Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" fani atklātā vēstulē vēršas pie KHL vadības

Jānis Pārums

"Dinamo" fani atklātā vēstulē vēršas pie KHL vadības
Martins Karija tiek aizgādāts prom no laukuma
Foto: www.spartak.ru

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" līdzjutēji izplatījuši atklāti vēstuli, kurā KHL vadību pieprasa izmeklēt spēles epizodi 19. septembra spēlē starp Rīgas "Dinamo" un Maskavas "Spartak" komandām, kad smadzeņu satricinājumu guva rīdzinieks Martins Karija. Publicējam pilnu vēstules tekstu.

Cienījamie kungi!

Š.g. 19.septembrī spēlē starp Maskavas "Spartak" un Rīgas "Dinamo", 54.minūtē, pēc rupja spēka paņēmiena, ko izpildīja "Spartak" spēlētājs Jaroslavs Obšuts, smagu savainojumu guva "Dinamo" spēlētājs Martins Karija. Mums par lielu izbrīnu, spēles galvenie tiesneši, kas atradās šī spēles epizodes tuvumā, nekādi nereaģēja uz šo rupjību. Uzstājīgi pieprasām KHL Tiesnešu Departamentam izskaidrot šo spēka paņēmienu, kā arī novērtēt spēles tiesnešu rīcību.

Šīs spēles epizodes laikā Obšuts ar elkoni iesita Karijam pa galvu, kurš pēc sitiena atsitās pret laukuma malu un nokrita uz ledus, kur kādu laiku gulēja nekustīgi.

Turpmākās arēnas "Sokoļņiki" personāla darbības neiztur nekādu kritiku: nepietiek ar to, ka nevarēja (nebija iespējas?!) attaisīt durvis aiz vārtiem, cietušā tuvumā bija tikai viena "ātrās palīdzības" brigāde, kas nebija gatava patstāvīgi evakuēt cietušo uz nestuvēm. Kā rezultātā, cietušo hokejistu nesa no ledus nost uz segas/brezenta nestuvēm bez kakla/galvas fiksācijas, kas varēja vēl vairāk kaitēt cietušam spēlētājam. Cietušā spēlētāja transportēšana notika caur spēlētāju soliņiem, kas vēl vairāk apgrūtināja neatliekamās palīdzības sniegšanu, kā arī pašu transportēšanu veica Rīgas "Dinamo" spēlētāji.

Mēs, hokeja kluba "Dinamo" līdzjutēji, esam ļoti neapmierināti un sašutuši par šāda veida tiesāšanu un spēles organizāciju. Uzskatām, ka tik augsta līmeņa spēlēm KHL šāda veida nolaidība ir nepieļaujama un šāda veida incidenti tikai met ēnu uz līgu kopumā. Mēs visi atceramies, pie kā noveda šāda veida nolaidība un laicīga pirmās neatliekamās palīdzības nesniegšana pērn. Savukārt, negadījums arēnā "Sokoļņiki" norāda, ka ne visi ir ņēmuši vērā pagājušā gada notikumus un rezonansi, un profesionālo sportistu veselība joprojām tiek ziedota elementāras organizatoru nolaidības dēļ.

Pieprasām padziļinātu un objektīvu notikušā spēles "Spartak" – "Dinamo" epizodes analīzi. Uzskatām, ka izmeklēšanas gaitas informācijai ir jābūt atklātai un brīvi pieejamai un vainīgjiem sodītiem. Ledus arēnas, kas nav spējīgas nodrošināt spēlētāju drošību un veselību, nedrīkst uzņemt tik augsta līmeņa spēles.

Spēles videoieraksts ir pieejams KHL preses dienestam. Augstākminētā incidenta ieraksts ir pieejams interneta vietnē: dinamoforum.lv

Ar cieņu,
Hokeja kluba "Dinamo" līdzjutēji

Ja jūs esat gatavi parakstīt šo vēstuli, nosūtiet uz šo e-pastu: vestule@dinamoforum.info sekojošu informāciju: jūsu vārds/uzvārds, pilsēta, valsts.

 +32 [+] [-]

, 2009-09-21 18:27, pirms 16 gadiem
diez šo kāds tur Maskavā ņems vērā?

