēdināja malā... acīmredzot nav apmierināts.
Šodienas spēles ziņā malā sēdināt nebij par ko. Tā maiņa izskatījās mazliet labāk ar viņu, kā Spruktu, bet pabāli jebkurā gad.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 23:04, pirms 15 gadiem
Protams, tad kad sprukts izdarīs kādu labu darbu, tad viņu mēs visi slavēsim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-11-23 23:05, pirms 15 gadiem
Reāli veiksmei pietrūka Petrovickis! Hosam grūti gāja bez viņa!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:06, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: p.s. purva veln, nepiekrītu tev, kur tu runā par poda gāzējiem. Rodžers ir viens no labākajiem RD aizsargiem un, manuprāt, viņam ir samērā droša vieta OS.
Piekrītu Tev, ka Laviņš BIJA viens no labākajiem līdz nelaimīgajai traumai. Viņa spēka paņēmieni vien bija super, bet tagad - kas no tā ir atlicis, arī spēka spēle nav tik atļauta. Pārāk bieži sanāk šo redzēt ar saviebtu grimasi pēc kārtējo vārtu zaudēšanas vai arī nūjas laušanu pret vārtiem kā izlasē

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:06, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Visam kronis bija beigās vairākumā - Karija maiņa vismaz zonā nospēlēja kaut ko izveidoja, uznāca Iguldens , Cipa + vecais kalums Ozo, Oļegs un Saška un bij skaidrs ka spēle ir zaudēta
Gribi pateikt ka Ņiživijs domāju pat meistarīgākais spēlētājs komandā, labu momentu un piespēļu autors, Ozo, no visiem vislabāk māk iesākt uzbrukumu, un Cipulis no musējiem viens no ātrākajiem, un spēcīgākais, pazaudēja spēli! Smiekli nāk par tādiem ``ekspetiem`` faniem!

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:07, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: Sūdīgi nospēlējām.., sūdīgi. Jau pirmajās minūtēs pēc pirmajiem zaudētajiem varēja manīt ka mēs zaudēsim, ceība protams bija bet, visa komanda izskatījās uztraukusies un spēlēja ļoti neprecīzi, brīžiem arī haotiski .
MVD šos nopresingoja un taktiski apspēlēja, pat savā zonā neļāva elpot un tapēc bij grūti ko uzsākt. Galvenais ka uzspiežot mūsu zonā praktiski vislaik vis piecinieks uzspēja atpakaļ. Ja kas vasarā bija dažas interesantas intervijas, kur spēlētāji MVD lika saprast ka slodzes ir tādas, ka vājākie lidz rudenim var arī neizdzīvot....vasaras darba rezultāts redzams tabulā. Mēs tai laikā droši soļojām pēc dzelzceļa kausa...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:08, pirms 15 gadiem
Nu treneris Znaroks apspēlēja Šupleru kā pēc notīm-gandrīz neviens ātrais uzbrukums ar skaitlisko pārsvaru visas spēles laikā neizdevās.Un cik var nodzīt Ozoliņu-pēc 2 trešdaļām uz tablo rādīja,ka viņš jau bija nospēlējis vairāk par 15 minūtēm-tad cik bija pa visu spēli?Un abi vārti Ozoliņa-Sorokina spēles laikā,kad pretinieks met pa 3 atkārtotām reizēm...Nu nebija jau tik traki,bet kā bija vajadzīgi punkti...Izskatījās,ka Petrovickis stipri pietrūka-Hosas maiņa buksēja...Vienīgi prieks par skaisto viena vairākuma izspēli.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 23:08, pirms 15 gadiem
lieciet tak mierā to spruktu..
manuprāt, viņš jau tā pat īpaši labi nejūtas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:09, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: MVD šos nopresingoja un taktiski apspēlēja, pat savā zonā neļāva elpot un tapēc bij grūti ko uzsākt. Galvenais ka uzspiežot mūsu zonā praktiski vislaik vis piecinieks uzspēja atpakaļ. Ja kas vasarā bija dažas interesantas intervijas, kur spēlētāji MVD lika saprast ka slodzes ir tādas, ka vājākie lidz rudenim var arī neizdzīvot....vasaras darba rezultāts redzams tabulā. Mēs tai laikā droši soļojām pēc dzelzceļa kausa...
Naglai uz galvas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:09, pirms 15 gadiem
jurkoo rakstīja: Gribi pateikt ka Ņiživijs domāju pat meistarīgākais spēlētājs komandā, labu momentu un piespēļu autors, Ozo, no visiem vislabāk māk iesākt uzbrukumu, un Cipulis no musējiem viens no ātrākajiem, un spēcīgākais, pazaudēja spēli! Smiekli nāk par tādiem ``ekspetiem`` faniem!
Es neesmu eksperts. Vai fans es nezinu, laikam vairāk skatītājs.
Es neapšaubu Ņiživija meistarību, Cipuļa ātrumu un Ozo pirmo piespēli. Es vnk uzrakstīju to ko redzēju spēles beigās. Ja Tu redzēji ko citu, droši raksti.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:10, pirms 15 gadiem
Njā, KHL esam atkal 17 kopvērtējumā.... bet tiem, kas mums "pakausī elpo" ir mazāk spēļu (lielai daļai), nekā RD....

