Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:3, Did:0, useCase: 3

Odiņš: ""Dinamo" spēles tiesnesis rīkojās pareizi"

Odiņš: ""Dinamo" spēles tiesnesis rīkojās pareizi"
Lauris Dārziņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Vienīgais Latvijas galvenais tiesnesis Kontinentālās hokeja līgas (KHL) turnīrā Eduards Odiņš uzskata, ka Rīgas "Dinamo" un Magņitogorskas "Metallurg" spēles arbitrs Viktors Gašilovs rīkojies pareizi, neieskaitot Laura Dārziņa gūtos vārtus, vēsta portāls Diena.

Jau ziņojām, ka pēc Laura Dārziņa gūtajiem vārtiem spēles 28. minūtē galvenais tiesnesis Gašilovs pēc Magņitogorskas spēlētāju pieprasījuma devās skatīties video atkārtojumu, pēc tam pieņemot lēmumu piešķirt 5+20 minūšu sodu Miķelim Rēdliham un vārtu guvumu neieskaitīt.

Nākamo piecu minūšu laikā "Metallurg" hokejisti guva divus vārtus vairākumā, izvirzoties vadībā ar rezultātu 3:2 un mača gala iznākumā svinēja uzvaru ar 5:3.

"Tiesnesis pieņēma pareizu lēmumu. Vārtu guvumu var neieskaitīt, ja līnijtiesnesis informē par notikušo incidentu un nav izdarīts nākamais iemetiens," portālā diena.lv citēts Odiņš.

Izmantotie resursi:
diena.lv

     [+] [-]

, 2008-11-14 16:25, pirms 16 gadiem
Ok, par vaartu neieskaitiishanu varbuut arii taisniigi, bet to, ka iedod Mikjelim 5+20 par to, ka krievinjam aadas mikroskopisko pikuciiti noraava, kur pat asinis neteceeja, tas tachu ir absurds! Tur taisniigs sods bija 2+2, ja ne pat tikai 2min! Hosam arii, normaals (pat nebija ass) speeka penjeemiens, kuraa oponents, kursh pienjeema speeka panjeemienu nolunjojaas un paarsita pauri...shim panjem un iedod 3speelju diskvalifikaciju! Criss Saimons tur sleedz aara visus, kuri nepatiik,bet tam iedod tikai 2peelju diskvalifikaaciju.....

  -1 [+] [-]

, 2008-11-14 16:28, pirms 16 gadiem
Kosmoss rakstīja: nu tak ejiet un tiesājiet! No malas vienmēr viegli d.irst. Tiesnesim jātiesā pēc noteikumiem, nevis tā, kā fani vēlas..
Tiek uzbūvēta māja,un pēc nodošanas eksplutācijā sabrūk,tiesnesis odiņš dedzīgi iesaistās netā diskusijā,a te viens celtnieks atcērt odiņam,tak ej pats uzbūvē un tad gudri runā,pietiek šos nodrāztos teicienus lietot.

  -3 [+] [-]

, 2008-11-14 16:31, pirms 16 gadiem
vienkarshi sakot Odinsh lohs

     [+] [-]

, 2008-11-14 16:35, pirms 16 gadiem
ko citu tas aaksts tad veel var teikt, vinjam par to maksaa naudu un liigumaa noteikti ir nosaciijumi ka nedriikst kritizeet tiesneshu darbu..

pareizi buutu jebkas iznemot +25, +25 bija totaala patvalja, neredzeeju nekaadu rupjiibu, un vispar pat 5as minuutes ljoti apshaubaamas jo krievs slidoja pieliecies.

vispaar KHL nekad nebuus ne tuvu top liiga kameer tur tiesaa idioti un mudaki, un jau nez cik speeleetaaji nod azahadaam kiomandaam (nemaz nerunaajot par treneriem) izteikushies ka tiesaashanas liimenis ir ljoti zems..

  -1 [+] [-]

, 2008-11-14 17:01, pirms 16 gadiem
Bolder rakstīja: Jaapiekriit ka speeles gaitu shis gadiijiens izmainiija. Bet nu latviesiem jau arii 0:12 pret Kanaadu savulaik likaas tiesnesha norakta speele
Kad tad Latvijai pret Kanādi bija 0:12 ?

