Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Savickis: ""Dinamo" nes mieru gan Latvijā, gan ārpus tās"

Andrejs Siliņš

Savickis: ""Dinamo" nes mieru gan Latvijā, gan ārpus tās"
Juris Savickis un "Dinamo" kapteinis Georgijs Pujacs
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

""Dinamo" uzlabo attiecības starp kaimiņiem. Spēlējam Kazahstānā, Ukrainā, Horvātijā un Krievijā. Tas panāk to, ka valstis draudzējas savā starpā nevis strīdas. "Dinamo" nes mieru gan Latvijā, gan ārpus tās," ceturtdienas "Rīta Panorāmā" kanālā LTV1 sacīja Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" padomes priekšsēdētājs Juris Savickis.

""Dinamo" ir, bija un būs. Ir notikušas attiecīgās sarunas, visi atgriezušies no atvaļinājumiem un ķersimies pie darba, lai pāris nedēļu laikā sakārtotu finansiālo stāvokli pilnīgi," kārtējo reizi komentējot situāciju par finansiālajām problēmām, sacīja Savickis. "Algas mazliet aizkavēsies. Nekas, tāda ir tāda dzīve. Kurš tad vēl mums valstī saņēmis algas tik precīzi, kā to saņēmuši "Dinamo" [spēlētāji]? Sešus gadus algas saņemtas precīzi, turklāt diezgan lielas algas. Es vispār piedāvātu vienam otram Latvijas hokejistam šogad spēlēt par velti. Viņi tāpat kļuvuši par miljonāriem, kāpēc lai nevarētu nospēlēt vienu gadu par velti?"

""Dinamo" saliedē tautu - arēnā ir krievi, ukraiņi, latvieši, ebreji un visi slimo par mūsu "Dinamo"," Savickis atbild uz pašam sev uzdoto jautājumu, kāpēc iestājas par "Dinamo". "Arī skatoties TV, netiek dalīts - latvietis vai krievs, visi ir "Dinamo" fani. "Dinamo" uzlabo attiecības starp kaimiņiem. Spēlējam Kazahstānā, Ukrainā, Horvātijā un Krievijā. Tas panāk to, ka valstis draudzējas savā starpā nevis strīdas. "Dinamo" nes mieru gan Latvijā, gan ārpus tās."

Komentējot straujo līdzjutēju skaita samazināšanos Arēnā Rīga, Savickis bija optimisma pilns: "Arēnu nepiepilda tie, kas pērk abonementus. Piepilda pārējie. Nav viens kritērijs, kas nosaka, cik daudz arēnā ir skatītāju - labs laiks, pirmdiena, kādas komandas spēlē, arī tas, ka cilvēki domā par kluba finansiālo nedrošību. Tomēr mēs to pārdzīvosim, jābūt optimistiem. Kā bez Rīgas "Dinamo" iztikt?"

Juris Savickis par Rīgas "Dinamo" (no 11:00)

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 17:03, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kurš kuram uzbrūk. Es pie DR raksta komentēju spēli. Tad paskaties pie nākošām spēlēm, kurš kuram sāk aizrādīt.
Katrs var just par vai pret. ES TAM PIEKRĪTU PAR 100%. Demokrātija man ir ļoti svarīga vērtība. Kā uzrakstu parastu komentāru, tā citi sāk lamāties. Zutim pie katras DR spēles vairāki desmiti komentāri.
Mani izbrīna prieka bļāvieni kad Soči iemet vārtus un tad pats bļāvējs raksta, ka viņš ir pret krieviem. Es tā nespēju just līdzi nevienam krievu klubam, īpaši tagad pēc notikumiem Ukrainā, lai arī ne jau paši spēlētāji ir vainīgi.
"Uz dullo" iegāju vienā KHL rakstā. Lūk biedra Funa pirmais komentārs zem attiecīgā raksta. Kā mēs visi tūlīt izlasīmim, viņš uzreiz ķeras pie lietas un runā tikai un vienīgi par hokeju.

