Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Šuplers: "No Karsuma gaidām agresīvu spēli"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Šuplers: "No Karsuma gaidām agresīvu spēli"
Juliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc šodien notikušās Kontinentālās Hokeja līgas spēles, kurā Rīgas ''Dinamo'' ar 3:2 apspēlēja Magņitogorskas ''Metallurg'', uzvarētāju komandas galvenais treneris Juliuss Šuplers atzīmēja veiksmīgo spēles sākumu.

Rīgas ''Dinamo'' galvenais treneris Juliuss Šuplers: ''Pats galvenais, ka šodien izdevās veiksmīgs sākums. Visi spēlētāji ļoti centās pret meistarīgu komandu. Prieks par to, ka tika izpildīts arī taktiskais plāns. Domāju, ka skatītājiem šīs dienas spēle patika.''

Jautāts par Mārtiņa Karsuma debijas mačā nodemonstrēto sniegumu, treneris teica, ka uzbrucējam vēl nepieciešams laiks, lai adaptētos un iespēlētos, bet kopumā viņš nospēlējis labi. Pēc Šuplera vārdiem, Karsuma uzdevums laukumā ir būt agresīvam un izveidot vārtu gūšanas momentus.

Magņitogorskas ''Metallurg'' galvenais treneris Valērijs Belousovs bija lakonisks: ''Sanāca neslikta spēle. Mums neizdevās sākums, kad ielaidām divus vārtos. 0:2 ir liels deficīts, ko atspēlēt nespējām.''

Nākamo maču ''Dinamo'' aizvadīs trešdien turpat ''Arēnā Rīga'', plkst. 19:30 tiekoties ar Maskavas ''Spartak''.

     [+] [-]

, 2010-01-18 22:28, pirms 14 gadiem
3 punkti kabatā.
Nākamais upuris Spartak!

     [+] [-]

, 2010-01-18 22:28, pirms 14 gadiem
lieliska spele un martins bija lielisks ,ta turpinat

  +2 [+] [-]

, 2010-01-18 22:37, pirms 14 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: varu pat saderet ka ta ir tava bilde profila... tu gan esi gudrs merkakits... iemacijies rakstit??
Tu kļūdies.Es esmu riktīgs mērkaķis ar stingru ,savu viedokli un man nepatīk dalīt avansā sajūsmas izsaucienus tikai tāpēc ,ka viens čalīts nevar atrast savu spēli lai arī novēlu viņam sasniegt viaugstākos hokeja kalnus.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-18 22:37, pirms 14 gadiem
andrisss rakstīja: Nožēlojami ir skatīties hokeju Viasat sport baltic kanālā! Kā var Puče un Skudra komentēt,ka fonā skan abu komandu VALSTS himmnas! Tā ir necieņa pret Latvijas valsti!
zini, kas ir "Andriti sss" ? kad pirmoreiz tu shito pashu komentu 1:1 ieliki pie ieprieksheja raksta, es tev piekritu, bet jasaka, ka tagad izskatas esi vienkarshs +inju tikotajs vai vel sliktak - algots viasat apliceejs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-01-18 22:41, pirms 14 gadiem
VALSTS HIMNĀM BŪTU JĀSKAN STARPVALSTU IZLAŠU MAČOS UN TIKAI.

  +5 [+] [-]

, 2010-01-18 22:46, pirms 14 gadiem
finkelstains rakstīja: VALSTS HIMNĀM BŪTU JĀSKAN STARPVALSTU IZLAŠU MAČOS UN TIKAI.
Mosh komentē arī tikai pēc starpvalstu mačiem?!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-18 22:46, pirms 14 gadiem
cesars rakstīja: veci,tas jau bija apvainojums tam gorillas teevinjam
ne jau man jaatvainojas sim dzivniecinam... bet gan tam lietotajam, kas panemis so bildi un ielicis to profila savas "skaistas" sejas vietā...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 22:48, pirms 14 gadiem
finkelstains rakstīja: VALSTS HIMNĀM BŪTU JĀSKAN STARPVALSTU IZLAŠU MAČOS UN TIKAI.
kadel?!!!

