Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Upītim divi vārti, "Dinamo" pārliecinoši sagrauj Minsku

Andrejs Siliņš

Upītim divi vārti, "Dinamo" pārliecinoši sagrauj Minsku
Juris Upītis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Trešdienas vakarā Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) Cerības kausa Rietumu finālsērijas pirmajā spēlē Rīgas "Dinamo" savā laukumā ar rezultātu 7:2 pārliecinoši sakāva Minskas "Dinamo", sērijā izvirzoties vadībā ar 1:0. Divus vārtus Rīgas labā Juris Upītis.

Jau trešajā minūtē līdz galam pie apmales nocīnījās Jēkabs Rēdlihs, atdeva piespēli uz vārtu priekšu, kur ripu uzņēma Roberts Bukarts. Roberts guva savus jau piektos vārtus, izvirzot vadībā rīdziniekus - 1:0. Kopumā gan pirmā trešdaļa pagāja visai lēnā tempā. Pa momentam gadījās pie katriem vārtiem, taču aizsardzības meistarība izrādījās pārāka par uzbrukuma meistarību. Kopumā labāku iespaidu pirmajās 20 minūtēs atstāja rīdzinieki.

Arī otrajā trešdaļā labāk izskatījās rīdzinieki. Šehuram jau pašā trešdaļa sievadā bija laba iespēja vēlreiz pārspēt Lalandu, bet ripa trāpīja pa vārtu stabu. Aptuveni četras minūtes pēc sākuma Reķis izmantoja Lalanda kļūdu, panākot 2:0, taču minskiešiem bija vajadzīgas vien 13 sekundes, lai atgūtu vienus vārtus (1:2). Minskas vārtsargs Lalands viesu vārtos darbojās nepārliecinoši. Trešdaļas beigu daļā vispirms no vārtu zaudējuma Minsku glāba veiksme, bet brīdi vēlāk arī tā vairs nelīdzēja - Cibuļskis panāca 3:1. Pēc trešo vārtu zaudējuma Minska aktivizējās, nopelnīja vairākuma iespēju, bet rezultātu nespēja mainīt.

Pēdējais spēles nogrieznis atkal sākās ar vārtu guvumu apmaiņu - vispirms minskieši izmantoja rīdzinieku kļūdu laukuma vidusdaļā (3:2), bet aptuveni minūti vēlāk otros vārtus Cerības kausa izcīņas turnīrā guva kapteinis Mārtiņš Karsums, panākot 4:2. Šie bija pirmie vārti, ko KHL karjerā ielaida Mihails Karnauhovs - 19 gadus vecais vārtsargs nomainīja nedrošu sniegumu rādījušo Lalandu.

Vēlāk jauneklis kapitulēja vēl, ļaujot pirmos vārtus sezonā gūt rīdziniekam Upītim - 5:2. Vēlāk Ivanāns neizmantoja iespēju, panākt pat četru vārtu pārsvaru, bet pats saņēma noraidījumu. Brīdi vēlāk pēc Pavlova metieniem Karnauhovam ripa paslīdēja garām un apstājās uz vārtu līnijas. No pretējā puses pirmais pie tās pieslidoja Upītis, raidot ripu vārtos - jau 6:2. Karnauhova debiju izdevās pabojāt vēl vairāk - Meija guva pirmos vārtus Cerības kausā, panākot graujošo 7:2.

KHL Cerības kauss

Rīgas Dinamo - Minskas Dinamo 7:2 (1:0, 2:1, 4:1)
Vārti: 2:09 Bukarts (J.Rēdlihs) 1:0, 23:55 Reķis 2:0, 24:08 Plets (Mihaļovs, Stepltons) 2:1 33:50 Cibuļskis (Bukarts) 3:1, 42:28 Hiršovics (Mērfijs) 3:2, 43:25 Karsums (Šehura) 4:2, 47:18 Upītis (Meija) 5:2, 53:47 Upītis (Pavlovs, vair.) 6:2, 57:23 Meija (Šehura, vair.) 7:2.
Soda minūtes: 6:8
Vārtsargi: Telkvists - Lalands (Karnauhovs 40:00)

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-03-06 22:11, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Nu tad jau automobilistiem arī turpmākajās Naģeždas spēlēs būs tik stipra motivācija, ka visus sasitīs un ar zobiem izraus to koka kausu, kurā ir čeks- puscitrona baksu vērtībā.
Tu tikai šito Harļikam nestāsti, viņš uzskata, ka KHL viss ir kā paradīzē.

