Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" lielās pārmaiņas: Leino atlaists, Indrašis uz "Liepāju"

Rolands Eliņš

"Dinamo" lielās pārmaiņas: Leino atlaists, Indrašis uz "Liepāju"
Ville Leino.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas „Dinamo” paziņojusi, ka vakardienas valdes sēdē pieņemts lēmums pārtraukt līgumsaistības ar somu uzbrucēju Villi Leino, Latvijas uzbrucēju Miku Indraši nosūtīt uz fārmklubu „Liepājā”, bet čehu aizsargu Tomāšu Kundrāteku izlikt atteikumu draftā.

Rīgas „Dinamo” aizvakar aizvadīja savu pēdējo spēli pirms vairāk nekā nedēļu ilgās pauzes Kontinentālajā hokeja līgā, kad ar zaudējumu Minskas „Dinamo” krietni samazināja savas cerības uz iekļūšanu izslēgšanas spēlēs. Vakar „Dinamo” valde aizvadīja sapulci, kurā uzklausīja ģenerālmenedžera Normunda Sējēja ziņojumu par situāciju komandā.

Valde izvērtēja komandas sniegumu aizvadītajā sezonas daļā, komandas treneru parādīto veikumu un katra atsevišķa spēlētāja ieguldījumu. Valde pēc tam lēma par pārmaiņām triju „Dinamo” spēlētāju likteņos, proti, Villes Leino, Mika Indraša un Tomāša Kundrāteka.

„Dinamo” oficiāli paziņojusi, ka lauzusi līgumu ar somu uzbrucēju Villi Leino, kurš šosezon 39 spēlēs guva 12 punktus (3+9) un izpelnījās pozitīvu lietderības koeficientu plus septiņi. „Dinamo” paziņojumā nav norādīts, ka līgums pārtraukts pēc abpusējas vienošanās. 32 gadus vecais Leino komandai pievienojās tikai šovasar un iepriekš aizvadījis vairākas sezonas NHL, arī kopā ar Zemgu Girgensonu Bufalo „Sabres” sastāvā.

„Dinamo” arī pavēstījusi, ka izliek atteikumu draftā čehu aizsargu Tomāšu Kundrāteku. Viņu līdz ar to nākamo 48 stundu laikā var izvēlēties jebkura cita KHL komanda. 25 gadus vecais čehs 40 KHL spēlēs „Dinamo” sastāvā guva 13 punktus (2+11), nopelnīja 37 soda minūtes un ieguva pozitīvu lietderības koeficientu plus pieci.

Savukārt Miks Indrašis nosūtīts uz „Dinamo” sadarbības partneri „Liepāju”, kas iespējams saskaņā ar viņa divvirziena līgumu, ziņo klubs. Indrašis šosezon 38 spēlēs guva 21 punktu (9+12) un nopelnīja 21 soda minūti. 25 gadus vecais spēlētājs īpaši rezultatīvs bija tieši pēdējās trīs spēlēs, kad izcēlās ar piecām rezultatīvām piespēlēm.

Komandas rezultatīvākais spēlētājs ir Lauris Dārziņš ar 22 punktiem, taču nupat kā uz „Liepāju” aizsūtītais Indrašis bija otrs labākais komandas punktu guvējs. Leino rezultatīvāko uzbrucēju sarakstā bija piektais, bet Kundrāteks bija otrs rezultatīvākais aizsargs. Jāpiemin, ka visi trīs ieņēma nozīmīgu lomu komandā un līdz šim laukumā pavadīja vidēji virs 15 minūtēm vidēji spēlē, Kundrāteks pat vairāk nekā 20.

Somu trenera Kari Heikiles vadībā „Dinamo” ieņem tikai 12. vietu Rietumu konferencē un pēc sezonas divām trešdaļām no „play-off” zonas atpaliek jau 12 punktus. Pēc KHL pārtraukuma „Dinamo” paredzēta spēle ar Zagrebas „Medvescak”, kura notiks 22. decembrī.

Izmantotie resursi:
Sākums - Hokeja kluba Dinamo Rīga oficiālā...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +43 [+] [-]

, 2015-12-15 15:18, pirms 10 gadiem
Izkārts baltais karogs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2015-12-15 15:18, pirms 10 gadiem
Izskatas ka playoffam padevās, jo neticu ka vietā sameklēs kautko.

  +6 [+] [-]

, 2015-12-15 15:18, pirms 10 gadiem
Vai tiešām Latvju tauta sagaidīs čekistu projekta galu?Ļoti ceru uz to,ka putinam beigusies nauda,lai turpinātu šo politisko projektu(aka cirku).

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 15:20, pirms 10 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !

 +25 [+] [-]

, 2015-12-15 15:20, pirms 10 gadiem
Torpedo un Skudra berzē rokas, sakarā ar Indraši

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:21, pirms 10 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Vai tiešām Latvju tauta sagaidīs čekistu projekta galu?Ļoti ceru uz to,ka putinam beigusies nauda,lai turpinātu šo politisko projektu(aka cirku).
beigsies tas ir laika jautājums.

 +56 [+] [-]

, 2015-12-15 15:21, pirms 10 gadiem
Indrašis uz Liepāju??? Kurš tur spaisu ir sapīpējies?

 +38 [+] [-]

, 2015-12-15 15:21, pirms 10 gadiem
Kundrateks noteikti bija labaks par Seigo. Izlikts baltais karogs...

 +12 [+] [-]

, 2015-12-15 15:22, pirms 10 gadiem
Baltais karogs oficiāli ir izklāts! Klubs atbrīvojas no dārgākajiem spēlētājiem un augstākais atlikušās sezonas mērķis ir iztērēt pēc iespējas mazāk krievu naudu!

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:22, pirms 10 gadiem
visus atlaist, lai liepājas sastāvs spēlē rd

 +51 [+] [-]

, 2015-12-15 15:22, pirms 10 gadiem
pāraudzināšana čekistu gaumē, 2 rezultatīvāko aizsūta uz fermu
kamēr džeki, kuriem tiešām nepieciešama prakse fermā, kā Kulda un Bičevskis pulē solu pussezonu TRTD

 +20 [+] [-]

, 2015-12-15 15:23, pirms 10 gadiem
Klauni...

 +36 [+] [-]

, 2015-12-15 15:23, pirms 10 gadiem
Leino jau sen bija jāpadzen!
Bet Kundrāteks un Indrašis? Kādam tur jumts aizbraucis??
Kas spēlēs tagad?

 +11 [+] [-]

, 2015-12-15 15:23, pirms 10 gadiem
O, kāds ir pamodies. Kas ar Heikilu?

 +22 [+] [-]

, 2015-12-15 15:23, pirms 10 gadiem
Kāda velna pēc Indarši uz Liepāju? Galīgi saspiedušies. Leino labi, nevajag viņu, netur vairs līmeni. Kundertāku jau nu varēja paturēt un Seigo izlikt. Tā tad play off šogad nespīd.

  +8 [+] [-]

, 2015-12-15 15:23, pirms 10 gadiem
Šodien Vilsonu zviedri atlaida, varbūt grib atjaunot saikni Hosa - Vilsons?

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 15:24, pirms 10 gadiem
JEBANUTSA :d
Paldies jums par so sezonu dinamo

  -3 [+] [-]

, 2015-12-15 15:25, pirms 10 gadiem
Bet drizuma Wilsons pievienosies

Un Hossa iespejams ari gatavojas

  +7 [+] [-]

, 2015-12-15 15:25, pirms 10 gadiem
Komanda pēdējā laikā spējusi izcīnīt daudz uzvaru, viena neveiksmīga spēle pret Minsku un jau baltie karogi? Liels fuu Dinamo vadībai.

  +9 [+] [-]

, 2015-12-15 15:26, pirms 10 gadiem
Indraši reāli uzmeta! Būtu viņš to zinājis būtu spēlējis pie Skudras!

 +11 [+] [-]

, 2015-12-15 15:26, pirms 10 gadiem
Nu ko, lielās zvaigznes.....Atvelku, metu un ņem ārā. Kur ta palika šitās zvaigznes? Nokritušas uz LAČ līmeni....un sakiet vēl, ka Dinamo nesadir š visu Latvijas hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2015-12-15 15:26, pirms 10 gadiem
vahahaha, Minska smuku luņķi Ģjināmai ielika aiz vaiga

  -2 [+] [-]

, 2015-12-15 15:27, pirms 10 gadiem
Norm. standarti 38 speles 21 punkts, bet suta uz fermu. Girgensons tada DR nenoturetos tik ilgi, ka ar vinu auklejas NHL.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 15:28, pirms 10 gadiem
Tipisks Latvietis rakstīja: Komanda pēdējā laikā spējusi izcīnīt daudz uzvaru, viena neveiksmīga spēle pret Minsku un jau baltie karogi? Liels fuu Dinamo vadībai.
pret, ko viņi tās lielās uzvaras izcīnija - pret nabagiem Sočiem, un bomāriem Ladu? P
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 15:28, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: pret, ko viņi tās lielās uzvaras izcīnija - pret nabagiem Sočiem, un bomāriem Ladu? P
Uzvaras paliek uzvaras.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 15:30, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pāraudzināšana čekistu gaumē, 2 rezultatīvāko aizsūta uz fermu
kamēr džeki, kuriem tiešām nepieciešama prakse fermā, kā Kulda un Bičevskis pulē solu pussezonu TRTD
čekisti vienmēr pratuši tik galā ar kulakiem

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 15:30, pirms 10 gadiem
Interesanti, vai vadība veiks beidzot kādu pastiprinājumu vai vienkārši novilks sezonu ar vietējiem viduvējībām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:31, pirms 10 gadiem
VietējaisMuris rakstīja: vēl akbars, neftehimik, punkts pret traktoru tevis pieminētās lada un sočus, tīri labi pēdējā laikā gāja.
nu zaibis, kā jau TOP4 klubam pienākas

  +4 [+] [-]

, 2015-12-15 15:32, pirms 10 gadiem
sandis444444 rakstīja: Indraši reāli uzmeta! Būtu viņš to zinājis būtu spēlējis pie Skudras!
Viņš ar savu nevajadzīgo vadīšanos pie skudras 5 spēles nenospēlēs , viņš vienā spēlē kā minimums 3 reizes pazaudē ripu jo sapinas savos fintos.

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:32, pirms 10 gadiem
Jumts aizbrauca ginamkai?

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 15:32, pirms 10 gadiem
Atceros, ka man pirms sezonas te gudrinieki stāstīja, ka Leino būs komandas līderis un viens no KHL vadošajiem spēlētājiem.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 15:33, pirms 10 gadiem
Doomy1990 rakstīja: tā kā, tavs tēvs skaldot māti?
diez vai puņķu tapa tu saprati, ko es domāju ar vārdu "kulakiem"

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:33, pirms 10 gadiem
loti labi kundratekam koeficents + 5 13 punkti
Indrasis otrs rezultativakais speletajs un aizsutits uz Liepaju
Ar kuru galvu Dinamo doma?

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:34, pirms 10 gadiem
Gaidam no Sējēja tagad kādu bombu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:35, pirms 10 gadiem
NIZIVIJU AR CIPULI VIENA MAINA !!!