  +2 [+] [-]

, 2008-11-14 17:02, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Agri,visu cieņu Tev!
Tagad mazliet pateikšu vienu lietu,ko esmu piefiksējis mūsu faniem visos sporta veidos!
Man tādu laiciņu atpakaļ iznāca padzīvot ilgāku laiku Vācijā! Tur iepazinos ar daudziem futbola faniem,un mani izbrīnija fakts cik viņi labi pārzin savu mīļoto sporta veidu! Nekad netiku dzirdējis,ka viņi būtu nolikuši tiesnesi par vienu epizodi! Jā, bijām ar viņiem uz vienu spēli, kur tiesnesis atklāti pietiesāja pretiniekam,un tad gan viņš daudz ko dabuja dzirdēt!
RD fani pat īsti neredzēja to epizodi,jo tikai to apskatot n-tās reizes palēnināti varēja saprast notikušo, bet tas viņus netraucēja nolikt tiesnesi līdz ar zemi! Pieļauju,ka daudzi,kas nolika to tiesnesi pat neredzēja spēli,bet skatijās to onlainā! Un pats bēdīgākais,ka komentātori arī ar neitralitāti nevar lepoties!
Tur nu es Tev pilnīgi piekrītu ka fani pamatā ir akli, jebkuram klubam un gatavi reizēm pretiniekam galvu noraut, varbūt kādu aizvainošu bet vidējs cilvēks jebkurā valstī ir akls un dumš politikā, ekonomikā, sportā u.t.t. , bet ja nebūtu to trako fanu sporta industrija droši vien nīkuļotu.
Protams man arī nepatīk ka komentētāji uzvelk skatītājus, uz trakajiem faniem pamatīgi tas iedarbojas.
Man pašam Krievija ar savu KHL diez ko nav pa prātam, bet ko darīt ja tā ir šobrīd vienīgā iespēja skatīties mūsējos spēlējam normālā līmenī, ja būs kāda laba līga skandināvijā vai ES būšu par to lai RD tur spēlētu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-14 17:07, pirms 16 gadiem
kaijs rakstīja: un ja pirms sezonas kaads teiktu ka RD vinnes ACSK, Dinamo M, Omsku, Atlantu, nemaz nerunajot par Torpedo, Himik un Vijaz, tas vien ir to vērts....un lai šāda komanda ar 22. budzetu būtu uz to spejīga un pietam komanda ar 4 menešu vēsturi. cepuru vajadzētu nocelt to veču priekšā, kas šito uzdrīkstējās!
Vai Tu par 99% esi pārliecināts,ka šīs Tevis minētās spēles nebija nopirktas no RD pretinieku puses??
Bija ļoti,ļoti labs koeficents uz pretinieku uzvaru,un spēles notika pašā sezonas sākumā,kad šīm tagadējām līderkomandām tas neko nemaksāja!

  +2 [+] [-]

, 2008-11-14 17:08, pirms 16 gadiem
Modo007 rakstīja: Ok, par vaartu neieskaitiishanu varbuut arii taisniigi, bet to, ka iedod Mikjelim 5+20 par to, ka krievinjam aadas mikroskopisko pikuciiti noraava, kur pat asinis neteceeja, tas tachu ir absurds! Tur taisniigs sods bija 2+2, ja ne pat tikai 2min! Hosam arii, normaals (pat nebija ass) speeka penjeemiens, kuraa oponents, kursh pienjeema speeka panjeemienu nolunjojaas un paarsita pauri...shim panjem un iedod 3speelju diskvalifikaciju! Criss Saimons tur sleedz aara visus, kuri nepatiik,bet tam iedod tikai 2peelju diskvalifikaaciju.....
Nu jau tu pagriez (tieshi Hosas panjeemienu), kaa tev eertaak - pretinieks nolunjojies, bez maz pats sev paarsitis galvu, taa nu viss nebija, ne jau vinjsh kriitot paarsita (kaa savulaik Nilsons peec Skrastinja speeka panjeemina), bet te bija speeka panjeemiens uz galvu, diezgan absurdi peec speeles pateikt, ka speeleetaajs pats vainiigs, nevajadzeeja to galvu tur baazt, bez maz vispaar nevajadzeeja tajaa briidii laukumaa atrasties!

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:12, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Vai Tu par 99% esi pārliecināts,ka šīs Tevis minētās spēles nebija nopirktas no RD pretinieku puses??
Bija ļoti,ļoti labs koeficents uz pretinieku uzvaru,un spēles notika pašā sezonas sākumā,kad šīm tagadējām līderkomandām tas neko nemaksāja!
Klau, ja tev nav konkreetu avotu un tieshaam pamata aizdomaam (iznjemot to, ka bija labs koeficients un ka daudzi negaidiija Dinamo uzvaras paar shiim stiprajaam koamndaam), tad shito izbeidz...