FUNS, 2014-09-01 18:13, pirms nedēļas, ignorēt, atbildēt

Agris 77 rakstīja: Kad blefo, dari vismaz lai būtu kaut procents ticamības.
Steidzīgais velokurjers novilka ķiveri, izvilka no kaut kurienes keponu un gāja Tavā ofisā. Pats tici tam ko sarakstiji?

Viņš pēdējā laikā arī parāda šizofrēniskas iezīmes. Pats visu laiku ar draugiem ofisā katru dienu smejas par DR un tās līdzjutējiem. Un šeit ar to lielas. Kurš noticēs viņam, bet šizofrēniķi jau tādi ir. Neatšķir vairs izdomu no realitātes. Šis ir vislīdzīgākais zutim, ka tik nav klons vai mazais zuša bērniņš. Neko sakarīgu līdz šim nav uzrakstījis, pat kārtīgu kritiku DR nespēj uzrakstīt.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 17:10, pirms 10 gadiem
Argonauts rakstīja: ne tikai čekas skolā gājis,- Savickis 80.gadu 2. pusē bija cccp čekas pulkvedis- viņš strādāja centrālajā KGB Maskavā, un bija "S" daļas priekšnieka vietnieks, t.i.Maskavā strādāja pie augstākās klases sovjetu spiegu sagatavošanas, pirms to iefiltrēšanās Rietumu valstīs.

Ir iespējams, ka Stu.Juris apmācīja arī vovu puķinu, pirms tas sāka spiegošanu RietumVācijā...

Kam interesē, šeit ir labs video par čekas darbību padLatvijā un vairākiem tās vadošajiem darbiniekiem, t.sk. Juri Savicki.
Kāds sakars gāzes miljonāram Savickim ar VDK,...
http://www.tvplay.lv/parraides/dokumentalas-filmas/432019?autostart=true
Bet Indriksons jau ar esot čekists, vai kaut kas uz to pusi!

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 17:14, pirms 10 gadiem
'' Kā bez Rīgas "Dinamo" iztikt?"''

Tā kā iztika pirms tam!

     [+] [-]

, 2014-09-11 17:14, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Kā bez Rīgas "Dinamo" iztikt?

Iztikt var, hokejs ar to nesākās un ar to nebeigsies.

Protams, visi ir pieraduši pie ērtībām - gan spēlētāji spēlēt mājās par labu naudu, gan skatītāji regulāri redzēt labu hokeju tepat Rīgā. Tomēr izbeidzoties šīm ērtībām nekāds pasaules gals nepienāks, dzīve un hokejs turpināsies.
Tieši tā,ātrāk jau izstātos no KHL tas RD,lai būtu miers visiem. Tagad lielākais jautājums,kad RD izstāsies no KHL,šonedēļ,šomēnes,šogad ?!
Tikko lasīju Sami Lepiste mazu interviju,izsmējos
Esot apciemojis savu komandas biedru Kozlovu slimnīcā,priekš parastā ļautiņa Rašā,tur bija foto

     [+] [-]

, 2014-09-11 17:16, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: "Uz dullo" iegāju vienā KHL rakstā. Lūk biedra Funa pirmais komentārs zem attiecīgā raksta. Kā mēs visi tūlīt izlasīmim, viņš uzreiz ķeras pie lietas un runā tikai un vienīgi par hokeju.

FUNS, 2014-09-01 18:13, pirms nedēļas, ignorēt, atbildēt

Agris 77 rakstīja: Kad blefo, dari vismaz lai būtu kaut procents ticamības.
Steidzīgais velokurjers novilka ķiveri, izvilka no kaut kurienes keponu un gāja Tavā ofisā. Pats tici tam ko sarakstiji?

Viņš pēdējā laikā arī parāda šizofrēniskas iezīmes. Pats visu laiku ar draugiem ofisā katru dienu smejas par DR un tās līdzjutējiem. Un šeit ar to lielas. Kurš noticēs viņam, bet šizofrēniķi jau tādi ir. Neatšķir vairs izdomu no realitātes. Šis ir vislīdzīgākais zutim, ka tik nav klons vai mazais zuša bērniņš. Neko sakarīgu līdz šim nav uzrakstījis, pat kārtīgu kritiku DR nespēj uzrakstīt.
Manuprāt FUNS pāršāva pār strīpu un es par viņa rakstīto neatbildu.

Pēc manas replikas džeks ātri vien notinās, laikam kauns palika. Nesekoju tā Poša daiļradei, bet ja pareizi sapratu no citiem portāla lietotājiem, viņš bieži raksta visādus stāstus par to kā viņi ironizējot darbā par RD faniem. Gribētu redzēt kas tā par darba vietu, man arī daudz paziņas kas neskatās RD, vai kaut ko neintresējas, bet nevaru iedomāties ka viņi darbā apspriestu tādas problēmas.

     [+] [-]

, 2014-09-11 17:21, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Manuprāt FUNS pāršāva pār strīpu un es par viņa rakstīto neatbildu.

Pēc manas replikas džeks ātri vien notinās, laikam kauns palika. Nesekoju tā Poša daiļradei, bet ja pareizi sapratu no citiem portāla lietotājiem, viņš bieži raksta visādus stāstus par to kā viņi ironizējot darbā par RD faniem. Gribētu redzēt kas tā par darba vietu, man arī daudz paziņas kas neskatās RD, vai kaut ko neintresējas, bet nevaru iedomāties ka viņi darbā apspriestu tādas problēmas.
Tu tur vienkārši trāpīji kā iesaistītā persona, es atceros to stāstu, stāsts nav par tevi. Vnk viens te sevi zīmē baltu, stāsta ka runā tikai par hokeju

  +6 [+] [-]

, 2014-09-11 17:43, pirms 10 gadiem
HAHAHAHAHAHAHA! es atvainojos, bet te pat komentāri nav vajadzīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 17:54, pirms 10 gadiem
Čekistiem Savickim un Putinam abiem vienāds funktieris,Ukrainā nav krievu karaspeka un Latvija nebija okupēta.....smiekligi un nožēlojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-11 18:00, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Kurš kuram uzbrūk. Es pie DR raksta komentēju spēli. Tad paskaties pie nākošām spēlēm, kurš kuram sāk aizrādīt.
Katrs var just par vai pret. ES TAM PIEKRĪTU PAR 100%. Demokrātija man ir ļoti svarīga vērtība. Kā uzrakstu parastu komentāru, tā citi sāk lamāties. Zutim pie katras DR spēles vairāki desmiti komentāri.
Mani izbrīna prieka bļāvieni kad Soči iemet vārtus un tad pats bļāvējs raksta, ka viņš ir pret krieviem. Es tā nespēju just līdzi nevienam krievu klubam, īpaši tagad pēc notikumiem Ukrainā, lai arī ne jau paši spēlētāji ir vainīgi.
Varu vēlreiz atkārtot- nav tikai opcija fanot PAR kādu komandu neskatoties ar ko tā spēlē, bet ir arī opcija fanot PRET kādu komandu. Tas nozīmē, ka cilvēki nebūt nav par krievu klubiem, bet gan ir pret Ģinamu.

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 18:42, pirms 10 gadiem
Tak jau ne tikai komentāru troļļi, bet arī nopietnāki cilvēki ir teikuši, lai Savickim noalgo kādu preses sekretāru sakariem ar mēdijiem, jo kad šis pats "laiž" savu sakāmo, tad par viņa "pērlēm" var vēl gadus divus ierēkt!!! Te svētais pasīdēja ar veselām divām pērlēm - 1)daži spēlētāji varētu pa brīvu spēlēt (s kakova perepugu Juri??)! Viņi stradā un riskē ar savu veselību! Vot daži politiķi gan, arī svēto ieskaitot, varētu turpmāk vispār pa brīvu strādāt! Tur arī RD nauda priekš spēlētājiem, treneriem un personālam atrastos! 2) RD ir miera nesēji!!! Un tad svētjuris varētu būt "miera hercogs"?!!!

     [+] [-]

, 2014-09-11 18:52, pirms 10 gadiem
Interesanti kurus vinsh domaja??? Viens varetu but Indrashis, vel Darzs un Zhora taa slinki vakar slidinajas ! Algas neizmaksa kaa saka patriotismu nevairo un Abols ari tads garlaikots izskatijaas.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-11 19:01, pirms 10 gadiem
Donbass arii cereeja uzlabot draudziibu ,bet dabuuja karu no Krievijas.

  +4 [+] [-]

, 2014-09-11 19:06, pirms 10 gadiem
Par velti tikai kaķēni dzimst, blusas lēkā un dzīvo proletariāts... Jurčik, vai tu kāsīti esi sapīpējies, ka dzen tādu kosmosu? Pats pašancē par velti! Ja nevari samaksāt, ej lasi rudmieses!

     [+] [-]

, 2014-09-11 19:07, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nekad neesmu prasijis lai visi vienādi domātu-rakstītu, vakar bija īpašs gadijums, cilvēks mani apmeloja, faktiski mani apsūdzēja noziegumos. Lūk tā nelieša citāta beigas .................. ,kas grib attaisnot Ukrainas,Gruzija okupāciju un miermīlīgu cilvēku slepkavības..
Ja tā būtu taisnība, tad es faktiski kļūstu par noziedznieku, noziedznieku atbalstītāju.
Viena lieta ja būtu vaicājis, bet viņš ne pirmo reizi par mani raksta apgalvojuma vai pieņemuma formā. Ja džeks nerimsies un nenāks pie prāta, pats jau netiesāšos, nezinu vai vērts, bet ja kāds jurists gribēs nopelnīt, šķēršļus nelikšu, visu ko pietiesās, varēs savākt.
Kapēc tādam neuzliec IGNORE?

  -2 [+] [-]

, 2014-09-11 19:13, pirms 10 gadiem
1)Intersanti kāpēc tādu Latvijas tautas mīlētu komandu nesponsorē Latvijas uzņēmēji
2)Daudzi Latvijā ir sājūsmā pat to,kā tiek fanots Rīgas Arēnā,bet kāpēc klusē Eiropas Ekonomikas laimesstāsta rsdītāji
3)Ja kas tad spēlēšana KHL daudz ko dod Latvijas izlasei

  -1 [+] [-]

, 2014-09-11 19:42, pirms 10 gadiem
Teicama runa Juri! Neskatoties uz skauģu rejām Dinamo turpinās bradāt savus pretiniekus!

  +3 [+] [-]

, 2014-09-11 19:44, pirms 10 gadiem
tātad vienā pasaules malā karo, lai otrā nestu mieru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-09-11 20:24, pirms 10 gadiem
Un te vēl pārmet par nekomentēšanu saistībā ar sportu.

Es vienīgais tā redzu, ka pat raksti ir ar sportu NESAISTĪTI.
Tad ko jūs vēlaties. Jau teicu par reitingiem

     [+] [-]

, 2014-09-11 20:39, pirms 10 gadiem
Mieru nes Savicki nes
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-09-11 21:08, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Mani vairāk satrauc, ko darīs mums visiem zināmais, īstais Jurčix ? Pūļa uzkurinātājs arēnā? Tam jau nu toč nekāda pūra lāde mājās nav paslēpta nebaltām dienām. Dinamo taču viņam smuku naudiņu atmet pa sezonu, lai tur gorītos un lēkātu pa arēnas beņķiem un gaiteņiem. Par spēlēm jau viņš arī pats nemaksā, tad ko viņš darīs, ja tagad dažus mēnešus nemaksās algu? Redzēs, vai pats Jurčix maz apmeklēs turpmākās spēles, kad tas būs jādara par saviem līdzekļiem? ....zinot viņu savulaik ASK laikos..stipri šaubos.
atgriezīsies tur, no kurienes nācis - Ogrē. Bebrus tolaik viņš visai dedzīgi atbalstīja.

  +5 [+] [-]

, 2014-09-11 21:10, pirms 10 gadiem
No Savicka neko vispār negribu dzirdēt - tas smerdelis ir izbijis čekists un Maskavas roklaiža!

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 21:11, pirms 10 gadiem
Disks 1995 rakstīja: 1)Intersanti kāpēc tādu Latvijas tautas mīlētu komandu nesponsorē Latvijas uzņēmēji
2)Daudzi Latvijā ir sājūsmā pat to,kā tiek fanots Rīgas Arēnā,bet kāpēc klusē Eiropas Ekonomikas laimesstāsta rsdītāji
3)Ja kas tad spēlēšana KHL daudz ko dod Latvijas izlasei
1) tāpēc, ka izmaksas ir neadekvātas Latvijas uzņēmumu maksātspējai kā arī tirgus cenām.
2) nesaprotu, ko ar to Tu gribēji teikt... laikam Tavs domas lidojums pacēlies pārāk augstu...
3) tieši ko? (es atļaušos apgalvot pretējo...)

  +3 [+] [-]

, 2014-09-11 21:55, pirms 10 gadiem
Savicki paskaties uz ASV tur iipashnieki maksaa nhl algas pashi speeleetajiem, bet tu no savas kabatas ne grasi negribi iegruust tikai pelniit savus 10%. Tu saskati Dinamo tikai biznesu un tas tev var iegriezt turpmāk, ja algas nebuus legjionaari sāks būt pasīvāki un viņi būs noteicēji nevis maksātājs. Vēl sāks spēlēt Toto.

  +3 [+] [-]

, 2014-09-11 21:58, pirms 10 gadiem
Disks 1995 rakstīja: 1)Intersanti kāpēc tādu Latvijas tautas mīlētu komandu nesponsorē Latvijas uzņēmēji
2)Daudzi Latvijā ir sājūsmā pat to,kā tiek fanots Rīgas Arēnā,bet kāpēc klusē Eiropas Ekonomikas laimesstāsta rsdītāji
3)Ja kas tad spēlēšana KHL daudz ko dod Latvijas izlasei
Nu kad nespēlējām Khl bija vairāk spēlētāju nhl nekā tagad. secini pats. Dinamo dod, bet arī ņem, jo LHL nav tik augsta līmeņa kāds bija agrāk.

     [+] [-]

, 2014-09-11 23:36, pirms 10 gadiem
KHL suuc NHL best:s

  +2 [+] [-]

, 2014-09-11 23:37, pirms 10 gadiem
khl IR BOMZU LIGA UN VISSSS
Labi ka bus tulit NHL kur vares baudit normalu HOKEYU..

  +1 [+] [-]

, 2014-09-12 00:19, pirms 10 gadiem
Domāju agri vai vēlu fani reaģēs uz PSRS himnu Arēnā. Domājams vismaz, kad Rīgā būs armijas komanda, kāds vīrišķīgāks fans aizies uz maču, un paudīs arī mūsu nostāju pret Ukrainas okupāciju.

  +2 [+] [-]

, 2014-09-12 00:22, pirms 10 gadiem
kāpēc gan SAvickijs nevarētu visu savu bankas kontu pārskaitīt labdarībai?
Hokejisti var par velti spēlēt, un Savickītis var par velti dzīvot!

  -1 [+] [-]

, 2014-09-12 04:22, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varu vēlreiz atkārtot- nav tikai opcija fanot PAR kādu komandu neskatoties ar ko tā spēlē, bet ir arī opcija fanot PRET kādu komandu. Tas nozīmē, ka cilvēki nebūt nav par krievu klubiem, bet gan ir pret Ģinamu.
Es vienmēr esmu fanojusi PAR, noniecināt kādu un fanot PRET vienmēr ir bijis zem mana goda kā tāda prasta heitošana. Pateicoties namejs_9999 (kurš pēc skaita tev ir šis profils?) sapratu ka ir jāfano PRET. Vienmēr fanošu PRET jekuru Liepājas komandu un arī sportistiem un priecāšos par viņu neveiksmēm. Darīšu to pati un aicināšu arī citus