 +30 [+] [-]

, 2009-09-21 18:30, pirms 16 gadiem
ļoti pamatota vēstule!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: archy0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2009-09-21 18:34, pirms 16 gadiem
nav jau tā, ka tas tikai uz Latvijas vai Kazahstānas komandām attiektos. tas tak var tikpat labi arī ar Radulovu vai Jāgru gadīties, tad gan ātros pie slimnīcas piedauzītu trakie fani
Slēpts komentārs: kristapskristaps
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 18:35, pirms 16 gadiem
par durtiņām un sanitāru piekrītu-murgs, bet spēka paņēmiens izskatījās puslīdz normāls, tik cik Karija maziņš augumā t.i. tieši elkonī aizsargam. vienkārši neveiksmīga epizode, kā Kārlim Skrastiņam ar zviedru!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 18:38, pirms 16 gadiem
Malači tie, kuri aizsūtija vēstuli. vēl varēja samesties un aizsūtīt pa pastu Spartakam jaunas nestuves, lai sakaunās!

veselību Martinam! labi, ka viņš nav Sprukta garumā, savādāk kājas pari malai būtu...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-21 18:38, pirms 16 gadiem
Jā, ļoti nesmuki sanāca, vēljovairāk izbrīnīja tā brezenta sega, nu vnk trūkst vārdu šādam līmenim, kad vēl spēlētājiem pašiem jānes, da ar tādu segu spēlētājam vēl sliktāk var palikt..

  -4 [+] [-]

, 2009-09-21 18:38, pirms 16 gadiem
Latvija ieviesīs Eiropu Krievijā, vai tomēr otrādāk !!!!

nav jēgas no tādas vēstules (fanu rakstītas), to tomēr vajadzētu darīt amatpersonām, kautgan diezgan pamatoti uztraukumi, bet vai tie tiks uzklausīti ?

manuprāt, tiesnešu lēmums bija precīzs, kautgan tika savainots spēlētājs, tā tomēr bija spēles situācija, un rezultāts bija izšķirts, tā tikai būtu formalitāte par piešķirtajām soda minūtēm...

manuprāt, diezko daudz nav ko sūdzēties, ir tikai jāpriecājas par uzvaru un jācer, ka karija pēc iespējas ātrāk atveseļosies

protams, cerot, ka rīgas puses iesaistītās amatpersonas, kautkā tomēr liks krievijai mainīt attieksmi uz profesionālisma pusi arī ārpus laukuma un tādās, itkā nesvarīgās situācijās ( "tas taču tāds sīkums vien ir" )

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 18:39, pirms 16 gadiem
Pilnībā piekrītu par mediķu neprofesionalitāti, taču, par sitienu ar elkoni - ļoti bieži notiek šādas sadursmes
Slēpts komentārs: fanu klubs#13

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 18:41, pirms 16 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 18:42, pirms 16 gadiem
Nu par to rupjību nav tik viennozīmīgi, jo kā jau te minēja, spēlētājiem bija pamatīga augumu atšķirība.. kaut kustība ar elkoni arī bija.. nu, lai skatās. Vienīgi cik es sapratu, tad šo incidentu bija paredzēts šodien KHL izskatīt neatkarīgi no šīs vēstules...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-21 18:44, pirms 16 gadiem
Attieciibaa par mediciinisko pusi izmekleeshana jau notikusi un visu klubu medikjim uzdots iziet papildus apmaaciibu:

khl.ru: Континентальная Хоккейная Лига - КХЛ проводит...

КХЛ проводит расследование действий медицинской бригады, работавшей на матче «Спартак» - «Динамо» Рига

Континентальная хоккейная лига проводит служебное расследование по факту оказания экстренной медицинской помощи нападающему рижского «Динамо» Мартину Карии во время матча латвийской команды со «Спартаком» 19 сентября 2009 года.

По итогам расследования Лига приняла решение о проведении всеми клубами специальных учений, посвященных отработке приемов эвакуации травмированных спортсменов с ледовой площадки. В клубы направлено строгое предписание о порядке и методике проведения учений и порядке действия медицинских бригад при эвакуации хоккеистов.

Специальная Комиссия КХЛ, проводящая расследование случая с Мартином Карией, констатирует, что со стороны работающих на хоккейных матчах сотрудников Скорой помощи имеют место нарушения правил оказания медицинской помощи травмированным игрокам. Эвакуация Мартина Карии в раздевалку «Динамо» во время матча со «Спартаком» была произведена по просьбе врача рижской команды, который предварительно убедился в безопасности выбранного способа перемещения хоккеиста.

Пресс-служба Континентальной хоккейной лиги

     [+] [-]

, 2009-09-21 18:45, pirms 16 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: Jā nu ir gan trula tauta,tīrs spēka paņēmiens.Priecājaties ka Krievi deva iespēja atdzimt Dinamo.Lien te kur nevajag mācīs kā tiesāt.Muļķi.
tiirs speka panemiens? tur jau nemaz nebija ar elkoni pa seju! ne nu kur nu!
ja pats butu dabujis smadzeju satracinajumu, tad tik gudri te nekvarkšķētu!

