Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Masaļskim meklē aizvietotāju

Rīgas "Dinamo" kluba vadība sadarbībā ar policiju turpina izmeklēšanu saistībā ar Edgara Masaļska piekaušanu, bet komandas ģenerālmenedžeris uzsācis jauna vārtsarga meklējumus.

Sakarā ar to, ka Masaļskis nevarēs spēlēt vairākus mēnešus, komandas ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs uzsācis sarunas ar hokejistu aģentiem, lai atrastu Edgara aizvietotāju. Pašlaik redzeslokā ir apmēram 4 vārtsargi no Eiropas.

Jau pirmdien komandai ir izbraukuma spēle Maskavā pret vietējo "CSKA". Turnejā "Dinamo" sastāvā dosies vārtsargi Sergejs Naumovs un Ervīns Muštukovs.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.lv

     [+] [-]

, 2008-09-17 22:57, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kā jau neskaitāmas reizes esmu teicis - jaunajiem ir jāizkonkurē vecie, nevis viņiem vieta sastāvā ir jādod tāpēc, ka šamie ir jaunie...
ar piebildi, ka tas īpaši attiecas uz vārtsargiem....

     [+] [-]

, 2008-09-17 22:57, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: - a kāpēc tu par atskaites punktu ņēmi 5 aizvadītas spēles? Paskaitīju - tikai pusei no komandām ir vārtsargi, kas aizvadījuši 5 pilnas (un vairāk) spēles. Tavs izvēlētais atskaites punkts nav objektīvs. Es ņēmu tos vārtsargus, kas aizvadījuši vismaz 3 spēles - tad jau Masaļskis ir ārpus pirmā 10nieka pēc atvairīto ripu procenta. Tas jau noteikti nenozīmē, ka Masaļskis slikts (sliktiem nedod nedēļas labākā spēlētāja balvu - taču norāda, ka viņš ir viens no... nevis labākais. Un kurš ir teicis, ka Naumovs nevarētu būt tuvu tam līmenim?

Piekrītu, ka Masala ir bijis labāks - citādi jau viņš nebūtu vārtos pastāvīgi. Taču pastāv cerības, ka arī Naumovs "kopējo bildi" nesabojās. (t.i. nedomāju, ka starp Masaļski un Naumovu ir tik milzīga atšķirība, lai Masaļska prombūtni sauktu par katastrofu).
Bet vai ir objektīvi salīdzināt Masaļski ar 8 spēlēm (tb potenciālām iespējām "izgāsties") un kādu citu, kurš pat pusi no tām spēlēm nav aizvadījis?
Katrā gadījumā, vajadzētu pagaidīt sezonas vidu, tad varēs spriest tieši par Edgara vietu KHL vārtsargu reitingā.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-17 22:59, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Un cik Vieča var atļauties.
Vai arī Juris un Aigars...

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:00, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet vai ir objektīvi salīdzināt Masaļski ar 8 spēlēm (tb potenciālām iespējām "izgāsties") un kādu citu, kurš pat pusi no tām spēlēm nav aizvadījis?
Katrā gadījumā, vajadzētu pagaidīt sezonas vidu, tad varēs spriest tieši par Edgara vietu KHL vārtsargu reitingā.
Tikai problēma tā, ka Edžam tās 8 spēles tā arī paliks un nepieaugs nospēlēto spēļu skaits. Tā kā arī tas nav objektīvi. Pagaidam, kamēr visi (vai lielākā daļa) aizvadīs 8 spēles un tad analizējam, ok?

  +1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:02, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Vai arī Juris un Aigars...
Tiem nebūs problēma, viens cenas uzkrūvēs, otrs nospers, bet Viečam jānopelna.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:02, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: ar piebildi, ka tas īpaši attiecas uz vārtsargiem....
Tieši tā...
Tas pats Irbe. Ne jau viņam iedeva vietu vārtos, tāpēc, ka smuks puika! Bet gan tāpēc, ka izkonkurēja Vitāliju Samoilovu! Un te netika ņemta vērā pat Vitālija tikko no Kalgarī atvestā zelta "šaiba" lentītē, tb Olimpiskā zelta medaļa.
Ja tagad kāds no mūsu jaunajiem varētu izkonkurēt kaut vai PČ uzvarētājkomandas 2. vai 3. vārtsargu... (salīdzinājums, iespējams, neprecīzs, taču doma skaidra)

  -1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:02, pirms 16 gadiem
mosh labaak uzspeeleet uz PC hokeja menedzeri?

  +1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:03, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Tiem nebūs problēma, viens cenas uzkrūvēs, otrs nospers, bet Viečam jānopelna.
Nu ne jau pie konveijera vai grāvjus rokot viņš pelna.

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:03, pirms 16 gadiem
georgy rakstīja: mosh labaak uzspeeleet uz PC hokeja menedzeri?
Būtu Eastside Hockey Manager jaunākā versija apdomātu tavu piedāvājumu...

