Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pirmo reizi sezonā zaudē ar vairāk nekā diviem vārtiem

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Dinamo" pirmo reizi sezonā zaudē ar vairāk nekā diviem vārtiem
Marks Hartigans
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šodien KHL regulārajā čempionātā sezonas 26. spēli aizvadīja Rīgas "Dinamo", izbraukumā ar 1:4 piekāpjoties Čeļabinskas "Traktor". Vienīgos vārtus rīdzinieku labā iemeta Jānis Sprukts.

Pirms šīs dienas cīņas Čeļabinskas "Traktor" Austrumu konferencē ieņēma tikai 10. vietu (25 spēlēs 26 punkti), tātad ārpus "play-off" zonas, kamēr rīdziniekiem bija 7. vieta Rietumos (tikpat spēlēs par 11 punktiem vairāk). Tomēr izredzes pirms mača tika vērtētas ļoti līdzīgi - kā nekā spēle norisinājās mūsu pretinieku laukumā. "Dinamo" sastāvā šoreiz nekādu izmaiņu nebija un vārtos otro spēli pēc kārtas stājās Kriss Holts.

Miegains 1. periods un ielaisti vārti tā beigās

"Dinamo" sāka samocīti un Holtam bija daudz darba jau pirmajās minūtēs. Mūsējie varēja būt priecīgi, ka izdevās neielaist jau mača startā, savukārt savu pirmo patiešām labo momentu izveidoja iepriekšējā spēlē noārdījusies Jāņa Sprukta maiņa - pats Jānis arī no vārtu priekša divreiz lūkoja pārspēt "Traktor" vārtsargu - šoreiz nekā. Kopumā perioda vidū spēle bija izlīdzinājusies un varētu pat teikt - nedaudz miegaina. Bezmomentu spēlē 14. minūtē "Dinamo" ar Roberta Bukarta pūlēm izdevās tikt pie vairākuma. 1. maiņa izveidoja pāris labas iespējas, taču rezultāts joprojām netika atklāts. Brīdī, kad šķita, ka iniciatīva beidzot pārgājusi rīdzinieku pusē, divas soda minūtes nopelnīja Aleksandrs Ņiživijs un drīz vien viņam uz sodīto soliņa pievienojās arī Ģirts Ankipāns - bija jāspēlē trijatā pret pieciem. "Traktor" ātri šo iespēju izmantoja - somu veterāns Hanness Hivonens no vārtu priekšas ripu burtiski iespieda vārtos. Pēc 1. perioda - 0:1.

Sprukts atkal iemet, joprojām vienu vārtu deficīts

2. perioda sākumā pie vēl vienas labas iespējas tika Sprukts - diemžēl mūsu uzbrucējs netrāpīja vārtu četrstūrī. "Traktor" atbildēja ar vairākiem bīstamiem uzbrukumiem un viens no tiem beidzās ar otro vārtu guvumu mājinieku izpildījumā - skaistu individuālo reidu veica Petrs Vampola un panāca 2:0 Čeļabinskas labā. Arī šajā brīdī "Dinamo" īpaši neaktivizējās, pārsvars piederēja "Traktor" un Holtam darba pietika pat pie 0:2. Rīdzinieki vairāk nekā pusperioda laikā izdarīja tikai vienu metienu... Cerību stars beidzot parādījās 34. minūtē - mājinieki pārkāpa noteikumus, un vairākumā pēc Laura Dārziņa metiena pie atsistās ripas pirmais bija Sprukts, samazinot rezultāta starpību līdz 1:2. Spēle kļuva jautrāka, un turpinājumā abas komandas apmainījās ar uzbrukumiem - kādā no epizodēm divreiz pēc kārtas glāba Holts. Pirms pēdējā perioda - 2:1 "Traktor" labā.

Mēģinājumi atspēlēties beidzas ar -3

3. trešdaļas 4. minūtē "Dinamo" neizmantoja izcilu iespēju rezultātu izlīdzināt - pēc Tomaša Surovija piespēles Markam Hartiganam atlika trāpīt pustukšos vārtos, taču kanādietis nespēja gūt vārtus, atgādinot par mūsu 1. maiņas nedienām. Vēl pēc brīža momentu radīja arī mūsu 4. maiņa, taču Gints Meija mājinieku vārtsargu nepārspēja. Mājinieki deva prettriecienu, uzdevumu augstumos bija Holts. Rīdzinieki 3. periodā līdz zināmam brīdim spēlēja labi, mērķtiecīgi centās atspēlēties, tomēr uz tablo saglabājās 2:1, un laiks ritēja. Septiņas minūtes līdz finālsirēnai Ņiživijs pēc ripas pārtveršanas bīstami meta un pēc brīža arī nopelnīja "Dinamo" vairākumu. Tika laista Sprukta maiņa, taču ne šai un ne arī vēlāk 1. maiņai izlīdzināt rezultātu neizdevās. Tiekot pie piektā spēlētāja, "Traktor" pielika punktu intrigai - pasīvi pie saviem vārtiem nospēlēja Jēkabs Rēdlihs, un Jevgeņijs Kuzņecovs iestūma ripu starp Holta kājsargiem (3:1). "Dinamo" salūza un vēl pēc brīža krita arī ceturtie vārti - atkal no vārtu priekšas vieglus vārtus iemeta Aleksejs Tertišnijs. "Dinamo" pirmo reizi šajā sezonā piedzīvoja zaudējumu ar vairāk nekā divu vārtu starpību - 1:4.

''Dinamo'' šodien savu punktu ražu nepapildināja un 26 spēlēs joprojām izcīnīti 37 punkti. Nākamā spēle mūsējiem otrdien plkst.18:45 Maskavā pret vietējo ''CSKA''.

"Dinamo" sastāvs:

Kriss Holts (Mikaels Telkvists)
Aleksandrs Ņiživijs – Marks Hartigans – Tomašs Surovijs; Sandis Ozoliņš – Oskars Cibuļskis; Mārtiņš Karsums – Jurajs Mikušs - Ģirts Ankipāns; Krišjānis Rēdlihs – Arvīds Reķis; Lauris Dārziņš – Jānis Sprukts – Miķelis Rēdlihs; Jēkabs Rēdlihs – Guntis Galviņš; Roberts Bukarts – Andris Džeriņš – Gints Meija, Ainārs Podziņš

KHL regulārā sezona, 21. novembris

Čeļabinskas "Traktor" - Rīgas "Dinamo" 4:1 (1:0, 1:1, 2:0)

Vārti: 18:37 Hivonens (Žirū, Kvints, liel.vair.) 1:0, 25:27 Vampola 2:0, 33:17 Sprukts (Galviņš, Dārziņš, vair.) 2:1, 56:05 Kuzņecovs 3:1, 57:08 Tertišnijs (Piskunovs, Žirū) 4:1
Soda minūtes: 12:12
Vārtsargi: Sokolovs - Holts

 +27 [+] [-]

, 2010-11-21 16:06, pirms 14 gadiem
melnā diena dinamo shon, 2 reiz tukšos vārtos neielika, bet nav ko pārmest, lai veicas un paldies komentētājiem...

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:07, pirms 14 gadiem
Traktors Haljavchiki!

 +46 [+] [-]

, 2010-11-21 16:07, pirms 14 gadiem
Pēdējās 9 spēlēs 6 punkti...
Slēpts komentārs: PuLVeris

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:07, pirms 14 gadiem
Zhel ,ka tā ,nu bet neko darīt,paši neizmantojām savus momentus...

 +25 [+] [-]

, 2010-11-21 16:07, pirms 14 gadiem
Rīgas Dinamo 3reiz labāki, Traktors 3reiz veiksmīgāki
Hartigans jau kuro spēli tukšos vārtos nevar trāpīt, diemžēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DinamoRiiga
Slēpts komentārs: TROTTERlove

  +8 [+] [-]

, 2010-11-21 16:08, pirms 14 gadiem
njā, žēl, šoreiz diemžēl nepaveicās.

 +23 [+] [-]

, 2010-11-21 16:08, pirms 14 gadiem
Pilniiga RD "impotence" un 3 "traktoristu" cuucenes un Vampolas meisteriiba!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-21 16:08, pirms 14 gadiem
Neraža.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:08, pirms 14 gadiem
Ja Dinamo vadība izlemj pastiprināt sastāvu tad tai būtu jāsāk ar kāda spēcīga aizsarga iegādāšanos

  +5 [+] [-]

, 2010-11-21 16:09, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Traktors Haljavchiki!
tur tev piekrītu,mūsējiem vispar veiksmes pietrūka sitajā spēlē,kaut pusi momontu izmantotu rezultāts butu savādāks.bet nau ko raudāt spēle bij ok,cīnijās mūsējie.

