Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pirmā uzvara jaunajā sezonā

Andrejs Siliņš

"Dinamo" pirmā uzvara jaunajā sezonā
Rīgas ''Dinamo'' tulīt panāks 3:1...
Foto: http://www.spartak.ru/

Pie pirmās uzvaras jaunajā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) sezonā tikusi Rīgas "Dinamo" vienība, kas sestdienas pievakarē izbraukumā ar rezultātu 5:1 apspēlēja Maskavas "Spartak". Maikam Iguldenam divi gūti vārti.

Pirmo reizi vadībā, pirmo reizi Ozoliņš

Kā jau gaidīts, „Spartak” uzņēmās iniciatīvu jau no mača sākuma un pārsvarā kontrolēja ripu. Maskaviešu ofensīva deva mājiniekiem vairākus pusbīstamus momentus pie Rīgas komandas vārtiem. „Dinamiešu” pirmā un otrā maiņa ik pa brīdim tika pretinieku zonā ar pretuzbrukumiem. Pirmo reizi šajā sezonā rīdzinieki atklāja mača rezultātu - 11. minūtē mūsējie sagaidīja savu iespēju, kad Sprukts aizsteidzās pretuzbrukumā un raidīja ripu vārtos, ar spēcīgu metienu panākot 1:0.

Vārtu zaudējums „Spartak” rindās neradīja šoku, un mājinieki turpināja pārsvarā kontrolēt ripu. Apņēmība izlīdzināt rezultātu attaisnojās – „Spartak” slovāku maiņa izlīdzināja rezultātu, to paveica ar lielu NHL pieredzi esošais Radivoevičs. Tūlīt pēc tam lieliska iespēja bija arī rezultatīvākajam „dinamietim” Miķelim Rēdliham, tomēr nekā. Par skaitlisko pārkāpumu „Spartak” 19. minūtē saņēma noraidījumu, un mūsējie to izmantoja. Pirmo vārtus KHL regulārajā sezonā guva Ozoliņš, kuram asistēja Ņiživijs – 2:1. Atlikušajā trešdaļas laikā mājinieki izmisīgi centās vēl izlīdzināt rezultātu, bet tas neizdevās, un pēc 20 minūtēm vadībā rīdzinieki – 2:1.

Spēle izlīdzinās, „Dinamo” iemet

Otrā trešdaļa sākās līdzīgā stilā kā pirmā – iniciatīva joprojām piederēja „Spartak”, bet taustāmu rezultātu tas maskaviešiem nedeva. Redzot, ka spēle nevedās, maskavieši nedaudz atlaida, un spēles gaita izlīdzinājās. Sestajā minūtē Džeriņam bija laba iespēja no vārtu priekšas gūt vārtus, taču tas nenotika. Astotajā trešdaļas minūtē Ņiživijs atdeva teicamu piespēli Iguldenam, kurš kopā ar Kariju aizmuka pretuzbrukumā divi pret vienu, atdeva Karijam, kurš nekavējoties atspēlēja Iguldenam un jau 3:1 „dinamiešu” labā.

Nonākuši zaudētājos jau ar divu vārtu pārsvaru, „spartakieši” atkal pārņēma iniciatīvu, bet patiešām bīstamu momentu tā arī neradās. Trešdaļas beigās Maskavas komandai radās teicama iespēja samazināt „Dinamo” pārsvaru, tačuneizdevās trāpīt tukšos vārtos. Tiesa, mājiniekiem izdevās tikt pie vairākuma, kas gan ilgi neturpinājās, jo drīz vien par Ozoliņa bloķēšanu noraidījums arī „Spartak” vienībai. Spēlējot četratā pret četriem, rīdziniekiem bija labs moments, kas gan netika realizēts. Neilgi pirms pārtraukuma par bloķēšanu noraidījumu saņēma Karija. Mūsējie gan noturējās un trešdaļa noslēdzās ar 3:1.

"Dinamo" tiek pie pirmās uzvaras

Pēdējās 20 minūtes sākās ar mazākumu, jo uz noraidīto soliņa joprojām atradās Karija, bet patiešām bīstamus momentus mājiniekiem izveidot tā ari neizdevās. Diemžēl pavisam drīz atkal Karija devās uz noraidīto beņķa, un Maskavas komandai radās vēl viena laba iespēja samazināt mūsējo pārsvaru. Lai ari pretiniekiem izdevās vairākkārt nostāties un saspēlēties mūsējo zonā, "dinamieši" atsita visus mēģinājumus pārspēt Pruseku. Bīstamākai smoments radās mirkli pēc tam, kad Karija atgriezās laukumā - vārtu priekšā "spartakietis" atradās viens pats, taču neuztvēra piespēli kā nākas. Tuvojoties trešdaļas vidum, arī mūsējie tika pie vairākuma, ko arī aktīvi mēģināja izmantot, bet nesekmīgi.

Mirkli vēlāk kādā no pretuzbrukumiem Džeriņš piespēlēja Iguldenam, kura mesto ripu no vārtu līnijas šķērsošanas izglāba tikai "spartakiešu" aizsargs. Vēl viena laba iespēja bija Karijam, kuram gūt vārtus maskavieši spēja liegt tikai ar noraidījumu. Diemžēl kādā no epizodēm stūrī, pie borta guļot palika pats Karija. Atstāt laukumu uzbrucējs spēja vien ar komandas biedru palīdzību, pie tam nevis kājās, bet horizontālā stāvoklī. Situācija patiešām izskatījās drūma, bet spēlei bija jāatsākas, un "Dinamo" turpināja spēlēt vairākumā. To izmantot neizdevās un vienādos sastāvos ripu vairāk kontrolēja mājinieki, kas arī saprotams, esot iedzinēju lomā. Pāris minūtes pirms beigām Maskavas komanda pieprasīja pārtraukumu, pēc kā nomainīja vārtsargu pret sesto laukuma spēlētāju. Šāds solis neattaisnojās, un Iguldens ar saviem otrajiem vārtiem mačā pielika punktu spēlei. Vēl gan mirkli vēlāk šo punktu iekrāsoja tumšāku Hosa, un "Dinamo" svinēja pirmo uzvaru šajā sezonā - 5:1.

Kontinentālā Hokeja līga

Maskavas Spartak – Rīgas Dinamo 1:5 (1:2, 0:1, 0:2)
Vārti: 10:43 Sprukts (Cipulis) 0:1, 17:00 Radivoevičs (Ružička) 1:1, 18:44 Ozoliņš (Ņiživijs, Cipulis, vair.) 1:2, 28:12 Iguldens (Karija) 1:3, 58:28 Iguldens (Hosa) 1:4, 59:14 Hosa (Ankipāns) 1:5.

 +84 [+] [-]

, 2009-09-19 18:05, pirms 15 gadiem
Gaidījām un sagaidījām!! Uzvara!! 5:1 !!! super!

Karija

PS patīkami pārsteidza TV interfeiss, ka visi uzraksti bija starptautiskā (angļu) valodā KHL iet uz priekšu?

 +45 [+] [-]

, 2009-09-19 18:05, pirms 15 gadiem
Ideāla spēlē Apsveicu ar pirmo uzvaru sezonā Laikam šodien jāpiedzeras par godu mūsu cīnītājiem (drunk) Prieks par Sandi! Kad šodien pacelsiet glāzes neaizmirstiet uzsaukt tostu par Rīgas Dinamo! Cerams, ka ar Kariu viss būs kārtībā.... lieliski spēlēja šajā spēlē

 +24 [+] [-]

, 2009-09-19 18:05, pirms 15 gadiem
laba spēle

 +50 [+] [-]

, 2009-09-19 18:05, pirms 15 gadiem
Super!!!
Iguldens beidzot redzams
Cerams ar Kariju viss ir labi.
Pagājušo gadu Atlants pret mums pirmo reizi piedzīvoja zaudējumu, šogad Spartaks

 +19 [+] [-]

, 2009-09-19 18:05, pirms 15 gadiem
ļoti laba komandas spēle
žēl protams Karia
Igguldens zvērs

 +17 [+] [-]

, 2009-09-19 18:05, pirms 15 gadiem
Pārsteidza tas, cik klusa arēna Maskavā bija! tiešām mēs viņiem kārtīgi ieliekam šajā ziņā!
p.s jācer ka Martinam viss ir kārtībā!

 +25 [+] [-]

, 2009-09-19 18:05, pirms 15 gadiem
Tikkai Riga, Tikai Dinamo
Malaci nociinijaas
Ta turpinat
Gaidam zinas par Kariu, cerams ka nekas traks naw

 +18 [+] [-]

, 2009-09-19 18:05, pirms 15 gadiem
kaut tik Karijam viss buutu kartiibaa!
MALACHI!!!
Slēpts komentārs: tobymac

  +9 [+] [-]

, 2009-09-19 18:05, pirms 15 gadiem
IR! Veselojies, Martin!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-09-19 18:06, pirms 15 gadiem
Disciplineta spele
MALAČI PIRMA UZVARA
Jacer ka Karijam vis bus labi,kautgan neizskatijas

  +9 [+] [-]

, 2009-09-19 18:06, pirms 15 gadiem
Idēali, lielisks spēle beidzot, baudāma līdz pedejai sekundei
TURIES MARTIN!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-19 18:06, pirms 15 gadiem
sis ir tas dinamo ko atceros no pagajusa gada

  +6 [+] [-]

, 2009-09-19 18:06, pirms 15 gadiem
pazemot spartaku maskavā!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:06, pirms 15 gadiem
Apsveicu
Veiksmi Karijam atguties

 +12 [+] [-]

, 2009-09-19 18:06, pirms 15 gadiem
Karija...
Iguldens neticīgajiem parādīja!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:06, pirms 15 gadiem
bija labi

  +9 [+] [-]

, 2009-09-19 18:06, pirms 15 gadiem
Malachi...
Cerams ka Karijam nekaa nopietna, bet izskatiijas ka smahgi...
Turies veciit....

 +13 [+] [-]

, 2009-09-19 18:06, pirms 15 gadiem
Iguldenam 2 vārti un kādi!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:06, pirms 15 gadiem
sagrāve

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:06, pirms 15 gadiem
Malachi! Apsveicu! Shii uzvara bija nepiecieshama paarlieciibai!
Karija turies!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
ideala spele..prieks skatities jacer kad karijai bus viss kartibaa!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
Malachi! Lai arii skeptiski pirms speeles veerteeju izmainjas sastaavaa, tomeer tas ir devis rezultaatu! Turklaat pret liideri! Pruseks shodien - fantastisks! Karijam noveelu peec iespeejas aatraak veseljoties!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
Patīkami, cerams, ka 3 punkti nākamāja spēlē pret Vityaz būs!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
Malači, turies Kariya

  +9 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
Apsveicu ar pirmo uzvaru! Prieks par Ozoliņu un Iguldenu...žēl par Kariju.
Malači... 5:1

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: sagrāve
2 ripas tukšos vārtos! Bet tā spēle bija gana līdzīga! Mūsējie uz pretuzbrukumiem spēlēja!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
Beidzot DINAMO raada normaalu hokeju, un pats galvenais aizsardziibu!
Prieks ka chalji atguvushies!!! Taa turpinaat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +21 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
Spartak vadiibai jaakaunaas, ko nav darbinieku hallee kas nonestu savainoto speeleetaaju, ka pashiem hokejistiem jaanes... Fui...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
Malaci puisi. Skaista spele, pelnita uzvara. Veselojies atrak karija!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
Lūk tas ir Dinamo, kuru pazīstu!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
un ko tagat teiks tie, kas dirsa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
nu malači cerams ka kriyam bus vis okei

  +5 [+] [-]

