Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Panarins: "KHL vispār nav konkurences – SKA un CSKA pirmajās kārtās mierīgi var pīpēt"

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Panarins: "KHL vispār nav konkurences – SKA un CSKA pirmajās kārtās mierīgi var pīpēt"
Artēmijs Panarins
Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas kluba Kolumbusas "Blue Jackets" krievu uzbrucējs Artēmijs Panarins kritizējis Kontinentālo hokeja līgu, norādot, ka dzimtenē trūkstot konkurences un ka tādēļ hokejisti degradējoties.

"Jā, uz pasaules čempionātu neaizbraucu, jo savainojuma dēļ nepalaida klubs. Taču skatījos turnīru. Tiesa, ne visas spēles – tikai ceturtdaļfinālu pret Kanādu. Ko varu pateikt – veči cīnījās, malači. Žēl, ka neizdevās uzvarēt pagarinājumā," teica Artēmijs Panarins. "Varējām aizķerties, jo kanādieši aizsardzībā spēlēja pārāk neuzmanīgi."

Panarins slavēja kanādiešu kapteini un uzbrukuma līderi Konoru Makdeividu, kura lieliskais sniegums vairākumā bija galvenais iemesls, kāpēc Krievijai bija jābrauc mājās. "Malacis, viņš ātri spēlē. Nopelnījis visu, kas viņam ir. Nestāv vārtu priekšā un nebaksta iekšā ripas. Īsts zvērs. Ļoti labs uzbrucējs – slidojums, rokas, galva. Pilna programma," pauda Panarins.

Atbildot uz jautājumu, vai Makdeivids degradētos, ja spēlētu Kontinentālajā hokeja līgā, Panarins piekrita. "Pavisam noteikti. Mums taču konkurences vispār nav. NHL – tā ir labākā līga pasaulē, tur visas komandas ir līdzvērtīgas. Mums ir pavisam citādi. Mums play-off pirmajā kārtā viss ir zināms. Kad pēdējoreiz bija 4-3, spēlējot pašiem spēcīgākajiem, kad netiek taupīti spēki? SKA un CSKA pirmās divas kārtas pāriet ar 4-0. Var smēķēt cigaretes, jo konkurence parādās tikai finālā," teica Panarins.

Izmantotie resursi:
https://www.sovsport.ru/hockey/arti...

  +9 [+] [-]

, 2018-06-06 13:01, pirms 7 gadiem
Āmen!
Bet FUNIS, permaks un saxons tik kladzina, ko citu , laigan, spēlētāji, funkcionāri, citi iesaistīti cilvēki, kam bijusi kāda saistība šajās līgās un pat loģiski domājoši līdzjutēji to saprot un zin.

 +10 [+] [-]

, 2018-06-06 13:22, pirms 7 gadiem
Fuņam, Pernakam un citām krievu lakstīgalām šitas ļoti sāpēs...

 +11 [+] [-]

, 2018-06-06 13:24, pirms 7 gadiem
Tā tas ir.
Ja tie budžeti mazliet izlīdzinātos, tad aina uzlabotos.
Nevar būt tā, ka SKA gadā algās tērē tik, cik pus līga kopā. Tik milzīga atšķirība nav normāla.
Tad vienkāršāk ir atstāt 8 turīgākos klubus un pārējos izmest, jo bezjēdzīgi pastāv tikai fonam.

  -2 [+] [-]

, 2018-06-06 13:30, pirms 7 gadiem
"Artēmijs Panarins kritizējis Kontinentālo hokeja līgu, norādot, ka dzimtenē trūkstot konkurences un ka tādēļ hokejisti degradējoties" šito autors labi izcēlis. Īsta medusmaize lai būtu ko patroļļot.

     [+] [-]

, 2018-06-06 13:34, pirms 7 gadiem
Gribētos atzīmēt, ka krievu rakstā ir vēl pāris interesantas vietas, kā minimums, alkohola lietošanu Vegasā jau varēja pieminēt.
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

 -10 [+] [-]

, 2018-06-06 13:46, pirms 7 gadiem
Ja par kausu izcīnīšanu sāka runāt, tad pēdējo 10 sezonu laikā NHL arī ir, precīzāk - būs, tikai pieci dažādi čempioni.

