Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Znaroks var kļūt par Maskavas "Dinamo" galveno treneri

Juris Miņins
Juris Miņins

Znaroks var kļūt par Maskavas "Dinamo" galveno treneri
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, f64.lv

Pēc neveiksmīga starta Kontinentālās hokeja līgas (KHL) izslēgšanas spēļu turnīrā Maskavas "Dinamo" komanda, kas četrās spēlēs piekāpās Maskavas "Spartak" vienībai, izskata iespējas nākamajai sezonai izvēlēties citu galveno treneri un starp kandidātiem ir arī Latvijas izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks.

Kā vēsta Krievijas Interneta portāls sportbox.ru, tad Maskavas "Dinamo" vadība, pēc zaudējuma Gagarina kausa izcīņas pirmajā kārtā principiālajiem pretiniekiem, Maskavas "Spartak", ir nolēmuši veikt kardinālas pārmaiņas komandas treneru korpusā, atlaižot pašreizējo komandas vadītāju Andreju Homutovu un uz nākamo sezonu atrast citu komandas galveno treneri.

Kā galvenais kandidāts uz šo, potenciāli, vakanto vietu tiek minēts pašreizējais Balašihas "HK MVD" un Latvijas izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks. Tāpat tiek ziņots, ka pēc veiksmīgās sezonas pie "HK MVD" stūres Znaroka akcijas KHL līmenī ir strauji cēlušās un bez maskaviešiem par Latvijas izlases treneri interesējas vēl divi klubi, bet sezonas vidū, kā tiek ziņots, Oļegam Znarokam tika piedāvāts pārņemt Rīgas "Dinamo" vadības grožus.
Zīmīgi, ka, ja Znaroks tiešām piekritīs kļūt par Maskavas "Dinamo" galveno treneri, tad šī būs jau otrā reize, kad viņš pārņem komandu pēc Andreja Homutova atlaišanas, jo arī "HK MVD" iepriekšējais treneris bija tieši viņš.

Atgādināsim, ka Oļega Znaroka vadītā Balašihas "HK MVD" otrajā KHL regulārajā čempionātā 56 spēlēs prata izcīnīt 102 punktus, kas deva pirmo vietu Tarasova divīzijā un otro Rietumu konferencē. Savukārt izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā Oļega Znaroka, kuram palīdz arī cits Latvijas hokeja pārstāvis, Harijs Vītoliņš, vadītā komanda trijās spēlēs no tālākās cīņas izslēdza Maskavas "CSKA" hokejistus.

Izmantotie resursi:
news.sportbox.ru

 +31 [+] [-]

, 2010-03-15 10:24, pirms 15 gadiem
A znarokam pasham kads ir jautajis ???

 +15 [+] [-]

, 2010-03-15 10:24, pirms 15 gadiem
pīiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....Oļeg Tu?

 +17 [+] [-]

, 2010-03-15 10:25, pirms 15 gadiem
Ar dakšām ūdenī tas rakstīts..
Slēpts komentārs: not_the_same

 +30 [+] [-]

, 2010-03-15 10:31, pirms 15 gadiem
Man tīri labi patīk Šupis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2010-03-15 10:40, pirms 15 gadiem
Duucis rakstīja: Man tīri labi patīk Šupis
man ar!!!ne tikai kā trenneris,bet arī kā personība.Viņš jau kļuvis kā Dinamo firmas zīme

     [+] [-]

, 2010-03-15 10:44, pirms 15 gadiem
atkal prese uzdarbojas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 10:47, pirms 15 gadiem
nebriinos .. Znaroks ir topaa peec shiis sezonas tas ir vienoziimiigi .. malacis .. gaidam tik pat labu darbu ar muusu izlasi !!!! un Znaroks uz RD nav nemaz tik slikta doma .. galu galaa RD speele pamats Latvijas izlases ko arii trenee Znaroks .. ir veerts aizdomaaties .. bet diez vai taa buus ..

 +15 [+] [-]

, 2010-03-15 10:48, pirms 15 gadiem
RDjauzvar MVD,tadejadi "palidzes" Znarokam but par MD treneri!!!
Slēpts komentārs: andromons2

  +7 [+] [-]

, 2010-03-15 10:51, pirms 15 gadiem
Var jau gadiities, ka Znaroka algu maksaa milichi, bet preses konferencee uudeni vinjam pasniegs Shuplers, un tas ir daudz svariigaak!

Uzskatu, ka Latvijas hokejam ir labaak, ja ir augsta profila treneris, par kuru ciinaas vai visa liiga, un kursh vada izlasi, bet Dinamo trenee kaads cits. Pro Julius!

 +15 [+] [-]

, 2010-03-15 10:53, pirms 15 gadiem
not_the_same rakstīja: Es jau tomēr teiktu, ka Znaroks ir latviešu trenneris, nevis krievu!
Tad ej un parunā ar viņu latviski. Novēlu tikt vismaz pieklājīgi pasūtītam

     [+] [-]

, 2010-03-15 10:57, pirms 15 gadiem
Znaroks lai iet kur grib, mums Šupis ir gana labs, ko ceru, viņš pierādīs nākamajā Play-Off kārtā ar mūsu puišiem!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-15 10:57, pirms 15 gadiem
Lai jau iet - varēs vismaz pastaigāties pa Maskavu un palamāties

  -4 [+] [-]

, 2010-03-15 10:59, pirms 15 gadiem
Značokam bildē tāda nolemtības sejas izteiksme.

  +6 [+] [-]

, 2010-03-15 11:03, pirms 15 gadiem
Tas jau no sportbox.ru norakstīts, vārds vārdā! Un krievi to komentā..
Kāda vella pēc Znarokam pamest normālu vietiņu, kur viņu hokejist klausa uz vārda un vadība netrauce strādāt. Ko nevar teikt par MD. jo tur ir ambīcijas, sports otrajā plānā...

  -2 [+] [-]

, 2010-03-15 11:04, pirms 15 gadiem
.

  +7 [+] [-]

, 2010-03-15 11:04, pirms 15 gadiem
Žēl , ka Znarokam , pēc ''play off'' otrās kārtas , sezona būs beigusies. Līgumu vajag parakstīt tagad , kamēr akcijas ir pašā augšā . Vienkārši nepaveicās , tiekot uz tādiem monstriem.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-15 11:06, pirms 15 gadiem
Nu visdrīzākais, ka Šupis paliks" uzvarētāji sastāvu nemaina"!!

  +8 [+] [-]

, 2010-03-15 11:10, pirms 15 gadiem
Značoks pacēlis savu reitingu khl,bet diezvai krievu zvaigznes pakļausies viņa dresūrai

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 11:10, pirms 15 gadiem
peec speeleem ar riigas dinaamo--znaroks vairs nebuus tik ljoti TOPAA!!

 +10 [+] [-]

, 2010-03-15 11:11, pirms 15 gadiem
Kādu laiku atpakaļ Zvirgzdiņš izteicās par Maskavas Dinamo sistēmu , ka tur noturēties ir diezgan problemātiski un priekšniecība baigi jaucās iekšā , kur nevajadzētu .

  -3 [+] [-]

, 2010-03-15 11:19, pirms 15 gadiem
Duucis rakstīja: Man tīri labi patīk Šupis
Kādā sakarā?Viņu jau uz Maskavas Dinamo neviens neaicina.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-15 11:20, pirms 15 gadiem
ja Dinamo iekļūs fināla Šupītim jāpaliek

     [+] [-]

, 2010-03-15 11:29, pirms 15 gadiem
A kapēc ne Jūli??? Šis tak ir galu galā arī vēl lielāks adnaklubņiks..... Man. piem. galīgi nekas nebūtu pretī, ja Jūlis tiktu "paaugstināts"... Ja paliek lielākā daļa no šīgada RD spēlētājiem (noteikti Ozo, Masala, Lauris, Miķelis u.c. izņemot dažus labus ārzemniekus kurus tagad vārdos nesaukšu), tad pie bišķi nopietnāka trenera ar šādu cīņassparu nākamsezon RD tiešām kalnus varētu gāzt....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 11:30, pirms 15 gadiem
als rakstīja: A kapēc ne Jūli??? Šis tak ir galu galā arī vēl lielāks adnaklubņiks..... Man. piem. galīgi nekas nebūtu pretī, ja Jūlis tiktu "paaugstināts"... Ja paliek lielāka daļa no šiīgada RD spēlētājiem (izņemot dažus labus ārzemniekus), tad pie bišķi nopietnāka trenera ar šādu cīņassparu nākamsezon RD tiešām kalnus varētu gāzt....
Ko nozīmē bišku nopietnāks trenneris??????

Barijs Smits ar saviem 5 stenlijiem un "zvaigžņoto" SKA sastāvu pakāsa "ne tik nopietnajam" Šupim un Co???????
Slēpts komentārs: Imigrants

  +4 [+] [-]

, 2010-03-15 11:41, pirms 15 gadiem
Imigrants rakstīja: Šuplers nav treneris, viņš vienkārši skatās, kā Dinamo spēlē. Īstais treneris pašlaik ir Ozo.
Piemērs: Kā treneris var saderēt ar kādu no spēlētājiem (Ozo) par to ka komenda netiks nākamajā kārtā! Tas nozīmē ka spēlētāji tic, bet treneris nē. Tas nav pareizi.
Kaaa tu zini ka vinji sadereej?

  +3 [+] [-]

, 2010-03-15 11:42, pirms 15 gadiem
Imigrants rakstīja: Šuplers nav treneris, viņš vienkārši skatās, kā Dinamo spēlē. Īstais treneris pašlaik ir Ozo.
Piemērs: Kā treneris var saderēt ar kādu no spēlētājiem (Ozo) par to ka komenda netiks nākamajā kārtā! Tas nozīmē ka spēlētāji tic, bet treneris nē. Tas nav pareizi.
muļķis tu esi...

  -4 [+] [-]

, 2010-03-15 11:54, pirms 15 gadiem
Skatījos vienu MVD spēli, kurā skatītāji turēja plakātu ar lieliem burtiem - Знарок наш тренер! Būtu forši, ja spēļu laikā Rīgā parādītos plakāts ar tekstu - Нет! Знарок НАШ тренер!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 11:54, pirms 15 gadiem
...savukārt Vītoliņš varētu kļūt par RD vecāko treneri nākamsezon...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:02, pirms 15 gadiem
Ritwars rakstīja: Značoks pacēlis savu reitingu khl,bet diezvai krievu zvaigznes pakļausies viņa dresūrai
''Ņe umeješ - naučim ,ņehočeš -zastavim! vai arī ''Znarok bi zastavil...''

  +4 [+] [-]

, 2010-03-15 12:02, pirms 15 gadiem
Šupleram jāpaliek Rīgā, Dinamo. Znaroks - Krievijā, kur viņam patīk.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:11, pirms 15 gadiem
Imigrants rakstīja: Šuplers nav treneris, viņš vienkārši skatās, kā Dinamo spēlē. Īstais treneris pašlaik ir Ozo.
Baigi labi pateici ! Un tie mūžīgie izteicieni par nenormāli stiprajiem pretiniekiem . Pēc pēdējās spēles arī , nevis saka ka mēs izsitām , izcīnijām , bijām taktiski labāki ,labāk cīnijāmies , bet aptuveni tā - mums ļoti paveicās !

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:14, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: ...savukārt Vītoliņš varētu kļūt par RD vecāko treneri nākamsezon...
Starp citu tas varētu būt ļoti neslikts variants...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:15, pirms 15 gadiem
Znaroks nav zvaigžņu treneris, viņš no viduvējiem prot salipināt konkurētspējīgu vienību, takā ja viņš arī trenēs MD, tad ātri vien netrenēs viņus. Un kas tie par uzbraucienu vēl Šupleram, es jau domāju, ka pokemoni beidzot nomierināsies, bet izskatās, ka nē

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:23, pirms 15 gadiem
viesiic28 rakstīja: Ko nozīmē bišku nopietnāks trenneris??????

Barijs Smits ar saviem 5 stenlijiem un "zvaigžņoto" SKA sastāvu pakāsa "ne tik nopietnajam" Šupim un Co???????
Barijs Smits ar savām "zvaigznēm" pakāsa Komandai, kastiešām uz laukuma bija kā viena vesela dūre nevis trenerim... Jūlis vēl pats lāga nespēja noticēt, ka ir vinnējis un pat nesaprata kapēc RD ir vinnējis (citēju viņa paša teikto: Nevaru pateikt, kādu iemeslu dēļ "play-off" turnīrā esam uzlabojuši sniegumu, taču bez šaubām prieks." http://sportacentrs.com/hokejs/khl/14032010-smits_apsveicu_ridziniekus)..... džeks vēl pats izskatās, ka lāga nesaprot kapēc RD ir vinnējis... tas ir normāls un labs treneris??? Sanāk, ka tas nav bijis metodisks darbs uz tādu rezultātu, bet ir "haļava"...?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 12:27, pirms 15 gadiem
sengo rakstīja: Baigi labi pateici ! Un tie mūžīgie izteicieni par nenormāli stiprajiem pretiniekiem . Pēc pēdējās spēles arī , nevis saka ka mēs izsitām , izcīnijām , bijām taktiski labāki ,labāk cīnijāmies , bet aptuveni tā - mums ļoti paveicās !
Tur jau tā lieta, ka pēc viņa izteikumiem ("paveicās" u.c. līdzīgām "pērlēm") sanāk, ka RD ir tikai vienas "haļavas" nevis normāls darbs uz rezultātu....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:37, pirms 15 gadiem
SKA ar metodisku darbu tagad brauc atpusties

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 12:40, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tur jau tā lieta, ka pēc viņa izteikumiem ("paveicās" u.c. līdzīgām "pērlēm") sanāk, ka RD ir tikai vienas "haļavas" nevis normāls darbs uz rezultātu....
Un spriezhot pēc tavas sistēmas, tad RD pat play-off nevajadzeeja tikt, jo visām citām komandām bija metodisks darbs un lielāks budzhets-bet Tas ir sports!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:43, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Barijs Smits ar savām "zvaigznēm" pakāsa Komandai, kastiešām uz laukuma bija kā viena vesela dūre nevis trenerim... Jūlis vēl pats lāga nespēja noticēt, ka ir vinnējis un pat nesaprata kapēc RD ir vinnējis (citēju viņa paša teikto: Nevaru pateikt, kādu iemeslu dēļ "play-off" turnīrā esam uzlabojuši sniegumu, taču bez šaubām prieks." http://sportacentrs.com/hokejs/khl/14032010-smits_apsveicu_ridziniekus)..... džeks vēl pats izskatās, ka lāga nesaprot kapēc RD ir vinnējis... tas ir normāls un labs treneris??? Sanāk, ka tas nav bijis metodisks darbs uz tādu rezultātu, bet ir "haļava"...?
Idiots, ko tad vīņam bija teikt - es jau iepriekš zināju, ka uzvarēsim? Vai arī tagad jāsaka, mēs uzvarēsim MVD? Liec mieru Jūlim! Tavi spriedelējumi ir "tukši" - redz, nezini pats, kurus leģionārus jāatstāj, kurus jāsūta prom! Treneris ir noskaņojis un sagatavojis gan taktiski, gan funkcionāli izšķirošajām spēlēm! Visu cieņu Jūlim un treneru korpusam, Sējējam un puikām, kuri ir izdarījuši visu, lai sagādātu Latvijai sen nebijušus svētkus....

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:52, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tur jau tā lieta, ka pēc viņa izteikumiem ("paveicās" u.c. līdzīgām "pērlēm") sanāk, ka RD ir tikai vienas "haļavas" nevis normāls darbs uz rezultātu....
Ivars nav jaunu lietotājvārdu izdomājis????

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:58, pirms 15 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Znaroks lai iet kur grib, mums Šupis ir gana labs, ko ceru, viņš pierādīs nākamajā Play-Off kārtā ar mūsu puišiem!
Šupis pats ir pārsteigts par to, kas Dinamo ir izdevies, pat atļāvās preses konferencē izrunāties, ka pats nesaprot, kā tas izdevās... Vai tad tomēr nebūtu laiks saprast, ka Ozo ir tas, kas iedvesmo, velk un vada komandu patiesībā tagad? Un Šupim ar šiem panākumiem nav nemaz īsta sakara.

Piekrītu tiem, kas uzskata, ka Šuplers "vadot" mūsu komandu, gandrīz visu nolaida pa burbuli līdz sezonas vidum - un Ozoliņš, neskatoties uz pamatīgajiem savainojumiem, nogurumu utt. ir patiesais neoficiālais treneris.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 13:01, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: Idiots, ko tad vīņam bija teikt - es jau iepriekš zināju, ka uzvarēsim? Vai arī tagad jāsaka, mēs uzvarēsim MVD? Liec mieru Jūlim! Tavi spriedelējumi ir "tukši" - redz, nezini pats, kurus leģionārus jāatstāj, kurus jāsūta prom! Treneris ir noskaņojis un sagatavojis gan taktiski, gan funkcionāli izšķirošajām spēlēm! Visu cieņu Jūlim un treneru korpusam, Sējējam un puikām, kuri ir izdarījuši visu, lai sagādātu Latvijai sen nebijušus svētkus....
Jāsaka bija, ka tas bija metodisks darbs uz šadu rezultātu (piem. mēs daudz un smagi strādājām treniņos, analizējām pretinieka spēli, meklējām viņa vājās vietas un tas bija mērķtiecīgs darbs, lai mēs šādu rezultātu sasniegtu u.t.t.) nevis tagad kaut ko muldēt par "nezinu kapēc mēs to vai to paveicām, vai to vai to uzlabojām".... ja jau nezini, tad ko tu dari pie tās komandas stūres???

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:02, pirms 15 gadiem
Jaunvirs rakstīja: Šupis pats ir pārsteigts par to, kas Dinamo ir izdevies, pat atļāvās preses konferencē izrunāties, ka pats nesaprot, kā tas izdevās... Vai tad tomēr nebūtu laiks saprast, ka Ozo ir tas, kas iedvesmo, velk un vada komandu patiesībā tagad? Un Šupim ar šiem panākumiem nav nemaz īsta sakara.
kapteinim taadam ir jābūt!!!!!

Piekrītu tiem, kas uzskata, ka Šuplers "vadot" mūsu komandu, gandrīz visu nolaida pa burbuli līdz sezonas vidum - un Ozoliņš, neskatoties uz pamatīgajiem savainojumiem, nogurumu utt. ir patiesais neoficiālais treneris.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 13:03, pirms 15 gadiem
Ozo ir kapteinis, un kapteinim taadam ir jaabuut

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 13:04, pirms 15 gadiem
Jaunvirs rakstīja: Šupis pats ir pārsteigts par to, kas Dinamo ir izdevies, pat atļāvās preses konferencē izrunāties, ka pats nesaprot, kā tas izdevās... Vai tad tomēr nebūtu laiks saprast, ka Ozo ir tas, kas iedvesmo, velk un vada komandu patiesībā tagad? Un Šupim ar šiem panākumiem nav nemaz īsta sakara.
aizver muti! Kad komanda zaudēja, tad redz Šuplers vainigs, diez kur tad bija iedvesmotājs OZO? Pagājušajā gadā, kad cīnijāmies un izcīnijām vietu play-off, tad OZO nebija klāt...

Ozo ir vadošais spēlētājs un kapteinis un viņa pienākusm ir uzmundrināt spēlētājus! Tas ir kopīgs panākums!

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:07, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Jāsaka bija, ka tas bija metodisks darbs uz šadu rezultātu (piem. mēs daudz un smagi strādājām treniņos, analizējām pretinieka spēli, meklējām viņa vājās vietas un tas bija mērķtiecīgs darbs, lai mēs šādu rezultātu sasniegtu u.t.t.) nevis tagad kaut ko muldēt par "nezinu kapēc mēs to vai to paveicām, vai to vai to uzlabojām".... ja jau nezini, tad ko tu dari pie tās komandas stūres???
Un Tu, naivais, domā, ka treniņos viņi kasīja olas? Nepetīja un negatavojās spēlei pret ASK!?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:12, pirms 15 gadiem
Es arī domāju,ka trenerim ir vienas funkcijas (nu kaut vai lemt,kuram jāiet uz laukuma,kam spēlēt pret konkrētu pretinieka maiņu,utt),bet kapteinim- citas. Un ļoti labi,ka komandas kapteinis ir gan "cīņā saucējs",gan uzmundrinātajs,gan pats rāda priekšzīmi un cīņassparu! šāds apvienojums arī vajadzīgs. Nu es jau nerunāju par ikdienas treniņprocesu,-to taču kapteinis nevada!!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:12, pirms 15 gadiem
viesiic28 rakstīja: Un spriezhot pēc tavas sistēmas, tad RD pat play-off nevajadzeeja tikt, jo visām citām komandām bija metodisks darbs un lielāks budzhets-bet Tas ir sports!!!!
Pēc kādas "manas shēmas"? Ko Tu murgo? Paskaties kā MVD- viduvēja RD tipa komanda ar līdzīgiem spēlētāju resursiem (pat Hossas līmeņa zvaigžnu viņiem nav kā sugas) spēlē un spēlē tā VISU sezonu nevis tikai sezonas pēdējo daļu.... tas, ka visdrīzākais tieši Ozo ir lielākā loma komandas sasniegumos šosezon, domāju, ir nerapstrīdams fakts.... un izskatās, ka tieši Ozo ir komandas īstais teneris, "motors" un "motivātors" nevis Jūlis.... Jūlis pa lielam "stāv tikai pie ratiem"(ja Tu zini ko tas nozīmē)....

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:13, pirms 15 gadiem
korts rakstīja: Es arī domāju,ka trenerim ir vienas funkcijas (nu kaut vai lemt,kuram jāiet uz laukuma,kam spēlēt pret konkrētu pretinieka maiņu,utt),bet kapteinim- citas. Un ļoti labi,ka komandas kapteinis ir gan "cīņā saucējs",gan uzmundrinātajs,gan pats rāda priekšzīmi un cīņassparu! šāds apvienojums arī vajadzīgs. Nu es jau nerunāju par ikdienas treniņprocesu,-to taču kapteinis nevada!!
Piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:14, pirms 15 gadiem
tā vien liekas, ka daži iedomājušies, ka OZO nosauc spēlētāju maiņas un vair/maz virknējumus

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 13:14, pirms 15 gadiem
Šuplers: "Nevaru pateikt, kādu iemeslu dēļ "play-off" turnīrā esam uzlabojuši sniegumu, taču bez šaubām prieks." Kā galvenais treneris kaut ko tādu var pateikt!!!!!!!!!! Tiešām izklausās, ka komandu vada un gatavo spēlēm kāds cits. Bet Šupleram vienkārši prieks. Supppper!!!! Nedrīkst galvenais treneris bīdīt šādus tekstus, ar to viņš apliecina, ka nepārzina to , kas notiek viņa komandā. Tā vietā, lai pateiktu, ka tas ir plānveidīga darba rezultāts un ka tas ir tikai sākums, tiek runātas muļķības, kas nenāk par labu ne viņam ne komandai kopumā.
Par citu tēmu.
Nu nevajag Znaroku par RD treneri. Nu nav jāspēlē visai LV izlasei RD.
Lai ir cilvēki no malas, kas redz to, ko tu neredzi esot komandas iekšienē. Manuprāt tā kā ir tagad ir ideāli. Znaroks redz komandu visas sezonas garumā un no malas var redzēt lietas, kuras tu nekad nepamani esot visu laiku kopā ar komandu. Arī emocionāli. Ierasties uz 1 mēnesi un kārtīgi nokapāt, gan trenerim, gan spēlētājiem ir vieglāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:17, pirms 15 gadiem
Jaunvirs rakstīja: Šupis pats ir pārsteigts par to, kas Dinamo ir izdevies, pat atļāvās preses konferencē izrunāties, ka pats nesaprot, kā tas izdevās... Vai tad tomēr nebūtu laiks saprast, ka Ozo ir tas, kas iedvesmo, velk un vada komandu patiesībā tagad? Un Šupim ar šiem panākumiem nav nemaz īsta sakara.

Piekrītu tiem, kas uzskata, ka Šuplers "vadot" mūsu komandu, gandrīz visu nolaida pa burbuli līdz sezonas vidum - un Ozoliņš, neskatoties uz pamatīgajiem savainojumiem, nogurumu utt. ir patiesais neoficiālais treneris.
Pēc šīs pašas loģikas iznāk, ka Ozoliņš līdz sezonas vidum laida muļķi, kamēr apjēdza, ka Šuplers nemaz nevada komandu? Pagājšgad arī Ozoliņš ievilka PO mūsējos? Un, ja ir īsa atmiņa, tad uz PO pagājšgad RD izgāja jau fiziski nokauti (beigās 10 dienās 7 spēles), kamēr MD bija normāls kalendārs. Katram jau būs savs nopelns tajā diezgan brīnumainajā panākumā, nevajag nepamatoti sākt izcelt vienus un nolikt otrus.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:21, pirms 15 gadiem
Nu nevajag Znaroku par RD treneri. Nu nav jāspēlē visai LV izlasei RD.
Lai ir cilvēki no malas, kas redz to, ko tu neredzi esot komandas iekšienē. Manuprāt tā kā ir tagad ir ideāli. Znaroks redz komandu visas sezonas garumā un no malas var redzēt lietas, kuras tu nekad nepamani esot visu laiku kopā ar komandu. Arī emocionāli. Ierasties uz 1 mēnesi un kārtīgi nokapāt, gan trenerim, gan spēlētājiem ir vieglāk.
Šim piekrītu! Un vispār,par izlases treneri tomēr derētu citas hokeja spēles izpratējs,-ne postpadomju!

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:21, pirms 15 gadiem
Jo tas uusainais inteligjents taalaak no Latvijas, jo labaak.

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:28, pirms 15 gadiem
Znarokam varam palīdzēt nekļūt par Maskavas Dinamo treneri! Jāuzveic mums MVD un diezvai Maskavai viņš vairs intresēs!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:28, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: aizver muti! Kad komanda zaudēja, tad redz Šuplers vainigs, diez kur tad bija iedvesmotājs OZO? Pagājušajā gadā, kad cīnijāmies un izcīnijām vietu play-off, tad OZO nebija klāt...

Ozo ir vadošais spēlētājs un kapteinis un viņa pienākusm ir uzmundrināt spēlētājus! Tas ir kopīgs panākums!
Un cik tad tālu pagājušogad tika RD tajos pleyoffos...? Bez variantiem bezzobaini pap.sa 3 spēlēs..... Domāju bez tāda vadošā spēlētāja kā Ozo ("motivātors", spēlējošais treneris) RD šogad pat pleyoffos nebūtu tikuši vai arī, ja tiktu, tad visdrīzākais atkal atrautos no SKA pēc pilnas programmas.... tapēc OZO loma komandā ir neatsverama! Viņam tā PO pieredze ir apmēram tāda pati kā visai pārejai komandāi kopā ņemot (Jūli iekaitot) un domāju tieši PO Ozo ir tas svarīgākais "zobrats" kapēc RD strādā kā vienots mehānisms un tieši šis zobrats "kurbulē" visu komandu un tapēc arī RD ir tur kur ir tagad! Paskaties uz viņa spēles laiku un lietderību!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:32, pirms 15 gadiem
Negribu, lai arii pat Znaroks ir Dinamo! TAd LV izlase, laikam buus katru gadu vienaada! Labaak, lai Shuplers, ja Shuplers grib Pensijaa, tad tas pats ābols, lai vada dinamo!

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:33, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: aizver muti! Kad komanda zaudēja, tad redz Šuplers vainigs, diez kur tad bija iedvesmotājs OZO? Pagājušajā gadā, kad cīnijāmies un izcīnijām vietu play-off, tad OZO nebija klāt...

Ozo ir vadošais spēlētājs un kapteinis un viņa pienākusm ir uzmundrināt spēlētājus! Tas ir kopīgs panākums!
Tad mēs neparvarējām pirmo kārtu, jo izbraukumaa neviens neko izdariit nevareeja!

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:37, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Sanāk, ka tas nav bijis metodisks darbs uz tādu rezultātu, bet ir "haļava"...?
Haļava varētu būt vienā spēlē,nu varbūt divās,bet nekādā gadijumā trijās! Rīgas Dinamo spēleja nevis pret SKA,bet gan pret Jašinu Sušinski,Ribinu,Zubovu un Ešu! Tā bija tā visa SKA Komanda!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 13:39, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Tad mēs neparvarējām pirmo kārtu, jo izbraukumaa neviens neko izdariit nevareeja!
Vienkārši ģeniāls atklājums un galvenais kāda spēles analīze.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:39, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Pēc šīs pašas loģikas iznāk, ka Ozoliņš līdz sezonas vidum laida muļķi, kamēr apjēdza, ka Šuplers nemaz nevada komandu? Pagājšgad arī Ozoliņš ievilka PO mūsējos? Un, ja ir īsa atmiņa, tad uz PO pagājšgad RD izgāja jau fiziski nokauti (beigās 10 dienās 7 spēles), kamēr MD bija normāls kalendārs. Katram jau būs savs nopelns tajā diezgan brīnumainajā panākumā, nevajag nepamatoti sākt izcelt vienus un nolikt otrus.
Komanda nemaz tik slikti jau nespelēja tikai ar vienu ripu zaudeeja vairaakas reizes! Bija daudz traumu un vartsargi nebija formaa!

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:45, pirms 15 gadiem
garais83 rakstīja: Haļava varētu būt vienā spēlē,nu varbūt divās,bet nekādā gadijumā trijās! Rīgas Dinamo spēleja nevis pret SKA,bet gan pret Jašinu Sušinski,Ribinu,Zubovu un Ešu! Tā bija tā visa SKA Komanda!
To Tu Jūlim pasaki ne man! Izskatās (vismaz pēc viņa tekstiem), ka viņš pats joprojām nesaprot kapēc viņa vadītā komanda ir vinnējusi.... to tā bišķi dīvaini ir dzirdēt no uzvarētāju komandas trenera....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:48, pirms 15 gadiem
Imigrants rakstīja: Šuplers nav treneris, viņš vienkārši skatās, kā Dinamo spēlē. Īstais treneris pašlaik ir Ozo.
Piemērs: Kā treneris var saderēt ar kādu no spēlētājiem (Ozo) par to ka komenda netiks nākamajā kārtā! Tas nozīmē ka spēlētāji tic, bet treneris nē. Tas nav pareizi.
Bija arii moments vakardienas speelee,kad beigaas shuplers panjeema puss minuutes paartraukumu,kad SKA bija savu jau izteeereejusi,kas ljaava SKA komandai uztaisiit veel peedeejo plaanu,kas taktiski no muusu trenera Shuplera puses nebija dariits pareizi.Un tajaa momentaa Ozolins izskatiijaas ljoti neapmierinaats un kaut ko paarmeta Shupleram,shuplers pat savu kladiiti nometa no uztraukuma uz zemes.Tajaa mirklii man paraadiijaas taada sajuuta,ka Ozolins vada komandu kaa treneris,kaa speeleetaajs,bet Shuplers vinjam traucee!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:49, pirms 15 gadiem
Nekāds brīnums tas nebūtu. Katrā ziņā - ja jau divos gados MVD ar Znaroku un H.Vītoliņu pie stūres, no stipri viduvējas komandas ir kļuvusi par nopietnu augstākā līmeņa komandu, bet M-Dinamo pārliecinoši izlido jau pirmajā play-off kārtā, tad ...
Lai vai kā - būs interesantas izmaiņas nākošās sezonas sākumā daudzu ex-favorītu sastāvos un vadībā.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:56, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Un cik tad tālu pagājušogad tika RD tajos pleyoffos...? Bez variantiem bezzobaini pap.sa 3 spēlēs..... Domāju bez tāda vadošā spēlētāja kā Ozo ("motivātors", spēlējošais treneris) RD šogad pat pleyoffos nebūtu tikuši vai arī, ja tiktu, tad visdrīzākais atkal atrautos no SKA pēc pilnas programmas.... tapēc OZO loma komandā ir neatsverama! Viņam tā PO pieredze ir apmēram tāda pati kā visai pārejai komandāi kopā ņemot (Jūli iekaitot) un domāju tieši PO Ozo ir tas svarīgākais "zobrats" kapēc RD strādā kā vienots mehānisms un tieši šis zobrats "kurbulē" visu komandu un tapēc arī RD ir tur kur ir tagad! Paskaties uz viņa spēles laiku un lietderību!
Nu velns ar ārā, vai tiešām neviens neatceras, kādā stāvoklī pāgājušās sezonas PO uzsāka RD?! Sezonas nobeigums bija vienkārši graujošs no kalendāra viedokļa - 7spēles 10 dienās! Jau pēdējās pāris spēles neviens kājas nevarēja pavilkt, plejofā uz 3. spēli jau bija apmēram tas pats, kas šogad, biški veiksmes pietrūka, ko nekādi nevarētu teikt par šo gadu.
Ir jau lielisks un vajadzīgs Ozoliņš, bet nevar taču pataisīt viņu par vienīgo varoni utml..Šādas sērijas uzvar tikai visa komanda.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 13:57, pirms 15 gadiem
Tie, kas te raksta par to, ka OZO ir tas, kas Dinamo Riga velk un, ka viņš bez maz ir trenneris labāk varētu paklusēt. Man vienkārši rodas jautājums, A no kurienes jūs zinat , kas un kā notiek komandā. Tas, ka ozo bieži rāda kameras un viņš visu laiku runājas ar tiesnešiem nebūt nenozīmē, ka viņš otrais trenneris. Viņš ir līderis laukumā un bez tādiem nevar iztikt neviens trenneris, kas grib pacīnīties par augstiem mērķiem.

Bez tam salīdzinot ar to pašu znaroku, šuplers vismaz kaut ko dara nevis kā Znaroks pēcspēles konferencē Vankūverā bezmaz vai paziņo - a ko tad es te ar šitiem nīkuļiem varēju izdarīt, spēlējam ar nākamajiem čempioniem utt. Šuplers vismaz pēc ielaistajiem vārtiem kaut ko dara. Bez tam man ir kauns katru reizi, kad Znaroks atbild uz jautājumiem, atstāj viņš tāda neizglītota sibīrijas ''mužika'' iespaidu, kurš tādus vārdus kā pieklājība, diplomātija nemaz nezina.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 14:07, pirms 15 gadiem
eee.. slimie??
Kāds te vispār sakars ar Šupleru?
beidziet piemēslot komentārus!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 14:20, pirms 15 gadiem
ko nu te daži tik briesmīgi sacepušies. als jau tikai pateica to, ko viņš ir redzējis/dzirdējis. ka Šuplers ir nepārtrauktā izbrīnā un pazemībā. var jau būt, ka tas ir viltīgs taktikas gājiens, kas to lai zina
būtu vismaz to savu slaveno aparātu paslavējis, ar kuru spēlētājus "mēra"

  +3 [+] [-]

, 2010-03-15 14:37, pirms 15 gadiem
Ja Znaroks būs Dināmo treneris,tad Dinamo budžetā būs jāiekļauj papildus izdevumi "kožļeņu"iegādei.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 14:42, pirms 15 gadiem
Jūlis ir pieticīgs

  +3 [+] [-]

, 2010-03-15 14:49, pirms 15 gadiem
kurmix rakstīja: Bez tam man ir kauns katru reizi, kad Znaroks atbild uz jautājumiem, atstāj viņš tāda neizglītota sibīrijas ''mužika'' iespaidu, kurš tādus vārdus kā pieklājība, diplomātija nemaz nezina.
Vēl jau bija labs skats , kad olimpiades atklāšanas ceremonijā Latvija ienāca stadionā un Znaroks runāja pa mobiļņiku.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 14:58, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nu velns ar ārā, vai tiešām neviens neatceras, kādā stāvoklī pāgājušās sezonas PO uzsāka RD?! Sezonas nobeigums bija vienkārši graujošs no kalendāra viedokļa - 7spēles 10 dienās! Jau pēdējās pāris spēles neviens kājas nevarēja pavilkt, plejofā uz 3. spēli jau bija apmēram tas pats, kas šogad, biški veiksmes pietrūka, ko nekādi nevarētu teikt par šo gadu.
Ir jau lielisks un vajadzīgs Ozoliņš, bet nevar taču pataisīt viņu par vienīgo varoni utml..Šādas sērijas uzvar tikai visa komanda.
Tikai pagājušosezon apmēram tās 5-6 pēdējās spēles jau vairs neko daudz neizšķira (RD jau kārtas 5 pirms PO bija jau iekšā pleyoffos) un mierīgi varēja vairāk tieši kādus rezervistus izmantot un biški parotēt sastāvu nenodzenot tik daudz pamatsastāva spēlētājus.... a ko Jūlis? Kapā visas tās spēles ar pamatsastāva večiem un protams uz galvenajām cīņām daudziem vairs spēka nepietika ....
Par Ozo runājot.... protams, ka ne jau viņš viens tikai cīnās laukumā un šosezon vismaz pēdējā laikā spēlē labi tieši visa komanda un domāju galvenais iemesls kapēc tā komanda (kā Komanda) spēlē labi ir Ozo kā kapteiņa un motivātora "faktors".... pagājušogad neviena tāda "motivātora" nebija... tapēc, domāju, šogad tieši Ozo loma komandā ir ļoti liela un būtiska pie komandas panākumiem!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 15:06, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tikai pagājušosezon apmēram tās 5-6 pēdējās spēles jau vairs neko daudz neizšķira (RD jau kārtas 5 pirms PO bija jau iekšā pleyoffos) un mierīgi varēja vairāk ieši kādus rezervistus izmantot un biški parotēt sastāvu nenodzenot tik daudz pamatsastāva spēlētājus.... a ko Jūlis? Kapā visas tās pēles ar pamatsastāva večiem un protams uz galvenajām cīņām daudziem vairs spēka nepietika ....
Par Ozo runājot.... prorams ka ne jau viņš viens tikai cīnās laukumā un šosezon vismaz pēdējā laikā spēlē labi tieši visa komanda un domāju galvenais iemesls kapēc tā komanda (kā Komanda) spēlē labi ir Ozo kā kapteiņa un motivātora "faktors".... pagājušogad neviena tāda "motivātora" nebija... tapēc, domāju, šogad tieši Ozo loma komandā ir ļoti liela un būtiska!
Ikviens taču zin, ka pēdējās spēles pirms PO nedrīkst nospēlēt kaut kā, ķep ļep, jo neko vairs nevajag. Starp citu, liels brāziens gāžas pār SKA un Smitu tieši par pēdējo spēli pret Automobilistu, tāpat Avangarda izgāšanās tiek saistīta ar sliktu sezonas nobeigumu. Un būtu bezgala brīnumaini, ja pēdējās 5 spēles RD zaudētu visiem, kas tik nāk pretī, bet PO sagrauj MD.

Un pagājušā sezona bija apmēram tāda pati kā šī, šosezon tikai parādījās vairāk uzbrukuma hokejs, kas droši vien daļēji saistīts ar to, ka, ja aizsardzība ir kā caura sēta, vienīgais veids, kā uzvarēt, ir vairāk uzbrukt.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 15:08, pirms 15 gadiem
kayle rakstīja: var jau būt, ka tas ir viltīgs taktikas gājiens, kas to lai zina
būtu vismaz to savu slaveno aparātu paslavējis, ar kuru spēlētājus "mēra"
Var jau būt, ka Jūlis arī ir tāds "viltneks" un speciāli puderē smadzenes tieši pretiekiem! Katrā ziņā, domāju, viņa "duelis" ar Znaroku(+ vēl arī izlases spēlētāju "duelis" ar saviem izlases treneriem) būs ļoti interesants.... pēc spēka RD un MVD ir divas ļoti līdzīgas komandas (MVD pralktiski vispār nav to nosacīto "zvaigžņu pat tādu kāds RD ir Hossa) un, domāju, uzvarēs tie, kas vairāk to vēlēses un kas nospēlēs taktiski pareizāk....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 15:08, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tikai pagājušosezon apmēram tās 5-6 pēdējās spēles jau vairs neko daudz neizšķira (RD jau kārtas 5 pirms PO bija jau iekšā pleyoffos) un mierīgi varēja vairāk tieši kādus rezervistus izmantot un biški parotēt sastāvu nenodzenot tik daudz pamatsastāva spēlētājus.... a ko Jūlis? Kapā visas tās spēles ar pamatsastāva večiem un protams uz galvenajām cīņām daudziem vairs spēka nepietika ....
Par Ozo runājot.... protams, ka ne jau viņš viens tikai cīnās laukumā un šosezon vismaz pēdējā laikā spēlē labi tieši visa komanda un domāju galvenais iemesls kapēc tā komanda (kā Komanda) spēlē labi ir Ozo kā kapteiņa un motivātora "faktors".... pagājušogad neviena tāda "motivātora" nebija... tapēc, domāju, šogad tieši Ozo loma komandā ir ļoti liela un būtiska pie komandas panākumiem!
Tiešam bērnudārzs! Ja pagājušajā gadā nebūtu "motivators", tad play-off neredzētu kā Tu savas ausis! Un šogad arī nerotēja ar sastāvu, bet uzvarēja pirmajā kārta!!! Kaut mazliet padoma. ko raksti!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 15:12, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Var jau būt, ka Jūlis arī ir tāds "viltneks" un speciāli puderē smadzenes tieši pretiekiem! Katrā ziņā, domāju, viņa "duelis" ar Znaroku(+ vēl arī izlases spēlētāju "duelis" ar saviem izlases treneriem) būs ļoti interesants.... pēc spēka RD un MVD ir divas ļoti līdzīgas komandas (MVD pralktiski vispār nav to nosacīto "zvaigžņu pat tādu kāds RD ir Hossa) un, domāju, uzvarēs tie, kas vairāk to vēlēses un kas nospēlēs taktiski pareizāk....
uzvarēs tie, kuri iemetīs vairāk par pretinieku! Atkal sāc murgot par zvaigznēm??? Tādā gadījumā mums pret ASK bija jāzaudē bez variantiem!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 15:15, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ikviens taču zin, ka pēdējās spēles pirms PO nedrīkst nospēlēt kaut kā, ķep ļep, jo neko vairs nevajag. Starp citu, liels brāziens gāžas pār SKA un Smitu tieši par pēdējo spēli pret Automobilistu, tāpat Avangarda izgāšanās tiek saistīta ar sliktu sezonas nobeigumu. Un būtu bezgala brīnumaini, ja pēdējās 5 spēles RD zaudētu visiem, kas tik nāk pretī, bet PO sagrauj MD.

Un pagājušā sezona bija apmēram tāda pati kā šī, šosezon tikai parādījās vairāk uzbrukuma hokejs, kas droši vien daļēji saistīts ar to, ka, ja aizsardzība ir kā caura sēta, vienīgais veids, kā uzvarēt, ir vairāk uzbrukt.
Nu šogad pa lielam jau dikti savādāk nebija! Ok, nebija 7 spēles 10 dienās, bet OS mūsējie (atšķirībā no piem. Torpedo u.c. klubiem kas, pat pa Arābu Emirātiem "trenējās") tomēr arī neatpūtās un OS bija gana smagas un nogurdinošas spēlēs + vēl pārlidojumi pa pus pasauli.... tapēc nevarētu teikt, ka RD šogad būtu baigi vieglāks kalendārs bijis.... pēdējās trīs spēles bija izbraukumā knapi atgriežoties no OS.... piem. tāds Hossa jau vispār faktiski "pārleca" no vienas lidenes uz otru, bet nekatoties uz to Omskā ielika divus ļoti svarīgus golus...

     [+] [-]

, 2010-03-15 15:20, pirms 15 gadiem
wtf ??

     [+] [-]

, 2010-03-15 15:21, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: Tiešam bērnudārzs! Ja pagājušajā gadā nebūtu "motivators", tad play-off neredzētu kā Tu savas ausis! Un šogad arī nerotēja ar sastāvu, bet uzvarēja pirmajā kārta!!! Kaut mazliet padoma. ko raksti!
Nebērnudārzniek! Atgādini lūdzu, kurš tad bija tāds izteikts komandas "motivātors" pagājušogad! Jūlis vai??? Kaut kā neviens "motivātors" atmiņā nenāk... pagājušogad mums (RD) bija vājāka divīzija un vairāk spēles ar nosacīti vājākiem pretiniekiem!

     [+] [-]

, 2010-03-15 15:24, pirms 15 gadiem
da nebur te draamu ja

     [+] [-]

, 2010-03-15 15:34, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: uzvarēs tie, kuri iemetīs vairāk par pretinieku! Atkal sāc murgot par zvaigznēm??? Tādā gadījumā mums pret ASK bija jāzaudē bez variantiem!
Tu vispār lasīt māki? Vai tik tagad piekasies un d.rs di..šanas pēc? Protams, ka uzvarēs tie kas iemetīs vairāk un arī ielaidīs mazāk par pretinieku un nospēlēs taktiski gudrāk.... par zvaigznēm bija runa tikai tādā plāksnē, ka MVD tādu pat nosacīto zvaigžņu vispār nav un PO nevinnē zvaigznes, bet Komandas, kas nospēlē labāk un pareizāk par pretinieku! Un arī MVD spēlē labi tieši kā Komanda (faktiski tāpat kā RD) un tad tagad arī būs interesanti šadas divas izteiktas Komandas spēlēs piekritējas pavērot.... kura kā komanda bū meistarīgāka (vairāk iemetīs, mazāk ielaidīs, nospēlēs taktiski gudrāk0 tā arī vinnēs.... PO "haļavu" nav! Kaut kādas haļavas var būt sezonā vienā ai otrā spēlē....un PO uzvar tas, kas tiešām ir labāks (taktiski gudrāks) tieši savstarpējo spēļu sērijā!

     [+] [-]

, 2010-03-15 15:50, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Nebērnudārzniek! Atgādini lūdzu, kurš tad bija tāds izteikts komandas "motivātors" pagājušogad! Jūlis vai??? Kaut kā neviens "motivātors" atmiņā nenāk... pagājušogad mums (RD) bija vājāka divīzija un vairāk spēles ar nosacīti vājākiem pretiniekiem!
Kapēc vienmēr jābūt izteiktam "motivatoram" ??? Kārteējais marasms - "vājākā divīzija, vājāki pretinieki" Izdomā vēl kaut ko!

     [+] [-]

, 2010-03-15 15:58, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tu vispār lasīt māki? Vai tik tagad piekasies un d.rs di..šanas pēc? Protams, ka uzvarēs tie kas iemetīs vairāk un arī ielaidīs mazāk par pretinieku un nospēlēs taktiski gudrāk.... par zvaigznēm bija runa tikai tādā plāksnē, ka MVD tādu pat nosacīto zvaigžņu vispār nav un PO nevinnē zvaigznes, bet Komandas, kas nospēlē labāk un pareizāk par pretinieku! Un arī MVD spēlē labi tieši kā Komanda (faktiski tāpat kā RD) un tad tagad arī būs interesanti šadas divas izteiktas Komandas spēlēs piekritējas pavērot.... kura kā komanda bū meistarīgāka (vairāk iemetīs, mazāk ielaidīs, nospēlēs taktiski gudrāk0 tā arī vinnēs.... PO "haļavu" nav! Kaut kādas haļavas var būt sezonā vienā ai otrā spēlē....un PO uzvar tas, kas tiešām ir labāks (taktiski gudrāks) tieši savstarpējo spēļu sērijā!
Tu tik gudri izsakies - taktiski gudrā, taktiski gudrāk..... Paskaido sīkāk, kas slēpjas zem tās gudrības????
/mazāk noraidījumu, nekļūdīga spēle( lai nebūtu pretuzbrukumu 1;0;2:1;3:2), neļaut izdarīt atkārtos metienus no vārtu priekšas, ) Gaidām tavus priekšlikumus!!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 16:12, pirms 15 gadiem
Gudrinieku atradušies, spriež par hoekja stilu pēc tautības Znarokam ir stils tad jau vairāk ir Ziemeļamerikānisks nekā Krievu, asa cīņa, tiek nosegta viduszona, nopresingots, tas ir znaroka hokejs= Rietumeiropas spēle(kas var skaitit aizgūta no ziemeļamerikas ) + Vecā dinamo pamats - disciplīna, kā arī daža laba oļega fiška apvienojumā ar Oļega līdera dotībām, kas sanāk? to mēs redzam... Viņam ir jābūt Rīgā, ja ne tuvākajos gados, tad nākotnē!

     [+] [-]

, 2010-03-15 16:18, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: Gudrinieku atradušies, spriež par hoekja stilu pēc tautības Znarokam ir stils tad jau vairāk ir Ziemeļamerikānisks nekā Krievu, asa cīņa, tiek nosegta viduszona, nopresingots, tas ir znaroka hokejs= Rietumeiropas spēle(kas var skaitit aizgūta no ziemeļamerikas ) + Vecā dinamo pamats - disciplīna, kā arī daža laba oļega fiška apvienojumā ar Oļega līdera dotībām, kas sanāk? to mēs redzam... Viņam ir jābūt Rīgā, ja ne tuvākajos gados, tad nākotnē!
To mēs redzēsim Tas tikai būtu normāli - izlases treneris + izlases bāzes komanda....

     [+] [-]

, 2010-03-15 16:32, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: Tu tik gudri izsakies - taktiski gudrā, taktiski gudrāk..... Paskaido sīkāk, kas slēpjas zem tās gudrības????
/mazāk noraidījumu, nekļūdīga spēle( lai nebūtu pretuzbrukumu 1;0;2:1;3:2), neļaut izdarīt atkārtos metienus no vārtu priekšas, ) Gaidām tavus priekšlikumus!!!!
Daudzas gudrības jau te arī nosauci (mazāk noraidijumu, mazāk kļūdu savā zonā, spēle vairāk uz pretuzbrukumiem, pretinieka presingošana jau viduszonā, jo PO par skaistu hokeju vari aizmirst! PO neuzvar tas kas spēlē skaistu hokeju, bet tas, kas spēlē takstiski gudrāk gan aizsardzībā, gan uzbrukumā, mazāk kļudoties pašiem un vairāk piespiežot kļūdīties pretinieku un vairāk iemetot un mazāk ielaižot u.t.t.), vai varbūt Tavprāt tās ir muļķības un RD būtu jāspēlē kā viņi to darija pa sezonas sākumu, kad šir kā dulli auļojot pa laukumu ar "uzbrukuma hokeju" vispirms salaida pilnus savus vārtus un tad metās atspēlēties....? Tu gadienā neesi viens no tiem "mazajiem meža dīvaiņiem", kas parasti svilpj, kad mūsējie vairāk spēlē no aizsardzības un savā zonā....?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 16:58, pirms 15 gadiem
Sezonas vidū (pirms Ziemassvētkiem) biju pārleicināts, ka RD Šuplers ir vajadzīgs (noderīgs), bet tagad es sāku šaubīties. Man liekas, ka RD Znaropks kā treneris būtu vislabākais variants. Vasiļjevs arī nebūtu slikti...

     [+] [-]

, 2010-03-15 17:16, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Daudzas gudrības jau te arī nosauci (mazāk noraidijumu, mazāk kļūdu savā zonā, spēle vairāk uz pretuzbrukumiem, pretinieka presingošana jau viduszonā, jo PO par skaistu hokeju vari aizmirst! PO neuzvar tas kas spēlē skaistu hokeju, bet tas, kas spēlē takstiski gudrāk gan aizsardzībā, gan uzbrukumā, mazāk kļudoties pašiem un vairāk piespiežot kļūdīties pretinieku un vairāk iemetot un mazāk ielaižot u.t.t.), vai varbūt Tavprāt tās ir muļķības un RD būtu jāspēlē kā viņi to darija pa sezonas sākumu, kad šir kā dulli auļojot pa laukumu ar "uzbrukuma hokeju" vispirms salaida pilnus savus vārtus un tad metās atspēlēties....? Tu gadienā neesi viens no tiem "mazajiem meža dīvaiņiem", kas parasti svilpj, kad mūsējie vairāk spēlē no aizsardzības un savā zonā....?
Muļķibas nav,bet vispārzināma patiesība gan
Neko jau Tu nepateici - domāju taktika būtu: kura maiņa pret kuru spēlēs (kā Sprukta maiņa pret Čajaneka maiņu), kuriem spēlētājiem "jāiedod iekšā", vārtsarga +/-, viņu vairākuma/ mazākuma spēle, uzbrukuma sākums ar iemešanu zonā vai individuļu ieiešanu/ caur kuru bortu utt

     [+] [-]

, 2010-03-15 17:36, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: Muļķibas nav,bet vispārzināma patiesība gan
Neko jau Tu nepateici - domāju taktika būtu: kura maiņa pret kuru spēlēs (kā Sprukta maiņa pret Čajaneka maiņu), kuriem spēlētājiem "jāiedod iekšā", vārtsarga +/-, viņu vairākuma/ mazākuma spēle, uzbrukuma sākums ar iemešanu zonā vai individuļu ieiešanu/ caur kuru bortu utt
Arī tas(noteikta maiņa pret noteiktu maiņu teiksim jau pieminētā Sprukta "jaucēju" maiņa pret SKA pirmo maiņu ) nav mazsvarīgi, bet bez spēles plāna un noteiktas taktikas (pie kāda noteikta spēles scenārija attīstības - labvēlīga vai nelabvēlīga) nekas nebūtu arī ar to tīro maiņu pretstatīšanu! Tas viss ir jāvērtē (un jādara) kompleksi gan maiņa pret maiņu, spēlēt tā vai šitā (skatoties kāds ir rezultāts), + īpaši neaizrauties ar to "iekšā došanu"(skatīties kā soģi reaģē), jo soģi uz laukuma arī nav tikai smukuma pēc un lieks noraidijums var izšķirt spēles likteni kā uz vienu tā uz otru pusi u.t.t. .... par to ieiešanu gar bortu, pa vidu vai zonā iemetot... domāju nav tik daudz no svara kā to ripu dabūt zonā... galvenais ir viņu tur dabūt un noturēt un tad jau var veidot saspēli vai mest pa kasti! Nav lielas jēgas, ja tu iemet to ripu zonā, bet viņu savāc pretinieks vai ieejot "mudijoties" tev viņu kāds uzreiz noņem.... tā var uzrauties uz pretuzbrukumu...

     [+] [-]

, 2010-03-15 17:37, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Arī tas(noteikta maiņa pret noteiktu maiņu teiksim jau pieminētā Sprukta "jaucēju" maiņa pret SKA pirmo maiņu ) nav mazsvarīgi, bet bez spēles plāna un noteiktas taktikas (pie kāda noteikta spēles scenārija attīstības - labvēlīga vai nelabvēlīga) nekas nebūtu arī ar to tīro maiņu pretstatīšanu! Tas viss ir jāvērtē (un jādara) kompleksi gan maiņa pret maiņu, spēlēt tā vai šitā (skatoties kāds ir rezultāts), + īpaši neaizrauties ar to "iekšā došanu"(skatīties kā soģi reaģē), jo soģi uz laukuma arī nav tikai smukuma pēc un lieks noraidijums var izšķirt spēles likteni kā uz vienu tā uz otru pusi u.t.t. .... par to ieiešaunu garbortu pa vidu vai iemetot... domāju nav tik daudz no svara kā to ripu dabūt zonā... galvenais ir viņu tur dabūt un noturēt un tad jau var veidot saspēli vai mest pa kasti!
Un Tu gribi teikt, ka to visu nosaka OZO?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 17:42, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: Un Tu gribi teikt, ka to visu nosaka OZO?
Ozo nenosaka! Ozo (pa lielam) "diriģē" spēli UZ laukuma! Jūlis vairāk pa pleciem pliķē un uzmundrinoši plaukstas sit.... Pavēro viņa darbības!

     [+] [-]

, 2010-03-15 18:32, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Ozo nenosaka! Ozo (pa lielam) "diriģē" spēli UZ laukuma! Jūlis vairāk pa pleciem pliķē un uzmundrinoši plaukstas sit.... Pavēro viņa darbības!
Ko tad tu gribēji, lai Jūlis UZ laukuma ietu?

     [+] [-]

, 2010-03-15 19:30, pirms 15 gadiem
nezinu kapeec, bet es negribeetu lai znaroks trenee maskavas dinamo komandu

     [+] [-]

, 2010-03-15 21:06, pirms 15 gadiem
Ritwars rakstīja: Značoks pacēlis savu reitingu khl,bet diezvai krievu zvaigznes pakļausies viņa dresūrai
ja nepaklausīs,sēdēs malā

     [+] [-]

, 2010-03-15 21:10, pirms 15 gadiem
Ja Dinamo uzvarēs MVD,tad Znaroka akcijas kritīsies par 50%,tā kā žel Znaroka.

     [+] [-]

, 2010-03-15 23:17, pirms 15 gadiem
als
Džoniinezinciktur

Ir viena pavisam niecīga patiesība, kas piepildās jau gadu desmitus.
Pleifofā būtiski nav tas, cik tu iemet, bet daudzkārt būtiskāk ir tas, cik tu ielaid.Tieši tā.
Pret MVD būs grūtāk, jo viņi ir daudz sabalansētāki un gudrāki.Te nevarēs tik vienkārši nolikt Spruktu pret vadošo maiņu.Znarokam visas viņas ir vadošās.Gluži kā kanādiešiem Vankūverā...

     [+] [-]

, 2010-03-16 00:59, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: Ko tad tu gribēji, lai Jūlis UZ laukuma ietu?
Protams ka nē, bet man piemēram nerodas sajuta, ka Jūlis vada komandu... bet vairāk ir tikai klāt PIE komandas.... labs "tests" viņam (un arī RD) būs MVD ar Znaroku priekšgalā... komandas ir spēkos diezgan līdzīgas (pēc sastāva) un visu, domāju, izšķirs tieši treneru "duelis".....

>Leflērs
Tur jau tā lieta ka Znarokam tāpat kā SJU - visas maiņas ir (var būt vadošās) un te Jūlim būs jāfunktierē kaut kas cits nekā pret SKA kur bija viena "supermaiņa".... Znaram no viena puses ir priekšrocība, jo viņš tomēr labāk zin daudzu RD spēlētāju labās un sliktās puses (ko šie var, ko nevar) kamēr Jūlis par MVD pa lielam neko nezin.....tik vien kā Elisonu un Novaku.... tapēc vien būs interesanti!

     [+] [-]

, 2010-03-16 07:46, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: als
Džoniinezinciktur

Ir viena pavisam niecīga patiesība, kas piepildās jau gadu desmitus.
Pleifofā būtiski nav tas, cik tu iemet, bet daudzkārt būtiskāk ir tas, cik tu ielaid.Tieši tā.
Pret MVD būs grūtāk, jo viņi ir daudz sabalansētāki un gudrāki.Te nevarēs tik vienkārši nolikt Spruktu pret vadošo maiņu.Znarokam visas viņas ir vadošās.Gluži kā kanādiešiem Vankūverā...
Ir vēl vienkāršāka patiesība, vari nosargāt: iesitot vienus vārtus - var uzvarēt, neielaižot nevienus un neiesitot - nevar