, 2009-09-19 18:07, pirms 15 gadiem
Malaci puisi.Nocinijas un izcinija pelnitu uzvaru. Ceru, ka Karija atri bus uz kajam!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:08, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: 2 ripas tukšos vārtos! Bet tā spēle bija gana līdzīga! Mūsējie uz pretuzbrukumiem spēlēja!
ES TEICU SAGRĀVE!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-19 18:08, pirms 15 gadiem
Apsveicu! Taču rezultāts šoreiz otrajā plānā.... KAS IR AR KARIJU?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:08, pirms 15 gadiem
mēs visi ticejām un nesakam lamāt DINAMO...!!!tapec ari rezultāts..!!!
uzvara par godu KARIJAM..!! turies mazais nindzja..!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-19 18:08, pirms 15 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: ES TEICU SAGRĀVE!
Uz papīra jā, spēles ziņā nē!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:08, pirms 15 gadiem
Super
Malači, 5:1 gan negaidīju. Uzvaru gan gaidīju.
Jācer ka Karijam viss būs ok.
Prieks ka Ozo pirmie vārti un Iguldenam ar.
Tā turēt.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:08, pirms 15 gadiem
Hā. Spartakam pirmā zaude.
PRIEKS PAR DINAMO! Tā tik turēt džeki. ES PAR JUMS! (fani)

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:08, pirms 15 gadiem
Malači puiši Karijam visu to labāko.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:09, pirms 15 gadiem
briedizz rakstīja: Apsveicu! Taču rezultāts šoreiz otrajā plānā.... KAS IR AR KARIJU?
Obšuts pa žokli normāli ievilka!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:09, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Uz papīra jā, spēles ziņā nē!
rezultātu neskatās no papīra

  -3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:09, pirms 15 gadiem
Ulmens rakstīja: Karija...
Iguldens neticīgajiem parādīja!
visu jau vel neparadija, abas ripas var teikt tuksos vartos, vot kad vins visu meistaribu izspiedis no sevis, tad paradis.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:09, pirms 15 gadiem
MALACHI!!! Kariya-we are waiting U on a squad so get well faster!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:09, pirms 15 gadiem
nu ta beidzot!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:09, pirms 15 gadiem
Ar pirmo uzvaru

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:09, pirms 15 gadiem
skaista speele, laimei neredzu galu shovakar Puishi malachi, sanjeemaas un paraadija kas ir Rigas Dinamo!

p.s.
Ceru, ka Martinam viss buus ok!Turaaas!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:09, pirms 15 gadiem
Kā teiktu mans skolotājs: "Maisam gals vaļā"!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:10, pirms 15 gadiem
Malači dinamieši es ar Jums vienmēr... un tagad visi tie kas mūsējos pēc 3 zaudējumiem mājās nolika, RIJIET RIPAS.!

ps. Karia veseļojies

  +7 [+] [-]

, 2009-09-19 18:10, pirms 15 gadiem
Beidzot arī Sandim vārti!

  -3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:10, pirms 15 gadiem
Tā tik Turpināt!!
Tik zel Ka hosa pac nemeta tuksos vartos (iedeva iguldenam piespeli) Bet ši bij ista spele

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:10, pirms 15 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: rezultātu neskatās no papīra
Vispār skatās gan! Šajā gadījumā 5:1 , bet tas neataino spēles gaitu, Spartak arī bija daudz momentu, bet neveicās ar vārtu gūšanu!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:10, pirms 15 gadiem
Prieks par uzvaru, žēl ka tikai visu spēli neredzēju.
Cerams Karijam viss kārtībā.
Un lai čaļi turpina iesākto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:10, pirms 15 gadiem
Apsveicu ar pirmo uzvaru un skaistu speli. Žel tikai Kariju =((

P.S. Skaists interfeis smuki izskatijas daudz labak neka pie mums

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:10, pirms 15 gadiem
Man šobrīd ir viens jautājums - kas ir ar Kariju?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:10, pirms 15 gadiem
Apsveicu visus ar uzvaru !
Brīžiem jau ļāvām izslidot ar ripu vārtu priekšā,
bet, jebkurā gadījumā, disciplīna aizsardzībā bija daudz lielāka.
Izmaiņas virknējumos deva rezultātu jau 1.spēlē..

Cerams, ka Karija drīz atkopsies..

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
KREIPĀNS ar ADERSONU bojā hokeju, BEZ EMOCIJĀM,,NOSODOŠI un t.t. pārslēdzu uz viasat prieks skatīties

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
Malači tā turpināt.
Galvenais cīnās.
Un Karya laikam jāsaka veseļojies.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
Ļoti laba, disciplinēta spēle, patiesībā salīdzinot ar Rīgas spēlēm, pilnīgi cita komanda! Šuplers pa divām dienām ir izdarījis brīnumu! Redzēsim protams parīt, vai tā kļūs par sistēmu!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
Yeah!Beidzot ir uzvara.Malachi! Iguldens speciaalists tuksho vaartu iemeshanaa

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
Apsveicu ar uzvaru. Pelnīti. Turam īkšķus par Kariju.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
Varēja dzirdēt, kā viens no personāla par Kariju teica - Sostajaņie tjažoloe... Kas tulkojumā būtu - stāvoklis smags. Cerams pārklausījos.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
Beidzot!
Ceru, ka tagad maisam gals ir vaļā!
apsveicam Dinamo!!!!!!!!!!
Cerams, ka Kariya nebuus nekas nopietns....

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
Ir!
Slēpts komentārs: kamazinsh

  -4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
Nazis Asais rakstīja: KREIPĀNS ar ADERSONU bojā hokeju, BEZ EMOCIJĀM,,NOSODOŠI un t.t. pārslēdzu uz viasat prieks skatīties
Neko viņi nebojā.
Prieks par dinamo

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
Lieliski , galvenais kai ar Karia-kurš zin dodiet ziņu

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
Ir atshkjiriiba - vai dirsh pie katras speeles vai dirsh pamatoti (par pieljautajaam kljuudaam)! Piem., peec pagaajushaas speeles - lielaakaa dalja bija pamatoti aizraadiijumi, jo speeleejaam drausmiigi! Bet tos, kuri lej samazgas nepamatoti un peec katras speeles, galvaa vispaar nenjemu!

lielaisbasketbolafans rakstīja: un ko tagat teiks tie, kas dirsa?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:11, pirms 15 gadiem
Apsveicu! Spele pa pirmo

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:12, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Iguldenam 2 vārti un kādi!
Nu neteiktu ka tie bija īpaši šedevri

Bet vārti paliek vārti

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:12, pirms 15 gadiem
vai tad pē'dejo golu neiemeta Ankipāns?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:12, pirms 15 gadiem
lielaisbasketbolafans rakstīja: un ko tagat teiks tie, kas dirsa?
Basketbola faniem ka tik pa*irst!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:12, pirms 15 gadiem
maskaviesi klausaas kaa ripa pret bortiem sitas

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:12, pirms 15 gadiem
kamazinsh rakstīja: Par Iguldena vārtiem - nav grūti abus golus iemest tukšos vārtos ... cik vēl bija iespējas Vņam, kuras neizmantoja - joprojām nepārliecina ...

pārējie malači, cīnījās godam ...
Igguldens ne tikai prot būt pareizajā vietā kā Bērzs, bet arī iemest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:12, pirms 15 gadiem
Šī spēle bija krasi atšķirīga, tas liecina, ka Šuplers tomēŗ ir ļoti labs trenneris.. Malachi Dinamo !! Spēle protams nebija ideāla, bet tika aizvadīta ļoti laba .. Arī Iguldens labi nospēlēja, tikai viņam paveicās, ka vinš bija tieši īstajā vietā, jo visi goli viņam tika pasniegti uz paplātes.. TIKAI RĪGA, TIKAI DINĀMO !!
Slēpts komentārs: maris777

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:13, pirms 15 gadiem
Diemžēl neredzēju pirmos 2 periodus, bet rezultāts nenormāli priecē!!! nenoliegšu, pēc pirmajām trim spēlēm bija bik šaubas par to, kas notiksies tālāk, BET šodien - visu cieņu!!! laikam virknējumu maiņas ir pamatīgi nākušas par labu
tagad tik baiļojos par Kariju - Mazura ožamais ar nenāca par labu :s VESEĻOJIES!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-09-19 18:13, pirms 15 gadiem
Karya nemaz labi neizskatījās, pat nepakustējās. Cerams viss būs ok!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:13, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Iguldenam 2 vārti un kādi!
Ko smej, kādam taču tā nūja ir jāpieliek, citādi vārti nekad netiks gūti!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:13, pirms 15 gadiem
cerams, ka Karijam nekas nopietns nav.. uz naakamo speeligan jau, ka nebuus, bet nu cerams, ka chalim viss ok.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:13, pirms 15 gadiem
Rand.oM^ rakstīja: ES TEICU SAGRĀVE!
Nu ja godigi es neskaititu šo speli par sagravi spartakam, protams labi ka vinejam ar 5-1, lai gan divi varti tukšos kas šo speli nepadara par sagravi. DR beidzot paradija savas labas ipašibas aizsardziba un uzreiz ir rezultats, ta tik turpinat.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:13, pirms 15 gadiem
kamazinsh rakstīja: Par Iguldena vārtiem - nav grūti abus golus iemest tukšos vārtos ... cik vēl bija iespējas Vņam, kuras neizmantoja - joprojām nepārliecina ...

pārējie malači, cīnījās godam ...
Vārti paliek vārti!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-19 18:14, pirms 15 gadiem
Lieliski! Tika novērsti daudzie trūkumi aizsardzībā, taču vel ir pie kā strādāt. OZO gols konfekte. Bija baisi skatīties, kā Karija guļ nekustīgs uz ledus..

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:14, pirms 15 gadiem
Ta nu beidzot!
Apsveicu visus ar uzvaru!
Zīmīgi tiešām,ka pirms šīs spēles arī tika rādīta Dinamo spēle pret Spartaku,bet nu pagāšās sezonas,kur Arēnā uzvarējām 4:1,tā teikt biežāk tādas spēles jāliek
Bet nu tiešām prieks,un spēlēja arī kā daudzi minējāt disciplinēti,un viss oke,prieks tiešām!
Un cerams ka ar Karyu būs viss labi! Pat sirds notrīsēja,ka ar viņu tā.
Un nu ko maisam gals vaļā,tad tikai uz priekšu!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:14, pirms 15 gadiem
LVArturs rakstīja: Loli tu nemaz līdz momentam netiktu. Otram spēlētājam pašam būtu jāstrādā, un jāmet ja tu tur atrastos.
Nu otrajā momentā varbūt arī slidojumā līdzi netiktu. Bet pirmajā situācijā pie vārtiem pastāvētu, trāpītu vai netrāpītu pa ripu - tāpat vārti.

Bet ne tik primitīvās situācijās šis neko nevar pagaidā izdarīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:14, pirms 15 gadiem
Pavisam cita komda,kas viņus pa brīžam nomaina vai arī kauns bij lakt lēto krievu šņabi???

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:15, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Kāpēc mums komandā nav neviena, kas spēj atriebt Kariju? Vitjaz vispār notraumēs puskomandu, ja neviens nesitīs pretī.

P.S. Ko j;us te fanojat par to angļu valodu? Ar ko viņa labāka par krievu? Tādi paši okupanti vien ir.
Ko tu tagad murgo , starp citu kur tu biji pazudis pēc pirmajiem zaudējumiem? Kladzināji tak, ka sitīsim visus pēc kārtas!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:15, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Vispār skatās gan! Šajā gadījumā 5:1 , bet tas neataino spēles gaitu, Spartak arī bija daudz momentu, bet neveicās ar vārtu gūšanu!
Vartsargs arī ir daļa no koamndas

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:15, pirms 15 gadiem
Loti laba spele! Puisi malaci!

Cerams ar Kariju viss bus labi!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:15, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Iguldens patiešām luni laiž. Par pirmajām 4 spēlēs nekāds labais iespaids par viņu nav.
Pirmos viņa vārtus pat es iemestu, un otros jau laikam arī.
Loli tu nemaz līdz momentam netiktu. Otram spēlētājam pašam būtu jāstrādā, un jāmet ja tu tur atrastos.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:15, pirms 15 gadiem
Sākam vākt punktus

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:16, pirms 15 gadiem
Atvaino, bet Tu esi stulbs! Kaada jeega kaadam kaadu traumeet? Hokejisti arii ir cilveeki, kaapeec kaadam jaads jaatriebj - nejau tiishupraat vinji Kariju shaadi traumeeja! Peec tam dabuut noraidiijumu vai veel diskvalifikaaciju! Kaada tam jeega!?

maris777 rakstīja: Kāpēc mums komandā nav neviena, kas spēj atriebt Kariju? Vitjaz vispār notraumēs puskomandu, ja neviens nesitīs pretī.

