Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Šuplers: "Pieļāvām kļūdas un zaudējām"

Šuplers: "Pieļāvām kļūdas un zaudējām"
Valērijs Belousovs un Juliuss Šuplers pēcspēles preses konferencē
Foto: www.hctraktor.org

Pēc KHL regulārās čempionāta spēles, kurā Rīgas "Dinamo" izbraukumā ar 1:4 piekāpās Čeļabinskas "Traktor" vienībai, savus komentārus sniedza abu komandu treneri.

''Esmu pateicīgs puišiem par to, ka viņi šodien nospēlēja ļoti stingri un disciplinēti gan aizsardzībā, gan arī viduszonā,'' iesāk "Traktor" treneris Valērijs Belousovs. ''Esmu priecīgs, ka guvām četrus vārtus. Šodien visa komanda bija pelnījusi šo uzvaru. Uzskatu, ka jāturpina tādā pašā garā, jāspēlē tikpat disciplinēti. Kā man patika vārtsarga sniegums? Vārtsargs nospēlēja tā, ka komanda uzvarēja. Tātad patika.''

''Sākumā gribētu apsveikt pretinieku komandas treneri ar uzvaru,'' iesāk "Dinamo" galvenais treneris Juliuss Šuplers. ''Mūsu komanda šodien nenospēlēja tā, kā vajadzēja. Mums neizdevās uzbrukumi, kā arī aizsardzībā neizpildījām doto uzdevumu. Trešajā periodā puiši centās, kā rezultātā tika izveidoti daudz vārtu gūšanas momenti, taču vārtus tā arī gūt neizdevās. Pat tukšos vārtos nevarējām iemest. Pieļāvām kļūdas un zaudējām. Turpināsim strādāt, lai nākamajā reizē būtu cits rezultāts.''

Izmantotie resursi:
hctraktor.org

1 2 44 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2010-11-21 17:48, pirms 14 gadiem
Daudz kļūdu.
Slēpts komentārs: priekšnieks
Slēpts komentārs: Kasparens
Slēpts komentārs: Jurchiks15

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:55, pirms 14 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Vai Šuplers kaut reizi ir pateicis,ka pats ir izdarījis kautko ne tā?
Tu viņa vietā tā teiktu?

     [+] [-]

, 2010-11-21 17:56, pirms 14 gadiem
kkā nevedās jau kuro spēli pirmajai maiņai, būtu laiks kko pamainīt lai čaļi sapurinās... nekā personīga

  +4 [+] [-]

, 2010-11-21 17:58, pirms 14 gadiem
A ir iespējams nepieļaut kļūdas un tomēr zaudēt?

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 18:04, pirms 14 gadiem
Pietiek viņus žēlot!! Kārtējā spēle tika nospēlēta slikti! Ir stipri jāpieliek, lai kas mainītos uz labo pusi, nepietiek ar 1 uzvaru mēnesī!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 18:07, pirms 14 gadiem
būtu jau laiks ar tiem iepirktajiem tā no sirds parunāt,vai viņi iepirkti prieka vai spēlēšanas dēļ,pārāk ilgi tiem klusais iestājies un domāju,ka mūsējie bez viņu palīdzības tā mācētu....

  +4 [+] [-]

, 2010-11-21 18:08, pirms 14 gadiem
Kļūdās visas komandas, bet ņemot vērā ka katrā spēlē pretinieki pret mūsu komandu metienus izdara vairāk ,tad nav brīnums šādiem zaudējumiem, jo vienmēr jau veiksme nestāv klāt un lielāki šanci uzvarēt tomēr ir tiem , kas biežāk met pa vārtiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 18:12, pirms 14 gadiem
samoseckis rakstīja: Pietiek viņus žēlot!! Kārtējā spēle tika nospēlēta slikti! Ir stipri jāpieliek, lai kas mainītos uz labo pusi, nepietiek ar 1 uzvaru mēnesī!
Vajag lūzumu komandas spēlē. Tādu kā pāgajušajā sezonā spēle pret SKA.Pagaidām mēs spēlējam diezgan impotenti, lai gan puiši cīnās.
Protams, ka MĒS VARAM un mums vajag spēlēt labāk un viss vēl nav zaudēts- esam PO zonā un arī komandas kuras ir priekšā nav tālu aizkrējušas. Tā ka ir jāsaņemas un jāsāk spēlēt.