     [+] [-]

, 2009-09-21 18:46, pirms 16 gadiem
Pieprasām padziļinātu un objektīvu notikušā spēles "Spartak" – "Dinamo" epizodes analīzi. Uzskatām, ka izmeklēšanas gaitas informācijai ir jābūt atklātai un brīvi pieejamai un vainīgjiem sodītiem. Ledus arēnas, kas nav spējīgas nodrošināt spēlētāju drošību un veselību, nedrīkst uzņemt tik augsta līmeņa spēles.
VIsam japiekrit!!! tas patiesham ir nozelojami.. par drosibu!!

  -3 [+] [-]

, 2009-09-21 18:48, pirms 16 gadiem
kvarc rakstīja: par durtiņām un sanitāru piekrītu-murgs, bet spēka paņēmiens izskatījās puslīdz normāls, tik cik Karija maziņš augumā t.i. tieši elkonī aizsargam. vienkārši neveiksmīga epizode, kā Kārlim Skrastiņam ar zviedru!
Nevis epizode ar Skrastiņu,bet gan ar Karsumu!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 18:50, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Nu par to rupjību nav tik viennozīmīgi, jo kā jau te minēja, spēlētājiem bija pamatīga augumu atšķirība.. kaut kustība ar elkoni arī bija.. nu, lai skatās. Vienīgi cik es sapratu, tad šo incidentu bija paredzēts šodien KHL izskatīt neatkarīgi no šīs vēstules...
principā, tādos gadījumos kustība ar elkoni ir praktiski vienmēr, cits stāsts cik izteikta un kā to redz tiesnesis. Mans viedoklis - galvenā neraža bija augumu atšķirības, un neveiksmiga piezemēšanās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-09-21 18:50, pirms 16 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nevis epizode ar Skrastiņu,bet gan ar Karsumu!
nuu, Skrastiņam jau epizode ar zviedru bija PČ pirms gadiem 4 (ja nemaldos)...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-21 18:54, pirms 16 gadiem
kvarc rakstīja: par durtiņām un sanitāru piekrītu-murgs, bet spēka paņēmiens izskatījās puslīdz normāls, tik cik Karija maziņš augumā t.i. tieši elkonī aizsargam. vienkārši neveiksmīga epizode, kā Kārlim Skrastiņam ar zviedru!
Kas tur normāls, ja spēka paņēmiena laikā iesit ar elkoni un vēl beztam spēlētājam, kam nav ripas?

  +3 [+] [-]

, 2009-09-21 18:55, pirms 16 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nevis epizode ar Skrastiņu,bet gan ar Karsumu!
tavai zināšanai, ne tikai Karsums ir zviedrus bortā mīcījis, bet arī Skrastiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-21 18:56, pirms 16 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nevis epizode ar Skrastiņu,bet gan ar Karsumu!
nu lai būtu ar Karsumu preikš tevīm, lai gan ir atšķirība starp šim epizodēm, Karsums pārkāpa noteikumus, Skrastiņš nē.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-21 18:57, pirms 16 gadiem
kvarc rakstīja: nu lai būtu ar Karsumu preikš tevīm, lai gan ir atšķirība starp šim epizodēm, Karsums pārkāpa noteikumus, Skrastiņš nē.
tur var diskutet- parkapa vai ne... vins redzeja ka sekos speka panemiens, bet neko nedarija!

     [+] [-]

, 2009-09-21 18:59, pirms 16 gadiem
jāsoda ar prāvu naudas summmu.>

  +3 [+] [-]

, 2009-09-21 18:59, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: nuu, Skrastiņam jau epizode ar zviedru bija PČ pirms gadiem 4 (ja nemaldos)...
Toreiz vel zviedrs izkavas ar Skrastinu par sito NHL spele! Pirmo reizi redzeju ka Skrastins kaujas...

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:00, pirms 16 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2009-09-21 19:00, pirms 16 gadiem
Kocers rakstīja: Pilnībā piekrītu par mediķu neprofesionalitāti, taču, par sitienu ar elkoni - ļoti bieži notiek šādas sadursmes
+100. Tās brezenta nestuves arī krievu līdzjutējiem bija šoks (palasiet komentus krievu saitos), bet pats moments vilka maksimāli uz 2+2, apzinātas rupjības tur nebija un, ja par šo dot kādas diskvalifikācijas, tad Karsiks pēdējā PČ būtu pelnījis ... 2x...ko???
Būsim objektīvi. Pirmajās minūtēs es arī sāku "griezt zobus", kad mūsējos ķeksēja, bet svilpe klusēja, taču vēlāk par to pašu sodus nedeva arī mūsējiem, šo elkoni varēja arī nepamanīt, cik atceros, Karija ar Obšutu lidoja praktiski virsū tiesnesim un šis pamuka malā - "bailēm lielas acis, tikai neredz ne s...a".