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 23:11, pirms 15 gadiem
FanīTe* rakstīja: skumīgi ir tas, ka daži uzdrīkstās pateikt profesionālam hokejistam, lai p*š prom no hokeja, lai iet pensijā, lai tinas no RD. hokejists pats vislabāk zinās, kad ir laiks teikt "atā" hokejam. nedomāju, ka lābaakajiem hokeja faniem ir šādas tiesība tā izrunāties pret hokejistiem, kuri hokejam ir veltījuši teju visu mūžu. tas mani saskumdināja jā, vrb nebija ne Spruktam, ne Sorokinam tā veiksmīgākā spēle, bet nevajag uzreiz tā. Pats spēlētājs tgd nebrauc mājās un nesvin to, ka nospēlēja neveiksmīgi. Vinemēr var labāk, gan katrs atsevišķi, gan kā komanda kopā. Lai arī kādi tik nav viedokļi, es viienmēr un visur būšu par savējiem, vienalga via ir tā uzvara vai nav.
Pilnīgi piekrītu. Tik viegli ir interneta diskusijā aizmirst ne tikai līdzjušanu, bet pat elementārāko cilvēcisko pieklājību.
Davajte, nākamajā spēlē visi rīkļu plēsēji - uz arēnu, pie dienesta ieejas, un SKAĻI sejā - visus komentārus!!!
Eksperti, bļāviens.

  -2 [+] [-]

, 2009-11-23 23:12, pirms 15 gadiem
kpc RD tā pa īstam nevar saņemties?
uz katru spēli iet kā uz pēdējo?

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:12, pirms 15 gadiem
trakais v.4 rakstīja: Te mani daži izsmēja,sakot ka Sprukts ir labs kapātājs,jeb melnā darba darītājs...Hmm,smiekli nāk,atvainojiet,piedodiet,bet 3x netrāpīt tukšos vārtos,tad ir jābūt kādam slēptam talantam...
ja nemaniji - burtiski tukši vārti nebija. vārtu stūrītis tukšs.
nekā smeiklīga.
iemetieni, ripas izcīnīšana , spēle aizsardzībā . . .

  -1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:13, pirms 15 gadiem
youtube.com: YouTube
- Viņi Izvēlas - Rīgas Dinamo -...

Din Din DIn DInDinDi DINAMO !!!!! SPeekzz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 23:13, pirms 15 gadiem
LorySokolova rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Tik viegli ir interneta diskusijā aizmirst ne tikai līdzjušanu, bet pat elementārāko cilvēcisko pieklājību.
Davajte, nākamajā spēlē visi rīkļu plēsēji - uz arēnu, pie dienesta ieejas, un SKAĻI sejā - visus komentārus!!!
Eksperti, bļāviens.
Ko Tu kreņķējies, te jau lielākoties raksta padsmitnieki. Kad šie aiziet gulēt, sākas normāla saruna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:14, pirms 15 gadiem
din din din din din Di DINDidinDIdiDinamo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:16, pirms 15 gadiem
purva_velns rakstīja: Ko Tu kreņķējies, te jau lielākoties raksta padsmitnieki. Kad šie aiziet gulēt, sākas normāla saruna.
Uz to laiku es pēc 14 stundu garas darbdienas arī gultā atkritīšu, kā saka, "bez pakaļkājām"
Izskatās, ka tev taisnība. Reāli spēles apspriešanu kādos 2% komentāru te var manīt.
Slēpts komentārs: aigars076