Man gan patika un ari hokejistus uzladeja pozitivi tas, ka toreiz play-off visi 10000 + un cik tur dziedaja Latvijas himnu!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 22:59, pirms 14 gadiem
finkelstains rakstīja: VALSTS HIMNĀM BŪTU JĀSKAN STARPVALSTU IZLAŠU MAČOS UN TIKAI.
tas tikai varētu liecināt, ka visas komandas līgā ir no vienas valsts un skandināt himnu divas reizes nav jēgas.
diez vai kāds varētu spriest, ka komandas ir no Baltkrievijas vai Kazahstānas vai Latvijas.
Man vismaz personīgi negribētos atstāt iespaidu, ka mēs kaut kādā veidā piederam krieviem. Kaut hokejā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 23:10, pirms 14 gadiem
andrisss rakstīja: Nožēlojami ir skatīties hokeju Viasat sport baltic kanālā! Kā var Puče un Skudra komentēt,ka fonā skan abu komandu VALSTS himmnas! Tā ir necieņa pret Latvijas valsti!
A viasats LTV7 nerāda?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-18 23:31, pirms 14 gadiem
Vedējtēvs rakstīja: Tripāns Cipulim - PIEKRITĪSI.... vai arī KĀ TEV LIEKAS VAI NU TAS VAI ARĪ TAS

žurnālists uzdod jautājumu, lai pēc iespējas vairāks intervējamais atbild un stāsta, nevis cenšas panākt, lai atbild ar vienu vai divim vārdiem
Tie taču ir hokejisti. Vairumam skola bijusi pastarpināta, vismaz tie, kuri ir izsitušies tik augstu. + vēl faktors, ka viņi ir noskrējušies un starplaiku intervijās arī neko vairāk nevar vēlēties.

     [+] [-]

, 2010-01-19 07:53, pirms 14 gadiem
andrisss rakstīja: Nožēlojami ir skatīties hokeju Viasat sport baltic kanālā! Kā var Puče un Skudra komentēt,ka fonā skan abu komandu VALSTS himmnas! Tā ir necieņa pret Latvijas valsti!
Tāds ir zviedru telekompānijas uzstādījums! Ar laiku grib mūs atradināt no pierastās himnas

  +1 [+] [-]

, 2010-01-19 07:58, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Tie taču ir hokejisti. Vairumam skola bijusi pastarpināta, vismaz tie, kuri ir izsitušies tik augstu. + vēl faktors, ka viņi ir noskrējušies un starplaiku intervijās arī neko vairāk nevar vēlēties.
Latvijā ir tikai viens hokejists, kurš ideāli atbild uz žurnālistu jautājumiem ar visu spēles analīzi, sava snieguma analītisku vērtējumu un objektīvu prognozi nākamajai spēlei vai periodam - Herberts Vasiļjevs. Arī Laviņš un Ozoliņš atbild ar vairāk nekā ierastām frāzēm!

     [+] [-]

, 2010-01-19 09:07, pirms 14 gadiem
mačs super... karsums-zvērs. komanda izskatijās vnk labi vakar..... cerams tagad visus atlikušos mačus tā kapās, lai plejofos tiek....... Tikai Rīga, Tikai Dinamo

     [+] [-]

, 2010-01-19 09:28, pirms 14 gadiem
Mans domāt, ka tādā komandā, kā RD, čalīšiem, kas ar vienu kāju stāv/stāvējuši un grib iekļūt NHL nav labs variants! Te neviens neelpo pakausī, spēlē savu līmeni, ne to, kāds ir Zamerikā, kur skrien, cīnies ik sekundi, nespēj atslābināties, jo zini, ka vari pa.ist vietu... IMHO

     [+] [-]

, 2010-01-19 09:32, pirms 14 gadiem
sermulis rakstīja: arī pret Krieviju
Pret Krieviju Pučem arī nekad nav bijusi cieņa, cik var no viņa teiktā saprast, tad arī nekad nebūs!

     [+] [-]

, 2010-01-19 10:33, pirms 14 gadiem
Aivers0n rakstīja: Pret Krieviju Pučem arī nekad nav bijusi cieņa, cik var no viņa teiktā saprast, tad arī nekad nebūs!
nu bet jo juus edatis biežāk palasat pučes raxtus vins arī skaidri un gaisi ir pateicis ka ir nacionālists, ne vins k ko tēlo neko kāds ir tads ir ,ziniet žurnalistiem ir tads labs niķis teikt ko domā un pučes viedoklis man personīgi vienmēr licies interesants

     [+] [-]

, 2010-01-19 10:53, pirms 14 gadiem
andrisss rakstīja: Nožēlojami ir skatīties hokeju Viasat sport baltic kanālā! Kā var Puče un Skudra komentēt,ka fonā skan abu komandu VALSTS himmnas! Tā ir necieņa pret Latvijas valsti!
Bet LTV7 komentētāji komentē Dinamo himnas laikā

Nu vispār ļoti nekorekti, ja kaut ko komentē valstu himnu laikā. Tas ir vēl neglītāk nekā viens otrs dziedonis pirms spēles izpilda mūsu valsts himnu.

     [+] [-]

, 2010-01-19 12:23, pirms 14 gadiem
finkelstains rakstīja: Tu kļūdies.Es esmu riktīgs mērkaķis ar stingru ,savu viedokli un man nepatīk dalīt avansā sajūsmas izsaucienus tikai tāpēc ,ka viens čalīts nevar atrast savu spēli lai arī novēlu viņam sasniegt viaugstākos hokeja kalnus.
Eu visgudrais primaat!! njem veeraa ka Karsums ir tiko atlidojis un vinjam shitaa ir pirmaa speele!! neesi neko dzirdeejis par laika joslaam un iespeleeshanos komandaa!?? tavs viedoklis ir pilniigi nevietaaa!! lielais primaata raxturs smiekli naak par tevi

     [+] [-]

, 2010-01-19 12:34, pirms 14 gadiem
eske rakstīja: Bet LTV7 komentētāji komentē Dinamo himnas laikā

Nu vispār ļoti nekorekti, ja kaut ko komentē valstu himnu laikā. Tas ir vēl neglītāk nekā viens otrs dziedonis pirms spēles izpilda mūsu valsts himnu.
Šeit varētu nepiekrist. Jau vismaz 2 reizes himnu dziedot LATVIEŠI ir sajaukuši vārdus vai rindas! Ja nemaldos, toreiz izbraukuma spēlē, kad Latvijas himnu izpildīja kāds Krievijas pārstāvis, vārdi bija pareizi. Tas tiešām parādīja cieņu pret pretinieka valsti un bija tiešām super moments!
Bet atgriežoties pie pāris vietējiem izpildītājiem - jāpalasa himnas vārdi, pirms to izpildīt. Pat tad, ja uzskata, ka visu zina...
Tā - interesanta lasāmviela (http://www.likumi.lv/doc.php?id=47134) Un nedaudz ne par tēmu - arī izlases spēlētājiem derētu palasīt un varbūt tomēr nodziedāt himnu pirms starpvalstu mačiem - izskatās labi un liecina par motivāciju - nevis tikai hokeju uzspēlēt, bet pārstāvēt valsti.
Ok, aizrāvos, bet tas tā IMHO.

     [+] [-]

, 2010-01-19 13:13, pirms 14 gadiem
Var jau protams musejiem parmest kludas,bet nevajag aizmirst pret ko bija spele un cik komandas vinus vispar ir sosezon uzveikusas.

     [+] [-]

, 2010-01-19 13:18, pirms 14 gadiem
"Pēc Šuplera vārdiem, Karsuma uzdevums laukumā ir būt agresīvam un izveidot vārtu gūšanas momentus."

Ja Karsuma uzdevums ir izveidot, kurš tad būs tas metējs? Vai tiešām lielais Janka? Vai katra uzbrucēja uzdevumā neietilpst agresīva uzbrukuma spēle? Ko tad pans Šuplers ir gaidījis un gaida no citiem uzbrucējiem? Nedaudz smieklīgi tagad visu glābēja misiju uzkraut Karsumam.

     [+] [-]

, 2010-01-19 16:07, pirms 14 gadiem
kastasir rakstīja: "Pēc Šuplera vārdiem, Karsuma uzdevums laukumā ir būt agresīvam un izveidot vārtu gūšanas momentus."

Ja Karsuma uzdevums ir izveidot, kurš tad būs tas metējs? Vai tiešām lielais Janka? Vai katra uzbrucēja uzdevumā neietilpst agresīva uzbrukuma spēle? Ko tad pans Šuplers ir gaidījis un gaida no citiem uzbrucējiem? Nedaudz smieklīgi tagad visu glābēja misiju uzkraut Karsumam.
Nu jā, pareizi jau šeit ir uzraxtīts,malacis!!Protams ka jāgaida agresīvāka spēle no Karsuma, jo geimeris , kam tas būtu jādara , sevišķi neraujās uz "petaku " t.i. Sprukts, bet gan snaixtās gar vārtu stabiņu un agresīvāka cīņā nav manīts ilgu laiku. Varūt Karsums to darīs?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-19 17:03, pirms 14 gadiem
Neticami! Jūlis no spēlētāja gaida agresīvu spēli.

     [+] [-]

, 2010-01-19 17:08, pirms 14 gadiem
Trieciens rakstīja: Nu jā, pareizi jau šeit ir uzraxtīts,malacis!!Protams ka jāgaida agresīvāka spēle no Karsuma, jo geimeris , kam tas būtu jādara , sevišķi neraujās uz "petaku " t.i. Sprukts, bet gan snaixtās gar vārtu stabiņu un agresīvāka cīņā nav manīts ilgu laiku. Varūt Karsums to darīs?
Nu protams! Sprikts neiet vārtu priekšā. Nez kapēc tad viņš vienā no pēdējām spēlēm iemeta no vārtu priekšas un šad tad pret viņu tur pārkāpj noteikumus?