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:35, pirms 10 gadiem
Zināms, ka Indrašis spēlē kā pilnīgs indulis, bet nu 38 spēlēs 21 punkts nav tik slikti.

Vajadzēja viņam palikt Islanders sistēmā, varbūt būtu jau šosezon noveicies ar izsaukumu uz NHL. Dzenoties pēc viegla piķa nonāk Liepājā, nja.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:35, pirms 10 gadiem
Kundrāteka vietā vajadzēja būt Seigo , viss pārējais apmierina.

  +6 [+] [-]

, 2015-12-15 15:35, pirms 10 gadiem
Dinamo lieliski palīdz biznesam, kas saucās Arēna Rīga, ar hokeju aizpildīts neejošais janvāris, un lielākoties nedēļu sākums. Šķiet ejošajās sestdienās un piektdienās, kad viegli aŗenu izīrēt pasākumiem Dinamo šogad vispār nespēlē Rīgā.

Maskavā, gan arī iet jautri
Slava Malamud ‏@SlavaMalamud 22m22 minutes ago
Well, this is new. KHL's Dynamo Moscow, owned by Putin's billionnaire friend, hasn't payed its players since August.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-12-15 15:36, pirms 10 gadiem
SEJEJS ir Jucis!!!!!!!Kundrateks ir 2.vieta no aizsargiem,be no uzbrucejiem Indrasis 2.vieta. un Leino 5.vieta!Labak nekam nederigu no aizsargiem Jasu,Jerofejevu,Sevcenko un no uzbrucejiem Berzinu,Bicevski,Kuldu un Pavlovu kas pelna soda minutes!bus jakoz velak pirkstos ka par Bukartu!

  +5 [+] [-]

, 2015-12-15 15:36, pirms 10 gadiem
HokejistsNOnhl rakstīja: loti labi kundratekam koeficents + 5 13 punkti
Indrasis otrs rezultativakais speletajs un aizsutits uz Liepaju
Ar kuru galvu Dinamo doma?
Komanda atbrīvojās no dārgākajiem spēlētājiem, lai ietaupītu $$$ Kas ar to $$$ tiks darīts, tas ir cits jautājums.

  +6 [+] [-]

, 2015-12-15 15:36, pirms 10 gadiem
Nu bet vismaz perspektivais un muzigi jaunais Meija ar Dzerinu dabus izspeleties vel Pavlovs ar savam crosbya rokam

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 15:37, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Norm. standarti 38 speles 21 punkts, bet suta uz fermu. Girgensons tada DR nenoturetos tik ilgi, ka ar vinu auklejas NHL.
Tu esi redzējis kaut vienu Girgensona spēli NHL??Neviens no DR spēlētājiem neizliek sevi spēles laikā tik daudz.Šitie vairāk izspēlē "Gulbju ezeru" uz ledus.

  -1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:37, pirms 10 gadiem
SONAKT BIJA SAPNIS,KA HOSSA IR ATPAKAL UN TIEKAM PLAYOFF KUR PIEVIENOJAS SANDIS OZOLINS UN MES SPEJAM GAGARINU IZCINIT

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 15:38, pirms 10 gadiem
krishy23 rakstīja: SONAKT BIJA SAPNIS,KA HOSSA IR ATPAKAL UN TIEKAM PLAYOFF KUR PIEVIENOJAS SANDIS OZOLINS UN MES SPEJAM GAGARINU IZCINIT
Tas nav sapnis. Tas ir murgs.

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:38, pirms 10 gadiem
endrjuss rakstīja: SEJEJS ir Jucis!!!!!!!Kundrateks ir 2.vieta no aizsargiem,be no uzbrucejiem Indrasis 2.vieta. un Leino 5.vieta!Labak nekam nederigu no aizsargiem Jasu,Jerofejevu,Sevcenko un no uzbrucejiem Berzinu,Bicevski,Kuldu un Pavlovu kas pelna soda minutes!bus jakoz velak pirkstos ka par Bukartu!
čekisetiem tak maki tukši, uz PO var necerēt. kāda velna pēc dārgos spēlētājus turēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:39, pirms 10 gadiem
naurisk rakstīja: Zināms, ka Indrašis spēlē kā pilnīgs indulis, bet nu 38 spēlēs 21 punkts nav tik slikti.

Vajadzēja viņam palikt Islanders sistēmā, varbūt būtu jau šosezon noveicies ar izsaukumu uz NHL. Dzenoties pēc viegla piķa nonāk Liepājā, nja.
nu viņam bija ģimenes pieaugums un tas, šķiet, ka lika mainīt plānus

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:39, pirms 10 gadiem
krishy23 rakstīja: SONAKT BIJA SAPNIS,KA HOSSA IR ATPAKAL UN TIEKAM PLAYOFF KUR PIEVIENOJAS SANDIS OZOLINS UN MES SPEJAM GAGARINU IZCINIT

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:40, pirms 10 gadiem
NOMIERINATIES,PEC SPELES DIVAM INDRASIS BUS ATPAKAL... TAS IR TAKTISKS GAAJIENS NO RD TRENERIEM

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:40, pirms 10 gadiem
Par Leino piekrītu - nebija tur aršana jau no paša gala.
Indrašis - tas, domājs tik kaut kāds formalitātes jautājums (bet, iespējams, tādā veidā uz nedēļu viņam mazāku algu jāmaksā - kas zin)

Bet atlaist Kundrāteku ir vnk.stulbi! Ja nu vienīgi, tiešām, ir izkārts baltais karogs.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:41, pirms 10 gadiem
SAk naudinu taupit?kam ,vai nakamai sezonai.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:41, pirms 10 gadiem
krishy23 rakstīja: NOMIERINATIES,PEC SPELES DIVAM INDRASIS BUS ATPAKAL... TAS IR TAKTISKS GAAJIENS NO RD TRENERIEM
visās visumā zbis taktika
baltā karoga pacelšanas stratēģija?

  -4 [+] [-]

, 2015-12-15 15:41, pirms 10 gadiem
Ja nekas netiks nopirkts vietā (un visticamāk ka nekas labs arī nebūs) tad tā ir sava veida padošanās (var saukt arī par naudas taupīšanu). Ar mazākiem resursiem turpināsim spēlēt. Vienmēr var atrast plusus. Šajā gadījumā vēl vairāk iespējas būs jaunajiem spēlētājiem un nosacīti jaunajiem.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:42, pirms 10 gadiem
Līgumu oficiāli nevar salauzt, var saplēst vai izbeigt!

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:42, pirms 10 gadiem
krishy23 rakstīja: SONAKT BIJA SAPNIS,KA HOSSA IR ATPAKAL UN TIEKAM PLAYOFF KUR PIEVIENOJAS SANDIS OZOLINS UN MES SPEJAM GAGARINU IZCINIT
Nevajadzēja stāstīt, nepiepildīsies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 15:44, pirms 10 gadiem
girto rakstīja: Torpedo un Skudra berzē rokas, sakarā ar Indraši
Indrašim joprojām ir spēkā līgums ar RD.
Viņam ir divvirzienu līgums, tāpēc var sūtīt uz fārmu uzreiz.

Ja kāds cits berzē rokas un kaut ko grib, jebkurā gadījumā, no sākuma ir jālauž līgums ar RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:46, pirms 10 gadiem
Manuprat Seigo palika tapec kad vins daudz naudu neprasa ,bet Kundrateks gan. Par Leino pilnigi vienalga sen jau vareja atlaist .

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 15:47, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Tagad Dinaburgas spēlētāji varēs meklēt darbu Maxima vai braukt pie arhiva x akmeņus lasīt, lai pēc tam varētu atlaist Sabiles vīna svētkos
no drošiem avotiem zināns, ka ziemā arhīvs mežā žagarus lasa.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:48, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts1 rakstīja: no drošiem avotiem zināns, ka ziemā arhīvs mežā žagarus lasa.
Drošais avots esi tu pats, jo abi kopā to darat.

  -1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:49, pirms 10 gadiem
Uz nakamo speli prognozeju tuksas tribines
3000 max

  +5 [+] [-]

, 2015-12-15 15:50, pirms 10 gadiem
Gadījumā komanda neatbrīvojas no spēlētājiem, kuriem vienīgajiem koeficients ir plusos?
Kaut kādi izlecēji, bojā komandas garu.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 15:50, pirms 10 gadiem
Vēl no tiem importa vārtsargiem jāatkratās, lai savi čaļi tiek spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 15:50, pirms 10 gadiem
Kundrateks ir otrs rezultatīvākais aizsargs (2+11) ar lietderības koeficientu +5, kas aizsargam ir pats svarīgākais (otrs labākais +/- aiz Sočas). Tādu nevajag.

Seigo ar savu 4+12 un pārliecinošo -14, kas ir sliktākais komandā gan vajag Tiem auniem, kas nesaprot, ko aizsargam nozīmē +/-, varu paskaidrot vienkāršākā valodā - kad laukumā ir Seigo, iespējas pretiniekiem iemest golu ir vislabākās.

Par Leino runājot - viņam ir labākais +/- komandā starp uzbrucējiem. Salīdzinoši - Dārziņam ir -5, Miķelītim -2, Pavlovam -6 utt. Varbūt nav tāds mega līderis, kā cerēja sezonas sākumā, bet stipri - stipri virs vidējā komandas līmeņa gan ar savu statistiku, gan lietderību..

Pieņemot, ka Normundam ir kaut kāda teikšana Dinamo sakarā, tad Leino un Kundrateks ir dārgi špīleri, tāpēc kapeikas tiks taupītas. Indrašim droši vien signāls par attieksmi... tikai vai tas "signāls" nebeigsies ar Indraša pievienošanos kādam krievu klubam, kurš play-off atšķirībā no "Tautas kluba" jau praktiski ir nodrošinājuši... vot, nezinu, vai Jurim ar Normundu tik tālu smadzene sniedzās izdomāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:51, pirms 10 gadiem
Ar Kundrateka atlaišanu un Indraša audzināšanu iebraukuši pilnīgās auzās... Ar Leino viss skaidrs, bija diezgan slinks un pat 200%-īgajās iespējās nemeta pa vārtiem, bet jāatzīst, ka viņš vārtu priekšā labi strādāja un +/- koefs nebija slikts. Vajadzēja Petružaleku nocelt pirms Maskavas, vai kādu citu, kam ir ņuhs uz vārtiem. Ja tiešām atkal paņrms Vilsonu, tad es Jurim nesu atpakaļ savu abonementu 😃

  -1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:52, pirms 10 gadiem
bayliss rakstīja: Tu esi redzējis kaut vienu Girgensona spēli NHL??Neviens no DR spēlētājiem neizliek sevi spēles laikā tik daudz.Šitie vairāk izspēlē "Gulbju ezeru" uz ledus.
Kurs mulkis negul pa nakti un skatas ka musu cekeris izpilda speka panemienus vai bloke ripas ? Un tad stasta, ka sodien savaca 2+1 (hiti+blo,. metieni).

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:54, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Nu tas ir arī viss, tagad jākoncentrējas uz Toto pret Rīgas Pelaviem, vīri, ir sākušies TREKNIE gadi!!!!