 +13 [+] [-]

, 2010-11-21 16:09, pirms 14 gadiem
Sprukts malacis...

 +32 [+] [-]

, 2010-11-21 16:09, pirms 14 gadiem
kad iemetīs Hartigans???
Slēpts komentārs: svetat

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:09, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Pēdējās 9 spēlēs 6 punkti...
Kā teica Kreipāns - čempionu grafiks
Slēpts komentārs: eisaks
Slēpts komentārs: angelos33

 +21 [+] [-]

, 2010-11-21 16:09, pirms 14 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Nav ko teikt meistarība nulle, aizsardzība nulle, cīņasspars nulle. Es nu tiešām negribu, lai šāda lūzeru komanda tiek play off.
Kapēc tad tev niks ir ar lūzeru komandas nosaukumu un bildē ir lūzeru komandas treneris?

  +4 [+] [-]

, 2010-11-21 16:09, pirms 14 gadiem
tad kad 3 periodā pieminēja Hartiganu es vispār atcerējos, ka tāds pie mums arī spēlē!

 +33 [+] [-]

, 2010-11-21 16:09, pirms 14 gadiem
Simsons:"Čeburļabinskas traktor"

  +9 [+] [-]

, 2010-11-21 16:10, pirms 14 gadiem
Stulba spēle kkaa....

 +15 [+] [-]

, 2010-11-21 16:10, pirms 14 gadiem
Nav ko komentēt, Mūsējie centās un spēlēja, bija momenti...
Diemžēl ir arī tādas spēles...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 16:10, pirms 14 gadiem
Pulveris labi jau 2 stundas iepriekš tekstu bija gatavojis.

  +5 [+] [-]

, 2010-11-21 16:10, pirms 14 gadiem
KARABASSBARABASS rakstīja: bez rakstura un degsmes... šodien spēlēja mēslu čupas
vot tu esi mazs sīks mēslu čupa

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:10, pirms 14 gadiem
hokeja sveetki turpinas !

 +11 [+] [-]

, 2010-11-21 16:10, pirms 14 gadiem
Anatolijs ar savu "mierināšanas" taktiku jau drusciņ sāk piegriezties. Tādu zaudētāju psihaloģiju sen bija laiks beigt.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 16:11, pirms 14 gadiem
Archii rakstīja: melnā diena dinamo shon, 2 reiz tukšos vārtos neielika, bet nav ko pārmest, lai veicas un paldies komentētājiem...
Tikai divas, man likās, ka vismaz kādas piecas reizes
vnk neveicās šodien

  +8 [+] [-]

, 2010-11-21 16:11, pirms 14 gadiem
nebija pietiekami veiksmes

 +18 [+] [-]

, 2010-11-21 16:11, pirms 14 gadiem
Ar steigu Matulim jātaisa video "Vainot vai nē: pirmo maiņu vājā sniegumā"

  -3 [+] [-]

, 2010-11-21 16:11, pirms 14 gadiem
studenti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:11, pirms 14 gadiem
Gaidām atpakaļ vārtos Telkvistu! Būs atpūties un nomierinājies, varēs atkal vilkt (ja vien būs ko vilkt).
Šodien nebija ne Holta, ne "Dinamo" diena. Šupleram kārtējā viela pārdomām. Varbūt derētu aizbraukt stažēties uz Ziemeļameriku?

PAR REVOLŪCIJU!!! PAR PĀRMAIŅĀM!!!
Slēpts komentārs: Liquid

  +5 [+] [-]

, 2010-11-21 16:12, pirms 14 gadiem
Slikta spēle!
Atkal patika Sprukta maiņa,Bukarta aktivitāte un komentētāju pērles.
Komentētāju pērles:Hartigans vienkārši nedzirdēja ripu,Traktor spēlētajs ar roku meģināja aizspert ripu,Neizdodas piespelet piespēli,Viens no speletajiem palicis bez ripas,Mums draud reklāma
Pirmie Traktora varti tāda cūcene.
Traktor izgajis apskati!
Sprukts kā vienmēr zvērs!!!!!!!!
Stūl.bais Traktors!
Kas tas ir,Magņitku uzvaram un Traktoram zaudējam!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-21 16:12, pirms 14 gadiem
Nu ar vienu maiņu uzvarēt ir pagrūti!Ja vēl 4.maiņa kaut ko centās izdarīt,tad galīgi atšālējusies ir 1.maiņa,par Mikuša trio labāk neizteikšos-atkal viņi laukumā 3.,izšķirošo vārtu zaudējumā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-21 16:12, pirms 14 gadiem
Dinamo shosezon pamatlaikaa zaudeejusi 3 no 4 vajaakajaam liigas komandaam..
Slēpts komentārs: DinamoRiiga

  -3 [+] [-]

, 2010-11-21 16:13, pirms 14 gadiem
TROTTERlove,niks un bilde tāda,lai visi zina,par ko latviešiem jākaunas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Palffy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 16:14, pirms 14 gadiem
Mani visvairāk pārsteidz tā pietāte ar kādu mūsējie spēlē, nav neviena spēka paņēmiena, pilns ar muļķīgām kļudām savā zonā, ātrums vispār nekāds, uz dažiem paskatoties, liekas, ka slidinās tikai ripas virzienā, bez nekādas mērķtiecīgas darbības, skumji paliek
ja nav tās meistarības, tad kompensē to ar atdevi, nevari iemest, atstrādā dubultā aizsardzībā, nevis baksties vai grūd mugurā, kur lielu meistarību nevajag.
laikam tas būs mirkļa vājums, tās uzvaras...., bet ceru, ka nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:15, pirms 14 gadiem
Psc atkal pa*irsa 3 droshus punktus!

  -3 [+] [-]

, 2010-11-21 16:15, pirms 14 gadiem
ogreskijs rakstīja: vot tu esi mazs sīks mēslu čupa
man liekas, ka tu pats, naivulis, kurš cenšas aizstāvēt, cer uz brīnumiem nākotnē no DR
Slēpts komentārs: TROTTERlove
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:17, pirms 14 gadiem
cepums70 rakstīja: TROTTERlove,niks un bilde tāda,lai visi zina,par ko latviešiem jākaunas...
Un vispār kāda vaina bildei?Man viņa liekas pat ļoti laba

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 16:17, pirms 14 gadiem
Pēdējie divi zaudētie vārti bija vnk st`ulbi.
Vārtu guvēju mums kļuvis pamaz un pārmaiņas vajadzētu jau pirms decembra pārtraukuma.
Slēpts komentārs: viko21

  -3 [+] [-]

, 2010-11-21 16:17, pirms 14 gadiem
no spēles skatījuma kā TV skatitājam , labāk bija pārslēgt kādu citu kanālu ! sorry DINAMO

  +3 [+] [-]

, 2010-11-21 16:17, pirms 14 gadiem
musejiem bad bounces. Loti zel
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-21 16:18, pirms 14 gadiem
hartigans un paareejie aarzemnieki peedeejaa laikaa vsp neko nedara, lazojas.
visos 4 vaartos ir vainojams arii holts, visaas epizodees vareeja nospeeleet daudz, daudz labaak

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:18, pirms 14 gadiem
Palffy rakstīja: Mums vajag Masaļski.
Es jau gaidīju, ka kāds tīnis tik smieklīgu komentāru iemetīs. Un kas tad būtu? Ielaistu 4 vārtus, mēs iesistu 5? Ne jau vārtsargos vaina, dēliņ

  +7 [+] [-]

, 2010-11-21 16:18, pirms 14 gadiem
kreiskaajis rakstīja: halavscikus izdraaza visos caurumos...hahahahah
kā riebjas sitāti 14 gadīgie gailēni

  -3 [+] [-]

, 2010-11-21 16:19, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Dinamo shosezon pamatlaikaa zaudeejusi 3 no 4 vajaakajaam liigas komandaam..
ēmm, mes paši esam viena no līgas apakškomandām,lol

  +6 [+] [-]

, 2010-11-21 16:20, pirms 14 gadiem
Viss vienalga, jo galvenais, ka Šuplers gada rīdzinieks, ne?!

 +10 [+] [-]

, 2010-11-21 16:20, pirms 14 gadiem
Vēlos atpakaļ to Dinamo kurš spēja sakapāt play off SKA!

