Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Kasparaitis beidz hokejista karjeru

Kasparaitis beidz hokejista karjeru
Dariuss Kasparaitis
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandas Sanktpēterburgas ''SKA'' hokejists Dariuss Kasparaitis ir beidzis hokejista karjeru un, visticamāk, turpinās strādāt ''SKA'' sistēmā.

Šajā sezonā Dariuss Kasparaitis mocījās ar savainojumiem un lielāko sezonas daļu nespēja palīdzēt savai komandai. Zināms, ka ''SKA'' izstājās jau pirmajā izslēgšanas spēļu kārtā, zaudējot Rīgas ''Dinamo''. Vakar tika paziņots, ka par jauno ''SKA'' treneri kļuvis Aiveno Zanata.

Savukārt Dariuss Kasparaitis ir nolēmis beigt savu hokejista karjeru. Galvenais iemesls, visticamāk, ir veselības likstas, kuras bieži piemeklējušas hokejistu līdz šim. Tiek ziņots, ka ''SKA'' vadība gatavojas piedāvāt Kasparaitim strādāt komandas sistēmā.

Dariuss Kasparaitis 14 sezonas ir pavadījis Nacionālajā hokeja līgā, lielāko daļu spēlējot Pitsburgas ''Penguins'' sastāvā. Tāpat Kasparaitis spēlējis Ņujorkas ''Rangers''. Kopš 2007.gada Kasparaitis spēlēja Sanktpēterburgas ''SKA''. Savas karjeras laikā Dariuss Kasparaitis 1992.gadā kļuva par olimpisko čempionu, bet 1998. un 2002.gada olimpiskajās spēlēs, pārstāvot Krievijas izlasi, hokejists izcīnīja sudraba un bronzas medaļas.

Izmantotie resursi:
sportbox.ru

  +3 [+] [-]

, 2010-04-18 11:46, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Kurš te runā par tautību? Viss ir ļoti vienkārši. Īsti latvieši spēlē tikai Latvijas valstsvienībā. Lietuvieši spēlē tikai Lietuvas valstsvienībā. Neviens cilvēks ar kaut minimālu nacionālo pašapziņu nekad necienīs tādus nodevējus kā Vētra vai Kasparaitis.
Un ja tēvs ir īsts latvietis, bet māte īsta krieviete?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-18 11:47, pirms 15 gadiem
Tam nav nekāda sakara ar sportu.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-18 11:48, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Tam nav nekāda sakara ar sportu.
Tur jau tā lieta
Sakars ir tavos aizspriedumos,ko tu gribi atiecināt uz citiem nosaucot sevi par īsteno tautieti.
Cik Latvieši ir pametuši valsti pēdējos gados, īstenais ? !
Tu dzīvo akmens laikmetā. PSRS laikos īstenie un neīstenie nevarēja pamest valsti,izlasi utt,skatos tu domā līdzīgi.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-18 11:50, pirms 15 gadiem
Ritvars Raits rakstīja: Un ja tēvs ir īsts latvietis, bet māte īsta krieviete?
Tad parasti izaug nacionāli kastrēts jauktenis, kas starp abām tautām pastāvošā antagonisma dēļ kļūst par kosmopolītu.

Turklāt bērns parasti pirmo apgūst mātes dzimto valodu, kam arī ir savas sekas.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-18 11:52, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Tur jau tā lieta
Sakars ir tavos aizspriedumos,ko tu gribi atiecināt uz citiem nosaucot sevi par īsteno tautieti.
Cik Latvieši ir pametuši valsti pēdējos gados, īstenais ? !
Tu dzīvo akmens laikmetā. PSRS laikos īstenie un neīstenie nevarēja pamest valsti,izlasi utt,skatos tu domā līdzīgi.
Nē, man šajā sakarā nav nekādu aizspriedumu. Visdrīzāk tev vienkārši ir zināms psiholoģisks spiediens tavas izcelsmes dēļ, kas spiež tevi būt vērstam pret nācijvalsts principu. Tas viss ir likumsakarīgi un saprotami, es tevi nevainoju.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-18 11:56, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Nē, man šajā sakarā nav nekādu aizspriedumu. Visdrīzāk tev vienkārši ir zināms psiholoģisks spiediens tavas izcelsmes dēļ, kas spiež tevi būt vērstam pret nācijvalsts principu. Tas viss ir likumsakarīgi un saprotami, es tevi nevainoju.
smagais

