Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Slovan" atkal grūtības izmaksāt algas, Ufā visu kontrolē

Gatis Druvietis
Gatis Druvietis

"Slovan" atkal grūtības izmaksāt algas, Ufā visu kontrolē
Bratislavas "Slovan" rezultatīvākais spēlētājs šosezon ir slovāks Ladislavs Naģs
Foto: hcslovan.sk

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Bratislavas "Slovan" ģenerālmenedžeris Marošs Krajči atzīst, ka finanšu situācija ir smaga, jo kluba budžetu lielā mērā veido reklāmas kontrakti ar Krievijas biznesu, ko šobrīd ietekmē Eiropas Savienības sankcijas.

Ģenerālmenedžeris atzīst, ka patlaban nevar izmaksāt algas. "Sezona netiek apdraudēta, taču situācija nav tā labākā. Mūsu budžets lielā mērā ir atkarīgs no pārdotajām biļetēm, taču galvenais komponents ir reklāmas kontrakti. No tiem daļa saistīta ar slovāku-krievu biznesu, bet daļa - ar krievu," atklāj Marošs Krajči. "Algas bija jāizmaksā oktobra beigās, bet tagad mēs dažas dienas atpaliekam no grafika."

Arī pagājušā sezonā slovāku klubam radās ekonomiskas grūtības, un algu aizkavēšanas dēļ lieta nonāca pat līdz streikam. Šosezon komandā ir arī četri čehu leģionāri, taču situācija turnīra tabulā nav pārāk spīdoša.

KHL prezidents Aleksandrs Medvedevs: "Kas attiecas uz līgu, tad finanšu situācija ir stabila. Vissliktākajiem gadījumiem paredzēts drošības spilvens. Klubu sakarā situācija ir cita. Stabilizēšanas fonda apmēri neļauj risināt problēmas, piemēram, desmit klubu bankrotu gadījumā, pat ne piecu. Tajā pašā laikā es regulāri kontaktējos ar īpašniekiem un sponsoriem, un tie apgalvo: ja šajā sezonā kādas grūtības radīsies, tad noteikti tās tiks pārvarētas."

Medvedevs arī atklāj, ka Ufas "Salavat Yulaev" sakarā šonedēļ runājis ar Baškortostānas Republikas prezidentu Rustemu Hamitovu, kurš apliecināja, ka situāciju kontrolē personīgi - viņš izdarīšot visu, lai ufiešu klubs ne tikai eksistētu, bet paliktu kā spēcīgs klubs ar ambīcijām uz čempionu titulu.

Izmantotie resursi:
sport-express.ru
isport.blesk.cz

1 2 3 80 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-11-14 17:25, pirms 10 gadiem
Melissa rakstīja: Tādās valstīs kā Krievija (arī Latvija) vairāk jāuztraucas par pensijām un zemo atalgojumu parastiem cilvēkiem, īpaši pašreiz. Citādi Medvedjevs pastulbi izklausās.
Ko nozīmē "īpaši pašreiz"? Pašreiz oficiālā vidējā alga ir kaut kas bišķi zem 800 eiro, plus "aploksnes" (vēl klāt 30%). Latvijā tiem, kas kaut ko dara, klājas labi!

  +3 [+] [-]

, 2014-11-14 17:37, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Ko nozīmē "īpaši pašreiz"? Pašreiz oficiālā vidējā alga ir kaut kas bišķi zem 800 eiro, plus "aploksnes" (vēl klāt 30%). Latvijā tiem, kas kaut ko dara, klājas labi!
Man liekas Tu bishki zagnul ar tam algam!!!!

  -3 [+] [-]

, 2014-11-14 17:42, pirms 10 gadiem
scores rakstīja: Man liekas Tu bishki zagnul ar tam algam!!!!
Taisnība!
Apskatījos, 2013. gadā tie ir 716 eiro.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-11-14 17:46, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Taisnība!
Apskatījos, 2013. gadā tie ir 716 eiro.
Tas ir uz papīra (pirms nodokļu nomaksas).

     [+] [-]

, 2014-11-14 17:49, pirms 10 gadiem
716 EUR alga vidējā var būt, taču tas nekādā mērā nerāda kkādu labklājību. Tas viss ir Bruto (Neto sanāk zem 500 EUR) + tāpat ir jāņem vērā, ka puse Latvijas dzīvo Rīgā, tb arī ar Rīgas dzīvošanas izmaksām, tb tie 500 nav nemaz tik daudz.

