Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Znaroks var kļūt par Maskavas "Dinamo" galveno treneri

Juris Miņins
Juris Miņins

Znaroks var kļūt par Maskavas "Dinamo" galveno treneri
Oļegs Znaroks
Foto: Romāns Kokšarovs, f64.lv

Pēc neveiksmīga starta Kontinentālās hokeja līgas (KHL) izslēgšanas spēļu turnīrā Maskavas "Dinamo" komanda, kas četrās spēlēs piekāpās Maskavas "Spartak" vienībai, izskata iespējas nākamajai sezonai izvēlēties citu galveno treneri un starp kandidātiem ir arī Latvijas izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks.

Kā vēsta Krievijas Interneta portāls sportbox.ru, tad Maskavas "Dinamo" vadība, pēc zaudējuma Gagarina kausa izcīņas pirmajā kārtā principiālajiem pretiniekiem, Maskavas "Spartak", ir nolēmuši veikt kardinālas pārmaiņas komandas treneru korpusā, atlaižot pašreizējo komandas vadītāju Andreju Homutovu un uz nākamo sezonu atrast citu komandas galveno treneri.

Kā galvenais kandidāts uz šo, potenciāli, vakanto vietu tiek minēts pašreizējais Balašihas "HK MVD" un Latvijas izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks. Tāpat tiek ziņots, ka pēc veiksmīgās sezonas pie "HK MVD" stūres Znaroka akcijas KHL līmenī ir strauji cēlušās un bez maskaviešiem par Latvijas izlases treneri interesējas vēl divi klubi, bet sezonas vidū, kā tiek ziņots, Oļegam Znarokam tika piedāvāts pārņemt Rīgas "Dinamo" vadības grožus.
Zīmīgi, ka, ja Znaroks tiešām piekritīs kļūt par Maskavas "Dinamo" galveno treneri, tad šī būs jau otrā reize, kad viņš pārņem komandu pēc Andreja Homutova atlaišanas, jo arī "HK MVD" iepriekšējais treneris bija tieši viņš.

Atgādināsim, ka Oļega Znaroka vadītā Balašihas "HK MVD" otrajā KHL regulārajā čempionātā 56 spēlēs prata izcīnīt 102 punktus, kas deva pirmo vietu Tarasova divīzijā un otro Rietumu konferencē. Savukārt izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā Oļega Znaroka, kuram palīdz arī cits Latvijas hokeja pārstāvis, Harijs Vītoliņš, vadītā komanda trijās spēlēs no tālākās cīņas izslēdza Maskavas "CSKA" hokejistus.

Izmantotie resursi:
news.sportbox.ru

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:11, pirms 15 gadiem
Imigrants rakstīja: Šuplers nav treneris, viņš vienkārši skatās, kā Dinamo spēlē. Īstais treneris pašlaik ir Ozo.
Baigi labi pateici ! Un tie mūžīgie izteicieni par nenormāli stiprajiem pretiniekiem . Pēc pēdējās spēles arī , nevis saka ka mēs izsitām , izcīnijām , bijām taktiski labāki ,labāk cīnijāmies , bet aptuveni tā - mums ļoti paveicās !

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:14, pirms 15 gadiem
Leflērs rakstīja: ...savukārt Vītoliņš varētu kļūt par RD vecāko treneri nākamsezon...
Starp citu tas varētu būt ļoti neslikts variants...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:15, pirms 15 gadiem
Znaroks nav zvaigžņu treneris, viņš no viduvējiem prot salipināt konkurētspējīgu vienību, takā ja viņš arī trenēs MD, tad ātri vien netrenēs viņus. Un kas tie par uzbraucienu vēl Šupleram, es jau domāju, ka pokemoni beidzot nomierināsies, bet izskatās, ka nē

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:23, pirms 15 gadiem
viesiic28 rakstīja: Ko nozīmē bišku nopietnāks trenneris??????