  +4 [+] [-]

, 2009-09-21 19:02, pirms 16 gadiem
Karsums zviedru arī taču "izrubīja" uz ilgu laiku.
Vienam gan varu piekrist, kā cilvēks kas diezgan saistīts ar medicīnu. Kariju nonesa neprofesionāli. Tā kā čomi panes malā kritušo. Varbūt Latvijas fani var samesties naudu un Spartakam nopirkt nestuves?

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:03, pirms 16 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: tur var diskutet- parkapa vai ne... vins redzeja ka sekos speka panemiens, bet neko nedarija!
Es ar domāju kāda škirba kurš iemočīja zviedru,jeb kādu citu bortā,galvenais lai tas notiktu noteikumu robežās un neatstātu neatgriezeniskas veselības problēmas!

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:05, pirms 16 gadiem
Ui čīkstuļu tauta.Kad pašu Karsums to pašu dara,tad visi viņa pusē,ka pret mūsējo tad citi vainīgi.Kas jūs par faniem.Izlasat noteikumus un tad čīkstat.NHL tā ir ikdiena!!!

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:13, pirms 16 gadiem
nu epizode jau nebija nekāda rupjā. nu jā, bija ar elkoni, bet kā jau te iepriekš rakstīja. nu maximums, tur divas minūtes varēja iedot.

bet nu tās nestuves. psc..

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:17, pirms 16 gadiem
Es arī nekādu īpaši rupju pārkāpumu tur nesaskatīju. Tas tomēr ir hokejs un pēc šādām epizodēm darbs ir komandas policistam. Mums gan nezin kāpēc tāda nav.

Bet nu medicīna gan pārsteidza, pie tam stīvēja no laukuma ārā pa mazajiem vārtiņiem. Murgs kaut kāds.

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:18, pirms 16 gadiem
Es tik nezinu,vai bija vērts rakstīt vēstuli latviešu valodā (jociņš)

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:21, pirms 16 gadiem
Vēstule uzrakstīta latviešu un krievu valoda! dinamoforum.lv: Ieiet

  -3 [+] [-]

, 2009-09-21 19:41, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: principā, tādos gadījumos kustība ar elkoni ir praktiski vienmēr, cits stāsts cik izteikta un kā to redz tiesnesis. Mans viedoklis - galvenā neraža bija augumu atšķirības, un neveiksmiga piezemēšanās
Pilnīgi piekrītu, tādēļ esmu sašutis par šādu vēstuli. Bet Latvijā jau visi gudri.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-21 19:47, pirms 16 gadiem
Daudzi laikam te nesaprot par ko tieši šī vēstule rakstīta. Ne jau par pašu spēles epizodi, kad Martins guva traumu. Hokejā tā gadās, visi to saprot. Sašutumu radīja tas, ka Sokoļņikos nebija pat normālu nestuvju. Komandas biedri brezentā ietīto Martinu nesa prom no laukuma. OK. Kā vēlāk izrādījās, viņam ir "tikai" smadzeņu satricinājums. Bet varēja būt arī arī kakla skriemelis salūzis. Un tad šāda transportēšana būtu dzīvībai bīstama. Par to jau ir stāsts, nevis par to vai pareizi Kariju iegrūda bortā vai nepareizi.

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:48, pirms 16 gadiem
Jā. Nu vēstule patiesi nevietā. Pat viskaislīgākajiem faniem jābūt tomēr mazliet objektīvākiem.

Par mediķiem un aprīkojumu, pēc šīs spēles, jau tāpat KHL jau sacelta trobele, bet par pārkāpumu.. nu nezinu. Atkarīgs no katra tiesneša redzējuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:53, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: principā, tādos gadījumos kustība ar elkoni ir praktiski vienmēr, cits stāsts cik izteikta un kā to redz tiesnesis. Mans viedoklis - galvenā neraža bija augumu atšķirības, un neveiksmiga piezemēšanās
Tāda bija arī mana texta doma.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-21 19:58, pirms 16 gadiem
Par mediķu neprofesionālu darbu piekrītu, bet citādi normāla spēles epizode, ielika normāli bortiņā, mazliet elkonis gāja pa priekšu, katrā spēlēs tādas epizodes pa pilnam, nekas rupjš tur nebija. Nu varbūt, ja ļoti grib, 2 min varēja iedot. Bet citādi - neveiksmīga apstākļu sakirtība un Karijas kritiens uz pakauša. Nav tak daiļslidošana, ko var čīkstēt???

     [+] [-]

, 2009-09-21 20:15, pirms 16 gadiem
gizzmodo rakstīja: diez šo kāds tur Maskavā ņems vērā?
Vislabāk jau klusēt un neko neteikt, ne ?