  -1 [+] [-]

, 2008-11-14 17:14, pirms 16 gadiem
Agris 77 rakstīja: Man pašam Krievija ar savu KHL diez ko nav pa prātam, bet ko darīt ja tā ir šobrīd vienīgā iespēja skatīties mūsējos spēlējam normālā līmenī, ja būs kāda laba līga skandināvijā vai ES būšu par to lai RD tur spēlētu.
Lūk,Tu jau pats esi atbildējis kāpēc es esmu tendēts pret RD dalību RU atklātā čempī! Neteikšu,ka ES sportā viss ir tīrs un godīgs,bet tur viss vel ļoti,ļoti tālu no tā,kas sportā notiek RU,kad tu nezini vai tava mīļotā komanda patiešām ir vinnējusi spēli,jeb aiz tā visa stāv kāda krievu naudas maisa spalvainā ķepa!
Ja RD spēlētu kādā no ES līgām,tad neatrastu kaislīgāku fanu par manīm šai komandai!

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:15, pirms 16 gadiem
g-e07 rakstīja: Tiek uzbūvēta māja,un pēc nodošanas eksplutācijā sabrūk,tiesnesis odiņš dedzīgi iesaistās netā diskusijā,a te viens celtnieks atcērt odiņam,tak ej pats uzbūvē un tad gudri runā,pietiek šos nodrāztos teicienus lietot.
pats saproti ko runā? Es nevienā vietā neesmu kritizējis Odiņu.

  +1 [+] [-]

, 2008-11-14 17:15, pirms 16 gadiem
Onka rakstīja: Gribētu no Odiņa dzirdēt vienu lietu - kas būtu bijis , ja Dārziņš būtu aizmetis garām tukšiem vārtiem. Vai arī tad galvenais tiesnesis būtu gājis skatīties atkārotojumu? un no Rēdliha " lielā pārkāpuma" līdz Dārziņa metienam pagāja 3 sek. un es nekur neredzēju ka līnijtiesnesis būtu galvenajam signalizējis ka Rēdilhs pārkāpa notiekumus. Tikai pēc vārtu guvuma tika pieņemts lēmums, ka jāskatās atkārtojums. Un vēl - varbūt Odiņš tiešām varētu nokomentēt Rēdliha pārkāpumu vai tur tiešām var saskatīt tīšu rupjību no Miķeļa puses??? Bez tam Metalurga savainotais spēlētājs tai brīdī, kad tiesnesis sākotnēji ieskaitīja vārtus kā dzelts pieleca kājās un slidoja rādīt tiesnesim savas vātis.... Bet nu ok, diskusija šeit neko vairs nemainīs. Gan jau nebūs pēdēajis šāds lēmums...
Vispaar Odinjsh ir tikai izteicies par to, ka galvenais tiesnesis var neieskaitiit vaartu guvumu, ja liinijtiesnesis vinju informee par kaut kaadaam probleemaam, un buutiibaa tas arii ir pareizi, liidz ar to neko nepareizu Odinja komentaaraa nesaskatu (ja vien sheit tieshaam ir nopubliceets viss Odinja komentaars). Pavisam cita lieta ir par to, ko tu uzskaitiiji, un tad jau vareetu veidoties diskusija.

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:17, pirms 16 gadiem
Kosmoss rakstīja: pats saproti ko runā? Es nevienā vietā neesmu kritizējis Odiņu.
Shkjiet, ka tu pats nesaproti, ko vinjsh teica...

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:18, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Klau, ja tev nav konkreetu avotu un tieshaam pamata aizdomaam (iznjemot to, ka bija labs koeficients un ka daudzi negaidiija Dinamo uzvaras paar shiim stiprajaam koamndaam), tad shito izbeidz...
Es vienkārši pajautāju,un neteicu ka tā bija!
Vienīgi manī izraisa pārdomas tas,ka komanda,kas vinnēja visus pēc kārtas, pēkšņi sāka tik slikti spēlēt!
Minējumi ir daudz,bet par cik tie ir tikai minējumi,tad jau labāk,lai tie paliek pie manis!