P.S. Ko j;us te fanojat par to angļu valodu? Ar ko viņa labāka par krievu? Tādi paši okupanti vien ir.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:16, pirms 15 gadiem
Lai Karija aatraak tiek atpakal uz slidaam!

mees sodien izgaazaam visu niknumu paar spartak!

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:16, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Par pirmajām 4 spēlēm nekāds labais iespaids par viņu nav.
Pirmos viņa vārtus pat es iemestu, un otros jau laikam arī.
es teiktu paveicās, kā jau ziemeļamerikāņiem ...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:16, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Kāpēc mums komandā nav neviena, kas spēj atriebt Kariju? Vitjaz vispār notraumēs puskomandu, ja neviens nesitīs pretī.

P.S. Ko j;us te fanojat par to angļu valodu? Ar ko viņa labāka par krievu? Tādi paši okupanti vien ir.
Angļu valoda bija tādēļ, ka KHL pārraida arī Čehijā, Slovākijā u.c Eiropas valstīs. Šai spēlei noteikti bija pieprasījums arī Slovākijā.

Smaidu izraisija uzvārdu rakstīšana Ozo stilā- Lavinsh, Galvinsh utt.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:16, pirms 15 gadiem
kamazinsh rakstīja: Par Iguldena vārtiem - nav grūti abus golus iemest tukšos vārtos ... cik vēl bija iespējas Vņam, kuras neizmantoja - joprojām nepārliecina ...

pārējie malači, cīnījās godam ...
es domaju sobrid nav iista lieta ko apsriest kas kurs cik bankas vareja samest galvenais lai Kariya butu back soon...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:16, pirms 15 gadiem
maajas mandraaza beidzaas... MONSTRS NAAAK! DINAMO

  -4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:16, pirms 15 gadiem
Gribētu piebilst to, ka komentētāji ir ļoti labi, visi, kuri tos nodirš paši ir kkādi lohi, kas ar galvu uzskrējuši uz ķieģeļa. Kreipāns un Andersons tikai izsaka piezīmes, komentē spēli un ja arī viņi kāreiz kādu it kā "nodirš" tad tas ir ļoti pamatoti, Dievs dod, lai viņi vēl ilgi komentētu spēles.. !

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:16, pirms 15 gadiem
yesss, un tas ir tikai saakums; par lielu dinamo!!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:16, pirms 15 gadiem
fearangel rakstīja: Gaidījām un sagaidījām!! Uzvara!! 5:1 !!! super!

Karija

PS patīkami pārsteidza TV interfeiss, ka visi uzraksti bija starptautiskā (angļu) valodā KHL iet uz priekšu?
jā par šito es arī nopriecājos- tikai vēl uzvārdi uz maikām arī jāpārliek uz angļu valodu jo galu galā ta nav Krievijas Līga bet gan kontinenta

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:17, pirms 15 gadiem
Sportacents.com redaktori, lūdzu pie tabulām pierakstiet laiku, kad tās pēdējoreiz atjaunotas. Kas ar Kariju>?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:17, pirms 15 gadiem
sanjeemaas un uzvareeja peec trim neveiksmiigaj'am speeleem. Prieks, ka Igguldenam aizgaaja speele. MALACHI

  +7 [+] [-]

, 2009-09-19 18:17, pirms 15 gadiem
Prieks par Dinamo, ka puiki spēja atgūties pēc nepatīkamā sākuma un sanāca pārliecinoša uzvara. Teicama spēle aizsardzībā un saspēle uzbrukumā.

Ļoti ceru, ka Karijam nav ļoti smagas traumas un viņš ātri tiks uz pekām! Saistībā ar šo gadījumu gan mani nošokēja tas, ka arēnā nebija normālas nestuves (un ja nu kaut kas ar mugurkaulu - tādā stāvoklī, kā viņu nesa, tas nav pieļaujams) un nevarēja atvērt ledus mašīnu vārtus, bet bija jāstiepj pa mazajiem komandas vārtiņiem. KHL par šo gadījumu būtu jāierosina izmeklēšana, jo tas nav normāli!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:17, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Angļu valoda bija tādēļ, ka KHL pārraida arī Čehijā, Slovākijā u.c Eiropas valstīs. Šai spēlei noteikti bija pieprasījums arī Slovākijā.

Smaidu izraisija uzvārdu rakstīšana Ozo stilā- Lavinsh, Galvinsh utt.
Nu, bet tas jau ir labi, ka KHL iegūst popularitāti citviet eiropā, diemžēl dažiem angļi un krievi ir okupanti...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:17, pirms 15 gadiem
Daudz organizētāka spēle abu vārtu priekšā, nekā pirmajās spēlēs, labi ievērota spēles disciplīna, daudz mazāk kļūdu (tā, uz sitienu, 4-5 pa visu spēli atceros), krietni labāka momentu realizācija, pretiniekam uzspiests sev izdevīgs spēles ritms un ātrums, labi neitralizēta pretinieku rezultatīvākā maiņa. Liekas, arī viss, kas bija nepieciešams uzvarai.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:18, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Ko tu tagad murgo , starp citu kur tu biji pazudis pēc pirmajiem zaudējumiem? Kladzināji tak, ka sitīsim visus pēc kārtas!
Es arī tagad uzskatu, ka mums lielākā daļa komandu ir jāvinnē. Nenāk mums pretī nekādi monstri, tikai ir jāspēlē sava spēle.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:19, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Es arī tagad uzskatu, ka mums lielākā daļa komandu ir jāvinnē. Nenāk mums pretī nekādi monstri, tikai ir jāspēlē sava spēle.
Nekādi monstri??? Kas tad ir Yulajev, Avangard un Baris? Sētas komandas kuras uz vienas slidas jāapspēlē?? Taču domā ko raksti!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:19, pirms 15 gadiem
prieks par DINAMO!!!!!!!!!! gaidam uzvaras!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:20, pirms 15 gadiem
Bija tāda sajūta, ka uz ledus ir pavisam cits DR. No sākuma šķita, ka būs slikti vai ļoti slikti, bet nu jā... Pavisam noteikti - tieši šādu komandu mēs vēlamies redzēt uz ledus! Tā tik turēt puiši! =))

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:21, pirms 15 gadiem
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-09-19 18:22, pirms 15 gadiem
aatraak info par Kariju!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:22, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nekādi monstri??? Kas tad ir Yulajev, Avangard un Baris? Sētas komandas kuras uz vienas slidas jāapspēlē?? Taču domā ko raksti!
Tu esi zābaks? Es saku, ka lielākā daļa komandu ir jāvinnē. Tiešām stipras komandas ir tikai dažas tevis jau pieminētā Ufa, Magņitagorska, Dinamo M, varbūt Omska , pārējās ir mūsu Dinamo līmeņa un vājākas.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:23, pirms 15 gadiem
M*A*L*A*Č*I.!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:23, pirms 15 gadiem
kurš peec Baris speeles tieca " luuzeru puulis" un "nebuus vairaak kaa 10 uzvaras" wo vinjiem es teicu nepaveicaas. Malači RD. tiem kas par Kariju - vinjam ar elkoni sejaa iebrauca. prieks par Ozo un Iguldenu

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:24, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Gribētu piebilst to, ka komentētāji ir ļoti labi, visi, kuri tos nodirš paši ir kkādi lohi, kas ar galvu uzskrējuši uz ķieģeļa. Kreipāns un Andersons tikai izsaka piezīmes, komentē spēli un ja arī viņi kāreiz kādu it kā "nodirš" tad tas ir ļoti pamatoti, Dievs dod, lai viņi vēl ilgi komentētu spēles.. !
tu paklausijies kā komentēja viasatā , diena pret nakti ar emocijām,un pcēlumu KREIPĀNS AR ANDERSONU ŠODIEN GARĀM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:25, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Tu esi zābaks? Es saku, ka lielākā daļa komandu ir jāvinnē. Tiešām stipras komandas ir tikai dažas tevis jau pieminētā Ufa, Magņitagorska, Dinamo M, varbūt Omska , pārējās ir mūsu Dinamo līmeņa un vājākas.
Oho, tad jau pasaki SKA, Lokomativ, CSKA, Dinamo Minskas, Ak Bars, Baris, Atlant, u.c KHL komandu faniem, ka pret RD spēlēt ir bezjēdzīgi un ka tur zāģis garantēts!

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:25, pirms 15 gadiem
ta bija uzvara parto ka savainoja kariju ,veselojies un gaidam tevi uz ledus par dinamo par latviju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:25, pirms 15 gadiem
Jurchiks rakstīja: Kreipāns ir briesmīgs komentatētajs un liekat man tos mīnusus, cik jūs gribat Šinī spēlē vēl nekas, bet pagājušajā, tās negatīvās emocijas.. priekš kam?
VECAIS ES TEV ŠODIEN PIEKRĪTU

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:26, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Tu esi zābaks? Es saku, ka lielākā daļa komandu ir jāvinnē. Tiešām stipras komandas ir tikai dažas tevis jau pieminētā Ufa, Magņitagorska, Dinamo M, varbūt Omska , pārējās ir mūsu Dinamo līmeņa un vājākas.
Minska paņēma punktus no Ufas un Omskas... KHL nav vāju komandu.. pat Avtomobiļist var parādīt spēku. Protams, 56 spēļu rezultātā augšpusē būs stiprākie, bet individuālā spēlē gandrīz jebkurš var paņemt punktus pret jebukuru.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:26, pirms 15 gadiem
maajas mandraaza beidzaas... MONSTRS NAAAK! DINAMO RIIGA AR VELTNI VISIEM PAARI PAARBRAUKS

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:26, pirms 15 gadiem
cerams ka karijam viss ok, kritiens bija briesmīgs...

spēles sāumā gan atkal mūsējie spēlēja tizli, pa ripu netrāpa, pie pretinieku zilās ripa kaut kur starp kājām aizsargam izleca un dabūja bīstamu pretuzbrukumu, tad tā ozo piespēle precīzi pretiniekamuz nūjas, brrr, bet tad kad es pirmoreizi šosezon dinamo rindās redzēju spēlētāju kas gūlās ripai ceļā mazākumā sapratu ka šodien ir iespējams pozitīvs rezultāts..

bet nu karija, veseļojies!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:27, pirms 15 gadiem
mala4i! beidzot

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:28, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Oho, tad jau pasaki SKA, Lokomativ, CSKA, Dinamo Minskas, Ak Bars, Baris, Atlant, u.c KHL komandu faniem, ka pret RD spēlēt ir bezjēdzīgi un ka tur zāģis garantēts!
Kāpēc bezjēdzīgi? Tikai mēs esam stiprāki un mums tas ir jāparāda laukumā. Pēc tava teiktā jau sanāk, ka Dinamo nav jēgas spēlēt pret Lokomotīvi, jo zāģis jau nodrošināts.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:28, pirms 15 gadiem
A kas ar kariju?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:28, pirms 15 gadiem
Jūlis nepajokam sapurinājis komandu pa pāris dienām! Malači! Tā turpināt!!!
Martin, turies un gaidam atpakaļ!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:29, pirms 15 gadiem
MESTOP 10, SPARTAKS UNDER TOP 10
Slēpts komentārs: Fedorov91

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:30, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Minska paņēma punktus no Ufas un Omskas... KHL nav vāju komandu.. pat Avtomobiļist var parādīt spēku. Protams, 56 spēļu rezultātā augšpusē būs stiprākie, bet individuālā spēlē gandrīz jebkurš var paņemt punktus pret jebukuru.
Tā ir , bet mūsu komanda pieder pie favorītiem un mums sezonas beigās ir jābūt tabulas augšdaļā.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-19 18:31, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Kāpēc bezjēdzīgi? Tikai mēs esam stiprāki un mums tas ir jāparāda laukumā. Pēc tava teiktā jau sanāk, ka Dinamo nav jēgas spēlēt pret Lokomotīvi, jo zāģis jau nodrošināts.
Kurā pozīcijā tieši stiprāki?? Uzbrukumā? AIzsardzībā? Vārtu līnijā? Tad kāpēc mums nav 12 punkti, bet ir tikai 3? Nē pēc tava teiktā sanāk, ka līgā ir tikai 4 spēcīgas komandas- Ufa, Magņitagorska, Dinamo M, varbūt Omska , pārējās ir mūsu Dinamo līmeņa un vājākas... Ar mani neielaidies diskusijā, citādi paliksi uz mutes!