     [+] [-]

, 2009-09-21 20:16, pirms 16 gadiem
jbk rakstīja: Par mediķu neprofesionālu darbu piekrītu, bet citādi normāla spēles epizode, ielika normāli bortiņā, mazliet elkonis gāja pa priekšu, katrā spēlēs tādas epizodes pa pilnam, nekas rupjš tur nebija. Nu varbūt, ja ļoti grib, 2 min varēja iedot. Bet citādi - neveiksmīga apstākļu sakirtība un Karijas kritiens uz pakauša. Nav tak daiļslidošana, ko var čīkstēt???
Katram ir tiesības izteikt savu viedokli un redzējumu par katru epizodi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-21 20:18, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Vislabāk jau klusēt un neko neteikt, ne ?
Šis laikam bija tiešām tas gadījums, kad vislabāk neko neteikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:22, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tieši tā. No līdzjutēju puses.
Žēl, ka RU un LV (itsevišķi) hokeja tiesneši neizmanto šo momentu, lai atdzesētu dažu pārfanojošos karstgalvi.
Būtībā jau man vienalga,ko tur izmanto vai neizmanto tiesneši, man vairāk ir žēl par to, ka Latvijas hokejfani atkal izceļas, tad pie zaudējuma vainīgs kaut kāds Šindlers, tad vēl kaut kas, tagad vēl viens tiesnesis ir sliktais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:39, pirms 16 gadiem
Prātvēder, KHL jau ir atdzinusi ka kas attiecas uz arēnas medicīnas personāla un tehpersonāla darbību ir bijuši rupji pārkāpumi, tā kā par to vari nevaimanāt
Par spēka paņēmienu DR fanu klubam var būt atšķirīgs viedoklis no tava, un tas 100% nenozīmē ka tavējais ir pareizs), un viņiem ir pilnīgas tiesības vērsties pie KHL lai tā doo paskaidrojumu bija vai nebija tur kas
sējējam redz tas spēka paņēmiens ir rupš un tur ir sitiens ar elkoni, superbebru unLM faniem tradicionāli protaams jabubina vienalga kas , ka tikai ne par labu DR
Pieprasījums labāk organizēt arēnu personāla darbu ir pilnīgi apsveicams un pašā Krievijā to uztver vairāk nekā pozitīvi no līdzjutēju puses, tā kā šī sadaļa tikai spēlēs DR pa labu
Turpini sēdēt savā sādžā un baiļoties par to kas nu tagad par represijām sekos , ka tik KHL neizlasītu vēstuli)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:44, pirms 16 gadiem
ir pierādīts ka nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:46, pirms 16 gadiem
visādā ziņā nav dzirdēts ka tehvārtus nevar atvērt jo tos gadiem nav vēruši tajā pusē vaļā, un tādēl cietās nestuves nevar izmantot un nākās kā karalukā uz auduma gabala kaut kā stipt cilvēku gar soliņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:50, pirms 16 gadiem
nu a es nesaku ka nevajag mūsējos dzenāt, vēl kā vajag, lai nezaudē čuju , kad būs tfu tfu tāda nepieciešamība....bet kad pat krievu komentētāji saka ka skatototies uz visu to bardaku un uz kā tiek nests cilvēks viņiem palikuši tikai lamuvārdi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:55, pirms 16 gadiem
ir konkrēts gadījums, ne Rīgā, ne habarovskaā, ir konkrēts gadījums kā tika sniegta palīdzība un kā evakuēts cietušais Maskavā...protams reakcija ir nedaudz nervoza , bet tur jau ne tik daudz tiek teikts par konkrēto halli, tiek lūgts visās KHL arēnās, arī Rīgā, veikt visus pasākumus lai garantētu normālu, ātru un civilizētu palīdzības sniegšanu....neredzu tajā nekā nosodāma....un par spēka paņemienu šovakar disciplināra komisija lems, pateiks viss štokos tātad jautājums noņemts, bet kā līdzjutēji viņi var vērst uzmanību ka viņuprāt tur ir rupjš netīrs paņēmiens, lai profi skatās un lemj

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:56, pirms 16 gadiem
Nez ko Obšuts tā saviebies? Vai tik nav nodomājis Martinam ar elkonu nocirst galvu? ';