  +5 [+] [-]

, 2010-11-21 16:20, pirms 14 gadiem
Es jau tabulā pierēķināju 3 punktus, bet nē, ir jāzaudē looseriem... Nu, tak ir jāņem punkti no šādām komandām, ibio..

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:20, pirms 14 gadiem
Dinamo speku pietruuklst jo tik ciitigi ciiniijas pirmaaas 2 speles

ja vini pret traktor speletu kaa pret magnitku tad 3 punkti butu kabataa!!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 16:21, pirms 14 gadiem
Visvairāk man patīk veids,kā Hartigana maiņa (saukt viņus par pirmo roka neceļas) iesāk uzbrukumus, ar tādu ātrumu, ka liekas ,viņi uz vietas stāv .

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:21, pirms 14 gadiem
Visa vaina ir nosaukumā. Vienkārši Rīgas "Dinamo" jāpārdēvē par Rīgas "Bad Bounces" un tā lieta aizies!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:21, pirms 14 gadiem
No 8nieka vel araa tiks driz nekritisim mums 26 speeles -37p, Atlant shodien zaudeeja- 26 speeles -33p, Spartak 27 speles -33p un tagad vel zaudee Barsiem, CSKA 25 speeles 31p.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:22, pirms 14 gadiem
Nizivijam vajag... Brilles pirms speles uzvilkt...
Hartiganam- futbola vartus...
Un tad bus viss OK...

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:23, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es jau gaidīju, ka kāds tīnis tik smieklīgu komentāru iemetīs. Un kas tad būtu? Ielaistu 4 vārtus, mēs iesistu 5? Ne jau vārtsargos vaina, dēliņ
Nu nesaki.
Vaina ir visā komandā, bet Masaļskis bija Masaļskis - daudz labāks par abiem OneA un OneB.
Slēpts komentārs: TROTTERlove
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:24, pirms 14 gadiem
runa bija ka Dinamo komandai vajag pastiprināt sastāvu , a kur kustība kāda tajā virzienā Supler ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-21 16:25, pirms 14 gadiem
Protams vainīga ir pirmā maiņa, ja esat līderi tad goli ir jāmet. Kad pēdējo reizi Hartigans iemeta?

  +3 [+] [-]

, 2010-11-21 16:26, pirms 14 gadiem
Kas ir vajadzīgs,lai Hartigans iemestu!??

Laikam visām zvaigznēm jāsastājas pareizās pzoīcijās
u.t.t!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:27, pirms 14 gadiem
Palffy rakstīja: Nu nesaki.
Vaina ir visā komandā, bet Masaļskis bija Masaļskis - daudz labāks par abiem OneA un OneB.
Un kā viņam klājas Jugrā? 3.49 vārti vidēji spēlē un 88.7% ir vienkārši šausminoši rādītāji! Esmu pilnīgi pārliecināts, ka Edža ir pārvērtēts. Mēs ļoti vēlamies, lai tā nebūtu, bet tā diemžēl ir. Sapņot, protams, nav aizliegts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-21 16:27, pirms 14 gadiem
Kad Savickis likvidēs to ģimenes uzņēmumu!

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:27, pirms 14 gadiem
kreiskaajis rakstīja: CSKA - Chempion!!!!!!!!! ROSIJA - DERZHAVA!!!!!!
Vēl jau CSKA jātiek play-ofā, ja uzvarēs nākamo spēli pret RD, paliks pavisam interesanti.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 16:28, pirms 14 gadiem
mūsejiem gadijumā nav bijis baļļuks pēc Metalurga?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:30, pirms 14 gadiem
Nu neko,ciska jāvelk!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 16:30, pirms 14 gadiem
kreiskaajis rakstīja: es par to nesaubos ka CSKA uzvarees
Par "armejciem" vispār neizteikšos. Zaudētāji viņi ir gan futbolā, gan hokejā, ar ko arī apsveicu. Maskava ir "Getliņi II".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:31, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: -Mūsdienu hokejā gan uzbrukumā, gan aizsardzībā jāspēlē visiem pieciem laukuma spēlētājiem. RD komandā aizsardzībā labākajā gadījumā spēlē tikai četri, bet pārsvarā tikai trīs spēlētāji. Divi no uzbrucējiem stāv pie savas zilā līnijas un kaut ko gaida, tā vietā, lai cieši spēlētu pret savu pretspēlētāju, bloķētu tā darbības.
-Viena no RD aizsardzības sistēmiskām kļūdām ir tā, ka spēlējam pārāk statiski, maz kustamies, nav presinga aizsardzībā [atkārtošos, kustas un aizsargājas viss piecinieks]. Slidošanu līdzi savam pretspēlētājam grūti nosaukt par presingu. Jāiekrampējas pretspēlētājā, ar spēku jānospiež tas. Jātraucē metieni, jāapgrūtina iespējas iedot piespēles. Šobrīd spēlējam tā, lai nosegtu zonu, bet bieži tas netiek izdarīts, spēlētāji pārāk cieši sakļaujās kopā vai arī kāds no spēlētājiem neizpilda savus pienākumus līdz galam [pozicionāli kļūdās], līdz ar to pazaudē savu pretspēlētāju, kuram paliek daudz brīva laukuma, lai netraucēti varētu apšaudīt vārtus vai iedot superīgu piespēli un RD aizsardzībā sākas haoss.(.....)
ui cik gari.. es gan varu pateikt mazliet īsāk. pretinieks bija skatījies video atkārtojumus un pilnībā neitralizēja Dinamo spēli. akmens treneru lauciņā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:32, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: tagad atliek turēt īkšķus par AK Bars. tur 1:1 ar Spartaku
2:1 ak bars
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-21 16:33, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: -Mūsdienu hokejā gan uzbrukumā, gan aizsardzībā jāspēlē visiem pieciem laukuma spēlētājiem. RD komandā aizsardzībā labākajā gadījumā spēlē tikai četri, bet pārsvarā tikai trīs spēlētāji. Divi no uzbrucējiem stāv pie savas zilā līnijas un kaut ko gaida, tā vietā, lai cieši spēlētu pret savu pretspēlētāju, bloķētu tā darbības.
-Viena no RD aizsardzības sistēmiskām kļūdām ir tā, ka spēlējam pārāk statiski, maz kustamies, nav presinga aizsardzībā [atkārtošos, kustas un aizsargājas viss piecinieks]. Slidošanu līdzi savam pretspēlētājam grūti nosaukt par presingu. Jāiekrampējas pretspēlētājā, ar spēku jānospiež tas. Jātraucē metieni, jāapgrūtina iespējas iedot piespēles. Šobrīd spēlējam tā, lai nosegtu zonu, bet bieži tas netiek izdarīts, spēlētāji pārāk cieši sakļaujās kopā vai arī kāds no spēlētājiem neizpilda savus pienākumus līdz galam [pozicionāli kļūdās], līdz ar to pazaudē savu pretspēlētāju, kuram paliek daudz brīva laukuma, lai netraucēti varētu apšaudīt vārtus vai iedot superīgu piespēli un RD aizsardzībā sākas haoss.
-Vēl viena no problēmām, nav spēka spēles [Šupleram, tā ļoti nepatīk], lielākoties tās vienkārši nav. Te es domāju ne tikai bliezienus bortā [protams tos arī], bet arī pretspēlēta nospiešana [nomākšana] ar masu [fizisko spēku, ar būdu] gan pie bortiem, gan pie saviem vārtiem, gan laukuma vidū. RD komandā tādu spēlētāju ir maz, kas varētu šādi spēlēt. Ir Laviņš, kuram nav ne auguma, ne masas [diemžēl arī ātrums ir zudis]. K.Rēdliham un daļai spēlētāju augums būtu, bet masas nav. Tā varētu analizēt katru spēlētāju. Protams nenoniecinot katra spēlētāja individuālo meistarību [stiprās puses]. Šādā hokejā kā zivs ūdenī justos Karsums [augumā nav liels, bet būda nopietna], Štāls, Sprukts, Ankipāns, J.Rēdlihs.
-Mūsdienu hokejā liela loma ir spēlei vairākumā un mazākumā, lai ko dirītu Šuplers un citi treneri, bet vairākums ir jāatstrādā, jānoslīpē lidz sīkumam. Kā ieiet zonā, kur atrasties spēlētājiem pēc ieiešanas zonā vai iemetiena izspēles, kombinācijas, piespēles partneriem kustībā un atrodoties uz vietas, metieni no vietas un kustībā, metieni [šķēlieni] pa slīdošu, stāvošu un lidojošu ripu no dažādām pozīcijām [vietām uzbrukuma laukumā], kur atrasties vai doties pēc metiena, iemetiens, u.c. mazi sīkumi, kas treniņos jāatstrādā līdz vemšanai. Ko mēs redzam RD spēlēs, reti kad un reti kurš aizsargs var iedot precīzu piespēli partnerim uz nūjas lāpstiņu metienam, reti kad un reti kuram aizsargam ir stabils, spēcīgs, precīzs metiens pa vārtiem, uzbrucēji baidās badīties, cīnīties vārtu priekšā, un tā varētu turpināt un turpināt.
Nu gan Tu aizskāri mazo,kvēlo faniņu jūtas.Vai tad nezini ,ka SC par RD drīkst rakstīt tikai slavasdziesmas.Ja arī zaudē ,tad vainīgs ir Jūlis,vārtsargs,Laviņš vai Sprukts.To ka visa komanda spēlē draņķīgi , to mazās smadzenītes nespēj sagremot( tilpums neatļauj)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:35, pirms 14 gadiem
Šodien absolūti paredzams rezultāts. Traktor sastāvs ir tāds, ka viņi nevar spēlēt uz meistarību, tad nu spēlē uz fizisko spēku, lieliem aizsargiem, nosegtām laukumu malām, disciplīnu. Ne gluži, bet līdzīgi kā Vitjaz. Te ir rezultāts, ja pretinieks Rīgai nedod brīvu ledu - pārāk mīksta komanda, lai lauztu šādus pretiniekus. Ne velti Traktors mūsējos apspēlējis jau 4-as reizes.
Nekas, pret CSKA būs labāk, tie ar diezgan mīksta komanda, abas pēc Urālu izbraukuma, priekšrocības nebūs nevienam.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:35, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un kā viņam klājas Jugrā? 3.49 vārti vidēji spēlē un 88.7% ir vienkārši šausminoši rādītāji! Esmu pilnīgi pārliecināts, ka Edža ir pārvērtēts. Mēs ļoti vēlamies, lai tā nebūtu, bet tā diemžēl ir. Sapņot, protams, nav aizliegts.
Masļskis Jugrā un Masaļskis Dinamo ir divi pilnīgi dažādi cilvēki.
Tāpat kā Pruseks Spartakā un Pruseks Rīgā.
Tā kā.
Edža ir labākais!