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:32, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: Lai Karija aatraak tiek atpakal uz slidaam!

mees sodien izgaazaam visu niknumu paar spartak!
Es gan teiktu beidzot daudz maz sakarīgi nospēlējām aizsardzībā

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:33, pirms 15 gadiem
Kas ir, neviens nestrādā, vai tad tik grūti uzzināt kas ar Kariju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:33, pirms 15 gadiem
Kas tas par gļuku ltv7 programmā, ka hokejs sāktos tikai 18:20??? rezultātā redzēju tikai 3. periodu daļēji!! pilnīga nejedzība!!! prieks, ka beidzot uzvarējām, bet šitāds programmas čakars nekam neder

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:34, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: man liekas ka to nodroshinaja LTV7... bet kartejo reizi akmentiņš LTV dārziņā par garajām reklāmas pauzēm un nokavetajiem iemetieniem!! Tracina jau tas!!
Diez vai LTV7 būtu rakstījuši pirmsspēles pieteikumā Tsipulis, Yanis Sprukts, Redlikhs utt.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:35, pirms 15 gadiem
varbuut dinamo nespeeja iztureet to psihologisko spiedienu no saviem liidzjuteejiem riigaa? jo sodien speele bij pilniigi savaadaaka nekaa riigaa

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:35, pirms 15 gadiem
Hokeijs ir emocionāla spēle, un komentātoram vismaz vajag pacelt balsi tajos brīžos kad mūsu komanda gūst vārtus, bet KREIPĀNS AR ANDERSONU to pat nedara, tas nagatīvisms kas no viņiem dzirdams ir neciešams!!!!!!!! Pārslēdzu uz viasat tur pavisam cits hokeijs!!!!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:35, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Kurā pozīcijā tieši stiprāki?? Uzbrukumā? AIzsardzībā? Vārtu līnijā? Tad kāpēc mums nav 12 punkti, bet ir tikai 3? Nē pēc tava teiktā sanāk, ka līgā ir tikai 4 spēcīgas komandas- Ufa, Magņitagorska, Dinamo M, varbūt Omska , pārējās ir mūsu Dinamo līmeņa un vājākas... Ar mani neielaidies diskusijā, citādi paliksi uz mutes!
Tķipa : "Nediskutē ar idiotu, jo viņš tevi novelks līdz savam līmenim un uzvarēs ar pieredzi"!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:36, pirms 15 gadiem
Skatījos krievu kanāla tur bija 62:32 metieni pa vartiem.... vienalaga vai bija bet pruseks vnk spīdēja... malači Dinamo... Žel ka Kariyai jacieš!!! visu cieņu Dinamo!!!

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:36, pirms 15 gadiem
Tas kretins Karijam speciali ar elkoni iemauca??? Bet pati spele lieliska!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:38, pirms 15 gadiem
Arī biju skeptisks par īzmaiņām virknējumos,bet bija labi!Spēles pirmās 10 minūtes gan likās,ka tūlīt tūlīt viņi iemetīs un viss aizies vecajās sliedēs,bet neskatoties uz to,ka bija kļūdas,ļoti labi Pruseks nostāvēja!Bet jau kādu laiku iepriekš vērsu uzmanību uz to,ka vairāku traumēto spēlētāju gadījumos mums nav rezervju-sevišķi uzbrukumā,jo tagad atkal kādam(droši vien Hossam) pa 2 maiņām būs jāspēlē,vai kādu jauno no fārma jāizsauc-paskatieties-Minskai ir 4 kārtīgas maiņas un vēl 2 no fārma ar pieredzējušiem spēlētājiem.Bet mums?

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:38, pirms 15 gadiem
Tad beidzot uzvara un laba spēle!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:38, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Kurā pozīcijā tieši stiprāki?? Uzbrukumā? AIzsardzībā? Vārtu līnijā? Tad kāpēc mums nav 12 punkti, bet ir tikai 3? Nē pēc tava teiktā sanāk, ka līgā ir tikai 4 spēcīgas komandas- Ufa, Magņitagorska, Dinamo M, varbūt Omska , pārējās ir mūsu Dinamo līmeņa un vājākas... Ar mani neielaidies diskusijā, citādi paliksi uz mutes!
Manas domas par šo tēmu ir tādas.

56 spēļu rezultātā, ja nebūs kādu baigo pārsteigumu PO 100% iekļūs
SKA
M Dinamo
Atlants
Lokomotīve
CSKA
Spartaks

Tālāk par atlikušajām 2 vietām cīnīsies pārējās sešas komandas.
R Dinamo
Mn Dinamo
Torpedo
MVD
Severstaļ
Vitjaz

Reālākais ka būs RD un MnD, Neticu ka Vitjaz spēs noturēt līmeni 56 spēles.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:38, pirms 15 gadiem
Super uzvara ! Tik ļoti bija nepieciešama ši uzvara, lai varētu atgūties.
Ceram, ka Martinam būs viss ok. Izskatījās jau nu ļoti notietni. Sviests, ka kārtējo reizi tiesnesis nenoraidīja par šādu rupju epizodi ar elkoni pret Kariju.
Vēlreiz - turies Martin !

  +7 [+] [-]

, 2009-09-19 18:38, pirms 15 gadiem
kamazinsh rakstīja: Par Iguldena vārtiem - nav grūti abus golus iemest tukšos vārtos ...
Vot šitie komenti riebjas! aizej ibitīt matos un iemet tais tukšajos vārtos, nev tak tik grūti!!!
Jāciena ir katrs gols!

  -3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:39, pirms 15 gadiem
Es neredzēju šo fantastisko spēli Kāds nezinat kur es varētu šo spēli noskatīties?

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:40, pirms 15 gadiem
Visticamāk šī spele varetu but dinamo adrese vai ne ta???

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:40, pirms 15 gadiem
revolution rakstīja: Es neredzēju šo fantastisko spēli Kāds nezinat kur es varētu šo spēli noskatīties?
KHL lapā iespējams būs pieejams video arhīvā.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:41, pirms 15 gadiem
nu protams ne pilna ;P
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:41, pirms 15 gadiem
eu, bet pa vsb cikos gāja hokejs - pēc programmas laika?

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:41, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Manas domas par šo tēmu ir tādas.

56 spēļu rezultātā, ja nebūs kādu baigo pārsteigumu PO 100% iekļūs
SKA
M Dinamo
Atlants
Lokomotīve
CSKA
Spartaks

Tālāk par atlikušajām 2 vietām cīnīsies pārējās sešas komandas.
R Dinamo
Mn Dinamo
Torpedo
MVD
Severstaļ
Vitjaz

Reālākais ka būs RD un MnD, Neticu ka Vitjaz spēs noturēt līmeni 56 spēles.
Es arī domāju, ka šādi varētu būt noslēgumā, taču vēl priekšā daudz spēļu un daudz kas var notikt!

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:41, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Akmentiņš arī KHL vadības dārziņā.. laikam nav tomer macijushies no atgadijuma ar Cerepanovu kad bija nepilnibas mediciniskajaa aprikojumaa.. arii tagad, uzliek Kariju uz kkada paklaja, ceļ pāri bortiem.. labās līgās ir nestuves (ratiņi) vai kas tamlidzigs, nevis kkads paklaajs.. nav brinums ka cilveki iet bojā uz ledus ja ir tads mediciniskais aprikojums ledus arēnās!!


Es saprastu ja spele notiku Celabinskaa, bet spele notika Maskavā un taa ir halles vadibas nolaidiiba!!


Ieteiktu arii KHL vadibai apskatiit video un pajautat galvenajierm tiesneshiem kapec vinji neskatijas sho parkapumu pret Kariju atkartojuma!!


Tadas epizodes notiek bieži un pret parkapejiem ir jabut ipashi bargiem, nedrikst to atstāt bez ieveribas!!
Pilnībā tev piekrītu.
Diemžēl Krievijas saimniecība kārtējo reizi nav neko mainījusi pēc Čerepanova negadījuma. Skumji, jo iet runa taču par cilvēku dzīvību un veselību.
Skumji!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:41, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Akmentiņš arī KHL vadības dārziņā.. laikam nav tomer macijushies no atgadijuma ar Cerepanovu kad bija nepilnibas mediciniskajaa aprikojumaa.. arii tagad, uzliek Kariju uz kkada paklaja, ceļ pāri bortiem.. labās līgās ir nestuves (ratiņi) vai kas tamlidzigs, nevis kkads paklaajs.. nav brinums ka cilveki iet bojā uz ledus ja ir tads mediciniskais aprikojums ledus arēnās!!


Es saprastu ja spele notiku Celabinskaa, bet spele notika Maskavā un taa ir halles vadibas nolaidiiba!!


Ieteiktu arii KHL vadibai apskatiit video un pajautat galvenajierm tiesneshiem kapec vinji neskatijas sho parkapumu pret Kariju atkartojuma!!


Tadas epizodes notiek bieži un pret parkapejiem ir jabut ipashi bargiem, nedrikst to atstāt bez ieveribas!!
Jaa, tas kaut kaa baigi pamanaami bija, nestuvju nav, kaut kur jaacelj paari.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:42, pirms 15 gadiem
klarks rakstīja: eu, bet pa vsb cikos gāja hokejs - pēc programmas laika?
16:00 sākās! Ja es nebūtu ieskatījies e-sportā, tad arī nokavētu noteikti!

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:42, pirms 15 gadiem
izcili! bet zel pa kariju cerams ka zoklis nav lausts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:42, pirms 15 gadiem
kreipanu par prezidentu
Daunis jobanais

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:42, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Vot šitie komenti riebjas! aizej ibitīt matos un iemet tais tukšajos vārtos, nev tak tik grūti!!!
Jāciena ir katrs gols!
Taisniiba, vispaar ir jaatiek tajaa situaacijaa, turklaat Iguldens abaas reizees pats iedeva pirmo piespeeli un, sanjeemis ripu atpakalj, raidiija to vaartos.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:42, pirms 15 gadiem
karya rakstīja: izcili! bet zel pa kariju cerams ka zoklis nav lausts!
Cerams ka vispar vinjam nekaa nav lausts!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:43, pirms 15 gadiem
prieks par uzvaru, bet kas ar kariju??????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:43, pirms 15 gadiem
šādu spēli mēs gaidījām un sagaidījām. Lielisks rezultāts un gaidam ziņas par Martinu

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:44, pirms 15 gadiem
HiP HiP uRRRRRRaaaaaaaaaaaaaaaaa !!! beidzot IR !!! aizsardzība līmenī un līdz ar to arī spēle parādās tāda kādu gaidam no Dinamo !!
P.S. tiešām ceru, ka ar Kariju viss ok.. neizskatījās labi..

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:44, pirms 15 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:44, pirms 15 gadiem
nu skaidrs... nu tāda dusma, pirmā spēle, kur uzvaram, un neredzu! vajadzēja arī šeit skatīties, cikos tad sākas

  +3 [+] [-]

, 2009-09-19 18:44, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tu domā,ka LV saimniecība ir daudz labāka?
Jā. Arēna Rīga ir atbilstoša augstākajiem standartiem, ja reiz tur notika PČ.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:44, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Goda Vards es saku ka man personigi ir bail gaidit to rakstu eSporta kad tiks zinjots par Karijas traumu... izskatijas ljooti smagi.. pa pusei samaņa bija zaudēta.. varetu buut kkas ar kakla skriemeļiem (tfu,tfu,tfu)!
Viņš tak kustijas un viņam sakumā iedeva kaut ko paostit... nelīdzēja, tad aiznesa..

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:44, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Sajūsmai nav nekāda pamata, jo tā arī visu spēli nesapratu vai RD ir sākuši labāk spēlēt,vai arī Spartak vienkārši melnā diena.
Protams,RD bija pozitīvi momenti uz labāku aizsardzību, bet tāpat joprojām daudz kļūdu.
Tad nu gan tev bremzēta saprašana.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:45, pirms 15 gadiem
mairis111 rakstīja: Skatījos krievu kanāla tur bija 62:32 metieni pa vartiem.... vienalaga vai bija bet pruseks vnk spīdēja... malači Dinamo... Žel ka Kariyai jacieš!!! visu cieņu Dinamo!!!
Tie bija metieni kopā pa vārtiem bija ja nemaldos 32 pret 27.Precīzu Spartak metienu pa vārtiem neatceros bet RD baigs procis no 32 pa vārtiem trāpija 27,vienkārši fantastisksbet Spartak gandrīz pusi pēc piena.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:45, pirms 15 gadiem
iisteniiba dzeki maajaas centas, bet nevareeja atraisiities, reku ir beidzot dinamo speele!!! ozo best

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:45, pirms 15 gadiem
karija labi speleja!