     [+] [-]

, 2010-04-18 11:56, pirms 15 gadiem
MachimoI,

Bai ze vej, ko tavā izpratnē nozīmē "īsts latvietis" (tāpat kā "īsts krievs/lietuvietis/igaunis/peruānis/malaizietis")?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-18 11:57, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Tad parasti izaug nacionāli kastrēts jauktenis, kas starp abām tautām pastāvošā antagonisma dēļ kļūst par kosmopolītu.

Turklāt bērns parasti pirmo apgūst mātes dzimto valodu, kam arī ir savas sekas.
Pēc šī tava komentāra jūtos praktiski norakstīts... Zinu droši, ka manī ir vimaz ceturtā daļa poļu asiņu, manās meitās varētu būt vāciešu asinis, bet dēlā ir igauņu asinis. Dzīvei vairs nav jēgas...

  -3 [+] [-]

, 2010-04-18 11:57, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Nē, man šajā sakarā nav nekādu aizspriedumu. Visdrīzāk tev vienkārši ir zināms psiholoģisks spiediens tavas izcelsmes dēļ, kas spiež tevi būt vērstam pret nācijvalsts principu. Tas viss ir likumsakarīgi un saprotami, es tevi nevainoju.
Arieti tu laikam esi piemirsis kādā valstī tu dzīvo ar kādu vēsturi.
Ar tevi pat laiku nav vērts tērēt. Man nāk rēka par tādiem tīrasenīgajiem,īstenajiem, kā tu Šizik.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-18 11:59, pirms 15 gadiem
Lielā mērā piekrītu Machimol.
Tas katram cilvēkam ir saistīts ar savu pašapziņu. Ja viņš jūtas, ka ir krievs, tad lai spēlē krievijas izlasē, bet arī rēķinās ar sekām.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-18 11:59, pirms 15 gadiem
Ritvars Raits rakstīja: Pēc šī tava komentāra jūtos praktiski norakstīts... Zinu droši, ka manī ir vimaz ceturtā daļa poļu asiņu, manās meitās varētu būt vāciešu asinis, bet dēlā ir igauņu asinis. Dzīvei vairs nav jēgas...
Tas pauļķis inkubatorā auga un zina visu savu DNS no ā līdz z

  +3 [+] [-]

, 2010-04-18 12:01, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: MachimoI,

Bai ze vej, ko tavā izpratnē nozīmē "īsts latvietis" (tāpat kā "īsts krievs/lietuvietis/igaunis/peruānis/malaizietis")?
Īsts latvietis ir cilvēks, kas sevi uzskata par latvieti, kurš domā latviski un identificē sevi ar Latvijas valsti, vēsturi un kultūru.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-18 12:03, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Īsts latvietis ir cilvēks, kas sevi uzskata par latvieti, kurš domā latviski un identificē sevi ar Latvijas valsti, vēsturi un kultūru.
Tu ej pretrunā pats ar sevi. Laikam nesajēdz ko nes. Īstenais,tu LV armijā esi bijis ? Kādu labumu tu esi nesis LV ?
Viss tavs labums gudri muldēt netā.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-18 12:03, pirms 15 gadiem
Ritvars Raits rakstīja: Pēc šī tava komentāra jūtos praktiski norakstīts... Zinu droši, ka manī ir vimaz ceturtā daļa poļu asiņu, manās meitās varētu būt vāciešu asinis, bet dēlā ir igauņu asinis. Dzīvei vairs nav jēgas...
Kādā ziņā norakstīts? Kurš te vispār ir runājis par kaut kādām asinīm, dārgais draugs?