  +8 [+] [-]

, 2009-11-23 23:17, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Es neesmu eksperts. Vai fans es nezinu, laikam vairāk skatītājs.
Es neapšaubu Ņiživija meistarību, Cipuļa ātrumu un Ozo pirmo piespēli. Es vnk uzrakstīju to ko redzēju spēles beigās. Ja Tu redzēji ko citu, droši raksti.
Vienīgais, ko varu pateikt, ka laukumā viņus vajadzēja laist, bet treneris pārāk traki nodzina Ozo, tā ka viņs vienkārši vairs paspēlet nevarēja, un pārāk agri pārgāja uz trijām maiņām!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:29, pirms 15 gadiem
Ļoti līdzīga spēle.. Neizšķirts būtu biji taisnīgāks, abām komandām pienācās punkti no tik labi aizvadītas spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-23 23:33, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Bet MVD ir laba komanda, vien no labākajām, kas redzēta Rīgā, daudz maz normāli jau nokapāja
Turpinājumā jaskatās viņu spēles, cik iespējams. Man patīk tāda tipa komandas.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-23 23:34, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: +100
Kārtējais akmentiņš Šuplera lauciņā, ko tad nu es savus puikus nodzīšu, viss mierīgi. Es vienmēr domāju - kapēc mūs jebkura krievu komanda pastāvīgi presingo, bet mēs nevaram. Viens izskaidrojums ir meistarības trūkums - jo tās ir mazāk, jo vairāk spēka jāpatērē. Bet vai tad mēs esam mazāk meistarīgi par jebkuru krievu komandu? Sibirj, Avtomobilistu, Amuru utt? It kā nē. Tad paliek fizuha, un tā RD vasarā nav uzdzīta. Šeit uzreiz jāpiemin Sprukts. Negribu iesaistīties viņa apriešanā, viņš tomēr ir ceturtais labākais punktu guvējs komandā un strādā ar sirdi un dvēseli. Taču portālā bija fotoreportāža no Valmieras, kur nabaga Jānis nevarēja noskriet 30 min krosiņu, ieradās pēdējais ar čībām rokā. Un vēl nāk prātā intervija SA, kur Jānis atzina, ka viņš, redz, spēlējot ar galvu. Bet, lai no petaka iebakstītu golu galva nav daudz vajadzīga, tur ir vajadzīgs spēks un izturība, jo tur grūž nost un dauza. Un, ja nav fizuhas, tad rokas dreb un tas pietrūkst tiem pāris centimetriem. Vēl es tajās fotoreportāžās ievēroju, ka Dārziņam ir uz pusi plānāks bicītis nekā Ozoliņam. Bet nu Sprukts un Dārziņš jau mūsu zvaigznes, priekš kam viņiem bicīši
Gribētos tev nepiekrist, manuprāt ar Fizisko, pašlaik mūsējiem ir ļoti labi, gan spēks gan izturība,lai gan jāsaka, ka bija skaidri redzams ka sezonas sākumā nebija, tāpēc arī bija tie zaudējumi, tagad ka fiziskā ir izlabota arī parādās normāla spēle, bet nezinu kāpēc, bet atšķirībā no pirmās sezonas, Šupleram tā pasliktāk iet ar motivāciju, noskaņošanu, un lai kā negribētos atzīt ar taktisko plānu! Vienvārd sakot, manu prāt Šupleru ir jāmaina, jo kaut kas ir mainījies, un RD trenēšana viņam vairs nepadodas!

     [+] [-]

, 2009-11-23 23:37, pirms 15 gadiem
AndrisC rakstīja: Prieks par MVD , labi sagatavojis uz šo maču bija un uz visu sezonu! Man patika ar kadam emocijam MVD hokejisti atzimēja vārtu guvumus , uzkurinot viens otru! Un prieks par Značika veiksmigo sezonas sākumu!
Atsauc atmiņā veco Dinamo. Kā mūsējie priecājās pēc vārtu guvuma, tā neviens Augstākajā līgā neprata, tas tiesa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-11-23 23:40, pirms 15 gadiem
Sprukts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: uldisb