     [+] [-]

, 2013-03-06 22:11, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ko nozīmē heiterīši?
Tas kaut kāds pamatskolnieku slengs kārtējais ja?
Nu labi, heiterīši un troļli - padumji cilvēki, kas raksta tupus, provocējošus un apzināti negatīvus komentārtus, ar mēģinājumu aizskart kādas komandas līdzjūtējus - aptuveni tā

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 22:11, pirms 11 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: protams, tev kā tirliņam, kurš māk tikai skaisti klabināt pa klaviatūru nav saprotams, ka PRO sportisti, lai vai kāda spēle, bet grib uzvarēt.
Par tevi es nešaubos, ka tu šādā kausā spēlētu uz 20%
Tātad tu uzskati ka hokejistam pārbaudes spēlē un Olimpisko spēļu finālā būs vienāds motivācijas un atdeves līmenis?

  +4 [+] [-]

, 2013-03-06 22:11, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Brīnums, ka pat komentētāji, tie , kas parasti tikai slavē mūsējos, pateica, ka acīmredzami Minskas vadošie spēlētāji negrib spēlēt.
Lūk arī rezultāts...Protams, mūsu mazajam līdzjutējam jau uzskats, ka Dinamo ir sācis nez kā spēlēt.
Ko Tu te vari bāzties ar to savu negatīvismu?!? Indrašis atkal vakar kino aiz muguras popkornu grauza?
Ja Tu vienkārši te lien pļūtīt tāpēc, ka Tavs baskets nav un nebūs tādā cieņā, tad man vienkārši žēl Tevis un Tev līdzīgos.
Atbalstītāji priecājas, ka Dinamo spēlētāji turpina spēlēt, lai kāda arī nozīme nebūtu šim turnīram.
Un nozīme tieši no mūsu skatu punkta nav nemaz tik maza.
*lieki 500k mūsu bud;zetam nav nemaz tik maz.
*Dinamo heiterīši visu sezonu čīkst, ka izlases večiem Dinamo klubā pārliecība tiek grauta. Ja tā tiešām ir, tad tagad mēs to pārliecību atgūstam.
*ja nebūtu šī turnīra, pauze mūsu izlašniekiem līdz PČ būtu stipri par ilgu.
*šajā turnīrā mūsu jaunākie kadri tiek pie līelāka spēles laika

Mēģinu izdomāt kādu mīnusu šim turnīram no mūsu skatu punkta. Neizdodas. Tāpēc es, kā Latvijas izlases un Dinamo atbalstītājs esm tikai un vienīgi priecīgs, ka Lācītis šī kausa ideju realizēja.

Bet Tu un Tavi brāļi bimbuļi turpinat savā garā. Laikam jau nekā cita nozīmīgāka, ko darīt, Jums nav.

  +5 [+] [-]

, 2013-03-06 22:12, pirms 11 gadiem
Daži nabadziņi no Kurzemes,joprojām nevar pārdzīvot metallurg neveiksmes Baltkrievijas mačos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2013-03-06 22:13, pirms 11 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: protams, tev kā tirliņam, kurš māk tikai skaisti klabināt pa klaviatūru nav saprotams, ka PRO sportisti, lai vai kāda spēle, bet grib uzvarēt.
Par tevi es nešaubos, ka tu šādā kausā spēlētu uz 20%
Piedod Āri, es noteikti kļūdos savās aplēsēs. Visas komandas cerību kausā laukumā atdod sevi visu , tas tomēr ir prestižs.

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 22:13, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Tātad tu uzskati ka hokejistam pārbaudes spēlē un Olimpisko spēļu finālā būs vienāds motivācijas un atdeves līmenis?
Draudzības un pārbaudes spēles ir treniņu process
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-03-06 22:17, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Piedod Āri, es noteikti kļūdos savās aplēsēs. Visas komandas cerību kausā laukumā atdod sevi visu , tas tomēr ir prestižs.