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:36, pirms 14 gadiem
kreiskaajis rakstīja: noveelu rd netikt playoff...ar taadu speeli tur nav ko dariit
es tevi saprotu...man arī kādreiz bij 13 gadi,bet tas ir lieki tie tavi dusmu murgi,labāk aizej pie vekala iedod naudu un paprasi kādam bomzim lai nopērk tev aliņu,izdzer nomierienies...

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:36, pirms 14 gadiem
Tā jau play-off netiks,da un nez vai gribas atkal no astotās vietas play-off tikt...neiet mums pret mūsu līmeņa komandām,stiprākas varam paņemt,jo viņas pārsvarā diktē spēli a mēs pretuzbrukumos skrienam,a pret sava līmeņa komandām mīcamies,mīcamies un nekā....

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:37, pirms 14 gadiem
Labi, tgd visiem jānomierinās. Viss būs labi.
Mēs maākam piecelties no sāpīgiem kritieniem.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:38, pirms 14 gadiem
"Spēle kļuva jautrāka" - ko raksta autors domā ar šādu frāzi? Klauni izlēca laukumā? Kas autoru uzjautrināja?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:39, pirms 14 gadiem
Palffy rakstīja: Masļskis Jugrā un Masaļskis Dinamo ir divi pilnīgi dažādi cilvēki.
Tāpat kā Pruseks Spartakā un Pruseks Rīgā.
Tā kā.
Edža ir labākais!
Nekad nav bijis un nebūs. Viņš arī izlasē nav nekāds vilcējs. Mums jau sen laiks domāt, kur ņemt jaunu izlases pirmo vārtsargu. Masaļsiks tika kačāts un bīdīts, bet maksimumu tā arī no viņa neizspieda, jo nav jau viņam superzvaigznes potenciāla.
Labākais vārtsargs visur būs labākais un Masaļskis tāds nav. Nevajag te veidot kaut kādus kultus un būvēt sapņu pilis!

P.S.- Mans favorīts vienmēr bijis Žabotinskis, bet Latvijā talants diemžēl nav galvenā mēraukla. Nu jau ir par vēlu.

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:40, pirms 14 gadiem
owen rakstīja: Tā jau play-off netiks,da un nez vai gribas atkal no astotās vietas play-off tikt...
nu bet ko tad tu gaidiji?vēl sezonas sākuma eiforijā esi?nu esam tur kur mums jābūt,un būsim vēl pāris gadus noteikti,nevar gribēt visu uzreiz.jātur īkšķi un būs ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:45, pirms 14 gadiem
Skumji , vai patiešām ir jāpieradina sevi pie domas ka Dinamo Rīga ir otrā desmita komanda, precīzāk teikt, sadalot visas komandas pa 5, tad ceturtā piecinieka ?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:45, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Un atkal vecā dziesma,kas mainās atšķirībā no rezultāta un spēles iznākuma. No eposiem par varoņiem līdz ........
Man patīk lielie dalītāji pastarīšos un grandos. Nez ko darīt visiem AK Barsiem,Salavatiem,MMG,SKA utt pēc kāsieniem ? Vadoties pēc loģikas grandi,pastarīši ?! Vēl kad fani tik muļķīgi dala komandas pusbēda,bet kad to sāk darīt spēlētaji,tad ir āmen. Vienreiz būtu jāsaprot,ka nav tādu grandu,tie ir tikai uz papīra. Dzīvē KHL visas komandas var apspēlēt draugs draugu. Ja kāds ir piemirsis,tad aizvakar notika smaga spēle pret MMG,kur pienācās izlikties uz 100%. Neienak doma,ka mūsējie uz so spēli varēja nebūt tai optimālajā svaigumā.
Tam vareetu piekrist, ja Sprukta maina shodien vilktu kaajas, bet ari shodien vini bija labaakie.

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:46, pirms 14 gadiem
svetat rakstīja: Cik tu gudrs!!! Kāpēc tad nestāvi blakus Jūlim?
Principā nav jau tā ka te domas izsaka tik tie kas Jūlim blakus stāv. Reāli cilvēks savas domas izteica, piekrist vai nē ir cits stāsts, tu gan pa tukšo iepļūtīji

  -2 [+] [-]

, 2010-11-21 16:46, pirms 14 gadiem
ogreskijs rakstīja: nu bet ko tad tu gaidiji?vēl sezonas sākuma eiforijā esi?nu esam tur kur mums jābūt,un būsim vēl pāris gadus noteikti,nevar gribēt visu uzreiz.jātur īkšķi un būs ok
Man likās, ka šosezon RD beidzas gazprom nauda? Es kļūdos?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:47, pirms 14 gadiem
ogreskijs rakstīja: nu bet ko tad tu gaidiji?vēl sezonas sākuma eiforijā esi?nu esam tur kur mums jābūt,un būsim vēl pāris gadus noteikti,nevar gribēt visu uzreiz.jātur īkšķi un būs ok
nu nezinu gan,piemēram Sibirj un kaut vai tas pats Maskavas Dinamo,nu ar ko viņi ir labāki par mums?spēlētāju meistarība pēc manām domām šīm komandām ir aptuveni līdzīga,klubu budžets arī,bet punktu daudzums KHL tabulā gan ir atšķirīgs vajag mainīt kaut ko vai kādu

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:47, pirms 14 gadiem
TROTTERlove rakstīja: Es gan nē,tad nebūtu jaunie leģionāri
Es nebiju domājis komandas sastāvu,bet gan cīņassparu, pašatdevi un raksturu! Tā pietrūkst Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 16:48, pirms 14 gadiem
Kreiskāji,par savu stulbumu esi gatavs,ka tev uztaisa abas kreisās kājas.vai atstāj vispār bez tām? Smadzeņu tev tāpat nav,un liekas,ka arī nekad nav bijis.

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:53, pirms 14 gadiem
Kad 1.mainu noliks malaa, lai spelee 4.maina vinu vietaa, pilnigi nulles!

  -2 [+] [-]

, 2010-11-21 16:54, pirms 14 gadiem
nu i speele))Xartigans,Nizhivijs 0 un Šuplers arī,gaidu 7-0 no Cska,tad varbuut kaut kas mainiisies,bet jau par veelu

     [+] [-]

, 2010-11-21 16:59, pirms 14 gadiem
1.maiņu vispar vajag no laukuma mala,vai ari uztaisit par 4.maiņu.aizsargi atkal atpūtas uz laukuma.kad beigsies balets!un varesim verot īstu hokeju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:01, pirms 14 gadiem
svetat rakstīja: Cik tu gudrs!!! Kāpēc tad nestāvi blakus Jūlim?
Neviens neaicina! Tu arī ne!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 17:02, pirms 14 gadiem
4abl rakstīja: Kamer jobanais shuplers ir trenneris tamer papisiis Vitjaam un traktoriem ! Jau pagajssezon vajadzeja to losi nomainit ! LIEKAT MINUSUS !
Tu no hokeja arī kko saproti?

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:03, pirms 14 gadiem
nollijs rakstīja: Pulveris labi jau 2 stundas iepriekš tekstu bija gatavojis.
Vispār jau, pēc spēles ar Salavatu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-11-21 17:04, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: par tādiem ekspertiem kā tu,smejas pat Āfrikas ziloņi
Paldies, tev ziloni, smejies vairāk, bet RD tik zaudē tālāk!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 17:05, pirms 14 gadiem
van der dinamo1 rakstīja: nu i speele))Xartigans,Nizhivijs 0 un Šuplers arī,gaidu 7-0 no Cska,tad varbuut kaut kas mainiisies,bet jau par veelu
tu esi dau*is Iemācies novērtēt kādu darbu čaļi ir ieguldijuši komandā, nu neveicas, nekas, gan jau izrausies no bedres un turpinās , tas nav tik viegli kā tev liekas

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:08, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: ui cik gari.. es gan varu pateikt mazliet īsāk. pretinieks bija skatījies video atkārtojumus un pilnībā neitralizēja Dinamo spēli. akmens treneru lauciņā
Tas nozīmē, ka mūsu treneri neanalizē pretinieku spēli?

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:09, pirms 14 gadiem
ticu, ka Dinamo šogad tiks finālā,

p.s. Spruktam bilde - labais.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 17:11, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: -Mūsdienu hokejā gan uzbrukumā, gan aizsardzībā jāspēlē visiem pieciem laukuma spēlētājiem. RD komandā aizsardzībā labākajā gadījumā spēlē tikai četri, bet pārsvarā tikai trīs spēlētāji. Divi no uzbrucējiem stāv pie savas zilā līnijas un kaut ko gaida, tā vietā, lai cieši spēlētu pret savu pretspēlētāju, bloķētu tā darbības.
-Viena no RD aizsardzības sistēmiskām kļūdām ir tā, ka spēlējam pārāk statiski, maz kustamies, nav presinga aizsardzībā [atkārtošos, kustas un aizsargājas viss piecinieks]. Slidošanu līdzi savam pretspēlētājam grūti nosaukt par presingu. Jāiekrampējas pretspēlētājā, ar spēku jānospiež tas. Jātraucē metieni, jāapgrūtina iespējas iedot piespēles. Šobrīd spēlējam tā, lai nosegtu zonu, bet bieži tas netiek izdarīts, spēlētāji pārāk cieši sakļaujās kopā vai arī kāds no spēlētājiem neizpilda savus pienākumus līdz galam [pozicionāli kļūdās], līdz ar to pazaudē savu pretspēlētāju, kuram paliek daudz brīva laukuma, lai netraucēti varētu apšaudīt vārtus vai iedot superīgu piespēli un RD aizsardzībā sākas haoss.
-Vēl viena no problēmām, nav spēka spēles [Šupleram, tā ļoti nepatīk], lielākoties tās vienkārši nav. Te es domāju ne tikai bliezienus bortā [protams tos arī], bet arī pretspēlēta nospiešana [nomākšana] ar masu [fizisko spēku, ar būdu] gan pie bortiem, gan pie saviem vārtiem, gan laukuma vidū. RD komandā tādu spēlētāju ir maz, kas varētu šādi spēlēt. Ir Laviņš, kuram nav ne auguma, ne masas [diemžēl arī ātrums ir zudis]. K.Rēdliham un daļai spēlētāju augums būtu, bet masas nav. Tā varētu analizēt katru spēlētāju. Protams nenoniecinot katra spēlētāja individuālo meistarību [stiprās puses]. Šādā hokejā kā zivs ūdenī justos Karsums [augumā nav liels, bet būda nopietna], Štāls, Sprukts, Ankipāns, J.Rēdlihs.
-Mūsdienu hokejā liela loma ir spēlei vairākumā un mazākumā, lai ko dirītu Šuplers un citi treneri, bet vairākums ir jāatstrādā, jānoslīpē lidz sīkumam. Kā ieiet zonā, kur atrasties spēlētājiem pēc ieiešanas zonā vai iemetiena izspēles, kombinācijas, piespēles partneriem kustībā un atrodoties uz vietas, metieni no vietas un kustībā, metieni [šķēlieni] pa slīdošu, stāvošu un lidojošu ripu no dažādām pozīcijām [vietām uzbrukuma laukumā], kur atrasties vai doties pēc metiena, iemetiens, u.c. mazi sīkumi, kas treniņos jāatstrādā līdz vemšanai. Ko mēs redzam RD spēlēs, reti kad un reti kurš aizsargs var iedot precīzu piespēli partnerim uz nūjas lāpstiņu metienam, reti kad un reti kuram aizsargam ir stabils, spēcīgs, precīzs metiens pa vārtiem, uzbrucēji baidās badīties, cīnīties vārtu priekšā, un tā varētu turpināt un turpināt.
Viens sakariigs komentaars! Laikam te puse ir paarklausiijushies Kreipaana murgojumus ,ka mums galiigi neveicaas un utt.. Nevienaa speeles briidi man nebija paarlieciiba ,ka mees sho speeli vareetu panjemt. Jau no pirmajaam min speeleeja ljoti pasivii un tikai Holta meistariiba ljaava saglabaat rezultaatu 0:0.
Izcils shodienas piemeers bija 2.ais gols ,kuraa ,protams , pretinieks nospeeleeja labi ,bet nu muuseejie nospeeleeja izcili pasiivi arii. Galvinju apslidoja ,kaa amatieru hokejaaa..
Runaajot par vairaakumu ,tad jaasaka ,ka tas ir diezgan katastrofaals. Shodienas gols bija vairaak veiksme nekaa likumsakariiba. Muusu vairaakums apmeeram izskataas taa ,proti, bezsakariigas piespeeles pa perimetru bez metieniem pa vaartiem!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 17:12, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Nu gan Tu aizskāri mazo,kvēlo faniņu jūtas.Vai tad nezini ,ka SC par RD drīkst rakstīt tikai slavasdziesmas.Ja arī zaudē ,tad vainīgs ir Jūlis,vārtsargs,Laviņš vai Sprukts.To ka visa komanda spēlē draņķīgi , to mazās smadzenītes nespēj sagremot( tilpums neatļauj)
Negribētos jau teikt, ka visa komanda, bet izskatās, ka komandai neļauj spēlēt, kā tā grib un var! Momentiem pat liekas, ka pēc iegūtā pārsvara, Savickis & Co totikā uzliek naudiņu uz zaudi un liek komandai pa...irst spēli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:15, pirms 14 gadiem
Piekrītu-PuLVeris- teiktajam, par to,ka jāizmanto vairāk spēka spēle. tur nu viņš trāpīja 10niekā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-21 17:17, pirms 14 gadiem
Ir jāmaina kaut kas,pirmā maiņa tāda nekāda,bet nu spītīgi tiek nemainīta,ja nu pēkšņi atkal sāks krist iegšā.Karsums vispār nemanāms,a Bukarts ar Meiju laikam visu dzīvi spēlēs ceturtajā maiņā(jaunāki viņi nepaliek,bet gadi iet....).Jādod čaļiem iespēja un lielāks spēles laiks,par Štālu vispār runāt negribas,ar tādu mērķtiecību uz vārtiem,nesliktu tehniku,spēlē LM,bet dīvaini ir tas,ka viņš bija viens no labākajiem PČ,bet te pat pie vārda netiek....da un Lūsiņs ar tiek marinēts,nu ar ko Telkvists ir labāks?ielaida pret Ufu divus tizlus golus,nu ielaidīs arī Lūsiņš kādu tizlu golu,bet toties alga viņam cik reizes mazāka un gan jau ar laiku viņš progresētu,a Telkvists ir jau nospēlējis savu(pārsvarā sēdējis malā)

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 17:23, pirms 14 gadiem
lai tak vecie mācās no jaunajiem, kā no 1:2 dabūt uzvaru, pagarinājumā 3:2..

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:26, pirms 14 gadiem
pēdējās spēlēs laikam spēlējusi tikaj 1 maiņa ko dara pārējās

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:30, pirms 14 gadiem
PuLVeris rakstīja: Negribētos jau teikt, ka visa komanda, bet izskatās, ka komandai neļauj spēlēt, kā tā grib un var! Momentiem pat liekas, ka pēc iegūtā pārsvara, Savickis & Co totikā uzliek naudiņu uz zaudi un liek komandai pa...irst spēli!
Sazvērestības teorijai tā īsti negribās ticēt,bet par pārsvara zaudēšanu Tev taisnība.Ja pretinieks spēj kāpināt tempu un uzspiest uz vārtiem,tad ar RD pats zini kā ir...

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 17:32, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Tur nu piekrītu par 100%,Toļiks māk manipulēt ar nenobriedušiem prātiem,stāstot pasakas Kad Kuzņicovs guva vārtus viņš murgoja par veiksmi utt,bet to ka čalis pats izveidoja to momentu vispār pat nepieminēja.
Es jau arī tapēc klausos kā Fanduļš komentē krievu valodā!Nu nevar vairs to ūdens liešanu paciest!Un mūžīgi kko mēģina atcerēties no 70 un 80 gadiem!Pats par to nav īsti pārliecināts par savu sacīto,bet nē-jālielās ar savām (enciklopēdijas)zināšanām!Jā par hokeju-te būtu jācitē H.Vasiļevs-ja nemāki iemest,tad aizej uz poda un iemet tur kko!Tas par pirmās maiņas centru!Piekrītu,kuri teica-ka šai maiņai ka otriem vajadzētu nākt uz ledus!

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:32, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Sazvērestības teorijai tā īsti negribās ticēt,bet par pārsvara zaudēšanu Tev taisnība.Ja pretinieks spēj kāpināt tempu un uzspiest uz vārtiem,tad ar RD pats zini kā ir...
Liels, nu ļoti liels haoss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 17:41, pirms 14 gadiem
Breds Pits rakstīja: a kur Fanduļs komentē? pa khl kanālu?
Par LTV-7!Tikai jāparslēdz valoda!Runā tieši un bez aplinkiem-ja kāds no musējiem nevajadzīgu noraidījumu uztaisa,vai tas Bukarts vai Ozoliņš,uzreiz arī saņem atiecīgu kritikas devu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:48, pirms 14 gadiem
I.M 79 rakstīja: Par LTV-7!Tikai jāparslēdz valoda!Runā tieši un bez aplinkiem-ja kāds no musējiem nevajadzīgu noraidījumu uztaisa,vai tas Bukarts vai Ozoliņš,uzreiz arī saņem atiecīgu kritikas devu!
Tā valodas izvēle jau attiecas tikai uz Lattelecom DTV klientiem , jo man ir Baltcom un valodas izvēli nepiedāvā.

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:50, pirms 14 gadiem
Veiksme nebija sabiedrotā!

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:50, pirms 14 gadiem
malacis teks labs
Kharlamovs32 rakstīja: Tur nu piekrītu par 100%,Toļiks māk manipulēt ar nenobriedušiem prātiem,stāstot pasakas Kad Kuzņicovs guva vārtus viņš murgoja par veiksmi utt,bet to ka čalis pats izveidoja to momentu vispār pat nepieminēja.

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:53, pirms 14 gadiem
tiesam butu ko pamacities no jaunajiem
AlexUSA rakstīja: Treneri neuzminéja ar vártsargu.
Ríga nevar vienlídz savákties ká pret stipriem, tá pret vájiem.
Neveiksmígákais no izbraukumiem.
Kur pazudis Karsums, kur Hartigans?
Nizhivijs ir paguris, vecais viltígais lapsa...
Gribu Duljevski - tad vismaz nav jásacerás par uzvarám.
Kad Mikushu aizsútís uz farmu? Äáá, nav ko ielikt vietá? Bet cik ilgi tad tá komanda klibos?
Sveiciens Ozo no rezultatívo klubinja!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 17:56, pirms 14 gadiem
Aivitos0077 rakstīja: Veiksme nebija sabiedrotā!
kaada veiksme, muuseejie vienkaarssi slidinaajaas pa ledu bez ciinas spara, bez aatruma ,pat pret vi4aziem pusi peedeejaa perjoda normaali nokapaaja, sodien sliktaakaa speele sezonaa. sliktaako sezonas speelu top 1. traktors 2. vi4az 3. fiiniksa

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:58, pirms 14 gadiem
jaņem bet nemakam to izdarīt
maartinz rakstīja: Es jau tabulā pierēķināju 3 punktus, bet nē, ir jāzaudē looseriem... Nu, tak ir jāņem punkti no šādām komandām, ibio..

  -2 [+] [-]

, 2010-11-21 18:02, pirms 14 gadiem
Viss sākās ar Dzelceļa kausa zaudēšanu!
Šūpis teica šogad esam rūdītāki, stiprāki, labāki!
Viss meli, Dinamo nav cerību uz lielu līdzjutēju atbalstu!
Kā var šādi zaudēt, nav cieņa un goda par savu valsti!
vispār iziet uz laukuma tikai paslidināties!
Kustās kā sprāgoņi!
Dinamo!

     [+] [-]

, 2010-11-21 18:03, pirms 14 gadiem
man tavs raksts patika turpini un busi zirga
dinamofans2 rakstīja: Slikta spēle!
Atkal patika Sprukta maiņa,Bukarta aktivitāte un komentētāju pērles.
Komentētāju pērles:Hartigans vienkārši nedzirdēja ripu,Traktor spēlētajs ar roku meģināja aizspert ripu,Neizdodas piespelet piespēli,Viens no speletajiem palicis bez ripas,Mums draud reklāma
Pirmie Traktora varti tāda cūcene.
Traktor izgajis apskati!
Sprukts kā vienmēr zvērs!!!!!!!!
Stūl.bais Traktors!
Kas tas ir,Magņitku uzvaram un Traktoram zaudējam!?

     [+] [-]

, 2010-11-21 18:03, pirms 14 gadiem
Paveiksies ja tiksim vispār playoff!
Un uz to arī var tikai cerēt, bet šaubos ka kaut kas būs, ja šādi spēlēsim, bija 2ned. liels pārtraukums nekas nelīdzēja... Ko tad lai dara ja pat pauzes nelīdz!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 18:04, pirms 14 gadiem
Tomixxs rakstīja: Viss sākās ar Dzelceļa kausa zaudēšanu!
Šūpis teica šogad esam rūdītāki, stiprāki, labāki!
Viss meli, Dinamo nav cerību uz lielu līdzjutēju atbalstu!
Kā var šādi zaudēt, nav cieņa un goda par savu valsti!
vispār iziet uz laukuma tikai paslidināties!
Kustās kā sprāgoņi!
Dinamo!
Tev pašam nav cieņas, tieši pret Dinamo, ja komandu vari nosaukt un salīdzināt ar sprāgoņām..

  +3 [+] [-]

, 2010-11-21 18:06, pirms 14 gadiem
simsonu nevis uz komentetaju sola bet uz superbingo studiju atri
kautkāds gregors rakstīja: Simsons:"Čeburļabinskas traktor"

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 18:06, pirms 14 gadiem
RD izlīdzina punktu sadalījumu līgā - līderiem paliek bez, savukārt pēdējās vietas tiek pie punktiem...un galu galā paši saka, ka līgā vāju komandu nav.

bet tā arī šosezon ies, PO tiks, atrodoties 8-6 vietā, varbūt uz kādu īsu brīdi atradīsies zem astotnieka, bet tomēr kaut kad jau pārējās maiņas atmodīsies un Ozoliņš arī kaut kad atgūs rezultativitāti, tā ka sevišķi bēdāties arī nav ko, tomēr par stabilu spēli un būšanu līgas Top 6 nav vērts runāt

  +3 [+] [-]

, 2010-11-21 18:11, pirms 14 gadiem
jautājums,kādēļ mums vajadzīgi tie iepirktie ja viņi tikai slido,pārāk ilgi tas ievelkas,ja neprot mest tad lai pameklē citu komandu kur slidot...