     [+] [-]

, 2010-11-21 18:15, pirms 14 gadiem
goga papukašvili rakstīja: A ir iespējams nepieļaut kļūdas un tomēr zaudēt?
Vienkārši neuzejot uz ledus un saņemot tehnisko zaudi.

     [+] [-]

, 2010-11-21 18:20, pirms 14 gadiem
Ridziniekiem rodas problemas kad jaspele ka pirmam numuram,kad jaspele no otra numura tad parsvara uzvaram.te treneriem jadoma ka parvaret pretinieku aizsardzibas valnus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 18:55, pirms 14 gadiem
Piekrītu tiem, kas saka, ka Šuplera laiks ir pagājis. Visu cieņu trenerim, kā speciālistam, bet nu ir pienācis tas brīdis, kad ir nepieciešamas kaut kādas izmaiņas. Protams var diskutēt par spēlētājiem utt., bet atbildību par rezultātu nes treneris. Var jau aizvērt acis un sapņot, ka uz doto brīdi nekas traks nav noticis. Bet reāli aiz mums ir komandas, nu jau arī Čehova, kas ir spējīgas mums tikt grām. Ja reiz sezonas ievadā bija tas prieks dots, ka varējām ņemt punktus, kamēr Mitišči un "Ciskas" buksēja, tad to nedarījām. Gala rezultātā pirms izšķirošām izslēgšanas spēlēm balansēsim tur, kur pagājušo sezonu, ja atskaitam Čehovu. Tātad CSKA, Torpedo, Spartaks un Dinamo. Atlants domāju, ka aizskries. No gaisa mums veļas punkti, bet mēs tos neņemam. Protams saprotu, ka sports ir sports un visādi var būt, bet nu jau tā ir sistēma.

  +9 [+] [-]

, 2010-11-21 18:55, pirms 14 gadiem
Dabūji,ka Dārziņš un Sprukts met iekšā.Izdari to pašu ar Karsumu.

     [+] [-]

, 2010-11-21 18:56, pirms 14 gadiem
Hartigana vieta Troteru - manuprat varetu but laba maina.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 18:58, pirms 14 gadiem
kasparello99 rakstīja: Piekrītu tiem, kas saka, ka Šuplera laiks ir pagājis. Visu cieņu trenerim, kā speciālistam, bet nu ir pienācis tas brīdis, kad ir nepieciešamas kaut kādas izmaiņas. Protams var diskutēt par spēlētājiem utt., bet atbildību par rezultātu nes treneris. Var jau aizvērt acis un sapņot, ka uz doto brīdi nekas traks nav noticis. Bet reāli aiz mums ir komandas, nu jau arī Čehova, kas ir spējīgas mums tikt grām. Ja reiz sezonas ievadā bija tas prieks dots, ka varējām ņemt punktus, kamēr Mitišči un "Ciskas" buksēja, tad to nedarījām. Gala rezultātā pirms izšķirošām izslēgšanas spēlēm balansēsim tur, kur pagājušo sezonu, un izskatās, ka tur būs trijotne tā pati kas pagājušo sezonu, ja atskaitam protams Čehovu. Tātad CSKA, Torpedo, Spartaks un Dinamo. Atlants domāju, ka aizskries. No gaisa mums veļas punkti, bet mēs tos neņemam. Protams saprotu, ka sports ir sports un visādi var būt, bet nu jau tā ir sistēma.
šupleru vajadzēja atlaist jau pirms gada. šodienas spēlē gan jūliusam grūti ko pārmest, mums vienkārši neveicās un nekrita - ko tur var izdarīt treneris, ja spēlētāji vairākas reizes nemāk trāpīt tukšos vārtos... nav jau ko labāku pašreiz šuplera vietā ielikt. arī šupleru RD management atlaidīs tikai tad, ja netiksim PO, atrāk diez vai...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 19:00, pirms 14 gadiem
Hartigana vizitkarte- paslepus sitieni, grudieni, metiens nekads, muldetajs gan labs

  +3 [+] [-]

