Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"MVD" uzvar Kazaņā un sērijā panāk 1:2

Andrejs Siliņš

"MVD" uzvar Kazaņā un sērijā panāk 1:2
Foto: Aleksandrs Safonovs, www.championat.ru

Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa vadītā Balašihas "MVD" hokejisti Gagarina kausa izcīņas finālsērijas trešajā mačā pret Kazaņas "Ak Bars" izcīnīja uzvaru ar 3:2, sērijā panākot 1:2.

Septiņi ar pusi tūkstoši hallē sanākušo kazaņiešu tika atvesināti jau neilgi pēc mača sākuma - Aleksejs Ugarovs lika pasmaidīt Znarokam, Vītoliņam un pārējai MVD vienībai, izvirzot to vadībā.

Tas notika vairākumā, jo jau trešajā minūtē četru minūšu noraidījumu saņēma Romāns Kukumbergs. Aptuveni minūti pēc vārtu zaudējuma "Ak Bars" atkal nokļuva mazākumā, un atkal par tāda paša veida pārākumu - bīstamu spēli ar augsti paceltu nūju. Aleksandru Boikovu gan paglāba komandas biedri, labi atsitoties nākamajās divās minūtēs.

Vadību gan viesiem neizdevās noturēt līdz pirmās trešdaļas beigām - 13. minūtē Aleksejs Jemeļins izlīdzināja rezultātu (1:1). Tam visam klāt uzreiz "MVD" sekoja noraidījums, taču Znaroka matu krāsa nemainījās - komanda izturēja mazākumu un pēc 20 minūtēm tablo vēstīja neizšķirtu.

Otrajā trešdaļā metienu attiecība kļuva līdzīgāka, lai gan joprojām šajā spēles komponentā valdīja mājinieki (13:8). Tiesa, rezultātu kazaņiešiem šis pārsvars nedeva un arī pēc 40 spēlētām minūtēm rezultāts nebija mainījies. Pēdējās trešdaļas viducī četru minūšu laikā veiksmes stariņš uzspīdēja Balašihas vienībai - Makims Veļikovs un Aleksejs Tertišņijs panāca 3:1!

Visiem spēkiem cenšoties atspēlēties, "Ak Bars" arī tas izdevās, taču Stepana Zaharčuka vārtu guvums bija tikai mazs mierinājums, jo ar to bija krietni par maz. 15 sekundes līdz beigām Balašiha palika četratā pret sešiem mājiniekiem, tacu laika bija par maz, Kazaņai neko sakarīgu izveidot neizdevās, un "MVD" svinēja uzvaru ar 3:2.

Līdz ar to sērijā "MVD" panāca 1:2, bet nākamais mačs jāaizvada jau rītvakar turpat Kazaņā.

Gagarina kausa izcīņa

Fināls

Kazaņas Ak Bars - Balašihas MVD 2:3 (1:1, 0:0, 1:2)
Vārti: 6:26 Ugarovs (vair.) 0:1, 13:01 Jemeļins (Aleksejevs) 1:1, 49:26 Veļikovs (Svetkovs) 1:2, 53:18 Tertišņijs (Mosaļevs, Fjodorovs) 1:3, 57:23 Zaharčuks (Pervišins) 2:3.
Soda minūtes: 8:10
Metieni: 32:18

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Kalvinators

 +53 [+] [-]

, 2010-04-19 20:14, pirms 15 gadiem
par znroku un mvd tikai priecājos, bet par izlases jautājumu...

