Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sējējs apstiprināts par Prāgas "Lev" ģenerālmenedžeri

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Sējējs apstiprināts par Prāgas "Lev" ģenerālmenedžeri
Normunds Sējējs
Foto: Elmārs Rudzītis, f64

Par Kontinentālās hokeja līgas kluba Prāgas "Lev" galveno treneri apstiprināts bijušais Prāgas komandas "Sparta" stūrmanis Jozefs Jandačs, savukārt komandas ģenerālmenedžera pienākumus veiks kādreizējais Rīgas "Dinamo" saimniecības pārzinātājs Normunds Sējējs, aprīļa trešās nedēļas nogalē vēsta Čehijas mediji.

Normunds Sējējs Čehijā spēlēja četrus gadus, 1996. un 1997. gada sezonās pēc Ivana Hlinkas uzaicinājuma pieņemot “HC Litvinova” piedāvājumu. 1999. un 2001. gada sezonās spēlētājs pārstāvēja kūrortpilsētas Karlovi Varu klubu “Becherovka”, bet nākamajās trīs sezonās spēlēja Slovākijas klubos Trenčīnas “Dukla” un Bratislavas “Slovan”.

Sējējs četrus gadus veica “Dinamo” ģenerālmenedžera pienākumus, četras reizes pēc kārtas nodrošinot kļuba iekļūšanu izslēgšanas spēlēs. Trīs gadus strādājis ar galveno treneri Jūliusu Šupleru no Slovākijas, pērn Sējējs nolīga somu speciālistu Pekku Rautakallio, bet 2012. gada pavasarī pieņēma jaunu izaicinājumu.

“Lev” klubs Krievijas atklātajās meistarsacīkstēs debitēja 2011. gada septembrī, pēc gadu ilgas darbības Slovākijas mazpilsētā Popradā pārceļoties uz Čehijas galvaspilsētu.

Jandačs aizvadītajā sezonā strādā Prāgas “Sparta” komandā, taču viņa līgumā bija nosacījums, kas paredzēja pāreju izdevīgāka piedāvājuma saņemšanas gadījumā. Jandača vietā stāsies Slavomirs Leners, bet “Sparta” kļūs par “HC Lev Praha” fārmklubu. Jandačam palīdzēs Liberecas kluba “Baltie tīģeri” treneris Jiri Kalouss.

Līgums ar galveno treneri vēl nav parakstīts, taču puses ir tuvu, lai panāktu galīgo vienošanos, ziņu aģentūrai ČTK piektdien atklāja Jandačs.

Pagaidām nav zināms, kur “Lev Praha” aizvadīs savas mājas spēles. Tiek izskatīti trīs varianti – 1) lielā O2 arēna, kas ir Prāgas kluba “Slavia” mājvieta, 2) vecā Prāgas arēna ar vairāk nekā 10 tūkstošiem skatītāju vietu, 3) “Tipsport Arena” Liberecā.

Izmantotie resursi:
Lotyš Sejejs, který hrál i za Litvínov, bude...
Lev Praha bude v KHL spolupracovat se Spartou,...

 +20 [+] [-]

, 2012-04-23 14:43, pirms 13 gadiem
Prieks par Sējēju, lai veicās! Arī tur ir savi spēki jāizmēģina.
Slēpts komentārs: lamnis

 +16 [+] [-]

, 2012-04-23 14:46, pirms 13 gadiem
P.s. Lai nu kā viņš pildīja savus pienākumus DR sistēmā, 4trus gadus iekļuvām pleyoffos, tādā gadījumā, nebija slikti!
Slēpts komentārs: jonsons

 +10 [+] [-]