, 2010-11-21 19:00, pirms 14 gadiem
pieļāvām kļūdu un paņēmām mikušu

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:12, pirms 14 gadiem
zaroks rakstīja: Ridziniekiem rodas problemas kad jaspele ka pirmam numuram,kad jaspele no otra numura tad parsvara uzvaram.te treneriem jadoma ka parvaret pretinieku aizsardzibas valnus.
tas labi - kaa otram nummuram mums jaspele pret 70% komandu. tur tos punktus vaksim

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:14, pirms 14 gadiem
kasparello99 rakstīja: Piekrītu tiem, kas saka, ka Šuplera laiks ir pagājis. Visu cieņu trenerim, kā speciālistam, bet nu ir pienācis tas brīdis, kad ir nepieciešamas kaut kādas izmaiņas. Protams var diskutēt par spēlētājiem utt., bet atbildību par rezultātu nes treneris. Var jau aizvērt acis un sapņot, ka uz doto brīdi nekas traks nav noticis. Bet reāli aiz mums ir komandas, nu jau arī Čehova, kas ir spējīgas mums tikt grām. Ja reiz sezonas ievadā bija tas prieks dots, ka varējām ņemt punktus, kamēr Mitišči un "Ciskas" buksēja, tad to nedarījām. Gala rezultātā pirms izšķirošām izslēgšanas spēlēm balansēsim tur, kur pagājušo sezonu, ja atskaitam Čehovu. Tātad CSKA, Torpedo, Spartaks un Dinamo. Atlants domāju, ka aizskries. No gaisa mums veļas punkti, bet mēs tos neņemam. Protams saprotu, ka sports ir sports un visādi var būt, bet nu jau tā ir sistēma.
Atliks RD uzvarēt kādu pārīti spēles pēc kārtas, un tikt Play Off, kā visi lielie Šuplera lamātāji kautrīgi apklusīs, un pat neuzskatīs par vajadzību viņam atvainoties.
Pagājušā sezonā jau mēs to pieredzējām.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 19:31, pirms 14 gadiem
kasparello99 rakstīja: Piekrītu tiem, kas saka, ka Šuplera laiks ir pagājis. Visu cieņu trenerim, kā speciālistam, bet nu ir pienācis tas brīdis, kad ir nepieciešamas kaut kādas izmaiņas. Protams var diskutēt par spēlētājiem utt., bet atbildību par rezultātu nes treneris. Var jau aizvērt acis un sapņot, ka uz doto brīdi nekas traks nav noticis. Bet reāli aiz mums ir komandas, nu jau arī Čehova, kas ir spējīgas mums tikt grām. Ja reiz sezonas ievadā bija tas prieks dots, ka varējām ņemt punktus, kamēr Mitišči un "Ciskas" buksēja, tad to nedarījām. Gala rezultātā pirms izšķirošām izslēgšanas spēlēm balansēsim tur, kur pagājušo sezonu, ja atskaitam Čehovu. Tātad CSKA, Torpedo, Spartaks un Dinamo. Atlants domāju, ka aizskries. No gaisa mums veļas punkti, bet mēs tos neņemam. Protams saprotu, ka sports ir sports un visādi var būt, bet nu jau tā ir sistēma.
Ja līdz ziemas pauzei nebūs kārtīga uzvaru sērija, pieļauju ka Šuplers kritīs.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-21 19:40, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ja līdz ziemas pauzei nebūs kārtīga uzvaru sērija, pieļauju ka Šuplers kritīs.
So sezonu nekas nemainisies, ja jau tik ilgi ar Mikusu auklejas(zel puisa- centigs izskatas, bet nu mums vajag rezultatu). tapat pielauj aizsargu negudru rotacuju. vadiiba RD neaktiva. tada halava kaa pagajusogad diezvai sanaks - un Supa slavenais gajiens nedarbojas- "pargajam uz 3 mainam un tas bija izskirosais"

  +2 [+] [-]

, 2010-11-21 19:40, pirms 14 gadiem
Tak Šuplers var stāstīt ko grib. Manuprāt, ja komanda ir zaudētajos, pēdējās trešdaļas otrā puse jāiet virsū, jāspiež, jālien no ādas ārā lai glābtu spēli. Dinamo, ja papētītu statistiku, šīs pēdējās 10 minūtes ir visdramatiskākās visu spēļu garumā. Ātruma mūsu komandai nav vispār.
1. Mūsējiem, izskatās nav sajēgas, kā atspēlēties....
2. Pat, ja esam vadībā, nav sajēgas, kā noturēt rezultātu....
Tas būtu jāzin trenerim, neticu, ka komanda neklausa treneri?!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 19:44, pirms 14 gadiem
Šai spēlē arī Holts nebija glābējs...(

  -4 [+] [-]

, 2010-11-21 19:53, pirms 14 gadiem
zumm-zumm rakstīja: Šai spēlē arī Holts nebija glābējs...(
Šodien viņš bija Mr.BadBouce.