  -3 [+] [-]

, 2010-04-18 12:03, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Īsts latvietis ir cilvēks, kas sevi uzskata par latvieti, kurš domā latviski un identificē sevi ar Latvijas valsti, vēsturi un kultūru.
Tad nākamais jautājums - kas ir tie "atskaites punkti", lai sevi varētu uzskatīt par latvieti utt. (tas tālākais tevis rakstītais teksts)?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-18 12:05, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Tu ej pretrunā pats ar sevi. Laikam nesajēdz ko nes. Īstenais,tu LV armijā esi bijis ? Kādu labumu tu esi nesis LV ?
Viss tavs labums gudri muldēt netā.
Kur es eju pretrunā ar sevi? Esmu Zemessardzē. OMD nedaudz nokavēju, ja tas tevi tik ļoti interesē.

     [+] [-]

, 2010-04-18 12:06, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Kādā ziņā norakstīts? Kurš te vispār ir runājis par kaut kādām asinīm, dārgais draugs?
Kurs tad minēja jauktās ģimenes un bērnus par kastrētiem ?

     [+] [-]

, 2010-04-18 12:09, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tad nākamais jautājums - kas ir tie "atskaites punkti", lai sevi varētu uzskatīt par latvieti utt. (tas tālākais tevis rakstītais teksts)?
Īsti nesapratu jautājumu. Tas viss ir atkarīgs no katra cilvēka individuāli.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-18 12:09, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Kurs tad minēja jauktās ģimenes un bērnus par kastrētiem ?
Palasi kārtīgāk. Doma nav par cilvēka asinīm, bet gan par viņa pašapziņu, kas viņš tāds vispār ir.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-18 12:11, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Kurs tad minēja jauktās ģimenes un bērnus par kastrētiem ?
Nacionāli kastrētiem. Tam nav nekāda sakara ar asinīm. Tam ir sakars ar dzīvošanu starp divām pasaulēm - Latviju un Krieviju. Cilvēks nav kvants, tas nevar būt 2 vietās vienlaicīgi. Uzaugot mīlošā ģimenē ar vecākiem, kuriem ir dažādas nacionalitātes, neizbēgami rodas pretrunas saistībā ar nacionālo identitāti.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-18 12:12, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Īsti nesapratu jautājumu. Tas viss ir atkarīgs no katra cilvēka individuāli.
Konkrēti kā var pateikt - viņš ir īsts latvietis, jo "sevi uzskata par latvieti, kurš domā latviski un identificē sevi ar Latvijas valsti, vēsturi un kultūru."

Kas ir tie atskaites punkti, kad var pateikt - "Jā, es sevi identificēju ar Latvijas valsti, vēsturi, kultūru."
Vai arī citādāk formulēšu jautājumu - kas man ir jādara, lai es ar pilnām tiesībām tā varētu teikt?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-18 12:14, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Konkrēti kā var pateikt - viņš ir īsts latvietis, jo "sevi uzskata par latvieti, kurš domā latviski un identificē sevi ar Latvijas valsti, vēsturi un kultūru."

Kas ir tie atskaites punkti, kad var pateikt - "Jā, es sevi identificēju ar Latvijas valsti, vēsturi, kultūru."
Vai arī citādāk formulēšu jautājumu - kas man ir jādara, lai es ar pilnām tiesībām tā varētu teikt?
Nav atskaites punktu. Atskaities pats sev, kad esi nobriedis un esi ieguvis savu ''es''.

     [+] [-]