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:05, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu ne jau pie konveijera vai grāvjus rokot viņš pelna.
Arī fakts. Bet neesmu dzirdējis, ka viņš biznesu sācis puķes tirgojot, kā Mākoņu Andris, vai vēl dažs labs. Ok, aizgāja offtopic.

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:06, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Arī fakts. Bet neesmu dzirdējis, ka viņš biznesu sācis puķes tirgojot, kā Mākoņu Andris, vai vēl dažs labs. Ok, aizgāja offtopic.
Offtopiks te parādās jau sen... Bet tas jau arī piedienas pie kārtīgas hokejdiskusijas.

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:09, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet vai ir objektīvi salīdzināt Masaļski ar 8 spēlēm (tb potenciālām iespējām "izgāsties") un kādu citu, kurš pat pusi no tām spēlēm nav aizvadījis?
Katrā gadījumā, vajadzētu pagaidīt sezonas vidu, tad varēs spriest tieši par Edgara vietu KHL vārtsargu reitingā.
piekrītu par to sezonas vidu (taču tas vairs uz Masaļski neattieksies, jo Edgars tagad uz ilgu laiku paliks uz 8 spēlēm). Taču paziņot, ka vārtsargs, redz, ir 6-tais labāks, ja pusei no dalībkomandām nav vārtsargu, kas tik daudz spēles laika būtu aizvadījuši arī nav korekti no statistikas viedokļa.

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:11, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: piekrītu par to sezonas vidu (taču tas vairs uz Masaļski neattieksies, jo Edgars tagad uz ilgu laiku paliks uz 8 spēlēm). Taču paziņot, ka vārtsargs, redz, ir 6-tais labāks, ja pusei no dalībkomandām nav vārtsargu, kas tik daudz spēles laika būtu aizvadījuši arī nav korekti no statistikas viedokļa.
Paziņojums tika papildināts ar piebildi. NHL jau arī - ja neesi aizvadījis noteiktu spēļu skaitu vari kaut "sauss" visās būt, ofic. statistikā tevi nieiekļauj...

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:14, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja tagad kāds no mūsu jaunajiem varētu izkonkurēt kaut vai PČ uzvarētājkomandas 2. vai 3. vārtsargu... (salīdzinājums, iespējams, neprecīzs, taču doma skaidra)
njā.... pie kam izskatās, ka tuvākajā laikā arī nebūs... vismaz U18/U20 līmenī ne tuvu tādu nav... diemžēl...

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:15, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Offtopiks te parādās jau sen... Bet tas jau arī piedienas pie kārtīgas hokejdiskusijas.
Pilnai laimei vēl pa zaķiem sākam diskutēt.

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:16, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: njā.... pie kam izskatās, ka tuvākajā laikā arī nebūs... vismaz U18/U20 līmenī ne tuvu tādu nav... diemžēl...
Enkuzens?

  -1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:17, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Enkuzens?
Labi, ja Lūsiņu varēs dienās izkonkurēt - diemžēl tas ir mūsu jauno vārtsargu maksimums...

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:20, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Labi, ja Lūsiņu varēs dienās izkonkurēt - diemžēl tas ir mūsu jauno vārtsargu maksimums...
Tik pesimistiksi? Kautgan no Stiģa biju gaidījis vairāk, tāpat kā no Dzelzs. Nez es Enkuzenā saskatu potenciālu, ja nenoies no ceļa. Lūsiņš? Ta viņš pat Legzdu savā laikā nevarēja izkonkurēt.

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:27, pirms 16 gadiem
i voobsge hvatit opjat parspillet sigral 3 igri normalno,srazu sdelali s nego Hasheka,naumov iraja v SKA bil ludshih golkipper celij sezon,huze Edgara ne budet..smeshno shitat,paren vsju zizn ne mog normalnij kontrakt poluchit,seichas polucil sigral 3 matcha geroj,do etogo herogo stojal...

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:31, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Tik pesimistiksi? Kautgan no Stiģa biju gaidījis vairāk, tāpat kā no Dzelzs. Nez es Enkuzenā saskatu potenciālu, ja nenoies no ceļa. Lūsiņš? Ta viņš pat Legzdu savā laikā nevarēja izkonkurēt.
Stiģis man noteikti labāk patika par Enkuzenu kaut arī Enkuzens nav slikts. Dzelzs? nē, nē - manuprāt, viņš vārtos stāvēja briesmīgi. vēl tagad atceros to U18 PČ - kādus taurenīšus viņš laida iekšā gan pret japoškām, gan pret korejiešiem... arī pret dāņiem tika izcīnīta uzvara pateicoties tam, ka bija pēdējo gadu labākais sastāvs: Daugaviņš, Kulda u.t.t.
jā, bet Lūsiņš šobrīd pēc statistikas viens no labākajiem BAČā... kāpēc iepriekš Ogrē kastē lika Legzdu nevis Lūsiņu, to tik zināja Zdeneks - cik redzēju (es gan nepretendēju uz profesionālu viedokli), man Lūsiņa sniegums patika daudz labāk.