     [+] [-]

, 2010-11-21 19:54, pirms 14 gadiem
Stivs rakstīja: So sezonu nekas nemainisies, ja jau tik ilgi ar Mikusu auklejas(zel puisa- centigs izskatas, bet nu mums vajag rezultatu). tapat pielauj aizsargu negudru rotacuju. vadiiba RD neaktiva. tada halava kaa pagajusogad diezvai sanaks - un Supa slavenais gajiens nedarbojas- "pargajam uz 3 mainam un tas bija izskirosais"
Pieļauju ka uz nākošo spēli būs kādas nopietnas izmaņas uzbrukuma virknējumos, ar šobrīd labi spēlējošu vienu "trijnieku" tālu netiksim.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 20:02, pirms 14 gadiem
Šķiet neticami kā pagājušo sezon izdevās vairākkārt atspēlēties no 3:0, pat no 4:0.
Šogad ar atspēlēšanos tā ir kā ir - biežāk tieši ļaujam citiem atspēlēties.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-21 20:23, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pieļauju ka uz nākošo spēli būs kādas nopietnas izmaņas uzbrukuma virknējumos, ar šobrīd labi spēlējošu vienu "trijnieku" tālu netiksim.
Troteru starp Ankipānu un Karsumu!!! Mikušu uz 4. maiņu vai fārmu, vislabākais variants un SLOVĀKIJU! Cerams, ka Ziemassvētkos Jurajs saņems dāvanā no DR biļeti uz dzimteni

     [+] [-]

, 2010-11-21 20:25, pirms 14 gadiem
Ritvars Liepiņš rakstīja: Troteru starp Ankipānu un Karsumu!!! Mikušu uz 4. maiņu vai fārmu, vislabākais variants un SLOVĀKIJU! Cerams, ka Ziemassvētkos Jurajs saņems dāvanā no DR biļeti uz dzimteni
ko tev Trotters tadu nodarijis.

     [+] [-]

, 2010-11-21 20:27, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pieļauju ka uz nākošo spēli būs kādas nopietnas izmaņas uzbrukuma virknējumos, ar šobrīd labi spēlējošu vienu "trijnieku" tālu netiksim.
noteikti netiksim. domaju ka ar izmainam bus par maz. ir nepieciesams pastiprinajums un ne viens vien. vajadziga maina Ankipanam, kurs liekas jau no pagajusas sezonas beigam nevelk KHL limeni, kaa ari pirmajai mainai kads snaiperis. ir vajadzigas radikalas izainas,tapat ka to dara Traktors, kamer vel nav par veelu. arii aizsardzibaa labs stabils plecigs pastiprinajums nebutu par lieku. musu aizsargi lielas viduvejibas(izn paariirti).

     [+] [-]

, 2010-11-21 20:48, pirms 14 gadiem
Stivs rakstīja: noteikti netiksim. domaju ka ar izmainam bus par maz. ir nepieciesams pastiprinajums un ne viens vien. vajadziga maina Ankipanam, kurs liekas jau no pagajusas sezonas beigam nevelk KHL limeni, kaa ari pirmajai mainai kads snaiperis. ir vajadzigas radikalas izainas,tapat ka to dara Traktors, kamer vel nav par veelu. arii aizsardzibaa labs stabils plecigs pastiprinajums nebutu par lieku. musu aizsargi lielas viduvejibas(izn paariirti).
Drusciņ augstāk jau Ritvars rakstija par uzbrukumu, kas arī man šķiet būtu daudz maz labs, tikai Troters jāsagaida, bet aizsargi gan, tas ir psc. Tā kā šodien apslidoja Galviņu, nu tā vispār nedrīkst būt, cerams ka Šupis viņu sodīs un pāris spēles liks pasēdēt malā.
1 2 44 komentāri