Barijs Smits ar saviem 5 stenlijiem un "zvaigžņoto" SKA sastāvu pakāsa "ne tik nopietnajam" Šupim un Co???????
Barijs Smits ar savām "zvaigznēm" pakāsa Komandai, kastiešām uz laukuma bija kā viena vesela dūre nevis trenerim... Jūlis vēl pats lāga nespēja noticēt, ka ir vinnējis un pat nesaprata kapēc RD ir vinnējis (citēju viņa paša teikto: Nevaru pateikt, kādu iemeslu dēļ "play-off" turnīrā esam uzlabojuši sniegumu, taču bez šaubām prieks." http://sportacentrs.com/hokejs/khl/14032010-smits_apsveicu_ridziniekus)..... džeks vēl pats izskatās, ka lāga nesaprot kapēc RD ir vinnējis... tas ir normāls un labs treneris??? Sanāk, ka tas nav bijis metodisks darbs uz tādu rezultātu, bet ir "haļava"...?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 12:27, pirms 15 gadiem
sengo rakstīja: Baigi labi pateici ! Un tie mūžīgie izteicieni par nenormāli stiprajiem pretiniekiem . Pēc pēdējās spēles arī , nevis saka ka mēs izsitām , izcīnijām , bijām taktiski labāki ,labāk cīnijāmies , bet aptuveni tā - mums ļoti paveicās !
Tur jau tā lieta, ka pēc viņa izteikumiem ("paveicās" u.c. līdzīgām "pērlēm") sanāk, ka RD ir tikai vienas "haļavas" nevis normāls darbs uz rezultātu....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:37, pirms 15 gadiem
SKA ar metodisku darbu tagad brauc atpusties

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 12:40, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tur jau tā lieta, ka pēc viņa izteikumiem ("paveicās" u.c. līdzīgām "pērlēm") sanāk, ka RD ir tikai vienas "haļavas" nevis normāls darbs uz rezultātu....
Un spriezhot pēc tavas sistēmas, tad RD pat play-off nevajadzeeja tikt, jo visām citām komandām bija metodisks darbs un lielāks budzhets-bet Tas ir sports!!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:43, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Barijs Smits ar savām "zvaigznēm" pakāsa Komandai, kastiešām uz laukuma bija kā viena vesela dūre nevis trenerim... Jūlis vēl pats lāga nespēja noticēt, ka ir vinnējis un pat nesaprata kapēc RD ir vinnējis (citēju viņa paša teikto: Nevaru pateikt, kādu iemeslu dēļ "play-off" turnīrā esam uzlabojuši sniegumu, taču bez šaubām prieks." http://sportacentrs.com/hokejs/khl/14032010-smits_apsveicu_ridziniekus)..... džeks vēl pats izskatās, ka lāga nesaprot kapēc RD ir vinnējis... tas ir normāls un labs treneris??? Sanāk, ka tas nav bijis metodisks darbs uz tādu rezultātu, bet ir "haļava"...?
Idiots, ko tad vīņam bija teikt - es jau iepriekš zināju, ka uzvarēsim? Vai arī tagad jāsaka, mēs uzvarēsim MVD? Liec mieru Jūlim! Tavi spriedelējumi ir "tukši" - redz, nezini pats, kurus leģionārus jāatstāj, kurus jāsūta prom! Treneris ir noskaņojis un sagatavojis gan taktiski, gan funkcionāli izšķirošajām spēlēm! Visu cieņu Jūlim un treneru korpusam, Sējējam un puikām, kuri ir izdarījuši visu, lai sagādātu Latvijai sen nebijušus svētkus....

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:52, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Tur jau tā lieta, ka pēc viņa izteikumiem ("paveicās" u.c. līdzīgām "pērlēm") sanāk, ka RD ir tikai vienas "haļavas" nevis normāls darbs uz rezultātu....
Ivars nav jaunu lietotājvārdu izdomājis????

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:58, pirms 15 gadiem
HakunaMatata rakstīja: Znaroks lai iet kur grib, mums Šupis ir gana labs, ko ceru, viņš pierādīs nākamajā Play-Off kārtā ar mūsu puišiem!
Šupis pats ir pārsteigts par to, kas Dinamo ir izdevies, pat atļāvās preses konferencē izrunāties, ka pats nesaprot, kā tas izdevās... Vai tad tomēr nebūtu laiks saprast, ka Ozo ir tas, kas iedvesmo, velk un vada komandu patiesībā tagad? Un Šupim ar šiem panākumiem nav nemaz īsta sakara.

Piekrītu tiem, kas uzskata, ka Šuplers "vadot" mūsu komandu, gandrīz visu nolaida pa burbuli līdz sezonas vidum - un Ozoliņš, neskatoties uz pamatīgajiem savainojumiem, nogurumu utt. ir patiesais neoficiālais treneris.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 13:01, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: Idiots, ko tad vīņam bija teikt - es jau iepriekš zināju, ka uzvarēsim? Vai arī tagad jāsaka, mēs uzvarēsim MVD? Liec mieru Jūlim! Tavi spriedelējumi ir "tukši" - redz, nezini pats, kurus leģionārus jāatstāj, kurus jāsūta prom! Treneris ir noskaņojis un sagatavojis gan taktiski, gan funkcionāli izšķirošajām spēlēm! Visu cieņu Jūlim un treneru korpusam, Sējējam un puikām, kuri ir izdarījuši visu, lai sagādātu Latvijai sen nebijušus svētkus....
Jāsaka bija, ka tas bija metodisks darbs uz šadu rezultātu (piem. mēs daudz un smagi strādājām treniņos, analizējām pretinieka spēli, meklējām viņa vājās vietas un tas bija mērķtiecīgs darbs, lai mēs šādu rezultātu sasniegtu u.t.t.) nevis tagad kaut ko muldēt par "nezinu kapēc mēs to vai to paveicām, vai to vai to uzlabojām".... ja jau nezini, tad ko tu dari pie tās komandas stūres???

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:02, pirms 15 gadiem
Jaunvirs rakstīja: Šupis pats ir pārsteigts par to, kas Dinamo ir izdevies, pat atļāvās preses konferencē izrunāties, ka pats nesaprot, kā tas izdevās... Vai tad tomēr nebūtu laiks saprast, ka Ozo ir tas, kas iedvesmo, velk un vada komandu patiesībā tagad? Un Šupim ar šiem panākumiem nav nemaz īsta sakara.
kapteinim taadam ir jābūt!!!!!

Piekrītu tiem, kas uzskata, ka Šuplers "vadot" mūsu komandu, gandrīz visu nolaida pa burbuli līdz sezonas vidum - un Ozoliņš, neskatoties uz pamatīgajiem savainojumiem, nogurumu utt. ir patiesais neoficiālais treneris.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 13:03, pirms 15 gadiem
Ozo ir kapteinis, un kapteinim taadam ir jaabuut

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 13:04, pirms 15 gadiem
Jaunvirs rakstīja: Šupis pats ir pārsteigts par to, kas Dinamo ir izdevies, pat atļāvās preses konferencē izrunāties, ka pats nesaprot, kā tas izdevās... Vai tad tomēr nebūtu laiks saprast, ka Ozo ir tas, kas iedvesmo, velk un vada komandu patiesībā tagad? Un Šupim ar šiem panākumiem nav nemaz īsta sakara.
aizver muti! Kad komanda zaudēja, tad redz Šuplers vainigs, diez kur tad bija iedvesmotājs OZO? Pagājušajā gadā, kad cīnijāmies un izcīnijām vietu play-off, tad OZO nebija klāt...

Ozo ir vadošais spēlētājs un kapteinis un viņa pienākusm ir uzmundrināt spēlētājus! Tas ir kopīgs panākums!

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:07, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Jāsaka bija, ka tas bija metodisks darbs uz šadu rezultātu (piem. mēs daudz un smagi strādājām treniņos, analizējām pretinieka spēli, meklējām viņa vājās vietas un tas bija mērķtiecīgs darbs, lai mēs šādu rezultātu sasniegtu u.t.t.) nevis tagad kaut ko muldēt par "nezinu kapēc mēs to vai to paveicām, vai to vai to uzlabojām".... ja jau nezini, tad ko tu dari pie tās komandas stūres???
Un Tu, naivais, domā, ka treniņos viņi kasīja olas? Nepetīja un negatavojās spēlei pret ASK!?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:12, pirms 15 gadiem
Es arī domāju,ka trenerim ir vienas funkcijas (nu kaut vai lemt,kuram jāiet uz laukuma,kam spēlēt pret konkrētu pretinieka maiņu,utt),bet kapteinim- citas. Un ļoti labi,ka komandas kapteinis ir gan "cīņā saucējs",gan uzmundrinātajs,gan pats rāda priekšzīmi un cīņassparu! šāds apvienojums arī vajadzīgs. Nu es jau nerunāju par ikdienas treniņprocesu,-to taču kapteinis nevada!!

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:12, pirms 15 gadiem
viesiic28 rakstīja: Un spriezhot pēc tavas sistēmas, tad RD pat play-off nevajadzeeja tikt, jo visām citām komandām bija metodisks darbs un lielāks budzhets-bet Tas ir sports!!!!
Pēc kādas "manas shēmas"? Ko Tu murgo? Paskaties kā MVD- viduvēja RD tipa komanda ar līdzīgiem spēlētāju resursiem (pat Hossas līmeņa zvaigžnu viņiem nav kā sugas) spēlē un spēlē tā VISU sezonu nevis tikai sezonas pēdējo daļu.... tas, ka visdrīzākais tieši Ozo ir lielākā loma komandas sasniegumos šosezon, domāju, ir nerapstrīdams fakts.... un izskatās, ka tieši Ozo ir komandas īstais teneris, "motors" un "motivātors" nevis Jūlis.... Jūlis pa lielam "stāv tikai pie ratiem"(ja Tu zini ko tas nozīmē)....

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:13, pirms 15 gadiem
korts rakstīja: Es arī domāju,ka trenerim ir vienas funkcijas (nu kaut vai lemt,kuram jāiet uz laukuma,kam spēlēt pret konkrētu pretinieka maiņu,utt),bet kapteinim- citas. Un ļoti labi,ka komandas kapteinis ir gan "cīņā saucējs",gan uzmundrinātajs,gan pats rāda priekšzīmi un cīņassparu! šāds apvienojums arī vajadzīgs. Nu es jau nerunāju par ikdienas treniņprocesu,-to taču kapteinis nevada!!
Piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:14, pirms 15 gadiem
tā vien liekas, ka daži iedomājušies, ka OZO nosauc spēlētāju maiņas un vair/maz virknējumus

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 13:14, pirms 15 gadiem
Šuplers: "Nevaru pateikt, kādu iemeslu dēļ "play-off" turnīrā esam uzlabojuši sniegumu, taču bez šaubām prieks." Kā galvenais treneris kaut ko tādu var pateikt!!!!!!!!!! Tiešām izklausās, ka komandu vada un gatavo spēlēm kāds cits. Bet Šupleram vienkārši prieks. Supppper!!!! Nedrīkst galvenais treneris bīdīt šādus tekstus, ar to viņš apliecina, ka nepārzina to , kas notiek viņa komandā. Tā vietā, lai pateiktu, ka tas ir plānveidīga darba rezultāts un ka tas ir tikai sākums, tiek runātas muļķības, kas nenāk par labu ne viņam ne komandai kopumā.
Par citu tēmu.
Nu nevajag Znaroku par RD treneri. Nu nav jāspēlē visai LV izlasei RD.
Lai ir cilvēki no malas, kas redz to, ko tu neredzi esot komandas iekšienē. Manuprāt tā kā ir tagad ir ideāli. Znaroks redz komandu visas sezonas garumā un no malas var redzēt lietas, kuras tu nekad nepamani esot visu laiku kopā ar komandu. Arī emocionāli. Ierasties uz 1 mēnesi un kārtīgi nokapāt, gan trenerim, gan spēlētājiem ir vieglāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:17, pirms 15 gadiem
Jaunvirs rakstīja: Šupis pats ir pārsteigts par to, kas Dinamo ir izdevies, pat atļāvās preses konferencē izrunāties, ka pats nesaprot, kā tas izdevās... Vai tad tomēr nebūtu laiks saprast, ka Ozo ir tas, kas iedvesmo, velk un vada komandu patiesībā tagad? Un Šupim ar šiem panākumiem nav nemaz īsta sakara.

Piekrītu tiem, kas uzskata, ka Šuplers "vadot" mūsu komandu, gandrīz visu nolaida pa burbuli līdz sezonas vidum - un Ozoliņš, neskatoties uz pamatīgajiem savainojumiem, nogurumu utt. ir patiesais neoficiālais treneris.
Pēc šīs pašas loģikas iznāk, ka Ozoliņš līdz sezonas vidum laida muļķi, kamēr apjēdza, ka Šuplers nemaz nevada komandu? Pagājšgad arī Ozoliņš ievilka PO mūsējos? Un, ja ir īsa atmiņa, tad uz PO pagājšgad RD izgāja jau fiziski nokauti (beigās 10 dienās 7 spēles), kamēr MD bija normāls kalendārs. Katram jau būs savs nopelns tajā diezgan brīnumainajā panākumā, nevajag nepamatoti sākt izcelt vienus un nolikt otrus.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:21, pirms 15 gadiem
Nu nevajag Znaroku par RD treneri. Nu nav jāspēlē visai LV izlasei RD.
Lai ir cilvēki no malas, kas redz to, ko tu neredzi esot komandas iekšienē. Manuprāt tā kā ir tagad ir ideāli. Znaroks redz komandu visas sezonas garumā un no malas var redzēt lietas, kuras tu nekad nepamani esot visu laiku kopā ar komandu. Arī emocionāli. Ierasties uz 1 mēnesi un kārtīgi nokapāt, gan trenerim, gan spēlētājiem ir vieglāk.
Šim piekrītu! Un vispār,par izlases treneri tomēr derētu citas hokeja spēles izpratējs,-ne postpadomju!

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:21, pirms 15 gadiem
Jo tas uusainais inteligjents taalaak no Latvijas, jo labaak.

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:28, pirms 15 gadiem
Znarokam varam palīdzēt nekļūt par Maskavas Dinamo treneri! Jāuzveic mums MVD un diezvai Maskavai viņš vairs intresēs!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:28, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: aizver muti! Kad komanda zaudēja, tad redz Šuplers vainigs, diez kur tad bija iedvesmotājs OZO? Pagājušajā gadā, kad cīnijāmies un izcīnijām vietu play-off, tad OZO nebija klāt...

Ozo ir vadošais spēlētājs un kapteinis un viņa pienākusm ir uzmundrināt spēlētājus! Tas ir kopīgs panākums!
Un cik tad tālu pagājušogad tika RD tajos pleyoffos...? Bez variantiem bezzobaini pap.sa 3 spēlēs..... Domāju bez tāda vadošā spēlētāja kā Ozo ("motivātors", spēlējošais treneris) RD šogad pat pleyoffos nebūtu tikuši vai arī, ja tiktu, tad visdrīzākais atkal atrautos no SKA pēc pilnas programmas.... tapēc OZO loma komandā ir neatsverama! Viņam tā PO pieredze ir apmēram tāda pati kā visai pārejai komandāi kopā ņemot (Jūli iekaitot) un domāju tieši PO Ozo ir tas svarīgākais "zobrats" kapēc RD strādā kā vienots mehānisms un tieši šis zobrats "kurbulē" visu komandu un tapēc arī RD ir tur kur ir tagad! Paskaties uz viņa spēles laiku un lietderību!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:32, pirms 15 gadiem
Negribu, lai arii pat Znaroks ir Dinamo! TAd LV izlase, laikam buus katru gadu vienaada! Labaak, lai Shuplers, ja Shuplers grib Pensijaa, tad tas pats ābols, lai vada dinamo!

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:33, pirms 15 gadiem
Johnyb365 rakstīja: aizver muti! Kad komanda zaudēja, tad redz Šuplers vainigs, diez kur tad bija iedvesmotājs OZO? Pagājušajā gadā, kad cīnijāmies un izcīnijām vietu play-off, tad OZO nebija klāt...

Ozo ir vadošais spēlētājs un kapteinis un viņa pienākusm ir uzmundrināt spēlētājus! Tas ir kopīgs panākums!
Tad mēs neparvarējām pirmo kārtu, jo izbraukumaa neviens neko izdariit nevareeja!

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:37, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Sanāk, ka tas nav bijis metodisks darbs uz tādu rezultātu, bet ir "haļava"...?
Haļava varētu būt vienā spēlē,nu varbūt divās,bet nekādā gadijumā trijās! Rīgas Dinamo spēleja nevis pret SKA,bet gan pret Jašinu Sušinski,Ribinu,Zubovu un Ešu! Tā bija tā visa SKA Komanda!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-15 13:39, pirms 15 gadiem
chubaki rakstīja: Tad mēs neparvarējām pirmo kārtu, jo izbraukumaa neviens neko izdariit nevareeja!
Vienkārši ģeniāls atklājums un galvenais kāda spēles analīze.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:39, pirms 15 gadiem
hypocrisy rakstīja: Pēc šīs pašas loģikas iznāk, ka Ozoliņš līdz sezonas vidum laida muļķi, kamēr apjēdza, ka Šuplers nemaz nevada komandu? Pagājšgad arī Ozoliņš ievilka PO mūsējos? Un, ja ir īsa atmiņa, tad uz PO pagājšgad RD izgāja jau fiziski nokauti (beigās 10 dienās 7 spēles), kamēr MD bija normāls kalendārs. Katram jau būs savs nopelns tajā diezgan brīnumainajā panākumā, nevajag nepamatoti sākt izcelt vienus un nolikt otrus.
Komanda nemaz tik slikti jau nespelēja tikai ar vienu ripu zaudeeja vairaakas reizes! Bija daudz traumu un vartsargi nebija formaa!

     [+] [-]

, 2010-03-15 13:45, pirms 15 gadiem
garais83 rakstīja: Haļava varētu būt vienā spēlē,nu varbūt divās,bet nekādā gadijumā trijās! Rīgas Dinamo spēleja nevis pret SKA,bet gan pret Jašinu Sušinski,Ribinu,Zubovu un Ešu! Tā bija tā visa SKA Komanda!
To Tu Jūlim pasaki ne man! Izskatās (vismaz pēc viņa tekstiem), ka viņš pats joprojām nesaprot kapēc viņa vadītā komanda ir vinnējusi.... to tā bišķi dīvaini ir dzirdēt no uzvarētāju komandas trenera....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:48, pirms 15 gadiem
Imigrants rakstīja: Šuplers nav treneris, viņš vienkārši skatās, kā Dinamo spēlē. Īstais treneris pašlaik ir Ozo.
Piemērs: Kā treneris var saderēt ar kādu no spēlētājiem (Ozo) par to ka komenda netiks nākamajā kārtā! Tas nozīmē ka spēlētāji tic, bet treneris nē. Tas nav pareizi.
Bija arii moments vakardienas speelee,kad beigaas shuplers panjeema puss minuutes paartraukumu,kad SKA bija savu jau izteeereejusi,kas ljaava SKA komandai uztaisiit veel peedeejo plaanu,kas taktiski no muusu trenera Shuplera puses nebija dariits pareizi.Un tajaa momentaa Ozolins izskatiijaas ljoti neapmierinaats un kaut ko paarmeta Shupleram,shuplers pat savu kladiiti nometa no uztraukuma uz zemes.Tajaa mirklii man paraadiijaas taada sajuuta,ka Ozolins vada komandu kaa treneris,kaa speeleetaajs,bet Shuplers vinjam traucee!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:49, pirms 15 gadiem
Nekāds brīnums tas nebūtu. Katrā ziņā - ja jau divos gados MVD ar Znaroku un H.Vītoliņu pie stūres, no stipri viduvējas komandas ir kļuvusi par nopietnu augstākā līmeņa komandu, bet M-Dinamo pārliecinoši izlido jau pirmajā play-off kārtā, tad ...
Lai vai kā - būs interesantas izmaiņas nākošās sezonas sākumā daudzu ex-favorītu sastāvos un vadībā.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 13:56, pirms 15 gadiem
als rakstīja: Un cik tad tālu pagājušogad tika RD tajos pleyoffos...? Bez variantiem bezzobaini pap.sa 3 spēlēs..... Domāju bez tāda vadošā spēlētāja kā Ozo ("motivātors", spēlējošais treneris) RD šogad pat pleyoffos nebūtu tikuši vai arī, ja tiktu, tad visdrīzākais atkal atrautos no SKA pēc pilnas programmas.... tapēc OZO loma komandā ir neatsverama! Viņam tā PO pieredze ir apmēram tāda pati kā visai pārejai komandāi kopā ņemot (Jūli iekaitot) un domāju tieši PO Ozo ir tas svarīgākais "zobrats" kapēc RD strādā kā vienots mehānisms un tieši šis zobrats "kurbulē" visu komandu un tapēc arī RD ir tur kur ir tagad! Paskaties uz viņa spēles laiku un lietderību!
Nu velns ar ārā, vai tiešām neviens neatceras, kādā stāvoklī pāgājušās sezonas PO uzsāka RD?! Sezonas nobeigums bija vienkārši graujošs no kalendāra viedokļa - 7spēles 10 dienās! Jau pēdējās pāris spēles neviens kājas nevarēja pavilkt, plejofā uz 3. spēli jau bija apmēram tas pats, kas šogad, biški veiksmes pietrūka, ko nekādi nevarētu teikt par šo gadu.
Ir jau lielisks un vajadzīgs Ozoliņš, bet nevar taču pataisīt viņu par vienīgo varoni utml..Šādas sērijas uzvar tikai visa komanda.