Dinaburga atbrivojas no sēklām, un komanda paliek par ubagiem
Ja tu kaut druskas saprastu kā strādā totalizatori, tad saprastu, ka runā pilnīgas muļķības. Pret komandām, kuras uz papīra ir nabagi tu neko nenopelnīsi, jo koeficienti būs ļoti mazi.

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:55, pirms 10 gadiem
Kādi minējumi? Būs pastiprinājumi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:56, pirms 10 gadiem
Klavulapa rakstīja: Kapec lai butu, kada jega?
Lai parādītu, ka vēl cīnās par play off
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:57, pirms 10 gadiem
Kā teiktu Znaroks; Tas ir pi..ets šitā pateikt! Ka likšu bortā. Juri Juri, ja Tev naudiņas žēl, tad saprotu,ka šie dārgie spēlētāji ir kaut kā jādabū prom, bet tas problēmu neatrisinās. baltais karogs ir izkārts. 15.12.2015 pl. 13.00

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:57, pirms 10 gadiem
Klavulapa rakstīja: Nja Indrasis laikam grauz nagus ka nepievienojas Skudras Torpedai
Tavam Jokerim, tas ir, SKA 2 neiet labāk
Kad SKA 2 būs kāds nopietns papildinājums, vai Somijas līgas pabira Talaja un Neftehimik izbrāķētais Kenedijs, kurš guvis 1 vārtus sezonā, skaitās pastiprinājums?
Ak jā, visa nauda tak aiziet SKA, bet meitas klubam galvenais ir novilkt sezonu līdz galam

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:58, pirms 10 gadiem
baltais koarogs! Sākas ūtrupe! Savickis -genoht!!!!

Vai vajadzēja mērkaķoties un vispār spēlēt šo sezonu?

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:58, pirms 10 gadiem
Gūža rakstīja: Lai parādītu, ka vēl cīnās par play off
Pavlovs intervijā teica, ka TRTD jau spēlē play-off sen jau vieta tur izcīnīta...
Pavlovs: Rīgas 'Dinamo' komandai izslēgšanas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:58, pirms 10 gadiem
Rietuma Vilcienam krāns taukos ieaudzis ...

     [+] [-]

, 2015-12-15 15:59, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ja nekas netiks nopirkts vietā (un visticamāk ka nekas labs arī nebūs) tad tā ir sava veida padošanās (var saukt arī par naudas taupīšanu). Ar mazākiem resursiem turpināsim spēlēt. Vienmēr var atrast plusus. Šajā gadījumā vēl vairāk iespējas būs jaunajiem spēlētājiem un nosacīti jaunajiem.
Varbūt jāsāk krāt Tavu komentārus?
Kaut gan jau tagad zinu, ka tajos konsekvences ir stipri pamaz.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 15:59, pirms 10 gadiem
Nu ja dinamo labi gribetu ir vel iespejams ,ka Cervenku paņems ,bet maz ticams tuvakajas dienas varu deret ,ka pazinos ,ka ir noslegts ligums ar Wilsonu paļubomu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 16:00, pirms 10 gadiem
Esmu DR fans, bet pat man tagad pazuda kaut kada cerēšanu uz play-off un komandas atbalstīšna, ja pēc pus sezonas jau sāk padoties. šķiet tur nevienam visi nav mājās. un ka tik parādīt ka kaut ko daru, bet nu pilnigi L*hi..

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 16:01, pirms 10 gadiem
Didziz rakstīja: Ja tu kaut druskas saprastu kā strādā totalizatori, tad saprastu, ka runā pilnīgas muļķības. Pret komandām, kuras uz papīra ir nabagi tu neko nenopelnīsi, jo koeficienti būs ļoti mazi.
sadarm, ka uz nākošo spēli pret Dinaburgas spēlējošo komandu nebūs mazāks kofs kā 2.00??

  -1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:02, pirms 10 gadiem
Klavulapa rakstīja: Jokeriem ir 4 spelu winning-straiks. Atliek vel Spartaku samaseet 22.12 un bus jau 5 spelu winning straiks! Un ta turpinat ari nakamgad!
Knapas uzvaras savā laukumā pret autsaideriem skaitās panākumi?
Ar šī brīža sastāvu SKA 2 nav ko darīt play off
Bet tāds jau arī ir KHL uzstādījums- parādīt, ka mēs it kā uzvaram Somijas hokeja flagmani
Reāli Jokerit ir vājāks par lielu daļu Zviedrijas un Šveices līgas klubu

  -1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:02, pirms 10 gadiem
Pārmaiņas nāks par labu, jo sapurinās vīrus! Gan jau Indrašis drīz būs atpakaļ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 16:02, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Vēl no tiem importa vārtsargiem jāatkratās, lai savi čaļi tiek spēlēt.
Ērikssons jātstāj no Sedlāčeka gan varētu atvadīties.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 16:02, pirms 10 gadiem
DOMAJU VIENIIGAS PARMAINJAS KAS JAU SEN KA VAJADZIGAS IR SEEJEJA MAINJA! valde vispar smadzene strada ? ko ta jus kundrateka indrasha vieta liksiet ??? nu vispar truukst vaardu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 16:04, pirms 10 gadiem
blin
vnk nav ko pateikt

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:05, pirms 10 gadiem
atkal pasauks kkdu super paligu broku troteru uz izksirosajam spelem haha

  -3 [+] [-]

, 2015-12-15 16:06, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Kā tur palika ar Tavu pirmssezonas baurošanu par visu laiku labāko TRTD sastāvu un Gagarina turzas izcīnīšanu?
Pirms sezonas teicu, ka pirmo reizi astoņu sezonu laikā uzskatu ka ar šo sastāvu ir jātiek PO. Visas iepriekšējās sezonas sastāvs nebija tik labs lai iekļūtu PO zonā. Šīs sezonas sastāvs bija pietiekoši labs, ņemot vērā ka citas komandas ir nedaudz vājākas.
Arī tagad uzskatu ka netikšana PO ir neveiksme.

     [+] [-]

, 2015-12-15 16:06, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Pavlovs intervijā teica, ka TRTD jau spēlē play-off sen jau vieta tur izcīnīta...
http://www.delfi.lv/sports/news/rigas_dinamo/news/pavlovs-rigas-dinamo-komandai-izslegsanas-speles-jau-sen-ir-sakusas.d?id=46833579
Jāskatās ka Indrašis pilsonību nenomaina del tā ka soms gremdē bāzesklubu!

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:07, pirms 10 gadiem
Dinamo ir galvu saspieduši? Par leģiem skaidrs, bet Indraši uz Liepāju? Ja kāds ir jāatlaiž, tad tas ir čekists. Indršis vismaz tiks prom no tā kolhoza.!

  +4 [+] [-]

, 2015-12-15 16:07, pirms 10 gadiem
Ko raudat?
Vismaz Indrašim šai lielajā spēļu pauzē būs spēļu prakse, jo 19.12.2015 HKL spēlēs pret Kurbadiem.
Ja jau Indrašis tāds monstrs, tad no viņa šai spēlē jāgaida kā minimums pokers.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 16:07, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Pirms sezonas teicu, ka pirmo reizi astoņu sezonu laikā uzskatu ka ar šo sastāvu ir jātiek PO. Visas iepriekšējās sezonas sastāvs nebija tik labs lai iekļūtu PO zonā. Šīs sezonas sastāvs bija pietiekoši labs, ņemot vērā ka citas komandas ir nedaudz vājākas.
Arī tagad uzskatu ka netikšana PO ir neveiksme.
īsāk sakot ne vella tu nejēdz, kranci!

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 16:08, pirms 10 gadiem
Jau kurā sezona norakta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:08, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Jāskatās ka Indrašis pilsonību nenomaina del tā ka soms gremdē bāzesklubu!
pilsonību diezvai, bet klubu gan mierīgi var nomainīt...kā Bukarts vai līdzīgi. parādot faku čekistiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 16:10, pirms 10 gadiem
Indrašis laikam uz pauzes laiku aizsūtīts lai pēc pauzes kaut ko parāda

  +4 [+] [-]

, 2015-12-15 16:11, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko raudat?
Vismaz Indrašim šai lielajā spēļu pauzē būs spēļu prakse, jo 19.12.2015 HKL spēlēs pret Kurbadiem.
Ja jau Indrašis tāds monstrs, tad no viņa šai spēlē jāgaida kā minimums pokers.
kurš raud?
ieņirdzam par TRTD čekistu valdes metodēm...
jeb Tu uzskati, ka tas ir normāli aizsūtīt uz fermu otro rezultatīvāko komandas spēlētāju?
un tādi kadri, kā Bičevskis un Kulda, kam tiešām nepieciešama spēļu prakse visu šo sezonu pulē beņķi TRTD tribīnēs vai uz sola?

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:11, pirms 10 gadiem
Somu atlaida lai naudu ietaupītu

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:12, pirms 10 gadiem
Pareizi,skvorcovs lai met iekshaa

  +4 [+] [-]

, 2015-12-15 16:12, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kurš raud?
ieņirdzam par TRTD čekistu valdes metodēm...
jeb Tu uzskati, ka tas ir normāli aizsūtīt uz fermu otro rezultatīvāko komandas spēlētāju?
un tādi kadri, kā Bičevskis un Kulda, kam tiešām nepieciešama spēļu prakse visu šo sezonu pulē beņķi TRTD tribīnēs vai uz sola?
Nezin jau kas tur apakšā, varbūt Indrašis ejot pa arēnu nemanot Savicka kvēkšķim fuņam pendeli uzrāva, bet kāds nostučīja un tagad tiek pāraudzināts

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 16:13, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: īsāk sakot ne vella tu nejēdz, kranci!
Sastāvs arī nebija ļoti slikts
Bet problēma ir tā, ka katru gadu sastāvs tiek veidots gandrīz no jauna
Gandrīz neviens leģionārs Rīgā neuzturas vairāk par sezonu. Šādā situācijā par stabilitāti nav iespējams runāt.
Turklāt pārsteidza Torpedo un Soči ar ļoti labu sniegumu. Ne jau ar Minsku Rīgai būtu jāsacenšas par play off, kurai sastāvs ir galvas tiesu pārāks. Bet Torpedo pluss ir Skudras augstākā kompetence, savukārt Soči spēja saglabāt kodolu no iepriekšējās sezonās un finansiālās grūtības tikai vienoja komandu. DR viss bija labi un tāpēc arī motivācija kliboja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:14, pirms 10 gadiem
fkscd rakstīja: Sastāvs arī nebija ļoti slikts
Bet problēma ir tā, ka katru gadu sastāvs tiek veidots gandrīz no jauna
Gandrīz neviens leģionārs Rīgā neuzturas vairāk par sezonu. Šādā situācijā par stabilitāti nav iespējams runāt.
Turklāt pārsteidza Torpedo un Soči ar ļoti labu sniegumu. Ne jau ar Minsku Rīgai būtu jāsacenšas par play off, kurai sastāvs ir galvas tiesu pārāks. Bet Torpedo pluss ir Skudras augstākā kompetence, savukārt Soči spēja saglabāt kodolu no iepriekšējās sezonās un finansiālās grūtības tikai vienoja komandu. DR viss bija labi un tāpēc arī motivācija kliboja
Torpedo likumsakarīgi ar 8niekā. redzēsim gan, kā tās finansiālās grūtības Sočus vienos līdz sezonas beigām. transfēru periods vēl nav beidzies

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:15, pirms 10 gadiem
Pareizi lai Indrašis paskatās un padoma ja nespēles paliks Liepājā

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:15, pirms 10 gadiem
savicki sejeju vajadzeja ateikum drafta ielikt

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:16, pirms 10 gadiem
izskatās, ka mēģina tikt vaļā no dārgiem spēlētājiem. vismaz tā es to redzu.. no vienas puses tas ir labi, ka atlaiž ārzemniekus. vietējiem tiks vairāk.. vai mazāk

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:16, pirms 10 gadiem
Dinamo paraada,ka nemaalees acis sosezon vairak lidzjuteejiem un tapec sak plaanot sastavu nakamajai sezonai..par to uvazuha un tapec aizbrauksu uz torpedo speli😉

  -1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:18, pirms 10 gadiem
Indrashi grib uzkarseet un lai neatdziest veel vairaak

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:21, pirms 10 gadiem
fkscd rakstīja: Sastāvs arī nebija ļoti slikts
Ir milzīgha atšķirība starp "nebija slikts" un paziņojumu par vienu no visa laika labāko sastāvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 16:23, pirms 10 gadiem
Mārtiņš Kļavenieks
‏@martklavenieks

Zviedru "MoDo" atlaidusi Kailu Vilsonu. Šosezon SHL viņam 22 spēlēs 5+8. Vai Normunds Sējējs mēģinās vēlreiz?

