Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Arī Norvēģijas "Oilers" vēlas pievienoties KHL

Agris Suveizda

Arī Norvēģijas "Oilers" vēlas pievienoties KHL
KHL prezidents Aleksandrs Medvedevs
Foto: RIA Novosti/Scanpix Sweden

Norvēģijas klubs Stavangeras "Oilers" esot nosūtījis Kontinentālajai hokeja līgai (KHL) vēstuli ar vēlmi kļūt par līgas biedru, portālam Izvestia.ru apstiprināja KHL Hokeja operāciju viceprezidents Vladimirs Šalajevs. Viņš gan piebilda, ka vēstule pagaidām neko nenozīmē - līga vēl nav iepazinusies ar "Oilers" projektu, līdz ar to iespējamais process vēl ir pašā sākumposmā.

"Vēstule ar līgas prezidenta vārdu no norvēģiem ir pienākusi, bet runāt par to, ka jau notiek pieteikuma izskatīšana un ir sākta oficiāla pārbaudes procedūra, kā tagad Gdaņskā, pagaidām vēl nevaram," sacīja Vladimirs Šalajevs. "Runa nav tikai par norvēģu klubu interesi KHL - arī līgai tāpat ir jābūt ieinteresētai pieņemt skandināvu klubu. Ir nepieciešams pārliecināties par arēnas, infrastruktūras atbilstību un citiām prasībām, kas aprakstītas 102 līgas reglamenta lappusēs. Galvenais šķērslis Eiropas klubu dalībai KHL neapšaubāmi ir budžeta trūkums, taču bez tā ir arī citas problēmas, kas saistītas ar infrastruktūru, loģistiku, organizāciju un tā tālāk."

"Pēdējā laikā Norvēģijā, kur šobrīd atrodos, patiešām aktīvi tiek apspriests jautājums par viena kluba iestāšanos KHL. Federācijas pārstāvji ar mani konsultējās šajā jautājumā," portālam teica Aleksandrs Smirnovs, kurš ilgus gadus gan kā spēlētājs, gan kā treneris bijis Norvēģijas hokeja sistēmā. "Kā saprotu, uz šīs komandas bāzes tiks iespēlēti hokejisti valsts izlasei - šeit saprot, ka KHL šobrīd ir vislabākais līmenis Eiropas hokejā. Norvēģija pēdējo piecu gadu laikā uz pasaules skatuves rāda stabilus rezultātus un bez atlases cikla kvalificējās 2014.gada olimpiādei. Bet tālākai valsts hokeja attīstībai sporta ierēdņi izskata variantu par vienas komandas iestāšanos KHL, kas būtu izveidota uz spēcīgākā kluba bāzes."

"Norvēģijā daudzās komandās mūziku pasūta somu un zviedru hokejisti. Ir arī kanādieši, bet krievu šeit praktiski nav. Hokeja līmenis pēdējo divu gadu laikā ir ievērojami audzis, bet iestāšanās KHL kļūtu par papildus grūdienu hokeja līmeņa un tās popularitātes augšanai valsts teritorijā un pasaulē," sacīja bijušais "Viking" uzbrucējs Aleksandrs Jermačenkovs. "Šeit ir pavisam cits hokejs. Nedomāju, ka zviedri vai norvēģi steigsies ar lēmuma pieņemšanu par iestāšanos KHL, pie tam Zviedrija pastāvīgi sadarbojas ar NHL. Tiklīdz parādās labs spēlētājs, viņu uzreiz savāc aiz okeāna. Tur šī sistēma ir sakārtota un labi darbojas. Vietējiem nav raksturīgas radikālas pārmaiņas, piemēram, tādas kā iestāšanās KHL."

Stavangeras "Oilers" Norvēģijas čempionāta play-off turnīrā ar desmit punktiem pagaidām ieņem ceturto vietu astoņu komandu konkurencē. "Oilers", salīdzinājumā ar līderēm, kuras ir trīs punktu attālumā, gan ir viena spēle rezervē. Kā vēsta Izvestia.ru, "Oilers" budžetu lielākoties nodrošina somu uzņēmējs Harti Kristola. Stavangeras kluba budžets, raksta portāls, pēc neoficiālas informācijas esot 5.4-7.0 miljonu latu lielumā.

Izmantotie resursi:
Известия
Norges Ishockeyforbund

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2013-03-16 12:49, pirms 12 gadiem
Labāk norvēģi, nekā kaut kāda Ņižņekamska un Habarovska
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: 9999999999

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 12:55, pirms 12 gadiem
cirks turpinas geografiski jau nav tas trakakais Norvegija, ir absurdakas idejas ari bijusas, bet nu krievs pleesiisies pushu kamer neizveidos vispasaules (iznemot hokeja launuma sakni Z-Ameriku) liigu...tas jau paliek arpratigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-03-16 12:58, pirms 12 gadiem
9999999999 rakstīja: visi redz varenas khl ligas perspektivu. apsveiksim norvegus ar labo izveli. ceresim ka vini ienem rd vietu
ja es sapratu pareizi to, kā Tu to biji domājis, tad Tu esi reāls dalbs

  +2 [+] [-]

, 2013-03-16 13:00, pirms 12 gadiem
Nu vienīgais variants kā es ar savu viedokli redzu centrāliropas un rietumeiropas komandu pievienošanos Kontinentālajai Hokeja Līgai ir ja Medvedevs nopietni sāks apsvērt KHL komandu neatkarīgu finansējumu (nevis līgas ģenerālsponsoru), nodalītas konferences starp Āzijas komandām un Eiropas un tai pietuvinātajām komandām (lai ierobežotu cilvēciski nežēlīgos un sportiskās formas ietekmējošos pārlidojumus), kā arī komandu algu budžetu griestus visiem vienā līmenī.

Ja kaut 2 no šīm lietām realizētos, tad iespējams šis "pasākums" kļūtu nopietnāks un tehniski pārdomātāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: žirga88

  -2 [+] [-]

, 2013-03-16 13:24, pirms 12 gadiem
ogreskijs rakstīja: cirks turpinas geografiski jau nav tas trakakais Norvegija, ir absurdakas idejas ari bijusas, bet nu krievs pleesiisies pushu kamer neizveidos vispasaules (iznemot hokeja launuma sakni Z-Ameriku) liigu...tas jau paliek arpratigi
nevis cirks, bet varenas khl cels preti uzvarai un pasaules hokeja dominantes statusam. saprotu ka nacionala kolhoza faniem to ir gruti pienemt bet samierinieties ar faktu ka khl ir nakotne, bet nhl ta ir vesture

  +2 [+] [-]

, 2013-03-16 13:30, pirms 12 gadiem
Kubiklv rakstīja: Pašlaik pošamies lielajam ceļam, lielāks info būs Dinamo spēles rakstā! HEY, HEY, HEY
Hey, hey - vēl nav atlaidis no vakardienas, paspēji jau iecirst 2l vanadziņu! .