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:32, pirms 16 gadiem
Semjonovs rakstīja: i voobsge hvatit opjat parspillet sigral 3 igri normalno,srazu sdelali s nego Hasheka,naumov iraja v SKA bil ludshih golkipper celij sezon,huze Edgara ne budet..smeshno shitat,paren vsju zizn ne mog normalnij kontrakt poluchit,seichas polucil sigral 3 matcha geroj,do etogo herogo stojal...
A to Tu pastāsti Sējējam, Koziolam un pārējiem no RD vadības

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:32, pirms 16 gadiem
Semjonovs rakstīja: i voobsge hvatit opjat parspillet sigral 3 igri normalno,srazu sdelali s nego Hasheka,naumov iraja v SKA bil ludshih golkipper celij sezon,huze Edgara ne budet..smeshno shitat,paren vsju zizn ne mog normalnij kontrakt poluchit,seichas polucil sigral 3 matcha geroj,do etogo herogo stojal...
Kad Naumovs spēlēja SKA? Un ko nōzīmē nevarēja dabūt kontraktu un tagad ceļ zvaigznēs??? Masalam vnk nedeva šancu un viss! Paskaties, kas Krievijā notiek! Omska nedaudz sūdīgāk sāka sezonu un jau atlaiž treneri, vnk Krievijā vajag rezultātu uzreiz. Tur neauklējas. Bet mums ir stipri savādāka situācija mums vnk nav kadru un tādēļ, ja kāds uzspīd tad to uzreiz ceļ saulītē.

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:38, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Stiģis man noteikti labāk patika par Enkuzenu kaut arī Enkuzens nav slikts. Dzelzs? nē, nē - manuprāt, viņš vārtos stāvēja briesmīgi. vēl tagad atceros to U18 PČ - kādus taurenīšus viņš laida iekšā gan pret japoškām, gan pret korejiešiem... arī pret dāņiem tika izcīnīta uzvara pateicoties tam, ka bija pēdējo gadu labākais sastāvs: Daugaviņš, Kulda u.t.t.
jā, bet Lūsiņš šobrīd pēc statistikas viens no labākajiem BAČā... kāpēc iepriekš Ogrē kastē lika Legzdu nevis Lūsiņu, to tik zināja Zdeneks - cik redzēju (es gan nepretendēju uz profesionālu viedokli), man Lūsiņa sniegums patika daudz labāk.
Man ar patika Stiģis, bet uzskatu, ka džeks pieļāva kļūdu paliekot Latvijā (nevis aizbraucot prom) un pēc tam pārejot uz LM, kur Žabotiski bija nereāli izkonkurēt. Vnk jaunajam ir jārūdas spēlē, nevis jāsēž. Ok, pa Dzelzi ir dažādi viedokļi, bet izlasē viņš bija.
Domā Zdeneks bija tāds gnīda, ka speciāli Legzdu stutēja? Legzda jau ar nav nekas sevišķs. ja būtu labāks, tad spēlētu. Manuprāt.

     [+] [-]

, 2008-09-17 23:43, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Man ar patika Stiģis, bet uzskatu, ka džeks pieļāva kļūdu paliekot Latvijā (nevis aizbraucot prom) un pēc tam pārejot uz LM, kur Žabotiski bija nereāli izkonkurēt. Vnk jaunajam ir jārūdas spēlē, nevis jāsēž. Ok, pa Dzelzi ir dažādi viedokļi, bet izlasē viņš bija.
Domā Zdeneks bija tāds gnīda, ka speciāli Legzdu stutēja? Legzda jau ar nav nekas sevišķs. ja būtu labāks, tad spēlētu. Manuprāt.
par Stiģi un kļūdu pilnīgi piekrītu - uz LM gan nevajadzēja iet...
a par Legzdu un Lūsiņu - es jau izteicu savu viedokli, kas man bij formulējies no redzētā. taču atšķiribā no Zdeneka, es neesmu ne treneris, ne hokeja speciālists...