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 16:24, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: Torpedo likumsakarīgi ar 8niekā. redzēsim gan, kā tās finansiālās grūtības Sočus vienos līdz sezonas beigām. transfēru periods vēl nav beidzies
Pēc sastāva nekas dižs Torpedo nav. Leģionāri ne labāki kā DR (Ashton- tāpāt kā Sestito NHL nav guvis nevienus vārtus, Daugavins- izmests no DM, Klingberg- 1 vārti NHL, Šucs - izsviests no DR, Videll- uz KHL fona arī nav nekāds monstrs, Kosticins - nav vairs tāds kā agrāk utt.) Bet Skudram ir sava līnija, ko viņš meistarīgi realizē.
Soči nemaksā, bet sastāvu savākuši KHL rūdītu. Turklāt finansiālās grūtībās izskatās, ka pat nospēlēja kā pluss
Par 99% Rietumu zonas play off dalībnieki ir skaidri

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:26, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Ir milzīgha atšķirība starp "nebija slikts" un paziņojumu par vienu no visa laika labāko sastāvu
Uz konkurentu fona sastāvs nebija slikts, bet jauns treneris, pārbaudītu vērtību trūkums, papildinājumu trūkums sezonas laikā nolieca uz negatīvo pusi

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:26, pirms 10 gadiem
fkscd rakstīja: Pēc sastāva nekas dižs Torpedo nav. Leģionāri ne labāki kā DR (Ashton- tāpāt kā Sestito NHL nav guvis nevienus vārtus, Daugavins- izmests no DM, Klingberg- 1 vārti NHL, Šucs - izsviests no DR, Videll- uz KHL fona arī nav nekāds monstrs, Kosticins - nav vairs tāds kā agrāk utt.) Bet Skudram ir sava līnija, ko viņš meistarīgi realizē.
Soči nemaksā, bet sastāvu savākuši KHL rūdītu. Turklāt finansiālās grūtībās izskatās, ka pat nospēlēja kā pluss
Par 99% Rietumu zonas play off dalībnieki ir skaidri
Skudra ir labāks treneris par mūsējo... Tas soms nepārliecina, brīžiem šķiet, ka viņš vispār nekontrolē komandu... bez harizmas... vai tiešām nav kāds latviešu treneris - sanāks arī lētāk... varbūt Sējējs grib trenēt?

     [+] [-]

, 2015-12-15 16:27, pirms 10 gadiem
Arī gāzes Juris sapratis,ka jāpelna Ar ar RD piķis toķikā,tāpēc atbrīvojas no spēlētājiem,lai būtu drošāk,ka kombinētā likme izies uz ""zāģiem" atlikušajās spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:27, pirms 10 gadiem
Dinamo netiks play off labāk atbalstīt mūsu basketbola izlase vīriešiem tiks Olimpiskaja kvalifikācijas turnīra un visiem labākajiem domāju varētu sasniegt Rio

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 16:27, pirms 10 gadiem
pleesonja rakstīja: Mārtiņš Kļavenieks
‏@martklavenieks

Zviedru "MoDo" atlaidusi Kailu Vilsonu. Šosezon SHL viņam 22 spēlēs 5+8. Vai Normunds Sējējs mēģinās vēlreiz?
Kāda jēga?
Nebūs šogad play off. Jābeidz dzīvot ilūzijās!
Nesāks DR tagad uzvarēt visus pēc kārtas, ja pat papildināsies ar kādu viduvējību

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 16:30, pirms 10 gadiem
kristaps30 rakstīja: Dinamo netiks play off labāk atbalstīt mūsu basketbola izlase vīriešiem tiks Olimpiskaja kvalifikācijas turnīra un visiem labākajiem domāju varētu sasniegt Rio
nepin iekšā to štrunta bimbambolu

     [+] [-]

, 2015-12-15 16:31, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: Skudra ir labāks treneris par mūsējo... Tas soms nepārliecina, brīžiem šķiet, ka viņš vispār nekontrolē komandu... bez harizmas... vai tiešām nav kāds latviešu treneris - sanāks arī lētāk... varbūt Sējējs grib trenēt?
KHL šobrīd noteikti Skudra kotējas augstāk par Heikilu
Šķiet, ka Heikilam trūkst ideju, kā izveidot konkurētspējīgu komandu laikā, kad KHL ir mainījies salīdzinot ar 1. sezonu
Un visbeidzot tomēr jāņem vērā, ka tiesneši pietiesā krievu klubiem. KHL ir daudz ieinteresētāka play off redzot Krievijas klubus

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:33, pirms 10 gadiem
Ogres federācija rakstīja: Indrašis uz Liepāju??? Kurš tur spaisu ir sapīpējies?
Svētais Juris ar parkinsonistu Gunču un si-si-dra Aici ik pa brīdim kāsi uzvelk!

     [+] [-]

, 2015-12-15 16:34, pirms 10 gadiem
Beidzot Rīgas Dinamo vadība sapratusi,ka izslēgšanas spēles bija zilie sapņi,ko Minska lieliski pierādīja,jo šī brīža astotā komanda rietumos apspēlēja rīdziniekus tieši uz meistarības rēķina.Vienīgi to vainīgo meklēšana tāda dīvaina.Būtu atklāti pateikuši,dodam tagad iespēju jaunajiem ,un atlaiduši leģionārus. Tiesa,nezinu kā ar tiem kontraktiem un problēmām ,kas sākās ar līgumu laušanu.Pie reizes nežēlot nevienu,pat cienījamos veterānus ,gadījumā ja turpinājumā necīnīsies katrā spēlē.Tad taisni uz Liepāju,bet nākošos jaunos vietā.Tā rīkotos ,būtu mana teikšana.Kā tagad darbosies RD vadība,paskatīsimies.

     [+] [-]

, 2015-12-15 16:39, pirms 10 gadiem
Par Indraši man kkā liekas ka grib lai viņš pats atsakās un pats lauž līgumu .. Piemērs kā ar bukartu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:43, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Beidzot Rīgas Dinamo vadība sapratusi,ka izslēgšanas spēles bija zilie sapņi,ko Minska lieliski pierādīja,jo šī brīža astotā komanda rietumos apspēlēja rīdziniekus tieši uz meistarības rēķina.Vienīgi to vainīgo meklēšana tāda dīvaina.Būtu atklāti pateikuši,dodam tagad iespēju jaunajiem ,un atlaiduši leģionārus. Tiesa,nezinu kā ar tiem kontraktiem un problēmām ,kas sākās ar līgumu laušanu.Pie reizes nežēlot nevienu,pat cienījamos veterānus ,gadījumā ja turpinājumā necīnīsies katrā spēlē.Tad taisni uz Liepāju,bet nākošos jaunos vietā.Tā rīkotos ,būtu mana teikšana.Kā tagad darbosies RD vadība,paskatīsimies.
PO jau nemaz tik zili sapņi nav, jo daudz mājas spēles jāaizvada, kas tomēr ir priekšrocība. zaudējums Minskai gan pamatīgi iedragāja tos sapņus

  +5 [+] [-]

, 2015-12-15 16:44, pirms 10 gadiem
fkscd rakstīja: KHL šobrīd noteikti Skudra kotējas augstāk par Heikilu
Šķiet, ka Heikilam trūkst ideju, kā izveidot konkurētspējīgu komandu laikā, kad KHL ir mainījies salīdzinot ar 1. sezonu
Un visbeidzot tomēr jāņem vērā, ka tiesneši pietiesā krievu klubiem. KHL ir daudz ieinteresētāka play off redzot Krievijas klubus
par tādu sistemātisku, sazvērestīgu pietiesāšanu neticu, bet - ja nevari uzvarēt pārliecinoši, tad tiesneši neko nedāvinās.. un mēs nemākam uzvarēt pārleicinoši, tādēļ arī spekulācijas par un ap tiesnešu pietiesāšanu!

     [+] [-]

, 2015-12-15 16:44, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: īsāk sakot ne vella tu nejēdz, kranci!
Tev vienmēr ir taisnība. Es nekā nejēdzu.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:45, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt jāsāk krāt Tavu komentārus?
Kaut gan jau tagad zinu, ka tajos konsekvences ir stipri pamaz.
Gan jau Tu pats neapšaubi kurš ir nekonsekvences čempions. Mēnesi apsaukājies uz tiem kas raksta komentārus Ģinamas sadaļā, bet pirms tam septiņus gadus pats to darīji un tagad atkal atgriezies pie iemīļotās nodarbes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-12-15 16:50, pirms 10 gadiem
Hokejs vairs pēc šocus slavenas speles, kas bija pret Kanadu vairs tads sniegums nav redzams

  +5 [+] [-]

, 2015-12-15 16:50, pirms 10 gadiem
kristaps30 rakstīja: Hokejs vairs pēc šocus slavenas speles, kas bija pret Kanadu vairs tads sniegums nav redzams
Ko?

