Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3
Autors: Olafs Jākabsons

Masaļskim meklē aizvietotāju

Rīgas "Dinamo" kluba vadība sadarbībā ar policiju turpina izmeklēšanu saistībā ar Edgara Masaļska piekaušanu, bet komandas ģenerālmenedžeris uzsācis jauna vārtsarga meklējumus.

Sakarā ar to, ka Masaļskis nevarēs spēlēt vairākus mēnešus, komandas ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs uzsācis sarunas ar hokejistu aģentiem, lai atrastu Edgara aizvietotāju. Pašlaik redzeslokā ir apmēram 4 vārtsargi no Eiropas.

Jau pirmdien komandai ir izbraukuma spēle Maskavā pret vietējo "CSKA". Turnejā "Dinamo" sastāvā dosies vārtsargi Sergejs Naumovs un Ervīns Muštukovs.

Izmantotie resursi:
dinamoriga.lv


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-09-17 15:39, pirms 16 gadiem
Uzbrucējiem būs mazliet vairāk jāsaspringst uzbrukumā - galvenais šiem iemest par 1 ripu vairāk. Ieguvēji būs arī skatītāji - 7-6 nebūtu slikti, tikai nervi būs čupā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-09-17 15:40, pirms 16 gadiem
rushler, par to apvainošanos - piekrītu
Protams, RD vadība domā par rezultātu... bet priekš kam tad tie divi pārējie vārtu vīri ir vajadzīgi? Lai defaultā nespēlētu? Muštukovs nespēlē ne RD, ne R2000... Tas, manuprāt, nav izdevīgi nevienam...
, 2008-09-17 15:41, pirms 16 gadiem
Julija19 rakstīja: Žabotinskis aizņemts BAČ
Pastāv arī tāda lieta, kā izīrēšana. labi gan LM, gan pašam sportistam, gan Dinamo. Tikai vai viņš ir gatavs KHL?
, 2008-09-17 15:45, pirms 16 gadiem
masalskis nav aizvietojams, jo pirmkart naumovs vairs nav tas naumovs un mustukovs krietni atpaliek no ta limena kadu spele KHL. vina labakais limenis ir bijis ECHL. paris speles samsungliga un vairakas speles kautkada amerikas amatieru cempionata. bet parejam KHL komandam varstargi arzemnieki ir ar NHL pieredzi. ko mustukovs tur daris? tadjau tik pat labi vartos var likt jauno enkuzenu, vinam profesionalos pieredze nav dizi mazaka, ja pat ne lielaka.
treskart masalskis nav aizvietojams, jo vins ir komandas balsts, agrak teica, ka ja vartos irbe tad var iet uz prieksu, arcijs jau izvilks, tagad to pasu var teikt par masalski, kas bus ja vartos ieliks kaukadu mustukovu kuram neviens isti netic? smagi....
, 2008-09-17 15:46, pirms 16 gadiem
Lašaks nebūtu sliktākais variants, bet domāju ka ar Naumovs ir Naumovs.....
, 2008-09-17 15:48, pirms 16 gadiem
Archa13 rakstīja: jacer janu lašaku :S
Tu esi safārējies ar to Lašaku???? ja jau viņš būtu tik labs, tad Krievijā būtu aizvadījis vairāk kā 1 sezonu un tagad nespēlētu Čehijā (Pardubicē).
, 2008-09-17 15:51, pirms 16 gadiem
Tagad,kad sezona praktiski ir sākusies, RD laba vārtu vīra iegādes iespējas līdzinās 0%! ja kādu arī dabūs,tad tas prieks viņiem izmaksās ļooootttiiiii dārgi!
Lai RD pierāda,ka šī nav viena vai divu spēlētāju komanda,jo tik pat labi kāds spēlētājs var gūt traumu treniņā!
, 2008-09-17 15:52, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Pastāv arī tāda lieta, kā izīrēšana. labi gan LM, gan pašam sportistam, gan Dinamo. Tikai vai viņš ir gatavs KHL?
Nu nezinu ga īsti vai tev ir taisnība par to izīrēšanu. Šito futbolā piekopj,bet hokejā - kaut kā neesmu dzirdējis. Bet iespējams kļūdos.
, 2008-09-17 15:55, pirms 16 gadiem
bet neaizmirstiet, ka vartsargs visticamak tiks izirets nevis nopirkts. kurs labs vartsargs gribes cakaret sev sezonu aizejot no vienas komandas uz otru paspelet ~3 menesus un pectam vilkties atpakal nezinot vai vispar vel tiks vartos. tapat kura komanda gribes savu labako vartsargu iziret
Slēpts komentārs: symbio
, 2008-09-17 15:57, pirms 16 gadiem
un ka ar skudru? pametis hokeju pilniba?
, 2008-09-17 16:00, pirms 16 gadiem
Žoselins Tibo un Žans-Sebastjans... ne jau Žigērs, bet Obēns ir brīvi...

Žoselins Tibo. 33 gadi, 586 spēles NHL.
Vārtsargs "ar vārdu", epizodēm bija pirmais numurs vairākās NHL komandās. Alga - $760000.

Žans-Sebastjans Obēns, 31 gads, 218 spēle NHL.
Mūžigi otrais, kaut gan ir rādījis arī elites cienīgu sniegumu. Alga - $525000.

Protams, tas ir tā - smukas fantāzijas, taču, reāli ņemot (par to es esmu teicis jau no pirmajām projekta dienām) "Dinamo" ir jāmeklē kāds vismaz NHL otrā vārtsarga līmeņa spēlētājs. Un tagad it sevišķi.
, 2008-09-17 16:02, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tagad,kad sezona praktiski ir sākusies, RD laba vārtu vīra iegādes iespējas līdzinās 0%! ja kādu arī dabūs,tad tas prieks viņiem izmaksās ļooootttiiiii dārgi!
Lai RD pierāda,ka šī nav viena vai divu spēlētāju komanda,jo tik pat labi kāds spēlētājs var gūt traumu treniņā!
Ziemeļamerikā gatavošanās sezonai tikko sākusies un, manuprāt, tieši tur ir jāmeklē nākamais ripķēris.
, 2008-09-17 16:02, pirms 16 gadiem
nu ja jau spēlē naumovs, tad var spēlēt arī kerčš, kura gada sergejs bija 67 vai 69!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-09-17 16:05, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Žoselins Tibo un Žans-Sebastjans... ne jau Žigērs, bet Obēns ir brīvi...

Žoselins Tibo. 33 gadi, 586 spēles NHL.
Vārtsargs "ar vārdu", epizodēm bija pirmais numurs vairākās NHL komandās. Alga - $760000.

Žans-Sebastjans Obēns, 31 gads, 218 spēle NHL.
Mūžigi otrais, kaut gan ir rādījis arī elites cienīgu sniegumu. Alga - $525000.

Protams, tas ir tā - smukas fantāzijas, taču, reāli ņemot (par to es esmu teicis jau no pirmajām projekta dienām) "Dinamo" ir jāmeklē kāds vismaz NHL otrā vārtsarga līmeņa spēlētājs. Un tagad it sevišķi.
nepaarzinu rigas dinamo budzeta nianses - tomer tiesam labi zini ka vinjiem ir vel palicis paari pusmiljons zaljo prieks speeleetaajiem? seit vareetu but runa par(manuprat) max 200k dolaaru...vai taa ir iegaade, vai iziireesana - tas jau triviaalaak...
, 2008-09-17 16:06, pirms 16 gadiem
Diezgan stulbi bija ņemt Naūmovu un Muštukovu, kad pēc tam nelaiž spēlēt.....
, 2008-09-17 16:06, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Protams, tas ir tā - smukas fantāzijas, taču, reāli ņemot (par to es esmu teicis jau no pirmajām projekta dienām) "Dinamo" ir jāmeklē kāds vismaz NHL otrā vārtsarga līmeņa spēlētājs. Un tagad it sevišķi.
Tu tak neesi ar pilnu spaini...Cita realitaate, chaliit. Tu tiesham domaa, ka tagad Seejeejs breeks "BAAA atceraas, ko Minjinu Janka teica? Taa arii tagad dariisim, njemam no NHL!!!" reizeem tu izsakies gana interesanti, bet tad naak taadas peerles...
, 2008-09-17 16:07, pirms 16 gadiem
smilchs rakstīja: āi! Ka tik vēl sūdi nesanāk! Kaut kādu leģionāru paņems, šis izkonkurēs i Sergeju, I Edžu un dirsā būs! Nebūs izlases pamatvārtsargiem spēļu prakse...
Bet vai tāds vārtsargs, kuru var izkonkurēt piem. AHL/ECHL līmeņa vārtsargs (un tieši šāds visdrīzāk arī tiks atrasts), ir cienīgs būt par, nu jau ilggadējas, A grupas komandas pirmo numuru?
Protams, ja paņems divus augstākminētos vīrus (vai +/- tāda līmeņa), tad šādam uztraukumam ir pamats, taču ja nē, tad gan jau Masaļskis atgūs savu vietu (ja spēlēs vismaz tā kā līdz šim).
, 2008-09-17 16:08, pirms 16 gadiem
playthegame rakstīja: un ka ar skudru? pametis hokeju pilniba?
Sen jau, tagad cik zinu strādā par vārtusargu trenneri...
, 2008-09-17 16:09, pirms 16 gadiem
henrijz
Kristaps7

Nu jūs laikam neizlasat, ko es rakstu (vismaz ne līdz galam)...
Tad nu ielikšu vēlreiz:
"Protams, tas ir tā - smukas fantāzijas..."
, 2008-09-17 16:09, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Bet vai tāds vārtsargs, kuru var izkonkurēt piem. AHL/ECHL līmeņa vārtsargs (un tieši šāds visdrīzāk arī tiks atrasts), ir cienīgs būt par, nu jau ilggadējas, A grupas komandas pirmo numuru?
Protams, ja paņems divus augstākminētos vīrus (vai +/- tāda līmeņa), tad šādam uztraukumam ir pamats, taču ja nē, tad gan jau Masaļskis atgūs savu vietu (ja spēlēs vismaz tā kā līdz šim).
Masaļskim vispirms būs jāatgūst forma un tas var būt visai grūti...
, 2008-09-17 16:09, pirms 16 gadiem
nahl un bbhl par 20 ls daudzi atsauksies
, 2008-09-17 16:10, pirms 16 gadiem
renrins rakstīja: Kad beigsies NHL nometnes? Tur jau ar atbirs labi vārtusargi. Domāju, ka daudzi labprāt piekristu spēlēt KHL nevis AHL, gan dēļ atalgojuma, gan dēļ spēļu līmeņa. Eiropā būs grūti kādu atrast, jo sezonas daudzkur ir sākušās un neviens negribēs laist prom labu vārtusargu.

Beztam, kādēļ netiek izskatīts Žabotinska variants. Tiesa tādā gadījumā par pirmo nummuru kļūst Naumovs, bet vai viņš ir vilcējs?

Varbūt jādod iespēja Muštukovam, bet nu treneriem labāk redzams.
Nu uz oktobra sākumu jau beigsies (t.i. ~2 nedēļas) un tur tiešām varētu nesliktus varotčikus vēl noskatīt (kaut to pašu Bostonas Rasku), kas iespējams labāk tiešām par biš lielāku naudu gribētu tādā KHL paspēlēt nekā AHL.... Masalam šitā sezona (vismaz RD klubā) ir jau prakstiski beigusies un atpakaļ uz slidām šis varērtu būt uz decembra beigām/ janvāri un tās jau būs praktiski sezonas beigas... + vēl droši vien šim apmēram mēnesi vajadzēs formā ieiet.... t.i. jau praktiski PO ta sāksies.... tapēc pareizi vien ir ka RD tagad meklē vēlvienu vismaz Eiropas/AHL līmeņa vārtsargu.... iespējams ka RD tagad tiešām vajadzētu biš nogaidīt, nokapāt tās trīs spēles izbraukumā ar Naumovu/ Muštukovu un uz oktopra sākumu paksatīties kas no NHL "atbirst"..... moš kādam no atbirušajiem ir interese tādā KHL un RD labāk uzlapāt nekā mīcīties pa AHL...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-09-17 16:10, pirms 16 gadiem
Tikai Irbe- jo viņš mūris.
, 2008-09-17 16:11, pirms 16 gadiem
Abrags rakstīja: Tu esi safārējies ar to Lašaku???? ja jau viņš būtu tik labs, tad Krievijā būtu aizvadījis vairāk kā 1 sezonu un tagad nespēlētu Čehijā (Pardubicē).
Nu, bet Pardubice nav Ocelari vai Karlovi Vari - tas ir, ja nemaldos, viens no ekstralīgas "flagmaņiem"... sūdaini tur vārtus nesargā...
, 2008-09-17 16:11, pirms 16 gadiem
Skatos Muštukovs ar Naumi daudziem faniem norakstīti... Es gan domāju, ka Muštukovam būtu jādod iespēja, savējie jauaudzina. Un nevar zināt -teorētiski jau džeks vararī pavilkt. Bez iespējas jau neviens neparādīsies. Un kādai neveiksmīgai spēlei arī nevajadzētu būt par pamatu kritikai, jo tad jau Masalu jau 100x varēa norakstīt, arī KHL sākumā...

Bet nu gan jau būs OK - gan atradīs pirmo numuru, gan Naumis ar Muštukovu dabūs savas iespējas.
, 2008-09-17 16:12, pirms 16 gadiem
ChuckNoriss rakstīja: "Otraa" vaartsarga vietas aizpildiitaajam maksaat 500,000$?
Cik tad maksaaa Masalskim?
Es neticu ka vinjam maksaa pat 100,000$ gada..
$500000 ir par pilnu sezonu... Ja uz tiem trim menešiem (kurās viņš būs (jābūt!) pirmais numurs), tad summa, protams, mazāka.
, 2008-09-17 16:12, pirms 16 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Žoselins Tibo un Žans-Sebastjans... ne jau Žigērs, bet Obēns ir brīvi...

Žoselins Tibo. 33 gadi, 586 spēles NHL.
Vārtsargs "ar vārdu", epizodēm bija pirmais numurs vairākās NHL komandās. Alga - $760000.

Žans-Sebastjans Obēns, 31 gads, 218 spēle NHL.
Mūžigi otrais, kaut gan ir rādījis arī elites cienīgu sniegumu. Alga - $525000.

Protams, tas ir tā - smukas fantāzijas, taču, reāli ņemot (par to es esmu teicis jau no pirmajām projekta dienām) "Dinamo" ir jāmeklē kāds vismaz NHL otrā vārtsarga līmeņa spēlētājs. Un tagad it sevišķi.
neaizmirsti, ka par spēlēšanu KHL ZAmerikāņiem parasti "goda lieta" ir prasīt krietni vairāk kā NHL... un arī pie Tevis nosauktajām summām tās ir ļoti iespaidīgas priekš RD budžeta lieluma... ticamāk tad jau būtu īrēt/pārpirkt kādu Eiropas vorotčiku...
, 2008-09-17 16:13, pirms 16 gadiem
eldberg rakstīja: nahl un bbhl par 20 ls daudzi atsauksies
Jā, tagad vajadzētu Holivudas tradīcijās kādu maz zināmu "itāļu ērzeli" no Purvciema par santīmiem paņemt, rezultāts būs spīdošs
, 2008-09-17 16:14, pirms 16 gadiem
Julija19 rakstīja: Žabotinskis aizņemts BAČ
Ivars te nesen teica, ka ja mēs (RD fani) tā ļoti liepājniekiem palūgsim, tad moš šie arī mums Žabu uz kādiem pāris mēnešiem aizdotu....