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 21:02, pirms 16 gadiem
un pilnīgi nepiekrītu te dažu fui, kauns u.t.t.,nekāds tur kauns nav, tieši otrādi tātad komandai ir aktīvs dzīvs atbalsts, Krievijā jau tā visur pārsvarā slavē DR, arī līdzjutējus, tā kā tāda atklāta vēstule jau nu ļaunumu pati par sevi nenes, dzīvojos daudz krievu hokeja saitos un varu droši teikt , ka no viņu līdzjutēju puses tai būs atbalsts
tiesneši sāks piekasīties? Nu diez vai, es tik pat labi varu tā arī patekt , ka var otrrādi kaut kur pievērt acis, ai nu tie letiņi taču atkal sacels traci, labāk noteisāt daudz maz sakarīg)
Bet nu kālai nebūtu nekas jau nu nesāksies par medībām uz DR, tādam pasākumam DR vēl nav vērā ņemams spēks KHL)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-21 21:08, pirms 16 gadiem
Smashman rakstīja: Tāda atklāta vēstule jau nu ļaunumu pati par sevi nenes
protams, ka ļaunumu nenes, bet vajag padomāt, ko tas pasaka par mums pašiem? Latvija ir histēriķu valsts, esam gatavi rakstīt kaut kādas vēstules, pat draudēt piekaut tiesnešus utt. Tas ir normāli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-21 21:11, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Interesanti,kur bija visi šie rakstnieki un taisnības meklētāji šajā epizodē ? youtube.com: YouTube - Karsums knocks out Enstrom
Tieši otrādi,bija kaudze fanu kas jūsmoja par šo elimentu,ar saukļiem ZVĒRS un ............
Parasta divkosība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-21 21:15, pirms 16 gadiem
Nu par otro daļu piekrītu, tā nešana pāri bortam šausmīga izskatijās, apmēram kā vecas mēbeles nestu no dzīvokļa lejā un mēģinātu izspraukties caur durvīm.
Ja Karija būtu lielāks drošvien tā nebeigtos, bet prātā ienāca līdzīgs gadijums Hosam pagājušosezon kad šis vienu pielimeja pie borta, bija apmēram tas pats

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 21:17, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: protams, ka ļaunumu nenes, bet vajag padomāt, ko tas pasaka par mums pašiem? Latvija ir histēriķu valsts, esam gatavi rakstīt kaut kādas vēstules, pat draudēt piekaut tiesnešus utt. Tas ir normāli?
Paga paga, es laikam kaut ko esmu palaidis garām par to draudēšanu piekaut tiesnesi
Bet tā es teikšu , ka neraksta jau nu vēstules katru dienu un par katru epizodi, te sakrita tas viss vienā kompotā, ka ir (nu ir )) vismaz daļai stipras aizdomas par spēka paņēmienu, tas ka tā nu notika (bija vai nebija tas tīri veikts spēka paņēmiens), ka mūsējais palika guļot un viss izskatījās nelāgi + par visu to itin nekādas reakcijas no tiesnešiem (atkal saku ka nesaku vajadzēja vai nē, saku tikai kā faktu) + viss tas bardaks un veids kātika nests prom cietušais....tas viss kopā arī radīja tādu kā vētru, nu uzrakstījuši vēstuli, kā fanu kluba akcija pati par sevi neuzskatu to par kaut ko ārprātīgi nenormālu....Līga jau tā vai savādāk atzinusi ka ar to palīdzības sniegšanu un evakuāciju ir bijušas ziepes, šovakar, varbūt rīt, sniegs info par to kā viņi traktē spēka paņēmienu, tad arī tas jautājums būs izsmelts... principā visi kā saka pri svoih...DR atbalstītāji izlaiduši tvaiku,Līga noziņojusi visu ko domā par notikušo un kādus slēdzienus lēmumus ir pieņēmusi///neko kriminālu es visā nesaskaru

     [+] [-]

, 2009-09-21 21:20, pirms 16 gadiem
malači!! mūsējie kārtējo reizi apliecina, ka ir riktīgi fani un nesēž mierīgi rokas klēpī salikuši. tā "palīdzība" bija primitīva un absurda!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 21:20, pirms 16 gadiem
kas attiecās uz Karsumu, tur tomēr arī gan disciplinārā izskatīja un nepieņēma lēmumu ka bijis pārkāpums, te jau arī neko vairāk nesaka , ka tikai ka domājam , ka bijis pārkāpums ar traumu , prasāmdot savu vērtējumu///nu atbildēs izskatījām, viss pēc noteikumiem, miers māja..

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 21:22, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: protams, ka ļaunumu nenes, bet vajag padomāt, ko tas pasaka par mums pašiem? Latvija ir histēriķu valsts, esam gatavi rakstīt kaut kādas vēstules, pat draudēt piekaut tiesnešus utt. Tas ir normāli?
kurā vietā vēstulē ir draudi?? tiek vnk lūgts izskatīt šo epizodi! pilnīgi normāla reakcija! atšķirībā no krievu un pārējiem līdzjutējiem mūsējie dara savus tiešos pienākumus un atbalsta savu komandu!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 21:28, pirms 16 gadiem
kas attiecas uz pārbaudēm Arēnā Rīga....lai brauc , lai trenkā...jūs tiešām domājat, ka es esmu pret to, lai Arēna Rīga (kaut vai pateicoties nemitīgām pārbaudēm) kļūs par paraugarēnu jautājumos kas saistīti ar hokeistu veselību un dzīvību, vienalga kuras komandas lai nebūtu

  -1 [+] [-]

, 2009-09-21 21:43, pirms 16 gadiem
mc_mouse rakstīja: kurā vietā vēstulē ir draudi??
Neatceries nevienu PČ, pēc kura dēļ Latvijas līdzjutēju draudiem tiesneša dzīvībai, tiesnesi uz viesnīcu pavadīja policija? Gribēju pateikt, ka vidējais Latvijas hokeja līdzjutējs ir diezgan tālu stāvošs no hokeja noteikumiem un no spējas sakarīgi spriest par notikumiem laukumā un šī vēstule ir tikai kārtējais apliecinājums tam.