     [+] [-]

, 2010-11-21 18:12, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-11-21 18:27, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Vēl vairāk tracina Toļika komentēšana uz vienu pusi. Saprotams,ka viņš fano par RD,bet kaut kādai objektivitātei jābūt. Ņemot kaut tos pašus KHL TV komentētājus,kas arī nekas spīdoš nav. Kaut tas pats Gimejevs,Majorovs viņi uzsver abu komandu labi nospēlētos,izveidotos momentus un vārtu guvumus. Toļika analīze beidzās ar veiksmi,vai neveiksmi. Attiecīgi no tā,kas gūst vārtus.
To nu gan nepiekrītu, ka Toļikam jābūt neitrālam spēlēs pret citu valstu klubiem, ja viņš komentētu LAČ spēles, tad arī varētu būt neitrāls.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 18:30, pirms 14 gadiem
ja DR tiks paly-off'os , tad es...nezinu. nebūšu oriģināls - edīšu galdu. BĻ*, NU KAS IR ?! jāatzīst gan, ka pēc 0:2 spēli neturpināju skatīties, labprātāk bij apkopt dzimtas kapiņus! jauku svecīšu vakaru!

     [+] [-]

, 2010-11-21 18:41, pirms 14 gadiem
Šoreiz laikam izdarīju pareizi aizbraucot pie čoma uz rauguļiem un nemaz neieslēdzot tālrādi.Nervu šūnas taču neatjaunojoties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-21 18:45, pirms 14 gadiem
Spēle kā spēle, tikai, kad sāks mest Hartigans un viņa maiņa, tad i vārtu būs vairāk, i līdz ar to uzvaru.Jāpiekrīt, ka mazliet par daudz paļaujas uz Ozoliņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 19:05, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: To nu gan nepiekrītu, ka Toļikam jābūt neitrālam spēlēs pret citu valstu klubiem, ja viņš komentētu LAČ spēles, tad arī varētu būt neitrāls.
Skatijos spēli pa KHL TV. To komentēja Majorovs.
Bija ļoti interesanti,jo šis trešā periodā visu laiku (līdz Traktor iemeta 3 golu) sunija Traktor un slavēja RD, bet tiko Traktor iemeta golu, tā Majorovs apmeta kažoķeli otrādi.
Bija kādreiz labs komentētājs, bet tagad vecums dara savu, jo sapinās savos faktos u.t.t.

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:08, pirms 14 gadiem
Stipros uzvara Vājajiem zaudējam ):

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:13, pirms 14 gadiem
Pietrūka nieka veiksmes !

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:14, pirms 14 gadiem
Nu pirma maina sakusi konkreti bukset Hartigans vsp kaut kada bedre ,pat sliktakaa kaa bija Lauris sezonas sakuma ,jo Laurim taadu iespeju nebija tik daudz... Nesaprotu kas ir? tur ledus kvalitate tik slikta ka musejiem kritiens pec kritiena , lai tik pasaka 3eshaja spele izbraukumaa jau nogurums lielais sakrajies!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 19:15, pirms 14 gadiem
Daawux222 rakstīja: Pietrūka nieka veiksmes !
Zini kaa saka- veiksme uzsmaida stiprakajiem

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:17, pirms 14 gadiem
flipsider rakstīja: Tam vareetu piekrist, ja Sprukta maina shodien vilktu kaajas, bet ari shodien vini bija labaakie.
paskaties spēles protokolu

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:21, pirms 14 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Nu pirma maina sakusi konkreti bukset Hartigans vsp kaut kada bedre ,pat sliktakaa kaa bija Lauris sezonas sakuma ,jo Laurim taadu iespeju nebija tik daudz... Nesaprotu kas ir? tur ledus kvalitate tik slikta ka musejiem kritiens pec kritiena , lai tik pasaka 3eshaja spele izbraukumaa jau nogurums lielais sakrajies!!!
Kā? Vai tad nesaprati,ka Trakor spēlētāji sarunāja,lai priekš RD speciāli slikti sagatavo ledu, bet priekš viņiem labi?

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 19:21, pirms 14 gadiem
Toļiks ir smags gadījums.Neliela epizode ilustrācijai no nesenas RD spēles: RD uzbrucējs izlaužās uz pretinieka vārtiem,tomēr aizsargs un vārtsargs patraucē laicīgi uzmest un metiens tiek izdarīts no ,,negatīva'' leņķa(aizvārtes).Toļika komentārs bija tāds: No šādas pozīcijas vārtus gūt nav iespējams un nebija jēgas mest......??? Interesanti cik NHL spēles viņš ir redzējis?Es neko nesaku par pārteikšanos,faktu putrošanu(kam negadās),bet ja tu komentē valsts TV (par mūsu naudu)tad elemetārai sapratnei par spēles niansēm jābūt.

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:24, pirms 14 gadiem
Var kāds pateikt, kur Troters palicis?

Spēlē vismaz viņu neredzu!

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:26, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Toļiks ir smags gadījums.Neliela epizode ilustrācijai no nesenas RD spēles: RD uzbrucējs izlaužās uz pretinieka vārtiem,tomēr aizsargs un vārtsargs patraucē laicīgi uzmest un metiens tiek izdarīts no ,,negatīva'' leņķa(aizvārtes).Toļika komentārs bija tāds: No šādas pozīcijas vārtus gūt nav iespējams un nebija jēgas mest......??? Interesanti cik NHL spēles viņš ir redzējis?Es neko nesaku par pārteikšanos,faktu putrošanu(kam negadās),bet ja tu komentē valsts TV (par mūsu naudu)tad elemetārai sapratnei par spēles niansēm jābūt.
Vis labākais ir kad iet bīstams moments un viņi stāsta stāstus, kad beidz tad saka a kāds tikkot bistams moments moments bija

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:26, pirms 14 gadiem
edgar21 rakstīja: Var kāds pateikt, kur Troters palicis?

Spēlē vismaz viņu neredzu!
Aizsūtija uz LM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:43, pirms 14 gadiem
Varu pateikt tikai vienu.Nu nebija sodien Dinamo diena.Pasi speeleeja labi tikai negaaja ieksaa pat 100% vaartu guusanas gadiijumos

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:44, pirms 14 gadiem
Un arii Holts nebija glaabeejs,

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:54, pirms 14 gadiem
šitā spēle nebija nekāda

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 19:59, pirms 14 gadiem
pipars2323 rakstīja: Kad vienreiz izārstēsies no slimības "līderus vinnējam,pastarīšiem-zaudējam"?
es tev piekritu 100% kad jaspele pret vienlidz specigiem zaudejam bet specigos vinejam un vel holts nav vainigs jo aisardziba bija ka veca plukata
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-21 20:00, pirms 14 gadiem
edzus72 rakstīja: Un arii Holts nebija glaabeejs,
jo aisardziba bija sudiga nevaru iedomaties ka telka speletu ;b

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 20:04, pirms 14 gadiem
Hartiganam galīgi neiet.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 20:04, pirms 14 gadiem
mes nebijam no ligas apakskomandam bet kad saakam zaudet tad gan kluvam.. LIELS PAALDIES MUSU BĀREŅBĒRNAM MIKUŠAM UN GADA RĪDZINIEKAM

     [+] [-]

, 2010-11-21 20:04, pirms 14 gadiem
jaa zheel

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 20:11, pirms 14 gadiem
Čeļabinskā kā pret sienu.. Kaut kāda nolādēta vieta.
Par pirmo maiņu navar sajūsmināties, kā arī ļoti gribās, lai Karsumā zvērs mostas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-21 20:23, pirms 14 gadiem
salaati ir dinamo!! tur kaads arii vicina duures?? peedeejaas 2 sezonaas 1 kautinhs,, smuks hokejs.. ne?? taa tak arii speeli var pamainiit.. itkaa! tracina!! vitjaz,. peedeejaa miiljaakaa komanda!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 20:36, pirms 14 gadiem
edgar21 rakstīja: Var kāds pateikt, kur Troters palicis?

Spēlē vismaz viņu neredzu!
Ahh,nebiji vienīgais kas neredzēja.Mēģināšu būt mierīga un paskaidrošu-viņam ir rokas trauma,izbraukumā viņš devās kopā ar komandu,drīz vajadzētu spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 20:37, pirms 14 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Aizsūtija uz LM
Nemaz nebija smieklīgi

     [+] [-]

, 2010-11-21 20:41, pirms 14 gadiem
zazaz rakstīja: salaati ir dinamo!! tur kaads arii vicina duures?? peedeejaas 2 sezonaas 1 kautinhs,, smuks hokejs.. ne?? taa tak arii speeli var pamainiit.. itkaa! tracina!! vitjaz,. peedeejaa miiljaakaa komanda!
Laidies prom uz Čehovu !Un tur tu varbūt redzēsi īstu salātu bļodu !

  -2 [+] [-]

, 2010-11-21 21:03, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Sprukts malacis...
Sprukts nu nekādi nevar būt malacis!

     [+] [-]

, 2010-11-21 21:04, pirms 14 gadiem
nju kas glevuli vien ir cuk viena spele laba tik otra slikta

  +5 [+] [-]

, 2010-11-21 21:08, pirms 14 gadiem
Kaut kas ir jādara ar 1.maiņu. Kad viņi pēdējo reizi kaut ko iemeta? Spruktu liec kur gribi, kaut kādu spēli uztaisa. Tāpat ar Troteru. Man liekas, ka Ņiživijs ir problēmas sakne. Pārtur, pārvadās un zaudē ripu. Atšķirībā no Sprukta, piespēle vārtu guvējam nesanāk. Vajag kaut ko parotēt, vēl pāris zāģi un vieta izlēgšanas spēlēs jau būs zem jautājuma.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 21:19, pirms 14 gadiem
Trieciens rakstīja: Sprukts nu nekādi nevar būt malacis!
Kapēc ne?Pēdējajās spēlēs šķiet ka spēlē tikai 3maiņa ar Spruktu priekšgalā...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 21:23, pirms 14 gadiem
rolex rakstīja: Toļiks ir smags gadījums.Neliela epizode ilustrācijai no nesenas RD spēles: RD uzbrucējs izlaužās uz pretinieka vārtiem,tomēr aizsargs un vārtsargs patraucē laicīgi uzmest un metiens tiek izdarīts no ,,negatīva'' leņķa(aizvārtes).Toļika komentārs bija tāds: No šādas pozīcijas vārtus gūt nav iespējams un nebija jēgas mest......??? Interesanti cik NHL spēles viņš ir redzējis?Es neko nesaku par pārteikšanos,faktu putrošanu(kam negadās),bet ja tu komentē valsts TV (par mūsu naudu)tad elemetārai sapratnei par spēles niansēm jābūt.
Maz ticams,ka tas Kreipans lasīs šos komentārus,un ieklausīsies ko tauta saka!Tamdēļ arī turpmāk turpināsies šie bla bla blā!

     [+] [-]

, 2010-11-21 21:32, pirms 14 gadiem
uvis helmanis

  +3 [+] [-]

, 2010-11-21 21:57, pirms 14 gadiem
Figaino Mikušu iebāž starp Karsumu un Ankipānu un no šiem ne miņas vairs. Paldies, Žopler!

Un kas tā vispār par pamatskolas aizsardzību, ja ļauj izdarīt vairāk kā 35 metienus pa vārtiem? Tā pati pienācēja Jugra. Masaļskim ko darīt ir tikai 30 reizes mačā. Te...50 metieni.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 21:57, pirms 14 gadiem
Nu Toļiks izgāzās jau pašā spēles sākumā. Vienā no situācijām viņš ieminējās, ka Traktoriešiem nav jēgas izdarīt metienus no distances, jo:

1) Holts tos visu noķer

2) ja arī nenoķer, tad priekšā uzreiz ir vismaz divi mūsējie, kas neko neļauj izveidot.

Jau nākamajā atkārtojumā redzams, ka Traktorietis tā kā pim... stāv vārtu priekšā pilnīgi netraucēts. Bet tur pat blakus ķipa jau mūsējie bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 22:37, pirms 14 gadiem
YouTube
- Dinamo Riga (DJ Drum & MC...

Tas uzmundrinājumam!!!

     [+] [-]

, 2010-11-21 22:39, pirms 14 gadiem
archaic rakstīja: Kaut kas ir jādara ar 1.maiņu. Kad viņi pēdējo reizi kaut ko iemeta? Spruktu liec kur gribi, kaut kādu spēli uztaisa. Tāpat ar Troteru. Man liekas, ka Ņiživijs ir problēmas sakne. Pārtur, pārvadās un zaudē ripu. Atšķirībā no Sprukta, piespēle vārtu guvējam nesanāk. Vajag kaut ko parotēt, vēl pāris zāģi un vieta izlēgšanas spēlēs jau būs zem jautājuma.
man gan liekas ka Nizivijam nav ne vainas-sad tad savu piespeli atdos un no 5 reizem vienreiz caur trijiem izlauzisies, bet Hatigana atdevi gan nemanu, ja Surovijs gar apmaleem vel kaut ko dara(tikai lielas jegas ar pedeja laika nava) tad Hartigans izsej abu ieprieksejo izveidotas iespejas

  +4 [+] [-]

, 2010-11-21 23:08, pirms 14 gadiem
Tā jau latviešu būtība,kamēr labi tikmēr labi. Tik daudz mēslu DR nav pelnijusi "toļiks" nomierina sevi un cenšas nomierināt mūs. Katru spēli nevar uzvarēt,bet nospēlēt godam gan var. NHL līdz pēdējai minūtei,kaut rezultāts 0:5 rauj viens otram rīkli pušu. Diemžēl KHL daudz komandas, arī Dinamo dažreiz, kad luste uzrauj, kad ne ne. DR klupšanai ir vairāki akmeņi. Pēc pirmām uzvarām visi slavē nenoguruši. Bet vai kāds ieskatijās cik metienu mums un cik pretiniekiem? kā strādāja pretinieku vārtu vīri? mūsējie joprojām bez īpašām kļūdām. Kā ozoliņš maļ pretinieku aizsardzību? DR kad spēlē latviešu hokeju, pēc Maticina vārdiem,tas ir uz priekšu par katru cenu ( janka,lauris,miķelis) to,ka viņi uzvarēja SJ,noteikti nav lielā stūrmaņa nopelns. šie puiši paši atrada savu spēli un vēl parādīs kā jāspēlē. Žēl Karsuma, šajā virknējumā LS viņu vienkārši noraks. Ankipānam cepuri nost,bet uz viņu nevarēja likt visus 100 punktus. Kas notiks,ja vēl kāds traumēsies,izsauks atkal kādu slovāku? Ceturtā maiņa spēlē 5min spēlē, viņi iemet , bet jau otro gadu ūdeni pienes un LS vēl lielās,ka audzina Latvijai hokejistus. Aizsargi būtībā mums ir ļoti labi, tikai mazliet galvas jāsakārto. Vienu brīdi jau likās,ka Ignatjevs kaut ko ir iemācijis. Varbūt neļauj? domāju,ka viens otrs no pašmāju treneriem ar šiem pašiem puišiem būtu turējies pirmajā trījniekā. Pateikt preses konferencē, ka pieļāvām kļūdas un zaudējām,var pat gargabalnieks. Pirmā maiņa, Ņiživijs okopē pretinieku zonas, kreiso iekšējo stūri un dala piespēles, ja vēl parādās Sandis,pretinieks šokā. Tagad nekrīt vārti. Kāpēc? Vai LS to zina? Varu derēt,ka nezina. Ja tā turpināsies sāks vienkārši mainīt virknējumus. Otrā maiņa, tas ir fantastiks spēks, ja viņu sparam pieliktu mazliet taktiku - super. Kas to darīs? Trešā maiņa, Ankipāns pēc traumas, Mikošs? Karsums kā jau teicu noskrienās par velti. Ceturtais maiņai vajadzīgs spēles laiks un arī mazliet pakoriģēt taktiku. Neesmu pesimists,bet cerēt uz to,ka vārtsargi visas ripas izķers? Par pāris kļūdām viņus lamāt? Astotniekā būs grūti tikt. ACSK un SPARTAKS var sastāvu pamainīt, un jau maina,viņiem savu krievu pietiek,bet mums kur tie latvieši? Kaut gan slovākija pilna. Petrovickis u.t.t.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 23:42, pirms 14 gadiem
Hartigana vietā jāmeklē cits uzbrucējs,ebio vaj tad to nevar saprast

     [+] [-]

, 2010-11-22 00:45, pirms 14 gadiem
Diemzheel ,bet Hartigans,Nizevijs,Surovijs ir shobrit vaajaais posms R.Dinamo sastaavaa,kaut gan vajadzeeja buut liideriem.Kaut gan arii ,ko var prasiit no pencionaariem!

     [+] [-]

, 2010-11-22 12:23, pirms 14 gadiem
Aptauja Hokejs - VisiDati.lv lūdzu..te par hokeju

     [+] [-]

, 2010-11-22 12:43, pirms 14 gadiem
Vispār nezinu kas noticis ar Hartiganu un viņa maiņu.Sezonas sākumā taču bija laba, rezultatīva.Hartigans - viens no rezultatīvākajiem.Tagad ja ne citādi, tad 99% vārtu guvuma iespējā trāpa pa stabu .Jānovēl sapurināties un tādiem kā nesen!