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:46, pirms 15 gadiem
lielaisbasketbolafans rakstīja: un ko tagat teiks tie, kas dirsa?
gaidīji iepēju lai uzdirstu tiem kas dirsa ?

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:46, pirms 15 gadiem
sapni piepildas par lielu dinamo ta tik turet veci
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:47, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tu domā,ka LV saimniecība ir daudz labāka?
Cik man ir zināms, tad atšķirībā no daudzām hallēm Krievijā, šeit Rīgā vienmēr gatavībā ir neatliekamā medicīniskā palīdzībā. Par tādu sīkumu kā nestuves nemaz nerunāsim.
Vēl jau arī ir nožēlojami, ka tiesneši pret šādām epizodēm nav bargi. Diemžēl.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-19 18:48, pirms 15 gadiem
Noskatījos sportbox.ru, kā krievi komentēja spēli. Jāsaka, ļoti labvēlīgi un korekti mums, intervējot gan Šupleru, gan Ozoliņu. Par Karijas gadījumu krievu komentētājs pateica, ka nav cenzētu vārdu, lai aprakstītu, kā viņu tur nonesa no laukuma tajā plēvē....

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:48, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Patiesiiba sheit ir tas pats gadijums kads bija PC Sveicee, kad Karsums bortaa ielika Ernstromu.. tikai atskiriba ir ta ka shoreiz cieta muuseejais un izskatijas ka cieta ljooti smagi...



Dinamo vadibai noteikti ir jaraksta vestule (iesniegums) KHL discipilinarajai komitejai lai taa izskata sho gadijumu un piemero soda mērus Obšutsam..


Pret OZO Upers dabuja 2as minutes par to ka vins blokeja Sandi kad Sandim nebija ripa.. tagad Karija jau sen atdevis piespeeli, Obšuts brutali ieliek bortaa bet noraidijuma nav... kur ir loģika?
Patiesiibaa jau nav gan tas gadiijums, sheit bija sitiens ar elkoni, un jaa, speeleetaajam ripas nebija.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:48, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Nu un ar ko labāka par Dinamo ir Atlants, ACSK, Spartaks un Sanktpēterburgas ASK ? Protams uzreiz pirms spēles uzvaras ierakstīt tabulā nevar, tāpat tās ir jāizcīna, to pierādija jau spēles Rīgā, ja kļūdāmies un gribam kādu nomētāt cepurēm, tad arī zaudējam. Sodien arī Spartaks bija sadomājies, ka viņi ir līderi un kaut kādu pastarīti vinnēs uz vienas slidas, lūk rezultāts.
Es nevaru iebraukt, to nopietni, vai tā.... joko ?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:49, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Manas domas par šo tēmu ir tādas.

56 spēļu rezultātā, ja nebūs kādu baigo pārsteigumu PO 100% iekļūs
SKA
M Dinamo
Atlants
Lokomotīve
CSKA
Spartaks

Tālāk par atlikušajām 2 vietām cīnīsies pārējās sešas komandas.
R Dinamo
Mn Dinamo
Torpedo
MVD
Severstaļ
Vitjaz

Reālākais ka būs RD un MnD, Neticu ka Vitjaz spēs noturēt līmeni 56 spēles.
Nu un ar ko labāka par Dinamo ir Atlants, ACSK, Spartaks un Sanktpēterburgas ASK ? Protams uzreiz pirms spēles uzvaras ierakstīt tabulā nevar, tāpat tās ir jāizcīna, to pierādija jau spēles Rīgā, ja kļūdāmies un gribam kādu nomētāt cepurēm, tad arī zaudējam. Sodien arī Spartaks bija sadomājies, ka viņi ir līderi un kaut kādu pastarīti vinnēs uz vienas slidas, lūk rezultāts.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:50, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Patiesiiba sheit ir tas pats gadijums kads bija PC Sveicee, kad Karsums bortaa ielika Ernstromu.. tikai atskiriba ir ta ka shoreiz cieta muuseejais un izskatijas ka cieta ljooti smagi...



Dinamo vadibai noteikti ir jaraksta vestule (iesniegums) KHL discipilinarajai komitejai lai taa izskata sho gadijumu un piemero soda mērus Obšutsam..


Pret OZO Upers dabuja 2as minutes par to ka vins blokeja Sandi kad Sandim nebija ripa.. tagad Karija jau sen atdevis piespeeli, Obšuts brutali ieliek bortaa bet noraidijuma nav... kur ir loģika?
Vispār, ja mēs šo situāciju skatām tiešām sīki un smalki, tad rupji jau nospēlēja, bet arī NHL piekopj šādu spēles stilu, vienmēr jābūt gatavam spēka paņēmienam, tur ļoti bieži pēc atdotas piespēles tevi ietriec bortā, tā tas notiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:50, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Patiesiiba sheit ir tas pats gadijums kads bija PC Sveicee, kad Karsums bortaa ielika Ernstromu.. tikai atskiriba ir ta ka shoreiz cieta muuseejais un izskatijas ka cieta ljooti smagi...



Dinamo vadibai noteikti ir jaraksta vestule (iesniegums) KHL discipilinarajai komitejai lai taa izskata sho gadijumu un piemero soda mērus Obšutsam..


Pret OZO Upers dabuja 2as minutes par to ka vins blokeja Sandi kad Sandim nebija ripa.. tagad Karija jau sen atdevis piespeeli, Obšuts brutali ieliek bortaa bet noraidijuma nav... kur ir loģika?
Atšķirība ir ļoti būtiska - Karsumam toreiz nebija kustības ar elkoni, Obšutam bija kustība ar elkoni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:52, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja:
Nav tik traki.
Es vairāk sliecos domāt, ka Spartak vienkārši bija super melnā diena.
Protams, ka RD ir šis tas uzlabojies spēlē, bet ne velti RD treneri par labāko spēlētāju atzina Pruseku. Viņš arī ir galvenais vaininieks Spartak neveiksmēs.
Ko te gari spriest. Jasagaida spēle pret Vitjaz, tad varēs izdarīt kādus secinājumus.
Tu visu laiku šīta raudi? Ka varbūt tik negatīvs cilvēks...

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:53, pirms 15 gadiem

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:53, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Eiropa ir citi noteikumi kaa NHL!!
Arī fakts, bet pavērojot to spēles stilu kāds valda KHL, tad nereti ir šādi smērējumi bortos pēc piespēles došanas, tā kā KHL spēlē daudz kanādiešu un amerikāņu, tad šāds spēka spēle ir saprotama!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:54, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Aizveries!
Kad tu sev šita teiksi ?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 18:54, pirms 15 gadiem
Pirms spēles te kāds prognozēja rezultātu 5:2, lai gan divas ripas tukšos, bet tālu no patiesības viņš nebija... Super, Sandim žetons un aizsardzība šodien jau līdzinājās aizsardzībai...

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:55, pirms 15 gadiem
prieks par Dinamo uzvaru! dusmas par to slovāku kretīnu no Spartak, kurš tīši traumēja Kariju. Un lops tiesnesis, kas to atstāja nesodītu. Kas attiecas uz statistiku, tad metienos pa vārtiem bija Spartak 37, Dinamo 27. p.s. turam visi īkšķus par Martinu Kariya, lai viņš drīzāk izveseļojas!

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:55, pirms 15 gadiem
Rekur raxtits, kas Karijam notika!

apollo.lv: Apollo - Sports: Karija guvis smadzeņu...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:56, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Bet PC bija grudiens bortā!


Tur Obšuts bija uz sitienu jasuta uz gjerbtuvem + lieta jaizskata attiecigajiem KHL cilveekiem!
Te nebija ne grūdiens bortā ne arī ļoti izteikts elkonis. Kariya vienkārši nebija gatavs spēka paņēmienam. Tiesa, nevar viņu arī vainot, jo KHL nevar saprast to robežu cik asi var spēlēt. Dažos gadijumos dod noraidījumus, dažos nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:57, pirms 15 gadiem
Как стало известно корреспонденту AllHockey.Ru, при падении Мартин Кария ударился головой, у него сильное сотрясение, но сознание он не терял. В данный момент хоккеист отправлен в больницу.

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:58, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Te nebija ne grūdiens bortā ne arī ļoti izteikts elkonis. Kariya vienkārši nebija gatavs spēka paņēmienam. Tiesa, nevar viņu arī vainot, jo KHL nevar saprast to robežu cik asi var spēlēt. Dažos gadijumos dod noraidījumus, dažos nē.
Tieši tā, atšķirībā no NHL kur vienmēr jābūt gatavam spēka paņēmienam, KHL vēl šī robeža nav noteikta!

     [+] [-]

, 2009-09-19 18:59, pirms 15 gadiem
Man kaukaa likaas ,ka Nizhivijs tomeer iesita tos vaartus.Bet tas nu taa...galvenais ka ir paartraukta zaudeejumu seerija un vechi ir saakushi kapaat pa nopietnam.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 18:59, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja:
Nav tik traki.
Es vairāk sliecos domāt, ka Spartak vienkārši bija super melnā diena.
Protams, ka RD ir šis tas uzlabojies spēlē, bet ne velti RD treneri par labāko spēlētāju atzina Pruseku. Viņš arī ir galvenais vaininieks Spartak neveiksmēs.
Ko te gari spriest. Jasagaida spēle pret Vitjaz, tad varēs izdarīt kādus secinājumus.
Pilnīgi normāla un disciplinēta spēle aizsardzībā. Loģiski ka bija pažari savā zonā, bet arī Spartak uzbrukums ir līmenī ar labiem izpildītājiem, tapēc par to nav jabrīnas. Vienīgais ielaistai gols - Hosas slinkums aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:01, pirms 15 gadiem
Laba Spele!! Butu Mums tads sitezators Riga...zb tas vecaas skanjas..

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:02, pirms 15 gadiem
Jeej, vecie labie DINAMO! skaista spēle! labi ka nenokavēju pa vsb..šo bija vērts redzēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:03, pirms 15 gadiem
-feiseris rakstīja: kreipanu par prezidentu
Daunis jobanais
Daunis gluži KREIPĀNS nav , bet tas negatīvisms, nolemtība, neemocjonalitāte, šodien pielika punktu. LTV7 es vairs neskatos ja hokejs būs kur citur. viņam par daudz tas sports-- kādas emocijas rādija kad futbolā mūsējie nospēlēja 2;2 , bet šodien viņš bojāja hokeju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! es salīdzināju ar TO džeku no viasat diena pret nakti

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:03, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Te nebija ne grūdiens bortā ne arī ļoti izteikts elkonis. Kariya vienkārši nebija gatavs spēka paņēmienam. Tiesa, nevar viņu arī vainot, jo KHL nevar saprast to robežu cik asi var spēlēt. Dažos gadijumos dod noraidījumus, dažos nē.
Izskatījās ka lielā mērā pie vainas bija Karijas mazais augums. šādos gadījumos elkonis "izlec" praktiski vienmēr, nekas traks nav, vnk Obšuta piepaceltais elkonis ir Karijas galvas līmenī + kā pats teici, mūsu mazais nebija īsti gatavs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 19:05, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tu pamuļķi,vai vēlies,lai atrodu ko Tu esi teicis pēc RD zāģiem pirmās trīs spēlēs?
Piemēram ilgi nemeklējot pēc spēles ar Barys:

tobymac, 2009-09-16 21:36, pirms 3 dienām, citēt
uz BAČ
Davaj pamēkle, šis laikām bija vienīgais(jo emocijas), parasti cenšos aizstāvēt... Labāk pamēkle draudzeni, vai kas tev tur nepietiek...