     [+] [-]

, 2009-09-21 21:43, pirms 16 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tomēr liekas, ka situācija ar mums hokejmīļiem nav tik traģiska, jo lielais vairums saprot kas ir kas, un kaut kādas saujeles jampampiņu darbības nav vērts īpaši ņemt vērā.
Var tikai pasmieties.
Cerams Tas laikam no tā draņķīgā alus

     [+] [-]

, 2009-09-21 21:52, pirms 16 gadiem
Lapsēns rakstīja: Karsums zviedru arī taču "izrubīja" uz ilgu laiku.
Vienam gan varu piekrist, kā cilvēks kas diezgan saistīts ar medicīnu. Kariju nonesa neprofesionāli. Tā kā čomi panes malā kritušo. Varbūt Latvijas fani var samesties naudu un Spartakam nopirkt nestuves?
nu, es sviestu naudu, jo tad vismaz zinatu ka pienacigi musejos aprupetu, ja butu velreiz vajadziba .

Veseļojies Martin.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 22:07, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Neatceries nevienu PČ, pēc kura dēļ Latvijas līdzjutēju draudiem tiesneša dzīvībai, tiesnesi uz viesnīcu pavadīja policija? Gribēju pateikt, ka vidējais Latvijas hokeja līdzjutējs ir diezgan tālu stāvošs no hokeja noteikumiem un no spējas sakarīgi spriest par notikumiem laukumā un šī vēstule ir tikai kārtējais apliecinājums tam.
nu paga, šajā rakstā runa ir par šo spēli un, ja neskaita te pāris "krutos" komentētājus "fanus", kas sola Obšutu izsmērēt pa sienu, tad neviens drauds no normāliem faniem šajā jautājumā nav izskanējis! ne vienmēr dūru vicināšana ir aizstāvēšana, bet gan personas stulbums. Nevajag izvilkt kko no konteksta vai, vēl labāk, no PČ pieredzes.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-21 22:13, pirms 16 gadiem
mc_mouse rakstīja: nu paga, šajā rakstā runa ir par šo spēli un, ja neskaita te pāris "krutos" komentētājus "fanus", kas sola Obšutu izsmērēt pa sienu, tad neviens drauds no normāliem faniem šajā jautājumā nav izskanējis! ne vienmēr dūru vicināšana ir aizstāvēšana, bet gan personas stulbums. Nevajag izvilkt kko no konteksta vai, vēl labāk, no PČ pieredzes.
Nu labi, labi, es nedaudz pāspīlēju, bet es vairāk par to ideju, ka mūsu fani ir baigie čīkstuļi tiesnešu ziņā, pat nemēģinot iedziļināties situācijā, bļauj, ka tiesnesis vainīgs, vienkārši šis nav pirmais tāds gadījums.

     [+] [-]

, 2009-09-21 22:42, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Neatceries nevienu PČ, pēc kura dēļ Latvijas līdzjutēju draudiem tiesneša dzīvībai, tiesnesi uz viesnīcu pavadīja policija? Gribēju pateikt, ka vidējais Latvijas hokeja līdzjutējs ir diezgan tālu stāvošs no hokeja noteikumiem un no spējas sakarīgi spriest par notikumiem laukumā un šī vēstule ir tikai kārtējais apliecinājums tam.
Varbūt, pirms d!*s virsū kādam, palasi noteikumus pats!

520 - BOARDING
a) A player who bodychecks, elbows, charges or trips an opponent in such a manner
that it causes the opponent to be thrown violently into the boards, shall be assessed,
at the discretion of the Referee, a:
➤ Minor penalty (2’)
or
➤ Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤ Match penalty (MP)
b) A player who injures his opponent as a result of boarding shall be assessed, at
the discretion of the Referee a:
➤ Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤ Match penalty (MP)

526 - ELBOWING
a) A player who uses his elbow to foul an opponent shall be assessed, at the
discretion of the Referee, a:
➤ Minor penalty (2’)
or
➤ Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤ Match penalty (MP)
b) A player who injures an opponent by elbowing shall be assessed, at the
discretion of the Referee, a:
➤ Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤ Match penalty (MP)

534 - INTERFERENCE
a) A player who interferes or impedes the progress of an opponent who is not in
possession of the puck shall be assessed a:
➤ Minor penalty (2’)...

iihf.com

     [+] [-]

, 2009-09-21 22:42, pirms 16 gadiem
Luix rakstīja: Varbūt, pirms d!*s virsū kādam, palasi noteikumus pats!
Aha, un kurš noteikumu punkts tika pārkāpts?