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 23:45, pirms 15 gadiem
Willis rakstīja: "Dinamo Rīga" 20. un 23. Novembrī ir adevusi ļoti daudz spēka, šodien ĻOTI labi spēlēja Saša Ņiživijs, tas no spēles pirmajām minutēm uzreiz iekrita acīs , ja pārējo Hokejistu spēlē bija daudz neprecizitātes, sasteigtu un nesagatavotu metienu, tad Saša turējās visu spēli, no sākuma līdz pēdējai sekundei! Acīmredzot pieredze un rūdījums viņam ir pamatīgs, pat labāks nekā jebkuram mūsu leģionāram !!!
Vienmēr esmu teicis Ka Ņiživijs ir komandas meistarīgākais spēlētājs, un pat tas pats Hossa netur līdz Ņiživijam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-23 23:56, pirms 15 gadiem
Avery rakstīja: Atklāti sakot, es tev nepiekrītu par fizisko. Kur tu redzi, ka viņš ir labāks? Skatoties šo spēli, redzēju, ka MVD visu laiku ir divi malējie mūsu zonā, centrs uz sarkanās līnijas un aizsargi uz savas zilās līnijas, kad ripa bija pie mūsu aizsargiem. Kad ripa bija pie viņu aizsargiem, mums viens uzbrucēs kaut kur viņu zonai pa vidu slido atmuguriski, bet pārējie jau gandrīz uz savs zilās līnijas. Es neredzu citu izskaidrojumu kā vāja fiziskā sagatovtība, jo tas nav moderns hokejs. NHL ir mazāki laukumi, bet tur malējais uzbrucējs nemaz nedrīkst slidot atmuguriski pie forčekinga, tikai pastāvīgs un maksimāls spiediens uz aizsargu. Tāpat mazākumā, mūsu uzbrucēji jau atkāpušies līdz iemetiena apļa līnijai! Kas tas ir, ja ne fiiska nevarēšana? MVD pat četratā visu laiku spieda pie bortiem
Fizisko vērtēju pēc tā, kad sezonas sākumā zaudējām, nevarējam ne normālā spēka spēlē iesaistīties, ne normāli visu spēli vienādā ātrā tempā noturēt, bet tagad varam gan normālā spēka spēlē iesaistīties, gan visu spēli noturēt ļoti labā tempā, kad pat kā tas bija mazliet redzams iepriekšējās spēlēs pretinieks nevar turēt līdz, un no tā arī rodas spēlē, un uzvaras, bet pašlaik jau par pārējo slikto ko domāju, jau teicu iepriekšējā komentā!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-24 00:00, pirms 15 gadiem
Cik mums bija iespēju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-24 00:10, pirms 15 gadiem
Palasot komentus, jasecina, ka katrs laikam redz kaut ko savu!
Shuplers saka, ka apmierinats ar cinjas sparu un daudzi piekrit, bet kam vajadzigs cinjas spars, ja nevar realizet momentus. Un ja ir taadas kljudas aizsardzibaa? Tieshie aizsargi vel tiek gala, bet abos vartu guvumos blakus atlekushajam ripam bija ari uzbruceeji ( 2. gadijuma Bukarts un ari Sprukts) Varetu piekrist, ka nebija Sprukta diena... bet parak biezhi nav vinja diena. Vinsh ir labs, kad ripa ir pie vinja- spej lauzties, bet uz asam isam un ripai lekajosham piespelem asuma vinjam NAV. Arnasons... sakuma, kad vinju kaut cik laida laukuma - katra epizode nospeleja labi, pat atdeva vienu idealu piespeli, bet netika realizeta... un protams, ka palika nemanams, jo speles laiks tikai 6 minutes. Ozo komentos nav gandriz pieminets, ja vienigi negativi, bet sodien vinhs gan paradija ka ieiet pretinieka zona ( it seviskji vairakuma) gan piespeles daavaaja ka uz paplatites (vartu guvuma epizodee pirms tam vinsh 2 reiz nomanija pretinieku un atdeva talak uzbrucejam) tikai izbesija, ka paarejie to nemak izmantot.. un kaa OZO nospeleje 3:5, turklat atdodot no noraidito solinja uznakushajam Sorokinam "izgajienu". Ozolinja spēle vairāk kā fascinē! Sodien Hosa bij vajsh un Iguldens manuprat ir tas kursh butu janoliek 4. mainjaa. Shuplers atkal marineja 4. mainju, musejie kartejo reiz pabaali vairakuma un nebija ta cinjas spara, kas iepriekshejas divas speles. Tagad atkal janjem punkti izbraukuma kaut vai pret lideriem! Go!

  +1 [+] [-]

, 2009-11-24 00:16, pirms 15 gadiem
atceros speli starp MVD un Lokomotivi, tur Loko treshaja perioda nevienu metienu shkiet pa MVD vartiem neizdarija MVD presinga un atruma delj, shodien nemaz nebija ta labaka MVD spele un ari vairakuma shie neko neparadija
nezinu ka un kapec, bet MVD speletaji tiesham bij labak motiveti par DR, kaut ari pirms speles visi runaja ka bus otradi

  +1 [+] [-]

, 2009-11-24 00:17, pirms 15 gadiem
ak jaa Sorokins sodien bija vainojams gan pie 1. varteim, gan daljeji pie otrajiem zaudetajiem vartiem.... Savukart MVD vartsargam bija LIELAA diena!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-24 00:35, pirms 15 gadiem
Oi , tagad jau visu vainu liks uz Spruktu...viens spēlētājs nevar izšķirt spēles likteni...kāpēc neesmu redzējis ka pēc 6dienas spēles kāds tikpat ļoti nodirstu petrovicki un dārziņu..!?

  +2 [+] [-]

, 2009-11-24 00:44, pirms 15 gadiem
mjā komentāru līmenis šeit tiešām atbaidošs (atā vecais labais esport!)
tiem kuri tā meklē ataisnojumus Spruktam saku sekojošo -
Pirms šīs sezonas viņa aģents gribeja par Spruktu apaļu miljonu (!!!) jautājums tiem kas visu laiku atbalsta Spruktu - vai miljons ir jāmaksā par to ka spēlētājs vienkārši cīnās??? (par viņa prasmi nostāvēt kājās šoreiz nemaz nerunāšu) Vai tik nav tā ka Sprukts ir vispārvērtētākais spēlētājs visā komandā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-24 08:29, pirms 15 gadiem
pie visa vainīgs Sprukts. viņam jau sen vajdzēja būt Junioros.

  -1 [+] [-]

, 2009-11-24 09:33, pirms 15 gadiem
Nevis Sprukts, bet kaut kāds nejēga sprukstiņš....

     [+] [-]

, 2009-11-24 10:40, pirms 15 gadiem
Sprukts - Frukts

  +1 [+] [-]

, 2009-11-24 12:07, pirms 15 gadiem
Nepelnīts zaudējums!

  -3 [+] [-]

, 2009-11-24 12:31, pirms 15 gadiem
Spruktu uz farmu!!! kurs par to?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-24 14:05, pirms 15 gadiem
Nervus sachakareeju pamatiigi, naacaas piedzerties peec speeles. Un veel Ozolins paarsteidza sodien ar savu operaaciju.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-24 14:50, pirms 15 gadiem
Fotogrāfijā nu riktīgs krievu bandīts...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-24 14:56, pirms 15 gadiem
Feldfebelis rakstīja: Spruktu uz farmu!!! kurs par to?????
Padoma ko runa kapataj lielais Chalim vienkarshi negaja, ko tad labak noraustities un nekapat lidz galam, nu labi nesanaks shodien, sanaks citu dienu!

  -1 [+] [-]

, 2009-11-24 15:07, pirms 15 gadiem
youtube.com: YouTube
- Real bears playing Hockey
jauna RD Triecienmainja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-24 23:33, pirms 15 gadiem
Jā tadas izdevības ir jārealizē,un kāpēc praktiski vienmēr vieniem un tiem pašiem neiet.Nav tās meistarības .Un kas tie par trim faniem kas stāvēja man blakus augšā 109 sektorā,pie 110 sektora bļāva visu spēli,bet līdz ko atskanēja beigu signāls,skrēja prom. īsti līdzjutēji paliek un pateicas spēlētājiem par spēli,jo viņi taču cīnījās, jā nesanāca,bet daž labs iet laukumā ar traumām (piemēram OZO) un par to vien liels paldies,jo atzīsimies ne katrs no mums riskētu ar savu veselību.