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:05, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Nu un ar ko labāka par Dinamo ir Atlants, ACSK, Spartaks un Sanktpēterburgas ASK ? Protams uzreiz pirms spēles uzvaras ierakstīt tabulā nevar, tāpat tās ir jāizcīna, to pierādija jau spēles Rīgā, ja kļūdāmies un gribam kādu nomētāt cepurēm, tad arī zaudējam. Sodien arī Spartaks bija sadomājies, ka viņi ir līderi un kaut kādu pastarīti vinnēs uz vienas slidas, lūk rezultāts.
Māri, tu apskaties uz šo klubu sastāviem. Protams, viņus var uzvarēt, bet 56 spēļu sērījā ir ļoti grūti viņus pārspēt.

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:06, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Klau,es tā arī nesapratu,vai Ješka bija maz laukumā vai nē?
Ješka manuprāt pat uz soliņa nebija. Bet baigi nepētīju, es paralēli spēlei tīriju dārzeņus, tapēc varēji ko arī nepamanīt

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 19:06, pirms 15 gadiem
par Kreipānu viss jau sen ir skaidrs viasat komentētāji pārsit viņu miljonsreižu..

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:07, pirms 15 gadiem
Situācija pēc šodienas mačiem " mūsu" konferencē.

1 Спартак 4 3 0 0 0 0 1 15 - 11 9
2 Витязь 4 2 0 0 1 0 1 13 - 12 7
3 СКА 4 3 0 0 0 0 1 9 - 4 9
4 Динамо М 4 2 0 0 0 1 1 12 - 13 7
5 Локомотив 4 1 1 0 0 1 1 14 - 12 6
6 ЦСКА 4 1 1 0 1 0 1 9 - 9 6
7 Торпедо 4 1 1 0 0 0 2 11 - 11 5
8 Динамо Мн 4 1 0 1 0 0 2 6 - 7 5
9 Атлант 3 1 0 0 1 0 1 5 - 7 4
10 ХК МВД 4 1 0 0 0 1 2 10 - 14 4
11 Северсталь 3 1 0 0 0 0 2 8 - 9 3
12 Динамо Р 4 1 0 0 0 0 3 12 - 15 3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:07, pirms 15 gadiem
Sūdīgi ir tas, ka ja Karijam ir trauma, tad Igguldenu atkal pārvietos uz centru ;/

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:07, pirms 15 gadiem
ja ar elkoni nāk virsū no aizmugures, ir ļoti grūti tam sagatavoties. Obšuts rīkojās kā lops.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-19 19:09, pirms 15 gadiem
Obsuts bus Reali jaaizsvilp Arena....Buu Obshut
Salidzini sevi ar Martinu ,Mr.O...shit....

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:10, pirms 15 gadiem
Straka rakstīja: Iguldenam 2 vārti un kādi!
Kādi? Abi divi praktiski tukšos vārtos un pirmie tikai pēc labas saspēles ar Kariju! Ja nu kurus vārtus var izcelt, tad noteikti Ozo trāpijumu devītniekā (tas ir tas Ozo kādu mēs viņu pazinām!) un Jankas patālo bet precīzo metienu! Arī aizsazdība kopumā jau bija uzdevumu augstumos un tāda kādai viņai ir jābūt!

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:11, pirms 15 gadiem
Ozo devitnieka,neielika.....

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:12, pirms 15 gadiem
Redlihs ielika pag.speel....

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:12, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kādi? Abi divi praktiski tukšos vārtos un pirmie tikai pēc labas saspēles ar Kariju! Ja nu kurus vārtus var izcelt, tad noteikti Ozo trāpijumu devītniekā (tas ir tas Ozo kādu mēs viņu pazinām!) un Jankas patālo bet precīzo metienu! Arī aizsazdība kopumā jau bija uzdevumu augstumos un tāda kādai viņai bija jābūt!
So? Vārti ir vārti... Nafig jūs tas uztrauc?

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:12, pirms 15 gadiem
Jautājums tagad a kas būs Karijas vietā?
Izskatās ka galvenie kandidāti ir Indrašis un Bukarts, ja Iguldens turpina spēlēt centrā un Straupe, ja Iguldenu atstāj malā.

Ticamākais variants ir, ka paņems Bukartu, jo šādā gadījumā Dinamo varēs spēlēt ar pilnām 4 maiņām...

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:14, pirms 15 gadiem
tobymac rakstīja: So? Vārti ir vārti... Nafig jūs tas uztrauc?
tapeec kad svarigi varti..mr.

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:14, pirms 15 gadiem
Mūsu Miķelītis "snaiperos" dala 7-15 vietu ar 3 vārtiem 4 spēlēs.
Kopējos bombardieros (vārti+piespēle) :
31.Miķelītis 3 (3+0);
41. M.Hossa 3 (2+1);
Sodos :
26. Ozo - 8 min.

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:14, pirms 15 gadiem
Saistībā ar Kariyu atceros šo epizodi.

youtube.com: YouTube - Alexander Ovechkin Injures Jamie Heward

Samērā līdzīga epizode, tikai Karijam vairāk no sāna bija spēka paņēmiens. Arī šeit nebija nekāds sods.

KHL gan derētu mācīties mediķu darbu, salīdzinot ar šo video...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 19:14, pirms 15 gadiem
Vot tas ir psc... Kā vispār var to pieļaut, ka spēlētāju nes uz kaut kāds segas un to dara spēlētāji, vēl jo vairāk, ja viņam būtu kaut kas ar sprandu vai mugurkaulu, kas paldies Dievam nav.
Tas tikai var notikt Krievijā! KAUNS!

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:16, pirms 15 gadiem
shamanis29 rakstīja: Vot tas ir psc... Kā vispār var to pieļaut, ka spēlētāju nes uz kaut kāds segas un to dara spēlētāji, vēl jo vairāk, ja viņam būtu kaut kas ar sprandu vai mugurkaulu, kas paldies Dievam nav.
Tas tikai var notikt Krievijā! KAUNS!
Tas ir Sviests,kas turr notiek...Piekritu ...cerams vinjiem Kauns vismaz ir

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 19:16, pirms 15 gadiem
jā, bet kreipānam bija kroņa teiciens šodien Marsels Pruseks...un tā nespēja saskatīt un saskaitīt pareizo skaitu soda laika sekunžu..

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 19:18, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Kādi? Abi divi praktiski tukšos vārtos un pirmie tikai pēc labas saspēles ar Kariju! Ja nu kurus vārtus var izcelt, tad noteikti Ozo trāpijumu devītniekā (tas ir tas Ozo kādu mēs viņu pazinām!) un Jankas patālo bet precīzo metienu! Arī aizsazdība kopumā jau bija uzdevumu augstumos un tāda kādai viņai ir jābūt!
Tak Iguldens ar Kariju izspēlēja kārtīgu konfekti - līdz tukšiem vārtiem...nevis stāvēja pie tālās štangas pīpēdams un šaiba netīšam atsitās pret nūju tālak iekrisdama vārtos...

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:18, pirms 15 gadiem
Beidzam, dirsties, labāk turam īķšķus par Kariju. Spriežot pēc visa, kautkas ar kakla skriemeļiem. Ta var būt arī īslaicīgi, bet var būt arī daudz kas cits! Lai Dievs stāv klāt!

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:18, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Ješka manuprāt pat uz soliņa nebija. Bet baigi nepētīju, es paralēli spēlei tīriju dārzeņus, tapēc varēji ko arī nepamanīt
Soča bija, Ješku nemaniju.... laikam Jūlim arī nāca apskaidrība, ka ne ba nu Soča ir tas vājais punkts aizsardzībā.... aizsardzības "vājais punkts" iepriešējās spēlēs (vārdā Oļegs) arī šodien bija patīkami nemanāms un priekš viņa tipa aizsarga tas ir šajā gadijumā kompliments!

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:19, pirms 15 gadiem
LIELISKI !
maisam gals vaļā !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:23, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: prieks par Dinamo uzvaru! dusmas par to slovāku kretīnu no Spartak, kurš tīši traumēja Kariju. Un lops tiesnesis, kas to atstāja nesodītu. Kas attiecas uz statistiku, tad metienos pa vārtiem bija Spartak 37, Dinamo 27. p.s. turam visi īkšķus par Martinu Kariya, lai viņš drīzāk izveseļojas!
Turu īkšķus par Karya -tikai tur nebija doma tīši traumēt varbūt nedaudz par rupju, noraidījums izskatījaš 50 pret 50 var dot var nedot jo elkonis nedaudz gāja uz augšu, bet kritiens bija neveiksmīgs. mani priecē Dinamo uzvara un visi fanio kuri izvairās no vārdiem-kretīns lops,jo Dinamo fani ir labākie jo viņi ir visskaļākie, organizētākie un KULTURĀLĀKIE. Tiesnesis iespējams kļūdījās un spartak spēlētājs nospēlēja asi kas balansē uz noteikumu robežas.

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:25, pirms 15 gadiem
Nekad iepriekš viesos tik pārliecinoši neesam uzvarējuši ! Sarauj !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:27, pirms 15 gadiem
Cerams ka ar Kariju viss būs kārtībā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:29, pirms 15 gadiem
Tā turpināt!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 19:29, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Tak Iguldens ar Kariju izspēlēja kārtīgu konfekti - līdz tukšiem vārtiem...nevis stāvēja pie tālās štangas pīpēdams un šaiba netīšam atsitās pret nūju tālak iekrisdama vārtos...
Ej nu toč....? Tad man laikam teļļuks ne tā rādija vai kaut kas ar acīm nebija lāga kārtībā.... ok, šiem abiem izskrējiens jau bija labs , bet vairāk izskatijās, ka pats spartakiešu aizsargs nolohojās un to ripu jau vārtos slidināja un Iguldens stāvot jau ar vienu kāju vārtsarga laukumā (paldies Dievam Ržiga atkārtojumu nepaparasija kaut, domāju, mierīgi varēja to darīt...) un pārbaksija viņu pāri vārtu linijai! Protams tukšā kastē arī ir jātrāpa.... tik es vairāk ceru, ka beidzot viņš tiešām "atvērsies" un ja spēlēs kaut vai kā šodien (būs pareizā vietā, pareizā laikā), tad pie saviem uzstādītajiem 40 puktiem sezonā iespējams var arī tikt! Ceru ka Karija ilgi neizkritīs no sastāva! Katrā ziņā visi trīs leģionāri kopā salikti šodien manuprāt izskaijās labāki nekā izmētāti pa citām maiņām un iespējams, ka Jūlim tā maiņa tāda ir arī jāatstāj!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 19:30, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: jā, bet kreipānam bija kroņa teiciens šodien Marsels Pruseks...un tā nespēja saskatīt un saskaitīt pareizo skaitu soda laika sekunžu..
Sorry, neizdosies tev nolikt Kreipānu, tas bija Andersons, kas to teica.

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:32, pirms 15 gadiem
Sūdīgi, ka ar Kariju šādi notika. Tas noraidījums Karijam 3. perioda sākumā 100% bija tiesnešu ierādīšana Karijam vietu - viņi ir galvenie, viņi ir tiesneši, viņiem nav jāzina hokeja noteikumi.

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:33, pirms 15 gadiem
Tas, ka komentētājs pārsakās, nav nekas traks, bet ja neizprot sporta veidu kā tādu, tad nu gan ir bēdīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 19:36, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Ej nu toč....? Tad man laikam teļļuks ne tā rādija vai kaut kas ar acīm nebija lāga kārtībā.... ok, šiem abiem izskrējiens jau bija labs , bet vairāk izskatijās, ka pats spartakiešu aizsargs nolohojās
Super laba Sašas pirmā piespēle, Iguldens ar Kariju iziet 2 uz 1, garais padod īsajam, pats aiziet uz tālo štangu (kas viņam arī jadara), Karija bik uzvelk uz sevis vārtsargu un dod piespēli uz tālo Iguldenam, pa visam bik pamaisās spartakovecs, bet ripa veiksmīgi tiek līdz Iguldenam tas nobeidz uzbrukumu.
Kaut kas ne tā? Tas ir tik viegli ka jebkurš esportists var nievājoši vīpsnāt par golu?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 19:37, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Man nekas nav jālasa.. es visu redzēju pats savām acīm

labāk nepateiksi

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 19:41, pirms 15 gadiem
Nu godigi sakot ari bik paveicas. Butu spartiesi pirmja perioda iemetusi kaut vienu no savam entaja izdevibam, kas zin ka spele beigtos. Nezin kada iemesla pec sie otraja perioda saka cota parak miegaini spelet!!! Bet nu prieks par uzvaru. Jacer ka nakamas speles musejie bus velvairak pamodusies.
p.s lielaka dala no seit priekadziesmas skandosajiem palasat savus komentarus pec speles ar Barys!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 19:46, pirms 15 gadiem
Ja kādam ir vēlme šo maču redzēt vēlreiz (krievu komentāri)
news.sportbox.ru: КХЛ. "Спартак" - "Динамо"...