Kad, pie pašreizējā cenu līmeņa, mazpilsētās, laukos katram, kurš godīgi strādās būs tie 716 (kas nu noteikti nav iepriekš deklarētie "bišķiņ zem 800"), tad varēsi priecāties.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-14 17:58, pirms 10 gadiem
arhivs X rakstīja: It kā poish kāds te ņemtu par pilnu visu laiku raksta pilnīgu bezsakaru
Toties viņš ir viens no uzticamākajiem RD spēļu skatītājiem, daudziem faniem atliek pamācīties no poish. Ja visi tādi būtu, pat ja nepatīk, riebjas, bet kluba reitinga dēļ jāpacieš, jāskatās, RD nezinātu problēmas.

     [+] [-]

, 2014-11-14 17:59, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Ko nozīmē "īpaši pašreiz"? Pašreiz oficiālā vidējā alga ir kaut kas bišķi zem 800 eiro, plus "aploksnes" (vēl klāt 30%). Latvijā tiem, kas kaut ko dara, klājas labi!
Tev ir taisnība! Tie kas dara, tie arī labi dzīvo! Tostarp es, bez jebkādām problēmām nesen darbu nomainīju, pārcelos atpakaļ uz dzimtajām mājām un tā kā man ir privātmāja, ar algu ap 800 eiro uz papīra es dzīvoju kā niere taukos, tā teikt

  -4 [+] [-]

, 2014-11-14 18:01, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Tik tiešām,tās jau nav vidējās,minimālās algas. Tā teikt katra pensionāra pensijas apmērs.Tie vispār dzīvo kā dūži,mūža norietā ceļojot un baudot dzīvi.
Ja vēl pierēķina klat aplokšņu naudu,vperaģi plaņeti vsej. tā teikt.
Aplokšņu alga jau vien norāda dzīves līmeņi un labklājību.
Ko nozīmē "vidējās,minimālās algas"?
Paskaties, kas uz ielām darās, kādi auto satiksmē piedalās. Lielveikali pilni, nav kur auto nolikt. Lido tādas rindas, ka nav iespējams izstāvēt. Nauda Latvijā apgrozās daudz, jautājums, cik nu kurš ir spējīgs viņu nopelnīt. Piemēram, Arhīvs X, rokot grāvjus, ir nelaimīgs, tādēļ gānās sportacentrā, it kā citi pie tā būtu vainojami!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-14 18:02, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tev ir taisnība! Tie kas dara, tie arī labi dzīvo! Tostarp es, bez jebkādām problēmām nesen darbu nomainīju, pārcelos atpakaļ uz dzimtajām mājām un tā kā man ir privātmāja, ar algu ap 800 eiro uz papīra es dzīvoju kā niere taukos, tā teikt
Man prieks par Tevi! Tiešām!

  -3 [+] [-]

, 2014-11-14 18:04, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: tur nu tev nevar nepiekrist. Otru tādu vēl jāpameklē. Neviens raksts par RD un KHL nepaslīd bez viņa uzmanības un kemāntāriem
Man darbs bieži pie datora, tā ir sava veida atslodze. Iemetu kādu provokatīvu komentāru un pēc tam sēžu un smejos, kā "keponi" cepās! Spēli no sākuma līdz beigām redzējis esmu tikai vienu, kur dinamo pakāsa ar 0:3. Drausmīgs līmenis abu komandu izpildījumā!

  -2 [+] [-]

, 2014-11-14 18:06, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: To jau es arī saku,leiputrija. Esi ievērojis kā pensionāri ar naudu šiko centrāltirgū,vai Superneto. Ka paver savu plato maciņu santīmu skaitot uhhhh. Power !
Tava ironija ir nevietā!
Ticu, ka nākamo 20-30 gadu laikā mēs labklājībā apsteigsim Spāniju, Portugāli un Grieķiju.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-14 18:08, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: To jau es arī saku,leiputrija. Esi ievērojis kā pensionāri ar naudu šiko centrāltirgū,vai Superneto. Ka paver savu plato maciņu santīmu skaitot uhhhh. Power !

https://www.youtube.com/watch?v=nm6DO_7px1I
Pensionāri ir sava laikmeta upuri, jo, atšķirībā no saviem rietumu "kolēģiem", viņiem nav bijusi iespēja mūža laikā uzkrāt vecumdienām.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-14 18:15, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: To tu tam pensionāram pasaki,vai melnstrādniekam,tas noteikti dos tam papildus motivāciju un gandarījumu. Ak piemirsu tavu loģiku,ja tev labi,tātad automātā visiem Ar to kredo dzīvē tālu tiksi.
Starp citu, ja pensionāri nedzīvo miteklī ar centrālo apkuri, kā arī ja abi dzīvesbiedri ir pie veselības un abi saņem pensijas, valsts nodrošinātais dzīves līmenis ir pietiekoši augsts. Ja dzīvo viens Rīgā, vairāku istabu dzīvoklī ar centrālo apkuri, tad jā, piekrītu, dzīve varētu būt pagrūta!

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:18, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Pienāks laiks,kad tev arī smiltis pa tirsu birs ārā,gan jau tad tu atcerēsies savu šī brīža bravūru,skaitot pēdējo centu pie kases.
Tad varēsi jūsmot un stigt eiforijā.Kad nebūs kapeikas sev zāles nopirkt,vai komunālos apmaksāt.
Jātaisa daudz bērni! Viedais prezidents Bērziņš reiz izteicās, ka tas esot pats labākais "pensiju fonds"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:23, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: 99 % iedzīvotāju pensijas gados ir pie stipras veselības. Darba apstākļi LV veicina to Zini draugs,ar to veselību arī ir kā ar bitēm. Pat pensija nav jāgaida. Un ko tu čivinātu,ja tā saietu tirsā un nāktos izdzīvot uz tā,ko tev nodrošina valsts ? Ziepēm ar striķi pietiktu.
Tā kā ņirgājies vien,dievs nav mazais zēns,visu redz.
Tu maz ko zini....kad es pilsētā dzīvoju, puse man pazīstamo penšu dzīvoja kā minimums 2-istabu dzīvoklī un sūdzējās, ka daudz jāmaksā, lai gan bērni piedāvāja samainīt uz 1-istabas un tad mazāk būtu, bet tas pārsi redz atteicās

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:24, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: 99 % iedzīvotāju pensijas gados ir pie stipras veselības. Darba apstākļi LV veicina to Zini draugs,ar to veselību arī ir kā ar bitēm. Pat pensija nav jāgaida. Un ko tu čivinātu,ja tā saietu tirsā un nāktos izdzīvot uz tā,ko tev nodrošina valsts ? Ziepēm ar striķi pietiktu.
Tā kā ņirgājies vien,dievs nav mazais zēns,visu redz.
Ko tu lej? Nesaprotu, par kādu "ņirgāšanos" tu runā!

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:26, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Pirms gadiem 10 es saņēmu 350-400 ls uz rokas,pārejot uz eiro tie ir tie paši apm 500,ko Tu pieminēji kā oficiālo vidējo algu. Ja 10 gadu laikā nav nekādu izmaiņu algas apmēros,tad kā LV varētu kādu apsteigt labklājībā?
Pirmkārt kā var domāt, ka tikai alga nosaka labklājību?

Un otrkārt paskaties sekojošas lietas Latvijā:
- kādi auto braukā pa Latviju
- kādas grupas utt. uzstājas šeit un rindas uz tajiem
- paskaties rindas uz tiem pašiem daudzajiem nakts klubiem....

Reālā situācija Latvijā ir labāka nekā to mālē....un cenas nemaz tik lielas ar nav, tā kā beidziet raudāt......Tā vien šķiet, ka esiet tie, kuriem valstij būtu rociņa jāpatur kā maziem bērniem

  +1 [+] [-]

, 2014-11-14 18:27, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Vēl izdevīgāk būtu tos būdās sadzīt.Mucās,pansionātos. Tie tak mūžu strādājuši,pelnījuši.
Vot tagad loģiski padomā, kur vientuļam pensionāram ir labāk? Vienam dzīvoklī un par visu pašam rūpēties vai pansionātā, kur ir cilvēki apkārt, ir rosība, par tevi parūpējas, ir dažādas nodarbes utt. + vēl ir Latvijā tādas lietas, kā pansijas

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:28, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Par tādu,ko tu lej,ka visi ir šokolādē.
laba daļa arī ir, nu labi ne tīri šokolādē, bet tīri labi dzīvo

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:29, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Tu maz ko zini....kad es pilsētā dzīvoju, puse man pazīstamo penšu dzīvoja kā minimums 2-istabu dzīvoklī un sūdzējās, ka daudz jāmaksā, lai gan bērni piedāvāja samainīt uz 1-istabas un tad mazāk būtu, bet tas pārsi redz atteicās
Man vecvecāki, abi visu mūžu bijuši rīdzinieki, pārdeva 2-istabnieku pļavniekos un nopirka laukos mājiņu. Iekopa dārzu, tagad dzīvo cepuri kuldami, svaigā gaisā. Vectēvs rēc, ka "kundze svaigā gaisā mierīgāka palikusi, viņu vairs tā netirdot, kā visu līdzšinējo dzīvi"!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:32, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Skaidrs ka labāka. Uz kredīta ne vien to var nopirkt.
Māju,mašīnu un skaistu sievu. Zinu tādus,kuri algas dienā ne vien to var atļauties un tā līdz nākamai. Tik ka starpposmos nākas zobus vadzī kārt.
Bet šika dēļ var paciest.
Un? Tā ir paša cilvēka nepiespiesta lieta/ Teiksim man, nopirku lētu vecu auto, nesen iekrāju un paņēmu 97.gada auto, domāju, ka pēc kāda gada mainīšu uz vēl jaunāku......Galvenais ir mācēt dzīvot un strādāt, bet pats galvenais, ka pašiem ir jārūpējas par sevi nevis valstij, jo valstij pa lielam ir tikai 5 funkcijas:
- infrastruktūra
- veselība
- drošība
- izglītība
- aizsardzība

  +1 [+] [-]

, 2014-11-14 18:36, pirms 10 gadiem
Sporta novērotājs rakstīja: Pirmkārt kā var domāt, ka tikai alga nosaka labklājību?

Un otrkārt paskaties sekojošas lietas Latvijā:
- kādi auto braukā pa Latviju
- kādas grupas utt. uzstājas šeit un rindas uz tajiem
- paskaties rindas uz tiem pašiem daudzajiem nakts klubiem....

Reālā situācija Latvijā ir labāka nekā to mālē....un cenas nemaz tik lielas ar nav, tā kā beidziet raudāt......Tā vien šķiet, ka esiet tie, kuriem valstij būtu rociņa jāpatur kā maziem bērniem
Nepatīk man kaut ko sliktu rakstīt par Latviju un pašam vai radiem arī nav par ko sūdzēties, bet pavisam nesen bija publicēts kaut kāds valsts sociālais bla-bla-bla. Tur skaidri un gaiši bija rakstīts, (godīgi, man par pārsteigumu), mums ir (+/- par kādu % varu kļūdīties) 50% trūcīgo vai maznodrošināto, neatceros precīzi to formulējumu. Takā ar savām mašīnām vai krogiem labāk nekaitini tos pašus Latgales iedzīvotājus.

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:36, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Skaidrs ka labāka. Uz kredīta ne vien to var nopirkt.
Māju,mašīnu un skaistu sievu. Zinu tādus,kuri algas dienā ne vien to var atļauties un tā līdz nākamai. Tik ka starpposmos nākas zobus vadzī kārt.
Bet šika dēļ var paciest.

Pie kam attīstītajā Eiropā ar tādiem vāģiem nebraukā
Tur Sprite neizšķir slāpes,var arī ūdeni padzerties.
Tie laiki sen ir beigušies, ka deva nepamatoti lielus kredītus "mājai, vāģim, sievai".
Un ko tu vispār zini, ja pats Latvijā nedzīvo? Saprotu, sāpe palikusi, bet nav vajadzība būt nepamatoti kritiskam un censties noniecināt Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-14 18:39, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nepatīk man kaut ko sliktu rakstīt par Latviju un pašam vai radiem arī nav par ko sūdzēties, bet pavisam nesen bija publicēts kaut kāds valsts sociālais bla-bla-bla. Tur skaidri un gaiši bija rakstīts, (godīgi, man par pārsteigumu), mums ir (+/- par kādu % varu kļūdīties) 50% trūcīgo vai maznodrošināto, neatceros precīzi to formulējumu. Takā ar savām mašīnām vai krogiem labāk nekaitini tos pašus Latgales iedzīvotājus.
Un tagad paprasi Latgalē cik no viņiem strādā oficiāl darbu.....viena lieta ir to statusu dabūt, ko pa lielam var pārāk viegli iegūt un otra lieta ir reālā situācija, kur tas maznodrošinātais strādā par algu aploksnē

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:40, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nepatīk man kaut ko sliktu rakstīt par Latviju un pašam vai radiem arī nav par ko sūdzēties, bet pavisam nesen bija publicēts kaut kāds valsts sociālais bla-bla-bla. Tur skaidri un gaiši bija rakstīts, (godīgi, man par pārsteigumu), mums ir (+/- par kādu % varu kļūdīties) 50% trūcīgo vai maznodrošināto, neatceros precīzi to formulējumu. Takā ar savām mašīnām vai krogiem labāk nekaitini tos pašus Latgales iedzīvotājus.
Statistika nevar izmērīt, cik no viņiem ir "hroniskie" bezdarbnieki (tb sliņķi), dzērāji utt, kuri tādi būtu arī dzīvojot dajebkur pasaulē. Un nav tie 50%, bet 150 000 cilvēku (apm. 7%).

  +1 [+] [-]

, 2014-11-14 18:41, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Skaidrs ka labāka. Uz kredīta ne vien to var nopirkt.
Māju,mašīnu un skaistu sievu. Zinu tādus,kuri algas dienā ne vien to var atļauties un tā līdz nākamai. Tik ka starpposmos nākas zobus vadzī kārt.
Bet šika dēļ var paciest.

Pie kam attīstītajā Eiropā ar tādiem vāģiem nebraukā
Tur Sprite neizšķir slāpes,var arī ūdeni padzerties.
Protams vecumdienās labāk braukt uz laukiem. Man apkārt ir daudz pensionāru, viņi neviens nesūdzas par dzīvi.

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:41, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Es jau teicu,ja kas saies dēlī ar veselību,tad tu redzēsi īsto romantiku.
Kamēr tirsā var nolauzt mietu,var jau no lepnuma lekt ārā no biksēm un par sevi priecāties.Tagad es zinu kā izskatās valsts,kur viss sakārtots un tu esi pasargāts no visa,visās situācijās.

LV diemžēl ir gaismas gada attālumā no tā.
Bet kamēr zirgā,var jau priecāties ka rikšus jāj.
Pirmkārt man jau veselība ir dēlī, mugurā skriemeļi ir bojāti + vienu laiku bija baigā alerģija, pret kuru zāles maksāja pāri 50 eiro

  -1 [+] [-]

, 2014-11-14 18:45, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Es jau teicu,ja kas saies dēlī ar veselību,tad tu redzēsi īsto romantiku.
Kamēr tirsā var nolauzt mietu,var jau no lepnuma lekt ārā no biksēm un par sevi priecāties.Tagad es zinu kā izskatās valsts,kur viss sakārtots un tu esi pasargāts no visa,visās situācijās.

LV diemžēl ir gaismas gada attālumā no tā.Un tava ar Poish spriestspēja tikai to apliecina. + To,ka jūs esat jauni tīņi,kuri dzīvē neko nav redzējuši.
Bet kamēr zirgā,var jau priecāties ka rikšus jāj.
Man ir 30 gadu, nedomāju, ka mani var pieskaitīt kategorijai "tīnis"!
Tajā valstī tu vienmēr būsi "otrās kategorijas cilvēks", pa lielam nevēlams, darīsi pašus melnākos darbus, kurus pat melnie nav ar mieru strādāt utt. OK, varbūt kaut ko vairāk nopelnīsi, bet pa lielam tavu labklājību tas neceļ. Paziņu lokā ir daudzi emigranti, atbrauc uz Latviju ciemos, blato, cik turīgi un veiksmīgi cilvēki esot, tikai pēc trīs dienām jāaizdod viņiem nauda, lai šie varētu tikt atpakaļ uz puķkāpostu plantāciju.

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:46, pirms 10 gadiem
Poish rakstīja: Statistika nevar izmērīt, cik no viņiem ir "hroniskie" bezdarbnieki (tb sliņķi), dzērāji utt, kuri tādi būtu arī dzīvojot dajebkur pasaulē. Un nav tie 50%, bet 150 000 cilvēku (apm. 7%).
Varbūt tie skaitijās maznodrošinātie, hvz.
Dzīve piespiež mainīties, galvenokārt nedzert, bet vienalga, manuprāt vēljoprojām vismaz divi no desmit nav nekādi strādātāji, tas ir vismaz 20%.

     [+] [-]

, 2014-11-14 18:47, pirms 10 gadiem
svomalraH rakstīja: Es galīgi necenšos ko noniecināt. Tas jau tu sev centies cepuri celt augstāk kā tavs augums. Par to es tev arī norādu. Iebraucot LV,Rīgā,paliek baisi.
It sevišķi kādā guļam rajonā,kur neviens celiņš kopš PSRS laikiem nav atjaunots.Un kādā nakts stundā vadoties pēc vecās navigācijas(atmiņas) var kājas salauzt. Lūk tā arī ir tā realitāte. Tikai tajā dzīvojot tu nedaudz zaudē to.Savukārt es gan varu izvērtēt objektīvāk,jo ir alternatīva.
Tā ir Rīga, kur Ušakovs pārvalde....aizbrauc labāk teiksim uz Madonu, kur viss ir atremontēts, mājas tiek siltinātas, praktiski visur ir bruģis uzlikts jauns
1 2 3 80 komentāri