  +1 [+] [-]

, 2008-09-17 23:56, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: par Stiģi un kļūdu pilnīgi piekrītu - uz LM gan nevajadzēja iet...
a par Legzdu un Lūsiņu - es jau izteicu savu viedokli, kas man bij formulējies no redzētā. taču atšķiribā no Zdeneka, es neesmu ne treneris, ne hokeja speciālists...
tieši tā neviens nav no mums ne treneris ne GM. Mēs apmainamies viedokļiem jo mums rūp tā štelle.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-18 00:10, pirms 16 gadiem
ko, jūs diskutējiet par Edgara aizvietotājiem-nevajag maksāt tos millionus-Ja KALVĪTIS negrib stāvēt KASTĒ var uzaicināt LOLITU Andruševsku-Būs baigais iespaids uz visu KHL,Cerams,ka krievi arī ir Dženteļmeņi un nelauzīs Dāmai potītes.Un būsim Pionieri šajā jomā!F-1 jau šādi precendenti jau bija

  -2 [+] [-]

, 2008-09-18 01:09, pirms 16 gadiem
Lipmani vārtossss.......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-09-18 09:06, pirms 16 gadiem
Es domāju, ka ir vienkārši jāsamierinās ar to, ka labu vārtsargu būs ļoti grūti atrast. Jura piedāvātie Obēns un Tibo bija labi vārtsargi, bet acīmredzot ir iemesls, kāpēc varam izskatīt arī tādus variantus (šie vārtasrgi vairs augstu nekotējas). Tādējādi, ja vārtsargs tiks atrasts, tad ne ar lielu vārdu, bet tāds kuram labākie gadi nav aiz muguras (vismaz uz to jācer).

P.S. Čats, kas te panesās starp mūsu diviem draugiem gan bija muļķīgs. Vienkārši atzīstiet, ka viens otram esat abolūti nepaciešami. Galu galā mēs visi esam tikai cilvēki. Nevajag to te slēpt aiz kaut kādu "argumentu" plīvura.

     [+] [-]

, 2008-09-18 09:22, pirms 16 gadiem
eske rakstīja: Jāmeklē vārtsargs savā smilškastē. Nav ko trenēt ārzemju vārtsargus, paši paliksim ar visādiem vidusmēra vārtsargiem. Jāceļ savējie !!!!
Bez jau minētā Naumova kurš tagad moš pavilks moš nepavilks... un Muštukova kurš šaubos vai vēl ir spējīgs tādu KHL pavilkt (it sevišķi ilgtermiņā - vairākas spēles pēc kartas vienādā labā līmenī), kas ta mums vēl būtu par vārtsargiem, kas varētu atbilst KHL līmenim...?! Man nāk prātā tikai Žabotinskis, bet šaubos ka šis būtu tad par to pašu Muštukovu, vai piem. Lūsiņu (kurš tagad rāda nesliku spēli R 2000 vārtos) dikti labāks....

     [+] [-]

, 2008-09-18 09:29, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Sējējs intervijā Panorāmai jau pieļāva arī domu, ka līdz spēlei Maskavā Masaļska aizvietotājs varētu būt jau atrasts un pat dotos laukumā...
Nu ta jau sanāk, ka pats Sējējs nav īpaši augstās domās par Naumova varējumu.... un gan jau viņam no sava skatpunkta tas ir labāk redzams, jo šaubos ka "biznesa projekts" bez tādas (lielas) vajadzības ies ne no kā ne no šā pēkšņi ar naudu "mētāties" un pirkt papildus vārtsargu.... Laikam jau, ka tāda vajadzība tomēr ir un ne Naumovs, ne vēl vairāk Muštukovs nav dotajā momentā tāda KHL 1. vārtsarga līmenī....

     [+] [-]

, 2008-09-18 09:30, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Interesanti vai aktīvākie diskutētāji apzinās, ka viņu plašās zināšanas par hokeju reāli ir nerentabls skills?
nuu, bet pasaki man, kurš hobijs ir "rentabls skills"?

     [+] [-]

, 2008-09-18 09:36, pirms 16 gadiem
als rakstīja: Nu ta jau sanāk, ka pats Sējējs nav īpaši augstās domās par Naumova varējumu.... un gan jau viņam no sava skatpunkta tas ir labāk redzams, jo šaubos ka "biznesa projekts" bez tādas (lielas) vajadzības ies ne no kā ne no šā pēkšņi ar naudu "mētāties" un pirkt papildus vārtsargu.... Laikam jau, ka tāda vajadzība tomēr ir un ne Naumovs, ne vēl vairāk Muštukovs nav dotajā momentā tāda KHL 1. vārtsarga līmenī....
..taču nevar izslēgt vēl vienu variantu: Sējējs vienkārši apzinās, ka Naumovs nevarēs izvilkt 100% visas spēles turpmākās sezonas laikā (vai pat nākamajās 3 izbraukuma spēlēs pēc kārtas), savukārt, Muštukovu neriskē likt par stabilu Nr.2 un tiek meklēts, varbūt, tikai Naumova līmeņa leģionārs...

     [+] [-]

, 2008-09-18 09:46, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: Interesanti vai aktīvākie diskutētāji apzinās, ka viņu plašās zināšanas par hokeju reāli ir nerentabls skills?
Nu man jau šad tad kkas par šeit rakstīto "atlec", taču par pārējiem gan nezinu...