, 2012-04-23 14:52, pirms 13 gadiem
lamnis rakstīja: Man gan ir veelme nosaukt vinju par nodeveeju!!
Tad jau pilna pasaule nodevēu, kas nestrādā vienā darba vieta gadus 20. Izrāpies ārā no autiņiem un mēģini saprast, ka hokejs ir dinamisks, un sēdēt vienā vietā ir apnīkoši. Un savu kvalifikāciju var celt tikai ar pieredzi dažādās vietās un situācijās. un zini, cilveki grib arī ēst, gan jau līgums arī ir lielāks. un strādāt ar RD vadību nav nekāda sālsmaize.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-04-23 14:54, pirms 13 gadiem
Prāgas "Sparta" - klubs ar tradīcijām kļūs par kaut kāda nezināma čehu/slovāku veidojuma fārmklubu...pilnīgs sviests!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-23 15:20, pirms 13 gadiem
Tad šitā ir tā Sējēja bumba??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-23 15:38, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: "Ļev Praha" komandas nosaukums.
Prāgas komandas "Sparta" stūrmanis Jozefs Jandačs
Un tagad pasakiet, kurā vietā tajos čehu saitos ir rakstīts "Ļev"??? Es redzu tikai "Lev". Novik & Co - izdomājiet, kas jums mīļāks: krievi (tad rakstiet "Ļev Praga") vai čehi (attiecīgi "Lev Praha"). Protams, pašā sliktākajā gadījumā var rakstīt arī tā, kā tas būtu jādara latviski: "Prāgas "Lev"". Lai gan pareizas latviešu valodas lietošana pēdējā laikā ir acīmredzot zem latviešu žurnālistu goda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-23 15:38, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Pragas komanda "Sparta" jau ari saucas HC Sparta Praha. Paskaties Jandacam uz jakas D
un ko tad darīt, piemēram, ar Динамо Москва ?
arī latviski tulkosim kā Dinamo Moskva?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-23 15:42, pirms 13 gadiem
tur pat ir raksts, ka Cervenka pēc šīs sezonas varetu pievienoties Canadiens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-23 15:46, pirms 13 gadiem
Off-topic: Обладатели Кубка Гагарина получат трофей на одни сутки
Хоккей на AllHockey.Ru - Обладатели Кубка...

Tā ka droši vien redzēsim kausu Rīgā!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 15:46, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Lev no pagājušās sezonas palikuši līgumi ar trim špīleriem

Eliteprospects.com - Vladimir Mihalik
Eliteprospects.com - Vladimir Mihalik
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=17905
normāli, kopā ar rīgu un spartaku cīnīsies par godpilno devīto vietu konferencē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-23 15:55, pirms 13 gadiem
Toties mums līdz nākamās sezonas sākumam būs Kalvītis!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 15:55, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Kas tev liek tā domāt ?
Ja Sprukts un Miķelis pamet Dinamo un viņi tiek aizstāti ar Ivanānu un pagājušās sezonas līmeņa leģionāriem, tad nav nemazāku izredžu ieķļut play off, tāpat nekas neliecina, ka Spartakā un Lev varētu kaut kas uzlaboties

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 15:56, pirms 13 gadiem
Tas jau baigi stilīgi tā rakstīts ne? Krievijas atklātajās meistarsacīkstēs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-04-23 15:58, pirms 13 gadiem
mrPO rakstīja: Tas jau baigi stilīgi tā rakstīts ne? Krievijas atklātajās meistarsacīkstēs
Pats KHL sevi tā pozicionē, tāpēc šāds apzīmējums nemaz nevar būt nedz nicinošs, nedz izsmejošs vai kāds jaunievedums.

  +3 [+] [-]

, 2012-04-23 16:06, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Iespējams Sējējs uz to komandu pārvilinās kādu no LV spēlētājiem.
Šaubos gan! Čehiem un slovākiem pašiem ir gan savi Cipuli un Ankipāni (melnā darba darītāji) gan arī savi Rēdlihi, Karsumi (līderi- vilcēji, kas var taisīt rezultātu)... budžets jau arī cik saprotu viņiem nav diži lielāks par to pašu RD budžetu (vai varbūt maldos?) līdz ar to šaubos vai Normis tur varēs kaut tādu Spruktu aizvilkt pat par Miķeli nerunājot!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 16:07, pirms 13 gadiem
mrPO rakstīja: Tas jau baigi stilīgi tā rakstīts ne? Krievijas atklātajās meistarsacīkstēs
tā nu ir rakstīts oficiālos dokumentos, tai skaitā KHL reglamentā:

...
Статья 3. Регламент проведения Чемпионата
1. Полное название соревнования, которое проводит Лига – Чемпионат Континентальной хоккейной Лиги – Чемпионат России по хоккею.
...

skat.: khl.ru .