Tb tas pilnīgi neko nepasaka par kopējo konkurences līmeni.

  +5 [+] [-]

, 2018-06-06 14:15, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: KHL ir Eiropas labākā līga,
Tāds uzskats pastāv, bet kā to pārbaudīt?

  +6 [+] [-]

, 2018-06-06 14:32, pirms 7 gadiem
Polšs rakstīja: Tāds uzskats pastāv, bet kā to pārbaudīt?
fuņam viss kas ar krieviem saistīts ir labāks. tas iztapoņa krievu ordai klanās pateicībā par "augstā līmeņa hokeju". pats te kladzināja ka latviešiem pat no saviem simboliem esot jāatsakās, ja krievs liek.
Slēpts komentārs: FUNS

  +3 [+] [-]

, 2018-06-06 14:53, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tev arī patīk atklāti melot?Gaidu pierādījumus par taviem apgalvojumiem.
"Viss kas ar krieviem saistīts ir labāks". Lūdzu pierādījumus galdā , ka man tā ir.
"latviešiem no saviem simboliem jāatsakās , ja krievs liek."
Lūdzu pierādījumus galdā. No savas puses saku - pilnīgi meli. Tagad gaidu , kad tu pamatosi savu viedokli.
sameklē rakstus kur tiek runāts par sauleszīmes lietu un izlasi savus komentārus. jeb domā tas ir aizmirsts?
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

  +3 [+] [-]

, 2018-06-06 15:08, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Kur esmu rakstījis ka mums ir jāatsakās no no saviem simboliem?
tu rakstīji ja krievs brauc spēlēt hokeju, tad mums savi simboli ir janovāc, ja viņiem tie nepatīk. par tā tualetēm tu pats labāk zini, pats jau teici ka himnas laikā skrien uz arēnas wc - tas tavs fetišs ta īsti nav pētīts, tik cik pats esi pateicis tik ir. nevienam jau ar neintresē ar ko tu tai wc nodarbojies.
Slēpts komentārs: FUNS

  +2 [+] [-]

, 2018-06-06 15:30, pirms 7 gadiem
Latviešiem nav jāatsakās no saviem simboliem ja krievs ir pasists galvā tā ir viņa problēma un ja kaut kas nepatīk, lai spēlē hokeju savās muhosranskās un tu droši vari pārvākties uz turieni kopā ar viņiem, būs tev hokejs un varēsi vicināt sirpi un āmuru.
Un toreiz viss tika paskaidrots, tāpat uzlika sodu. tā ka nefleitē tur par nabaga krieviem kuri turēti neziņā.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-06 15:37, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Rakstīju ka nav jārāda ugunskrusts kā simbols pirms spēles ar Krievijas komandu,kurā liela daļa ir pavisam jauni nepieredzējuši puiši. Domāju ka ar izglītību viņiem ir pašvaki un ieraugot ugunskrustu daudzi jaunie krievu hokejisti var uztvert to kā ņirgāšanos par viņiem ,jo tas pilnībā asociējas ar nacismu. Ja pirms tam būtu komandai paskaidrots ko mums nozīmē ugunskrusts, tas jau būtu kas cits. Mums pietrūkst dialogs ar sabiedrību, šajā gadījumā ar ārvalstī dzīvojošiem. Plašāk ir jāskaidro vēstures strīdīgie jautājumi , kā tos uztveram mēs Latvijā. Tas veicinātu sadarbību, sapratni utt. Ja mums Rīgas ielās būtu biežāk redzams ugunskrusts, tad arī būtu saprotamāka tā izmantošana pirms hokeja spēles. Tā mēs nekur īpaši to nerādam , neafišējam un pēkšņi pirms hokeja demonstrējam. Tā bija kļūda.
Pilnībā atbalstu senlatviešu zīmju popularizēšanu arī caur hokeju pirms tam izskaidrojot ko tās mums simbolizē, kāda ir to vēsturiskā nozīme. Kā kaut kāds krievs var zināt par ugunskrustu. Viņš zina ka tas ir nacisma simbols un viss. Pēc tam mums nepatīk , ka latviešus Krievijā sauc par fašistiem. Būs vairāk skaidrojošais darbs būs labāk gan mums gan citiem.
Tas nav tikai latviešu ugunskrusts, bet arī krievu pirmtautu simbols, un vēl daudzu citi indoeiropiešu.Tas, ka tevis pieminētie jaunie krieviņi neko vairāk par LTK(patiesībā Otro pasaules karu) un Staļinu netiek mācīti, nav mūsu vaina, bet gan pašas Krievijas tuvredzīgā politika izglītības jomā.Tevis izklātais palags liecina, ka esi kārtīga kalpa dvēsele, kura saimnieku priekšā gatava netikai zemi bučot, bet arī citus pakalpojumus veikt bez minstināšanās.Nožēlojams gnīda, ne latvietis.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-06 16:10, pirms 7 gadiem
Panarinam vai Funarinam taisnība?

     [+] [-]

, 2018-06-06 16:15, pirms 7 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ja par kausu izcīnīšanu sāka runāt, tad pēdējo 10 sezonu laikā NHL arī ir, precīzāk - būs, tikai pieci dažādi čempioni.

Tb tas pilnīgi neko nepasaka par kopējo konkurences līmeni.
Baigi izrāvi no konteksta.
Atšķirība tāda, ka no šīm 5 komandām tikai 1 šajā periodā būtu vienmēr tikusi play-off. Un arī tā vienīgā ir vairākkārt izkritusi pirmajā kārtā.

Attiecīgi tas, kas NHL padara interesantāku un izriet no konkurences, ir fakts, ka nav komandu, ka tā teikt "by default" būtu jau play-off vai pat konferences finālā. Tā tas nav KHL, un arī tajā pašā NBA.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 16:27, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vai tev arī patīk atklāti melot?Gaidu pierādījumus par taviem apgalvojumiem.
"Viss kas ar krieviem saistīts ir labāks". Lūdzu pierādījumus galdā , ka man tā ir.
"latviešiem no saviem simbem simboliem.oliem jāatsakās , ja krievs liek."
Lūdzu pierādījumus galdā. No savas puses saku - pilnīgi meli. Tagad gaidu , kad tu pamatosi savu viedokli.
Es varu apliecināt, ka viņš nemelo. Es arī apgalvoju, ka Banam 100% taisnība. Īpaši par latviskajiem simboliem.
Slēpts komentārs: oxa
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs: FUNS

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 17:45, pirms 7 gadiem
Puče saka, ka Hārtlijs izlasi vairs netrenēs, jo Gazproms (Avangard sponsors) iebilst.
Slēpts komentārs: FUNS

  +2 [+] [-]

, 2018-06-06 18:17, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Puče saka, ka Hārtlijs izlasi vairs netrenēs, jo Gazproms (Avangard sponsors) iebilst.
avots? (kaut gan, arī par tādu pavērsienu nebrīnītos...)

     [+] [-]

, 2018-06-06 18:18, pirms 7 gadiem
oxa rakstīja: Neviens nesaka ka KHL labāka par NHL,
bet ka 2 labakā līga pasaulē aiz NHL!
pēc kā Tu to izmērīji?

  +3 [+] [-]

, 2018-06-06 18:29, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Puče saka, ka Hārtlijs izlasi vairs netrenēs, jo Gazproms (Avangard sponsors) iebilst.
Lai arī cik nepatīkami tas būtu, es arī uzskatu, ka mums bez Gazprom iebildumiem ir jāmeklē jauns treneris. Nu nevar būt tā, ka Hārtlijs atbrauc pirms PČ uz 1-2 nedēļām, jo tas nedos rezultātu. Žēl, bet uzskatu, ka labāk cits treneris, bet brīvs no darba klubā nekā Hārtlija variants (vai Znaroka). Visi atceras, kāds bija PČ 2011.gada iznākums, kad Znaroks ar Hari tika tālu Gagarina Kausā, bet izlasei pievienojās neilgi pirms PČ: mēs gandrīz izlidojām no Elites.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 18:35, pirms 7 gadiem
oxa rakstīja: Neviens nesaka ka KHL labāka par NHL,
bet ka 2 labakā līga pasaulē aiz NHL!
Šis apgalvojums jau sen ir izgāzies. OS parādīja KHL līmeni: Krievijas izlase tikai ar veiksmes palīdzību uzvarēja finālā no DEL spēlētājiem sastādīto Vācijas komandu, bet pārējās Eiropas izlases, kurās bija daudz KHL spēlētāju, palika ārpus pjedestāla. Nu ko var runāt tukšu un slavināt KHL bez jēgas? Jā, tur ir lielia nauda, taču ne nauda nosaka līmeni, jo par ļoti lielu naudu, bet bardakā daudzi neiztur un brauc uz Eiropu (piemēram, Salmela). Šveicē, Vācijā, Zviedrijā, Somijā, Čehijā ir labas līgas, kuras, manuprāt, ja atpaliek no KHL, tad tikai pavisam nedaudz, kaut gan šaubos, ka vispār atpaliek: labākie spēlētāji no tās pašas Zviedrijas pa taisno tiek uz NHL, kas tomēr par kaut ko liecina.

  +4 [+] [-]

, 2018-06-06 18:40, pirms 7 gadiem
Līgas līmeni nenosaka tās slavināšana un negarantē naudas miljardi, bet gan kvalitāte. KHL tās nav. Rezultāti jau sen parāda, ka KHL nav pasaules 2.spēcīgākā līga. Tā varētu būt vienā līmenī ar vairākām Eiropas līgām, bet ne spēcīgākā.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-06 19:01, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Lai arī cik nepatīkami tas būtu, es arī uzskatu, ka mums bez Gazprom iebildumiem ir jāmeklē jauns treneris. Nu nevar būt tā, ka Hārtlijs atbrauc pirms PČ uz 1-2 nedēļām, jo tas nedos rezultātu. Žēl, bet uzskatu, ka labāk cits treneris, bet brīvs no darba klubā nekā Hārtlija variants (vai Znaroka). Visi atceras, kāds bija PČ 2011.gada iznākums, kad Znaroks ar Hari tika tālu Gagarina Kausā, bet izlasei pievienojās neilgi pirms PČ: mēs gandrīz izlidojām no Elites.
Es ar laikam piekrītu, ja treneris nav pieejams kad nepieciešams, tad labāk nevajag. Izlasei treneris vajadzīgs ne tikai uz PČ, sezonas laikā ar jānotiek darbam...
p.s. kluba un izlases apvienošana par 100% var strādāt ja treneris trenē papildus izlasei savas valsts līgas klubu un federācija var veikt izmaiņas plānos gan čempinātā, gan izlasei neatkarīgi no citiem! Krievijas čempionāts un Latvijas izlase tomēr nav savienojami...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 19:25, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Lai arī cik nepatīkami tas būtu, es arī uzskatu, ka mums bez Gazprom iebildumiem ir jāmeklē jauns treneris. Nu nevar būt tā, ka Hārtlijs atbrauc pirms PČ uz 1-2 nedēļām, jo tas nedos rezultātu. Žēl, bet uzskatu, ka labāk cits treneris, bet brīvs no darba klubā nekā Hārtlija variants (vai Znaroka). Visi atceras, kāds bija PČ 2011.gada iznākums, kad Znaroks ar Hari tika tālu Gagarina Kausā, bet izlasei pievienojās neilgi pirms PČ: mēs gandrīz izlidojām no Elites.
Tikai ko lai liek vietā?
Vajadzētu jau kādu, kas līdzīgā stilā turpinātu. Varbūt jāņem Ābols. Liela pieredze kā asistentam, paris gadi kā galvenais.
Nez, es liktu Ābolu un tad jau redz.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:39, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Es ar laikam piekrītu, ja treneris nav pieejams kad nepieciešams, tad labāk nevajag. Izlasei treneris vajadzīgs ne tikai uz PČ, sezonas laikā ar jānotiek darbam...
p.s. kluba un izlases apvienošana par 100% var strādāt ja treneris trenē papildus izlasei savas valsts līgas klubu un federācija var veikt izmaiņas plānos gan čempinātā, gan izlasei neatkarīgi no citiem! Krievijas čempionāts un Latvijas izlase tomēr nav savienojami...
Diemžēl šaubos vai Latvijas čempionāts arī ir savienojams ar izlasi. Vismaz ar tādu izlasi, kas spēlē elites grupā.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:51, pirms 7 gadiem
OILER1981 rakstīja: Lai arī cik nepatīkami tas būtu, es arī uzskatu, ka mums bez Gazprom iebildumiem ir jāmeklē jauns treneris. Nu nevar būt tā, ka Hārtlijs atbrauc pirms PČ uz 1-2 nedēļām, jo tas nedos rezultātu. Žēl, bet uzskatu, ka labāk cits treneris, bet brīvs no darba klubā nekā Hārtlija variants (vai Znaroka). Visi atceras, kāds bija PČ 2011.gada iznākums, kad Znaroks ar Hari tika tālu Gagarina Kausā, bet izlasei pievienojās neilgi pirms PČ: mēs gandrīz izlidojām no Elites.
Hmm, te jau var atcerēties kā Henlons, pievienojies ļoti vēlu Baltkrievijas izlasei, aizvilka šamos līdz 6.vietai Rīgā... Paskatamies no otras puses... cik reizes ir bijis tā, ka treneris ir ar izlasi no paša sākuma un sanāk čiks? Atbilde - neskaitāmas. Hārtlijs var pievienoties 2 nedēlas iepriekš mierīgi, jo iestrādes ir, ir savs spēlētāju kodols...

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:51, pirms 7 gadiem
J.G.Cēzars rakstīja: Diemžēl šaubos vai Latvijas čempionāts arī ir savienojams ar izlasi. Vismaz ar tādu izlasi, kas spēlē elites grupā.
fakti gan rāda pretējo...

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:52, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tikai ko lai liek vietā?
Vajadzētu jau kādu, kas līdzīgā stilā turpinātu. Varbūt jāņem Ābols. Liela pieredze kā asistentam, paris gadi kā galvenais.
Nez, es liktu Ābolu un tad jau redz.
Kāpēc jāizdomā ķīniešu ābece? Hārtlijs ar Ābolu lai strādā, abiem ir teicama sapratne un komunikācija. Ābols var vāķīt izlasi aprīļa pirmajā pusē, pirms pievienojas Hārtlijs.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:54, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāpēc jāizdomā ķīniešu ābece? Hārtlijs ar Ābolu lai strādā, abiem ir teicama sapratne un komunikācija. Ābols var vāķīt izlasi aprīļa pirmajā pusē, pirms pievienojas Hārtlijs.
Būs jādomā, ja jau Hārtlijs atteiksies Gazproma iespaidā no izlases. Un ko darīs Ābols jau nav zināms vēl nemaz. Ar palīgiem jau līgumus neslēdz ilgtermiņā Latvijā. Šaubos vai vispār Ābolam ir kāds līgums, tik pieņem uz čempja laiku, beidzas un brīvs.
p.s. 21.00 būs jāuzslēdz tas Hattrick, moš tiešām ko Puče pateiks, kā te aksels saka par Hārtliju un Gazpromu...

  -3 [+] [-]

, 2018-06-06 20:57, pirms 7 gadiem
Kā sāku loģiski diskutēt, tā Namejs un banss pazūd.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:57, pirms 7 gadiem
Kili rakstīja: 2011.gadā Znaroks tak izstājās 1.kārtā, kad zaudēja Rīgai, tā ka gan jau uzspēja uz aprīļa nometni, ja klubs palaida
2009. gadā Znaroks ar izlasi izcīnīja 7.vietu, vadīdams MVD klubu. 2000. gadā Vasiļjevs asistēja Krēfeldes klubā. 2 reiz astotnieks sasniegs, kad treneris nav vadījis klubu. Kāpēc gan ne?

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:58, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāpēc jāizdomā ķīniešu ābece? Hārtlijs ar Ābolu lai strādā, abiem ir teicama sapratne un komunikācija. Ābols var vāķīt izlasi aprīļa pirmajā pusē, pirms pievienojas Hārtlijs.
un Ābolam tā kā būtu aizliegts papildus darbu klubos meklēt?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:58, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Būs jādomā, ja jau Hārtlijs atteiksies Gazproma iespaidā no izlases. Un ko darīs Ābols jau nav zināms vēl nemaz. Ar palīgiem jau līgumus neslēdz ilgtermiņā Latvijā. Šaubos vai vispār Ābolam ir kāds līgums, tik pieņem uz čempja laiku, beidzas un brīvs.
p.s. 21.00 būs jāuzslēdz tas Hattrick, moš tiešām ko Puče pateiks, kā te aksels saka par Hārtliju un Gazpromu...
Kurš teica, ka atteiksies? Pučes palaista "pīle"? Neticu Kozjolam, bet Puče arī mīl pafleitēt.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:59, pirms 7 gadiem
Abrags rakstīja: un Ābolam tā kā būtu aizliegts papildus darbu klubos meklēt?
Nu, diezin vai tas būs klubā, kam potenciāli sezona var noslēgties aprīļa beigās...

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 21:01, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kurš teica, ka atteiksies? Pučes palaista "pīle"? Neticu Kozjolam, bet Puče arī mīl pafleitēt.
protams, tik dažreiz "pīles" piepildās...aksels jau nemaz nav pateicis, kur dzirdējis šo, moš nosapņojis
p.s. šis "zilais" pučes un valtera raidījums riebjas. sāk jau atkal ar Bārtuli.

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:04, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, diezin vai tas būs klubā, kam potenciāli sezona var noslēgties aprīļa beigās...
izlasei nometne pēdējos gadus sākas marta vidū...

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:06, pirms 7 gadiem
neko nesaka raidījuma sākumā par Akseļa sapņojumu, tad jau laikam nebūs. labāk voleju paskatīšos, nekā divu bābu pļāpas! ja sāk kaut ko par Hārtliju runāt, ierakstat šeit, ko teica!

  -3 [+] [-]

, 2018-06-06 21:13, pirms 7 gadiem
Volejbols, heattrick un Tieša runa vienā laikā plus vēl basketbola pēdējās minūtes.

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:38, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: neko nesaka raidījuma sākumā par Akseļa sapņojumu, tad jau laikam nebūs. labāk voleju paskatīšos, nekā divu bābu pļāpas! ja sāk kaut ko par Hārtliju runāt, ierakstat šeit, ko teica!
Puče izvirza teoriju – Hārtlijs vasaras beigās...
Tur ir fragments no hattrick

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:42, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Puče izvirza teoriju – Hārtlijs vasaras beigās...
Tur ir fragments no hattrick
nu nah kaut kādas prognozes un teorija no pučista, domāju kas daudz maz reāls Puče aptirsies ar savām teorijām un prognozēm diezgan regulāri!
p.s. krievi (Avangard) jau pateikuši, ka Hārtlijs būs uz novembra pauzi un PČ palaists...

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 21:42, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Puče izvirza teoriju – Hārtlijs vasaras beigās...
Tur ir fragments no hattrick
Tak būtu uzreiz to linku ielicis

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 21:44, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tak būtu uzreiz to linku ielicis
intrigants ibio gandrīz divu zilīšu sarunas skatījos šovakar, labi ka laicīgi izslēdzu

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 21:46, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: intrigants ibio
es jau domāju baigais insaids nāks ārā Nu teorija 50 uz 50 - ja piepildīsies tad būs eksperts, ja nē tad vasaras beigās tāpat visi būs piemirsuši ko šis teica vasaras sākumā

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 21:47, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: es jau domāju baigais insaids nāks ārā Nu teorija 50 uz 50 - ja piepildīsies tad būs eksperts, ja nē tad vasaras beigās tāpat visi būs piemirsuši ko šis teica vasaras sākumā
Tik pat labi varu pateikt vasarās beigās Avangards Hārtliju atlaidīs
p.s. Avangards ir atlaidis trenerus arī vasarā pat nesākoties čempim

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 21:51, pirms 7 gadiem
zaipis rakstīja: Tik pat labi varu pateikt vasarās beigās Avangards Hārtliju atlaidīs
p.s. Avangards ir atlaidis trenerus arī vasarā pat nesākoties čempim
Redzēs

     [+] [-]

, 2018-06-06 22:52, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Rakstīju ka nav jārāda ugunskrusts kā simbols pirms spēles ar Krievijas komandu,kurā liela daļa ir pavisam jauni nepieredzējuši puiši. Domāju ka ar izglītību viņiem ir pašvaki un ieraugot ugunskrustu daudzi jaunie krievu hokejisti var uztvert to kā ņirgāšanos par viņiem ,jo tas pilnībā asociējas ar nacismu. Ja pirms tam būtu komandai paskaidrots ko mums nozīmē ugunskrusts, tas jau būtu kas cits. Mums pietrūkst dialogs ar sabiedrību, šajā gadījumā ar ārvalstī dzīvojošiem. Plašāk ir jāskaidro vēstures strīdīgie jautājumi , kā tos uztveram mēs Latvijā. Tas veicinātu sadarbību, sapratni utt. Ja mums Rīgas ielās būtu biežāk redzams ugunskrusts, tad arī būtu saprotamāka tā izmantošana pirms hokeja spēles. Tā mēs nekur īpaši to nerādam , neafišējam un pēkšņi pirms hokeja demonstrējam. Tā bija kļūda.
Pilnībā atbalstu senlatviešu zīmju popularizēšanu arī caur hokeju pirms tam izskaidrojot ko tās mums simbolizē, kāda ir to vēsturiskā nozīme. Kā kaut kāds krievs var zināt par ugunskrustu. Viņš zina ka tas ir nacisma simbols un viss. Pēc tam mums nepatīk , ka latviešus Krievijā sauc par fašistiem. Būs vairāk skaidrojošais darbs būs labāk gan mums gan citiem.
Bet georga lentītes krievi var bāzt kur grib, un kad grib? Savā ziņā piekrītu - Krievu čempionāts, krievu noteikumi
Redz, mums Latvijā jābūt pieklājīgiem, kā lielais brūnais lācis liek - tā jādara. Un nav ko bāzt šiem sejā mūsu nacionālos simbolus, apvainosies nabadziņi vēl. A šie, pat dienā kas apzīmē mūsu okupāciju var atļauties spēlējot pret mums bāzt sejā georga lentes (PČ laikā!).... politiķis ibio.

  -3 [+] [-]

, 2018-06-06 23:27, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Bet georga lentītes krievi var bāzt kur grib, un kad grib? Savā ziņā piekrītu - Krievu čempionāts, krievu noteikumi
Redz, mums Latvijā jābūt pieklājīgiem, kā lielais brūnais lācis liek - tā jādara. Un nav ko bāzt šiem sejā mūsu nacionālos simbolus, apvainosies nabadziņi vēl. A šie, pat dienā kas apzīmē mūsu okupāciju var atļauties spēlējot pret mums bāzt sejā georga lentes (PČ laikā!).... politiķis ibio.
Mēs arī ikdienā varam piepspraust lentītes ar senlatvie;su zīmēm. Neviens to neaizliedz. Tu vari nēsāt ugunskrustu, iet ar to uz hokeja spēli. Tev loģika ir sveša. Tavs salīdzinājums būtu vietā tad, ja Latvijas komanda aizbrauc uz Krieviju un krievi parāda mums priekšnesumu ,kurā izmanto kādu simbolu kurš ir ļoti nepatīkams mums. Tad situācija būtu līdzīga tai kura bija Rīgā. Ikdienā staigā un spraud ko vēlies. Ja k'ds Latvijā leik sev klāt Georga lenti tad... ja viņš patiešām ir kara veterāns vai ļoti tuvs radinieks tam , tad tas manās acīs ir neitrāli, bet ja jaunie krievi vai vēl trakāk latvieši sprauž klāt šo simbolu, tad cieņu šie cilvēki noteikti neizraisa. Viena lieta kad tev darbā Krievijā to prasa kā Vītoliņam, pavisam kas cits ja to dara no brīvas gribas.
Georga lente neizraisa tik spēcīgas asociācijas kā ugunskrusts krieviem. Nevar salīdzināt svastikas simbolu (kā to uztver krievi) un Georga lenti.
Man pašam Georga lentes nēsēšana Latvijā asociējas ar attieksmi pret Latvijas valsti, arī ar necieņas izrādīšanu pret manu valsti. Tikai tās ir manas subjektīvās domas. Katrs to lenti uztver savādāk.
Cik tie kuri tagad ar putām uz lūpām lamā visus kuri nēsā Georga lenti,paši ir Latvijas patrioti. Es mīlu savu valsti un reti to kritizēju. Neciešu nodokļu nemaksātājus, tos kuri kaut kā cenšas apšmaukt valsti , lai tikai iegūtu labumu. Tikai mums shēmotāji ir ļoti daudz.
Vispirms ir jāmīl sava valsts nevis jālamā citi. Katram jādomā ko es varu izdarīt savas valsts labā. Daudzi domā ka lamājoties kaut ko labu dara. Nē dari patiešām ko labu un jāsāk ar godīgu dzīvi pret sevi un savu valsti.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 23:49, pirms 7 gadiem
Kā saka,neharčo akā no kuras var nākties kādreiz vēl pastrebt. Gan jau ka atkal kas no konteksta izrauts,vissulīgākais. Tā arī ir,jo oriģināl intervija ir par spēlētāju Panarinu

  +1 [+] [-]

, 2018-06-07 07:26, pirms 7 gadiem
Var smēķēt cigaretes, jo konkurence parādās tikai finālā

Skaists tulkojums, paldies Ulvi!

     [+] [-]

, 2018-06-07 09:54, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja: Kā saka,neharčo akā no kuras var nākties kādreiz vēl pastrebt. Gan jau ka atkal kas no konteksta izrauts,vissulīgākais. Tā arī ir,jo oriģināl intervija ir par spēlētāju Panarinu
Kad viņš KHL atgriezīsies, tad visi viņa izteikumus būs jau aizmirsuši.
Agrāk Malkins arī ļoti nolika KHL, bet ar lielāko prieku viņš tur tika uzņemts lokauta sezonā.

     [+] [-]

, 2018-06-07 12:16, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kad viņš KHL atgriezīsies, tad visi viņa izteikumus būs jau aizmirsuši.
Agrāk Malkins arī ļoti nolika KHL, bet ar lielāko prieku viņš tur tika uzņemts lokauta sezonā.
Viņš var teikt visu ko vien vēlas,bet ir redzēti daudzi kuri vēlāk ir padzērušies no akas kurā savulaik augstprātīgi piespļāva un pietirsa. Bet ja patīk,kas to liedz.Nu jau krieviem tā tendence iet mazumā (kopumā).
Lielāko tiesu tādas atklāsmes nāk nevis no pašiem spēlētājiem,bet kā atbilde uz provokatīviem jautājumiem. Tā pat tas ir arī šajā intervijā. Uz debīlu salīdzinājumu (jautājumu) taisnīga atbilde. Tie intervētāji manuprāt arī ir lielākie provokatori. Vajag asumiņu un ažiotāžu (haipu),atrod ko pajautāt. Un tad berzē rokas svētlaimē. Bet nu spēlētājam būtu jābūt gudrākam un tā vietā lai aptirst savu hokeja sistēmu,kas tam devusi biļeti dzīvē,būtu jānoliek pie vietas provokators.
Bet nu tādā veidā arī spēlētāji var gūt kāda vaida uzmanību no faniem.
Vai tāda veida uzmanība ir vajadzīga Panirinam kurš jau dzelžaini atradis vietu zem saules NHL,var tik minēt.

     [+] [-]

, 2018-06-07 12:29, pirms 7 gadiem
Man nav gadījies redzēt kaut vienu sportistu ārpus krievlandes,kurš notirstu sistēmu kura tam devusi biļeti dzīvē,lai cik sūri arī nenāktos pie tās tikt.Tāpat kā krievlandes korespondentus. Nav nācies redzēt nevienu ārzemju intervētāju,kurš pilnā nopietnībā pielīdzinātu kādu savas valsts līgu NHL. Viņš tiktu izsmiets,gan no spēlētāja,gan no lasītāju puses.
Un ar tādu provokatoru neviens vairāk nesadarbotos. Viņš varētu intervēt bērnus fizkultūras stundās.