Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pirmais zaudējums savā laukumā

"Dinamo" pirmais zaudējums savā laukumā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Rīgas "Dinamo" hokejisti ceturtdien piedzīvoja pirmo zaudējumu savā laukumā Kontinentālās hokeja līgas (KHL) turnīrā, "Arēnā Rīga" ar rezultātu 1:2 pēcspēles metienu sērijā atzīstot Sanktpēterburgas "SKA" vienības pārākumu.

Mača pirmās minūtes aizritēja relatīvi mierīgi. Visnopietnāko apdraudējumu viesu vārtiem cīņas otrajā minūtē izdevās radīt Kristapam Sotniekam, kurš pēc Marsela Hosas piespēles no aizvārtes uzmeta virsū sāncenšu vārtsargam Robertam Ešam. Vēl pēc neilga laiciņa pavisam nedaudz pietrūka Viktoram Bļinovam, kurš vārtu priekšā neaizsniedzās līdz kolēģa piespēlei. „SKA” hokejisti pirmo metienu pa Sergeja Naumova „cietoksni” izdarīja tikai septītajā minūtē.

Perioda vidusdaļā rīdzinieki divas reizes pēc kārtas ieguva tiesības uz skaitlisko vairākumu, taču četru minūšu garumā ilgstošais viena vīra pārsvars tika aizvadīts pieticīgi – pat bez nopietna metiena pa Eša vārtiem. Brīdī, kad Sanktpēterburgas kluba spēlētāji atkal cīnījās pilnā sastāvā, nelielu virpuli „SKA” aizsardzības zonā savērpa Marsela Hosas maiņa, tomēr viesu vārtsarga un aizsardzības precīzā spēle neļāva rīdziniekiem atklāt rezultātu. Ronalda Petrovicka noraidījums trešdaļas izskaņā palīdzēja viesiem saasināt savu spēli, un diemžēl 17.minūtē Nila Ekmana precīzais raidījums izvirzīja vadībā Krievijas klubu. Trešdaļas pēdējās minūtes „SKA” ilgstoši kontrolēja ripu mājinieku soda laukumā, un, periodam noslēdzoties, saglabāja minimālu vadību – 1:0.

Otrā perioda sākumā Juliusa Šuplera padotie vēlreiz izšķērdēja divu minūšu skaitlisko pārākumu, kaut šoreiz atšķirībā no iepriekšējiem mēģinājumiem Robertam Ešam bija daudz vairāk darāmā. Nākamajās minūtēs acij tīkamāku hokeju demonstrēja viesi, uzvarot lielāko daļu savstarpējo divcīņu, un mača 30. minūtē rīdzinieki sāncenšu aktivitātes dēļ bija spiesti pārkāpt noteikumus, paliekot viena vīra mazākumā. „Dinamo” pasīvās darbības dēļ viesi ļoti komfortabli jutās mājinieku soda laukumā, izveidojot vairākas teicamas vārtu gūšanas iespējas un vēl redzamāk palielinot savu teritoriālo pārsvaru. Cīņas 39. minūtē vienā no salīdzinoši retajiem pretuzbrukumiem lielisks metiens padevās Markam Hartiganam, tādējādi pirms izšķirošajām 20 minūtēm rezultāta tablo vēstīja 1:1.

Spēles noslēdzošā trešdaļa iesākās ar abu komandu abpusēji bīstamiem uzbrukumiem, turklāt jāpiebilst, ka viesi neizmantoja viens pret vienu izgājienu pret Sergeju Naumovu. Pakāpeniski teritoriālo pārsvaru atkal nostiprināja viesi, rīdziniekiem atbildot ar bīstamiem pretuzbrukumiem. Arvien vairāk pieauga spriedze abu komandu rindās, radās savstarpēji asumi un tiesnešiem nācās biežāk pārtraukt spēli. Divas minūtes pirms spēles beigām ļoti nepatīkamā situācijā nonāca rīdzinieki, noraidījumu nopelnot Metam Elisonam. Lielo „SKA” vienības spiedienu izdevās izturēt godam un kļuva skaidrs, ka uzvarētāja noteikšanai būs nepieciešams pagarinājums.

Papildus piecās minūtēs nevienam no klubiem neizdevās gūt vārtus, tādēļ "Dinamo" hokejistiem nācās piedzīvot pirmo "bullīšu" sēriju savā laukumā. Pirmie četri metienu izpildītāji bija neprecīzi abām komandām, bet piektajā piegājienā izšķirošo "bullīti" viesiem guva Maksims Sušinskis.

Par labāko spēlētāju rīdzinieku rindās tika atzīts Sergejs Naumovs, bet viesiem - Igors Misjko.

Kontinentālā Hokeja līga

Rīgas "Dinamo" – Sanktpēterburgas „SKA” 1:2 (0:1, 1:0, 0:0, 0:1)
Vārti: 16:29 0:1 Ekmans (Sušinskis, Briļins, vair.), 38:15 1:1 Hartigans (Ņiživijs), 65:00 1:2 Sušinskis
Vārtsargi: Sergejs Naumovs – Roberts Ešs

KHL tabula

VKomandaSUUPZPZVAP
1. Atlant 15 12 1 1 1 61:28 39
2. Avangard 15 9 1 1 4 53:40 30
3. Salavat Yulaev 13 8 2 1 2 41:22 29
4. AK Bars 14 9 0 2 3 53:41 29
5. Lokomotiv 13 9 0 1 3 42:25 28
6. Rīgas Dinamo 14 7 1 3 3 41:46 26
7. Maskavas Dinamo 14 6 3 0 5 38:31 24
8. CSKA 14 6 2 1 5 42:38 23
9. Torpedo 16 7 0 2 7 43:42 23
10. Metallurg Mg 15 6 2 1 6 36:43 23
11. Severstal 15 6 2 1 6 43:51 23
12. Barys 15 5 3 1 6 42:41 22
13. Traktor 14 6 1 2 5 42:45 22
14. Spartak 14 4 4 1 5 51:43 21
15. SKA 15 5 3 0 7 34:26 21
16. Metallurg Nk 16 6 1 1 8 49:44 21
17. Neftekhimik 14 5 0 5 4 30:36 20
18. Lada 14 4 2 2 6 31:33 18
19. Sibir 15 3 3 3 6 35:43 18
20. HC MVD 15 3 3 1 8 37:46 16
21. Himik 14 3 0 3 8 25:41 12
22. Amur 15 3 1 1 10 28:48 12
23. Vityaz 14 1 2 4 7 28:46 11
24. Minskas Dinamo 15 2 2 1 10 25:51 11

 +44 [+] [-]

, 2008-10-09 22:12, pirms 17 gadiem
MALACIS NAUMOVS!

 +17 [+] [-]

, 2008-10-09 22:12, pirms 17 gadiem
zheel, ka nesanaaca uzvareet buliishos ..

 +34 [+] [-]

, 2008-10-09 22:12, pirms 17 gadiem
Tas NEKAS !
DINAMO AIZVIEN LABAAKIE !!!!
Naumovs bij lielisks

 +14 [+] [-]

, 2008-10-09 22:12, pirms 17 gadiem
iespējas bija iemest...un cik vēl pie tam to bullīti!!! leģionāri galīgi bez jebkādas izdomas tik pļava paviršus metienus

 +17 [+] [-]

, 2008-10-09 22:12, pirms 17 gadiem
Viens punkts tomēr vairāk nekā nulle
Slēpts komentārs: Djokovic

  -4 [+] [-]

, 2008-10-09 22:13, pirms 17 gadiem
Netaisniigi.......

 +15 [+] [-]

, 2008-10-09 22:13, pirms 17 gadiem
neko darit.but iemetushi 1 bulliti,butu bijis labi.interesanti kapec hossam neuzticeja mest.

 +25 [+] [-]

, 2008-10-09 22:13, pirms 17 gadiem
Nezinu kaut arī zaudējām man personīgi spēle patika. Mēs esam cietais rieksts

  +7 [+] [-]

, 2008-10-09 22:13, pirms 17 gadiem
kpc nemeta Dārziņš un Hossa bet Bļinovs meta bullīti bet tik un taa Dinamo un Naumovs kārtīgi nokapājās

 +12 [+] [-]

, 2008-10-09 22:13, pirms 17 gadiem
Pañem izdzésh rakstu

 +11 [+] [-]

, 2008-10-09 22:13, pirms 17 gadiem
ka var tik atbildiga bridi laist mest aizsargu?

 +11 [+] [-]

, 2008-10-09 22:14, pirms 17 gadiem
Kaut kā šoreiz par zaudējumu sirds nesāp, Ir tāda cienīga sajūta , ka RD nepiekāpās un šo reizi tikai laimīgas sakritības rezultātā SKA uzvarēja, taču komandas ir ļoti, ļoti līdzīgas savos spēkos. Severstaļ nav izredžu pret šādu RD spēli

  -3 [+] [-]

, 2008-10-09 22:14, pirms 17 gadiem
Rīgai bullīši ir kā nāve!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:14, pirms 17 gadiem
Spēle bija ļoti interesanta, bet bullīši nepadevās nemaz tik labi kā gribētos
Nu neko lai veicas tālāk

  +4 [+] [-]

, 2008-10-09 22:14, pirms 17 gadiem
nu buļļi jau ir jāmāk iemest...

  +8 [+] [-]

, 2008-10-09 22:14, pirms 17 gadiem
vajadzeeja mest hossam,daarzijnam un veelreiz nizivijam.!
tad viss buutu kartiibaa
kurs piekriit.??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:14, pirms 17 gadiem
malači, izdēš rakstu ar 60 komentiem

  -2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:14, pirms 17 gadiem
Jasaka, ka SKA bija labi pastradajushi un speleja tapat, ka Rigas Dinamo no aizsardzibas. Daziem komentaru rakstitajiem iesaku iet arsteties kur var kautko tadu uzrakstit.

 +13 [+] [-]

, 2008-10-09 22:15, pirms 17 gadiem
Visu cieņu Šupleram, bet kādēļ netika laisti tādi tehniski spēlētāji kā Marsels un Miķelis bullīšos??? lūdzu apgaismojiet mani kāds
paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:15, pirms 17 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Matulis un Ernštreits btw bik no tēmas novirzījās bezmazvai par konfliktu Gruzijā kko sāk di*** un kā Matulis nevainību zaudējis
To jau viņi pareizi pateica, Rīgas Dinamo ir vajadzīgs tikai krievu ambīciju apmierināšanai.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:15, pirms 17 gadiem
labi ka vismaz 1 punkts!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:15, pirms 17 gadiem
nav ko dīkt, vienīgais zaudējums, pēc kura pat īsti negribas skumt un pārdzīvot, tiešām malači! pēc 1. perioda likās, ka būs riktīg p....ā!

  -3 [+] [-]

, 2008-10-09 22:15, pirms 17 gadiem
aha, prieks par izdzēsto rakstu, jo tur viens pamuļķis komentāros sāka vainot tiesnešus

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:16, pirms 17 gadiem
spēle laba par spīti zaudējumam
naumovs ar malacis vienkaarshi!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:16, pirms 17 gadiem
viss ok, bet nu tie bullisshi biki sabojaaja garastaavokli. Tik vienkaarshi izpildiit, lai kam jau nav taadas meistariibas. Nesapratu kaapeec Niziviju nelaida otreiz mest, vinsh tak labaakais bulliishu izpiildiitaajs. Redz Sushunskis ar 2. piegaajienu iemeta. Tas 1 punkts beigaas var buut izskjirosh.
bet nu tik un taa malachi, pret tik speeciigu pretinieku labi nospeeleeja.
Slēpts komentārs: gattiss

  +5 [+] [-]

, 2008-10-09 22:16, pirms 17 gadiem
[quote djokovic]
Kāpēc bulli meta Bļinovs nevis Hossa?
Nu tā bija Šuplera izvēle, šoreiz treneris ar lozi diemžēl netrāpīja!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:16, pirms 17 gadiem
aizmetot trīs bullīšus garām vārtiem uz labāku rezultātu nav ko cerēt.

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:16, pirms 17 gadiem
puikinsh9 rakstīja: Visu cieņu Šupleram, bet kādēļ netika laisti tādi tehniski spēlētāji kā Marsels un Miķelis bullīšos??? lūdzu apgaismojiet mani kāds
paldies
Tu runā par to pašu Miķeli, kurš intervijā izteicās, ka met "nahaļavu"?
Nu, kas tad meta? Ārzemnieki + ŅIž + Bļinovs. Ārzemnieki- reāli velk komandu, Ņiživijs pats par sevi kekss + iemēģināja Bļinovu.

  +6 [+] [-]

, 2008-10-09 22:16, pirms 17 gadiem
bullīšos mums negāja kkā šodien..bet tomēr spēle bij ļoti laba un Naumovs.. nu vnk tiešām cepuri nost..ļoti labi nospēlēja.. un tas nekas,ka zaudējām, tomēr ar laiku pienāktu zaudējums arī mājās..tāpēc ir ok.

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:16, pirms 17 gadiem
flipsider rakstīja: Jasaka, ka SKA bija labi pastradajushi un speleja tapat, ka Rigas Dinamo no aizsardzibas. Daziem komentaru rakstitajiem iesaku iet arsteties kur var kautko tadu uzrakstit.
SKA ir labākā aizsardzības komanda, vismazāk ielaisto vārtu, to viņi arī pierādīja.

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:17, pirms 17 gadiem
Apsveicu ar punktu ! Man tomēr ir sarūgtinājums par to, kādā veidā tiek mēģināts realizēt bullīšu vispār.. un kāpēc Hosu nelaida mest

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:17, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: aha, prieks par izdzēsto rakstu, jo tur viens pamuļķis komentāros sāka vainot tiesnešus
Ne tikai tiesneši dažam labam nepatika, bet arī tas, ka Kreipāns komentē spēli. Manuprāt viens no labākajiem komentētājiem Latvijā, it sevišķi futbolā!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 22:17, pirms 17 gadiem
Vienīgā īstā škrobe ir tā, ka izšķirošo ripu iemeta Šarikovs no "Suņa sirds"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:17, pirms 17 gadiem
gattiss rakstīja: Pañem izdzésh rakstu
tur jau no rakta nekā nebija! visiem vajag tos plusiņus pat raktu neizlasot komentē spēli, nevis raktu- kautkāds murgs!

  +8 [+] [-]

, 2008-10-09 22:18, pirms 17 gadiem
spēle bija fantastika,bet mūsu latvijas himnu drīkst tā izkropļot kā ella.cik es esmu skatījies nhl tur dzied kā himnai jābūt,nevis kā šovakar ar n-tajām labām galotnēm.ļoti slikti!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:18, pirms 17 gadiem
Nekas, sitīsim Čerepovetcu!!!

  +8 [+] [-]

, 2008-10-09 22:19, pirms 17 gadiem
Virsraksts ir viss nepatīkamākais rakstā.........
Bet, Naumovs šodien bija zvērā........

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:19, pirms 17 gadiem
Zroberts rakstīja: tur jau no rakta nekā nebija! visiem vajag tos plusiņus pat raktu neizlasot komentē spēli, nevis raktu- kautkāds murgs!
kāpēc būtu jālasa raksts? spēles atreferējumu man nevajag, acis nav pautu vietā. Šeit jau nav galvenais abrīnot raksta fantastisko kvalitāti, bet izteikt kkādus viedokļus utml

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 22:19, pirms 17 gadiem
Tiesnesi ziepēs .

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:19, pirms 17 gadiem
paarsteidzoshi labs 3ais periods, kas to buutu domaajis peec pirmaa perioda beigaam ka saakot ar otraa perioda vidu muuseejie paarnjems iniciatiivu, arii papildlaiks labs, bet tie bulliishi, saprastu ja pretinieku kiipers vilktu visu bet tie metieni pilniigi bezzobaini

laikam speeka nepietika, jeb arii psihologjiski noluuza, tipa darbs padariits, nezaudeejaam ne pamataa ne papildlaikaa un atslaabinoshi meta, sen neesu redzeejis kad viena komanda taa negrib realizeet bulliishus, bet visumaa muuseejie malachi.
Slēpts komentārs: vendetta

  +4 [+] [-]

, 2008-10-09 22:19, pirms 17 gadiem
gattiss rakstīja: Nákamajá spélé gan jáparáda,kurs ir Rígas saimnieks.. He,bet tie bija Piñki,Aréná vél neesam zaudéjushi,cerams arí nezaudésim
lashara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-10-09 22:20, pirms 17 gadiem
Spele laba. Cepuri nost Naumova prieksha.

  -3 [+] [-]

, 2008-10-09 22:20, pirms 17 gadiem
besii matulis ar saviem stulbajiem komentiem!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-10-09 22:20, pirms 17 gadiem
Žēl,ka trešā perioda beigās haotiskie tiesneši piešķīra mums noraidījumu, Dinamo puiši tobrīd tiešām bija uz viļņa. Jebkurā gadījumā prieks par Naumovu,Širokovu un izcīnīto punktu

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 22:20, pirms 17 gadiem
lidzjuteji vienkarsi superigi!

 +10 [+] [-]

, 2008-10-09 22:20, pirms 17 gadiem
man patika matulis:
''sportistiem tapat ka suniem viss atri sadzist, tikai vieniga starpiba, ka sportisti savas bruces neaplaiza''

  +6 [+] [-]

, 2008-10-09 22:21, pirms 17 gadiem
Malači visa komanda!!!
Pakāsām loterijā spēcīgai komandai.
Tiesnešus "neslavēšu"...

SKA bija papētījuši, ka Naumovam patīk ielaist ripu vārtos starp kājsargiem, bet izskatās ka Arčijs un Sergejs kopš pēdējās spēles pie šīs problēbas strādājuši cītīgi.

un beigās pa cepumiņam katram līdzjutējam, kas bij arēnā. daļa no šī punkta noteikti pienākas Jums!

  +4 [+] [-]

, 2008-10-09 22:21, pirms 17 gadiem
intarinnss rakstīja: spēle bija fantastika,bet mūsu latvijas himnu drīkst tā izkropļot kā ella.cik es esmu skatījies nhl tur dzied kā himnai jābūt,nevis kā šovakar ar n-tajām labām galotnēm.ļoti slikti!!!
Es vispār nesaprotu, kādēļ aicina solistus dziedāt Latvijas himnu, jo solistu izpildījumā viņa ir aboslūti nebaudāma. Ja atmiņa mani neveļ, tad Dievs, svētī Latviju tika rakstīta kā koru dziesma un korī tā iegūst pavisam citu (labu) skanējumu. Man tipa ir tā absolutā muzikālā dzirde, tāpēc atļaujos tādus secinājumus izdarīt

  +5 [+] [-]

, 2008-10-09 22:21, pirms 17 gadiem
Visu cieņu Naumovam, ja būtu cepure, tad noņemtu viņa priekšā, varēja būt zvaigžņu spēle, bet zēl, ka no 5 metieniem nevar nevienu iemes, kur nu vēl iemes, ja lielāko daļu aizmet garām

  +5 [+] [-]

, 2008-10-09 22:21, pirms 17 gadiem
Eu shii spéle Serjozam laikam bij vislabáká,tá teikt ieskrienas un ar katru reizi arvien labák.. Paldies viñam par to!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:21, pirms 17 gadiem
[quote collina]
Apsveicu ar punktu ! Man tomēr ir sarūgtinājums par to, kādā veidā tiek mēģināts realizēt bullīšu vispār.. un kāpēc Hosu nelaida mest
Bet kāda būt garantija, ka Hosa iemestu?!

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:21, pirms 17 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Tu runā par to pašu Miķeli, kurš intervijā izteicās, ka met "nahaļavu"?
Nu, kas tad meta? Ārzemnieki + ŅIž + Bļinovs. Ārzemnieki- reāli velk komandu, Ņiživijs pats par sevi kekss + iemēģināja Bļinovu.
Jā par to pašu Miķeli! Tici vai nē bet cik zinu no savas pieredzes tad arī uz "nahaļavu" mest dažu reizi ir pat prātīgāk! par pārējiem neko nesaku un Bļinovs arī kekss nav sūdīgs tik mazliet tāda kā nepadarīta darba sajūta rodas bet nu kaa jau citi saka 1pt arii labi!

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:22, pirms 17 gadiem
blin... ja mūsējie vēl turpinās šitā vieglprātīgi spēlēt aizsardzībā, tad gan jau arī būs kāda komanda, kas to izmantos un mūs piesmies. Vai tiešām Julius to neredz un neko nevar pateikt?!
bet otrajā un trešajā periodā spēle bija ļoti labā līmenī. Un tas brīdis, kad mūsējie šos iespieda savā zonā vienādos sastāvos - fantastiski. par to i liels priex Tik žēl, ka Ešam neviens tā arī neiemeta bullīti.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:22, pirms 17 gadiem
Hipotenūza rakstīja: kāpēc būtu jālasa raksts? spēles atreferējumu man nevajag, acis nav pautu vietā. Šeit jau nav galvenais abrīnot raksta fantastisko kvalitāti, bet izteikt kkādus viedokļus utml
Nu tad ej uz blogiem un komentē, te jau daži paņem worlda uzrakta un tad kad ierauga raktu iekopē lai tie plusiņi būtu! MUĻĶĪBAS!

  +9 [+] [-]

, 2008-10-09 22:23, pirms 17 gadiem
P.S. Ellai ar zābaku !

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 22:23, pirms 17 gadiem
jā, līdzjutējiem tā turpināt, pat pie TV brīžam bija klātbūtnes sajūta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-10-09 22:23, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Es vispār nesaprotu, kādēļ aicina solistus dziedāt Latvijas himnu, jo solistu izpildījumā viņa ir aboslūti nebaudāma. Ja atmiņa mani neveļ, tad Dievs, svētī Latviju tika rakstīta kā koru dziesma un korī tā iegūst pavisam citu (labu) skanējumu. Man tipa ir tā absolutā muzikālā dzirde, tāpēc atļaujos tādus secinājumus izdarīt
solisti dzied tāpēc, ka arēna nedzied.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:23, pirms 17 gadiem
eziitis rakstīja: Malači visa komanda!!!
Pakāsām loterijā spēcīgai komandai.
Tiesnešus "neslavēšu"...

SKA bija papētījuši, ka Naumovam patīk ielaist ripu vārtos starp kājsargiem, bet izskatās ka Arčijs un Sergejs kopš pēdējās spēles pie šīs problēbas strādājuši cītīgi.

un beigās pa cepumiņam katram līdzjutējam, kas bij arēnā. daļa no šī punkta noteikti pienākas Jums!
Ta jau gan nav ka Sergejs starp kajam laiž, un vispar akda sakara tor aksti, paskaiti metinus, ešam albi ja 4 bija bulisi ko atvairit sergejam 9...ir atskiriba, cik ta var...

lieliska spele lai ari zel ka zaudejam, nav nevienam ko parmest malaci, fantastiska spele visi lidzjuteji piecelas kajas, lieliska spele un ilgi atminja paliks, cina par katru centimetru tas bija super . Naumovs nospeleja loti labi lieliski!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:24, pirms 17 gadiem
gattiss rakstīja: Eu shii spéle Serjozam laikam bij vislabáká,tá teikt ieskrienas un ar katru reizi arvien labák.. Paldies viñam par to!
Mani Naumovs arī tā patīkami pārsteidza, nebija daudz atsistu ripu vārtu priekšā, laba vārtu izjūta, tā kā priekš 39 gadiem viņš tiešām godam stāv vārtos!!!

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:24, pirms 17 gadiem
cepuri nost dinamo

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:25, pirms 17 gadiem
Zroberts rakstīja: HIPOTENŪZA!
Nu tad ej uz blogiem un komentē, te jau daži paņem worlda uzrakta un tad kad ierauga raktu iekopē lai tie plusiņi būtu! MUĻĶĪBAS!
par ko tu esi pikts? par to, ka neviens neabrīno raksta saturīgumu?
droši vien, ka tā arī dara. so what? dzīve ir īsa

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:25, pirms 17 gadiem
No lasharas dzirdu ko tad es tádu pateicu,ka tev ir tiesìbas tá teikt.apgaismo lúdzu mani jo es jau neredzu,ko esi nocitéjis

  -2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:26, pirms 17 gadiem
Hipotenūza rakstīja: solisti dzied tāpēc, ka arēna nedzied.
Lai aicina izpildīt kori. Un publika tiešām abolūti nepatriotiska, ļoti žēl, ka Latvijas līdzjutēji nedzied savas valsts himnu, es pat ejot uz BAČ spēlēm dziedu himnu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:27, pirms 17 gadiem
Es nekad skaļi nedziedu himnu, bet teikt, ka es neesmu patriots "maigi" sakot ir par traku!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 22:28, pirms 17 gadiem
Bilcis rakstīja: Mani Naumovs arī tā patīkami pārsteidza, nebija daudz atsistu ripu vārtu priekšā, laba vārtu izjūta, tā kā priekš 39 gadiem viņš tiešām godam stāv vārtos!!!
Tas ka vinš ta stav bija zinams sen, tas bija nezinams tiem kas nezin par vinja speli daudz. Ja vins jut ka vinjam uzticas vinjam spele aiziet ! Godig sakot super spele kopuma ja vel butu uzvara es domaju rit daudzu cilveku nebutu darbā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:29, pirms 17 gadiem
sergejs bija loti labs bet komanda nevisai bet vienalga malaci cinijas lidz galam pietruka nedaudz ,velu veiksmi 6diena

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:29, pirms 17 gadiem
HIPOTENŪZA!

TAD RAKSTI ESPORTA IENIEGUMU LAI UZRAKTA VIRSRAKSTU DINAMO ZAUDEJA UN VISSS< KADA JEGA VINIEM CESTIES KAUTKO RAKSTĪT?

  -2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:30, pirms 17 gadiem
Domáju,ka tieshi tá zviedra paràdíshanás iedvesmoja Sergeju uz tádu spéli.. Lai parádìtu,ka nav vis zemé metams,ká te daudzi ir izteikushies.

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:31, pirms 17 gadiem
laba spēle

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:32, pirms 17 gadiem
Tabulaa tas neko nemainiija. Zheel protams, ka zaudeets maajaas.
Lielisks hokejs.

P.S. - Lai uzvareetu, kaadam ir jaazaudeee, un viena komanda vislaik neuzvarees. Nekas, shoreiz nau tik saapiigi.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:32, pirms 17 gadiem
pēc šādas spēles nav jāuztraucas, ka nākamajā spēlē varētu būt mazāk līdzjutēju ejam un dzenam Dinamo uz priekšu!

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:34, pirms 17 gadiem
Zrobert,nu ko tu vari cepties! katrs dara ká grib.. Es personígi domáju,ka raksti par spéles gaitu domáti tiem,kas pashu spéli nav redzéjushi.nosauc lúdzu kaut vienu iemeslu,kápéc jàlasa raksts,ja spéles laiká pat no istabas neesmu izgájis!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:35, pirms 17 gadiem
Zroberts rakstīja: HIPOTENŪZA!


TAD RAKSTI ESPORTA IENIEGUMU LAI UZRAKTA VIRSRAKSTU DINAMO ZAUDEJA UN VISSS< KADA JEGA VINIEM CESTIES KAUTKO RAKSTĪT?
nebūtu es tik slinks, tā arī uzrakstītu! Nez, kāda jēga no tiem spēles aprakstiem. Laikam jau skaitās kkāds informativais portāls, ķipa detalizēti ja kāds grib kko izlasīt.. bet principā es rakstus gandrīz nekad nelasu!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:38, pirms 17 gadiem
Esportaa ir detalizeeta informaacija. Gribi iisi un konkreeti. Klausies ko draugi apkaart runaa vai skaties kaadas no TV zinjaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-10-09 22:41, pirms 17 gadiem
Zini Elvij,péc nákamás Dinamo uzvaras neiedomájies viñus slavét,viñi taçu ir "stulbi"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:43, pirms 17 gadiem
Punts izciiniits.
Bet Kaisparaitis reaali prasiijaas uz kashkji! Ja RD speeleetu R.Ivanaans-shovs garanteets jau 1.periodaa!!! RD rullee!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:44, pirms 17 gadiem
Zroberts rakstīja: tur jau no rakta nekā nebija! visiem vajag tos plusiņus pat raktu neizlasot komentē spēli, nevis raktu- kautkāds murgs!
Tavs "rakts"kaut kaads murgs

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:44, pirms 17 gadiem
stulbais elvijs stulbi īzrunājās... nu tas nav brīnums ka neiemeta Eš ir ļoti stabils vartusargs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:45, pirms 17 gadiem
Žēl, ka beigās zaudējums, bet bullišu izpilde - vienkārši briesmīga. 1 garām, pārējie pusmetieni virsū vārtsargam. Varējām arī uzvarēt. Naumovs malacis.

Gaidam nākamo spēli.

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:45, pirms 17 gadiem
Njaa, protams, ruuugtums par zaudeejumu, bet nu muuseejie neiemeta situaacijaas kur nedzudz nepavaicaas (neuztverta piespeele, ripa leekaa utt) bet nu ar nhl pieredzi savaaktie SKA taadus pigorus taisija, ka ja buutu vinju fans, tad sausa mute no lamaashanaas buutu! Skiet reizes triis vinjiem bija momenti kur bija jaabuut 100 golam, ja labaakaas krievu hokeja tradiicijas ieveerojushie krievi nevis meeginaatu nopauzeet vai izspeeleet skaisti liidz tuksiem vaartiem bet uzreiz mestu kaa to maaca kanaadas hokeja skola! jeb kaa to izdariija Hartigans!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:47, pirms 17 gadiem
kasagrande rakstīja: Es vispār nesaprotu, kādēļ aicina solistus dziedāt Latvijas himnu, jo solistu izpildījumā viņa ir aboslūti nebaudāma. Ja atmiņa mani neveļ, tad Dievs, svētī Latviju tika rakstīta kā koru dziesma un korī tā iegūst pavisam citu (labu) skanējumu. Man tipa ir tā absolutā muzikālā dzirde, tāpēc atļaujos tādus secinājumus izdarīt
Vaitad Igo bija tik slikti?

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:47, pirms 17 gadiem
elvij tu pat ripu neiemestu vārtos ja tajos stāvētu Jūlis kur nu vel Eša vārtos tirliņs nu tu esi

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 22:48, pirms 17 gadiem
kapeec Gaisinju es gribeeju teikt Galvinju nelaida mest buliiti??

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:48, pirms 17 gadiem
Naumovs monstruals mezhonis.
Vismaz 1p ir

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:50, pirms 17 gadiem
Cieņa sergejam, bet tiesnesim gan vajadzētu kādu laiciņu atpūsties!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:51, pirms 17 gadiem
Un kāpēc Hosa nebija iekš tiem 7 bulīšiem???

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:53, pirms 17 gadiem
Bet vispar ir superigi apzinaaties, ka RD kaartejo reizi paraada, ka ir lidzvertiga lielbudzeta komandaam. Ja tas notiktu 1 vai 2 reizes tad taa, bet tagad tas ir regulari, un pamatlaikaa CKA gols bija haljava, ne muusu

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:54, pirms 17 gadiem
Ja nevar trāpīt pa vārtiem tad nevar arī uzvarēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: karliss

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 22:55, pirms 17 gadiem
mafuzis rakstīja: kapeec Gaisinju es gribeeju teikt Galvinju nelaida mest buliiti??
labs

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 22:57, pirms 17 gadiem
Ko? WTF karliss?
Mūsējiem nebija saspēle?
Ir jāizguļās un rīt jāturpina!

     [+] [-]

, 2008-10-09 22:58, pirms 17 gadiem
Gribēju tik pabrīdnāt ne tikai par čaklajiem mentiem spēles laikā, bet arī garnadžiem, kas diezgan operatīvi no mašīnām izceļ visu kas nekustās... mana sāpe šoreiz - pastūzis un sūbis...
tā ka esiet uzmanīgi, jo pie Arēnas vietas protams nav kur novietot auto (ja neesi vismaz stundu - pusstundu pirms spēles) un atliek vien meklēt apkārt esošās ieliņas kur tie kuc.s darbojās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-09 23:02, pirms 17 gadiem
marchanorge rakstīja: Ko? WTF karliss?
Mūsējiem nebija saspēle?
Ir jāizguļās un rīt jāturpina!
Diemžēl karliss ir taisnība. SKA visu spēli ar atsevišķiem ļoti īsiem izņēmumiem izskatījās krietni labāk.

     [+] [-]

, 2008-10-09 23:03, pirms 17 gadiem
marchanorge rakstīja: Ko? WTF karliss?
Mūsējiem nebija saspēle?
Ir jāizguļās un rīt jāturpina!
Pirmais periods un puse otrā vispār bija miegainība, tad kad iemetām golu arī bisk pamodāmies un sāka kaut ko veidot uz laukuma. Šeit komanda parādija raksturu kā jācīnās kad pašiem kājas pinās un nekas nesanāk un paldies viniem par to ka nepadevās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Ivars77
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 23:07, pirms 17 gadiem
Ivar par visu, izņemot otro piekrītu

     [+] [-]

, 2008-10-09 23:07, pirms 17 gadiem
Viss bija super , spele laba vnk nepaveicaas bullishi bija tirakaa loterija.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 23:08, pirms 17 gadiem
Ivars arī iepurkšķējās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-10-09 23:10, pirms 17 gadiem
karliss rakstīja: Ivar par visu, izņemot otro piekrītu
Nu,otro punktu var arī apvienot ar pirmo punktu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 23:13, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu,otro punktu var arī apvienot ar pirmo punktu!
Veiksme ir tad ja Tu met no zilās un iemet. Halava ja met atmuguriski no zilās un iemet ...un tādu golu RD nav daudz

  -4 [+] [-]

, 2008-10-09 23:13, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: kad nav ko teiti labāk klusē !!!! lai tavs LM nospēle ar ska tad padiskutesim !!!!!
Kā nospēlētu LM mēs varam tikai minēt,bet Tavs mīļotajs RD viņiem točna pakāsa!
Šī bija pēdējā reize,kad atbildēju uz Tavu komentāru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-10-09 23:14, pirms 17 gadiem
karliss rakstīja: Veiksme ir tad ja Tu met no zilās un iemet. Halava ja met atmuguriski no zilās un iemet ...un tādu golu RD nav daudz
Nu labi,labi!
Paliksiem pie tā ka nebija sportiskās veiksmes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 23:14, pirms 17 gadiem
vienkārši ignorējiet Ivars 77 un viņš pats aizvērsies.

     [+] [-]

, 2008-10-09 23:16, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu labi,labi!
Paliksiem pie tā ka nebija sportiskās veiksmes!
Paliksim

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 23:16, pirms 17 gadiem
Ivar,paklau,es saprotu, ka shis projekts tev nepatìk krievu dél.. Bet tas jau nav iemesls nolikt komandu un spèlètájus!Un spélé vini labi,to tu apstrídét vari méginát,bet tev tápat nekas jédzìgs nesanáks.. Ja negribi,neskaties.ja skaties,tad iznák,ka esi diezgan divkosìgs cilvéks...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 23:18, pirms 17 gadiem
tieshaam lieliska speele un visu cienu RD pat pirms buliisu sapuulces laikaa visiem bija lielisks gariigais zeel tikai ka hosam neiedeva ielikt ripu aiz liinijas buliisos naumovs ar heningsu pat loti priecee taa tik tureet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 23:24, pirms 17 gadiem
Naumovs ar Heningsu? kas tas táds,varbút paskaidrosi tuvák?

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 23:24, pirms 17 gadiem
Emocijas super arēnā
Žēl ka nebija uzvara, bet var teikt ka šādā spēlē pret šādu pretinieku arī šis viens punkts ir ļoti vērtīgs! Un Dinamo tik un ta ir 6.v kopējā tabulā!
Jātrennē bullīši vēciem
Kopumā jau smagi gāja! SKA ir stipri gan individuāli gan kā komanda, brīnos ka šie kuļās pa tabulas vidu!
Gan būs ok, sitīsim nākamos kas naks pretī!
Par Stipru Dinamo!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-09 23:25, pirms 17 gadiem
nav ko cepties par tiem bulisiem...treneris pirms bulisu mesanas prasa speletajam ka vins jutas un vaj ir gatavs mest...tatad Hosam un visiem parejiem jusu pieminetajiem speletajiem kam itka butu vajadzejis mest kautkas taja bridi nav bijis kartiba psihologiski....meta tie kam vajadzeja mest un viss...nav tur ko stukot ka butu ja butu....spele laba un 1 punkts ar godam izcinits...un SKA vieta tabula neparada vinu realo speka sameru..Rigas Dinamo malachi, skaista spele...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-09 23:28, pirms 17 gadiem
Šostaks bija aizmirsis uzasināt slidas, tādēļ mūsējie visu laiku krita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 23:32, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: RD šoreiz pietrūka visi kompanenti,kas viņus parasti izvilka citās spēlēs pret stipriem pretiniekiem:
!.Veiksme;
2.Haļavnije goli;
3.Leģionāri arī nevilka.
Speciāli neskaitiju,bet man šķiet,ka tikai vienā vairākumā RD izdevās daudz maz nostāties!
Tu skatījies spēli??? Tu pat nezini ar ko Tu riskē!!! Ne tik augsti godājamais Putina kungs ir devis rīkojumu visiem krievu hokejistiem iziet kursus hipnotizēšanas mākslā. Mērķis - ar hokejistu palīdzību Latvijas un citu KHL dalībvalstu televīziju pārraidēs iespaidot skatītāju domāšanu. Gan jau pats saproti, kurā virzienā.
Cerams, ka nav vēl par vēlu un šodienas pārraidē nekas tāds nenotika, bet turpmāk KHL labāk neskaties.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-09 23:36, pirms 17 gadiem
Man jau taa likaas ka par Hartiganu,bet nu c'mon,spélétáju uzvárdus gan bútu jázin.. Citádák var domàt,ka barona legionárs arí hoki spélé

  +5 [+] [-]

, 2008-10-09 23:39, pirms 17 gadiem
es plasiju un gribeeju pateikt ka vis nebija labi iznemot buliisus. veel loti neapmirinaaja tiesnesa darbiiba laukumaa. es biju klaatienee un redzeeju visu .divos vaardos par tiesaasanu: totaals sviests!

  +6 [+] [-]

, 2008-10-09 23:40, pirms 17 gadiem
Nu spēle sākās ar kuriozu,kad tiesneši neievēroja uz ledus uzlikto paklāju Ellas himnas dziedājumam un divi nokrita(laikam tāpēc tik dusmīgi tiesāja-nu šoreiz bija iebikldes,bet nu uzreiz mest monētas atkal-nu stulbi...)Ellas himna-nu jautri,ja nevar it kā profesionāle uzsākt normāli...Hokejā pretinieki labi presingoja mūsu aizsargus un nevarējām uzsākt uzbrukumus,interesanti,ka arī mazākumā ASK uzbrucēji 2 nāca klāt mūsu aizsargiem un tie visu laiku zaudēja ripas-ļoti slikti vairākumi šoreiz-pirmajos 2 pat lāgā zonā nenostājāmies!Kopumā labi,ka punkts-Naumovs malacis,jo reāli momenti ASK bija vairāk-bet,ja ņem vērā,ka ASK spēlē 16 ! NHL spēlējušie hokejisti,tad jābrīnās kā komanda pagaidām tik zemā vietā!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-09 23:41, pirms 17 gadiem
Nesen atbraucu no arenas spele man kopuma patika nekas ka zaudeja nepatika to ko darija Kasparaitis laukuma un vel nezinu vai radija jums pa teluku bet kads Ella kapa uz ledus lai dziedatu himmnu tiesnesis brauca un taja momenta gad Ella ja gaja vins gandriz vinu notrieca no kajam

Sergejs malaci

  +4 [+] [-]

, 2008-10-09 23:42, pirms 17 gadiem
žēl to Ivaru, tik kompleksainu, ar sevi vīlušos cilvēku. Pats neko savā dzīves laikā ne ar ko izcelties nav varējis, gribot pievērst sev uzmanību, raksta rakstus, mēģina oponēt, lai sajustu sevi par kaut cik piederošu sabiedrībai, kas ikdienā acīmredzot iet secen.
Slēpts komentārs: not_the_same
Slēpts komentārs: not_the_same
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2008-10-09 23:59, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nu labi,labi!
Paliksiem pie tā ka nebija sportiskās veiksmes!
Ja kāds pirms sezonas man teiktu, ka ņemsim punktu mājās pret SKA es neticētu. Tā, ka varam palikt pie kā gribam, bet RD līgā pašlaik ir tikai aiz "Atlant", "Salavat", "Avangard", Jaroslavļas un "AK Bars". Protams, situācija tabulā ir saspringta, 1 vai 2 zaudes un var nonākt uz 16-nieka robežas, bet, ja kāds man pirms sezonas teiktu, ka RD pēc šitik spēlēm būs TIKAI aiz šim te komandām- grandiem, tad es neticētu. Un ko tu domā man vienalga, kaut kā lieka, ka pat, ja RD būtu 1. vietā KHL un sistu Pitsburgas "Penguins" komandu NHL regulārās sezonas vidū, Ivars77 koments būtu "haļava, pretinieks nav noskaņojies, redzēs kas būs, kad "Red Wings nāks pretī!"...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2008-10-10 00:06, pirms 17 gadiem
not_the_same rakstīja: galiigi zheel samaksaato Ls 7... speelee, kaa pagalmaa uz diikja beidzot gribeeju redzeet izsludinaato Dinamo vareniibu... zheel... nesaku, ka vechi speelee slikti, saku, ka shoreiz tieshaam nebija liimenii... var jau vainot pretiniekus, var vainot tiesneshus, bet savas kljuudas ir jaredz... nelikaas vispaar, ka kaadam no speeleetaajiem shii speelee iipashi intereseeja, iznjemot Naumovu... tik slidinaas pa laukumu, bez jebkaadas iniciatiivas...
tad ar vairak uz hoki nenac...mes bez tava atbalsta tribines iztiksim, var redzet kad tev no hokeja sajegas ne smakas....

  +5 [+] [-]

, 2008-10-10 00:09, pirms 17 gadiem
gattiss rakstīja: Nákamajá spélé gan jáparáda,kurs ir Rígas saimnieks.. He,bet tie bija Piñki,Aréná vél neesam zaudéjushi,cerams arí nezaudésim
Veelos Tevi apbeedinaat, taa speele, ko Tu Pinkos skatiijies bija keerlings!!!

     [+] [-]

, 2008-10-10 00:10, pirms 17 gadiem
Nu malači ko, lai citu saka? Zaudēt šādā spēlē nav kauns.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-10 00:12, pirms 17 gadiem
Shkjiet 'not the same' arii uz Pinkiem bij aizbraucis!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-10 00:14, pirms 17 gadiem
Lai arī pirmais periods, t.sk. abi vairākumi tajā, bija visai miegaini, kopumā spēle jāuzskata par izdevušos. Šie noteikti bija stiprākie pretinieki konkrētajā spēlē, jo "Atlant" jau Rīgā neko sevišķu neparādīja.
SKA ir "ieskrējusies". Šī bija viņu 5.uzvara pēc kārtas, un arī turnīra tabulā tā sāks kāpt uz augšu..
Sīksta spēle, nedaudz atgādināja Latvijas izlases spēles pret Vāciju.
Mūsu līderiem daudz iespēju izcelties nebija. Vienubrīd 3.periodā tribīnes jau sāka saukt "Hossa ! Hossa !", bet arī tas nepalīdzēja.
Tiesneši bija nedaudz dīvaini, dažas reizes 3.periodā nenosvilpa, savukārt pāris reizes iedeva jocīgus abpusējos noraidījumus.
Pievienojos vispārējai nepatikai pret Ellas dziedājumu.
Arī bungas šodien nebija īstās rokās. Pret Maskavas "Dinamo" bija labāk.
Bet kopumā - tribīnes bija gandrīz pilnas, "Dinamo" formu tajās redz aizvien vairāk, faniem ir liels karogs, "bullīšu" laikā gandrīz visi stāvēja kājās..
Tie ir lielā hokeja svētki, kādus, pēdējos n gadus,
mēs svinējām tikai pavasarī..
Sestdien ir "ņemams" pretinieks, un tad -
klāt smags 6 spēļu izbraukums, t.sk. 2 spēles Helsinkos.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-10 00:16, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: RD šoreiz pietrūka visi kompanenti,kas viņus parasti izvilka citās spēlēs pret stipriem pretiniekiem:
!.Veiksme;
2.Haļavnije goli;
3.Leģionāri arī nevilka.
Speciāli neskaitiju,bet man šķiet,ka tikai vienā vairākumā RD izdevās daudz maz nostāties!
Protams, ka tu speciāli neskatīji. Tad jau sanāktu, ka tu skaties objektīvi uz RD, bet tas tev galīgi nepiestāv, ne?

     [+] [-]

, 2008-10-10 00:45, pirms 17 gadiem
ai da liekaties mieraa!!! kaadreiz tak ir arii jaazaudee un prieks,ka beidzot visiem tiem idinjiem mutes ciet,kas Naumovu krtizeeja liidz pat peedeejam... super komanda,ar super mazu budzetu un super ar mums Letinju labaakajiem liidzjuteejiem!!! vechi taa tik turpinam!!!

     [+] [-]

, 2008-10-10 00:56, pirms 17 gadiem
džekiem būs jāpiestrādā pie bulīšiem, bet patīkami, ka saglabāta vieta tabulā un aiz dinamo esošās komandas ir nospēlējušas tikpat vai vairāk spēles

     [+] [-]

, 2008-10-10 01:20, pirms 17 gadiem
kharlamovs rakstīja: kad nav ko teiti labāk klusē !!!! lai tavs LM nospēle ar ska tad padiskutesim !!!!!
kas ir "kompanents"?

     [+] [-]

, 2008-10-10 07:02, pirms 17 gadiem
Lai nu kā,bet vārtsargu Naumovu gan man ir liels prieks-MALACIS!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-10 07:11, pirms 17 gadiem
Naumovu tad ari bulliti sist bij jalaiz, kada starpiba, kurs no centra aizbliez vartiem garam ? makenit neiebraucu, ko sie tur darija (attieksme tada savada)...

     [+] [-]

, 2008-10-10 07:26, pirms 17 gadiem
mūsējo bullīši bija prikolīgi, pirmo reizi pa ilgiem tādus redzēju, tikai diemžēl jāsaka, ka Eš kādus 200 pēc kārtas tādus varētu paņemt

šī spēle tikai nostiprināja manu pārliecību, ka no "jaunajiem un perspektīvajiem" tikai no Krišiņa būs tolks nākotnē.

Bet tā spēle bija OK

     [+] [-]

, 2008-10-10 07:33, pirms 17 gadiem
Nu sorry klúdíjos,bet es jau nebiju aizbraucis,skatíjos pa tv jo neesmu rígá

  -1 [+] [-]

, 2008-10-10 07:40, pirms 17 gadiem
Labi kadabūjām to punktiņu. Mūsējie ir vāji spēka spēlē, un kopumā arīlēnāki ātruma ziņā.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-10 07:53, pirms 17 gadiem
nu šī komanda jau bija spēcīgāka un Dinamo izskatījās uz šī fona diezgan labi, spēle patika, tik žēl ka neuzvarējām, bet punkts arī Āfrikā ir punkts

     [+] [-]

, 2008-10-10 08:24, pirms 17 gadiem
malači! Man reāli nav par ko pārmest! Puiši cīnījās līdz galam! Kā man liekas, daudzi no LV izlases spēlētājiem un kandidātiem uz leģionāru fona progresē arvien un tas ir tas, dēļ kā vien bija nepieciešams atjaunot "Rīgas Dinamo" + neaizmirsīsim LV hokeja fanus.

     [+] [-]

, 2008-10-10 08:33, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: RD šoreiz pietrūka visi kompanenti,kas viņus parasti izvilka citās spēlēs pret stipriem pretiniekiem:
!.Veiksme;
2.Haļavnije goli;
3.Leģionāri arī nevilka.
Speciāli neskaitiju,bet man šķiet,ka tikai vienā vairākumā RD izdevās daudz maz nostāties!
klau, kad tava attieksme pret DR ir bijusi savādāka? Leģionāri nevilka? Vai tad komanda ir tikai leģionāri? Un nevienam no leģionāriem negribu pārmest necīnīšanos vai sliktu spēli. Līdzīgākas spēles, vismaz Rīgā, nav bijis.

Nedomā ka uz RD speciāli negatavojās. Un vēl lielāks prieks, ka uz krievu klubu fona RD izskatās pat ļoti pieņemami.

     [+] [-]

, 2008-10-10 09:23, pirms 17 gadiem
ivars jau njemaas, LM shitos amatierus - sushinski un kasparaiti - uz vienas slidas tak apslidotu.
abrags laikam gudraaks, pagaidaam paseedees kruumos

     [+] [-]

, 2008-10-10 09:34, pirms 17 gadiem
Sezona RD sākās cerīgi ..Gaidu play -off . Tur mēs jums sadosim !!! RD labākie

     [+] [-]

, 2008-10-10 10:03, pirms 17 gadiem
Ivars77 rakstīja: Nezinu,kas uzvarēs,bet zinu,ka ASK nebūs peramie zēni,kādi bija Minskas Dinamo! Par cik zināms,ka viss dzīvē notiek pirmoreiz,tad gan jau pienāks pirmā reize,kad RD pakāsīs mājās!
zeel ka vinjam bija taisnība

     [+] [-]

, 2008-10-10 10:14, pirms 17 gadiem
Armands Skutelis rakstīja: Ja kāds pirms sezonas man teiktu, ka ņemsim punktu mājās pret SKA es neticētu. Tā, ka varam palikt pie kā gribam, bet RD līgā pašlaik ir tikai aiz "Atlant", "Salavat", "Avangard", Jaroslavļas un "AK Bars". Protams, situācija tabulā ir saspringta, 1 vai 2 zaudes un var nonākt uz 16-nieka robežas, bet, ja kāds man pirms sezonas teiktu, ka RD pēc šitik spēlēm būs TIKAI aiz šim te komandām- grandiem, tad es neticētu. Un ko tu domā man vienalga, kaut kā lieka, ka pat, ja RD būtu 1. vietā KHL un sistu Pitsburgas "Penguins" komandu NHL regulārās sezonas vidū, Ivars77 koments būtu "haļava, pretinieks nav noskaņojies, redzēs kas būs, kad "Red Wings nāks pretī!"...
Nezinu, kāpēc daudzi bija tik pesimistiski, bet es vienmēr esmu uzskatījis un jau vasarā teicu, ka Dinamo šajā kompānijā mierīgi var grozīties ap astotnieku. Un Rīgā vai atsevišķā mačā piesist jebkuru, taču ilgtermiņā resursi noturēties, teiksim, četriniekā ir par maz. Tad man lika smagos mīnusus, tagad RD uztver kā baigo sensāciju. Bet Latvijas izlase pēdējās sezonās bez leģionāriem ir situsi gan Ufu, gan Maskavas Dinamo, 50% labāko krievu ir NHL, otra puse atšķaidīta pa 20 komandām, tāds tas vidējais līmenis arī ir. Ja PSRS čempī Rīgas Dinamo varēja kapāt par četrinieku, visiem Krievijas labākajiem hokejistiem spēlējot kādās 7-8 komandās (plus belari, hoholi, kazahi), tad kāpēc lai nevarētu tagad sisties līdzīgi ar visiem? Piekrītu, ka hokeja līmenis pie mums ir krities, taču ne jau tik dramatiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-10 12:16, pirms 17 gadiem
Demar 21 rakstīja: Par vairākumiem gan piekrītu - šoreiz bija pilnīgs vāks/daļēji to var izskaidrot ar to, ka SKA ir viena no labākajām aizsardzībām visā līgā...
Bet kā Tu man izskaidrosi to,ka RD tekoši zaudēja iemetienā savā aizsardzības zonā! Labi,ka Naumovs ir atguvis otru elpu,jo savādāk,visi tie zaudētie iemetieni bija reāli vārtu momenti! Elementāra shēma-iemetiens-atspēle-un zibenīgs šķīliens pa Naumova sargātiem vārtiem! Neko neteiktu,ja tas būtu epizodiski,bet tā bija n-tās reizes pēc kārtas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-10 14:29, pirms 17 gadiem
*naumovs malacis!
*ella bez komentāriem...

     [+] [-]

, 2008-10-10 14:58, pirms 17 gadiem
Spēle bija interesanta, bet žēl, ka Dinamo zaudēja.

     [+] [-]

, 2008-10-10 15:28, pirms 17 gadiem
Mjaa... speele bija aizraujosha, bet tas ka mees zaudeejaa SKA ir 6ara krieviem ;]

  -1 [+] [-]

, 2008-10-10 15:47, pirms 17 gadiem
Demar 21 rakstīja: To var izskaidrot vienīgi ar to, ka SKA ir augstākas klases komanda- gan spēle'tāju ziņā, gan līmeņa, gan arī pieredzes ziņā.Mums spēlēšana tādā līmenī ir pirmo gadu, bet ska spēle'tājiem ir liela superlīgas pieredze. Būsim reāli - ja nebūtu R.Dinamo, tad KHL klubos no mūsejiem varētu iekļūt tikai daži (Dārziņš, Cipulis...varbūt vēl kāds), tāpēc nevajag gaidīt no Dinamo, ka viņi uzlēks augstāk par sēžamvietu.
Tas ir loģiski,ka tā komanda, kas ir spēcīgāka (pēc būtības, nevis vietas turnīra tabulā) spēj uzspiest savu spēles stilu un veiksmīgāk izspēle't standartsituācijas...un tas tā ir visos sporta veidos.
Viss jau būtu labi,ja lieākā daļa no RD jau nebūtu divas reizes ir spēlējuši PČ ! Takā atsaukties uz pieredzes trūkumu diez vai ir korekti!

     [+] [-]

, 2008-10-10 15:53, pirms 17 gadiem
zzx rakstīja: tad ar vairak uz hoki nenac...mes bez tava atbalsta tribines iztiksim, var redzet kad tev no hokeja sajegas ne smakas....

es varbuut arii neesmu lietprateejs, bet shoreiz neveerteeju prasmes, bet attieksmi... tur nebija jaabuut psihologam, lai to ieraudziitu :p

     [+] [-]

, 2008-10-10 15:55, pirms 17 gadiem
kafka rakstīja: Lai arī pirmais periods, t.sk. abi vairākumi tajā, bija visai miegaini, kopumā spēle jāuzskata par izdevušos. Šie noteikti bija stiprākie pretinieki konkrētajā spēlē, jo "Atlant" jau Rīgā neko sevišķu neparādīja.
SKA ir "ieskrējusies". Šī bija viņu 5.uzvara pēc kārtas, un arī turnīra tabulā tā sāks kāpt uz augšu..
Sīksta spēle, nedaudz atgādināja Latvijas izlases spēles pret Vāciju.
Mūsu līderiem daudz iespēju izcelties nebija. Vienubrīd 3.periodā tribīnes jau sāka saukt "Hossa ! Hossa !", bet arī tas nepalīdzēja.
Tiesneši bija nedaudz dīvaini, dažas reizes 3.periodā nenosvilpa, savukārt pāris reizes iedeva jocīgus abpusējos noraidījumus.
Pievienojos vispārējai nepatikai pret Ellas dziedājumu.
Arī bungas šodien nebija īstās rokās. Pret Maskavas "Dinamo" bija labāk.
Bet kopumā - tribīnes bija gandrīz pilnas, "Dinamo" formu tajās redz aizvien vairāk, faniem ir liels karogs, "bullīšu" laikā gandrīz visi stāvēja kājās..
Tie ir lielā hokeja svētki, kādus, pēdējos n gadus,
mēs svinējām tikai pavasarī..
Sestdien ir "ņemams" pretinieks, un tad -
klāt smags 6 spēļu izbraukums, t.sk. 2 spēles Helsinkos.
varētu to raksturot arī ar miegainību... piekrītu...

     [+] [-]

, 2008-10-10 15:55, pirms 17 gadiem
pilnigi piekritu, ka vajadzeja laist, lai met kaut vai Sirokovs,Darzins vai Hosa, bet izsutija aizsargus, var teikt, ka bija iespeja uzvaret, bet nu labi, ka tika panemts 1. punkts, tikunta mes nezaudejam pamatlaika un tas ir patts galvenais.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-10 15:55, pirms 17 gadiem
gadas rakstīja: Naumovu tad ari bulliti sist bij jalaiz, kada starpiba, kurs no centra aizbliez vartiem garam ? makenit neiebraucu, ko sie tur darija (attieksme tada savada)...
piekrītu...

  +2 [+] [-]

, 2008-10-10 16:17, pirms 17 gadiem
Стоимость акций, принадлежащих предпринимателю Кирову Липману и его супруге Анне Липмане в течение 10 дней упала на 6,6 млн. латов.
tā un vajag resnajam preteklim!!

     [+] [-]

, 2008-10-10 16:42, pirms 17 gadiem
ASK izskatijās spēcīgi,Hosam šoreiz pašvaki.

     [+] [-]

, 2008-10-10 16:50, pirms 17 gadiem
Žēl, ka tā, jo bija tā uzvara tiešām tuvu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-10 17:30, pirms 17 gadiem
Demar 21 rakstīja: nejaukt izlasi ar klubu turnīru. Tās ir divas dažādas lietas...
Tajā komentārā negāja runa ne par izlasi,un ne par klubu,bet gan par spēlētāju individuālo pieredzi!

     [+] [-]

, 2008-10-10 18:30, pirms 17 gadiem
Aivers0n rakstīja: Стоимость акций, принадлежащих предпринимателю Кирову Липману и его супруге Анне Липмане в течение 10 дней упала на 6,6 млн. латов.
tā un vajag resnajam preteklim!!
Tipiska "latvieša" skaudība. Un tagad pasaki, par ko te priecāties? Tiešām nav nekas patīkams, ka Latvijā kāds zaudē naudu no sevis neatkarīgu apstākļu dēļ, vienalga miljonārs vai kādam nabagam pēdējā kapeika atņemta. No tā cieš visa valsts. Diemžēl tādu skauģu Latvijā ir samērā daudz.
Žēl, spēli neredzēju, bet dzirdēju draugu komentārus telefonsarunā. Skumji, protams, ka zaudējām, bet prieks, ka komanda cīnījās un zaudējām patiešām spēcīgai komandai tikai bullīšos. Ceru, ka treneri no šī zaudējuma izlobīs lielāku labumu nākotnei.
PROZĪT!!!!!
PAR LIELĀM UZVARĀM!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-10 20:52, pirms 17 gadiem
Viss jau būtu labi,ja lieākā daļa no RD jau nebūtu divas reizes ir spēlējuši PČ ! Takā atsaukties uz pieredzes trūkumu diez vai ir korekti!

Tikai divos Pč tika nospēlētas mazāk spēles nekā tagad divos mēnešos piedevām ar spēcīgākām komandām ka Pč.

     [+] [-]

, 2008-10-10 21:46, pirms 17 gadiem
ivar! laikam tu to atskaiti Putinam izklāstīji,bet beidz šeit smadzenes čakarēt,-tu nez kāds varonis pamatskolnieku vidū, ar ļoti zemu IQ.Vēl nesaprati,ka visiem esi PIERIEBIES! Savus komentus sūti labāk uz RU, Un nedomā, ka mans šifrs saistīts ar dzimšanas gadu,-tas ir kuģniecības šifrs

     [+] [-]

, 2008-10-10 22:47, pirms 17 gadiem
KHL limenis ir loti augsts. Tagad skatos Salavat Julaev - Amur. Lieliska slidosanas prasme, labs atrums, augsta individuala meistariba. Ta ka tas ka musejie tika saja liga ir lielisks solis uz prieksu. Un janoverte katrs musu hokejistu panakums tomer atklajot nepilnibas ir jacensas tas noverst. Piem. ir jatrenejas mest bulishus. Lai veicas Dinamo!

     [+] [-]

, 2008-10-10 23:02, pirms 17 gadiem
Ļoti vienkārši metieni, pavirši izpildīti, izņemot, Ņiživiju, protams. Un ko tad meistars Hosa? Pats negribēja mest vai treneris neļāva. No pieciem vienu jau nu tā kā iemest vajadzēja...

  -2 [+] [-]

, 2008-10-11 00:14, pirms 17 gadiem
Aivers0n rakstīja: Стоимость акций, принадлежащих предпринимателю Кирову Липману и его супруге Анне Липмане в течение 10 дней упала на 6,6 млн. латов.
tā un vajag resnajam preteklim!!
nu tad laikaam vinsh tagad par Hokeju daudz nedoma, pamatdarbu neveic. Slikti! tas grauj LV hokeju (kaut viss jau ir sagrauts, sabojat vairs nav ko. aaa, veel BACH veel Lipmans var sabojat)

tatad, vinjam tagad citas domas - jaadoma par savu naudasmaku

     [+] [-]

, 2008-10-11 00:20, pirms 17 gadiem
Ediju uz DINAMO! Edijs plosaas - ... skaitlisko pārsvaru izmantoja liepājnieks Edijs Brahmanis, kurš vispirms vidus zonā pārtvēra ripu, piemānīja savu pretspēlētāju un izdarīja ļoti tehnisku metienu, trāpot vārtu apakšējā stūrī – 2:1. Brahmanim ar to vēl nepietika un 28.minūtē viņš precīzi izmantoja vārtu priekšā saņemto piespēli – 2:2. Arī „Liepājas Metalurga” trešo vārtu guvumā savu roku pielika Edijs, izdarot piespēli Aleksandram Gorškovam, kurš apslidoja Edgara Lūsiņa sargāto „cietoksni”, sekoja metiens un jau 2:3.

     [+] [-]

, 2008-10-11 14:19, pirms 17 gadiem
Dinamoforum.com aicina visus Dinamo Rigas fanus ! Ja tev ir ko pateikt citiem Rigas Dinamo faniem tad

dinamoforum.com