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 16:11, pirms 13 gadiem
mrPO rakstīja: Tas jau baigi stilīgi tā rakstīts ne? Krievijas atklātajās meistarsacīkstēs
Gribi vai ne, bet tās oficiāli skaitās "Krievijas atklātās meistarsacīkstes"! KHL (krievu) klubs kas (ja) uzvar KHL čempī skaitās ne tikai Gagarina kausa ieguvējs, bet arī Krievijas čempions!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 16:14, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Gribi vai ne, bet tās oficiāli skaitās "Krievijas atklātās meistarsacīkstes"! KHL (krievu) klubs kas (ja) uzvar KHL čempī skaitās ne tikai Gagarina kausa ieguvējs, bet arī Krievijas čempions!
p.s. nekur reglamentā gan nevaru atrast, ka tās ir "atklātās" meistarsacīkstes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 16:15, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Klausieties Juuli shobrid preses konference no Doneckas
ir tā vērts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-23 16:23, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Es domaju , ka latviski ir Pragas "Lev" un Maskavas "Dinamo".
Bet , visparigi kaa varetu latviskot "Dinamo"? Elles mashina,spararats vai kaut kaa taa D
Dynamo [no grieķu val. dynamis: powerful] - Dynamoelectric machine; a machine for converting energy from a mechanical into an electrical form by the use of electromagnets; a generator.
Tā saka mana gandrīz 2000 lpp biezā angļu-angļu vārdnīca.

Tilde saka šitā - generator consisting of a coil (the armature) that rotates between the poles of an electromagnet (the field magnet) causing a current to flow in the armature

Un latviskais tulkojums kā dinamomašīna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-23 16:42, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Es prasiju latvisko nosaukumu neviss aizguvumu no citam valodam. Kaa varetu layviski nodevet dinamomashinu? Piemeram televizija ir talrade un radio ir taldzirde. Ceru , saproti , ka shos vardus mes tikai lietojam.
Nu bet no tiem paskaidrojumiem arī kaut ko var mēģināt izdomāt, piemēram, ierīce, kas pārvērš mehānisko enerģiju elektriskā, izmantojot elektromagnētus. (Tāpat pilns ar svešvārdiem, jo citādāk to nemaz pateikt nevar.) Šito tad varētu mēģināt kaut kā saīsināt.

Bet es neuzskatu, ka visi svešvārdi tagad būtu jāņem un jālatvisko, lielākā daļa no viņiem izklausās stulbi un tas bieži vien tikai visu sarežģī. Svešvārdiem arī labums ir tas, ka tos var saprast arī lielākajā daļā svešvalodu.

     [+] [-]

, 2012-04-23 16:44, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Juulis esot uz 3 gadiem nosledzis ligumu ar Donbass, veidos lidzigu sistemu , ka DR
Līdzjutības Donbasam... Ukraiņu spēlētāji daudz ko jaunu par sevi dabūs uzzināt (piem. ka centra līniju knapi māk pārslidot)!

     [+] [-]

, 2012-04-23 16:50, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: p.s. nekur reglamentā gan nevaru atrast, ka tās ir "atklātās" meistarsacīkstes...
Aiz slinkuma meklēt, var minēt vienu argumentu - leģionāru kvotas un Krievijas hokeja federācijas intereses sakarā ar šo līgu.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-23 16:52, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Es prasiju latvisko nosaukumu neviss aizguvumu no citam valodam. Kaa varetu layviski nodevet dinamomashinu? Piemeram televizija ir talrade un radio ir taldzirde. Ceru , saproti , ka shos vardus mes tikai lietojam.
Šķiet, ka termins "tālraide" jau nu gan nav sinonīms televizoram. Tāpat aŗi nav dzirdēts, ka oficiāli kaut kur izmantotu vārdu "tāldzirde", tā vien šķiet, ka pats izdomāji, vai ļoti šaurā kompānijā tiek izmantots.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 16:58, pirms 13 gadiem
Skatos,ka diskusija par pareizrakstību iet pilnā sparā.Pieslēgšos.Kā īsti ir pareizi, nezinu .Bet reizēm iznāk palasīt krievu Sportekspres.Saturu neapspriedīšu ,bet attiecībā uz pareizrakstību cepuri nost.Viņi liek milzu mīksto uz to - tulkojās ,netulkojās - poh... Visu,pilnīgi visu raksta savā kirilicā .BMV,foļksvagen,toijota,Red Vings, vārdus ,uzvārdus pat nav vērts pieminēt.Un pats interesantākais - visi saprot par ko iet runa!Liela nācija dara kā grib.Tikai mēs te kaut ko ķēmojamies ,piedevām katrs pa savam.Patiesībā te runa nav par gramatiku,bet gan par nacionālo pašapziņu!Mana svēta pārliecība ir - tulkojās viss!

