Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Širokovam savainojums vai konflikts?

Jānis Pārums

Širokovam savainojums vai konflikts?
Aleksejs Širokovs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) komandai Rīgas "Dinamo" izbraukuma spēļu sērijā šodien līdzi nedevās kluba bijušais kapteinis Aleksejs Širokovs. Lai gan tiek vēstīts par spēlētāja veselības problēmām, eSports.lv rīcībā ir nonākusi citādāka informācija.

Šorīt "Dinamo" devās triju izbraukuma spēļu sērijā, kuras laikā tiksies ar Magņotogorskas "Metallurg" (13.11.), Čeļabinskas "Traktor" (15.11.) un Ufas "Salavat Julajev" (17.11.).

Rīdzinieku ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs Širokova nedošanos līdzi komandai skaidroja ar savainojumu: "Vienā no pēdējiem treniņiem par sevi lika manīt veca trauma, tāpēc Aleksejs palika mājās. Uz mājas spēlēm (pirmā no tām – 24.11. – pret Toljati "Lada" – aut.) visam jābūt kārtībā."

Interesanti, ka daži plašsaziņas līdzekļi ziņo, ka Širokovam esot konstatēta pārslodze nevis savainojums, kas tomēr rada diezgan pretrunīgu informāciju par kluba iekšienē notiekošo.

eSports.lv rīcībā esošā neoficiālā informācija liecina, ka patiesais Širokova nespēlēšanas iemesls ir spēlētāja nesaskaņas ar komandas galveno treneri Juliusu Šupleru, kas, iespējams, bijis iemesls arī tam, ka pavisam nesen komandai tika nomainīts kapteinis (tagad "Dinamo" kapteinis ir Rodrigo Laviņš - aut.). Turklāt, klīst runas, ka Širokovs cer pāriet uz Latvijas izlases galvenā trenera Oļega Znaroka vadīto "MVD".

Dzirdēts, ka ar savu lomu komandā nav apmierināti vēl vairāki spēlētāji. Kā ir patiesībā, uzzināsim jau tuvākajā laikā...

     [+] [-]

, 2008-11-12 23:22, pirms 17 gadiem
Zirgs 82 rakstīja: Ehh man ir labi..
?????????

     [+] [-]

, 2008-11-12 23:31, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es vel neko neteiktu,ka šos vārdus būtu rakstijis kāds,kas te atstāj komentāru vienreiz mēnesī! Bet kad to saka cilvēks,kas nepārtraukti netā pinkšķ,ka džeki apbižo viņa ,,svēto Indijas govi'' RD,tad man jau kļūst smieklīgi!
Pēc smiekliem nāk asaras... Moš Tev jau laicīgi kādu "RD mutautiņu" aizdot?! Man personīgi ir pilnīgi pie kājas ko Tu tur domā vai nedomā.... tapēc vari te "pukstēt"un uzjautrināt tautu tālāk!

     [+] [-]

, 2008-11-12 23:37, pirms 17 gadiem
Biš "par tēmu" parunājot... Ja Širokovam tiešām ir problēmas (konflikts) ar Šupleru... tad tas komandas mikroklimatam galīgi nav labi.... Širokovs galīgi nav tas spēlētājs no kura RD vajadzētu "atbrīvoties"... viņš tiešām ir labs melnā darba darītājs un bez Ņiživija ir otrs mūsu rezultatīvākais vecis! Ceru tomēr, ka Ļoha paliks RD un šitās ir (un paliks) tikai baumas!

     [+] [-]

, 2008-11-12 23:39, pirms 17 gadiem
Visos laikos, visās sporta spēlēs, visās komandās kāds ar kaut ko ir neapmierināts, kādam kaut kas nepatīk un kāds ar kādu saiet konfliktā. Ja Širokova gadījums ir no tiem, neredzu jēgas bazūnēt par sliktiem pīāriem, bardakiem komandā un tamlīdzīgas figņas.

     [+] [-]

, 2008-11-12 23:47, pirms 17 gadiem
kā teica Tihanovs: "takoj hokej nam ne nužen"!

     [+] [-]

, 2008-11-12 23:50, pirms 17 gadiem
40:15 rakstīja: kā teica Tihanovs: "takoj hokej nam ne nužen"!
Tihonovs nav šī teiciena pirmautors.

     [+] [-]

, 2008-11-12 23:51, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Visos laikos, visās sporta spēlēs, visās komandās kāds ar kaut ko ir neapmierināts, kādam kaut kas nepatīk un kāds ar kādu saiet konfliktā. Ja Širokova gadījums ir no tiem, neredzu jēgas bazūnēt par sliktiem pīāriem, bardakiem komandā un tamlīdzīgas figņas.
Moš tapēc, ka kādam tāds RD "griež kaulā" (kaut kāda iemesla pēc) vai kādam vienkārši skauž, ka viņu "sūnu ciemā" tāda RD nav... bet tās jau ir šo subjektu problēmas!

     [+] [-]

, 2008-11-12 23:54, pirms 17 gadiem
40:15 rakstīja: kā teica Tihanovs: "takoj hokej nam ne nužen"!
Vispār jau to nelaiķis Ozerovs teica.... bija tads krievu komentētājs! Šī frāze nebūt nav viņa "kronis"! Kronis bija: "Gooool!!! hu... štanga...."

     [+] [-]

, 2008-11-12 23:57, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Vispār jau to nelaiķis Ozerovs teica.... bija tads krievu komentētājs! Šī frāze nebūt nav viņa "kronis"! Kronis bija: "Gooool!!! hu... štanga...."
Par to vai otrs ar bija viņējais es šabos, esmu lasījis ka cits komentētājs, bet pārliecināts neesmu.

     [+] [-]

, 2008-11-13 00:05, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Par to vai otrs ar bija viņējais es šabos, esmu lasījis ka cits komentētājs, bet pārliecināts neesmu.
Tas ka rīt RD rādīs zināju, bet biju palaidis garām, ka pa Sport Planeta arī Minskas Dinamo rādīs.... thanks par infu! Jācer, ka arī Saulietim debija izdosies un šis tiks pie spēlēšanas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-13 00:08, pirms 17 gadiem
als rakstīja: Tas ka rīt RD rādīs zināju, bet biju palaidis garām, ka pa Sport Planeta arī Minskas Dinamo rādīs.... thanks par infu! Jācer, ka arī Saulietim debija izdosies un šis tiks pie spēlēšanas!
Tai dienā kad atradu info par Kasparu, nākamais ko meklēju bija MnD kalendārs un Sport Planeta programma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-11-13 01:41, pirms 17 gadiem
E-sports jau galīgi dzelteni paliek, sāk jau riebties

     [+] [-]

, 2008-11-13 01:51, pirms 17 gadiem
njaa...izlasiiju shito komentu murgu,un veel joprojaam nesaprotu.kaapeec citu klubu kareiviigajiem simpatizantiem,kas vienmeer ar negatiivismu un ar nicinaajumu lien iekshaa visos par un ap RD saistiitajos rakstos,ir tik patiikami atviegloties uz tiem kam RD ir maajas klubs vai vienkaarshi patiik hokejs neskatoties ka tas ir RD no "iedomiigaas" riigas?!!
bet es veelreiz atkaartoshu savu nostaaju-man patiik RD kaa projekts un kaa komanda,un esu prieciigs ka RD ir ieksh to KHL.
es juusu chatos par nhl vai bachu nemaz nejaucos iekshaa.
ir nesmuki taa runaat,un taa dirs.t par RD.

vispaar vajadzeetu RD uzdibinaat taadu kaa ULTRAS,kaa krievijaa,vai pasaules futbola lielvalstiis.atsevishku cilveeka grupinju,kas pastaaveetu par saveejo klubu.un ar taadiem lohiem nemaz neceremoneeties,sasist strelku kaadaa nomaljaakaa vietaa un samest bietee taadiem-bez zheelestiibas.
varbuut tad vinjiem ar taadu ultras klubu vajadzeetu,lai viss norit taisniigi.
lai savaac savus anti-dinamo noskanjotos un tad vienojas kopeejaa saapee ka taads dinaamo pastaav.
un ja ultras pastaaveetu tad izjaade uz liepaaju uz draudziibas machu buutu bijusi interesantaaka.
padomaajiet RD liidzjuteeji full-service fanu klubu.
nevis te ljaut lohiem di.irst!

     [+] [-]

, 2008-11-13 07:33, pirms 17 gadiem
anti-burgers rakstīja: vispaar vajadzeetu RD uzdibinaat taadu kaa ULTRAS,kaa krievijaa,vai pasaules futbola lielvalstiis.atsevishku cilveeka grupinju,kas pastaaveetu par saveejo klubu.un ar taadiem lohiem nemaz neceremoneeties,sasist strelku kaadaa nomaljaakaa vietaa un samest bietee taadiem-bez zheelestiibas.
varbuut tad vinjiem ar taadu ultras klubu vajadzeetu,lai viss norit taisniigi.
lai savaac savus anti-dinamo noskanjotos un tad vienojas kopeejaa saapee ka taads dinaamo pastaav.
un ja ultras pastaaveetu tad izjaade uz liepaaju uz draudziibas machu buutu bijusi interesantaaka.
padomaajiet RD liidzjuteeji full-service fanu klubu.
nevis te ljaut lohiem di.irst!
Vispār,ja esi pamanijis,tad normālās valstīs sporta klubu fani ņemas pa savu klubu mājas lapām,un nevis lien iekšā publiskā sporta portālā, un kačā savu taisnību!
Es esmu tikai dažas reizes iegājis RD mājas lapā,jo vajadzēja aplūkot šādu tādu,bet nebija pat domu tur atstāt kādu komentāru!
Takā, mīļie RD fani, par cik Jūs izmantojat šī publiskā sporta portāla pakalpojumus,tad cieniet citu cilvēku viedokļus,lai arī kādi tie nebūtu!

     [+] [-]

, 2008-11-13 07:59, pirms 17 gadiem
interesants biznesa projekts, ka tik nesanāk aplauziens, bet tā jau notiek daudzos komandu sporta veidos, tā kā šādas runas un neapmierinātie ar savu lomu komandā būs vienmēr! Ceru ka nesāks brukt visas iestrādes!

     [+] [-]

, 2008-11-13 08:01, pirms 17 gadiem
nu par Masalu bija patiesiba

  +1 [+] [-]

, 2008-11-13 08:11, pirms 17 gadiem
Man Širokovs vienmēr ir bijis acij tīkams, kā hokejists, īsts melnā darba darītājs! Izklausās jau pēc baumām, bet kā saka nav dūmu bez uguns.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-13 09:35, pirms 17 gadiem
your_ufo rakstīja: Nu Šuplers es domāju te nav vainojams, viņš ir lielisks pasaules līmeņa treneris un psihologs un to pierāda!
Par šo gan es sasmējos!

     [+] [-]

, 2008-11-13 09:51, pirms 17 gadiem
Ja taa ir taisiniiba, tad es nesaprotu par ko muuseejie tur raud, par to ka speleet nelauj pietiekami daudz, nu sorry legionaari pilniigi pamatoti kapaa 1. mainjaa jo muuseejie taadaa KHL liimeni to diemzheel nespeej, vairaakuma izspeele muuseejo izpildiijumaa ir vienkaarshi bezceriiga saliidzinot ar legionaaru mainu, diemzheel bet fakts...

     [+] [-]

, 2008-11-13 10:06, pirms 17 gadiem
anti-burgers rakstīja: vispaar vajadzeetu RD uzdibinaat taadu kaa ULTRAS,kaa krievijaa,vai pasaules futbola lielvalstiis.atsevishku cilveeka grupinju,kas pastaaveetu par saveejo klubu.un ar taadiem lohiem nemaz neceremoneeties,sasist strelku kaadaa nomaljaakaa vietaa un samest bietee taadiem-bez zheelestiibas.
varbuut tad vinjiem ar taadu ultras klubu vajadzeetu,lai viss norit taisniigi.
lai savaac savus anti-dinamo noskanjotos un tad vienojas kopeejaa saapee ka taads dinaamo pastaav.
un ja ultras pastaaveetu tad izjaade uz liepaaju uz draudziibas machu buutu bijusi interesantaaka.
padomaajiet RD liidzjuteeji full-service fanu klubu.
nevis te ljaut lohiem di.irst!
vienreiz jau Rīgas fani atbrauca uz Ogri un līda kauties, pēc tam Rīgas vadonis vairākus mēnešus ņuņājās pa avīzēm

Bet vienā ziņā es Tev piekrītu - nav jēgas daudz diskutēt par visādiem VARBŪT, tāpat viss noskaidrosies.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 10:12, pirms 17 gadiem
100% strids!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-13 10:21, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: vienreiz jau Rīgas fani atbrauca uz Ogri un līda kauties, pēc tam Rīgas vadonis vairākus mēnešus ņuņājās pa avīzēm

Bet vienā ziņā es Tev piekrītu - nav jēgas daudz diskutēt par visādiem VARBŪT, tāpat viss noskaidrosies.
Rīdzeniekiem jau prāta par maz lai normālu fanu klubu organizētu un kauties ar nejēdz. Tikvien cik ASK fani Ventspilī govis nolauzt.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-13 11:18, pirms 17 gadiem
Es nezinu, varat likt man mīnusus, bet man kautkā tas Šuplers....(cienu viņu kā treneri), bet man liekas, ka viņš nav īstajā stepē....

  +2 [+] [-]

, 2008-11-13 11:33, pirms 17 gadiem
Es stipri šaubos, ka Širokovs atteicās no Kapteiņa statusa un stipri šaubos, ka komandā(no spēlētājiem) kāds bija pret to ka Širokovs ir C. Tātad tur kautkas ir bijis jau pirms šīs traumas(konflikta). Es nojaušu, kas vainojams....

     [+] [-]

, 2008-11-13 13:04, pirms 17 gadiem
huy rakstīja: Par to vai otrs ar bija viņējais es šabos, esmu lasījis ka cits komentētājs, bet pārliecināts neesmu.
Ozerovs autors abiem izteicieniem. Pats esmu dzirdeejis gan vienu gan otru ''dziivajaa''. Peec otraa Ozerova karjera strauji norieteeja,jo vinjsh dabuuja ''nosaciito sodu'' jeb diskaabeli... Un buutiibaa vairs eeteraa neparaadiijaas...

     [+] [-]

, 2008-11-13 20:10, pirms 17 gadiem
smiekli nāk... Širokovs uz MVD... Cienimajs autors, jus pirms kaut ko rakstīt labāk uszināt kadas ir attiecības starp Širokovu un Znaroku... viens otru vienkārši neparvēr

     [+] [-]

, 2008-11-15 01:38, pirms 17 gadiem
norm. norm.