Taču beidz, es pazīstu tādus lošu, kā tu - ja RD būtu zaudējuši 1. vai 2. kārtā, tad RD spēlētāji būtu nemākuļi vārguļi un neviens no jūsu tupaciņu bara neteiktu, ka RD nespēlēja vai spēlēja ar pusspēku. Bet kā RD uzvar - tā uzreiz pretinieki nespēlē

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 22:17, pirms 11 gadiem
aris no pumpuliem rakstīja: Nu labi, heiterīši un troļli - padumji cilvēki, kas raksta tupus, provocējošus un apzināti negatīvus komentārtus, ar mēģinājumu aizskart kādas komandas līdzjūtējus - aptuveni tā
Āri, Tu jau esi tāds pats trollis vai vismaz negudrs troļļu barotājs, jo bezjēgā diskutē ar visiem zušiem, negatīvajiem un friču vilcieniem.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-06 22:18, pirms 11 gadiem
eziitis rakstīja: Ko Tu te vari bāzties ar to savu negatīvismu?!? Indrašis atkal vakar kino aiz muguras popkornu grauza?
Ja Tu vienkārši te lien pļūtīt tāpēc, ka Tavs baskets nav un nebūs tādā cieņā, tad man vienkārši žēl Tevis un Tev līdzīgos.
Atbalstītāji priecājas, ka Dinamo spēlētāji turpina spēlēt, lai kāda arī nozīme nebūtu šim turnīram.
Un nozīme tieši no mūsu skatu punkta nav nemaz tik maza.
*lieki 500k mūsu bud;zetam nav nemaz tik maz.
*Dinamo heiterīši visu sezonu čīkst, ka izlases večiem Dinamo klubā pārliecība tiek grauta. Ja tā tiešām ir, tad tagad mēs to pārliecību atgūstam.
*ja nebūtu šī turnīra, pauze mūsu izlašniekiem līdz PČ būtu stipri par ilgu.
*šajā turnīrā mūsu jaunākie kadri tiek pie līelāka spēles laika

Mēģinu izdomāt kādu mīnusu šim turnīram no mūsu skatu punkta. Neizdodas. Tāpēc es, kā Latvijas izlases un Dinamo atbalstītājs esm tikai un vienīgi priecīgs, ka Lācītis šī kausa ideju realizēja.

Bet Tu un Tavi brāļi bimbuļi turpinat savā garā. Laikam jau nekā cita nozīmīgāka, ko darīt, Jums nav.
Vecīt, es Tev pilnībā piekrītu par uzskaitītajiem punktiem saistībā ar Dinamo. Neesmu neko noliedzis.
Es uzsveru to, ka cilvēkiem ir rozā brilles, viņi neredz, ka pretinieki nespēlē. Pietiek ar mazāko nekoncentrēšanos un pāris ripas būs tavos vārtos, kā tas arī notiek šajā kausā. Līdz ar to es jau nenoliedzu visu ko teici, es runāju par situāciju, ka visi tagad slavē DInamo, saka, ka viss sezonā ir bijis nejaušība utml, lai gan situācijas nav salīdzināmas. Iespējams donbass, minska , torpedo būtu zaudējušas pat Monarhiem šādā stāvoklī. Par to ir runa. Riebjas, ka saka, ka tā nav, lai gan tā acīmredzami ir.

  +3 [+] [-]

, 2013-03-06 22:18, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Piedod Āri, es noteikti kļūdos savās aplēsēs. Visas komandas cerību kausā laukumā atdod sevi visu , tas tomēr ir prestižs.

Ar tevi viss skaidrs, labākajā gadijumā liki svarcēlajiem svarus uz "štangām", un tāpat tikai mazākos! Bet pats sevi svarīgi nosauci par "svaru zāles svarīgais menedžers"!
Visi sportisti grib uzvarēt! (Laikam, izņemot tevi, tā varbūt ir tev kāda fobija...aizje pie daktera) Lai kur un kāds kauss būtu!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 22:19, pirms 11 gadiem
Argonauts rakstīja: Āri, Tu jau esi tāds pats trollis vai vismaz negudrs troļļu barotājs, jo bezjēgā diskutē ar visiem zušiem, negatīvajiem un friču vilcieniem.
Pēdējos pāris mēnešu ļoti maz, apnikusi man šī ateja un pajoļu bars .