     [+] [-]

, 2012-04-23 16:58, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Līdzjutības Donbasam... Ukraiņu spēlētāji daudz ko jaunu par sevi dabūs uzzināt (piem. ka centra līniju knapi māk pārslidot)!
Zinot Ukrainas hokeja līmeni pēdējos gados( it sevišķi jaunās paaudzes) tas varētu būt tuvu patiesībai.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-23 16:58, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Līdzjutības Donbasam... Ukraiņu spēlētāji daudz ko jaunu par sevi dabūs uzzināt (piem. ka centra līniju knapi māk pārslidot)!
Pie Pekkas pat to nevarēja.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 17:00, pirms 13 gadiem
rolex rakstīja: Skatos,ka diskusija par pareizrakstību iet pilnā sparā.Pieslēgšos.Kā īsti ir pareizi, nezinu .Bet reizēm iznāk palasīt krievu Sportekspres.Saturu neapspriedīšu ,bet attiecībā uz pareizrakstību cepuri nost.Viņi liek milzu mīksto uz to - tulkojās ,netulkojās - poh... Visu,pilnīgi visu raksta savā kirilicā .BMV,foļksvagen,toijota,Red Vings, vārdus ,uzvārdus pat nav vērts pieminēt.Un pats interesantākais - visi saprot par ko iet runa!Liela nācija dara kā grib.Tikai mēs te kaut ko ķēmojamies ,piedevām katrs pa savam.Patiesībā te runa nav par gramatiku,bet gan par nacionālo pašapziņu!Mana svēta pārliecība ir - tulkojās viss!
starp citu, arī citas valodas nemaz tā nelieto svešvārdus.

piemēram, vāciski televīzija ir 'Fernsehen'; somiski internets - 'verkko'
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 17:09, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pie Pekkas pat to nevarēja.
oho, ha-ha
Vai tad gadijās redzēt kādu spēli Pekas vadībā?

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 17:10, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, arī citas valodas nemaz tā nelieto svešvārdus.

piemēram, vāciski televīzija ir 'Fernsehen'; somiski internets - 'verkko'
Piekrītu.Protams es neuzstāju tagad TV saukt par tālrādi,bet latviešu auditorijai domātā rakstā uzdrukāt Dynamo - tas ir debīli.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 17:11, pirms 13 gadiem
Lai būtu 'Strāvradis'. Protams, varam izšķirt dažādus 'Strāvraža' veidus, piemēram, balstītu uz berzi (Leidenes trauks) vai uz vielu savstarpējās pievilkšanas spēku (tā sauktā 'dinamo mašīna').
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 17:15, pirms 13 gadiem
rolex rakstīja: Piekrītu.Protams es neuzstāju tagad TV saukt par tālrādi,bet latviešu auditorijai domātā rakstā uzdrukāt Dynamo - tas ir debīli.
starp citu, par šo es jau reiz karoju ar SC.com vadību, man pat bija oficiāli skaidrojumi no Valodas Inspekcijas (kā pareizāk latviešu valodā rakstīt Krievijas klubu nosaukumus) - taču SC.com palika pie sava. Jocīgākais tajā visā ir tas, ka SC.com autori raksta "Dynamo", kamēr SA+ autori - "Dinamo"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 17:18, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Rigas "Stavradis" - eleganti skan , paldies par jauninajumu D
Stavradis (bez garumzīmēm) stipri grieķiski skan vai arī atgādina zivs 'stavrida' nosaukumu

  +3 [+] [-]