     [+] [-]

, 2009-09-21 22:46, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Aha, un kurš noteikumu punkts tika pārkāpts?
Vari izvēlēties no minētajiem...
Norādītyajā lapā arī bildītes ir. lai labāk varētu saprast

     [+] [-]

, 2009-09-21 22:52, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu labi, labi, es nedaudz pāspīlēju, bet es vairāk par to ideju, ka mūsu fani ir baigie čīkstuļi tiesnešu ziņā, pat nemēģinot iedziļināties situācijā, bļauj, ka tiesnesis vainīgs, vienkārši šis nav pirmais tāds gadījums.
Emocijas un azarts ir normāla sporta sastāvdaļa un, protams, ne vienmēr fani vai paši spēlētāji uzreiz spēj novērtēt situāciju objektīvi (ne tikai hokejā, bet īpaši basketbolā u.c.). Bet šoreiz šī analīze ir par 2 dienu vecu spēli, un šo dienu laikā varēja 10x apskatīt video un novērtēt situāciju. Domāju, ka šis vērtējums ir pietiekami attaisnojams.

     [+] [-]

, 2009-09-21 22:56, pirms 16 gadiem
Luix rakstīja: Vari izvēlēties no minētajiem...
Norādītyajā lapā arī bildītes ir. lai labāk varētu saprast
Tātad Tu pats atbildi nezini...

     [+] [-]

, 2009-09-21 23:17, pirms 16 gadiem
Visi trīs minētie punkti atbilst situācijai. Neesmu tiesnesis, un nav mans uzdevums spriest, kurš noteikumu punkts ir svarīgāks. Taču apgalvot, ka nekā tur nebija, nevar. Vēl jo vairāk mēģināt kādu kaunināt šajā gadījumā par to, ka čikst, nezina noteikumus, un vispār nepareizā tautā piedzimis...

Nekļūsti tak smieklīgs!

... nu jā, par vēlu...

     [+] [-]

, 2009-09-21 23:28, pirms 16 gadiem
ps ak jā vēlviens punkts, kas arī atbilst situācijai:
540 – CHECKING TO THE HEAD AND NECK AREA.
a) A player who directs a check or blow, with any part of his body, to the head and
neck area of an opposing player or ”drives” or ”forces” the head of an opposing
player into the protective glass on boards, shall be assessed, at the discretion of
the Referee, a:
➤ Minor penalty + Automatic Misconduct penalty (2’+10’)
or
➤ Major penalty + Automatic Game Misconduct penalty (5’+GM)
or
➤ Match Penalty (MP)
b) A player who injures an opponent as a result of checking to the head and neck
area shall be assessed a
➤ Match Penalty (MP)

iihf.com

     [+] [-]

, 2009-09-22 07:25, pirms 16 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Var būt arī tā . Nekomentētu nemaz šo bezjēdzību,vienkārši kretinē šī objektivitāte. Kas līdzīgs aitu baram,viens bļauj,parējie piebalso. Ārprāts kas nebijis priekš hokeja,spēlētājs dabūja smadeņtrīci.LV,RD faniņš grib lai viss būtu korekti un pēc noteikumiem.Lai tiesneši mums nedod noraidījumus un ........... visu pārējo,bet pārējos gan lai soda !!!! Varbūt sākiet ar sevis audzināšanu un iemācieties cienīt pretinieku ?
Saprotams, ka visas fanu pretenzijas attiecībā uz tiesnesi un tiesāšanu būs tukš bļāviens pļavā, bet saistībā ar pirmās palīdzības lietām, kas manuprāt ir viena no svarīgākajām lietām jebkurā sporta veidā šis varētu būt veids, kā likt sadzirdēt vai vismaz pievērst uzmanību šīm lietām, jo tas kā Karya tika nonests no laukuma tiešām bišk atsita visuslaikus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-22 13:13, pirms 16 gadiem
Šajā gadijumā ar Kariju 100% pārkāpums, sitiens ar elkoni, ja runājam par Karsumu un Enstrom, tad ja tu ej uz bortu, ir jāpārgrupējās uz to, ka pret tevi izdarīs spēka paņēmienu, nevis kā Enstrom ar paceltu di..u, pilnīgi pekrītu Ovečkinam, kas par šo gadijumu teica, tā dušā var stāvēt, nevis pie borta!