 +33 [+] [-]

, 2010-04-19 20:14, pirms 15 gadiem
Ko lai saka, malači, tā turpināt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +35 [+] [-]

, 2010-04-19 20:14, pirms 15 gadiem
Znaroks""Vel nekas nav beidzies"

 +10 [+] [-]

, 2010-04-19 20:15, pirms 15 gadiem
Tā tiešām būs kā teica komentātors, ka nākošajā sezonā būs miķi uz spēlētāja soliņa un varēs dzirdēt kā treneris maķ pere maķ lamājas? Faktiski būs baigi interesanti dzirdēt ko viņi tur runā.
Slēpts komentārs: avangard09

  +5 [+] [-]

, 2010-04-19 20:15, pirms 15 gadiem
veiksme ar seju pret miičiem pagriezusies šodien
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-19 20:16, pirms 15 gadiem
Aij laikam tāpat būs septiņas spēles
par MVD

 +13 [+] [-]

, 2010-04-19 20:16, pirms 15 gadiem
nu pirmie vārti TĀDA haļava
Slēpts komentārs: Grand Slam
Slēpts komentārs: Aivers0n

  +3 [+] [-]

, 2010-04-19 20:17, pirms 15 gadiem
nu malacis...jo sivaka spekosanas jo interesantaks finaals. es par 3:3 seerijaa un tad lai visu nosaka 7. spele-tur chali atdos sevi visu. bet ja skatas no speles viedokla-MVD spele loti neinteresantu hokeju no golu un skatitaju viedokla (maz golu,aizsardziba utt.).

  -2 [+] [-]

, 2010-04-19 20:18, pirms 15 gadiem
Morozovam vajag aktivak spelet...

  +5 [+] [-]

, 2010-04-19 20:18, pirms 15 gadiem
Petrovich27 rakstīja: veiksme ar seju pret miičiem pagriezusies šodien
Tas interesanti ka veiksmes kundze pamaina adresātus, pirmaja spēlē viņa gozējās Kazaņas tuvumā

  -2 [+] [-]

, 2010-04-19 20:20, pirms 15 gadiem
Znaroks saviem speletaajiem ir iedevis taadu parliecibu, cerams vinsh sho parliecibu iedos ari izlasei.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-19 20:20, pirms 15 gadiem
avangard09 rakstīja: Morozovam vajag aktivak spelet...
šams šajā play off-ā traumu uz traumas lasa. tāpēc arī aktīvāk grūti

     [+] [-]

, 2010-04-19 20:21, pirms 15 gadiem
Ak Baram beigās bija tukši vārti un cik ilgi?

     [+] [-]

, 2010-04-19 20:21, pirms 15 gadiem
Raiteens rakstīja: nu malacis...jo sivaka spekosanas jo interesantaks finaals. es par 3:3 seerijaa un tad lai visu nosaka 7. spele-tur chali atdos sevi visu. bet ja skatas no speles viedokla-MVD spele loti neinteresantu hokeju no golu un skatitaju viedokla (maz golu,aizsardziba utt.).
Uzbrukums uzvar spēles, aizsardzība - čempionātus.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-19 20:22, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Vismaz Znarokam nebūs jāmirst no kauna ,ka finālā sausajā zaudēja !!!! Haļava,vai veiksme saucat to,kā gribat -bet tā ir MVD sabiedrotā!!!! piemērām pirmais gols!!!
Atgāināt Kazaņas 2. golu 1. spēlē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gattiss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-04-19 20:29, pirms 15 gadiem
KHL TV komentētājs gan bija uzdevuma augstumos - Vehanen kak vernij pjos ždjot komandi hazjaina

  -4 [+] [-]

, 2010-04-19 20:30, pirms 15 gadiem
varētu nākamajās spēlēs AK BARS sakapāt MVD.
ka ne izlasie bez Znaroka ir skumji

  +5 [+] [-]

, 2010-04-19 20:31, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Tu esi samīlējies Znarokā,vai krievu miličos m ?!?!?Šāda tipa pantiņus parasti sāk rakstīt pavasarī,kad domā ar mazo galviņu!!!!!!
Nē, es neesmu. Man patīk pantiņi. Te Tev ir paranoja uz Znaroku.

Znaroks visu dzird, uzmanies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 20:34, pirms 15 gadiem
Veiksmi MVD.
Tikai ļoti žel ka musu puišiem jātrenejas vieniem

  +2 [+] [-]

, 2010-04-19 20:35, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Tas ir īstais cilvēks no ,kā man baidīties ha,ha,hāāā!!!!!!Zin es vairāk baidos no tādiem dzejolīšiem un to rakstītājiem !!!!!!
Nu tad baidies! Ūūū! () Lai Tev mani dzejolīši sapņos rādās.