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:47, pirms 15 gadiem
FUNS... nu netaisos es izpatikt un kļūt par politkorektu "impoteliģento fanu", par kaut ko līdzīgu svensoniem. Pateicu ko domāju par to, ko redzēju TV translācijā vairākos atkārtojumos. Noraidījumam bija jābūt par 100%. Trieciens bija ar elkoni un slovāks redzēja uz ko iet. Un tāpēc palieku pie tā, ko iepriekš šajā sakarā jau rakstīju.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 19:47, pirms 15 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Gribētu piebilst to, ka komentētāji ir ļoti labi, visi, kuri tos nodirš paši ir kkādi lohi, kas ar galvu uzskrējuši uz ķieģeļa. Kreipāns un Andersons tikai izsaka piezīmes, komentē spēli un ja arī viņi kāreiz kādu it kā "nodirš" tad tas ir ļoti pamatoti, Dievs dod, lai viņi vēl ilgi komentētu spēles.. !
Kreipānu klausīties ir grūti. Padomā cik reizes šodien Kreipāns krtizēja, teica nu kā var tā spēlēt, mūsu aizsargi izlaida vārtu priekšā Spartak uzbrucēju utt., protams ka katrā spēlē būs gadījumi kad vārtu priekšā uzbrucējs saņems ripu-tā nospēlēt ka spēles laikā ne reizi nesaņem ripu vaŗtu priekšā nav iespējams, par katru mazāko momentu Kreipāns mūsējos kritizēja. Slavēja reti -parasti jau savējie priecājās par labām epizodēm protams ka ir jameklē arī kļūads. man izskatās ka Kreipāns pamana visas mūsu kļūdas, bet nemana visus mūsu labos darbus laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 19:49, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Palasi ko Šuplers saka preses konferencē. Un tā arī ir kad galvenais šodienas RD spēles vilcējs bija Pruseks.
varētu domāt, ka neviens neko neredzēja, neviens neko no hokeja nesaprot, tāpēc nevar noformulēt savu patstāvīgu viedokli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:50, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: FUNS... nu netaisos es izpatikt un kļūt par politkorektu "impoteliģento fanu", par kaut ko līdzīgu svensoniem. Pateicu ko domāju par to, ko redzēju TV translācijā vairākos atkārtojumos. Noraidījumam bija jābūt par 100%. Trieciens bija ar elkoni un slovāks redzēja uz ko iet. Un tāpēc palieku pie tā, ko iepriekš šajā sakarā jau rakstīju.
Nestrīdos -katram savs kultūras līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 19:53, pirms 15 gadiem
Jūlis rakstīja: Nu godigi sakot ari bik paveicas. Butu spartiesi pirmja perioda iemetusi kaut vienu no savam entaja izdevibam, kas zin ka spele beigtos. Nezin kada iemesla pec sie otraja perioda saka cota parak miegaini spelet!!! Bet nu prieks par uzvaru. Jacer ka nakamas speles musejie bus velvairak pamodusies.
p.s lielaka dala no seit priekadziesmas skandosajiem palasat savus komentarus pec speles ar Barys!!!!
Godīgi sakot Avangardam ar gūtajiem vārtiem Rīgā arī "bik" paveicās.

     [+] [-]

, 2009-09-19 19:53, pirms 15 gadiem
Ceru ka esam uz pareizā ceļa.

Cerams arī ka ar Kariju viss ir kārtībā.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 19:56, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Sajūsmai nav nekāda pamata, jo tā arī visu spēli nesapratu vai RD ir sākuši labāk spēlēt,vai arī Spartak vienkārši melnā diena.
Protams,RD bija pozitīvi momenti uz labāku aizsardzību, bet tāpat joprojām daudz kļūdu.
Interesanti kad Tu būsi apmierināts ar Dinamo. komanda ar 21 budžetu līgā nebūs tā kas viesos pie tam spēlēs uzbrukuma hokeju, būs pārāka par mājiniekiem ripas kontrolē un bīstamu momentu veidošanā. Dinamo spēlē savā stilā-no aizsardzības un domāju arī citās spēlēs Dinamo būs mazāk metienu pa vārtiem mazāk momentu, mums jau ir uzsvars uz to ka mums ir labi vārtsargi, aizsardzībā koncentrējamies maksimāli, un veidojam pretuzbrukumus un šādi uzvaram. Visādi brīnumi gadās bet es negaidu no Dinamo regulārajā čempī piemēram pirmo sešnieku, bet vispirms gribas tikt play-off un tad uz dažām spēlēm var savākties. Bet Tev vienmēr kaut kas nepatīk-tikai nesaprotu kāpēc tad skaties ja ta'esi ieēdies uz Dinamo-skaties varbūt ko citu.

     [+] [-]

, 2009-09-19 20:01, pirms 15 gadiem
njā, FUNS... kur nu man līdz TIK AUGSTAM kultūras līmenim tur pietiek vietas tikai vienam cilvēkam...

     [+] [-]

, 2009-09-19 20:04, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: njā, FUNS... kur nu man līdz TIK AUGSTAM kultūras līmenim tur pietiek vietas tikai vienam cilvēkam...
Pilna Latvija ir ar kulturāliem cilvēkiem, kuri ir pieklājīgāki par mani, krieviem ir raksturīga lamāšanās. Tev vajadzētu lepoties ar savu kultūras līmeni.

     [+] [-]

, 2009-09-19 20:05, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Kreipānu klausīties ir grūti. Padomā cik reizes šodien Kreipāns krtizēja, teica nu kā var tā spēlēt, mūsu aizsargi izlaida vārtu priekšā Spartak uzbrucēju utt., protams ka katrā spēlē būs gadījumi kad vārtu priekšā uzbrucējs saņems ripu-tā nospēlēt ka spēles laikā ne reizi nesaņem ripu vaŗtu priekšā nav iespējams, par katru mazāko momentu Kreipāns mūsējos kritizēja. Slavēja reti -parasti jau savējie priecājās par labām epizodēm protams ka ir jameklē arī kļūads. man izskatās ka Kreipāns pamana visas mūsu kļūdas, bet nemana visus mūsu labos darbus laukumā.
+1 no manis. Tā var komentēt futbolu, nevis hokeju, kur n-tie metieni pa vārtiem un notikumi laukuma mainās nepārtraukti.

     [+] [-]

, 2009-09-19 20:08, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Sajūsmai nav nekāda pamata, jo tā arī visu spēli nesapratu vai RD ir sākuši labāk spēlēt,vai arī Spartak vienkārši melnā diena.
Protams,RD bija pozitīvi momenti uz labāku aizsardzību, bet tāpat joprojām daudz kļūdu.
Ļoti žēl, ka cilvēkam sajūsmas dzīvē vispār nav. Neviens jau nav vainīgs, ka viņš neko nesaprot.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-19 20:11, pirms 15 gadiem
lai nu paliek galvenais lai Dinamo turpina uzvarēt, lai tiesneši acīgāk fiksē rupjus pārkāpumus. Un lai Kariya ātrāk tiek uz pekām.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 20:21, pirms 15 gadiem
pusei no slaveetaajiem pec iepriekseejaas speeles taa nodirsa gan Iguldenu, gan Dinamo! nu psc kaa kaitina!

bet nu Dinamo skaisti nospeeleeja!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 20:24, pirms 15 gadiem
Jēēēēēē! Pietam pret ''Spartak''!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-19 20:29, pirms 15 gadiem
BL* sakapājām 5:1

     [+] [-]

, 2009-09-19 20:35, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: lai nu paliek galvenais lai Dinamo turpina uzvarēt, lai tiesneši acīgāk fiksē rupjus pārkāpumus. Un lai Kariya ātrāk tiek uz pekām.
plus viens no manis, tiesneši diemžēl dala viesus un mājiniekus, bet nu tā tas ir, noteikumus kur ir pēc tiesnešu ieskatījuma vai nu laikam bija pārkāpums-tad skatās mājās nedod viesos dod.
Galvenais kas patiešām uztrauc kas ar Karya, ceru ka viņam nodos fanu atsaucību un uzmundrinājumus kas ir internetā.

  -4 [+] [-]

, 2009-09-19 20:36, pirms 15 gadiem
re_g rakstīja: pusei no slaveetaajiem pec iepriekseejaas speeles taa nodirsa gan Iguldenu, gan Dinamo! nu psc kaa kaitina!

bet nu Dinamo skaisti nospeeleeja!
Godīgi sakot, Iguldena spēlē pagaidām neko vēl nesaskatīju. Pirmajā vārtu guvumā visu nokārtoja Karija, otrajā vārtu guvumā vajadzēja tikai trāpīt tukšos vārtos no dažu metru attāluma. Šādā situācijā varētu neiemest tikai aklais vai Verpakovskis.

     [+] [-]

, 2009-09-19 20:48, pirms 15 gadiem
Beidzot bija laba spēle Dinamo izpildījumā! Malači! Beidzot Iguldens labi nospēlēja, acīmredzot maiņa nāca par labu.

Jāuzvar Vitjaz, kautgan šosezon viņi ir spēcīgi.

Veseļojies Karija!

     [+] [-]

, 2009-09-19 20:52, pirms 15 gadiem
John1973 rakstīja: Ja kādam ir vēlme šo maču redzēt vēlreiz (krievu komentāri)
http://news.sportbox.ru/Vidy_sporta/Hokkej/KHL/spbvideo_V-1645-19-sentyabrya-Hokkey-KHL-Spartak-Dinamo-R
Starp citu šito arī skatijos pa TK Sport ar krievu komentētājiem! Visu pa lietu runāja! Laba analīze tāpat pārtraukumā intervijas (pirmajā pārtraukumā ar Ozo, otrajā ar spartakiešu kapteini Uperu un pēc spēles ar Sašu)!

     [+] [-]

, 2009-09-19 20:58, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Kaut kas ne tā? Tas ir tik viegli ka jebkurš esportists var nievājoši vīpsnāt par golu?
Lai nu būtu.... nebūt netaisos ko kādam dikti tagad pārmest! Uzvara ir uzvara! Domāju, šitā (uz pretuzbrukumiem un strikti no aizsardzības) RD būtu jāspēlē arī turpmāk, jo RD nevar cerēt uz positīvu rezultātu "skriešanās sacīsktēs" ar krievu klubiem (kā pagājušosezon ar CSKA Rīgā un šosezon ar Avangard) it seviški mūsu divīzijā! Un protams, ka priecāsimies par jebkuru golu!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-19 21:07, pirms 15 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 21:42, pirms 15 gadiem
Prieku par uzvaru pamatīgi aizēnoja notikums ar Kariju

     [+] [-]

, 2009-09-19 21:55, pirms 15 gadiem
Ja ne mājās tad izbraukumā! malači!!!

     [+] [-]

, 2009-09-19 22:10, pirms 15 gadiem
ah jā, pareizi andersons marselu par pruseku nodevēja, kreipāns vienkārši paklusēja solidaritātei un piekrita kolēģim, es vispār esmu pamanījis ka komentētāji baigi solidāri ir, ja viens totālu fufeli pasaka otrs vienk. klusē vai uzreiz sāk pilnīgi par citu tematu cepties, a dažreiz abi vārās pilnīgā beztēmā, slikti vai labi nezinu, es neklausos tos murgojumus bet skatos spēli, vienk, tracina kad jauc spēlētājus un neredz kas notiek, bet nu paņemt viena vārdu un piekabināt otra uzvārdu arī ir jāmāk ;p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 22:29, pirms 15 gadiem
Dagaidiijos kaa pedeejais vareeshu uzrakstiit nu un kur juus vis shakaali kur DR nolika peec pirmajaam 3riaajaam speeleem tikapt labi tagat Spartaks zaudees nakaamas triis speelees tas ir tikai sezonas saakums un visi noliek pirmaam kartaam shupleru kauns 10smitaa vieta pagaajus sezon ir vina un tikai vina nopelns... kaa Sandis teica straadaajam pie komandas discipliinas nu un redzi uzreiz uzvara tepeec shupis zina ko dara un nevajag gan allhockey.ru lasiju visi shupleru noliek bet jau aizmirsa ko vinsh pagaajush gad sasniedza un shogad dara latvieshu mentelitaate nolikt pie pirmajaam neveiksmem liidz pavasarim tach speele DR veel paraadiis kas viniem iekshaa

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 23:04, pirms 15 gadiem
Varbut ne pa temu bet te bus saraksts ar NHL spileriem kas sak spelet
KHL ari Ozo ar Spruktu.Saraksta klubs KHL,un bijusais NHL.

List of NHLers who've signed in the KHL

List of NHL Players to KHL
2009/2010 Season Player New KHL Team Last NHL Team Date
Nikolai Zherdev Atlant Mytischy New York Rangers 09/16/2009
Jiri Novotny Atlant Mytischy Columbus Blue Jackets 09/07/2009
Eric Perrin Avangard Omsk Atlanta Thrashers 09/02/2009
Jeff Glass Barys Astana Ottawa Senators * 08/30/2009
Erik Reitz Sibir Novosibirsk Toronto Maple Leafs 08/10/2009
Janne Pesonen Ak Bars Kazan Pittsburgh Penguins 08/03/2009
Nolan Schaefer CSKA Moscow Houston (AHL) 08/03/2009
Ville Peltonen Dynamo Minsk Florida Panthers 07/31/2009
Ossi Vaananen Dynamo Minsk Vancouver Canucks 07/31/2009
Jiri Hudler Dynamo Moscow Detroit Red Wings 07/30/2009
Sergei Zubov SKA St. Petersburg Dallas Stars 07/30/2009
Daniel Tjarnqvist Lokomotiv Yaroslavl Colorado Avalanche 07/23/2009
Martin Gerber Atlant Mytischi Toronto Maple Leafs 07/23/2009
Radek Bonk Lokomotiv Yaroslavl Nashville Predators 07/22/2009
Dmitri Kalinin Salavat Yulayev Ufa Phoenix Coyotes 07/21/2009
Janis Sprukts Dinamo Riga Florida Panthers 07/17/2009
Joe Motzko HC MVD Moscow Atlanta Thrashers 07/16/2009
Sandis Ozolinsh Dinamo Riga San Jose Sharks 07/13/2009
Joakim Lindstrom Torpedo Nizhny Novgorod Phoenix Coyotes 06/30/2009
Sergei Fedorov Metallurg Magnitogorsk Washington Capitals 06/25/2009
Lasse Kukkonen Avangard Omsk Philadelphia Flyers 06/24/2009
Karri Ramo Avangard Omsk Tampa Bay Lightning 06/23/2009
Marek Zagrapan Severstal Cherepovets Buffalo Sabres * 05/29/2009
Viktor Kozlov Salavat Yulaev Ufa Washington Capitals 05/26/2009
Petri Kontiola Metallurg Magnitogorsk Chicago Blackhawks * 05/26/2009
Radek Smolenak Neftekhimik Nizhnekamsk Tampa Bay Lightning 05/26/2009
Alexander Nikulin CSKA Moscow Phoenix Coyotes 05/24/2009
Mikael Tellqvist Ak Bars Kazan Buffalo Sabres 05/04/2009
Richard Zednik Lokomotiv Yaroslavl Florida Panthers 04/30/2009


.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-19 23:16, pirms 15 gadiem
малодчики...смотрел с большим удовольствием...))))

     [+] [-]

, 2009-09-19 23:17, pirms 15 gadiem
КХЛ: первая победа "Динамо" Р или "не день "Спартака"-...сноска с рос..сайта..

  +1 [+] [-]

, 2009-09-19 23:26, pirms 15 gadiem
beidzot Dinamo sāk rādīt ko prot. šķiet,ka mājās vienkārši bija pārāk sanervozējušies savu skatītāju priekšā,liels spiediens.

Iguldens atvēries,sen jau visi to gaidīja. maisam gals vaļā.
spēli neredzēju,bet cik var noprast,tad tiešām laba spēle aizvadīta un Pruseks liels malacis. super.

paldies Dinamo par labu noskaņojumu šai vakarā!

     [+] [-]

, 2009-09-19 23:45, pirms 15 gadiem
Ko es teicu?! Dinamo šogad būs bieds, nevis mājās, bet izbraukumā... bet vsp pa pirmo malači! sen bij laiks

  -2 [+] [-]

, 2009-09-19 23:47, pirms 15 gadiem
dobry-medved.mybrute.com

  -2 [+] [-]

, 2009-09-19 23:59, pirms 15 gadiem
Es Rigas DINAMO sāku ticēt...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-20 00:04, pirms 15 gadiem
ko vartos darija kochnevs es nezinu, bet ne man par to spriest!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-20 02:40, pirms 15 gadiem
posmotrel sejchas kuskami math po-russki, komentator pramo skazal chto skoraja ne gotova i eto ubozhestvo a ne nosilki, i cenzurnih slov po etomu povodu u nego net.

     [+] [-]

, 2009-09-20 08:09, pirms 15 gadiem
nu maisam gals ir vaļā no izbraukuma sērijas dinamo atgriezīsies rīgā ar ar 4 uzvarām sarauj

  +1 [+] [-]

, 2009-09-20 08:37, pirms 15 gadiem
Tie tupie komentētāji man jau ir apnikuši.Kā var komentēt hoķi nezinot noteikumus???
Par Kariju,skaidri redzams ka sitiens ir pa galvu,noteikumos rakstīts,ka jebkursh sitiens pa galvu ir noraidījums,bet mūsu spicie komentētāji vēl pēc atkārtojuma spriež""NEKAS TU NEBIJA''''kad mums būs normāli komentētāji,JĒPIS labi komentēja,bet šitie auni ir zem katras kritikas

  +2 [+] [-]

, 2009-09-20 08:43, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: ah jā, pareizi andersons marselu par pruseku nodevēja, kreipāns vienkārši paklusēja solidaritātei un piekrita kolēģim, es vispār esmu pamanījis ka komentētāji baigi solidāri ir, ja viens totālu fufeli pasaka otrs vienk. klusē vai uzreiz sāk pilnīgi par citu tematu cepties, a dažreiz abi vārās pilnīgā beztēmā, slikti vai labi nezinu, es neklausos tos murgojumus bet skatos spēli, vienk, tracina kad jauc spēlētājus un neredz kas notiek, bet nu paņemt viena vārdu un piekabināt otra uzvārdu arī ir jāmāk ;p
Nu, Kreipāns savulaik arī lieliski izcēlās biatlonā, vēl šodien ņirdziens nāk - "Verners Perners"(austrietis Volfgangs Perners)

     [+] [-]

, 2009-09-20 08:56, pirms 15 gadiem
Šķiet, ka sāk beidzot sākt vilkt uz īsto virknējumu atrašanu! Prieks milzīgs protams un arī spēle bija ok. Pievienojos pārējiem un vēlu Karya veseļoties.

P.s - rakstā gļuks, piektos vārtus ielika Ankipāns nevis Hossa!

     [+] [-]

, 2009-09-20 09:38, pirms 15 gadiem
Порадовали...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-20 10:19, pirms 15 gadiem
btw, ozo gols bija rikošets no pretinieka nūjas, nezinu kur viņš mērķēja bet pēc rikošeta ripa ļoti smuki ieleca brīvajā labajā stūrī.

dīvainākais ka dinamo sāka spēlēt savu hokeju pirmā perioda vidū, sākumā gandrīz atrāvās 3-4 golus ar tādu pašu defu kā rīgā, tad nomierinājās un sāka spēlēt savu hoķi - mierīgu, vidēja tempa, bez liekiem apvešanas manevriem, spēlētāji kustējās bez ripas un atsedzās, iegājām labi pretinieka zonā bez bremzēšanas viduszonā(kas rīgā bija ļoti uzskatāmi), saspēle bija ātra, bez ripas presingojām(nevis kā rīgā skatījāmies vairāk ko partneri dara)...un galvenais-parādījās cīņa aizsardzībā, pat bija viens kritiens ripas ceļā! (nezinu kādas spēles šuplers skatījās rīgā kad viņam nebija rpetenzijas pret spēlētāju atdevi taču man bija MILZĪGAS pretenzijas pret atdevi, sākot ar to ka nekrīta ripas ceļā, necenšamies gāzt pretinieku kad to tiešām vajag(svets pēc zaudētā iemetiena un gols) un kronis bija komandas spēlē pret barysiem pēdējās 10 sekundes, ozo teica "man likās ka laiks beidzies", wtf, spēlēt vajag līdz sirēnai nevis arēnas tablo blenzt, un ar tādu atdevi uzvarēt nevar.

RD vienīgais veids kā gūt uzvaras ir ar pretuzbrukumiem, nezinu kam tur ienāca galvā ka var sākt spēlēt uzbrūkošu hokeju atsedzot aizmuguri, un bez pārlieku liekas improvizācijas SAVĀ laukuma galā, vēl ļoti vertīgi segt kā nākas vārtu priekšu nevis...un galvenais sadalīt sedzamos, citādi uznesas 2 vienam un 3ais kam vārtu priekšā jāstāv nez kāpeč slīd uz iemetiena ptu kur neviena! vispār nav un tad brīnās ka pretiniekam vārtu priekšā ir 1 vai pat 2 brīvi spēlētāji..

  -1 [+] [-]

, 2009-09-20 11:38, pirms 15 gadiem
saprikin rakstīja: Tie tupie komentētāji man jau ir apnikuši.Kā var komentēt hoķi nezinot noteikumus???
Par Kariju,skaidri redzams ka sitiens ir pa galvu,noteikumos rakstīts,ka jebkursh sitiens pa galvu ir noraidījums,bet mūsu spicie komentētāji vēl pēc atkārtojuma spriež""NEKAS TU NEBIJA''''kad mums būs normāli komentētāji,JĒPIS labi komentēja,bet šitie auni ir zem katras kritikas
Njā, velviens, kurš izdomā savas pasaciņas, ja tu būtu uzmanīgāk klausījies, tu būtu sadzirdējis, ka tieši otrādāk - viņi tieši pārspreida, ka tu var vajadzēja būt pārkāumam, sitiens ar elkonu, tieši tāviņi teica, tad, kad tieši tiesnesi iznāca, viņa gaidīja vai būs, vai nebūs pārkāpums. Tā kā nevajag uzpūst no mušas ziloni !

     [+] [-]

, 2009-09-20 13:56, pirms 15 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Super!!!
Iguldens beidzot redzams
Cerams ar Kariju viss ir labi.
Pagājušo gadu Atlants pret mums pirmo reizi piedzīvoja zaudējumu, šogad Spartaks
jap. Iguldenam ļoti labi visu sakārtoja maiņas partneri. pirmajā reizē karija, otrajā - Hosa. bet nu labi, labi vēl 2 iespējas 3. periodā Iguldenam bija uz 50/50 vai vairāk. cerams puisis iesils priekā

petrovich27.wordpress.com: 5:1 pret “Spartak” Maskavā! «...

     [+] [-]

, 2009-09-20 14:12, pirms 15 gadiem
Jopcik.....man atkal ir normāls garīgais....!!!

     [+] [-]

, 2009-09-20 15:01, pirms 15 gadiem
sanjok rakstīja: posmotrel sejchas kuskami math po-russki, komentator pramo skazal chto skoraja ne gotova i eto ubozhestvo a ne nosilki, i cenzurnih slov po etomu povodu u nego net.
Atvaino,gribeju Tev ielikt plusu,bet sajaucu ar minusu...+

     [+] [-]

, 2009-09-20 16:18, pirms 15 gadiem
ŠIS IR TAS DINAMO, KURU GRIBU REDZĒT
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-21 20:58, pirms 15 gadiem
Nu ja cerams ka ta turpinasies kaut cik visu sezonu bet nu tad jau laiks radis... es domaju ka aizsargiem butu ko padomat protams vini jau visi cinas lidz pedejam bet aizsargiem ir ko kapat....