Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Krievu mediji: "Dinamo" nespēj vienoties ar Znaroku; piedāvās jaunu līgumu Šupleram

Jānis Celmiņš

Krievu mediji: "Dinamo" nespēj vienoties ar Znaroku; piedāvās jaunu līgumu Šupleram
Juliuss Šuplers
Foto: www.hcsalavat.ru

Rīgas „Dinamo” vadība piedāvāšot komandas galvenajam trenerim Juliusam Šupleram palikt amatā arī uz nākamo sezonu un piedāvās viņam jaunu līgumu, vēsta Krievijas sporta mediji.

Sarunas ar Rīgas „Dinamo” vadību esot bijušas arī Maskavas „Dinamo” un Latvijas izlases galvenajam trenerim Oļegam Znarokam, taču puses nav spējušas vienoties par līguma finansiālo pusi.

„Dinamo” Šuplera vadībā spēlē jau kopš komandas atjaunošanas brīža un visas trīs Kontinentālās Hokeja līgs (KHL) sezonas komanda spējusi iekļūt „play-off” turnīrā.

Izmantotie resursi:
Новости спорта, Спортивная аналитика, Видео -...

  +2 [+] [-]

, 2011-03-16 14:31, pirms 13 gadiem
"Sarunas ar Rīgas „Dinamo” vadību esot bijušas arī Maskavas „Dinamo” un Latvijas izlases galvenajam trenerim Oļegam Znarokam, taču puses nav spējušas vienoties par līguma finansiālo pusi."

NETICU!!!
Visu laiku Značoks bija gatavs nākt par smagi mazāku algu, bet tagad nevarēja vienoties par naudām? BULLSHITS!

     [+] [-]

, 2011-03-16 14:32, pirms 13 gadiem
pipars2323 rakstīja: Nu ir tak skaidrs,ka Jūlis ir "prasmīgs" treneris,bet ne tik prasmīgs,lai izspiestu no RD maksimumu,uz ko tā ir spējīga,tāpēc būtu dumji pagarināt ar viņu līgumu,bet vnk jāsameklē Šuplera vietā,kurš to maksimumu var izspiest!
Gaužām vnk,bet vai tik vnk māk domāt RD vadība,tad tagad arī būs redzams!
Kā tu zini, ka PO 2. kārta nav RD spēju griesti, maksimums?

Man gan šķiet, ka tā tas varētu būt.

Atver acis, paskaties, kas spēlē RD, kur tie iepriekš ir spēlējuši, izņemot Ozo. Pārsvarā tas, ko redzēsi CV, ir BAČ, DEL, AHL...

  -3 [+] [-]

, 2011-03-16 14:33, pirms 13 gadiem
Nu,par cik Itera.RU dod naudu RD, tad kāpēc gan lai viņi neizlemtu,kas būs RD treneris??
Tāds ir jautājums.

  +2 [+] [-]

, 2011-03-16 14:34, pirms 13 gadiem
visi tik gudri to Šupleru kritizēt. dikti šaubos, ka ar citu treneri priekšgalā RD sasniegs labākus rezultātus...maksimums ir pārvarēt playoff 2. kārtu. esat tač reāli..nav RD tik labs klubs, ka var cīnīties par Gagarina kausu! Ne jau viss tik no trenera ir atkarīgs....

  +5 [+] [-]

, 2011-03-16 14:34, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Un? Vai tas nozime, ka RD neko automatiski nevar sasniegt tikai tapec, ka Krievija kads parmaksa nerealu pikji visadiem Jagriem utt?
Nē, runa nav par pārmaksāšanu un algu, bet gan faktu, ka TOP komandās spēlē tādi kā Jagrs, Demitra, Rahuneks, Morozovs utt! Nav jau būtiski, cik tam Jagram maksā, bet gan tas, ko viņš rāda uz laukuma. Nenoliegsi taču, ka viņš ir pakāpi augstāks spēlētājs, kā RD komandā spēlējošie (neskaitot Ozo). Tas tiek apliecināts arī uz laukuma. Bet tad, kad mēs sākam analizēt, kāpēc RD nav šādu spēlētāju, gribot negribot atduramies pret finansēm, jo bagātie klubi var maksāt vairāk un viņi piedāvās tik, cik vajag. Savukārt mēs piedāvājam tik, cik varam. Un ar to ir par maz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-03-16 14:35, pirms 13 gadiem
Visu cieņu Šuplera kungam,bet gribētos pamainīt treneri DR .3 gadi bez pārmaiņām,-var iestāties rutīna.Un tad arī uzzinātu Šuplers bija labs vai slikts.Citādi mēs ,vienu dienu slavējam Šupleru, otrā lamājam un saucam par Šūpi. Ja būsim nošāvuši greizi ,tad nākošgad ,slēdzam jaunu līgumu.Bet vispār jāprasa Savicka kungam -.kas maksā ,tas pasūta mūziku.