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:51, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: par tādu sistemātisku, sazvērestīgu pietiesāšanu neticu, bet - ja nevari uzvarēt pārliecinoši, tad tiesneši neko nedāvinās.. un mēs nemākam uzvarēt pārleicinoši, tādēļ arī spekulācijas par un ap tiesnešu pietiesāšanu!
Nevajag daudz. Atsevišķi momenti un spēle var būt salauzta. Ne jau velti Vesterlunds izteicās, ka KHL strādā Krievijas klubu atbalstam, kamēr ārzemju komandas ir tikai ārējam skatam, bet labi rezultāti no tām nav vēlami

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 16:58, pirms 10 gadiem
fkscd rakstīja: Nevajag daudz. Atsevišķi momenti un spēle var būt salauzta. Ne jau velti Vesterlunds izteicās, ka KHL strādā Krievijas klubu atbalstam, kamēr ārzemju komandas ir tikai ārējam skatam, bet labi rezultāti no tām nav vēlami
saproti - tas ir it kā loģiski, bet no otras puses, viņi paši tak uztur arī šos ārzemju klubus, paši viņus iekļauj KHL, lai radītu līgas prestižu... visu laiku apbižojot (pietiesājot) viņi šauj sev kājā, jo ar laiku tie paši ārzemju klubi vairs nevēlēsies spēlēt, ja aktīvi pietiesās... domāju, ka stingrāk skatās, bet tā, ka speciāli kaut ko pietiesā - tiešām diez vai...
tas ir tā pat kā krāpt valsti, nemaksā nodokļus, it kā kaut ko iekrāj, nošmauc, bet no otras puses pašam pa bedrainiem ceļiem jābrauc, par ārstiem jāmaksā tas tā - salīdzinājumam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 16:59, pirms 10 gadiem
Kārtējais cirks uz ledus ģinamo izpildijumā! Ja par to Lēno vēl ok, jo šito fruktu patiesībā nemaz normāli klubi neņemtu, jo viņš jau spēlējot pie horvātiem bija švaks, bet nē! Svētajam jau jābūt visgudrākajam un ir jālec virsū uz citu noliktiem/pamestiem grābekļiem! Ja kluba vadība mazliet arī kaut ko rubītu no hoķa, tad redzētu jau pirmssezonas parbaudēs, kas ir kas nav lietaskoki! Lēnais nekad (ja neskaita savu Detroitas laiku) nav bijis nekāds baigais vilcējs! Viņš pat švakajiem Buffalo nederēja! Kas attiecas uz to cirku ar Indraši, tad ceru, ka beidzot pašam Mikam apniks tas cirks "ģinamo" izpildijumā un viņš pats paprasīs maiņu vai lauzīs līgumu "pēc abpusējas vienošanās" , jo viņš ir viens no retajiem RD sastāvā, kas bez lielām problēmām varēs dabūt darbu arī kādā citā KHL klubā un klubam ir jābūt īpašiem idiotiem, lai uz farmu nosūtītu vienu no saviem līderiem, pie kam, kas joprojām (atšķirībā no citiem džeriņveidigajiem nespējniekiem un cibuļskveidīgajiem lažu meistariem) arī pēdējās spēlēs tāpat turpina būt aktīvs un rezultatīvs! Vot tā ir augstākā "pilotāža"! Gan tikai stulbumā....

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 17:01, pirms 10 gadiem
Jā, stabilitāte palikusi vien SC komentāros, te nemainīgi valda nikno troļļu saime: eksperti, bansi, antoni un citi dubultprofilu nešķīsteņi, kuri droši sargā šo vietni no civilizētas un konstruktīvas diskusijas ienākšanas. Tā turēt! Stulbums pāri visam!

     [+] [-]

, 2015-12-15 17:03, pirms 10 gadiem
Leino palaida jo dārgs ,bet Kundrāteks noteikti pats grib spēlēt klubā ,kurš reāli var tikt play off,ja ne KHL ,tad Šveicē un klubam arī izdevīgi ,kaut ko ietaupīs nākamajai sezonai.Bet Indrašis Liepājā būs tikai līdz nākamajai Dinamo spēlei ,lai gan tas var būt arī mājiens ,meklē citu klubu.Bet galvenais šajā visā nav nedz vieta tabulā,nedz hokejistu sniegums ,bet gan nauda.Jo naftas cenas slīd lejā un saprotams ,ka nākamajā sezonā krievi naudu vēl mazāk iedos ,tāpēc laicīgi sākas naudas taupīšana.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 17:13, pirms 10 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Vai tiešām Latvju tauta sagaidīs čekistu projekta galu?Ļoti ceru uz to,ka putinam beigusies nauda,lai turpinātu šo politisko projektu(aka cirku).
A ko tad tu skatīsies un komentesi ? tādiem ka tu bez smirdesanas nekā nav

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 17:14, pirms 10 gadiem
RD izkor boltū karūgu..

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 17:17, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: saproti - tas ir it kā loģiski, bet no otras puses, viņi paši tak uztur arī šos ārzemju klubus, paši viņus iekļauj KHL, lai radītu līgas prestižu... visu laiku apbižojot (pietiesājot) viņi šauj sev kājā, jo ar laiku tie paši ārzemju klubi vairs nevēlēsies spēlēt, ja aktīvi pietiesās... domāju, ka stingrāk skatās, bet tā, ka speciāli kaut ko pietiesā - tiešām diez vai...
tas ir tā pat kā krāpt valsti, nemaksā nodokļus, it kā kaut ko iekrāj, nošmauc, bet no otras puses pašam pa bedrainiem ceļiem jābrauc, par ārstiem jāmaksā tas tā - salīdzinājumam
Prestižs ir no ārpuses, bet vienlaikus krieviem ir svarīgi apliecināt savu sportisko pārākumu. Lai gan pēc būtības tas ir galīgi garām. Dalījums ārzemju- vietējais klubs nevarētu pastāvēt vienā līgā, bet tomēr tas tiek malts vienā laidā.
Šobrīd jau KHL nav Eiropas top valstu klubi. Latvija, Slovākija, Kazahstāna, Horvātija ir priecīgi, ka vispār viņiem ļauj spēlēt KHL, jo vietējie čempionāti ir stipri pašvaki. Jokerit savukārt ir īpašs gadījums. Pirmkārt, kluba īpašnieki ir SKA vadītāji un somu klubs tiek pakārtots SKA interesēm. Mozess pāriešana ir spilgtākais piemērs. Ir brīži, kad tiek pietiesāts Jokerit. Piemēram, pag. play off sērija pret Minsku. Tas tika darīts ar nolūku, lai Jokerit kā skaļāks brends varētu sacensties ar CSKA. Savukārt tajā sērijā jau tika pietiesāts CSKA, lai parādītu, ka krievi ir spēcīgāki par somiem. Uzvarēt baltkrievus nebūtu tik prestiži. Un skaties, kādas druskas tiek atmestas ārzemju klubiem. Ska paņem no Jokerit Mozesu, kamēr paši Jokerit šveiciešiem vēl atdod Olimbu, bet paši paņem galīgās pabiras. Medvescak nespēja noturēt Kousu un Kvapilu. Rīgai arī neviens nedos vairāk naudas, lai tā kļūtu konkurētspējīgāka
Ne jau velti, ne zviedriem, ne šveiciešiem nav nekādas intereses par KHL.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 17:17, pirms 10 gadiem
Savickim beidzas nauda...nu ok,par Leino jautajumu nav,bet nu Kundrateks??? Ar you kidding??? Nu ja lietderiba ir pozitiva,tad kadi jautajumi var but??? Nu Savickim laikam vienkarsi nepatika viņš un tadel ari tads lemums,nevis del sportiskiem principiem...un Indrasis uz Liepaju??? Nopietni???Kapec tad Lauri nesuta un vel dazus??? Nesaprotu jegu???

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 17:19, pirms 10 gadiem
Ko,ko,bet ne Indraši,Meija,Džeriņš lūdzu,Visu Dinamo treneru sastavu vajag atlaist ar Sējēju pirmkārt.Tas ir tas kas komandā taisa bardaku.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 17:20, pirms 10 gadiem
Klavulapa rakstīja: Hmm, Tavaa prognozee Jokerit ietilpst ka PO komanda?
Jo ja vini atlikusas speles atdos TOTO (ka Tu apgalvo), tad jau visticamak tur nebus.
Jokerit tiks pavilkti, lai play off krievi varētu palielīties, ka apspēlējuši somus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 17:22, pirms 10 gadiem
taa dinamo valde ir pilniiga zaabaku brigaade !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 17:27, pirms 10 gadiem
HuliManiBanooo rakstīja: Shii veca, bet ir dazhi manticigie pazinas kas itkaa izlasot sho gramatu tika pie 2.golfa un viens pie peerkamas ielenes beidzot

Lasi droshi, iespeejams Saldais tevi ar shalliti uzaicinas uz randinu
2.golfs vinam ir sapńu mašīna, netraucē vińam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 17:29, pirms 10 gadiem
Seigo 4+12=16;-14 labs paliek, Kundrāteks 2+11=13;+5 slikts, jāliek atteikumu draftā var redzēt, ka svētais, visticamāk, pieķēries lietai. Turklāt Kundrateks arī noraidās ievērojami mazāk. Par Indraši vispār bez komantāriem.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 17:30, pirms 10 gadiem
KARLSRUHE rakstīja: Ērikssons jātstāj no Sedlāčeka gan varētu atvadīties.
Beidz tak šo ķecerismu te! Sēd-lāčuks ir TRTD talismans!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-12-15 17:31, pirms 10 gadiem
Kaut kāds sviests ar to Vadību . Indraši uz fārnklubu augstākais stulbums Savicki 😡 !

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 17:31, pirms 10 gadiem
Indraši uz zvaigžņu spēli...

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 17:31, pirms 10 gadiem
dinamo lkm galvu durvis iespieduši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 17:32, pirms 10 gadiem
Cik tad savickis var maksāt spēlētājiem ,kuri nespēlē Cbuļskis,Bērziņš,Saulietis,Ševčenko arī Jeļisejevam drīz jāatgriežas,tagad malā sēdētāju būs mazāk.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 17:32, pirms 10 gadiem
''Tautas klubam'' beidzās nauda, laikam tikai līdz Jaunajam gadam iedeva, tagad jāsāk tirgot to kas atlicis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 17:34, pirms 10 gadiem
fkscd rakstīja: Prestižs ir no ārpuses, bet vienlaikus krieviem ir svarīgi apliecināt savu sportisko pārākumu. Lai gan pēc būtības tas ir galīgi garām. Dalījums ārzemju- vietējais klubs nevarētu pastāvēt vienā līgā, bet tomēr tas tiek malts vienā laidā.
Šobrīd jau KHL nav Eiropas top valstu klubi. Latvija, Slovākija, Kazahstāna, Horvātija ir priecīgi, ka vispār viņiem ļauj spēlēt KHL, jo vietējie čempionāti ir stipri pašvaki. Jokerit savukārt ir īpašs gadījums. Pirmkārt, kluba īpašnieki ir SKA vadītāji un somu klubs tiek pakārtots SKA interesēm. Mozess pāriešana ir spilgtākais piemērs. Ir brīži, kad tiek pietiesāts Jokerit. Piemēram, pag. play off sērija pret Minsku. Tas tika darīts ar nolūku, lai Jokerit kā skaļāks brends varētu sacensties ar CSKA. Savukārt tajā sērijā jau tika pietiesāts CSKA, lai parādītu, ka krievi ir spēcīgāki par somiem. Uzvarēt baltkrievus nebūtu tik prestiži. Un skaties, kādas druskas tiek atmestas ārzemju klubiem. Ska paņem no Jokerit Mozesu, kamēr paši Jokerit šveiciešiem vēl atdod Olimbu, bet paši paņem galīgās pabiras. Medvescak nespēja noturēt Kousu un Kvapilu. Rīgai arī neviens nedos vairāk naudas, lai tā kļūtu konkurētspējīgāka
Ne jau velti, ne zviedriem, ne šveiciešiem nav nekādas intereses par KHL.
Labs fantāzijas lidojums, tikai ar realitāti, baidos, maz sakara. Tas droši vien tādēļ, ka par tiesnešiem un tiesāšanu nav pietiekamas infiormācijas.

