Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Odiņš: ""Dinamo" spēles tiesnesis rīkojās pareizi"

Odiņš: ""Dinamo" spēles tiesnesis rīkojās pareizi"
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Vienīgais Latvijas galvenais tiesnesis Kontinentālās hokeja līgas (KHL) turnīrā Eduards Odiņš uzskata, ka Rīgas "Dinamo" un Magņitogorskas "Metallurg" spēles arbitrs Viktors Gašilovs rīkojies pareizi, neieskaitot Laura Dārziņa gūtos vārtus, vēsta portāls Diena.

Jau ziņojām, ka pēc Laura Dārziņa gūtajiem vārtiem spēles 28. minūtē galvenais tiesnesis Gašilovs pēc Magņitogorskas spēlētāju pieprasījuma devās skatīties video atkārtojumu, pēc tam pieņemot lēmumu piešķirt 5+20 minūšu sodu Miķelim Rēdliham un vārtu guvumu neieskaitīt.

Nākamo piecu minūšu laikā "Metallurg" hokejisti guva divus vārtus vairākumā, izvirzoties vadībā ar rezultātu 3:2 un mača gala iznākumā svinēja uzvaru ar 5:3.

"Tiesnesis pieņēma pareizu lēmumu. Vārtu guvumu var neieskaitīt, ja līnijtiesnesis informē par notikušo incidentu un nav izdarīts nākamais iemetiens," portālā diena.lv citēts Odiņš.

Izmantotie resursi:
diena.lv

1 2 3 105 komentāri

 +33 [+] [-]

, 2008-11-14 12:51, pirms 16 gadiem
ja tas butu noticis uz Dinamo vartiem tad nekadi atkartojumi netiktu skatiti

 +17 [+] [-]

, 2008-11-14 12:51, pirms 16 gadiem
Pareizi, maizes devējiem jau acīs nevar lekt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2008-11-14 12:55, pirms 16 gadiem
Paldies Odiņam par drosmīgu viedokli!
Bet pārējais, ka - pret mums nekas tāds nebūtu ieskaitīts... ir tikai spekulācijas. Pietiek atcerēties kaut vai slaveno LV vs BLR speli OS atlasē... Tur arī tiesnesis pieņēma virkni strīdīgus, bet formāli pareizus lēmumus mums par labu... Tā, ka vienreiz esam it kā ieguvēji, citreiz it kā cietēji.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-14 12:56, pirms 16 gadiem
vnk aizstaav saveejos (tiesneshus)
bet iisteniibaa tur bija jaaieskaita tas gols jo epizode sen jau bij beigusies un tiesnesis vnk pietiesaaja MG

  -1 [+] [-]

, 2008-11-14 12:57, pirms 16 gadiem
Agrāk video atkārtojumu varēja tikai izmantot, lai konstatētu vai ripa ir šķērsojusi vārtu līniju, vai tad kaut kas ir mainījies!

  -3 [+] [-]

, 2008-11-14 12:57, pirms 16 gadiem
ja tu netisham kriiti.. u trapi ar nuju citam.. tad ir janoraida? pff... ja iepistu speciali.. tad jaaa

  +2 [+] [-]

, 2008-11-14 12:58, pirms 16 gadiem
Es gribētu redzēt,kas notiktu,ja Odiņš šos vārdus būtu pateicis liela RD fanu pūļa priekšā!
Tas ka fani vienmēr ir kopā ar savu komandu, un atbalsta to vai ir tā vainīga vai nē, ir vairāk vai mazāk skaidrs, bet kad divi komentētāji,kuriem ir jabūt neitrāliem visu atlikušo spēles daļu noliek tiesnesi,kas kā izrādās izdarija visu pareizi,tas jau ir bēdīgi!
Varbūt Kreipānam tomēr palikt pie futenes komentēšanas,un hokeja komentēšanu tomēr uzticēt Gunāram Jākabsonam vai Marisam Andersonam!

  +3 [+] [-]

, 2008-11-14 12:58, pirms 16 gadiem
protams ka tas bija pareizs leemums, krievu uzbrucējs ar pārsistu seju palika gulēt uz ledus.....varbuut 20 min. klāt pie 5 min bija pa traku, jo nebija jau tīšām, es vispār brīnos kā to varēja neredzēt jau spēles laikā...

  +1 [+] [-]

, 2008-11-14 13:00, pirms 16 gadiem
fenorikis rakstīja: Agrāk video atkārtojumu varēja tikai izmantot, lai konstatētu vai ripa ir šķērsojusi vārtu līniju, vai tad kaut kas ir mainījies!
Agrāk arī zāle bija zaļāka un saule spīdēja spožāk... Kā arī vārti bija platāki, nūjas labākas, ledus ne tik slidens un izbraukuma spēlēs tiesneši vienmēr tiesāja par labu mums...

  +8 [+] [-]

, 2008-11-14 13:02, pirms 16 gadiem
bet vai odinsh var pateikt, kapeec tiesnesis aizslidoja uz speeleetaaju gjeerbtuvi kaut ko mekleet(laikam naudu)...to nu gan tiesnesis nevar dariit...tapeec jau arii shis moments ir veel nepatiikamaaks...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-11-14 13:05, pirms 16 gadiem
Varbūt Kreipānam tomēr palikt pie futenes komentēšanas,un hokeja komentēšanu tomēr uzticēt Gunāram Jākabsonam vai Marisam Andersonam!

tas gan!

  -3 [+] [-]

, 2008-11-14 13:06, pirms 16 gadiem
kaijs rakstīja: protams ka tas bija pareizs leemums, krievu uzbrucējs ar pārsistu seju palika gulēt uz ledus.....varbuut 20 min. klāt pie 5 min bija pa traku, jo nebija jau tīšām, es vispār brīnos kā to varēja neredzēt jau spēles laikā...
es ari pilniba piekritu ka bija parkapums un lemums bija pareizs,nevajag tagad nidet.panacam jau 3:3 pashi vainigi ka nenoturejam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-11-14 13:08, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Paldies Odiņam par drosmīgu viedokli!
Bet pārējais, ka - pret mums nekas tāds nebūtu ieskaitīts... ir tikai spekulācijas. Pietiek atcerēties kaut vai slaveno LV vs BLR speli OS atlasē... Tur arī tiesnesis pieņēma virkni strīdīgus, bet formāli pareizus lēmumus mums par labu... Tā, ka vienreiz esam it kā ieguvēji, citreiz it kā cietēji.
Bet šādi gadījumi ir 1 pret 50 , mums par sliktu

 +13 [+] [-]

, 2008-11-14 13:11, pirms 16 gadiem
OK sods bija, bet nejau 5+20

  -1 [+] [-]

, 2008-11-14 13:12, pirms 16 gadiem
Man jau liekas ka G.Zviedrīts butu kompotentāks.
Slēpts komentārs: sketa

  +2 [+] [-]

, 2008-11-14 13:17, pirms 16 gadiem
indianajones rakstīja: bet vai odinsh var pateikt, kapeec tiesnesis aizslidoja uz speeleetaaju gjeerbtuvi kaut ko mekleet(laikam naudu)...to nu gan tiesnesis nevar dariit...tapeec jau arii shis moments ir veel nepatiikamaaks...
nav jābūt Odiņam lai atbildētu, ka aizslidoja viņš uz turieni lai paskatītots vai metalurga spēlētājam nav asinis....

  +1 [+] [-]

, 2008-11-14 13:17, pirms 16 gadiem
Augstaakais ir 2+2 shinii gadiijumaa, jo speele ar augsti paceltu nuuju bija netiisha, bet ar sekaam (asiniim)... Un tad veel ar lielu izdomu tiesnesim, jo tas notika kriitot.... Bet ir kaa ir un bija jau arii 3:3! Taa kaa pashiem arii pietruuka rakstura...

  -2 [+] [-]

, 2008-11-14 13:18, pirms 16 gadiem
Ivars77, 12:58, pirms 10 minūtēm, citēt
Es gribētu redzēt,kas notiktu,ja Odiņš šos vārdus būtu pateicis liela RD fanu pūļa priekšā!
Tas ka fani vienmēr ir kopā ar savu komandu, un atbalsta to vai ir tā vainīga vai nē, ir vairāk vai mazāk skaidrs, bet kad divi komentētāji,kuriem ir jabūt neitrāliem visu atlikušo spēles daļu noliek tiesnesi,kas kā izrādās izdarija visu pareizi,tas jau ir bēdīgi!
Varbūt Kreipānam tomēr palikt pie futenes komentēšanas,un hokeja komentēšanu tomēr uzticēt Gunāram Jākabsonam vai Marisam Andersonam!

Simiprocentīgi piekrītu Ivaram .attiecībā par spēles komentētājiem.Tieši komentētāji ir tie kas noskaņo līdzjutējus pret tiesnešu lēmumiem,neatkarīgi vai tie ir pareizi vai nē.Un tā jau nav tikai mūsu komentātoru slimība.Lai atļautos apšaubīt tiesneša lēmumus ir pilnībā jāparzina noteikumus un varu galvot ,ka nav Latvijā tādu komentētāju,pat bijušos hokejistus ieskaitot,kuri pārzinatu visu noteikumu nianses.

  +2 [+] [-]

, 2008-11-14 13:29, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Ivars77, 12:58, pirms 10 minūtēm, citēt
Es gribētu redzēt,kas notiktu,ja Odiņš šos vārdus būtu pateicis liela RD fanu pūļa priekšā!
Tas ka fani vienmēr ir kopā ar savu komandu, un atbalsta to vai ir tā vainīga vai nē, ir vairāk vai mazāk skaidrs, bet kad divi komentētāji,kuriem ir jabūt neitrāliem visu atlikušo spēles daļu noliek tiesnesi,kas kā izrādās izdarija visu pareizi,tas jau ir bēdīgi!
Varbūt Kreipānam tomēr palikt pie futenes komentēšanas,un hokeja komentēšanu tomēr uzticēt Gunāram Jākabsonam vai Marisam Andersonam!

Simiprocentīgi piekrītu Ivaram .attiecībā par spēles komentētājiem.Tieši komentētāji ir tie kas noskaņo līdzjutējus pret tiesnešu lēmumiem,neatkarīgi vai tie ir pareizi vai nē.Un tā jau nav tikai mūsu komentātoru slimība.Lai atļautos apšaubīt tiesneša lēmumus ir pilnībā jāparzina noteikumus un varu galvot ,ka nav Latvijā tādu komentētāju,pat bijušos hokejistus ieskaitot,kuri pārzinatu visu noteikumu nianses.
Starp citu,Kreipāna kungs pēdējā laikā vispār sāk pārāk kritizēt tiesnešu lēmumus (ne tikai hokeja spēlēs).

     [+] [-]

, 2008-11-14 13:30, pirms 16 gadiem
Īstenībā nesen arī Bērziņam bija noraidījums līdz beigām par netīšu novicināšanos ar nūju, tur gan tas tika laikus pamanīts un nebija gola.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-14 13:31, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Ivars77, 12:58, pirms 10 minūtēm, citēt
Es gribētu redzēt,kas notiktu,ja Odiņš šos vārdus būtu pateicis liela RD fanu pūļa priekšā!
Tas ka fani vienmēr ir kopā ar savu komandu, un atbalsta to vai ir tā vainīga vai nē, ir vairāk vai mazāk skaidrs, bet kad divi komentētāji,kuriem ir jabūt neitrāliem visu atlikušo spēles daļu noliek tiesnesi,kas kā izrādās izdarija visu pareizi,tas jau ir bēdīgi!
Varbūt Kreipānam tomēr palikt pie futenes komentēšanas,un hokeja komentēšanu tomēr uzticēt Gunāram Jākabsonam vai Marisam Andersonam!

Simiprocentīgi piekrītu Ivaram .attiecībā par spēles komentētājiem.Tieši komentētāji ir tie kas noskaņo līdzjutējus pret tiesnešu lēmumiem,neatkarīgi vai tie ir pareizi vai nē.Un tā jau nav tikai mūsu komentātoru slimība. Lai atļautos apšaubīt tiesneša lēmumus ir pilnībā jāparzina noteikumus un varu galvot ,ka nav Latvijā tādu komentētāju,pat bijušos hokejistus ieskaitot,kuri pārzinatu visu noteikumu nianses.
Arī piekrītu. Šausmīgi besī kad komentētāji atļaujās komentēt tiesneša lēmumu... NHL vai tie paši rus komentētāji parasti izvairās to darīt un tā arī ir pareizā nostāja. Tā, piemēram, Hossas noraidījuma gadījuma... nu sanāca spēka paņēmiens galvā, bija trauma.. nu ir tiesnesim visas tiesības uzlikt lielo sodu... bet nē, komentētājs maļ savu un cilvēki, kas nav gluži uz "tu" ar hokeju, noteikumiem utt... uz to visu pavelkās...

Vajadzētu tieši otrādi - būtu jāaudzina mūsis kultūra, ka TIESNEŠU lēmumus mēs nevaram ietekmēt un tiesneši var kļūdīties... bet uz to nav jākoncentrējas - IR JĀSPĒLĒ!

A mēs tā kā krievi, kā kas tā TIESNESIS NORAKA. Sviests!

  +4 [+] [-]

, 2008-11-14 13:37, pirms 16 gadiem
"Tiesnesis pieņēma pareizu lēmumu. Vārtu guvumu var neieskaitīt, ja līnijtiesnesis informē par notikušo incidentu un nav izdarīts nākamais iemetiens,"

Tātad situācija tiek atrisināta vnk pēc tiesneša ieskata...

Vispār pēdējā laikā man kkā ne pārāk patīk lietas, kuras no malas ietekmē Rīgas Dinamo. Kaut vai tas, ka paziņoju par Hosas diskvalifikāciju uz trim spēlēm tieši pirms spēles ar Metalurgu !
Runā, ka Krievijā notiek absolūti viss... bet nu tik atklāti.

Par Odiņa izteikumu... tiesneši (jebkurā sfērā) aizstāv savējos.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-14 13:42, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es gribētu redzēt,kas notiktu,ja Odiņš šos vārdus būtu pateicis liela RD fanu pūļa priekšā!
Tas ka fani vienmēr ir kopā ar savu komandu, un atbalsta to vai ir tā vainīga vai nē, ir vairāk vai mazāk skaidrs, bet kad divi komentētāji,kuriem ir jabūt neitrāliem visu atlikušo spēles daļu noliek tiesnesi,kas kā izrādās izdarija visu pareizi,tas jau ir bēdīgi!
Varbūt Kreipānam tomēr palikt pie futenes komentēšanas,un hokeja komentēšanu tomēr uzticēt Gunāram Jākabsonam vai Marisam Andersonam!
Atvaino Ivar bet Tu atkal ieraudziji viedokli kurš Tev tuvs pēc būtības, nu un ka Odiņš tā pateica kas viņš ir par pasaules nabu varbūt viņam taisnība varbūt ne, nevajag taču vākt un citēt visu kas vērsts pret RD, šo gadijumu noteikti vajadzētu izskatīt tiesnešu kaut kādā komisijā, ja fani nebūs vienoti tad tāda RD nebūs un ja mēs savus sportistus tikai lamāsim kā tu to dari arī viņu mums nebūs, nafig viņiem jāklausās tos ņergas tautiešus.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-14 13:42, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Arī piekrītu. Šausmīgi besī kad komentētāji atļaujās komentēt tiesneša lēmumu... NHL vai tie paši rus komentētāji parasti izvairās to darīt un tā arī ir pareizā nostāja.
Šajā jautājumā, manuprāt, nevajadzētu gluži salīdzināt NHL ar KHL. Krievijā no augšas kāds pateiks, ka TV komentētājiem aizliegts komentēt tiesnešu lēmumus, tad pat to vairs nerunās. Starp citu KHL treneriem un spēlētājiem var uzlikt sodu par tiesneša lēmumu kritizēšanu.

     [+] [-]

, 2008-11-14 13:43, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Vajadzētu tieši otrādi - būtu jāaudzina mūsis kultūra, ka TIESNEŠU lēmumus mēs nevaram ietekmēt un tiesneši var kļūdīties... bet uz to nav jākoncentrējas - IR JĀSPĒLĒ!
Jā, bet kļūdas var iedalīt apzinātās un neapzinātās.

  -2 [+] [-]

, 2008-11-14 13:45, pirms 16 gadiem
tā gan! s1.tanoth.lv?kid=godmanis

     [+] [-]

, 2008-11-14 13:46, pirms 16 gadiem
Starp citu KHL treneriem un spēlētājiem var uzlikt sodu par tiesneša lēmumu kritizēšanu.
--------------------------------------------
Pilniigi pareizi dara, zb taa raudaashana par tiesnesiem cik var, lai pashi pameegina pastraadaat par tiesneshiem

     [+] [-]

, 2008-11-14 13:47, pirms 16 gadiem
Manuprāt, no šādām situācijām izeja var būt tikai viena - par SAVU naudu izveidot klubu ar gada budžetu 30-50milj $. Citādi mūs var drāzt, kad vien sagribēs.

     [+] [-]

, 2008-11-14 13:49, pirms 16 gadiem
... lai gan Krievija ir tāda valsts, kur no drāšanas nav pasargāts neviens arī tā saucamais oligarhs.

  +3 [+] [-]

, 2008-11-14 13:52, pirms 16 gadiem
Gribētu no Odiņa dzirdēt vienu lietu - kas būtu bijis , ja Dārziņš būtu aizmetis garām tukšiem vārtiem. Vai arī tad galvenais tiesnesis būtu gājis skatīties atkārotojumu? un no Rēdliha " lielā pārkāpuma" līdz Dārziņa metienam pagāja 3 sek. un es nekur neredzēju ka līnijtiesnesis būtu galvenajam signalizējis ka Rēdilhs pārkāpa notiekumus. Tikai pēc vārtu guvuma tika pieņemts lēmums, ka jāskatās atkārtojums. Un vēl - varbūt Odiņš tiešām varētu nokomentēt Rēdliha pārkāpumu vai tur tiešām var saskatīt tīšu rupjību no Miķeļa puses??? Bez tam Metalurga savainotais spēlētājs tai brīdī, kad tiesnesis sākotnēji ieskaitīja vārtus kā dzelts pieleca kājās un slidoja rādīt tiesnesim savas vātis.... Bet nu ok, diskusija šeit neko vairs nemainīs. Gan jau nebūs pēdēajis šāds lēmums...

  +8 [+] [-]

, 2008-11-14 13:54, pirms 16 gadiem
nu ir laiki pienākuši,apsūkāt vienu epizodi.Cik simti... tūkstoši epizožu khl nav bijuši kur tiesneši atklāti ņirgājas par RD.
Ja šādi būtu Magņitogorska guvusi vārtus ,būtu ieskaitīti.
1 2 3 105 komentāri