  +3 [+] [-]

, 2011-03-16 14:35, pirms 13 gadiem
Starp citu, tie paši "Krievu mediji" raksta, ka Ozo ir piekrītis būt izlases GM.
Озолиньш возвращается в сборную Латвии -...

  +2 [+] [-]

, 2011-03-16 14:38, pirms 13 gadiem
dzjadzjagadzja rakstīja: viņš ir sūkātājs a ne treneris. Komandu vispār neprot noskaņot!
Neraksti muļķības. Trīs gadus ar mazu budžetu iekš Play Off, tātad teicams treneris.

  +6 [+] [-]

, 2011-03-16 14:39, pirms 13 gadiem
Dinamo visas sezonas ir tikusi Playoff, ir pārvarējusi arī 1. kārtu un gādājusi KHL nelielu sensāciju! (izlika SKA un Znaroku). Ko vēl var vēlēties ar tādu budžetu? Vai tad spēles stils ir garlaicīgs, nav rezultāta? Viss ir kārtībā, esam KHL labāko astoņu komandu vidū!!!

  +8 [+] [-]

, 2011-03-16 14:40, pirms 13 gadiem
nelda rakstīja: Visu cieņu Šuplera kungam,bet gribētos pamainīt treneri DR .3 gadi bez pārmaiņām,-var iestāties rutīna.Un tad arī uzzinātu Šuplers bija labs vai slikts.Citādi mēs ,vienu dienu slavējam Šupleru, otrā lamājam un saucam par Šūpi. Ja būsim nošāvuši greizi ,tad nākošgad ,slēdzam jaunu līgumu.Bet vispār jāprasa Savicka kungam -.kas maksā ,tas pasūta mūziku.
Šuplers ir identifikācijas figūra, viņa spēles, vadības, interviju, preses konferenču stils jau sen ir kļuvuši par Rīgas Dinamo stilu. Identifikācijas figūras cenšas nemainīt (jeb vai Mančestras United atlaidīs Fērgusonu, lai novērstu rutīnu?)

Klubs, kurā notiek mierīgs, solīds darbs daudzu sezonu garumā viena plānojoša gara vadībā, tiek cienīts vairāk kā tāds, kas sezonas laikā nomaina 4 trenerus! Jūlis ir vērtība! To ir jāprot atzīt, it nemaz nenoniecinot Ābola, Ozoliņa, Ignatjeva, Naumova vai Znaroka, Vītoliņa un Tambijeva meistaribu un ieguldījumu.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-16 14:42, pirms 13 gadiem
GSH rakstīja: Nē, runa nav par pārmaksāšanu un algu, bet gan faktu, ka TOP komandās spēlē tādi kā Jagrs, Demitra, Rahuneks, Morozovs utt! Nav jau būtiski, cik tam Jagram maksā, bet gan tas, ko viņš rāda uz laukuma. Nenoliegsi taču, ka viņš ir pakāpi augstāks spēlētājs, kā RD komandā spēlējošie (neskaitot Ozo). Tas tiek apliecināts arī uz laukuma. Bet tad, kad mēs sākam analizēt, kāpēc RD nav šādu spēlētāju, gribot negribot atduramies pret finansēm, jo bagātie klubi var maksāt vairāk un viņi piedāvās tik, cik vajag. Savukārt mēs piedāvājam tik, cik varam. Un ar to ir par maz.
Krieviem ir tads teiciens - "porjadok bjet klass", ko vini nebeidz atkartot gan shogad (kad RD uzvareja pirmo kartu), gan teica pagajushaja gada kad RD vairakas reizes sezonas izskana atspelejas no minusiem un uzvilka SKA. Ar to es gribu teikt, ka ne viss slepjas ciparos un meistaru uzvardos un sporta ta nav aksioma, ka bagatakais un meistarigakais vienmer uzvar - ir simtiem piemeru, kad uzvar ta saucamie underdogs.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-16 14:45, pirms 13 gadiem
dzjadzjagadzja rakstīja: viņš ir sūkātājs a ne treneris. Komandu vispār neprot noskaņot!
varbūt spēlētāji paši nemāk noskaņoties??!!!!
Slēpts komentārs: tapmaster7