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:18, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Agri,visu cieņu Tev!
Tagad mazliet pateikšu vienu lietu,ko esmu piefiksējis mūsu faniem visos sporta veidos!
Man tādu laiciņu atpakaļ iznāca padzīvot ilgāku laiku Vācijā! Tur iepazinos ar daudziem futbola faniem,un mani izbrīnija fakts cik viņi labi pārzin savu mīļoto sporta veidu! Nekad netiku dzirdējis,ka viņi būtu nolikuši tiesnesi par vienu epizodi! Jā, bijām ar viņiem uz vienu spēli, kur tiesnesis atklāti pietiesāja pretiniekam,un tad gan viņš daudz ko dabuja dzirdēt!
RD fani pat īsti neredzēja to epizodi,jo tikai to apskatot n-tās reizes palēnināti varēja saprast notikušo, bet tas viņus netraucēja nolikt tiesnesi līdz ar zemi! Pieļauju,ka daudzi,kas nolika to tiesnesi pat neredzēja spēli,bet skatijās to onlainā! Un pats bēdīgākais,ka komentātori arī ar neitralitāti nevar lepoties!
ko tu ivar tagad staasti!
p.s lai zinaatu esu anti-burgers,sevi ar paroli noblokeeju vakar,bet nevar noseedet mieriigi.
ivar somijaa sm-liigas matchos.saveejos speeleetaajus nodirsh(ko es nevaru saprast)atklaati izsvilpj,vai blaaava pa visu mazo halli-ko tu pimp.ja galva veel slidinies,senbij laiks nomainjai,eij iz.dirsies un pagu.li.
variantu daudz un nezheeliigi rupju bljaustiishanos shad tad,ne katru reizi,bet biezhi gadaas.
takshto muusu liidzjuteeji ir zelta veerti.
a tu pa kautkaadiem homiishiem frichiem te dziedi!

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:21, pirms 16 gadiem
Packa rakstīja: Arī piekrītu. Šausmīgi besī kad komentētāji atļaujās komentēt tiesneša lēmumu... NHL vai tie paši rus komentētāji parasti izvairās to darīt un tā arī ir pareizā nostāja. Tā, piemēram, Hossas noraidījuma gadījuma... nu sanāca spēka paņēmiens galvā, bija trauma.. nu ir tiesnesim visas tiesības uzlikt lielo sodu... bet nē, komentētājs maļ savu un cilvēki, kas nav gluži uz "tu" ar hokeju, noteikumiem utt... uz to visu pavelkās...

Vajadzētu tieši otrādi - būtu jāaudzina mūsis kultūra, ka TIESNEŠU lēmumus mēs nevaram ietekmēt un tiesneši var kļūdīties... bet uz to nav jākoncentrējas - IR JĀSPĒLĒ!

A mēs tā kā krievi, kā kas tā TIESNESIS NORAKA. Sviests!
Vispaar jau, cik futbolu skatoties esmu dzirdeejis, Kreipaans tikai retu reizi apstriid tiesnesha leemumus, parasti vinjsh pasaka, ka tiesnesis bija tuvaak un gan jau, ka redzeeja, kaa bija patiesiibaa, bet par to fanu ietekmeeshanu var piekrist, dazhkaart pat shkjiet, ka tie komenteetaaji ietekmeejas viens no otra.

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:23, pirms 16 gadiem
5+20 tur nebija,tapec nevajag muldet ka viss bija pareizi.Ja pat tur bija parkapums ne vairak ka uz 2 minutem .Man visai iepatikas,ka pec gutajiem vartiem sitais it ka savainotajs skreja lidzi tiesnesim ka tas trakais nejutot ne sapes ,vispar neko meginaja tur paradit savu skrambinu..Ari iepatikas ka pec "parkapuma" tiesnesi lava spelet kadas 3-5 sekundes.Svilpes nebija.Un pec tam kad Lauris iemeta tiesnesis pilnigi parliecinati paradija ka ir guti varti.Un tikai pec tam iedomajas ieklausities magnitkas treneri un speletajus it ka kaut kas tur trauce rezultatam klut 3 pret viens.Ar Hossu tas pats variants.Maigi iesita tam galva un dabuja tris speles diskvalifikaciju.
Zaudejums Kanadai bija 0-11,bet tur tiesnesi vienkarsi noraidija par katru pieskarienu.Ari starptautiska hokeju federacija pec tam mainija noteikumus un tie nav tik bargi ka bija lidz sim.Pareizi daudzi treneri speletaji un fani protesteja visa pasaule u Latvija.Pats Herberts Vasiljevs pateica ka hokeju grib padarit par dailslidosanu.Pec sis speles es atcerejos 2005. gada PC speli pret ASV,kur mums ari neiskaitija divus vartus.Zel bet tadi brizi ir un bus musu hokeju dzive

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:25, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Es vienkārši pajautāju,un neteicu ka tā bija!
Vienīgi manī izraisa pārdomas tas,ka komanda,kas vinnēja visus pēc kārtas, pēkšņi sāka tik slikti spēlēt!
Minējumi ir daudz,bet par cik tie ir tikai minējumi,tad jau labāk,lai tie paliek pie manis!
Pats saki, ka tie ir tavi mineejumi, taatad taadu iespeeju (un ne jau mazu) pieljauj. Ir jau veel viena lieta - jaaatziist, ka saaka jau arii sliktaak speeleet (par katru jau taa nevar teikt, bet pa rupjaakaam kljuudaam paraadiijaas), un tas "emocionaalais vilnis" beidzaas, arii sniegums pasliktinaajaas.

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:27, pirms 16 gadiem
doberbull rakstīja: ko tu ivar tagad staasti!
p.s lai zinaatu esu anti-burgers,sevi ar paroli noblokeeju vakar,bet nevar noseedet mieriigi.
ivar somijaa sm-liigas matchos.saveejos speeleetaajus nodirsh(ko es nevaru saprast)atklaati izsvilpj,vai blaaava pa visu mazo halli-ko tu pimp.ja galva veel slidinies,senbij laiks nomainjai,eij iz.dirsies un pagu.li.
variantu daudz un nezheeliigi rupju bljaustiishanos shad tad,ne katru reizi,bet biezhi gadaas.
takshto muusu liidzjuteeji ir zelta veerti.
a tu pa kautkaadiem homiishiem frichiem te dziedi!

Arī esi saslimis ar to ko sauc par eSporta māniju??
Pavisam godīgi saku,ka tā bija ar tiem vācu futbola faniem! Un mans čoms,kas strādā Anglijā stāsta,ka tādus fanus,kā tur neesot redzējis! Viņi visu laiku spēles laikā dzied kluba himnu,un nevis izkliedz neartikulētas skaņas ik pa brīdim! Jā,viņiem ir dažādi,kā Tu saki-Ultras, grupējumi,bet tie ir zem policistu lupas,un pēdējos desmit gados visa šī padarīšana ar kaušanos ir stipri ierobežota!
Bet runa jau bija par to-vai fani saprot spēli,jeb tikai ārišķīgi izrādu savu piederību kādam sporta klubam!

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:30, pirms 16 gadiem
vairogss rakstīja: 5+20 tur nebija,tapec nevajag muldet ka viss bija pareizi.Ja pat tur bija parkapums ne vairak ka uz 2 minutem .Man visai iepatikas,ka pec gutajiem vartiem sitais it ka savainotajs skreja lidzi tiesnesim ka tas trakais nejutot ne sapes ,vispar neko meginaja tur paradit savu skrambinu..Ari iepatikas ka pec "parkapuma" tiesnesi lava spelet kadas 3-5 sekundes.Svilpes nebija.Un pec tam kad Lauris iemeta tiesnesis pilnigi parliecinati paradija ka ir guti varti.Un tikai pec tam iedomajas ieklausities magnitkas treneri un speletajus it ka kaut kas tur trauce rezultatam klut 3 pret viens.Ar Hossu tas pats variants.Maigi iesita tam galva un dabuja tris speles diskvalifikaciju.
Zaudejums Kanadai bija 0-11,bet tur tiesnesi vienkarsi noraidija par katru pieskarienu.Ari starptautiska hokeju federacija pec tam mainija noteikumus un tie nav tik bargi ka bija lidz sim.Pareizi daudzi treneri speletaji un fani protesteja visa pasaule u Latvija.Pats Herberts Vasiljevs pateica ka hokeju grib padarit par dailslidosanu.Pec sis speles es atcerejos 2005. gada PC speli pret ASV,kur mums ari neiskaitija divus vartus.Zel bet tadi brizi ir un bus musu hokeju dzive
Nevajag jaukt sho gadiijumu ar Hosas gadiijumu! Nebija tur nekaadas "maigas pieskarshanaas", turklaat par diskvalifikaaciju pamatojaas uz to, ka vinjam jau ieprieksh bijushi lielie sodi. Tas, kaapeec par diskvalifikaaciju tika pazinjots paveelu (vismaz mums), ir cita lieta, un par to gan var padiskuteet...

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:32, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Pats saki, ka tie ir tavi mineejumi, taatad taadu iespeeju (un ne jau mazu) pieljauj. Ir jau veel viena lieta - jaaatziist, ka saaka jau arii sliktaak speeleet (par katru jau taa nevar teikt, bet pa rupjaakaam kljuudaam paraadiijaas), un tas "emocionaalais vilnis" beidzaas, arii sniegums pasliktinaajaas.
Nu,bet ko lai dara,ja parādās dažāda informācija par naudas ietekmi! Kaut vai tas pats Novaka žests vakardienas spēlē! Vai Tev šķiet,ka viņš tāpat rādija to nezinot,kas notiek KHL virtuvē!

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:33, pirms 16 gadiem
da bija tur tiesnesha kluuda!jaa nah tagad odinjsh tipa ies spljaut ulraam acii,ka pashu vinju no taas siles baro.logiski ka pateica ka viss ok peec noteikumiem.samiizaas teikt taisniibu,bail pa savu pakalju tak,ibio!
vajadzeeja muuseejiem speciaali uzriikot masu mahachu uz leduss.un tagaa burzmaa vajadzeeja ar vienu labu pis.ienu "netiishaam" izrubiit to kunju sviitraino,nah!

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:40, pirms 16 gadiem
doberbull rakstīja: da bija tur tiesnesha kluuda!jaa nah tagad odinjsh tipa ies spljaut ulraam acii,ka pashu vinju no taas siles baro.logiski ka pateica ka viss ok peec noteikumiem.samiizaas teikt taisniibu,bail pa savu pakalju tak,ibio!
vajadzeeja muuseejiem speciaali uzriikot masu mahachu uz leduss.un tagaa burzmaa vajadzeeja ar vienu labu pis.ienu "netiishaam" izrubiit to kunju sviitraino,nah!
Ja jau Tu esi tik pārliecināts,ka tur viss bija tik prettiesisks,tad atbildi man-kāda velna pēc RD vel joprojām nav iesnieguši protestu!?? Vismaz nekas nav dzirdēts,ka viņi to taisītos darīt!

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:41, pirms 16 gadiem
doberbull rakstīja: da bija tur tiesnesha kluuda!jaa nah tagad odinjsh tipa ies spljaut ulraam acii,ka pashu vinju no taas siles baro.logiski ka pateica ka viss ok peec noteikumiem.samiizaas teikt taisniibu,bail pa savu pakalju tak,ibio!
vajadzeeja muuseejiem speciaali uzriikot masu mahachu uz leduss.un tagaa burzmaa vajadzeeja ar vienu labu pis.ienu "netiishaam" izrubiit to kunju sviitraino,nah!
Jaa, vajadzeeja gan, un tad atkal briiniities, kaapeec peec lielajiem sodiem seko diskvalifikaacijas.

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:42, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,bet ko lai dara,ja parādās dažāda informācija par naudas ietekmi! Kaut vai tas pats Novaka žests vakardienas spēlē! Vai Tev šķiet,ka viņš tāpat rādija to nezinot,kas notiek KHL virtuvē!
Domaa, ka legionaari te taa priecaatos (vismaz aareeji ujn vismaz saakumaa) speeleet, zinot, kas notiek KHL virtuvee?

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:48, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Arī esi saslimis ar to ko sauc par eSporta māniju??
Pavisam godīgi saku,ka tā bija ar tiem vācu futbola faniem! Un mans čoms,kas strādā Anglijā stāsta,ka tādus fanus,kā tur neesot redzējis! Viņi visu laiku spēles laikā dzied kluba himnu,un nevis izkliedz neartikulētas skaņas ik pa brīdim! Jā,viņiem ir dažādi,kā Tu saki-Ultras, grupējumi,bet tie ir zem policistu lupas,un pēdējos desmit gados visa šī padarīšana ar kaušanos ir stipri ierobežota!
Bet runa jau bija par to-vai fani saprot spēli,jeb tikai ārišķīgi izrādu savu piederību kādam sporta klubam!
jaa esports ir kaa magneets
var jau buut ivar ka tev traapijaas normaali frichi,bet ja atceries ko frichi sadariija 98g PC kad franchu zhandarmu nodauziija liidz paraliizei.es tanii laikaa nalegaali pa franceni metaajos.
tak tos frichus peec tam izdeva franchu tiesai-taalaak nazinu kaa beidzaas.
bet veci es tev saku ka somijaa vinji liek kluci uz sava speeleetaaja galvaam.un pienjemsim kad maajas klubs zaudee ar 3-4 un veel ir kaadas 5-7min ko speeleet,un ja cieminji ieliek veelvienu banku un rezultaas paliek 3-5 tad momentaali ljaudis mochii vairaak pa pussi prom jo domaa ka speele nav njemama.murgs.
letinji taa nekad nedara!
un starpcitu vienreiz taadu somu publisko nepatikshanu pret savu lejosho tiimu,pusse aizgaaja mees paliekam kaa vienmeer.lieta aizgaaja lidz overtaimam,bet maaajinieki pakaasa.bet tomeer nesaprotu es somus,tak visaadi hokejaa notiek 5min lidz speeles beigaam.
jaa es runaaju ne par helsinkiem,jo tur uz hokji neesu bijis,bet pa mazpilseetas klubu saipa.
tamperee taada pati fiicha ka valjii prom.
un rupji nolamaa biezhi pa visu hali saveejos...
...bet ivar ko tu gribi ja dzeki pirms speeles vienmeer ir kaartiigi uztankojushies

     [+] [-]

, 2008-11-14 17:54, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Ja jau Tu esi tik pārliecināts,ka tur viss bija tik prettiesisks,tad atbildi man-kāda velna pēc RD vel joprojām nav iesnieguši protestu!?? Vismaz nekas nav dzirdēts,ka viņi to taisītos darīt!
es nezinu kaapeec nau iesniegushi!ja visi te blefo ka bija tiish noraidiijums!
speeles es neredzu,bet vados no esporta onlaina,un emocijaam ko liidzjuteeji atstaasta,taapeec es nevaru spriest.bet es uz izjuutu piebiedrojos tiem kuri saskatiija tiesnesha darbaa kluudu(jaa ttaa var to nosaukt)

     [+] [-]

, 2008-11-14 18:05, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Jaa, vajadzeeja gan, un tad atkal briiniities, kaapeec peec lielajiem sodiem seko diskvalifikaacijas.
varu piekrist un nepiekrist.
nezinu kas ir labaaks publisks pazemojums,vai sava vaarda "pateikshana" un diskvalifikaacijas un sankcijas?
man tiikamaaks ir 2variants.taapeec jau kuro gadu man simpatizee vitjazs.
akbars ar nekad nau bijushi nekaadi maigie.

     [+] [-]

, 2008-11-14 18:17, pirms 16 gadiem
doberbull rakstīja: varu piekrist un nepiekrist.
nezinu kas ir labaaks publisks pazemojums,vai sava vaarda "pateikshana" un diskvalifikaacijas un sankcijas?
man tiikamaaks ir 2variants.taapeec jau kuro gadu man simpatizee vitjazs.
akbars ar nekad nau bijushi nekaadi maigie.
Neesmu pret kautinjiem hokejaa, tachu kaut kaadi lieli sodi un diskvalifikaacijas komandu naakamajaas speelees vareetu ietekmeet veel sliktaak nekaa shii sabojaataa speele un galarezultaats (nemaz nerunaajot par tiesnesha aiztikshanu). Turklaat citaadi (iznjemot Reedliha gadiijumu) te arii tik daudzi briinaas, kaapeec taadi un shitaadi sodi.

     [+] [-]

, 2008-11-14 19:30, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja: Tur iepazinos ar daudziem futbola faniem,un mani izbrīnija fakts cik viņi labi pārzin savu mīļoto sporta veidu! Nekad netiku dzirdējis,ka viņi būtu nolikuši tiesnesi par vienu epizodi! Jā, bijām ar viņiem uz vienu spēli, kur tiesnesis atklāti pietiesāja pretiniekam,un tad gan viņš daudz ko dabuja dzirdēt!
Tu jau pats bieži grēko hokeja sadaļā - izsakot diezgan kategoriskus viedokļus par lietām, kur nav īstas skaidrības. Un ir jaušams ka esi diezgan patāls no spēles un nepārzini spēlētājus (par RD špīleriem gan esi lietas kursā!)

     [+] [-]

, 2008-11-14 19:36, pirms 16 gadiem
Labi ka tika atsoguļots tiesneša viedoklis, kaut kas man tapa skaidrāks, lai gan cik sapratu Odiņš runā par gola neieskaitīšanu, par 5+20 adekvātumu neizsakās

  -3 [+] [-]

, 2008-11-14 20:09, pirms 16 gadiem
nu cik var njemties.!!nu jums tiesham nav nekas cits darams kaa diskuteet par to vai bija vai nebija!DIEMZHEL ESPORTS ARII NEKO VAIRAK PAR DIVDOMIIGIEM RAXTINJIEM UZRAXTIIT NAV SPEJIIGS.LABAK BUTU IZGLIITOJUSHI TAUTU UN PASTASTIIJUSHI KAA IR PEC NOTEIKUMIEM.UN JA KO VAICAA ODINJAM, TAD NEVAJAG AIZMIRST UZPRASIIT ARII PAR ATTIECIIGI VISU PAREEJO!!!VISIEM KURI NEZIN NOTEIKUMUS SKAIDROJU - NORAIDIJUMS BIJA, DARZINJA GOLU ARII NEIESKAITIJA PAMATOTI!!BET, BET UN VELREIZ BET....TIESNESIM NAV ATLJAUTS PERIODA LAIKA IET UZ KADAS KOMANDAS GERBTUVEM!!!!UN PAR TO VAR RAKSTIIT DA JEB KADAS PETIICIJAS!!!UN OTRS HARTIGANA GOLS BIJA JASKAITA, JO TAS BIJA GOLS!!!ES LJOTI CERU KA JUS IZGLIITOJU!!PALDIES PAR UZMANIIBU!

  -1 [+] [-]

, 2008-11-14 20:25, pirms 16 gadiem
Gasilovs attaisnots-vinjs riikojies pareizi atbilstosi KHL reglamentam,saadaas reizees varot netikai neieskaitiit vaartus,bet pieskirt pat bulliti,varens reglaments.Riit uzvareesim traktoristus 4-2,viss nokaartots.Par pl-off,gan buus jaaizmirst,tur mees neesam vajadziigi.Ja runaajam par NHL,tur ar ne bez greeka,gadaa ,kad Arturs speeleeja Karoliinaa SC sestajaa finaalspeelee,kad rezultaats seerijaa bija 3-2 viesulju labaa,tiesnesi izdariija visu ,lai Karoliina neuzvareetu,izgudroja taadus noraiddiijumus,kuru pat nebija.Taapeec necienu Detroitu kaa komandu,otrs Magnitogorskas Metalurgs.

     [+] [-]

, 2008-11-14 21:15, pirms 16 gadiem
Ko Jūs te ņematies ar to sodu. Atveriet LHF lapu un tur ir hokeja spēles noteikumi, kur ir aprakstīts par ko un kā dodās sodi. Ja spelētājs ir guvis traumu, tad lielais vai mazais sods tas paliek galvenā tiesneša lēmumā. Un varat tikai priecāties ka nedabūja vēl spēles sodu, tad nakamā spēle būtu automātiski jāizlaiž. Un paskatieties video uzmanīgāk, nevis krītot, bet gan slidojot garām un vicinoties ar abām rokām uz augšu, kurās tad arī bija nūja, vīnš trāpija šim pa seju. Brīžiem tiešam lasot jūsu komentārus liekas, ka te cilvēki vispār ir ļoti tāli no hokeja vai arī redz tikai pretinieka pārkāpumus.

  -1 [+] [-]

, 2008-11-14 21:58, pirms 16 gadiem
Ivars77 rakstīja:
Arī esi saslimis ar to ko sauc par eSporta māniju??
Pavisam godīgi saku,ka tā bija ar tiem vācu futbola faniem! Un mans čoms,kas strādā Anglijā stāsta,ka tādus fanus,kā tur neesot redzējis! Viņi visu laiku spēles laikā dzied kluba himnu,un nevis izkliedz neartikulētas skaņas ik pa brīdim! Jā,viņiem ir dažādi,kā Tu saki-Ultras, grupējumi,bet tie ir zem policistu lupas,un pēdējos desmit gados visa šī padarīšana ar kaušanos ir stipri ierobežota!
Bet runa jau bija par to-vai fani saprot spēli,jeb tikai ārišķīgi izrādu savu piederību kādam sporta klubam!
a tev pašam nenāk smiekli par sevi?