, 2012-04-23 17:27, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, par šo es jau reiz karoju ar SC.com vadību, man pat bija oficiāli skaidrojumi no Valodas Inspekcijas (kā pareizāk latviešu valodā rakstīt Krievijas klubu nosaukumus) - taču SC.com palika pie sava. Jocīgākais tajā visā ir tas, ka SC.com autori raksta "Dynamo", kamēr SA+ autori - "Dinamo"
Vispār ir interesanti.No krievu valodas uz angļu var tulkot,uz latviešu nē.Kādreiz bija teiciens - latiškij ,eto ņe jazik a sobačij laj. Šķiet tā domā daudzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 18:04, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pie Pekkas pat to nevarēja.
??? Tev šodien paģiras vai? Ko pie Pekas nevarēja? Neesmu dzirdējis nekādu uzbraucienus spēlētāju virzienā no Pekas puses! Ja arī ir kas bijis, tad, cik zinu, tikai KONSTRUKTĪVA kritika nevis apsmejoši uzbraucieni vai "izvāvuļošanās" presē par spēlētāju varēšanu /nevarēšanu vai līmeni!

  +1 [+] [-]

, 2012-04-23 18:12, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: oho, ha-ha
Vai tad gadijās redzēt kādu spēli Pekas vadībā?

Da kādu viņam spēli redzēt... Viņam jau galvenais ir ka tik kaut ko te iedir$t un galvenais bieži vien totālā beztēmā! Ja vēl pa ģēlu būtu te kaut ko murminājis (reti bet šad tas arī viņam sanāk kaut ko jēdzīgu pateikt) tad ok, bet Ivarello jau pārsvarā visi uzdirsieni, kas skar RD ir beztēmā un "no sērijas" - ka tik uzdir$t!

  -1 [+] [-]

, 2012-04-23 18:22, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: starp citu, par šo es jau reiz karoju ar SC.com vadību, man pat bija oficiāli skaidrojumi no Valodas Inspekcijas (kā pareizāk latviešu valodā rakstīt Krievijas klubu nosaukumus) - taču SC.com palika pie sava. Jocīgākais tajā visā ir tas, ka SC.com autori raksta "Dynamo", kamēr SA+ autori - "Dinamo"
Tev maksaa par komenteeshanu SC.com? Kaads sakars Sejejam ar tavu "karoshanu" ar SC vadibu! Tada sajuta, kad tavs viedoklis ir viss pareizakais un vieniigais. Ej atrodi darbu.

     [+] [-]

, 2012-04-23 18:23, pirms 13 gadiem
als rakstīja: ??? Tev šodien paģiras vai? Ko pie Pekas nevarēja? Neesmu dzirdējis nekādu uzbraucienus spēlētāju virzienā no Pekas puses! Ja arī ir kas bijis, tad, cik zinu, tikai KONSTRUKTĪVA kritika nevis apsmejoši uzbraucieni vai "izvāvuļošanās" presē par spēlētāju varēšanu /nevarēšanu vai līmeni!
nu, nu - sākumā jau Peka vismaz vienreiz tur reāli uzbrauca mūsējiem spēlētājiem, pat Matulis toreiz bija reāli sacepies - pat veselu rakstu uzcepa.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 18:28, pirms 13 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Tev maksaa par komenteeshanu SC.com? Kaads sakars Sejejam ar tavu "karoshanu" ar SC vadibu! Tada sajuta, kad tavs viedoklis ir viss pareizakais un vieniigais. Ej atrodi darbu.
No kurienes Tu nokriti? no dīvāna vai klozetpoda?

Te bija runa (precīzāk sakot, diskusija) par klubu nosaukumu pareizrakstību latviešu valodā - padalījos savā pieredzē. Tā kā neesmu latviešu valodas eksperts vai speciālists, tad šajā jautājumā griezos pie ekspertiem. Tātad šeit nebija runa par manu viedokli, bet gan par ekspertu viedokli.

Ja Tev nepatīk, ko rakstu - nelasi. Tava brīva izvēle.

P.S. man jau ir darbs. Gribēji piedāvāt ko labāku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-23 19:05, pirms 13 gadiem
ansis123 rakstīja: Domā viņam ir ko piedāvāt?
Tāds divpadsmitgadīgais Tevi uz skeitparku var aicināt
Tev maz ir kada nojeega ko tu run a? Varam satikties divata pateerzeet, kurs te ir 12 gadigs, smurguli!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 19:10, pirms 13 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Tev maz ir kada nojeega ko tu run a? Varam satikties divata pateerzeet, kurs te ir 12 gadigs, smurguli!
nja... tas laikam ir vienīgais, ar ko Tu spēj izcelties...

  -4 [+] [-]

, 2012-04-23 19:23, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nja... tas laikam ir vienīgais, ar ko Tu spēj izcelties...
Ooo... specialists piesleedzaas, ko tu tadu dizve es I sasniedzis, kad vari par Mani spriest? Izstasti saviem dir saaa liidejiem, lai mutiiti pievalda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-23 19:43, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: nu, nu - sākumā jau Peka vismaz vienreiz tur reāli uzbrauca mūsējiem spēlētājiem, pat Matulis toreiz bija reāli sacepies - pat veselu rakstu uzcepa.
Viena lieta ir uzbraukt pa lietu pavisam cits kas ir vienkārši notirst no sērijas "Ko ta šitie te var! Viņi jau, ja pārslido centra līniju skaitās hokejisti..." (kaut kā tā bija)! Sajūti atšķirību! Es jau nekur nesaku, ka spēlētāji tagad visiem treneriem pa spalvai būtu "jāglauda" (ir jādod "iekšās" kad ir pelnijis, bet par "tēmu"!!)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-23 22:44, pirms 13 gadiem
simex rakstīja: Tas būtu ideāli! Latvijas hokeja saimniecība no tā tikai iegūtu.
Ko tieši iegūtu?

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 22:50, pirms 13 gadiem
Supreme_d1s rakstīja: Ooo... specialists piesleedzaas, ko tu tadu dizve es I sasniedzis, kad vari par Mani spriest? Izstasti saviem dir saaa liidejiem, lai mutiiti pievalda.
esmu pārliecināts, ka daudz, daudz vairāk par Tevi, puikiņ.

Katrā ziņā, atšķirībā no Tevis es, piemēram, esmu apguvis pareizrakstību.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-23 22:50, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Viena lieta ir uzbraukt pa lietu pavisam cits kas ir vienkārši notirst no sērijas "Ko ta šitie te var! Viņi jau, ja pārslido centra līniju skaitās hokejisti..." (kaut kā tā bija)! Sajūti atšķirību! Es jau nekur nesaku, ka spēlētāji tagad visiem treneriem pa spalvai būtu "jāglauda" (ir jādod "iekšās" kad ir pelnijis, bet par "tēmu"!!)!
Nu jau gan, abas reizes identiskas, bet Tu te iztēlo, ka Peka ''pateica kā ir'', bet nabaga Šupis ļauni paņirgājās. Kaut kā neredzu komplimentu Latvijas hokejam, ja pasaka, ka gribētu 12 citus uzbrucējus.

  -2 [+] [-]

, 2012-04-24 00:17, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: esmu pārliecināts, ka daudz, daudz vairāk par Tevi, puikiņ.

Katrā ziņā, atšķirībā no Tevis es, piemēram, esmu apguvis pareizrakstību.
Eeee, vēlviens varonis ! Jebkurā, laikā jebkurā vietā dēliņ, nez kapēc, tu te gudrus tekstus bīdi tikai pie datora ? Izstāsti, kurā vietā man pareizrakstību gribi pamācīt ? Un es tev varbūt iemācīšu, kā pret cilvēkiem, ar cieņu ir jaizturās ? Ko saki puika ?

  -3 [+] [-]

, 2012-04-24 00:25, pirms 13 gadiem
ansis123 rakstīja: Man nav vajdzīga kriminālatbildība par to ka esmu savainojis nepilngadīgu puišeli, tu vispār nēesi tā vērts.
Runas, runas un tuksha muuldeeshana, varoni, tev piedaavaa, noskaidrot, kursh te ir kas ! a tu ? Nosleepies aiz monitora un gljeevi raudi ! Pasham kauns nav ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-04-24 15:47, pirms 13 gadiem
Kharlamovs 32 rakstīja: Iespējams Sējējs uz to komandu pārvilinās kādu no LV spēlētājiem.
cerams Cipuli