, 2010-04-18 12:16, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Nacionāli kastrētiem. Tam nav nekāda sakara ar asinīm. Tam ir sakars ar dzīvošanu starp divām pasaulēm - Latviju un Krieviju. Cilvēks nav kvants, tas nevar būt 2 vietās vienlaicīgi. Uzaugot mīlošā ģimenē ar vecākiem, kuriem ir dažādas nacionalitātes, neizbēgami rodas pretrunas saistībā ar nacionālo identitāti.
Jauktās ģimenes mēdz būt tikai starp Krieviem un Latviešiem ?
Tava šī aizrautība aiznes tevi no realitātes. Pasties uz Eiropu,tur jau sen nacionalitāte kā tāda praktiski jau ir iszudusi. Par Z-Ameriku vispār nerunājot.Bet kaut kā nemanās viņos problēmu ar identitāti.
Īstenībā tev ir lielākas problēmas ar to,jo esi sevi uznesis augstāk par pārējiem,īstenais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-04-18 12:18, pirms 15 gadiem
Irbe atteica krieviem,bet tāpat izsitās līdz augšai..gan jau kasparaitis ar varētu. Ikviens patriotisks latvietis/leituvietis nekad mūžā neatzīs tādu spēlētāju kā Kasparaitis par savējo. Irbi es visvairāk cienu par viņa uzskatiem un nebaidīšanos to paust skaļi. kasparaitis izvēlējās citu ceļu...

     [+] [-]

, 2010-04-18 12:19, pirms 15 gadiem
edzinss rakstīja: Nav atskaites punktu. Atskaities pats sev, kad esi nobriedis un esi ieguvis savu ''es''.
Tieši to arī vajadzēja pierādīt.

Sanāk, ka tāda konkrēta "īstā latvieša" nav, līdz ar to pārmest (kas te tiek darīts) citiem par to, ka "neesi īsts latvietis" arī nevar, jo vienam liksies, ka cilvēks ir "par maz latvietis", citam - par daudz, bet trešam - tieši laikā.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-18 12:19, pirms 15 gadiem
MachimoI rakstīja: Nacionāli kastrētiem. Tam nav nekāda sakara ar asinīm. Tam ir sakars ar dzīvošanu starp divām pasaulēm - Latviju un Krieviju. Cilvēks nav kvants, tas nevar būt 2 vietās vienlaicīgi. Uzaugot mīlošā ģimenē ar vecākiem, kuriem ir dažādas nacionalitātes, neizbēgami rodas pretrunas saistībā ar nacionālo identitāti.
Nu kā nav sakara? Kā tu saki - izaug nacionāli kastrēti cilvēki. Vai tad nav tā, ka nacionāli kastrētiem cilvēkiem var būt tikai nacionāli kastrēti bērni?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-18 12:20, pirms 15 gadiem
pizhiks6 rakstīja: Irbe atteica krieviem,bet tāpat izsitās līdz augšai..gan jau kasparaitis ar varētu. Ikviens patriotisks latvietis/leituvietis nekad mūžā neatzīs tādu spēlētāju kā Kasparaitis par savējo. Irbi es visvairāk cienu par viņa uzskatiem un nebaidīšanos to paust skaļi. kasparaitis izvēlējās citu ceļu...
Tev problēmas ar domāšanu ? Savējais viņš ir Krievijā. Kāpēc būtu Lietuviešiem viņš jāatzīst ? Vai Znaroks un Tambijevs būs krievijas izlasei pieskaitīts kā savējais un atzīts ?! Kasparaitis uz to arī nepredentē.

     [+] [-]

, 2010-04-18 12:21, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tieši to arī vajadzēja pierādīt.

Sanāk, ka tāda konkrēta "īstā latvieša" nav, līdz ar to pārmest (kas te tiek darīts) citiem par to, ka "neesi īsts latvietis" arī nevar, jo vienam liksies, ka cilvēks ir "par maz latvietis", citam - par daudz, bet trešam - tieši laikā.
Tieši tā. Pilnīgi piekrītu, bet ar vienu papildinājumu- ir jārēķinas ar savas izvēles sekām.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-18 12:22, pirms 15 gadiem
Tas ir neatbildams jautājums. Oficiāli nacionālā vēstures interpretācija nekur nav noteikta. Nevienā likumā tu neatradīsi izvērstu kultūras definīciju. Tautība ir jēdziens, ko pēc būtības nosaka paši šī vārda nēsātāji.