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 13:32, pirms 12 gadiem
Es joprojām esmu dziļā neizpratnē kāpēc visas Skandināvijas valstis + Somija neizveido savu līgu, tā viņi normālā ātrumā aizies garām KHL, kur ir problēma?

  -2 [+] [-]

, 2013-03-16 13:35, pirms 12 gadiem
Brazilijas Sanpaulū ari gribot spēlēt KHL

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:36, pirms 12 gadiem
Šanhajas 'Shenhua" ar ir izteicis velmi pievienoties

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 13:40, pirms 12 gadiem

Kas tik nav stājies KHL?
Beigās ir tikai iestājušies tie klubi, kur kontrolpaketes iegūt ir izdevies krieviem. Vai ''Oilers'' kontrolpakete pieder krieviem?

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:42, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Kas tik nav stājies KHL?
Beigās ir tikai iestājušies tie klubi, kur kontrolpaketes iegūt ir izdevies krieviem. Vai ''Oilers'' kontrolpakete pieder krieviem?
Klausies, ir kkadi plāni skandināviem savā starpā kaut ko saveidot, pirms gada kaut ko dāņi ar norvēģiem runājuši, bet laikam nav bijis nopietni.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 13:42, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Es joprojām esmu dziļā neizpratnē kāpēc visas Skandināvijas valstis + Somija neizveido savu līgu, tā viņi normālā ātrumā aizies garām KHL, kur ir problēma?
Somi un zviedri nevēlās čakarēt savas itin labi nostādītās hokeja sistēmas, un viņiem nav ambīciju kādu panākt vai apsteigt. Viņi arī bez visādām apvienotām līgām dominē hokeja pasaulē. Kāpēc viņiem tagad būtu jāuzņemas kādi neparedzami riski, kas viņu patreizējo dominanci var sagraut?

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:44, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Klausies, ir kkadi plāni skandināviem savā starpā kaut ko saveidot, pirms gada kaut ko dāņi ar norvēģiem runājuši, bet laikam nav bijis nopietni.
Plāni skandināviem (īpaši dāņiem un norvēģiem) parādās ik pa laikam, bet tie samērā ātri noplok manis iepriekšējā komentārā rakstītā iemesla dēļ.

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:46, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Somi un zviedri nevēlās čakarēt savas itin labi nostādītās hokeja sistēmas, un viņiem nav ambīciju kādu panākt vai apsteigt. Viņi arī bez visādām apvienotām līgām dominē hokeja pasaulē. Kāpēc viņiem tagad būtu jāuzņemas kādi neparedzami riski, kas viņu patreizējo dominanci var sagraut?
Bet ja viņiem būtu iespēja tā spert soli vēl uz priekšu, kāpēc to neizmantot?
Lai gan, dāņiem un norvēģiem tā hokeja sistēma pēdējos gados sāk nest kaut kādus augļus, iespējams viņiem vispirms būtu jāsasniedz Zviedrijas/Somijas līmenis hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 13:49, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet ja viņiem būtu iespēja tā spert soli vēl uz priekšu, kāpēc to neizmantot?
Ko nozīmē spert soli uz priekšu gadījumā, kad sistēma jau ir soli priekšā vairums citu hokeja sistēmu? Reformas reformu pēc?
Patreiz somu un zviedru hokeja pozīcijas pasaulē nekas neapdraud, atšķirībā un dāņu un norvēģu pozīcijām.

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:50, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Lasi oriģinālu. NOR līga ir viena no nabadzīgākajam Eiropa un tiesi tāpec viņi nepiedalās European Trophy. Viņi tika aicinati, bet ar savu autobusu viņi nevar aizbraukt talāk par Zviedriju
Kur kur tas ir? Neticu.

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko nozīmē spert soli uz priekšu gadījumā, kad sistēma jau ir soli priekšā vairums citu hokeja sistēmu? Reformas reformu pēc?
Patreiz somu un zviedru hokeja pozīcijas pasaulē nekas neapdraud, atšķirībā un dāņu un norvēģu pozīcijām.
Norvēģus kāds no aizmigures šobrīd apdraud? Reāla 9. vieta ar drošu pārsvaru. Daņiem varbūt tā situācija ir savādāka, bet pēc u-18 rezultātiem spriežot elitē vēl kādu laiku turēsies. Hokeja dīķis jau tā ir mazs, labāk kooperēties.

     [+] [-]

, 2013-03-16 13:52, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Lasi oriģinālu. NOR līga ir viena no nabadzīgākajam Eiropa un tiesi tāpec viņi nepiedalās European Trophy. Viņi tika aicinati, bet ar savu autobusu viņi nevar aizbraukt talāk par Zviedriju
Tieši tā.
Cik zinu, tad NOR hokeja federācija ir tādā kā pabērna lomā, attiecībā pret lielāko daļu citu viņu ziemas veida federācijām.
Varbūt ''Oilers'' ar šādu soli vēlas panākt, ka lai NOR sporta funkcionāri vairāk uzmanības pievērš hokejam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-16 13:56, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Norvēģus kāds no aizmigures šobrīd apdraud? Reāla 9. vieta ar drošu pārsvaru. Daņiem varbūt tā situācija ir savādāka, bet pēc u-18 rezultātiem spriežot elitē vēl kādu laiku turēsies. Hokeja dīķis jau tā ir mazs, labāk kooperēties.
Norvēģu hokeja sistēma balstās uz zviedru labvēlību (tāpat kā Latvijas uz krievu un baltkrievu), bet šādas pozīcijas nekad nav garantētas. Drošas pozīcijas var būt tikai,ja pašiem ir stiprs nacionālais čempionāts. Dāņiem esot neslikts pašmāju čempionāts, bet viņiem esot milzu problēmas ar klubu finansējumu.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-16 13:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Norvēģu hokeja sistēma balstās uz zviedru labvēlību (tāpat kā Latvijas uz krievu un baltkrievu), bet šādas pozīcijas nekad nav garantētas. Drošas pozīcijas var būt tikai,ja pašiem ir stiprs nacionālais čempionāts. Dāņiem esot neslikts pašmāju čempionāts, bet viņiem esot milzu problēmas ar klubu finansējumu.
Tāpēc ka tur futbols norij lauvas tiesu sponsoru, kas vispār ir ar tām ziemeļu valstīm ar to futbola kultu, tā ir māžošanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-16 14:00, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tāpēc ka tur futbols norij lauvas tiesu sponsoru, kas vispār ir ar tām ziemeļu valstīm ar to futbola kultu, tā ir māžošanās.
NOR futbolā pavisam noteikti ir daudz stiprākas tradīcijas un panākumi, atšķirībā no hokeja. Par zviedriem un dāņiem pat nerunājot, kuri dominē futbola pasaulē.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 14:01, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: NOR futbolā pavisam noteikti ir daudz stiprākas tradīcijas un panākumi, atšķirībā no hokeja. Par zviedriem un dāņiem pat nerunājot, kuri dominē futbola pasaulē.
Tāpēc es saku ka tā ir māžošanās. Žēl ka tajās valstīs nav tik spēcīgu hokeja funkcionāru, liekas, ka arī IIHF neko nedara hokeja attīstībai Eiropā , viss ir uz pašu federāciju pleciem.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 14:02, pirms 12 gadiem
Esmu tikai par, beidzot buutu vismaz iespeeja redzeet RD klaatienee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:06, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Vienkārsi nebeidz parsteigt - lasi,uzzini vairak.
IIHF jau ir apstiprinājusi ET, kā oficiālu Eiropas spēcīgāko klubu turnīru un ka redzi vājākie atkritusi un visi spēcīgākie pienākusi.
Es lasīju, bet nu cik nu tā ET būs stipra? Cik spēļu paredzēts, no kura līdz kuram datumam notiks?

  +1 [+] [-]

, 2013-03-16 14:07, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Tāpēc es saku ka tā ir māžošanās. Žēl ka tajās valstīs nav tik spēcīgu hokeja funkcionāru, liekas, ka arī IIHF neko nedara hokeja attīstībai Eiropā , viss ir uz pašu federāciju pleciem.
Īsti nesapratu, kas viņiem ir māžošanās?
Vai tas, ka viņi attīsta savu futbolu, un nevis hokeju?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 14:08, pirms 12 gadiem
Stavangera- Habarovska.Vai tuvaak nav lidot preteejaa virzienaa?

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko nozīmē spert soli uz priekšu gadījumā, kad sistēma jau ir soli priekšā vairums citu hokeja sistēmu? Reformas reformu pēc?
Patreiz somu un zviedru hokeja pozīcijas pasaulē nekas neapdraud, atšķirībā un dāņu un norvēģu pozīcijām.
Reformas mēdz būt reformu dēļ.
Eirotūri pārveido tapēc ka zviedriem viņa piegriezās un ko tagad viņi iegūs! Vājākus pretiniekus?
Viss agri vai vēlu apnīk un kaut ko nākas mainīt.

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:15, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Reformas mēdz būt reformu dēļ.
Eirotūri pārveido tapēc ka zviedriem viņa piegriezās un ko tagad viņi iegūs! Vājākus pretiniekus?
Viss agri vai vēlu apnīk un kaut ko nākas mainīt.
Eirotūre ir izlašu pasākums, un tās reforma neatstās nekādu iespaidu uz zviedru hokeja sistēmu kopumā. Pašu klubu sistēmu savas valsts iekšienē zviedri reformēt šobrīd noteikti nevēlas.

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:16, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: baltkrievi ar BAČ jaus en ir aizgājuši garām KHL
Es ta skatos mazais ka Tev un Tavam draugam ( tam ar daudziem 9) vismaz pasiem ir jautri...galvenais neapstaties pie sasniegta, Es domaju ka sasniegsi lielas lietas dzive, visa pasaule par Tevi zinas, cienis, varbut vajag vel paris profilus uztaisit vienigi, jo "jus" vairak, jo atrak tiksi slavas virsotne...panem uz masu kaa saka un puulis bus Tavs viens un divi..

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:16, pirms 12 gadiem
Zilupes"Blackhawks" ceribu kausa apreibuma,ar gatavo pieteikumu jaunajai sezonai.

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:19, pirms 12 gadiem
cilvēki, tam nav nekāda sakara ar sportu, "vēlēšanos spēlēt stiprā līgā", vēlmi pievērst uzmanību apbižotajai federācijai utt! krievi tikko (pirms dažiem mēnešiem) atteicās no potenciālajām nafta atradnēm jūrā starp NOR un RUS, par kurām strīds bija jau n-tos gadus! un šis ir tikai viens no vienošanās noteikumu punktiem, pat kluba, kurš būs spiests spēlēt KHLā (pāris gadiņus, es domāju), nosaukums ir ironiski atbilstošs - Oilers

  +1 [+] [-]

, 2013-03-16 14:26, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eirotūre ir izlašu pasākums, un tās reforma neatstās nekādu iespaidu uz zviedru hokeja sistēmu kopumā. Pašu klubu sistēmu savas valsts iekšienē zviedri reformēt šobrīd noteikti nevēlas.
Paskaties kas notiek eiropā citos sporta spēļu veidos, visur, visi taisa vēl kādas paralēlās līgas, vai spēlē kādas citas valsts apvienotajā čempionātā. Nosauc kaut vienu sporta spēļu veidu, kur klubi spēlē tikai savos nacionālajos čempionātos?

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 14:31, pirms 12 gadiem
Kaut kur lasīju,ka KHL nākamajā sezonā spēlēšot HK ''Kārsava'',tikai šiem arēna ir sasalušais dīķis

Vēl laikam tur vēl no Mongolijas klubs,un vēl laikam Izraēlas.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 14:32, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Paskaties kas notiek eiropā citos sporta spēļu veidos, visur, visi taisa vēl kādas paralēlās līgas, vai spēlē kādas citas valsts apvienotajā čempionātā. Nosauc kaut vienu sporta spēļu veidu, kur klubi spēlē tikai savos nacionālajos čempionātos?
Bet tehniski jau labāk būtu ja Eiropa izspēlētu kaut ko līdzīgu kas notiek NHL, 30 komandas, divas konferences 82 spēles. Francija, Vācija, Itālija, UK, Dānija, Norvēģija, Zviedrija, Somija, Polija, Austrija, Slovākija, Čehija, utt. Kas spēj formēt augsta līmeņa komandu šādam turnīram, uz priekšu. Tas būtu ļoti optimāli + tad paliek vēl savi čempionāti kuri darbojas kā fārmklubi, un tad vēl jāizveido junioru līga. Savādāk ar NHL cīnīties nevar, Eiropas tirgus nav tik liels lai sāktu šķiroties.

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:32, pirms 12 gadiem
Klubs sajūsmā par iespēju spēlēt KHLā

Oilers Playoff Harlem Shake - YouTube!

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 14:33, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viņi arī bez visādām apvienotām līgām dominē hokeja pasaulē.


Sevišķi jau somi, uj kā dominē... 60% no NHL spēlētājiem ir somi.

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:36, pirms 12 gadiem
Un it sevišķi tas būs idiotisms, ja IIHF neizspēlēs UK kārti un neievilks viņiem kādu klubu kaut vai tajā ET, cik daudz bija UK fani Rīgā uz OGQ, tiešām šis ir brīdis kad kaut kas tur jādara lietas labā,

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:41, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet tehniski jau labāk būtu ja Eiropa izspēlētu kaut ko līdzīgu kas notiek NHL, 30 komandas, divas konferences 82 spēles. Francija, Vācija, Itālija, UK, Dānija, Norvēģija, Zviedrija, Somija, Polija, Austrija, Slovākija, Čehija, utt. Kas spēj formēt augsta līmeņa komandu šādam turnīram, uz priekšu. Tas būtu ļoti optimāli + tad paliek vēl savi čempionāti kuri darbojas kā fārmklubi, un tad vēl jāizveido junioru līga. Savādāk ar NHL cīnīties nevar, Eiropas tirgus nav tik liels lai sāktu šķiroties.
Tas tiešām būtu ļoti optimāli kā tu saki, tikai vienīgie, kam tas šobrīd ir interesanti ir krievi (un viņi grib to zem sava karoga), pārējiem visiem kā jau te tika izteikts viss ir pofigā, viņi ir apmierināti - i zviedri, i somi u.t.t. Jautājums tikai- apmierināti ar ko, jo eiropiešu skaits NHL nepārtraukti sarūk...

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:43, pirms 12 gadiem
Tātad vēlviena komanda, kas priekšā būs RD par play off tikšanu, drūmi mākoņi virs čekista un cūkmena galvām.

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:45, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Lasi oriģinālu. NOR līga ir viena no nabadzīgākajam Eiropa un tiesi tāpec viņi nepiedalās European Trophy. Viņi tika aicinati, bet ar savu autobusu viņi nevar aizbraukt talāk par Zviedriju
nu jā, tikmēr Latvijas amatieru līgas komandas tūlīt pat ledu vairs nevarēs atļauties.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-16 14:48, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet tehniski jau labāk būtu ja Eiropa izspēlētu kaut ko līdzīgu kas notiek NHL, 30 komandas, divas konferences 82 spēles. Francija, Vācija, Itālija, UK, Dānija, Norvēģija, Zviedrija, Somija, Polija, Austrija, Slovākija, Čehija, utt. Kas spēj formēt augsta līmeņa komandu šādam turnīram, uz priekšu. Tas būtu ļoti optimāli + tad paliek vēl savi čempionāti kuri darbojas kā fārmklubi, un tad vēl jāizveido junioru līga. Savādāk ar NHL cīnīties nevar, Eiropas tirgus nav tik liels lai sāktu šķiroties.
Kāpēc tieši 30 komandas? Kāpēc tieši 82 spēles? Un kāda vēl Polija, Itālija? Un kāpēc vispār te pēkšņi vajadzētu cīnīties ar NHL? Farss kkads

  -3 [+] [-]

, 2013-03-16 14:50, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: Kāpēc tieši 30 komandas? Kāpēc tieši 82 spēles? Un kāda vēl Polija, Itālija? Un kāpēc vispār te pēkšņi vajadzētu cīnīties ar NHL? Farss kkads
tāpēc , ka 82 spēles ir optimāli un 30 komandas arī ir optimāli, tas ir NHL standarts ibio matķ. KHL ir 52 spēles un pārējā laikā spēlētāji met pa lampu, protams ir arī tie kuri Naģeždā vēl uzspēlē.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 14:52, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: Kāpēc tieši 30 komandas? Kāpēc tieši 82 spēles? Un kāda vēl Polija, Itālija? Un kāpēc vispār te pēkšņi vajadzētu cīnīties ar NHL? Farss kkads
Labāks jautājums ir kāpēc somiem un zviedriem vispār vajadzētu kaut ko taisīt, viņiem jau ir labi. Krieviem ir pārāk daudz naudas un ambīciju, bet par maz smadzeņu. Vēl joprojām varenajai Kolhozu līgai visos šajos gados nav normāla interneta lapa, ne pārraides.

     [+] [-]

, 2013-03-16 14:55, pirms 12 gadiem
Domu_Lasītājs rakstīja: Labāks jautājums ir kāpēc somiem un zviedriem vispār vajadzētu kaut ko taisīt, viņiem jau ir labi. Krieviem ir pārāk daudz naudas un ambīciju, bet par maz smadzeņu. Vēl joprojām varenajai Kolhozu līgai visos šajos gados nav normāla interneta lapa, ne pārraides.
HD translācijas es nesagaidīšu laikam nekad. Bet tālu jau nekur nav jādodas, mūsu pašu LTV bāliņi nemaz nesteidzas ieviest 16:9 formātu un par HD vispār nerunāsim.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-16 15:00, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: tāpēc , ka 82 spēles ir optimāli un 30 komandas arī ir optimāli, tas ir NHL standarts ibio matķ. KHL ir 52 spēles un pārējā laikā spēlētāji met pa lampu, protams ir arī tie kuri Naģeždā vēl uzspēlē.
A 80 spēles un 28komandas būtu galīgi neoptimāli? Respektīvi, tavi skaitļi ir no zila gaisa izvilkti. Otrkārt Eiropa nekur nekonkurēs ar NHL, jo visiem Eiropas lielākajiem tirgiem ir pilnīgi vienaldzīgs hokejs, vai arī ļoti minimāla interese par to(Itālija Francija Spānija Britānija Vācija Niderlande Polija) Mazās Somija,Čehija, Šveice, Zviedrija nekādā gadījumā nesavāktu 50+milj budžetus

     [+] [-]

, 2013-03-16 15:01, pirms 12 gadiem
Interesanta līga, jebkurš var pievienoties, kurš vēlas līgai bez nekādiem sportikiem principiem, bez nekādas atlases. Pasaka es gribu spēlēt, man ir tik un tik nauda, varu ? Kaut kas tāds ir iespējams tikai Krievijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 15:20, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Runājot par šo tēmu,kā jau teicu,suņi rej karavāna iet tālāk.
Cik noprotu,ar spēku nevienam neliek pievienoties.
Katram savas intereses. Patīk te kādam tas,vai nepatīk.

Patika Ivara stāsts par Zviedru,Somu dominēšanu
Lielākie hokeja donori NHL/KHL/AHL.
Jau tagad viņi sāk ņaudēt un aizdomāties. Cita lieta ka Ivars par to nav lasījis.
Kāda jēga no viņu konvejera ? Starptautisko arēnu kontrolē NHL.
Grib liegs labākajiem piedalīties vienīgajā OS turnīrā. Un visi tie augļi suņiem un par izpriecu ZA faniem.
Kur tad ir tā dominēšana !? Tu ražo,kāds pārdod un taisa naudu
Viņu izlasei (Zviedru) liela daļa nelabprāt pievienojas. Ar visu viņu lielo saimniecību - PČ izlase startē labi ja ar 3 sastāvu. Utt. Daudzi atsakās.
Nu ja tādiem mērķiem ir pakārtots tas konvejeris,tad noteikti dominē.
Bet ja NHL palaiž.. Kopš NHL laiž savus spēlētājus uz OS tad tie kuri parasti paņem zeltu , negribas rēķināt, bet no 1998.gada Čehijas, 2002.gada Kanādas, 2006.gada Zviedrijas, 2010.gada Kanādas sastāva 95% ja ne vairāk bijuši NHL spēlētāji.

     [+] [-]

, 2013-03-16 15:21, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Rīta uz hoķi būsi?
Kuru no visiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-03-16 15:25, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: Norvēģi saprot, ka viņu labākie spēlētāji - Toresens,Zukarello,Holos,Haugens spēlē un spēlēs KHL tāpēc arī paši grib savu komandu iekš KHL(kas pati par sevi ir starptautiska līga), saprot, ka vājā zviedru līga vairs nespēs izlasei dot būtisku pienesumu.
Gēbelss ar tevi būtu lepojies, iedomājies , ja tu būtu piedzimis Nacistiskajā Vācijā, kādas tev būtu iespējas, eh ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-03-16 15:31, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tur ari tā sāls,bet ja NHL palaiž. Tur arī ir tā dominance
Zviedri ražo,NHL ja grib laiž,negrib nelaiž.
Smalki gribēji tēmu novērst,novērtēju
Labi, Soči tāpat būs mēraukla. Gribi tu to atzīt vai nē. NHL savējos palaidīs nekur neliksies, tad arī redzēs kas ir kas.

     [+] [-]

, 2013-03-16 15:31, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: minētajos gados KHL vēl nebija, bet 2010.gadā KHL bija vēl bērnu autiņos un būtisku devumu tā dos Sočos, kad lieliskus rezultātus parādīs Somija,Slovākija,Krievija,Latvija,Norvēģija.
Turu uz vārda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 15:35, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Kāda mēraukla ? Ka viss hokejs ir NHL rotaļlieta un tie ir kuklavodi ?
Tas jau tā zināms,nekas nav jāmēra.
Un atkal tu neveiksmīgi centies no tēmas nolekt,iesūka nevedīšos uz tavu provokāciju. Pietiekami ar jums savu laiku esmu tērējis.
Vienkārši šīs OS būs laba mēraukla vai KHL ir devis ieguldījumu Krievijas hokejā un citu KHL pārstāvošo valstu hokejā un vai Kanādas un ASV izlases būs tik spēcīgas kā Vankūverā, tas arī viss. Nav nekādas provokācijas no manas puses, vienkārši godīga cīņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 15:44, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tas jau tagad ir redzams. NHL Krievu ir palicis niecīgs skaits. Lielākā daļa spēlētāju spēlē mājās,savam skatītājam.
KHL ir otra neatkarīgākā līga pasaulē. Aiz NHL,KHL tagad ir otrā slaucēja. Vietējo čempionātu piekritēji tagad 2 reizes tiek noslaukti.
Tā teikt totālā slaukšana. Eiropa pretī saņem šlaku un atkritumis no ZA. Savā mērā arī KHL. KHL vienīgi ir prioritāte uz to šlaku.
Tā kā vēl tāls ceļš ejams.
Būs govs - slaucēji vienmēr atradīsies. Lai būtu govs,heijāāāāāā. Un jo vairāk,jo labāk.

Uz tavu provokāciju par Sočiem kārtējo reizi nevedīšos,iesūkā X 2
Kāda vēl provokācija, mēs šeit runājam par to, ka Olimpiskās spēles ir mēraukla kur parāda kura līga ir spēcīgākā pasaulē un punkts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 15:47, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tas jau tagad ir redzams. NHL Krievu ir palicis niecīgs skaits. Lielākā daļa spēlētāju spēlē mājās,savam skatītājam.
KHL ir otra neatkarīgākā līga pasaulē. Aiz NHL,KHL tagad ir otrā slaucēja. Vietējo čempionātu piekritēji tagad 2 reizes tiek noslaukti.
Tā teikt totālā slaukšana. Eiropa pretī saņem šlaku un atkritumis no ZA. Savā mērā arī KHL. KHL vienīgi ir prioritāte uz to šlaku.
Tā kā vēl tāls ceļš ejams.
Būs govs - slaucēji vienmēr atradīsies. Lai būtu govs,heijāāāāāā. Un jo vairāk,jo labāk.

Uz tavu provokāciju par Sočiem kārtējo reizi nevedīšos,iesūkā X 2
Un vēl jautājums, ko KHL noslauc, ja viņiem ir mākslīgi izveidots leģionāru limits ko drīkst pieteikt sezonai. Es pieļauju, ja tāda nebūtu, tad tavu "šlaku" 2x vairāk ņemtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 15:50, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: daudzi neandertālieši domāja, ka Charam peider spēcīgākais metiens pasaulē, bet viņi nezināja par Rjazanceva eksistenci, kurš izrādās tomēr spēcīgākais metējs, tāpat arī visi ātrākā slidojuma rekordi pieder KHL, precīzākā metiena utt

NHL ir uzpūsts burbulis un to jau visos savos blogos esmu rakstījis un pamatojis x100
Iedod palasīt to savu blogu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 15:59, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Interesanta līga, jebkurš var pievienoties, kurš vēlas līgai bez nekādiem sportikiem principiem, bez nekādas atlases. Pasaka es gribu spēlēt, man ir tik un tik nauda, varu ? Kaut kas tāds ir iespējams tikai Krievijā
Pastāsti hokeja speciālist, kāda sportiska atlases sistēma ārzemju klubiem ir lai spēlētu EBEL, MOL, BAČ, agrāk arī LAČ un vispār kā var kvalificēties lai tiktu NHL?
Tā iet ka no hokeja Tevi intresē tikai iespēja ap@irst RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:00, pirms 12 gadiem
`Oilers `...tas jau pēc definicijas labi skan.....

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:09, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Labākos no sliktākajiem
Gan ZA,gan Eiropas līgās.
Tālāk totālie iesūkātāji sastājas. Un zinot,ka PČ KHL pārstāvniecība ir pat lielāka kā NHL,tad laikam jau labi slauc Ar visu to limitu.
Kopš KHL izveidošanas PČ medaļniekos dominē KHL pārstāvji. Ar lielu pārsvaru,tā kā ņaudi tālāk.
Bija cipari tur KHL nav konkurentu,pat NHL.
Cita lieta OS.
PČ nav arguments.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:10, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Paskaties kas notiek eiropā citos sporta spēļu veidos, visur, visi taisa vēl kādas paralēlās līgas, vai spēlē kādas citas valsts apvienotajā čempionātā. Nosauc kaut vienu sporta spēļu veidu, kur klubi spēlē tikai savos nacionālajos čempionātos?
Vai vari iedomāties,ka angļi,spāņi vai vel kādas Top līgas futbola federācijas ļautu saviem čempionātiem paralēli savā valstī aizvadīt vel kādas citas valsts atklāto čempionātu?Es to nevaru iedomāties.
Viena lieta izlasēm vai klubiem piedalīties kādos starptautiskos turnīros, bet pavisam kas cits atvērt savu čempionātu dažādiem eksperimentiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:11, pirms 12 gadiem
Agris 77 rakstīja: Pastāsti hokeja speciālist, kāda sportiska atlases sistēma ārzemju klubiem ir lai spēlētu EBEL, MOL, BAČ, agrāk arī LAČ un vispār kā var kvalificēties lai tiktu NHL?
Tā iet ka no hokeja Tevi intresē tikai iespēja ap@irst RD.
Nu, bet Agri, par to jau arī ir runa, ka šādām iespējām nevajadzētu būt. Ja veidoja jaunu hokeja līgu, tad tad arī vajadzēja aptaujāt visus interesentus, izvērtēt visu, un veidot slēgtu līgu. A nē, tad viens japānis sagrib uzkapāt, tad kkāds Polis, tad lietuvietis, norvēģis utt.. Šobrīd tas viss ir kaut kāda mistika..haoss un Krievija.

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:12, pirms 12 gadiem
Ikrnpk rakstīja:

Sevišķi jau somi, uj kā dominē... 60% no NHL spēlētājiem ir somi.
Nē,viņi pasaules čempioni un OS medaļnieki ir tāpēc,ka viņiem ir slikta hokeja sistēma.

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:13, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: Kāpēc tieši 30 komandas? Kāpēc tieši 82 spēles? Un kāda vēl Polija, Itālija? Un kāpēc vispār te pēkšņi vajadzētu cīnīties ar NHL? Farss kkads
Tāpēc,ka vienai daļai joprojām prātā doma, ka ASV ir tie,kurus mums noteikti it visā jāpanāk un jāapsteidz. Par laimi civilizētā Eiropā tā neviens nedomā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:19, pirms 12 gadiem
SKA1946 rakstīja: daudzi neandertālieši domāja, ka Charam peider spēcīgākais metiens pasaulē, bet viņi nezināja par Rjazanceva eksistenci, kurš izrādās tomēr spēcīgākais metējs, tāpat arī visi ātrākā slidojuma rekordi pieder KHL, precīzākā metiena utt

NHL ir uzpūsts burbulis un to jau visos savos blogos esmu rakstījis un pamatojis x100
Ak jēziņ..
To jau sen visi ir noskaidrojuši un pateikuši, ka šis spēcīgākais metiens KHL tika mērīts ar savādāku aparatūru kā NHL, lai tikai parādītu, ka NHL nekas nav, visi labākie ir KHL losītis D

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 16:20, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Runājot par šo tēmu,kā jau teicu,suņi rej karavāna iet tālāk.
Cik noprotu,ar spēku nevienam neliek pievienoties.
Katram savas intereses. Patīk te kādam tas,vai nepatīk.

Patika Ivara stāsts par Zviedru,Somu dominēšanu
Lielākie hokeja donori NHL/KHL/AHL.
Jau tagad viņi sāk ņaudēt un aizdomāties. Cita lieta ka Ivars par to nav lasījis.
Kāda jēga no viņu konvejera ? Starptautisko arēnu kontrolē NHL.
Grib liegs labākajiem piedalīties vienīgajā OS turnīrā. Un visi tie augļi suņiem un par izpriecu ZA faniem.
Kur tad ir tā dominēšana !? Tu ražo,kāds pārdod un taisa naudu
Viņu izlasei (Zviedru) liela daļa nelabprāt pievienojas. Ar visu viņu lielo saimniecību - PČ izlase startē labi ja ar 3 sastāvu. Utt. Daudzi atsakās.
Nu ja tādiem mērķiem ir pakārtots tas konvejeris,tad noteikti dominē.
Tu vari savu Putina propagandu dzīt cik vēlies, bet (gribi tici,gribi netici) krieviem tā gāzes un naftas nauda agrāk vai vēlāk nepietiks, lai visus uzpirktu un sponsorētu. Un tad viņi kļūs ļoti neinteresanti visai Eiropas sabiedrībai.
Pagaidām viņi vel var tēlot baigi krutos.

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:22, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu vari savu Putina propagandu dzīt cik vēlies, bet (gribi tici,gribi netici) krieviem tā gāzes un naftas nauda agrāk vai vēlāk nepietiks, lai visus uzpirktu un sponsorētu. Un tad viņi kļūs ļoti neinteresanti visai Eiropas sabiedrībai.
Pagaidām viņi vel var tēlot baigi krutos.
Un tad tur sāksies pilsoņu karš kā tas ir noticis visos laikos, bet tā jau ir cita tēma.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-16 16:23, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Vai cik tev viss viegls. NHL uzreiz bija 30 komandas ? Un tās nekad nav mainījušās.
NHL ir skaidri definēts ģeogrāfiskais novietojums komandām un valstis, kuru komandas tur piedalās, nevis KHl izdomā viens no viena kontinenta, tad viens no lietuvas, viens no spānijas vēl drīzumā, itālijas utt. Tas tak ir smieklīgi. Tāpat kā VTB līga basketbolā. Jo tā ir Krievija, tur nav nekādu nākotnes vīziju, nekā konkrēta. Grāb visu ko var..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:24, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tas jau tagad ir redzams. NHL Krievu ir palicis niecīgs skaits. Lielākā daļa spēlētāju spēlē mājās,savam skatītājam.
KHL ir otra neatkarīgākā līga pasaulē. Aiz NHL,KHL tagad ir otrā slaucēja. Vietējo čempionātu piekritēji tagad 2 reizes tiek noslaukti.
Tā teikt totālā slaukšana. Eiropa pretī saņem šlaku un atkritumis no ZA. Savā mērā arī KHL. KHL vienīgi ir prioritāte uz to šlaku.
Tā kā vēl tāls ceļš ejams.
Būs govs - slaucēji vienmēr atradīsies. Lai būtu govs,heijāāāāāā. Un jo vairāk,jo labāk.

Uz tavu provokāciju par Sočiem kārtējo reizi nevedīšos,iesūkā X 2
Varbūt jāsāk ar to, ka NHL jau pagājis tas laiks, kad ņema masveidā krievu spēlētājus. Bet jauno krievu sapnis joprojām ir spēlēt hokeja Mekā NHL. Tā vismaz godīgi pasaka lielākā daļa KHL draftētie jaunie spēlētāji. Jakupovs un Tarasenko pie pirmās izdevības aizbrauca no Kolhoza līgas. Gan jau arī Kuzņecovs paņems vagu. Un tā tas būs kamēr krievi nespēs piedāvāt saviem cilvēkiem cilvēciskus dzīves apstākļus.

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:25, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu, bet Agri, par to jau arī ir runa, ka šādām iespējām nevajadzētu būt. Ja veidoja jaunu hokeja līgu, tad tad arī vajadzēja aptaujāt visus interesentus, izvērtēt visu, un veidot slēgtu līgu. A nē, tad viens japānis sagrib uzkapāt, tad kkāds Polis, tad lietuvietis, norvēģis utt.. Šobrīd tas viss ir kaut kāda mistika..haoss un Krievija.
Izskatās ka haoss tiešām ir, bet vai viņš ir iekš KHL, jeb publiskajā telpā, hvz. Jauna līga, jauna sistēma, visādi Fetisovi un citi dīvaiņi runā visādus brīnumus un nekas jau nepaliek kabinetos, bet nonāk publiskajā vidē. Pieļauju ka daži personāži KHL paplašināšanos izmanto tikai un vienīgi kā savu personīgo PR, jeb vēlmi tikt pie krievu naudas. Tu jau arī vari joka pēc nosūtīt pieteikumu ka vēlies ar draugiem spēlēt eirolīgā un izpļāpāties šajā pašā portālā, gan jau kāds pārpublicēs un kļūsi slavens.

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:26, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Propagandu ? Kur tu ko tādu izlasīji.
Vai visi kas nedomā ar tevi vienādi dzen Putina propogandu
Nē,vienkārši tam Tavam deķītim ļoti spīd cauri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:28, pirms 12 gadiem
Ja es būtu norvēģis, es būtu kategoriski pret...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:32, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai vari iedomāties,ka angļi,spāņi vai vel kādas Top līgas futbola federācijas ļautu saviem čempionātiem paralēli savā valstī aizvadīt vel kādas citas valsts atklāto čempionātu?Es to nevaru iedomāties.
Viena lieta izlasēm vai klubiem piedalīties kādos starptautiskos turnīros, bet pavisam kas cits atvērt savu čempionātu dažādiem eksperimentiem.
Liec mierā futbolu, viņš ārpus konkurences, neienāca pat prātā ka Tu viņu pieminēsi.
SAT.TV operatoram Al Jazerra, sporta pakā šķiet ir desmit TV kanāli, astoņi rāda tikai futbolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:38, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un vēl viena mazsvarīga lieta,kā Čempionu līga. Nez,kā tā nav izjaukusi visus vietējos čempionātus.
Pie kam tur arī iekļūst praktiski vienas un tās pašās komandas ar dažiem izņēmumiem.
Un kā viņi nepārtraukti mocās ar nākošajiem līmeņiem, UEFA kauss, eiropas līga, visu laiku kaut ko meklē, lai būtu intresanti.
Hokejā jau neko nevajag, viss kārtībā, ja Ivara garīgais priekšnieks pateica ka nē, tad līdz nākošajai komandai ir nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:40, pirms 12 gadiem
Metam mieru, kas mums tagad daļas par Norvēģiem, tūlīt sākas kā ukraiņu komentētāji saka Kubok Naģiji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-03-16 16:48, pirms 12 gadiem
Atnāca kharlamovs un sabotēja pēdējās mierīgas diskusijas paliekas

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:48, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: Atnāca kharlamovs un sabotēja pēdējās mierīgas diskusijas paliekas
Piekrītu tev.

     [+] [-]

, 2013-03-16 16:59, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: NOR futbolā pavisam noteikti ir daudz stiprākas tradīcijas un panākumi, atšķirībā no hokeja. Par zviedriem un dāņiem pat nerunājot, kuri dominē futbola pasaulē.
Kada zina tad vini domine futbola un hokeja pasaule?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 17:12, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Dāņi vienreiz kļūva par Eiropas čempioniem
Grieķi arī dominē. Otto Rehāgels vispār super treneris.
Zviedriem ir Ibrahimovičs. Ukraiņiem bija Ševčenko
Ar to pietiek,lai dominētu.
LV arī,bet nedaudz. Verpakovski vēl tagad atceras un Juri Laizānu.
Es nezinu ko vini, kur un kaa domine, bet zinu ka vina nosauktajos sportaveidos noteikti nedomine vina nosauktas valstis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 17:21, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Un teikt,ka Zviedri futbolā vairāk dominē,kā futbolā,tas vien ko vērts.
Zviedriem gan izlase,gan nac čempis futbolā ir tālu no vārda dominē.
Lai gan izlase visai laba.
Vari man nestastit neko, es to zinu
Es jau ilgi dzivoju Niderlande un intreseojos par futbolu loti daudz, te futbols ir kaut kas vairak ka Latvija hokejs un par hokeju intresejos kops sporta pils laikiem, ja atceries gajienus pa Barona ielu un tramvaju dauzisanas, bet ta seit intresanti ieet palasit mulkibas ko raksta pieaugusi cilveki komentaros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 17:32, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tas toč,te futbols ir episkā līmenī.
Te katrs otrais ir savus 10 gadus nolauzis šajā sporta veidā.
Man sīcim caur bērnu dārzu atnāca papīri,ar dažādiem apmaksātiem sporta veidiem,kuriem var nodarboties.
Tai starpā Futbols,pat Hoķis. Bet nu cik nopratu ar visu to atbalstu tas ir visai dārgi. Būs jau jālaiž.
Man sakuma darba dzeki vietejie pat atrada ka Amesterdama spele kaut kadas komandas hokeju, vini mani veda braucam kvasit un pie reizes bija spele pret Den Haagu, sie pasi pirmo reizi hokeju skatijas. tas limenis bija zems, bet tomer
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 17:36, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Es kopā strādāju ar Holandes izlases Ex masieri
Jāsaka paklausoties viņu,sapratu,ka viņi savu hokeju nemaz zemē nemet. Kaut skaidri apzinās savu vietu barības ķēdē.
Nu viniem basis un citi sporta veidi ari nav nepopulari, bet te futbolam sastadit konkurenci vispar nekad nebus iespejams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 17:40, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Nu cik sevi atceros,grandi ir vieni un tie paši. Mīnus PSRS. Savulaik noteikti bija krietni spēcīgāki,kā tagad Rus.
Bet kopumā noteikti konkurence ir augusi.
Gan augusi,gan kādām valstīm šķeļoties,daloties.
Pietiek nosaukt PSRS un Dienvidslāviju. Cik izlasēs sadrumstulojās.
Siko sutit hokeja un pie tam NL ir galigi bezjedzigi, ja nu vienigi futbols un tad ja aiziet vismaz laba limeni, protams nerunaju par NL izlase, bet LV izlasei mos noderetu.

     [+] [-]

, 2013-03-16 17:43, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Te runāju ar čali. Cik nopratu ultra. Protams ja pīles nepūta.
Šis,es tur biju uz futi,tur biju. Sāku prasīt par futi,atbilde mani šokēja.
Man poh uz futi,galvenais fanātiķu razborkas savā starpā
Iepreikseja darba stradaju, bija tur tie huligani ari tipa, ROTTERDAM FEYENOORD visur aplimets utt. bet zina vini vairak neka Latvija sportacentra hokeja sadalas komentetaji par hokeju runajot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 17:46, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Negrib - nespiedīšu ar varu,jo no tā nebūs nekāda labuma.
Murmulim 4 gadi,bet patīk hokejs un cīņu veidi. Otrais pat vairāk.
Dikti grib ar kādu cīņu veidu nodarboties.
Pat nezinu no kurienes viņam tas. Es ne boksu,ne tur ko neskatos un nerādu. Mani tas nekad nav saistījis. Sīkais kā traks.
Nu cinas sporti tadi ka muay thai, kikbokss, MMA NL ir sapnu zeme kur treneties, ir labas tradicijas, labi treneri un panakumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 17:55, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Negribu un baidos Kaut vai hokejā tas traumatisms nav mazāks.
Tad jau labāk kādu klasisko cīņu veidu. Sambo un tamlīdzīgos.
Nu skaties, bet cik zinams baidities naksies nevis tev, bet vairak tiem kas kaut ko negribes saprast
Pats esmu muay thai nenopietni jau paris atpakal gadus piestaigaju, pazistu sadus tadus, mierigi cilveki, ar gimenem dzivon un par limeni runajot man labs draugs kad bijam jaunaki bija LV izlases kandidats boksa, trenejas ari muay thai, anglija dzivojot treninos aizbrauca visus dauzija, ka tie soka, atbrauca uz NL trenina vispar cits limenis, visi dauza vinu Niderlande patiesam laba vieta kur no bernibas treneties tajos sporta veidos, jo cilveks pec dabas seit izaug normalaks, neka ja ar to pasu nodarbojas LV, lai gan dazadi var but.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 19:17, pirms 12 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Tāpēc jau RD ir tur,ka tu kategoriski esi pret un tavs pret ir ļoti svarīgs.
tev laikam piektdienas reibums vēl nav izgājis ārā, ej izgulies!

     [+] [-]

, 2013-03-16 19:31, pirms 12 gadiem
Tādu līgu grib uzteisīt,lai vis Eiropa būtu vienā līga,kad sāks viena pēc otras bankrotēt,tad varēsiet domāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-16 22:18, pirms 12 gadiem
neticami, Norvegi grib uz Krieviju LOL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-16 22:47, pirms 12 gadiem
Lai arī pasena, bet visumā ļoti pozitīva ziņa. Drīz vien Zviedri un Šveicieši paliks vienīgie, kas spirinās pa saviem nacionālajiem čempionātiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-03-17 03:59, pirms 12 gadiem
KOLHOZS!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-17 09:58, pirms 12 gadiem
Kovalchuk17# rakstīja: KOLHOZS!!!!
Nomierinies!Šī ir labākā līga eiropā

     [+] [-]

, 2013-04-14 21:47, pirms 12 gadiem
Oilers šodien kļuva par Norvēģijas čempioniem. Finālsērijā ar 4:2 uzvarēja Vålerenga komandu no Oslo. Šīvakara spēle notika Stavangerā, spēli noskatījās ap 4500 skatītāju.