  +2 [+] [-]

, 2013-03-06 22:22, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Vecīt, es Tev pilnībā piekrītu par uzskaitītajiem punktiem saistībā ar Dinamo. Neesmu neko noliedzis.
Es uzsveru to, ka cilvēkiem ir rozā brilles, viņi neredz, ka pretinieki nespēlē. Pietiek ar mazāko nekoncentrēšanos un pāris ripas būs tavos vārtos, kā tas arī notiek šajā kausā. Līdz ar to es jau nenoliedzu visu ko teici, es runāju par situāciju, ka visi tagad slavē DInamo, saka, ka viss sezonā ir bijis nejaušība utml, lai gan situācijas nav salīdzināmas. Iespējams donbass, minska , torpedo būtu zaudējušas pat Monarhiem šādā stāvoklī. Par to ir runa. Riebjas, ka saka, ka tā nav, lai gan tā acīmredzami ir.
Pie 5:2 viņi tiešām vairs nespēlējā, bet Ābols ar noreaģēja, pataupot pirmo maiņu! Zinot, ka tomēr piķis nāk, drafts....nedomāju, ka komanda tik vieglprātīgi uztver šo pasākumu!
Tas ir akmens Finskai...ka viņi nespēlēja, jo...arī mums takš nebija ūber sastāvs!

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 22:22, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Vecīt, es Tev pilnībā piekrītu par uzskaitītajiem punktiem saistībā ar Dinamo. Neesmu neko noliedzis.
Es uzsveru to, ka cilvēkiem ir rozā brilles, viņi neredz, ka pretinieki nespēlē. Pietiek ar mazāko nekoncentrēšanos un pāris ripas būs tavos vārtos, kā tas arī notiek šajā kausā. Līdz ar to es jau nenoliedzu visu ko teici, es runāju par situāciju, ka visi tagad slavē DInamo, saka, ka viss sezonā ir bijis nejaušība utml, lai gan situācijas nav salīdzināmas. Iespējams donbass, minska , torpedo būtu zaudējušas pat Monarhiem šādā stāvoklī. Par to ir runa. Riebjas, ka saka, ka tā nav, lai gan tā acīmredzami ir.
āāāāāāāā!!!! Tu esi reāli tups!!!! .
Cilvēki priecājas par konkrētu uzvaru, gan sērijā, gan atsevišķā spēlē šajā kausā - kāds sakars ar regulāro sezonu?
Ja pretinieks nespēlē, tā ir viņu problēma, uzvara arī āfrikā ir uzvara

  -3 [+] [-]

, 2013-03-06 22:22, pirms 11 gadiem
Agris 77 rakstīja: Es taču Tev jau teicu, ja neko nezini, nafig lien, neblamējies. Es jau pēc spēlēm pret Torpēdo, lasiju pilnīgi glupu Tavu komentāru, par to pēkšņo netikšanu.
Nu Agri, ko tad tu tādu zini. Pavēstī mums visiem. Tak nestrīdēšos ar tevi, tu tāpat uzskati, ka visi Dinamo pretinieki iznāca laukumā kā reg. sez, vai varbūt pat playofā. Atiņā!

     [+] [-]

, 2013-03-06 22:23, pirms 11 gadiem
Patika šīs dienas uzvara un beidzot mūsējie kaut cik spēlēja un cerams arī to kausu paņems, bet no vienas puses ir žēl tas, ka ja izcīnisim, tad viss būs super un par regulāro čempi aizmirsīs vadība un nākamam gadam neko lietas labā nedarīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 22:25, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Vecīt, es Tev pilnībā piekrītu par uzskaitītajiem punktiem saistībā ar Dinamo. Neesmu neko noliedzis.
Es uzsveru to, ka cilvēkiem ir rozā brilles, viņi neredz, ka pretinieki nespēlē. Pietiek ar mazāko nekoncentrēšanos un pāris ripas būs tavos vārtos, kā tas arī notiek šajā kausā. Līdz ar to es jau nenoliedzu visu ko teici, es runāju par situāciju, ka visi tagad slavē DInamo, saka, ka viss sezonā ir bijis nejaušība utml, lai gan situācijas nav salīdzināmas. Iespējams donbass, minska , torpedo būtu zaudējušas pat Monarhiem šādā stāvoklī. Par to ir runa. Riebjas, ka saka, ka tā nav, lai gan tā acīmredzami ir.
Kāda Tev darīšana par to kurš ko saka???
Tu esi mūsu tēvs, no Tevis kaut kas ir atkarīgs mūsu dzīvē???
Prasts VEFa ierindas līdzjutējs, kurš ap@irš Latvijas hokejistus, grauj VEF tēlu RD fanu acīs, mīl dzlteno presi, bet par notiekošo KHL vispār neintresējas.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-06 22:25, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Vecīt, es Tev pilnībā piekrītu par uzskaitītajiem punktiem saistībā ar Dinamo. Neesmu neko noliedzis.
Es uzsveru to, ka cilvēkiem ir rozā brilles, viņi neredz, ka pretinieki nespēlē. Pietiek ar mazāko nekoncentrēšanos un pāris ripas būs tavos vārtos, kā tas arī notiek šajā kausā. Līdz ar to es jau nenoliedzu visu ko teici, es runāju par situāciju, ka visi tagad slavē DInamo, saka, ka viss sezonā ir bijis nejaušība utml, lai gan situācijas nav salīdzināmas. Iespējams donbass, minska , torpedo būtu zaudējušas pat Monarhiem šādā stāvoklī. Par to ir runa. Riebjas, ka saka, ka tā nav, lai gan tā acīmredzami ir.
Un Tev ir svarīgi lai visi domātu kā Tu?

  +4 [+] [-]

, 2013-03-06 22:27, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Vecīt, es Tev pilnībā piekrītu par uzskaitītajiem punktiem saistībā ar Dinamo. Neesmu neko noliedzis.
Es uzsveru to, ka cilvēkiem ir rozā brilles, viņi neredz, ka pretinieki nespēlē. Pietiek ar mazāko nekoncentrēšanos un pāris ripas būs tavos vārtos, kā tas arī notiek šajā kausā. Līdz ar to es jau nenoliedzu visu ko teici, es runāju par situāciju, ka visi tagad slavē DInamo, saka, ka viss sezonā ir bijis nejaušība utml, lai gan situācijas nav salīdzināmas. Iespējams donbass, minska , torpedo būtu zaudējušas pat Monarhiem šādā stāvoklī. Par to ir runa. Riebjas, ka saka, ka tā nav, lai gan tā acīmredzami ir.
Abet šitas ir muļķības pilnīgākās. Šodienas spēle- jā. Ja tādas būtu (būs) visas šā dīvainā kausa spēles, tad es tam piekristu. Bet tas ir galīga nepatiesība. Visas iepriekšējās spēles bija nopietnā līmenī, tikai nedaudz atbrīvotā stilā. Sezonas gaitā bija arī sliktākas spēles. Arī Gagarina kausā bija sliktākas spēles, nevajag visu skatīties caur savu vēlmju brillēm.

  +2 [+] [-]

, 2013-03-06 22:28, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Nu Agri, ko tad tu tādu zini. Pavēstī mums visiem. Tak nestrīdēšos ar tevi, tu tāpat uzskati, ka visi Dinamo pretinieki iznāca laukumā kā reg. sez, vai varbūt pat playofā. Atiņā!
Laukumā visi iznāk normāli cīnīties, protams ne jau kā regulārajā sezonā, bet normāli spēlē.
Vai Tu zini kas ir Varnakovs? Hokeja fani noteikti zina, par Tevi šaubos, takā nevajag par Torpēdo pēkšņo netikšanu.

  -2 [+] [-]

, 2013-03-06 22:30, pirms 11 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pietiek ar mazāko nekoncentrēšanos un pāris ripas būs tavos vārtos, kā tas arī notiek šajā kausā.
ēmm, pareizi būtu teikt pietiek ar 19 gadus vecu vārtsargu, kam ir pirmā spēle KHL...

Šajā spēlē gan Minska tiešām, visticamāk, nenovērtēja. Nav jau tā, ka viņiem nevajag- ja tā būtu, tad viņi nebūtu pagājušā sērijā Spartaku 3:0 vinnējuši (kas pie tam vēl izsita iepriekš Vityazu). Pie tam Batķa ir pateicis, ka daži pēc šīs sezonas MnD vadībā ielas ies slaucīt tā, ka tur vēl lielāks spiediens uz Savicki... Tiesa es domāju, ka viņi letiņblici nenovērtēja, redzēs kā rīt būs..

  +2 [+] [-]

, 2013-03-06 22:30, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Es ar gribētu uzspēlēt Dinamo, ja kāds atbildīgais lasa tad padod ziņu uz pastu.
Pieredze man ir dīķu hokejā gana liela, laukumā ar bortiem gan nav daudz spēlēts, apmēram 4 reizes. Bet slidot un nūju turēt protu labi, plaukstas metiens arī noslīpēts ideāls, no 3m varu pacelt ripu metra augstumā. Tā ka no fona ārā nekristu. Varu spēlēt arī vārtos, varu uzbrukumā vai aizsardzībā.. Esmu universāls, neviens cits no Dinamo to nevar.. tā ka gaidu ziņu! Izlasei arī neatteiktu.. Es varu galvot, ja mani paņemtu sastāvā, iemestu es golu kādu! Tas ir kā apmīzt 2 pirkstus!
Jā, nu tos pirkstus jau droši, ka varētu...

  +1 [+] [-]

, 2013-03-06 22:32, pirms 11 gadiem
Tiešām paldies čaļiem ka spēja sagādāt vēl prieku sev un mums!!!Tā turpināt!!!

     [+] [-]

, 2013-03-06 22:32, pirms 11 gadiem
Sorry, ja atkartojos, līdz cik uzvarām ir sērija?

     [+] [-]

, 2013-03-06 22:34, pirms 11 gadiem
Juris. rakstīja: Sorry, ja atkartojos, līdz cik uzvarām ir sērija?
Trim, ja pēc četrām spēlēm 2-2, tad atkal bullīši.

     [+] [-]

, 2013-03-06 22:34, pirms 11 gadiem
Juris. rakstīja: Sorry, ja atkartojos, līdz cik uzvarām ir sērija?
3

  -2 [+] [-]

, 2013-03-06 22:35, pirms 11 gadiem
Juris. rakstīja: Sorry, ja atkartojos, līdz cik uzvarām ir sērija?
rit bus vel veina spele un tad 2 minska kur minska visu nokartos

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 22:37, pirms 11 gadiem
Tiešām interesanti un aizraujoši.
KHL trīs švakākās komandas cīnās Naģeždas Krupskajas kausa 1/2 finālā.
Laikam už dikti grib reabilitēties savu skatītāju priekšā.

  -1 [+] [-]

, 2013-03-06 22:37, pirms 11 gadiem
Juris. rakstīja: Sorry, ja atkartojos, līdz cik uzvarām ir sērija?
Sērija ir vai nu līdz 3 uzvarām vai 2-2. Ja ir 2-2, tad uzreiz pēc spēles bullīši, uzvar tā kome, kam vārtos Jučers un met Indrašis ar Bukartu

  +2 [+] [-]

, 2013-03-06 22:38, pirms 11 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: Es ar gribētu uzspēlēt Dinamo, ja kāds atbildīgais lasa tad padod ziņu uz pastu.
Pieredze man ir dīķu hokejā gana liela, laukumā ar bortiem gan nav daudz spēlēts, apmēram 4 reizes. Bet slidot un nūju turēt protu labi, plaukstas metiens arī noslīpēts ideāls, no 3m varu pacelt ripu metra augstumā. Tā ka no fona ārā nekristu. Varu spēlēt arī vārtos, varu uzbrukumā vai aizsardzībā.. Esmu universāls, neviens cits no Dinamo to nevar.. tā ka gaidu ziņu! Izlasei arī neatteiktu.. Es varu galvot, ja mani paņemtu sastāvā, iemestu es golu kādu! Tas ir kā apmīzt 2 pirkstus!
Tu pat Latvijas amatieru NAHL piektajā līgā netiktu 4. maiņā uz laukuma, nesmīdini tautu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja