Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Ābols: "Dinamo"" latiņa ir pacelta augstu"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Ābols: "Dinamo"" latiņa ir pacelta augstu"
Foto: LTV Sports

Vakar ''Sporta studijā'' ciemojās Rīgas ''Dinamo'' hokeja komandas pārstāvji – treneris Artis Ābols, tehniskais direktors Armands Simsons un spēlētājs Ģirts Ankipāns. Raidījumā tika runāts par aizvadīto pārbaudes spēļu posmu un gatavību jaunajai sezonai.

Pārbaudes spēles komandai izdevušās, vienīgais zaudējums piedzīvots pēdējā cīņā Daugavpilī. ''Protams, ka noskaņojums ir labs, jo sagatavošanās periods ir aizvadīts ļoti veiksmīgi, vienmēr jau ir patīkami uzvarēt. Diezin vai tik labi ies turpinājumā un būtu naivi cerēt, ka uzvarēsim 10 spēlēs pēc kārtas KHL, bet centīsimies,'' tā Artis Ābols. ''Pagājušogad varbūt vēl daudziem nebija ticības, ka tas ''Dinamo'' būs, komanda radās gana vēlu, bet šogad jau pēc pasaules čempionāta visiem spēlētājiem izdeva sagatavošanās plānu no 1.jūnija līdz 15.jūlijam. Tā bija individuālā programma, un tie rezultāti pierāda, ka visi kaut ko arī ir darījuši, tāpēc arī sākums ir daudz labāks nekā pagājušajā gadā.''

Armands Simsons : ''Jā, nosaukums ir Rīgas'' Dinamo'', bet patiesībā mēs esam visas Latvijas komanda, tautas komanda. Pēdējās divas spēles ar Daugavpils hokeja un kluba ''Latgale'' atbalstu aizvadījām tieši Daugavpilī un tas pierādīja, ka cilvēki mīl hokeju ne tikai Rīgā, atmosfēra bija fantastiska.''

Kāds skatītājs jautāja, kādēļ komandā nav tāda izteikta policista jeb kaušļa? Ģirts Ankipāns: ''Nav jau speciāli jākaujas, neviens jau ceļu nedod pie vārtiem, tā nav problēma, čaļi viens otru aizstāv.'' Artis Ābols vēl piebilda, ka te ļoti dārgi maksā noraidījumi un tādu speciāla kaušli kā NHL nemaz nevajag.

Kāds ir mērķis šajā sezonā ?

Simsons: ''Oficiālais mērķis tiks nosprausts komandas kopsapulcē trešdien, bet noteikti ''play-off'' būs jātiek. Mums pat Rēzeknē kāds sešgadīgs puisītis uzdeva jautājumu Jēkabam Rēdliham – ar kādu komandu mēs gribētu spēlēt KHL finālā? Super jautājums! Jo augstāk tiksim, jo labāk.''

Ābols: ''Es ceru, ka eiforijas tomēr nav un ar abām kājām, abām slidām stāvam uz ledus. Pagājušo gadu mēs to latiņu gana augstu uzcēlām un vismaz to iepriekšējo vajag sasniegt. Izdarīt gan varbūt to būs grūtāk nekā pērn.”

Kas notiks ārpus hokeja nākamajā sezonā?

Stāsta Simsons: ''Komandai ir vajadzīga spēlētāju saikne ar līdzjutējiem un tikšanās būs. Nevar apsolīt konkrētu skaitu sezonas laikā, bet tikšanās noteikti būs. Darbs ar līdzjutējiem dod ļoti lielu gandarījumu. Sportiskajā ziņā esam uzcēluši ļoti augstu latiņu, mēs esam pieradinājuši savus līdzjutējus pie laba hokeja. Mēs – apkalpojošais personāls, arī bijām izdarījuši milzīgu darbu un pieradinājuši līdzjutējus pie dažādām akcijām un balvām, tostarp automašīnām. Šo latiņu mēs arī nevaram nolaist.”

Skatītāji jautāja, vai mums ir izteiktas līdera maiņas, uz ko Ābols atbildēja, ka trīs, pat četras maņas ir spēkos līdzīgas un katru reizi varbūt izceļas kāds cits virknējums. Nav jau tā kā ''Salavat Julaev'', kur var nokomplektēt sešas maiņas. ''Viss ir laicīgs un šie virknējumi nenozīmē, ka tādi tie būs visu sezonu. Samainīt var jebkurā brīdī. Kamēr komanda uzvar, viss ir kārtībā.''

Kas ir aiz Rīgas ''Dinamo'', vai nav pārāk liela bedre?

Ābols: ''Es domāju, ka tagad jau bedre ir mazāka, jo tagad ir ''Dinamo/Juniors'' komanda, kas spēlē Baltkrievijas atklātajā čempionātā, kur līmenis ir samērā augsts. Lielā komanda atkal noteikti palīdz valsts izlasei, to pierādīja arī pasaules čempionāts''. Simsons: ''Kolektīvs mums ir liels un ģimenisks, man arī nākas noņemties ne tikai ar leģionāru sievām, bet arī suņiem un uzreiz visi kļuvuši par savējiem. Tāpat bija arī ar Sandi Ozoliņu, uzreiz varēja redzēt , ka ir liela personība, līderis, bet pēc dažām dienām jau šķita, ka esam pazīstami vismaz desmit gadus.''

Raidījuma gaitā tika runāts arī par basketbolu un Latvijas izlases sniegumu Eiropas čempionātā Polijā. Savas domas telefonsarunā no Polijas izteica Edgars Buļs: ''Atmosfēra joprojām paliek kaujinieciska, kaut noskaņojums varēja būt labāks. Spēlētāji nav galvu nokāruši, plinti krūmos nav iemetuši, rītvakar jāuzvar Vācija ar astoņu punktu pārsvaru, ja Francija pieveic Krieviju, vai arī vienkārši jāuzvar, un esam otrajā posmā. Treneris pēc cīņas ar Franciju paslavēja puišus, ka tie atguvušies no vājās spēles pret Krieviju. Šovakar jau bija pavisam cita spēle, basketbolisti labi cīnījās, bet Francijai te noteikti ir viena no labākajām komandām. Ielaidām tikai 60 punktus, pirmajās 30 minūtēs vispār rādītājs bija ideāls. Francija arī ļoti labi spēlēja aizsardzībā, iemest nebija viegli, viņu aizsardzība bija vēl labāka par mūsējo.''

Informāciju sagatavoja:
LTV Sports

     [+] [-]

, 2009-09-09 15:25, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: drīzāk turpināšanai, pie plašām iespējām izvēlēties kādu citu... un no Tevis minētajiem faktoriem tieši trešā lieta šī arī ir...

ja godīgi, man šī diskusija šķiet diezgan bezjēdzīga... ja Tu tiešām esi darbojies tur un tik ilgi kā pats to apgalvo, tad tik elementārām lietām būtu jābūt puslīdz skaidrām... dotajā gadījumā tas izskatās tā, ka Tu vienkārši savai nepatikai pret jebkādām ar RD saistītām aktivitātēm izmanto demagoģiju ar vāju teorētisku piesitienu, līdz ar to zūd jebkāda jēga turpināt...
piekrītu, diskusija ir jau kļuvusi bezjēdzīga acīmredzot, katrs paliksim pie sava un visu savās vietās noliks laiks.

P.s. iebildīšu par to "vājo teorētisku piesitienu" - kas attiecās uz reklāmas jomu (un lielā mērā arī PR), tad tas piesitiens nebūt nav "teorētiski" vājš. Jā, par pārējo - varbūt, neesmu profesionālis ne pārvadājumu, ne arī daudzās citās sfērās...

     [+] [-]

, 2009-09-09 15:33, pirms 15 gadiem
aigars076 rakstīja: Ar šo komentāru tu pieliki punktu!
Ir redzams, ka neko nesaproti no šīs jomas, jo no tā, ka KAZ, RUS vai BLR kompānijas pārvadā kravas caur Latvijas ostām, LDZ Cargo negūst nekādu labumu! Padomā, tas tak ir tik pašsaprotami.
Ar šo komentāru savukārt tu parādīji, ka neko nezini par to kā notiek dzelzceļa pārvadājumi Latvijā. Nekādas KAZ vai Rus vai BLR kompānijas neko te nepārvadā. LDz cargo parvadā + 2 privātās Latvijas kompānijas. Un LDz cargo savukārt Krievijā neko nepārvadā un nepārvadās. Mārketings nekāds tur nav un nevar būt, vienkārši naudas noslaukšana no Latvijas dzelzceļa, kurš pēc tam prasa no valsts entos miljonus investīcijām dzelzceļa infrastruktūrai, jo pašiem nav naudas.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 15:39, pirms 15 gadiem
ilvins rakstīja: Ar šo komentāru savukārt tu parādīji, ka neko nezini par to kā notiek dzelzceļa pārvadājumi Latvijā. Nekādas KAZ vai Rus vai BLR kompānijas neko te nepārvadā. LDz cargo parvadā + 2 privātās Latvijas kompānijas. Un LDz cargo savukārt Krievijā neko nepārvadā un nepārvadās. Mārketings nekāds tur nav un nevar būt, vienkārši naudas noslaukšana no Latvijas dzelzceļa, kurš pēc tam prasa no valsts entos miljonus investīcijām dzelzceļa infrastruktūrai, jo pašiem nav naudas.
Iedod vienu atsauci par tiem n-tajiem miljoniem kas ir ieguldīti investīciju projektos pēdējā laikā ?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 15:41, pirms 15 gadiem
Skatos jautrā diskusija, principā var mīlēt RD vai nīst, bet skaidrs ir viens ka izlases veči RD spēlējot gūst labu pieredzi KHL līmenī un tas bez RD nav iespējams...domāju lieki atgādināt kur daudzi izlases kandidāti spēlēja pirms RD...

Protams cits ir jautājums cik ilgi "treknais RD" noturēsies LV apstakļos, par to īsti skaidrības nav..

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 15:44, pirms 15 gadiem
GaryII rakstīja: Skatos jautrā diskusija, principā var mīlēt RD vai nīst, bet skaidrs ir viens ka izlases veči RD spēlējot gūst labu pieredzi KHL līmenī un tas bez RD nav iespējams...domāju lieki atgādināt kur daudzi izlases kandidāti spēlēja pirms RD...

Protams cits ir jautājums cik ilgi "treknais RD" noturēsies LV apstakļos, par to īsti skaidrības nav..
Relatīvi trekns jau tas ir, bet ja salīdzina ar citiem klubiem, tad pilnīgi plikais!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-09 15:46, pirms 15 gadiem
GaryII rakstīja: Protams cits ir jautājums cik ilgi "treknais RD" noturēsies LV apstakļos, par to īsti skaidrības nav..
...un kādi s..di Latvijas hokeja saimniecībā iestāsies, ja šis projekts aizies pa burbuli (kas ir diezgan reāli)...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 15:46, pirms 15 gadiem
ilvins rakstīja: Ar šo komentāru savukārt tu parādīji, ka neko nezini par to kā notiek dzelzceļa pārvadājumi Latvijā. Nekādas KAZ vai Rus vai BLR kompānijas neko te nepārvadā. LDz cargo parvadā + 2 privātās Latvijas kompānijas. Un LDz cargo savukārt Krievijā neko nepārvadā un nepārvadās. Mārketings nekāds tur nav un nevar būt, vienkārši naudas noslaukšana no Latvijas dzelzceļa, kurš pēc tam prasa no valsts entos miljonus investīcijām dzelzceļa infrastruktūrai, jo pašiem nav naudas.
Ja runa ir par miljoniem, tad tie ir Kohrēzijas fondi un Eiropas investīciju fondi no kuriem tā nauda tiek paņemta, kur no eiropas mēs esam saņēmuši reālus aizrādījumus, par vājo naudas apguvi!
Ja runa ir par peļņu, tad ja es nekļūdos 2008. gadā auditētā peļņa bija ap 15 miljoniem latu!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-09 15:46, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Relatīvi trekns jau tas ir, bet ja salīdzina ar citiem klubiem, tad pilnīgi plikais!
Latvijā - vistreknākais... pat salīdzinot ar visiem citiem sporta veidiem...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 15:47, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Relatīvi trekns jau tas ir, bet ja salīdzina ar citiem klubiem, tad pilnīgi plikais!
Priekš LV viņš ir ļoti trekns, LV un RU ir pilnīgi nesalīdzināmas lietas ja skatās "naudas daudzumu hokejam"

  +2 [+] [-]

, 2009-09-09 15:51, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ...un kādi s..di Latvijas hokeja saimniecībā iestāsies, ja šis projekts aizies pa burbuli (kas ir diezgan reāli)...
Un kādi sūdi tad iestāsies ? Kurš LV klubs ir no šī projekta cietis, kurš no RD sponsoriem iepriekš guldīja LV hokeja saimniecībā ? Manuprāt neviens, līdz ar to arī, pat pie RD izbeigšanās. kur es ceru, ka tas vēl ilgi nenotiks, nekas nemainīsies! Bet spēlētāji, kuri būs guvuši krietni lielu rūdījumu KHL, pilnīgi noteikti varēs tikt pie treknākiem līgumiem kā līdz šim, kapājoties pa kautkādu BAČ, un pa lielam, jau arī LV hokeja saimniecība, nekāda baisā nav bijusi! Pāris valsts sponsorētu klubu, kas izbeidzās līdz ar krīzi, LM, un no R2000 par RD pārtapušais klubs! Par ko te ir runa?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 15:53, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Latvijā - vistreknākais... pat salīdzinot ar visiem citiem sporta veidiem...
Tam nu gan es varu piekrist, par visiem 100%! Bet bez tā arī nenbūtu šāda interese!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 16:15, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: ...un kādi s..di Latvijas hokeja saimniecībā iestāsies, ja šis projekts aizies pa burbuli (kas ir diezgan reāli)...
Japiekrīt te RIO75 - nekādi sūdi jau nebūs vienkārši viss atgriezīsies vecajās sliedēs...pāris komandas gan jau spēlēs BAČ būs arī LAČ..principā kā tagad kad ir RD...oki nebūs RDJ, varbūt atgriezīsies kaut kas līdzīgs R2000
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-09 16:25, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Iedod vienu atsauci par tiem n-tajiem miljoniem kas ir ieguldīti investīciju projektos pēdējā laikā ?
Kopējās investīcijas 2008.gadā 31.5 miljoni latu. No Es fondiem 39.2%, kredīti 31.8%, pašu līdzekļi 23.4%, no valsts līdzekļiem 2.6 miljoni latu.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 16:32, pirms 15 gadiem
ilvins rakstīja: Kopējās investīcijas 2008.gadā 31.5 miljoni latu. No Es fondiem 39.2%, kredīti 31.8%, pašu līdzekļi 23.4%, no valsts līdzekļiem 2.6 miljoni latu.
aizmirsi piebilst, ka 11 miljoni ir iemaksāti valsts kasē, no auditētās peļņas, tātad, 11 - 2.6 = 8.4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 17:17, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: Nu jūs gan te laižat! Pat Lielais Reklāmas speciālists Abrags spiests "pastāvēt pie ratiem"
Vienkārši besī ārā, ka daži zvērnāti Liepājnieki, un vēl daži kuriem vienkārši netī RD, pamatojoties uz kautkādiem mistiskiem faktiem, apkāš RD projektu, lai gan ir skaidri redzams, ka tas ir nesis lielu labumu LV hokejistu izaugsmei! Kauvai paskatamies uz 4. maiņu, progress ir zvērīgs, kautvai paskatamies uz to motivāciju, ar kādu strādā vietējie spēlētāji! Nerunāsim nemaz par pieredzi, kas ir nenovērtējama! Kur agrāk visi šie hokejisti kapājās, Dānijās, da austrijās, BAČ, un pa kādam varbūt Krievijas syuperlīgā, kur gan viņi tika pie ŗelatīvi mazas teikšanas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 19:10, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Sūdi iestāsies tādi, ka pateicoties RD praktiski nekas nenotiek,lai attīstītu LV hokeja saimniecību. Kiram ir labs pamats visiem stāstīt, ka mums ir hokeja lielvalsts, jo redz mums komanda pērn ar labiem panākumiem startēja KHL. Tas nekas, ka zem šīs komandas apakšā arvien vairāk veidojas melnais caurums.
Par kādiem treknākiem līgumiem LV spēlētājiem Tu runā? Ja LV spēlētāji savā meistarībā nebūs galvas tiesu augstāki par RU spēlētājiem, tad viņiem KHL nekas nespīd leģionāru limita dēļ. Vismaz KHL Top 8-9 komandās noteikti nē.
BEIDZ VIENREIZ DIRSST JA!!!!!! ITKA PIRMSTAM BIJA BAIGA IZAUGSME JA, MUMS HOKEJA LAUCINA VISS BIJA SAKARTOTS ?????????????????????
Un tipa RDvisu to projektu nojauca??????
Nu un ja gadijuma tas RD projekts aizies pa skuju taku, nekas tacu nemainisies, ka bija LHF viena cilveka kantoris, ta ari vins paliks!!!! Beidz te vienreiz cilvekiem curat acis un stastit ka tas ir lietus!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 20:03, pirms 15 gadiem
Varu tikai pabrīnīties , kā daži samērā normāli eksperti te cepās .
1. LHF ir K...as rokās, kuram par Latvijas hokeja attīstību nav nekādas intereses. Tikai par sevi .
2. Jo augstākā līmenī spēlēs Latvijas hokejisti , jo labāk viņi pārstāvēs savu valsti OS un PČ . Tādēl RD ir + projekts .
3. Tiem augšā absolūti neinteresē jūsu , arī manas domas . Ja viņi izlemj zagt ( Pa...ex) tad zog . Ja izlemj dot hokejam -tad dod . Kad izlems dot basketam , tad dos . Un tautai tur nebūs teikšanas .

  +1 [+] [-]

, 2009-09-09 20:05, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Sūdi iestāsies tādi, ka pateicoties RD praktiski nekas nenotiek,lai attīstītu LV hokeja saimniecību.
Kad nebija RD tad notika baigā LV hokeja attīstība ?
Arī tad LAČ bija "sētas turnīrs" kas diemžēl interesēja tikai dažiem un uz BAČ spēlēm kaut kā pārpildītas tribīnes nemanīja....

Ja nebūtu RD tāpat krīze izčakarētu BAČ un LAČ klubus tāpat kā tagad ar RD, jo tie kas grūž naudu RD tagad, to jau netērāja BAČ un LAČ līmeņa komandās pirms tam un netērētu arī tagad..
Tad Kira bija vainīgs tagad RD un Kira biku smieklīgi paliek.....

  -1 [+] [-]

, 2009-09-09 20:08, pirms 15 gadiem
RD projekts patreiz peļņu nenes-ir tikai miljonos mērāmi zaudējumi . Ja nākamgad naudas nebūs- viss beigsies . No RD algām TIEK MAKSĀTI nodokļi . LR tie ir augsti un valsts dabū sev lielu daļu no RD budžeta . Tā RD nauda nepaliek Krievijā . Taqmdēļ nevajaga te visus ap...irst , kuri nodrošina patreiz RD pastāvēšanu .
Labāk palasiet , kā ministrijas veikli Latvijas budžetu izmaksā sev prēmijās par labu darbu .

     [+] [-]

, 2009-09-09 20:09, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Visa vēršanās notiek pret RD kluba vadību, kas LV hokeja līdzjutējus uznesa debesīs, bet nupat liekas, ka viņi ar lielu troksni tos taisās nomest uz zemes.
Par šito piekrītu, jo Savicka teksti par "tautas komandu" manī arī izraisa vieglu smaidu

     [+] [-]

, 2009-09-09 23:54, pirms 15 gadiem
Abrags rakstīja: Valsts akciju sabiedrība "Latvijas Dzelzceļš" - 0,5 mlj. Ls
Šī nauda varēja nonākt Latvijas Valsts kasē...

+ tagad arī sākušās runas par Rīgas Brīvostas "brīvprātīgu reklāmu" RD...
Ko tu tur skaiti. Un kur tie 0,5 ļimoni aizietu no Valsts kases tālāk? Kādi pārdesmit ierēdnīši sadalītu savā starpā un tu pat izsekot tai nevarētu.
Vienkārši tev un tev līdzīgajiem, totālais krupis sēž iekšā, ka kāds ar hokeju vēl nopelna. Baudiet hokeju, baudiet šo spēli un beidziet smirdēt.