Ja tu domā latviski, ja tu uzskati, ka tu saisti sevi ar Latvijas valsti, vēsturi un kultūru un pārējie latvieši tam neiebilst (šķiet, bija mums tāds Džordžs Stīls, kas sevi uzskatīja par latvieti un runāja lauzītā latviešu valodā), tu esi pilnasinīgs latvietis.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-18 12:22, pirms 15 gadiem
pizhiks6 rakstīja: Irbe atteica krieviem,bet tāpat izsitās līdz augšai..gan jau kasparaitis ar varētu. Ikviens patriotisks latvietis/leituvietis nekad mūžā neatzīs tādu spēlētāju kā Kasparaitis par savējo. Irbi es visvairāk cienu par viņa uzskatiem un nebaidīšanos to paust skaļi. kasparaitis izvēlējās citu ceļu...
Irbe jau bija 2 kārtējais Pasaules čempions, PČ labākais vārtsargs un PSRS sudraba medaļas ieguvējs, draftēts NHL. Viņam nekāda PSRS izlase vairs nebija vajadzīga tāpat... .
Kasparaitis bija savas pieaugušo karjeras pašā sākumā.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-18 12:24, pirms 15 gadiem
edzinss rakstīja: Tieši tā. Pilnīgi piekrītu, bet ar vienu papildinājumu- ir jārēķinas ar savas izvēles sekām.
Kadas tad ir tās sekas ? Viņš ir piedalijies neskaitamās OS,PČ guvis medaļas. Spēlējis NHL. Tev liekās,ka viņš ko nožēlo ? Kas viņu saista ar Lietuvu ? Uzvārds Kasparaitis ? Ģimene dzīvo Zviedrijā,pats viņš strādā Krievijā. Un īsteno domas viņu nespēj kratīt.

     [+] [-]

, 2010-04-18 12:24, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Irbe jau bija 2 kārtējais Pasaules čempions, PČ labākais vārtsargs un PSRS sudraba medaļas ieguvējs, draftēts NHL. Viņam nekāda PSRS izlase vairs nebija vajadzīga tāpat... .
Kasparaitis bija savas pieaugušo karjeras pašā sākumā.
Bet tad neviens nevarēja par 100% pateikt, ka notiks tā kā notika. Irbe parādīja lielu drosmi, jo, ja notikumi tālāk risinātos citādāk, viņš ne uz NHL tiktu, ne arī PSRS karjera varētu izdoties.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-18 12:25, pirms 15 gadiem
Un konkrēti ar Kasparaiti ir tā, ka, protams, viņam nebūtu bijis lemts spēlēt olimpiskajās spēlēs, ja viņš izvēlētos Lietuvas izlasi, muļķīgi, vai ne? Bet toties, ja viņš būtu izvēlējies Latvijas izlasi, pie šīs ziņas viņam nebūt neviena paša pārmetuma. Nu labi, varbūt viens...

     [+] [-]

, 2010-04-18 12:26, pirms 15 gadiem
Kharlamovs321 rakstīja: Jauktās ģimenes mēdz būt tikai starp Krieviem un Latviešiem ?
Tava šī aizrautība aiznes tevi no realitātes. Pasties uz Eiropu,tur jau sen nacionalitāte kā tāda praktiski jau ir iszudusi. Par Z-Ameriku vispār nerunājot.Bet kaut kā nemanās viņos problēmu ar identitāti.
Īstenībā tev ir lielākas problēmas ar to,jo esi sevi uznesis augstāk par pārējiem,īstenais
Kurš ir teicis, ka jauktās ģimenes mēdz būt tikai starp latviešiem un krieviem? Es atbildēju uz jautājumu, kas man tika uzdots.

Šķiet, tev ir nepieciešams īss diskurss pasaules vēsturē - ASV, Kanāda, Meksika, Brazīlija un citas valstis nav radītas pēc nācijvalsts principa. Tur tautības jēdziens nekad nav bijis noteicošais. Latvija (un nospiedošs vairākums Eiropas valstu) ir radušās pēc cita modeļa.

Un, nē, es sevi nelieku augstākā plauktā par pārējiem. Nekad neesmu teicis, ka esi mazāk vērts Latvijas iedzīvotājs. Vienkārši diez vai tu vari objektīvi spriest par nacionāliem jautājumiem.