     [+] [-]

, 2010-04-19 20:35, pirms 15 gadiem
Apsveicu HK MVD un Znaroku ar lielisku uzvaru!
Spēles ir skaistas, aizsardzība turās ļoti labi. Tas kā ir saliedēta un sabalansēta komanda nepārstāj pārsteigt!

P.S. Nekad nesapratīšu visus tos īblēnus kas noliek visu kas saistīts ar krieviju. Iesaku paskatīties uz sevi spogulī un secināt ka esat vien mazi nožēlojami kompleksu pārpilni puišeļi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 20:38, pirms 15 gadiem
redrum rakstīja: Tā tiešām būs kā teica komentātors, ka nākošajā sezonā būs miķi uz spēlētāja soliņa un varēs dzirdēt kā treneris maķ pere maķ lamājas? Faktiski būs baigi interesanti dzirdēt ko viņi tur runā.
jau tagad finālā ir redzami patikami jaunumi , uzvārdi civilizētos burtos rakstīti un manuprāt arī kamera ir uzlabota , jo liekas bildes kvalitāte augstāka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 20:41, pirms 15 gadiem
vai znoroks bildē hokejistam prasa semuškas?

  -4 [+] [-]

, 2010-04-19 20:42, pirms 15 gadiem
nu haļavas atkal sāka krist, teiksim pirmais mvd gols, tāpēc arī uzvarēja...njā tāda haļavščiku komanda.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-19 20:44, pirms 15 gadiem
visu cieņu. Tomēr es par Ak Bars. Vinji vairāk simpatizē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ontario

     [+] [-]

, 2010-04-19 20:47, pirms 15 gadiem
ja daudzi te runā par haļavām, tad, lai paskatās pirmo sērijas spēli.
Valters par tiesnešiem bļaustījās, tad Znaroks, vismaz uzvaras nākošajā spēlē abi izcīnija, tik nez vai ko vairāk dos.
PAtika barsiešu sejas, tgd paši atdūrās kā pret sienu, un mvd pilnīgi pretējas emocijas un disciplīnu otrajai spēlei parādīja, par to gan respekts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-04-19 20:52, pirms 15 gadiem
Ontario rakstīja: pareiz pateici, bet tie pi... kas tev minusus salika ir baigie gaiļi, viņi pirms pāris nedēļām kliedza un bļāva pa dinamo cēlās un krita pa dinamo, bet tagad fano par komandu kas izdrāza dinamo..nu un pasaki vai šitie nav kaut kādi atsaldētie?
Es joprojām fanoju par Dinamo. Un?
Kāpēc man būtu jābūt pret komandu tikai tāpēc, ka viņi uzvarēja Dinamo? Tieši otrādi - ja ZnaČaks paņems kausu, mēs būsim zaudējuši čempioniem. Un galvenais, kāpēc lai es nebūtu par komandu, kuru vada mūsu pašu Oļegs ar Hari?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 20:54, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Vismaz Znarokam nebūs jāmirst no kauna ,ka finālā sausajā zaudēja !!!! Haļava,vai veiksme saucat to,kā gribat -bet tā ir MVD sabiedrotā!!!! piemērām pirmais gols!!!
A tu padomāji par 1. spēli, kad BARS bija 2 halavas? Aizver savu muti, lūdzu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 20:55, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Es rakstu,bet runājot par muti,paskaties uz savu profila bildi !!!
Uz ko jāskatās Tavējā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 20:57, pirms 15 gadiem
Maločiks, brat !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 21:00, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Tu zini cik AK BARS ir spēlejis finālos un viņu sasniegumus m ?!?!?!
Vai ne? Bet kāpēc tad par haļavčikiem jāsauc MVD? Tāpēc, ka pirmo reizi? Visu laiku drīkst uzvarēt tikai tās komandas, kurām položeno? Tad varbūt vispār lai spēlē tikai kādas 6 komandas līgā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 21:03, pirms 15 gadiem
Maladchi!!! Savadaak aju bija zaudeejis ceriibas!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 21:10, pirms 15 gadiem
znarok un co turaties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-19 21:12, pirms 15 gadiem
piilaadzis rakstīja: Uzbrukums uzvar spēles, aizsardzība - čempionātus.
Kā teica olimpisko [2010] čempionu treneris,Kens Hičkoks:,,Vienīgā man zināmā shēma kā uzvarēt,tā ir spēle no aizsardzības.''

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 21:15, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Z.B. jau seto gadu trenē AK BARSU un praktiski visu šo laiku es sekoju kazaņai ,vēl Skudra spēlēja CSKA es jau fanoju par kazaņu un nevajag mani par malaļetku uzskat'it !!!!Jau kuro reizi Z.B. māk regulāro spēļu laiku taupīt komandu un PO rādīt klasi-TĀ ir meistarība ane haļava ,bet arko MVD bij stipŗāki par RD ?!?!?Tikai ar mazāk satraumētiem un tiesņešu palīdzību !!!!Uzskatu ka RD ar varēja būt tikpat labi finālā !!!
Tas, kur varēja vai nevarēja būt RD, tagad nav nozīmes. Varbūt tad tagad sāksim skaitīt, kam esam sezonas laikā zaudējuši un sākt ienīst?

P.S. Neraksti šitā par Zinetulu, var pārprast Tavu ZB.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-19 21:22, pirms 15 gadiem
Kā jau teicu pēc iepriekšējās spēlēs, MVD tik viegli nepadosies, un atkārtošos, bet nebrīnīšos ja arī šajā sērijā būs 6, vai pat visas 7 spēlēs!

     [+] [-]

, 2010-04-19 21:23, pirms 15 gadiem
Znaroks tur rajonu. P.S. man patīk foto pie raksta - Znaroks gopstyle

  +2 [+] [-]

, 2010-04-19 21:23, pirms 15 gadiem
Malači MVD!!!! tagad vēl tikai 3 uzvaras un Gagarina kaus būs Značika rokās!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-19 21:24, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Vismaz Znarokam nebūs jāmirst no kauna ,ka finālā sausajā zaudēja !!!! Haļava,vai veiksme saucat to,kā gribat -bet tā ir MVD sabiedrotā!!!! piemērām pirmais gols!!!
UZ haļavu tavs spertatozoīds pirmais nonāca līdz olšūnai un to apaugļoja, kā rezultātā radies tu!
Uzvara kā uzvara! Nekur nevienā protokola, nevienā vēstures lapā nav rakstīts, ka uzvara bija nepelnīta vai uz haļavu! Uzvara- tātad pelnīta!
Tākā ne**rs!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-19 21:28, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Z.B. jau seto gadu trenē AK BARSU un praktiski visu šo laiku es sekoju kazaņai ,vēl Skudra spēlēja CSKA es jau fanoju par kazaņu un nevajag mani par malaļetku uzskat'it !!!!Jau kuro reizi Z.B. māk regulāro spēļu laiku taupīt komandu un PO rādīt klasi-TĀ ir meistarība ane haļava ,bet arko MVD bij stipŗāki par RD ?!?!?Tikai ar mazāk satraumētiem un tiesņešu palīdzību !!!!Uzskatu ka RD ar varēja būt tikpat labi finālā !!!
Nu tad kāpēc RD nav finālā? MVD vienkārši apspēlēja RD un tas ir fakts, kaut ko norakstīt uz svainojumiem un tiesnešiem ir atmazgas, Ak Bars arī nespēlē Zaripovs, bet viņi ir finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-19 21:30, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu tad kāpēc RD nav finālā? MVD vienkārši apspēlēja RD un tas ir fakts, kaut ko norakstīt uz svainojumiem un tiesnešiem ir atmazgas, Ak Bars arī nespēlē Zaripovs, bet viņi ir finālā.
Šoreiz piekrītu. Bija, protams, arī tiesnešu nepilnības, bet nu ne jau tāpēc tagad teikt, ka tāpēc vien. Vienīgais - savainotie vārtsargi noteikti nospēlēja savu lomu!

     [+] [-]

, 2010-04-19 21:32, pirms 15 gadiem
Malači!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 21:36, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Interesanta komanda tas AK Bars. Regulāri zaudē mājas spēles,bet vienalga tiek tālāk,jo nepārspējami viesos.
Galvenais,lai Morozovam nebūtu nopietns savainojums.
aha, galvenais lai nav sava laukuma priekšrocības
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 21:44, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: To ko Tu tagad te uzrakstīji man acīs varēsi pateikt m !?!?!?!
Man liekas, viss tika precīzi pateikts, neko pielikt, neko atņemt.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 21:47, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: To ko Tu tagad te uzrakstīji man acīs varēsi pateikt m !?!?!?!
Vai tad tā nav? Tīri teorētiski?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-04-19 21:49, pirms 15 gadiem
Tā lēnām izplēn izlases cerības uz kaut cik nopietnu sagatavošanos Pasaules čempim. Būs treneriem kā tajā krievu teicienā :"s korabļa na ball".

     [+] [-]

, 2010-04-19 21:50, pirms 15 gadiem
Vismaz sērija kļuvusi interesantāka. Un MVD nopelnījuši iespēu atgriesties mājas arēņa.

     [+] [-]

, 2010-04-19 21:51, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Runa iet par hokeju un finālu nevis par manu vecāku seksuālo dzīvi!!!!!rakstītāji ,davai satiekamies un parunāsim m ?!?!?!Ja tik gudri !!!!!
Man liekas, ka tev labāk nevajag, jo neesi ietrāpījis īstajā svara kategorijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-19 21:54, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Pamēģini !!!!! Ja esi tik gudrs un ''smagsvars'' tev tak zaudēt navko !!! Dzīvoju purvciemā davai ,kur tiekamies aprunāsimies !!!
Pašam kauns nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 21:55, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Runa iet par hokeju un finālu nevis par manu vecāku seksuālo dzīvi!!!!!rakstītāji ,davai satiekamies un parunāsim m ?!?!?!Ja tik gudri !!!!!
Tev ir zināšanas bioloģijā? Vai nav nejaušība, ka konkrēti Tavējais astainais tika pie mērķa, ja viņu ir tūkstošiem?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-19 21:56, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Par ko ?!?!?1
Par to,ka šādās vietās, kās sportacentrs centies kaut ko pierādīt un runāt nepatēmu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 22:02, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Tā lēnām izplēn izlases cerības uz kaut cik nopietnu sagatavošanos Pasaules čempim. Būs treneriem kā tajā krievu teicienā :"s korabļa na ball".
Atceros kā 92. gadā dāņu futenes izlase šadi "s korabļa na ball" izcēla Eiropas čempi

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 22:02, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Pa tēmai būtu ,ja es slavinātu MVD ja ?!?!?!
Slavināt? Nē,diskutēt gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-19 22:12, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Izlasi visus manus com.,no paša sākuma !!!Man patīk AK BARS jau daudzus gadus un tik deļ tā,ka Znaroks ir MVD treners uzskatus un simpātijas nemainīšu!!!!
Bet jābūt objektīvam,nevis rupjam.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 22:25, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Man jau šķiet,ka šoriez salidzinājums mazliet ne pa tēmu,jo dāņiem toreiz bija labi izpildītāji (brāļi Laudrupi, Šmeihels u.t.t.). LV hokeja izlasei ir mazliet savādāk,jo nav nekas trenē,un arī vadošie spēlētāji pamazām atbirst.
Kas tur pa tēmu vai ne pa tēmu? mums vismaz komanda trenējas, viņi jau bija atvaļinajumos, komanda pat nebija kvalificējusies, šos no kurortiem lasīja laukā. Nez kas tur pa tēmu, bet man liekas tipisks "no kuģa uz balli" piemērs. Sen tas biju, bet ja pareizi atceros gandrīz visas spēles nospēlēja ar otro numuru. Un vai no Laudrupiem nebija tik jaunakais. Vismaz Mihaelu es tur neatminu.

P.S. Un tas salidzinajums nebija domats, ka tagad mums obligāti vis PČ būs bumbas, vnk dažreiz kaut kas nepariezs nostrāda plusā, ledus ir slidens un neredzu jegu celt paniku. Nospelēs čempi, tad varēs vērtēt, kas bija labi un kas ne tik labi.

  +4 [+] [-]

, 2010-04-19 22:29, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Izlasi visus manus com.,no paša sākuma !!!Man patīk AK BARS jau daudzus gadus un tik deļ tā,ka Znaroks ir MVD treners uzskatus un simpātijas nemainīšu!!!!
Tas, ka esi Ak Bars fans, Tev piešķir tiesības nolikt MVD un Znaroku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-19 22:49, pirms 15 gadiem
Un vēl + vismaz divas dienas izlasei bez Znaroka. Kāds var uz ātro pateikt, kad paredzēta, piemēram, sērijas septītā spēle un kad Latvijai pirmā spēle?

     [+] [-]

, 2010-04-19 22:52, pirms 15 gadiem
yankeezulu rakstīja: Un vēl + vismaz divas dienas izlasei bez Znaroka. Kāds var uz ātro pateikt, kad paredzēta, piemēram, sērijas septītā spēle un kad Latvijai pirmā spēle?
Ja franči tiek, tad parīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-19 23:13, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Tev liekas ,ka es nolielieku un ap..u MVD ar Znaroku ja? Kurā vietā es viņus nolieku m???Tas,ka es uzskatu ka viņi pateicot veiksmei ir tikuši finālā ir nolikšana ?!?!?!
Paskatīsimies uz to no citas puses. Kad kāds pateica, ka Ak Bars arī veiksmes dēļ ir finālā, tad Tu sāki psihot. (patiesībā Tu psiho visu laiku ) Kur loģika? Pēc iepriekšējiem panākumiem nemēra šīs sezonas sniegumu. Šajā sezonā MVD finālā NAV HAĻAVA. Jo - pirmā vieta savā divīzijā, otrā konferencē, ceturtā visā līgā. Iziets cauri visām PO kārtām. Kur haļava?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-19 23:27, pirms 15 gadiem
Pateicoties veiksmei 4.vieta čempī;3:0 CSKA;4:1 Rīga;4:3 "Lokomotīve"? Nu nezinu,nezinu? Man liekas ,ka darbs,fanātisms un spēlētāju psiholoģijas pārzināšana.Varbūt maldos?

     [+] [-]

, 2010-04-19 23:27, pirms 15 gadiem
Yeah malači - tie kuri te kritizee znaroku - BRAUCIET prom uz krieviju . viņš ir pašreizējais labākais LV trenneris. mosk krievijaa tradiisiet labaakus

     [+] [-]

, 2010-04-19 23:27, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Latvijas hokeja līdzjutēju nacionālā īpatnība-ja tu neesi RD vai Značoka fans,tad esi pieliekams pie sienas un nošaujams. Tautas ienaidnieks Nr.1

     [+] [-]

, 2010-04-19 23:28, pirms 15 gadiem
Abām komandām tikt līdz finālam, lielākā vai mazākā mērā, palīdzēja veiksme!!!
Gan MVD, gan AKB, ja veiksme kaut nedaudz mazāk nāktu palīgā, iespējams, sezona varēja beigties jau PO otrajās kārtās!!!
Kurai no šīm komandām veiksme ir smaidījusi vairāk ir diskutējams jautājums!!!

     [+] [-]

, 2010-04-19 23:28, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Tev liekas ,ka es nolielieku un ap..u MVD ar Znaroku ja? Kurā vietā es viņus nolieku m???Tas,ka es uzskatu ka viņi pateicot veiksmei ir tikuši finālā ir nolikšana ?!?!?!
Jā!
Ja es pareizi sapratu, tad tavuprāt KHL būtu jāatstāj 4-6 komandas, jo pārējās nav cienīgas uzvarēt?

Man ar tevi tikties nav vēlmes, un varu tev to pateikt acīs un pat parādīt bioloģijas grāmatā!
Bet ja ļoti gribi, tad droši brauc ciemos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-19 23:43, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: PO un regulārais ir divas atšķirīgas lietas ,nemaisi !!!Ko izsita PO MVD m ?CSKA jaunā ,caurā sastāvā,RD satraumētus un praktiski bez vārtsarga,vienīgi ar LOKO pacīnijās un tur loko bij krietni stiprāks,vārtsargu cīņā Garnets bij svaigāks!!!Ok varbūt skaļi skan Haļava,bet apstākļi sakrita par labu MVD !!!!
Laikam svaigums rodas bez maiņām stāvot vārtos un atvairot čupu metienus.Interesants piegājiens. Fizikas treneriem jauna disertācijas tēma. Garnetu uz NASA pētījumu centru!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-04-19 23:56, pirms 15 gadiem
baigi labi, puikiem iet.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-20 00:02, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: PO un regulārais ir divas atšķirīgas lietas ,nemaisi !!!Ko izsita PO MVD m ?CSKA jaunā ,caurā sastāvā,RD satraumētus un praktiski bez vārtsarga,vienīgi ar LOKO pacīnijās un tur loko bij krietni stiprāks,vārtsargu cīņā Garnets bij svaigāks!!!Ok varbūt skaļi skan Haļava,bet apstākļi sakrita par labu MVD !!!!
Ko nemaisīt? varbūt "nejaukt"?
Bet ko nejaukt? Kā regulārajam turnīram nav sakara ar PO? Tevi apgaismot? Jo augstāku vietu Tu ieņem regulārajā, jo relatīvi vieglākus pretiniekus Tu saņem. Ar haļavu tur nav nekāda sakara, jo ko esi sējis sezonas laikā, to nopļauj PO.

Pēc Tavas loģikas sanāk, ka ne uz haļavu finālā var tikt komanda, kas izsitīs pēc kārtas SKA, Magņitku, Salavatu, Atlantu un Maskavas Dinamo? (es zinu, ka to komandu tur ir par daudz, tā ir ironija )

  +3 [+] [-]

, 2010-04-20 00:21, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Tev MVD patīk deļ tā ka letiņi trenē,vai deļ 'tā ka pārsteidz šogad visus un finālā spēlē m ? Man gribas saprast MVD fanus!!!!
Neesmu MvD fans! Vēl jo vairāk, pagājušajā gadā pats biju par AK Bars, kad pie viņiem bija Zinoivjevs, bet es vienkārši viņus cienu!
Ja viņi ir finālā, tātad tā tam jābūt! Šogad nebiju ne par vienu komandu(Atskaitot RDI)
Protams, es novēlu veiksmi mūsu trenneru korpusam, bet ne vairāk!
Es vienkārši augsti novērtēju to, ko viņi ir izdarījuši un sasnieguši ar komandu, jo KHL tagad ir vismaz par 1 Top komandu vairāk!
Vai Mvd, vai AK paņems titulu- man ir vienalga! Sportā nav tā, ka tu esi pelnījis uzvaru, bet zaudē! Tu dabū to ko nopelni!
Kurš ir pelnījis būt čempions? To mēs drīz uzzināsim!
Un starp citu, MvD sezonā bija par 6 punktiem vairāk nekā Ak!
Savukārt SKA bija otrie pēc punktiem, un mēs visi zinām kāds viņiem sastāvs! Viņi ir finālā?
Visi ir tur, kur jābūt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-20 00:49, pirms 15 gadiem
Kaut kā sāc citu dziesmu malt.

madness, 2010-04-16 20:56, pirms 3 dienām, citēt
MVD augt,un augt ar visu Znaroku ,lai normāli spēletu finālā,te halavas cauri neies!!!! MVD nau fināla cienīgi ,ok vinēja cska,kas knapi noturējās astotniekā.RD ar satraumētiem vartsargiem,loko bij galvas tiesu meistarīgāki tik vārtsargs nodzīts !!!Un tad atnāca meistari un parādija ,ka HALAVŠČIĶIEM nav ko darīt finālā!!!!

madness, 2010-04-16 21:11, pirms 3 dienām, citēt

Man pretīgumu izraisa plakāts ZNAROK NAŠ TREŅER !!!!!

It īpaši šis pēdējais gan liecina nenaidīgumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-20 01:05, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Skatos Tu esi ne MVD ,ne RD, un pat ne AK BARS fans ,bet lietotāja madness fans ja ? Seko visiem viņa komentāriem ,gribi viņam sapņos rādīties ja un t.t !!!!!
Es nesekoju, es tikko atradu, jo Tu nu jau kaislīgi apgalvo, ka neesi neko nicinošu teicis. Un jā, es esmu kašķīgs, kad nevaru gulēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-20 01:24, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Bet,man ir patiešām nepatīkami ka MVD fani uzliek plakātu Znarok naš treņer!!!Es personīgi to uztveru kā zīmi Znaroks ir mūsu treners nevis Latvijas izlases!!!nevienam klubam nav tam līdzīgu plakātu ,bet MVD fani tomēr ir krievi un viņiem ir patīkami uzlikt 'tadu plakātu-tipa re Znaroks ko ar MVD var izdarīt a ar izlasi ko?!?!
Nē, tak. Tā vienkārši ir MVD fanu pateicība trenerim par paveikto. Maz ticams, ka to rakstot, tie fani ir kaut vai aizdomājušies par Latvijas izlasi. Un trenē viņš gan izlasi, gan arī to komandu, tā ka ir loģiski. Loģiski, ka par šādu sezonu viņu tur dievina. Līdz ar to arī šāds plakāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-20 01:43, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Skaista,saprotama atbilde!!!!Piekrītu ka MVD ir cieņu izpelnijusies šogad !!!Bet,tākā viņi spēlē pret komandu par kuru es fanoju,atļaujos dažas asas replikas uz viņu pusi.bet ne noniecināt!!Daudzi te domā,ka es naidīgi noniecinu MVD,bet tā nav !!Vienkārši viņi sasita RD un tagad pret otru manu faforīti spēlē,un manas emocijas ir normāls !!!Protams cik cilvēku tik domu un katram kokam ir divi gali un visi mēs gribam būt gudri!!!Ceru visi MVD fani novērtē MVD sasniegumus ,nevis oooo Znaroks,Vītoliņš -jāfano par MVD un visi kas pret MVD ir svešie un sliktie,davai tik liekam mīnusus un strīdamies !!!
tātad viss! problēma izsmelta! Tikai neliels ieteikums- neesi tik emocionāls!
Es būtu veren īgns cilvēks, ja ārdītos par katra sava sporta kluba zaudi

     [+] [-]

, 2010-04-20 02:28, pirms 15 gadiem
Negaidīti izbraukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-20 10:13, pirms 15 gadiem
MVD-2009/2010 KHL Čempioni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-20 12:02, pirms 15 gadiem
Sovsport.ru:
«Барсов» забрали в милицию. Команда из Балашихи вернула интригу в золотую серию КХЛ

     [+] [-]

, 2010-04-20 16:08, pirms 15 gadiem
madness rakstīja: Bet,man ir patiešām nepatīkami ka MVD fani uzliek plakātu Znarok naš treņer!!!Es personīgi to uztveru kā zīmi Znaroks ir mūsu treners nevis Latvijas izlases!!!nevienam klubam nav tam līdzīgu plakātu ,bet MVD fani tomēr ir krievi un viņiem ir patīkami uzlikt 'tadu plakātu-tipa re Znaroks ko ar MVD var izdarīt a ar izlasi ko?!?!
Bet Hossa arī ir mūsu Hossa! nevajag visu uztvert politiski!