Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" rīt spēlēs par trešo vietu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Dinamo" rīt spēlēs par trešo vietu
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Rīgas "Dinamo" rīt plkst. 10:00 aizvadīs maču par trešo vietu Astanā (Kazahstāna) notiekošajā "Prezidenta kausa" izcīņā, kurā piedalās četras Kontinentālās Hokeja līgas komandas. Mūsējo pretiniece otro dienu pēc kārtas būs Mitišču "Atlant".

Jau ziņojām, ka Rīgas "dinamieši" šodien ar 3:2 pēcspēles metienos apspēlēja Mitišču "Atlant". Latvijas kluba liktenis bija atkarīgs no Minskas "Dinamo" un "Barys" spēles iznākuma. Lai iekļūtu turnīra finālā, mums bija nepieciešama Astanas vienības uzvara pamatlaikā.

Diemžēl tā nenotika, jo minskieši bija pārāki ar 3:1 (2:0, 1:1, 0:0). Minskai vārtus guva Štumpels, Mihaļovs un Glazačovs, bet Astanai izcēlās Romanovs. Tātad mūsējie rīt plkst. 10:00 aizvadīs maču par trešo vietu, atkārtoti tiekoties ar "Atlant", bet turnīra finālā četras stundas vēlāk tiksies Minskas "Dinamo" un "Barys".

"Prezidenta kauss". Turnīra tabula

VKomandaSUZVAP
1.Minskas ''Dinamo''32111:77
2.Astanas ''Barys''3219:76
3.Rīgas ''Dinamo''3218:84
4.Mitišču ''Atlant''3037:131
1 2 69 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2010-08-13 18:46, pirms 14 gadiem
Jāpazemo Atlants kārtīgi.

 +54 [+] [-]

, 2010-08-13 18:46, pirms 14 gadiem
Chikotilo rakstīja: Jāpazemo Atlants kārtīgi.
skaties ka viņi mūs nepazemo

 +82 [+] [-]

, 2010-08-13 18:47, pirms 14 gadiem
Chikotilo rakstīja: Jāpazemo Atlants kārtīgi.
pietiek jau arī ar uzvaru

  +9 [+] [-]

, 2010-08-13 18:48, pirms 14 gadiem
Mums bija jābūt 1. vietā starp šīm komandām.

 +16 [+] [-]

, 2010-08-13 18:50, pirms 14 gadiem
Laba parbaude bus!

 +10 [+] [-]

, 2010-08-13 18:58, pirms 14 gadiem
Labāk lai vairāk uzvaru regulārajā čempionatā nekā šādos turnīros.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-08-13 18:58, pirms 14 gadiem
Būsim reālisti, Dzelzceļa kauss mums interesē vairāk. Un savu līdzjutēju priekšā, komandai motivācija ir pavisam cita.

 +28 [+] [-]

, 2010-08-13 18:59, pirms 14 gadiem
par to ka Barys nespēlēja nopietnu hokeju šai spēlē, tad lai rīt uzvar gan Rīgas gan Minskas Dinamo...
Slēpts komentārs: normiic

  +2 [+] [-]

, 2010-08-13 19:05, pirms 14 gadiem
normiic rakstīja: Neparasti - neredzu nevienu komentāru par to, Astana speciāli zaudēja, lai nebūtu jāspēlē ar Rīgu un būtu iespēja uzvarēt finālā!
neredzi ? rekur murziks uzrakstīja

     [+] [-]

, 2010-08-13 19:06, pirms 14 gadiem
normiic rakstīja: Neparasti - neredzu nevienu komentāru par to, Astana speciāli zaudēja, lai nebūtu jāspēlē ar Rīgu un būtu iespēja uzvarēt finālā!
Ar taadu sastaavu kaads bija Barys gruuti buutu uzvareet Minsku. Bet nu savs pluss arii tam visam ir. Riit speele ar Atlant.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-13 19:08, pirms 14 gadiem
normiic rakstīja: Neparasti - neredzu nevienu komentāru par to, Astana speciāli zaudēja, lai nebūtu jāspēlē ar Rīgu un būtu iespēja uzvarēt finālā!
normi, neraksti te muljkjiibas!!
un vispaar dinamieshiem obligaati nevajag to uzvaru, galvenais, ir iespeeleet sastaavu!

  -1 [+] [-]

, 2010-08-13 19:20, pirms 14 gadiem
normiic rakstīja: Neparasti - neredzu nevienu komentāru par to, Astana speciāli zaudēja, lai nebūtu jāspēlē ar Rīgu un būtu iespēja uzvarēt finālā!
Astana jau bija nodrošinājuši vietu finālā - līdz ar to deva iespēju saviem līderiem atpūsties pirms finālcīņas, jo viņiem šī spēle neizšķīra pilnīgi neko. Galu galā, viņiem kā mājiniekiem uzvara turnīrā ir svarīgāka kā pārējiem.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-13 19:38, pirms 14 gadiem
Barys speciāli, manuprāt, zaudēja.. Negribēja lai Dinamo spēlē finālā..

  -3 [+] [-]

, 2010-08-13 19:41, pirms 14 gadiem
Nu ta diezgan droši, ka RD beigās paliks pēdējie, jo neba nu Atlants tagad 2X pēc kārtas gribēs pakāst RD....

  -3 [+] [-]

, 2010-08-13 19:43, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: Astana jau bija nodrošinājuši vietu finālā - līdz ar to deva iespēju saviem līderiem atpūsties pirms finālcīņas, jo viņiem šī spēle neizšķīra pilnīgi neko. Galu galā, viņiem kā mājiniekiem uzvara turnīrā ir svarīgāka kā pārējiem.
Tieši tā.
Te jau daži domā,ka RD ir šī turnīra galvenie favorīti.
ka tik RD nepaliek vispār bez vietas labāko trijniekā.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-13 19:44, pirms 14 gadiem
racha rakstīja: Barys speciāli, manuprāt, zaudēja.. Negribēja lai Dinamo spēlē finālā..
pilnīgas muļķības - ja Baris ar kādu īpaši negribēja spēlēt, tad tas bija Minskas Dinamo. Minskiešu pirmajai maiņai ir "īpaši siltas attiecības" ar Baris un džekiem tā būs papildus motivācija.

Atkārtoju vēlreiz - vienīgie, kam šā turnīra kausu vajag pa īstam, ir tieši Baris - kā mājas komanda. Tieši tāpēc viņi šodien veica taktisko gājienu - iedeva atpūtu līderiem.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-13 20:05, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgas muļķības - ja Baris ar kādu īpaši negribēja spēlēt, tad tas bija Minskas Dinamo. Minskiešu pirmajai maiņai ir "īpaši siltas attiecības" ar Baris un džekiem tā būs papildus motivācija.

Atkārtoju vēlreiz - vienīgie, kam šā turnīra kausu vajag pa īstam, ir tieši Baris - kā mājas komanda. Tieši tāpēc viņi šodien veica taktisko gājienu - iedeva atpūtu līderiem.
par to jau neviens iipashi nestriidaas. bet nu Minskai riitdien buus gruuti kautko izdariit Barys. Taapat arii DR nebuus nekaada pastaiga. Jo tomeer bullit vairaak vai mazaak ir lotereja. Shoreiz paveicaas DR

  +5 [+] [-]

, 2010-08-13 20:10, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā.
Te jau daži domā,ka RD ir šī turnīra galvenie favorīti.
ka tik RD nepaliek vispār bez vietas labāko trijniekā.
Šādos turnīros favorīti tādi izteikti nav, visbiežāk tie ir mājinieki. Dinamo nebūt te nav favorīts un liela starpība vai mēs esam 1 vai 4 vietā nav. Galvenais bez nopietnām traumām un lai Šuplers tiek skaidrībā ar sastāvu.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-13 20:15, pirms 14 gadiem
neJANIS rakstīja: Mums bija jābūt 1. vietā starp šīm komandām.
Napjošsja - buģeš!

  -4 [+] [-]

, 2010-08-13 20:23, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Šādos turnīros favorīti tādi izteikti nav, visbiežāk tie ir mājinieki. Dinamo nebūt te nav favorīts un liela starpība vai mēs esam 1 vai 4 vietā nav. Galvenais bez nopietnām traumām un lai Šuplers tiek skaidrībā ar sastāvu.
Nezinu,nezinu.
Man jau personiski šķiet,ka jebkurai komandai ir svarīgi uzvarēt jebkuru spēli un jebkuru turnīru. Vel jo vairāk,ka šāda tipa komandai kā RD nemaz nav tik daudz iespēju izcīnīt kādu trofeju.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-13 20:42, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu,nezinu.
Man jau personiski šķiet,ka jebkurai komandai ir svarīgi uzvarēt jebkuru spēli un jebkuru turnīru. Vel jo vairāk,ka šāda tipa komandai kā RD nemaz nav tik daudz iespēju izcīnīt kādu trofeju.
Nepiekrītu,uzvarēt ir protams labi, bet pārbaudes spēles jau tāpēc ir domātas lai pārbaudītu spēlētājus, tuvākās rezerves,iespēlētu maiņas.
Vai Barys šodien par katru cenu vēlējās uzvarēt? Paskaties kā spēlē KHL komandas pavasarī kad zina jau kad ir tikušas PO. Pats laikam esi rakstījis ka mēs uzvaram tur tādu un tādu komandu tikai tāpēc ka pretiniekam trūkst motivācijas , vēme uzvarēt.Labi paskatīšos ko tu rakstīsi kad Dinamo uzvarēs kādu komandu kurai būs mazāka motivācija. Tavi vārdi-Jebkurai komandai svarīgi uzvarēt jebkuru spēli-tad sezonas laikā no tiem neatsakies.
Piekrītu ka Dinamo ir maz iespējas uzvarēt kādu turnīru.Protams ka neesam nekādi dūži KHL un tieši tāpēc cienu SAVU komandu ka viņa neskatoties uz mazajām iespējām parāda izcilus rezultātus-faktiski spēlē savās maksimālajās iespēju robežās.

     [+] [-]

, 2010-08-13 20:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu,nezinu.
Man jau personiski šķiet,ka jebkurai komandai ir svarīgi uzvarēt jebkuru spēli un jebkuru turnīru. Vel jo vairāk,ka šāda tipa komandai kā RD nemaz nav tik daudz iespēju izcīnīt kādu trofeju.
Tu nopietni, jeb vienkārši gribās ar kādu padiskutēt ? Šobrīd ir sagatavošanās posms, tiek risinātas pilnīgi citas problēmas un neviens izņemot mājniekus, neuztraucās par kaut kādu skārda gabalu.
Skatos baigā imunitāte pret Tevi iestājusies , pirms mēneša kad bija nokritusies intrese Krievijā par Žiriku, viņš nāca ar priekšlikumu apzīmogot korumpantus, Tev ar kaut ko jaunu vajag izdomāt .

  -1 [+] [-]

, 2010-08-13 20:49, pirms 14 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tu nopietni, jeb vienkārši gribās ar kādu padiskutēt ? Šobrīd ir sagatavošanās posms, tiek risinātas pilnīgi citas problēmas un neviens izņemot mājniekus, neuztraucās par kaut kādu skārda gabalu.
Skatos baigā imunitāte pret Tevi iestājusies , pirms mēneša kad bija nokritusies intrese Krievijā par Žiriku, viņš nāca ar priekšlikumu apzīmogot korumpantus, Tev ar kaut ko jaunu vajag izdomāt .
Par cik uz Saeimu nekandidēju,un man tāda SC portāla popularitāte ir deep,deep po, tad neko atraktīvu netaisos domāt.
Bet kas attiecas uz tāda līmeņa komandām kāds ir RD,tad šādi turnīri ir vienīgā iespēja viņiem tikt pie kaut kā reāli taustāma-medaļu vai kausa izskatā. KHL regulārā čempī vai PO viņiem tāpat nekas nespīd.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-13 20:50, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Nepiekrītu,uzvarēt ir protams labi, bet pārbaudes spēles jau tāpēc ir domātas lai pārbaudītu spēlētājus, tuvākās rezerves,iespēlētu maiņas.
Vai Barys šodien par katru cenu vēlējās uzvarēt? Paskaties kā spēlē KHL komandas pavasarī kad zina jau kad ir tikušas PO. Pats laikam esi rakstījis ka mēs uzvaram tur tādu un tādu komandu tikai tāpēc ka pretiniekam trūkst motivācijas , vēme uzvarēt.Labi paskatīšos ko tu rakstīsi kad Dinamo uzvarēs kādu komandu kurai būs mazāka motivācija. Tavi vārdi-Jebkurai komandai svarīgi uzvarēt jebkuru spēli-tad sezonas laikā no tiem neatsakies.
Piekrītu ka Dinamo ir maz iespējas uzvarēt kādu turnīru.Protams ka neesam nekādi dūži KHL un tieši tāpēc cienu SAVU komandu ka viņa neskatoties uz mazajām iespējām parāda izcilus rezultātus-faktiski spēlē savās maksimālajās iespēju robežās.
Par cik Barys vietu finālā jau bija nodrošinājuši,tad viņi varēja atļauties pavariēt ar sastāvu.

     [+] [-]

, 2010-08-13 20:59, pirms 14 gadiem
pilnīgi vienalga kas ar ko spēlē, stulbi ka 2as dienas pēc kārtas 4as komandas mauc vienādos pāros bet nu treniņspēles ir laba lieta

  -1 [+] [-]

, 2010-08-13 22:57, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu,nezinu.
Man jau personiski šķiet,ka jebkurai komandai ir svarīgi uzvarēt jebkuru spēli un jebkuru turnīru. Vel jo vairāk,ka šāda tipa komandai kā RD nemaz nav tik daudz iespēju izcīnīt kādu trofeju.
Pārbaudes spēles jau tapēc ir domātas, lai pārbaudītu spēlētājus nevis, lai uzvarētu katru spēli par katru cenu! Protams arī tur uzvarēt grib visas spēles, bet nekas traģisks nav, ja arī kādas spēles zaudē - tas pat ir veselīgi ta var "bez sāpēm" ( un punktu zaudējumiem) izanalizēt savas kļūdas.... Un RD arī šodien diezgan labi pavariēja ar sastāvu - nebija galveno uzbrukuma un aizardzības spēku un tāpat bez diviem pamatcentriem un pieredzējušajiem aizargiem (Ozo, Reķis) RD kaut kādā "mērkaķī" salika nebūt ne nīkulīgo Atlantu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-08-14 10:38, pirms 14 gadiem
Mūsējiem šī ir ļoti laba spēle, lai parādītu, uz ko viņi ir spējīgi, jo, manuprāt, 3 vai 4 vietai nav nozīmes.

     [+] [-]

, 2010-08-14 10:43, pirms 14 gadiem
Andie rakstīja: Mūsējiem šī ir ļoti laba spēle, lai parādītu, uz ko viņi ir spējīgi, jo, manuprāt, 3 vai 4 vietai nav nozīmes.
čau, Andi.

     [+] [-]

, 2010-08-14 11:00, pirms 14 gadiem
0:1 Dinamo kaash

  -2 [+] [-]

, 2010-08-14 11:09, pirms 14 gadiem
Interesējies par rīgas dinamo un vispār par hokeju? REĢISTRĒJIES! Pieeja liegta - Latviešu hokejistu kartiņas

     [+] [-]

, 2010-08-14 11:11, pirms 14 gadiem
kartejo reizi slavenais teiciens Holts glābj

     [+] [-]

, 2010-08-14 11:20, pirms 14 gadiem
Sveiki! Cilveki, kuri seko - ka tur ir ar speles laiku?
1 2 69 komentāri