  -3 [+] [-]

, 2015-12-15 17:36, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: kurš raud?
ieņirdzam par TRTD čekistu valdes metodēm...
jeb Tu uzskati, ka tas ir normāli aizsūtīt uz fermu otro rezultatīvāko komandas spēlētāju?
un tādi kadri, kā Bičevskis un Kulda, kam tiešām nepieciešama spēļu prakse visu šo sezonu pulē beņķi TRTD tribīnēs vai uz sola?

Tikai tādi kā FUNS var ņemt nopietni šo ex-čekistu ''sporta projektu'', bet pārējiem jau sen ir puslīdz skaidrs, ka tam visam ar sportu ir visai nosacīta saikne.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 17:36, pirms 10 gadiem
HuliManiBanooo rakstīja: Iedomaajies ja KHL policistu Saulieti aizsutitu uz Ļepaaju vai iemestu draftaa - shis savu kreditaa panemto bumeru dabuutu lombardaa mest un maaju autoplacii

Sieva gan jau pie Cibulska aizietu!!!
Atcerētos ,ka viņai tuvāks basketbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 17:43, pirms 10 gadiem
Prussian2 rakstīja: Ja Sējējs būtu tāds čehu hokeja specs - parakstītu kādu Petružaleku un Červenku un mierīgi iekļūtu plovos. A tā kuļas kā pliki pa nātrēm.
Kur RD nauda lai Červenku i Petružaleku atsaļaUt??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 17:47, pirms 10 gadiem
Trapss rakstīja: Labs fantāzijas lidojums, tikai ar realitāti, baidos, maz sakara. Tas droši vien tādēļ, ka par tiesnešiem un tiesāšanu nav pietiekamas infiormācijas.
Tu gribi, lai kāds no KHL vadības atklātā veidā pasaka, ka tiesneši ir labvēlīgāki pret Krievijas komandām?
Vesterlunds, arī Šuplers un vēl citi ir visai asi izteikušies, ka pret ārzemju klubiem tiesneši ir negatīvāk noskaņoti
Bet spēlētāju pārbīdes ir acīmredzamas. Kāpēc Mozess nepalika Jokerit, kāpēc aizgāja Olimbs, bet vietā atnāca vāji spēlētāji? Kāpēc Medvescak nespēj noturēt savus līderus? Krievu klubiem turpretim ir nauda visādiem sjominiem utt. KHL neviens nav ienteresēts, lai ārzemju klubi būtu spēcīgi
Par abām Jokerit sērijām bija asi protesti. Gan pirmajā sērijā no BLR puses, gan otrajā jau no Jokerit puses
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 17:55, pirms 10 gadiem
Par Leino piekrītu 100% - neabšaubāmi talantīgs džeks, bet spēlē bez vārtiem, varētu mierīgi spēles laikā kāds aizstumt pretinieku vārtus ar visu vārtsargu, bet Leino, visticamāk, to nemaz nepamanītu (Varēja gan arī Heiklu sūtīt kopā, jo komanda nespēlē 1. spēles pusi, manuprāt, tikai un vienīg trenera vaina, jo nespēj noskaņot komandu). Kundrāteka aizmainīšana gan ir pārsteigums, jo, manuprāt, Seigo ir krietni vājāks aizsargs aizsardzībā, ko pierāda viņa lietderības koeficients. Indraša gadījumam ir tikai 2 loģiski izskaidrojumi: 1. Nedēļu nemaksāt pilnu algu, jo atrodoties Liepājā, visticamāk, alga 10x mazāka; 2. RD turpina Ābola praksi, tiklīdz jūt, ka Indrašis palaižas, tā nosūta uz vienu spēli uz Liepāju, lai Indrašis atgrieztos un spridzinātu

     [+] [-]

, 2015-12-15 17:56, pirms 10 gadiem
Informēju, ka no rītdienas Ādažos ir dislocēts otrs DR kukuruzņiks. Tātad katrā Daugavas pusē pa biļešu kaisītājam. Kā tajā dziesmā teikts- Daugav abas malas mūžam nesadalās un ir arēna pilna.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 18:00, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pāraudzināšana čekistu gaumē, 2 rezultatīvāko aizsūta uz fermu
kamēr džeki, kuriem tiešām nepieciešama prakse fermā, kā Kulda un Bičevskis pulē solu pussezonu TRTD
Izskatās, ka esi ļoti labi informēts! Kulda pēdējā mēneša laikā ir viens no labākajiem spēlētājiem!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-12-15 18:03, pirms 10 gadiem
Šiem lēmumiem var daļēji piekrist,Leino jā visu sezonu mocas, un laikam sācies karjeras pagrimums,Kundrāteks nez spelēja salīdzinoši labi,gan jau naudiņā bija problēma.Par Miku galigi nepiekrītu ,protams atieksme varētu būt lābāka,bet tā ir viņa proglēma jau no laiku gala,un ar Skorvcovu un Sestito speleja labi ,ko nevarētu teikt par pirmo maiņu....Es uz Liepāju būtu sūtijis Dārziņu ,jo nerāda kapteiņa cienīgu spēli un skatoties uz viņu liekas ka atslido vienkāši,un domāju ,ka C burts pie formas būtu japiešķir Sestito,jo spele labi un cīnas , un domāju arī rāda kapteiņa cienīgu atieksmi vai arī Sotnieks butu labs kanditāts uz ja nez kapteiņa "amatu" tad asistens viņš tiešām varētu būt Un lielākā problēma slēpjas vadība,jo kā gazes kantora boss var vadīt hokeja klubu ar labiem panākumiem.Bet tas ir tīri mans viedoklis.Es beigšu skatīties spēles , ko esmu darijis visus šos 8 gadus jo sāp sirds skatoties kā fani atbalsta komandu un komanda spele ka aitu bars.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 18:10, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Tikai tādi kā FUNS var ņemt nopietni šo ex-čekistu ''sporta projektu'', bet pārējiem jau sen ir puslīdz skaidrs, ka tam visam ar sportu ir visai nosacīta saikne.
Cik bieži Tev darbā jāiziet ārstu komisija? Ja Tu psihiatram atbildētu tāpat kā šeit raksti, viennozīmīgs atzinums, nederīgs!

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 18:10, pirms 10 gadiem
Female body inspector rakstīja: Kāda velna pēc Indarši uz Liepāju? Galīgi saspiedušies. Leino labi, nevajag viņu, netur vairs līmeni. Kundertāku jau nu varēja paturēt un Seigo izlikt. Tā tad play off šogad nespīd.
Kas ir Indaršis un Kundertāks?Analfabēts!

  +7 [+] [-]

, 2015-12-15 18:26, pirms 10 gadiem
Kad Sējēju un Savicki ieliks atteikumu draftā?

     [+] [-]

, 2015-12-15 18:28, pirms 10 gadiem
HuliManiBanooo rakstīja: FUNIM beedas, vienigais priecins ka tulit jau briivlaiks, nebuus mazajiem majasdarbi pa vakariem jaalabo, varees veltit laiku 360Tautas kluba TV ar upeniiti sev blakus
Sports nerada man bēdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 18:32, pirms 10 gadiem
laikam vietā tiks sūtīti ķīnieši no draudzīgas valsts topošā khl kluba, lai sāk iepazīt ledu, jocīgo eiropiešu spēli ar pagalēm un kaučuku un pie kājām sienamos nažus... rezultāti nebūs tūlītēji, toties izmaksas minimālas - nūdeles 3x dienā un treniņtērpu komplekts katram

  +4 [+] [-]

, 2015-12-15 18:36, pirms 10 gadiem
shumo rakstīja: Kad Sējēju un Savicki ieliks atteikumu draftā?
Sējēju atteikumos ar vilka pasi pirmo vajadzēja ielikt-bet droši vien kādu jaunu dārgu pulksteni būs nopelnījis no veiksmīgiem pirkumiem...Visjēdzīgākie leģionāri bija 1.sezonā,kad komandu vēl komplektēja V.Koziols-Hossa,Hartigans,Elisons,kurš vēl vakar Minskas sastāvā spridzināja,Novāks,Vestkots-tie bija leģionāri...

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 18:37, pirms 10 gadiem
Kurā datumā kepku mītiņš? Ar pāreju ilgstošā demonstrācijā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 18:38, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Pirms sezonas teicu, ka pirmo reizi astoņu sezonu laikā uzskatu ka ar šo sastāvu ir jātiek PO. Visas iepriekšējās sezonas sastāvs nebija tik labs lai iekļūtu PO zonā. Šīs sezonas sastāvs bija pietiekoši labs, ņemot vērā ka citas komandas ir nedaudz vājākas.
Arī tagad uzskatu ka netikšana PO ir neveiksme.
Fun! Tu sēdi uz stipriem anaboliķiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 18:40, pirms 10 gadiem
HuliManiBanooo rakstīja: 26. decembrii Liigatnee!!!

Varees sveetku noskanas peeperkuukas uzgrauzt un mandariininu pazhlembaat Gan jau arii kukuruzniks no gaisa biletes kaisiis un fonaa skanes Chekista visu 7 sezonu uzrunas!!!
Jā, tur arī vietējais vinārs cieņā!

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 18:40, pirms 10 gadiem
Nesapratu? Kundrātekam labi stati kā aizsargam , ari labs +/- komandai zāģējot, Indrašim tak arī punktu ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 18:46, pirms 10 gadiem
HuliManiBanooo rakstīja: Cik tas vinaars maksaa??? Mosh uz Xmas japaker paaris buteles un upeniite!!!
Padārgs gan!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 18:58, pirms 10 gadiem
Diez sauks augšā kādus no junioriem vai citus leģus ņems? Vai piem. tādi spēlētāji kā Pavlovs kā līderi tagad būs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 19:12, pirms 10 gadiem
fkscd rakstīja: Tu gribi, lai kāds no KHL vadības atklātā veidā pasaka, ka tiesneši ir labvēlīgāki pret Krievijas komandām?
KHL vadība nekad neko tādu neteiks, tāpat kā neteiks saviem tiesnešiem tiesāt par labu tai vai citai komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 19:15, pirms 10 gadiem
Ko vel sastāvā dara Bičevskis un Cibuļskis.???
Tieši viņu vajadzētu uz Liepāju nosūtīt,vai vispār tur atstāt....

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 19:16, pirms 10 gadiem
Cipuli vajag ! Ka neka legenda.

Vismaz uzbrukuma viss bus ok .

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 19:17, pirms 10 gadiem
Iedomajaties trojku Cipulis Sprukts Berzins !
Gagarins uzreiz rokas butu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 19:31, pirms 10 gadiem
TAS IR BALTAIS KAROGS ŠAI SEZONAI.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 19:33, pirms 10 gadiem
Vai tad Indrašis spēlē?Viņš slido un gaida haļavas,tai vietā,lai ietu un cīnītos.Citos khl klubos viņu gaida tas pats liktenis kas Dārziņu,Miķeli un Spruktu.

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 19:34, pirms 10 gadiem
sen tā vajadzēja. Dārziņš arī nekas īpašs nav pa lielam- gaida ka šo izbīdīs pa metienasm un tas arī viss. Cerība ka izlasē šis aunu bars arī netiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2015-12-15 19:41, pirms 10 gadiem
Nu ble vel ir iespejas tikt playofos ja Meija ar Dzerinu bus laba forma

  +4 [+] [-]

, 2015-12-15 19:45, pirms 10 gadiem
Seejeejs atradis ko vainot... Indrashi PSC.
Smiekli naak.
Pirmais kuru vajdzeetu atlaist vai vismaz suutiit uz Liepaaju ir Seejeejs, bet pats jau sevi neatlaidiis, savu silto vietinu negrib pazaudeet.

  -1 [+] [-]

, 2015-12-15 19:48, pirms 10 gadiem
ANDZA84 rakstīja: Seejeejs atradis ko vainot... Indrashi PSC.
Smiekli naak.
Pirmais kuru vajdzeetu atlaist vai vismaz suutiit uz Liepaaju ir Seejeejs, bet pats jau sevi neatlaidiis, savu silto vietinu negrib pazaudeet.
Indraši visdrīzāk uz pāris spēlēm lai drusku nolaižas uz zemes. Heikili arī varēja ielikt atteikuma sarakstā

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 19:51, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: Indraši visdrīzāk uz pāris spēlēm lai drusku nolaižas uz zemes. Heikili arī varēja ielikt atteikuma sarakstā
Bet tas degradee un kroplo speeleetaaja pashapzinu(shinii gadiijumaa).Seejeejs pats nevar atziit ka nav ticis galaa ar saviem pienaakumiem taapeec meklee "llevos". Kapeec tad Dzerins vai Cibulskis nav Liepaajaa... tas buutu logiskaak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 19:59, pirms 10 gadiem
pūce rakstīja: Indraši visdrīzāk uz pāris spēlēm lai drusku nolaižas uz zemes. Heikili arī varēja ielikt atteikuma sarakstā
Kur nolaisties, bija uzlidojis kaut kur?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-12-15 20:05, pirms 10 gadiem
Leino pēdējās spēlēs rādīja labu cīņu,Indrašis izskatījās bedīgi,domāju,ka visai maiņai negāja spēle tāpēc,Kundrātekam nav jāveido rezultāts,un savus pienākumus veica labāk par dažiem citiem....īsti nesaprotu,kuru te vajag sapurināt,varbūt Heikilu,vājš raksturs,var tik pasmaidīt,...Sandis pat ar skatienu varēja motivēt pat tiesnešus,gan treneri ,gan kapteinis mums nav īsti motivētāji,Lauris ir labs spelētājs....bet tas ar viss...problemas ir dziļākas...varu galvot,ka Znaroks ar šo pašu sastāvu būtu astotniekā jau tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 20:11, pirms 10 gadiem
Baltais karogs!!! Sējēju ar Heikilu pirmie bija jāatlaiž, ja vēl uz kaut ko cerēja. Nebūs nekāda play off!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 20:14, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Uzbraucis Albert hoteli tajā barā 10 stāvā , tgd varēs atpusties Liepājā, Fonteina
Kas tie par kaktu kantoriem, Radisson Blue Latvija , Woodoo casino un ne mazāk .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-15 20:22, pirms 10 gadiem
Pēdējā zaudējuma pamatā nevajadzīgie noraidījumi,kuri arī bija daudzu iepriekšējo zaudētu spēļu pamatā.Spēlētāju un treneru sadarbība šai problēmā ir neizprotama.Vai spēlētāji vienkārši ignorē spēles disciplīnu noraidoties pretinieka laukuma pusē vai treneru korpus nespēji vadīt spēlētājus,lai izvairītos no šiem nevajadzīgiem noraidījumiem.Kādā no iepriekšējām spēlēm sākoties spēlei noraidījās Saulietis pēc nevajadzīga pārkapuma pēc kā viņš spēlē vairs netika pielaists-pareizs trenera lēmums.Bet pēdēja spēlē tādu lēmumu pieņemot komanda paliktu bez veselas uzbrucēju maiņas.Sīs problēmas kontekstā liekas komandas vadība pieņēma lēmumu sastāva izmaiņā,taču tas vairāk izskatās pēc iebiedēšanas pārējiem ,bet ne spēles disciplīnas uzlabošanā.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 20:30, pirms 10 gadiem
skatisimies ogree hokeju pret liepaju

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 20:31, pirms 10 gadiem
Es laikam esmu ļauns cilvēks, jo man ir paties un neviltots prieks, ka vietējie čekisti atkal ar savu ''sporta projektu'' kārtējo reizi ir uzmetuši vietējos putleristus, smagi ietiršot tiem dvēselē.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 20:32, pirms 10 gadiem
Izkārts baltais...., nē gatavs .. vainags.

  +4 [+] [-]

, 2015-12-15 20:37, pirms 10 gadiem
Kā tur sanāk, laikam 22. decembrī čekisti Zagrebā uzsāks savu Golgātas ceļu. Uz Medveščak uzvaru koeficients 2,10. Tīri smuks skaitlis, arī Rietumu Vilciens varēs savas finanses sakārtot, vērst par labu pagājušos triecienus.

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 20:38, pirms 10 gadiem
Ko vel sastāvā dara Bičevskis un Cibuļskis.???
Tieši viņuS vajadzētu uz Liepāju nosūtīt,vai vispār tur atstāt....

  -1 [+] [-]

, 2015-12-15 20:52, pirms 10 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kā tur sanāk, laikam 22. decembrī čekisti Zagrebā uzsāks savu Golgātas ceļu. Uz Medveščak uzvaru koeficients 2,10. Tīri smuks skaitlis, arī Rietumu Vilciens varēs savas finanses sakārtot, vērst par labu pagājušos triecienus.
Uzliks pēdejos 5 eiro, dabūs 10, vares Miezīšus uz svētkiem sapirkt

     [+] [-]

, 2015-12-15 20:54, pirms 10 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: Kas vēl atceras, ka pēc uzvaras pār Salavatu, akmeņu lasitaji kladzinaja, ka Dinaburga būs šajā sezonā 4 vietā khl, kamēr es rakstīju, ka 12 vietā
Viņi vismaz lasa akmeņus, a tu sabiedrības pabira maki tik dīvanā pirst, un spļaut uz citiem, kas kautko dara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 21:13, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Ļauns Tu laikam neesi bet par savu garīgo veselību gan painteresējies! Putleristi!
Jā! Tev kā jau kārtīgam čekistu sekotājam noteikti ir zināms, ka PSRS laikos čekisti citādi domājošiem mēģināja piešūt garīgās eksistences problēmas.
Labs Savicka&Co skolnieks esi.
Kaut gan nafig viņiem tāds sūda svensonu vergs ir vajadzīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 21:28, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Turpini, turpini!
Galvenais ka vińš pats lielijās, ka ir dienējis psrs flotē un dziedājis psrs himnu. Komunists mūžīgi mūžos

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 21:48, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā! Tev kā jau kārtīgam čekistu sekotājam noteikti ir zināms, ka PSRS laikos čekisti citādi domājošiem mēģināja piešūt garīgās eksistences problēmas.
Labs Savicka&Co skolnieks esi.
Kaut gan nafig viņiem tāds sūda svensonu vergs ir vajadzīgs?
Kā tev patīk šis teikums un vai zini kas ir autors?
Tieši otrādi, jo pie Riž-Skuju Ģinamas rakstiem palikuši Rietumu vilciens un Funs līdzīgie pajoļi, kuriem pilnīgi po kaut kādi principi, bet galvenais ir patroļļot.
Kaut cik sakarīgie tur vairs nerādās.


Ja autors nav vienkārši liekulis, tad kādā brīdī viņam noteikti bijušas problēmas garīgajā jomā.

     [+] [-]

, 2015-12-15 21:51, pirms 10 gadiem
Būtu 10 punktu vairāk visi būtu priecīgi

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 21:54, pirms 10 gadiem
Dinamo spēlētāji domā ka ir zvaigznes īstenība viņi velk latvijas čempionāta līmeni

     [+] [-]

, 2015-12-15 21:59, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Kā tev patīk šis teikums un vai zini kas ir autors?
Tieši otrādi, jo pie Riž-Skuju Ģinamas rakstiem palikuši Rietumu vilciens un Funs līdzīgie pajoļi, kuriem pilnīgi po kaut kādi principi, bet galvenais ir patroļļot.
Kaut cik sakarīgie tur vairs nerādās.


Ja autors nav vienkārši liekulis, tad kādā brīdī viņam noteikti bijušas problēmas garīgajā jomā.
Nožēlojami ka tādi liekuļi apkauno mūsu armiju, valsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 22:12, pirms 10 gadiem
Laikam jau tas balagāns nekad nebeigsies... Vai nebutu pa vēlu jau taisit kauk;adu retināšanu ka sezona jau tuvu finišam? Par to visu jau vajadzēja domāt pēc pirmām 15 spēlēm... vispār ko tas heikila vēl dara tai dināmo ar nesaprotu . Biju gaidijis pārmaiņas,bet ne jau šādas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 22:15, pirms 10 gadiem

  -1 [+] [-]

, 2015-12-15 22:17, pirms 10 gadiem
Klavulapa rakstīja: Zinaji ka ''Svensona vergi'' algas formaataa izcelj krietni lielaku naudas ciparu neka Liepajas minu kuga bocmanji? Tev skrobe vai kas?
Jā, es zinu, ka Kangaram,Jūdam utt. viss bija izteikts tajā, kas un kādau naudas summu viņiem bija gatavs samaksāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 22:21, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, es zinu, ka Kangaram,Jūdam utt. viss bija izteikts tajā, kas un kādau naudas summu viņiem bija gatavs samaksāt.
Mūsu hokejisti kas spēlē ārzemēs, arī ir jūdi?
Kopš komunistu valdīšanas laikiem, biju jau piemirsis tādus salīdzinājumus.

  -3 [+] [-]

, 2015-12-15 22:22, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Īstenībā, uzzinot kā es Zviedrijā "vergoju", Namejs aiz sirdēstiem ielektu Liepājas kanāla vēsajos ūdeņos.
Manis pēc Tu vari grābt savā Zviedrijā zelta kalnus, jo man tas absolūti neskauž,bet tas nemaina būtību, ka esi ekonomiskais bēglis. Tu ne ar ko neatšķiries no tiem vatņikiem, kuri 40-tā gadā un pēc II. WW masveidā pēc labuma dzīdamies ieplūda Latvijā.

  -3 [+] [-]

, 2015-12-15 22:24, pirms 10 gadiem
Klavulapa rakstīja: Kads te sakars ar Kangariem?
Es zinu, ka Tu ļoti labi saprati ko es ar to domāju.
Bet vispār, ko es ar tādu Parašas trolli te diskutēju. Brīnos, ka neesmu Tevi vel ielicis starp ignorētiem.
Steidzos labot savu kļūdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 22:29, pirms 10 gadiem
Leino, manuprāt, bija viens no spēlētājiem,kas mazliet komandu pavilka ar savu individuālo spēli.. Drīzāk prasās ķerties klāt aizsardzības līnijai ar Cibuļski priekšgalā, nu tādas kļūdas, kas man kā amatierim liekas jau rupjas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-12-15 22:35, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Kā tev patīk šis teikums un vai zini kas ir autors?
Tieši otrādi, jo pie Riž-Skuju Ģinamas rakstiem palikuši Rietumu vilciens un Funs līdzīgie pajoļi, kuriem pilnīgi po kaut kādi principi, bet galvenais ir patroļļot.
Kaut cik sakarīgie tur vairs nerādās.


Ja autors nav vienkārši liekulis, tad kādā brīdī viņam noteikti bijušas problēmas garīgajā jomā.
šķiet ka Liepājas trollim, šodien saasinājušās veselības problēmas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-12-15 22:38, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Namejam, acīmredzot, to ir grūti saprast. Rietumu valstīs ir brīva darbaspēka pārvietošanās un nevienam nenāk prātā vāvuļot par kautkādiem bēgļiem.
Visa rietumu pasaule braukā krustām, šķērsām, bet Ivars sēž vēl savā PSRS.

  -2 [+] [-]

, 2015-12-15 22:42, pirms 10 gadiem

Ekonomiskie bēgļi meklē attaisnojumus, lai tos nepielīdzina PSRS laiku pauniekiem, kuri 40-tā gadā un pēc II. WW ieplūda Baltijā
Jautri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-12-15 22:48, pirms 10 gadiem
Ar ekonomisko bēgli ir tā pat kā ar amatieri- šie termini tiek izmantoti bez maz vai kā lamu vārdi, lai gan vienā gadījumā tas ir entuziasts, kas ar konkrēto darbību (piem., sportošanu) negūst primāros ienākumus, kamēr otrais labākas dzīves meklējumos devies stradāt/pelnīt uz citu valsti.. kas vienā vai otrā gadījumā ir baigi slikts vai nosodāms man nav īsti skaidrs- katra brìva izvēle pēc esošajām iespējām. Ne jau visiem ir ieliktas patriotiskas jūtas un vēlme būvēt kko pašam savu savā zemē, pasaules pilsoņu ir pa pilnam, visos laikos tā ir bijusi norma.

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 22:48, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Manis pēc Tu vari grābt savā Zviedrijā zelta kalnus, jo man tas absolūti neskauž,bet tas nemaina būtību, ka esi ekonomiskais bēglis. Tu ne ar ko neatšķiries no tiem vatņikiem, kuri 40-tā gadā un pēc II. WW masveidā pēc labuma dzīdamies ieplūda Latvijā.
Un kas ir ASV iedzīvotāji? Tādas tautības amerikānis vispār nav, viņi arī ir vatņiki?

  +4 [+] [-]

, 2015-12-15 22:51, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Ekonomiskie bēgļi meklē attaisnojumus, lai tos nepielīdzina PSRS laiku pauniekiem, kuri 40-tā gadā un pēc II. WW ieplūda Baltijā
Jautri!
Tev uzdod normālus jautājumus, vai visa rietumu pasaule ir vatņiki?

     [+] [-]

, 2015-12-15 22:52, pirms 10 gadiem
Dinamo 2015 rakstīja: Un kas ir ASV iedzīvotāji? Tādas tautības amerikānis vispār nav, viņi arī ir vatņiki?
Parsvarā neveiksminieki, noziedznieki un laimes meklētāji, uz kuriem tika būvēta varenā amīšu nācija

     [+] [-]

, 2015-12-15 22:52, pirms 10 gadiem
Tas ir nereāli liels šoks! Pazvanīju vectēvam viņš arī bija šokēts, kā var ievietot atteikumu draftā Kundrāteku un Indrašiti aizsūtīt uz Liepāju. Labi par Leino piekrītam, bet otru rezultatīvāko spēlētāju DR komandā? Ceru, ka vēl kaut ko var labot un pēc nedēļas divām uzrakstīs jaukas ziņas, ka lieliskais Indrašītis ir atpakaļ. Esmu šokā, tas viss tikai tāpēc, ka ģengas maz. Tak sākat kaut ko arīt un neizsviežiet ārā labus spēlētājus, pēc kāda laika nedod dievs vēl Miķelīti izsviedīs. Arvien trakāk!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-12-15 22:53, pirms 10 gadiem
jordans98 rakstīja: Būs garlaicīgi. Dinamo tomēr vairāk simpatizē.
Cepuraiņu sektoram un Raganim?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-12-15 22:57, pirms 10 gadiem
jordans98 rakstīja: Tiem.
Lai meklē citu nodarbi dzīvē!

  +6 [+] [-]

, 2015-12-15 23:07, pirms 10 gadiem
Kā nevar normāli atbildēt ,tā ivars pazūd. Kā smaka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-15 23:54, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja:
Ekonomiskie bēgļi meklē attaisnojumus, lai tos nepielīdzina PSRS laiku pauniekiem, kuri 40-tā gadā un pēc II. WW ieplūda Baltijā
Jautri!
Atver acis, ieslēdz prātu, savādāk izskatās ka tu vēl joprojām dzīvo PSRS, jeb domās esi emigrējis uz Ziemeļkoreju.

     [+] [-]

, 2015-12-16 00:04, pirms 10 gadiem
RESNAIS PUTNIŅŠ VASARĀ PIKOJAS rakstīja: Nu ko, lielās zvaigznes.....Atvelku, metu un ņem ārā. Kur ta palika šitās zvaigznes? Nokritušas uz LAČ līmeni....un sakiet vēl, ka Dinamo nesadir š visu Latvijas hokeju.
te kāds visu netu sadriš

     [+] [-]

, 2015-12-16 00:10, pirms 10 gadiem
He he, tizlie darzini , paclovi un redlihi , kam +/- negatīvs paliek, klauni un ampeļmani taa komanda, jau sen Po kas tur notiek, taa tik lai iet superkluba VEF ceļu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-16 00:14, pirms 10 gadiem
Banss rakstīja: Vēl no tiem importa vārtsargiem jāatkratās, lai savi čaļi tiek spēlēt.
kuri tie ir kas noturētu to līmeni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-12-16 00:52, pirms 10 gadiem
indrasa atlaisana bija rupja nepiedodama kluda speletajs kura spele uzlabojas pedejas speles ja runa par leino tad jaatzist ka pareizi speletajs speleja bez atdeves un pelniti atlaida kundrateku gan vareja atstat aizsardzibas balsts bet jautajums ko nemt vieta no ahl kadu atlaisto kadu no cita khl kluba.skiet atlikusi sezona ir migla un nezina tita. bet visvairak sap ka jau komplektejot komandu tika pielaistas kludas nepanema spruktu kurs ka centrs gribeja spelet dinamo bet netika dota iespeja kulda kuru nepanema kad atlaida salavats un daugavins tai vieta tika panemti apsaubami legionari skumji ka katru gadu tiek mainits sastavs un nemti jauni legionari nav nevienas iespeletas mainas ka kadreiz sprukts redlihs darzins rodas sajuta ka dinamo vadiba nemaz isti negrib lai komanda ieklutu playoff

     [+] [-]

, 2015-12-16 01:05, pirms 10 gadiem
madrida rakstīja: indrasa atlaisana bija rupja nepiedodama kluda speletajs kura spele uzlabojas pedejas speles ja runa par leino tad jaatzist ka pareizi speletajs speleja bez atdeves un pelniti atlaida kundrateku gan vareja atstat aizsardzibas balsts bet jautajums ko nemt vieta no ahl kadu atlaisto kadu no cita khl kluba.skiet atlikusi sezona ir migla un nezina tita. bet visvairak sap ka jau komplektejot komandu tika pielaistas kludas nepanema spruktu kurs ka centrs gribeja spelet dinamo bet netika dota iespeja kulda kuru nepanema kad atlaida salavats un daugavins tai vieta tika panemti apsaubami legionari skumji ka katru gadu tiek mainits sastavs un nemti jauni legionari nav nevienas iespeletas mainas ka kadreiz sprukts redlihs darzins rodas sajuta ka dinamo vadiba nemaz isti negrib lai komanda ieklutu playoff
Tukšas tribīnes. Tas attīstīs LV hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-16 03:57, pirms 10 gadiem
tas ka Kundrāteku izlika atteikuma draftā tiešām ir nesaprotami-viņš starp mūsu aizsargiem bija otrais rezultatīvākais(pirmais Seigo)...Indrašis otrais rezultatīvākais starp uzbrucējiem,šo uz farmu....Leino vairāk orientēts uz piespēlēm(pierāda spēle+statistika),bet šo vispār aizsūta naf....dīvaini....laikam nav vēlēšanās tikt astotniekā vai arī vietā paredzēti ūbersuper spēlētāji(neticu)... būtu interesanti no kluba bosiem uzzināt šādu nesaprotamu lēmumu pamatojumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-16 07:22, pirms 10 gadiem
Tie kas vel kautko dara komanda tos prom,BET KAPEC DARZINS,MIKELIS UN PAVLOVS BEZ AIZRADIJUMIEM Kartejais sejeja un savicka DEBILIZMS

     [+] [-]

, 2015-12-16 07:45, pirms 10 gadiem
vilnis777 rakstīja: Tie kas vel kautko dara komanda tos prom,BET KAPEC DARZINS,MIKELIS UN PAVLOVS BEZ AIZRADIJUMIEM Kartejais sejeja un savicka DEBILIZMS
Tiešām nesaproti ,ka tas nav saistīts ar kāda spēlētāja spēli ,vai attieksmi ,bet gan tikai ar naudu ,jo ja dinamo arī nākamajā sezonā grib spēlēt khl,tad jāsauk taupīt naudiņa ,lai kaut kādu sastāvu savāktu nākamajā sezonā,jo savickis ir sapratis ,ka Latvijas valsts šim kremļa projektam nedos.

     [+] [-]

, 2015-12-16 08:13, pirms 10 gadiem
Man prieks, ka visi te ņemās par kaut kādu nesaprašanu, punktiem utml. visa atbilde ir pavisam citur un jūs to draudziņi nemaz neziniet. Runa ir par izbraukuma spēlēm, par to, kas notiek pirms un pēc spēlēm viesnīcā un citur. Kam paziņās ir Air baltic kāds no apkalpes locekļiem, tad tie zinās daudz interesanta pastāstīt par mūsu zvaigznēm, kā puikas uzvedas ārpus Latvijas robežām. (P.s. Viss šis it kā fanu klubs, kas vienmēr ir līdz dinamo izbraukumos patiesībā pārsvarā ir air baltic apkalpe, kam dinamo sadod kreklus, lai bļauj un pēc spēlēm iet jautri). laba daudz varētu pastāstīt, bet negribās nodot informācijas avotu, lai gan gribās tik ļooti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-12-16 10:39, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: Intrigants hrenovijs! Ej labāk pats izdari kaut ko jēdzīgu savā dzīvē.
Intrigants, vai huiintrigants, bet ja tu zinātu, ko tie pamuļķi dara izbraukumos....kuces, alkohols, uii....uz urraa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja