Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Jalasvāras vārti mača izskaņā nodrošina "Dynamo" otro uzvaru

Jalasvāras vārti mača izskaņā nodrošina "Dynamo" otro uzvaru
Janne Jalasvāra 46.numurs) šovakar guva uzvaras vārtus
Foto: www.championat.com

Šovakar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) Gagarina kausa izcīņas finālsērijā otro uzvaru izcīnīja Oļega Znaroka un Harija Vītoliņa trenētā Maskavas "Dynamo", kas mājas spēlē ar 3:2 pieveica Čeļabinskas "Traktor". Uzvaras vārtus Maskavas kluba aizsargs Janne Jalasvāra guva nepilnas trīs minūtes līdz trešā perioda beigām.

Maču aktīvāk iesāka mājinieki, jau otrajā minūtē nopelnot iespēju uzspēlēt skaitliskajā vairākumā pēc Maksima Jakuceņas noraidījuma. Viena spēlētāja pārsvaru vārtu guvumā gan pārvērst neizdevās, tomēr miliči spēja saglabāt kontroli pār spēli. Pēc dažiem, samērā bīstamiem "Traktor" uzbrukumiem "Dynamo" prettriecienā guva vārtus – precīzs bija Jakuba Petružaleka metiens. Pamazām tomēr iniciatīva pārgāja viesu pusē, kā rezultātā arī Čeļabinskas komanda tika pie vairākuma iespējas, ko atšķirībā no mājiniekiem spēja realizēt – astoņas sekundes līdz vairākuma beigām rezultātu izlīdzināja Jans Bulis.

Otro periodu mājinieki iesāka vairākumā – vēl pirmās trešdaļas beigās noraidīts tika viesu aizsargs Dmitrijs Rjabikins. "Dynamo" uzbruka vairāk un bīstamāk, tomēr Gārneta cietoksnis netika uzlauzts. Pamazām aktīvāki kļuva "Traktor" hokejisti, un perioda vidū viņiem nāca diezgan negaidīta iespēja – uzspēlēt piecatā pret trijiem dinamiešiem. 22 sekunžu laikā šī iespēja arī tika izmantota – Rjabikina metiena ripa no vārtsarga Jerjomenko atleca pie Andreja Kosticina, kurš bija nekļūdīgs. Atlikušajās minūtēs mājiniekiem bija iespējas izlīdzināt rezultātu, tostarp skaitliskais vairākums, tomēr pārtraukumā nācās doties pie vienu vārtu deficīta.

Trešā perioda sākumā "Traktor" atkal bīstami uzbruka, kārtējo reizi aktīvam esot jaunajam talantam Valērijam Ničuškinam, tomēr vārtus gandrīz uzreiz pēc tam izdevās gūt mājiniekiem – no zilās līnijas precīzs bija Mareks Kvapils. Trešdaļas turpinājumā abas komandas apmainījās metieniem pa vārtiem, tomēr vietā bija vārtsargi Jerjomenko un Gārnets. Komandas šķietami gatavojās pagarinājumā, tomēr šajā sezonā ne reizi vien pierādīts, ka mača izskaņā atslābināties nedrīkst. Pēc viena no "Traktor" kārtējiem mēģinājumiem aizkavēties "Dynamo" aizsardzības zonā miliči aizskrēja pretuzbrukumā, Denisam Mosaļovam no aizvārtes izslidinot ripu pretī viesu vārtiem, kur atvēzējies jau gatavojās Janne Jalasvāra – Gārnets kapitulēja, un Čeļabinska nonāca zaudētāju lomā nepilnas trīs minūtes līdz trešā perioda noslēgumam. Atlikušajā laikā viesi vairs nespēja atgūties un nelīdzēja arī pēdējā minūtē nomainītais Gārnets – "Traktor" otrais zaudējums sērijas divās spēlēs, šovakar ar 2:3.

Līdz ar to sērijā līdz četrām uzvarām "Dynamo" izvirzījušies vadībā ar 2:0. Nākamos divus mačus komandas aizvadīs Čeļabinskā, 11. un 12.aprīlī.

KHL, 8.aprīlis

"Dynamo" – "Traktor" 3:2 (1:1, 0:1, 2:0)

Vārti: 10:28 Petružaleks (Cvetkovs, Kokarevs) 1:0, 17:08 Bulis (Rjabikins, Kuzņecovs, vair.) 1:1, 31:53 Kosticins (Rjabikins, vair.) 1:2, 43:34 Kvapils (Gorohovs, Jerjomenko) 2:2, 57:18 Jalasvāra (Mosaļovs, Kokarevs) 3:2.
Metieni: 25:27.
Soda minūtes: 6:6.
Vārtsargi: Aleksandrs Jerjomenko – Maikls Gārnets (59:08 – tukši vārti)

Izmantotais avots:
Континентальная Хоккейная Лига - KHL.RU -...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 20:47, pirms 11 gadiem
Malači! Jalasvāra vienkārši izšāva Gārnetam cauri un vārtos iekšā!

  +4 [+] [-]

, 2013-04-08 20:47, pirms 11 gadiem
Leģionāru diena šodien
Kosticins,Bulis,Petruzaleks,Kvapils,Jalavsvaara

 +11 [+] [-]

, 2013-04-08 20:47, pirms 11 gadiem
Znaroks vedīs Juriju Gagrinu uz Rīgu!

  +6 [+] [-]

, 2013-04-08 20:47, pirms 11 gadiem
Viss bija tā kā tam bija jābūt, Znaroks, Vītoliņš un Dyinamo ir spēks kurš pārliecinoši atkal tuvojas Gagarinam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2013-04-08 20:48, pirms 11 gadiem
Ja godīgi es nevaru iedomāties to skatu, ka Dynamo zaudētu

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 20:48, pirms 11 gadiem
Nja kas par cinju! Znaroka banda jau no ta brizha kad bija iedzinejos ar 1-2 saka stipri presingot un tas deva rezultatu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-04-08 20:49, pirms 11 gadiem
Super!!! Iespējams ka šī spēle konkrētāk 3 periods izšķīra čempionu likteni!!!

  +7 [+] [-]

, 2013-04-08 20:50, pirms 11 gadiem
Forši atkal dzirdēt Ābola balsi
(koment;eja pa VSB)

 +10 [+] [-]

, 2013-04-08 20:50, pirms 11 gadiem
Var patikt Dinamo spēles stils vai nē, bet - tā ir izteikta kausa izcīņas komanda. Nav daudz variantu Traktoram šogad pacelt kausu....

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 20:50, pirms 11 gadiem
badža rakstīja: Super!!! Iespējams ka šī spēle konkrētāk 3 periods izšķīra čempionu likteni!!!
Nu beidz, es jau ar gribu lai ta butu, bet nedomaju ka shis jau butu beigas!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 20:51, pirms 11 gadiem
kresnais rakstīja: Forši atkal dzirdēt Ābola balsi
(koment;eja pa VSB)
Forshi, tad jau PČ atkal Abols komentes! Jeee
Man ljoti patiik ka Zaharovs ar Abolu komente speles!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 20:52, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu beidz, es jau ar gribu lai ta butu, bet nedomaju ka shis jau butu beigas!
Protams,ka nav beigas, bet ir ļoti svarīgi atrasties vadībā ar 2:0 .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-04-08 20:54, pirms 11 gadiem
garlaicigi palika skatoties kautko tadu.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 20:54, pirms 11 gadiem
forge rakstīja: Protams,ka nav beigas, bet ir ļoti svarīgi atrasties vadībā ar 2:0 .
Piekritu, 2-0 ta jau ir diezgan drosha situacija, ko nevaretu teikt par traktoristiem!
Bet butu jau skaisti ja Znaroks ar 4-0 serija panemtu kausu!

  +3 [+] [-]

, 2013-04-08 20:54, pirms 11 gadiem
domiigais rakstīja: Var patikt Dinamo spēles stils vai nē, bet - tā ir izteikta kausa izcīņas komanda. Nav daudz variantu Traktoram šogad pacelt kausu....
Kādreiz krievu futbolā bija Doņeckas Sahtjor ar Staruhinu. Tā bija kausu komanda, arī MD tagad.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 20:54, pirms 11 gadiem
Cereal Guy rakstīja: Ovečkins gaida KHL čempionu gredzenu!
Būtu forši - dabūt gan Gagarina kausu, gan Stenlija kausu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-04-08 20:56, pirms 11 gadiem
kasha rakstīja: garlaicigi palika skatoties kautko tadu.
Tu par to spēli Latvija-Zviedrija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 20:56, pirms 11 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Piekritu, 2-0 ta jau ir diezgan drosha situacija, ko nevaretu teikt par traktoristiem!
Nu nu, 2pret 0 sērijā vēl nav nekas, ja būs trešā uzvara Čeļabinskā tad gan varēs lēnām apsveikt jau Oļegu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 20:56, pirms 11 gadiem
MTZ varētu drusku uz nākamo spēli saņemties jo 4-0 sērijā nav tas ko gribētos redzēt

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 20:56, pirms 11 gadiem
Un tas ka neviena MD spēlētāja nav starp bombardieriem pierāda to ka visas maiņas var izšaut!Stabila komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 20:57, pirms 11 gadiem
interesanti - vai čeļabas boļelas arī Ņičuškinu tagad atļausies pakritizēt tā skarbāk pēc ļapa pie 3.vārtiem?
Līdz šim šams bija svētāks pat par Kuzju92.

 +11 [+] [-]

, 2013-04-08 20:57, pirms 11 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: mūžīgie haļavčiki

Ņičuškina kļūda,Belova mugura, kļūda vairākumā,Belova kļūda pie borta

4 no 5 goliem = haļavas!
Interesants cilvēks - saskaita kļūdas un beigās nopiržas par haļavu

  +3 [+] [-]

, 2013-04-08 20:58, pirms 11 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: mūžīgie haļavčiki

Ņičuškina kļūda,Belova mugura, kļūda vairākumā,Belova kļūda pie borta

4 no 5 goliem = haļavas!
Un tu pēc Jāņu nakts haļava

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 20:59, pirms 11 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu nu, 2pret 0 sērijā vēl nav nekas, ja būs trešā uzvara Čeļabinskā tad gan varēs lēnām apsveikt jau Oļegu
Vienkārši dinamo nav ,ko saspringt ja zaudēs nākamajā spēlē,savukārt traktoram obligāti jāuzvar.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 21:00, pirms 11 gadiem
Tas ir Oļegs, nu tur nav ko teikt par 3:0 sērijā un nākamgad arī kausu novēlu MD , MD pašlaik ir vienīgā komanda KHL pret kuru man ir patiesa cieņa, tā ir tāda kapāšana kādu var redzēt tikai un vienīgi NHL plovos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:02, pirms 11 gadiem
patiesiba nemirkli nelikas,ka Maskaviesi varetu neuzvaret

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:03, pirms 11 gadiem
Nu. Būtu uzvarējis Traktors teiktu godīgi. Bet arī tagad varu teikt to pašu. Vienādas komandas, paveicās Dynamo šoreiz.
OLEEE OLEE..

  +3 [+] [-]

, 2013-04-08 21:05, pirms 11 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: kapāšanās, bet no meistarības ne smakas kā NHL
3 reizi 4 gados finālā.

Tu pasaki ,cilvēk, tu neesi bērnībā nokritis uz galvas kaut kur?
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:07, pirms 11 gadiem
Jūlis rakstīja: Nu. Būtu uzvarējis Traktors teiktu godīgi. Bet arī tagad varu teikt to pašu. Vienādas komandas, paveicās Dynamo šoreiz.
OLEEE OLEE..
Veicas stiprākajam

  +3 [+] [-]

, 2013-04-08 21:07, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Veiksme šodien bija Značoka bandas sabiedrotie.
Garnets itkā super varočiks, bet gadās arī viņam regulārās pļuhas.
Nabaga Tu

  +5 [+] [-]

, 2013-04-08 21:08, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Veiksme šodien bija Značoka bandas sabiedrotie.
Garnets itkā super varočiks, bet gadās arī viņam regulārās pļuhas.
Kā parasti Ivar Kā parasti, jau otro gadu tīri uz ``haļavu`` pārliecinoši iet uz Gagārinu

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:09, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas ir Oļegs, nu tur nav ko teikt par 3:0 sērijā un nākamgad arī kausu novēlu MD , MD pašlaik ir vienīgā komanda KHL pret kuru man ir patiesa cieņa, tā ir tāda kapāšana kādu var redzēt tikai un vienīgi NHL plovos.
Piekrītu! Znaroks ar Hari gadu gaitā ir ''salikuši'' pa gabaliņiem labu blici! Katrs ir kā tāds mazs zobrats, kurš atrodas savā vietā un perfekti dara savu darbu, mehānisms strādā! Tāpat arī piekrītu apgalvojumam, ka, ja KHL būtu mazie laukumi, tad Značoka kapātājiem vispār nebūtu pretinieku, tobiš, MD pārākums būtu vēl lielāks nekā tagad!!!

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:09, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Veicas stiprākajam
Tā jau stāsta.
Dynamo atgādina 90-to gadu NY Devils. Arī neko baigi uzbrukumā nerādīja, bet kausus paņēma pārīti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:10, pirms 11 gadiem
Barbosa 333 rakstīja: kapāšanās, bet no meistarības ne smakas kā NHL
MD ir daži ļoti meistarīgi krievijas izlases kandidāti.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 21:12, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Piekrītu! Znaroks ar Hari gadu gaitā ir ''salikuši'' pa gabaliņiem labu blici! Katrs ir kā tāds mazs zobrats, kurš atrodas savā vietā un perfekti dara savu darbu, mehānisms strādā! Tāpat arī piekrītu apgalvojumam, ka, ja KHL būtu mazie laukumi, tad Značoka kapātājiem vispār nebūtu pretinieku, tobiš, MD pārākums būtu vēl lielāks nekā tagad!!!
Pilnīgi precīzi pateikts, un Znaroks atrod tos zobratus, viņš kaut kā spēj atsijāt pareizos spēlētājus, tas ir apbrīnojami.

  +9 [+] [-]

, 2013-04-08 21:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu gan vai šai pārī MD jebkādi ir stiprāki.
Drīzāk var teikt,ka Traktor zināmā mērā neveicas.
Ei, kā tur bija ar to rezultātu uz tablo? reiz Ivars stāstīja ka tas ir objektīvais rādītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:13, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Piekrītu! Znaroks ar Hari gadu gaitā ir ''salikuši'' pa gabaliņiem labu blici! Katrs ir kā tāds mazs zobrats, kurš atrodas savā vietā un perfekti dara savu darbu, mehānisms strādā! Tāpat arī piekrītu apgalvojumam, ka, ja KHL būtu mazie laukumi, tad Značoka kapātājiem vispār nebūtu pretinieku, tobiš, MD pārākums būtu vēl lielāks nekā tagad!!!
Ne tikkai kapātāji,bet arī ķeksētāji-tiesneši ne vienmēr redz Znaroka padoto ''varoņdarbus''......''netīra'' komanda...

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:13, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nezinu gan vai šai pārī MD jebkādi ir stiprāki.
Drīzāk var teikt,ka Traktor zināmā mērā neveicas.
būtībā es sportā atceros tikai vienu haļavu - Chelsea triumfu 2012 gada ČL
bet teiciens - veicas stiprākajam! vienmēr ir patiess - arī šajā gadījumā
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:15, pirms 11 gadiem
Jūlis rakstīja: Tā jau stāsta.
Dynamo atgādina 90-to gadu NY Devils. Arī neko baigi uzbrukumā nerādīja, bet kausus paņēma pārīti
Bet visa cieņa Čeļabinskai!

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:15, pirms 11 gadiem
Interesanti, vai Bils turpinās ignorēt Dynamo čaļus.. Un uz sūda PČ atkal paņems tikai Kokorevu.

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Galīgi po.
Jā, esmu par Traktor, bet ja viņi nevelk, tad paši vien vainīgi.
Tikai atceroties, kā viņi šosezonā PO spēlē, tad Značoka bandai pāragri gavilēt.
Ja protams skatījies spēli tad vajadzēja ievērot ka ar fizisko traktoristiem diezgan pašvaki. Protams vairāk spēles bijušas utt. BET...

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:15, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Galīgi po.
Jā, esmu par Traktor, bet ja viņi nevelk, tad paši vien vainīgi.
Tikai atceroties, kā viņi šosezonā PO spēlē, tad Značoka bandai pāragri gavilēt.
Piekrītu, gavilēt vēl nevajag un sērija nav beigusies

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:15, pirms 11 gadiem
RUBEN rakstīja: Interesanti, vai Bils turpinās ignorēt Dynamo čaļus.. Un uz sūda PČ atkal paņems tikai Kokorevu.
Ir vēl pārītis,kurus var paņemt

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:16, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ei, kā tur bija ar to rezultātu uz tablo? reiz Ivars stāstīja ka tas ir objektīvais rādītājs
Es jau neapstrīdu rezultātu uz tablo.
Es tikai zinu, ka Traktor šajā Play Off vairākkārt ir izlīduši vel no sarežģītākām situācijām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 21:17, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau neapstrīdu rezultātu uz tablo.
Es tikai zinu, ka Traktor šajā Play Off vairākkārt ir izlīduši vel no sarežģītākām situācijām.
Ja neapstrīdi, tad japiekrīt ka šajās divās spēlēs MD ir bijis spēcīgāks, tā vismaz tablo rāda

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:17, pirms 11 gadiem
es par Traktor vēlu viņiem kausu un ceru kad čaļi spees saņemties un uzvarēt!! Nepatīk tas Znaroks un viņa kolhoza komanda!!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:18, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Bet visa cieņa Čeļabinskai!
Oi jā. Kapājas, bet nu kautkas pietrūkst tur tajā mehānismā. Un ka Tiko teica pa SPORT2 , tad viens no līderiem spēlējot ar špricēm..koroč pamatīga trauma. Bet spēle ir OK!
Nekas nebūtu pretī ja sērija ieviilktos līdz 6-7 spēlēm!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:21, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Ja neapstrīdi, tad japiekrīt ka šajās divās spēlēs MD ir bijis spēcīgāks, tā vismaz tablo rāda
Bija,spēcīgāki. Un tas ir nenoliedzams, fakts, jo spēles tablo to skaidri apliecina.

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:21, pirms 11 gadiem
imantsbg rakstīja: Ne tikkai kapātāji,bet arī ķeksētāji-tiesneši ne vienmēr redz Znaroka padoto ''varoņdarbus''......''netīra'' komanda...
Es hokejā vienmēr esmu cienījis gigantisku pašatdevi un cīņassparu! Ķeksē visi arī Traktors ,tikai tas ir fināls, kurā tiesneši atļauj šādu kā tu izsakies ''netīru'' spēli, un, manuprāt, tur nav nekā slikta vai nosodāma! Savā ziņā Filadelfija arī ir ''netīra'' komanda, bet toties kā viņi cīnās un kapā! Arī tas ir hokeja skaistums!

  -3 [+] [-]

, 2013-04-08 21:22, pirms 11 gadiem
Nu pie vella, cik tam Znarokam un co var veikties!! Pietika jau ar pagājušā gada finālu!!

  -1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:22, pirms 11 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bija,spēcīgāki. Un tas ir nenoliedzams, fakts, jo spēles tablo to skaidri apliecina.
Next spēlē pievienošos Tev un atbalstīšu Trakoru, lai tā sērija pagarinās

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:23, pirms 11 gadiem
RUBEN rakstīja: Interesanti, vai Bils turpinās ignorēt Dynamo čaļus.. Un uz sūda PČ atkal paņems tikai Kokorevu.
Un pareizi darīs ja ignorēs. Šie čaļi tikai vinena konkrēta stila komandā darbojas.

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:25, pirms 11 gadiem
EUcerin rakstīja: Nu pie vella, cik tam Znarokam un co var veikties!! Pietika jau ar pagājušā gada finālu!!
Veicās, jo kapā varbūt???

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:26, pirms 11 gadiem
Fruktists rakstīja: Un pareizi darīs ja ignorēs. Šie čaļi tikai vinena konkrēta stila komandā darbojas.
Muļķības.

Labi, par laukuma spēlētājiem vēl varētu pastridēties, bet Jerjomenko?

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:27, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Es hokejā vienmēr esmu cienījis gigantisku pašatdevi un cīņassparu! Ķeksē visi arī Traktors ,tikai tas ir fināls, kurā tiesneši atļauj šādu kā tu izsakies ''netīru'' spēli, un, manuprāt, tur nav nekā slikta vai nosodāma! Savā ziņā Filadelfija arī ir ''netīra'' komanda, bet toties kā viņi cīnās un kapā! Arī tas ir hokeja skaistums!
kad mūsu Dinamo trenēja Jūlis.mūs arī uzskatīja par čehu kēksētājiem-runa par stilu --vismaz ,tagad mūs neuzskata par ''netīreļīem''

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:27, pirms 11 gadiem
Spaceman rakstīja: Es hokejā vienmēr esmu cienījis gigantisku pašatdevi un cīņassparu! Ķeksē visi arī Traktors ,tikai tas ir fināls, kurā tiesneši atļauj šādu kā tu izsakies ''netīru'' spēli, un, manuprāt, tur nav nekā slikta vai nosodāma! Savā ziņā Filadelfija arī ir ''netīra'' komanda, bet toties kā viņi cīnās un kapā! Arī tas ir hokeja skaistums!
MD ir attāla Filijas kopija starp citu, man uzreiz pirmā doma kas iešaujas prātā ieraugot MD stilu ir Flyers , nu tāda pašatdeve. Starp citu Filadelfija vienmēr slēgusi līgumus tikai ar spēlētajiem kuri atdod sevi par 100%, tipisks piemērs pēdējā spēle pret Jets, Šenu nopļauj un pārsit uzaci vai ko tur, pēc brīža šis ar šuvēm laukumā, un ik pa brīdim asiņoja.

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:27, pirms 11 gadiem
Fruktists rakstīja: Un pareizi darīs ja ignorēs. Šie čaļi tikai vinena konkrēta stila komandā darbojas.
Jā, bet ar savu uzdevumu tiek galā teicami,ko var izmantot arī krievijas izlasē, tieši sočos vajag vnk pašus izcilākos krievus un kapātājus.

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 21:28, pirms 11 gadiem
Tā ir ka es saku.. rakstīja: Tu stulbais losi paskaties kā tu pats raksti izskatās,kad tev pat nav 9.klases izietas(lol)
Izietas

  +3 [+] [-]

, 2013-04-08 21:28, pirms 11 gadiem
izskatās, ka SC raud pēc vecuma cenza komentēšanā, vismaz 16, ja ne 18 gadu slieksni jānosaka.
Pilnīgs pilnmēness citādi šeit....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:29, pirms 11 gadiem
forge rakstīja: Veicās, jo kapā varbūt???
Un Traktor nekapāja?
Ps. Traktor bija šodien labāki, tikai tas gala rezultāts uz tablo par to neliecinia, diemžēl!

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:30, pirms 11 gadiem
forge rakstīja: Jā, bet ar savu uzdevumu tiek galā teicami,ko var izmantot arī krievijas izlasē, tieši sočos vajag vnk pašus izcilākos krievus un kapātājus.
Gaidi vien, Zinetula paņems kaut kādus klaunus un ar to viss būs beidzies.

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:30, pirms 11 gadiem
jurkoo rakstīja: Izietas
Tu tak esi idiņš!!

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:30, pirms 11 gadiem
Tā ir ka es saku.. rakstīja: Tu stulbais losi paskaties kā tu pats raksti izskatās,kad tev pat nav 9.klases izietas(lol)
Tak, pajol, komatus saliec. Pats kaut ko muldi par 9. klase, bet pieturzīmes nejēdz salikt elementārā teikumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:30, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: MD ir attāla Filijas kopija starp citu, man uzreiz pirmā doma kas iešaujas prātā ieraugot MD stilu ir Flyers , nu tāda pašatdeve. Starp citu Filadelfija vienmēr slēgusi līgumus tikai ar spēlētajiem kuri atdod sevi par 100%, tipisks piemērs pēdējā spēle pret Jets, Šenu nopļauj un pārsit uzaci vai ko tur, pēc brīža šis ar šuvēm laukumā, un ik pa brīdim asiņoja.
Tieši tā! Bet daudziem to nesaprast, vai varbūt pārāk patīk tamborētāju hokejs, kurš arī nav nemaz tik slikts!

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:31, pirms 11 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: izskatās, ka SC raud pēc vecuma cenza komentēšanā, vismaz 16, ja ne 18 gadu slieksni jānosaka.
Pilnīgs pilnmēness citādi šeit....
Ivars tāpat tiks

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:31, pirms 11 gadiem
EUcerin rakstīja: Un Traktor nekapāja?
Ps. Traktor bija šodien labāki, tikai tas gala rezultāts uz tablo par to neliecinia, diemžēl!
Nu traktors nespēlē tik sūri aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:31, pirms 11 gadiem
Tā ir ka es saku.. rakstīja: Tu tak esi idiņš!!
Atkal spogulī skaties?

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:34, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Ivars tāpat tiks
Ivars jau te dažam labam liekas ka tēvā lomā derētu,v ismaz pēc vecuma .
nav ne vainas, savdabīgs cilvēks, bet ir savas fīčas viņam, kas liekas tīri interesantas .
ir viena cita kategorija, bet nu tas jau tā, patiesība nezinu kādēļ vispar sāku ko tādu teikt par to pilnmēnesi, tāpat te lielos vilcienos viss ir skaidrs .

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:34, pirms 11 gadiem
на характере добились победы КРАСАВЫ!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-04-08 21:34, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Next spēlē pievienošos Tev un atbalstīšu Trakoru, lai tā sērija pagarinās
Ja visi tā darīs, tad Ivars būs par MD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:37, pirms 11 gadiem
imantsbg rakstīja: kad mūsu Dinamo trenēja Jūlis.mūs arī uzskatīja par čehu kēksētājiem-runa par stilu --vismaz ,tagad mūs neuzskata par ''netīreļīem''
Par jūli vispār ir atsevišķs stāsts! Skaidrs, ka mūsējie dabūja vairāk ķeksēt un spēlēt netītu spēli! Ko var gribēt, ja pilnībā atdod pretiniekam savu viduszonu, bet nu lai, ko nu par to! Starp citu, man patika, kā RD izvillojās, laikam Habarovskā, pie rezultāta 0-6 Dinamo par sliktu, tas parāda ne tikai rupjību un ''netīru'' spēli, bet arī to, ka hokejistiem šī spēle nav vienaldzīga!

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:42, pirms 11 gadiem
domiigais rakstīja: Var patikt Dinamo spēles stils vai nē, bet - tā ir izteikta kausa izcīņas komanda. Nav daudz variantu Traktoram šogad pacelt kausu....
Šis stils ir pateicīgs komandai kurai nav spēlētāju ar augstu individuālo meistarību, bet tajā pašā laikā spēlētājiem jābūt pārcilvēciskai fizuhai, kā arī 100% jāizpilda spēles plāns!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:43, pirms 11 gadiem
Interesanti, ka līdz ar 7. pusfināla spēli, ir pieklusuši Kosticina kritiķi .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:48, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Šis stils ir pateicīgs komandai kurai nav spēlētāju ar augstu individuālo meistarību, bet tajā pašā laikā spēlētājiem jābūt pārcilvēciskai fizuhai, kā arī 100% jāizpilda spēles plāns!!!
Cik komandas khl tu vari nosaukt,kurām ir meistarība krietni augstāka?

Ska, ak bars?

Katrā ziņā savā galā tikai ska ir meistarīgāki.

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:50, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tas ir Oļegs, nu tur nav ko teikt par 3:0 sērijā un nākamgad arī kausu novēlu MD , MD pašlaik ir vienīgā komanda KHL pret kuru man ir patiesa cieņa, tā ir tāda kapāšana kādu var redzēt tikai un vienīgi NHL plovos.
NHL vajaka komanda seriju vinnetu 4-1 vai 4-0 ! Paskaties ka vini spele tur hokeju un tad runa! Pasedi paris naktis un paskaties, vismaz tad tadas muļības nerunasi!

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:51, pirms 11 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Znaroks vedīs Juriju Gagrinu uz Rīgu!
Nevajag vest te lūžņus....pašiem savi pietiekami...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:51, pirms 11 gadiem
forge rakstīja: Cik komandas khl tu vari nosaukt,kurām ir meistarība krietni augstāka?

Ska, ak bars?
Tas pats Traktors, Salavats, CSKA, Magņitka, Avangards!

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:51, pirms 11 gadiem
vilnisvilnis rakstīja: NHL vajaka komanda seriju vinnetu 4-1 vai 4-0 ! Paskaties ka vini spele tur hokeju un tad runa! Pasedi paris naktis un paskaties, vismaz tad tadas muļības nerunasi!

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 21:53, pirms 11 gadiem
vilnisvilnis rakstīja: NHL vajaka komanda seriju vinnetu 4-1 vai 4-0 ! Paskaties ka vini spele tur hokeju un tad runa! Pasedi paris naktis un paskaties, vismaz tad tadas muļības nerunasi!
Ar kirzām kājās un liānām rokās vai?!

     [+] [-]

, 2013-04-08 21:54, pirms 11 gadiem
PuLVeris rakstīja: Tas pats Traktors, Salavats, CSKA, Magņitka, Avangards!
Es biju domājis krietni, tas,ka vidēji ir augstāka meistarība ok.

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 22:01, pirms 11 gadiem
forge rakstīja: Es biju domājis krietni, tas,ka vidēji ir augstāka meistarība ok.
Nē, nu var jau matus skaldīt, bet pa lielam DM nav tā meistarīgākā komanda, bet tā ir KOMANDA!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 22:27, pirms 11 gadiem
SC Karalis simeks rakstīja: Znaroks jauc traktoru pa detaļām ārā.
4 polcisti pret 2viem atlikushajiem traktora ritenjiem

     [+] [-]

, 2013-04-08 22:30, pirms 11 gadiem
Traktors tikai vairākumā ir spējis gūt vārtus

     [+] [-]

, 2013-04-08 22:32, pirms 11 gadiem
RAIZ rakstīja: Traktors tikai vairākumā ir spējis gūt vārtus
Interesants fakts,ja taisniba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 22:44, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: Piedodiet, ka tikai tagad pieslēdzos online. Spēli gan redzēju. Godīgi sakot, Traktor izskatījās dikti labāk, taču šoreiz uzvarai tik un tā pietrūka. Bet biju nedaudz samīzies, jo otrajā periodā Maskava izskatījās ļoti švaki.
3.periods Dinamo izpildījumā vnk konfekte - parādīja, ka māk spēlēt arī pretinieku zonā. Un loģisks arī gala iznākums, jo ar tik nomācošu vienu periodu, kad iepriekšējie divi bijuši nu tāāāādi, ir jāuzvar.
Jautājums - vai tiešām pirmās spēles pirmie 2 periodi tik ļoti sagrozīja Maskavas prātu, ka pat finālā iznāca nenoskaņojuši, ar domu par to, ka šo paņems uz vienas slidas?
Bet kopumā sāku tomēr apšaubīt savu prognozi (4:1). Vairāk tomēr izskatās pēc 4:0
būs būs 4:1, tagad 3. spēli paņems Traktors, 4. un 5. menti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 22:52, pirms 11 gadiem
Nu un?! Kas ir noticis-nekas nav noticis, "Traktoram" pie skaita 0-2 nav jāpierod!

Кубок Гагарина. Нам к 0:2 не привыкать -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-08 23:09, pirms 11 gadiem
forge rakstīja: Interesants fakts,ja taisniba
Tā ir taisnība, turklāt ielaida no Dinamo pašiem esot vairākumā arī pirmo reizi visā play off
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-04-08 23:39, pirms 11 gadiem
Es nezinu ko jūs gaidat? Tie kas uzskatas ka abas šīs komandas spēlē kā līdzīgs ar līdzigu. Jums vajag lai Dynamo traktoristus katru spēli iznes ar 3-4 vārtu starpību? Dynamo nav tāda komanda, ja paskatās šamiem pa visu PO ir kādas 2-3 uzvaras ar vairāk ka 2 vārtu starpību. Dynamo spēlē savā stilā, pirmajā spēlē viss aiziet līdz mierīgai uzvarai, ja ne tizli ielaist gols pašā 3. perioda sākuma, bet nu uzdevums jau tik dots spēlēt uz rezultāta noturēšanu, tāpēc arī beigas sanāca tādas bik nervozas. Šodien, jau no otrā perioda beigām, kur kādas 3 minūtes Dynamo iespieda Traktor savā zonā, otrajiem nebija variantu. Visu trešo Dynamo kontrolēja spēli. Protams, neviens nerunā par kaut kādu kosmisku pārsvaru, bet nu ir jābūt aklam, lai nerezdētu ka Dynamo kontrolē spēli un spēlē labāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-04-09 00:46, pirms 11 gadiem
Nu jā, jā. CSKA spēlēja kā līdzīgs ar līdzīgu. SKA vispār, trenera vārdiem spēlēja labāk. Tagad atkal Traktors ne ar ko nezaudē Dynamo, bet šiem tik veicas. Ja vēl piemest klāt pagajušo sezonu, noveciās pret Torpedu 7 spēlē, nepelnīti smasēja SKA, par finālu vispār nerunājot. Haļavnā uzvara 1:0 viesos. Laikam jāķer biļete uz Maskava un jālūdzas Oļegam, lai kādu loterijas biļeti nopērk, ar tādu veiksmi gan jau pāris miljonus izcelšu.

Un kurš vispār kaut ko saka ka Traktors nevar izvilkt sēriju? Viss ir iespējams. Es runāju jau par notikušo, nevis kas vēl var būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-09 01:08, pirms 11 gadiem
kharlamovs 333 rakstīja: Par ko tu te smejies ? Kur es teicu,ka veicas ?
Vai tu sev tematiņu izdomāji,lai gudrs izskatītos un pasmietos. Stāstā iepinot vēl CSKA un SKA hvz kā dēļ.
Es vairāk neizplūdīšu te sarunās,bet ceru ka tu un Bērziņš saviem pārliecinošajiem stāstiem atradīsiet atrunas,ja MD tā kāja paslīdēs.
Es neesmu tas,kas bļauj ka serija noslēgsies 4:0 un pretinieku nav.
Vēlāk pasmiesimies kopā.
Labi smejas tas,kas smejas pēdējais.
Tiešām, labāk vairāk neko neraksti.

Es smējos par apgalvojumu "spēli izšķira vieni vārti". Protams, Traktoram varēja paveikties, atkārtošu - paveikties, šamie arī varējie iebakstīt kā to izdarīja AkBars vienā no overiem, kad Traktors spēlēja neapšaubāmi labāk. Bet tas jau nemainīja sērijas iznākumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-09 01:19, pirms 11 gadiem
Ohh, šitas tiešām ir nožēlojami. Jā, parunā vēl vairāk par Dynamo vārtiem. Nekas, ka Traktor pa divām spēlēm nav iemetuši vārtus vienādos sastāvos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-09 01:31, pirms 11 gadiem
Nebārstās ar vārdiem viņš saka. Nekas ka te mums mēģina ieskaidrot ka Traktor ne ar ko nav sliktāki par Dynamo.

Un tev vēl trešo reizi uzrakstīt? Ka es nenoliedzu varbūtību ka Traktor paņems sēriju, bet ja pēc manām domām šobrīd šanses ir 85% pret 15%, tad pēc tevis spriežot šansi ir 50 pret 50. Kas tad tur, viena ripa tak izšķir spēles. Sākuma divreiz iemeta Dynamo, kas zin, tagad moš Traktors iemetīs 4 pēc kārtas. Laimes spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-09 11:06, pirms 11 gadiem
lukaz23 rakstīja: Kā es pārsmējos,kad no rītus paņemu avīzi izlasīt sporta ziņas...
Tur rakstīts,ka Traktor panāk sērijā izlīdzinājumu un sērija 1:1 ,un spēle beigusies ar rezultātu 2:1 un uzvaras vārtus iemetis Kosticins
Tas bija laikrakstā Diena
Man liekas ka Kosticins wsp neiemeta golu, vinjam otrajos vartos bija piespele!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-04-09 12:24, pirms 11 gadiem
huy rakstīja: Interesants cilvēks - saskaita kļūdas un beigās nopiržas par haļavu
Šis trollis man patīk - visas komandas kurām viņš jūt līdzi zaudē (SKA, AK Bars, tagad Traktor), bet vienīgā, kuru viņš noliek jau kopš play off sākuma, tūlīt izcīnīs čempi

     [+] [-]

, 2013-04-09 12:33, pirms 11 gadiem
quick rakstīja: Šis trollis man patīk - visas komandas kurām viņš jūt līdzi zaudē (SKA, AK Bars, tagad Traktor), bet vienīgā, kuru viņš noliek jau kopš play off sākuma, tūlīt izcīnīs čempi
Karma!