  -1 [+] [-]

, 2011-03-16 14:46, pirms 13 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Neraksti muļķības. Trīs gadus ar mazu budžetu iekš Play Off, tātad teicams treneris.
bet kāpēc tev liekas, ka iekļut starp 8 komandām no 11 ir mega sasniegums, ko spēj tikai retais???? ir jāapspēlē tikai 3 komandas viena no kurām vitjaz

     [+] [-]

, 2011-03-16 14:47, pirms 13 gadiem
Ņemot vērā, ka Značoks Maskavā 2milj. (tā kaimiņu Zina stāsta) sezonā pelna (~1milj. gan jau atkatos), tad nu Rīga jau toč i ne pusi no tā nevar piedāvāt.

  +1 [+] [-]

, 2011-03-16 14:47, pirms 13 gadiem
Nomainot Šupleru, iestāsies stagnācija vismaz uz 2 gadiem. Tāda līmeņa treneriem kā Šūpis ir jāļauj strādāt ilgtermiņā ar komandu, tad arī būs rezultāts, nevis te raustīt "vienu-otru"

Nākošgad 3. kārta utt...

  +5 [+] [-]

, 2011-03-16 14:49, pirms 13 gadiem
Znaroks pelna 50 000 € mēnesī. Šuplers 20 000 €, beidz murgot te par 2 milj.

  +4 [+] [-]

, 2011-03-16 14:53, pirms 13 gadiem
Ulrihs rakstīja: Krieviem ir tads teiciens - "porjadok bjet klass", ko vini nebeidz atkartot gan shogad (kad RD uzvareja pirmo kartu), gan teica pagajushaja gada kad RD vairakas reizes sezonas izskana atspelejas no minusiem un uzvilka SKA. Ar to es gribu teikt, ka ne viss slepjas ciparos un meistaru uzvardos un sporta ta nav aksioma, ka bagatakais un meistarigakais vienmer uzvar - ir simtiem piemeru, kad uzvar ta saucamie underdogs.
Šaubu nav un vienoozīmīgi piekrītu. Ar to jau tas sports ir interesants. Tai pašā laikā - sezona nav PO. Sezonā tā ir viena konkrēta spēle, kurā komandas cīnās par 3 punktiem. Nesanāk vienā, būs vēl desmitiem citu speļu. Izslēgšanas spēlēs ir savādāk - viens pretinieks, četras spēles, zaudētājs sezonu beidz. Pēdējās sezonās esam uztaisījuši sensāciju - uzvarējuši regulārās sezonas 1. vietas ieguvēju, šosezon 2. vietas ieguvēju. Kur vēl skaistāk. Teicams piemērs, ka ar pārdomātu, analizētu spēli + veiksmi u.c. faktoriem tas ir iespējams. Taču pēc būtības, šos panākumus mēs skaidrojam ar lielisku darbu, veiksmi, taktiku, nevis kā loģisku iznākumu.

Un RD zaudējums pret Loko (ja tāds būs), ir skaidrojams kā loģisks, nevis sensācija. Tas ietver visu - budžetu, spēlētājus, iespējas. Mēs taču nevaram pārmest, ka džeki necenšas, ka treneri neko nemaina, spēlē ar vienu taktiku. Tieši prasmju līmenis šajā gadījumā atspoguļojas uz laukuma un tas ir loģiski.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-16 14:55, pirms 13 gadiem
Martijs Maksorlijs rakstīja: bet kāpēc tev liekas, ka iekļut starp 8 komandām no 11 ir mega sasniegums, ko spēj tikai retais???? ir jāapspēlē tikai 3 komandas viena no kurām vitjaz
Man gan sanāk savādāk - 4 no 11...

  +4 [+] [-]

, 2011-03-16 14:55, pirms 13 gadiem
Yozz rakstīja: Nomainot Šupleru, iestāsies stagnācija vismaz uz 2 gadiem. Tāda līmeņa treneriem kā Šūpis ir jāļauj strādāt ilgtermiņā ar komandu, tad arī būs rezultāts, nevis te raustīt "vienu-otru"

Nākošgad 3. kārta utt...
pilnīgi piekrītu...bet nu daudziem latviešiem ir uzskats, ka treneris uzreiz ir jālaiž vaļā, ja viņs nesasniedz to, ko vēlas skatītājs un atbalstītājs.....3 gados nekā diža nesasniegsi....pie tam mums nav tie spēcīgākie un pieredzējušākie spēlētāji salīdzinot ar vadošajām komandām!!!!

     [+] [-]

, 2011-03-16 14:58, pirms 13 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Man gan sanāk savādāk - 4 no 11...
lai iekļutu play off ir jāatstāj aiz sevis 3 komadas. kāpēc tev tā 8-7 vieta konforencē šķiet teicams rezultāts?

  -2 [+] [-]

, 2011-03-16 14:58, pirms 13 gadiem
Gribu redzēt Dinamo kādu ZA treneri, jo mēs pēc stila gandrīz spēlējam NHL stilā, vārtus iemetam ar spēku, tas ka mums aizsargiem ir problēmas ar saprašanu ka viņš ir aizsargs ne uzbrucējs tas pa visam cits stāsts

  -3 [+] [-]

, 2011-03-16 15:02, pirms 13 gadiem
Gribētos tomēr Ābolu redzēt galvenā trenera amatā. Jādod viņam iespēja beidzot. Pietiekami ilgs laiks pavadīts otrā trenera amatā. Turklāt, Ābols par savu skolotāju uzskata Šupleru, līdz ar to nekam daudz nevajadzētu mainīties. Turklāt vienmēr ir iespēja pussezonā Ābola vietā ielikt, kādu citu, ja rezultāti tiešām būs katastrofāli. Un nevar teikt, ka nav kur tos trenerus raut - kaut vai Beresņevs.
Slēpts komentārs: Jurchiks15

  -2 [+] [-]

, 2011-03-16 15:14, pirms 13 gadiem
Nost ar Šupleru!!! cik jau var (dull)

  +2 [+] [-]

, 2011-03-16 15:15, pirms 13 gadiem
propans rakstīja: bezceris , tas nozīmē ka vel vienu sezonu būs bezsakarā
propanu laikam esi saostijies!

tas nedos neko, ja ZNAROKS BUTU! OK,,speelteu agresivak, bet vai pietiktu speka atkal lidz beigam??

ok, ja znroks un vel sapirktu labus speletajus..bet tie atkal maksa!

DINAMO nav tik liela budzeta..tadel ari speeltaji ir tadi, kas spele ka komanda..ak sogad!

  +1 [+] [-]

, 2011-03-16 15:16, pirms 13 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Gribētos tomēr Ābolu redzēt galvenā trenera amatā. Jādod viņam iespēja beidzot. Pietiekami ilgs laiks pavadīts otrā trenera amatā. Turklāt, Ābols par savu skolotāju uzskata Šupleru, līdz ar to nekam daudz nevajadzētu mainīties. Turklāt vienmēr ir iespēja pussezonā Ābola vietā ielikt, kādu citu, ja rezultāti tiešām būs katastrofāli. Un nevar teikt, ka nav kur tos trenerus raut - kaut vai Beresņevs.
Ābols ir liels Šuplera fans, gan jau nekas daudz līdz ar to nemainītos

  -1 [+] [-]

, 2011-03-16 15:24, pirms 13 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Sezonā jau brīžiem ir liels bezsakars un ļoooooti daudz muļķīgi papisti punkti tieši dēļ Šupja,bet playofos daudz maz ir ok...Principā mums tak pašmāju treneri arī netrūkst,kaut vai Ābols,Tambijevs,Beresņevs varētu Dinamo trennēt,nākotnē jau visticamāk Ozoliņš.
No vienas puses ar to pašu Šupi ar katru gadu jau ir progress,katru gadu playofos tiekam arvien tālāk...
Kurš ir iedomājies, ka Ozo kādreiz varētu būt treneris? Viņš ir kaut kā izcēlies ar taktiskām shēmām vai vēl kaut ko, ko es esmu palaidis garām (pieņemot, ka bļāvieni Cibuļskim aiz vārtiem: "Stāvi!" neskaitās) ??
Šupja dēļ pap1$ti punkti? Tu ko - kaltētās sēnes ēd? Es viņu spēlēs uz ledus neesmu manījis!!

     [+] [-]

, 2011-03-16 15:24, pirms 13 gadiem
Brokijs rakstīja: varbūt spēlētāji paši nemāk noskaņoties??!!!!
tieshi taapeec vajag atrast taadu kandidatuuru kas var noskanjot ja vinji pashi nevar

     [+] [-]

, 2011-03-16 15:26, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Šuplers ir identifikācijas figūra, viņa spēles, vadības, interviju, preses konferenču stils jau sen ir kļuvuši par Rīgas Dinamo stilu. Identifikācijas figūras cenšas nemainīt (jeb vai Mančestras United atlaidīs Fērgusonu, lai novērstu rutīnu?)

Klubs, kurā notiek mierīgs, solīds darbs daudzu sezonu garumā viena plānojoša gara vadībā, tiek cienīts vairāk kā tāds, kas sezonas laikā nomaina 4 trenerus! Jūlis ir vērtība! To ir jāprot atzīt, it nemaz nenoniecinot Ābola, Ozoliņa, Ignatjeva, Naumova vai Znaroka, Vītoliņa un Tambijeva meistaribu un ieguldījumu.
Daļēji piekrītu,bet Šuplera darba augļi nekur nepazudīs .Tie paši Ozoliņi ,Dārziņi, Ņiživiji ,Rēdlihi ir trenējušies un mācījušies pie dažādiem treneriem.Un jaunais treneris komandā ienesīs jaunas vēsmas,un iemācīs jaunas taktikas, nepazaudējot iepriekš apgūto.

  -2 [+] [-]

, 2011-03-16 15:28, pirms 13 gadiem
vaimanvai rakstīja: Kurš ir iedomājies, ka Ozo kādreiz varētu būt treneris? Viņš ir kaut kā izcēlies ar taktiskām shēmām vai vēl kaut ko, ko es esmu palaidis garām (pieņemot, ka bļāvieni Cibuļskim aiz vārtiem: "Stāvi!" neskaitās) ??
Šupja dēļ pap1$ti punkti? Tu ko - kaltētās sēnes ēd? Es viņu spēlēs uz ledus neesmu manījis!!
Nu kautvai tās maiņu jaukšanas,Mikuša iespēlēšana,Trottera mētāšana pa maiņām...Un kā trenneris viņš tikuntā ir par mīkstu,nemāk uzkurināt spēlētājus,uzkliegt...

     [+] [-]

, 2011-03-16 15:29, pirms 13 gadiem
vaimanvai rakstīja: Šupja dēļ pap1$ti punkti? Tu ko - kaltētās sēnes ēd? Es viņu spēlēs uz ledus neesmu manījis!!
Gribi teikt, ka trenera izveleta speles taktika, mainas, virknejumu salikumi utt. nekadi neiespaido speles iznakumu? Varbut tad nemaz nav vajadzigs treneris? Lai dzeki savacas un pasi sava nodaba uzspele.
Piemeram sogad - panema Mikushu, kad RD spele gaja no rokas. Ielika maina pie Darzina un Redliha un ta maina praktiski "apklusa" uz vairakam spelem, bez tam komanda pabojaja mikroklimatu ar sho savu ielikteni, ka rezultata naca vairakas neizteiksmigas speles un vairaki zagji.

  +5 [+] [-]

, 2011-03-16 15:32, pirms 13 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Nu kautvai tās maiņu jaukšanas,Mikuša iespēlēšana,Trottera mētāšana pa maiņām...Un kā trenneris viņš tikuntā ir par mīkstu,nemāk uzkurināt spēlētājus,uzkliegt...
Tā jau mums pieņemts viss krievu stilā - treneris domāts, lai bļautu uz spēlētājiem, tādejādi tos itkā uzkurinot. Paskatieties NHL, tur treneri strādā citā manierē, mierīgi. Profesionāļiem pašiem ir jāprot noskaņoties uz spēli. Par ko viņiem algu maksā? Lai spēlētu ar pilnu atdevi tikai tad kad ir luste?

  +5 [+] [-]

, 2011-03-16 15:35, pirms 13 gadiem
Jurchiks15 rakstīja: Nu kautvai tās maiņu jaukšanas,Mikuša iespēlēšana,Trottera mētāšana pa maiņām...Un kā trenneris viņš tikuntā ir par mīkstu,nemāk uzkurināt spēlētājus,uzkliegt...
1) Letiņiem mentalitāte nav tik ekspresīva, lai paši daudz bļaustītos un ļautu uz sevi bļaut. Paklausies Rīgā, kādā valodā skan skaļākās balsis!
2) Ozo SC+ lielo interviju neskatījies? Šupis mēdzot arī aizsvilties!
3) Pučem vajadzētu paurbties pārējo komandu treneru veikumos, manevros un lēmumos. Nemaz nebrīnītos, ja galā Armands pats būtu uz mutes, jo Šuplera izgājieni tādi ziediņi vien izrādītos.